Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 61.859 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeepXJ89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-03-2020
Arm1n schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:55:
[...]

Heb een filmpje gevonden van de m3 in prologue, http://www.youtube.com/watch?v=OMgkwgzEy84
Klinkt wel aardig toch? :9

aan de metertjes kan ik niet zien of het de nieuwe of de oude m3 is, ze lijken ook nog eens op elkaar qua metertjes :+
Iemand bij zo'n GT5P filmpje verwoordt perfect wat ik mis:
They mostly nailed it, but any of the direct feeds of the audio that I have heard do not have the "punch" or the "squeal" of inaudible frequencies such as subsonic bass. That's the frequency that you feel in your chest when one of these cars revs in front of you. Sadly this will not reproduce that even with a suitable sound system.
Hoe vet zou het zijn om dat gevoel te hebben!, de geur van warm rubber, onverbrande benzine en de dreunen in je lijf die je doorkrijgt via de auto. Ze hebben het geluid gecaptured maar het klinkt hol/leeg.
Oei, morgen toch maar even mijn eigen copy van de game kopen, bij de buurjongen meekijken is tergend.

PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:30
Er is nu een nieuwe bundel (de ratchet&clank + uncharted en de GT5P kenden wel al) te koop van de PS3 bij bol.com :
Link naar bol.com
Het bevat dus:
-PS3 40 gb.
-1 draadloze sixaxis controller
-Assassin's Creed
-GTA 4 (die wordt verzonden op de dag van release)

Geen slechte bundel als je het mij vraagt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:13
Jorn1986 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:04:
Er is nu een nieuwe bundel (de ratchet&clank + uncharted en de GT5P kenden wel al) te koop van de PS3 bij bol.com :
Link naar bol.com
Het bevat dus:
-PS3 40 gb.
-1 draadloze sixaxis controller
-Assassin's Creed
-GTA 4 (die wordt verzonden op de dag van release)

Geen slechte bundel als je het mij vraagt. :)
Assassin's Creed is een overrated spel ...

Flames zijn ook nog erg overrated...

[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 26-03-2008 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Wat je ook besteld hebt, je hoeft het hier niet te melden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02:32

Armada

-Wat wil je weten?-

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

PS3 RV 6 Vegas 2

Ik had deel 1 via de pc gedaan en nu Vegas 2 voor de PS3.

Al eerst al je het spel start krijg je een update voor je kiezen 1.1 duurt 5 minuten. vervolgens
wordt er wat data naar je hdd gezet 7 minuten en dan kun je los. Meteen online gekozen maar
geen enkele game kunnen spelen. na 20 x geen connectie dacht ik LATERS.

Nu de single player. je begint ergens op een platform en dan lijkt de rest meer een soort training
met zo nu en dan wat tips. De kwalitieti was wat somber qua graphics en viel me een beetje tegen
ten opzicht van games zoals Assasin Creed of Call of duty 4. De besturing is redelijk maar niet echt
geweldig maar moet ook even wennen had ik ook met Graw2. Je eigen team leden zijn wel wederom
idioot dom. denk je dat ze achter een muurtje gaan staan. gaan ze er nast staan en dan ook nog met de rug naar de vijand , boem ,bloed en ja hoor hij ligt. Verdomme sukkel denk ik nog. Wederom weer irri.

Laadtijd is tergend langzaam zo nu en dan en het spel lijkt wel last te hebben van Lag zo nu en dan tijdens de single play. Dit verbaast me enorm dat beeld of geluid soms even wegvalt. Je zou zeggen men heeft dit spel toch wel getest. Ubisoft heeft wederom weer een produkt geleverd dat volgens mij een port is van Xbox naar PS3 en dat gevoel heb ik enorm.

Tot nu toe geef ik de game een 7,5 als cijfer algemeen en dit toch wel door de tegenvallende
graphics en daarbij de toch iets storende gameplay qua besturing en lags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121131

Geen idee of deze software al aan bod gekomen was, maar kvond het te belangrijk om het jullie te onthouden. Ondertitels toevoegen aan divx voor de PS3, neemt maar 2 minuten per bestand.
Standaard hernoemt hij de bestanden naar .divx, en deze zijn ook af te spelen.

AVIAddXsubs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Vandaag ook een Pro-logue pack gehaald... Totaal niet de bedoeling, maar goed. 't Blijft GT...

Ik wil demo's enz gaan dl-en. Daarvoor moet ik een Playstation network-account aanmaken. Paar vraagjes daarover:

-Kan je later altijd nog een andere master-account aanmaken, of de naam van je account wijzigen? Stel dat ik nu 'playstation gamer' kies, kan ik dat dan bv. later veranderen naar 'playstation noob'?

-In hoeverre moet ik echte gegevens gebruiken? Ik snap dat je bij geboortedatum een datum kan kiezen, zodat je oud genoeg bent om alle content te kunnen en mogen dl-en. Maar adresgegevens en e-mailgegevens? Dit naar aanleiding van deze tekst:

Voor het maken van een nieuwe account moet u het volgende doen:

- Accepteer de servicevoorwaarden / gebruikersovereenkomst en privacy beleid

- voer uw volledige naam, geboortedatum en huisadres van de nieuwe accounthouder in

- Maak een aanmeldings-id en wachtwoord en selecteer een veiligheidsvraag met antwoord

- Maak een online-id (zichtbare gebruikersnaam)

U moet een Master-account hebben om een Sub-account te maken.

-Kan je ook je account aanmaken via deze link https://store.playstation...ntRegistrationFlow.action of moet dat per se via de ps3? Het liefst doe ik dat namelijk via de pc.

[ Voor 25% gewijzigd door wilmundo op 26-03-2008 22:20 ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:58
Ik heb mijn eerste kilometers erop zitten met GT5:P. Eerste indruk is niet bijster positief. Het ziet er leuk uit, maar de boompjes lijken veelal weer gewoon 2x 2d boompjes in elkaar gestoken. Verder ziet het er wel goed uit.
Ik las hierboven iets over treintje reiden, stja het lijkt gewoon niet verholpen. Ik had in de race van de rondetijd van in de Suzuki Cappucino gewoon iedere keer dezelfde auto die recht achterop mij reed omdat ik op zijn lijn reed :X. Niet echt goed dus.
Morgen gaan we door met de B klasse, maar ik begin toch sterk te denken dat GT5 het vooral van zijn online racing moet gaan krijgen! Geen treintjes en iedereen die alles op alles zet met 'menselijke' racestijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:43
wilmundo schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:08:
Vandaag ook een Pro-logue pack gehaald... Totaal niet de bedoeling, maar goed. 't Blijft GT...

Ik wil demo's enz gaan dl-en. Daarvoor moet ik een Playstation network-account aanmaken. Paar vraagjes daarover:

-Kan je later altijd nog een andere master-account aanmaken, of de naam van je account wijzigen? Stel dat ik nu 'playstation gamer' kies, kan ik dat dan bv. later veranderen naar 'playstation noob'?
Online naam is hetzelfde als je ID van het PSN. Dus je ID is XNAAM@email.xx dan is XNAAM je online naam deze kun je als het goed is veranderen. Ik heb hem verhuis van XNAAM@email.xx naar XNAAM@email2.xx dus ik neem aan dat al je gegevens dan ook kunt verhuizen van XNAAM naar XXNAAM bijvoorbeeld.
-In hoeverre moet ik echte gegevens gebruiken? Ik snap dat je bij geboortedatum een datum kan kiezen, zodat je oud genoeg bent om alle content te kunnen en mogen dl-en. Maar adresgegevens en e-mailgegevens?
adres moet vaak wel kloppend zijn maar je moet alleen wel je huidige opgeven om daadwerkelijk te kunnen betalen via CC. Wederom kun je dit aanpassen achteraf. Geldig mail adres heb je nodig om je account te activeren.
-Kan je ook je account aanmaken via deze link https://secure.eu.playstation.com/registration/ of moet dat per se via de ps3? Het liefst doe ik dat namelijk via de pc.
jep om exact te zijn https://store.playstation.com/login.gvm die link.

Misschien handig om in de startpost op te nemen aangezien je hier al je account gegevens kunt wijzigen inclusie je online ID.

HAZE trouwens 22 mei release :) Ik ga echt UT3, CoD4 en Army of Two verkopen en dan Haze aanschaffen :) Vooral de Co-op lijkt me zo vet !

[ Voor 6% gewijzigd door Falcon Heavy op 26-03-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021

-In hoeverre moet ik echte gegevens gebruiken? Ik snap dat je bij geboortedatum een datum kan kiezen, zodat je oud genoeg bent om alle content te kunnen en mogen dl-en. Maar adresgegevens en e-mailgegevens?

-Kan je ook je account aanmaken via deze link https://secure.eu.playstation.com/registration/ of moet dat per se via de ps3? Het liefst doe ik dat namelijk via de pc.
Aanmaken van een account is niet zo heel erg ingewikkeld. Je kan altijd een tweede master account aanmaken, bijvoorbeeld een NL account en een US account (Aan te raden voor dl-en van demos, de US store is beter gevuld).

Adresgegevens, wordt volgens mij wel op gecontroleerd of het een bestaand adres is, maar verder niet zo boeiend. Of je moet een CC willen gebruiken om dingen te kopen op PSN, dan moeten ze wel kloppen.

De account kan je beter op de PS3 aanmaken, dan is hij meteen gekoppeld aan je account op je PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-03 22:51
Ik ben nu al een tijdje Race 07 gewend op pc met stuur zonder assists, maar als ik het youtube filmpje van de M3 op Suzuka zie dan lijkt GT5P mij toch wel een flinke arcade racer te zijn. Die bestuurder stuurt bijna niet tegen ( of die M3 heeft een super grip :) ) :s

Wat misschien niet wil zeggen dat er geen race gevoel in de game zit , of dat het niet leuk is , maar ik ga het toch eerst even in de winkel spelen voor ik dit koop...

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-04 18:28
-GF-Annihilator schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:29:
Ik ben nu al een tijdje Race 07 gewend op pc met stuur zonder assists, maar als ik het youtube filmpje van de M3 op Suzuka zie dan lijkt GT5P mij toch wel een flinke arcade racer te zijn. Die bestuurder stuurt bijna niet tegen ( of die M3 heeft een super grip :) ) :s

Wat misschien niet wil zeggen dat er geen race gevoel in de game zit , of dat het niet leuk is , maar ik ga het toch eerst even in de winkel spelen voor ik dit koop...
heb net een flinke tijd met een Focus rond gereden en als je met die auto op het randje rijd in een bocht dan moet je echt wel flink tegen sturen.

Dus of die M3 heeft super grip of haalt niet alles uit de auto (rijd sloom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

Je hebt twee modi eentje is simulatie en de andere arcade, als je op simulatie speelt, rwd en flink wat vermogen hebt dan moet je rustig aan met het gas doen, of lekker dwars rijden natuurlijk :9 .
Tot de S klasse is gran turismo niet bijster spannend, maar daarna :9

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Arcaderacer is misschien een groot woord, maar vorige GT's hadden ook nooit de finesse van een degelijke sim op de PC - ook met stuur en zonder driving aids - , dus echt verrassend is dat niet.

De charme van GT is in mijn ogen dat de physics wel behoorlijk overtuigend zijn, maar zonder extreem moeilijk te worden en dus toch redelijke pick up and play biedt. Ook met een gamepad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik denk, die 2.20 update heeft een betere browser. Dus ik ga wat high-def video's bij gametrailers bekijken. (niet via flash, maar in het 'download menu' en dan WMV kiezen). Maar wat blijkt? Bij de PS3 is kennelijk de download buffer voor wmv video's 1KB of zo, want ookal zit ik op een dikke pijp, hij blijft bufferen, dan weer 2 seconden beeld etc. Wel jammer.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-04 21:11
FeaR1986 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:29:
[...]

Instellingen waren bij mij automatisch terug gezet naar nummer 1.
Als er ooit weer downloadable content komt zie ik wel naar welke instelling ik moet gaan.

Dat wil zeggen mits ik de game houd:
Cockpit view is extreem mooi gemaakt en verder ziet de game er ook zeer mooit uit.
Maar het geluid is inderdaad nogal "stofzuiger". Kan er ook aan liggen dat ik de Volkawagen Golf heb gekocht. Dus weet niet hoe een echte sportauto klinkt.

Maar vooral de handling valt me tegen. Na veel Forza Motorsport 2 op de Xbox 360 gespeeld te hebben komt GT5 Prologue nogal onnatuurlijk over. Echt alsof de weg perfect glad is en de auto er overheen glijdt...
Ja Forza2 is qua rijden toch heel erg mooi. Ik speel m met t wireless stuurtje en ben na n uur behoorlijk moe door de force feedback!
Minpunt aan Forca2 is de saaiheid van de circuits en de omgeving.
Behalve eentje met n stuk kombaan ala indianapolis en de nurburgring nordsleife (die is prachtig.

Ik begrijp sowieso niet waarom ze niet of nauwelijks downloadable content uibrengen. Gewoon om de zoveel tijd n mooi circuit maken, zodat je op nieuwe banen kunt racen.
Zo hou je n game langer leuk en t kan nooit zóveel werk zijn.

Saaie circuits heb je bij PGR4 niet hoor, wat n schitterende banen. En die gebouwen eromheen...geweldig! (ik vond de foto's van grid er heel veel op lijken )
Hele leuke racegame, maar dan wel met stuur. Net voor de bocht terugschakelen en dan driftend en tegensturend er doorheen.
Geluid was ook top: als je met de bmw m1 door t stratencircuit in japan rijdt en dan terugschakelt...mooooo moaaaaaaaah!
En dan t weer: aquaplanning als je door de plassen rijdt. Net voor n bocht, stuur voluit maar dan gewoon rechtdoor glijden...ohh damnet! lol!

Ben benieuwd naar de gt5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 16:18
er is trouwens al een apart Prologue topic he ;)

[PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Zamorano schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:06:
Ik heb ook bij Play.com besteld.
Bij eerdere bestellingen heb ik maar 1 keer langer dan een week hoeven wachten, toen was m'n pakketje zoek. :)

Ik zie wel wanneer GT5P hier binnenkomt, eigenlijk heb ik het toch te druk om te gamen. :p
Nouhou.... ik ga morgen een lang weekend weg en daarna zit ik een week in een hotel voor een cursus :(

Tegen de tijd dat ik die schijf in mijn PS3 douw rijdt iedereen hier al rond in de F1 2007 ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:59

MeNTaL_TO

The future is not set

Lol, ik heb voor een kennis gt5:p besteld, krijg ik net de medeling dat ie en zijn mailtje heeft voor de verzending en dat zijn ps3 het heeft begeven, leest geen disks meer (en ja een 40 HB versie).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Houd het nuttig.

[ Voor 86% gewijzigd door TheZeroorez op 27-03-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-04 08:38
EfBe schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:38:
Ik denk, die 2.20 update heeft een betere browser. Dus ik ga wat high-def video's bij gametrailers bekijken. (niet via flash, maar in het 'download menu' en dan WMV kiezen). Maar wat blijkt? Bij de PS3 is kennelijk de download buffer voor wmv video's 1KB of zo, want ookal zit ik op een dikke pijp, hij blijft bufferen, dan weer 2 seconden beeld etc. Wel jammer.
Ja hier hetzelfde als je ze opslaat op harde schijf gaat het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Frank J. & Thisbeingme: mijn dank voor de heldere uitleg mbt de accounts. Het is gelukt.

Ik heb ook de demo van Pes 2008 erop gezet. Dat installeren duurt wel erg lang.. Eindelijk kon de demo gespeeld worden en tot 2 keer toe is de ps3 vastgelopen... De console reageerde niet meer op commando's van de joystick (ook niet de ps-knop) en het beeld was een 'perfect freeze'. Dat voorspelt veel goeds. Is dat kenmerkend voor de Pes demo?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

EfBe schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:38:
PS3 browser blijft gewoon vervelend, dat ze na al deze firmware updates nog steeds niet de flash player geupdate hebben :X . Ach ja, ik zie het maar als een extra functie die ik amper gebruik, echt internetten doe ik wel achter m'n pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-04 08:38
Anoniem: 148415 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 00:14:
[...]

PS3 browser blijft gewoon vervelend, dat ze na al deze firmware updates nog steeds niet de flash player geupdate hebben :X . Ach ja, ik zie het maar als een extra functie die ik amper gebruik, echt internetten doe ik wel achter m'n pc.
Nee maar voor HD gametrailer en movietrailers zou het wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Kimo schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 00:17:
[...]

Nee maar voor HD gametrailer en movietrailers zou het wel leuk zijn.
Dat is een punt ja! Want lekker Gametrailers kijken op de HD televisie in de huiskamer is wel relaxt!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024

Denk goed na wat voor naam je gebruikt, want je kan hem idd niet meer wijzigen... Helaas heb ik daar nooit over nagedacht en heb ik als un gewoon mijn volledige naam aan elkaar vast (zie onder... kun je me meteen toevoegen)... Niet echt catchy ofzo... Maar goed, dan weet men wel door wie ze zojuist kapot geschoten zijn... :+

[ Voor 3% gewijzigd door Dutch_Baseline op 27-03-2008 07:37 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Frank J. schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:20:
[...]
Online naam is hetzelfde als je ID van het PSN. Dus je ID is XNAAM@email.xx dan is XNAAM je online naam deze kun je als het goed is veranderen. Ik heb hem verhuis van XNAAM@email.xx naar XNAAM@email2.xx dus ik neem aan dat al je gegevens dan ook kunt verhuizen van XNAAM naar XXNAAM bijvoorbeeld.

[...]
adres moet vaak wel kloppend zijn maar je moet alleen wel je huidige opgeven om daadwerkelijk te kunnen betalen via CC. Wederom kun je dit aanpassen achteraf. Geldig mail adres heb je nodig om je account te activeren.

[...]

jep om exact te zijn https://store.playstation.com/login.gvm die link.

Misschien handig om in de startpost op te nemen aangezien je hier al je account gegevens kunt wijzigen inclusie je online ID.

HAZE trouwens 22 mei release :) Ik ga echt UT3, CoD4 en Army of Two verkopen en dan Haze aanschaffen :) Vooral de Co-op lijkt me zo vet !
Waaaaaaaaat.... COD4 verkopen!!??? Ben je gek ofzo??? ;) Eerst maar eens zien of Haze wat is als je het mij vraagt... Daar komt bij dat COD4 superrealistisch qua wapens enzo... Ik kijk ook erg uit naar Haze hoor, daar niet van. Maar ben toch iemand die van realistische moderne shooters houd. Daarom vind ik het ook jammer dat COD5 (die al 2 jaar in ontwikkeling is schijnt) waarschijnlijk wéér een WOII setting krijgt. Enige spel/shooter dat ik tot nu nog toffer vind dan COD4 is Battlefield2 op de pc. Dát was/is pas echt een vet spel voor online!

(Battlefield: Bad Company!!! Any???)

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:13
Negaiido schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:15:
[...]

Assassin's Creed is een overrated spel ...

[mbr]Flames zijn ook nog erg overrated...[/mbr]
LOL? Het spel krijgt overal hoge cijfers terwijl het niet eens een heel goed spel is.
Sinds wanneer is dat flamen? tsss -.-'
Als het 'niet eens een heel goed spel is', ga dan naar het AC topic en onderbouw daar je mening. Neerzetten dat het 'overrated is' is een doodsimpele flame.

[ Voor 19% gewijzigd door TheZeroorez op 27-03-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:08

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

wilmundo schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 00:04:
Frank J. & Thisbeingme: mijn dank voor de heldere uitleg mbt de accounts. Het is gelukt.

Ik heb ook de demo van Pes 2008 erop gezet. Dat installeren duurt wel erg lang.. Eindelijk kon de demo gespeeld worden en tot 2 keer toe is de ps3 vastgelopen... De console reageerde niet meer op commando's van de joystick (ook niet de ps-knop) en het beeld was een 'perfect freeze'. Dat voorspelt veel goeds. Is dat kenmerkend voor de Pes demo?
Uhm, ja. Die demo sucked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Hebben jullie ook bij de Condemned demo dat de PS3 vastloopt? Bij mij geberut dat telkens als ik aan de knopjes zit tijdens het laden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484

Hier stond een verhaaltje over het aanschaffen en eerste indrukken van GT5:P ... heb het verplaatst naar het GT5 topic....

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 28484 op 27-03-2008 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 11:12
homernt schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:31:
[...]

Ligt er gewoon aan waarneer hem besteld hebt. De mijne is ondertussen verstuurd dus ik hoop dat hij over een weekje binnen is.
Anoniem: 129220 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:34:
[...]

Ik heb hem de 17de besteld! Als het zo is dat ze hem bij de volgende levering pas versturen, cancel ik de order gewoon en haal ik het spel vanmiddag wel ergens uit een winkel :+

PRICE EUR 27.99
PAYMENT Credit/debit card
ORDER DATE 17/03/2008
ORDER ID 125893746
Orders geplaatst OP of VANAF 25-03 worden vanaf 31-03 gedaan zie ook de site : http://www.play.com/Games...o-5-Prologue/Product.html

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

Iemand al enig idee, waneer er een ps3 rumble controller pack op de markt zal komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

HoefMeistert schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:05:
[...]

[...]

Orders geplaatst OP of VANAF 25-03 worden vanaf 31-03 gedaan zie ook de site : http://www.play.com/Games...o-5-Prologue/Product.html
Ja dat weet ik. Heb hem toch ook VOOR die datum besteld, maar bij mij word hij niet verstuurd. Lekkere preorder dan. Ik cancel hem en koop hem wel in de winkel.

EDIT: Gecanceled en gebeld naar Eplaza. Vanavond zit de disk ook bij mij in de PS3 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 129220 op 27-03-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ja, doet ie bij mij ook. Verder is de framerate om te huilen. Ik weet nog steeds niet of de full version wel lekker loopt, en tot die tijd koop ik hem niet.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:37
Dutch_Baseline schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 07:36:
[...]

Waaaaaaaaat.... COD4 verkopen!!??? Ben je gek ofzo??? ;) Eerst maar eens zien of Haze wat is als je het mij vraagt... Daar komt bij dat COD4 superrealistisch qua wapens enzo... Ik kijk ook erg uit naar Haze hoor, daar niet van. Maar ben toch iemand die van realistische moderne shooters houd. Daarom vind ik het ook jammer dat COD5 (die al 2 jaar in ontwikkeling is schijnt) waarschijnlijk wéér een WOII setting krijgt. Enige spel/shooter dat ik tot nu nog toffer vind dan COD4 is Battlefield2 op de pc. Dát was/is pas echt een vet spel voor online!

(Battlefield: Bad Company!!! Any???)
Battlefield 2 was inderdaad vet, heb ik veel gespeeld.
Kijk nu erg uit naar BF:BC, ook weer een moderne shooter gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-04 09:00
Anoniem: 57942 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:33:
Iemand al enig idee, waneer er een ps3 rumble controller pack op de markt zal komen?
Waarschijnlijk komt er een pack met MGS4 waarbij 1 of 2 dualshock 3 controllers worden geleverd. Dus dat is dan ergens in Juni, en de dualshock los verschijnt in april in de US, dus denk dan ook april/mei hier in Europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Anoniem: 129220 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:35:
[...]

Ja dat weet ik. Heb hem toch ook VOOR die datum besteld, maar bij mij word hij niet verstuurd. Lekkere preorder dan. Ik cancel hem en koop hem wel in de winkel.

EDIT: Gecanceled en gebeld naar Eplaza. Vanavond zit de disk ook bij mij in de PS3 8)
Lekker belangrijk...
Waarschuwing:
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Zoooo. Even een avondje niet op internet, en je kan meteen weer 4-5 pagina's bij gaan lezen. Hebben we allemaal zo veel te vertellen?
Ik heb gisteren de 2.20 update gedownload en geinstalleerd. Dat viel me vies tegen, hij is ruim een uur aan het downloaden geweest, terwijl de internet verbinding gewoon 'vrij' was. Ik snap niet dat Sony niet iets als een Torrent-faciliteit voor patches en updates regelt, dat werkt (meestal) een stuk sneller.

Maar goed. Betreffende die mogelijkheid om naast de EU store ook de US store te gebruiken op de PS3, hoe doe ik dat? De store staat toch standaard op EU ingesteld?

Oh, en nog wat over US bestellingen, ik heb de laatste maand een drietal bestellingen uit de US over laten komen, en alledrie hebben ze tien dagen bij de douane gelegen. (en uiteindelijk met een rekening thuisbezorgd natuurlijk). Vorig jaar had ik daar nooit last van, dus de douane is duidelijk strenger geworden in de controles.
Houd voor US bestellingen dus rekening met zo'n 10 dagen extra verzend-tijd, en een rekening voor de BTW +15 euro handling-kosten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-04 21:12
Over wat voor US bestellingen praat je dan? Pakketten of spel via 3bm (lijkt me stug)...

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Laatst online: 22-04 12:49

EgoPro

Time is an illusion.

Ik heb nog geen problemen gehad met post uit de states hoor, dus ik denk dat het voorbarig is om te concluderen dat de douane strenger is geworden. 3BM en nog een niet "game-gerelateerder" site sturen nog steeds zonder problemen vanalles naar me op.

Maar euh vraagje over GT5 P komt deze nu ook in de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Jou post is net zo nutteloos als die van mij dan. Wijsneus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
tasjesdief schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:34:
Over wat voor US bestellingen praat je dan? Pakketten of spel via 3bm (lijkt me stug)...
Bestellingen bij/via Amazon. Niet bij Amazon zelf, maar bij stores die via Amazon handelen. Het wordt dan dus wel in een Amazon verpakking verstuurd.
1x 6 PS3 games, 70 Euro douane heffing
1x 3 PS 3 games, 30 Euro douane heffing
1x11 Blu-ray films, 70 Euro douane heffing.
alles verzonden via USPS, in een box, normale (trage) verzending. Elke keer zo'n 10 dagen in de douane gezeten.

Ik heb nu een bestelling lopen voor een digitale camera, een lens en een filter (ja, way PS3 offtopic), dit keer 'expedited' geprobeerd. Kost iets meer, maar hopelijk gaat ie nu wel sneller door de douane.

Ik weet het, het is niet de bedoeling je bestellingen hier uitvoerig te bespreken. Bij voorbaat excuses daarvoor, ik zal er nu weer over ophouden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Je bestellingen zijn te groot.

On-topic: krijgen we nog wat leuks met de komende store-update, behalve GT5p dan he! Demo's van Dark Sector of Viking:BfA, of ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

bramberk15 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:25:
Je bestellingen zijn te groot.

On-topic: krijgen we nog wat leuks met de komende store-update, behalve GT5p dan he! Demo's van Dark Sector of Viking:BfA, of ........
Ik denk zelfs dat we geen eens GT5p krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Nou lekker, die ps3 komt vandaag mooi niet. Consoleshop had een zgn voorraad, blijkt dus weinig van te kloppen want ik heb vroeg in de middag gisteren besteld en hij komt pas vrijdag. Lekkere lokker dus met die op voorraad aanduiding, klopt dus niks van. Ze kunnen van mij een negatieve shopreview verwachten. Bah, ben er extra de hele dag voor thuis gebleven om het pakket te ontvangen. Dit vind ik zo misselijk he. Kan ik hiervoor een korting claimen of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
peakaboo schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:41:
Nou lekker, die ps3 komt vandaag mooi niet. Consoleshop had een zgn voorraad, blijkt dus weinig van te kloppen want ik heb vroeg in de middag gisteren besteld en hij komt pas vrijdag. Lekkere lokker dus met die op voorraad aanduiding, klopt dus niks van. Ze kunnen van mij een negatieve shopreview verwachten. Bah, ben er extra de hele dag voor thuis gebleven om het pakket te ontvangen. Dit vind ik zo misselijk he. Kan ik hiervoor een korting claimen of iets dergelijks?
Nee, want je hebt er zelf voor gekozen om thuis te blijven. Plus als je het zal eisen zal consoleshop zeggen dan cancellen we je order en geven we het aan iemand anders. Mijn tip aangezien je toch thuis bent. Rij / fiets / loop naar een MediaMarkt ofzo en haal em daar. In Eindhoven was er bijvoorbeeld genoeg voorraad, denk ongeveer een 60 stuks GT5:P (388,-) pakketten en nog eens 40 Ratchet&Clank/Uncharted (499,-) pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Weet iemand of het normaal is dat als ik een DVD bekijk via de PS3 op een HD ready scherm, hij 'terugschakelt' van 720p 60hz, naar 720p 50hz?

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
m4yall schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:45:
[...]

Nee, want je hebt er zelf voor gekozen om thuis te blijven. Plus als je het zal eisen zal consoleshop zeggen dan cancellen we je order en geven we het aan iemand anders. Mijn tip aangezien je toch thuis bent. Rij / fiets / loop naar een MediaMarkt ofzo en haal em daar. In Eindhoven was er bijvoorbeeld genoeg voorraad, denk ongeveer een 60 stuks GT5:P (388,-) pakketten en nog eens 40 Ratchet&Clank/Uncharted (499,-) pakketten.
Uiteraard, zij hanteren de stelling: Voor 21:30 bestellen morgen in huis. Ik heb om half 2 smiddags besteld en nog gebeld dus, en dat ding was op voorraad.

Neemt ook niet weg dat ze me naar de orderbevestiging nog hebben gemaild dat het langer ging duren. Nee niks, ze laten je weer wachten en je moet zelf weer gaan bellen. Vind ik gewoon slechte service. Ik kan nu niet meer naar de mediamarkt toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04 11:36
geen spelletjes meer voor mij voorlopig. Net leuke brief van CJIB binnen met boeite... 130 waar je 100 mocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
peakaboo schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:48:
[...]

Uiteraard, zij hanteren de stelling: Voor 21:30 bestellen morgen in huis. Ik heb om half 2 smiddags besteld en nog gebeld dus, en dat ding was op voorraad.

Neemt ook niet weg dat ze me naar de orderbevestiging nog hebben gemaild dat het langer ging duren. Nee niks, ze laten je weer wachten en je moet zelf weer gaan bellen. Vind ik gewoon slechte service. Ik kan nu niet meer naar de mediamarkt toe.
Ja slechte service is het inderdaad, geheel met je eens. Alleen valt er jammer genoeg niets voor je te halen. Frustratie wegschrijven in een shopreview kan helpen ;).

Zijn er al mensen die Everybody's Golf hebben? Ben benieuwd naar ervaringen :) Het lijkt me een toffe game, ook wel leuk om online te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Toevallig, wilde net posten dat ik EG besteld heb, ik refresh de pagina, en zie er net een vraag over verschijnen ;)

Heb hem gisteren besteld bij onze 3 drukke mannen. Daar heet hij 'Hot shots golf: out of bounds' oid, tis iig wel hetzelfde spel.

Vond zelf de demo erg leuk, en tevens het enige spel waarbij ik m'n vriendin zo gek krijg om mee te spelen... :D Dacht in het begin dat het wat te kiddy was, maar het slagsysteem is echt heel goed uitgewerkt en het is heel uitdagend (heb de demo al talloze malen gespeeld).

Lees ook overal lovende recensies (allemaal 8 of hoger). Dus ik hoop hem met een weekje binnen te hebben, dan zal ik hier mijn ervaringen wel met jullie delen natuurlijk!

Heb trouwens gisteren mijn 37" plasmascherm binnengekregen. Wat een verschil met m'n 29" CRT'tje! Die lijkt wel uit het stenen tijdperk te komen, terwijl hij toch echt nog maar 3 jaar oud was. Maar HD maakt echt zo ontzettend veel verschil... Heerlijk om op zo'n groot scherm met zoveel detail en zulke mooie kleuren te kunnen gamen! :9~

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Mmm vandaag is de demo van Euro 2008 op Xbox Live, maybe later vandaag op PSN? Vind zelf voetbalspellen niet erg tof, vond de demo van fifa 08 bv ruk.

Oja voor de geinteresseerden, play.com heeft nog steeds monstersale: 23 ps3 titels vanaf €15,50
http://www.play.com/Games...V=0&PriceMin=0&PriceMax=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-04 18:28
was gister bij de MM in heerlen en ze hadden al de PS3+GT5 packs liggen maar het spel los (Gt5 dus) nog niet.
Zon medewerker was op de hoek ruimte vrij aan het maken voor nieuwe games dus ik dacht dat dat wel voor Gt5 zou zijn, was er vandag weer en bleek dat die ruimte werd vrij gemakt voor een spel wat al eenw eek of 2 uit is :/

Zag wel dat ze Vikings waren in aan het ruimen. Ik hoop dat vandaag een demo van dit spel komt want de screenshots die ik zag zagen er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Tom S. schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:46:
Weet iemand of het normaal is dat als ik een DVD bekijk via de PS3 op een HD ready scherm, hij 'terugschakelt' van 720p 60hz, naar 720p 50hz?
Staat je standaard video uitvoer van je PS3 in het settings menu soms op NTSC en was het een PAL dvd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
m4yall schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:50:
[...]

Zijn er al mensen die Everybody's Golf hebben? Ben benieuwd naar ervaringen :) Het lijkt me een toffe game, ook wel leuk om online te doen!
Komt morgen uit als het goed is. Maar dat geld ook voor GT5P dus ik ga het vanavond even in de stad proberen. Maar het zal mij niks verbazen als hier in Gouda weer iedere shop zich netjes aan de regels houd. Dan wordt het zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
homernt schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:29:
[...]

Komt morgen uit als het goed is. Maar dat geld ook voor GT5P dus ik ga het vanavond even in de stad proberen. Maar het zal mij niks verbazen als hier in Gouda weer iedere shop zich netjes aan de regels houd. Dan wordt het zaterdag.
Gewoon naar Dynabyte gaan. Heb ik hem gisteren ook besteld.

Ik zit in mn Focus aan de rechterkant van de auto te sturen. Weet iemand of je dat kan aanpassen? Vind ik niet echt lekker rijden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En dan ben ik nu trotse (understatement van het jaar) eigenaar van de GT5-pack :) HDMI kabel er meteen bijgekocht, nu nog veilig thuis komen en ik weet wel wat ik vanavond te doen heb :)

Was trouwens bij gameplayer (korte tiendeweg) in Gouda, zo'n beetje enige goede gameshop die alles voor release datum normaal op voorraad heeft. Ze hebben ook GT5:P los nu op voorraad. (en voor de Wii mensen, ze hebben er net weer wat binnen :P)

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 27-03-2008 13:08 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
GT5:P is gewoon de japanse GT5:P vertaald. 1 op 1 denk ik. De update die je download zorgt voor de nieuwe mogelijkheden en dergelijk. Ik denk dat je daarom tot GT5 aan de rechterkant zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230486

Bij GT5:P zit je niet altijd aan de rechter kant in de auto... dat vermoeden had ik gister wel aangezien je in de citroen C4 (toch redelijk frans en links zittend) ook rechts zat. Toen ik in een BMW reed zat ik echter wel gewoon aan de linker kant zoals het voor mij hoort :). Ik vind het verder een prachtig spel, ik mis alleen het hosten van online games, zodat je bijvoorbeeld met vrienden kan racen in plaats van die portugees die je nog nooit hebt gezien gehoord etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:32
even vraagje over games uit amerika geimporteerd, als je deze op een SD-TV speelt is er dan eigenlijk verschil met PAL versies?

zit eraan te denken om condemned 2 te importeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
SinergyX schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:07:
En dan ben ik nu trotse (understatement van het jaar) eigenaar van de GT5-pack :) HDMI kabel er meteen bijgekocht, nu nog veilig thuis komen en ik weet wel wat ik vanavond te doen heb :)

Was trouwens bij gameplayer (korte tiendeweg) in Gouda, zo'n beetje enige goede gameshop die alles voor release datum normaal op voorraad heeft. Ze hebben ook GT5:P los nu op voorraad. (en voor de Wii mensen, ze hebben er net weer wat binnen :P)
Die ken ik helemaal niet. En ik zie aan hun site dat ook langer bestaan dan vandaag. En niet onbelangrijk de meeste titels zijn ook nog is z'n vijf euro goedkoper. D'oh. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

SinergyX schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:29:
Mijn TV is nog een CRT :) (sony 32PW). Ik zat inderdaad te denken aan een HDMI switch, al gebruik ik mijn PC amper op de TV, dus kan wel zonder denk ik. (was hoofdzakelijk om LFS te spelen met mijn G25 stuur).
vandaag is er bij 1dayfly.nl een HDMI switch in de aanbieding voor 35e. lijkt me goede aanbieding voor mensen met een enkele HDMI ingang op hun tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
KillaH87 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:23:
even vraagje over games uit amerika geimporteerd, als je deze op een SD-TV speelt is er dan eigenlijk verschil met PAL versies?

zit eraan te denken om condemned 2 te importeren
Volgens mij kan dat niet omdat je bij SD met NTSC en/of Pal te maken hebt... Bij HD heb je dat niet... Maar weet het ook niet zeker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 244919 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:45:
[...]

vandaag is er bij 1dayfly.nl een HDMI switch in de aanbieding voor 35e. lijkt me goede aanbieding voor mensen met een enkele HDMI ingang op hun tv.
Mischien dat ik die er toch bij ga kopen :) Al gebruik ik mijn PC toch amper op de TV, zou wel handig kunnen zijn :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Dutch_Baseline schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:49:
[...]

Volgens mij kan dat niet omdat je bij SD met NTSC en/of Pal te maken hebt... Bij HD heb je dat niet... Maar weet het ook niet zeker....
Op mijn vorige 2 tv's 32 inch SD tv's. Philips en Sony kon ik beide zonder probleem PAL en NTSC materiaal afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Let op: Er zou sprake zijn van inbreuk op het PSN. Via de PC-store is op een aantal accounts ingebroken en persoonlijke informatie gestolen. Ze hebben het inmiddels opgelost bij Sony. Hoe weet je dat je slachtoffer bent geworden? Dan is je wachtwoord geweizigd.

Volgens mij valt het allemaal wel mee, maar toch de moeite waard om even te melden.
http://www.us.playstation.com/News/ConsumerAlerts

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
EgoPro schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:55:
[...]

Op mijn vorige 2 tv's 32 inch SD tv's. Philips en Sony kon ik beide zonder probleem PAL en NTSC materiaal afspelen.
Ok... ik dacht namelijk dat dit een van de redenen was waarom sommige demo's pas later in EU uitkomen (het "omhangen" van NTSC naar Pal). Uncharted was daar toch een voorbeeld van??? Hmz... weet ook niet zeker, dus zal er misschien wel naast zitten...

[ Voor 3% gewijzigd door Dutch_Baseline op 27-03-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:38

FeaR

In GoT we trust

Pixxa schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:49:
geen spelletjes meer voor mij voorlopig. Net leuke brief van CJIB binnen met boeite... 130 waar je 100 mocht..
Had je toch beter GT5: Prologue kunnen kopen...

Was je en minder geld kwijt geweest en je had zo hard kunnen rijden als je wilt :+

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Tja als je een game in Europa uitbrengt dan moet deze natuurlijk alle tv's ondersteunen en dan moet die inderdaad geconverteerd worden.
Maar meer en meer TV's ondersteunen tegenwoordig PAL en NTSC. Ik herrinerde me op mijn SD tv waar ik mijn PS2 aan had hangen dat als ik een game op NTSC instelde het beeld zwart wit werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 15-06-2024
FeaR1986 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:16:
Ik zag dat je gisteren ook als GT prologue an het spelen was. En wat zijn de bevindingen? Ik ga ervanuit dat de game vanaaf bij mij ook op de HDD komt te staan vanuit de store.

Ik zit trouwens vaak vanaf de bank een beetje te surfen op de standaard ingestelde sites op mijn PS3. juis voor dit gesurf is de PS3 erg handig. ff het nieuws checken of dit topic. Ben je echt op zoek naar iets waar je pas bij komt door veel verder te klikken dan is een PC vele malen handiger uitgerust.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

swopdark schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:36:
[...]
Ik zag dat je gisteren ook als GT prologue an het spelen was. En wat zijn de bevindingen? Ik ga ervanuit dat de game vanaaf bij mij ook op de HDD komt te staan vanuit de store.
[PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
FeaR1986 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:16:
[...]

Was je en minder geld kwijt geweest en je had zo hard kunnen rijden als je wilt :+
heheh, stiekem gehaald gisteren, niet tegen mn vriendin zeggen hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Shiver23 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:58:
Let op: Er zou sprake zijn van inbreuk op het PSN. Via de PC-store is op een aantal accounts ingebroken en persoonlijke informatie gestolen. Ze hebben het inmiddels opgelost bij Sony. Hoe weet je dat je slachtoffer bent geworden? Dan is je wachtwoord geweizigd.

Volgens mij valt het allemaal wel mee, maar toch de moeite waard om even te melden.
http://www.us.playstation.com/News/ConsumerAlerts
Oef en daarom heb ik altijd moeite om mn CC gegevens in te vullen, zover ik begrijp kunnen ze geen kwaad omdat sony niet de volledige cc gegevens toont... maar toch het idee. Alsof er bij je thuis wordt ingebroken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

[...]Ik zag dat je gisteren ook als GT prologue an het spelen was. En wat zijn de bevindingen? Ik ga ervanuit dat de game vanaaf bij mij ook op de HDD komt te staan vanuit de store.
Ik had GT5:P bij de FreeRecord Shop gekocht met de PU VIG pas, dus had de game voor iets meer dan €37,-. Opzich niet heel erg duur voor het vermaak wat ik er nu van heb gehad.
Probleem is alleen dat ik op de XBox veel Forza MotorSport 2 heb gespeeld en dat ik nog niet echt kan wennen aan het hele besturingsysteem in GT5:P. En ik heb het idee dat de auto's in GT5:P meer over de weg glijden/zweven dan echt eroverheen rijden. Dus naar dat kijkend heb ik het idee dat ik morgen (na 36 uur) GT5:P toch in ga ruilen. Alleen ik zou niet weten waarvoor, want er zijn geen andere games die ik zou willen hebben. En als ik in de Ferrari store kijk ik GT5:P en dan de 599 en de F1 2007 zie dan wil ik de game toch wel uitspelen en dan lekker daarmee racen.

En als je ziet hoeveel GoT-ters GT5:P hebben of aan gaan schaffen zitten er heel wat avondjes gezellig samen racen aan te komen :Y)
[...]Ik zit trouwens vaak vanaf de bank een beetje te surfen op de standaard ingestelde sites op mijn PS3. juis voor dit gesurf is de PS3 erg handig. ff het nieuws checken of dit topic. Ben je echt op zoek naar iets waar je pas bij komt door veel verder te klikken dan is een PC vele malen handiger uitgerust.
Heb je ook dat als je GoT bekijkt je dan eerst een regel of drie-vier wit hebt en dat je dan pas de tekst ziet die gepost is? Viel mij in ieder geval op.
En als ik het GTA4-forum bekijk loopt de browser vast door dat php-script wat aftelt tot de game uit komt.
Pixxa schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:47:
[...]heheh, stiekem gehaald gisteren, niet tegen mn vriendin zeggen hoor!!
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230486

GT5:P:
spoiler:
Nou heb de a,b,c klasse klaar!! toch een gaaf spel! en waarempel (iets wat ik wel had gehoopt, niet verwacht..) er is een S-klasse... je kan dan tunen en ik kan je wel vertellen.. dat is best pittig!!! kortom dit is een blijvertje!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Net bij de Free Record Shop deze Blu-Rays besteld:
Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
Pirates of the Caribbean: At Worlds End

Alle Disney Blu-Rays zijn 3 halen, 2 betalen. Dus voor omgerekend €20,- per stuk vind ik dat wel te doen.

Werd alleen herinnerd aan die gratis Sony PS3 Remote als je 3 Sony Blu-Ray DVD's koopt.
Best zuur, want heb er hier gewoon drie staan (Hostel 1, Hostel 2 en Spiderman 3) maar die zijn allemaal gekocht voordat die actie er was. Nu zijn er nog wel drie films te verzinnen (xXx, Gothika, Hellboy, Cruel Intentions en Black Hawk Down).

Maar nu was mijn vraag wat nu echt de toegevoegde waarde is van die PS3 remote. Want de controller is tenslotte ook draadloos en ook daarmee is alles goed te bedienen... Dus heeft die remote nog extra functies waardoor dat ding het aanschaffen waard is of kan ik net zo goed mijn controller houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
FeaR1986 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:13:

Alle Disney Blu-Rays zijn 3 halen, 2 betalen. Dus voor omgerekend €20,- per stuk vind ik dat wel te doen.
Topfilms in Topkwaliteit. Disney weet echt wat fullHD inhoud. Pirates is echt qua kwaliteit van de bovenste plank!

Leuke aktie dat 3=2, maar ze zouden het voor alle BD's moeten doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar nu was mijn vraag wat nu echt de toegevoegde waarde is van die PS3 remote. Want de controller is tenslotte ook draadloos en ook daarmee is alles goed te bedienen... Dus heeft die remote nog extra functies waardoor dat ding het aanschaffen waard is of kan ik net zo goed mijn controller houden?
Die boden zij mij ook nog aan, zou makkelijker zijn. Kijk zelf DVD's al jaren op mn PS2 met gewoon de gamepad. Daarbij overweeg ik een compleet keyboard te nemen, zou zo'n remote weer beetje overbodig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

m4yall schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:27:
[...]Topfilms in Topkwaliteit. Disney weet echt wat fullHD inhoud. Pirates is echt qua kwaliteit van de bovenste plank!

Leuke aktie dat 3=2, maar ze zouden het voor alle BD's moeten doen :P
De trailer van Pirates 3 die in de PS Store stond zag er inderdaad zeer goed uit.

Maar ik schaf ze meer aan omdat een vriendin bij mij Pirates wil komen kijken. En als ik ze op Blu-Ray heb moet ze wel boven bij mij op bed komen kijken >:)

FreeRecord Shop op de Helftheuvel in Den Bosch had het een keer gedaan op alle Blu-Rays.
Want die 3=2 Disney Blu-Ray actie is nu voor de tweede keer bezig. Die 3=2 stickers zitten ook alleen op Disney Blu-Rays. Maar toen ik het de vorige keer vroeg of het voor alle Blu-Rays geldde werd gezegd dat het inderdaad zo was. Maar ze hadden toen alleen Pirates 3 staan, dus ben toen niet op kopen over gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

FeaR1986 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:32:
[...]

Maar ik schaf ze meer aan omdat een vriendin bij mij Pirates wil komen kijken. En als ik ze op Blu-Ray heb moet ze wel boven bij mij op bed komen kijken >:)
Bedoel je dan niet de andere Pirates (XXX)? Of is die nog niet op Blu-ray? O-)

@My4all. Ik heb momenteel mijn PSP aanstaan voor remoteplay en muziek gaat via de versterker. Ideaal dit. Werkt prima.

[ Voor 14% gewijzigd door Shiver23 op 27-03-2008 15:47 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
[...]

De trailer van Pirates 3 die in de PS Store stond zag er inderdaad zeer goed uit.

Stja, BD's om meiden in bed te krijgen, wat moeten we daar nou van zeggen...... Wat een fijn apparaat die PS3 ;).

Ik zag net op Psonly een kleine demonstratie van firmware 2.20. De PSP functies kwamen daarin ook aan bod. Helaas op mijn werk geen geluid dus straks nog even thuis kijken. Het zag er in ieder geval goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Als je Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl binnen hebt zou je dan kunnen checken of de versie die hebt gekregen al de versie is waarbij het framing probleem is opgelost?

Op de disk zouden deze nummers moeten staan:
Nieuwe Versie volledig nr. PIR1EED1STA7A
Achterkant: A0100894208-A911

Oude versie
Voorkant: PIR1EED4STA7A
Achterkant: A0100803488-A511 1000

Aan de buitenkant op de doos zou geen verschil te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

[...]
Kijk dat zijn de playstation 3 ervaringen waar we op zitten te wachten. Zijn er nog meer tweakers die hun liefdesleven een impuls hebben gegeven door de aanschaf van deze prachtconsole?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Shiver23 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:38:
[...]

Bedoel je dan niet de andere Pirates (XXX)? Of is die nog niet op Blu-ray? O-)
Juist, en is nog een vrouw-vriendelijke porno ook!! Niet een waarvan een vrouw zal denken:jezus, wat een goorlap ben jij :)

On-topic: Aangezien ik eigenlijk pas een half jaar game, hiervoor was mijn enige spelcomputer de nintendo NES (8-bit), wil ik graag een WO 2 shooter spelen. Realisme trekt me wat meer dan Sci-Fi shooters, dus dan heb je op het moment twee mogelijkheden: Call of Duty 3, of Medal of Honor: Airborne.
Ik heb zelf CoD 4 en dat is echt een vet spel (zoals iedereen wel weet) dus ben geneigd te kiezen voor CoD 3. Nu komt eind dit jaar CoD 5 uit, maar dat gaat zich wss in Azie afspelen en ik wil nu juist Duitsers afknallen!! Nu zie je bij veel reviews dat de reviewers nogal afgestompd zijn op de WO 2 setting aangezien hier nogal veel spellen WO2 als deco hebben. Dit nadeel heb ik dus niet omdat ik nog nooit een WO2 shooter gespeeld heb.
Mijn vraag: wie heeft er ervaring met een van deze twee spellen en zijn ze aan te raden, of is het de aanschaf niet waard. Het gaat me met name om de singleplayer, want multi doe ik wel met CoD 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

m4yall schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:40:
[...]Stja, BD's om meiden in bed te krijgen, wat moeten we daar nou van zeggen...... Wat een fijn apparaat die PS3 ;).
:+

Het is EEN vriendin he... dus er gaat niets gebeuren.
Ze is me te dierbaar om te verliezen, dus ik ga niets proberen om zo de kans te lopen haar te verliezen :)
homernt schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:41:
[...]Als je Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl binnen hebt zou je dan kunnen checken of de versie die hebt gekregen al de versie is waarbij het framing probleem is opgelost?

Op de disk zouden deze nummers moeten staan:
Nieuwe Versie volledig nr. PIR1EED1STA7A
Achterkant: A0100894208-A911

Oude versie
Voorkant: PIR1EED4STA7A
Achterkant: A0100803488-A511 1000
Ik heb ze nog in pre-order staan, want ga morgen eerst even Den Bosch in om te zien of ze gewoon in de winkel liggen. Spaart toch weer verzendkosten uit en dat ik ze meteen in huis heb. En moet toch de stad in om wat prijzen op te doen voor de aankomende pc, dus dan kan ik net zo goed even langs gaan.

Maar wat voor framing problemen waren er dan en hoe erg is het?
Is het zo erg dat het niet te kijken is of valt het wel mee... want dan print ik jouw post gewoon even uit en dan ga ik gewoon heel lief en aardig moeilijk staan doen bij de FRS. In het centrum staan meestal van die grietjes achter de desk die er geen ene reet van snappen...

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 27-03-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
bramberk15 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:50:
[...]

Juist, en is nog een vrouw-vriendelijke porno ook!! Niet een waarvan een vrouw zal denken:jezus, wat een goorlap ben jij :)

On-topic: Aangezien ik eigenlijk pas een half jaar game, hiervoor was mijn enige spelcomputer de nintendo NES (8-bit), wil ik graag een WO 2 shooter spelen. Realisme trekt me wat meer dan Sci-Fi shooters, dus dan heb je op het moment twee mogelijkheden: Call of Duty 3, of Medal of Honor: Airborne.
Ik heb zelf CoD 4 en dat is echt een vet spel (zoals iedereen wel weet) dus ben geneigd te kiezen voor CoD 3. Nu komt eind dit jaar CoD 5 uit, maar dat gaat zich wss in Azie afspelen en ik wil nu juist Duitsers afknallen!! Nu zie je bij veel reviews dat de reviewers nogal afgestompd zijn op de WO 2 setting aangezien hier nogal veel spellen WO2 als deco hebben. Dit nadeel heb ik dus niet omdat ik nog nooit een WO2 shooter gespeeld heb.
Mijn vraag: wie heeft er ervaring met een van deze twee spellen en zijn ze aan te raden, of is het de aanschaf niet waard. Het gaat me met name om de singleplayer, want multi doe ik wel met CoD 4.
COD 3 op de PS2 gespeeld en Airborne op de PC. Beide alleen singleplayer gespeeld. Beide lineair. Airborne heeft betere graphics (kan ook komen door PS2 vs PC, maar de PC is geen monster). Daarnaast heeft Airborne ook een soort van Perk systeem per wapen dat je beter wordt. Is een leuke toevoeging. Zelf zou ik dus voor Airborne gaan op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Anoniem: 244919 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:49:
[...]

Kijk dat zijn de playstation 3 ervaringen waar we op zitten te wachten. Zijn er nog meer tweakers die hun liefdesleven een impuls hebben gegeven door de aanschaf van deze prachtconsole?
hahaha eerder andersom, vriendin heeft nu al spijt dat ze me een ps3 heeft laten kopen.. liefdesleven wat is dat?
[edit] niet tijd voor nieuw topic? deeltje 25!

[ Voor 5% gewijzigd door Tristan op 27-03-2008 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
FeaR1986 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:55:
:+

Het is EEN vriendin he... dus er gaat niets gebeuren.
Ze is me te dierbaar om te verliezen, dus ik ga niets proberen om zo de kans te lopen haar te verliezen :)
Stja dan had je ook de DVD's kunnen kopen :P. Maargoed, euhm heb evebn niets ontopic, behalve de vraag naar een nieuw topic! We zijn de 1000 alweer voorbij! Gaat hard nu er zoveel games (bijna) op de stoep staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Lees de topicwarning eens voordat je post. Dit topic is niet bedoelt om te melden dat je spel X besteld hebt bij site Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

bramberk15 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:50:
[...]On-topic: Aangezien ik eigenlijk pas een half jaar game, hiervoor was mijn enige spelcomputer de nintendo NES (8-bit), wil ik graag een WO 2 shooter spelen. Realisme trekt me wat meer dan Sci-Fi shooters, dus dan heb je op het moment twee mogelijkheden: Call of Duty 3, of Medal of Honor: Airborne.
Ik zou eerder voor Call of Duty 3 gaan op de PS3.
Heb die game zelf gehad (maar weer verkocht omdat ik het wel gezien had met WW II- shooters :))
Game is inderdaad lineair, maar o zo bruut. Graphics zijn wel minder dan van MoH, maar de actie is veel intenser. In het eerste level als je over het muurtje bij de kerk wordt geduwd en dan meteen in de actie beland staat me nog steeds bij :)

Kijk gewoon op marktplaats of iets in die trand. Daar wordt CoD3 al aangeboden voor rond de 30 euro en dat is zeker wel waar voor je geld.
m4yall schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:58:
[...]Stja dan had je ook de DVD's kunnen kopen :P. Maargoed, euhm heb evebn niets ontopic, behalve de vraag naar een nieuw topic! We zijn de 1000 alweer voorbij! Gaat hard nu er zoveel games (bijna) op de stoep staan!
Pirates op DVD heb ik al (alle drie 2-Disc Special Editions), maar sommige films verdienen het gewoon om ook in HD op de plank te staan. Dus vandaar dat ik ze maar eens besteld heb. En net wat ik zeg: voor omgerekend €20,- per stuk is het toch zeker geen miskoop. The Simpsons Movie en Ratatouille komen volgende week ook op Blu-Ray hier op de mat vallen en ook die films heb ik al op de normale dvd.

En denk dat we nog wel een paar uurtjes kunnen posten in topic-deel 24.
Want Arx zit wellicht nog op zijn werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
FeaR1986 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:55:
[...]

Ik heb ze nog in pre-order staan, want ga morgen eerst even Den Bosch in om te zien of ze gewoon in de winkel liggen. Spaart toch weer verzendkosten uit en dat ik ze meteen in huis heb. En moet toch de stad in om wat prijzen op te doen voor de aankomende pc, dus dan kan ik net zo goed even langs gaan.

Maar wat voor framing problemen waren er dan en hoe erg is het?
Is het zo erg dat het niet te kijken is of valt het wel mee... want dan print ik jouw post gewoon even uit en dan ga ik gewoon heel lief en aardig moeilijk staan doen bij de FRS. In het centrum staan meestal van die grietjes achter de desk die er geen ene reet van snappen...
Voor informatie zie http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=76733
En de nummers heb ik hier van dan http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=56720&page=5

Volgens mij valt het wel mee een paar seconden over de hele film en als het niet weet zie het niet eens. Zo had ik hetzelfde met Back to the Future 2 maar het was mij nog niet opgevallen tot dat ik jaren daarna er iets over las op het internet.

Maar ik wil graag de goede versie. Disney heeft ze zins één maand de goede versie beschikbaar om in te ruilen maar de vraag is hebben ze de oude versie ook uit de handel genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
FeaR1986 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:11:
[...]

Ik zou eerder voor Call of Duty 3 gaan op de PS3.
Heb die game zelf gehad (maar weer verkocht omdat ik het wel gezien had met WW II- shooters :))
Game is inderdaad lineair, maar o zo bruut. Graphics zijn wel minder dan van MoH, maar de actie is veel intenser. In het eerste level als je over het muurtje bij de kerk wordt geduwd en dan meteen in de actie beland staat me nog steeds bij :)

Kijk gewoon op marktplaats of iets in die trand. Daar wordt CoD3 al aangeboden voor rond de 30 euro en dat is zeker wel waar voor je geld.

[...]

Pirates op DVD heb ik al (alle drie 2-Disc Special Editions), maar sommige films verdienen het gewoon om ook in HD op de plank te staan. Dus vandaar dat ik ze maar eens besteld heb. En net wat ik zeg: voor omgerekend €20,- per stuk is het toch zeker geen miskoop. The Simpsons Movie en Ratatouille komen volgende week ook op Blu-Ray hier op de mat vallen en ook die films heb ik al op de normale dvd.

En denk dat we nog wel een paar uurtjes kunnen posten in topic-deel 24.
Want Arx zit wellicht nog op zijn werk :)
Ik ben ook de topfilms aan het vernieuwen in HD. Universal en Paramoount moeten even opschieten. 20 euro per stuk is gewoon zeer netjes.

Ik moet zeggen dat ik de actie in MoH ook wel goed vond. Bij CoD3 had ik een beetje het gevoel dat jij nogal bepaalde wanneer de actie over is door van punt a naar punt b te lopen. Dit vond ik minder het geval bij MoH. Beide games zullen zoals Fear zei op marktplaats te vinden zijn. Ook zijn ze beide bij play.com in de aanbieding dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763

Anders lees je even wél vier posts boven je.

[ Voor 85% gewijzigd door TheZeroorez op 27-03-2008 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-04 16:10

Grannd

da Granndest

Sony had zoals op de frontpage staat een release gegeven aan Killzone 2, LBP en Resistance 2 voor respectievelijk september, september en november maar ook Haze heeft 22 mei gekregen.
Zo zie ik behalve in juli en augustus toch wel een mooi PS3 exclusives schema ontstaan vanaf nu. We zijn begonnen met GT5 Prologue die nu uit is, over een maand op 29 april komt GTA 4 en weer een klein maandje later kunnen we alweer knallen met Haze en niet veel later op 12 juni staat MGS4 al gepland, dan dus een pauze in juli en augustus (misschien vergeet ik een game) maar in september dus met wat geluk Little Big Planet of Killzone 2 en in November Resistance 2.
Good times, good times, hoognodig eens een baantje gaan zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Edit: Sorry voor de kick...

[ Voor 107% gewijzigd door SToRM666 op 27-03-2008 18:57 ]

PSN id: NL_SToRM

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.