Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 67.565 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
EfBe schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 13:02:
[...]

Nu weten we het wel weer dat de 360 versies van games veel beter zijn. AC mooier? Kom nou. Oh wacht, natuurlijk de game ziet er op de 360 beter uit, toch?
Nee, ik zeg dat ik Uncharted niet zo mooi vind als veel mensen beweren (en ja sommige 360 games vind ik oprecht mooier). Ratchet & Clank bijvoorbeeld vind ik wel echt schitterend (mooier dan AC op de 360 ja).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:30
Wanneer wordt die poll in de startpost gereset? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel games beginnen goedkoper te worden volgens mij. Orange box en Lair €35 per stuk, dat laat me toch twijfelen...ook 2e hands is het de moeite waard om goed op te letten. Zo heb ik vorige week The Darkness gekocht en nu Heavenly Sword, samen €50. Discs zien er werkelijk als nieuw uit, geen enkel krasje te bespeuren. Komt misschien wel door de hardere laag van de Blu-Ray discs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

swampy schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 13:27:En wie weet is deze game wel beter dan Rumble Roses!
Dat moet niet zo'n hele opgave zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:31
swampy schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:31:
[...]
Laten we niet vergeten Sony heeft een 10 jaar plan en de eerste jaren zullen we nog niet het neusje van de zalm zien!
Ik denk dat Microsoft uiterlijk in 2009 alweer met een nieuwe console zal komen, dan wordt dat wel problematisch als de PS3 pas laat op stoom komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 13:53:
Veel games beginnen goedkoper te worden volgens mij. Orange box en Lair €35 per stuk, dat laat me toch twijfelen...ook 2e hands is het de moeite waard om goed op te letten. Zo heb ik vorige week The Darkness gekocht en nu Heavenly Sword, samen €50. Discs zien er werkelijk als nieuw uit, geen enkel krasje te bespeuren. Komt misschien wel door de hardere laag van de Blu-Ray discs.
2e hands bedoel je??

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:19
JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 13:56:
[...]

Ik denk dat Microsoft uiterlijk in 2009 alweer met een nieuwe console zal komen, dan wordt dat wel problematisch als de PS3 pas laat op stoom komt.
Ik denk dat het ook problematisch is voor Microsoft als ze dan alweer met een nieuwe console komen. Als ze de 360 dan als een baksteen laten vallen net zoals de eerste Xbox kiezen mensen denk ik eerder voor een PS3 dan voor een X720. De PS2 geniet nog steeds support nu de PS3 er is.

Maarja weer ontopic. Ik wou vandaag Everybody's Golf 5 gaan scoren, maar zag dat deze ook pas de 28ste komt. Waarom alles achter in maart? EG5 lijkt me gewoon een leuke fun game die wat afwisseling kan verzorgen tussen het geweld van CoD4 en de voetbalkunsten PES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 13:53:
Orange Box nu al zo goedkoop, dat is verrassend. Maar inderdaad budget titels zijn altijd leuk, zeker als je net als ik een PS3 hebt gekocht en dus automatisch een flinke backlog hebt. Tweedehands kopen ben ik altijd een beetje huiverig voor, zeker met mijn 360 ;). Zijn die Blu-ray discs echt zoveel 'harder' dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

SeamusXanthus schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 14:04:
[...]

Orange Box nu al zo goedkoop, dat is verrassend. Maar inderdaad budget titels zijn altijd leuk, zeker als je net als ik een PS3 hebt gekocht en dus automatisch een flinke backlog hebt. Tweedehands kopen ben ik altijd een beetje huiverig voor, zeker met mijn 360 ;). Zijn die Blu-ray discs echt zoveel 'harder' dan?
Gizmondo Blu-ray Torture Test

Hey of het waar is of niet het is zeker iets om bij na te denken

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
35 euro voor The Oange Box is best wel interessant eigenlijk :)
Ik heb Half-Life 2 wel al uitgespeeld, maar het blijft een goeie game en ik ben ook benieuwd naar Portal.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:22
De volledige contents van Gran Turismo 5 Prologue (US version). Demo of niet, je krijgt echt wel waar voor je geld :)

http://www.gtplanet.net/gt5-prologue-details/#more-48

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Shit ... heb ik voor vrienden gratis een huwelijk gefotografeerd. Mag ik een BR film of een game kiezen voor m'n moeite. Zou het onbeleefd zijn om Ratchet & Clank te vragen? Kost wel *iets* meer dan een BR film :P

[ Voor 8% gewijzigd door Catscratch op 07-03-2008 14:27 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze geven je toch zelf de keuze? Als iemand mij een fiets of een Bentley aanbiedt. Weet ik ook wel wat ik neem :-) En zo'n bruiloft is duur zat, dit valt allemaal in de marge. (ik zou voor rock band ofzo gaan joh :) )

Weet iemand trouwens of gt5:p nog een soort gran turismo mode heeft (dus beginnen met kleine auto, en dan sparen om nieuwe te kunnen kopen/winnen). Of zijn het gewoon losse races?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
In de Europese (en US) versie van GT:5 Prologue zit gelukkig splitscreen :D te lezen op Tweakers.net
Denk dat ik hem wel ga halen, ondanks de wat hoge prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:33
SToRM666 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 14:19:
Ik heb Half-Life 2 wel al uitgespeeld, maar het blijft een goeie game en ik ben ook benieuwd naar Portal.
Portal is een MUST
_/-\o_ PORTAL _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Gman schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:23:
[...]

Portal is een MUST
_/-\o_ PORTAL _/-\o_
Portal is zeker humor, zeker de voice-over, maar ook niet echt meer dan een puzzelspelletje a la crazy machines in de HL2 engine gepropt. Die is de aanschaf van de orange box niet waard. Ik zou portal eerder als 'freebie' verwacht hebben.

Over HL2 gesproken, op de PC is HL2 bekend om zijn mod-scene. Staat Sony zoiets ook toe op de PS3? Ik heb daar nog nooit iets over vernomen, maar zou dat wel erg interessant vinden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 14:30:
Weet iemand trouwens of gt5:p nog een soort gran turismo mode heeft (dus beginnen met kleine auto, en dan sparen om nieuwe te kunnen kopen/winnen). Of zijn het gewoon losse races?
Ja dat zit er in, je wint geld met races en dan kan je weer nieuwe autos kopen + je moet races halen om verdere races te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

zuiderpark-games is ie 31 (33 met verzending)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

(jarig!)
Waarom zijn zoveel mensen zwart-wit.

Je hebt de ene groep die spontaan klaarkomt bij het horen van de naam GTA4 en dan heb je de andere groep die hem nu al afschrijft.

Nu eerlijk gezegd. Ik snap beide groepen. Het spel is nog niet uit. We hebben er zelfs nog niets van gezien ism de PS3. Ik kom er dan ook helemaal niet bij hoe iemand het spel dan al kan afschrijven. De andere mensen die als een kip zonder kop naar de winkel zullen hollen van zodra ie er ligt, geinieten al evenmin begrip van mijn kant.

Ik wacht rustig af. En terwijl de informatie vrijkomt, beslis ik al dan niet of ik hem koop of niet. Zo heb ik vandaag na het bekend maken van de GT5P details beslist dat ik deze koop. Voor deze game ik heb 28 euro over (via Play.com). Omgekeerd heb ik het ook al toegepast. Na alle poeha rond Assassin's Creed was ik ook bijna door de hype meegesleurd over 'de fantastisch nieuwe gameplay' van AC. Daar ook maar lekker afgewacht en als nadien dan blijkt dat AC zowel een product is dat maar half afgewerkt is en dat 'fantastisch nieuwe gameplay' toch wel na een paar missies begint te vervelen ben ik blij dat ik deze aan mij heb laten passeren.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:58

FeaR

In GoT we trust

SToRM666 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:47:
Heavenly Sword was voor mij een game die ondanks de prachtige graphics weinig indruk op mij gemaakt heeft.
Typisch dat je dan wel een avatar hebt uit die game :)
SeamusXanthus schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:56:
[...]Ik weet niet niet precies waarom ik hem minder mooi vind, maar ik vermoed dat het komt doordat de textures en lighting niet zo fraai zijn en de animaties wat houterig overkomen. AC en GoW op de 360 zijn toch wel een stukje mooier bijvoorbeeld. Mass Effect is op sommige fronten ook een stuk mooier (maar op andere fronten duidelijk niet!).Zelf vind ik Ratchet and Clack heel erg mooi tot zijn recht komen op een HDTV, mooier dus dan Uncharted. Begrijp me niet verkeerd, Uncharted is echt wel een mooie game, maar niet jaw-dropping (vind ik).
De discussie over Assassin’s Creed is al heel vaak gedaan en de uitkomst was hetzelfde als met The Darkness. De PS3 versie ziet er scherper uit oftewel de kleuren van de XBox 360 zijn zachter en volgens sommigen dus mooier.

Maar wat betreft Gears of War heb je gelijk. Die game ziet er echt niet uit op de PS3.
Maar zonder gekheid: wat is het nut om een game als Gears of War aan te halen om de PS3 te vergelijken. Dan heb je niet echt materiaal om mee te vergelijken. Gears of War ziet er inderdaad zeer goed uit. Helemaal als je rekening houdt met het feit dat het een van de eerste Xbox games was. Ik vind Uncharted er ook goed uit zien en zeker wel jaw-dropping. Die tear als je ronddraait is wellicht wat jammer, maar zo vaak draai ik toch geen rondjes voor mijn plezier.

Dus my point being: als je games vergelijkt neem dan wel spellen die op beide consoles speelbaar zijn. Want anders wordt het vergelijken toch wel erg moeilijk…

Doe eigenlijk maar niet vergelijken, want die discussies komen een beetje mijn neus uit :P
EfBe schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 13:02:
[...]Uncharted is ook niet free roaming hoor, je moet ook een vast pad volgen, al lijkt het niet zo.
Niet zo free-roaming als een GTA-game of iets in die trand. Maar wel meer open dan Heavenly Sword waarmee we aan het vergelijken waren. Persoonlijk vindt ik bij HS het pad wat je moet volgen nogal zichtbaar en heb ik nooit het idee gehad om eens te proberen om te zien wat er een stukje verder naar rechts was. Bij Uncharted heb ik de levels helemaal uitgepluisd (mede om treasures te vinden) omdat je meer kanten op kan dan in HS. Je moet nog wel steeds van punt A naar punt B lopen, maar waar het bij HS over een pad is is het in Uncharted meer over een soort veld (een breder pad dus).
€35 voor een game die geen stabiele frame-rate heeft is naar mijn inziens nog steeds te veel. Enige game die goed loopt is Portal. En €35,- voor alleen Portal vind ik dan wel weer wat te veel van het goede.
Misschien dat de online fun in Team Fortress het dan wel weer waard is, maar weet eigenlijk niet hoe populair die game online is. Denk dat meer mensen UT3 en Cod4 aan het spelen zijn…
Catscratch schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 14:27:
Shit ... heb ik voor vrienden gratis een huwelijk gefotografeerd. Mag ik een BR film of een game kiezen voor m'n moeite. Zou het onbeleefd zijn om Ratchet & Clank te vragen? Kost wel *iets* meer dan een BR film :P
Je kan toch zeggen dat je voorkeur meer uit gaat naar een game, maar het lullig vindt om hen €70,- lichter te maken. Dus dat je dan het verschil game –> Blu-Ray zelf bij wilt leggen. Grote kans dat ze dan zeggen dat het niet hoeft en als het wel moet heb je nog steeds R&C voor maar drie tientjes :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Laatst online: 04-08 10:22
Heavenly Sword was voor mij een game die ondanks de prachtige graphics weinig indruk op mij gemaakt heeft. Er zaten ook niet echt stukken in die ik echt nogeens zou willen spelen ofzo.
Zo zie je maar dat graphics toch echt niet het belangrijkste is aan een game...
Ik heb juist het omgekeerde. De Drake-levels die ik gehad heb, ga ik niet nog een keer spelen, die heb ik wel gezien. In HS wil ik juist beter scoren, om meer artwork en films te unlocken. Bovendien heb je in HS best wat vrijheid om van het pad af te wijken, in de hoekjes staan juist de 'potten' voor extra scores. Het is dus maar net wat je beter ligt, en wat je er in wil zien. Voor mij is dat dus HS, voor jou Drake.
€35 voor een game die geen stabiele frame-rate heeft is naar mijn inziens nog steeds te veel. Enige game die goed loopt is Portal. En €35,- voor alleen Portal vind ik dan wel weer wat te veel van het goede.
Misschien dat de online fun in Team Fortress het dan wel weer waard is, maar weet eigenlijk niet hoe populair die game online is. Denk dat meer mensen UT3 en Cod4 aan het spelen zijn…
Onzin. Die framerate is helemaal geen probleem. Ik heb er iig nog niks van gemerkt, en ook diverse reviews (en dan niet van die meeloop-reviews) spreken het gewoon tegen. Je moet wel echt heel erg zoeken wil je een vertraagde framerate in HL2 zien. €35,-is een prima prijs. (en ja, ik heb HL2 ook op de PC, dus ik kan wel degelijk vergelijken)
Edit: maar €35,- voor alleen Portal is idd wel overdreven, zo goed is Portal ook weer niet (zoals ik al eerder zei).

[ Voor 3% gewijzigd door chrisboers op 07-03-2008 16:29 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:58

FeaR

In GoT we trust

chrisboers schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 16:27:
[...]Onzin. Die framerate is helemaal geen probleem. Ik heb er iig nog niks van gemerkt, en ook diverse reviews (en dan niet van die meeloop-reviews) spreken het gewoon tegen. Je moet wel echt heel erg zoeken wil je een vertraagde framerate in HL2 zien. €35,-is een prima prijs. (en ja, ik heb HL2 ook op de PC, dus ik kan wel degelijk vergelijken)
Edit: maar €35,- voor alleen Portal is idd wel overdreven, zo goed is Portal ook weer niet (zoals ik al eerder zei).
Portal is een leuke puzzelgame met een leuke first person interface.
Maar zeker geen €35 waard inderdaad. Leuker alternatief zou dan EchoDrome zijn die je straks voor een paar euro van PSN af kan plukken. Wel veel simpelere graphics, maar o zo verslavend. En omdat het er allemaal zo simpel uit ziet heeft het ook wel wat.

Maar ik heb The Orange Box op de Xbox 360 gehad (dus de versie waar geen frame-rate problemen mee zijn) en zelfs daar merk je wel eens een hapering. En daarover wordt in reviews nooit gesproken als het over de Xbox-versie gaat. Dus neem aan dat het op de PS3 dan wel merkbaar(der) zou moeten zijn als iedereen daar wel naar refereert.

Denk dat ik die game ooit nog wel ga halen net als andere games die ik nu nog te duur vind. Zelfs al zijn ze €35,-. Hoop gewoon dat Sony weer iets met Platinum-titels gaat doen zoals op de PS2. Want nog geen twee tientjes was altijd een zeer leuke prijs. Hoop alleen niet dat ze dan weer van die cheape zilvere doosjes gaan gebruiken...

Iemand die hier trouwens de game Soldier of Fortune Payback heeft liggen of gespeeld heeft?
Hoor er wisselende verhalen over. Schijnt dat het wel het echte SoF-gevoel heeft zoals vroeger. Maar dat de hele game nogal gedateerd over komt en niet echt mee kan komen met andere first person shooters van deze tijd.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
chrisboers schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 16:27:
[...]

Onzin. Die framerate is helemaal geen probleem. Ik heb er iig nog niks van gemerkt, en ook diverse reviews (en dan niet van die meeloop-reviews) spreken het gewoon tegen. Je moet wel echt heel erg zoeken wil je een vertraagde framerate in HL2 zien. €35,-is een prima prijs. (en ja, ik heb HL2 ook op de PC, dus ik kan wel degelijk vergelijken)
Ik heb ook de orange box, en framrate problemen vallen bij half-life 2 alleszinds mee. Wel bijv. last van als er heel veel explosies tegelijk zijn. En op een paar andere momenten, maar het viel me niet tegen. Episode 1 ook weinig last gehad tot nog toe.
Episode 2 kan ik nog niet over oordelen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
FeaR1986 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 16:15:
Typisch dat je dan wel een avatar hebt uit die game :)
Achja, dat vond ik gewoon een leuk plaatje :)
De game zelf was niet echt enorm slecht ofzo hoor, maar het was gewoon minder dan wat ik ervan verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Pff, ik heb GT5P uit japan geimporteerd, maar gezien de updated carlist, splitscreen, drift mode, en tuning denk ik dat ik ook de europese/amerikaanse GT5P ga halen, of kunnen de mensen met een japanse versie een update verwachten dat zou ideaal zijn.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Mmm The Orange Box voor iets meer dan €30 staat me wel aan, mede door de diverse reviews die ik ff snel heb gelezen/bekeken. Nu zijn er erg veel verschillende meningen over de drop in framerates en het gaat dan met name om Episode Two. Nu heb ik geen enkele Half-Life ooit gespeeld, game uberhaupt pas enkele maanden, maar het wordt door velen gezien als de beste FPS ooit (Half-Life 2). Maar is het nog wel waard om geld te spenderen aan een game die drie jaar oud is en ook nog eens afspeelproblemen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
bramberk15 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 22:04:
Mmm The Orange Box voor iets meer dan €30 staat me wel aan, mede door de diverse reviews die ik ff snel heb gelezen/bekeken. Nu zijn er erg veel verschillende meningen over de drop in framerates en het gaat dan met name om Episode Two. Nu heb ik geen enkele Half-Life ooit gespeeld, game uberhaupt pas enkele maanden, maar het wordt door velen gezien als de beste FPS ooit (Half-Life 2). Maar is het nog wel waard om geld te spenderen aan een game die drie jaar oud is en ook nog eens afspeelproblemen heeft?
De gemelde framerate-problemen hadden vooral met de quicksave te maken. Als er tijdens het spel opeens een game save naar de HD werd weggeschreven, haperde het spel eventjes. Klinkt toch niet bijzonder dramatisch eerlijk gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Aight!

'A toy robot...'

http://www.nu.nl/news/146...jgt_Blu-rayspeler%27.html

Blu ray is erg goed bezig, lang leve sony :P.

Wat ik wel grappig vind, was woensdag ff online demo van lost planet aan het doen, kwam er al eentje tegen van hier, thedarnkessnl nog wat geloof ik.

Ik ben jemoeder1337

Moet alleen nog ergens zo een headset vandaan zien te toveren, owja pixeljunk is ook online demo in de us store.

[ Voor 16% gewijzigd door Aight! op 08-03-2008 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aight! schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 01:34:
http://www.nu.nl/news/146...jgt_Blu-rayspeler%27.html

Blu ray is erg goed bezig, lang leve sony :P.

Wat ik wel grappig vind, was woensdag ff online demo van lost planet aan het doen, kwam er al eentje tegen van hier, thedarnkessnl nog wat geloof ik.

Ik ben jemoeder1337

Moet alleen nog ergens zo een headset vandaan zien te toveren, owja pixeljunk is ook online demo in de us store.
lijkt me sterk, blu-ray gaat toch niet meer floppen dus geen noodzaak om zoveel mogelijk zoveel mogelijk spelers op de markt te brengen.

EN, als 360 blu-ray heeft zullen minder mensen een PS3 kopen.

Volgens mij is dat artikel gebaseerd op een gerucht dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 17:23

S2S

Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 07:18:
[...]

lijkt me sterk, blu-ray gaat toch niet meer floppen dus geen noodzaak om zoveel mogelijk zoveel mogelijk spelers op de markt te brengen.

Tja het gaat niet altijd om de PS3.
Blu-ray is een formaat op zich. Hoe meer discs dit formaat verkoopt hoe beter het is.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Aight! schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 01:34:
Gewoon Warhawk kopen, daar zit al een headset bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zullen die afweging echt wel gemaakt hebben hoor. Aan de ene kant licentie inkomsten van de spelers en extra verkochte schijfjes en aan de andere kant extra verkopen PS3 omdat BR dan een unique selling point blijft onder de consoles...
Mensen de nieuwe update op rockstar al bekeken? Eerste vraag van de quiz over de geschiedenis van Liberty City is weer voorspelbaar voor ons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 07:18:
[...]

Ook is Blu-ray niet alleen van sony. De andere partijen zullen dit natuurlijk wel willen ;) Verder denk ik trouwens wel dat dit gebasseerd is op een gerucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 08:32
Staat er op de factuur van je PS3 ook de serienummer?
Of zou ik bijvoorbeeld een andere factuur kunnen gebruiken voor mijn PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Heeft iemand ook geprobeerd of je Guitar hero 3 met zijn tweeën kunt spelen met behulp van de meegeleverde (draadloze) controllen en een "oude" bedrade controller met convertor op de ps3? Zo ja, werkt dit dan ook als je Guitar hero 2 met BC op je ps3 speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Het spel Guitar Hero 2 en de PS2 gitaar werken beide niet op de PS3...
barzi schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 10:49:
Als ze het serienummer nakijken, dan heeft het niet veel nut om een andere factuur te gebruiken he :)

[ Voor 63% gewijzigd door SToRM666 op 08-03-2008 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:02
Blu ray wordt pas werkelijk interessant als je blu-rays kan oppikken voor een tientje (en dan niet een enkele aanbieding, maar ook topfilms na een paar maanden). Dat duurt nog wel even (ik denk minstens een jaar of nog iets langer).

Zelf denk ik dat ze MS wel een licentie geven als MS dat wil, ik vraag me af of je uberhaupt een fabrikant mag buitensluiten. Het gaat MS absoluut een flinke zak duiten kosten. Ik ben blij dat er in ieder geval een einde is gekomen aan dat gezeur van hddvd vs blu-ray. Duidelijkheid is goed en op het gebied van formaten liever geen concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 10:49:
Sony heeft bij mij alleen nog maar naar de aankoopdatum gevraagd de paar keer dat ik kapotte PS3's voor klanten heb opgestuurd op mijn werk (intertoys). Ik heb dan ook nooit een aankoopbon bijgevoegd omdat dit volgens de medewerker op de klantenservice niet nodig was. Het kan natuurlijk zijn dat winkels een andere procedure moeten doorlopen dan consumenten. Een andere bon moet sowieso geen probleem zijn omdat daar inderdaad geen serienummer op genoemd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Bij de MM hebben ze nu verschillende Blu-Ray's in de aanbieding voor 17 euro, waaronder ook films als Spiderman 3. En die zag ik gisteren zelfs nog voor dezelfde prijs op DVD liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
jdm8 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 10:47:
[...]

Ook is Blu-ray niet alleen van sony. De andere partijen zullen dit natuurlijk wel willen ;) Verder denk ik trouwens wel dat dit gebasseerd is op een gerucht.
Ballmer heeft tijdens MIX08 bevestigd dat ze kijken naar Bluray voor de 360. Ik zou als MS dat ook zeker doen, het biedt je een mogelijkheid een USP van je concurrent af te snoepen. Als sony zou ik het dan ook nooit doen, maar idd, als de rest van het consortium wel instemt, dan moet je wel. Sony zal dan wel met marketing komen als dat de 360 ook sony tech nodig heeft, dus waarom voor surrogaat gaan als je de echte kunt krijgen? :)
DarkShadow schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 11:04:
Blu ray wordt pas werkelijk interessant als je blu-rays kan oppikken voor een tientje (en dan niet een enkele aanbieding, maar ook topfilms na een paar maanden). Dat duurt nog wel even (ik denk minstens een jaar of nog iets langer).
Dat is met DVD's zelfs niet het geval. Ik kocht in december alle 5 de harry potter films op dvd. De 1e 4 als box voor dezelfde prijs als de 5e... en dat was geen 'tientje' helaas ;)
Zelf denk ik dat ze MS wel een licentie geven als MS dat wil, ik vraag me af of je uberhaupt een fabrikant mag buitensluiten. Het gaat MS absoluut een flinke zak duiten kosten. Ik ben blij dat er in ieder geval een einde is gekomen aan dat gezeur van hddvd vs blu-ray. Duidelijkheid is goed en op het gebied van formaten liever geen concurrentie.
Alles mag, waarom niet? MS gaat toch ook Sony niet dwingen om God of war op de 360 uit te brengen? Of MGS? Apple's MacOS X is er ook niet voor dell systemen te koop, en zo kan ik wel even doorgaan. Sony zit echter in een lastig parket: als sony weigert om MS een license te geven, dan gaat MS natuurlijk moeilijk doen met ondersteuning onder windows voor bluray. En dan kan het in het uiterste geval nog wel eens zo zijn dat hddvd terugkomt, zij het alleen op computers.

[ Voor 49% gewijzigd door EfBe op 08-03-2008 11:11 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Arm1n schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 20:53:
Pff, ik heb GT5P uit japan geimporteerd, maar gezien de updated carlist, splitscreen, drift mode, en tuning denk ik dat ik ook de europese/amerikaanse GT5P ga halen, of kunnen de mensen met een japanse versie een update verwachten dat zou ideaal zijn.
hier precies hetzelfde. heb ook al de japanse ong. 3 weken maar ga met de split screen ook zeker weten de us versie kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GT5:P komt in europa 2 weken eerder uit dan in USA, zolang kan ik niet wachten :P op een paar euro verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier al iets meer over de reclame in games? Hier zit ik namelijk al wel een tijdje op te wachten (vanwege de hoop ik dan lagere prijs van de games)

Maargoed, ik zit nog ff sterk te twijfelen over welke game ik nu als eerste ga halen... als ik zou gaan voor vette graphics en een dikke multiplayer word het cod4 : maar die hadk al enkele maanden lang gespeeld op m'n pc... en veel verschil tussen de pc en ps3 versie is er toch niet :( dan kom ik nog bij warhawk... die heeft jmmr genoeg hele zwakke graphics maar wel een hele dikke multiplayer :D hmmm hmmm.

Ik moet ff keuzes gaan maken om m'n (teveel vrije tijd) nuttig te kunnen gaan gebruiken :P haha,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:38
Warhawk zwakke graphics? :| Overdrijven is ook een vak first gen grfx oke, naar mijn idee een mix tussen Crackdown en battlefield. 720p solide framerate met 32 man (4 player splitscreen) op een server met grote maps waar je ook in kan vliegen waar ik al meer dan 100 speel uren in heb zitten :) Must have imo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Warhawk vind ik er prachtig uitzien anders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 11:05:
[...]

Sony heeft bij mij alleen nog maar naar de aankoopdatum gevraagd de paar keer dat ik kapotte PS3's voor klanten heb opgestuurd op mijn werk (intertoys). Ik heb dan ook nooit een aankoopbon bijgevoegd omdat dit volgens de medewerker op de klantenservice niet nodig was. Het kan natuurlijk zijn dat winkels een andere procedure moeten doorlopen dan consumenten. Een andere bon moet sowieso geen probleem zijn omdat daar inderdaad geen serienummer op genoemd word.
Oke bedankt :D. En een Amerikaanse (20GB) PS3, heb je hier dan wel of geen garantie?
Volgens mij niet omdat je alleen garantie krijgt als die ook in Europa is gekocht toch? Of kan je hem dan sturen naar Sony Amerika of heb je gewoon helemaal geen garantie?(wel erg duur..)

Want die 20GB PS3's zijn eigenlijk best interessant. Je vervangt de HDD en dan kan je wel PS2 spellen spelen, je hebt een grotere HDD en meestal ben je dan evenduur/iets goedkoper uit dan de 40GB. Het enige wat je mist is de Wifi, maar dat hebben wij hier toch niet. Kan je trouwens ook een WiFi USB-stick aansluiten op de PS3 ?

[ Voor 16% gewijzigd door Perzikvrucht op 08-03-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
bramberk15 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 22:04:
Maar even een schopje omdat mijn post gisteravond nogal laat was voor een vrijdag. Mensen met ervaingen van spelen Half-Life en/of op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Laatst online: 03-03-2023
Gisteravond toen ik lekker aan het THPS Project8 aan het spelen was kreeg ik het gevoel dat de controller langzaam reageerde.. had ik dat even gestest bleek idd dat het mannetje in het spel iets later springt dan dat ik de X los liet.. (dit was in het begin niet).. dus ik denk batterij leeg?.. niet?.. mischien stoort er iets dus kabeltje eraan gehangen en dat werkte ook niet.. dus is dat ding nu kapot? of moet ik heb bijv. een helemaal opladen oid?... het speelt iig totaal niet prettig!

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ik zie dat bij de Bart Smit de Xbox 360 Arcade nu 199,95 euro is! Alle 3 de soorten Xbox 360 dalen in prijs. De Premium word 299,95 en de Elite wordt 399,95.
Denken jullie dat Sony nu ook met een prijsverlaging gaat komen? Aan de ene kant denk ik van wel, omdat elektronica altijd daalt in waarde en omdat een Xbox360 nu wel heel goedkoop word(de arcade vooral). Aan de andere kant denk ik van niet, omdat zij nog steeds een Blu-Ray speler hebben, die (na de overwinning op HD-DVD) "meer waard" is geworden. Wat denken jullie?

Ik wil namelijk een PS3 aanschaffen, maar ik heb niet echt hele erge haast(GTA IV wil ik het liefst spelen). Dus ik kan nog wel eventjes wachten, maar heeft het ook nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
barzi schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:24:
Ik wil namelijk een PS3 aanschaffen, maar ik heb niet echt hele erge haast(GTA IV wil ik het liefst spelen). Dus ik kan nog wel eventjes wachten, maar heeft het ook nut?
Wachten kan iig geen kwaad; de prijs van de PS3 zal niet stijgen. XD

Eerlijk gezegd denk ik zelf niet dat Sony nog een prijsverlaging voor de PS3 zal aankondigen. Het is een van de beste Bluray spelers op de markt en een daling van de prijs zou nog meer verlies per eenheid product betekenen.

Wat ik me wel afvraag is wat Nintendo zal gaan doen. De goedkoopste XBox 360 is nu goedkoper dan de Wii, maar laatstgenoemde blijft maar verkocht worden. Toch lijkt het me niet ondenkbaar dat Nintendo in het tweede kwartaal met een prijsdaling voor de Wii zal aankomen.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja je kan altijd langer en langer wachten, de xbox word nu wel heel goedkoop en wellicht pik ik er ook nog een mee. Een maat van me heeft de elite plus de drie gratis spellen voor €370 gekocht bij ToysRus, gewoon omdat hij die domme winkelgans wist te overtuigen dat dat een oud model was.
Goedkopen dan een PS3 40gb dus, maar geen BR speler erin...jammer

Een Wii zou ik nooit kopen voor 250€ f*cking euro!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Met UT3 heb ik nu een paar keer online in de derde persoon gespeeld. En daar heeft hij dus de eerste keer iets voor gedownload. Maar nu had ik verwacht dat ik hem terug zou moeten zien in my content en bij de mutators en dat is niet zo. Heeft iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje ik heb pas een bluetooth headset gekocht van Bluetrek(T1). Doet het prima op mij telefoon en de PS3 herkende hem ook.
Als ik hem test in de voicechanger optie, dan doet de microfoon het prima en hoor ik mezelf vanuit de oorplug van de bluetooth headset.
Maar zodra ik UT3 of Eye of Judgment speel dan doet enkel de microfoon het maar niet de oorplug van de bluetooth headset.

Iemand een idee om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit bericht hieronder heb ik gekregen via E-Mail toen ik mijn vraag stelde aan Sony :
u heeft op 06-03-2008 om 23:17:56 de volgende vraag aan ons gesteld:
Stel voor dat mijn Playstation 3 na een jaar van aankoop defect gaat ( geen disc meer kan lezen ) moet ik dat zelf gaan betalen of is hiervoor een extra service voor ?
Vind ik wel interessant om te weten omdat mijn Playstation 3 al defect is maar heb nu gelukkig garantie .
Aankoop datum is 06-11-2007
Als u mij antwoord kunt geven op mijn vraag dan hoor ik dat graag .
Alvast Bedankt .

Als antwoord van Sony kreeg ik het volgende :
op dit moment lijkt het 1 jaar garantie en na een jaar valt het buiten de garantie.
natuurlijk is de garantieregel nog niet van toepassing bij normaal gebruik.
waarschijnlijk, maar geen garantie geef ik erop, zullen ze de kosten veranderen aangezien het vrij hoog ligt. meer informatie krijgen we nog toegereikt hierover, want ze zijn er namelijk nog niet over uit.
het ligt aan de cijfers van defecten en de beslissing die het hoofdkantoor gaat nemen.
kosten buiten garantie zijn namelijk nu:
40 gig: €198,44
60 gig: €249,48

Dat zijn wel grote reparatie kosten na een jaar garantie , maar wel interresant om te weten hoe het nu precies zit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die komende prijsdaling van de xbox360 arcade naar 199 euro gaat het toch hard kriebelen ... :X

Ik heb nog geen next gen console. (omdat ik voornamelijk in de ps geïnteresseerd ben, en nog niet per se veel games op het oog heb die ik per se wil spelen, laat staan dat ik er tijd, of geld voor heb atm)

Wie zich m'n posts nog herinnert weet dat ik een vurige sympathie heb voor playstations :) Gevoelsmatig komen ze beter overeen met m'n gamersprofiel. (nee geen fanboy, wel overwogen voorkeur voor playstation) Ik heb al vaak de vergelijking gemaakt met de 360, ten nadele van de 360 wat betreft online prijsbeleid, dure accessoires, verborgen kosten, kwaliteit, beperkte dvd opslag, noem maar op.

En toch ben ik tempted :p 200 euro voor een mooie games backlog (bioshock, lost odyssee), voor de komende GTA IV, en voor de andere games die crossplatform zijn (splinter cell, assassins creed) en de meestal iets goedkopere games....

noooooooo.... Talk me out of it.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 12:58:
[...]

Oke bedankt :D. En een Amerikaanse (20GB) PS3, heb je hier dan wel of geen garantie?
Volgens mij niet omdat je alleen garantie krijgt als die ook in Europa is gekocht toch? Of kan je hem dan sturen naar Sony Amerika of heb je gewoon helemaal geen garantie?(wel erg duur..)

Want die 20GB PS3's zijn eigenlijk best interessant. Je vervangt de HDD en dan kan je wel PS2 spellen spelen, je hebt een grotere HDD en meestal ben je dan evenduur/iets goedkoper uit dan de 40GB. Het enige wat je mist is de Wifi, maar dat hebben wij hier toch niet. Kan je trouwens ook een WiFi USB-stick aansluiten op de PS3 ?
Ik weet bijna wel zeker dat Sony Nederland geen garantie verleend op PS3's die buiten de EU gekocht zijn. (dit maak ik op uit een reactie van een andere Got gebruiker die hier contact over heeft gehad met Sony.) Amerikaanse en Aziatische PS3's is Sony sowieso niet zo happig op omdat Sony geen voorstander is van het importeren van hardware. Misschien kan iemand zich het psp drama van die Aziatische webshop nog herinneren die nu failliet is. Het is gewoon het veiligst om gewoon een PS3 in Nederland aan te schaffen ook al kost het je in eerste instantie wel meer maar als je PS3 een keer defect gaat dan ben je je winst kwijt en moet je waarschijnlijk ook nog bijbetalen. Het apparaat is het gewoon dubbel en dwars waard zeker in de starterspacks die er vandaag de dag verkrijgbaar zijn. En met het importeren van games haal je ook een hoop winst zoals je in de SP kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 19:01:
Met die komende prijsdaling van de xbox360 arcade naar 199 euro gaat het toch hard kriebelen ... :X

Ik heb nog geen next gen console. (omdat ik voornamelijk in de ps geïnteresseerd ben, en nog niet per se veel games op het oog heb die ik per se wil spelen, laat staan dat ik er tijd, of geld voor heb atm)

Wie zich m'n posts nog herinnert weet dat ik een vurige sympathie heb voor playstations :) Gevoelsmatig komen ze beter overeen met m'n gamersprofiel. (nee geen fanboy, wel overwogen voorkeur voor playstation) Ik heb al vaak de vergelijking gemaakt met de 360, ten nadele van de 360 wat betreft online prijsbeleid, dure accessoires, verborgen kosten, kwaliteit, beperkte dvd opslag, noem maar op.

En toch ben ik tempted :p 200 euro voor een mooie games backlog (bioshock, lost odyssee), voor de komende GTA IV, en voor de andere games die crossplatform zijn (splinter cell, assassins creed) en de meestal iets goedkopere games....

Een ps3 gaat nier na een tijdje gewoon stuk ;) En je buren gaan niet klagen wegens geluidsoverlast :) . Maar ff serieus, Voor de ps3 komen de komende 7 jaar gewoon games uit, met de X360 kan het volgend jaar ineens over zijn en zit je daar met je xbox, alle games al uitgespeeld en geen nieuwe te krijgen. En dan kun je kiezen of je dan een dure xbox 720 wilt, of een ps3 die dan goedkoper is en super veel hele goeie games heeft (zoals ps2 nu is). Ik zou voor de ps3 gaan, omdat je daar de komende jaren nog plezier van hebt, je geen online kosten a 60 euro per jaar, etc, je weet het allemala zelf oo kwel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 08:28
Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 18:58:
Dit bericht hieronder heb ik gekregen via E-Mail toen ik mijn vraag stelde aan Sony :
Stel voor dat mijn Playstation 3 na een jaar van aankoop defect gaat ( geen disc meer kan lezen ) moet ik dat zelf gaan betalen of is hiervoor een extra service voor ?
Vind ik wel interessant om te weten omdat mijn Playstation 3 al defect is maar heb nu gelukkig garantie .
Alvast Bedankt .

op dit moment lijkt het 1 jaar garantie en na een jaar valt het buiten de garantie.
waarschijnlijk, maar geen garantie geef ik erop, zullen ze de kosten veranderen aangezien het vrij hoog ligt. meer informatie krijgen we nog toegereikt hierover, want ze zijn er namelijk nog niet over uit.
het ligt aan de cijfers van defecten en de beslissing die het hoofdkantoor gaat nemen.

Dat zijn wel grote reparatie kosten na een jaar garantie , maar wel interresant om te weten hoe het nu precies zit .
dit klopt volgens mij niet, volgens mij is nu op EU niveau besloten dat je minstens 2 jaar garantie hebt op een artikel wat je koopt. in nederland is het zelfs zo geregeld dat je recht hebt op een deugdelijk product, gaat het kapot binnen de garantie moet de verkoper aantonen of het wel of niet jou schuld is, dus meestal word je dan altijd geholpen.

gaat het product buiten de garantie periode kapot moet jij aantonen dat het product de fout/mankement al had op het moment van aankoop, bij de kapotte drive waar er veel meer van kapot zijn gegaan binnen de garantieperiode mag je er dus wel van uitgaan dat dit komt omdat het slechte drives zijn. als jij dit dus aangeeft in combinatie met deze informatie: Consuwijzer: Garantie moet de verkoper jou gewoon garantie verlenen

dit moet trouwens wel via de winkel, niet via de fabrikant
CaptainCharisma schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:29:
[...]

Eerlijk gezegd denk ik zelf niet dat Sony nog een prijsverlaging voor de PS3 zal aankondigen. Het is een van de beste Bluray spelers op de markt en een daling van de prijs zou nog meer verlies per eenheid product betekenen.

Wat ik me wel afvraag is wat Nintendo zal gaan doen. De goedkoopste XBox 360 is nu goedkoper dan de Wii, maar laatstgenoemde blijft maar verkocht worden. Toch lijkt het me niet ondenkbaar dat Nintendo in het tweede kwartaal met een prijsdaling voor de Wii zal aankomen.
het lijkt mij wel ondenkbaar dat de wii nu een prijsverlaging krijgt om de volgende redenen:

Nintendo houd voorraad kunstmatig laag waardoor de WII altijd uitverkocht is en er zijn altijd mensen die hem kopen.

als het dan zover komt dat er minder wii's verkocht gaan worden omdat iedereen er al 1 heeft en er dus voorraden in de winkels komen, misschien word dan de prijs verlaagt maar zolang de vraag hoog blijft (of volgens mij eerder het aanbod laag) word de prijs niet verlaagt

[ Voor 13% gewijzigd door iwaarden op 08-03-2008 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Zo te lezen heb je genoeg info over de hardware en de software om zelf als een grote jongen een beslissing te kunnen nemen... Je zou ook moeten weten dat je met een arcade 360 bijna zeker binnen een maand een harware add-on hebt aangeschaft.. koop dan de premium met HDD.

Om verdere 360 vs PS3 discussies te voorkomen adviseer ik je om ff lekker in dit en het 360 topic te lezen wat er allemaal nog aankomt en wat uiteindelijk jou voorkeur geniet.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Vraagje, je kunt muis en toetsenbord aansluiten op de PS3 maar werken deze zonder probleem bij alle games of moeten deze door de makers special ervoor gemaakt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
KillaH87 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 19:18:
[...]

het lijkt mij wel ondenkbaar dat de wii nu een prijsverlaging krijgt om de volgende redenen:

Nintendo houd voorraad kunstmatig laag waardoor de WII altijd uitverkocht is en er zijn altijd mensen die hem kopen.

als het dan zover komt dat er minder wii's verkocht gaan worden omdat iedereen er al 1 heeft en er dus voorraden in de winkels komen, misschien word dan de prijs verlaagt maar zolang de vraag hoog blijft (of volgens mij eerder het aanbod laag) word de prijs niet verlaagt
Nintendo houdt voorraad kunstmatig laag... heb ik vaker gehoord/gelezen ja. Zou kunnen, maar dat weten we toch niet zeker? Ik zie vaak genoeg voorraden Wii's in de winkel.
Kwa hardware loopt de Wii nu eenmaal achter op de X360 en de PS3, als mensen voor €200 een X360 kunnen krijgen en voor €250 een Wii, dan mag die Wii wel zo populair zijn, maar men zal zeker wel twee keer gaan nadenken alvorens over te gaan op het aanschaffen ervan. Bovendien maakt Nintendo nog steeds winst per eenheid product als de Wii voor €200 in de winkel zou liggen, meen ik me te herinneren.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 19:41:
Vraagje, je kunt muis en toetsenbord aansluiten op de PS3 maar werken deze zonder probleem bij alle games of moeten deze door de makers special ervoor gemaakt zijn?
Dat laatste. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-09 16:42
Deadsy schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 19:41:
Alleen UT3 ondersteund het als game zijnde
dus ja de game dient er voor geprogameerd te zijn.

Er is nog een optie met een tussenbox welke jou input omzet naar controls zodat het in iedere game werkt
pijrs lag geloof ik rond de 200 dollar en het werkte redelijk goed.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
zozo nog wat geld van belasting terug gekregen dus net maar eens Uncharted en Virtua Fighter 5 bij 3busymen besteld.. in totaal 74 euro kwijt!! I <3 the wisselkoers

ben benieuwd hoe lang het gaat duren, eerste keer dat ik games importeer!

Nu nog een keer ut3 halen, ben alleen bang dat ik me er te veel van voor stel want ik was vet verslaafd aan instagib op de pc.. maar op de console ligt het tempo natuurlijk vele male lager en nu ben ik benieuwd of ik het dan nog wel leuk vind. Laten we hopen dat er een demo komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Zonder HDD en met een 256Mbyte memory card :! Niet echt de meeste optimale keuze! Koop dan op zijn minst de Premium!

Ach ja..ik heb geen microsoft consoles..preaching to the choir dus!

Vergeet het :! Voor 200 euro krijg je een console waar je hoe dan ook later een HDD (100 euro) bij moet kopen al was het alleen maar voor patches ofzo! Koop op zijn minst een Premium of natuurlijk een PS3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 18:58:
Alvast Bedankt .

Kunnen dat die gasten bij Sony geen Nederlandse volzinnen bakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 20:05:
[...]

Kunnen dat gasten bij Sony geen Nederlandse volzinnen bakken?
Je hebt ook al problemen met Nederlands hoor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
harley schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 19:44:
[...]

Alleen UT3 ondersteund het als game zijnde
dus ja de game dient er voor geprogameerd te zijn.

Er is nog een optie met een tussenbox welke jou input omzet naar controls zodat het in iedere game werkt
pijrs lag geloof ik rond de 200 dollar en het werkte redelijk goed.
Zou leuk zijn als sony met een update komt waarmee je voor elke game zelf een profiel kunt maken voor je toetsenbord en muis. Want sommige games vind ik niet echt lekker spelen op een game pad.

Ik hoop dat GTA4 speelbaar is met muis en toetsenbord. Want de vorige 3 delen heb ik allen nooit op een console gespeelt alleen op de PC met muis en toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 20:13:
[...]

Je hebt ook al problemen met Nederlands hoor ...
Ik heb eerder problemen met drank, hips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Laatst online: 20-01 08:54
Deadsy schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 20:23:
[...]

Zou leuk zijn als sony met een update komt waarmee je voor elke game zelf een profiel kunt maken voor je toetsenbord en muis. Want sommige games vind ik niet echt lekker spelen op een game pad.

Ik hoop dat GTA4 speelbaar is met muis en toetsenbord. Want de vorige 3 delen heb ik allen nooit op een console gespeelt alleen op de PC met muis en toetsenbord.
dat terwijl gta echt een consolegame is, ik heb er speciaal een controller voor gekocht destijds. Ik zou er gewoon even aan wenne, het is geen fps ofzo.

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Aapiethaaap schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 20:38:
[...]

dat terwijl gta echt een consolegame is, ik heb er speciaal een controller voor gekocht destijds. Ik zou er gewoon even aan wenne, het is geen fps ofzo.
Ik vind muis+tobo ook nèt iets prettiger met GTA, al is het besturen met een controller ook erg goed.
GTA:SA heb ik eerst op de PS2 heel veel gespeeld met de controller. Toen hij op de PC kwam ik heb ik die versie ook gehaald, en toen maar overgegaan op muis+tobo, dat geeft toch nauwkeurigere controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Zamorano schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 20:49:
[...]

Ik vind muis+tobo ook nèt iets prettiger met GTA, al is het besturen met een controller ook erg goed.
GTA:SA heb ik eerst op de PS2 heel veel gespeeld met de controller. Toen hij op de PC kwam ik heb ik die versie ook gehaald, en toen maar overgegaan op muis+tobo, dat geeft toch nauwkeurigere controle.
controller heeft een aantal voordelen over keyboard hoor, pressure Sensitive knoppen bijvoorbeeld. Bij de PC moet je knoppen "tappen" terwijl bij een controller je gewoon X lichtjes kan indrukken.

Natuurlijk heeft pc voorden, hogere resolutie etc..

En je kan een PS2/Xbox360 controller aan je pc hangen en die dus gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
swampy schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 21:06:
[...]

controller heeft een aantal voordelen over keyboard hoor, pressure Sensitive knoppen bijvoorbeeld. Bij de PC moet je knoppen "tappen" terwijl bij een controller je gewoon X lichtjes kan indrukken.
Dat meen je serieus? :+ Drukgevoeligheid op dat soort knopjes is echt vrij zinloos, dat merk je amper.
Met de triggers en de analoge sticks kun je idd je input enigszins doseren, maar dat is lang niet zo nauwkeurig met richten vergeleken met een muis.

Dat anderen de controller prefereren voor een spel als GTA kan ik best geloven, maar doe mij maar muis+tobo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Zamorano schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 21:20:
[...]

Dat meen je serieus? :+ Drukgevoeligheid op dat soort knopjes is echt vrij zinloos, dat merk je amper.
Met de triggers en de analoge sticks kun je idd je input enigszins doseren, maar dat is lang niet zo nauwkeurig met richten vergeleken met een muis.

Dat anderen de controller prefereren voor een spel als GTA kan ik best geloven, maar doe mij maar muis+tobo.
Hey richten op de PC is beter ja! Maar autorijden is relaxter met een controller omdat je ook "lichtjes" gas kan geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
swampy schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 21:24:
[...]

Hey richten op de PC is beter ja! Maar autorijden is relaxter met een controller omdat je ook "lichtjes" gas kan geven!
Wie racet er nou met een toetsenbord? Racen doe ik met een stuur+pedalen. ;)
Maar een arcade racer is best leuk met een controller idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik heb een aantal jaren terug toch heel wat racestuur liefhebbers in de pan gehakt met de eerste NFS Underground op een tobo, niet dat dat veel zegt misschien maar race op een keyboard hoeft echt niet kut te zijn.
De beleving is iets minder met het keyboard, maar ik heb er geen ruimte en geld voor over.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2008 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ik vind niet alles beter met een toetsenbord en muis.
bv een auto rijden in GTA is beter met een gamepad. Maar vanuit 3rd person rond rennen en tegelijk gericht schieten doe ik liever met muis en toetsenbord.

bv het richten en schieten met een muis gaat voor mijn smaak toch net iets preciezer en sneller dan met de analoge stick van de gamepad.

vind het dus echt een gemis dat sony niet iets simpels implementeerd als zelf gemaakte profielen per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor boxen hebben jullie aangesloten op je tv :) ? Tijdens COD4 is het gaaf om extra hard geluid op te zetten :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
CaptainCharisma schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:29:
[...]

Sony maakt nu toch geen verlies op op de Playstation 3? Volgens mij las ik laatst een artikel dat ze sinds toen(weet niet precies wanneer meer) wel winst maakten op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
barzi schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 23:07:
[...]

Sony maakt nu toch geen verlies op op de Playstation 3? Volgens mij las ik laatst een artikel dat ze sinds toen(weet niet precies wanneer meer) wel winst maakten op de PS3.
ja op de FP was een tijd geleden een artikel dat Sony de fabricage kosten van de PS3 had gehalveerd door een herdesign van het moederbord, andere geheugen chips en een kleiner procede.
dus zou best kunnen dat Sony nu break even draait bij elke PS3 of dat er een klein verlies gedraait word (dit doordat ze er nog dingen bij doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohh man, ik word met de week nieuwgieriger naar L.A Noire. Ben eigenlijk helemaal niet echt enthousiast over GTA4, L.A Noire is het spel wat ik 29 april wil spelen. Maar die komt waarschijnlijk pas in 2009, Rockstar heeft dit jaar al GTA en Maffia.
Kijk eerst de film L.A Confidential en dan de trailer, en wacht met smart op die game, als Rockstar het goed oppakt dan is dit een potentiele top PS3 exclusive! (of niet meer exclusive?)
Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 23:03:
Wat voor boxen hebben jullie aangesloten op je tv :) ? Tijdens COD4 is het gaaf om extra hard geluid op te zetten :P .
Volgens mij willen ze dat hier niet horen! hehehe, maar ik heb een 50'' Pana plasma met een Harman/Kardon AVR135 reciever met een JBL SCS260.6 setje. Destijds de hele set voor een koopje gekocht en het geluid is om kippenvel van te krijgen vooral bij COD4!
Het enige is dat zachte gesprekken wegvallen zodat je hem altijd dan even iets harder moet zetten.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2008 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Hmmm, mensen die hun mening voorgeschreven willen hebben door een forum.... ;)

Anyhoe, dit kan alleen maar leiden tot het bashen van de 360. Als het nou echt zo jeukt, dan kan je beter naar het 360 topic gaan, in plaats van hier weer een flamewar op te starten. Je weet toch hoe het gaat lopen. Persoon A basht de 360 voor garantie, geen BD, verborgen kosten etc, persoon B is een lurker met een 360 die zich geroepen voelt om wat misstanden recht te zetten, persoon C vraagt zich af waarom persoon A + B weer een discussie moesten beginnen, terwijl jij de aanleiding bent.

Anyhoe succes met je keuze :P
Ooooh, mag ik deze inkoppen, mag ik, mag ik? :)
* Armada houdt zich in.

[ Voor 13% gewijzigd door Armada op 09-03-2008 00:37 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:10

itsoutthere

The Truth

Zo... Na alle goede verhalen over COD4 had ik besloten deze maar eens aan te schaffen (40 euro op marktplaats ;) ) Gelijk de afgelopen 2 weken niet meer de deur uitgeweest en keihard bezig met levelen...

Sinds deze week ook een creditcard binnen (eindelijk!) en gelijk ook maar PixelJunk Monsters aangeschaft. Nu als mn vriendin langskomt wil ze steeds dat spelletje met die 'monstertjes' spelen. Nog andere aanraders bij de PS-store? Dat skydiven leek me wel wat maar ben benieuwd naar ervaringen van anderen ermee, want om nou gelijk de store leeg te kopen leek me ook niet zo'n goed plan...

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op zondag 09 maart 2008 @ 00:35:
[...]

Hmmm, mensen die hun mening voorgeschreven willen hebben door een forum.... ;)
Nee hoor, eerder retorisch
Anyhoe, dit kan alleen maar leiden tot het bashen van de 360. Als het nou echt zo jeukt, dan kan je beter naar het 360 topic gaan, in plaats van hier weer een flamewar op te starten. Je weet toch hoe het gaat lopen. Persoon A basht de 360 voor garantie, geen BD, verborgen kosten etc, persoon B is een lurker met een 360 die zich geroepen voelt om wat misstanden recht te zetten, persoon C vraagt zich af waarom persoon A + B weer een discussie moesten beginnen, terwijl jij de aanleiding bent.
Nee hoor, ik vraag helemaal geen bashing. Ik zou er verder ook helemaal niet op ingaan.

Het was semi-serieus bedoeld in een topic met ps3 adepten en met de nodige knipoog.

Ik weet voor mezelf ook dat ik 100% pro-playstation ben. Echter, ik ben ook wel fair genoeg om de aantrekking van de 360 te zien. Dat toont op zich wel aan dat ik eigenlijk helemaal geen fanboy ben.
PS3 is m'n eerste keuze als het op gevoel en 'passie' aankomt. Rationeel is de 360 helemaal geen slechte keuze.

Daarnaast:
swopdark schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 19:25:
Zo te lezen heb je genoeg info over de hardware en de software om zelf als een grote jongen een beslissing te kunnen nemen...
Dat is zeker zo. Ik ben prima op de hoogte. Alleen vond ik het van mezelf een beetje onwennig dat de xbox nu opeens toch een optie werd :) Prijs is dus wel degelijk belangrijk (maar om interessant te zijn moet het niet alleen goedkoper zijn, het moet flink goedkoper zijn)

Anyway, negeer verder maar. In een ps3 topic ook op de hoogte blijven van hoe de markt beweegt en hoe de prijzen zich verder verhouden (en hoe dat de markt kan aanspreken) is op zich geen slecht punt. Het mag hier wel niet gaan over een welles nietes bashen 360 vs ps3, daar ben ik het mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me even af he... Mij werd hier namelijk aangeraden een amerikaans account aan te maken bij de store, dat hebk gister dus gedaan: ofja geprobeerd :P want ik blijf haken bij adress. Wat ik ook invoer, ik krijg steeds hetzelfde..

Dus als iemand mij even een juiste adress kan geven van amerika (incl state, country etc) alvast bedankt enzo :D

En dan had ik nog iets... welke toetsenbord config moet ik gebruiken... meen dat het US standaard was op de pc maar dan heb ik nog steeds wat dingen op een andere plaats in de ps3 :O

ps: hoe zit het precies met die virus scanner op de ps3... ik heb um aangezet maar kan um dus niet meer uitzetten ofzo :? kan nu dus o.a niet op m'n favo site voor backgrounds omdat die ''content voor volwassenen bevat'' :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2008 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Wat ik toen gedaan heb is gewoon een amerikaans bedrijf googlen. Vervolgens in hun: how to contact us mapje kijken voor alle adresgegevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 09:40
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 10:19:
Ik vroeg me even af he... Mij werd hier namelijk aangeraden een amerikaans account aan te maken bij de store, dat hebk gister dus gedaan: ofja geprobeerd :P want ik blijf haken bij adress. Wat ik ook invoer, ik krijg steeds hetzelfde..

Dus als iemand mij even een juiste adress kan geven van amerika (incl state, country etc) alvast bedankt enzo :D

En dan had ik nog iets... welke toetsenbord config moet ik gebruiken... meen dat het US standaard was op de pc maar dan heb ik nog steeds wat dingen op een andere plaats in de ps3 :O

ps: hoe zit het precies met die virus scanner op de ps3... ik heb um aangezet maar kan um dus niet meer uitzetten ofzo :? kan nu dus o.a niet op m'n favo site voor backgrounds omdat die ''content voor volwassenen bevat'' :P
Zoek gewoon bij yellowpages naar Pizza ofzo ;) Zo is het mij wel gelukt. Succes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 04:05:
Ik weet voor mezelf ook dat ik 100% pro-playstation ben. Echter, ik ben ook wel fair genoeg om de aantrekking van de 360 te zien. Dat toont op zich wel aan dat ik eigenlijk helemaal geen fanboy ben.
PS3 is m'n eerste keuze als het op gevoel en 'passie' aankomt. Rationeel is de 360 helemaal geen slechte keuze.
Ik ben ook helemaal pro-playstation en ik heb destijds een 360 gekocht in de periode dat de PS3 er nog lang niet was. Ik wilde gewoon enorm graag een next-gen console hebben. Ik heb me best vermaakt met de 360, maar nu ik ook een PS3 heb staat de 360 eigenlijk bijna nooit meer aan...
Ik heb toch nog de voorkeur voor playstation en als je alle goeie games wilt spelen op 2 verschillende consoles dan ben je gewoon veel tijd (en geld) kwijt.
Je hebt misschien net zoals mij toendertijd gewoon enorm veel zin om over te stappen op een next-gen console en de 360 ligt voor 199 wel erg aantrekkelijk geprijsd, maar ik zou als ik jou was gewoon eens goed nadenken of je wel de kosten en tijd in 2 consoles wilt steken (ervan uitgaande dat je zeker een PS3 wilt kopen).

[ Voor 16% gewijzigd door SToRM666 op 09-03-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op mn tv zitten gewoon mn tv boxen, die nog nooit enig geluid hebben geproduceerd. Mn TV en PS3 zijn nl aangesloten op een sony str-de497 versterker die vervolgens aangesloten is aan een 5.1 surround set van sony voor het surround gebeuren en knie hoge bose boxen voor perfecte stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

SToRM666 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 11:00:
[...]

Ik ben ook helemaal pro-playstation en ik heb destijds een 360 gekocht in de periode dat de PS3 er nog lang niet was. Ik wilde gewoon enorm graag een next-gen console hebben. Ik heb me best vermaakt met de 360, maar nu ik ook een PS3 heb staat de 360 eigenlijk bijna nooit meer aan...
Ik heb toch nog de voorkeur voor playstation en als je alle goeie games wilt spelen op 2 verschillende consoles dan ben je gewoon veel tijd (en geld) kwijt.
Je hebt misschien net zoals mij toendertijd gewoon enorm veel zin om over te stappen op een next-gen console en de 360 ligt voor 199 wel erg aantrekkelijk geprijsd, maar ik zou als ik jou was gewoon eens goed nadenken of je wel de kosten en tijd in 2 consoles wilt steken (ervan uitgaande dat je zeker een PS3 wilt kopen).
Moet je gelijk geven het is al moeilijk genoeg om tijd te steken in mijn PS2/PSP/PS3 games stel je voor dat ik ook nog Xbox 360 games zou moeten uitspelen!

Dat is iets wat sommige mensen vergeten dat je maar een beperkte tijd/mentale energie hebt voor dingen zoals het spelen van spelletjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Mijn PSP ligt ook vaak stof te happen en ik heb ook nog wat PS2 games zoals MGS3 en RE4 en 360 games zoals GoW en Saint's Row die ik zou willen uitspelen, maar daar kom ik gewoon nietmeer aan toe jammer genoeg...
En daarnaast kijk ik ook erg graag films. Gisteren heb ik trouwens nog de Blu-ray van Cars gekocht.
Even een stukje gekeken en beeld en geluid zijn echt waanzinnig goed!

[ Voor 30% gewijzigd door SToRM666 op 09-03-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Ik heb vandaag geprobeerd Yellow Dog Linux te installeren. Helaas niet gelukt omdat m'n oude tv de grafische weergave van Linux niet trok. Allemaal leuk en aardig, maar nu blijft m'n PS3 naar Linux booten. Hoe krijg ik dit weer terug naar het gewone PS3 menu? Ik heb alleen kunnen vinden dat je dat vanuit Linux kan wijzigen, maar omdat er geen Linux opstaat (alleen opstart gedeelte) kan ik dit niet meer wijzigen. :( :'(

-Edit- Wow, gevonden. Het was heel simpel, gewoon bij het aanzetten de power knop 5 seconde ingedrukt houden. Iets te vroeg geroepen dus. Mijn excuses 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Reb87 op 09-03-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Op http://threespeech.com/blog/ staat een countdown die op woensdag afloopt. 3x raden welke game dat zou kunnen zijn. Die slogan komt mij erg bekend voor... ;)

Ben erg benieuwd of ze met deze nieuwe deel de target renders wel halen. :) Hoewel deel 1 er natuurlijk erg goed uitzag. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Arx op 09-03-2008 14:15 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Ik neem aan dat je het hier over Killzone hebt?? Ben wel benieuwd ja, laatste tijd nogal stil rondom die game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh, dat gaat gewoon over MotorStorm 2 waarschijnlijk hoor, zie intro filmpje MotorStorm (1) :)

Voor KZ2 heeft Sony een trailer aangekondigd voor komend weekend (Play.com Live! event) _/-\o_

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reb87 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 14:00:
knip knip
Hoe krijg ik dit weer terug naar het gewone PS3 menu? Ik heb alleen kunnen vinden dat je dat vanuit Linux kan wijzigen, maar omdat er geen Linux opstaat (alleen opstart gedeelte) kan ik dit niet meer wijzigen. :( :'(

-Edit- Wow, gevonden. Het was heel simpel, gewoon bij het aanzetten de power knop 5 seconde ingedrukt houden. Iets te vroeg geroepen dus. Mijn excuses 8)7
In het 'start' menu van YDL kun je ook een tabje vinden waar iets van 'Boot GameOS' staat, tis maar een tip! Dan hoef je niet uit je stoel....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dat van Threespeech is zeker weten Motorstorm 2; zeggen ze altijd in het start filmpje.

@ Storm666: Ik begrijp niet dat je een film als Cars op Blu-ray koopt, mijn broertje heeft hem op dvd, en geupscaled ziet hij er goed uit. Bij zo'n cartoon gaat het toch helemaal niet om het scherpe beeld.
Bij een snelle actiefilm, zombiefilm of fantasy lijkt me een superscherp beeld pas echt het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
ik wacht op mafia 2! mafia vond ik het tofste spel ever. Dus mijn verwachtingen zijn hoog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr A
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-03 11:48
Jaja, vanaf gisteren ook officeel lid van de playstation familie :)

Een PS3 staat trots naast mijn tv te brommen :9~

Nu maar ff zoeken naar een paar vette games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond dit toch wel een geniaal filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=Kh2_kF_2l2U

en dat stuurtje, de G25, is gisteren opeens 30/40E gezakt in prijs volgens de pricewatch, dus meteen maar besteld.... :)

25 nachtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:02
Heeft iemand enig idee wanneer de PS3 als bundel in de winkel komt met Gran Turismo?

Ik wil ook wel graag de PS3, maar vindt die bundels van nu niet zoveel aan.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.