nou vanavond om excact 00:00 kijken wat er gebeurt...
Hier mss nog een handig linkje wat betreft de discussie van een tijdje terug over digitaal downloaden en of er toekomst inzit. De cijfers vallen me tegen en ik denk dat ze wel bewijzen dat het nog even duurt voordat digitaal downloaden van films en games de overhand krijgt
http://www.nu.nl/news/148...eldtop_met_breedband.html
http://www.nu.nl/news/148...eldtop_met_breedband.html
Wat was de bron van deze countdown?hesr schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:44:
[...]
Let op, er staat beta.
Maar volgens mij is die site gewoon onzin.
http://www.colorize.net/
domain: COLORIZE.NET
owner-name: Colorize design group sweden
owner-address: Liljegatan 7
owner-address: SE-644 35
owner-address: Torsh?lla
owner-address: Sweden
admin-c: KR183-GANDI
tech-c: KR183-GANDI
bill-c: KR183-GANDI
nserver: ns1.scorpionshops.com 83.140.32.143
nserver: ns2.scorpionshops.com 83.140.32.144
reg_created: 1999-08-26 11:04:02
expires: 2008-08-26 11:04:02
created: 2003-07-09 19:55:46
changed: 2006-04-11 21:20:12
person: Karl Ringman
nic-hdl: KR183-GANDI
address: colorize design group
address: Tantogatan 5
address: 11867
address: Stockholm
address: Sweden
phone: +46.703404250
e-mail: b5dcce90cadc99a6a86ed4314f61f365-kr183@contact.gandi.net
lastupdated: 2007-09-27 13:01:52
[ Voor 37% gewijzigd door sysiwan op 19-03-2008 15:55 ]
Verander de tijd maar van je computer.. Klokje is nep, want dat zou betekenen dat het klokje in andere delen van de wereld eerder/later op 0 staat dan bij ons..
Anoniem: 169123
we zien het morgen wel
[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 169123 op 19-03-2008 16:04 ]
Denk dat de beheerder van die site over 8 uur moet opstaan, en dat dat een wekker is ofzo. In zijn home.hesr schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:44:
[...]
Let op, er staat beta.
Maar volgens mij is die site gewoon onzin.
Vet. Home. Jammer dat het een closed Beta is en dat wij europeanen pas als laatste aan de beurt zijn. (ergens in 2012 ofzo, want ja, je moet europa lekker laten wachten, worden ze vrolijk van...)
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Bij VideoGamesPlus is Virtua Tennis 3 te bestellen voor 13,33 euro. Met verzendkosten erbij kom je dan nog wel onder de 20 euro uit
[ Voor 42% gewijzigd door SToRM666 op 19-03-2008 16:30 ]
PSN id: NL_SToRM
Home is metname een Europese dienst dus niet zo verbeten reageren als het onterecht is.CSB schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:26:
Vet. Home. Jammer dat het een closed Beta is en dat wij europeanen pas als laatste aan de beurt zijn. (ergens in 2012 ofzo, want ja, je moet europa lekker laten wachten, worden ze vrolijk van...)
PSN: Shiver23
Gelukkig wordt de patch (mits alles verder wel goed gaat) morgen verspreid voor EuropaMelniek schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:42:
Wat betreft die CoD patch, voor zover ik weet was het de bedoeling dat die patch wereldwijd gereleased zou worden, maar wederom is dat niet gelukt.
Just got word from Sony EU that they didn’t finish the roll out in time today and will be available tomorrow (UK Time) so they will finish making it available for EU / Oceania users to download tomorrow (UK time), but no exact time has been given. Sorry everyone, this was scheduled to all go out at the same time today (as the Sony US did).
Wow, wat gaan jullie weer snel
Tom Clancy's Endwar: http://www.gametrailers.com/player/32022.html
Een RTS, op consoles! Het idee lijkt me goed, het perspectief past ook echt bij condoles. Ik vraag me alleen af hoe goed voice command gaat werken. Vooral als er meerdere mensen zijn.
Een RTS, op consoles! Het idee lijkt me goed, het perspectief past ook echt bij condoles. Ik vraag me alleen af hoe goed voice command gaat werken. Vooral als er meerdere mensen zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door jdm8 op 19-03-2008 17:59 ]
Ik ga me straks helemaal suf spelen om die ferrari F1 wagen te kunnen besturen 
(dan maar maar 2 gt5:p's)
(dan maar maar 2 gt5:p's)
Wil je hiermee zeggen dat de PS3 geen direct surround game geluid naar dolby digital bitstream kan converteren? Want ik dacht dat dat wel kon. Er bestaat zelfs voor de pc een proggie waarmee je dat realtime kan doen. Ik had eerlijkgezegd gehoopt om met mijn optische 5.1 speakerset (Z5500) surround over een optische kabel te kunnen krijgen. Als de PS3 inderdaad geen gamegeluid naar DD kan converteren, blijf je met ongecomprimeerd 2.0 LineairPCM geluid zitten, aangezien de bandbreedte van ongecomprimeerd Lineair PCM 5.1 geluid niet over een optische kabel kan. Op mijn Uncharted hoes staat wel een Dolby digital logo, betekent dit dat de game een dobly digital signaal geeft, of alleen bij de tussenfilmpjes? (dit lijkt mij het meest logisch)Shiver23 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 23:37:
[...]
Er zou tegen iemand verteld zijn via de support afdeling van EA dat de patch in maart zou komen. Wat hier inzit is afwachten. Ik hoop zelf dat ze 5.1-geluid via optische uitgang fixen, de verbindingsproblemen met TF2 (heb nog geen één keer kunnen spelen), en de laadtijden (zeker nadat je dood gegaan bent).
Ik heb HL2 al op de PC en heb hem juist gehaald om hem op mijn 5.1 set te spelen. Zit ik nog met stereo-geluidVerder heb ik zelf nog weinig problemen met de framerate gehad.
Anoniem: 237759
Thanks, meteen besteldSToRM666 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:28:
Bij VideoGamesPlus is Virtua Tennis 3 te bestellen voor 13,33 euro. Met verzendkosten erbij kom je dan nog wel onder de 20 euro uit
Stond nog steeds in m'n verlanglijstje. Echt zo'n game die je lekker kunt oppakken om even te spelen. Demo was alleen zo kort, dus de volledige versie wilde ik wel halen, maar het is voor mij geen game waar ik 50E aan uit wil geven..
Total: $27.48CDN (@ huidige koers 17,50)
Nee, dat wil ik hier niet mee zeggen. Dit wil zeggen dat onze vrolijke vrienden van EA alleen via HDMI getest hebben of ergens anders een foutje gemaakt hebben waardoor je bij 'The Orange Box' geen 5.1 geluid krijgt via de optische uitgang. Dit in tegenstelling tot alle andere spellen die probleemloos DD of DTS doorgeven via de optische uitgang.philotra schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 18:03:
[...]
Wil je hiermee zeggen dat de PS3 geen direct surround game geluid naar dolby digital bitstream kan converteren? Want ik dacht dat dat wel kon. Er bestaat zelfs voor de pc een proggie waarmee je dat realtime kan doen. Ik had eerlijkgezegd gehoopt om met mijn optische 5.1 speakerset (Z5500) surround over een optische kabel te kunnen krijgen. Als de PS3 inderdaad geen gamegeluid naar DD kan converteren, blijf je met ongecomprimeerd 2.0 LineairPCM geluid zitten, aangezien de bandbreedte van ongecomprimeerd Lineair PCM 5.1 geluid niet over een optische kabel kan. Op mijn Uncharted hoes staat wel een Dolby digital logo, betekent dit dat de game een dobly digital signaal geeft, of alleen bij de tussenfilmpjes? (dit lijkt mij het meest logisch)
Gelukkig, ik was al bang aangezien ik erg van surround houd. Waar denk je dat het Dolby digital logo betekent op mijn Uncharted hoes? Betekent dit dat de game een dobly digital signaal geeft, of alleen bij de tussenfilmpjes? (dit lijkt mij het meest logisch)Shiver23 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 18:15:
[...]
Nee, dat wil ik hier niet mee zeggen. Dit wil zeggen dat onze vrolijke vrienden van EA alleen via HDMI getest hebben of ergens anders een foutje gemaakt hebben waardoor je bij 'The Orange Box' geen 5.1 geluid krijgt via de optische uitgang. Dit in tegenstelling tot alle andere spellen die probleemloos DD of DTS doorgeven via de optische uitgang.
ik zit te kijken voor leuke tweakers voor de PS3, ik heb er al een paar gevonden:
Medias center ervan maken
Linux erop zetten
Demo's en ander stuff downloaden
(MKV's omzetten)
Ik ben aardig nieuw met dit apparaat, weet iemand nog meer leuke dingen dir je niet standaard 1,2,3 tegenkomt in het PS3 menu?
[ Voor 17% gewijzigd door philotra op 19-03-2008 18:21 ]
NCAA Football 08 vanaf VideoGamesPlus besteld. PayPal werkt heerlijk als je een bevestigde bankrekening hebt, hoef niks over te boeken naar PayPal, je kan gelijk bestellen en betalen 
Hoop dat het gaat werken hier thuis.
Hoop dat het gaat werken hier thuis.
DD betekent dat de game altijd (dus ingame en tijdens tussenfilmpjes) volledig DD 5.1 weer geeft. Maar waarom zou je Uncharted spelen met Dolby Digital als die game ook DTS ondersteundphilotra schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 18:19:
[...]Gelukkig, ik was al bang aangezien ik erg van surround houd. Waar denk je dat het Dolby digital logo betekent op mijn Uncharted hoes? Betekent dit dat de game een dobly digital signaal geeft, of alleen bij de tussenfilmpjes? (dit lijkt mij het meest logisch)
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
LOLAnoniem: 230486 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:12:
[quote]Seraphus-Y schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:04:
[...]
Maareh, "game anaflabeet" ?
[/quote]
hehehe zoek maar op in de dikke van dale en als ie er niet in staat, moet ie toegevoegd worden... als ik sommige mensen voor een console zie zitten och och och.... bijvoorbeeld het meesturen met je complete lichaam om een bocht te halen met je auto in (toen nog) gt3... ik noem maar iets..
Seraphus-Y doelde duidelijk op dat je 'analfabeet' fout schreef.
Haze zou eerst deze maand verschijnen, maar de release is inderdaad opgeschoven.Anoniem: 98664 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 18:35:
Komt haze nou de 28e? staat op ign meen ik.
De datum was toch nog niet bekent?
Zou nu eind mei worden als alles mee zat, maar er wordt ook al gesproken over eind dit jaar...
Nee, dit is sinds vorige week 26 maart geworden. Voor de verandering wordt er weer eens een game vervroegd.HoefMeistert schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:27:
[...]
Niet helemaal correct. Sommige games hebben een online multiplayer regio lock. Wat inhoud dat je de game dan niet tegen je EU vriendjes kunt spelen. Dit staat los van de content welke uit de PSN komt.
[...]
Komt 28-03-2008 pas
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Anoniem: 230486
ow damn! was me nog niet eens opgevallen haha, nou ja kan iedereen gebeuren he!CaptainCharisma schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 18:37:
[...]
LOL![]()
Seraphus-Y doelde duidelijk op dat je 'analfabeet' fout schreef.
ik hoop trouwens wel dat je met gt5:p wel een eigen helm kan kiezen..want als ik me niet vergis is de helm die je ziet in de ferrari nogal schumacher rood... en ik wil natuurlijk wel kimi rood wit zwart
Hij heeft trouwens wel een interessante theorie over de F1 licenties die Sony in handen heeft waarvan niemand weet wat ermee gebeurd is. Zou het dan toch echt zijn dat er een GT5 engine gebaseerde F1 game komt?Shiver23 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:01:
Geen idee.
Hier nog een goed verhaal van iemand die GT5:P al heeft. http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=103447
Metname dit stukje spreekt me erg aan en klinkt veelbelovend voor de evolutie van GT.
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Arx op 19-03-2008 19:11 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dat zou super strak zijn!Arx schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:10:
[...]
Hij heeft trouwens wel een interessante theorie over de F1 licenties die Sony in handen heeft waarvan niemand weet wat ermee gebeurd is. Zou het dan toch echt zijn dat er een GT5 engine gebaseerde F1 game komt?Erg interresant artikel.
Die licentie was toch verlopen dit jaar ?
voila: Wikipedia: Formula One (video game series)
"Sony had held an exclusive license to make Formula One games from 2003 until 2007"
"Sony had held an exclusive license to make Formula One games from 2003 until 2007"
[ Voor 13% gewijzigd door AP3X op 19-03-2008 20:22 . Reden: correctie link ]
Het zou kunnen hoor, maar het is alleen jammer dat er geen bron bij staat.Chaser2600 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 20:17:
Die licentie was toch verlopen dit jaar ?
De licentie is idd verlopen.
Ik ben blij dat deze niet meer in handen van Sony is, er is niets goeds uit gekomen.
Ik ben blij dat deze niet meer in handen van Sony is, er is niets goeds uit gekomen.
Anoniem: 101975
Call of Duty 4 patch is uit, kreeg net bij het opstarten de melding om hem te downloaden
Ik heb een bod uitgebracht op je army of two advertentieAnoniem: 237759 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 18:04:
[...]
Thanks, meteen besteld![]()
Stond nog steeds in m'n verlanglijstje. Echt zo'n game die je lekker kunt oppakken om even te spelen. Demo was alleen zo kort, dus de volledige versie wilde ik wel halen, maar het is voor mij geen game waar ik 50E aan uit wil geven..
Total: $27.48CDN (@ huidige koers 17,50)
Ziet er goed uit, zeker een game voor mijn ''wishlist''.jdm8 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:56:
Wow, wat gaan jullie weer snel![]()
[afbeelding]
Ik ga er wel van uit dat voice command goed werkt. Ik had namelijk ergens een filmpje gezien met vier dames (van de fragdol clan?) die het spel hebben getest met voice command. En daar bij werkte het goed
Ok, bij dat tune up stukje was ik al om, na de japanse ga ik nu ook de europese GT5:P kopen.Shiver23 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:01:
Hier nog een goed verhaal van iemand die GT5:P al heeft. http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=103447
Die japanse versie lijkt wel een demo vergeleken met de europese..
Wat betreft de F1 licensies. Sony heeft niet meer de rechten voor F1, maar ze hebben nu wel het recht om Feraries in hun games te stoppen, en aangezien die F1 een ferrarie is, kan het...ik denk dat het zo zit.
Edit:
hmm, misschien toch maar ff wachten op een update, zo niet rennen naar de winkelAs far as GT5:P is concerned, it is obvious that some serious update for owners of JP game is on the way, and I'm also astonished by those new F2007 renders. Hope that download of new content will go faster than previous updates for JP game.
[ Voor 22% gewijzigd door Arm1n op 19-03-2008 22:11 ]
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
En na GT5:P dient de volgende goede racegame zich alweer aan. Gameplay footage van Racedriver:Grid. Ik heb alle vorige Toca's en Racedrivers ook gespeeld op diverse platformen en ben een behoorlijke fan van de serie. Als ik dit zo zie wordt het weer een toppertje!
http://www.gametrailers.com/player/32013.html (Link naar HD-versie)
Ik heb als land in mijn instelling US staan, kan dat de oorzaak zijn, dat mijn nederlandse creditcard niet werkt?
/edit
Ja dus. Zeer jammer dat ik geen Puzzle Fighter kan kopen in NL!
/edit
Ja dus. Zeer jammer dat ik geen Puzzle Fighter kan kopen in NL!
[ Voor 25% gewijzigd door tHe_BiNk op 20-03-2008 01:08 ]
APPLYitYourself.nl - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
Ziet er inderdaad niet slecht uit!, ook een leuk deuntje op de achtergrond in de trailer.Shiver23 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:59:
En na GT5:P dient de volgende goede racegame zich alweer aan. Gameplay footage van Racedriver:Grid. Ik heb alle vorige Toca's en Racedrivers ook gespeeld op diverse platformen en ben een behoorlijke fan van de serie. Als ik dit zo zie wordt het weer een toppertje!
Zo heb net een een pre order geplaatst bij play.com voor Gran Turismo 5: Prologue
27 € (incl.verzendkosten) is nog wel te doen i.p.v € 44,99
Aan de screenshot's / trailers te zien moet dit een vette game worden.
*nu maar afwachten totdat ie in de brievenbus valt*
_
Filmpje van de F2007 in GT5:P: http://www.gtplanet.net/
Ik hoop niet dat de GT serie zich teveel op F1 gaat richten

Da's dus precies dat filmpje wat ik linkte.hermedico schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:05:
[...]
Ik heb een bod uitgebracht op je army of two advertentie
[...]
Ziet er goed uit, zeker een game voor mijn ''wishlist''.
Ik ga er wel van uit dat voice command goed werkt. Ik had namelijk ergens een filmpje gezien met vier dames (van de fragdol clan?) die het spel hebben getest met voice command. En daar bij werkte het goed
[ Voor 7% gewijzigd door jdm8 op 19-03-2008 23:07 ]
Zeer netjes !Shiver23 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:59:
In dat verhaal op GT Planet staat dat er dus wel degelijk 5 auto's missen uit de US versie in de PAL release (vreemd genoeg o.a. Peugeot 207 en 307).
Ik weet niet of ik ga vertrouwen op latere downloads; misschien toch maar de US versie halen dan.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Oh, nieuwe PS3 update. Benieuwd wat hij aan het bijwerken is.
Anoniem: 239951
Hhm dat van http://www.colorize.net/ sloeg dus nergens op, staat nu een dampend bakkie leut.
Waar ik nu wel aan toe ben maar niet ga drinken, want dan slaap je voor geen meter.
Home beta mijn reet
Waar ik nu wel aan toe ben maar niet ga drinken, want dan slaap je voor geen meter.
Home beta mijn reet
Die kwam toch ergens in Juli?Anoniem: 239951 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 00:14:
Hhm dat van http://www.colorize.net/ sloeg dus nergens op, staat nu een dampend bakkie leut.
Home beta mijn reet
There is no place like ::1
2.17 of alweer een nieuwe firmware?Evil Hobbit schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:29:
Oh, nieuwe PS3 update. Benieuwd wat hij aan het bijwerken is.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Anoniem: 188710
die hele site is oplichterij toen de countdown afgelopen was begon ie namenlijk weer bij 364 dagen, 23 uur, 59 minuten en 59 seconden enz.
Hij bedoelt gewoon 2.17, net gecheckt en er is geen nieuwere versie
Firmware 2.17 is dus serieus slecht. Ik heb deze gister geupgrade en heb voor het eerst last gehad van vastlopers en games laden vaker. De dag ervoor draaide alles nog prima. Dus wat mij betreft tijd voor 2.18.
Volgens mij zaten er altijd een paar F1 wagens in GT.Sir_Killalot schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:59:
Klopt, maar niet in de officiële livery. En het waren oude modellen van tien jaar terug.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
woaaww!! Klinkt goed!! Mwah, een F1 game op GT:5(p) basis/engine lijkt me niet verkeerd hoorSir_Killalot schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:59:
Of als extra toevoeging, het hele F1 circus + tracks in de volledige GT:5 omdat er nu weinig serieuze F1 games zijn zou dat een bom zijn denk ik!
Volgens gamefaqs.com 23 mei. Volgens de dixons.nl site 1 september. De eerste lijkt me de juiste.Anoniem: 98664 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 18:35:
Komt haze nou de 28e? staat op ign meen ik.
De datum was toch nog niet bekent?
Zo! Nieuwe movies van WipeOut ak gezien?
http://www.gamersyde.com/news_6175_en.html
Dat spel verschijn langzaam in mijn must-haves lijstje. En het worden er al zoveel de komende tijd.
http://www.gamersyde.com/news_6175_en.html
Dat spel verschijn langzaam in mijn must-haves lijstje. En het worden er al zoveel de komende tijd.
Nog een goede game http://www.gametrailers.com/player/32067.html
Doet mij heel erg denken aan god of war gecombineerd met die japanse games waar je duizenden vijanden om moet maaien. Ziet er veelbelovend uit.
Wipe Out heeft toch geen split screen?
Want dan weet ik wel zeker dat ik hem niet koop.

Wipe Out heeft toch geen split screen?
[ Voor 18% gewijzigd door jdm8 op 20-03-2008 09:07 ]
Werd 'Grid' niet meer een arcade racer? Dat was althans wat ik me kan herinneren van de preview op ign dacht ik... Ziet er wel beestachtig goed uit.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
wat ik altijd zo jammer vind is dat ze 'glijden' over de grond zodra ze moves doen.. zo zondejdm8 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:05:
Nog een goede game http://www.gametrailers.com/player/32067.htmlDoet mij heel erg denken aan god of war gecombineerd met die japanse games waar je duizenden vijanden om moet maaien. Ziet er veelbelovend uit.
Wipe Out heeft toch geen split screen?Want dan weet ik wel zeker dat ik hem niet koop.
Vind het een beetje cheapass ripoff van een Ages of Conan/god of war style, in wat matige gameplay.jdm8 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:05:
Nog een goede game http://www.gametrailers.com/player/32067.htmlDoet mij heel erg denken aan god of war gecombineerd met die japanse games waar je duizenden vijanden om moet maaien. Ziet er veelbelovend uit.
Wipe Out heeft toch geen split screen?Want dan weet ik wel zeker dat ik hem niet koop.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Thanks!! Net ook meteen besteld, omgerekend met Paypalkoers was het 17,80 euro. Toch een erg schappelijke prijs voor een PS3game wat zeker een game wordt wat een aangenaam tussendoortje is.SToRM666 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:28:
Iemand rainbow six 2 al gespeeld, eer gisteren was er niks aan de hand met coop spelen of terrorist hun, ook coop, maar sinds gisteren heb ik de hele tijd disconnects of dat de andere persoon de verbinding met mij verliest en daarna niet meer kan joinen, soms wel nadat je het spel heb afgesloten en weer opnieuw geladen heb, wat overig toch wel wat te lang duurt, zekers als je het 10x in een uur moet doen.
En dat was alleen nog maar in GT3, de PAL release had er zelfs maar 2 terwijl de NTSC release er 4 had met namen waaruit je kon opmaken wie de coureurs waren en uit welk jaar de auto kwamDr. Strangelove schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 08:13:
Klopt, maar niet in de officiële livery. En het waren oude modellen van tien jaar terug.
Jeej, orange box krijgt een patch 
Hopelijk vehelpt dit de framedrops ( al heb ik ze nog niet echt gemerkt moet ik eerlijk zijn in portal en HL2)
Bron
Hopelijk vehelpt dit de framedrops ( al heb ik ze nog niet echt gemerkt moet ik eerlijk zijn in portal en HL2)
Bron
PSN & XBL: Denkoyugo
Maar dat was ook zo bij god of war, ik heb me er nooit aan gestoord eigelijk, als je zo en filmpje kijkt valt het misschien op maar als je intens aan het gamen bent let je er volgens mij niet zo op. Dit previewtje is redelijk lovend. http://www.pspsps.tv/2008...tle_for_asgard_previ.html Natuurlijk geen god of war 3 killer, maar wel leuk totdat die uit is. Mooie setting ook trouwens, er zijn veel te weinig viking games naar mijn mening en ik heb altijd al van Scandinavië gehouden.Pixxa schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:20:
[...]
wat ik altijd zo jammer vind is dat ze 'glijden' over de grond zodra ze moves doen.. zo zonde
Grid ziet er wel heel mooi uit en arcade is voo rmij juist een pluspunt. Maar ik zie dat hij ook voor de PC uit komt, zouden ide gameplay vids niet van een PC van €10000 komen? En dat het op de consoles er een stuk minder mooi uitziet. Vooral omdat dit voor 3 platformen uitkomt lijkt het me onwaarschijnlijk dat deze beelden zomaar op een PS3 kunnen komen (vooral gezien andere multiplatform games die dan het beste op PC en X360 waren en PS3 er gewoon wat bij was geplakt), tenzij de codemasters ineens een nieuwe manier van coden voor de PS3 ontdekt hebben.
[ Voor 28% gewijzigd door jdm8 op 20-03-2008 10:02 ]
Wel grappig; jij en gamed.nl zijn erg blij met de update terwijl jij en gamed.nl niet weten wat de patch echt gaat doen en beide hebben jullie niet last van de betreurde framedrops. Ik denk dat de problemen met het spel een beetje uit hun verband zijn gerukt.Denko schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:33:
Bron
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Klopt, maar ze zitten voornamelijk in ep2, en die heb ik nog niet gespeeld, hoop wel dat de "create server" erbij komt in TF2 (die heb ik wel ff gespeeldswopdark schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:59:
[...]
Wel grappig; jij en gamed.nl zijn erg blij met de update terwijl jij en gamed.nl niet weten wat de patch echt gaat doen en beide hebben jullie niet last van de betreurde framedrops. Ik denk dat de problemen met het spel een beetje uit hun verband zijn gerukt.
PSN & XBL: Denkoyugo
Heeft er iemand ook het probleem dat sinds de laatste firmware update van de PS3 dat bij sommige videos het geluid niet synchroon loopt met het beeld, ik heb nog geen uitgebreide tests gedaan maar 2 videos via netwerk liepen prima en een andere via het netwerk had het geluid 2 seconden voor het datgene ook op het beeld gebeurde, heb het ook gehad met een video vanaf CD, beide lopen synchroon als ik ze op mijn pc afspeel en het gebeurde nooit voor de firmware update.
Ik heb voordat ik wegging nog even de ps3 aangezet maar de patch was nog niet beschikbaar. Zou leuk zijn als ik een keer TF2 zou kunnen spelen. Bij mij loopt ie vast bij het verbinden naar EA.Denko schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:33:
Bron
Bron?Anoniem: 237666 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:56:
Na firmware 2.2 zou de 2GB filerestrictie op vc-1 en divx files opgeheven zijn!
Bron: http://blog.us.playstatio...-bringing-bd-live-to-ps3/
Metname de mogelijkheid om de PSP als AB te gebruiken en resume play zijn welkome toevoegingen.Most notably, the update enables the PS3 to support Blu-ray Disc Profile 2.0, also known as BD-Live. You can connect now to the Internet while playing discs that support BD-Live to obtain additional content and special features. These features vary from disc to disc, and will keep your BD discs fresh with new content and in some cases exclusive content only accessible to owners of BD-Live enabled discs. On April 8th Sony Pictures Home Entertainment will release The 6th Day and Walk Hard on Blu-ray; these titles will be among the first to take advantage of BD-Live. With this update, the PLAYSTATION 3 becomes the first Blu-ray player on the market with BD-Live functionality.toon volledige bericht
Here are some of the other new features/enhancements that will be included in Firmware v2.20:
* The ability to copy PS3 Music and Photo playlists to a PSP system. We introduced the ability to create Music and Photo playlists on the PS3 in firmware update v2.0. Now you can easily export your playlists to your PSP.
* You can now play DivX and WMV format files that are over 2 GB.
* Resume Play - begin playing a DVD or BD disc from the point where you previously stopped it, even if you eject the disc and insert a different movie or game.
* Use your PSP as a remote control to play back your music files on your PS3 without turning on your TV.
* The Internet browser now displays some web pages faster. In addition [Save Target] has been added as an option under file. This option lets you save a file that is linked to a web page to your PS3 hard drive or storage media.
There are a few other tweaks and upgrades included in v2.20 - we’ll provide more specifics as the update is about to go live.
Oops, net te laat met mijn reactie.
Leuke update in ieder geval. Het beste punt vind ik eerlijk gezegd dat ze nog steeds de kwaliteit van de DVD-playback aan het verbeteren zijn zoals ze beloofd hadden.
Leuke update in ieder geval. Het beste punt vind ik eerlijk gezegd dat ze nog steeds de kwaliteit van de DVD-playback aan het verbeteren zijn zoals ze beloofd hadden.
[ Voor 93% gewijzigd door ymmv op 20-03-2008 11:04 ]
Resume play is inderdaad een leuke toevoeging. Ik word gek van al die intro dingen als ik weer eens een concert wil kijken (en dan zijn het nog niet eens zoveel intro's als bij Pirates).
Als bij WMV fils over 2 GB nu ook WMV HD erbij zat hadden we helemaal niets meer te klagen
Als bij WMV fils over 2 GB nu ook WMV HD erbij zat hadden we helemaal niets meer te klagen
Resume Play werd inderdaad tijd.m4yall schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:14:
Resume play is inderdaad een leuke toevoeging. Ik word gek van al die intro dingen als ik weer eens een concert wil kijken (en dan zijn het nog niet eens zoveel intro's als bij Pirates).
Vooral ook krom dat er vanaf het begin wel de optie staat "Start vanaf begin" terwijl dat dus altijd gebeurd. Maar zal er wel mee te maken hebben dat game- en filmtrailers wel resume play hebben.
Nu blijft alleen de vraag tot hoeveel dvd's je resume play op kan vragen. Of alleen de laatste dvd of Blu-Ray in het geheugen blijft of meerdere. Mijn JVC heeft een geheugen van 30 dvd's al is dat wel veel
Als je de BD er niet uithaald kon je ook resume play doen. Daarom stond er denk altijd al starten vanaf het begin.FeaR1986 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:39:
[...]
Resume Play werd inderdaad tijd.
Vooral ook krom dat er vanaf het begin wel de optie staat "Start vanaf begin" terwijl dat dus altijd gebeurd. Maar zal er wel mee te maken hebben dat game- en filmtrailers wel resume play hebben.
Nu blijft alleen de vraag tot hoeveel dvd's je resume play op kan vragen. Of alleen de laatste dvd of Blu-Ray in het geheugen blijft of meerdere. Mijn JVC heeft een geheugen van 30 dvd's al is dat wel veel
Moeilijk moet het niet echt zijn denk ik om een aardige buffer in te bouwen. Verder is resume play voor mij eigenlijk alleen van belang bij concerten, want daar pak je toch de playlist erbij. Films kijk ik meestal wel in een keer af.
Moest dat nou? Nu heb ik weer de hele dag dat liedje in mn kopPixxa schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 12:07:
haha, net een trailer gezien van LittleBigPlanet, wat een game zeg!! Super grappig. Must have imho
check hier en hier trailer
[ Voor 4% gewijzigd door jdm8 op 20-03-2008 12:14 ]
Damn, MLB2008 The Show gebruikt wel heel veel HDD ruimte, 3036 MB voor userssettings, 3026 MB voor Userprofile en 5096 MB voor online roster.
Ik hoop dat ik verkeerd keek en dat het KB was, maar aangezien de roster van mlb2007 ook 3 GB was denk ik dat ik niet verkeerd keek.
Ik hoop dat ik verkeerd keek en dat het KB was, maar aangezien de roster van mlb2007 ook 3 GB was denk ik dat ik niet verkeerd keek.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Anoniem: 237666
Dat is niet mis. Echter vraag ik me af wat er allemaal opgeslagen wordt, je zou verwachten complete models, texturen, soundfiles, etcetera. Oke elke ps3 heeft een HDD maar dit gaat wel wat verMeNTaL_TO schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 12:42:
Damn, MLB2008 The Show gebruikt wel heel veel HDD ruimte, 3036 MB voor userssettings, 3026 MB voor Userprofile en 5096 MB voor online roster.
Ziet eruit als een W.A.S.T.E. aan ruimte! Settings zouden zelf bij een complex systeem niet meer dan 20Mbyte moeten kosten! Okay dat je iets op de HDD zet maar 11Gbyte voor een MBLA game? Zet hij gewoon de hele game op de disc ofzo?Anoniem: 237666 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 12:50:
[...]
Dat is niet mis. Echter vraag ik me af wat er allemaal opgeslagen wordt, je zou verwachten complete models, texturen, soundfiles, etcetera. Oke elke ps3 heeft een HDD maar dit gaat wel wat ver
Ik vraag me af hoe ze die files opbouwen dan. Op de PC zijn setting/configuration files vaak klein en heb je grote resource files!
[ Voor 10% gewijzigd door swampy op 20-03-2008 13:08 ]
Anoniem: 237666
True, dit is haast groter dan 2 Vista installaties, en dat is een compleet besturingssysteem waarmee je films kan bewerken, dvd's kan maken. MLB moet echt iets heel speciaals zijnswampy schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:07:
[...]
Ziet eruit als een W.A.S.T.E. aan ruimte! Settings zouden zelf bij een complex systeem niet meer dan 20Mbyte moeten kosten! Okay dat je iets op de HDD zet maar 11Gbyte voor een MBLA game? Zet hij gewoon de hele game op de disc ofzo?
Van de andere kant: het is natuurlijk erg veel losse informatie die constant moet worden opgevraagd. Ik kan me voorstellen dat de BD acces times hier tekort kunnen schieten, niet dat het op een dvd zoveel sneller was, laat staan dat het op 1 dvd zou passen.
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 237666 op 20-03-2008 13:10 ]
is een 40gb schijf dan wel toereikend? Ik bedoel stel dat je in de loop der tijd 10/15 games bezit wordt dat dan geen probleem?
ja ik weet dat je een grotere hdd erin kan plaatsen maar dat kost weer geld.
Capcom's gedrag met "laten we gewoon voor elk spel maar 5Gbyte installeren" is ook erg irritant. Ja we hebben een HDD, Ja dat helpt met laadtijden etc! Maar sommige developpers worden er wel erg lui van om suboptimaal te werken!Anoniem: 237666 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:07:
[...]
True, dit is haast groter dan 2 Vista installaties, en dat is een compleet besturingssysteem waarmee je films kan bewerken, dvd's kan maken. MLB moet echt iets heel speciaals zijn
Van de andere kant: het is natuurlijk erg veel losse informatie die constant moet worden opgevraagd. Ik kan me voorstellen dat de BD acces times hier tekort kunnen schieten, niet dat het op een dvd zoveel sneller was, laat staan dat het op 1 dvd zou passen.
Oblivion die 4,5Gbyte vraagt? Geen probleem! Dat is een game die duidelijk winst heeft aan een HDD installatie. Laadtijden zijn er bijna niet en je kan het hele land doorkruisen met hier en daar een "laad" popupje die zo snel al weer weg is dat je het geeneens ziet!
DMC4? Wel installatie heeft VEEL voordeel hoor. Verre van want blu-ray heeft misschien een hogere seektime maar kan nog steeds wel data pompen dus het scheelt heel weinig!
Oh wel in tijd zullen developers ermee leren omgaan! Fallout 3 nu zo'n game zou een Installatie goed doen! Misschien een Stalker achtige game? Of zoiets als Mass Effect achtigs. Zulke games wil je het liefst zonder al te lange laadschermen! Voor sommige games dertegen vraag ik me af of ze echt wel 5Gbyte of meer moeten claimen!
Het heeft gewoon geen Flair! Tuurlijk kan je in een zwaar gekietelde Dodge Viper aankomen op een Kostuumfeest maar..dat is geen flair! Het heeft geen stijl!
[ Voor 4% gewijzigd door swampy op 20-03-2008 13:22 ]
Mijn punt ook, leuk dat ik kan upgraden maar als games al de ruimte gaan claimen aka "Goh laten we 25Gbyte op de HD zetten, dan laad het sneller" dan is het lachen snel vergaan!Pixxa schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:16:
is een 40gb schijf dan wel toereikend? Ik bedoel stel dat je in de loop der tijd 10/15 games bezit wordt dat dan geen probleem?
Dan moet je dus als gamer die meer dan 2 games wilt spelen de tergende "Delete game data, install other game data" geintje elke keer gaan herhalen.
Waar Nintendo heeft moeten uitvallen naar de luie game makers die met shovelware komen mag Sony wel eens de game developers ervan overtuigen dat ja er is een HDD maar dat ze niet de hele game hoeven te kopieren!
Hij moet voor de eerste keer dat je speelt wel wat dingen lokaal zetten, echter zie ik die weer niet bij Gamedata terug.swampy schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:07:
[...]
Ziet eruit als een W.A.S.T.E. aan ruimte! Settings zouden zelf bij een complex systeem niet meer dan 20Mbyte moeten kosten! Okay dat je iets op de HDD zet maar 11Gbyte voor een MBLA game? Zet hij gewoon de hele game op de disc ofzo?
Ik vraag me af hoe ze die files opbouwen dan. Op de PC zijn setting/configuration files vaak klein en heb je grote resource files!
Ik zal straks wel voor de zekerheid even nakijken of ik de data hoeveelheid echt goed gezien heb.
Sowieso snap ik de savegame structuur niet echt, als ik een roster update download wil ie een savegame aanmaken (of meer, als ik zeg dat ik het offline ook wil gebruiken, wil ie een naam hebben, dit was in 2007 niet, toen sloeg ie het gewoon op). Die 2 settingsfile snap ik ook niet helemaal, ze schelen maar een klein beetje qua grote en lijken qua omschrijving ook wel op elkaar.
[ Voor 21% gewijzigd door MeNTaL_TO op 20-03-2008 13:32 ]
mij lijkt een install waar je zelf mag kiezen hoe groot ie mag zijn wel goed. bv minimal install dat ie maar weinig installeerd. en zo verder
Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT
Arx...
Hoe kom je er eigenlijk bij dat we Condemned 2 spelen als die game pas de 4e april dit jaar uit komt?
En zou Gran Turismo 5 Prologue geen betere keuze zijn aangezien die game een week eerder uit komt, een exclusive is voor de PS3 en (als je naar het aantal posts kijkt) een meer gewilde game is
Hoe kom je er eigenlijk bij dat we Condemned 2 spelen als die game pas de 4e april dit jaar uit komt?
En zou Gran Turismo 5 Prologue geen betere keuze zijn aangezien die game een week eerder uit komt, een exclusive is voor de PS3 en (als je naar het aantal posts kijkt) een meer gewilde game is
Voor de mensen die GT5:P besteld hebben bij Play.com. Hoe hebben jullie de adresgegevens ingevuld? Ik kreeg een mail dat de CC niet geaccepteerd was en heb verschillende varianten geprobeerd, maar nog zonder succes. Of lopen ze op een andere manier te muiten omdat ze al zoveel pre-orders hebben?
Thx besteldSToRM666 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:28:
Trouwens gisteren heel de orange box uitgespeeld, en ik vind de framerate problemen zwaar overtrokken. Alleen in episode 2 in de mijnen dat je alyx moet verdedigen en er een boel insecten kwamen was het enige stukje dat ik er echt last van had.
Ps4/switch gamer
Moet je afrekenen in euro's en niet in ponden.Shiver23 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:42:
Voor de mensen die GT5:P besteld hebben bij Play.com. Hoe hebben jullie de adresgegevens ingevuld? Ik kreeg een mail dat de CC niet geaccepteerd was en heb verschillende varianten geprobeerd, maar nog zonder succes. Of lopen ze op een andere manier te muiten omdat ze al zoveel pre-orders hebben?
Het schijnt te helpen als je de currency op euro's zetShiver23 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:42:
Edit: iemand was me al voor...
Ik speel trouwens regelmatig op mn werk in de pauze KartRider met collega's. Erg leuke Mario Kart kloon die ik zeker wel eens op PSN zou willen zien verschijnen. Het schijnt dat de Koreaanse versie door zo'n 15 miljoen (!) Koreanen gespeeld wordt, dus het zou zeker wel een populaire titel kunnen zijn
[ Voor 27% gewijzigd door SToRM666 op 20-03-2008 13:54 ]
PSN id: NL_SToRM
Dat is allemaal wel gelukt, maar hij blijft de CC afwijzen om onduidelijke redenen. Het adres op verschillende manieren ingevuld. Zal wel. Anders even proberen bij Blahdvd. Nog ietsje goedkoper ook. Al zijn ze niet heel betrouwbaar met verzenden blijkbaar....MeNTaL_TO schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:46:
[...]
Moet je afrekenen in euro's en niet in ponden.
Weet iemand of de nieuwe Rainbow Six Rumble ondersteunt?? Heb het niet kunnen vinden...
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
heb Rainbow Six: Vegas 2 net gehaald, zal hem zo eens uitproberen
lijkt me wel dat er rumble opzit, hij komt ook in Azië uit en volgens mij hebben alle games die nu uitkomen wel rumble
lijkt me wel dat er rumble opzit, hij komt ook in Azië uit en volgens mij hebben alle games die nu uitkomen wel rumble
Ja dat dacht ik ook... Maar ik heb net op Gamespot gelezen dat ze het missen bij de PS3. Kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat de Dual Shock 3 daar nog niet uit is...KillaH87 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:13:
heb Rainbow Six: Vegas 2 net gehaald, zal hem zo eens uitproberen
edit: Quote: The lack of rumble in the PS3 controller is still a drag. (Kun je dus op twee manieren lezen volgens mij...)
[ Voor 11% gewijzigd door Dutch_Baseline op 20-03-2008 14:15 ]
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Anoniem: 244919
Als het er zo staat zal het denk ik over de Sixaxis gaan. Anders hadden ze wel l'ack of rumble in the game' neergezet.
True...Anoniem: 244919 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:26:
Als het er zo staat zal het denk ik over de Sixaxis gaan. Anders hadden ze wel l'ack of rumble in the game' neergezet.
Enige wat ik dan kan bedenken is contact opnemen met CC maatschappij, had mijn schoonmoeder ook, stond het adres bij hun verkeerd in het systeem en dan klopt het bij een check niet meer.Shiver23 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:05:
[...]
Dat is allemaal wel gelukt, maar hij blijft de CC afwijzen om onduidelijke redenen. Het adres op verschillende manieren ingevuld. Zal wel. Anders even proberen bij Blahdvd. Nog ietsje goedkoper ook. Al zijn ze niet heel betrouwbaar met verzenden blijkbaar....
Ik ga binnenkort het GT5:P starterspack kopen maar zit nog met een CRT tv, in de ts staat een mooi rijtje op welke manier je hem het beste kan aansluiten maar waar zou S-video in dit rijtje staan:
1. HDMI kabel, 2. Component Kabel, 3. scart kabel, 4. Composiet kabel
Of geeft dat dezelfde kwaliteit als een scartkabel?
1. HDMI kabel, 2. Component Kabel, 3. scart kabel, 4. Composiet kabel
Of geeft dat dezelfde kwaliteit als een scartkabel?
Aha, dus maar gewoon de bijgeleverde scartkabel gebruiken
Volgens mij word er geen kabel behalve een composiet naar scart convertor meegeleverd, en dat is dus plek 5.Sir_Killalot schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:51:
Aha, dus maar gewoon de bijgeleverde scartkabel gebruiken
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.