Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 67.566 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Little Big Planet wordt niet meer uitgebracht op PSN. :/
Wel via de gewone winkels, het spel zou te groot zijn. Sony geeft ook toe dat het de belangrijkste release voor hun is dit jaar.

Dan maar weer uit de vs halen :+
De veelbesproken titel Little Big Planet van de recent opgerichte studio Media Molecule wordt, ondanks eerder uitgebrachte informatie, niet via het Playstation Network verstrekt.

De game wordt namelijk alleen nog maar verkocht op de traditionele manier, namelijk via de winkels. Het is onbekend wat de reden van deze verandering is, al lijkt het erop dat het te maken heeft met de grootte van de game. Deze zou wellicht te groot zijn om via het Playstation Network te verstrekken.

Ook voegt Nick Robinson, een Sony Computer Entertainment Europe vertegenwoordiger eraan toe dat LBP de belangrijkste voor Sony is in 2008. Als we nagaan dat er ook titels als Killzone 2, Resistance 2 en Motorstorm 2 uitkomen, mogen we echt wat speciaals gaan verwachten van de eerste game van Media Molecule.
http://www.gamequarter.be/?p=news&nid=14170

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over de PS3:

Ik ga volgende week een PS3 aanschaffen en twijfel nog over de games die ik er bij wil kopen. Sowieso PES 2008, maar heb nog geen 2e op het oog. Kun je net als bij de x 360 demos van spellen downloaden zodat je ze even kunt checken voor aanschaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:30:
Vraagje over de PS3:

Ik ga volgende week een PS3 aanschaffen en twijfel nog over de games die ik er bij wil kopen. Sowieso PES 2008, maar heb nog geen 2e op het oog. Kun je net als bij de x 360 demos van spellen downloaden zodat je ze even kunt checken voor aanschaf?
Yep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amerikaans account aangemaakt en damn wat een verschil (nederlandse gierigheid :P )

Anyways, hierboven lees ik wat over een oude tv die de grafische weergave van linux niet ondersteund waardoor je geen linux kan installeren op de ps3... ik weet wat het inhoud, en ik neem aan dat dat met nieuwe LCD tv's geen probleem is? Ik ben namelijk van plan compleet de pc weg te doen (voor een voorlopige tijd dan) en er een 2e ps3 voor in de plaats te zetten :)

Daar moet dan linux op komen met msn, internet en misschien een tekstverwerker oid :)
Hmmmmm 2 ps3 naast elkaar... WOOT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 14:50:
...
@ Storm666: Ik begrijp niet dat je een film als Cars op Blu-ray koopt, mijn broertje heeft hem op dvd, en geupscaled ziet hij er goed uit. Bij zo'n cartoon gaat het toch helemaal niet om het scherpe beeld.
Bij een snelle actiefilm, zombiefilm of fantasy lijkt me een superscherp beeld pas echt het geld waard.
Ik heb eindelijk Ratatouille op Blu-ray en daar staat ook een trailer op van Cars in vol 1080p ornaat. Zelf heb ik de gewone Cars DVD, maar wat Disney daar laat zien laat zelfs mijn stoutste dromen uit komen. Wat ziet dat er rete strak uit. :D Als je dan het verschil niet ziet, weet ik het ook niet meer. Overigens heb ik een Pioneer plasma, misschien dat het daar aan ligt.

Helaas vind ik Cars niet de beste film van Pixar. Gelukkig zit er ook een trailer van Finding Nemo op, eveneens een paraltje om naar te kijken. Zodra die op Blu-ray komt koop ik die direct. Eveneens als Lord Of the Rings trilogie, Star Wars trilogie, God Father trilogie en de Matrix trilogie (hmm, misschien heb ik wel een trilogie fetisch). :P Heb er zin! _/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:30:
Vraagje over de PS3:

Yep.Dat ligt helemaal aan de developers. Dat betekend dat niet van iedere game een demo te vinden is op PSN.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Is het goedkoper om spellen via PSN te kopen dan dat je ze in de winkel koopt? Zoals bijvoorbeeld Little bigplanet(nou komt die toch niet meer uit op PSN, maar zou die dan goedkoper zijn dan in de winkel)?

En is Home eigenlijk gratis?

[ Voor 7% gewijzigd door Perzikvrucht op 09-03-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
barzi schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:42:
Is het goedkoper om spellen via PSN te kopen dan dat je ze in de winkel koopt? Zoals bijvoorbeeld Little bigplanet(nou komt die toch niet meer uit op PSN, maar zou die dan goedkoper zijn dan in de winkel)?
Als je naar Warhawk kijkt, dan maakt het niet uit. Hoewel je wel het spel wel fysiek krijgt als je hem in de winkel koopt. :)
En is Home eigenlijk gratis?
Home is een gratis service van Sony om 'nieuwe' gamers te ontmoeten of gewoon om je virtuele Tweakers vrienden te ontmoeten om zo een potje Warhawk online te doen. Of om met z'n allen een trailertje in de virtuele bioscoop te kijken. Ik denk dat we later ook matches kunnen volgen in de bios. Beetje ala PGR. :) Volgende week komt meer informatie over de open beta van Home.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is wanneer de ps3 uitgebracht wordt met de rumble controllers , want ik vindt dat zeker wat aan games toevoegen !

hoop toch wel zo rond augustus een ps3 te kopen en wat meer keuze in betere games , want er komen nog een paar toppertjes aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:38:
Amerikaans account aangemaakt en damn wat een verschil (nederlandse gierigheid :P )

Anyways, hierboven lees ik wat over een oude tv die de grafische weergave van linux niet ondersteund waardoor je geen linux kan installeren op de ps3... ik weet wat het inhoud, en ik neem aan dat dat met nieuwe LCD tv's geen probleem is? Ik ben namelijk van plan compleet de pc weg te doen (voor een voorlopige tijd dan) en er een 2e ps3 voor in de plaats te zetten :)

Daar moet dan linux op komen met msn, internet en misschien een tekstverwerker oid :)
Hmmmmm 2 ps3 naast elkaar... WOOT :D
Ik snap niet echt het nut daarvan, je kan dan beter gewoon een goedkoop computertje kopen of toch je oude houden en dan daar eventueel linux op zetten. Linux op de ps3 is niet echt snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Arx schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:41:
[...]

Ik heb eindelijk Ratatouille op Blu-ray en daar staat ook een trailer op van Cars in vol 1080p ornaat. Zelf heb ik de gewone Cars DVD, maar wat Disney daar laat zien laat zelfs mijn stoutste dromen uit komen. Wat ziet dat er rete strak uit. :D Als je dan het verschil niet ziet, weet ik het ook niet meer. Overigens heb ik een Pioneer plasma, misschien dat het daar aan ligt.

Helaas vind ik Cars niet de beste film van Pixar. Gelukkig zit er ook een trailer van Finding Nemo op, eveneens een paraltje om naar te kijken. Zodra die op Blu-ray komt koop ik die direct. Eveneens als Lord Of the Rings trilogie, Star Wars trilogie, God Father trilogie en de Matrix trilogie (hmm, misschien heb ik wel een trilogie fetisch). :P Heb er zin! _/-\o_

[...]

Yep.Dat ligt helemaal aan de developers. Dat betekend dat niet van iedere game een demo te vinden is op PSN.
Ja ik moet toegeven dat Cars er inderdaad SCHERP uitziet. Niet normaal, en nu snap ik ook waarom deze Bluray op alle review sites de volle 5 sterren krijgt. Maar ik kan geen trailer vinden voor Finding Nemo op deze bluray?? Ben welbenieuwd vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:18:
Ik vond dit toch wel een geniaal filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=Kh2_kF_2l2U

en dat stuurtje, de G25, is gisteren opeens 30/40E gezakt in prijs volgens de pricewatch, dus meteen maar besteld.... :)

25 nachtjes :)
Verdraaid inderdaad ineens 30/40 Euro goedkoper geworden. Dat maakt de keuze ineens een stuk moeilijker. Want het Porsche 911 stuurtje van Fanatec is van betere kwaliteit, maar die is 300 euro. Vooral de shifter ben ik niet echt van onder de indruk van de G25. Maar nu wordt 175 ook wel aantrekkelijk voor de G25. Luxe probleem.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, ik wil ook zeker zo'n G25 halen icm met GT5 (wellicht Prologue als het me te lang gaat duren), maar dan wil ik ook zo'n Hans system aanschaffen.
Heb van verschillende gebruikers nu gehoord dat het zeker niet zo instabiel is bij zijwaartse bewegingen als het eruit ziet, maar ik vind het wel duur voor een stukje traanplaat en wat buizen eerlijk gezegd, dus wellicht ga ik in de tussentijd zelf ooit nog eens wat knutselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

knip
Nou heb ik inderdaad niet een 1080p tv maar een 50'' hd ready (destijds heeft ie me 777€ gekost >:) )
Dat is niet eens mijn punt, wat ik wou zeggen is: wordt de ervaring van zo'n cartoon of oudere film nou echt beter dan een geupscalede DVD versie?
Een film als Cars of de Matrix trilogie liggen nu voor een paar euro bij de Blokker en Bart Smit; ik zou persoonlijk nooit 30€ of meer uitgeven aan een film die al in de budgetbak voor DVD's ligt.

Is het nog mogelijk om oude bronnen als The Godfather mooier dan geupscaled te krijgen? De bron blijft immers maar oude film/vhs(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:31
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 17:49:
[...]
Is het nog mogelijk om oude bronnen als The Godfather mooier dan geupscaled te krijgen? De bron blijft immers maar oude film/vhs(?)
Veel bluray releases zijn eigenlijk geremastered voor het nieuwe medium. De oude analoge film wordt dan opnieuw gedigitaliseerd met verbluffende resultaten.

Een goed voorbeeld hiervan is 2001 - A Space Odyssey, ik was echt stomverbaasd hoe goed deze film op bluray uitziet (op mijn full HD LCD, Sony 46D3500). Echt een véél beter beeld, met enorm detail. Dat terwijl deze film uit eind zestiger jaren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

@jeep

Hangt af van waar het vandaan komt! De kwaliteit verschilt, de ene film is super mooi en de andere is tja..een kleine verbetering! Maar ja dat was ook zo van VHS naar DVD, de "oude" dvd's hadden ook analoge spikkels en stretches!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
[...]
Film is een analoog medium en heeft daarmee een hogere resolutie dan HD in principe. Hoe beter de bron, hoe fraaier de digitale (HD) versie. Zelfs films van 60-70 jaar geleden kunnen er fantastisch uit zie Op Highdefdigest.com staat een recensie van de HD-DVD-versie van Robin Hood uit 1938. De beeldkwaliteit was 4 1/2 ster (van de 5). (Qua geluid zijn oude films trouwens wel een heel stuk minder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAHRASTAFARI schreef op zondag 09 maart 2008 @ 17:56:
[...]

Een goed voorbeeld hiervan is 2001 - A Space Odyssey, ik was echt stomverbaasd hoe goed deze film op bluray uitziet (op mijn full HD LCD, Sony 46D3500). Echt een véél beter beeld, met enorm detail. Dat terwijl deze film uit eind zestiger jaren is.
"2001" is ook de beste film allertijden, dus dat heb je goed gezien :P ;)

Nu even verder checken naar dat G25 stuurtje want ik vind hem toch wel heel erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:31
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 18:27:
[...]

"2001" is ook de beste film allertijden, dus dat heb je goed gezien :P ;)
Ik weet het! Had 'm al een aantal malen daarvoor gezien, maar zeker in HD is deze film mindblowing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
[...]

Nou heb ik inderdaad niet een 1080p tv maar een 50'' hd ready (destijds heeft ie me 777€ gekost >:) )
Dat is niet eens mijn punt, wat ik wou zeggen is: wordt de ervaring van zo'n cartoon of oudere film nou echt beter dan een geupscalede DVD versie?
Een film als Cars of de Matrix trilogie liggen nu voor een paar euro bij de Blokker en Bart Smit; ik zou persoonlijk nooit 30€ of meer uitgeven aan een film die al in de budgetbak voor DVD's ligt.

Wijs mij maar eens aan waar je Cars (dvd) kunt vinden voor een paar euro? Disney is nu juist erg standvast wat betreft de prijzen. Plus met wat zoeken kun je Cars (bluray) voor onder de €20 halen. Dus dan is het verschil minder groot.
Ik ben het wel met je eens dat sommige films meer profiteren van HD. Bij een dialoog film is het minder elevant als bij de nieuwste blockbuster. Uiteindelijk is het gewoon de keuze die je zelf maakt: vindt je de verbetering in beeld en geluid opwegen tegen de prijs? Voor de verbetering in beeld en geluid check ik wel altijd even de review sites. Zelfde wat je ook doet bij de aanschaf v/e game.

[ Voor 5% gewijzigd door bramberk15 op 09-03-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:42

Grannd

da Granndest

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 16:12:
[...]Ik snap niet echt het nut daarvan, je kan dan beter gewoon een goedkoop computertje kopen of toch je oude houden en dan daar eventueel linux op zetten. Linux op de ps3 is niet echt snel.
Inderdaad, ik snap zoiezo niet waarom je daar een tweede PS3 voor nodig zou hebben. Je gebruikt Linux en de XMB toch niet tegelijk lijkt me?
Desnoods koop je een grotere HDD zodat Linux de ruimte krijgt. Scheelt een hoop geld met een tweede PS3, zeker als het maar een tijdelijke oplossing gaat zijn.

En dan loopt een zelfgebouwd PC'tje voor 400 euro waarschijnlijk een stuk sneller dan je YDL of Ubuntu op je PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://ps3focus.nl/v3/screenshots/bekijk.php?id=39

Nog wat leuke screens van GTA4.

Hoop dat er nog een keer een filmpje komt met wat echte gameplay. De hype is mij iets te groot op het moment. Laat maar es zien hoe het er echt uitziet Rockstar mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
is de tekken 5 dark resurrection full game op de amerikaanse psn store 2player?

K denk dat ik vandaag ff m'n pa z'n creditcard erdoor heen jas >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

een 50 inch voor 777 euro wat is dat voor merk salora,supertech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 17:48:
Idd, ik wil ook zeker zo'n G25 halen icm met GT5 (wellicht Prologue als het me te lang gaat duren), maar dan wil ik ook zo'n Hans system aanschaffen.
Heb van verschillende gebruikers nu gehoord dat het zeker niet zo instabiel is bij zijwaartse bewegingen als het eruit ziet, maar ik vind het wel duur voor een stukje traanplaat en wat buizen eerlijk gezegd, dus wellicht ga ik in de tussentijd zelf ooit nog eens wat knutselen...
en kan je je shifter niet op kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Net gewoon de Nederlandse tekken 5 gekocht, zat volgens de beschrijving ook gewoon 2player in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

HANS ik dacht even dat je de HANS uit de formule1 bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 19:16:
http://ps3focus.nl/v3/screenshots/bekijk.php?id=39

Nog wat leuke screens van GTA4.

Hoop dat er nog een keer een filmpje komt met wat echte gameplay. De hype is mij iets te groot op het moment. Laat maar es zien hoe het er echt uitziet Rockstar mensen.
ik heb een filmpje gezien ergens op gametrailers meen ik met ingame footage...

en dat zag er naar mijn idee echt bagger uit, boompjes die bestonden uit 2 2d plaatjes in kruisvorm geplaats (dat deden we 6 jaar geleden ja, maar nu anno 2008?)

vergeleken met de screenshots en teasers die men heeft laten zien viel me dit echt zwaar zwaar tegen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 20:28:
[...]

Als je een beetje goed had gekeken kun je zien dat ie Pana 50PV60 heeft, oftewel een v/d betere plasma's ooit gemaakt. Oftewel deze knakker zit voor een dubbie op de eerste rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Vandaag even o.a. de Resistance demo gechecked. Ondanks dat ik weinig vernieuwends tegen kwam speelde het wel heel lekker weg (ook zonder vernieuwing kunnen games goed zijn vind ik) en coop lijkt hij me ook leuk. Alleen zat er een hele irritante bug in waarbij de soldaten als een bezetene over het veld heen schoten (100 meter per seconde). Zit dat alleen in de demo of kan ik dit soort dingen ook in retail verwachten?

Om verder op GTA in te gaan: De GTA games zijn nooit bekend geweest om hun grafische pracht. Verder moet men denk ik gewoon accepteren dat sandbox games gemiddeld minder mooi zijn vanwege de grote hoeveelheid content die gemaakt moet worden. Maar ik moet toegeven, echt warm van GTAIV word ik ook niet op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Phusebox schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:32:
[...]

en dat zag er naar mijn idee echt bagger uit, boompjes die bestonden uit 2 2d plaatjes in kruisvorm geplaats (dat deden we 6 jaar geleden ja, maar nu anno 2008?)

vergeleken met de screenshots en teasers die men heeft laten zien viel me dit echt zwaar zwaar tegen.
Shrug wel dat niet alles als Crysis eruit kan zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Laatst online: 23:32
Zo'n HansSystem is wel zeer intressant, en voor de prijs hoef je het niet telaten. Misschien toch ma eens na 10 jaar gt met pad over gaan na een stuurtje.

Weet iemand of er in gt5 p (eu versie) een mogelijkheid zit om een private server op te starten zodat je de burnouters kunt kicken. Paar bekende hebben de japanese versie gehaald en spelen het niet meer online daardoor.

Laatst een optische kabel voor me soundblaster extigy gehaald en gamen met 5.1 geluid is echt super. Speel nu veel The Simpsons game (waarom hoor ik hier eigenlijk niemand over?) en vooral de stemmen en achtergrond geluiden hoor je veel beter.

Stardust geluid is imo veel tehard ik moet als ik niet oplet snel het volume laag zetten anders staat de onderbuurvrouw 79 jaar (doof) voor de deur. Stardust is wel een verslavend spel moet ik zegge, en het enige spel waar me ps3 echt warm van word . Maar ik bak er niks van , ben al blij als ik door die eerste planeet kom en dan zie ik op youtube lui met 229.000.000 punten.

Waarom is het nog geen 29 april? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

heb eindelijk me 360 de deur uit gedaan. Ding was me te vaak stuk. Nu op zoek naar een ps3 _/-\o_
iemand deze ergens in de aanbieding zien liggen?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

[...]

Totaal afhankelijk van de staat van de originele masters in de studio.

De filmband die men in studio`s gebruikt heeft een veel hogere resolutie dan het 'lullige' vhs met die paar honderd beeldlijnen.. :>

Zelfs bij een opvolger van bluray met een nog hogere resolutie ga je weer verschil zien, maar dan ga je denk ik meer zien van de tape (ruis, storing uit omgeving, montagefouten) dan vooruitgang in de kwaliteit van de baardhaartjes die nu je perfect kunt tellen in 1080p _/-\o_

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:32:
[...]

http://www.zideo.nl/index...layzideo=6c5965556e46303d

http://www.youtube.com/wa...pUr8lzwh8&feature=related

plus dit bericht:

http://www.xgn.nl/ps3/nie...mes-per-seconden-draaien/

Over de fps dalend van 60 naar 30 (2 maand voor release)

GTA3:
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/b/b8/Gta3-pc-police.jpeg/750px-Gta3-pc-police.jpeg

GTA Vice City:
Afbeeldingslocatie: http://gamepark.ru/img/screen/screen_ps2_GTA-ViceCity-02.jpg

GTA: San Andreas

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1123693822.jpg

GTA4:

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/image/45748?displaymode=popup

Op de een of andere manier voert Rockstar een hele rare marketingcampagne. Omdat 'iedereen' er zo'n erorme hype van maakt lijkt het niet eens te boeien hoe het spel eruit ziet.

Ik lees nogal wat fora (of is het forums) door en dan lees ik dingen als:

"even if IV had the same graphics as San Andreas, I would still play this game to the bone"
" this game is gonna rock no matter what!"
" I've been waiting for this game forever!!!"

etc. etc. Het is alleen maar goud wat blinkt wanneer het om GTA IV gaat en haast niemand lijkt zich wat aan te trekken van het feit dat het 2008 is en dat er spellen als Metal Gear Solid 4 en Gran Turismo aan zitten te komen waardoor we met de tong uit onze mond naar zitten te kijken en dat GTA4 haast wel een lelijk eendje lijkt vergeleken bij die twee andere grootmachten.

Als GT5 echt zo mooi is als het er nu uitziet (en dat blijkt uit alle shots en filmpjes die we hebben gezien) dan is Rockstar mooi de pineut want dan zullen duizenden 'fans' nooit meer een GTA aanschaffen.

We mogen zo langzamerhand wel een keer wat verwachten op graphisch gebied van de Rockstar mensen. Kan er niet zo goed tegen dat men de matige beelden voor lief neemt zolang het verhaal maar goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 00:56:
[...]

We mogen zo langzamerhand wel een keer wat verwachten op graphisch gebied van de Rockstar mensen. Kan er niet zo goed tegen dat men de matige beelden voor lief neemt zolang het verhaal maar goed is...
Mjah, sommige films doen het ook puur en alleen met een goede verhaallijn; niks geen big budget en special effects. Zolang er de juiste balans in zit en het één het ander goedmaakt, klaagt men niet.

Nu weet ik niet of de verhaallijn in deel 4 zo sterk is, maar ik begrijp je punt. De huidige generatie consoles biedt zoveel meer aan grafische kracht. Het is zonde om dat onbenut te laten :)

Maar goed, men maakt altijd afwegingen (en soms mag je gissen naar de reden..helaas).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag op playasia de budgetlijn ineens staan, een hele rits games komt binnenkort uit, oa. rfom en ridge racer 7 voor 35 dollar, dat is 23 euro!
Dit is dus die "best of" reeks waar ik op zat te wachten.
Nou nog even zien wat het in nederland gaat kosten, maar is wel beter eens wat goedkopere games voor in een impulsieve bui ofzow.

Edit :
Ow, dat zijn ook de enige twee noemenswaardige titels zie ik net. folklore en gundam en nog eentje.
Dat is wel een budget line met een budget uitstalling, lol 5 titels...
Heb rfom al, de rest is volgens mij niets. (toch?)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2008 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

[...]
Als GT5 echt zo mooi is als het er nu uitziet (en dat blijkt uit alle shots en filmpjes die we hebben gezien) dan is Rockstar mooi de pineut want dan zullen duizenden 'fans' nooit meer een GTA aanschaffen.
En dat is zeker omdat GT5 en GTA4 dezelfde soort spellen zijn ofzo |:(, je bent nu een racegame met een sandbox game aan het vergelijken. Waarom zouden mensen geen GTA meer aanschaffen als een compleet ander soort game mooier is :?.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
MeNTaL_TO schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 17:58:
[...]

Zat al te twijfelen of ik hem ging bestellen (28 euro bij Play) en toch maar gedaan.
Bij play.com staat GT5 al op release date 26/09/2008. Als dat klopt kan ik nog wel even wachten. Maar iets zegt mij dat het nog wel een jaar gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reken er maar op dat hij eerst in japan uit zal komen, en daarna pas hier. Dus rekening houdend met een paar maanden tussen de japanse release en die hier zou dat betekenen dat de full game nu al ongeveer af moest zijn.. Voor zover ik weer is dat verre van de realiteit.. Denk dat je verwachting van een jaar idd realistischer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op zondag 09 maart 2008 @ 22:10:
Vandaag even o.a. de Resistance demo gechecked. Ondanks dat ik weinig vernieuwends tegen kwam speelde het wel heel lekker weg (ook zonder vernieuwing kunnen games goed zijn vind ik) en coop lijkt hij me ook leuk. Alleen zat er een hele irritante bug in waarbij de soldaten als een bezetene over het veld heen schoten (100 meter per seconde). Zit dat alleen in de demo of kan ik dit soort dingen ook in retail verwachten?
Ik heb RFOM 2 keer gespeeld en ben dit niet tegengekomen, dus ik denk dat het een demobug is.
Om verder op GTA in te gaan: De GTA games zijn nooit bekend geweest om hun grafische pracht. Verder moet men denk ik gewoon accepteren dat sandbox games gemiddeld minder mooi zijn vanwege de grote hoeveelheid content die gemaakt moet worden. Maar ik moet toegeven, echt warm van GTAIV word ik ook niet op deze manier.
Ik vind het wat slap om nu te roepen dat het maar geaccepteerd moet worden. Ik geef je op een briefje, GTA4 gaat dezelfde cijfers krijgen als AC in reviews, terwijl dat gewoon onterecht is als je kijkt naar graphics. Er is nog geen _1_ in-game screenshot naar buiten gebracht. Alles zijn screenshots die ze wel in-engine gemaakt hebben maar niet in-game.

Als een random bedrijfje nu GTA4 gemaakt zou hebben, dan zou niemand er naar om kijken. Het is wel 65 euro wat er voor gevraagd wordt. Er zit uiteraard wel gameplay in, en het zal ook best wel vermaken, maar laten we het wel in perspectief blijven zien. Als ik bv GTA4's specs van wat er bekend is naast oblivion leg, dan kan het niet zo zijn dat GTA hoger scoort qua reviews.

Ik denk dat de mensen die zich storen aan de hype dat voornamelijk doen omdat het hun wordt opgdrongen in de reguliere game-pers: als gamer en consument verwacht ik (ok, ... HOOP ik) dat gamenieuws-sites toch wel een beetje onbevooroordeeld naar games kijken, tenslotte is hun mening niet relevant, ze moeten alleen de feiten weergeven. Met Assassins Creed zijn veel mensen daar de dupe van geworden: de game werd inmens gehyped, niet normaal meer. Maar de game an-sig is doodsaai en crashte om de haverklap op de PS3, framerates waren niet om naar huis te schrijven etc.

Veel gamers hebben geen duizenden euro's per maand te besteden aan games, maar slechts een kleiner bedrag. Om die dan dmv infomercials en blinde hype een rad voor de ogen te draaien vind ik niet goed. Als consumenten moeten we niet zo blind achter dingen aan gaan lopen, maar eisen dat gamesites objectief nieuws brengen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 02:39:
Ow, dat zijn ook de enige twee noemenswaardige titels zie ik net. folklore en gundam en nog eentje.
Dat is wel een budget line met een budget uitstalling, lol 5 titels...
Heb rfom al, de rest is volgens mij niets. (toch?)
Folkore is een enorm ondergewaardeerd spel... En zou zeker een aanschaf moeten zijn als deze via de platinum reeks goedkoper beschikbaar is.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 14:50:
@ Storm666: Ik begrijp niet dat je een film als Cars op Blu-ray koopt, mijn broertje heeft hem op dvd, en geupscaled ziet hij er goed uit. Bij zo'n cartoon gaat het toch helemaal niet om het scherpe beeld.
Bij een snelle actiefilm, zombiefilm of fantasy lijkt me een superscherp beeld pas echt het geld waard.
Ik heb verschillende redenen om die film op Blu-ray te kopen. Ten eerste staat deze film enorm hoog aangeschreven op verschillende review sites vanwege de geweldige beeld- en geluidskwaliteit. En een film die ik maar 1 keer wil zien ga ik niet op Blu-ray kopen, maar een tekenfilm kijk ik meestal toch wel meerdere keren dus dan geef ik daar liever wat meer geld aan uit.
Ik heb gisteren trouwens eens een directe vergelijking gedaan bij familie van me. We hadden een dure Denon DVD-speler met de DVD versie (geupscaled) en een PS3 met de Blu-ray versie, beide aangesloten op dezelfde HD ready beamer (110 inch beeld _/-\o_ ). Ik kan je zeggen dat de verschillen toch wel duidelijk zichbaar en hoorbaar waren. Het is niet enkel de resolutie die beter is bij de Blu-ray, maar de kleuren spetteren gewooon van het scherm af. De DVD zag er maar bleekjes uit t.o.v. de Blu-ray. Ik heb trouwens al eens eerder een vergelijking gedaan met Casino Royale, maar bij een tekenfilm is naar mijn idee het verschil veel beter te zien vanwege de hoeveelheid felle kleuren die er gebruikt worden.
Helaas vind ik Cars niet de beste film van Pixar.
De film heb ik nog niet helemaal gezien, maar wat ik ervan heb gezien vond ik wel goed :)
Gelukkig zit er ook een trailer van Finding Nemo op, eveneens een paraltje om naar te kijken. Zodra die op Blu-ray komt koop ik die direct. Eveneens als Lord Of the Rings trilogie, Star Wars trilogie, God Father trilogie en de Matrix trilogie (hmm, misschien heb ik wel een trilogie fetisch). :P Heb er zin! _/-\o_
Goeie filmsmaak :P Op de God Father Trilogie na zit ik eigenlijk op precies dezelfde films te wachten (en Transformers ook).

[ Voor 18% gewijzigd door SToRM666 op 10-03-2008 09:24 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best knap zo'n helikopter tussen de huizen (hij lijkt me ook wat klein).

Oh en over GT5.. als je het spel zelf speelt (de prologue) de is ie niet zo mooi als alle filmpjes die je ziet.
GTA zal gewoon grafisch goed zijn en voor GT5 tweaken ze hopelijk het uiterst goedkope slip geluid, want dat is bijna een copy/paste uit GT4 en dat was weer een c/p uit gt3 etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Wat een gezeur. GTA3 was ook geen mooi spel op de PS2, maar geniaal om te spelen. Technisch zijn ze nooit heel erg vooruitstrevend geweest bij Rockstar.
En in de trailers ziet het spel er voor free-roaming niet slecht uit. Alleen zijn de karakters erg grof en is de animatie van de gezichten erg matig. Ik kan er iig niet van wakker liggen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

EfBe schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:03:
Ik denk dat de mensen die zich storen aan de hype dat voornamelijk doen omdat het hun wordt opgdrongen in de reguliere game-pers: als gamer en consument verwacht ik (ok, ... HOOP ik) dat gamenieuws-sites toch wel een beetje onbevooroordeeld naar games kijken, tenslotte is hun mening niet relevant, ze moeten alleen de feiten weergeven.
(...)

Als consumenten moeten we niet zo blind achter dingen aan gaan lopen, maar eisen dat gamesites objectief nieuws brengen.
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.
De websites zijn zo afhankelijk van advertentieinkomsten dat echte objectiviteit een illusie is. Het beste dat je kan doen is diverse reviews lezen en zelf gewichten hangen aan voor- en nadelen die daarin genoemd worden. Echte onafhankelijke websites krijgen minder snel toegang tot info en worden zo voor het grote publiek oninteressant. Spelersreviews zijn per definitie gekleurd door de hype-tsunami en door aankoopverdediging. Ja, wat blijft er dan over?
In feite alleen de videotheek en zelf gaan kijken.

Voorbeeldje is inderdaad AC. Een vriend van me heeft die gekregen en had die zelf normaal niet gekocht. Nou heb ik redelijk veel geduld en probeer ik altijd nog door te graven, wanneer het in eerste instantie niets lijkt. Maar ik heb een avondje zitten graven en echt.... wat een verspilling van mijn tijd. Saai, langdradig, OMG. Als ik hier geld in had gestoken, dan had ik me heel erg bekocht gevoeld. Your mileage may vary, maar dit aspect is nooit heel erg duidelijk doorgeklonken in de reviews.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ff game halen... denk dat het toch maar cod4 wordt... warhawk is wel ok, maar die haal ik zodra die zonder headset in de winkel ligt :) wil um ook wel via ps store downe mja heb geen creditcard :P

En hoe staat met Home? zie het voor me... met alle mede tweakers in de (virtuele) bios :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:01:
Reken er maar op dat hij eerst in japan uit zal komen, en daarna pas hier. Dus rekening houdend met een paar maanden tussen de japanse release en die hier zou dat betekenen dat de full game nu al ongeveer af moest zijn.. Voor zover ik weer is dat verre van de realiteit.. Denk dat je verwachting van een jaar idd realistischer is.
Dan bestel ik wel de prologue wel voor 28 euro. Wat graphics hoop ik wel dat ze wel wat gedaan hebben ten opzichte van HD versie want daar vond ik dat er nog wel want aan mocht gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

homernt schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:51:
Dan bestel ik wel de prologue wel voor 28 euro.
Dan heb je het over een import versie neem ik aan?
De Europese versie is wel uitgebreider he? GT5 prologue ga ik voor de verandering maar eens niet importeren maar gewoon hier in NL bestellen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Gisteren even de demo van resistence:fall of man gedownload en gespeeld en ik vond de controles echt niet te doen.

het richten met de rechter analoge stick ging gewoon te langzaam en was niet echt precies genoeg.
Word dit beter met oefenen of moet ik gewoon prutsen met de instellingen?

Want het ging dusdanig langzaam dat ik telkens binnen de minuut dood was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bramberk15 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:59:
[...]

Als je een beetje goed had gekeken kun je zien dat ie Pana 50PV60 heeft, oftewel een v/d betere plasma's ooit gemaakt. Oftewel deze knakker zit voor een dubbie op de eerste rij.
maar

o, sorry hoor maar de 70 serie is toch wel een stuk mooier!!!! maar voor 777 euro is het wel een goede prijs!!!!!
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bramberk15 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:59:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Deadsy schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:08:
Gisteren even de demo van resistence:fall of man gedownload en gespeeld en ik vond de controles echt niet te doen.

het richten met de rechter analoge stick ging gewoon te langzaam en was niet echt precies genoeg.

Misschien moet je de sensitivity wat hoger zetten als het te langzaam gaat.
Ik heb zelf geen problemen met de controls vind ze juist erg goed t.o.v. Army of Two bijv.
Denk ook dat je er een beetje aan moet wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Waar het bij GTA om gaat is niet de bijzonder mooie graphics, maar juist de gameplay.. dat is wat mensen aanspreekt! En het wordt ook een topper, maakt niet uit wat ze er van bakken omdat het toch een "GTA" is. Hetzelfde als bij final fantasy... dat blijft ook altijd een topper, mensen zullen het altijd kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 17:23

S2S

Ik vind GTA4 er echt prachtig uit zien voor zo'n grote sandbox game. Is toch echt wel een stuk moeilijk om het er zo goed uit te laten zien als bijvoorbeeld een R&C of een Resistance, Gears of War etc...

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 19:19
Ik ben best benieuwd naar GTA IV. Enige wat mij een beetje tegenstaat zijn de nog steeds houterige animaties van de personen. Dit viel mij op in enkele 'gameplay' filmpjes. Hoekig gecreeerd en het beweegt ook houterig. Maar er is natuurlijk wel een grote kans dat ie in mijn huis komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:05:
[...]

De Europese versie is wel uitgebreider he? GT5 prologue ga ik voor de verandering maar eens niet importeren maar gewoon hier in NL bestellen. :D
Op play.com al eerder genoemd in dit draadtje. Dat is de UK versie. Ik neem aan dat alle europese versies hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 13:44
Gister Pixel Junk Monsters DEMO gespeeld en ik moet zeggen dat dit een addictive spel is! De graphics zijn plat en friendly, maar dat is juist de leuke afwisseling tussen al dat 3D geweld zoals UC. Doel van het spel is om je dorpje te beschermen van allerlei 'grappige' maar uiteraard gevaarlijke monsters die het gemunt hebben op je inwoners. Snel bouwen van torens en de juiste keuzes maken lijken het belangrijkste to-do. Mijn dochter van 4jr vond het te moeilijk na Level1, maar het spel gaf haar wel veel 'kijk- en meeleefplezier' en ondertussen kon ik ook weer eens gamen ipv haar te helpen met het Barbie spel van de PS2.
Als je dan toch een keer een spel uit de Store wilt kopen neem dan deze van 61Mb, want die geeft je uren speelplezier voor 'weinig'. Ivm juiste Prijs/Kwaliteit verhouding geef ik dan ook een 7,5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

Ach ja het hele GTA verhaal is natuurlijk een beetje raar. Ik weet nog dat ik GTA 1 kreeg van een vriendje op de middelbare school. 26 diskettes, waarvan er dan weer 3 errors hadden waardoor je weer twee dagen moest wachten.

GTA heeft volgens mij altijd en ' status aparte' gehad. 1 en 2 waren leuk, bij 3 kwam de echte vernieuwing. Toentertijd wel een grote vernieuwing met het sandbox principe en naar mijn idee ook grafisch wel op niveau.

Daarna heeft Rockstar het naar mijn idee wel laten liggen. Er werd online play beloofd maar dat hebben ze niet waar weten te maken. Ook de vernieuwingen in San Andreas en Vice City waren mager. Geen echt nieuwe gameplay mogelijkheden en nog steeds dezelfde soort missies. San Andreas was natuurlijk helemaal een misser met dat geleuter eromheen.

Ik weet niet wat de nieuwste telg zal gaan brengen, de websites die hand-on gespeeld hebben zijn laaiend. Maar goed, in hoeverre is dat objectief vraag ik me altijd af? Feit is dat het de eerste GTA is op een next-gen. Er mag dus wat verwacht worden, ik ben dan ook heel benieuwd of ze naast graphics ook weer eens een vernieuwing in de gameplay kunnen bewerkstelligen.

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:10
Ik vraag me af of ik GTA4 ga spelen. GTA3 heb ik op de hype gekocht, en drie dagen later verkocht omdat ik de controls knudde vond en de framerate ranzig slecht was (vooral tijdens regen). Daarna de hele serie links laten liggen, totdat ik via via aan de PC versie van Vice City kwam. Die heb ik vervolgens grijs gespeeld. San Andreas kon me minder boeien, meer van hetzelfde en de gangsta setting vond ik niks.

Let's hope there will be a demo; ik ga niet nog eens voor gaas met slechte controls en een crappy frame rate ;)
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:05:
[...]

Zit er nou verschil tussen de US en EU versie? En komen ze gelijk uit? Ik twijfel welke ik zal bestellen.
Ik begrijp niet dat je een film als Cars op Blu-ray koopt, mijn broertje heeft hem op dvd, en geupscaled ziet hij er goed uit. Bij zo'n cartoon gaat het toch helemaal niet om het scherpe beeld.
Cars ziet er op blu-ray ongelooflijk prachtig uit kan ik je zeggen. Juist cartoons zien er schitterend uit in HD; ik heb ook de Pixar Shorts BR gekocht en het is de reference schijf van mijn HT op dit moment. Juist bij actiefilms vind ik HD (een tikje) minder tot zijn recht komen omdat je foutjes in het beeld met al die snelle bewegingen veel minder snel ziet. Bij animatiefilms zie je ALLES.

Resistance irriteerde mij ook mateloos in het begin. Je wordt meteen in het diepe gegooid en omdat je in het begin geen health regeneration hebt moet je goed opletten. Maar de controls wennen, het spel wordt beter en voor je het weet is het voorbij :( ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Dr. Strangelove op 10-03-2008 11:16 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:05
Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 18:26:
Een vraagje ik heb pas een bluetooth headset gekocht van Bluetrek(T1). Doet het prima op mij telefoon en de PS3 herkende hem ook.
Als ik hem test in de voicechanger optie, dan doet de microfoon het prima en hoor ik mezelf vanuit de oorplug van de bluetooth headset.
Maar zodra ik UT3 of Eye of Judgment speel dan doet enkel de microfoon het maar niet de oorplug van de bluetooth headset.

Iemand een idee om dit op te lossen?
ik heb precies hetzelfde probleem... iemand een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 20:28:
[...]

Nope! Panasonic 50PV60! Ik zit lekker voor een dubbeltje op de eerste rij van mijn eigen thuisbioscoop! :P
Het was een actie die MediaMarkt Leeuwarden hadden omdat ze 7 jaar bestonden..dus prijzen met 7!
Iemand uit een oud plasma topic is zo lief geweest de advertentie te scannen.
Klik hier voor scan want hij is groot.
Er waren dus maar tien! Als er meer belangstelling was zouden ze loten..echter ik heb de mijne voor de loting al weg kunnen graaien en snel betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG.! net cod4 gehaald en damn... Ben van een 17'' beelschermpje naar een 26'' (geloof ik) hd ready tv gegaan :) en de graphics zijn nog beter als m'n pc :P (C2D / HD3850) weliswaar op de pc rond de 90FPS en op de ps3 60FPS but who cares :D

Ik ben nu iig blij datk um gekocht heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:29:
OMG.! net cod4 gehaald en damn... Ben van een 17'' beelschermpje naar een 26'' (geloof ik) hd ready tv gegaan :) en de graphics zijn nog beter als m'n pc :P (C2D / HD3850) weliswaar op de pc rond de 90FPS en op de ps3 60FPS but who cares :D

Ik ben nu iig blij datk um gekocht heb :)
Ik heb geen Full HD, maar een HD ready van 82 CM ( Zou niet weten hoeveel inch dat is ) en als ik COD4 vergelijk met mijn PS3 en de PC van de broertje dan ziet het er grafisch op de PC toch echt 100 keer mooier uit. Me broertje draaid dan ook wel alles op zn hoogst kwa instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
technoaddict schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:35:
[...]

Ik heb geen Full HD, maar een HD ready van 82 CM ( Zou niet weten hoeveel inch dat is ) en als ik COD4 vergelijk met mijn PS3 en de PC van de broertje dan ziet het er grafisch op de PC toch echt 100 keer mooier uit. Me broertje draaid dan ook wel alles op zn hoogst kwa instellingen.
82cm is 32inch. Hoe groter hoesneller je katelrandjes ziet en zo. Zo heb ik 26inch en 37inch en als ik bijv. FIFA08 op allebij op 720p draai dan zie je op 37inch katelrandjes die ik op 26inch niet ziet. Dus lijkt het op kleiner scherm mooier dan op een groter scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op maandag 10 maart 2008 @ 07:46:
[...]

En dat is zeker omdat GT5 en GTA4 dezelfde soort spellen zijn ofzo |:(, je bent nu een racegame met een sandbox game aan het vergelijken. Waarom zouden mensen geen GTA meer aanschaffen als een compleet ander soort game mooier is :?.
GTA4 wordt al 1,5 jaar lang aangekondigd en gehyped. Wat doet Rockstar? Geen demo. Geen ingame shots. Geen ingame filmpjes. FPS daalt ineens van 60 naar 30. Wordt weer een half jaar uitgesteld. Dan weer 3 maand. Dan is de PS3 versie weer 'wat minder' dan de 360 en ga zo maar door.

Van alles wat ik tot nog toe gezien heb valt het mij smerig tegen in vergelijking met andere spellen. Nu kun je wel roepen 'sandbox game dit en dat' maar we zijn nu toch wel een keer aanbeland in het tijdperk waarop we de pixels niet meer moeten kunnen tellen en dat de houterige mannetjes maar eens verleden tijd moeten zijn.

Metal Gear Solid 4 ziet er ook geniaal uit. COD4 uit. Gebeurt ook genoeg on-screen. Snap echt niet dat mensen alles zo maar voor lief nemen bij Rockstar. Ik wacht iig op de 1e reviews van het spel want mijn verwachtingen zijn niet zo torenhoog meer at the moment.

Als consument zijnde mag je best kritisch zijn tegenover producten die je aanschaft. Ik kan het alleen doen met de dingen die Rockstar zelf uitbrengt en zodra zij daadwerkelijk een filmpje laten zien van iemand die het spel speelt en het ziet er allemaal geniaal uit, dan neem ik mijn commentaar op de graphics terug. Maar ik vind het een foute zaak om (miljoenen) mensen op te naaien met de meest prachtige screenshots en wanneer je dan het spel gaat spelen het allemaal opgeleukte wallpapers blijken te zijn ipv ingame beelden.
Shiver23 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:30:
Wat een gezeur. GTA3 was ook geen mooi spel op de PS2, maar geniaal om te spelen. Technisch zijn ze nooit heel erg vooruitstrevend geweest bij Rockstar.
En in de trailers ziet het spel er voor free-roaming niet slecht uit. Alleen zijn de karakters erg grof en is de animatie van de gezichten erg matig. Ik kan er iig niet van wakker liggen.
Dan ben je waarschijnlijk niet zo'n kritische gamer als ik ben. Betaal je 400 euro voor een console en 65 (mss wel 70) voor GTA4 en dan zijn de gezichten matig, groffe animatie etc. Dan zou ik mezelf toch eens achter de oren krabben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
waarom zitten mensen zo door te zeiken over de grafische kwaliteit van GTA4?
Ten eerste zie ik op de eerste blik echt wel een groot verschilt ussen GTA SA en GTA4 op grafisch vlak, in GTA SA en Vice City zaten erg veel saai eentonige textures en die eentonige texture werd vaak gebruikt voor een volledig gebouw en dan waren er geen of nauwelijks details.
In GTA4 zullen meer textures zijn en die eentonigheid zal weg zijn.

Maar waarom blijven mensen GTA4 vergelijken met andere PS3/XBox360 games zoals bv MEtal Gear 4? Dit zijn 2 total verschillende games, GTA4 zal een veel grotere wereld zijn met bijan volledige vrijheid. Verder zullen er als je je door die grote wereld voortbeweegt geen laad tijden zijn.

Je kunt een sandbox game met een zulk grote wereld niet vergelijken met andere next gen games welke of een closed path hebben (slechts 1 route) of games welke missie based zijn met in elke missie slechts een kleine wereld.

Ja ze hadden GTA4 grafisch gezien bijna net zo mooi kunnen maken als MG4 maar dan hadden ze ergens anders een compromis moeten sluiten. Dan was of de wereld veel kleiner geweest of je had om de haverklap laad tijden gehad. Bv zit je lekker rond te rijden en opeens BOOM loading .....

Het is gewoon een feit dat je bij zulk een game ergens compromissen moet sluiten en ik neem graag iets mindere grafix als ik in ruil daar tegen een grotere wereld krijg war ik zonder laad tijden in kan rond rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

- Ik betaal geen 400 (eigenlijk 600) euro voor een console om één game te spelen.
- Als ik een uurtje of 40 in een singleplayer game kan steken vind ik 60-70 euro geen probleem.
- De jongens bij Rockstar zijn technisch nooit uitzonderlijk onderlegd geweest, dus ik verwacht ook geen wonderen bij GTA4. Wel verwacht ik veel humor, grappige radiostations met geniale en afgrijselijke muziek, een leuke verhaallijn met afwisselende missies.

Ik heb mij een jaar geleden nog prima vermaakt met GTA op de PSP. Waarom zou ik dan mijn spelplezier laten verknallen door gfx die er misschien wat minder uitzien dan die van andere games?
Als het maar niet storend is, de framerate stabiel is en de animaties niet te slecht zijn maak ik me geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:00:
- Ik betaal geen 400 (eigenlijk 600) euro voor een console om één game te spelen.
- Als ik een uurtje of 40 in een singleplayer game kan steken vind ik 60-70 euro geen probleem.
- De jongens bij Rockstar zijn technisch nooit uitzonderlijk onderlegd geweest, dus ik verwacht ook geen wonderen bij GTA4. Wel verwacht ik veel humor, grappige radiostations met geniale en afgrijselijke muziek, een leuke verhaallijn met afwisselende missies.

Ik heb mij een jaar geleden nog prima vermaakt met GTA op de PSP. Waarom zou ik dan mijn spelplezier laten verknallen door gfx die er misschien wat minder uitzien dan die van andere games?
Als het maar niet storend is, de framerate stabiel is en de animaties niet te slecht zijn maak ik me geen zorgen.
Tuurlijk, 100% met je eens

Ik wacht ook al heel lang op GTA4 maar wat ik tot nu toe gezien heb viel / valt mij wat tegen. Ik hoop wel dat Rockstar nog meer een ingame filmpje komt. Lijkt me leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al zou het technisch mogelijk zijn. De wereld van GTA is ZO groot dat het jaaaaren duurt om die helemaal mooie details te geven, is gewoon niet te doen.

Ik maak me er niet zo druk om en kijk er erg naar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:08:
[...]
Tuurlijk, 100% met je eens

Ik wacht ook al heel lang op GTA4 maar wat ik tot nu toe gezien heb viel / valt mij wat tegen. Ik hoop wel dat Rockstar nog meer een ingame filmpje komt. Lijkt me leuk.
Het gekke is dat we eigenlijk nog niets gezien hebben. Al die mooie geprerenderde plaatjes en filmpjes zeggen inderdaad niets. Demo's bij rockstar kunnen we vergeten, dus screenshots zullen de graadmeter worden. Zoals ik al eerder zei vind ik de reviews van games vaak ook veel te positief.

Als ik dan zie dat de PS3 versie van Assassin's Creed gemiddeld een 8 krijgt op basis van 51 reviews dan moet ik me toch even achter de oren krabben. Ik ben nu vrij ver gevorderd in het spel, en ja het is mooi er zitten leuke dingen in. Maar het is toch wel beperkt. Weinig moves, en constant dezelfde missies. Gaat toch wel vervelen als je in 3 steden 3 wijken moet verkennen op dezelfde manier.

Ik zou dan ook niet verder dan een 6,5 a 7 voor dat spel willen gaan. Zeker als je je bedenkt dat het spelletje 65 euries kost.

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Tribal_T schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:22:
[...]

Het gekke is dat we eigenlijk nog niets gezien hebben. Al die mooie geprerenderde plaatjes en filmpjes zeggen inderdaad niets. Demo's bij rockstar kunnen we vergeten, dus screenshots zullen de graadmeter worden. Zoals ik al eerder zei vind ik de reviews van games vaak ook veel te positief.

Als ik dan zie dat de PS3 versie van Assassin's Creed gemiddeld een 8 krijgt op basis van 51 reviews dan moet ik me toch even achter de oren krabben. Ik ben nu vrij ver gevorderd in het spel, en ja het is mooi er zitten leuke dingen in. Maar het is toch wel beperkt. Weinig moves, en constant dezelfde missies. Gaat toch wel vervelen als je in 3 steden 3 wijken moet verkennen op dezelfde manier.

Ik zou dan ook niet verder dan een 6,5 a 7 voor dat spel willen gaan. Zeker als je je bedenkt dat het spelletje 65 euries kost.
Ik vond AC ook erg matig. Het zag er mooi uit en all dat springen en over de daken rennen was leuk maar was niks nieuws omdat dit gewoon gekopieerd is uit Prince Of Persia.
Ik vond de game niks omdat ik vond dat je erg beperkt was in je mogelijkheden. Dus de manieren waarop je je missies kon volbrengen waren erg beperkt. Bv de Assassin missies in Oblivion waren veel leuker en dan is Oblivion nog een erg brede game die zich absoluut niet specilialiseerd op Assassin dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Kan al dat gelul over GTA IV niet gewoon in het GTA IV topic? [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 2. Dit is namelijk het PS3 topic ;) Ik zie wel of ik hem koop als ie uit is, klaar.

Weer ontopic: Voor de shop heb je toch een beurs die je kan vullen met creditcard of zo'n kraskaartje die hier nog niet uit is (naam ff kwijt). Is het veel moeite als iemand anders, die wel een creditcard heeft er geld op zet? Is het gewoon paar cijfertjes intoetsen en klaar? Ik heb geen idee hoe dat werkt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Shiver23 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:00:
De vorige delen was op een 3rd party engine (Renderware, nu van EA) en veel Rockstar employees van de vorige delen werken er niet meer.

Om de hype te rechtvaardigen moet het IMHO echt beter dan VC of SA, want die waren na een tijdje echt niet meer om door te komen, VC ging daarbij nog meer dan SA. Dus ze moeten geen tenenkrommende missies meer in die game stoppen en de controls moeten niet zo erbarmelijk meer zijn als de vorige delen waarbij je je pookje 1 mm naar links/rechts bewoog en je motor waarop je reed al plat op het wegdek lag, je dus crashte en die hele takkemissie opnieuw kon doen.

Als ik zie hoe oblivion eruit ziet met een inmense wereld en vele verhaallijnen en diepgang, dan moet GTA dat iig kunnen benaderen qua graphics, diepgang en wereldgrootte.

Kijk, als die hype er niet was, en die gamesites niet volgepost werden door mensen die al een natte broek krijgen wanneer ze GTA moeten spellen, dan kon de game op zn waarde geschat worden. Nu kan dat gewoonweg niet. Dus, het zal wel goed verkopen, en geen reviewer zal durven beweren dat het een overgewaardeerde game is. Dat was ook niet zo bij Halo, niet bij AC en dat zal ook niet gebeuren bij GTA.

Maar goed, als ik naar de performance van The Sims 2 kijk op de PC van mn vrouw dan mogen we met zn allen niet klagen over de overgewaardeerheid van de games ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Deadsy schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:08:

Ach als je achter dingen duikt en de omgeving gebruikt is het best nog zo slecht niet! Ja je moet niet zomaar gaan "stormen!"
S2S schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:43:
Ik vind GTA4 er echt prachtig uit zien voor zo'n grote sandbox game. Is toch echt wel een stuk moeilijk om het er zo goed uit te laten zien als bijvoorbeeld een R&C of een Resistance, Gears of War etc...
Hehehe yup vergeet niet sandbox games moeten hele werelden renderen! Sommige mensen vergeten gewoon dat de mooiste titels ..erg gelimiteerd zijn geweest! Altijd maar paadje x, paadje y, paadje z, trapje hier op en af etc!

Oh ja iedereen kan een omgeving renderen maar als je er toch niet kan komen kunnen ze het renderen op medium of low detail!

Al dat gedoe over "GTA4 is niet zo mooi als ik verwacht" ..hell als iemand dat vindt moet die persoon GTA4 maar niet spelen! Ga dan maar HS of AC spelen..dat die games veel minder herspeelbaar en langdurend zijn is dat een luxe probleem niet?

Ik ga gewoon geniet van de GTA humour, de spoofs het rijden, het schieten en luisteren naar de radio! DAT is GTA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 19:19
GTA heeft gewoon een foutje gemaakt met de eerder vrijgegeven plaatjes. Deze waren zo opgepoetst dat mensen torehoge verwachtingen hebben gekregen van zowel graphics als gameplay. Nu blijkt het eerste tegen te gaan vallen en daar is gewoon wat commentaar op. Ik snap dat best. Na het zien van die ingame filmpjes ben ik er ook niet meer helemaal zeker van.

Verder heb ik de lijst van auto's van GT5 nog even doorgespit. De ferrari 599 veegt de vloer aan met iedere andere auto op de lijst... Ik vind het wel stijl dat de F40 er ook inzit. Heerlijke auto nog steeds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:50:
[...]

GTA4 wordt al 1,5 jaar lang aangekondigd en gehyped. Wat doet Rockstar? Geen demo. Geen ingame shots. Geen ingame filmpjes. FPS daalt ineens van 60 naar 30. Wordt weer een half jaar uitgesteld. Dan weer 3 maand. Dan is de PS3 versie weer 'wat minder' dan de 360 en ga zo maar door.

Van alles wat ik tot nog toe gezien heb valt het mij smerig tegen in vergelijking met andere spellen. Nu kun je wel roepen 'sandbox game dit en dat' maar we zijn nu toch wel een keer aanbeland in het tijdperk waarop we de pixels niet meer moeten kunnen tellen en dat de houterige mannetjes maar eens verleden tijd moeten zijn.

Metal Gear Solid 4 ziet er ook geniaal uit. COD4 uit. Gebeurt ook genoeg on-screen. Snap echt niet dat mensen alles zo maar voor lief nemen bij Rockstar. Ik wacht iig op de 1e reviews van het spel want mijn verwachtingen zijn niet zo torenhoog meer at the moment.

Als consument zijnde mag je best kritisch zijn tegenover producten die je aanschaft. Ik kan het alleen doen met de dingen die Rockstar zelf uitbrengt en zodra zij daadwerkelijk een filmpje laten zien van iemand die het spel speelt en het ziet er allemaal geniaal uit, dan neem ik mijn commentaar op de graphics terug. Maar ik vind het een foute zaak om (miljoenen) mensen op te naaien met de meest prachtige screenshots en wanneer je dan het spel gaat spelen het allemaal opgeleukte wallpapers blijken te zijn ipv ingame beelden.

[...]

Dan ben je waarschijnlijk niet zo'n kritische gamer als ik ben. Betaal je 400 euro voor een console en 65 (mss wel 70) voor GTA4 en dan zijn de gezichten matig, groffe animatie etc. Dan zou ik mezelf toch eens achter de oren krabben.
Dat de mensen alles maar voor lief nemen zal een reden hebben. Vrijwel iedereen vind de gta serie erg gaaf om te spelen. Je bent uitzondering als dat niet zo is en dat komt niet door de hype. GTA zit ook gewoon heel goed in elkaar. Ik heb een tijdje geen zin gehad om San andreas te spelen vanwege de weinige vernieuwingen, maar wat een spel. Ik was gelijk weer helemaal verslaafd het heeft gewoon iets pakkends en is ontzettend leuk om te spelen. Nu met GTA 4 wordt alles een stuk realistischer en ik kan eerlijk gezegd niet wachten. Het zou vreemd zijn als het spel in ene slechter zou zijn dan de vorige delen. Rockstar weet echt wel waar het mee bezig is en na het zien van de beelden heb ik er de volste vertrouwen in en ga ik het spel zeker halen voor 50-55 euro.

Over de matige gezichten en groffe animatie, dan ben je toch wel erg kritisch. Ik vind er niks mis mee en vind ze er voor een ps3/360 spel goed uitzien. Als je vervolgens kijkt naar de interactiviteit met de spelwereld vind ik er al helemaal niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 11-09 15:02

zAo

GPLv2 Fanboy

Heeft iemand al iets vernomen van een nieuw Formule 1 spel? De huidige is nog van 2006 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Heb me laten vertellen dat er ook een 120GB-versie in productie is.
Is iemand op de hoogte wanneer die europa inkomt?
Zoja, is die ook BC met PS2?

Die 80Gb-versie zal niet in de EU verkocht worden heb ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ik lees af en toe dat je geimporteerde spellen nieuw in EU op PSN kan spelen... Zo kon dit met COD4 niet las ik. Kan iemand dit bevestigen, of liever ontkennen :D

Ga over een paar weken naar de VS en het zou mooi zijn als ik wat games kon meenemen en die ook nog hier online kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Flipm0de schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:01:
ik lees af en toe dat je geimporteerde spellen nieuw in EU op Live kan spelen... Zo kon dit met COD4 niet las ik. Kan iemand dit bevestigen, of liever ontkennen :D

Ga over een paar weken naar de VS en het zou mooi zijn als ik wat games kon meenemen en die ook nog hier online kan spelen
Live? We hebben t hier over de ps3 hoor :P of bedoel je psn? Je kunt het wel spelen, alleen sommige games niet in je eigen gebied, je kunt dus alleen maar op US servers spelen bijvoorbeeld, net zoals je met een EU motorstorm alleen op europese en australische servers kunt spelen. Ik dacht dat ze COD4 gelijk zouden trekken qua updates waardoor het wel samen kan werken (dus verschillende versies) maar pin me hier niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Flipm0de schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:01:
ik lees af en toe dat je geimporteerde spellen nieuw in EU op Live kan spelen
Of je zit in het verkeerde topic én heb je een leugentje verteld (360 was de deur uit).
Of je weet nog niet dat het PSN heet... :+

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 06:26
Even een vraagje tussendoor:

Ik heb net een ps3 40gb gekocht. waanzinnig apparaat.
Maar nu vraag ik me af of ik hem ook kan aansluiten op me pc. dwz dell 2407WFP en logitech z5500.
De logitech moet gewoon lukken met een optische kabel toch?
Maar bij het scherm is de DVI al bezet door mijn PC. Kan ik mijn component uitgang van de ps3 ook gebruiken om 1080p op mijn beeldscherm te toveren of heb ik daar echt een HDMI->DVI kabel en een switch voor nodig?
Ik las zelfs ergens op internet dat dit scherm geen 1080p HDCP ondersteunt maar alleen 720p. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en om maar back on topic te gaan , ipv gta 4 ( mensen oordeel pas als het spel er is , )

heeft iemand enig idee wanneer de ps3 met standaaard rumble functionaliteit uitgebracht wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Armada schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:06:
[...]

Of je zit in het verkeerde topic én heb je een leugentje verteld (360 was de deur uit).
Of je weet nog niet dat het PSN heet... :+
Moet dus PSN zijn :P
jdm8 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:05:
[...]

Live? We hebben t hier over de ps3 hoor :P of bedoel je psn? Je kunt het wel spelen, alleen sommige games niet in je eigen gebied, je kunt dus alleen maar op US servers spelen bijvoorbeeld, net zoals je met een EU motorstorm alleen op europese en australische servers kunt spelen. Ik dacht dat ze COD4 gelijk zouden trekken qua updates waardoor het wel samen kan werken (dus verschillende versies) maar pin me hier niet op vast.
hmmm, dat is jammer. Want straks kan ik GTA en PES niet tegen vrienden spelen |:(

[ Voor 53% gewijzigd door Flipm0de op 10-03-2008 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:29:
en om maar back on topic te gaan , ipv gta 4 ( mensen oordeel pas als het spel er is , )

heeft iemand enig idee wanneer de ps3 met standaaard rumble functionaliteit uitgebracht wordt ?
*Kijkt in zijn glazen bol* Ik denk over 2 dagen, 6 uur en 23 minuten :+

Hoe moeten wij dat weten?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de duitse uncharted ook nederlandse taal heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:39:
Weet iemand of de duitse uncharted ook nederlandse taal heeft?
Mijn nederlandse versie had wel duits iig, dus lijkt mij wel. Volgens mij zijn er Bij uncharted wel verschillende regio's, maar duitsland ligt in dezelfde regio als Nederland, dus moet gewoon hetzelfde zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
jdm8 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:45:
[...]

Mijn nederlandse versie had wel duits iig, dus lijkt mij wel. Volgens mij zijn er Bij uncharted wel verschillende regio's, maar duitsland ligt in dezelfde regio als Nederland, dus moet gewoon hetzelfde zijn. :)
Alle Uncharted-versies waar ook ter wereld zijn hetzelfde. De Amerikaanse versie kun je ook in het NL spelen indien gewenst. En als je je in NL gekochte exemplaar op een Japanse PS3 speelt, is die in het Japans en gecensureerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Flipm0de schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:52:
[...]
Moet dus PSN zijn :P
[...]
hmmm, dat is jammer. Want straks kan ik GTA en PES niet tegen vrienden spelen |:(
Niet zo snel. Er zijn meer spellen die wél wereldwijde servers hebben dan niet. UT3 en Motorstorm zijn uitzonderingen. COD4 is een geval apart waarbij je nu wel weer tegen iedereen kan spelen omdat de patch eindelijk ook in de EU is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Shiver23 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:18:
[...]

Niet zo snel. Er zijn meer spellen die wél wereldwijde servers hebben dan niet. UT3 en Motorstorm zijn uitzonderingen. COD4 is een geval apart waarbij je nu wel weer tegen iedereen kan spelen omdat de patch eindelijk ook in de EU is uitgekomen.
Ow sorry, dan loop ik achter 8)7 Is er misschien ook ergens een site waarop bijgehouden wordt welke games "onlin regio locked" zijn? net zoals er sites zijn waarop bijgehouden wordt welke blurays regio vrij zijn. Dat zou wel hangdig zijn namelijk.

[ Voor 21% gewijzigd door jdm8 op 10-03-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Shiver23 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:18:
[...]

ow dat is mooi! Dus gewoon even goed nakijken op of het spel wereldwijde servers heeft voordat je hem koopt :) THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

zAo schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:59:
Heeft iemand al iets vernomen van een nieuw Formule 1 spel? De huidige is nog van 2006 namelijk.
Nog steeds onbekend. EA heeft de rechten weer terug, maar een datum voor een nieuw (multiplatform) game is er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jdm8 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:20:

Is er misschien ook ergens een site waarop bijgehouden wordt welke games "online regio locked" zijn? net zoals er sites zijn waarop bijgehouden wordt welke blurays regio vrij zijn. Dat zou wel handig zijn namelijk.
Dat zou inderdaad erg handig zijn, of gewoon achterop de cover?
Zou zelf Army of Two en R6 Vegas 2 willen importeren maar ik wil wel op EU servers kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

http://www.gametrailers.com/player/31665.html Van de makers van flOw, Is wel heeeeel anders. Het zou vet zijn als ze dat gratis uitbrengen op psn. Of alles wat oppoetsen en voor €5 aanbieden :9 want het ziet er best leuk uit,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Er komt een officiele PS3 Blu-Tooth headset:

Afbeeldingslocatie: http://i219.photobucket.com/albums/cc45/ymmv99/ps_bluetooth842.jpg

Description
Provides High-fidelity audio input to PS3
Supports “voice command” in certain PS3 games
Easy pairing through USB connection with PS3
Comes with docking station for easy charging
Compatible with cellphones

Target
Consumers who want to communicate while in-game

Price
Standalone – $49.99 MSRP; SOCOM: Confrontation bundle - $59.99 MSRP

Launch
July/August

[ Voor 6% gewijzigd door ymmv op 10-03-2008 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

PWM schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:27:
[...]

Nog steeds onbekend. EA heeft de rechten weer terug, maar een datum voor een nieuw (multiplatform) game is er nog niet.
Van Eurogamer:
Former Microsoft exec Peter Moore joined EA Sports as president last July. In his most recent blog post, Moore addressed the rumour that EA Sports might pick up the license to Formula One, stating that although he is a big fan of the sport, the licence just isn't available.

"The excitement that Lewis Hamilton has brought to the sport, and its vast global appeal, make it an appealing game licence, but as of right now it is not available," he detailed.

"Maybe in a few years the situation will change, but until then we fully respect the rights held by our partners at Sony."
Zit Peter Moore te slapen of heeft Sony nog rechten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Shiver23 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:52:
[...]

Van Eurogamer:

[...]

Zit Peter Moore te slapen of heeft Sony nog rechten? :?
Vreemd verhaal :?

Dat betekend dat Sony de rechten nog heeft, maar er niet echt wat mee doet? Ze kondigen het spel echt wel een tijdje van te voren aan.\

En waarom heeft EA dan Hamilton gecontracteerd :?

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 10-03-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 28-08 10:01
Wel een mooie headset
Zou hem alleen kopen in een combi met een spel. Socom met headset voor 70 euro zou ik hem wel aanschaffen.
Want los vind ik hem wel prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 11-09 15:02

zAo

GPLv2 Fanboy

PWM schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:19:
[...]
En waarom heeft EA dan Hamilton gecontracteerd :?
Misschien om een Hammi-game te maken? Misschien net zoiets als Porsche- of Ferrari Challenge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 06:26
ik zit net Army of Two weer eens aan te slingeren en in het main screen is de Friends list (bijna) exact zoals die in de XMB te bereiken om berichten te versturen :) sweet !

[edit]alleen message functie is te gebruiken en niet de chat functie

[ Voor 19% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-03-2008 20:49 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.