Zou jammer dat developers screenshots eerst door de fotosoep heen halen.
Screenshots van Killzone 2 hebben hetzelfde ondervonden. Gaat toch wel van de geloofwaardigheid van een developer af. Graphics zijn een deel van of een game goed is of niet, maar een game met een superieure gameplay scoort naar mijn mening hoger dan een perfect uitziende game. Om nog maar eens het voorbeeld van The Darkness aan te halen: graphics die niet echt next-gen zijn, maar een verhaal en gameplay die je de graphics doet vergeten…
Penetrator schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:27:
Even een vraagje tussendoor:
Ik heb net een ps3 40gb gekocht. waanzinnig apparaat.
Maar nu vraag ik me af of ik hem ook kan aansluiten op me pc. dwz dell 2407WFP en logitech z5500.
De logitech moet gewoon lukken met een optische kabel toch?
Maar bij het scherm is de DVI al bezet door mijn PC. Kan ik mijn component uitgang van de ps3 ook gebruiken om 1080p op mijn beeldscherm te toveren of heb ik daar echt een HDMI->DVI kabel en een switch voor nodig?
Ik las zelfs ergens op internet dat dit scherm geen 1080p HDCP ondersteunt maar alleen 720p.

PS3 gewoon verbinden met een optische kabel en je hebt digitaal geluid (DD en DTS) via je Logitech Z-5500.
En 1080p kan wel via component verzonden worden, maar het probleem ligt meestal bij dat het scherm geen 1080p input accepteert. Maximale wat je uit je component kan krijgen is dus 1080i of 720p. Dus of het wordt kabels wisselen (wellicht is er iets van een switch te koop) of je moet genoegen nemen met 720p input op je Dell…
Vind het wel een beetje een vaag plaatje om de launch van een nieuwe gadget aan te kondigen. Zoiets zou ik ook nog wel kunnen fabriceren. De banana-controller was ooit ook een aankondiging en die zag er toch een stuk geloofwaardiger uit.
Desondanks zou het wel een leuke gadget zijn, vooral als het ding ook te linken was met je mobiele telefoon en ook zo als headset gebruikt zou kunnen worden. Blijft alleen de vraag hoe groot het wordt. Want persoonlijk vind ik die Nokia/Samsung blu-tooth headsets erg mooi, beter dan die lompe dingen van Jabra.
Prijs is wel weer zoals we van Sony gewend zijn: best hoog…
Marktplaats en dergelijke zijn zeker goed te doen voor 2e handse PS3 spellen. PS3 games durf ik zelfs per post te bestellen. Xbox 360 games haal ik altijd op om deze op krassen te controleren. Ten eerste door het kras-probleem wat die console heeft/had. En ten tweede omdat dvd’s sneller krassen dan de Blu-Ray discs die de PS3 slikt.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 00:11:
Heb nu nog een handdoek onder m'n versterker liggen, iemand anders nog een tip om de pijn voor de onderburen te verzachten? Gewoon even een stuk schuimrubber regelen ligt het meest voor de hand denk ik..
Kan je de subwoofer (want daar zit de versterker toch in bij de Z-5500?) gewoon niet iets minder hard zetten of de crossover lager instellen. Of ben jij zo’n type dat perse alles het hardst wilt hebben. Weet verder niet wat de instellingen toelaten van de Z-5500. Maar als ik hier mijn sub voluit zet dan tril ik hier standaard weg als ik bijvoorbeeld in Burnout mijn auto alleen al stationair laat lopen…
Maar iets van trillingsdempend materiaal zal wel voldoen. Want de buren zullen wellicht geen last hebben van het geluid, maar meer van de trillingen. Dus gewoon bij de bouwmarkt een stuk dempend materiaal kopen. Jammere is alleen dat het spul meestal per pakken van 2,5m verkocht wordt…
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.