Welkom in alweer deel 23 van het Playstation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in alweer deel 23 van het Playstation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo en ymmv! Daarnaast blijven we gek op cijfertjes. De volgende poll ga ik bij iedere nieuwe topic resetten en eventueel updaten. De coverart (nu Uncharted) in de header van de startpost is afhankelijk van deze resultaten. Poll: Beste PS3 game van dit moment? • Uncharted: Drake's Fortune • Lair • Singstar • Ratchet & Clank Future: Tools of Destructio • Resistance: Fall of men • Assassin's Creed • Eye of Judgment • Heavenly Sword • Call of Duty IV: Modern Warfare • Warhawk Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier Disclaimer: Deze bovenstaande gamelijst is tot standgekomen door per post in de voorgaande threads grondig te analyseren, ook is er jing/jang gebruikt maar vooral veel Maggi en een beetje van mezelf (de topic starter). Naast deze lijst komen er nog veel meer games waarvan we nog niet eens wisten dat ze bestonden (Turrican HD schijnt ook in ontwikkeling voor de PS3 te zijn Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heust wel verwerken! ![]() |
[ Voor 200% gewijzigd door Arx op 11-03-2008 17:30 ]
Ik had ook een dag vrij genomen toen Halo 3 uit kwam en het is dat GTA 4 om en nabij een vakantie uit komt, want anders was ik die dag wellicht ook “ziek” geweestAnoniem: 236479 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 19:04:PS3 besteld morge binnenspijbelen!!111one
Nee grapje hoor
Anyways nu nog ff 2 dikke games uitzoeken![]()
Heavenly sword
Drake unfortune's
Of nog een andere eyecatchers kwa graphics? (maar tegelijkertijd ook een goeie multiplayer)
Warhawk voor de multi?
Demo’s, game video’s, movie trailers, wallpapers en thema’s zijn gratis. Volledige games en PS-titels moet je wel voor betalen. Die prijs varieert op dit moment van €2,99 tot €29,99.Anoniem: 236479 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:29:
[...]Hmmm de demo's die je via de store kan krijgen... zijn die gewoon gratis? want dan kan ik natuurlijk altijd even de boel testen enzo
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Anoniem: 236479
[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 236479 op 05-03-2008 20:37 ]
Waarom dat nou weer?Sentry23 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:18:
[...]
@arx:die is helaas delayed tot de 12e :-/
http://www.jeuxvideo.com/...video-a-ete-repoussee.htm
FeaR1986 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:32:
Deeltje 23 al weer…gaat weer lekker snel zo![]()
Maar om nog te reageren op een post uit het vorige deel:
[...]
...
[ Voor 36% gewijzigd door Arx op 05-03-2008 20:38 ]
Anoniem: 236479 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:33:@post hierboventnx tnx tnx... zeer nuttige info
Die 60Gb schijf weggooien was ik ook echt niet van plan.Anoniem: 236479 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:33:*edit*
De schijf die je dan overhoudt lijkt me erg handig om die te bewaren... mocht je ps3 naar de hemel verhuizen en je moet hem opsturen wil je dat natuurlijk niet doen met je 250GB schijfje.... dus ik raadt je aan het te bewaren
Wilde gewoon een keer een echte goede first post maken. Met naar mijn inziens nuttige info erin en dus toch wel twee vragen van mijn kant.Arx schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:37:
[...]offtopic:
Nu begrijp ik wat je bedoelt of ik snel een nieuw topic open.
Onderonsje...
Tja het is inderdaad niet erg snel daar, ik heb gewoon mijn download s'ochtends aangezet en ben naar school gegaan. Toen ik thuis kwam was ie klaar en heb ik hem gebrand.Anoniem: 140372 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 19:42:
[...]
heb je misschien een snelle mirror?
De public mirrors zijn zo traag als dikke stront bergop.
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
[ Voor 21% gewijzigd door Perzikvrucht op 05-03-2008 21:22 ]
Je hebt toch van je moeder geleerd dat je _altijd_ zorgvuldig moet omgaan met het bewaren van de bonnen. Ik ben bang dat je met het verliezen van de bon je recht op garantie daarmee ook kwijt bent geraakt.barzi schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:16:
Weet iemand hoe het zit met de garantie van de PS3 als je geen bon hebt? Kan dit dan nog via sony gaan?
Ik kan ook geen email adres vinden, zodat ik ze het even kan vragen. Wel een telefoon nummer, maar deze is "gewoon" van Sony. Kan ik daar mijn vragen stellen over de PS3? Of heeft deze een apart nummer?
Achter in het boekje van elke game staat een nummer die je kan bellenbarzi schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:16:
Weet iemand hoe het zit met de garantie van de PS3 als je geen bon hebt? Kan dit dan nog via sony gaan? Misschien iemand die hier zijn ervaring wil delen hoe de garantie dus precies in zijn werk gaat.. Vragen ze echt naar de bon of gaat het allemaal via de serienummer?
Ik kan ook geen email adres vinden, zodat ik ze het even kan vragen. Wel een telefoon nummer, maar deze is "gewoon" van Sony. Kan ik daar mijn vragen stellen over de PS3? Of heeft deze een apart nummer?
Maar ik heb geen gamehermedico schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:25:
[...]
Achter in het boekje van elke game staat een nummer die je kan bellen
[ Voor 13% gewijzigd door Perzikvrucht op 05-03-2008 21:27 ]
Gewoon het Sony Informatiecentrum bellen op 020-6581888barzi schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:16:Ik kan ook geen email adres vinden, zodat ik ze het even kan vragen. Wel een telefoon nummer, maar deze is "gewoon" van Sony. Kan ik daar mijn vragen stellen over de PS3? Of heeft deze een apart nummer?
Sommige ketens gaan ook akkoord met een bankafschrijving. Want als ik iets bij de FreeRecord Shop koop op de 23e maart 2007 voor de prijs van €599,- neem ik aan dat ze wel weten wat het is…Arx schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:22:
[...]Je hebt toch van je moeder geleerd dat je _altijd_ zorgvuldig moet omgaan met het bewaren van de bonnen. Ik ben bang dat je met het verliezen van de bon je recht op garantie daarmee ook kwijt bent geraakt.
[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 05-03-2008 21:30 ]
Anoniem: 153905
De uitval van de console van Sony is "maar" 3% ten opzichte van de 16% uitval die Microsoft heeft met hun Xbox 360. Dat aantal was zo groot dat Microsoft wel moest handelen en dat deed door de garantie te verlengen naar 3 jaar. Denk dat Sony dat niet snel zal doen aangezien hun uitvalpercentage meer dan 5x zo laag ligt (De Wii heeft ook 3% uitval, maar dat terzijde). Dus de problemen komen lang niet zo veel voor als jij stelt.Anoniem: 153905 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:45:
Mijn Playstation 3 leest geen disc meer .
Heb mijn 40 GB geformateerd en ook dat leverde niks op .
Na een dag heb ik weer geprobeerd of mijn Playstation 3 disc zou lezen maar helaas .
Ik heb mijn Playstation 3 moeten opsturen naar Sony Service reparatiedienst .
Aankoop datum is 06-11-2007 .
Stel voor dat je Playstation 3 na een jaar deze problemen krijgt , wat dan ?????
Is de hardware dan toch niet vetrouwbaar van de Playstation 3 en krijgen wij Playstation 3 bezitters hetzelfde probleem zoals de Ring of Death van de Xbox 360 waar de garantie werd verlengd tot 3 jaar .
De problemen komen meer voor als jij denkt en als jij hetzelfde lees probleem met disc hebt doe je er verstandig aan om in deze forum dat te melden zodat Radar van de Tros contact met Sony opneemt vanwege garantie verlenging .
Hier link : http://forum.trosradar.nl:80/viewtopic.php?t=57438
[ Voor 17% gewijzigd door Shiver23 op 05-03-2008 22:01 ]
PSN: Shiver23
[ Voor 8% gewijzigd door Perzikvrucht op 05-03-2008 22:11 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Barzi, ik durf geen zeker antwoord op je vragen te geven en ga het morgen voor je uitpluizen, ok?barzi schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 22:02:
Dit is de hele situatie wat beter uitgelegd:
Ik wil een nieuwe playstation van iemand overkopen.
De verkoper die hem verkoopt koopt de playstation in uit Engeland. Hij zegt dat hij er zaterdag weer een paar binnenkrijgt. Zijn feedback is goed dus ik vertrouw hem wel.
Hij heeft echter geen bon. Ik weet niet of sony deze echt nodig heeft?
En kunnen ze ook kijken naar de serienummer, als je vraagt om garantie? Wellicht kan iemand hierop reageren die ervaring heeft met een RMA?
Die verkoper heeft dus niks van een aankoopbewijs, ook geen afschrift. Hij verkoopt de playstation erg goedkoop(290 euro incl 2de sixaxis controller) , vandaar dat ik zo geintresseerd ben.
Ik vertrouw de verkoper wel, want hij heeft een goede feedback. Alleen wil ik wel graag garantie, want je weet maar nooit...
En heb ik uberhaupt wel eens garantie als een console in het buitenland is gekocht? En de garantie dus in een ander land dan de aankoopland word aangevraagd?
Het gaat hier allemaal om de 40gb versie, dus de garantie is nog (lang) niet voorbij.
[ Voor 3% gewijzigd door Sinner op 05-03-2008 22:23 ]
There is no place like ::1
Zal wat ik in de DM zei nog even herhalen zodat men er hier op kan reageren.barzi schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 22:02:
Dit is de hele situatie wat beter uitgelegd:
Ik wil een nieuwe playstation van iemand overkopen.
De verkoper die hem verkoopt koopt de playstation in uit Engeland. Hij zegt dat hij er zaterdag weer een paar binnenkrijgt. Zijn feedback is goed dus ik vertrouw hem wel.
Hij heeft echter geen bon. Ik weet niet of sony deze echt nodig heeft?
En kunnen ze ook kijken naar de serienummer, als je vraagt om garantie? Wellicht kan iemand hierop reageren die ervaring heeft met een RMA?
Die verkoper heeft dus niks van een aankoopbewijs, ook geen afschrift. Hij verkoopt de playstation erg goedkoop(290 euro incl 2de sixaxis controller) , vandaar dat ik zo geintresseerd ben.
En heb ik uberhaupt wel eens garantie als een console in het buitenland is gekocht? En de garantie dus in een ander land dan de aankoopland word aangevraagd?
Het gaat hier allemaal om de 40gb versie, dus de garantie is nog (lang) niet voorbij.
Ik heb nooit gezegd dat ik het voor een schietgame wat onder vindt doen. Het is niet voortduren actie, maar als er actie is...swampy schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 22:23:
@ FeaR1986
The Darkness mag misschien dan tegenvallend zijn voor een schietgame maar damn, er zijn nog steeds te weinig games met zo'n verslavend verhaal! Ik kan The Darkness aanraden maar wel in de zin van dat het je game moet zijn en van Film Noir en donkere verhalen moet houden.
En nee ga het einde niet verklappen! Maar damn dat einde...dat einde!
[ Voor 21% gewijzigd door FeaR op 05-03-2008 22:52 ]
Er zit een embargo op informatie, video's en afbeeldingen van Motorstorm 2. Jeuxvideo mocht in 1e instantie de video vandaag releasen, maar Sony heeft het embargo tot 12 maart 19.00 uur verzet. Jeuxvideo kan zich daar maar beter aan houden, want sites die zich niet aan embargo's houden worden niet meer door Sony op de hoogte gehouden van nieuwtjes, krijgen geen uitnodigingen voor pers-events, etc etc. De video hebben ze gewoon liggen, maar ze mogen hem nog niet online zetten.PSPonderdelen schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:10:
Iemand al de video van motorstorm 2 gespot? http://www.jeuxvideo.com/...video-a-ete-repoussee.htm
Heb 3 jaar frans gehad, maar nooit dat vreemde taaltje begrepen. Is er iemand die dit voor me wilt vertalen? Wat ik voor zover begrijp is dat de video pas op 12 maart komt wegens nieuwe rendering oid
ik weet het niet zeker maar ik geloof dat Sony alleen moelijk deedover garantie betreffende produkten die in de VS of Azie gekocht waren.Shailesh schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 22:19:
Denk dat je naar je garantie kunt fluiten want:
1. Sony geeft slechts op een beperkt aantal producten wereldwijde garantie. And remember Lik-sang/PSP? Sony is niet happig op import.
2. Bon ga je gewoon nodig hebben, period. Of op zn minst een betalingsbewijs aan de oorspronkelijke verkoper...
Gewoon een RMA'tje van maken, er is geen backlog en van de 40GB-versieAnoniem: 153905 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:45:
Mijn Playstation 3 leest geen disc meer .
Heb mijn 40 GB geformateerd en ook dat leverde niks op .
Na een dag heb ik weer geprobeerd of mijn Playstation 3 disc zou lezen maar helaas .
Ik heb mijn Playstation 3 moeten opsturen naar Sony Service reparatiedienst .
Aankoop datum is 06-11-2007 .
Tja, dan is je garantie verlopen he? Denk je dat het nooit voorkomt dat iets stuk gaatStel voor dat je Playstation 3 na een jaar deze problemen krijgt , wat dan ?????
Absoluut niet met elkaar te vergelijken, en gaan naar verhouding (verkoop/retour) 5 keerIs de hardware dan toch niet vetrouwbaar van de Playstation 3 en krijgen wij Playstation 3 bezitters hetzelfde probleem zoals de Ring of Death van de Xbox 360 waar de garantie werd verlengd tot 3 jaar .
Dat denk ik niet vriend..De problemen komen meer voor als jij denkt en als jij hetzelfde lees probleem met disc hebt doe je er verstandig aan om in deze forum dat te melden zodat Radar van de Tros contact met Sony opneemt vanwege garantie verlenging .
Hier link : http://forum.trosradar.nl:80/viewtopic.php?t=57438
Hmm dat zou mooi zijn. Ik probeer Sony morgen ook even te bellen.Opa_vertelt schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 22:20:
[...]
Barzi, ik durf geen zeker antwoord op je vragen te geven en ga het morgen voor je uitpluizen, ok?
De bon (proof of purchase) heb je wel nodig, anders krijg je waarschijnlijk een rekening toegestuurd..
Ohja.. Mocht blijken dat het een gestolen PS3 betreft, ben je hem na inzending kwijtbarzi schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 22:44:
[...]
Hmm dat zou mooi zijn. Ik probeer Sony morgen ook even te bellen.
Met goede feedback bedoel ik kopers ervaring van andere bij die verkoper. Dus wat de ervaringen zijn van kopers die dingen kopen bij die verkoper.
Sony heeft al genoeg bewezen met de problemen met de PSP-schermen en de dode pixels en vanuit persoonlijke ervaringen kan ik melden dat ze een onbuigbare houding ten aanzien van defecte minidiscspelers en PSP-drives hebben (respectievelijk 3 en 5 maanden buiten de garantie). Nee, Sony is niet servicevriendelijk en doet ook echt niet meer dan nodig is zonder publieke druk. Ook niet na keurige beleefde verzoeken om service na garantietermijn.Opa_vertelt schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 22:42:
Tja, dan is je garantie verlopen he? Denk je dat het nooit voorkomt dat iets stuk gaat
ná de garantietermijn? Maar zelfs dan heb je niet veel te vrezen hoor, je zou eens moeten weten
hoe coulant (binnen normale normen natuurlijk, niet na 3 jaar ofzo) Sony is wat garantie betreft.
Stel je PS3 zou door zoiets kapot gaan binnen 2 maand na het aflopen van de garantietermijn,
ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat ze na een (net) telefoontje van jou kant zullen
zeggen dat het gewoon gefixed wordt.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Uiteraard, je hebt helemaal gelijk met je denkwijze, maar bevestiging voor deze gedachte is moeilijk te vinden. Je zou Sony hiervoor moeten bellen. En zo raar is het niet. NL PS3, koop je in NL. Die Duitse zijn voor Duitsers.Deadsy schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 22:36:
[...]
ik weet het niet zeker maar ik geloof dat Sony alleen moelijk deedover garantie betreffende produkten die in de VS of Azie gekocht waren.
Ik kan me niet voorstellen dat ze moeilijk gaan doen over produkten die jij als EU burger in een naburig EU land koopt.
Want dan zou iedere nederlander die zijn PS3 in duitsland koopt in principe ook geen garantie meer hebben.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Anoniem: 189262
En terecht...Opa_vertelt schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 22:50:
[...]
Ohja.. Mocht blijken dat het een gestolen PS3 betreft, ben je hem na inzending kwijt
en wordt er aangifte gedaan (en ben je zuur). Ja, we hebben echt een database van álle EU
PS3 serienummers welke ooit eens uit winkels/warenhuizen/transportbedrijven ontvreemd zijn.
En ja, er wordt 100% op gechecked.
Ik heb geen ervaring met Microsoft, maar de Sony Playstation helpdesk vind ik toch echt de beste en meest vriendelijke helpdesk die ik ooit aan de telefoon heb gehadArmada schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 23:14:
[...]
Sony heeft al genoeg bewezen met de problemen met de PSP-schermen en de dode pixels en vanuit persoonlijke ervaringen kan ik melden dat ze een onbuigbare houding ten aanzien van defecte minidiscspelers en PSP-drives hebben (respectievelijk 3 en 5 maanden buiten de garantie). Nee, Sony is niet servicevriendelijk en doet ook echt niet meer dan nodig is zonder publieke druk. Ook niet na keurige beleefde verzoeken om service na garantietermijn.
Microsoft mag dan een kwalitatief minder product hebben geleverd, maar Sony kan nog een puntje zuigen aan de buitengewoon vriendelijke serviceverlening, van tegoedbonnen voor het missen van een console voor een week, het kostenloos vervangen van controllers na meer dan een jaar en het keihard maken van volledige garantie van 2 jaar voor alle gebreken.
/ sorry, rant off
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Moet zeggen de helpdesk is zeker goed te noemen, ze weten al snel of je console een "serie" probleem heeft en zal je niet 10 x een rondje laten lopen met uitschakelen, starten etc! Je hoeft maar te zeggen van dat je drive niet meer leest and ze zenden je de formulieren!Chester schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 00:40:
[...]
Ik heb geen ervaring met Microsoft, maar de Sony Playstation helpdesk vind ik toch echt de beste en meest vriendelijke helpdesk die ik ooit aan de telefoon heb gehad
There is no place like ::1
Is dat echt zo? Heb ik iets gemist en werk jij bij Sony o.i.d.?Opa_vertelt schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 22:50:
[...]
Ohja.. Mocht blijken dat het een gestolen PS3 betreft, ben je hem na inzending kwijt
en wordt er aangifte gedaan (en ben je zuur). Ja, we hebben echt een database van álle EU
PS3 serienummers welke ooit eens uit winkels/warenhuizen/transportbedrijven ontvreemd zijn.
En ja, er wordt 100% op gechecked.
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Anoniem: 140372
Hij lult, toen ik mijn ps3 kocht stond serie nummer echt niet op de bon hoor, ze kunnen nooit weten welke ps3 verkocht is en welke gestolen.Vince22 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 07:59:
[...]
Is dat echt zo? Heb ik iets gemist en werk jij bij Sony o.i.d.?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 140372 op 06-03-2008 08:07 ]
Anoniem: 114719
Anoniem: 71987
[ Voor 20% gewijzigd door Tweak15KW op 06-03-2008 08:33 ]
Ik heb het even voor je gechecked, en (helaas voor jou) mogen we hier geenbarzi schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 22:44:
[...]
Hmm dat zou mooi zijn. Ik probeer Sony morgen ook even te bellen.
Anoniem: 195663
Anoniem: 230486
nee dit kan niet op de 40gb...Anoniem: 195663 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 08:48:
Aangezien ik binnenkort jarig ben, wil ik een ps3 voor mijn verjaardag. Ik heb een aantal ps2 games (voornamelijk f1 games) zijn deze op de huidige generatie ps3's te spelen of moet ik echt op zoek naar een 60 Gb versie?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Anoniem: 195663
Had wel in de startpost gekeken maar op andere sites melden ze dat het wel kan.Anoniem: 230486 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 08:57:
[...]
nee dit kan niet op de 40gb...
offtopic: je dacht ik vraag het gewoon zonder even in de startpost te kijken?? gewoon boem vragen...?
Short demo, just the tutorial and 3 sample stages. The last jump on stage 3 was bit of a brain bender the route I took.
Oh yeah, Japanese text, English voiceover.
X to speedup
△ to pause movement (but the clock still runs)
R2 to speedup camera movement
R1 haven't a clue, kindof nudges things around
START to pause
SELECT to switch display modes (timer most importantly)
[ Voor 75% gewijzigd door SToRM666 op 06-03-2008 09:44 ]
PSN id: NL_SToRM
Ik ben wel heel erg tevreden over de service van Sony. Had laatst twee Sixaxis controllers opgestuurd met een defecte R1 knop naar SCE-Returns. Binnen 4 dagen de postbode aan de deur met een pakketje. Tot mijn verbazing was het afkomstig van Sony met twee nieuwe Sixaxis controllers.Armada schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 23:14:
[...]
Nee, Sony is niet servicevriendelijk en doet ook echt niet meer dan nodig is zonder publieke druk. Ook niet na keurige beleefde verzoeken om service na garantietermijn.
Microsoft mag dan een kwalitatief minder product hebben geleverd, maar Sony kan nog een puntje zuigen aan de buitengewoon vriendelijke serviceverlening, van tegoedbonnen voor het missen van een console voor een week, het kostenloos vervangen van controllers na meer dan een jaar en het keihard maken van volledige garantie van 2 jaar voor alle gebreken.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
terecht? ik vind dit een beetje bekrompen, deels kan ik het begrijpen, maar voor het andere deel. Er zijn genoeg mensen die hun ps3 op marktplaats kopen en hoe kunnen die mensen nu weten of het gestolen is.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb me wellicht verkeerd uitgedrukt, excuses daarvoor.Phusebox schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 10:05:
[...]
terecht? ik vind dit een beetje bekrompen, deels kan ik het begrijpen, maar voor het andere deel. Er zijn genoeg mensen die hun ps3 op marktplaats kopen en hoe kunnen die mensen nu weten of het gestolen is.
Ik heb ook een 2e handse gekocht een keer en toen heb ik de sony helpdesk gebelt om het serienummer te checken, maar dat was volgens hun goed.
Maar vind het belachelijk dat ze je ps3 in beslag nemen en aangifte doen. Misschien verstandig om eerst even contact op te nemen met de klant?
En die waren allebei na garantietermijn? Want daar gaat mijn rant over.zwembroek schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 10:02:
[...]
Ik ben wel heel erg tevreden over de service van Sony. Had laatst twee Sixaxis controllers opgestuurd met een defecte R1 knop naar SCE-Returns. Binnen 4 dagen de postbode aan de deur met een pakketje. Tot mijn verbazing was het afkomstig van Sony met twee nieuwe Sixaxis controllers.Nu heb ik er vier, 2x een Dualshock3 en 2x een Sixaxis.
(Mooi voor pro evolution soccer 2 on 2 matches)
toch vraag ik me af hoe je als consument nu moet weten dat iets gestolen is?? als je het via marktplaats koopt ofzoEgoPro schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 10:37:
Ik denk niet dat ze je PS3 in beslag nemen, ze zijn geen recht-uitvoerende macht, moet er nog eens bij komen zeg. Ze zullen als ze het al kunnen achterhalen waarschijnlijk wel de politie inschakelen (en groot gelijk hebben ze!!!)
Deze kunnen dan aktie ondernemen wegens heling.
Dat is nog altijd heling. Dan ligt de bewijslast bij de koper of het product voor een gangbare prijs en in goed vertrouwen gekocht is. En dan nog heb je gestolen waar gekocht en heb je dikke vette pech, omdat het van iemand anders is.Phusebox schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 10:05:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door Shiver23 op 06-03-2008 10:52 ]
[very offtopic]Shiver23 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 10:51:
[...]
Dat is nog altijd heling. Dan ligt de bewijslast bij de koper of het product voor een gangbare prijs en in goed vertrouwen gekocht is. En dan nog heb je gestolen waar gekocht en heb je dikke vette pech, omdat het van iemand anders is.
Zo is de wet nou eenmaal.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Beide zijn niet rechtstreeks te vergelijken; Microsoft werd publiekelijk veroordeeld voor de slechte bouwkwaliteit van Xbox 360. Daarna waren ze verplicht om drastische verbeteringen toe te voegen anders zou het bedrijf gezichtsverlies lijden. Sony heeft daarintegen een reputatie van Japanse kwaliteit, en zal dus niet zo geneigd zijn lange garantie te geven.Armada schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 23:14:
[...]
Sony heeft al genoeg bewezen met de problemen met de PSP-schermen en de dode pixels en vanuit persoonlijke ervaringen kan ik melden dat ze een onbuigbare houding ten aanzien van defecte minidiscspelers en PSP-drives hebben (respectievelijk 3 en 5 maanden buiten de garantie). Nee, Sony is niet servicevriendelijk en doet ook echt niet meer dan nodig is zonder publieke druk. Ook niet na keurige beleefde verzoeken om service na garantietermijn.
/ sorry, rant off
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
Ja.EgoPro schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 11:32:
*Kick back 2 tweakers PS3 topic:*
Ik was gister even aan het spelen met de settings op mijn nieuwe plasma TV-tje in de systeem instellingen van de PS3 kan ik de screensaver time-out instellen, is de screen saver nou gewoon dat het contrast omlaag gaat?
Anoniem: 213565
Anoniem: 213565 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 11:42:
al bewegen dode mannetjes soms wat apatisch
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 230486 op 06-03-2008 12:12 ]
Ben ik niet met je eens. Ja, Microsoft werd gedwongen om naar 3 jaar te gaan door publieke druk. Maar dat gebeurt voor alleen RRoD problemen. Voor alle andere problemen gingen zij ook al de extra mijl, standaard 2 jaar op het produkt. En dat is alleen nog het garantieaspect, want verder zijn ze met alles zeer coulant.JeepXJ89 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 11:27:
[...]
Beide zijn niet rechtstreeks te vergelijken; Microsoft werd publiekelijk veroordeeld voor de slechte bouwkwaliteit van Xbox 360. Daarna waren ze verplicht om drastische verbeteringen toe te voegen anders zou het bedrijf gezichtsverlies lijden. Sony heeft daarintegen een reputatie van Japanse kwaliteit, en zal dus niet zo geneigd zijn lange garantie te geven.
Ken geen ander elektronica product in normale prijsklasse die 3 jaar of langer garantie heeft.
Eens, de 'betere' audio merken gegven ook standaard 2 jaar garantie. Miele 5 tot 10 jaar dacht ik? Langere garantie geven is ook een manier om vertrouwen in je product en dienstverlening uit te stralen.Armada schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 12:11:
[...]
Als de kwaliteit hoog is, dan ben je niet geneigd extra garantie te geven, zeg je. Dat vind ik een vreemde redenatie. Extra garantie geeft toch juist weinig extra kosten voor een fabrikant die zo weinig problemen tegenkomt? Als Sony zo zeker van de bouwkwaliteit is, dan kunnen ze dus zonder meer 5 jaar garantie geven. En dan is het nog een extra koopargument voor de consument.
Anoniem: 169886
Dat is wel een beetje oude discussie, over het ontbreken van de BC in de 40 GB versie. Vraag is wat je er mee wilt, de PS3 zal toch een heleboel PS2 spellen nooit helemaal goed kunnen draaien. Je kan ook je hoop vestigen op een 80GB versie inclusief BC. Die is niet aangekondigd, maar er zijn nog steeds vermoedens dat die uit gaat komen en dat hier wel weer BC in zou zitten.Anoniem: 169886 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 12:42:
Valt die 40gb versie te modificeren zodat hij wel ps2 games af kan spelen? Ik vind het echt waanzin dat dat er dan weer uitgehaald is argh
kom op hoor, dit soort vragen kan niet meer man, 2x antwoord op gegeven op dezelfde paginaAnoniem: 169886 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 12:42:
Valt die 40gb versie te modificeren zodat hij wel ps2 games af kan spelen? Ik vind het echt waanzin dat dat er dan weer uitgehaald is argh
PSN & XBL: Denkoyugo
2 jaar garantie zou wel beter zijn ja. Als er echt een defect in je console zit, dan is de kans dat dit in de eerste 2 jaar opduikt toch wel vrij groot denk ik. Als je normaal met je goede console omgaat dan zie ik niet in waarom ie het na 2 jaar zou moeten begeven. Mijn PS van 11 jaar oud en mijn launch PS2 werken beide nog perfectm4yall schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 12:17:
[...]
Eens, de 'betere' audio merken gegven ook standaard 2 jaar garantie. Miele 5 tot 10 jaar dacht ik? Langere garantie geven is ook een manier om vertrouwen in je product en dienstverlening uit te stralen.
[ Voor 19% gewijzigd door SToRM666 op 06-03-2008 12:56 ]
PSN id: NL_SToRM
Op de 360 zat in de VS standaard 90 dagen garantie. Op de PS3 1 of 2 jaar.
Larie:Shiver23 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 12:56:
[...]
Op de 360 zat in de VS standaard 90 dagen garantie. Op de PS3 1 of 2 jaar.
NL had gewoon de EU richtlijn over moeten nemen met 2 jaar standaard, omdat 'een redelijk te verwachten levensduur' nu eenmaal open staat voor allerlei interpretaties. Nu is de realiteit dat in het beste geval een winkel een levensduur afhankelijke vergoeding wil uitbetalen, waardoor de rekening nog steeds buiten proporties is. Prettige wedstrijd met de rechtsbijstand.Shiver23 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 12:56:
De Nederlandse wetgeving op gebied van garantie is vrij helder maar wordt erg slecht nageleefd. Je hebt namelijk te maken met de winkel waar het gekocht is en niet met Sony. Mocht Sony bepaalde kosten berekenen dan zul je die moeten verhalen op de winkel.
Huh? 90 dagen gaat over de accesoires.Armada schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 13:12:
[...]
Larie:
Sony Computer Entertainment America (SCEA) warrants to the original purchaser that this product is free from defects in material and workmanship for a period of ninety (90) days from the date of purchase. Upon a showing of proof of purchase, SCEA agrees for a period of ninety (90) days to either repair or replace, at its option, the SCEA product.
http://www.us.playstation.com/Support/PS3/Warranties
Dit staat in je link. 1 jaar dus.Sony Computer Entertainment America ("SCEA") warrants to the original purchaser that the PS3TM hardware shall be free from material defects in material and workmanship for a period of one (1) year from the original date of purchase (the "Warranty Period"). If the product is determined to be materially defective during the Warranty Period, your sole remedy and SCEA's sole and exclusive liability shall be limited to the repair or replacement of this product with a new or refurbished product at SCEA's option.
http://ps3.ign.com/articles/745/745259p2.htmlIGN: The warranty info that came with our retail unit states the PS3 hardware is guaranteed against mechanical defects for one year. So yeah, not too shabby.
[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 06-03-2008 13:24 ]
Horizontaal (thank god)!!! Ik heb eergisteren het spel gekocht en pakweg een uur of 4 zitten gamen in singleplayer modus. Dat was al tof, maar gisteren opnieuw begonnen met een vriend in co op, splitscreen. Na wat onwennig achter elkaar aan rennen en alles behalve tactisch te werk te gaan kwam op een gegeven moment het gevoel. Als je eenmaal goed gewend bent aan je "conrad" dan is het spel zo veel toffer dan in je eentje!!! Pas dan komt het tot zijn recht!Anoniem: 230486 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 12:10:
even een vraagje over amry of two.. ik heb net even gezocht naar ingame video's maar kon niet echt duidelijke vinden helaas. Ik vroeg me af hoe die co-op mode er uit ziet.. spreek je dan over splitscreen of moet je bij elkaar in de buurt blijven??
edit: haha lees net in dat stuk hierboven, dat het dus splitscreen is.. is dat een vertikale of horizontale streep door het beeld??
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Hmmm, te ver naar beneden gescrolld blijkbaar, you're right!Shiver23 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 13:17:
[...]
Huh? 90 dagen gaat over de accesoires.![]()
[...]
Dit staat in je link. 1 jaar dus.
[...]
http://ps3.ign.com/articles/745/745259p2.html
Dit was altijd al de originele garantie en die is later nog uitgebreid met de RRoD garantie van 3 jaar.A. WARRANTIES
One Year Express Warranty on Console (Three Years for Three Lights Flashing Red). Subject to the terms and conditions of this Limited Warranty, Microsoft warrants to you only (the original retail purchaser) that, during the Warranty Period and under normal use and service, the Xbox® Console will substantially conform with the printed user instruction materials packaged with the Console.
90 Day Express Warranty on Accessories. Subject to the terms and conditions of this Limited Warranty, Microsoft warrants to you only (the original retail purchaser) that, during the Warranty Period and under normal use and service, the Accessory will substantially conform with the printed user instruction materials packaged with the Console or Accessory (unless a separate written express warranty is packaged with the particular Accessory).
Implied Warranty. You may also have an implied warranty and/or condition under the laws of some jurisdictions, which is hereby limited to the duration of the Warranty Period. Some jurisdictions do not allow limitations on how long an implied warranty or condition lasts, so the foregoing limitation may not apply to you.
[ Voor 59% gewijzigd door Armada op 06-03-2008 13:31 ]
oa een reden waarom hardware in Europa duurder is dan in de VS. Je hebt betere garantie.Armada schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 13:26:
[...]
90 dagen is echt belachelijk weinig. In Nederland zijn we blijkbaar meer service gewend, want hier kan het niet eens minder dan 6 maanden zijn volgens de wet.
De regeling was bij launch toch echt 90 dagen. Niet dat MS hier moeilijk over gedaan heeft als mensen echt problemen hadden (voor de mensen die extra garantie bijgekocht hadden wel zonde). Later is dat indd een jaar geworden.Ik zit de Xbox site te bekijken in de VS en daar is de regeling exact hetzelfde als voor de PS3:
hmm klinkt allemaal erg gaaf... eindelijk dus een fasoenlijke 2player shooter... ik ben alleen niet zo'n fan van de horizontale streep door het beeld, vertikaal lijkt mij veel fijner maar ok.. ik zal er eens over nadenkenDutch_Baseline schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 13:25:
[...]
Horizontaal (thank god)!!! Ik heb eergisteren het spel gekocht en pakweg een uur of 4 zitten gamen in singleplayer modus. Dat was al tof, maar gisteren opnieuw begonnen met een vriend in co op, splitscreen. Na wat onwennig achter elkaar aan rennen en alles behalve tactisch te werk te gaan kwam op een gegeven moment het gevoel. Als je eenmaal goed gewend bent aan je "conrad" dan is het spel zo veel toffer dan in je eentje!!! Pas dan komt het tot zijn recht!
Het is dan ook veel leuker om elkaar een high five te geven of juist een kopstoot o.i.d. Dit spel "moet" je echt met zijn 2en spelen!!!! Helaas moet ik nu weer wachten tot het weekend voordat ik weer kan gamen. Ik wil liever niet in mijn eentje verder gaan, want dan weet ik al precies wat er gaat gebeuren als ik daarna weer met z'n 2n verder ga. Ik denk dat ik maar eens potje online ga knallen vanavond! Overigens ontving ik gisteren tijdens het gamen een uitnodiging van een buddy. Dit moet een buddy geweest zijn via Tweakers, want mijn "echte" vrienden (sorry Tweakerts) hebben het spel nog niet... Excuus dat ik niet op je verzoek inging, maar ik had het te druk met mijn splitscreen co op (je kan trouwens toch ook met zijn 2en achter 1 PS3 online toch?)
Tot slot: Dit spel werkt heerlijk met de DS3!!!! Dat ding trilt echt als een malle!!! 1 Nadeel, die controller wordt vrij snel leeggezogen... (Al vermoed ik wel dat dit straks minder is, want volgens mij is de controller na een aantal keren opladen pas echt maximaal opgeladen. Dat had ik ook bij/met mijn 6axixs (of zoiets...)... Pfff... ik ben effe lamgetypt...
Eeeuh.... check effe of de harddisk er wel in zit... Als die plat voor je ligt, dan zittie links... Controleer ook of die geen last heeft van "het bekende" probleem dat ie niets leest... Verder zou ik het niet weten...Deadsy schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 13:47:
ik ga misschien in de komende paar dagen een 2e hands PS3 kopen (met bon erbij).
Maar zijn er misschien dingen waar ik op moet letten? bv zitten er ergens zegels op die niet doorbroken mogen worden?
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Vraag gewoon even of je mag testen of alles nog goed werkt (even een game spelen). En of hij geen gekke geluidjes maakt. Volgens mij zitten er geen stickers aan de buitenkant die je zo kan controleren. Maar dat kan ik mis hebben hoor, ik heb er namelijk nog nooit op geletDeadsy schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 13:47:
ik ga misschien in de komende paar dagen een 2e hands PS3 kopen (met bon erbij).
Maar zijn er misschien dingen waar ik op moet letten? bv zitten er ergens zegels op die niet doorbroken mogen worden?
Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not
Ik heb het nog niet getest maar denk dat het afhankelijk is van je beeld resolutie net zoals op de pc.Anoniem: 230486 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 13:46:
[...]
hmm klinkt allemaal erg gaaf... eindelijk dus een fasoenlijke 2player shooter... ik ben alleen niet zo'n fan van de horizontale streep door het beeld, vertikaal lijkt mij veel fijner maar ok.. ik zal er eens over nadenken
Als iemand zijn PS3 wil verkopen is het altijd verdacht...Deadsy schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 13:47:
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Misschien heeft Diegene er eentje gewonnen ofso en heeft hij er nu tweeswopdark schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:14:
[...]
Als iemand zijn PS3 wil verkopen is het altijd verdacht...
WAAROM ZOU JE DAT IN GODESNAAM DOEN!?
Met de toekomstige GT5, GTA4 en MGS4 + overwinning van Blu-Ray zit je zowiezo goed...
mag ik vragen hoe jij die problemen met je wr54 router hebt opgelost?Tribal_T schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:10:
Zo das lang geleden mijn laatste post op GoT, niet dat ik daarom minder op GoT aanwezig was trouwens.
Sinds 2 dagen ook in het bezit van een PS3. Eerste set-up was wat onhandig. Ik heb een linksys wrt54 router en die hebben op de een of andere manier moeite met upnp settings. Met andere woorden op het moment dat de PS3 contact maakte met de router klapte alle andere verbindingen er uit. Na veel gepuzzel heb ik dit gelukkig op kunnen lossen.
Mediaserver werkt perfect met mn Synology diskstation!
Ook gamen is natuurlijk heerlijk. Heb bij aanschaf twee spellen gekocht. Burnout Paradise en Asassins Creed.
Het online gebeuren van Burnout is echt prima, weinig tot geen lag en erg leuk. Ook je ' vrienden' kun je makkelijk toevoegen en zien op de map. Erg leuk dus.
Al met al dus prima eerste ervaringen.
Ik heb zelft een wrt 54 GL geen problemen maar ik zie regelmatig voorbijkomen dat het werkt als je UPNP uitzet.lvisser87 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:42:
[...]
mag ik vragen hoe jij die problemen met je wr54 router hebt opgelost?
Ik herken namelijk dezelfde problemen, ik stoor me er niet echt aan omdat het bijna niet voorkomt maar ik zou het probleem graag opgelost zien
Dat mag je zeker vragenlvisser87 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:42:
[...]
mag ik vragen hoe jij die problemen met je wr54 router hebt opgelost?
Ik herken namelijk dezelfde problemen, ik stoor me er niet echt aan omdat het bijna niet voorkomt maar ik zou het probleem graag opgelost zien
Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not
ik heb exact dezelfde router dus dit moet wel gaan lukkenTribal_T schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 15:05:
[...]
Dat mag je zeker vragen![]()
Om even specifiek te zijn ik heb de Linksys Wrt54g v7 (met de laatste fw, 7.0.0.4 geloof ik).
Er zijn twee oplossingen.
1. Of je zet in je PS3 de Media Server instelling uit. Dat was voor mij geen optie omdat ik dit er juist wel in wilde hebben.
2. In de router zet je Upnp op disable, je stelt een DMZ in op het IP-adres van je PS3 (moet dus wel een static ip hebben) en je kunt dan in je PS3 wel je Media Server aan laten.
Ik stond er toch wel van te kijken dat dit nog steeds niet is opgelost door linksys. Dit probleem is voor zover ik naar de data van posts heb gekeken zeker een half jaar oud. Je zou dan toch wel enige support van ze verwachten![]()
In ieder geval ik hoop dat je er wat aan hebt
Ik heb mij PS3 een static IP gegeven en in de DMZ gezet, echter zodra ik de PS3 aanzet verliezen alle andere apparaten hun verbinding. Ik heb een v5 van de Wrt54g dus misschien dat het daar aan ligt. Zit er aan te denken om een nieuwe router te halen...Tribal_T schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 15:05:
[...]
Dat mag je zeker vragen![]()
Om even specifiek te zijn ik heb de Linksys Wrt54g v7 (met de laatste fw, 7.0.0.4 geloof ik).
Er zijn twee oplossingen.
1. Of je zet in je PS3 de Media Server instelling uit. Dat was voor mij geen optie omdat ik dit er juist wel in wilde hebben.
2. In de router zet je Upnp op disable, je stelt een DMZ in op het IP-adres van je PS3 (moet dus wel een static ip hebben) en je kunt dan in je PS3 wel je Media Server aan laten.
Ik stond er toch wel van te kijken dat dit nog steeds niet is opgelost door linksys. Dit probleem is voor zover ik naar de data van posts heb gekeken zeker een half jaar oud. Je zou dan toch wel enige support van ze verwachten![]()
In ieder geval ik hoop dat je er wat aan hebt
psn-id: Jacman
Anoniem: 244919
Ik wil ook een nieuwe router gaan halen. Liefst met wireless functie.Jacman schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 15:18:
[...]
Ik heb mij PS3 een static IP gegeven en in de DMZ gezet, echter zodra ik de PS3 aanzet verliezen alle andere apparaten hun verbinding. Ik heb een v5 van de Wrt54g dus misschien dat het daar aan ligt. Zit er aan te denken om een nieuwe router te halen...
Zelf heb ik een Linksys WRT54G. Deze gebruik ik wireless voor mijn laptop en wired voor mijn desktop en ps3. Ik kan deze router zeker aanraden, maar hierboven en ook in vorige topics hebben mensen nogal eens wat probleempjes met deze router. Deze problemen heb ik zelf nooit gehad. Zelf vind ik het een kwalitatief goede router met een duidelijke interface voor de instellingen.Anoniem: 213565 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 15:38:
[...]
Ik wil ook een nieuwe router gaan halen. Liefst met wireless functie.
Misschien offtopic maar welke merk/soort zou goed zijn als je hem samen met de PS3 en een pc gaat gebruiken?
Weet iemand dat?
Zelf had ik ook last van problemen met een WRT54G + PS3. Het werkte prima zodra ik upnp op de PS3 uit had gezet.m4yall schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 15:42:
[...]
Zelf heb ik een Linksys WRT54G. Deze gebruik ik wireless voor mijn laptop en wired voor mijn desktop en ps3. Ik kan deze router zeker aanraden, maar hierboven en ook in vorige topics hebben mensen nogal eens wat probleempjes met deze router. Deze problemen heb ik zelf nooit gehad. Zelf vind ik het een kwalitatief goede router met een duidelijke interface voor de instellingen.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Heb je ook UPNP support uitgezet? Anders heeft het nog geen zin. Het is trouwens de laatste optie onder de tab Administration.Jacman schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 15:18:
[...]
Ik heb mij PS3 een static IP gegeven en in de DMZ gezet, echter zodra ik de PS3 aanzet verliezen alle andere apparaten hun verbinding. Ik heb een v5 van de Wrt54g dus misschien dat het daar aan ligt. Zit er aan te denken om een nieuwe router te halen...
Dank! Ik ga kijken, zal ook nog eens in de winkel vragen of ze ervaring hebben mbt PS3 en routers.m4yall schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 15:42:
[...]
Zelf heb ik een Linksys WRT54G. Deze gebruik ik wireless voor mijn laptop en wired voor mijn desktop en ps3. Ik kan deze router zeker aanraden, maar hierboven en ook in vorige topics hebben mensen nogal eens wat probleempjes met deze router. Deze problemen heb ik zelf nooit gehad. Zelf vind ik het een kwalitatief goede router met een duidelijke interface voor de instellingen.
Dat zou ik pas overwegen als de 40 gig BC zou krijgen. Nu speel ik nog veel te graag Okami en Dragon Quest 8. Ik heb mijn oude (first gen) PS2 aan mijn broer gegeven.jdm8 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:26:
Als er leuke 40GB packs uitkomen zal ik mijn 60GB misschien ook in de verkoop zettten
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik heb mijn ps2 toch nog voor guitar heroswopdark schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:04:
[...]
Dat zou ik pas overwegen als de 40 gig BC zou krijgen. Nu speel ik nog veel te graag Okami en Dragon Quest 8. Ik heb mijn oude (first gen) PS2 aan mijn broer gegeven.
Hoe kan je zien welke versie je hebt? (wel offtopic maar ik heb ook nog steeds problemen met die *&^router) Ik heb ook het advies (van een tweaker) gehad om een andere firmware erop te zetten maar dit wilde mij niet lukken.Jacman schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 15:18:
[...]
PSN id: PENo1
Ik heb net Sony (playstation lijn) gebeld, en deze zeiden dat, als ie maar europees is(dus UK valt daar onder) dat ik hem dan gewoon op kan sturen. Dat zou dus geen probleem zijn.Opa_vertelt schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 08:37:
[...]
Ik heb het even voor je gechecked, en (helaas voor jou) mogen we hier geen
UK PS3's completen. Bij uitval oid zal je die dus moeten opsturen naar de UK..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq