ik heb die demo's ook gedaan maar ik had geen last van ook maar 1 schock en anders zou ik goed gaan kijken of je iets kan vinden dat meerdere mensen dat hebben bij het volledige spel
Het is waar, en verder zit er ook een drit, en splitscreen mode in. Als er geen update voor de japanse versie komt, dan haal ik ook de europese versie.sopsop schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:22:
[...]
Als dat waar is, dan koop ik de Europese versie van GT5P ook nog (heb nu die japanse import versie).
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
haha ik lees hier vanalles over GT5:P, en ik heb em net geannuleerd... had al hele tijd pre-order staan maar het kan me gewoon niet echt boeien. veel te statisch racen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat is Gran Turismo, You hate it or love itPhusebox schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:16:
haha ik lees hier vanalles over GT5:P, en ik heb em net geannuleerd... had al hele tijd pre-order staan maar het kan me gewoon niet echt boeien. veel te statisch racen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Uhhm de bioscoop?? Waarom zouden ze daar een huge-ass scherm hebben hangen?Gunner schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:56:
[...]
[...]
Leg me eens uit waarom een groter scherm beter is?
De kwaliteit van weergave gaat er imho niet echt op vooruit. Met dit soort postings krijg ik dan altijd de indruk 'mijn tv is lekker groter dan die van jou'. Het is geen verlengstuk van bepaalde geslachtsorganen hoor.
Beleving!!: hoe groter een scherm, hoe meer je in de film danwel game wordt gezogen. Weergave gaat er juist op vooruit: kunt meer kleurnuances zien, meer details. Nu zijn er nog weinig 1080p spellen, maar wil je daar optimaal van genieten dan moet je een scherm hebben >55"
Dus daarom is een groot scherm beter. Heeft niks met piemels te maken, me dunkt
Anoniem: 244919
Ik wil GT5:P iig spelen. Denk alleen dat ik even een ander spel moet gaan spelen voor ik er aan begin. Ben de laatste tijd met Burnout Paradise bezig, en als ik nu de GT5:P demo speel val ik bijna in slaap.Phusebox schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:16:
Is daarnaast al bekend of er een prijsverschil komt tussen de PSN en Blu-ray versie. Ik heb op zich een voorkeur voor de PSN versie aangezien ik dan geen disc nodig hebt. Maar zou het dan wel fijn vinden als deze een fractie goedkoper is.
Ik dacht eigenlijk dat jij als Formule1 liefhebber nu wel een extra reden zou hebben om m te kopenPhusebox schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:16:
Dat nieuws over de F1 bolides is trouwens een paar dagen geleden al gepost door Arx
Als ik zie hoe goed die F1 wagen eruit ziet, dan lijkt PD me best een goede kandidaat om eens een volwaardige F1 titel te maken (het is natuurlijk nog wel even afwachten of de wagen ook echt goed te besturen is in het spel).
[ Voor 29% gewijzigd door SToRM666 op 17-03-2008 10:29 ]
PSN id: NL_SToRM
Nou om te beginnen is het een Ferrari, en ik wil graag in elke F1 auto rijden behalve een FerrariSToRM666 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:25:
[...]
Ik dacht eigenlijk dat jij als Formule1 liefhebber nu wel een extra reden zou hebben om m te kopen
Dat nieuws over de F1 bolides is trouwens een paar dagen geleden al gepost door Arx
Als ik zie hoe goed die F1 wagen eruit ziet, dan lijkt PD me best een goede kandidaat om eens een volwaardige F1 titel te maken (het is natuurlijk nog wel even afwachten of de wagen ook echt goed te besturen is in het spel).
Maar besides dat, ik hoop niet dat PD ooit een F1 game gaat maken. Qua gevoel heeft GT5 het gewoon allemaal net niet. Zelfs met traction control uit rijden die wagens te netjes. Heb absoluut geen 'gevoel' bij de handling van die wagens. Allemaal zo klinisch.
Die F1 zal wel net zo zijn als de indycars/f1-achtigen uit GT3, als je die eenmaal had vrijgespeelt kon je overal waar ze waren toegestaan met 2 vingers in je neus de race uitrijden (behalve die laatste race in Monaco
). Leuke toevoeging, maar het spel wordt er wel vrij makkelijk door.
Kan wel, maar de uitdaging was altijd met een mindere auto dan de rest te gaan rijden 
Zo was GT2 de Escudo Pikes Peak overal de 'makkelijkste', GT1 was het de GTO full-tuned.
edit @ hieronder: GT5:prol pack komt 28 maart
Met hele mooie doos
Zo was GT2 de Escudo Pikes Peak overal de 'makkelijkste', GT1 was het de GTO full-tuned.
edit @ hieronder: GT5:prol pack komt 28 maart
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 17-03-2008 11:01 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 36835
Is er ergens een overzicht met welke starterpacks er zijn? Bij verschillende winkels zie ik verschillende packs.
Komt er ook een pack van GT5:P ?
Komt er ook een pack van GT5:P ?
Het wordt wel steeds meer....bramberk15 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 19:09:
Het is dus idd te vergelijken met Apple TV. Het is zeer zeker slechter als Blu-ray, maar de meeste mensen zullen dat niet zien. Niks ten nadele van Blu-ray, maar het voordeel van 1080p ga je pas echt goed zien op een scherm van 55" of meer.

(ik ben 100% van overtuigd dat je dit ook ziet bij veel kleinere maten, maar minimaal 37"!!! Ik heb zelf een 37"scherm en zie het verschil wel degelijk, maar goed...)
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Oke, ik heb echt officieel pech..
Een maand nadat ik m'n 60GB ps3 gekocht had begaf de Blu-ray speler het waardoor ik dus geen games meer kon spelen. Via de winkel heb ik hem naar Sony laten toesturen en na 2 weken een nieuwe gekregen.
Nu heb ik hem een aantal maanden zeer tevreden gebruikt, en nu begeeft hij het weer!
Het probleem dus dat je een disc er indoet en het lezen icoontje rechtsboven wel verschijnt, maar je alleen af en toe het schuiven van de lens hoort (geen opspinnen) en er geen game te voorschijn komt..
Maar weer eens naar de winkel terug

Een maand nadat ik m'n 60GB ps3 gekocht had begaf de Blu-ray speler het waardoor ik dus geen games meer kon spelen. Via de winkel heb ik hem naar Sony laten toesturen en na 2 weken een nieuwe gekregen.
Nu heb ik hem een aantal maanden zeer tevreden gebruikt, en nu begeeft hij het weer!
Het probleem dus dat je een disc er indoet en het lezen icoontje rechtsboven wel verschijnt, maar je alleen af en toe het schuiven van de lens hoort (geen opspinnen) en er geen game te voorschijn komt..
Een demo is een demo en The Darkness loopt lekkerder als volledig spel als die demo ja! The Simpsons heb ik niet gespeeld dus kan je niet echt zeggen wat de ervaring daar is.NIMBUS schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:53:
De demo's van The Darkness en van The Simpsons lopen verre van soepel op m'n ps3. Niet dat het echt onspeelbaar is, maar vrolijk word ik er niet van. Hebben jullie dat ook en hoe zit dat in de volledige versie? Ik weet dat de demo versies vaak nog niet volledig geoptimaliseerd zijn, maar in hoeverre is dat hier het geval? Met name The Darkness wil ik nog wel kopen, maar als het zo schokkerig draait als de demo dan laat ik hem liggen.
The Darkness is nu ook "maar" 40 euro dus zelf voor diegene die niet van verhaal houden(want daar koop je de game deels voor) een zeker te pruimen prijs!
There is no place like ::1
Alles hangt af van je kijkafstand, je kunt het niet in absolute waarden zien. Maar ik noem 55" omdat de meeste mensen toch wel minimaal 2 meter van hun scherm af zitten. Dan benut je pas het volledige potentieel van 1080p bij een schermmaat van 55" of groter. Je zult bij een kleiner scherm al wel voordeel zien van 1080p.Dutch_Baseline schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:02:
[...]
Het wordt wel steeds meer....![]()
(ik ben 100% van overtuigd dat je dit ook ziet bij veel kleinere maten, maar minimaal 37"!!! Ik heb zelf een 37"scherm en zie het verschil wel degelijk, maar goed...)
Nu zul je altijd de discussie hebben van ja maar ik zie t wel, of ja maar mijn ogen zijn beter. Dat wil ik ook helemaal niet opwellen (aangezien jij toch al 100% overtuigt bent van jezelf, altijd fijn, mensen die 100% achter hun mening staan). Maar als je een groter scherm hebt profiteer je nu eenmaal meer van 1080p.
Volgens mij is er geen prijsverschil.Anoniem: 244919 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:25:
[...]
Is daarnaast al bekend of er een prijsverschil komt tussen de PSN en Blu-ray versie. Ik heb op zich een voorkeur voor de PSN versie aangezien ik dan geen disc nodig hebt. Maar zou het dan wel fijn vinden als deze een fractie goedkoper is.
Ja, dat wordt weer de reden om een Playstation in huis te halen (heb ook de PS2 GT3 en PS2 GT4 packs thuis staan), Gran Turismo is voor mij de systemsellerSinergyX schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:55:
edit @ hieronder: GT5:prol pack komt 28 maartMet hele mooie doos
Helaas nog even wachten op het vakantiegeld
The darkness kost in duitsland bij de MM maar nog 19 euro.swampy schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:16:
[...]
Een demo is een demo en The Darkness loopt lekkerder als volledig spel als die demo ja! The Simpsons heb ik niet gespeeld dus kan je niet echt zeggen wat de ervaring daar is.
The Darkness is nu ook "maar" 40 euro dus zelf voor diegene die niet van verhaal houden(want daar koop je de game deels voor) een zeker te pruimen prijs!
Ik neem aan dat de nederlandse MM die prijs ook binnenkort overneemt.
@Marcom
Er kan wel prijsverschil zijn tussen bluray en download.
Als bv de winkel prijs in euros gelijk is aan de download prijs in dollars dan is de dollar prijs goedkoper. (bv 29.99 euro in de winkel of 29.99 dollar download)
[ Voor 16% gewijzigd door Deadsy op 17-03-2008 12:13 ]
Ik ben het compleet met je eens als je zegt dat hoe groter hoe beter enz... Ik ging ook niet op jouw post in om een welles/nietes discussie op te starten. Het valt mij echter op dat sommige mensen die geen FullHD scherm hebben afgeven op schermen die het wel hebben. Dat je het niet ziet, dat het te klein is, dat het niet nodig is enz enz... daarom reageerde ik op jouw post.bramberk15 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:16:
[...]
Alles hangt af van je kijkafstand, je kunt het niet in absolute waarden zien. Maar ik noem 55" omdat de meeste mensen toch wel minimaal 2 meter van hun scherm af zitten. Dan benut je pas het volledige potentieel van 1080p bij een schermmaat van 55" of groter. Je zult bij een kleiner scherm al wel voordeel zien van 1080p.
Nu zul je altijd de discussie hebben van ja maar ik zie t wel, of ja maar mijn ogen zijn beter. Dat wil ik ook helemaal niet opwellen (aangezien jij toch al 100% overtuigt bent van jezelf, altijd fijn, mensen die 100% achter hun mening staan). Maar als je een groter scherm hebt profiteer je nu eenmaal meer van 1080p.
Volgens mij zitten we wel aardig op 1 lijn in deze...
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Na het afspelen van een muziek cd en de Spiderman 3 blu-ray (die het beide gewoon deden), doen m'n games het nu weer.Satch schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:05:
Oke, ik heb echt officieel pech..![]()
True, maar ik denk ook dat mensen die wel een scherm hebben met 1080p dit soms teveel benadrukken. Want ik ben er van overtuigt (mss niet 100%
) dat bv contrastwaarden vele malen belangrijker is dan resolutie. Je kunt wel een 1080p reso hebben, maar als je contrastwaarden niet meekunnen dan zie je nog steeds geen diepte-werking. En dat is nu juist het gave aan HD, dat 3-dimensionale aspect alsof je door een raam kijkt.
Mja, maar de meeste tijd gebruik je dat ding om tv te kijken. No offence, maar ga jij maar eens dat letterbox 4:3 prut-beeld op je big-ass tv kijken. Niet om aan te zien.bramberk15 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:16:
[...]
Alles hangt af van je kijkafstand, je kunt het niet in absolute waarden zien. Maar ik noem 55" omdat de meeste mensen toch wel minimaal 2 meter van hun scherm af zitten. Dan benut je pas het volledige potentieel van 1080p bij een schermmaat van 55" of groter. Je zult bij een kleiner scherm al wel voordeel zien van 1080p.
Verder woont niet iedereen in een modern appartement. Ik heb zelf een 26" lcd omdat een grotere gewoon niet staat in de kamer. Ach, we zitten er 2m of zo vanaf, dan is die groot zat. Groter krijg je weer slechter TV beeld en misschien is de 'beleving' van een game op 55" beter, dan mis ik dat maar. Als ik een game speel op mn DS zit ik naar 2 postzegels van schermpjes te kijken, maar het plezier is er niet minder om.
Domme opmerking wellicht maar: heb je de firmware al geupdate ? Sommige mensen zitten met hun PS3 niet verboden met internet en blijven de oudere firmware houden.Satch schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:46:
[...]
Na het afspelen van een muziek cd en de Spiderman 3 blu-ray (die het beide gewoon deden), doen m'n games het nu weer.Misschien gewoon een software bug..
[ Voor 14% gewijzigd door EfBe op 17-03-2008 12:52 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ik moet toegeven dat de voorgaande delen inderdaad niet de beste waren kwa besturing. Ik zou een besturing zoals bij een PGR wel fijn vinden, omdat je daarbij vrij gemakkelijk kon driften (iets wat ik bij GT spellen niet zo goed voor elkaar krijg...). Maar dat zal waarschijnlijk weer wat te arcade-achtig zijn voor een game als GT5.Phusebox schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:47:
[...]
Nou om te beginnen is het een Ferrari, en ik wil graag in elke F1 auto rijden behalve een Ferrari
Maar besides dat, ik hoop niet dat PD ooit een F1 game gaat maken. Qua gevoel heeft GT5 het gewoon allemaal net niet. Zelfs met traction control uit rijden die wagens te netjes. Heb absoluut geen 'gevoel' bij de handling van die wagens. Allemaal zo klinisch.
[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 17-03-2008 12:54 ]
Ik heb altijd de recenste firmware erop staan. Speel vaak Cod 4 online, dus hij hangt gewoon aan m'n wifi netwerk.[b][message=29770569,noline]EfBe schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:50
[...]
Domme opmerking wellicht maar: heb je de firmware al geupdate ? Sommige mensen zitten met hun PS3 niet verboden met internet en blijven de oudere firmware houden.
Ik ben benieuwt of Sony binnen afzienbare tijd met een prijsverlaging gaat komen. De vorige is natuurlijk nog niet zo heel lang geleden, maar het prijsverschil met de xbox360 is nu toch wel vrij groot.
Ben ik ook benieuwd naar omdat ik binnenkort ook een ps3 wil aanschaffen..DarkShadow schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:26:
Ik ben benieuwt of Sony binnen afzienbare tijd met een prijsverlaging gaat komen. De vorige is natuurlijk nog niet zo heel lang geleden, maar het prijsverschil met de xbox360 is nu toch wel vrij groot.
It's expensive untill you've tried itPixxa schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:33:
[...]
Ben ik ook benieuwd naar omdat ik binnenkort ook een ps3 wil aanschaffen..
>> Signature?
Uitgaande dat een 'lege' PS3 nu 399 is, de GT5 pack ook 399 gaat worden zou je verwachten dat de lege versie een paar tientjes goedkoper gaat worden.
http://www.psonly.nl/nieu..._krijgt_Europese_release/Deadsy schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:11:
[...]
@Marcom
Er kan wel prijsverschil zijn tussen bluray en download.
Als bv de winkel prijs in euros gelijk is aan de download prijs in dollars dan is de dollar prijs goedkoper. (bv 29.99 euro in de winkel of 29.99 dollar download)
[/quote]
Nieuws | 11 maart 2008 - Sony Computer Entertainment Europe en Ployphony Digital maakten zojuist bekend dat Gran Turismo 5 Prologue vanaf woensdag 26 maart in de winkel te vinden zijn tegen de zeer verdienstelijk prijs van 39,99€. Vanaf deze dag zal ook de GT5 Prologue bundel, een PlayStation 3 40GB console met SIXAXIS wireless controller en een exemplaar van GT5 Prologue, beschikbaar zijn voor zo'n 399€. Eén dagje later mogen we de downloadbare versie van Gran Turismo 5 Prologue op het PlayStation Network verwachten voor dezelfde prijs als de Blu-ray versie.
[quote]
Misschien als je hem in de us store kunt kopen. Maar hier in EU is het dezelfde prijs.
belachelijk dat zo'n downloadversie even duur is... complete rip-offMarcoM schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:58:
[...]
http://www.psonly.nl/nieu..._krijgt_Europese_release/
[/quote]
Nieuws | 11 maart 2008 - Sony Computer Entertainment Europe en Ployphony Digital maakten zojuist bekend dat Gran Turismo 5 Prologue vanaf woensdag 26 maart in de winkel te vinden zijn tegen de zeer verdienstelijk prijs van 39,99€. Vanaf deze dag zal ook de GT5 Prologue bundel, een PlayStation 3 40GB console met SIXAXIS wireless controller en een exemplaar van GT5 Prologue, beschikbaar zijn voor zo'n 399€. Eén dagje later mogen we de downloadbare versie van Gran Turismo 5 Prologue op het PlayStation Network verwachten voor dezelfde prijs als de Blu-ray versie.
[quote]
Misschien als je hem in de us store kunt kopen. Maar hier in EU is het dezelfde prijs.
Tjonge jonge, dat is inderdaad wel belachelijk!
Rachet & clank is echt een super leuk spel, had er wel reclames van gezien en plaatjes maar het sprak met niet echt aan. Nu ik het speel is het echt geweldig. Dat miste ik wel op m;n xbox360, een platform spelletje zonder nonsens. Aanrader voor mensen die twijfelen
Rachet & clank is echt een super leuk spel, had er wel reclames van gezien en plaatjes maar het sprak met niet echt aan. Nu ik het speel is het echt geweldig. Dat miste ik wel op m;n xbox360, een platform spelletje zonder nonsens. Aanrader voor mensen die twijfelen
39
Misschien dat ze retailers niet voor het hoofd willen stoten, kan ik me iets bij voorstellen ... als de download versie 10 euro goedkoper is slaat een groot deel de winkel op de hoek over.
@MarcoM
39.99 is een flinke prijs aangezien hij bij play.com 27.99 is.
Ik wil eerst wel eens zien of hij in de PS store net zo duur zal zijn als in de nederlandse retail winkels.
btw aangezien ik het idee heb dat een aardig aantal mensen hier een credit card heeft plant ik deze vraag maar hier.
Ik ben nu rond aan het kijken voor een creditcard maar de kaarten die ik vind hebben allemaal de standard optie om flink rood te staan. Dit vind ik zelf niet al te aantrekkelijk dus ben ik rond aan het kijken voor een creditcard waarbij ik niet rood kan staan, dus maximaal dat kan uitgeven wat erop staat en mocht iemand de kaart in zijn vingers krijgen mij dus niet in de schulden kan steken.
Weet iemand een kaart die die optie heeft?
39.99 is een flinke prijs aangezien hij bij play.com 27.99 is.
Ik wil eerst wel eens zien of hij in de PS store net zo duur zal zijn als in de nederlandse retail winkels.
btw aangezien ik het idee heb dat een aardig aantal mensen hier een credit card heeft plant ik deze vraag maar hier.
Ik ben nu rond aan het kijken voor een creditcard maar de kaarten die ik vind hebben allemaal de standard optie om flink rood te staan. Dit vind ik zelf niet al te aantrekkelijk dus ben ik rond aan het kijken voor een creditcard waarbij ik niet rood kan staan, dus maximaal dat kan uitgeven wat erop staat en mocht iemand de kaart in zijn vingers krijgen mij dus niet in de schulden kan steken.
Weet iemand een kaart die die optie heeft?
Bij je eigen bank kan dat meestal, omdat hij dan aan je betaalrekening wordt gekoppeld. Afhankelijk van de bank is dit MC of Visa, maar over het algemeen een MC.
Verder ben ik erg genieuwd of met GT5:P de 'account-sharing' truc werkt. Dan kun je mooi de kosten delen
Verder ben ik erg genieuwd of met GT5:P de 'account-sharing' truc werkt. Dan kun je mooi de kosten delen
PSN: Shiver23
Eigen bank is meestal ook gekoppeld met rood staan. Neem er eentje waar je online direct je mutaties kan zien, goeie fraude verzekering en eventueel met bestedingslimiet. Diefstal/misbruik is dacht bij alle verzekerd mits je op tijd meld en kan aantonen dat jij het niet was.
Trouwens, de naam zegt het zelf al (credit), de kaart 'an sich' kan je al mee rood staan, gezien je altijd pas later de betaling van de kaart doet (bestedingslimiet). Mogelijk moet je eens kijken naar Ideal icm paypal of dergelijke, anders iemand zien te vinden met een Creditcard die namens jou betaald. Wat jij denk ik zoekt is zgn Debitcard.
Gok dat de prijs van de download versie hem zit in de grootte van het spel? Sony zal denk ik flink wat GB's verstoken als iedereen de online versie koopt
Wat gok ik gelijk is aan productiekosten van de retail versie.
Trouwens, de naam zegt het zelf al (credit), de kaart 'an sich' kan je al mee rood staan, gezien je altijd pas later de betaling van de kaart doet (bestedingslimiet). Mogelijk moet je eens kijken naar Ideal icm paypal of dergelijke, anders iemand zien te vinden met een Creditcard die namens jou betaald. Wat jij denk ik zoekt is zgn Debitcard.
Gok dat de prijs van de download versie hem zit in de grootte van het spel? Sony zal denk ik flink wat GB's verstoken als iedereen de online versie koopt
[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 17-03-2008 14:17 ]
Dat is natuurlijk onzin. De kosten van het aanbieden van een download zullen nooit gelijk zijn aan het maken van een disc, deze verpakken in een doos, en zorgen dat deze doos overal al in winkel komt. En dan heb ik het nog niet eens over de winst die alle bedrijven in de distributie keten willen maken...SinergyX schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:15:
Gok dat de prijs van de download versie hem zit in de grootte van het spel? Sony zal denk ik flink wat GB's verstoken als iedereen de online versie kooptWat gok ik gelijk is aan productiekosten van de retail versie.
Nou, ik kijk eigenlijk nooit tv, in de zin van rtl4 etc. Ik game en kijk dvd's/blu-ray of een gedownde HDrip van US series.EfBe schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:50:
[...]
Mja, maar de meeste tijd gebruik je dat ding om tv te kijken. No offence, maar ga jij maar eens dat letterbox 4:3 prut-beeld op je big-ass tv kijken. Niet om aan te zien.
Verder woont niet iedereen in een modern appartement. Ik heb zelf een 26" lcd omdat een grotere gewoon niet staat in de kamer. Ach, we zitten er 2m of zo vanaf, dan is die groot zat. Groter krijg je weer slechter TV beeld en misschien is de 'beleving' van een game op 55" beter, dan mis ik dat maar. Als ik een game speel op mn DS zit ik naar 2 postzegels van schermpjes te kijken, maar het plezier is er niet minder om.
[...]
Domme opmerking wellicht maar: heb je de firmware al geupdate ? Sommige mensen zitten met hun PS3 niet verboden met internet en blijven de oudere firmware houden.
De vraag ging over het feit dat mensen een grotere tv-maat kopen voor het 'imago'/'statussymbool/'grotere piemel verhaal' en dat ontken ik (iig voor mezelf). Je koopt een grote(re) tv voor de (extra)beleving. That's it. Esthetisch gezien staat een 50" idd niet in elke kamer, en dan is het voor ieder de keuze wat hij (en de partner
For the record:ik heb zelf geen big-ass tv, slechts een 42".
Juist, dezelfde prijzen voor een schijfje tov een download voor een identiek product is kolder. Maar goed, maybe heeft Sony liever dat mensen de Blu-ray kopen en dat krijgt ze op deze manier iig voor mekaar.Anoniem: 244919 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:20:
[...]
Dat is natuurlijk onzin. De kosten van het aanbieden van een download zullen nooit gelijk zijn aan het maken van een disc, deze verpakken in een doos, en zorgen dat deze doos overal al in winkel komt. En dan heb ik het nog niet eens over de winst die alle bedrijven in de distributie keten willen maken...
GT5 Prologue review:
http://www.eurogamer.net/...p?article_id=94789&page=1
8/10, niet slecht voor een 'demo'.
http://www.eurogamer.net/...p?article_id=94789&page=1
8/10, niet slecht voor een 'demo'.
Het was ook maar een gokje, ken diverse andere games die soortgelijke retail vs online prijs hanteren. Enige voordeel daar te vinden, online download is voor ons in de US aanzienlijk goedkoper (USD vs EUR).bramberk15 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:24:
Juist, dezelfde prijzen voor een schijfje tov een download voor een identiek product is kolder. Maar goed, maybe heeft Sony liever dat mensen de Blu-ray kopen en dat krijgt ze op deze manier iig voor mekaar.
edit: nog 10 nachtjes
Ik heb GT5P lekker bij Play.com ge pre-ordered. Cant wait!!!
Anoniem: 129220
There were no results for your search.technoaddict schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:37:
Ik heb GT5P lekker bij Play.com ge pre-ordered. Cant wait!!!
Please try again
Een PS3 40gig kun je niet vergelijken met een 360 van 199 euro. Als je echt wilt vergelijken dan kun je dat het beste doen met de 360 Elite en deze is nieteens zoveel goedkoper..DarkShadow schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:26:
Ik denk dat ze het systeem van Warhawk gaan gebruiken, waarbij account-sharing dus niet gaat werken.Shiver23 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:09:
Ik vind een 42" tv toch ook al vrij fors hoor (heb er zelf ook 1bramberk15 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:22:
For the record:ik heb zelf geen big-ass tv, slechts een 42".
[ Voor 16% gewijzigd door SToRM666 op 17-03-2008 14:56 ]
Waarom dat?SToRM666 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:52:
[...]Een PS3 40gig kun je niet vergelijken met een 360 van 199 euro. Als je echt wilt vergelijken dan kun je dat het beste doen met de 360 Elite en deze is nieteens zoveel goedkoper..
De PS3 60 Gb is eerder te vergelijken met een XBox Elite in verband met harde schijf grootte (en kleur
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
De Premium vind ik eerder een betere vergelijking. De Premium heeft alles wat de Elite heeft behalve een kleine hardeschijf. En aangezien 40GB vs 20GB kleiner verschil is dan 40GB vs 120GB, vind ik PS3 - Premium dus een betere vergelijking.SToRM666 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:52:
[...]
Een PS3 40gig kun je niet vergelijken met een 360 van 199 euro. Als je echt wilt vergelijken dan kun je dat het beste doen met de 360 Elite en deze is nieteens zoveel goedkoper..
Ik hoop ook dat de PS3 snel in prijs daalt.
Verschil met warhawk is alleen dat dat een 100% online game is. Bij GT5:p moet je neem ik aan ook gewoon offline kunnen gamen.SToRM666 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:52:
[...]Ik denk dat ze het systeem van Warhawk gaan gebruiken, waarbij account-sharing dus niet gaat werken.
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 244919 op 17-03-2008 14:58 ]
Zoeken op Gran TurismoAnoniem: 129220 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:52:
[...]
There were no results for your search.
Please try again
De PS3 40 Gb heeft enkel een kleinere harde schijf dan de Elite, maar wel al standaard WiFi en Blu-ray.FeaR1986 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:55:
Waarom dat?
De PS3 60 Gb is eerder te vergelijken met een XBox Elite in verband met harde schijf grootte (en kleur). Maar waar haal je de overige vergelijkbare kenmerken dan vandaan?
Met het systeem van Warhawk bedoel ik dus dat je maar met 1 account het spel kunt spelen per 24 uur. Dit om account-sharing te voorkomen en dus vele euro's mis te lopen.Anoniem: 244919 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:57:
Verschil met warhawk is alleen dat dat een 100% online game is. Bij GT5:p moet je neem ik aan ook gewoon offline kunnen gamen.
Met een schijfje kun je uiteraard wel op andere accounts spelen.
[ Voor 99% gewijzigd door SToRM666 op 17-03-2008 15:02 ]
Anoniem: 128025
Wat ik me dan weer afvraag is of de mensen hier die GT5P kopen straks ook de full game gaan kopen? Als ik een versie koop van GT5 dan is het de full version, maar de Prologue sla ik toch echt over, naar mijn mening €40 voor een uitgebreide demo.
Fors, fors...laat ik het zo zeggen:toen ik m kocht vond ik het ook fors!! Nu zou ik toch zeker voor een 50" gaan en nog liever een 60".
Maar ik klaag verder niet, 42" is echt een mooie grote maat die nog relatief behoudend overkomt. Is iets minder schreeuwerig dan een 50" of groter, die stralen vaak wel iets uit van: kijk mij, kijk mij I'm a huge motherf*cker. Hangt ook van de grote van je kamer af ed. Maar het went iig erg snel, en als ik dan bij iemand anders op een 26" of 32" scherm kijk vind ik het allemaal vrij klein.
Over die prijsverlaging: denk niet dat die er binnenkort aankomt, Sony zal juist eerder door extra marketing de extra capaciteiten v/d ps3 benadrukken. Als er al een komt verwacht ik er eerder een in september, vlak voordat het Sinterklaas/Kerst-seizoen begint. Wel zullen er wss nog wat packs komen met andere spellen zoals nu met GT5p. Maar een echte prijsverlaging zit er voorlopig niet in, me dunkt.
Maar ik klaag verder niet, 42" is echt een mooie grote maat die nog relatief behoudend overkomt. Is iets minder schreeuwerig dan een 50" of groter, die stralen vaak wel iets uit van: kijk mij, kijk mij I'm a huge motherf*cker. Hangt ook van de grote van je kamer af ed. Maar het went iig erg snel, en als ik dan bij iemand anders op een 26" of 32" scherm kijk vind ik het allemaal vrij klein.
Over die prijsverlaging: denk niet dat die er binnenkort aankomt, Sony zal juist eerder door extra marketing de extra capaciteiten v/d ps3 benadrukken. Als er al een komt verwacht ik er eerder een in september, vlak voordat het Sinterklaas/Kerst-seizoen begint. Wel zullen er wss nog wat packs komen met andere spellen zoals nu met GT5p. Maar een echte prijsverlaging zit er voorlopig niet in, me dunkt.
Ja maar de Prologue is dan ook wel weer heel groot voor een demo. Ik ga voor de Prologue en ik koop waarscijnlijk niet het volledige spele. So ie so kan ik niet wachten tot volgend jaarAnoniem: 128025 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:02:
Wat ik me dan weer afvraag is of de mensen hier die GT5P kopen straks ook de full game gaan kopen? Als ik een versie koop van GT5 dan is het de full version, maar de Prologue sla ik toch echt over, naar mijn mening €40 voor een uitgebreide demo.
Ja, geef de zoekfunctie maar de schuld als je zoekt op de verkeerde termenAnoniem: 129220 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:59:
[...]
A perfect
Slechte zoekfunctie daar bij Play.com
Link heb ik nog in dit topic genoemd, je had dus niet eens hoeven te zoeken.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Bij play.com is hij EUR 27.99 zoals al eerder werd aangegeven.Anoniem: 128025 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:02:
Ik typ in GT5, word ik gelinkt naar GTA4. Dat is een slechte zoekfunctie ja.MeNTaL_TO schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:05:
[...]
Ja, geef de zoekfunctie maar de schuld als je zoekt op de verkeerde termen![]()
Link heb ik nog in dit topic genoemd, je had dus niet eens hoeven te zoeken.
Eensbramberk15 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:02:
Fors, fors...laat ik het zo zeggen:toen ik m kocht vond ik het ook fors!! Nu zou ik toch zeker voor een 50" gaan en nog liever een 60".
Mocht ik ooit voor een grotere maat dan 42" willen gaan, dan zou ik zelf een FullHD beamer overwegen.
@offtopic
Wie zoekt er nou op GT5P
Het kan ook Gintama 5 Person game; speel gintoki,katsura,kagura,shinpachi en Sadaharu
Sorry voor het overdrijven
@topic:
Ik hoop ook dat de PS3 een prijsdaling krijgt want ik heb er ook nog geen
Wie zoekt er nou op GT5P
Het kan ook Gintama 5 Person game; speel gintoki,katsura,kagura,shinpachi en Sadaharu
Sorry voor het overdrijven
@topic:
Ik hoop ook dat de PS3 een prijsdaling krijgt want ik heb er ook nog geen
Het is geen €40 want je kunt m nu al pre-orderen bij play.com voor €28 incl. verzending.Anoniem: 128025 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:02:
Ik dacht er eerst hetzelfde over:"ik ga geen geld neerleggen voor een demo". Maar als je dan eens er wat beter of genuanceerder over nadenkt:
-naast GT5p komt alleen Race Driver:GRID uit als een topper (?) wat betreft racinggames voor de ps3 in 2008
-de volledige GT5 zal pas op zijn vroegst in maart 2009 komen
-je kunt voor de helft vd prijs een proef doen of GT5 jou uberhaupt wel aanstaat
-met deze demo heb je veel meer uren spelplezier dan met heel veel full game spellen. Kijk naar een Heavenly Sword, full game en na 6 uur is het afgelopen.
Om je vraag te beantwoorden: Ik denk wel dat ik GT5 zal kopen, mits deze Prologue mij natuurlijk aanstaat.
Ik zou het wel slim vinden van Sony als ze vlak voor de release van GTA4 een prijsverlaging zouden doorvoeren. Op die manier trek je toch weer wat meer aandacht naar de console en in combinatie met vele mensen die nog twijfelen tussen een 360 of een PS3 met GTA4 kan dit wel de doorslag geven in het voordeel van Sony 
Ik had eigenlijk verwacht dat MS nog wel een paar weken zou wachten met hun prijsverlaging, maar blijkbaar willen ze nu al proberen de verkopen van de 360 gelijk aan of hoger dan de PS3 te krijgen.
Ik had eigenlijk verwacht dat MS nog wel een paar weken zou wachten met hun prijsverlaging, maar blijkbaar willen ze nu al proberen de verkopen van de 360 gelijk aan of hoger dan de PS3 te krijgen.
[ Voor 23% gewijzigd door SToRM666 op 17-03-2008 15:14 ]
Dat gevoel heb ik precies een maand gehad met mijn 52 inch. Niets went zo snel als de grootte van je TV. Alleen kom je na 52 inch meestal wel in de categorie beamers terecht. Tenzij je echt geld teveel hebt.bramberk15 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:02:
Is iets minder schreeuwerig dan een 50" of groter, die stralen vaak wel iets uit van: kijk mij, kijk mij I'm a huge motherf*cker. Hangt ook van de grote van je kamer af ed. Maar het went iig erg snel, en als ik dan bij iemand anders op een 26" of 32" scherm kijk vind ik het allemaal vrij klein.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik welAnoniem: 128025 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:02:
Ik ga spelen op een 32inch beeldkanon (HDready, maar met 1080 ondersteuning), goed genoeg
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 17-03-2008 15:12 ]
Ik heb ook een 32 inch ( 82 cm ofzo toch? ) maar het gevoel van "IK WIL GROTER EN BETER" begint steeds sterker te worden. Heb de TV pas half jaartje. Dilemma!
Anoniem: 98664
Ik zit hier te kijken naar een 72cm sd tv, bevalt wel goed.
Wel jammer dat burnout breedbeeld is, had graag een pan/scan functie gehad.....
Nu 2 van die zwarte balkjes
Half life net binnengekregen, dus vanavond proberen burnout eruit te halen...
Wel jammer dat burnout breedbeeld is, had graag een pan/scan functie gehad.....
Nu 2 van die zwarte balkjes
Half life net binnengekregen, dus vanavond proberen burnout eruit te halen...
Oja dat geloof ik graag. Als ik nu echt geld teveel zu hebben zou ik onmiddelijk een Pioneer 60" full HD plasma halen. Maar zoals gezegd, de komende paar jaar zal deze 42" mij nog genoeg plezier doen.zwembroek schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:11:
[...]
Dat gevoel heb ik precies een maand gehad met mijn 52 inch. Niets went zo snel als de grootte van je TV. Alleen kom je na 52 inch meestal wel in de categorie beamers terecht. Tenzij je echt geld teveel hebt.
Ik heb regelmatig gespeeld op een 42inch LCD, inderdaad bizar mooi en scherp beeld maar wel 5-6voud in prijs, ik ben blij met mijn 32inch. Beeld daarop is voor mij goed genoeg en met mijn te maken racekuip (G25) zal afstand ook iets van 1,5 meter max worden dus 'groot' genoeg (3 meter 42 of 1,5 meter 32inch, imho weinig verschil
).
Nou, ik heb maar een 32 inch en bij sommige games kan ik de lettertjes nauwelijks lezen. Bij sommige multiplayer games is een grotere TV een must. (een tijdje gears of war gespeeld op een ongeveer 20 inch, oud crt tvtje, coop en zat continu op mijn eigen mensjes te knallen.) Zo genoeg uitleg?Gunner schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:56:
[...]
[...]
Leg me eens uit waarom een groter scherm beter is?
De kwaliteit van weergave gaat er imho niet echt op vooruit. Met dit soort postings krijg ik dan altijd de indruk 'mijn tv is lekker groter dan die van jou'. Het is geen verlengstuk van bepaalde geslachtsorganen hoor.
En wat gaan jullie weer snel, wacht op mij!!!
[ Voor 10% gewijzigd door jdm8 op 17-03-2008 16:12 ]
Dan zal dat nog een oude beeldbuistelevisie zijn. Bij TFT schermen zijn de letters op alle groottes leesbaar (tenzij je een héél klein scherm hebt natuurlijk, dan moet je dichter gaan zittenjdm8 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:04:
[...]
Nou, ik heb maar een 32 inch en bij sommige games kan ik de lettertjes nauwelijks lezen. Bij sommige multiplayer games is een grotere TV een must. (een tijdje gears of war gespeeld op een ongeveer 20 inch, oud crt tvtje, coop en zat continu op mijn eigen mensjes te knallen.) Zo genoeg uitleg?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
ik heb zelf een 37" en zit op ongeveer 2,5 meter afstand. Voor games vind ik dit wel voldoende, maar met films zou ik graag net iets groter willen meestal. Maar ja dan wordt de tv gewoon te lomp groot voor de kamer. Plus dan moet ik mijn eigen design tv meubel weer opnieuw laten maken maar dan iets groter...
Dat is eerder door resolutie/pixels dan door grootte van je scherm. Oude CRT zal iets van max 274 lijnen hebben oid, daar zijn kleine letters niet echt op te lezen (wat 5 pixels moeten zijn is er nu maar 1). Pak een 20 inch Widescreen TFT (1680/1050) en alles is nog perfect te lezen. (ja, natuurlijk niet van 3 meter, maar even het principe weergave
)
Goed voorbeeld is een 640/480 beamer vs een HD beamer. Even groot, maar de 640 zal niet te lezen blijven op een beetje 720/1080 game.
Goed voorbeeld is een 640/480 beamer vs een HD beamer. Even groot, maar de 640 zal niet te lezen blijven op een beetje 720/1080 game.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 17-03-2008 16:19 ]
Neehoor, Ik heb een 32" LCD tv van SONY, echter zit(lig op de bank) ik er wel redelijk ver vanaf. Dus bij sommige games moet ik me wel even inspannen om het te kunnen lezen, en vaak is het dan alweer voorbij, Daarom liever een wat grotere TV. Het is dus wel te lezen, alleen niet/moeilijk als je er wat verder af zit.Boeboe schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:12:
[...]
Dan zal dat nog een oude beeldbuistelevisie zijn. Bij TFT schermen zijn de letters op alle groottes leesbaar (tenzij je een héél klein scherm hebt natuurlijk, dan moet je dichter gaan zitten)
[ Voor 6% gewijzigd door jdm8 op 17-03-2008 16:19 ]
Wordt een beetje veel over tv's geluld hier
OT: Zijn er andere mensen naast mij die ook zo uit kijken naar 'alone in the dark'?
Lijkt me echt een vet spel

OT: Zijn er andere mensen naast mij die ook zo uit kijken naar 'alone in the dark'?
Laatste gameplay filmpje ziet er inderdaad weer goed uit. Het baart me alleen wel zorgen dat de PS3-versie nog altijd geen datum heeft, en in de releases van Atari voor de rest van het jaar dus nog niet voorkomt.Tweak15KW schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:39:
Wordt een beetje veel over tv's geluld hier![]()
Zoek dan ook op de naam (Gran Turismo), of zoek je ook op Fifa als nba wil kopen?Anoniem: 129220 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:06:
[...]
Ik typ in GT5, word ik gelinkt naar GTA4. Dat is een slechte zoekfunctie ja.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ziet er goed uit, een survival horror waarbij je de omgeving als wapen moet gebruiken. Waar je benzine en vuur kan combineren als wapen etc..Tweak15KW schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:39:
Wordt een beetje veel over tv's geluld hier![]()
Het is zeker interresant om te zien wat ze met deze titel doen! Zeker een titel om in de gaten te houden! Ben benieuwd of het ze lukt!
Waar ik wel naar uitkijk is Everybody's Golf World Tour. Als het goed is komt hij eind volgende week uit.
De demo blijf ik af en toe spelen.
Volgens mij de perfecte game voor af en toe tussendoor en relaxed tegen vrienden te spelen.
Ik weet niet of ik deze haal of anders GT5P bij play.com bestel. 28 euro vind ik nog te doen.
Volgens mij de perfecte game voor af en toe tussendoor en relaxed tegen vrienden te spelen.
Ik weet niet of ik deze haal of anders GT5P bij play.com bestel. 28 euro vind ik nog te doen.
Anoniem: 98664
Straks doe ik haze in de ps3, daarna nog een uurtje gta4 en dan komt de postbode met rfom 2....
De toekomst word moooi!!
De toekomst word moooi!!
Anoniem: 98664 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:12:
Straks doe ik haze in de ps3, daarna nog een uurtje gta4 en dan komt de postbode met rfom 2....
De toekomst word moooi!!
Ook nog LittleBigPlanet, Killzone 2, GT5P, MGS4 en misschien ook al FFXIII
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Anoniem: 122027
Ik las laatst dat de PS3 gedownloade PS1 spellen kan afspelen en dat je die via remote play dan ook op de PSP kan spelen.
Ik kan in de Store geen PS1 spellen vinden om te downloaden. Klopt dat?
Kan ik ze wellicht elders op internet of nieuwsgroepen downloaden en die via usb stick installeren op de PS3? Zo ja, wie weet sites waar ik ze kan downloaden (en welke extensie moeten ze dan hebben)?
En als laatste: ik speelde op een omgebouwde PS1 een spel waarbij je met twee personen over een baan kon rijden en het doel was de ander uit beeld te rijden (of eraf te beuken natuurlijk). Weet iemand nog hoe dat spel heet?
Alvast bedankt!
Kan ik ze wellicht elders op internet of nieuwsgroepen downloaden en die via usb stick installeren op de PS3? Zo ja, wie weet sites waar ik ze kan downloaden (en welke extensie moeten ze dan hebben)?
En als laatste: ik speelde op een omgebouwde PS1 een spel waarbij je met twee personen over een baan kon rijden en het doel was de ander uit beeld te rijden (of eraf te beuken natuurlijk). Weet iemand nog hoe dat spel heet?
Alvast bedankt!
Uhmmm Motorstorm 2?? Jaja de line-up dit jaar ziet er goed uithesr schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:15:
[...]
Je vergeet wat
![]()
Ook nog LittleBigPlanet, Killzone 2, GT5P, MGS4 en misschien ook al FFXIIIqua exclusives dan
PS1 games staan gewoon in de store hoor? (heb ze nog nooit gedownload, maar weet toch bijna zeker dat ik ze gezien heb, misschien onder classics ofso.)Anoniem: 122027 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:18:
Ik las laatst dat de PS3 gedownloade PS1 spellen kan afspelen en dat je die via remote play dan ook op de PSP kan spelen.
Alvast bedankt!
Voor die game, [Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 4
Zijn er btw ook al andere kleuren uit? Ik dacht namelijk dat zo'n beetje elke kleur van de regenboog beschikbaar zou worden maar volgens mij is er alleen nog maar zwart, wit en zilver? zilver ziet er best wel vet uit http://www.gametrailers.c...38.html?playlist=featured
[ Voor 14% gewijzigd door jdm8 op 17-03-2008 17:42 ]
FFXIII kan je denk ik echt vergeten. Op zijn vroegst eind dit jaar in Japan en dan moet je nog een jaar europa-naaierij bijtellen. Ik zelf reken zelf dus op eind 2009 begin 2010. Of Square-Enix moet me positief verrassen, maar dat doen ze helaas al jaren niet meer.hesr schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:15:
[...]
Je vergeet wat
![]()
Ook nog LittleBigPlanet, Killzone 2, GT5P, MGS4 en misschien ook al FFXIIIqua exclusives dan
Zou er niet dit weekend een trailer van killzone 2 uitkomen op een sony event in engeland?
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ja maar die was weer gecanceld. Verklaring van Sony kwam er ongeveer op neer dat ze grote trailers, releaseinfo, playable codes etc. showen bij évents die ze zelf organiseren. Dit was nl geen Sony event, maar een event v/d website play.comEfBe schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:17:
Zou er niet dit weekend een trailer van killzone 2 uitkomen op een sony event in engeland?
Met Seamus! FF XIII is echt zo'n titel waar ik niet warm voor loop, oh zeker ik koop hem waarschijnlijk wel maar het gaat zo lang duren voordat hij uit is dat ik echt niet me bezig ga houden met hoe "goed" het gaat worden! Er zijn titels die voor mij WEL de aandacht verdienen(GTA IV)SeamusXanthus schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:43:
[...]
FFXIII kan je denk ik echt vergeten. Op zijn vroegst eind dit jaar in Japan en dan moet je nog een jaar europa-naaierij bijtellen. Ik zelf reken zelf dus op eind 2009 begin 2010. Of Square-Enix moet me positief verrassen, maar dat doen ze helaas al jaren niet meer.
Anoniem: 150297
Zo ben er nu een beetje uit wat voor game systemen inclusief LCD ik ga opstellen.
Ik heb heb een Samsung LCD scherm met 2 HDMI ingangen(26 Inch),en een PS3.
Morgen ga ik de XB360 erbij halen,hij is namelijk best redelijk in prijs verlaagd.
Mn vraag is deze 2 beiden consoles wil ik aansluiten op het LCD scherm,maar ook mijn pc.
Speakersset die ik heb is de Z-5500.Kan ik al deze 3 dingen aansluiten op 1 scherm,maar dat ik ook geluid blijft houden van alle 3 de dingen door mijn speakerset heen?
Morgen ga ik de XB360 erbij halen,hij is namelijk best redelijk in prijs verlaagd.
Mn vraag is deze 2 beiden consoles wil ik aansluiten op het LCD scherm,maar ook mijn pc.
Speakersset die ik heb is de Z-5500.Kan ik al deze 3 dingen aansluiten op 1 scherm,maar dat ik ook geluid blijft houden van alle 3 de dingen door mijn speakerset heen?
Ik weet wel een oplossing:Anoniem: 150297 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:32:
Zo ben er nu een beetje uit wat voor game systemen inclusief LCD ik ga opstellen.
->je PC sluit je aan op de VGA-ingang van je LCD TV, de geluidsuitgang van je computer sluit je analoog aan op de Z5500
-> je PS3 sluit je d.m.v. HDMI aan op je LCD TV, de geluidsuitgang (optisch) sluit je aan op de Z5500
-> je X360 sluit je d.m.v. HDMI aan op je LCD TV, voor een coax-uitgang van geluid zal je denk ik een dure kabel moeten kopen, dat zal je moeten uitzoeken.
Da's wel 66 cm he? Dan heb ik liever een LCD met een veel hogere resolutieAnoniem: 98664 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:03:
26 inch? ben ik beter uit met mijn 72cm crt
[ Voor 6% gewijzigd door jdm8 op 17-03-2008 20:09 ]
Hier een excelsheet met mogelijke releases voor PSN voor de komende maanden. Van mij hadden ze ook wel even een stukje naar boven kunnen scrollen, maar er staan wel wat interessante dingen tussen.
Resistance 2 trailer, Super Stardust pack, Dark Mist, Warhawk patch én Bowling (!!!) in April. En ook de expansion voor Pixeljunk Monsters.
Echochrome en Wipeout HD in mei.
Expansion pack voor Buzz PS3 (dus Buzz is daarvoor al te krijgen) in juni.
Home, Socom, Ratchet iets, Flower en nieuwe Eyecreate in Juli.
Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn. We zullen het wel zien.
Resistance 2 trailer, Super Stardust pack, Dark Mist, Warhawk patch én Bowling (!!!) in April. En ook de expansion voor Pixeljunk Monsters.
Echochrome en Wipeout HD in mei.
Expansion pack voor Buzz PS3 (dus Buzz is daarvoor al te krijgen) in juni.
Home, Socom, Ratchet iets, Flower en nieuwe Eyecreate in Juli.
Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn. We zullen het wel zien.
Heb hem een tijdje geleden al uit de US store gehaald maar vond het maar tegenvallen.SToRM666 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:43:
Donderdag eindelijk aan de slag met PAIN
Eindelijk weer eens iets leuks in de Store
In het begin is het even leuk maar je hebt steeds hetzelfde gedeelte van de stad om los te gaan.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Ja ik heb dezelfde mening: er zijn zoveel top-games nu uit. En wat eraan komt voor de PS3 is niet misselijk. Zijn er dan bepaalde 360-exclusives die er dit jaar aankomen die je perse moet spelen?Want anders staat 1 v/d 2 consoles voornamelijk stof te happen. Komt dan voor mij bv het feit bij dat ik al blij ben als ik ff op mijn ps3 kan gamen, qua tijd. Zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om zowel te PSen als te Xboxen.jdm8 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:08:
[...]
Da's wel 66 cm he? Dan heb ik liever een LCD met een veel hogere resolutieMaar klein vraagje aan TheSixt, waarom een X360 er bij? Er komen de komende tijd toch genoeg topgames voor ps3? Kun je dat geld beter besteden aan een paar games voor je PS3. Maarja, eht is natuurlijk jouw weloverwogen keuze
Anoniem: 224995
Als je met Paypal betaalt bij die 3 drukke mannetjes, hoe lang duurt het voor je het spel dan thuis hebt ongeveer? (ik weet het vast 100.000 keer gevraagd)
Heb trouwens PES bestelt, twijfelde tussen dit en Fifa maarja ik denk eerst maar eens 1 spel tegelijk bestellen.. Krijg ik nou spijt?
Heb trouwens PES bestelt, twijfelde tussen dit en Fifa maarja ik denk eerst maar eens 1 spel tegelijk bestellen.. Krijg ik nou spijt?
Dat kan variëren van een paar dagen tot een paar weken. De meesten hebben hun spel wel op een week binnen.
Anoniem: 150297
Ja misschien besluit ik geen Xbox360 te halen.
Ja zag de enorme prijsverlaging van de XB,dus dacht ja leuk erbij.
Maar inderdaad er komen zeker goede games uit op de PS3
Ja zag de enorme prijsverlaging van de XB,dus dacht ja leuk erbij.
Maar inderdaad er komen zeker goede games uit op de PS3
Anoniem: 238992
ik sla steeds keihard de grond inZamorano schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:05:
Waar ik wel naar uitkijk is Everybody's Golf World Tour. Als het goed is komt hij eind volgende week uit.
Wat moet je doen om normaal een balletje te slaan=
Ik neem aan dat je in Advanced mode slaat.Anoniem: 238992 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:34:
[...]
ik sla steeds keihard de grond in
Wat moet je doen om normaal een balletje te slaan=
En ik gok dat je na de kracht (=zwaai) te hebben geselecteerd, te snel nogmaals op X drukt om te slaan.
Het kleine cirkeltje om de bal wordt steeds kleiner, en hoe kleiner - hoe nauwkeuriger je slaat.
Anoniem: 114616
Weet iemand of sony bezig is met flash support?
En kan je je psn acount wachtwoord opvragen?
En kan je je psn acount wachtwoord opvragen?
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 114616 op 17-03-2008 21:55 ]
Anoniem: 170590
Best lastig het psn ww te retrieven.
Wel mogelijk maar je moet een aantal dingen weten die je ooit hebt ingevoerd
Wel mogelijk maar je moet een aantal dingen weten die je ooit hebt ingevoerd
net weer even motorstorm gespeeld, blijft toch een leuk spel om even te spelen.
(hopelijk krijg ik dat gevoel nog ooit voor DMC4, dat spel ligt echt stof te happen )
word tijd dat die psn cards komen, wil stardust
(en binnenkort COD4 maps)
(hopelijk krijg ik dat gevoel nog ooit voor DMC4, dat spel ligt echt stof te happen )
word tijd dat die psn cards komen, wil stardust
PSN & XBL: Denkoyugo
Dit topic is gesloten.