Niet bijgeleverd helaas. Alleen composietkabel is bijgeleverd. Oftewel, nr 4.Sir_Killalot schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:51:
Aha, dus maar gewoon de bijgeleverde scartkabel gebruiken
Hmm dus moet er nog een kabal bijkopen.. matig 
Naja, ik ga toch voor HDMI

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 20-03-2008 15:07 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar wat ontbreekt qua TV kabel maken ze goed met ene super deluxe kabeltje waar je mee kan internetten.SinergyX schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:06:
Hmm dus moet er nog een kabal bijkopen.. matig
[ Voor 5% gewijzigd door jdm8 op 20-03-2008 15:23 ]
super de lux???jdm8 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:13:
[...]
Maar wat ontbreekt qua TV kabel maken ze goed met ene super deluxe ethernet kabel(iig bij mijn 60GB PS3)

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Die van MS was wel 3 meter lang ipv een 30 cm patchkabel.jdm8 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:13:
[...]
Maar wat ontbreekt qua TV kabel maken ze goed met ene super deluxe ethernet kabel(iig bij mijn 60GB PS3)
@bovenbuurman, wel een cat6 kabel.
[ Voor 6% gewijzigd door MeNTaL_TO op 20-03-2008 15:20 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
De kabel die ik er bij kreeg is volgens mij 3 meter, en ja ik vind hem best wel lux voorzover zo'n kabel dat kan zijn, heb je wel gezien hoe dik dat ding is?
(ongeveer 7mm) Beter als de flut kabel van 5 cent per meter die ik nu naar mn ps3 heb.
[ Voor 11% gewijzigd door jdm8 op 20-03-2008 15:27 ]
Is het mogelijk om nieuwe firmware mbv een cd of dvd op je PS3 te zetten?
Ik ben al een tijdje aan het browsen op het net, en in diverse fora van oa Playstation en meerdere maar kan geen concreet antwoord vinden. De een zegt dat je cd's moet bestellen, maar die zijn niet up to date, etc
Alvast bedankt!
oh en dingen als, sluit hem aan op je netwerk komen we geen van beide verder mee
Ik ben al een tijdje aan het browsen op het net, en in diverse fora van oa Playstation en meerdere maar kan geen concreet antwoord vinden. De een zegt dat je cd's moet bestellen, maar die zijn niet up to date, etc
Alvast bedankt!
oh en dingen als, sluit hem aan op je netwerk komen we geen van beide verder mee
Ja dat kan, als ik up wil daten vraagt hij namelijk hoe ik dat wil (internet/portable). Vraag me alleen niet hoe, toen ik nog geen internet had in de kelder (waar PS3 staat) sleepte ik mijn PS3 gewoon om de zoveel tijd mee naar mijn kamer.Lof102 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:26:
Alvast bedankt!
edit: Zo moet dat dus Een compatible opslagapparaat, geen idee of cd daar ook bij hoort. Maar waarom beslist cd? Voor 10 euro heb je een USB key.
[ Voor 11% gewijzigd door jdm8 op 20-03-2008 15:35 ]
Het kan op een memorystick of memorycard als je dat helptLof102 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:26:
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
hartstikke bedankt voor de ubersnelle reacties!
Met die firmware 2.20 op de uitkijk is dit prettig om te weten
edit: cd was hetgeen waar ik eig aan dacht, maar USB kan uiteraard ook
[ Voor 23% gewijzigd door Lof102 op 20-03-2008 15:37 ]
Of een externe HDD als het niet op je USB past.Lof102 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:36:
hartstikke bedankt voor de ubersnelle reacties!
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Jongens, heb financieel groen licht van mn vriendin om vanavond een ps3 aan te schaffen (je ziet wel wie de broek aan heeft
) zijn er nog speciale aanbiendingen in omgeving rotterdam of bundel pakketten welke jullie weten. Ik kan echt niet meer wachten op het starterspack met GT5:p
absoluut! Al denk ik dat het niet helemaal klopt... Of ze moeten de 2e controller er los bij doenPixxa schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:51:
Jongens, heb financieel groen licht van mn vriendin om vanavond een ps3 aan te schaffen (je ziet wel wie de broek aan heeft) zijn er nog speciale aanbiendingen in omgeving rotterdam of bundel pakketten welke jullie weten. Ik kan echt niet meer wachten op het starterspack met GT5:p
http://www.saturn.nl/aanbiedingen/store_flash/175/index.php3
Ps3
2 controllers
ratchet & clank
Uncharted
449E
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
Ken alle consumentenwetten niet maar ik geloof dat als er met een prijs geadverteerd word dat dan de verkoper zich daar ook aan moet houden. Dus als er staat dat je 2 controllers krijgt, dan kun je die opeisen ook al was het een drukfout.
Arme jongenPixxa schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:51:
Jongens, heb financieel groen licht van mn vriendin om vanavond een ps3 aan te schaffen (je ziet wel wie de broek aan heeft) zijn er nog speciale aanbiendingen in omgeving rotterdam of bundel pakketten welke jullie weten. Ik kan echt niet meer wachten op het starterspack met GT5:p
Gefeliciteerd iig dan met je toekomstige ps3
ik weet ff niet zo snel naast de movie pack en de gt5 pack die er komt, welke er zijn.
Oja, mischien deze.
Uncharted & Ratchet and clank
link
Volgens mij niet, er staat niet voor niks vaak in folders, drukfouten onder voorbehoud ofso. Dat zal denk ik wel bij hun in de algemene voorwaarden staan.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:02:
Ken alle consumentenwetten niet maar ik geloof dat als er met een prijs geadverteerd word dat dan de verkoper zich daar ook aan moet houden. Dus als er staat dat je 2 controllers krijgt, dan kun je die opeisen ook al was het een drukfout.
Tenzij...... er dus onder staat dat je geen rechten kan verlenen aan de flyer en / of drukfouten zijn voorbehouden.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:02:
... net te laat...
[ Voor 3% gewijzigd door m4yall op 20-03-2008 16:05 ]
Ha!!!m4yall schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:05:
[...]
Tenzij...... er dus onder staat dat je geen rechten kan verlenen aan de flyer en / of drukfouten zijn voorbehouden.
... net te laat...

[ Voor 27% gewijzigd door jdm8 op 20-03-2008 16:09 ]
Ga ik dus echt niet voor dokken.
Stelletje afzetters
Even een correctie, MLB 2008 The Show files zijn in KB (dus 3 tot 4 MB) per file.
Er is echter wel een datafile van 981 MB voor het sneller laden (verplicht).
Er is volgens het doosje wel 2 GB hdd ruimte verplicht.
En weer support 1080p terwijl het spel zelf in 720p is.
Er is echter wel een datafile van 981 MB voor het sneller laden (verplicht).
Er is volgens het doosje wel 2 GB hdd ruimte verplicht.
En weer support 1080p terwijl het spel zelf in 720p is.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik heb het artikel gelezen van ps3focus maar ligt het nou aan mij of haalt iemand pas in de reacties 10 euro aan? In het artikel vond ik het niet terug. Ik zou het schandalig vinden als ze dat durven te vragen. Dat staat absoluut niet in verhouding met de game. 2,50 zou ik misschien nog wel over willen nadenken, want nieuwe maps verlengen de online levensduur van het spel wel. Maar eigenlijk moeten nieuwe maps gewoon een service zijn die je doet naar je trouwe gamers en gewoon gratis verspreiden.Tweak15KW schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:09:
[...]
Stelletje afzetters
Toch worden die updates wel asociaal groot...
Deze 2.20 neemt gewoon een hele gig in beslag alleen om te downloaden, dus weet niet wat er dan nog af gaat van je vrije harde schijfruimte nadat alles in geinstalleerd.
Toch maar eens dat 250 GB harde schijfje aanschaffen aan het einde van de maand als de centjes er weer zijn
Zoals gezegd zijn verkopende partijen meestal ingedekt met quotes als "spel- en drukfouten behouden" zoals al eerder is aangegeven.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:02:
En ook al staat er zoiets niet bij dan is het nog niet zeker of je het product meekrijgt als consument. De wet gaat er namelijk van uit dat de meeste mensen nog logisch na kunnen denken. En dus zelf kunnen verzinnen dat een 42" Plasma van Sony of iets dergelijks niet kan voor €100,-.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Nog even een vraagje van een nieuwe (en nogsteeds gelukkige) PS3 eigenaar. Ik wou gisteravond Underworld Evolution afspelen (uiteraard op Blu-ray), maar tot mijn grote verbazing had ik nogsteeds zwarte balken. Dat hint bij mij dus dat hij geen 720p resolutie gebruikt. Ik heb m'n PS3 ingesteld op 720p (wat mijn TV dus ook ondersteunt), maar behoort de Blue-ray speler dan ook niet gewoon die resolutie te gebruiken? Want bij games doet hij het wel gewoon zover ik kan zien.
Op de Blu-ray doos zelf hebben ze het alleen over 1080p resoluties, maar ja dat ondersteunt mijn TV niet. Gaat hij dan terug naar full-PAL ofzo? Of hoe zit dat?
Op de Blu-ray doos zelf hebben ze het alleen over 1080p resoluties, maar ja dat ondersteunt mijn TV niet. Gaat hij dan terug naar full-PAL ofzo? Of hoe zit dat?
Pfff... 2,50 per map. Big deal.Tweak15KW schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:09:
[...]
Stelletje afzetters
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja het is logisch dat je zwarte balken ziet. Deze film is namelijk geschoten met een 2,40:1 aspect ratio. Je houdt dan zelfs op een breedbeeld tv zwarte balken. Nu kun je deze wegzoomen, maar dan ben je een film-barbaar 
Check:
http://bluray.highdefdigest.com/9/underworldevolution.html
Dus als je ps3 op 720p staat, zal hij dit ook gewoon uitzenden. Geeft je tv dit niet aan? Bij mij staat er altijd 720p of 1080p naar gelang de bron
Check:
http://bluray.highdefdigest.com/9/underworldevolution.html
Dus als je ps3 op 720p staat, zal hij dit ook gewoon uitzenden. Geeft je tv dit niet aan? Bij mij staat er altijd 720p of 1080p naar gelang de bron
[ Voor 20% gewijzigd door bramberk15 op 20-03-2008 16:29 ]
Maakt het uberhaubt uit of je de PS3 via wifi of via de kabel in je netwerk hangt? Zit wat krap met aansluitingen, vandaar
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ah, okay, duidelijk. Wat voor aspect ratio zou ik moeten hebben dan om geen zwarte balken te laten zien? Of is 2,40:1 de standaard?
En ik weet niet of dat in m'n TV kan zien, maar ik heb er nooit zo diep in gekeken. Maar in ieder geval verklaart die aspect ratio wel wat
En ik weet niet of dat in m'n TV kan zien, maar ik heb er nooit zo diep in gekeken. Maar in ieder geval verklaart die aspect ratio wel wat
2.40:1 (eigenlijk 2.37:1) is volgens mij de standaard voor blu-rayfilms alle blurays die ik heb gezien hadden die, dat is de 'widescreen' die ook in de bioscoop wordt gebruikt dus het originele beeldformaat zoals de regisseur het bedoeld heeft voor de theaters.
Op een gewone hdtv heb je dan zwarte balken, films zonder zwarte balken zouden 16:9 moeten zijn en als je zwarte balken aan de zijkant heb zitten dan heb je last van 4:3 beeld.
Op een gewone hdtv heb je dan zwarte balken, films zonder zwarte balken zouden 16:9 moeten zijn en als je zwarte balken aan de zijkant heb zitten dan heb je last van 4:3 beeld.
? Dat lijkt me lastig aangezien je firmware space 128 MB is.FeaR1986 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:22:
[...]
Deze 2.20 neemt gewoon een hele gig in beslag alleen om te downloaden, dus weet niet wat er dan nog af gaat van je vrije harde schijfruimte nadat alles in geinstalleerd.
[...]
Wat betreft disk space:voor zover ik kan zien is er alleen behoefte aan 1GB persistant storage, dat sowieso voorhanden is in de reserved HD space. Er zal vast wel een 'clean up' functie o.i.d. bij komen.
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Waar haal jij vandaan dat de update een gig is? Het OS an sig is ingeladen in de PS3, en die heeft echt maar 512MB memory, dus ik zie niet echt in waarom de firmware een gig moet zijn.FeaR1986 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:22:
[...]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
Komt PAIN nou vandaag uit in de PS3 store? Ik vind die simpele mini-games we leuk om te doen
En aangezien ik momenteel niet zo heel veel tijd heb voor gamen, zijn zij een goed alternatief tot ik weer tijd heb
Wat ze bedoelen met die GB aan ruimte is, dat de filmmakers 1 GB aan ruimte hebben om aan Blu-ray live te besteden. Wat ze daar dan specifiek mee gaan doen weet ik niet, maar die GB is in ieder geval apart gezet voor dat gedoe.
Dat ligt eraan of het redelijk te verwachten was dat de advertentie niet klopte. Bij 1 controller extra is dat best een normale actie, dus als je daar een overeenkomst over hebt gesloten kun je zeker weten je extra controller eisen.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:02:
Het aspect-ratio van je tv is 1.78:1.silentsnake schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:51:
Ah, okay, duidelijk. Wat voor aspect ratio zou ik moeten hebben dan om geen zwarte balken te laten zien? Of is 2,40:1 de standaard?
Films zijn over het algemeen opgenomen in twee formaten:
1.85:1 of 2.35:1 (of 2.40:1)
In het eerste geval zal je geen zwarte balken hebben, of heel minimaal. In het tweede geval heb je dus wel zwarte balken. Het is niet zo dat alle Blu-ray's in 2.35:1 staan. Ik heb hier bv Superbad op Blu-ray (meesterlijke film bij de weg
[b]
*edit* deze pagina niet meer gezien
Jamaar, is die film gewoon 16:9 of 2.39:1 letterboxed?silentsnake schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:24:
Nog even een vraagje van een nieuwe (en nogsteeds gelukkige) PS3 eigenaar. Ik wou gisteravond Underworld Evolution afspelen (uiteraard op Blu-ray), maar tot mijn grote verbazing had ik nogsteeds zwarte balken. Dat hint bij mij dus dat hij geen 720p resolutie gebruikt. Ik heb m'n PS3 ingesteld op 720p (wat mijn TV dus ook ondersteunt), maar behoort de Blue-ray speler dan ook niet gewoon die resolutie te gebruiken? Want bij games doet hij het wel gewoon zover ik kan zien.
*edit* deze pagina niet meer gezien
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ze zeggen van wel, maar dat werd 3-4 weken geleden ook al gezegd. Maar volgens mij kwam het deze keer wel van een wat betrouwbaardere bron afVerwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:09:
Komt PAIN nou vandaag uit in de PS3 store?
Vanaf de Frontpage:EfBe schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:07:
[...]
Waar haal jij vandaan dat de update een gig is?
Dus of ik interpreteer het verkeerd, of die update is een GB (waarom zou je anders zo veel vrije ruimte nodig hebben)?Om update versie 2.20 binnen te hengelen moet er minimaal 1GB aan schijfruimte beschikbaar zijn.
Verwijderd
Je hebt gewoon 1 gb vrije ruimte nodig om die nieuwe blu ray functies te kunnen gebruiken. De update wordt niet op je hd geinstalleerd. Update zal gewoon weer rond 120 mb zitten ?
Die 1 gig is volgens mij idd om vrij te houden voor blu ray profile 2.20, hiervoor is namelijk 1 gig vrije harde schijf ruimte nodig.
Ps4/switch gamer
Zo begint het.
Tis ook principe. Hoeveel spellen heb je nu? En als er nu van elk spel om de vier weken voor een tientje DLC te halen valt? Dan gaat het hard. Bovendien gaan ontwikkelaars steeds meer uit het spel laten om dat vervolgens nog los te verkopen.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Dat is jouw mening.Armada schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:53:
[...]
Zo begint het.
Tis ook principe. Hoeveel spellen heb je nu? En als er nu van elk spel om de vier weken voor een tientje DLC te halen valt? Dan gaat het hard. Bovendien gaan ontwikkelaars steeds meer uit het spel laten om dat vervolgens nog los te verkopen.
Je kunt het ook als volgt zien:
Voor €10 heb je weer een week spelplezier.
Anders had je daar een nieuwe game voor moeten kopen a €50
waar je in veel gevallen ook niet veel langer mee doet.
Wie van ons nu gelijk heft laat ik het midden.
Maar je kunt elk fenomeen postief of cynisch benaderen.
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Ik start net UT3 op en zeg hij dat er een opdate is 1.1.
info: http://www.ps3focus.nl/v3/nieuws/bekijk.php?id=8862
info: http://www.ps3focus.nl/v3/nieuws/bekijk.php?id=8862
Ja -> lag, snelheid....SinergyX schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:47:
Maakt het uberhaubt uit of je de PS3 via wifi of via de kabel in je netwerk hangt? Zit wat krap met aansluitingen, vandaar
Is niet zo moeilijk om te bedenken, toch?
PSN: djmurcielago
wtf is de big deal met die dualshock? ik heb dat nooit begrepen, wat boeit het nou een reet als dat ding in je hand trilt... daar ga je toch geen geld voor neerleggen.... dat voegt toch niet zoveel toe dat je weer extra centjes gaat uigeven, en voor het zelfde geld heb je bijna een bruute nieuwe game... , of ben ik de enige die er zo over denkt ? of vind iedereen het wel heel gaaf.. als je een beuk krijgt je controller meetrilt... ????
Niks negatiefs tegenover de personen die het wel vet vinden hoor ! maar ben gewoon benieuwd wat daar nou zo gaaf aan is ?
Niks negatiefs tegenover de personen die het wel vet vinden hoor ! maar ben gewoon benieuwd wat daar nou zo gaaf aan is ?
[ Voor 39% gewijzigd door paulmp op 20-03-2008 19:34 ]
Ik vind het ook niet superveel toevoegen. Het is een leuke gimmick.paulmp schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:32:
[...]
wtf is de big deal met die dualshock? ik heb dat nooit begrepen, wat boeit het nou een reet als dat ding in je hand trilt... daar ga je toch geen geld voor neerleggen.... dat voegt toch zo niets toe aan het gamen , of ben ik de enige die er zo over denkt ? en vind iedereen het wel heel gaaf.. als je een beuk krijgt je controller meetrilt... ????
Maar als ik kan kiezen tussen een Dualshock voor 37 euro of een gewone Sixaxis voor de retailprijs hier, dan is de keuze wel makkelijk gemaakt.
Ik heb dus voor mijn 2e pad, die ik toch al ging kopen, een DS besteld bij Yesasia.
ok dat kan ik begrijpen en kan je er moeilijk ongelijk in geven maar ik doel meer op de mensen die serieus overwegen om straks voor 50 euries zon ding aan te schaffenZamorano schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:36:
[...]
Ik vind het ook niet superveel toevoegen. Het is een leuke gimmick.
Maar als ik kan kiezen tussen een Dualshock voor 37 euro of een gewone Sixaxis voor de retailprijs hier, dan is de keuze wel makkelijk gemaakt.
Ik heb dus voor mijn 2e pad, die ik toch al ging kopen, een DS besteld bij Yesasia.

Dual shock is gewoon een geval van Feedback! Bijvoorbeeld in GTA rijden over de rails of in shooters wanneer een granaat dichtbij afgaat! Het is een klein iets dat je in de game trekt, het voegt gewoon iets toe! Zonder dual shock is het gewoon, kaal leeg..je ziet dingen op het scherm en afhankelijk van je audio set/televisie hoor je het maar je voelt het niet.paulmp schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:32:
wtf is de big deal met die dualshock? ik heb dat nooit begrepen, wat boeit het nou een reet als dat ding in je hand trilt... daar ga je toch geen geld voor neerleggen.... dat voegt toch niet zoveel toe dat je weer extra centjes gaat uigeven, en voor het zelfde geld heb je bijna een bruute nieuwe game... , of ben ik de enige die er zo over denkt ? of vind iedereen het wel heel gaaf.. als je een beuk krijgt je controller meetrilt... ????
Heb zelf een DS3 gekocht, zeker het geld waard! Ja zoiets stoms als trillen kan iets uitmaken in games! Het is gewoon Feedback!
There is no place like ::1
DLC is in mijn ogen best aardig, tuurlijk zit je DRM en gedoe maar bij Sony valt dat toch weer mee! Een shooter zoals Resistance heeft heel veel gehad aan het feit dat je map pack kon kopen, het houdt de game interrestant! En ja de game maker zal langer an de game kunnen werken en nieuwe content kunnen uitbrengen.Laryx schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:18:
[...]
Dat is jouw mening.
Je kunt het ook als volgt zien:
Voor €10 heb je weer een week spelplezier.
Anders had je daar een nieuwe game voor moeten kopen a €50
waar je in veel gevallen ook niet veel langer mee doet.
Wie van ons nu gelijk heft laat ik het midden.
Maar je kunt elk fenomeen postief of cynisch benaderen.
Het is natuurlijk jammer dat sony nog steeds niet de PSN kaarten hier heeft..slaat nergens op! Europe is bereidt te betalen voor content!
There is no place like ::1
Verwijderd
ik weet ook niet wat er zo supergaaf aan is heb het juist bij de ps2 altijd uitgeschakeld.paulmp schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:32:
dus je ben niet enigste die er zo over denk.
heb ook liever de gewone controller maar ben ook wel benieuwd wat andere er zo tof aan vinden!??
Zooow, de soon to come firmware heeft wel een vette feauture:
Verder voegt v2.20 nog enkele andere functionaliteiten toe, zoals het eenvoudig kopiëren van playlists (van zowel foto als muziek) naar de PlayStation Portable, het afspelen van DivX- en WMV-formaten groter dan 2 GB en het gebruiken van je PSP als afstandsbediening bij het afspelen van muziek op je PS3 zonder de televisie aan te hoeven zetten.
Ik heb nog een vraagje over de DS3; is het bij jullie ook zo dat je af en toe een van de trilmotoren kunt horen wanneer deze actief is? Volgens mij is het vooral bij de kant die de lichte trillingen doet, een soort zoemend geluid.
Niet bij elke game is het nodig. Maar ik voel bij CoD4 wel direct als ik geraakt word. Zonder Rumble is dat echt minder.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 20:02:
[...]
ik weet ook niet wat er zo supergaaf aan is heb het juist bij de ps2 altijd uitgeschakeld.
dus je ben niet enigste die er zo over denk.
heb ook liever de gewone controller maar ben ook wel benieuwd wat andere er zo tof aan vinden!??
Ook op het randje rijden in racegames is gewoon makkelijker, aangezien je de zaken als Curbstones direct voelt, en zelfs goed kan voelen in hoe verre je er op zit.
Dus ja, ik zie de toegevoegde waarde wel
CoD4 heeft op de PS3 nog geen rumble, althans, ik voel het niet.PWM schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 20:22:
Niet bij elke game is het nodig. Maar ik voel bij CoD4 wel direct als ik geraakt word. Zonder Rumble is dat echt minder.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Klopt... wordt niet ondersteund...Sandyman538 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 20:31:
[...]
CoD4 heeft op de PS3 nog geen rumble, althans, ik voel het niet.
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Nicceeeeeeee, ik heb een PS3!!
Hijs nu aan het updaten.
Wie wil dr RS:LV2 met me co-op'en? Waarschijnlijk PSN ID: Pixxa_NL
note: ben nog niet zo goed met console shooters, laatste echte console was de psx. Heb wel even gespeeld op de xbox 360 van mn broertje maar das al meer dan een jaar geleden ehhe.
Aangemeld!
Wie wil dr RS:LV2 met me co-op'en? Waarschijnlijk PSN ID: Pixxa_NL
note: ben nog niet zo goed met console shooters, laatste echte console was de psx. Heb wel even gespeeld op de xbox 360 van mn broertje maar das al meer dan een jaar geleden ehhe.
Aangemeld!
[ Voor 11% gewijzigd door Tristan op 20-03-2008 21:32 ]
JA IK!Pixxa schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 20:47:
Nicceeeeeeee, ik heb een PS3!!Hijs nu aan het updaten.
Wie wil dr RS:LV2 met me co-op'en? Waarschijnlijk PSN ID: Pixxa (indien beschikbaar)
eeuh... heb hem vanmiddag gekocht en nog niet gespeeld... Voeg me anders alvast effe toe bij je buddy list... (voor id, zie onder)
edit: Je hebt je nog niet aangemeld zeker?? Kan je niet vinden..
[ Voor 5% gewijzigd door Dutch_Baseline op 20-03-2008 20:54 ]
Nog beter: bestel er twee en verkoop je oude Sixaxis op Marktplaats.nl voor 30 euro. Kun je fijn upgraden voor 7 euro.Zamorano schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:36:
[...]
Ik vind het ook niet superveel toevoegen. Het is een leuke gimmick.
hmm aanmelden bij PSN duurt erg lang. Ik zie alleen maar 'even geduld aub' en soms kan er geen verbinding gemaakt worden en soms zie ik het account aanmaken scherm op de achtergrond maar moet ik nog steeds even geduld hebben aub op de voorgrond...
system overload?
nevermind, hijs klaar met laden
system overload?
nevermind, hijs klaar met laden
[ Voor 7% gewijzigd door Tristan op 20-03-2008 20:57 ]
klopt de ondersteuning mist ook .... dus hoe kan die dude dat wel voelen.... of zit ie toevallig met het beste vriendje van zn vriendin in de handSandyman538 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 20:31:
[...]
CoD4 heeft op de PS3 nog geen rumble, althans, ik voel het niet.
Start net voor het eerst Rainbow Six 2, moet meteen een patch dowloaden: 1.10 geloof ik...
Is dat om die connectieproblemen te verhelpen? (schijnen er nogal te zijn)
Here are some of the other new features/enhancements that will be included in Firmware v2.20:
The ability to copy PS3 Music and Photo playlists to a PSP system. We introduced the ability to create Music and Photo playlists on the PS3 in firmware update v2.0. Now you can easily export your playlists to your PSP.
You can now play DivX and WMV format files that are over 2 GB. In addition, you can now display subtitles when viewing DivX files.
Resume Play - begin playing a DVD or BD disc from the point where you previously stopped it, even if you eject the disc and insert a different movie or game.
Use your PSP as a remote control to play back your music files on your PS3 without turning on your TV.
The Internet browser now displays some web pages faster. In addition [Save Target] has been added as an option under file. This option lets you save a file that is linked to a web page to your PS3 hard drive or storage media.
Zouden ze met de subtitle ondersteuning voor DivX ook .srt bedoelen?
The ability to copy PS3 Music and Photo playlists to a PSP system. We introduced the ability to create Music and Photo playlists on the PS3 in firmware update v2.0. Now you can easily export your playlists to your PSP.
You can now play DivX and WMV format files that are over 2 GB. In addition, you can now display subtitles when viewing DivX files.
Resume Play - begin playing a DVD or BD disc from the point where you previously stopped it, even if you eject the disc and insert a different movie or game.
Use your PSP as a remote control to play back your music files on your PS3 without turning on your TV.
The Internet browser now displays some web pages faster. In addition [Save Target] has been added as an option under file. This option lets you save a file that is linked to a web page to your PS3 hard drive or storage media.
Zouden ze met de subtitle ondersteuning voor DivX ook .srt bedoelen?
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
Ik prefereer kabel (nu aangesloten via wifi). Kabel is gewoon veel stabieler. Bij GT5:P was het zo erg dat ik via wifi gewoon de update niet binnen kon halen omdat ik steeds errors kreeg met de kabel ging het in een keer goed, verder connect ie met kabel sneller en gaat alles net iets vlotter. Maar het kan ook aan mijn wifi router liggen (de goedkoopste die ik zag liggen gekochtSinergyX schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:47:
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
YES!!!!!!! R6V2 ondersteunt rumble!!! (eeeuh... ja vind ik leuk ja!!!
)
US PSN update,
Here's the full release list:
Tiger Woods PGA TOUR 08 "Maxed out player" add-on ($2.49)
Tiger Woods PGA TOUR 08 "Turnberry Golf Resort" add-on (free)
Tiger Woods PGA TOUR 08 "Doral Golf Resort, Blue Monster Course" add-on ($4.99)
Rock Band DLC
At The Gates' "Blinded By Fear" ($1.99)
Evile's "Thrasher" ($1.99)
The Haunted's "D.O.A" ($1.99)
Condemned 2: Bloodshot demo (free)
SEGA Superstars Tennis demo (free)
MotorStorm 2 Teaser Trailer (free)
Eye of Judgment "Set 2" Trailer (free)
Gran Turismo 5 Prologue Japan Intro Movie (free)
Ape Quest PS3 Spec Trailer (free)
Turning Point Trailer (free)
Soul Calibur Character Reveal Trailer (free)
Condemned 2: Bloodshot Launch Trailer (free)
Gattaca movie trailer (free)
Sleuth movie trailer (free)
Here's the full release list:
Tiger Woods PGA TOUR 08 "Maxed out player" add-on ($2.49)
Tiger Woods PGA TOUR 08 "Turnberry Golf Resort" add-on (free)
Tiger Woods PGA TOUR 08 "Doral Golf Resort, Blue Monster Course" add-on ($4.99)
Rock Band DLC
At The Gates' "Blinded By Fear" ($1.99)
Evile's "Thrasher" ($1.99)
The Haunted's "D.O.A" ($1.99)
Condemned 2: Bloodshot demo (free)
SEGA Superstars Tennis demo (free)
MotorStorm 2 Teaser Trailer (free)
Eye of Judgment "Set 2" Trailer (free)
Gran Turismo 5 Prologue Japan Intro Movie (free)
Ape Quest PS3 Spec Trailer (free)
Turning Point Trailer (free)
Soul Calibur Character Reveal Trailer (free)
Condemned 2: Bloodshot Launch Trailer (free)
Gattaca movie trailer (free)
Sleuth movie trailer (free)
Ben m nu ook aan het downloaden.
En die game is nog €2,00 goedkoper dan ik dacht, dus dat scheelt ook weer.
Kan ik voor dat geld mooi twee add-ons kopen... Die ninja en een van die chicks wordt het denk ik
Edit:
Over het vervangen van de harde schijf in je PS3 kom ik twee soorten verhalen tegen:
- Je moet alleen je saves back-uppen, want dingen als profielen, demo's en settings blijven bewaard en zijn meteen weer beschikbaar als je een harde schijf upgrade hebt uitgevoerd.
- Je moet je saves back-uppen en na de install van de nieuwe harde schijf moet je alles demo's opnieuw downloaden en alles weer opnieuw instellen van profielen en dergelijke want je bent echt alles kwijt...
[ Voor 42% gewijzigd door FeaR op 20-03-2008 21:52 ]
Houd het nuttig en on-topic.
[ Voor 79% gewijzigd door TheZeroorez op 20-03-2008 23:17 ]
[ Voor 122% gewijzigd door TheZeroorez op 20-03-2008 23:17 ]
[ Voor 78% gewijzigd door TheZeroorez op 20-03-2008 23:17 ]
Verwijderd
En vanaf volgende week wordt blu ray 2.0 toegevoegd: aanvullende mediagegevens vanuit het internet downloaden!
[ Voor 93% gewijzigd door TheZeroorez op 20-03-2008 23:17 ]
[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 20-03-2008 23:17 ]
hmm ik heb de xbox360 versie maar daar is nog geen update voorDutch_Baseline schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:05:
Start net voor het eerst Rainbow Six 2, moet meteen een patch dowloaden: 1.10 geloof ik...
las trouwens dat de ps3 versie minder goed draaide, en ik erger me al enorm op het haperen bij de 360 versie. Ben dan blij dat ik de ps3 versie niet heb.
Vanavond zelfs zo ver dat ik mijn xbox spontaan uitzette omdat het zo erg haperder... haat het als ze spellen zo rushen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Volgens mij val ik in de herhaling, maar houd offtopic geneuzel dat voor anderen toch niet nuttig is alsjeblieft in IM of mail
Oke... wie kan mij helpen, want ik zit nu al vast in PAIN 
Ik moet nu naar het target driften (is een van de eerste oefen missies).
Dat hotel heb ik gehaald, maar ik moet nu de linker pin raken van het bowlingcentrum.
Alleen als ik daar heen drift verlies ik te veel hoogte en kom ik halverwege het gebouw uit.
Ik ben helemaal naar achteren gegaan op de katapult, dus meeste vaart maar nog haal ik het niet...
Wat doe ik fout?
Schaduwen ingame zien er trouwens wel echt bagger uit... maar er is niets beters dan dat ventje pijn laten lijden
Dat hotel heb ik gehaald, maar ik moet nu de linker pin raken van het bowlingcentrum.
Alleen als ik daar heen drift verlies ik te veel hoogte en kom ik halverwege het gebouw uit.
Ik ben helemaal naar achteren gegaan op de katapult, dus meeste vaart maar nog haal ik het niet...
Wat doe ik fout?
Schaduwen ingame zien er trouwens wel echt bagger uit... maar er is niets beters dan dat ventje pijn laten lijden
[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 20-03-2008 23:22 ]
Ik heb net even een media server met WMP11 aangezet om wat MP3's van de PC via de PS3 op mijn geluidsinstallatie te horen. Erg leuk alleen ik wil mijn TV dus uit hebben tijdens dit soort fratsen. Nu las ik in de laatste firmware update dat je 'je PSP kan gebruiken als AB tijdens dit soort dingen. Hebben mensen dit al getest? Als dit goed werkt haal ik misschien toch wel een PSP samen met een 250GB HDD om muziek op mijn PS3 te zetten. Plus dat de PSP voor 'lange' reizen wel leuk is
wat een afkortingen zijn het ook allemaal bij elkaar
wat een afkortingen zijn het ook allemaal bij elkaar

Grappig, ik heb precies hetzelfde idee. Maar die functioneliteit komt pas in de volgende FW release. Eind maart moet hij uitkomen, dus volgende week.m4yall schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:21:
Ik heb net even een media server met WMP11 aangezet om wat MP3's van de PC via de PS3 op mijn geluidsinstallatie te horen. Erg leuk alleen ik wil mijn TV dus uit hebben tijdens dit soort fratsen. Nu las ik in de laatste firmware update dat je 'je PSP kan gebruiken als AB tijdens dit soort dingen. Hebben mensen dit al getest? Als dit goed werkt haal ik misschien toch wel een PSP samen met een 250GB HDD om muziek op mijn PS3 te zetten. Plus dat de PSP voor 'lange' reizen wel leuk is![]()
wat een afkortingen zijn het ook allemaal bij elkaar![]()
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
KloptArx schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:24:
[...]
Grappig, ik heb precies hetzelfde idee. Maar die functioneliteit komt pas in de volgende FW release. Eind maart moet hij uitkomen, dus volgende week.

Vanochtend Virtua Tennis 3 besteld en hij is nu al onderweg. Canadezen werken snel, nu de post nog!
[ Voor 14% gewijzigd door m4yall op 20-03-2008 23:28 ]
keej...TheZeroorez schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:18:
Volgens mij val ik in de herhaling, maar houd offtopic geneuzel dat voor anderen toch niet nuttig is alsjeblieft in IM of mail
Leuk voor de filmliefhebbers: play.com heeft een 3 Blu-Rays voor de prijs van 2-actie. Er zitten leuke titels tussen: Spiderman-trilogie, Pixar-animatiefilms, Pirates of the Caribbean 1-3, etc.
Je moet ook de linkerstick naar voren duwen, niet alleen opzij.FeaR1986 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:20:
Oke... wie kan mij helpen, want ik zit nu al vast in PAIN
Wat doe ik fout?
Dan moet je hem makkelijk kunnen halen.
Heerlijk spel trouwens, ik heb de hele avond zitten spelen.
Ik heb gisteren voor mijn jaardag een ps3 gekregen.
Wat een super ding echt geweldig.
Nu liep ik alleen tegen 1 ding op.
Ik heb op mijn ubs stick (2GB) een mpg staan maar die werd niet herkend.
Ook mijn muziek die ik hier op heb staan herkende hij niet.
Hoe los ik dit op?
Systeemupdate = gedaan
USBstick = Fat32
En welke game is volgens jullie echt een must have!
Hoe los ik dit op?
Systeemupdate = gedaan
USBstick = Fat32
[ Voor 7% gewijzigd door blaatschaapje op 21-03-2008 08:15 ]
Das natuurlijk nogal persoonlijk. welk type spel vindt je leuk.ict-boy schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:14:
Hoe los ik dit op?
Systeemupdate = gedaan
USBstick = Fat32
Shooter : CoD4
Racing : BurnOut Paradise
Platform : Rachet & Clank
Adventure : Uncharted
Dusch...
PSNID : HoefMeistert
Eigelijk moet je ze alle 4 hebben... baal er van dat R&C onnodige duur isHoefMeistert schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:46:
[...]
Das natuurlijk nogal persoonlijk. welk type spel vindt je leuk.
Dusch...
Je moet eerst met driehoekje die map openenict-boy schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:14:
Hoe los ik dit op?
Systeemupdate = gedaan
USBstick = Fat32
edit: driehoekje dus en dan show all, als je een bepaalde mappenstructuur aanmaakt hoef je dat niet te doen en ziet je ps3 direct je muziek/films/foto's op een UBD stick/externe HD
[ Voor 12% gewijzigd door jdm8 op 21-03-2008 09:06 ]
Ben voornamelijk gek van race games.HoefMeistert schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:46:
[...]
Das natuurlijk nogal persoonlijk. welk type spel vindt je leuk.
Dusch...
dus dan is burnout wel wat lijkt mij.
Nou inmiddels 1 game avond / nacht achter de rug. Ik heb heel de avond geprobeerd om met Dutch_Baseline RS:LV2 te co-op'en maar het verbinden lukte niet echt
Vaak kregen we failed to join host etc. Heb hem 1x ingame gezien..
Vind trouwens het communicatie menu erg wennen, ben natuurlijk die van de xbox 360 gewend en loop telkens op mn ps knop te drukken als ik een message heb.. werkt natuurlijk niet. Kan ook niet anders worden ingesteld neem ik aan.
Nog een probleempje waar ik gisteren tegenaan liep. Ik heb een Bluetrek S21 bluetooth headset met
deze spec
Bluetooth specificatie 1.2 compliant
maar die wil of niet gevonden worden (duurt wel erg lang met zoeken) of hij verbind niet met pincode 0000.. andere maar kopen die 2.0 is?
En als laatste was er erg overduidelijk om de zoveel minuten een flinke freeze, cursor in bv chat hangt gewoon even stil en kan niets meer doen.. na x sec loopt hij vrolijk door. Ook het als ik op internet bouwe langzaam op of soms niet (zoals het PSStore) Kan dit liggen aan Folding@Home die ik had aangezet? Had ergens gelezen dat die gewoon zn werk doet en niet alleen gebruik maakt van een idle proccessor maar altijd. Staat nu uit en ging voor me gevoel wel een stuk beter, PSStore laadde gelijk etc..
Vind trouwens het communicatie menu erg wennen, ben natuurlijk die van de xbox 360 gewend en loop telkens op mn ps knop te drukken als ik een message heb.. werkt natuurlijk niet. Kan ook niet anders worden ingesteld neem ik aan.
Nog een probleempje waar ik gisteren tegenaan liep. Ik heb een Bluetrek S21 bluetooth headset met
deze spec
maar die wil of niet gevonden worden (duurt wel erg lang met zoeken) of hij verbind niet met pincode 0000.. andere maar kopen die 2.0 is?
En als laatste was er erg overduidelijk om de zoveel minuten een flinke freeze, cursor in bv chat hangt gewoon even stil en kan niets meer doen.. na x sec loopt hij vrolijk door. Ook het als ik op internet bouwe langzaam op of soms niet (zoals het PSStore) Kan dit liggen aan Folding@Home die ik had aangezet? Had ergens gelezen dat die gewoon zn werk doet en niet alleen gebruik maakt van een idle proccessor maar altijd. Staat nu uit en ging voor me gevoel wel een stuk beter, PSStore laadde gelijk etc..
Folding@Home is een screensaver. Als het systeem idle is voor een configureerbare aantal minuten, springt dat ding pas aan. Dus het lijkt mij niet dat je daar last van had. De verbindingsproblemantiek zou ik in je huis zoeken. Misschien je router? Misschien je netwerk settings van je PS3 die net niet goed staat? Als je de internet browser opent op je PS3, gaat die dan ook traag? Etc.Pixxa schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:57:
Nou inmiddels 1 game avond / nacht achter de rug. Ik heb heel de avond geprobeerd om met Dutch_Baseline RS:LV2 te co-op'en maar het verbinden lukte niet echt![]()
deze spec
Wat betreft je headset, niet iedere headset werkt op de PS3. En zo te luisteren werkt je headset niet op je PS3. Vraag me niet waar de headset aan moet voldoen, maar er zwerft ergens een lijst met compatible headsets op internet, misschien dat je daar wat meer aan hebt.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Hmmm, stond op 'na 30minuten' maar nadat ik een 2de keer bij folding@home ging kijken greeg ik weer een update van ze, msshn was die eerdere versie niet helemaal goed.Arx schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:06:
[...]
Folding@Home is een screensaver. Als het systeem idle is voor een configureerbare aantal minuten, springt dat ding pas aan. Dus het lijkt mij niet dat je daar last van had. De verbindingsproblemantiek zou ik in je huis zoeken. Misschien je router? Misschien je netwerk settings van je PS3 die net niet goed staat? Als je de internet browser opent op je PS3, gaat die dan ook traag? Etc.
Wat betreft je headset, niet iedere headset werkt op de PS3. En zo te luisteren werkt je headset niet op je PS3. Vraag me niet waar de headset aan moet voldoen, maar er zwerft ergens een lijst met compatible headsets op internet, misschien dat je daar wat meer aan hebt.
Mjah netwerk wel aangesloten via kabel, idd via router en later direct. Volgens mij ging direct op het modem wel stukke beter dus even in de gaten houden.
Headset lijst gevonden hier
Staat er idd niet tussen, welke raden jullie aan?
Ik heb zelf de Jabra BT135. Lekker goedkoop en degelijk gebouwd, zit goed, geluidskwaliteit is ook goed. Koopje dus!
importenrhodium schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:50:
[...]
Eigelijk moet je ze alle 4 hebben... baal er van dat R&C onnodige duur is70 euro pff...
Volgende week GT5-P, bij play.com 28Eict-boy schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:54:
[...]
Ben voornamelijk gek van race games.
dus dan is burnout wel wat lijkt mij.
[ Voor 34% gewijzigd door HoefMeistert op 21-03-2008 09:20 ]
Of je koopt warhawk in de winkel (als je die nog niet hebt)Arx schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:17:
Ik heb zelf de Jabra BT135. Lekker goedkoop en degelijk gebouwd, zit goed, geluidskwaliteit is ook goed. Koopje dus!
[ Voor 73% gewijzigd door jdm8 op 21-03-2008 09:20 ]
Verwijderd
Sinds gisteren ben ik de gelukkige eigenaar van een PS3 60GB.
Je zult het niet geloven maar 2 dagen geleden heb ik op internet lopen zoeken naar een 60GB versie en zo kwam ik in een keer op de wehkamp-site terecht. http://www.wehkamp.nl/w2/...KAC=&ArtikelNummer=619330
Ik dacht nog wat is dit nou? Meteen besteld en maar afwachten wat er zou gebeuren. Nou gisteren werd ie netjes afgeleverd....een PS3 60 GB starters kit editie voor €499,-!!!!
Ben meteen weer gaan kijken op de site of er nog meer waren. Maar nee, waarschijnlijk heb ik echt een van de laatste kunnen bemachtigen....
Gisteren alles aangesloten. Wifi, HDMI, alles werkt prima..... Komende dagen meer dingen uitvogelen en natuurlijk alle 24 delen van dit topic nog eens doornemen.
Je zult het niet geloven maar 2 dagen geleden heb ik op internet lopen zoeken naar een 60GB versie en zo kwam ik in een keer op de wehkamp-site terecht. http://www.wehkamp.nl/w2/...KAC=&ArtikelNummer=619330
Ik dacht nog wat is dit nou? Meteen besteld en maar afwachten wat er zou gebeuren. Nou gisteren werd ie netjes afgeleverd....een PS3 60 GB starters kit editie voor €499,-!!!!
Ben meteen weer gaan kijken op de site of er nog meer waren. Maar nee, waarschijnlijk heb ik echt een van de laatste kunnen bemachtigen....
Gisteren alles aangesloten. Wifi, HDMI, alles werkt prima..... Komende dagen meer dingen uitvogelen en natuurlijk alle 24 delen van dit topic nog eens doornemen.
hmm ik lees nu op de support site van bluetrek het volgende.
Press and hold the Talk button until you get a flashing red and blue LED
Touch the S21 from the list
Hmmm, die stap heb ik niet gedaan. Misschien werkt tie toch!
Press and hold the Talk button until you get a flashing red and blue LED
Touch the S21 from the list
Hmmm, die stap heb ik niet gedaan. Misschien werkt tie toch!
Nog 6 nachtjes
Kan je btw ook oude PS2 materiaal aansluiten op de PS3? (aracade joypad, lightgun etc?) Ik heb nog zo'n Playstation2->USB converter, zo die werken?
(PS2 -> USB .. dubbele betekenis
)
(PS2 -> USB .. dubbele betekenis
[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 21-03-2008 09:35 ]
Ongelovelijk, maar goeie deal! De MM in Leeuwarden schijnt nog een partijtje 60GB over hebben, maar die hebben ze doodleuk voor e699,- te koop gezet.Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:21:
Sinds gisteren ben ik de gelukkige eigenaar van een PS3 60GB.
Ben meteen weer gaan kijken op de site of er nog meer waren. Maar nee, waarschijnlijk heb ik echt een van de laatste kunnen bemachtigen....![]()

Hoe is over het algemeen de levertijd van VideoGamesPlus? Gister is m'n order geshipped, en hoop hem toch wel snel te hebben, heb namelijk nog geen games voor de PS3
Verwijderd
Bij bol.com is hij maar 35 euro, en heb je hem binnen een dag !m4yall schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:27:
[...]
Klopt. Maarja, dan is het geldschip ook weer binnen, goeie timing van Sony
Vanochtend Virtua Tennis 3 besteld en hij is nu al onderweg. Canadezen werken snel, nu de post nog!
Reken op een weekie! Komt immers niet van het zaakie op de hoekdiabyte schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:55:
Hoe is over het algemeen de levertijd van VideoGamesPlus? Gister is m'n order geshipped, en hoop hem toch wel snel te hebben, heb namelijk nog geen games voor de PS3
[ Voor 13% gewijzigd door HoefMeistert op 21-03-2008 09:59 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.