Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 67.568 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Penetrator schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:27:
Even een vraagje tussendoor:

Ik heb net een ps3 40gb gekocht. waanzinnig apparaat.
Maar nu vraag ik me af of ik hem ook kan aansluiten op me pc. dwz dell 2407WFP en logitech z5500.
De logitech moet gewoon lukken met een optische kabel toch?
Maar bij het scherm is de DVI al bezet door mijn PC. Kan ik mijn component uitgang van de ps3 ook gebruiken om 1080p op mijn beeldscherm te toveren of heb ik daar echt een HDMI->DVI kabel en een switch voor nodig?
Ik las zelfs ergens op internet dat dit scherm geen 1080p HDCP ondersteunt maar alleen 720p. :S
Ach ja als je de juiste bekabeling hebt dan lukt het wel hoor maar inderdaad je moet het wel op de DVI poort aansluiten dus een HDMI naar DVI kabel heb je wel nodig. Of je gebruikt een AV component PS2/PS3 kabel aangezien je monitor daar ook support voor heeft! Hij heeft HDCP support en 1920x1200 dus zal 1080p aankunnen!

1080i maximaal via component en 1080p via DVI. Voila daar ben je! http://www.hardware.info/...areproducts/bGNkapiXmJbK/

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

homernt schreef op maandag 10 maart 2008 @ 08:28:
[...]

Bij play.com staat GT5 al op release date 26/09/2008. Als dat klopt kan ik nog wel even wachten. Maar iets zegt mij dat het nog wel een jaar gaat duren.
GT5 misschien wel, maar gt5P niet :P

http://www.play.com/Games...o-5-Prologue/Product.html

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Kopen jullie ook wel eens tweedehands spelletjes via internet, op marktplaats bijvoorbeeld?
Of kopen jullie ze allemaal nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Nico111 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:11:
Kopen jullie ook wel eens tweedehands spelletjes via internet, op marktplaats bijvoorbeeld?
Ik koop ze wel eens bij Dr Games of cash convertors, maar meestal nieuw (play/cduniverse).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:11

Emiel1984

Made in NL

De eerste 2 games nieuw gekocht samen met de ps3. De +\- 7 games erna via mp. Geen problemen hiermee nog gehad. Betaalde dan "van 25 euro voor Fear tot 42 euro voor Uncharted" (beide incl verzendkosten). Je loop tuurlijk altijd het risico dat je de verkeerde tegenkomt maar met een beetjenadenken weet je de enkele oplichter er zo uit te halen.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik koop games meestal nieuw, omdat ik games direct bij de release koop. Ik verkoop ze soms wel via marktplaats. Gaat altijd wel goed.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Ik importeer vaak games die eerder in de US zijn (regio vrij ftw). Graag zou ik games met mede tweakers willen ruilen b.v. maar volgens mij mogen we het hier op het forum er niet over hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:20

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Maar nu vraag ik me af of ik hem ook kan aansluiten op me pc. dwz dell 2407WFP en logitech z5500.
Maar bij het scherm is de DVI al bezet door mijn PC. Kan ik mijn component uitgang van de ps3 ook gebruiken om 1080p op mijn beeldscherm te toveren of heb ik daar echt een HDMI->DVI kabel en een switch voor nodig?
Ik las zelfs ergens op internet dat dit scherm geen 1080p HDCP ondersteunt maar alleen 720p. :S
Ik heb de PS3 via HDMI->DVI aangesloten op m'n 2407WFP en m'n PC op de vga ingang gezet. Zat als het goed is een VGA kabel bij je Dell geleverd, gebruik die. Een cheap ass kabel van de pc boer gaf bagger beeld, nu zie ik het verschil met DVI niet. En hij pakt gewoon 1080p.
Samen met het geluid over een Z680 is het _/-\o_ . Hij zit trouwens tijdelijk op de 2407 tot ik mijn Panasonic TH-42PZ85 heb.

[ Voor 6% gewijzigd door SayWhatAgain! op 10-03-2008 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:32
één keer via ebay gekocht. 45 euro inc verzending. Hier in de winkel kost de game nog steeds 65 euro. Had de game na 5 dagen binnen. GT5P wordt mijn volgende game denk ik. Klein prijsje op play.com.
Wordt GT5 grafisch anders dan GT5P? Of is het alleen de uitgebreide versie?
Een andere game waar ik me ook prima mee vermaak is PixelJunk Monsters. Voor 5 euro nog wat heb ik er toch al ong 7 uur plezier van gehad, en ik heb de game nog niet eens een week :) Wel moeilijk sommige mappen. En erg frustrerend soms.
Met PixelJunk Monsters en Burnout merk ik wel dat COD4 niet meer in mijn PS3 komt. Zal vast wel weer keer veranderen, maar voorlopig ben ik wel zoet met deze 2 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hesr schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:53:
[...]

*Kijkt in zijn glazen bol* Ik denk over 2 dagen, 6 uur en 23 minuten :+

Hoe moeten wij dat weten?
ach mischien is hier iemand die bij een games zaak werkt , en wat meer weet, of een insider bij sony bijvoorbeeld he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een game bij een 2e hands computerwinkel gekocht (rfom) voor 29 euro.
Brunout via ebay voor € 43 (binnen een week binnen met 3mannekes), formula one verkocht via marktplaats voor 35 euro en via mp ook wipeout fusion gekocht voor 12,50, ook nog the orange box (€33) en fight night 3 (€22) via ebay:biz2, laatste wacht ik nu op.
En een dualshock 3 via yesasia voor 37 euro waar ik ook nog op wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag m'n Z5500 setje opgepikt.. DAAAAAAAAAAAMN wat een verschil. Had hiervoor dus gewoon stereo via een (oud) standaard philips systeempje, maar dit gaat toch wel voorbij aan m'n verwachtingen. Game natuurlijk altijd al in HD (37") maar surround sound heeft nog een paar maandjes op zich moeten laten wachten. PS3 via optical en PC gewoon via de standaard 5.1 kabeltjes. Mooi bedieningsstation ook erbij en een kleine afstandsbediening, altijd praktisch.

Boel kan er aardig op klappen (1010W piekvermogen) dus denk dat m'n buren niet heel blij met me zijn de komende tijd. Heb nu nog een handdoek onder m'n versterker liggen, iemand anders nog een tip om de pijn voor de onderburen te verzachten? Gewoon even een stuk schuimrubber regelen ligt het meest voor de hand denk ik..

Wij gaan nu iig even lekker Army for Two in co-op beginnen. Zal een hele nieuwe beleving worden zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik heb een paar weken geleden Ninja Gaiden Sigma, Motorstorm en Virtua Fighter 5 voor €12,50 per stuk gekocht bij de FRS (2e hands). Vooral over Ninja Gaiden en Motorstorm ben ik érg te spreken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

FeaR

In GoT we trust

m4yall schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:12:GTA heeft gewoon een foutje gemaakt met de eerder vrijgegeven plaatjes. Deze waren zo opgepoetst dat mensen torehoge verwachtingen hebben gekregen van zowel graphics als gameplay.
Zou jammer dat developers screenshots eerst door de fotosoep heen halen.
Screenshots van Killzone 2 hebben hetzelfde ondervonden. Gaat toch wel van de geloofwaardigheid van een developer af. Graphics zijn een deel van of een game goed is of niet, maar een game met een superieure gameplay scoort naar mijn mening hoger dan een perfect uitziende game. Om nog maar eens het voorbeeld van The Darkness aan te halen: graphics die niet echt next-gen zijn, maar een verhaal en gameplay die je de graphics doet vergeten…

PS3 gewoon verbinden met een optische kabel en je hebt digitaal geluid (DD en DTS) via je Logitech Z-5500.
En 1080p kan wel via component verzonden worden, maar het probleem ligt meestal bij dat het scherm geen 1080p input accepteert. Maximale wat je uit je component kan krijgen is dus 1080i of 720p. Dus of het wordt kabels wisselen (wellicht is er iets van een switch te koop) of je moet genoegen nemen met 720p input op je Dell…
ymmv schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:51:Er komt een officiele PS3 Blu-Tooth headset:

[afbeelding]

Price
Standalone – $49.99 MSRP; SOCOM: Confrontation bundle - $59.99 MSRP
Vind het wel een beetje een vaag plaatje om de launch van een nieuwe gadget aan te kondigen. Zoiets zou ik ook nog wel kunnen fabriceren. De banana-controller was ooit ook een aankondiging en die zag er toch een stuk geloofwaardiger uit.

Desondanks zou het wel een leuke gadget zijn, vooral als het ding ook te linken was met je mobiele telefoon en ook zo als headset gebruikt zou kunnen worden. Blijft alleen de vraag hoe groot het wordt. Want persoonlijk vind ik die Nokia/Samsung blu-tooth headsets erg mooi, beter dan die lompe dingen van Jabra.

Prijs is wel weer zoals we van Sony gewend zijn: best hoog…
Marktplaats en dergelijke zijn zeker goed te doen voor 2e handse PS3 spellen. PS3 games durf ik zelfs per post te bestellen. Xbox 360 games haal ik altijd op om deze op krassen te controleren. Ten eerste door het kras-probleem wat die console heeft/had. En ten tweede omdat dvd’s sneller krassen dan de Blu-Ray discs die de PS3 slikt.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 00:11:
Heb nu nog een handdoek onder m'n versterker liggen, iemand anders nog een tip om de pijn voor de onderburen te verzachten? Gewoon even een stuk schuimrubber regelen ligt het meest voor de hand denk ik..
Kan je de subwoofer (want daar zit de versterker toch in bij de Z-5500?) gewoon niet iets minder hard zetten of de crossover lager instellen. Of ben jij zo’n type dat perse alles het hardst wilt hebben. Weet verder niet wat de instellingen toelaten van de Z-5500. Maar als ik hier mijn sub voluit zet dan tril ik hier standaard weg als ik bijvoorbeeld in Burnout mijn auto alleen al stationair laat lopen… :D

Maar iets van trillingsdempend materiaal zal wel voldoen. Want de buren zullen wellicht geen last hebben van het geluid, maar meer van de trillingen. Dus gewoon bij de bouwmarkt een stuk dempend materiaal kopen. Jammere is alleen dat het spul meestal per pakken van 2,5m verkocht wordt…

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 01:55:
Kan je de subwoofer (want daar zit de versterker toch in bij de Z-5500?) gewoon niet iets minder hard zetten of de crossover lager instellen. Of ben jij zo'n type dat perse alles het hardst wilt hebben. Weet verder niet wat de instellingen toelaten van de Z-5500. Maar als ik hier mijn sub voluit zet dan tril ik hier standaard weg als ik bijvoorbeeld in Burnout mijn auto alleen al stationair laat lopen :D

Maar iets van trillingsdempend materiaal zal wel voldoen. Want de buren zullen wellicht geen last hebben van het geluid, maar meer van de trillingen. Dus gewoon bij de bouwmarkt een stuk dempend materiaal kopen. Jammere is alleen dat het spul meestal per pakken van 2,5m verkocht wordt
Ja, zo'n type ben ik ja ;)
Je kunt de woofer, center en surround speakers gewoon los instellen qua volume, maar als ik dan toch zo'n kist heb liggen wil ik er wel een beetje gebruik van maken natuurlijk he 8)
Ik snap die verhalen over het horen van de console ook nooit, want ik knal gewoon het geluid open, dan hoor je zo'n zacht briesje zowieso nooit (films kijk ik nog steeds via DVI-HDMI op HTPC)...

Verder over Army of Two (nu bijna 2 uurtjes gespeeld):
er zitten wat leuke co-op toevoegingen in (bv. de Aggro meter) wat het wel leuk maakt, en het is zowieso veel leuker om met z'n tweeen te gamen imho, maar af en toe heb ik toch nog wel het gevoel dat het allemaal niet zo lekker loopt. M'n maat zat al een keer vast vlakbij een muur (kon niet meer weglopen) en het parachute besturen met de sixaxis is leuk bedacht, maar perfecte uitwerking is natuurlijk zeer moeilijk. In het begin zit je nog wel een aantal keren tegen een rotswand.
Ik weet nog niet of we na het uitspelen van de campaign het spel veel zullen oppakken voor het online gedeelte. Voor hetzelfde geld gaat hij misschien al snel in de verkoop, maar laten we eerst nog maar wat verder spelen, wie weet wordt het later nog wel vetter, maar tot nu toe heb ik helaas nog niet heel veel voldoening gekregen...
Ow ja, de hakbar mannetjes die met explosieven om hun middel op je af komen lopen en zichzelf laten ontploffen zijn wel erg lachen gedaan, daar moet je goed voor opletten als je denkt goed in je cover te zitten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 02:09:
[...]Ja, zo'n type ben ik ja ;)
Je kunt de woofer, center en surround speakers gewoon los instellen qua volume, maar als ik dan toch zo'n kist heb liggen wil ik er wel een beetje gebruik van maken natuurlijk he 8)
Ik snap die verhalen over het horen van de console ook nooit, want ik knal gewoon het geluid open, dan hoor je zo'n zacht briesje zowieso nooit (films kijk ik nog steeds via DVI-HDMI op HTPC)...
Ik ken het... zo'n type ben ik ook.
Sterker nog: ik heb twee front speakers waar al een subwoofer in is gebouwd, maar voor de goede orde heb ik ook nog maar een losse subwoofer er naast staan. Anders is het toch geen echte 5.1 set :P

Al is het soms wel wat te veel van het goede. In sommige race-games disable ik mijn gewone subwoofer wel. Met normale sportwagens is het best te doen met 3 woofers, maar als ik een Amerikaanse bak kies met een dikke V8 wordt het toch wat te veel van het goede.

En het horen van een console kan ik wel begrijpen. Zoals nu (dus tijdstip 2:16) game ik ook, maar dan wel geluid via de tv boxen. Want ik slaap op zolder en mijn ouders gaan het niet waarderen als ik dan de surround-set aan zet. Opzich mag ik alleen maar gebruik maken van de set als ze er niet zijn... best jammer eigenlijk :(

* FeaR moet toch maar eens op zoek naar een eigen huisje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 02:18:
/me moet toch maar eens op zoek naar een eigen huisje
Das altijd het beste ja ;) Ik zit hier gewoon in een studentenflat nog steeds, maar we hebben hier goede muren, dus van je buren heb je niet zo snel last. Als we dan met z'n tweeen zitten te gamen kunnen die speakers nog best aan rond deze tijdstippen (op een redelijk niveau dan).

Snap niet dat ik nooit eerder in surround heb geinvesteerd, want eigenlijk hoort dat net zo goed bij 'next-gen' gaming als een flink HD scherm (ja, ik weet dat we op de vorige generatie ook al 5.1 geluid hadden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 02:37:
[...]Snap niet dat ik nooit eerder in surround heb geinvesteerd, want eigenlijk hoort dat net zo goed bij 'next-gen' gaming als een flink HD scherm (ja, ik weet dat we op de vorige generatie ook al 5.1 geluid hadden).
Mijn eerste investering(en) worden toch wel een nieuwe receiver met HDMI ingangen en met de mogelijkheid om DD True HD en dergelijke af te spelen. En ik wil toch wel een Full HD scherm. Ik zit op voldoende afstand om te doen met 720P, maar ik betrap mezelf erop dichter op het scherm te zitten als ik aan het gamen ben. Dus dan zou een Full HD scherm wel van pas komen. Probleem is alleen dat ik aan ambi-light gewend ben geraakt en dat zeker weer op mijn nieuwe tv wil. En een Full HD met ambilight is best prijzig.

En over 5.1 geluid op de PS2: daar heb ik nooit wat van gemerkt. Enige spel wat ik had waarbij mijn receiver aangaf dat er DD3/2 (dus Dolby Digital 5.1) werd gecodeerd was bij het beginfilmpje van Gran Turismo 4. Verder altijd Dolby Pro Logic en niets van DD 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vice City speelde ik wel altijd met DTS , hele beleving destijds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
[...]
(films kijk ik nog steeds via DVI-HDMI op HTPC)...
Hey, kun jij op deze manier gewoon normale DVD's afspelen? ik heb, nogsteeds, het probleem dat ik dat op mijn tft monitor niet kan met DVI-HDMI kabel.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-09 12:42
weet iemand of sony zijn prijzen ook gaat verlagen nu XBOX dat ook heeft gedaan?
Of blijven ze als ijskonijnen toekijken?

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
the squaler1 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 08:48:
weet iemand of sony zijn prijzen ook gaat verlagen nu XBOX dat ook heeft gedaan?
Of blijven ze als ijskonijnen toekijken?
Dat mensen een wii kopen en geen xbox heeft een andere reden dan prijs.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verkoop wel via internet (marktplaats) en ruilen doe ik ook wel via internet (hier of marktplaats), puur kopen zou ik niet snel doen eigenlijk.. een goede reden heb ik hier niet echt voor, is denk ik meer het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelP102
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Vandaag m'n Z5500 setje opgepikt.. DAAAAAAAAAAAMN wat een verschil. Had hiervoor dus gewoon stereo via een (oud) standaard philips systeempje, maar dit gaat toch wel voorbij aan m'n verwachtingen. Game natuurlijk altijd al in HD (37") maar surround sound heeft nog een paar maandjes op zich moeten laten wachten. PS3 via optical en PC gewoon via de standaard 5.1 kabeltjes. Mooi bedieningsstation ook erbij en een kleine afstandsbediening, altijd praktisch.

Boel kan er aardig op klappen (1010W piekvermogen) dus denk dat m'n buren niet heel blij met me zijn de komende tijd. Heb nu nog een handdoek onder m'n versterker liggen, iemand anders nog een tip om de pijn voor de onderburen te verzachten? Gewoon even een stuk schuimrubber regelen ligt het meest voor de hand denk ik..

Wij gaan nu iig even lekker Army for Two in co-op beginnen. Zal een hele nieuwe beleving worden zo :D
De z5500 is echt een ideaal setje voor de ps3, heb hem zelf ook al een paar maanden en zker tevreden mee. Als je een moeder of buren heby die niet tegen hard geluid kunnen moet je hem niet nemen, want dit ding blaast als een gek _/-\o_ De ps3 staat nu ook aangesloten op een full hd 40" scherm (24hz) dus blu-ray checken gaat ook geweldig. Foto van mn set:

Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.info/images/usersys/large/002743-3.jpg

Ik koop zelf haast al mn ps3 games 2dehands, scheeld soms meer dan de helft. Ik koop de spellen dan bij mensen op het forum van gamingonly, dit vind ik wat vetrouwelijker dan van iemand op marktplaats omdat ze op die site bijhouden wie een goede handelaar is enz.

[ Voor 8% gewijzigd door MarcelP102 op 11-03-2008 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel0672
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-08 09:43
Iemand enig idee of/wanneer Sony een firmware opleverd met daarin ondersteuning voor DTS-HD MA en de nieuwe formaten via Bitstream??
(Ik vraag me eerlijk gezegd af of ze hier uberhaupt mee bezig zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Hmmm, bij het uitleggen in het 360 topic waarom de HDD alleen van MS mag komen, zijn er voor mezelf ook ineens puzzelstukjes op zijn plaats gaan vallen voor wat betreft de installatienoodzaak bij de PS3. Kijken of jullie dit logisch vinden, misschien is deze uitleg er al eens geweest, maar ik heb dit nog niet gelezen.

In eerste instantie dacht ik dat het te maken had met het uitpakken van de install-files. maar dat was niet het geval, aangezien Heavenly Sword Demo voor en na installatie even groot is.
Nee, de oorzaak is volgens mij juist het omgekeerde. Ik las op het beyond3d.com forum dat de PS3 hoogstwaarschijnlijk een assymetrische encryptie fileformat gebruikt voor de harddisk. Ze hebben een eigen fileformat dat moeilijk te encrypten is, en makkelijk uit te lezen is (handig als je spellen speelt :+ ).

En dan valt alles op zijn plaats. Dus als dat ding aan het installeren is, dan is hij eigenlijk alle bestanden aan het versleutelen om op je HDD te plaatsen. Als die dingen niet ge-encrypt op de HDD staan, dan mag hij ze waarschijnlijk niet accepteren. Dus al met al is het de prijs voor het hebben van de mogelijkheid om een eigen HDD erin te stoppen.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
@Armada: Klinkt heel logisch. +1 voor je analyse.
Nog mazzel dat de PS3 zo goed is in FP berekeningen, anders had die installatie dus dik een uur geduurd!

Maar, even een re-run van een eerdere vraag, waar ik nog geen antwoord op gezien heb. Heeft de PS3 iets van een MOD-scene, vergelijkbaar met de PC? Veel developers supporten de MOD scene daar actief, met mooie resultaten tot gevolg. Of zit de PS zo dicht getimmerd dat MODs eigenlijk niet mogelijk zijn?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 19:19
Armada schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:32:
Hmmm, bij het uitleggen in het 360 topic waarom de HDD alleen van MS mag komen, zijn er voor mezelf ook ineens puzzelstukjes op zijn plaats gaan vallen voor wat betreft de installatienoodzaak bij de PS3. Kijken of jullie dit logisch vinden, misschien is deze uitleg er al eens geweest, maar ik heb dit nog niet gelezen.

In eerste instantie dacht ik dat het te maken had met het uitpakken van de install-files. maar dat was niet het geval, aangezien Heavenly Sword Demo voor en na installatie even groot is.
Nee, de oorzaak is volgens mij juist het omgekeerde. Ik las op het beyond3d.com forum dat de PS3 hoogstwaarschijnlijk een assymetrische encryptie fileformat gebruikt voor de harddisk. Ze hebben een eigen fileformat dat moeilijk te encrypten is, en makkelijk uit te lezen is (handig als je spellen speelt :+ ).

En dan valt alles op zijn plaats. Dus als dat ding aan het installeren is, dan is hij eigenlijk alle bestanden aan het versleutelen om op je HDD te plaatsen. Als die dingen niet ge-encrypt op de HDD staan, dan mag hij ze waarschijnlijk niet accepteren. Dus al met al is het de prijs voor het hebben van de mogelijkheid om een eigen HDD erin te stoppen.
En de 360 heeft geen versleuteling/encryptie? En waarom dan niet. Ik probeer de 'blanks' die ik over heb gehouden naar deze gedachtegang in te vullen. Want ik snap dan nog steeds niet waarom de HDD van Microsoft qua grootte een stuk duurder is dan een standaard 2,5" HDD.
Verder is het wel een logische gedachte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

m4yall schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:42:
[...]

En de 360 heeft geen versleuteling/encryptie? En waarom dan niet. Ik probeer de 'blanks' die ik over heb gehouden naar deze gedachtegang in te vullen. Want ik snap dan nog steeds niet waarom de HDD van Microsoft qua grootte een stuk duurder is dan een standaard 2,5" HDD.
Ja, maar ik denk dat de HDDs van de 360 voorbewerkt zijn. Dus dat het geen 'maak doosje open van HDD leverancier, mik hem in een omhulsel en seal hem in een blister verpakking', maar dat hier allerlei identificatie keys op de HDD zelf zitten, die MS fabrieksmatig aanbrengt.

Dus MS heeft een end-to-end beveiliging, omdat ze beide componenten beheersen (vergelijkbaar met de DVD-drive). Sony heeft alleen controle over de console (omdat je elke standaard HDD toe moet kunnen laten) en moet dus via encryptie beveiligen wat extern geplaatst wordt.

[ Voor 17% gewijzigd door Armada op 11-03-2008 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

chrisboers schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:38:
Nog mazzel dat de PS3 zo goed is in FP berekeningen, anders had die installatie dus dik een uur geduurd!
Als je kijkt naar de performance van de Cell onder Folding, dan denk ik ook dat de encryptie zeer robuust zal zijn. Ik vond de installatie van de Heavenly Sword demo erg lang duren, maar kan je voorstellen dat de Cell tijdens dat werkje voor 100% bezig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Beetje een kickje, maar is er al duidelijkheid over de verschillen tussen de US en EU versie van GT5P?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Armada schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:53:
[...]

Als je kijkt naar de performance van de Cell onder Folding, dan denk ik ook dat de encryptie zeer robuust zal zijn. Ik vond de installatie van de Heavenly Sword demo erg lang duren, maar kan je voorstellen dat de Cell tijdens dat werkje voor 100% bezig is...
Het is duidelijk dat Sony IETS aan encryptie/obfuscatie moet doen. Savegames zijn dan niet zo belangrijk maar patches enzovoort en ge-installeerde games! Dat soort spul moet wel enige encryptie hebben ergens.

En met de Cell, well het zou makkelijk een 4096 bits assymetrische encryptie zijn. PGP heeft ook zo iets maar als je een 4096bits key gebruikt dan werd het erg langzaam! Daarom gebruikt truecrypt ook EAS op 256bits, veilig genoeg!

Dit en het feit dat de grijze scene nog steeds niet echt dichtbij is met het kraken van de PS3. Duidelijk dat ze bij Sony hebben geleerd van de PSP. In mijn ogen maakt het niet uit hoe de PS3 werkt! Als ik maar kan gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:04:
Beetje een kickje, maar is er al duidelijkheid over de verschillen tussen de US en EU versie van GT5P?
Ik zou het niet weten, maar kan me voorstellen dat er wel verschillen zijn.
Gisteren heb ik GT5P bij www.play.com betsteld (bedankt voor de tips!) ;)
Dit wordt uit Engeland geleverd, ik neem aan dat dit exact dezelfde versie is als de NL versie (alleen € 17 goedkoper) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:04:
Geen verschillen. De datum van GT5:P valt in de VS volgens mij samen met de release van de DS3. Hier is dat niet van toepassingen en geven ze GT5:P dus al eerder uit.

En @Micheldel. Je kunt 3 of 4 spikes of rubberen voetjes/vibrapods (heeft mijn voorkeur bij een sub) onder je subwoofer zetten. Dat werkt stukken beter dan een theedoek, omdat het geluid veel minder doordreunt naar de rest van het huis.

[ Voor 5% gewijzigd door Shiver23 op 11-03-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toms_88 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 08:12:
quote: (films kijk ik nog steeds via DVI-HDMI op HTPC)...
Hey, kun jij op deze manier gewoon normale DVD's afspelen? ik heb, nogsteeds, het probleem dat ik dat op mijn tft monitor niet kan met DVI-HDMI kabel.
Ik geloof dat je 't niet helemaal snapt. Ik kijk m'n films dus op een HTPC (een computer ;)) die verbonden is met m'n 37" LCD, niet met m'n PS3 die aan dezelfde tv hangt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 19:19
Armada schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:45:
[...]

Ja, maar ik denk dat de HDDs van de 360 voorbewerkt zijn. Dus dat het geen 'maak doosje open van HDD leverancier, mik hem in een omhulsel en seal hem in een blister verpakking', maar dat hier allerlei identificatie keys op de HDD zelf zitten, die MS fabrieksmatig aanbrengt.

Dus MS heeft een end-to-end beveiliging, omdat ze beide componenten beheersen (vergelijkbaar met de DVD-drive). Sony heeft alleen controle over de console (omdat je elke standaard HDD toe moet kunnen laten) en moet dus via encryptie beveiligen wat extern geplaatst wordt.
Duidelijk en helder!

Over GT5P, volgens mij zijn de US en EU versie identiek. Beide splitscreen en dergelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Volgens mij zijn die verschillen er dus wel, er stond nl. van de week iets in de gamepers over exclusieve US content. De High Speed Ring en enige auto's zouden extra zijn.

http://www.gamer.nl/doc/4...-en-autos-in-GT5-Prologue

[ Voor 20% gewijzigd door Dr. Strangelove op 11-03-2008 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:33:
Volgens mij zijn die verschillen er dus wel, er stond nl. van de week iets in de gamepers over exclusieve US content. De High Speed Ring en enige auto's zouden extra zijn.

http://www.gamer.nl/doc/4...-en-autos-in-GT5-Prologue
Maar die krijgen 'wij' ook.

http://threespeech.com/blog/?p=933#more-933

En twee plaatjes in de bonus:
Mogelijk uiterlijk nieuwe PSN Store
Afbeeldingslocatie: http://www.xgn.nl/images/upload/20080311110639.jpg

Eerste scan van Motorstorm 2. De trailer van morgen zal naar alle waarschijnlijkheid CG zijn :/
Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1205222606.3809.jpg&w=&h=&wmf=watermark.gif

[ Voor 26% gewijzigd door Shiver23 op 11-03-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

PSPonderdelen schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:13:
[...]
[afbeelding]

Ik koop zelf haast al mn ps3 games 2dehands, scheeld soms meer dan de helft. Ik koop de spellen dan bij mensen op het forum van gamingonly, dit vind ik wat vetrouwelijker dan van iemand op marktplaats omdat ze op die site bijhouden wie een goede handelaar is enz.
Nette setup zo! Hoe zit het met de draden van de speakers?

Overigens ben ik COD4 kwijt door iemand op Gamingonly! :( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Er zit ook een splitscreen optie in volgens mij.

net de video van MGS4 gekeken. 15 minutes gameplay. Grfx zien er toch super stoer uit.
Wat me alleen wel tegenvalt is de slechte AI van het spotten van snake. Hij kan echt heel dicht bij die ventjes komen zonder dat ze hem zien/opmerken, ook het neerschieten (tranqualizer) van een mannetje op 1 meter afstand van de ander wordt niet opgemerkt . Ook de animaties van het lopen zijn zo stijf als het maar kan. Maar goed, dit valt me al vanaf het begin op.

Verder wordt dit echt een system seller volgens mij, maar denk niet dat het voor mij weg gelegd is ivm de oosterse invloeden (alhoewel project IGI echt de BOMB was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
m4yall schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:42:
[...]

tja natuurlijk is er de added cost door het aanbrengen van de encryption op de MS HD maar ik betwijfel dat dit veel is, ik denk dat de bulk van het prijs verschil gewoon winst is.

bv MS verkoopt Xbox360s zonder HD terwijl ze weten dat het met HD sneller gaat en dat er games zijn die een HD nodig hebben.
Op de Xbox zonder HD draaien ze een klein verlies maar zodra de gamer een HD voor zijn HD loze Xbox koopt is het bij MS kassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Shiver23 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:46:
[...]

Maar die krijgen 'wij' ook.

http://threespeech.com/blog/?p=933#more-933

En twee plaatjes in de bonus:
Mogelijk uiterlijk nieuwe PSN Store
[afbeelding]

Eerste scan van Motorstorm 2. De trailer van morgen zal naar alle waarschijnlijkheid CG zijn :/
[afbeelding]
Image van de PSN store is duidelijk nep. Sony zou het schrijven als PlayStation ipv Playstation. :) Daarnaast denk ik dat ze als voorbeeld SingStore pakken. Dit lijkt er totaal niet op. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:26:
[...]

Ik zou het niet weten, maar kan me voorstellen dat er wel verschillen zijn.
Gisteren heb ik GT5P bij www.play.com betsteld (bedankt voor de tips!) ;)
Dit wordt uit Engeland geleverd, ik neem aan dat dit exact dezelfde versie is als de NL versie (alleen € 17 goedkoper) _/-\o_
Ik ook. En ik heb daarna wat filmpjes zitten kijken op youtube en kreeg er helemaal zin in. Heb al een tijdtje geen GT4 gespeeld. En daar race de ik een geven moment voornamelijk nog op de Nordsliefe. Jammer dat die niet in GT5P zit. Ik kan er eigenlijk niks van maar dat maakt mij bij dit spel geen ruk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik heb van de RMA afdeling van Sony vrijdag een mailtje gekregen met de mededeling dat ze mij een nieuwe PS3 hebben gestuurd, maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Duurt het bij Sony altijd zo lang voordat je iets ontvangt, of is mijn pakket gewoon 'kwijt' geraakt? ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Chester schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:38:
Ik heb van de RMA afdeling van Sony vrijdag een mailtje gekregen met de mededeling dat ze mij een nieuwe PS3 hebben gestuurd, maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Duurt het bij Sony altijd zo lang voordat je iets ontvangt, of is mijn pakket gewoon 'kwijt' geraakt? ;(
Het is nu net de tweede werkdag na dat mailtje ;) Vandaag of morgen is dus prima op tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Chester schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:38:
Hangt toch ook erg vaak af van de vervoerder.
Als Sony vrijdag er een 'gestuurd' heeft, zal die waarschijnlijk vrijdag of maandag daar zijn opgehaald. Best kans dat je PS3 dus vandaag of morgen wordt afgeleverd. Het weekend moet je sowieso niet meerekenen.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:39:
[...]

Het is nu net de tweede werkdag na dat mailtje ;) Vandaag of morgen is dus prima op tijd.
Seraphus-Y schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:41:
[...]

Hangt toch ook erg vaak af van de vervoerder.
Als Sony vrijdag er een 'gestuurd' heeft, zal die waarschijnlijk vrijdag of maandag daar zijn opgehaald. Best kans dat je PS3 dus vandaag of morgen wordt afgeleverd. Het weekend moet je sowieso niet meerekenen.
Dan zal ik vanavond maar niet boos gaan bellen, bedankt voor de reacties :) Nja, in mijn ervaring ontvang ik pakket post altijd een dag nadat het verzonden is, vandaar dat ik dacht dat er iets mis was.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
homernt schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:37:
[...]

Ik ook. En ik heb daarna wat filmpjes zitten kijken op youtube en kreeg er helemaal zin in. Heb al een tijdtje geen GT4 gespeeld. En daar race de ik een geven moment voornamelijk nog op de Nordsliefe. Jammer dat die niet in GT5P zit. Ik kan er eigenlijk niks van maar dat maakt mij bij dit spel geen ruk uit.
Ik heb hem ook maar bij Play besteld. Jammer genoeg ben ik de 28ste net ruim een week weg voor cursus :(

Nordschleife is vast wel weer aanwezig in de full. Wel vind ik de tracks een beetje slecht gekozen, twee daarvan zaten al in de beide demo's.

[ Voor 11% gewijzigd door Dr. Strangelove op 11-03-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:54:
[...]
Nordschleife is vast wel weer aanwezig in de full. Wel vind ik de tracks een beetje slecht gekozen, twee daarvan zaten al in de beide demo's.
Dat is toch juist het idee...Ik zou het juist raar vinden als een baan waarvan je weet dat hij af is (omdat hij in de demo zit) niet in prologue zou zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Frank J. schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:53:
Er zit ook een splitscreen optie in volgens mij.

net de video van MGS4 gekeken. 15 minutes gameplay. Grfx zien er toch super stoer uit.
Wat me alleen wel tegenvalt is de slechte AI van het spotten van snake. Hij kan echt heel dicht bij die ventjes komen zonder dat ze hem zien/opmerken, ook het neerschieten (tranqualizer) van een mannetje op 1 meter afstand van de ander wordt niet opgemerkt . Ook de animaties van het lopen zijn zo stijf als het maar kan. Maar goed, dit valt me al vanaf het begin op.

Verder wordt dit echt een system seller volgens mij, maar denk niet dat het voor mij weg gelegd is ivm de oosterse invloeden (alhoewel project IGI echt de BOMB was).
Dat filmpje had ik nog niet gezien. Wat betreft je kritiek ben ik het niet met je eens, het moet natuurlijk wel een MGS game blijven en daarbij moet je zeker niet denken aan een hyper-realistische shooter. De dingen die jij als negatief beschouwd zie ik zelf eerder als typische MGS eigenschappen.

Ik vond het verder ook een erg indrukwekkend filmpje, het was me eerder niet zo opgevallen, maar de game is echt naar een ander niveau getild nu Snake midden in een oorlogsgebied zit. Ik kan echt niet wachten, dit wordt mijn game van het jaar. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed om te horen! Ben ook van plan om die set erbij te kopen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat filmpje van MGS gezien, was een erg lang filmpje....
Leek me een langdradig saai spel, grappige graphics (niet meer dan dat, vooral grauwe kleuren), slechte AI inderdaad, maar wat een gedoe met bediening?
Ik ken mgs niet, maar lijkt me echt helemaal niets aan.
Het is een schietspel, geen spaceshuttle sim!

Mis ik weer eens iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 01:35
Europese Gran Turismo 5 Prologue screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1205238099/01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1205238099/02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1205238099/03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1205238099/04.jpg

Bron: http://www.psonly.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:17:
Leek me een langdradig saai spel, grappige graphics (niet meer dan dat, vooral grauwe kleuren), slechte AI inderdaad, maar wat een gedoe met bediening?

Mis ik weer eens iets?
Verhaal is inderdaad langdradig aangezien alle Metal Gear spellen 1 grote verhaallijn bevatten. Maar langdradig vind ik in dit geval niet erg omdat het een goed verhaal is. De slechte AI valt wel mee, dat ligt aan de nieuwe camo pak van Snake, het is de bedoeling dat ze hem niet zien. En misschien speelt ie wel op easy. Ik kan me iig niet voorstellen dat MGS4 slechte AI zal hebben aangezien het in de vorige spellen wel ok was. En het is dus geen schietspel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:17:

Mis ik weer eens iets?
Of je iets mist? Tja, where to start? ;) :+

Als je een ps2 of PS3 met BC hebt, ga dan eerst MGS3 spelen, dan snap je waarom iedereen zo zit te wachten op dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
-Sander schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:04:
[...]

Dat filmpje had ik nog niet gezien. Wat betreft je kritiek ben ik het niet met je eens, het moet natuurlijk wel een MGS game blijven en daarbij moet je zeker niet denken aan een hyper-realistische shooter. De dingen die jij als negatief beschouwd zie ik zelf eerder als typische MGS eigenschappen.

Ik vond het verder ook een erg indrukwekkend filmpje, het was me eerder niet zo opgevallen, maar de game is echt naar een ander niveau getild nu Snake midden in een oorlogsgebied zit. Ik kan echt niet wachten, dit wordt mijn game van het jaar. :9
Ik neem aan dat je wel ziet wat ik bedoel, dat de developers ervoor gekozen hebben om het op deze manier te programmeren is imo duidelijk. Loop animaties en AI intelligence hebben niks met een hyper moderne shooter te maken. Het is gewoon bewust zo geprogrammeerd, of voor de demo is snake compleet onzichtbaar en in het uiteindelijke spel is dit anders. Maar de loop animaties zien er voor mij erg robot achtig en niet natuurlijk uit.

[edit] waarschijnlijk heeft dit deels te maken met het oosterse karakter van de game.

Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat zowel ingame als qua reviews van game sites :)

[ Voor 3% gewijzigd door Falcon Heavy op 11-03-2008 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Die Jappeners hebben wel humor. Het hotel in de laatste screenshot heet "Hotel zum Stern". :+

Als het niet te lezen is:

Hier zijn de orginelen @ 1080p :9~ :
http://gamersyde.com/news_6119_en.html

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Arx schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:39:
[...]

Die Jappeners hebben wel humor. Het hotel in de laatste screenshot heet "Hotel zum Stern". :+
:S

http://www.zum-stern.de/

of

http://www.zumstern.com/

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebber: een 60gb Playstation 3 met 1 Sixaxis controller bij Mediamarkt Leeuwarden voor de aanbiedingsprijs van slechts 699€! (aantal maande gebruikt bij demo op 100'' Pana plasma)
Afbeeldingslocatie: http://i81.photobucket.com/albums/j210/keesdijkstra89/11032008081.jpg
Daarnaast was de Uncharted/Ratchet 40gb pack maar €444.

De prijzen voor 360 waren ook al aangepast daar; 195 Arcade, 394 Elite. Foto

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:04:
Voor de liefhebber: een 60gb Playstation 3 met 1 Sixaxis controller bij Mediamarkt Leeuwarden voor de aanbiedingsprijs van slechts 699€!
[afbeelding]
dit is echt afzetterij, launch consoles die 599 waren met 100 euro extra winst verkopen. Normaal verwacht je dit soort praktijken op ebay en marktplaats maar blijkbaar kan deze mediamarkt er ook wat van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Chester schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:34:
[...]

Verhaal is inderdaad langdradig aangezien alle Metal Gear spellen 1 grote verhaallijn bevatten. Maar langdradig vind ik in dit geval niet erg omdat het een goed verhaal is. De slechte AI valt wel mee, dat ligt aan de nieuwe camo pak van Snake, het is de bedoeling dat ze hem niet zien. En misschien speelt ie wel op easy. Ik kan me iig niet voorstellen dat MGS4 slechte AI zal hebben aangezien het in de vorige spellen wel ok was. En het is dus geen schietspel ;)
Hoe lang zal je nodig hebben om het spel uit te spelen denk je?? Ik ken Metal Gear nauwelijks van vroegah. Ik was pc gamert en daar heb je geen MGS voor. Is het groot probleem denk je als je niet exact van de hoed en de rand weet?

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Dutch_Baseline schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:14:
[...]

Hoe lang zal je nodig hebben om het spel uit te spelen denk je?? Ik ken Metal Gear nauwelijks van vroegah. Ik was pc gamert en daar heb je geen MGS voor. Is het groot probleem denk je als je niet exact van de hoed en de rand weet?
Ik zou gokken op zo een 15 à 20 uur gameplay, wat natuurlijk af hangt van je speelstijl. Als je weinig gaat sneaken en op easy door de levels heen gaat knallen zal het natuurlijk niet zo heel lang duren denk ik. Ik denk dat je aardig wat zult missen als je de voorgaande spellen niet hebt gespeeld (vooral MGS2), want als ik de trailers zo zie, zie ik aardig wat karakters uit de voorgaande delen.
Nja, ik zou aanraden om op zijn minst MGS2 eerst te spelen voordat je MGS4 gaat spelen. In MGS2 krijg je aardig wat achtergrond informatie, en deel 4 is een vervolg op deel 2. Deel 3 was namelijk een prequel op de hele Metal Gear reeks.

[ Voor 25% gewijzigd door Chester op 11-03-2008 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is mgs nou voor spel dan? Geen schietspel, geen space sim (alhoewel het er erg moeilijk uitzag in dat filmpje), een stealth shooter?
mgs 2 spelen wil ik wel, maar het spelen van torrents lukt niet op mijn ps3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Wat is mgs nou voor spel dan? Geen schietspel, geen space sim (alhoewel het er erg moeilijk uitzag in dat filmpje), een stealth shooter?
Tactical Espionage Action :)

[ Voor 73% gewijzigd door Dr. Strangelove op 11-03-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Eeeuh.... dammit! You've got me there!

Effe zonder dollen, ik wist het niet eens... 8)7

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:35:
[...]

Of je iets mist? Tja, where to start? ;) :+

Als je een ps2 of PS3 met BC hebt, ga dan eerst MGS3 spelen, dan snap je waarom iedereen zo zit te wachten op dit spel.
Aanvulling: (naar mijn mening dan)

Metal Gear Solid speelt als een film. Het is een uitgebreid en complex verhaal en veel diverse karakters. Toen Metal Gear Solid (voor de puristen onder ons: Metal Gear was al in 88 of 89 te spelen op de NES, heb hem hier nog wel liggen ergens) uitkwam voor de PlayStation was ik enorm verbaasd door de inventieve nieuwe gameplay en de ongekende mogelijkheden om het spel daadwerkelijk te spelen. Het is niet voor niets Tactical Espionage Action.

De MGS heeft echt een paar legendarische en geniale momenten wat mij betreft:

Het gevecht met Sniper Wolf
Voor het eerst jezelf verstoppen in een 'box' (lol _O- )
Het gevecht tegen Psycho Mantis die je alleen kon winnen door de 2e controller te gebruiken anders kon hij 'je gedachten lezen'.
De geniale camo opties in Snake Eater.
Natuurlijk de Rex en Ray fights.
Dogtags verzamelen
Easter eggs spelen en dieren verzamelen in Snake Eater.

Ja zat mogelijkheden om MGS te spelen. Ik weet eigenlijk nog maar weinig over deel 4 maar als het even goed is als MGS of MGS: Snake Eater dan zitten we allemaal weer maanden te spelen met deze game.

Voor de liefhebbers nog een interview met David Hayter (jaja, de stem van Solid Snake)

http://nl.youtube.com/watch?v=vmxj-cly1Dk

Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:41:
[...]

Aanvulling: (naar mijn mening dan)

blablabla... (no offence)
Thanx!

Vooral dat van die tweede controller klinkt erg leuk! Super origineel!! Maarre, het kan natuurlijk zo maar zijn dat je geen kans ziet de oudere MGS te spelen.. Ze zullen deel 4 toch wel zo maken dat je er ook zo in kan stappen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-08 20:44

r0_

Heeft er al iemand iets meer gehoord/gelezen over de starterkits met GT5p die in deeltje 22 werden genoemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

r0_ schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:59:
Heeft er al iemand iets meer gehoord/gelezen over de starterkits met GT5p die in deeltje 22 werden genoemd?
Sony Computer Entertainment Europe and Polyphony Digital are pleased to announce Gran Turismo 5 Prologue™, a prequel title showcasing the forthcoming Gran Turismo™ 5 for PS3, will be available both on Blu-ray Disc™ (BD) on Friday 28 March for £24.99 (RRP), and as a download from PLAYSTATION®Network on Thursday 27 March. Launching on the same day as the standalone BD version, a PS3 bundle will be available including a PS3 40GB model, a SIXAXIS™ wireless controller and a Gran Turismo 5 Prologue game, all for just £299.99 (RRP).
Dat is in Engeland. Zal hier ook wel zo zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Dutch_Baseline schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:54:
[...]

Thanx!

Vooral dat van die tweede controller klinkt erg leuk! Super origineel!! Maarre, het kan natuurlijk zo maar zijn dat je geen kans ziet de oudere MGS te spelen.. Ze zullen deel 4 toch wel zo maken dat je er ook zo in kan stappen???
Vast wel, bij deel 2 kon je in het begin aangeven of je al ervaring had met de Metal Gear spellen. Misschien dat ze dat bij deel 4 ook doen en dan op sommige momenten meer achtergrond informatie ofzo geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Chester schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:07:
[...]

Vast wel, bij deel 2 kon je in het begin aangeven of je al ervaring had met de Metal Gear spellen. Misschien dat ze dat bij deel 4 ook doen en dan op sommige momenten meer achtergrond informatie ofzo geven.
Da's wel slim!!! Zou mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Het bestaat echt! 8)7 Vraag me dan daarmee gelijk af of die hotel eigenaren ook geld moeten betalen om in GT te mogen pronken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Hideo nou eens slim is gaat hij de MGS Essential collection ook hier in Europa uitbrengen op Blu-ray.
Zodat alle PS3 eigenaren het kunnen spelen, en niet alleen die met BC.
In de VS zou deze maand die Essential uitgave op PS2 uit komen... 18 maart als ik me niet vergis.

Ik heb Konami vorige week gemaild maar ze kunnen nog niks zeggen over een europa uitgave.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2008 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Play.com heeft weer monster-sale. 21 ps3 titels afgeprijsd, waaronder Conan, Rainbow Six:Vegas en TimeShift voor €28. Gratis verzending naar NL.

http://www.play.com/Games...&BT=CB&SBT=region&DT=list

Heb Conan zelf en het is echt een bruut spel met een zwaar goede soundtrack, als je tenminste van bombastisch filmscores houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 16:11:
Als Hideo nou eens slim is gaat hij de MGS Essential collection ook hier in Europa uitbrengen op Blu-ray.
Zodat alle PS3 eigenaren het kunnen spelen, en niet alleen die met BC.
In de VS zou deze maand die Essential uitgave op PS2 uit komen... 18 maart als ik me niet vergis.

Ik heb Konami vorige week gemaild maar ze kunnen nog niks zeggen over een europa uitgave.
Daarom is MSG3 subsistence ook zo leuk, daar zitten de MSX1 versies van metal gear 1&2 bij :) MGS2 subsistence is ook mooi, want er zitten veel trainingsmissies bij in de VR wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

Vandaag even naar de FRS geweest, maar kwam er niet echt uit: Wil namelijk een nieuwe game, weet alleen nog niet welke...

Ik kan kiezen uit:
- Lost Planet, demo was wel leuk. Beetje schieten en zo.
- The Darkness, schijnt ook erg goed te zijn.
- The Orange Box, Portal is mega vet, en half life 2 episode 2 wil ik ook wel eens spelen. (portal wel uitgespeeld al)

Allemaal rond de 40 pleuries, naja kan ook gewoon even door de zure appel bijten en COD4 kopen.

Dillemma's, of COD 4 via MP of 2e hands ergens anders en dan gewoon Lost Planet of zo.

[ Voor 8% gewijzigd door Aight! op 11-03-2008 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

chrisboers schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:38:

Maar, even een re-run van een eerdere vraag, waar ik nog geen antwoord op gezien heb. Heeft de PS3 iets van een MOD-scene, vergelijkbaar met de PC? Veel developers supporten de MOD scene daar actief, met mooie resultaten tot gevolg. Of zit de PS zo dicht getimmerd dat MODs eigenlijk niet mogelijk zijn?
beetje late reactie :P Er is nog niet echt een mod scene voor games. Wel wordt er volop gewerkt aan themes omdat SONY een theme creator uitgegeven heeft. Ook voor Games is het PSN open. Volgens mij is tot nu toe UTIII de enige game die dit ook ondersteund. Voor UTIII zal je custom maps kunnen downloaden. (weet nog niet of het er al is, maar het komt er iig aan.) Omdat PSN hiervoor open gesteld is verwacht ik dan ook dat er steeds meer games mee zullen komen. Zoals little big planet binnenkort :9~ .
Aight! schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 17:01:
Vandaag even naar de FRS geweest, maar kwam er niet echt uit: Wil namelijk een nieuwe game, weet alleen nog niet welke...

Ik kan kiezen uit:
- The Orange Box, Portal is mega vet, en half life 2 episode 2 wil ik ook wel eens spelen. (portal wel uitgespeeld al)

Allemaal rond de 40 pleuries, naja kan ook gewoon even door de zure appel bijten en COD4 kopen.

Dillemma's, of COD 4 via MP of 2e hands ergens anders en dan gewoon Lost Planet of zo.
Als je een ANWB pas hebt kun je ook nog korting krijgen he? (weet ik sinds kort ;) ). The darkness is wel vet opzich, alleen de GFX zijn niet echt super en de controlls vond ik beter kunnen. Lost planet nog niet gespeeld maar als ik naar de port voor de pc kijk heb ik mijn twijfels. The orange box is egwoon het meeste waard voor je geld, je moet er alleen van houden (framerate problemen vallen wel mee)

En deze trailer vond ik nog http://www.gametrailers.com/player/31645.html Supreme commander meets super stardust HD, tenminste, daar deed het mij aan denken :P Ziet er op zich wel leuk uit. Maar je moet er natuurlijk wel van houden.

[ Voor 38% gewijzigd door jdm8 op 11-03-2008 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over het installeren van Yellow Dog Linux :)
Overal zie ik install guids e.d en dat is erg leuk... alleen zijn deze allemaal nog met oude firmwares.

Aangezien ik via google niks kan vinden over een install met firmware 2.10 vraag ik het hier maar even ;) heb namelijk geen zin dat er wat veranderd is waardoor je weer wat anders moet doen...

Vandaag een usb stick geregeld en een externe schijf (die ik al had) een leeg schijfje (dvd rom) dus kan in preciepe Yellow Dog al downe en branden (of misschien dat dat eigenlijk al niet meer hoeft)??

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 18:17:
Even een vraagje over het installeren van Yellow Dog Linux :)
Overal zie ik install guids e.d en dat is erg leuk... alleen zijn deze allemaal nog met oude firmwares.

Aangezien ik via google niks kan vinden over een install met firmware 2.10 vraag ik het hier maar even ;) heb namelijk geen zin dat er wat veranderd is waardoor je weer wat anders moet doen...

Vandaag een usb stick geregeld en een externe schijf (die ik al had) een leeg schijfje (dvd rom) dus kan in preciepe Yellow Dog al downe en branden (of misschien dat dat eigenlijk al niet meer hoeft)??

_/-\o_
Als ik denk dat ik je vraag goed begrijp :P . Moet je gewoon ydl downloaden van de officiele site en dan op een dvdtje branden. Wel de nieuwste downloaden natuurlijk (6.0). Daarna gewoon even lezen hoe het installeren werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 19:26
m4yall schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:12:
GTA heeft gewoon een foutje gemaakt met de eerder vrijgegeven plaatjes. Deze waren zo opgepoetst dat mensen torehoge verwachtingen hebben gekregen van zowel graphics als gameplay. Nu blijkt het eerste tegen te gaan vallen en daar is gewoon wat commentaar op. Ik snap dat best. Na het zien van die ingame filmpjes ben ik er ook niet meer helemaal zeker van.

Verder heb ik de lijst van auto's van GT5 nog even doorgespit. De ferrari 599 veegt de vloer aan met iedere andere auto op de lijst... Ik vind het wel stijl dat de F40 er ook inzit. Heerlijke auto nog steeds!
als een auto hooge score's heeft op snelheid, remmen ed wil dat niet zeggen dat ie goed rijd. sjonge wat een klote bak zeg die 599. doe mij maar een 4 wheel drive bak die rijden het best, lancer evo of skyline. ik vind het niet leuk om met traction control "aan" te rijden. met die ferrari moet je rustig met je gas doen anders staat ie weer andersom op de baan. die 4 wheel drive bakken kun je direct weer volg gas jagen. de 599 is een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Aight! schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 17:01:

Ik kan kiezen uit:

Lost Planet is een 6-7 waard want hoewel de game aardig speelt is het niet optimaal! The Darkness well, het schieten werkt niet zo lekker maar als je van een verhaal houdt, The darkness heeft je wat te bieden! The Orange Box, tja..gewoon kopen!

Oh en Cod4 biedt veel waar voor geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Naja, dan maar gewoon en COD 4 en The Orange Box :D
Lang leve anwb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Laatst online: 26-07 16:02
PSPonderdelen schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:13:
[...]

De z5500 is echt een ideaal setje voor de ps3, heb hem zelf ook al een paar maanden en zker tevreden mee. Als je een moeder of buren heby die niet tegen hard geluid kunnen moet je hem niet nemen, want dit ding blaast als een gek _/-\o_ De ps3 staat nu ook aangesloten op een full hd 40" scherm (24hz) dus blu-ray checken gaat ook geweldig. Foto van mn set:

[afbeelding]

Ik zie dat jij daar op je full hd scherm je pc aansluit. Hoe heb je die 2 verbonden en welke videokaart heb jij aub ? Ik ben namelijk op zoek naar een flat tv waar ik en mijn pc en mijn toekomstige ps3 kan aanhangen....

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:04:
Voor de liefhebber: een 60gb Playstation 3 met 1 Sixaxis controller bij Mediamarkt Leeuwarden voor de aanbiedingsprijs van slechts 699€! (aantal maande gebruikt bij demo op 100'' Pana plasma)
[afbeelding]

De prijzen voor 360 waren ook al aangepast daar; 195 Arcade, 394 Elite. Foto
Heb zelf wel een 60GB ps3 van de eerste generatie, maar heb het zelf niet echt gevolgd. Maar wat rechtvaardigd deze prijs voor de 60GB versie dan? Of is dit gewoon een foutje van hun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Mmm de prijsverlaging van MS is zo gek nog niet. Denk dat ze hiermee wel succes zullen krijgen, want een prijs van €195 is niet slecht. Nu is dit wel de uitgeklede versie, maar ik denk dat deze prijsstelling de casual gamers wel zal aantrekken. Vervolgens komen ze in de winkel en zullen ze met een premium-pakket van €269 de winkel uitlopen, aangezien deze toch beter is. Het aloude marketing trucje van mensen lokken met een "zeer voordelige" aanbiedng en vervolgens wat duurders aansmeren.

Nu heb ik een PS3 en zal ik ook geen xdoos kopen (simpelweg geen tijd voor twee spelcomputers) maar een beetje concurrentie kan nooit kwaad. Denk trwns niet dat sony de prijs zal verlagen, maar eerder de extra capaciteiten v/d ps3 gaat benadrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat juist wel veel mensen -lees: ouders/grootouders- een arcade gaan kopen.
Die 200€ grens is magisch als je kijkt naar verkopen van consoles in het verleden.

Ik kreeg de neiging mezelf iets cadeau te doen, keuzes:
  • Een Elite kopen, omdat ik een aantal Xbox spellen leuk vind. €369
  • Een PSP slim and lite, geen idee waarom...waarschijnlijk de prijs €144
  • Een paar spellen voor PS3: Army of two, R6 Vegas2 en GT5 Prol €130
Whaah moeilijk moeilijk, ben vrijdag jarig en ik weet nog niet wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

bramberk15 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 21:39:
Mmm de prijsverlaging van MS is zo gek nog niet. Denk dat ze hiermee wel succes zullen krijgen, want een prijs van €195 is niet slecht. Nu is dit wel de uitgeklede versie, maar ik denk dat deze prijsstelling de casual gamers wel zal aantrekken. Vervolgens komen ze in de winkel en zullen ze met een premium-pakket van €269 de winkel uitlopen, aangezien deze toch beter is. Het aloude marketing trucje van mensen lokken met een "zeer voordelige" aanbiedng en vervolgens wat duurders aansmeren.

Nu heb ik een PS3 en zal ik ook geen xdoos kopen (simpelweg geen tijd voor twee spelcomputers) maar een beetje concurrentie kan nooit kwaad. Denk trwns niet dat sony de prijs zal verlagen, maar eerder de extra capaciteiten v/d ps3 gaat benadrukken
Home? MSG4? Little Big Planet? Rare Japanse RPG's zoals White Knight (okay met Lost Odyssey hebben ze een goede RPG aan de haak geslagen!). Okay en natuurlijk Blu-ray, etc..etc.

We zullen wel zien! PS3 laat meer en meer zijn vermogen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Ja, dat zou kunnen van die grootouders of ouders. Alleen komt Jantje dan twee dagen nadat ie de xdoos heeft gekregen, zeuren bij papa voor een xdoos met harde schijf, want hier "kun je niks mee..etc". Dan komt er dus alsnog een premium.

Over je verjaardag cadeau: tja het scheelt nogal in prijs he!! Twee: heb je uberhaupt wel tijd voor twee consoles, want anders staat er wss een vrij veel stof te happen. Stel: er zijn drie xclusives die je graag wilt spelen op de xdoos, dan ben je in totaal meer dan €500 kwijt. Dan komt er nog een xbox-live abo bij. Of je koopt voor €500 spellen en bluray's voor je ps3. Kun je aardig wat voor kopen, me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
laurensxeon schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 18:55:
[...]

als een auto hooge score's heeft op snelheid, remmen ed wil dat niet zeggen dat ie goed rijd. sjonge wat een klote bak zeg die 599. doe mij maar een 4 wheel drive bak die rijden het best, lancer evo of skyline. ik vind het niet leuk om met traction control "aan" te rijden. met die ferrari moet je rustig met je gas doen anders staat ie weer andersom op de baan. die 4 wheel drive bakken kun je direct weer volg gas jagen. de 599 is een uitdaging.
Als je er mee om kan gaan is het wel een hele snelle auto! Maar het is idd wel een stuk moeilijker rijden zonder traction control met zoveel power.
De ferrari F430 echter heeft iets minder power maar nog steeds alleen achterwielaandrijving. Deze rijdt echter heerlijk omdat de motor in het midden zit (type is dus ook MR). Betere gewichts verdeling dus. Moet je nog steeds wel een beetje oppassen bij acceleratie maar dat is ook erg gaaf als je hem in bedwang kunt houden :P
Ben wel erg benieuwd hoe de Ferrari F40 het gaat doen op de baan. Heb m'n Jap versie van GT5 al verkocht omdat ik toch binnenkort de EU versie ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeeeeeeeerlijk is dat, vechten met het vermogen op de achterbanden. Als je zo'n auto in bedwang kan houden geeft dat echt een kick! :D (en de rondetijden gaan omlaag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:35:
mgs 2 spelen wil ik wel, maar het spelen van torrents lukt niet op mijn ps3...
je weet wel dat dit een hele vage post is ? :p
space sim? wat is dat
en torrent spelen op je ps3 :p. Torrents zijn om bestanden te downloaden op je pc en dat zal dan vervolgens alsnog niet gaan werken op je ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

yes, mag ook even de cc van mijn pa gebruiken.

Even de PSN store leegplukken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:09:
Ik denk dat juist wel veel mensen -lees: ouders/grootouders- een arcade gaan kopen.
Die 200€ grens is magisch als je kijkt naar verkopen van consoles in het verleden.

Ik kreeg de neiging mezelf iets cadeau te doen, keuzes:
  • Een Elite kopen, omdat ik een aantal Xbox spellen leuk vind. €369
  • Een PSP slim and lite, geen idee waarom...waarschijnlijk de prijs €144
  • Een paar spellen voor PS3: Army of two, R6 Vegas2 en GT5 Prol €130
Whaah moeilijk moeilijk, ben vrijdag jarig en ik weet nog niet wat ik wil.
Niets mis met 2 consoles zou ik zeggen, kan je gewoon de beste games op beide consoles kopen wanneer ze zich aanbieden :). Waarom sommigen er hier zo stellig op tegenzijn is me een raadsel. Ik zou wel de premium aanraden, de elite lijkt me nogal geldverspilling.

(nog ongeveer een maand vooraleer ik me mijn ps3 aanschaf, net met die gedachte in het achterhoofd. Console flamewars zijn voor n00bs :))

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 12-03-2008 01:36 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 00:56:
etc. etc. Het is alleen maar goud wat blinkt wanneer het om GTA IV gaat en haast niemand lijkt zich wat aan te trekken van het feit dat het 2008 is en dat er spellen als Metal Gear Solid 4 en Gran Turismo aan zitten te komen waardoor we met de tong uit onze mond naar zitten te kijken en dat GTA4 haast wel een lelijk eendje lijkt vergeleken bij die twee andere grootmachten.

Als GT5 echt zo mooi is als het er nu uitziet (en dat blijkt uit alle shots en filmpjes die we hebben gezien) dan is Rockstar mooi de pineut want dan zullen duizenden 'fans' nooit meer een GTA aanschaffen.

We mogen zo langzamerhand wel een keer wat verwachten op graphisch gebied van de Rockstar mensen. Kan er niet zo goed tegen dat men de matige beelden voor lief neemt zolang het verhaal maar goed is...
Jij bent kampioen appels met peren vergelijken, mensen gaan echt niet GTA in de winkels laten liggen omdat GT5 er mooier uit ziet, zijn 2 compleet verschillende games. Waarbij GTA tig maal populairder is dat GT wat door veel mensen saai word gevonden.

Bovendien betekend meer kracht in de machines niet dat ze dat altijd in graphics moeten omzetten, Rockstar kiest er voor om de graphics niet te veel te upgraden maar meer te richten op de physics en zorgen dat je nergens laadtijden hebt.

Damn zijn die GT5 developers mooi de pineut, als de fans nooit meer een GT kopen omdat die game laadtijden heeft. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 00:04:
[...]

je weet wel dat dit een hele vage post is ? :p
space sim? wat is dat
en torrent spelen op je ps3 :p. Torrents zijn om bestanden te downloaden op je pc en dat zal dan vervolgens alsnog niet gaan werken op je ps3.
Ja, die gedownloade bestanden kan ik (nog niet?) afspelen op mijn ps3, maar hij is backwards compatible dus zal eens kijken in de aanbiedingsbakken of ik er een keer een zie liggen, misschien ps2 spelletjes in de bieb schiet me net te binnen!
(ik had het nog steeds over mgs he?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lof102
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-01 15:51
beste iedereen,

Ik heb een klein vraagje waar ik niet zo snel een antwoord heb kunnen vinden hier in de topics op T.net of dmv Google.

Wanneer ik mijn PS3 aansluit via: Composiet (Tulp) -> BNC. geeft dit dan problemen? Behalve gruwelijke kwaliteitsverlies.

Vraag me niet naar andere mogelijkheden want die zijn er niet, het scherm dat ik op het moment gebruik heeft alleen een BNC ingang.

Alvast bedankt.
RJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Lof102 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 07:42:
beste iedereen,

Ik heb een klein vraagje waar ik niet zo snel een antwoord heb kunnen vinden hier in de topics op T.net of dmv Google.

Wanneer ik mijn PS3 aansluit via: Composiet (Tulp) -> BNC. geeft dit dan problemen? Behalve gruwelijke kwaliteitsverlies.

Vraag me niet naar andere mogelijkheden want die zijn er niet, het scherm dat ik op het moment gebruik heeft alleen een BNC ingang.

Alvast bedankt.
RJ
BNC is de traditionale antenna aansluiting waarbij verschillende spectra (frequenties) een kanaal voorstelt. Composiet is een dun kabeltje waar een videosignaal in wordt gepropt verdeelt over het hele spectrum van de kabel.

Dus nee, dit kan niet. ;) Als dat echt je enige ingang is, adviseer ik echt een andere TV te kopen van marktplaats. Beetje 2de handsprijs voor een mooie TV met SCART aansluiting, waarbij je zelfs kans heb dat die RGB is _/-\o_ , begint bij 25,- euro. Dus ik zou eerst mijn centen daarin steken voordat ik een PS3 zou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik op de hd van de ps3 mpegs/divx zetten en afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 16:57

Halfkakkende

Vandring

Ja dat kan.

Het kan overigens niet al te veel kwaad om de volgende keer gewoon even de OP te lezen ;):
Ik heb al gehoord dat de PS3 DivX en Blu-ray afspeelt, maar welke media formaten worden er door de PS3 nog meer afgespeeld?
De PS3 ondersteund de volgende formaten:
Voor foto's: JPEG (DCF 2.0/Exif 2.21 compliant), PNG, GIF, TIFF, BMP
Voor muziek: MP3, WAV, WMA, ATRAC, Audio CD, SACD (niet voor 40GB versie)
Voor video: MPEG-1 (MPEG Audio Layer 2), MPEG-2 PS (MPEG2 Audio Layer 2, AAC LC, AC3(Dolby Digital), LPCM), MPEG-2 TS (MPEG2 Audio Layer 2), AVI, DivX, Motion JPEG (Linear PCM), Motion JPEG (μ-Law), VC-1 (.wmv), AVCHD (.m2ts / .mts), DVD Video (Region Locked), BD Video format on Blu-ray Disc (Region Locked), BD Video format on DVD-ROM
Voor MPEG-4: MP4 Audio MPEG-4 Part 3+ AAC Low Complexity (unprotected), MP4 Video MPEG-4 Part 2, + Simple Profile (MPEG-4 SP; MPEG-4 ASP is unsupported as of now) + DivX (in AVI), MPEG-4 Part 10 (also known as H.264/MPEG-4 AVC)+ Main Profile+ High Profile

MUZIEK!

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.