Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 62.208 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister ook mijn Dualchock 3 mogen ontvangen. 5 dagen eerder dan verwacht. Nice!

Ik vind hem fijner dan de originele, iets zwaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaapje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 07:53
HoefMeistert schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:19:
[...]

importen >:)

[...]

Volgende week GT5-P, bij play.com 28E
Tuurlijk zat ik al lang op te azen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
ict-boy schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:04:
[...]

Tuurlijk zat ik al lang op te azen :)
Ik denk inderdaad dat half Tweakers hem daar momenteel gereserveerd heeft. Jammer dat 'ie niet een weekje eerder uitkomt. Heb ik eindelijk eens vakantie... :/ Naja, ik zie jullie straks in ieder geval graag online tegemoet! >:)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaapje
Arx schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:08:
[...]

Ik denk inderdaad dat half Tweakers hem daar momenteel gereserveerd heeft. Jammer dat 'ie niet een weekje eerder uitkomt. Heb ik eindelijk eens vakantie... :/ Naja, ik zie jullie straks in ieder geval graag online tegemoet! >:)
Zeker met zijn alle tegen elkaar :)
Iemand trouwens al een idee waarom bij mij die mpg niet opend/ te zien is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Arx schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:08:
[...]

Ik heb hem hier bij lokale gameshop gereserveerd (startpack), ze krijgen hem als het goed is 26 maart s'avonds binnen. Dus 99% kans dat ik 28 maart GT5 ook kan opstarten :)

Morgen mijn 'racekuip' afbouwen voor de G25, kijken of ik nog wat kan doen aan surround geluid (mogelijk gewoon cheapass 5.1 setje van sweex oid) en ik ben helemaal GT5-Ready.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 21-03-2008 10:26 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
SinergyX schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:24:
[...]

Ik heb hem hier bij lokale gameshop gereserveerd (startpack), ze krijgen hem als het goed is 26 maart s'avonds binnen. Dus 99% kans dat ik 28 maart GT5 ook kan opstarten :)
Ik zou em gewoon de 26ste al opstarten :+

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb ik wel een primeur hier :P Hmm we gaan die zaak vanaf woensdag maar stalken :D

(en nee, import versie spelen telt niet :P)

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 21-03-2008 10:45 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Pixxa schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:12:
[...]

Hmmm, stond op 'na 30minuten' maar nadat ik een 2de keer bij folding@home ging kijken greeg ik weer een update van ze, msshn was die eerdere versie niet helemaal goed.

Mjah netwerk wel aangesloten via kabel, idd via router en later direct. Volgens mij ging direct op het modem wel stukke beter dus even in de gaten houden.

Headset lijst gevonden hier
Staat er idd niet tussen, welke raden jullie aan?
Ja dat was een beetje een teleurstellende avond! EIgenlijk alleen maar lopen kloten om te connecten! Maar dat is dus exact 1x gelukt voor 5 minuutjes. Lijkt me niet dat het aan de router o.i.d. ligt. Speel alle spellen gewoon online. Waaronder bijv COD4 en Army of 2... Nou moet ik zeggen dat die laatse ook niet echt heel soepel online speelt, maar COD4 gaat als een trein!!! Had je trouwens geen downloads aan staan???

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:48
ict-boy schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:14:
[...]

Zeker met zijn alle tegen elkaar :)
Iemand trouwens al een idee waarom bij mij die mpg niet opend/ te zien is?
Je hebt een USBstick... heb je daar een mapje aangemaakt genaamd VIDEO? En daar de film in gezet? Anders even op het driehoekje drukken en dan "Display all" aanklikken.

Je kunt dit ook met andere bestanden doen:
-root-van-de-usbstick\VIDEO
-root-van-de-usbstick\MUSIC
-root-van-de-usbstick\PICTURE

dan vind de ps3 je bestanden automatisch en hoef je niet op display all te klikken, houd er wel rekening mee dat ie muziek alleen in de muziek tab van de xmb herkent, en video alleen in de video tab.

[ Voor 29% gewijzigd door E2TK op 21-03-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
SinergyX schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:44:
Heb ik wel een primeur hier :P Hmm we gaan die zaak vanaf woensdag maar stalken :D

(en nee, import versie spelen telt niet :P)
Volgens mij wordt ie wel de 26ste gereleased.. Alleen zal het vanaf play.com ff duren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Wat zijn de ervaringen met de Condemned 2 Demo. Ik had gisterenavond geen zin meer om te kijken wat er uitgekomen was op de US store. Nu heb ik daar spijt van. Condemned 2 krijgt goeie reviews, dus ik wil hem zo snel mogelijk zelf gaan proberen om te kijken of ie de moeite waard is om aan te schaffen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Dutch_Baseline schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:51:
[...]

Ja dat was een beetje een teleurstellende avond! EIgenlijk alleen maar lopen kloten om te connecten! Maar dat is dus exact 1x gelukt voor 5 minuutjes. Lijkt me niet dat het aan de router o.i.d. ligt. Speel alle spellen gewoon online. Waaronder bijv COD4 en Army of 2... Nou moet ik zeggen dat die laatse ook niet echt heel soepel online speelt, maar COD4 gaat als een trein!!! Had je trouwens geen downloads aan staan???
Nee, moet toegeven dat ik het eerste half uur heb lopen kutte om uberhaupt je invite te accepteren. Snapte er niets van totdat je zei dat je met driehoek ingame in het communication scherm komt :)
Vanaaf weinig tijd maar misschien dat ik even een poging waag. Wil zowiezo mn bth headset verbonden hebben, weet nu hoe het moet haha.

Misschien handig om in de SP een overzicht te maken van alle ps3 gamers hier op GOT en welke spellen ze bezitten? Ik weet nu namelijk niet wie er allemaal RS:LV2 speelt zodat ik ze aan mn vriendlijst kan toevoegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaapje
E2TK schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:55:
[...]

Je hebt een USBstick... heb je daar een mapje aangemaakt genaamd VIDEO? En daar de film in gezet? Anders even op het driehoekje drukken en dan "Display all" aanklikken.

Je kunt dit ook met andere bestanden doen:
-root-van-de-usbstick\VIDEO
-root-van-de-usbstick\MUSIC
-root-van-de-usbstick\PICTURE

dan vind de ps3 je bestanden automatisch en hoef je niet op display all te klikken, houd er wel rekening mee dat ie muziek alleen in de muziek tab van de xmb herkent, en video alleen in de video tab.
Thanks dom niet over na gedacht.Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Pixxa schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:01:
[...]
Misschien handig om in de SP een overzicht te maken van alle ps3 gamers hier op GOT en welke spellen ze bezitten? Ik weet nu namelijk niet wie er allemaal RS:LV2 speelt zodat ik ze aan mn vriendlijst kan toevoegen..
Dan is het denk ik makkelijker om per game een topic te maken en het hierin op te nemen. anders wordt de SP wel ERG groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
[...]

(..)

Hahahahahaha. Jij denkt echt dat ik tijd over heb. :P Bedenk voor jezelf eens hoeveel werk dat wel niet is. :/

Zometeen komt Home uit. Een van de functies van Home is matchmaking. Je loopt daarvoor naar een ruimte en spreekt op dat moment af wat je gaat spelen en start het spel vanuit Home op. Alleen jammer als je op dat moment net niet dat spel hebt, maar ik neem aan dat Home daar rekening mee houdt. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
[...]

Nee, moet toegeven dat ik het eerste half uur heb lopen kutte om uberhaupt je invite te accepteren. Snapte er niets van totdat je zei dat je met driehoek ingame in het communication scherm komt :)
Vanaaf weinig tijd maar misschien dat ik even een poging waag. Wil zowiezo mn bth headset verbonden hebben, weet nu hoe het moet haha.

Haha... ja duurde ook effe voordat ik dat doorhad hoor. Lekker vaag trouwens dat je op een gegeven moment niet meer kan uitnodigen! Als het lukt, is het echt vet volgens mij. Dan kun je echt vet samen spelen en al helemaal met die headsets! Jij hoorde mij dus wel gisteren... :? Daar is ook geen zak aan dus.. Moet je echt met z'n 2en doen!! Ik heb je trouwens een mail gestuurd. We moeten de rest maar via mail bespreken, gisteren mod-breakje gescoord omdat we, ok ik, te veel over het inviten e.d. op het forum geschreven had...

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
DarthDavy schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:57:
Wat zijn de ervaringen met de Condemned 2 Demo. Ik had gisterenavond geen zin meer om te kijken wat er uitgekomen was op de US store. Nu heb ik daar spijt van. Condemned 2 krijgt goeie reviews, dus ik wil hem zo snel mogelijk zelf gaan proberen om te kijken of ie de moeite waard is om aan te schaffen.
Heb het tien min gespeeld maar vond er niks aan. Heb deel 1 ook niet gespeeld, ter info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Baseline schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:15:
[...]

Haha... ja duurde ook effe voordat ik dat doorhad hoor. Lekker vaag trouwens dat je op een gegeven moment niet meer kan uitnodigen! Als het lukt, is het echt vet volgens mij. Dan kun je echt vet samen spelen en al helemaal met die headsets! Jij hoorde mij dus wel gisteren... :? Daar is ook geen zak aan dus.. Moet je echt met z'n 2en doen!! Ik heb je trouwens een mail gestuurd. We moeten de rest maar via mail bespreken, gisteren mod-breakje gescoord omdat we, ok ik, te veel over het inviten e.d. op het forum geschreven had...
Ik weet niet of het makkelijk kan, maar als iemand mij verteld hoe je een topic aan kan maken, wil ik best een topic starten mbt "PS3 online gaming topic" dit zou dan een topic kunnen worden waar mensen elkaar kunnen ontmoeten en met probleem over online gaming terecht kunnen. DM me even als dit wel/niet mogelijk is en wel/niet een goed idee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Dutch_Baseline schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:15:
[...]

Ik bezit zelf geen ps3, maar vraag me af hoe dat inviten op de ps3 nu werkt? Ik lees hier nu aantal verhalen dat dit niet zo voor de hand liggend is? Is dit een ingame optie of moet je dat via het 'dashboard' doen van de ps3?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Arx schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:11:
[...]

Hahahahahaha. Jij denkt echt dat ik tijd over heb. :P Bedenk voor jezelf eens hoeveel werk dat wel niet is. :/

Zometeen komt Home uit. Een van de functies van Home is matchmaking. Je loopt daarvoor naar een ruimte en spreekt op dat moment af wat je gaat spelen en start het spel vanuit Home op. Alleen jammer als je op dat moment net niet dat spel hebt, maar ik neem aan dat Home daar rekening mee houdt. :)
Ja naja, ik doelde er niet op dat JIJ die moet maken, was maar een suggestie in het algemeen.... ik ken de functie van HOME idd. Wacht er met smart op maar het zal nog even duren ben ik bang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:25:
[...]

Ik weet niet of het makkelijk kan, maar als iemand mij verteld hoe je een topic aan kan maken, wil ik best een topic starten mbt "PS3 online gaming topic" dit zou dan een topic kunnen worden waar mensen elkaar kunnen ontmoeten en met probleem over online gaming terecht kunnen. DM me even als dit wel/niet mogelijk is en wel/niet een goed idee is.
Met opkomende GT5, niet eens zo'n slecht idee :) Daar kan je echt specifiek mensen tegen elkaar laten racen, mini-got-race :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 21-03-2008 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Pixxa schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:26:
[...]

Ja naja, ik doelde er niet op dat JIJ die moet maken, was maar een suggestie in het algemeen.... ik ken de functie van HOME idd. Wacht er met smart op maar het zal nog even duren ben ik bang :)
Het probleem van de SP is dat er maar een beheerder voor is. Het idee van een apart topic voor dit vind ik wel een goed idee. Er komen geregeld vragen over de PS3 Online, en jou suggestie zou daar prima in passen. Het enige wat jezelf zou moeten afvragen is wat je aan zo'n lijstje hebt en hoe je dat moet onderhouden. Maar mijn zegen hebben jullie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Arx schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:32:
[...]

Het probleem van de SP is dat er maar een beheerder voor is. Het idee van een apart topic voor dit vind ik wel een goed idee. Er komen geregeld vragen over de PS3 Online, en jou suggestie zou daar prima in passen. Het enige wat jezelf zou moeten afvragen is wat je aan zo'n lijstje hebt en hoe je dat moet onderhouden. Maar mijn zegen hebben jullie. :)
Kan me best indenken dat er vraag naar is. Ik ervaar zelf ook nu ik een ps3 heb dat ik niet weet wie wat speelt etc.. Geen idee of je zoiets actueel kan houden, hooguit dat de lijst op een gegeven moment achterloop met de games die iemand heeft omdat er niet continue geupdate wordt.. Is zoiets te doen en valt dat binnen de regels van GOT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:22
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:57:
[...]

Bij bol.com is hij maar 35 euro, en heb je hem binnen een dag !
Bij VGP in Canada incl verzenden 17,80 euro. Dan wacht ik liever eventjes een weekje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:25:
[...]

DM? Bedoel je niet PM?

Ik vind het een goed idee! Ik weet alleen niet of dit 'mag' cq de bedoeling is. Een topic starten is heel simpel. Kies de juiste categorie en start een nieuw topic.

@ uchiha tijntje :

Dat inviten werkt eigenlijk heel simpel. Vanuit het spel kun je naar het menu van je PS3 (XMB), maar dan wel alleen bij je buddylist. Daar kijk je wie er online is en die stuur je een uitnodiging. Deze komt binnen bij zijn In-box en vanuit een "multi-play" scherm in de game kun je al dan niet de uitnodiging accepteren. Dan zou het zo gepiept moeten zijn alleen werkt het in geval van de nieuwe Rainbow niet goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Pixxa schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:38:
[...]

Kan me best indenken dat er vraag naar is. Ik ervaar zelf ook nu ik een ps3 heb dat ik niet weet wie wat speelt etc.. Geen idee of je zoiets actueel kan houden, hooguit dat de lijst op een gegeven moment achterloop met de games die iemand heeft omdat er niet continue geupdate wordt.. Is zoiets te doen en valt dat binnen de regels van GOT?
Ik neem aan dat het wel kan binnen GoT, maar ik zou het toch eerst opnemen met een moderator. Anders zo zonde als het niet kan.

Het probleem is niet wat er momenteel online gespeeld wordt, want dat zou je kunnen oplossen met een lijst met actuele games, maar het probleem zit hem in wie wat speelt op dat moment en om dat te onderhouden. Als je het mij vraagt is dat leuk om voor 5 topics bij te houden, maar daarna begint het echt een nachtmerrie te worden om dat te onderhouden. Dus een lijst met actuele online games = OK. Maar om daar gebruikers aan te koppelen is = NIET OK. Overigens zou je dat weer kunnen oplossen door een poll te maken om zo te meten waar iedereen zit.

Het topic zou ik trouwens "Het PlayStation Network ervaringen topic" noemen, op die manier betrek je ook nog de PSP gebruikers in. Immers, dat apparaatje kan ook online. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pixxa schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:38:
[...]

Er loopt lang een lange tijd een topic over mogelijk splitsen van de SGD forums, waar met name de 'de grote XXX' topics kritiek krijgen. Een apart topic 'PS3 online' zou niet eens zo slecht zijn, dat dit meer het algemene PS3 topic wordt.

Qua spelers, gewoon met wat dirty php code een website in elkaar flansen en het daarop bij houden? Link in de SP en je bent klaar.

Ik zou wel met 'online' topic wachten tot dat PS Home draait, heb je meteen alles in 1 :)

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 21-03-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Arx schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:47:
[...]

Ik neem aan dat het wel kan binnen GoT, maar ik zou het toch eerst opnemen met een moderator. Anders zo zonde als het niet kan.

Het probleem is niet wat er momenteel online gespeeld wordt, want dat zou je kunnen oplossen met een lijst met actuele games, maar het probleem zit hem in wie wat speelt op dat moment en om dat te onderhouden. Als je het mij vraagt is dat leuk om voor 5 topics bij te houden, maar daarna begint het echt een nachtmerrie te worden om dat te onderhouden. Dus een lijst met actuele online games = OK. Maar om daar gebruikers aan te koppelen is = NIET OK. Overigens zou je dat weer kunnen oplossen door een poll te maken om zo te meten waar iedereen zit.

Het topic zou ik trouwens "Het PlayStation Network ervaringen topic" noemen, op die manier betrek je ook nog de PSP gebruikers in. Immers, dat apparaatje kan ook online. :P
Is het niet zo dat we idd een "Het PlayStation Network ervaringen topic" kunnen starten. Hier alle ervaring over het muliplayen in games online delen. En dit topic gebruiken om een overzicht te maken van de gamers + games + PSN ID's. Moet niet onmogelijk zijn. Als ik dan een co-op wil spelen of een race kan ik dat hierin kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:41
Hou het nuttig. Slowchatten is niet bedoeld in dit topic (en heel Spielerij, eigenlijk)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Pixxa schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:39:
[...]

Is het niet zo dat we idd een "Het PlayStation Network ervaringen topic" kunnen starten. Hier alle ervaring over het muliplayen in games online delen. En dit topic gebruiken om een overzicht te maken van de gamers + games + PSN ID's. Moet niet onmogelijk zijn. Als ik dan een co-op wil spelen of een race kan ik dat hierin kwijt..
Het idee is leuk, dus gewoon doen. Ik weet niet wie het gaat doen, maar vraag eerst toestemming van de moderator want het topic is slow chat van aard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:05
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=185200

Patch voor UT3 en EU en US worden compatibel met elkaar (gelukkig)
Here's a full list of the changes to be made to both the US and Euro versions:

US VERSION
Made compatible with Euro version (both are patched to the same level)
Fixed reversed ping sorting in server browser
Fixed some rare crashes (shutting down, saving with low HD space, AI, etc)
Fixed a client crash while connecting to server while server it switching maps
Minor rewordings of various messages
Fixed mutator mods to not be always loaded, only load mutators when needed
Added mod import verification for inter-mod package name conflicts
Fixed weapon/effect sorting in DM-Gateway snow
Fixed extraneous "Player" entries in campaign scoreboard
Fixed some getting stuck and outside the world bugs
No longer display "Player is on red/blue" messages in campaign
Fixed a Torlan bot pathing bug
Fix for too many custom characters causing texture corruption
Keyboard jump now does Smart Jump
Fix for tilt controlling player sometimes
Removed Warfare Score Limit of 0 in UI
Disabled 3d sound positioning on mission briefing sounds
Fixed exploits with ViewNextPlayer in rare cases
Fixed some HUD positioning bugs
Fixed a Darkwalker AI bug
Fixed some teleporter timing bugs
Fixed low-bandwidth, large player count connectivity

EURO AND US
Mods now on root of memory device, can download easier from PS3 web browser
Fixed VOIP quality issues
Fixed some headset connection issues
Added support for full character mods (heads/premade whole characters)
No longer need to reboot after importing a character mod to see it in menus
DLC no longer acts like a user mod (being listed in MyContent and causing disable mod crash dialog)
Fix for bootup and import slowdown with many mods installed
Add a VOIP icon when VOIP is active (button held down)
Fixes for corrupted the auto-mod-download cache
Fix for flickering auto-download text
Fix for getting stuck in multiplayer menu if you get in before gamespy connects
Fixed a mod problem with switching between mod and shipping maps with clients teleporting randomly
Fixed a mod problem with multiple gametype mods installed, only first one imported would work
Fixed Leviathan deploy icon
Bots now respect players feigning death (depending on bot skill level)
Bots now respect sandstorm "blindness"
Fix for bots picking linkgun mode
YEs eindelijk weer fatsoenlijk UT3 spelen hoop ik. Nog een weekje wachten (wel jammer dat het niet per direct is want nou heb ik een lang weekend kan ik niets. UT3 nog niet werkend DMC intereseert me al niet echt meer en de buell ligt volledig uit elkaar te wachten op nieuwe uitlaat en voorvork :( maar houdt wel de brug bezet zodat ik niet aan de goldwing kan beginnen )

Zijn er nog gotters welke UT3 spelen hiero ?

[edit] ik lees op het epic forum dat de patch voor hun al beschikbaar zou moeten zijn.
Vanavond mooi direct eens kijken heb toch de us versie

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
jammer dat je bij playasia niet een japanse console kunt importeren naar nederland ( neem aan dat enige verschil de stroomkabels zijn ? / converter halen ), wel mooi zoon witte ps3

of heeft iemand een andere oplossing voor?

[ Voor 19% gewijzigd door Pensmaster-B op 21-03-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:28

Maxow

Hidden Sound System

Naar het schijnt hebben japanse consoles ook een content filter die bloed en dat soort zaken in games niet weergeeft. (correct me if I'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
heb een TR geschreven naar aanleiding van het "Het PlayStation Network ervaringen topic" idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Pixxa schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:31:
heb een TR geschreven naar aanleiding van het "Het PlayStation Network ervaringen topic" idee
Ik denk zelf niet dat het zal gebeuren omdat dan beide topics in elkaar gaan overlopen.
SOmmige mensen gaan dan PS3 game dingen bespreken in het online topic en online dingen bespreken in het PS3 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik heb een ps3 online game topic gemaakt : link

ik moet alles nog een beetje uitvogelen maar dat gaat wel goed komen (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het juist zo handig dat je hier in 1 topic kan lezen over ervaringen die mensen met hun PS3 hebben dus inclusief PSN/Online gebeuren. Beetje jammer, er zijn zat PS3 forums waar voor elk onderwerp een apart topic bestaat; resultaat is dat je niet alles meer kan lezen.

[en psst @ vidifotografie: het is 'tja... das jouw mening...' jouw is een bezittelijk voornaamwoord.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Net nog even de Motorstorm 2 trailer gekeken in 1080p glorie op mn 42", damn!!! Ik weet dat het een CG trailer is en geen in-game footage maar dat zag er erg strak uit. Heel verschil met een you-tube trailer. Dat lijkt me echt een topper te worden, oftewel ik weet al wat er onder mijn kerstboom ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Deadsy schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:41:
[...]

Ik denk zelf niet dat het zal gebeuren omdat dan beide topics in elkaar gaan overlopen.
SOmmige mensen gaan dan PS3 game dingen bespreken in het online topic en online dingen bespreken in het PS3 topic.
kwestie van opvoeden denk ik..

naja ontopic: Klopt het nu dat als ik bv GT5p bij play.com besteld ik een US game krijg. En als ik dan een US PSN account bezit hiermij via mn cc content mee kan downloaden en uiteindlijk geen verschil meer heb met een EU game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een paar vraagjes van een beginnend PS3-er :)

1- Ik zit er aan te denken een bluetooth stereo headset aan te schaffen (bij voorkeur jabra) om de mp3's die ik afspeel te luisteren. Gaat dit werken? (aangezien de PS3 buetooth gebruikt voor de controller).
2- Ik zit er aan te denken een PSP aan te schaffen voor gebruik icm de PS3. Nu vraag ik me af wat een reeele prijs is voor een 2e handsje, nieuwe zie ik ze online al rond de 180 euro ongeveer dus ik dacht rond de 100 euro?? (hoeft geen hele lading spellen bij te zitten enzo, ga hem vooral voor de media functies gebruiken wsl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Pixxa schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:24:
[...]

kwestie van opvoeden denk ik..

naja ontopic: Klopt het nu dat als ik bv GT5p bij play.com besteld ik een US game krijg. En als ik dan een US PSN account bezit hiermij via mn cc content mee kan downloaden en uiteindlijk geen verschil meer heb met een EU game?
Play.com is een Brits bedrijf, je krijgt er altijd de Europese versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 10:41

yGiDoRp

Sawasdee

Pensmaster-B schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:16:
jammer dat je bij playasia niet een japanse console kunt importeren naar nederland ( neem aan dat enige verschil de stroomkabels zijn ? / converter halen ), wel mooi zoon witte ps3

of heeft iemand een andere oplossing voor?
Ja, een Hong Kong Versie.

http://www.renchi.com/

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:19:
Ik vond het juist zo handig dat je hier in 1 topic kan lezen over ervaringen die mensen met hun PS3 hebben dus inclusief PSN/Online gebeuren. Beetje jammer, er zijn zat PS3 forums waar voor elk onderwerp een apart topic bestaat; resultaat is dat je niet alles meer kan lezen.

[en psst @ vidifotografie: het is 'tja... das jouw mening...' jouw is een bezittelijk voornaamwoord.]
offtopic:
tsja das jouw mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Gran Turismo behind the scenes - Beyond the Apex.

Kijkje achter de schermen alleen op de Blu-ray disc editie!

full story

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
evaring met het kopen daar ? is zie dat hong kong verise 220 volt is , gelijk aan ons dus ? geen converter nodig...

en als ik het daar haal, import duane kijkt er naar ;x hoeveel zouden ze er max bij kunnen doen kwa heffing ?

mmm garantie zal denk ik wel een probleem zijn dan

[ Voor 6% gewijzigd door Pensmaster-B op 21-03-2008 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:45

jefjef

learning by doing

ymmv schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 01:06:
Leuk voor de filmliefhebbers: play.com heeft een 3 Blu-Rays voor de prijs van 2-actie. Er zitten leuke titels tussen: Spiderman-trilogie, Pixar-animatiefilms, Pirates of the Caribbean 1-3, etc.
Zijn deze films met nl subs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pixxa schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:13:
Gran Turismo behind the scenes - Beyond the Apex.

Kijkje achter de schermen alleen op de Blu-ray disc editie!

full story
/set mode +harde plassert

wow... :D
'
Het was dacht ik bij GT2 waar je een eindfilmpje kon unlocken die veel stukken liet zien hoe bijvoorbeeld geluid en dergelijke werd opgenomen.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 21-03-2008 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

De demo van condemned2 heel eventjes geprobeerd. Ziet er goed uit, ben er alleen nog niet uit of het spel iets voor mij is. De demo van Sega Superstar Tennis is erg leuk. Vooral de minigame die je vrijspeelt na een potje gewoon tennisen. Ziet er uit al een leuke casual/partygame.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harley schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:04:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=185200

Patch voor UT3 en EU en US worden compatibel met elkaar (gelukkig)

[...]

YEs eindelijk weer fatsoenlijk UT3 spelen hoop ik. Nog een weekje wachten (wel jammer dat het niet per direct is want nou heb ik een lang weekend kan ik niets. UT3 nog niet werkend DMC intereseert me al niet echt meer en de buell ligt volledig uit elkaar te wachten op nieuwe uitlaat en voorvork :( maar houdt wel de brug bezet zodat ik niet aan de goldwing kan beginnen )

Zijn er nog gotters welke UT3 spelen hiero ?

[edit] ik lees op het epic forum dat de patch voor hun al beschikbaar zou moeten zijn.
Vanavond mooi direct eens kijken heb toch de us versie
Ik zit al een tijdje te twijfelen over de aanschaf van Ut.
Zou een leuk singleplay gedeelte waarderen en goede online gaming.
Beide schijnt ie niet te hebben.

Helpt deze patch het speelbaarder te houden?
Kun je online ook kiezen op welk niveau je begint?
Ben nog erg slecht met dat joystickje en toetsenbord/muis gaat niet werken op de bank:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jefjef schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:35:
[...]

Zijn deze films met nl subs?
Nope, enkel English for the hearing impaired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Hoe kan ik mijn ipod video loskoppelen van mijn playstation 3 als hij nog aan staat.
Ik koppel de ipod nu pas los als ik de PS3 uit heb gezet.

Ik kan het echt niet vinden, hoop niet dat ik er overheen heb gekeken }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Nico111 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:03:
Hoe kan ik mijn ipod video loskoppelen van mijn playstation 3 als hij nog aan staat.

gewoon er uit trekken? :P Doe ik iig wel altijd. Je hoeft bij windows ook al lang niet meer je devices af te melden. Of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 07:46
Zojuist Pain gekocht, erg vermakelijk spelletje. Ik denk dat ik me hier wel even mee kan vermaken.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Shiver23 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:10:
De demo van condemned2 heel eventjes geprobeerd. Ziet er goed uit, ben er alleen nog niet uit of het spel iets voor mij is.
In welk opzicht niet ? (ik ken je voorkeur voor FPSen ;) ) Is het te veel adventure achtig of bedoel je iets anders ?

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de nieuwste PU (vandaag bij mij op de mat) scoort Condenmed 2 zéér slecht.
Die sla ik dus over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Heb je in Pain alleen dat veld met die donut en bowlingbal of kun je meerdere velden vrijspelen??? Snap nou niet echt of je iets moet halen. Kun je ook nog andere velden vrijspelen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Nico111 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:03:

Zodra je uit het menu bent met je iPod-bestanden, kun je je iPod loskoppelen :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Sentry23 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:49:
[...]

In welk opzicht niet ? (ik ken je voorkeur voor FPSen ;) ) Is het te veel adventure achtig of bedoel je iets anders ?
Ff de menig van iemand anders :P Ik vond de sfeer wel goed enso (voor het eerst sinds F.E.A.R weer een beetje geschrokken in een game), alleen het vechten vond ik niet lekker werken, soort van minigame eigelijk. Tegen 1 vijand werkt het nog wel, maar als er meerdere vijanden zijn valt het systeem echt uit elkaar. Als je van snelle actie en chaos houdt is deze game niks voor je. Als je fan bent van een beetje griezelen en rustig ontdekken kan de game best vermakelijk zijn. Helaas is alles heel erg rechttoe rechtaan, wat hier niet echt bij dit genre past naar ijn mening. Je raakt helaas nooit verdwaald in donkere verlaten gebouwen maar volgt over het algemeen gewoon de weg en mept de vijanden 1 voor 1 om.

Note: Dit is dus de demo, misschien is het in de volledige game heel anders.

[ Voor 29% gewijzigd door jdm8 op 21-03-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:40:
[...]

Nope, enkel English for the hearing impaired.
Het hangt er vanaf. De ene keer wel, de andere keer niet. Als je gegarandeerd NL ondertitels wilt, zul je altijd in NL moeten blijven kopen maar dan loop je heel wat voordeeltjes mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

ymmv schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 22:22:
[...]Het hangt er vanaf. De ene keer wel, de andere keer niet. Als je gegarandeerd NL ondertitels wilt, zul je altijd in NL moeten blijven kopen maar dan loop je heel wat voordeeltjes mis.
En dan nog hebben nog lang niet alle games die hier uitkomen Nederlandse schermteksten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:12:
Die sla ik dus over.
75% in Official Playstation Magazine, mmm oh well maar hoe een game scoort is natuurlijk relatief per blad. Ik zou aanraden te kijken op http://www.metacritics.com daar krijg je gewoon een gemiddelde van vele review websites!

En in het einde is een review maar een guideline, voor sommige mensen is Condemned 2 zeker een game die ze zullen spelen! Misschien is het gewoon niet voor iedereen!

http://www.metacritics.co...s/ps3/condemned2bloodshot <-- PS3 versies review. En dat zijn er toch aardig wat! Dus dat een reviewer het een slecht cijfer geeft zegt officieel niets.

[ Voor 13% gewijzigd door swampy op 22-03-2008 01:23 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:20
Met GT5P ( al besteld en betaald ) en GTA4 om de hoek ga ik geen andere game aanschaffen komende maanden.
Ik denk dat heel veel mensen nu niks meer aanschaffen omdat ze sparen/wachten op GTA4. Als spelmaker kan je best te lijden hebben onder het feit dat een ( gehypte ) game als GTA4 bij iedereen in het laadje zal liggen. En dan bedoel ik dus games die rond de tijd uit komen dat GTA4 uit komt.
Mijn 1e indruk van Condemned, en misschien doe ik het nog wel fout: Het slaan met voorwerken is veel te traag. Als je de X knop in druk duurt het een seconde voor hij slaat. Je kan ook niet echt snel achter elkaar slaan. Voelde me echt weerloos eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Dutch_Baseline schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:13:
Heb je in Pain alleen dat veld met die donut en bowlingbal of kun je meerdere velden vrijspelen??? Snap nou niet echt of je iets moet halen. Kun je ook nog andere velden vrijspelen???
Ik neem aan dat er wel meer levels zijn en anders komen, want als het slechts een level zou zijn zouden ze toch geen "level-select-scherm" maken?

Maar de game is op sommige punten toch wat wazig.
Ik kreeg wel een heel erg Xbox 360-gevoel met al die unlocked dingen die telkens in je scherm staan.
boerenlater schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:12:
Die sla ik dus over.
En de PU is ook een zeer goed en betrouwbaar blad...
Ik noem een 99 voor Assassin's Creed en een 10 voor DOA Volleybal of iets in die trand :P
Ligt ook meestal aan de persoon die de game reviewed. Maar dan nog is het raar, want in de vorige PU stond in de preview dat ze echt uitkeken naar die game en dat het nog beter uitzag dan deeltje 1. En die laatste scoorde iets van een 9+.

Maar zal morgen of volgende week wel lezen als die lamtak van een bezorger mijn PU eens af komt gooien. Heb echt het idee dat hij ze soms eerst zelf leest... Vorige keer kreeg ik ook alle posters los en zat er geen plastic meer om het blad zelf :s

[ Voor 26% gewijzigd door FeaR op 21-03-2008 22:58 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
w00t morgen komt mijn ps3 40gb + assassins creed + gta4 in de pre-order + rs-lv 2.
nu nog een mooie plasma van panasonic en dan kan ik weer even verder.

niet echt informatief maar ik wou het toch even met jullie delen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb Pain ook maar aangeschaft. Zometeen maar eens kijken of het wat is :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:26:
[...]

Ik zit al een tijdje te twijfelen over de aanschaf van Ut.
Zou een leuk singleplay gedeelte waarderen en goede online gaming.
Beide schijnt ie niet te hebben.

Helpt deze patch het speelbaarder te houden?
Kun je online ook kiezen op welk niveau je begint?
Ben nog erg slecht met dat joystickje en toetsenbord/muis gaat niet werken op de bank:)
met de controller lukt mij ook nog niet.

Met de musi en keyboard gaat goed op de bank muis naast me op de bank keyboard op schoot en knal maar een eind raak.
De single player is niet meer als een hele lange tutorial :P
online werkt redelijk vanavond geen tijd gehad om te testen hoe het nu zit met de servers maar omdat ik de US versie had had ik regelmatig last van hoge pings nu met de patch moet ik eindelijk ook op de EU servers kunnen spelen.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
FeaR1986 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 22:56:
Maar zal morgen of volgende week wel lezen als die lamtak van een bezorger mijn PU eens af komt gooien. Heb echt het idee dat hij ze soms eerst zelf leest... Vorige keer kreeg ik ook alle posters los en zat er geen plastic meer om het blad zelf :s
offtopic:
LOL, haha prachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Ontopic. Laatste filmpje van BF bad company http://www.gametrailers.com/player/32078.html Word echt supervet de strijd om het goud.

En ja ik kan niet wachten tot gt5 pro uit is. Gaan we wel een race organiseren hier he?? Klopt het nog steeds dat je met 16 man online kan??
Kimo schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:47:
[mbr]Hou het nuttig. Slowchatten is niet bedoeld in dit topic (en heel Spielerij, eigenlijk)[/]
He Terr kun je die andere 20 posts ook verwijderen niet alleen die van mij. Neem bijvoorbeeld die hierboven staat. ook niet echt ontopic of wel dan??? Of doe je altijd half werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Kimo schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 01:03:

En ja ik kan niet wachten tot gt5 pro uit is. Gaan we wel een race organiseren hier he?? Klopt het nog steeds dat je met 16 man online kan??
Voor zover ik begrepen heb komen er eerst georganiseerde races die je kan joinen (met 16 man inderdaad), en later als uitbreiding private races..

*google*
zie dit maar:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=185151

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Mooi dat zal GT5 een hele andere dimensie geven met online multiplayer erbij. Ze zouden in de final versie ook races voor geld (credits) online kunnen houden.Een soort van multiplayer events. En dat je alleen met de auto`s die je in je garage hebt online kunt racen.

Het is wel tijd voor een fatsoenlijke racer vor de ps3 want need for speed en burnout zijn toch teveel arcade voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

FeaR1986 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 22:56:
[...]

Zat je kortingskaartje er nog wel in... jeweetwel, dat FRS 7,50 korting op games ?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Dutch_Baseline schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:13:
Vooralsnog is dat het enige veld :Y)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Grannd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 22:26:
[...]

En dan nog hebben nog lang niet alle games die hier uitkomen Nederlandse schermteksten hoor.
Het gaat gelukkig ook over Blu Ray films.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Zo! Gister maar eens een PS3 aangeschaft (40gb) inclusief The Darkness en ik moet zeggen dat het me heel erg bevalt.

Nu wil ik graag ook gaan spelen op mijn Samsung 226BW alleen weet ik bij god niet wat ik voor kabel/stekker aan moet schaffen. Ze hebben me gisteren in alle winkels allemaal wat anders lopen vertellen.

Kan iemand mijn kort en duidelijk uitleggen wat ik precies nodig heb? Mijn 226bw ondersteunt HDCP en zou dus gewoon moeten werken. Een maat van mij vertelde dat het wellicht om een HDMI > DVI verloopstekker zou gaan? Maar is dit dan het enige wat ik nodig heb?

Graag wat opheldering, want bij de Dixons wordt je ook geen steek wijzer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

PcManiaxx schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 09:35:
Zo! Gister maar eens een PS3 aangeschaft ... Maar is dit dan het enige wat ik nodig heb?

Graag wat opheldering, want bij de Dixons wordt je ook geen steek wijzer :P
Idd een HDMI > DVI (is ook al een paar keer voorbij gekomen > search ;) ) Dan is er nog de vraag hoe je je geluid aan wil sluiten. Als je een versterker hebt met optical kun je dat gebruiken en anders het bijgeleverde component kabeltje (video plug niet gebruiken) Als je "gewone" boxen hebt met 1 jack plug kun je daar ook weer een verloopje voor kopen, dus rode en witte component plug > groene jack plug.

Zo duidelijk? :)

Nu mijn vraag aan iedereen, Kun je je PS3 ook via de VGA van dit scherm (heb de cw versie) aansluiten? Geeft dit een groot kwaliteitsverlies? En hoe kun je dan schakelen van PC naar PS3? Of kan ik beter mijn PS3 op DVI aansluiten en PC op VGA?

[ Voor 96% gewijzigd door jdm8 op 22-03-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11
Ik weet dat ik nu een ''grijs gebied'' opzoek, maar wil het toch vragen:

kan de PS3 gebrande BR films afspelen? En hoe zit het met gebrande DVD+R films?

[ Voor 15% gewijzigd door Jorn1986 op 22-03-2008 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 22:00

OMD

Jorn1986 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 10:04:
Ik weet dat ik nu een ''grijs gebied'' opzoek, maar wil het toch vragen:

kan de PS3 gebrande BR films afspelen? En hoe zit het met gebrande DVD+R films?
mag gewoon gevraagd worden hoor ;)

Bij mij doen de Philips DVD+R schijven het niet maar de Sony DVD+R schijfjes wel.
Ik heb tot nog toe alleen een gebrande BD-R van Sony erin gehad en die at hem zonder problemen.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kimo schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 01:03:
Ontopic. Laatste filmpje van BF bad company http://www.gametrailers.com/player/32078.html Word echt supervet de strijd om het goud.

Ja dat is inderdaad wel een geinig concept wat ze bedacht hebben, vraag me af of beide 'partijen' evenveel kans hebben. Die 'defenders' zijn toch een beetje sitting ducks daar bij die goudkisten.

En nog wat, is dit Kimo... van Gamekings forum? Ze hadden het laatst over je in een webitem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

FF een stom vraagje, als ik een grotere hdd in mijn ps3 zet, hoe zet ik dan de data over naar de nieuwe (gaat me vooral om de demo's, de savegames kan ik via een memcard overzetten).

@Satch, moet die hdd fat32 zijn? Ik heb nog een 48 GB 2,5" hdd liggen, alleen die is wel ntfs geformateerd en er staat uiteraard ook nog belangrijke data op.

[ Voor 30% gewijzigd door MeNTaL_TO op 22-03-2008 11:25 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 11:16:
FF een stom vraagje, als ik een grotere hdd in mijn ps3 zet, hoe zet ik dan de data over naar de nieuwe (gaat me vooral om de demo's, de savegames kan ik via een memcard overzetten).
Van je huidige data een backup maken op een externe harde-schijf. Vervolgens kan je die backup weer terugplaatsen op je nieuwe hard-disk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 11:09:
[...]

En nog wat, is dit Kimo... van Gamekings forum? Ze hadden het laatst over je in een webitem.
Nee hoor dat ben ik niet. Ik kom nooit op de gamekings site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
OMD schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 10:44:
[...]

mag gewoon gevraagd worden hoor ;)

Bij mij doen de Philips DVD+R schijven het niet maar de Sony DVD+R schijfjes wel.
Ik heb tot nog toe alleen een gebrande BD-R van Sony erin gehad en die at hem zonder problemen.
Ik heb al sinds ik weet niet hoe lang dvd-r's van Philips en hij pakt ze bij mij wel perfect! Echt nooit problemen mee gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:57
[...]
Misschien dat hier inderdaad vraag naar is. Daarom heb ik heeeeel snel even een website in elkaar gezet. Het doet wat het moet doen (hoop ik), maar als het inderdaad in een behoefte voorziet zal ik hem verder uitwerken.

Ik heb de website even hier neergezet: http://www.euroverzamelaar.eu/psonline. Registreer je met je PS ID en geef aan welke games je speelt. Onder "spelers" zie je vervolgens wie welke game speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ooooh netjes sparow :) ik registeer me alvast ook al heb ik nog 5 nachtjes te wachten :P
vooralsnog zal ik enkel op GT5:P zitten, daarna ongetwijfeld ga ik meer games erbij kopen.

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 22-03-2008 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje.
Heb nu een router en kan 9 vd 10x niet in de PS store. Blijft hij gewoon laden.
PC via kabel op internet en PS3 via wifi.
Eerst ging het via de kabel wel goed maar toen had ik geen router.
Nu net kabel geprobeerd en gaat nog niet lekker, zelfde problemen als wifi.
Traag, sommige demo's kan ik niet downloaden want hij wil het niet bevestigen en PS store is moeilijk bereikbaar.
Nu zegt hij wel als ik de internetverbinding instel bij het testen dat hij zegt NAT type3 kan problemen geven voor de performance en communicatie gedeeltes. Bij mij staat ook NAT type 3.
uPnP is uitgeschakeld trouwens, staat niet beschikbaar bij.
Wat kan ik veranderen zodat het misschien wat beterder loopt? moet ik iets met de router doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Bij mij staat die zelfde waarschuwing dat NAT type 3 word gebruikt maar alles werkt gewoon voice chat ingame chat psn store. Maar ik heb geen wifi!!

[ Voor 8% gewijzigd door Kimo op 22-03-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:36
Als gran turismo liefhebber zat ik met het aankomende gt5 prologue te kijken naar een ps3, maar ondanks dat ie al een jaar lang op de markt is en al helemaal is uitgekleed is de prijs nog steeds even hoog als een half jaar geleden. 400Euro en dan krijg je maar één controller (draadloos?) geen games erbij en geen hdmi kabel. Is er al zicht op nieuwe prijsverlagingen of aantrekkelijke bundels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

kutkip schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 12:58:
Als gran turismo liefhebber zat ik met het aankomende gt5 prologue te kijken naar een ps3, maar ondanks dat ie al een jaar lang op de markt is en al helemaal is uitgekleed is de prijs nog steeds even hoog als een half jaar geleden. 400Euro en dan krijg je maar één controller (draadloos?) geen games erbij en geen hdmi kabel. Is er al zicht op nieuwe prijsverlagingen of aantrekkelijke bundels?
Er zijn genoeg aanbiedingen te krijgen (PS3+game+2 controllers voor 450 bv.) . Hij begon met 600 euro, dus aardige prijsdaling ;) Alle controllers zijn draadloos en een HDMI kabel kun j eal voor een tientje krijgen. De PS3 is naar mijn mening de goedkoopste console als je kijkt naar wat je er voor terug krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:57
kutkip schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 12:58:
Uiteraard zijn er geruchten dat de ps3 in prijs wordt verlaagd, maar dat gaat waarschijnlijk pas aan het einde van het jaar gebeuren..
Persoonlijk wacht ik met smart op de pack van volgende week :9~

http://www.consoleshop.nl/product/50742/playstation-3-40-gb-gran-turismo-5-prologue.html

Misschien wat voor jou ;) PS3 40GB, WIRELESS controller en GT5:P!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 06:26
Ik heb ook echt een bizar probleem. Ik heb alle PCs in mijn huis (studentenhuis) aan kunnen sluiten op de PS via het netwerk en WIndows Media Player Server. Alleen mijn eigen PC, waar in principe het meeste muziek en films etc op staan, is niet te vinden. Ik heb ook TVersity geprobeerd, overal opnieuw de netwerk wizard gedraait. Alles zit in dezelfde werkgroep maar 0 reactie op de PS3.
Op de PS heeft ie 1 keer mijn PC gevonden en daarna nooit meer, terwijl ik niets verandert had.
Heeft iemand nog een tip? of wordt dit een kwestie van een format c:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Voor 600E kreeg je volgens mij ook meteen 2 controllers, grotere schijf, meer usb poorten, mooiere afwerking, SACD ondersteuning en ps2 ondersteuning. Sinds de introductie van het 40gb model is de prijs juist met 20Euro gestegen als je in de pricewatch kijkt.
jdm8 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:03:
[...]

Er zijn genoeg aanbiedingen te krijgen (PS3+2 games+2 controllers voor 450 bv.) . Hij begon met 600 euro, dus aardige prijsdaling ;) Alle controllers zijn draadloos en een HDMI kabel kun j eal voor een tientje krijgen. De PS3 is naar mijn mening de goedkoopste console als je kijkt naar wat je er voor terug krijgt :)
Gusev schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:05:
[...]

Uiteraard zijn er geruchten dat de ps3 in prijs wordt verlaagd, maar dat gaat waarschijnlijk pas aan het einde van het jaar gebeuren..
Persoonlijk wacht ik met smart op de pack van volgende week :9~

http://www.consoleshop.nl/product/50742/playstation-3-40-gb-gran-turismo-5-prologue.html

Misschien wat voor jou ;) PS3 40GB, WIRELESS controller en GT5:P!!
Ah kijk dat scheelt toch weer. Dan ga ik deze maar bestellen als er toch geen prijsverlaging komt binnenkort. thx

Verder had ik nog gelezen dat de 1e versies geen dualschock hadden, dat hebben de controllers nu ondertussen wel?

[ Voor 36% gewijzigd door kutkip op 22-03-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 11:16:

@Satch, moet die hdd fat32 zijn? Ik heb nog een 48 GB 2,5" hdd liggen, alleen die is wel ntfs geformateerd en er staat uiteraard ook nog belangrijke data op.
NTFS Is van microsoft! Zelfs onder linux word her maar deels gesupport!

Je zal het op een FAT32 externe schijf ofzo moeten backupen! Sony komt onder het systeem menu met een Backup Functie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:22
Pixxa schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:24:
shoot! Zit ik zo te kwijlen om een PS3 aan te schaffen zodra mn salaris binnen is lees ik net dat de Dual Shock 3 controller 15 april in europa komt... damn dan ben ik jarig! Toch maar wachten?
Waar heb jij dat gelezen?
Heb ik dan weer gemist? :P

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

kutkip schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:10:
Voor 600E kreeg je volgens mij ook meteen 2 controllers, grotere schijf, meer usb poorten, mooiere afwerking, SACD ondersteuning en ps2 ondersteuning. Sinds de introductie van het 40gb model is de prijs juist met 20Euro gestegen als je in de pricewatch kijkt.

[...]

[...]

Ah kijk dat scheelt toch weer. Dan ga ik deze maar bestellen als er toch geen prijsverlaging komt binnenkort. thx

Verder had ik nog gelezen dat de 1e versies geen dualschock hadden, dat hebben de controllers nu ondertussen wel?
Nopes, nog niet :( Dat komt pas over een tijdje hier. Als je er echt om verlegen zit kan je natuurlijk gewoon een controller importeren (gebruik de search hoe en waar ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

jdm8 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 09:57:
[...]

Idd een HDMI > DVI (is ook al een paar keer voorbij gekomen > search ;) ) Dan is er nog de vraag hoe je je geluid aan wil sluiten. Als je een versterker hebt met optical kun je dat gebruiken en anders het bijgeleverde component kabeltje (video plug niet gebruiken) Als je "gewone" boxen hebt met 1 jack plug kun je daar ook weer een verloopje voor kopen, dus rode en witte component plug > groene jack plug.

Zo duidelijk? :)

Nu mijn vraag aan iedereen, Kun je je PS3 ook via de VGA van dit scherm (heb de cw versie) aansluiten? Geeft dit een groot kwaliteitsverlies? En hoe kun je dan schakelen van PC naar PS3? Of kan ik beter mijn PS3 op DVI aansluiten en PC op VGA?
VGA kan via omzetters maar ik raad aan om gewoon het op DVI te houden! Ik heb zo'n HDCP stripper liggen met VGA uit voor noodgevallen zullen we het maar noemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
kutkip schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:10:
Controller van 60gb zijn beide sixaxis dus geen dual shock het is leuker om als 2de controller een dualshock te kopen voor 36 euro.
Mooiere afwerking bedoel je dat chroom :X ? Laten we zeggen smaken verschillen :P
SACD is volgens mij al een stille dood gestorven :'(

PS2 ondersteuning, meerdere usb poorten en cardreader zijn wel mogelijke voordelen ligt eraan of je het ook gaat gebruiken.

matte afwerking ps3 40gb:
Afbeeldingslocatie: http://i22.tinypic.com/2ue366h.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Kimo op 22-03-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 20:30
ik vind de matte afwerking ook mooier dan dat glimmende chroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Kimo schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:30:
[...]

controller zijn beid sixaxis dus geen dual shock het is leuker om als 2de controller een dualshock te kopen voor 36 euro.
Mooiere afwerking bedoel je dat chroom :X ? Laten we zeggen smaken verschillen :P
at
PS2 ondersteuning, meerdere usb poorten en cardreader zijn wel mogelijke voordelen ligt eraan of je het ook gaat gebruiken.
Mja ik heb hier dus wel SACD's liggen (5.1 surround) maar ws heeft dat inderdaad geen nut omdat je dan zoiezo een goede cd speler wilt hebben. Dat chroom heb ik trouwens nog niet gezien dus misschien heb je wel gelijk dat je zonder beter af bent. Ik zag dat die logitech wél dualshock heeft maar dat games het nog niet ondersteunen. Heeft iemand een idee hoe dat met de uiteindelijke versie van GT5 zit misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Kimo schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:30:
Ik heb afgelopen week voor het eerst een PS3 40GB gezien en ik moet zeggen dat het chroom echt veel mooier vind dan de matte afwerking :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
Weet iemand waar ik in de randstad nog een nieuwe 60 gb kan halen?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.