Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 67.280 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

barzi schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:10:
[...]

Ik heb net Sony (playstation lijn) gebeld, en deze zeiden dat, als ie maar europees is(dus UK valt daar onder) dat ik hem dan gewoon op kan sturen. Dat zou dus geen probleem zijn.
Wat ze wel zeiden was dat ik een aankoopbewijs nodig had voor de garantie.

Ik weet nou niet of ik voor 290 euro een PS3 40GB met 2 controllers moet kopen, of gewoon een nieuwe , met dus 1 controller en 400 euro.. :'(
If it looks to good to be true, it probably is. Ik zou er nog eens goed over nadenken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:42

FeaR

In GoT we trust

m4yall schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 15:42:
[...]Zelf heb ik een Linksys WRT54G. Deze gebruik ik wireless voor mijn laptop en wired voor mijn desktop en ps3. Ik kan deze router zeker aanraden, maar hierboven en ook in vorige topics hebben mensen nogal eens wat probleempjes met deze router. Deze problemen heb ik zelf nooit gehad. Zelf vind ik het een kwalitatief goede router met een duidelijke interface voor de instellingen.
Ik heb exact hetzelfde als jij hierboven beschreven hebt, maar dan ook nog met een Xbox 360 er aan hangend via een kabel. Interface van de LinkSys routers is niet altijd even logisch, maar alle opties zitten er wel in. Kwestie van even wennen dus (net als met Word 2003 overstappen op Word 2007).

Enige probleem wat ik had was dat mijn PS3 als NAT3 werd gezien en niet als NAT2 wat voor sommige spellen nodig is om online te kunnen gamen. Maar dat probleem is zo op te lossen door een ip speciaal voor je PS3 aan te maken en dat in het menu in te voeren. Nog geen 5 minuten werk en het invoeren van het IP op de PS3 duurt nog het langst van alles omdat je langs alle nummers moet scrollen. Maar er zijn genoeg how-to's op internet te vinden betreffende bovenstaande.
Shiver23 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:11:
[...]
If it looks to good to be true, it probably is. Ik zou er nog eens goed over nadenken.
Maar is €290,- echt zo'n gigantisch goede prijs?
Ik had niet meteen dat ik dacht dat het te goedkoop was en daarom niet waar had kunnen zijn.
Al blijft het voor een nieuwe PS3 niet duur natuurlijk en maakt het feit dat er geen bon bij zit het hele verhaal wel verdacht...

Maar nogmaals van mijn kant:
Waar o waar stond dat lijstje met harde schijven die compatible waren om in je PS3 te zetten?
Kan het namelijk nergens meer vinden.

Of via de makkelijke weg (ja / nee):
Kan ik de Samsung 250GB SATA150 5400rpm, 8MB, HM250JI in mijn PS3 pluggen?

€77,50 voor 250 GB is namelijk best wel leuk volgens mij

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

of een lekkerder schijfje; WD Scorpio 250 gb voor 72€
Maar dat is persoonlijk, deze is sowieso compatible

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 09:35
GT5 Proloog nieuws!

http://threespeech.com/blog/?p=925

Please find below the latest update on the much anticipated GT5 Prologue!

Additional game features included in the PAL version (above what was in the Japanese release)

2 Player Battle - split screen mode
Vehicle Tuning
Drift Trial mode
New Event Structure
Additional track with 2 layouts - High Speed Ring
Over 30 additional cars
Track Guide Videos
AI Difficulty setting - Adjust the difficulty of the competitor cars you race
Driving line - to help you taker the best lines around the tracks
New Opening Movie

Also, click through for the car list. I. Really. Can’t. Wait. For This. One!

GT5 Track

GT5 Car List. Hell yeah!

Lexus IS F ‘07
Nissan Skyline GT-R V-spec II Nur ‘02
Nissan Fairlady Z Version S ‘07
Nissan Skyline Sedan 350GT Type SP ‘06
Nissan Skyline Coupe Concept ‘07
Nissan Skyline Coupe 370GT Type SP ‘07
Nissan GT-R Proto ‘05
Nissan GT-R ‘07
Honda Integra TYPE R ‘04
Acura NSX ‘91
Mazda Atenza Sport (2007 Tokyo Motor Show reference exhibit)
Subaru Impreza WRX STI (18inch BBS Wheel Option) ‘07
Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR ‘05
Mitsubishi Lancer Evolution X GSR Premium Package ‘07
Suzuki Cappuccino ‘95
Suzuki Swift Sport ‘07
Daihatsu Copen Active Top ‘02
Daihatsu OFC-1 ‘07
Chevrolet Corvette Z06 ‘06
Dodge Viper GTS ‘02
Ford Mustang V8 GT Coupe Premium ‘07
Audi R8 4.2 FSI R tronic ‘07
Audi TT Coupe 3.2 quattro ‘07
BMW Z4 ‘03
BMW 135i Coupe ‘07
BMW M3 Coupe ‘07
Mercedes-Benz SL 55 AMG ‘02
Volkswagen Golf GTI ‘01
Alfa Romeo 147 TI 2.0 TWIN SPARK ‘06
Alfa Romeo Brera Sky Window 3.2 JTS Q4 ‘06
Ferrari 599 ‘06
Ferrari F430 ‘06
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione ‘91
Renault Clio Renault Sport V6 24V ‘00
Lotus Elise 111R ‘04
Lotus Elise ‘96
TVR Tuscan Speed 6 ‘00
Honda NSX Type R ‘02
Mazda RX-7 Spirit R Type A (FD) ‘02
Mazda RX-8 Type S ‘03
Ford GT ‘05
Subaru Impreza Sedan WRX STI spec C Type RA ‘05
Mini Cooper-S ‘06
Volkswagen Golf V GTI ‘05
TVR Tamora ‘02
Aston Martin DB9 Coupe ‘06
Dodge Viper SRT10 Coupe ‘06
Ford Focus ST ‘06
BMW 135tii ‘08
Ferrari F40 ‘92
Citroen C4 Coupe 2.0VTS ‘06
Suzuki Cervo SR ‘07
Ferrari 512BB ‘76
Jaguar XK Coupe ‘06
Art Morrison Corvette’60
Amuse/Opera Performance Gran Turismo 350Z RS
Amuse S2000 GT1 Turbo
Mine’s BNR34 Skyline GT-R N1 base ‘06
Blitz Dunlop ER34 ‘07
Nissan Skyline Coupe (V36) Tuned Car
Mazda RX-7 (FD) Special Tuned Car
Mitsubishi Lancer Evoluttion IX GSR Tuned Car
Mitsubishi Lancer Evolution X GSR Tuned Car
Suzuki Cappuccino Tuned Car
Suzuki Swift Sport Tuned Car
Chevrolet Corvette Z06 (C6) Tuned Car
Dodge Viper SRT10 Coupe Tuned Car
Ford GT Tuned Car
Clio Renault Sport V6 24V Tuned Car
Lotus Elise 111R Tuned Car
Lotus Elise Tuned Car

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-03 22:11
Ik had anderhalve week terug mijn PS3 gekocht. Natuurlijk zo blij als een kind en dat ben ik nog steeds. :)
Ik keek bij systeem informatie welke versie de software had en zag dat deze op 2.10 stond. Ik dus Divx films op mijn extrene hardeschijf gezet (ipod). Ik er aan gehangen en denk lekker kijken. Tot mijn verbazing deed er niet 1 het :( Ik baalde als een stekker. Ik had mijn PS3 namelijk mede gekocht, omdat hij nu deze films wel kon afspelen.
Nu heb ik gister internet aangesloten. Ik dacht bij me zelf ik hoef geen systeem update te doen want ik heb al versie 2.10 Ik toch maar aangeklikt en tot mijn verbazing ging hij wel een update uitvoeren. :?
Hij is nu geupdate van 2.10 naar 2.10 maar kreeg nu wel spraakverandering en de codecs voor films er bij.
Als 2.10 niet helemaal compleet is noem het dan ook geen 2.10 8)7 . Er miste nog twee dingen. Noem het van mijn part 2.099999999. Dan weet ik mijn versie dus nog niet volledig is en dat er dus een nieuwere versie is. Had een hoop ergenis gescheelt.

Maar voor de rest geen verkeerd wordt over mijn pareltje O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

barzi schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:10:
[...]

Ik heb net Sony (playstation lijn) gebeld, en deze zeiden dat, als ie maar europees is(dus UK valt daar onder) dat ik hem dan gewoon op kan sturen. Dat zou dus geen probleem zijn.
Wat ze wel zeiden was dat ik een aankoopbewijs nodig had voor de garantie.

Ik weet nou niet of ik voor 290 euro een PS3 40GB met 2 controllers moet kopen zonder aankoopbewijs, of gewoon een nieuwe , met dus 1 controller en 400 euro.. :'(
Onze policy is dat deze (andere landen als BeNeLux PS3's) alleen worden gerepareerd
na betaling, vreemd dat ze dan aan die PS3-lijn zeggen dat je garantie krijgt. Kan natuurlijk zijn
dat het door Sony, vanuit het sorteercentrum, naar de UK wordt verstuurd. Maar dat lijkt me sterk.

Persoonlijk zou ik, om "gedoe" te voorkomen, gewoon gaan voor de nieuwe uit NL (met bon).
€290 voor een nieuwe PS3 40GB met 2 controllers is imho erg goedkoop, bijna te goedkoop zelfs.
In feite is het iets boven de inkoopprijs en het feit dat er geen bon wordt bijgeleverd is ook "vreemd".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Nico111 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:55:
Ik had anderhalve week terug mijn PS3 gekocht. Natuurlijk zo blij als een kind en dat ben ik nog steeds. :)
Ik keek bij systeem informatie welke versie de software had en zag dat deze op 2.10 stond. Ik dus Divx films op mijn extrene hardeschijf gezet (ipod). Ik er aan gehangen en denk lekker kijken. Tot mijn verbazing deed er niet 1 het :( Ik baalde als een stekker. Ik had mijn PS3 namelijk mede gekocht, omdat hij nu deze films wel kon afspelen.
Nu heb ik gister internet aangesloten. Ik dacht bij me zelf ik hoef geen systeem update te doen want ik heb al versie 2.10 Ik toch maar aangeklikt en tot mijn verbazing ging hij wel een update uitvoeren. :?
Hij is nu geupdate van 2.10 naar 2.10 maar kreeg nu wel spraakverandering en de codecs voor films er bij.
Als 2.10 niet helemaal compleet is noem het dan ook geen 2.10 8)7 . Er miste nog twee dingen. Noem het van mijn part 2.099999999. Dan weet ik mijn versie dus nog niet volledig is en dat er dus een nieuwere versie is. Had een hoop ergenis gescheelt.

Weet je zeker dat het geen firmware 2.01 was die erop stond? 2.10 is nog niet zo heel lang uit, lijkt me een kleine kans dat die op je pas gekochte PS3 stond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-03 22:11
Ik weet het 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nico111 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:55:

Allemaal AC3 geluid, of exotische frequenties?
Bij mij doen 3 van de 5 het meteen, anderen haal ik ff door VirtualDub. Meestal is het geluid niet compatibel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Arx schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:27:
En weer tijd voor een nieuw deeltje!

Hebben mensen nog suggesties voor games die ik absoluut moet opnemen in de OP? :)
Elveon volg ik al een tijdje en moet ook een knaller worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 20:08
FeaR1986 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:24:
Kan ik de Samsung 250GB SATA150 5400rpm, 8MB, HM250JI in mijn PS3 pluggen?

€77,50 voor 250 GB is namelijk best wel leuk volgens mij
Je, deze gaat werken, aangezien ik hem zelf vorige week ook in mijn PS3 heb gestopt. Het werkt vooralsnog zonder problemen. Geen lawaai, geen overdreven hitte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 03-05 21:21

MeNTaL_TO

The future is not set

Sentry23 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:54:
GT5 Proloog nieuws!

Zat al te twijfelen of ik hem ging bestellen (28 euro bij Play) en toch maar gedaan.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-04 22:01
Mmm kwam dit tegen:
http://www.dvdtown.com/ne...movie-download-store/5319

Lijkt me wel interessant, mits het een beetje goede prijzen zijn en beschikbaar in de EU. Weet niet wat de prijzen zijn bij de 360, maar geloof dat het daar alleen in de US kan? Mocht het komen is het natuurlijk wel weer een reden om een flinke harde schijf in je ps3 te zetten, aangezien die HD films niet echt klein zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
Dit is vreemd, wil net een paar games via de ps3 store kopen voor mijn psp, werkt mijn nl creditcard niet meer. Hij was verlopen dus dat klopt, ik een andere invullen, zijn de gegevens niet correct. Ik dus later proberen bij de nl store en dan werken ze wel, heb ik dus iets gemist en zijn nl cerditcards geblokkeerd of is er iets anders mis?

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Aapiethaaap schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 18:15:
Dit is vreemd, wil net een paar games via de ps3 store kopen voor mijn psp, werkt mijn nl creditcard niet meer. Hij was verlopen dus dat klopt, ik een andere invullen, zijn de gegevens niet correct. Ik dus later proberen bij de nl store en dan werken ze wel, heb ik dus iets gemist en zijn nl cerditcards geblokkeerd of is er iets anders mis?
Mijn NL creditcard heeft nooit gewerkt in de US store, denk dat je mazzel had?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Laatst online: 20-01 08:54
vreemd, hij werkte altijd gewoon, als is het wel alweer een tijd geleden dat ik er iets gekocht had.

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Sentry23 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:54:
GT5 Proloog nieuws!

Additional game features included in the PAL version (above what was in the Japanese release)

2 Player Battle - split screen mode
Vehicle Tuning
Drift Trial mode
New Event Structure
Additional track with 2 layouts - High Speed Ring
Over 30 additional cars
Track Guide Videos
AI Difficulty setting - Adjust the difficulty of the competitor cars you race
Driving line - to help you taker the best lines around the tracks
New Opening Movie

GT5 Track

GT5 Car List. Hell yeah!
toon volledige bericht
aaaaahhh neeeee, heb ik net de japanse gekocht, heeft deze splitscreen
nu ga ik deze ook zeker weten kopen.
Word niet goed hiervan :'(

Had net ridge racer gekocht vanwege de split screen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:30
Waarom is de GT 5 Proleauge eigenlijk zo goedkoop (bij Play).. Maar 26 euro.
Is dit geen volledig spel? Addon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Prologue?? Dus soort van voorproefje ;)

Ook maar besteld bij Play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759

Hmm... splitscreen is idd wel een hele grote plus...

Maar goed, ik zit eigenlijk alweer aan m'n max deze maand, want ik heb eindelijk besloten het gewoon maar te doen en even te investeren in wat surround (Z5500). Ben niet zo'n verschrikkelijke audiofiel dus ik denk dat dit meer dan genoeg zal zijn voor mij de komende jaren, want ik luister al meer dan 10 jaar naar m'n stereo philips setje met Svenska boxen :P

Deze maand al Warhawk (toch overstag gegaan) en Army of Two (hopelijk zaterdag binnen) gekocht en (eind) volgende maand moet GTA4 zowieso meteen gekocht worden natuurlijk! En nu ik weer sinds 2 mndn vrijgezel beginnen al die avondjes stappen door de weeks toch flink aan te tikken...

Vervloekte PS3 ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:15
hmm vraag me toch af of GT5:P de moeite waard is. Ik vond de eerdere 2 demo's niet zo geweldig maar voor die prijs kan er ook niet veel mis gaan.

Ondersteund GT5:P eigenlijk ook de DS3? dan moet ik die ook erbij halen want zonder rumble racen is echt niet te doen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Phusebox schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 19:25:
hmm vraag me toch af of GT5:P de moeite waard is. Ik vond de eerdere 2 demo's niet zo geweldig maar voor die prijs kan er ook niet veel mis gaan.

Ondersteund GT5:P eigenlijk ook de DS3? dan moet ik die ook erbij halen want zonder rumble racen is echt niet te doen
Persoonlijk sla ik hem over totdat ik hem ooit in de budget bak vindt, ja het is GT Maar..kan het geld goed gebruiken voor GTA IV!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:15
swampy schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 19:33:
[...]

Persoonlijk sla ik hem over totdat ik hem ooit in de budget bak vindt, ja het is GT Maar..kan het geld goed gebruiken voor GTA IV!
ehm hij kost nu maar 28 euro, hoeveel goedkoper zal ie nog worden? Ja misschien als GT5 uit is, maar wie gaat dan nog GT5:P kopen?

ik skip GTA IV sowieso dus dat geld kan ik al ergens anders aan besteden, ik denk dat ik voor Ferrari Challenge ga, die zou volgende week uit moeten komen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Phusebox schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 19:42:
[...]

ehm hij kost nu maar 28 euro, hoeveel goedkoper zal ie nog worden? Ja misschien als GT5 uit is, maar wie gaat dan nog GT5:P kopen?

ik skip GTA IV sowieso dus dat geld kan ik al ergens anders aan besteden, ik denk dat ik voor Ferrari Challenge ga, die zou volgende week uit moeten komen
En hopelijk krijg je net als bij gt4:p nog wat leuke extra's als je dan gt5 koopt (geloof dat je bij gt4 een paar wagens extra kreeg en je hoefde niet opnieuw je licentie te halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

Ik weet dat je Unreal Tournament kunt spelen op de PS3 consoles uit europa, maar ik had ook gelezen dat je met een Amerikaanse UT3 alleen op een Amerikaanse server kan spelen en niet op
de europese server , zodoende kun je dan niet gamen met vrienden alhier. klopt dit of is het gewoon
onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Laatst online: 16-04 13:38
Anoniem: 103465 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:00:
Ik weet dat je Unreal Tournament kunt spelen op de PS3 consoles uit europa, maar ik had ook gelezen dat je met een Amerikaanse UT3 alleen op een Amerikaanse server kan spelen en niet op
de europese server , zodoende kun je dan niet gamen met vrienden alhier. klopt dit of is het gewoon
onzin.
klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks , dus wel regiovrij maar geen Regio game play, That Suck. :(

Weet iemand al hoe dat zit met Vegas???

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 06-03-2008 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 103465 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:23:
Thanks , dus wel regiovrij maar geen Regio game play, That Suck. :(

Weet iemand al hoe dat zit met Vegas???
De EU versie is een nieuwere versie dan de VS versie. Voor de VS komt nog een patch om ze gelijk te trekken. Nu was dit bij COD4 ook het geval (maar dan andersom). Nu is in de EU ook de COD4 patch gekomen en kan je weer tegen elkaar spelen. Ik hoop voor je dat dit met UT3 ook het geval zal zijn.

Vegas 1 speel je tegen iedereen. Zal bij 2 ook wel zo zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Shiver23 op 06-03-2008 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt ,heb vegas 1 op de pc gedaan en was een tof online shooter. COD4 is nog steeds mijn fav. maar er mag wel eens snel nieuwe maps komen anders gaat het spel in de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

barzi schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 19:14:
Waarom is de GT 5 Proleauge eigenlijk zo goedkoop (bij Play).. Maar 26 euro.
Is dit geen volledig spel? Addon?
GT4 Prologue was iets van €49,95 kan ik me herinneren. Dus dan is €26,- helemaal een goede deal in vergelijking met de vorige versie. En als ik naar de lijst kijk met info zitten er in deeltje 5 ook nog eens meer wagens...
GraveR schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 17:50:
[...]Je, deze gaat werken, aangezien ik hem zelf vorige week ook in mijn PS3 heb gestopt. Het werkt vooralsnog zonder problemen. Geen lawaai, geen overdreven hitte.
Dan ga ik die schijf maar eens bestellen via een klasgenoot (scheelt weer verzendkosten). En dan meteen maar een 2,5" behuizing erbij voor de 60GB schijf uit de PS3, zodat ik een mooie externe HD heb die niet aan de netvoeding hoeft maar genoeg heeft aan 5 volt.

Zit alleen wel een beetje op tegen het weer downloaden van alle content als films en dergelijke. Maar dan kan ik het beter nu doen zodat ik maar 25 gig opnieuw hoef te downen dan dat het moet gebeuren als heel mijn schijf vol is :)

Samsung schijven schijnen ook een van de minder warm wordende schijven te zijn. Vandaar dat mijn oog op die schijf was gevallen. Waren ook wel goedkope 320 GB harde schijven, maar dat vindt ik dan weer net te. En schijven van WD waren me te duur, want die zouden me bijna €100 kosten.

Qua geluid liggen de meeste 2,5" schijven trouwens op 22 tot 24 decibel afhangende of ze idle zijn of gebruikt worden.
[...]ik skip GTA IV sowieso dus dat geld kan ik al ergens anders aan besteden, ik denk dat ik voor Ferrari Challenge ga, die zou volgende week uit moeten komen
WAT 8)7 :? :S |:( :X :/ :| 7(8)7 :N (meer toepasselijke kon ik niet vinden... :P)

Jij bent echt de eerste persoon die ik hoor zeggen dat die GTA 4 helemaal skipt.
Iedereen is laaiend enthousiast over die game, maar jij gaat voor Ferrari Challenge.
Schijnt trouwens niet de beste game te zijn qua AI en besturing, maar die info heb ik dan uit een preview versie...

Verder weer een karige update van de PS Store deze week.
Ben nu de add-on voor Flow aan het downloaden. Het zal wel niet zo verniewend zijn als het origineel, maar als ik er weer een uurtje mee zoet ben vind ik het die €2,99 al waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

[...]

Ach als ik hem tegen kom, ik bedoel het ook meer in de zin van dat ik hem niet gelijk koop. Zal zeker wel zijn geld waard zijn maar niet een direct kopen game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-04 12:50

DR161

is sarcasminist

FeaR1986 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:52:

[...]

WAT 8)7 :? :S |:( :X :/ :| 7(8)7 :N :N (meer toepasselijke kon ik niet vinden... :P)

Jij bent echt de eerste persoon die ik hoor zeggen dat die GTA 4 helemaal skipt.
Iedereen is laaiend enthousiast over die game, maar jij gaat voor Ferrari Challenge.
Schijnt trouwens niet de beste game te zijn qua AI en besturing, maar die info heb ik dan uit een preview versie...

Verder weer een karige update van de PS Store deze week.
Ben nu de add-on voor Flow aan het downloaden. Het zal wel niet zo verniewend zijn als het origineel, maar als ik er weer een uurtje mee zoet ben vind ik het die €2,99 al waard :)
Dan is hier een 2e die GTA 4 niet gaat kopen.Ik heb het wel zon beetje gehad met gta eigenlijk mischien speel ik hem bij een vriend ofzo.Maar rainbow six vegas II lijkt mij een stuk leuker :)

Wel jammer dat er zo weinig demos uitkomen,ik had gehoopt op een leuke multiplayer demo ofzo :+

[ Voor 5% gewijzigd door DR161 op 06-03-2008 21:59 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

FeaR1986 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:52:

Phusebox heeft wel vaker een afwijkende mening/smaak.
Ferrari Challenge lijkt me ook niet geweldig, maar wel een sim-achtig spel. Als het goed stuurt kan alsnog een leuk spel worden, maar qua gfx e.d. is het niet bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-05 18:46
Ben van plan om eind deze maand ook een PS3 te gaan halen , en mijn eerste stap is gezet , een hdmi naar dvi kabel is binnen. :p Maar heeft iemand hier ervaring met de PS3 Wireless 6 axis controllers en de Logitech Wireless speakers Z-5450. Geeft dat geen storingen ? Mijn Linksys wrt45g router werkt alvast naar behoren met deze speakers , dus misschien maak ik me zorgen om niets... ?

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-04 20:25
nlb schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:00:
onzin.

Pieler schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:05:
klopt
Dat verklaart meteen waarom ik zo weinig servers zie met een lage ping (heb de US versie)
is er al bekend waneer dit gelijk getrokken gaat worden ?

En ik sla gta IV ook maar over denk ik. Ik heb net ook weer DMC4 zitten spelen maar toch is het niet mijn soort game ik wil geen ellenlange combo's moeten onthouden.

[ Voor 25% gewijzigd door harley op 06-03-2008 22:10 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

DR161 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:58:
[...]Dan is hier een 2e die GTA 4 niet gaat kopen.Ik heb het wel zon beetje gehad met gta eigenlijk mischien speel ik hem bij een vriend ofzo.Maar rainbow six vegas II lijkt mij een stuk leuker :)
Snap dat veel mensen teleur zijn gesteld na het spelen van GTA SA. Vooral op de PS2 was het niet speelbaar. Het zag er ronduit niet uit en het was zo erg dat het voor mij heel de game verpestte.
Heb de game later op de pc een 2e kans gegeven, maar de game wilde te veel. Als ik GTA speel wil ik niet mijn auto pimpen en denken dat ik moet eten of what so ever... GTA VC was gewoon goed en naar het schijnt gaat GTA 4 wel weer richting basic met met minder diepgaande mogelijkheden die er niet zo erg toe doen.

Ik heb in ieder geval een vrije dag op de 29e april en als het goed is ligt er een exemplaar voor me klaar om 9:00 zodra de winkels open gaan.

Maar smaken verschillen.... al moet het wel toegegeven worden dat niet veel mensen die game laten schieten...
Shiver23 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:59:
[...]Phusebox heeft wel vaker een afwijkende mening/smaak.
Ferrari Challenge lijkt me ook niet geweldig, maar wel een sim-achtig spel. Als het goed stuurt kan
alsnog een leuk spel worden, maar qua gfx e.d. is het niet bijzonder.
Goed sturen zou al een hoop oplossen. Maar de AI schijnt ronduit slecht te zijn. Ze volgen alleen de goede lijn en wijken nooit af. Als je een rondje voor ligt gaan ze ook niet aan de kant zoals het wel zou moeten. Forza 2 heeft dat trouwens ook niet en weet niet hoe GT 5 dat op gaat lossen. Maar het is wel tergend als je je auto half kapot rijd omdat je de laatste van de race in wilt halen en die geeft geen ruimte...

Ook de Wipe-Out HD video net gedownload en damn wat ziet dat er goed uit... helemaal als je het vergelijkt met de PSX-versie die je in de Store kan downen.
Denk dat ik die game zeker wel aan ga schaffen. Jammer dat er niet gezegd wordt wanneer in 2008 je Wipe-Out HD uit de PS Store kan plukken.
Denk dat de prijs wel mee zal vallen als je na gaat dat Warhawk €29,99 kost en die game vele malen groter is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759

-GF-Annihilator schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:05:
Maar heeft iemand hier ervaring met de PS3 Wireless 6 axis controllers en de Logitech Wireless speakers Z-5450. Geeft dat geen storingen ? Mijn Linksys wrt45g router werkt alvast naar behoren met deze speakers , dus misschien maak ik me zorgen om niets... ?
Waarschijnlijk zorgen om niets. De controllers werken gewoon op bluetooth, maar ik heb geen idee op wat voor soort frequentie die rear speakers worden aangestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Het blijft leuk om te lezen:
Sony, Microsoft discuss Blu-ray for Xbox 360
Sony is in talks with console rival Microsoft about offering a Blu-ray drive for the Xbox 360, according to a senior executive.
,,,
A Blu-ray drive in a 360 would make Microsoft more competitive with the PS3, but it would also mean extra revenues for Sony’s electronics division. It would also add further cost to the 360, meaning a premium edition of the console could be necessary.
Aldus Stan Glasgow, Sony Electronics US president,
http://www.ft.com/cms/s/0...fd2ac.html?nclick_check=1

Het gerucht ging al langer, maar nu het door een hoge pief bevestigd is blijkt dat gerucht dus waar te zijn. Zegt natuurlijk niet of er uiteindelijk daadwerkelijk een Blu-ray drive voor die andere console komt. :)

Iemand trouwens al de Echochrome demo uit de Japanse Store geprobeerd?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Arx schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:13:
Is dat die game wat een beetje lijkt op die tekeningen van die Escher?
Want die ben ik nu aan het downloaden. In ieder geval dat denk ik, want mijn Japans is ook niet meer wat het geweest is :)

De add-on voor Flow is op het eerste gezicht niet echt je van het.
Ten eerste is de mooie wallpaper weg als je de game op wilt gaan starten.
Ten tweede heb ik maar 1 nieuw character
Dus als derde vind ik het wat magertjes...

Maar wellicht kijk ik ergens over heen en heeft het toch nog meer diepgang dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
FeaR1986 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:22:
[...]

Is dat die game wat een beetje lijkt op die tekeningen van die Escher?
Want die ben ik nu aan het downloaden. In ieder geval dat denk ik, want mijn Japans is ook niet meer wat het geweest is :)

De add-on voor Flow is op het eerste gezicht niet echt je van het.
Ten eerste is de mooie wallpaper weg als je de game op wilt gaan starten.
Ten tweede heb ik maar 1 nieuw character
Dus als derde vind ik het wat magertjes...

Maar wellicht kijk ik ergens over heen en heeft het toch nog meer diepgang dan ik dacht...
Ben erg benieuwd of het wat is, en of je er als niet-Jappener het spel een beetje doorkormt. :) Hoe groot is 'ie eigenlijk?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Arx schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:26:
[...]Ben erg benieuwd of het wat is, en of je er als niet-Jappener het spel een beetje doorkormt. :) Hoe groot is 'ie eigenlijk?
Gewoon downloaden.

Game is maar 37mb groot, dus daarvoor hoef je het niet te laten.
Plaatje in de Japanse Store is ook zo gevonden (links boven in het 1e menu)

Tekst is wel Japans en dergelijke, maar de tutorial wordt begeleidt door een vrouwenstem en ze spreekt Engels. Op een hele lieve, rustige manier Engels om eerlijk te zijn O+

Verder wel een apart spel. Kan er nu wel om lachen, maar denk dat het op sommige punten wat vergezocht is. Maar zoals gezegd: gewoon downloaden...

Van het weekend maar eens spelen als ik stoned of aan het trippen ben.
Kijken wat dat doet met mijn inzicht >:)

[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 06-03-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Arx schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:13:
Het blijft leuk om te lezen:

[...]

Aldus Stan Glasgow, Sony Electronics US president,
http://www.ft.com/cms/s/0...fd2ac.html?nclick_check=1

Het gerucht ging al langer, maar nu het door een hoge pief bevestigd is blijkt dat gerucht dus waar te zijn. Zegt natuurlijk niet of er uiteindelijk daadwerkelijk een Blu-ray drive voor die andere console komt. :)

Echochrome demo is...interressant EN pittig! Alweer een whacky titel zoals alleen Sony ze kan krijgen!

Oh en vergeet het dat Xbox 360 games uitkomen op blu-ray, HD-DVD was alleen voor films zelfde zal dus ook gaan gelden voor Blu-ray! Waarom? Misschien omdat alle games nu op DVD staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

swampy schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:30:
[...]

Echochrome demo is...interressant EN pittig! Alweer een whacky titel zoals alleen Sony ze kan krijgen!

Oh en vergeet het dat Xbox 360 games uitkomen op blu-ray, HD-DVD was alleen voor films zelfde zal dus ook gaan gelden voor Blu-ray! Waarom? Misschien omdat alle games nu op DVD staan!
Microsoft kan het ook niet maken om nu opeens spellen uit te brengen op Blu-Ray.
Want dat zou betekenen dat iedere eigenaar van een Xbox 360 nieuwe games niet zou kunnen spelen. En denk dat Microsoft ook dan de geplande prijsverlaging van €50 per console niet door kang aan voeren als ze nieuwe consoles met een interne Blu-Ray speler uit moeten gaan rusten om de nieuwste games te laten spelen...

Ik ben net door de tutorial heen, maar zit al vast in het eerste level.
Als ik de die twee "checkpoints" heb gehaald en op weg ben naar de derde loopt mijn poppetje er net voor de hoek van af :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

FeaR1986 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:36:
[...]

Microsoft kan het ook niet maken om nu opeens spellen uit te brengen op Blu-Ray.
Want dat zou betekenen dat iedere eigenaar van een Xbox 360 nieuwe games niet zou kunnen spelen. En denk dat Microsoft ook dan de geplande prijsverlaging van €50 per console niet door kang aan voeren als ze nieuwe consoles met een interne Blu-Ray speler uit moeten gaan rusten om de nieuwste games te laten spelen...

Ik ben net door de tutorial heen, maar zit al vast in het eerste level.
Als ik de die twee "checkpoints" heb gehaald en op weg ben naar de derde loopt mijn poppetje er net voor de hoek van af :S
Pittig inderdaad maar goed concept, interresante gameplay en echt iets voor Sony om uit te brengen op de Playstation 3 en PSP. Echte Innovatie :) okay er waren bepaalde games die zoiets al probeerde in het oude game tijdperk maar Echochrome doet het gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

swampy schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:40:
[...]Pittig inderdaad maar goed concept, interresante gameplay en echt iets voor Sony om uit te brengen op de Playstation 3 en PSP. Echte Innovatie :) okay er waren bepaalde games die zoiets al probeerde in het oude game tijdperk maar Echochrome doet het gewoon!
Vooral op de PSP lijkt me dit een erg goede game.
Niet te moeilijk met betrekking tot ingewikkelde game-play.
Maar wel de moeite om je PSP voor een minuut of 15 aan te zetten om te zien of je een leveltje verder kan komen.

Groot minpunt vind ik op dit moment dat de controls wat langzaam reageren of dat het poppetje te hard loopt (net hoe je het bekijkt...).
Zo heb ik geen tijd om het platform 180 graden te draaien zodat mijn poppetje in 1 keer door kan lopen. Wel beter dat het te doen is met de analoge sticks, want met de motion-sensor zou dit echt 100% frustratie worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

FeaR1986 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:43:
[...]
Groot minpunt vind ik op dit moment dat de controls wat langzaam reageren of dat het poppetje te hard loopt (net hoe je het bekijkt...).
Zo heb ik geen tijd om het platform 180 graden te draaien zodat mijn poppetje in 1 keer door kan lopen.
Driehoekje indrukken. Dan gaat het poppetje stil staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

FeaR1986 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:43:
[...]

Vooral op de PSP lijkt me dit een erg goede game.
Niet te moeilijk met betrekking tot ingewikkelde game-play.
Maar wel de moeite om je PSP voor een minuut of 15 aan te zetten om te zien of je een leveltje verder kan komen.

Zo heb ik geen tijd om het platform 180 graden te draaien zodat mijn poppetje in 1 keer door kan lopen. Wel beter dat het te doen is met de analoge sticks, want met de motion-sensor zou dit echt 100% frustratie worden..
Ja denk dat Echo Chrome wel een mooie plaats in de PSP collecties krijgt. Het is misschien niet een titel die iedereen trekt maar het voelt aan als een leuke puzzle game!

En de PSP kan best zoiets gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 244919 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:47:
[...]

Driehoekje indrukken. Dan gaat het poppetje stil staan.
Of R1, dan draait het level sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 244919 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:47:
[...]Driehoekje indrukken. Dan gaat het poppetje stil staan.
Shiver23 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:59:
[...]Of R1, dan draait het level sneller.
Is jullie Japans zo goed of heb ik ergens de Engelse manual gemist? :$

Kan Sony trouwens zien of er demo's uit de Japanse en Amerikaanse Store worden gedownload door mensen uit de EU? Iets met provider of IP ofzo? Want dan zouden ze toch op een moment wel door moeten gaan hebben dat mensen meer demo's willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185524

Zijn er hier ook mensen met een 5,1 surround set die aangesloten is op de PS3?

Zit te denken om naast mijn PS3 een 5.1 set te kopen. Logitech Z-5500 leek me wel wat.

Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Weet iemand trouwens of de Wirecard(virtuala credit card) nou wel of niet werkt?
Het lijkt me namelijk wel handig, want wij hebben hier geen credit card. In de TS staat dat sommige spelers vermelden dat het niet meer werkt. Ik zou hier graag wat meer zekerheid over willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Werkt niet meer. Daar heeft sony voor gezorgd:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 138251 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:18:
Werkt niet meer. Daar heeft sony voor gezorgd:P
In al hun wijsheid zijn er natuurlijk nog steeds geen PSN cards, tja stel je voor als klanten iets zouden kunnen kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

Anoniem: 185524 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:14:

Zit te denken om naast mijn PS3 een 5.1 set te kopen. Logitech Z-5500 leek me wel wat.

Iemand ervaringen?
Ik heb al jaar of 2 de 5400 en die werkt perfect met de PS3, ben er nog altijd goed tevreden over, maar ik ben geen audiofiel.

Hij ondersteunt iig DD, DD+, DTS, trueHD audio, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

swampy schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:25:
[...]

In al hun wijsheid zijn er natuurlijk nog steeds geen PSN cards, tja stel je voor als klanten iets zouden kunnen kopen!
Echt de logica is ver te zoeken. 8)7
Ze krijgen toch gewoon inkomsten, wat maakt dat nou uit voor hun waar het geld vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Iemand ervaringen?
Doe ff een topic-search.
Zijn genoeg mensen die een Z-5500 in combinatie met een PS3 hebben.
Aansluiten werkt ook zeer gemakkelijk: PS3 --> optische kabel - Z-5500
Dan heb je zelfs nog een coaxiale aansluiting over en nog een tulp-ingang.

Ervaring met een PS3 en een 5.1 set heb ik wel (al is het via een losse receiver).
Gamen met DD 5.1 (of zelfs DTS 5.1 zoals in Uncharted) is echt een verademing.
Vele malen beter dan het geluid wat een beetje tv produceert.

Let wel op dat als je Dolby True HD en dergelijke af wil spelen je niets aan een Z-5500 set hebt. Dan moet je toch echt een losse receiver kopen die HDMI in heeft en DTS HD en Dolby True HD ondersteund. Maar als je alleen al overstapt van 2.0 naar digitaal 5.1 geluid ga je er al zeer veel op voor uit.

Dus wil je voor een paar honderd euro een leuk setje wat de meest gangbare digitale formaten ondersteund kan je wel voor de Z-5500 gaan. Ik ben zelf meer van de losse componenten, maar dat is meer omdat ik meerdere apparaten aangesloten wilde hebben. En mede dat ik de vormgeving van Logitech nogal goedkoop vind. Ik ben meer van de grote houten staande speakers... maar dat is allemaal persoonlijk natuurlijk. :)
Anoniem: 140372 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:26:
[...]Ik heb al jaar of 2 de 5400 en die werkt perfect met de PS3, ben er nog altijd goed tevreden over, maar ik ben geen audiofiel.

Hij ondersteunt iig DD, DD+, DTS, trueHD audio, etc
Over die True HD formaten kan ik toch niets vinden op de site van Logitech.
Lijkt me ook sterk dat die ondersteund worden. Meestal gaat dat alleen via HDMI omdat de bandbreedte van coaxiaal en toslink niet genoeg is voor die signalen.

[ Voor 30% gewijzigd door FeaR op 06-03-2008 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 138251 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:27:
[...]

Echt de logica is ver te zoeken. 8)7
Ze krijgen toch gewoon inkomsten, wat maakt dat nou uit voor hun waar het geld vandaan komt?
Japanse mentaliteit! Er zijn meer dingen van Sony waarbij ik mijn hoofd schud maar ja het zijn japanners! Oh ja Nintendo is net zo gek maar uiteindelijk moet je wel zeggen dat hoe lang het ook duurt je toch goed spul krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185524

FeaR1986 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:27:
[...]

Doe ff een topic-search.
Zijn genoeg mensen die een Z-5500 in combinatie met een PS3 hebben.
Aansluiten werkt ook zeer gemakkelijk: PS3 --> optische kabel - Z-5500
Dan heb je zelfs nog een coaxiale aansluiting over en nog een tulp-ingang.

Ervaring met een PS3 en een 5.1 set heb ik wel (al is het via een losse receiver).
Gamen met DD 5.1 (of zelfs DTS 5.1 zoals in Uncharted) is echt een verademing.
Vele malen beter dan het geluid wat een beetje tv produceert.

Let wel op dat als je Dolby True HD en dergelijke af wil spelen je niets aan een Z-5500 set hebt. Dan moet je toch echt een losse receiver kopen die HDMI in heeft en DTS HD en Dolby True HD ondersteund. Maar als je alleen al overstapt van 2.0 naar digitaal 5.1 geluid ga je er al zeer veel op voor uit.

Dus wil je voor een paar honderd euro een leuk setje wat de meest gangbare digitale formaten ondersteund kan je wel voor de Z-5500 gaan. Ik ben zelf meer van de losse componenten, maar dat is meer omdat ik meerdere apparaten aangesloten wilde hebben. En mede dat ik de vormgeving van Logitech nogal goedkoop vind. Ik ben meer van de grote houten staande speakers... maar dat is allemaal persoonlijk natuurlijk. :)

[...]

Lijkt me ook sterk dat die ondersteund worden. Meestal gaat dat alleen via HDMI omdat de bandbreedte van coaxiaal en toslink niet genoeg is voor die signalen.
toon volledige bericht
Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

FeaR1986 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:27:
[...]

[...]

via optical out werkt het gewoon. En elk format wat de PS3 output hoor ik gewoon, zo bedoel ik het eigenlijk. TrueHD zal best wel intern gedownsampled worden naar DD+, maar het werkt wel. Bij films hoor je het verschil overigens wel tussen die twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 08-09-2024
swampy schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 00:18:
[...]

Oh ja Nintendo is net zo gek maar uiteindelijk moet je wel zeggen dat hoe lang het ook duurt je toch goed spul krijgt!
Als je allleen naar degelijkheid kijkt misschien. Wat andere dingen betreft is Nintendo dramatisch. Aan de controllers is altijd wel wat mis bijvoorbeeld. Vroeger was de draad te kort bijvoorbeeld. Mijn huidige Wii controlllers 'lekken' allemaal. Dwz als je ze een tijd niet gebruikt (en gezien de games die er uit komen gebruik ik de Wii maar zelden) zijn ze weer leeg. En wat betreft features is de Wii echt helemaal dramatisch. Ik klaag vaak over PSN maar wat Nintendo presteert online is echt dramatisch. Dus ja, Nintendo is goed spul, maar alleen als je kijkt naar het aspect 'hoe snel gaat het kapot?'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
FeaR1986 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:05:

Kan Sony trouwens zien of er demo's uit de Japanse en Amerikaanse Store worden gedownload door mensen uit de EU? Iets met provider of IP ofzo? Want dan zouden ze toch op een moment wel door moeten gaan hebben dat mensen meer demo's willen...
Het probleem is een beetje dat mensen altijd meer willen... Daar gaat het een beetje mis....

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09-2024
Ik heb nu al ettelijke maanden een PS3 (60gb), maar hij laat me toch een wrang gevoel na. Bij mijn nieuwe full HD tv wou ik eveneens een BR player. De keuze was snel gemaakt voor een PS3, daar hier ook meteen GTA4 op uit kwam. Het lijkt me zo relaxed om vanuit m'n bed voor het slapen gaan nog even GTA te spelen op het grote scherm :)

Nu de huidige line-up van games staat me niet zo aan, maar ik ben dan ook een heel selectieve gamer. Ik heb nu m'n eerste game gekocht (buiten de 2 bijgeleverde games Motorstorm (buh) & Resistance (yay)), namelijk Assasins Creed. Super sfeer, grafisch erg gelikt. Maar de tearing en de framedrops zijn echt echt ergerlijk. Als m'n PC zo een spel draaide ging ik spontaan kijken voor een upgrade. Nu ja veel mensen zeggen van ... stoor je niet aan die framedrops, geniet van de gameplay. Maar een spel vloeiend spelen is voor mij een vereiste voor een goede gameplay. Ik kan niet begrijpen hoe een uitgever zoiets de markt opgooit.

Nu krijg ik persoonlijk een beetje schrik voor GTA4. Als je de trailers bekijkt, merk ik zelfs hier en daar hickups. Ik ga alleszins afwachten hoe GTA4 speelt op de PS3. Ik zou er ook niet van verschieten dat GTA4 vloeiender zou spelen op de X360 net zoals ACreed. Alleszins kan de verleiding groter worden worden om om te ruilen als binnenkort de X360 met een BR-speler uitkomt ...

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Catscratch schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 08:36:
Ik heb nu al ettelijke maanden een PS3 (60gb), maar hij laat me toch een wrang gevoel na. Bij mijn nieuwe full HD tv wou ik eveneens een BR player. De keuze was snel gemaakt voor een PS3, daar hier ook meteen GTA4 op uit kwam. Het lijkt me zo relaxed om vanuit m'n bed voor het slapen gaan nog even GTA te spelen op het grote scherm :)

Nu de huidige line-up van games staat me niet zo aan, maar ik ben dan ook een heel selectieve gamer. Ik heb nu m'n eerste game gekocht (buiten de 2 bijgeleverde games Motorstorm (buh) & Resistance (yay)), namelijk Assasins Creed. Super sfeer, grafisch erg gelikt. Maar de tearing en de framedrops zijn echt echt ergerlijk. Als m'n PC zo een spel draaide ging ik spontaan kijken voor een upgrade. Nu ja veel mensen zeggen van ... stoor je niet aan die framedrops, geniet van de gameplay. Maar een spel vloeiend spelen is voor mij een vereiste voor een goede gameplay. Ik kan niet begrijpen hoe een uitgever zoiets de markt opgooit.

Nu krijg ik persoonlijk een beetje schrik voor GTA4. Als je de trailers bekijkt, merk ik zelfs hier en daar hickups. Ik ga alleszins afwachten hoe GTA4 speelt op de PS3. Ik zou er ook niet van verschieten dat GTA4 vloeiender zou spelen op de X360 net zoals ACreed. Alleszins kan de verleiding groter worden worden om om te ruilen als binnenkort de X360 met een BR-speler uitkomt ...
Assassins Creed, daar noem je ook wat. ;) Anyway, de trailers die je tot nu toe gezien van GTA hebt komen van de Xbox 360 versie. Persoonlijk zie ik daar geen hicksup in. Hoe de PS3 versie wordt, is nog steeds gissen. Eind deze maand wil Rockstar een gameplay video offensief beginnen (las ik deze week) en hopelijk wordt dan eindelijk duidelijk hoe het PS3 jasje van GTA zit. Want tot nu toe ziet het er naar uit dat de GTA versie voor die andere console interresanter is.

En ach, als de games van de PS3 je niet aanstaan, moet je die andere console erbij halen. Niemand die je tegen houdt. Ik denk alleen niet dat het relaxed een filmpje kijken is op die andere console. Ik heb hem ook gehad, en hij maakt vreselijk veel herrie. Nu nog steeds heb ik mij later vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
swopdark schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 08:05:
[...]

Het probleem is een beetje dat mensen altijd meer willen... Daar gaat het een beetje mis....
Van mij mag er toch ook wel iets meer content komen hoor. Ik heb zelfs in geen weken meer iets van de Store afgehaald omdat er gewoon niets interessants op komt te staan. Ze zouden beter eens wat meer bekende franchises op de Store zetten zoals Worms of Bomberman :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
De Amerikaanse Store is ook geupdate. Daar staat nu een leuke demo op (denk ik).

Rocketman: Axis of Evil.

Ziet er leuk uit. Zal vanavond EchoChrome en deze eens proberen. :) Maar inderdaad er mag best wel wat meer bij qua speelbare content. De trailers en de themes hebben we nu wel gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Catscratch schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 08:36:

Voor Assassins Creed is toch een patch uitgekomen die het probleem met framedrops etc. zou moeten oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Ik heb em nooit zonder patch gespeeld. AC speelt alsof ie tegen de limieten van de PS3 zit. En ook al is hij knap getekend, zo veel knapper dan bv Ratchet & Clank is ie niet. En als ik daar de demo van bekijk. Die draait wel super zonder tearing en drops.

We zullen er maar vanuit gaan dat ubisoft het spel heeft ontwikkeld voor een x86 architectuur met directx toeters en bellen, waarvan de PS3 versie een goedkope port is. Vraag me dan wel af, hoe alle andere en toekomstige ubisoft games gaan draaien. En net nu er een nieuwe Prince of Persia is aangekondigd ...

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Catscratch schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 09:09:
Ik heb em nooit zonder patch gespeeld. AC speelt alsof ie tegen de limieten van de PS3 zit. En ook al is hij knap getekend, zo veel knapper dan bv Ratchet & Clank is ie niet. En als ik daar de demo van bekijk. Die draait wel super zonder tearing en drops.

We zullen er maar vanuit gaan dat ubisoft het spel heeft ontwikkeld voor een x86 architectuur met directx toeters en bellen, waarvan de PS3 versie een goedkope port is. Vraag me dan wel af, hoe alle andere en toekomstige ubisoft games gaan draaien. En net nu er een nieuwe Prince of Persia is aangekondigd ...
De 360-versie draait maar marginaal beter. Het spel was gewoon nog niet helemaal af. Ook qua gameplay schort er nog wel het één en ander aan. Is tegenwoordig een beetje 50/50 welke games beter zijn tussen de 360 en ps3. En de verschillen zijn vaak zo klein dat je beide games ongeveer naast elkaar moet spelen om enig verschil te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online

360 heeft een PPC based core, en geen x86 architectuur. AC is gewoon bout geprogrammeerd, klaar. Zeker op de PS3 draait het voor geen meter. Probeer uncharted eens :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

swopdark schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 08:05:
[...]Het probleem is een beetje dat mensen altijd meer willen... Daar gaat het een beetje mis....
Denk niet dat het probleem ligt bij mensen die altijd meer willen.
Denk eerder dat het probleem ligt bij dat de verdeling gewoon ronduit krom is.
Als de ene store elke week minstens een demo krijgt en de andere weken lang alleen maar wat thema's krijg je gewoon lange gezichten.
Met patch draait de game wel beter.
Maar AC zorgt er echt niet voor dat de PS3 aan zijn limiet zit.
Uncharted ziet er naar mijn mening veel beter uit en die vergt maar 30% van de totale kracht van de PS3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Shiver23 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 09:14:
[...]

De 360-versie draait maar marginaal beter. Het spel was gewoon nog niet helemaal af.
De 360 versie draait prima. Niet het meest vloeiende spel maar zeker niet storend. Ik heb het spel ook helemaal uitgespeeld (1000 achievement points) en ben geen bug tegen gekomen. Wat betreft de PS3 versie kan ik geen oordeel geven maar de 360 versie was zeker 'af' op technisch gebied. Wat betreft gameplay kan je wel discussieren over de variatie van de missies maar dat is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:22
Woot. Een demo van een cartoonspel en een demo waarin je balkjes moet plaatsen. VET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:32
Was er nou wel een patch uitgekomen voor de PS3 versie van AC om de Framerate-drops te fixen of maar alleen voor de Xbox360? Is het spel nou eindelijk goed te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Laatst online: 16-04 13:38
Negaiido schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 09:44:
Was er nou wel een patch uitgekomen voor de PS3 versie van AC om de Framerate-drops te fixen of maar alleen voor de Xbox360? Is het spel nou eindelijk goed te spelen?
Zal wel eerst de xbox zijn, half jaar later op de ps3.
Verwachter niet teveel van, ze hadden ook een patch uitgebracht die de vastlopers moest oplossen, en toen had ik er ook nog steeds last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-05 08:38
FeaR1986 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 09:28:
[...]
Uncharted ziet er naar mijn mening veel beter uit en die vergt maar 30% van de totale kracht van de PS3 :D
Dan vind ik het spel behoorlijk wat tearing hebben voor iets dat 30% gebruikt van de kracht van de PS3. Uncharted is werkelijk zó overrated in mijn optiek. De graphics zijn "okay" en het loopt echt gewoon niet 100% soepel. Maar goed, kan ook aan mij/mijn tv liggen, al hoor ik toch ook meer mensen daarover.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Vastlopers heb ik zelf echter nog niet gehad. Maar ik zit dan ook nog maar in act 3 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Catscratch op 07-03-2008 10:11 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Laatst online: 11-12-2024
Anoniem: 237759 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 19:17:
Hmm... splitscreen is idd wel een hele grote plus...

Maar goed, ik zit eigenlijk alweer aan m'n max deze maand, want ik heb eindelijk besloten het gewoon maar te doen en even te investeren in wat surround (Z5500). Ben niet zo'n verschrikkelijke audiofiel dus ik denk dat dit meer dan genoeg zal zijn voor mij de komende jaren, want ik luister al meer dan 10 jaar naar m'n stereo philips setje met Svenska boxen :P

Deze maand al Warhawk (toch overstag gegaan) en Army of Two (hopelijk zaterdag binnen) gekocht en (eind) volgende maand moet GTA4 zowieso meteen gekocht worden natuurlijk! En nu ik weer sinds 2 mndn vrijgezel beginnen al die avondjes stappen door de weeks toch flink aan te tikken...

Vervloekte PS3 ook :(
Ik heb dat setje ook en kan je melden dat het zeer goed geluid geeft!!! Speakers zijn lekker zwaar, om maar te zwijgen over die joekel van een subwoofer!!! Kun je echt met een gerust hart kopen hoor!!!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213565

Catscratch schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 10:10:
Vastlopers heb ik zelf echter nog niet gehad. Maar ik zit dan ook nog maar in act 3 :)
Vind het toch erg vreemd dat het zo verschillend is.
Ik heb AC gespeeld voor en na de patch. Voor de patch had ik niet echt tearing, en na de patch ook niet. Voor de patch 1x vast loper en na de patch nooit meer.
Hij loopt bij mij vloeiend, dus vaag dat anderen er wel last van hebben.
Frame drops ook nooit gehad bij AC. Ik heb wel een full hd scherm, ligt het daaraan misschien?
AC overigens helemaal uitgespeeld, enige bug die ik had was dat ik een keer na een ander gebouw sprong en door een spleet viel onder de stad in het water viel 8)7
Was ook voor de patch aan het begin van het spel.

Overigens heb ik met Uncharted wel weer tearing gezien, maar alleen met als je snel omdraait dat het beeld wat blurry wordt.

vanmiddag routertje scoren en dan eindelijk weer eens op internet :)
Is al wel zeker een dikke maand geleden dat ik voor het laatst online was met PS3.
Nog aanraders uit de store (gratis, heb geen CC)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline

Iemand ervaringen?
Heb ik gisteren Army of 2 met jou zitten doen online??? Was gisteren online aan het knallen met Army of 2 (heel vet btw, alleen duurde het soms erg lang voordat er iets ging gebeuren..)

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239217

5.1 is erg aan te raden, al bij spellen als stardust is het een compleet andere ervaring.
Ik heb gewoon een versterker gekocht van Sony zodat ik er ook andere dingen op kan aansluiten.
Ratchett en Clank is goed op 5.1. Motorstorm vind ik een beetje tegenvallen op 5.1 mischien omdat ik de muziek altijd goed hard heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Anoniem: 213565 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 10:20:Ik heb wel een full hd scherm, ligt het daaraan misschien?
Denk het niet ... zit ook op een full hd plasma.

Trouwens GTA4 voor PS3 ... yikes!
http://www.google.be/sear...&rlz=1B3GGGL_enBE244BE244

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Catscratch schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 10:57:
[...]

Anders lees je even.
[Upd.] Een medewerker van Rockstar laat weten dat bovenstaande beweringen niet gedaan zijn door Neil Corbett van Rockstar.
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-05 11:53
Catscratch schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 10:57:
[...]

En is ook alweer tegengesproken door Rockstar.

Met een quote van fok!games:
Alle problemen omtrent de PS3 versie zijn uit de weg geholpen. De 360 versie is nu identiek aan de PS3 versie. Met dank aan Sony die Rockstar zelf is komen helpen ermee.

[ Voor 23% gewijzigd door Ritchie op 07-03-2008 11:13 ]

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Brad Pitt schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 10:10:
[...]

Dan vind ik het spel behoorlijk wat tearing hebben voor iets dat 30% gebruikt van de kracht van de PS3. Uncharted is werkelijk zó overrated in mijn optiek. De graphics zijn "okay" en het loopt echt gewoon niet 100% soepel. Maar goed, kan ook aan mij/mijn tv liggen, al hoor ik toch ook meer mensen daarover.
30% is natuurlijk uit de lucht gegrepen. Verder is Uncharted grafisch inderdaad niet zo heel bijzonder. Goed, maar niet meer dan dat. Maar Uncharted is voornamelijk HET spel om mee te schermen tegenover de 360 exclusives vandaar dat er misschien overdreven wordt als het gaat om de grafische pracht van het spel. Het totaalplaatje bij Uncharted vind ik dan wel weer erg goed (van wat ik tot nu toe heb gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ritchie schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 10:59:
En is ook alweer tegengesproken door Rockstar.
Inderdaad. Ik heb zojuist een bericht gelezen dat ze voor de PS3 versie hulp van Sony hebben gekregen en dat beide versies nu identiek zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door SToRM666 op 07-03-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Laatst online: 07-02 17:37
Edit: zelfcorrectie. eerst de rest van de posts doorlezen...

[ Voor 95% gewijzigd door chrisboers op 07-03-2008 11:05 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SeamusXanthus schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:01:
[...]

30% is natuurlijk uit de lucht gegrepen. Verder is Uncharted grafisch inderdaad niet zo heel bijzonder. Goed, maar niet meer dan dat. Maar Uncharted is voornamelijk HET spel om mee te schermen tegenover de 360 exclusives vandaar dat er misschien overdreven wordt als het gaat om de grafische pracht van het spel. Het totaalplaatje bij Uncharted vind ik dan wel weer erg goed (van wat ik tot nu toe heb gespeeld)
Nou.. het zal niet helemaal onzin zijn natuurlijk anders zeggen ze niet zoiets. Ik denk dat er best een kern van waarheid in zit, en misschien niet 30% maar zeg 60% dan nog mogen we heel wat verwachten.
Ben van mening dat dit een heel goede exclusief is voor de PS3 en er grafisch stukkkken beter dan bijv. Hale3 eruit ziet wat ook een exclusief is van ongeveer die periode.

Ik vind trouwens Army of 2 grafisch wat teleurstellend. En moet toch zeggen dat het weer een beetje afgeraffeld is door EA. had beter mogen en kunnen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 02-05 21:57
SeamusXanthus schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:01:
[...]

ik vind uncharted tot nu toe grafisch het mooiste console spel wat ik heb gespeeld, misschien komt dat omdat ik nog Breedbeeld SD-tv speel maar dan nog ziet uncharted er beter uit dan ook maar iets wat ik op de 360 had gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Kijkend naar Uncharted, Assasins Creed is gewoon niet echt goed gecode! Ja het ziet er mooi uit en ja er zijn slow downs en Screen Tearing! Het is gewoon niet echt perfect geprogrammeerd! Het is een aardige game en beter geprogrammeerd dan vele multi-console games. Maar het is duideljk dat de PS3 versie ietsje minder sterk is!

De Cell core met zijn 7 SPE's heeft veel kracht maar je moet er wel voor programmeren en de games worden beter. Als game devellopers met de Cell leren omgaan en leren te offloaden (de SPE"s gebruiken voor taken) dan worden de games beter op in ieder geval dat vlak.

Nieuwe architectuur en alweer een tijd dat het kost om te leren er mee om te gaan. Net zoals bij de PS2! En in een jaar zijn we aardig ver gekomen eind 2007 was niet slecht! Er zijn toch een paar games uitgekomen die laten zien dat dingen mogelijk zijn en het kan alleen maar beter!

Laten we niet vergeten Sony heeft een 10 jaar plan en de eerste jaren zullen we nog niet het neusje van de zalm zien!

[ Voor 31% gewijzigd door swampy op 07-03-2008 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50825

Anoniem: 213565 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 10:20:

Overigens heb ik met Uncharted wel weer tearing gezien, maar alleen met als je snel omdraait dat het beeld wat blurry wordt.
Dat hoort zo; het is zo geprogrammeerd dat het beeld blurry wordt als je snel draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
KillaH87 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:22:
[...]ik vind uncharted tot nu toe grafisch het mooiste console spel wat ik heb gespeeld, misschien komt dat omdat ik nog Breedbeeld SD-tv speel maar dan nog ziet uncharted er beter uit dan ook maar iets wat ik op de 360 had gespeeld
Drake: Uncharted is wel aardig, en heeft een paar grafische hoogstandjes (net buiten het kasteel in het avondrood bijvoorbeeld). WB grafische pracht gaat mijn stem toch echt naar Heavenly Sword.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

chrisboers schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:43:
[...]Drake: Uncharted is wel aardig, en heeft een paar grafische hoogstandjes (net buiten het kasteel in het avondrood bijvoorbeeld). WB grafische pracht gaat mijn stem toch echt naar Heavenly Sword.
Heavenly Sword ziet er inderdaad zwaar goed uit, maar de wereld is ook een stuk kleiner dan in Uncharted. Waar je bij Uncharted bijna kan gaan en staan waar je wilt moet je bij Heavenly Sword een vast pad volgen. Dan is het een stuk makkelijker te maken dat alles er op de achtergrond/horizon goed uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
chrisboers schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:43:
[...]

Drake: Uncharted is wel aardig, en heeft een paar grafische hoogstandjes (net buiten het kasteel in het avondrood bijvoorbeeld). WB grafische pracht gaat mijn stem toch echt naar Heavenly Sword.
Ik vind die scene bij de duikboot het mooist! Dat je op die berg achter de waterval staat en helemaal in de verte kan kijken. Dát is pas vet!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50825 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:42:
[...]

Dat hoort zo; het is zo geprogrammeerd dat het beeld blurry wordt als je snel draait.
Dat weet ik :) maar juist bij dat effect valt het op voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
FeaR1986 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:45:
[...]

Heavenly Sword ziet er inderdaad zwaar goed uit, maar de wereld is ook een stuk kleiner dan in Uncharted. Waar je bij Uncharted bijna kan gaan en staan waar je wilt moet je bij Heavenly Sword een vast pad volgen. Dan is het een stuk makkelijker te maken dat alles er op de achtergrond/horizon goed uit ziet.
Correct. Heavenly Sword speelt meer als een interactieve film dan Drake. Maar dat komt dus de grafische pracht wel degelijk ten goede. Ook in HS zitten zeer weidse beelden, bv bij het begin van chapter 2, als ze via die kabels richting het fort/kasteel/whatever aan het rennen is, en bij de brug richting datzelfde fort/kasteel/whatever.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Heavenly Sword was voor mij een game die ondanks de prachtige graphics weinig indruk op mij gemaakt heeft. Er zaten ook niet echt stukken in die ik echt nogeens zou willen spelen ofzo.
Zo zie je maar dat graphics toch echt niet het belangrijkste is aan een game...
Dutch_Baseline schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:48:
Ik vind die scene bij de duikboot het mooist! Dat je op die berg achter de waterval staat en helemaal in de verte kan kijken. Dát is pas vet!!!
Ik heb een hele tijd staan kijken bij het stuk bij die hoge toren waar je bovenin moet zien te komen en dat je over dat meer uit kunt kijken (in de verte zie je dan al gebouwen waar je verderop in het spel nog gaat komen). Dat was echt supermooi.

[ Voor 26% gewijzigd door SToRM666 op 07-03-2008 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Is die super puzzle fighter 2 demo in de VS PSN-store ook nieuw? Of heb ik ergens wat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
KillaH87 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:22:
[...]

ik vind uncharted tot nu toe grafisch het mooiste console spel wat ik heb gespeeld, misschien komt dat omdat ik nog Breedbeeld SD-tv speel maar dan nog ziet uncharted er beter uit dan ook maar iets wat ik op de 360 had gespeeld
Ik weet niet niet precies waarom ik hem minder mooi vind, maar ik vermoed dat het komt doordat de textures en lighting niet zo fraai zijn en de animaties wat houterig overkomen. AC en GoW op de 360 zijn toch wel een stukje mooier bijvoorbeeld. Mass Effect is op sommige fronten ook een stuk mooier (maar op andere fronten duidelijk niet!).Zelf vind ik Ratchet and Clack heel erg mooi tot zijn recht komen op een HDTV, mooier dus dan Uncharted. Begrijp me niet verkeerd, Uncharted is echt wel een mooie game, maar niet jaw-dropping (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:56:
[...]
Ik weet niet niet precies waarom ik hem minder mooi vind, maar ik vermoed dat het komt doordat de textures en lighting niet zo fraai zijn en de animaties wat houterig overkomen. AC en GoW op de 360 zijn toch wel een stukje mooier bijvoorbeeld. Mass Effect is op sommige fronten ook een stuk mooier (maar op andere fronten duidelijk niet!).Zelf vind ik Ratchet and Clack heel erg mooi tot zijn recht komen op een HDTV, mooier dus dan Uncharted. Begrijp me niet verkeerd, Uncharted is echt wel een mooie game, maar niet jaw-dropping (vind ik).
Nu weten we het wel weer dat de 360 versies van games veel beter zijn. AC mooier? Kom nou. Oh wacht, natuurlijk de game ziet er op de 360 beter uit, toch?
FeaR1986 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:45:
[...]
Uncharted is ook niet free roaming hoor, je moet ook een vast pad volgen, al lijkt het niet zo.

[ Voor 29% gewijzigd door EfBe op 07-03-2008 13:03 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Goh een game die in 2008 zou moeten uitkomen Witches

Ik vraag me af of je chainlink armours wel in zulke maten kan vinden. Weet je het ziet er zo koud uit om te dragen! Maar zoals we weten hoe meer je ziet en hoe minder armour hoe meer ze kunnen overleven.

En wie weet is deze game wel beter dan Rumble Roses!

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.