Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 67.281 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Anoniem: 170590 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:00:
Best lastig het psn ww te retrieven.
Wel mogelijk maar je moet een aantal dingen weten die je ooit hebt ingevoerd ;)
ja :') Maar waar kan je dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

nieuwe gebruiken aan maken en dan proberen in te loggen, zeg daar "mijn account code kwijt" voila!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Die drukke mannetjes zijn wel een stuk duurder geworden, biz-2 heeft toch leukere prijzen volgens mij.
En Half life binnen een week binnen weer! (vandaag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759

Anoniem: 98664 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 01:03:
Die drukke mannetjes zijn wel een stuk duurder geworden, biz-2 heeft toch leukere prijzen volgens mij.
En Half life binnen een week binnen weer! (vandaag)
Duurder? Tom Clancys Rainbow Six 6 Vegas 2 Pre-order voor 43E bij de huidige koers... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224995

Waar is biz-2 te vinden?
(ik vind het ebay zoek systeem maar onhandig hoor..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-03 22:11
Wat is de site van die drukke mannen?? Kan het niet vinden.

Zijn er nog risico's met bijvoorbeeld de douane?

En moet je ook opletten op regiocodes en nederlands ondertiteling/vertaling of staat er dan geen nederlands versie op die spellen?

[ Voor 15% gewijzigd door Nico111 op 18-03-2008 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestrodesigns
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 16:02
Even de TS doornemen levert het volgende op:
De bekende besteladressen zijn www.renchi.com, www.videogamesplus.ca, www.estarland.com, www.gamehubs.com en de ebay-stores van 3busymen en biz-com2. In Europa zijn www.play.com en www.budgetgaming.nl ook interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04 11:36
Ik weet dat de PS3 bluetooth ondersteund. Nu zie ik op consoleshop.nl/sectie ps3 accecssoires dat je er ook gewoon bluetooth telefoon headsets voor kan kopen ipv die usb headset. Betekend dit dat ik mijn bestaande bluetooth headset ook kan gebruiken om online te communiceren in een game?

[ Voor 0% gewijzigd door Tristan op 18-03-2008 10:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

Ja, heb er zelf sinds een week 1. werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-05 20:54
Pixxa schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:14:
Ik weet dat de PS3 bluetooth ondersteund. Nu zie ik op consoleshop.nl/sectie ps3 accecssoires dat je er ook gewoon bluetooth telefoon headsets voor kan komen ipv die usb headset. Betekend dit dat ik mijn bestaande bluetooth headset ook kan gebruiken om online te communiceren in een game?
Ja dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249745

Ik heb sinds kort een raar probleem. Ik heb mijn PS3 aangesloten op mijn Samsung 37M86. Nu is het alleen sinds kort zo (heb naar mijn weten niets veranderd), dat als ik aan het spelen ben, het beeld ineens uitgaat. Op de tv verschijnt dan `Geen signaal`. Het geluid speelt wel gewoon door, dus de playstation loopt niet vast. Soms komt het beeld weer terug maar dat is soms een kwartier maar soms ook veel langer. Het komt ook wel is voor dat hij niet terug komt. Hij is aangesloten via HDMI. Hebben meer mensen hier last van, en zal dit liggen aan de output van de PS3 of aan de input van mijn tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 249745 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:43:
Ik heb sinds kort een raar probleem. Ik heb mijn PS3 aangesloten op mijn Samsung 37M86. Nu is het alleen sinds kort zo (heb naar mijn weten niets veranderd), dat als ik aan het spelen ben, het beeld ineens uitgaat. Op de tv verschijnt dan `Geen signaal`. Het geluid speelt wel gewoon door, dus de playstation loopt niet vast. Soms komt het beeld weer terug maar dat is soms een kwartier maar soms ook veel langer. Het komt ook wel is voor dat hij niet terug komt. Hij is aangesloten via HDMI. Hebben meer mensen hier last van, en zal dit liggen aan de output van de PS3 of aan de input van mijn tv?
Heb je zelf ook al geprobeerd het op te lossen?

HDMI kabel opnieuw aangesloten/gecontroleerd? Andere HDMI poort? Andere HDMI kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249745

Ik heb een andere HDMI kabel gebruikt, en ik heb hem in een andere HDMI ingang op mijn tv aangesloten. Beide geven geen oplossing voor het probleem. Op google kan ik al helemaal niets vinden over het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Satch schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:46:
[...]

Na het afspelen van een muziek cd en de Spiderman 3 blu-ray (die het beide gewoon deden), doen m'n games het nu weer. :o Misschien gewoon een software bug.. :?
Helaas, hij heeft het nu echt begeven. Muziek cd's wil hij nog wel afspelen, maar enige blu-ray (film/games) weigert hij gewoon.. Zefl na tientallen keren wisselen en gewone cd's tussendoor proberen. System restore etc heeft ook niet geholpen. Maar weer terugbrengen naar de winkel. :/
Echt een pech dat ik 2 keer in die 3% uitvalspercentage val, en ik doe echt geen gekke dingen met m'n PS3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-04 22:01
Anoniem: 249745 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:09:
Ik heb een andere HDMI kabel gebruikt, en ik heb hem in een andere HDMI ingang op mijn tv aangesloten. Beide geven geen oplossing voor het probleem. Op google kan ik al helemaal niets vinden over het probleem.
Aangezien je PS3 gewoon doorloopt ligt het denk ik aan je tv. Maar stel je vraag anders eens in de Samsung Lcd draad
[LCD TV] Samsung LCD TV`s ( alle series ) Deel 9

Daar hebben wss genoeg mensen een M86, toch een v/d beste en meest verkochte samsung's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Nog meer GT5:P screens van de Ferrari F1. Ziet er erg goed uit!

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik wilde er ook net een plaatje van posten. Ziet er echt ontzettend goed uit!

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 10:51
Shiver23 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:23:
F@#ck, looking good :9~ ... Wellicht toch maar ff naar play.com _/-\o_

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als dat ingame is... woei.
Nog 9 nachtjes :)

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 18-03-2008 11:43 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Ik wil die laatste PS3 update (v. 2.17) via mijn pc downloaden, maar dit lukt niet, geprobeerd:

PSP in USB verbinding met map PS3 - UPDATE
USB Stick met map PS3 - UPDATE
rechtstreeks naar mijn PC

iemand enig idee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:57

FeaR

In GoT we trust

Je link werkt hier niet echt.
Maar hoop dat die game qua prijs rond de €5 zit, want volgens velen valt het (net als dat parachute-spel) best wel tegen. Dus dan ga ik er geen €10 aan uitgeven zoals bij Tekken (wat die game overigens wel meer dan waard was…)
Anoniem: 150297 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:32:
Zo ben er nu een beetje uit wat voor game systemen inclusief LCD ik ga opstellen.
Ik heb heb een Samsung LCD scherm met 2 HDMI ingangen(26 Inch),en een PS3.
Morgen ga ik de XB360 erbij halen,hij is namelijk best redelijk in prijs verlaagd.
Mn vraag is deze 2 beiden consoles wil ik aansluiten op het LCD scherm,maar ook mijn pc.
Speakersset die ik heb is de Z-5500.Kan ik al deze 3 dingen aansluiten op 1 scherm,maar dat ik ook geluid blijft houden van alle 3 de dingen door mijn speakerset heen?
Denk dat je beter die vraag in het Audio-forum kan posten.
Of even zoeken, want er zijn al genoeg topics met de vraag hoe je meer apparaten op je Z-5500 aan moet sluiten. PS3 en Xbox 360 zijn sowieso beide aan te sluiten door een toslink splitter of een toslink-coaxiaal converter. Hoe je je pc aan moet sluiten zou ik niet weten aangezien je niet vermeld of je die coaxiaal, optisch of met tulp aan sluit…

Maar check dit topic.
Want daar staat met plaatjes over het convertertje en de toslink-switch.
Anoniem: 98664 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:03:
26 inch? ben ik beter uit met mijn 72cm crt :P
Denk het niet, want zijn 26 inch zal waarschijnlijk 720p en 1080i ondersteunen wat jouw CRT niet doet. Dus de resolutie zal een stuk hoger liggen wat resulteert in een betere ervaring.
Shiver23 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:23:
Damn… zat eerst te twijfelen om die game te kopen aangezien ik pas PGR4 heb gekocht voor de Xbox 360. Maar met zulke screenshots ga ik toch wel twijfelen…

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 14:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je zat eerste te twijfelen, maar met zulke shots ga je toch wel twijfelen? :P Ja, duidelijk ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239217

Denko schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:16:
net weer even motorstorm gespeeld, blijft toch een leuk spel om even te spelen.
(hopelijk krijg ik dat gevoel nog ooit voor DMC4, dat spel ligt echt stof te happen )

word tijd dat die psn cards komen, wil stardust :( (en binnenkort COD4 maps)
Had hem ook weer opgepakt, maar wat is die Buggy toch een waardeloos voertuig, hij is niet snel, niet wendbaar, glijdt gelijk uit als een motor er tegen aan rijd, ontploft als het over een kiezel rijd, wat een klote auto.

Zit ergens bij level 4 waarbij ik in de 'Tenderizer' moet rijden, het enigste wat je kunt doen is hopen dat er niemand tegen je aan rijdt want anders kan je weer opnieuw beginnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

SinergyX schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:03:
Je zat eerste te twijfelen, maar met zulke shots ga je toch wel twijfelen? :P Ja, duidelijk ;)
LOL... leve de subtiele posts tijdens de saaie lessen Java :+

Ik twijfel meer omdat ik meer into arcade racers ben als Forza en PGR4.
Al is Forza wel realistisch, maar nog lang niet zo realistisch als Gran Tursimo.
Ik heb me zeker wel vermaakt met GT4, maar niet zo erg dat ik die game heb bewaard om te spelen op de PS3.

Maar de twijfel zat eerst op een procent of 40. Dus was best wel zeker dat ik die game niet ging kopen. Maar met de nieuwste screenshots en een dikke F1 wagen stijgt te wil om die game te kopen wel richting de 75%...

Zo wat duidelijker? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Anoniem: 129220 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 14:49:
Ik heb 1 beeldscherm nu aangesloten op mijn PS3 met de DVI ingang. Hetzelfde beeldscherm heb ik aangesloten op mijn videokaart via de RGB uitgang van mijn beeldscherm en aangesloten op de DVI uitgang van mijn videokaart met behulp van een splitter.

Ik krijg alleen geen beeld van mijn PC, wel van mijn PS3. Hoe kun je dit omswitchen? Kan het nergens vinden namelijk.
Krijg nog steeds geen signaal van mijn pc voor mijn 2de beeldscherm. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Laatst online: 28-04 13:15
Anoniem: 129220 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:16:
[...]

Krijg nog steeds geen signaal van mijn pc voor mijn 2de beeldscherm. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Wat ik begrijp uit je verhaal is dat je via de RGB uitgang van je beeldscherm hebt aangesloten op de DVI uitgang van je videokaart? Uitgang naar uitgang werkt natuurlijk niet...

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Het is niet anders dan DVI naar DVI. Gewoon een kabel van scherm naar PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-04 15:14
FeaR1986 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:58:
[...]
Denk het niet, want zijn 26 inch zal waarschijnlijk 720p en 1080i ondersteunen wat jouw CRT niet doet. Dus de resolutie zal een stuk hoger liggen wat resulteert in een betere ervaring.
Idd en vergeet niet dat bij LCD die 26" ook echt 26" zijn, en dat bij een CRT een deel buiten beeld valt waardoor hij effectief misschien 68cm overhoud.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Hier werkt ie nog steeds...

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 18-03-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

SToRM666 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:44:
[...]Hier werkt ie nog steeds...
Hier nu ook.
Wellicht dat het iets te maken had met het netwerk hier op school dat het iets te druk bezet was, want tweakers was ook niet echt snel hier toenstraks.

Jammer trouwens dat er geen prijs bij staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:49

CSB

:D

Moet zeggen dat ik de DivX ondersteuning nog niet je-van-het vindt hoor. Xvid wordt toch vaker gebruikt, en is volgens mij niet moeilijk in ter bouwen.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Laatst online: 20-02 09:35
CSB schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:19:
Moet zeggen dat ik de DivX ondersteuning nog niet je-van-het vindt hoor. Xvid wordt toch vaker gebruikt, en is volgens mij niet moeilijk in ter bouwen.
Xvid werkt ook, met alleen de beperking dat QPEL, GMC en custom quantization matrices niet ondersteund worden. Alles van Xvid wat 'stand-alone' friendly encoded is doet het bij mij zonder problemen tot een rsolutie van 1080p.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
FeaR1986 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:56:
Hier nu ook.
Wellicht dat het iets te maken had met het netwerk hier op school dat het iets te druk bezet was, want tweakers was ook niet echt snel hier toenstraks.

Jammer trouwens dat er geen prijs bij staat...
In Amerika kost Pain 9.99 wat hier wel zal uitkomen op een 6 a 7 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763

Opa_vertelt schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:59:
[...]

Onze policy is dat deze (andere landen als BeNeLux PS3's) alleen worden gerepareerd
na betaling, vreemd dat ze dan aan die PS3-lijn zeggen dat je garantie krijgt. Kan natuurlijk zijn
dat het door Sony, vanuit het sorteercentrum, naar de UK wordt verstuurd. Maar dat lijkt me sterk.

Persoonlijk zou ik, om "gedoe" te voorkomen, gewoon gaan voor de nieuwe uit NL (met bon).
€290 voor een nieuwe PS3 40GB met 2 controllers is imho erg goedkoop, bijna te goedkoop zelfs.
In feite is het iets boven de inkoopprijs en het feit dat er geen bon wordt bijgeleverd is ook "vreemd".
Dat vind ik echt erg vreemd. Ik wil hier ook wel wat meer over horen.
Heb net met zowel de UK als NL supportdesk gebeld en beidde konden mij garanderen dat een Engelse PS3 (oftewel een Europese PS3) ook garantie heeft in Nederland (sowieso gewoon heel Europa) en ik hem gewoon naar de Nederlandse Playstation support kan opsturen Als ik maar de bon heb (ze hebben bovendien nog nagechekt of een Engelse winkel bon wel geaccepteerd werd of niet. Wel dus).

Grappig is overigens dat voor de Xbox360 (ook garantie over heel Europa) ik de console naar Engeland zou moeten sturen en voor zowel de verzendkosten heen als de verzendkosten terug zou moeten betalen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

De reactie van Sony op de gelekte releaselijst bevestigt dat hij echt is, maar onder voorbehoud.
Internal working documents naturally have proposed dates against titles, but these change frequently and dates are not confirmed until issued as part of a press release or formal announcement. The same applies to titles of games, which may be working titles or placeholders subject to later confirmation.

As a result, no weight should be given to titles or dates that appear in this document, other than to those which have already been formally confirmed.

We will not be commenting on any title mentioned that has not already been confirmed and/or given an official launch date.
Welke lijst? Deze lijst:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3072/2342314015_fe4fbc4cf4.jpg?v=0

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

SToRM666 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:46:
[...]

In Amerika kost Pain 9.99 wat hier wel zal uitkomen op een 6 a 7 euro.
Maar heeft de US Store ook niet games die daar $9,99 kosten en waar wij gewoon leuk €9,99 voor betalen... Zal me niets verbazen als ze dat met PAIN ook gaan doen.
Maar zou beter zijn als ze het net doen als met LocoRoco: dat wij voor een paar euro klaar zijn en dat de Amerikanen twee keer zo veel betalen })
Shiver23 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:11:
De reactie van Sony op de gelekte releaselijst bevestigt dat hij echt is, maar onder voorbehoud.
[...]
Welke lijst? Deze lijst:
[afbeelding]
w00t.... *O*

WipeOut HD in mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Laatst online: 20-02 09:35

[...]

Welke lijst? Deze lijst:
[afbeelding]
Wel apart dat een grote titel als GT5P ontbreekt op deze lijst.. Ik zou er niet al te veel waarde aan hechten. (ow. maart stond er niet bij.. hmms)

[ Voor 3% gewijzigd door Sentry23 op 18-03-2008 14:28 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Anoniem: 37763 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:48:
[...]

Grappig is overigens dat voor de Xbox360 (ook garantie over heel Europa) ik de console naar Engeland zou moeten sturen en voor zowel de verzendkosten heen als de verzendkosten terug zou moeten betalen :/
dat vind ik dan weer gaar.
Als het import zou zijn uit de VS of Azie dan begrijp ik het nog maar Engeland is gewoon EU en is zelfs een buurland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-02 21:42
Gamer`s

Net bij de Free Record shop geweest hier in amsterdam en daar Rainbow Six Vegas 2 gescoord, nog steeds geen anwb pas, dus moest 65 euri`s afrekenen, maar kan nu wel ff vanavond met een vriend co-op spelen, ben benieuwd of het wat is, heb wel veel de eerste gespeeld nog op de 360..

[ Voor 4% gewijzigd door NeoSoulStar op 18-03-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-04 18:12
NeoSoulStar schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:14:
Gamer`s

Net bij de Free Record shop geweest hier in amsterdam en daar Rainbow Six Vegas 2 gescoord, nog steeds geen anwb pas, dus moest 65 euri`s afrekenen, maar kan nu wel ff vanavond met een vriend co-op spelen, ben benieuwd of het wat is, heb wel veel de eerste gespeeld nog op de 360..
Die komt toch pas de 21e uit? Laat je speel ervaringen even weten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
Yes, doe ik zekers, probeer hier ff een uurtje ofzo eerder van werk te sneaken, met het mom van thuis werken en hoofdpijn enzo..:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

lvisser87 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:19:
[...]

Die komt toch pas de 21e uit? Laat je speel ervaringen even weten :*)
En vooral die van co-op, wist niet eens dat R6V2 die had :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:43
Ik twijfel nog steeds over R6V2. Met name ook omdat GT5:P komt en ik mezelf ook wel vermaak met Everybody's Golf Demo. Wordt al met al wel een beetje veel. GT5:P moet er gewoon komen, want een racer heb ik nog niet op de PS3. Qua agressie kan ik mijn ei ook nog wel even kwijt in CoD4, maar hoe meer gameplay ik vind, hoe meer de game mij weet te boeien. Ik wacht nog even af, misschien eens kijken of iemand in de omgeving hem aanschaft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
COD4 heb ik weer veel te veel gespeeld, een controller mee stuk gemaakt, mn rechter trigger was helemaal stuk en lam geworden.

Heb altijd een fase dat ik spellen intense speel, maar op den duur heb je de single player gedaan en een paar weken vermaakt met de multi-player, totdat steeds de zelfde maps me gaat vervelen.

Zal ook wel zo zijn met rainbow six vegas 2, but till then..vermaak ik me vast wel met dit spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:43
NeoSoulStar schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:29:

Zal ook wel zo zijn met rainbow six vegas 2, but till then..vermaak ik me vast wel met dit spel..
ik geloof meteen dat het een vermakelijk spel zal zijn. Ach als het loon en de lasten meevallen wie weet eens een order plaatsen bij 3Busymen. Daar kostte R6V2 omgerekend incl verzending ongeveer 45 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 02-05 21:57
zag hem hier in zwolle ook al liggen maar toch maar niet meegenomen, ik wil eerst weten hoe het op de PS3 speelt ten opzichte van deel 1 op de 360 (die heb ik toch wel helemaal kapot gespeeld) en zit ook nog ff krap bij kas op het moment en dan komt GTA 4 ook nog volgende maand

ik had gister trouwens de demo van Motorstorm er even bijgepakt, die moet ik ook nog eens halen maar het einde van de race was geniaal, ik reed tegen die laatste rots aan de rechterkant op, vloog over de kop lande op de kop op een andere jeep die nummer 2 stond en dan precies op het moment dat we over de finishlijn gingen: gelijke tijd

Afbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20080318-10353.jpg

iPhone maakt nog goeie foto's

[ Voor 48% gewijzigd door iwaarden op 18-03-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-04 13:26

itsoutthere

The Truth

KillaH87 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:41:
zag hem hier in zwolle ook al liggen maar toch maar niet meegenomen, ik wil eerst weten hoe het op de PS3 speelt ten opzichte van deel 1 op de 360 (die heb ik toch wel helemaal kapot gespeeld) en zit ook nog ff krap bij kas op het moment en dan komt GTA 4 ook nog volgende maand

ik had gister trouwens de demo van Motorstorm er even bijgepakt, die moet ik ook nog eens halen maar het einde van de race was geniaal, ik reed tegen die laatste rots aan de rechterkant op, vloog over de kop lande op de kop op een andere jeep die nummer 2 stond en dan precies op het moment dat we over de finishlijn gingen:

[afbeelding]
Ohh ja.. hoe vaak ik ook niet in mn eentje geweldige acties had die ik graag een keer terug zou willen zien of aan iemand anders zou willen laten zien... maar helaas, geen replay functie

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

SToRM666 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:52:
Ik moet toegeven dat de voorgaande delen inderdaad niet de beste waren kwa besturing. Ik zou een besturing zoals bij een PGR wel fijn vinden, omdat je daarbij vrij gemakkelijk kon driften (iets wat ik bij GT spellen niet zo goed voor elkaar krijg...). Maar dat zal waarschijnlijk weer wat te arcade-achtig zijn voor een game als GT5.
Ik heb laatst GT3 herondekt, probeer eens simulation tyres te kopen, snelle ronde tijden neerzetten gaat dan lastig maar driften des te makkelijker, moet je het natuurlijk wel een beetje kunnen ;) (ik weet niet of de simulation tyres ook in gt4 zitten, heb het spel hier zo niet liggen)
Verder is driften in GT:HD goed te doen. Alleen kan je bij GT5P geen burnout maken, of iets dat er op lijkt, bij GT:HD kon het nog wel.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Hmmm...misschien maar eens proberen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763

Deadsy schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:36:
[...]

dat vind ik dan weer gaar.
Als het import zou zijn uit de VS of Azie dan begrijp ik het nog maar Engeland is gewoon EU en is zelfs een buurland.
Ja ik was al bijna zeker dat ik een PS3 zou halen ipv x360 maar dit haalde me zeker wel over de streep. Zeker gezien het feit dat ik hoogstwaarschijnlijk bij de x360 wel gebruik zou moeten gaan maken van de garantie.

Overigens issie hier wel iets goedkoper. Helemaal met de huidige Amazon aanbieding (GT5P bundle met een hdmi kabel en Burnout Paradise voor totaal van 390 euro). Of anders lokale aanbieding van PS3 (40gb versie) met 2 games en extra controller voor 380.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170590

Ga eens weg met je spam.

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 18-03-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-05 23:32
Ik zou zelf een PS3 gaan importeren als er geen problemen waren met de garantie, maar sindsdien dit niet het geval is ga ik gewoon een europese kopen.
Nu nog even wachten op mijn salaris =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152705

Ik heb sinds enkele weken een PS3 (awesome!~).
En de DIVX ondersteuning is ook niet verkeerd natuurlijk (al is het jammer dat lang niet alles wordt ondersteund maar goed...)

Ik zit met een andere vraag over het afspelen van DIVX-jes. Het is namelijk zo dat mijn PS3 er flinkop lost snijdt in mijn DIVX-jes.

Dit idee dus:
Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/r89nqb.jpg

Dit ongeacht de instelling in het ps3 menu (zoom, standaard, volledig beeld etc.)
Ik maak gebruik van een LG 32LC25R (720P). In het instellingen menu van de PS3 heb ik voor 720P gekozen.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben en is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666

Ik zou me meer zorgen maken over de rode strepen in je beeld... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Anoniem: 237666 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 18:42:
Ik zou me meer zorgen maken over de rode strepen in je beeld... :+
hahaha :P.... volgensmij moet je je ps3 gewoonn kunnen instellen op 16:9 beeld toch? Stream je het trouwens? Dan zou er ook op je computer een instelling fout kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

[...]

Welke lijst? Deze lijst:
[afbeelding]
Huh?!?! Geen GTA4 op 29-04?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-05 23:22

SD5k

>4&X

Jorn1986 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 19:09:
[...]

Huh?!?! Geen GTA4 op 29-04?
GTA4 wordt inderdaad geen downloadbare PSN game. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

-Sander schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 19:36:
[...]

GTA4 wordt inderdaad geen downloadbare PSN game. ;)
Ouch, maar het zou toch kunnen het is "maar" iets van 10Gbyte ofzo!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Anoniem: 152705 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 18:40:
Ik heb sinds enkele weken een PS3 (awesome!~).
En de DIVX ondersteuning is ook niet verkeerd natuurlijk (al is het jammer dat lang niet alles wordt ondersteund maar goed...)

Ik zit met een andere vraag over het afspelen van DIVX-jes. Het is namelijk zo dat mijn PS3 er flinkop lost snijdt in mijn DIVX-jes.

Dit idee dus:
[afbeelding]

Dit ongeacht de instelling in het ps3 menu (zoom, standaard, volledig beeld etc.)
Ik maak gebruik van een LG 32LC25R (720P). In het instellingen menu van de PS3 heb ik voor 720P gekozen.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben en is er een oplossing voor?
Wat bij mij soms een stukje van het beeld af haalt is als de TV NIET op alleen scannen staat. Wanneer ik hem daarop zie je (bijna) alles. Bijna omdat ik bij het opstarten van Linux nog steeds merk dat de eerste 2 pixels oid eraf geknipt worden.

ps. Ik heb een 1080p scherm, geen idee of dat nog wat uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:12

Denko

|{ing Øf ßlitz

vandaag toch maar orange box gehaald (afgeprijsd voor 31 euro), pff geen spijt van gehad, vooral niet voor dat geld.

Heb nog geen framedrops gezien, maar zover aleen portal gespeeld en een klein stukje van Half life 2.

Btw, wist er nog iemand of er een patch kwam voor orange box mbt tot de frame drops? (hadden ze wel beloofd dacht ik)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.