wel een nieuwe:P
Er zijn al veel games die dualshock ondersteunen hier bv een lijstje GT5P zal het ook ondersteunen geloof ik en GT5 natuurlijk ook.
Ja daarom zeg ik smaken verschillen ik vindt dat chroom weer helemaal niks vanaf de release al niet.SToRM666 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:40:
[...]
Ik heb afgelopen week voor het eerst een PS# 40GB gezien en ik moet zeggen dat het chroom echt veel mooier vind dan de matte afwerking
Volgens mij is de ps3 een uitstekende cd speler met digitale overdracht via optische uitgang of zelfs via hdmi. Data ward bit voor bit overgebracht naar de versterker. Nu is het alleen de vraag of je een goede versterker hebt met goede boxen om het verschil te kunnen horen tussen cd en SACD.kutkip schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:40:
[...]
Mja ik heb hier dus wel SACD's liggen (5.1 surround) maar ws heeft dat inderdaad geen nut omdat je dan zoiezo een goede cd speler wilt hebben.
[ Voor 77% gewijzigd door Kimo op 22-03-2008 13:50 ]
Volgens mij ondersteunen bijna alle games tegenwoordig wel de DS3
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Ik zit nu te kijken naar een nieuwe monitor voor de pc, maar zou ook wel leuk zijn de ps3 erbij aan te sluiten.
Idee was dsub>pc en hdmi/dvi > ps3
Dit gaat ws wel werken monitor kiest zelf wel actieve poort denk ik. (toch?)
De monitor is een hanns 22'', die aanbieding van computerland.
Maar de ps3 moet dan ene keer tv uit gebruiken (scart) en andere keer tft.
Hoe gaat dat dan?
Ene is 576, andere is dan hdmi (16nogwat bij 10nogwat)....
Dual aansturen, of ps3 aan > selecteren welke ?
En hoeveel meter kan ik met hdmi/dvi overbruggen?
Moet iets van 7 meter, kan ook 10 zijn... (10 is mooier weggewerkt).
Hoe gaat dat dan?
Behalve Call of DutySToRM666 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:46:
Elke die niet "afgesloten" is kwa support, sommige games hebben geen updates ontvangen zoals Oblivion, The Darkness etc.. maar ja zo gaat dat he!SToRM666 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:46:
There is no place like ::1
Verwijderd
Ik heb nog een paar vraagjes open staan van eerder in deze topic.. iemand die me er mee kan helpen?
"Even een paar vraagjes van een beginnend PS3-er
1- Ik zit er aan te denken een bluetooth stereo headset aan te schaffen (bij voorkeur jabra) om de mp3's die ik afspeel te luisteren. Gaat dit werken? (aangezien de PS3 buetooth gebruikt voor de controller).
2- Ik zit er aan te denken een PSP aan te schaffen voor gebruik icm de PS3. Nu vraag ik me af wat een reeele prijs is voor een 2e handsje, nieuwe zie ik ze online al rond de 180 euro ongeveer dus ik dacht rond de 100 euro?? (hoeft geen hele lading spellen bij te zitten enzo, ga hem vooral voor de media functies gebruiken wsl)."
1- Ik zit er aan te denken een bluetooth stereo headset aan te schaffen (bij voorkeur jabra) om de mp3's die ik afspeel te luisteren. Gaat dit werken? (aangezien de PS3 buetooth gebruikt voor de controller).
2- Ik zit er aan te denken een PSP aan te schaffen voor gebruik icm de PS3. Nu vraag ik me af wat een reeele prijs is voor een 2e handsje, nieuwe zie ik ze online al rond de 180 euro ongeveer dus ik dacht rond de 100 euro?? (hoeft geen hele lading spellen bij te zitten enzo, ga hem vooral voor de media functies gebruiken wsl)."
Volgens mij werkt dit niet bluetooth werkt alleen voor chat. Dus je hoort alleen stemmen over je headset geen geluid van het spel.Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 14:19:
Ik heb nog een paar vraagjes open staan van eerder in deze topic.. iemand die me er mee kan helpen?
mp3 lukt volgens mij helemaal niet.
Verwijderd
Ik denk niet dat die er nog is in nederland. Tenminste geen nieuwe. Omdat die jammergenoeg niet meer gemaakt worden. Ik zal wel verbaasd zijn als die er is. Neem een 40 gb en bespaar je je moeite....Skoelat schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:43:
Weet iemand waar ik in de randstad nog een nieuwe 60 gb kan halen?
Succes
greetz ozar
hoe spelen jullie HD content af? Ik heb een film in mp4 formaat staan. Alleen deze ins 5gig terwijl de ps3 alleen bestanden tot 2 gig kan lezen.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
Beste Gamers 
Zit zojuist een beetje op gametrailers te kijken wat ik als volgende game zou willen aanschaffen (een tijdsopvulling tot GTA4)
Heb al Uncharted en NFS pro street (allebei zeer tevreden over de games overigens), maar ik mis dus wel een beetje het online gamen, nu zit ik dus ontzettend te twijfelen tussen cod4/ut3/warhawk... ook door de reviews te bekijken kom ik er nog niet helemaal uit... Welke game heeft een goede community?.. en is goed te spelen met ps3 controller (ben eigenlijk pc shooters gewend,maar vanwege de veroudering van mijn pc, ga ik toch maar voor een ps3 titel)
laten we het zo stellen, wat is een must have?
Zit zojuist een beetje op gametrailers te kijken wat ik als volgende game zou willen aanschaffen (een tijdsopvulling tot GTA4)
Heb al Uncharted en NFS pro street (allebei zeer tevreden over de games overigens), maar ik mis dus wel een beetje het online gamen, nu zit ik dus ontzettend te twijfelen tussen cod4/ut3/warhawk... ook door de reviews te bekijken kom ik er nog niet helemaal uit... Welke game heeft een goede community?.. en is goed te spelen met ps3 controller (ben eigenlijk pc shooters gewend,maar vanwege de veroudering van mijn pc, ga ik toch maar voor een ps3 titel)
laten we het zo stellen, wat is een must have?
Moeilijke keuze Call of Duty 4 (First person) en Warhawk (3rd person). Dit zijn beide toppers maar heel verschillend.
Call of Duty was voor mij de eerste console FPS. Was in het begin wel wennen. Je moet wel even doorzetten om het onder de knie te krijgen met die stickies.
Call of Duty was voor mij de eerste console FPS. Was in het begin wel wennen. Je moet wel even doorzetten om het onder de knie te krijgen met die stickies.
Ja bron. Zelf geen ervaring mee.Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 15:22:
Is het mogelijk om de PS3 aan te sluiten op een iMac?
Alweer een volgend topic gaat hard hier hoor!
Gisteren toch maar overstag gegaan en voor mij de eerste FPS COD IV op een console gekocht. Ik heb altijd verklaard dat shooters thuis horen op de pc. Maar zoals meerdere mensen heb ik voorlopig niet het budget om mijn pc te upgraden en dus mee te gaan in al het grafische geweld.
Toch wel even heel erg wennen om met sticks te mikken. Maar na een uurtje wordt het redelijk en ik denk naarmate je het vaker doet het nog meer zal wennen.
Spel is wel übermooi hoor, goed in elkaar over het algemeen, paar kleine puntjes van kritiek maar zeker een hoog cijfer waard.
Ik ben erg benieuwd naar de 2.20 patch van de ps3. Er stond ook iets over subtitles, hopen dat die update dus .srt ondersteund.
Wat ze van mij ook nog mogen regelen is het normaal uitlezen van ID3 tags. Al mn nummers staan alfabetisch terwijl ik toch echt alles een tracknr heb meegegeven. Zijn de kleine dingetjes die uiteindelijk toch het verschil maken.
Al met al na 2 weken een tevreden PS3 bezitter. Met GT5p in de pre-order en GTAIV in het vooruitzicht kan dat alleen maar beter worden.
Gisteren toch maar overstag gegaan en voor mij de eerste FPS COD IV op een console gekocht. Ik heb altijd verklaard dat shooters thuis horen op de pc. Maar zoals meerdere mensen heb ik voorlopig niet het budget om mijn pc te upgraden en dus mee te gaan in al het grafische geweld.
Toch wel even heel erg wennen om met sticks te mikken. Maar na een uurtje wordt het redelijk en ik denk naarmate je het vaker doet het nog meer zal wennen.
Spel is wel übermooi hoor, goed in elkaar over het algemeen, paar kleine puntjes van kritiek maar zeker een hoog cijfer waard.
Ik ben erg benieuwd naar de 2.20 patch van de ps3. Er stond ook iets over subtitles, hopen dat die update dus .srt ondersteund.
Wat ze van mij ook nog mogen regelen is het normaal uitlezen van ID3 tags. Al mn nummers staan alfabetisch terwijl ik toch echt alles een tracknr heb meegegeven. Zijn de kleine dingetjes die uiteindelijk toch het verschil maken.
Al met al na 2 weken een tevreden PS3 bezitter. Met GT5p in de pre-order en GTAIV in het vooruitzicht kan dat alleen maar beter worden.
[ Voor 0% gewijzigd door Tribal_T op 22-03-2008 16:10 . Reden: naam van het spel vergeten, doh! 8)7 ]
Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not
Mag ik weten welke game?Tribal_T schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 15:59:
Gisteren toch maar overstag gegaan en de eerste FPS op een console gekocht. Ik heb altijd verklaard dat shooters thuis horen op de pc. Maar zoals meerdere mensen heb ik voorlopig niet het budget om mijn pc te upgraden en dus mee te gaan in al het grafische geweld.

Welk spel speel je danTribal_T schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 15:59:
Misschien heb je hier wat aan:Falch schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 15:12:
Waar kan ik een lijstje vinden met alle demo's die op dit moment op PSN staan?
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=psnetwork&thread.id=47399
Ik geloof alleen dat, dat voor de Amerikaanse store geldt..
edit: Europese: http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=115915
[ Voor 13% gewijzigd door Gusev op 22-03-2008 16:15 ]
Doh, heb het aangepast. Maar is Call of Duty. Nu nog met de Single player bezig omdat ik het toch wel eerst even in de vingers wil hebben voordat ik me online waag en als een terechte n00b constant door het hoofd word geschoten.
Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not
Single player moet je ook zeker niet overslaan het is een geweldige game ervaring. Lekker hectisch de kogels vlieg je om de oren.
Dank je wel.Gusev schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:12:
[...]
Misschien heb je hier wat aan:
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=psnetwork&thread.id=47399
Ik geloof alleen dat, dat voor de Amerikaanse store geldt..
edit: Europese: http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=115915
Ik zit nu wel heel erg te neigen naar een PS3 met GT5:P.
Zeker weten erg goede single player. Gisteren een tijd gespeeld en daarna There will be blood gekeken, wat dan wel erg omschakelen wasKimo schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:36:
Single player moet je ook zeker niet overslaan het is een geweldige game ervaring. Lekker hectisch de kogels vlieg je om de oren.
your welcome! haha same here! Ik neem eigenlijk aan dat GT5:P in de bundel gewoon de game is zoal die los te koop gaat worden? (dus gewoon een hoesje/boekje zegmaar)Falch schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 17:11:
[...]
Dank je wel.Daar was ik naar op zoek.
Ik zit nu wel heel erg te neigen naar een PS3 met GT5:P.Ik denk dat ik mijn Wii maar eens in de verkoop zet.
Dat nog wel.Michael Knight schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 02:32:
[...]Zat je kortingskaartje er nog wel in... jeweetwel, dat FRS 7,50 korting op games ?
Anders had ik wel naar de uitgever gebeld om te zeggen dat ik het kaartje miste.
Want op de lollige eerste pagina’s na is het vooral de korting waarom ik een abo op de PU heb
Hier had ik al eens een vraag over gesteld maar kwam toen geen antwoord, dus nu nogmaals:Satch schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 11:19:
[...]Van je huidige data een backup maken op een externe harde-schijf. Vervolgens kan je die backup weer terugplaatsen op je nieuwe hard-disk.
Is het waar dat na het vervangen van een HD dingen als profielen en instellingen bewaard worden. Dus dat je opzich alleen je save-games op moet slaan. Demo’s en dergelijke kan je natuurlijk opnieuw downloaden…
Smaken verschillen…SToRM666 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:40:
[...]Ik heb afgelopen week voor het eerst een PS3 40GB gezien en ik moet zeggen dat het chroom echt veel mooier vind dan de matte afwerking
Ik vind dat matte wel wat hebben, is wat chiquer en stijlvoller dan dat goedkope ogende chroom.
Maar als ik dan denk dat ik 4 USB-poorten heb en BC kan ik niet echt lang zitten met het feit dat mijn PS3 wat meer bling is
Sommige MediaMarkten hebben nog voorraad showmodellen.Skoelat schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:43:
Weet iemand waar ik in de randstad nog een nieuwe 60 gb kan halen?
Je wordt alleen wel genaaid waar je bij staat, want ze vragen een dikke €699,- voor het 60GB model.
Maar zullen heus wel gekken zijn die het er voor geven, want anders zouden ze de prijs wel aanpassen…
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
showmodellen... dus gebruikt?
Mensen praat mij eens van die 60 gig af:P
Verwijderd
Is het waard om op Euro 2008 te wachten of kan ik beter nu Fifa 2008 halen?
Zit in Fifa 2008 ook landen teams?
60 gb verbruikt 200 watt en de 40 gb maar 130 watt.Skoelat schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:10:
Niets mis met een showmodel als je het goedkoper krijgt. De 60Gbyte heeft inderdaad PS2 compatibiliteit, een toppertje dus!Skoelat schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:10:
Je krijgt die 60GB dus alles behalve goedkoper... sterker nog: je moet er €100 meer voor betalen dan wij hebben gedaan met onze launch modellenswampy schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:22:
[...]Niets mis met een showmodel als je het goedkoper krijgt. De 60Gbyte heeft inderdaad PS2 compatibiliteit, een toppertje dus!
Hoeft niet perse gebruikt te zijn.Skoelat schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:10:
Ken genoeg winkels waar het showmodel alleen in een kast heeft gestaan en verder niets.
Maar waarom zou je €699 uitgeven aan een console als je voor €499 bijna dezelfde console kan krijgen met twee dikke games. Of voor €399 alleen de console zonder de games.
Die paar honderd euro extra is die 20GB harde schijf niet waard, want voor nog geen €75 koop je een Samsung van 250GB en dan heb je dat probleem ook weer opgelost.
Een USB-hubje zorgt voor het gemis van 2 USB-poorten op het 40GB model. En dingen als controllers kan je ook op de pc/laptop opladen dus daar heb je je PS3 niet eens voor nodig.
Als je een toetsenbord en muis aan wilt sluiten heb je misschien wel meer USB-poorten nodig. Maar als je goed bezig wilt zijn dan neem je gewoon een set die draadloos is via BlueTooth.
En als laatste is het huidige model zuiniger dan het 60GB model (zoals boven gezegd) en naar het schijnt ook nog wat stiller (al kan ik niet zeggen dat mijn 60GB veel lawaai maakt...).
Enige waarom ik me echt kapot zou zoeken naar een 60GB model is als ik honderden PS2-games zou hebben en die nog zou willen spelen. Maar dan is het wellicht handiger om je PS2 te houden, want niet alle PS2 games worden door de PS3 60GB ondersteund....
Beetje overtuigd zo?
[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 22-03-2008 18:27 ]
Verwijderd
Wel apart, want die van mij vreet 125 watts ???Kimo schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:21:
[...]
60 gb verbruikt 200 watt en de 40 gb maar 130 watt.
Met 2 verschillende meters, wat ik ook doe 120 a 130 watts....
Verwijderd
En die nieuwe oblivion dan? met de add ons, die is volgens mij net uit..swampy schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:54:
[...]
Elke die niet "afgesloten" is kwa support, sommige games hebben geen updates ontvangen zoals Oblivion, The Darkness etc.. maar ja zo gaat dat he!
Lijkt me van wel toch?
Weet nog niet of oblivion iets voor mij is... Wou dat er wat meer demo's kwamen!
Verwijderd
Je hebt toch ook nog 80gig modellen met BC enzo?Skoelat schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:10:
Alleen in amerikaVerwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:51:
[...]
Je hebt toch ook nog 80gig modellen met BC enzo?
BUH
Verwijderd
Ipv 699 media markt kassa
>>>
Retourtje new york voor 300 en dan ps3 80 gig voor 300 en 99 zakgeld?
GT5:P ondersteund de DS3 controller.kutkip schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:40:
Mja ik heb hier dus wel SACD's liggen (5.1 surround) maar ws heeft dat inderdaad geen nut omdat je dan zoiezo een goede cd speler wilt hebben. Dat chroom heb ik trouwens nog niet gezien dus misschien heb je wel gelijk dat je zonder beter af bent. Ik zag dat die logitech wél dualshock heeft maar dat games het nog niet ondersteunen. Heeft iemand een idee hoe dat met de uiteindelijke versie van GT5 zit misschien?
Dan kun je hem beter bestellenVerwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 19:05:
[...]
Ipv 699 media markt kassa
>>>
Retourtje new york voor 300 en dan ps3 80 gig voor 300 en 99 zakgeld?
Alleen heb je dan een NTSC versie, in tegenstelling tot PAL en volgens mij gaat dat niet werken, of denk ik verkeerd?
Bijna overtuigd!
nog 1 vraag is er al zicht op wanneer die 80 gb komt?
Niet... in ieder geval niet hier.Skoelat schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 19:25:
Bijna overtuigd!
Sony richt zich nu op de goedkopere modellen aangezien Microsoft nu ook flink aan het stunten is met de prijzen van de Xbox 360. De de kans dat Sony een 20 GB model hier uit gaat brengen is eigenlijk groter dan dat ze een 80 GB op de markt zetten...
Haha, tja je moet het natuurlijk zelf wetenSkoelat schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:10:
Ik had eerst een 60gb, heb toen een 40gb erbij gekocht en een maandje later mijn 60gb verkocht. Bij de 40gb komt alleen warme lucht uit de achterkant, bij de 60gb uit de achterkant en de zijkant, dat vond ik toch iets minder handig. Daarnaast springt de 40gb ook nog iets zuiniger om met energie wat mooi meegenomen is. Het enige nadeel voor mij is dat hij geen PS2 spellen afspeelt, maar dat deed ik toch nooit, daar heb ik een PS2 voor staan
Mijn vraag aan jou is, waarom wil je zo graag een 60gb? Ik kan me niet zo goed voorstellen dat je nu nog PS2 spellen aan gaat schaffen als je geen PS2 hebt staan en om daar nou een duurdere 60gb voor te halen.. ?
Dat de 60gb beter is, is alleen maar 'hype' van 60gb bezitters; de verschillen zijn klein, ga lekker voor de goedkoopste zou ik zeggen?
Verwijderd
60 gig is ook nog eens 30 procent sneller, heeft minder bugs en vooral downloaden is echt veel sneller.
Vooral die 3 cores meer merk je bij het online gamen.
Bij burnout schiet ik al die andere 40gig spelers voorbij!!!
En zeker tof dat je die cores kan overclocken tot over de 4,5 Ghz... morgen mijn watercooling maar eens instaleren en zien hoe ver ik dan kom.Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 19:48:
60 gig is ook nog eens 30 procent sneller, heeft minder bugs en vooral downloaden is echt veel sneller.
Want krijg Flow echt niet lekker draaiend op mijn PS3, dus hopen dat met een mooie overclock (rond de 5 Ghz ofzo) dat wel lukt...

Er komt een pack met Gran Turismo 5 Prologue aan, dus als je een racefan bent is dat zeker het wachten waard (weekje wachten denk ik zo).Skoelat schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 19:49:
overtuigd! Nu nog ff de beste deal zoeken!
Verder is er ook een versie met Ractchet & Clank Tools of Destruction en Fifa 2008 en een extra controller.
En een versie gelijk aan bovenstaande, maar dan met Ractchet & Clank Tools of Destruction en Uncharted Drake's Fortune...
[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 22-03-2008 19:54 ]
Sinds vandaag heeft Sony weer een trotse PS3 bezitter erbij! Wat een brute machine !
Nu nog eff internet aanvragen, want zit nu op iemand anders zijn wireless verbinding en die is niet echt snel met de system update die die aan het downloaden is

Eeh oblivion is net zoals GTA, daar maak je niet even een demo van! Een grote open wereld zoals dat is moeilijk als demo te maken! Oh well wie weet of oblivion met de expansies rumble ondersteunt maar ja hoeft niet hoor.Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:48:
[...]
En die nieuwe oblivion dan? met de add ons, die is volgens mij net uit..
Lijkt me van wel toch?
Weet nog niet of oblivion iets voor mij is... Wou dat er wat meer demo's kwamen!
Op de computer zou het al een 1Gbyte demo worden met alle content die er toch ECHT in moet zitten!
[ Voor 8% gewijzigd door swampy op 22-03-2008 21:45 ]
oblivion is gewoon een topgame, en je kunt hem 2e hands via marktplaats al goedkoop kopen. Ik heb er op de PC 160 uur ingestopt en op de PS3 al zo'n 70 en ik heb nog niet eens de main-quest gedaan (al op de PC, dus geen zin in op de PS3). Omdat het zo veelzijdig is, ben je er niet snel op uitgekeken en wanneer je bv klaar bent met een of andere game en even geen nieuwe game kunt/wilt kopen, dan is oblivion een mooi tijddoder
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
Dat is allemaal persoonlijk. Ik vind oblivion geen f*ck aan. Hyper saai, al die torens zien er hetzelfde uit, en nauwelijks goede gameplay. (wel een engine showcase, maar goed, dat is crysis ook
)
Echt weer typisch zo een game van 'ga dit ginder halen, breng het terug' en dan in ik weet niet hoeveel dezelfde 'poorten' gespuis ineen gaan timmeren. Ik heb er nét 8 uur ingestoken en één poort dicht gedaan.
Wat een verhaal ook (en bijzonder origineel!!). Eén of andere evil lord probeert vanuit de onderwereld de gewone wereld over te nemen via 'hellgates'... Uw taak om die te sluiten... Ik welke games hebben we dat nog gezien.
Gelukkig heb ik het spel niet gekocht (en me niet laten opfokken door de hype). Als je het op je pc kan spelen, 'probeer' het daar dan eerst even. (of leen het spel van iemand)

Echt weer typisch zo een game van 'ga dit ginder halen, breng het terug' en dan in ik weet niet hoeveel dezelfde 'poorten' gespuis ineen gaan timmeren. Ik heb er nét 8 uur ingestoken en één poort dicht gedaan.
Wat een verhaal ook (en bijzonder origineel!!). Eén of andere evil lord probeert vanuit de onderwereld de gewone wereld over te nemen via 'hellgates'... Uw taak om die te sluiten... Ik welke games hebben we dat nog gezien.
Gelukkig heb ik het spel niet gekocht (en me niet laten opfokken door de hype). Als je het op je pc kan spelen, 'probeer' het daar dan eerst even. (of leen het spel van iemand)
Heb nu dus een vreemd probleem met de beeldinstellingen van mijn ps3.
Ik heb deze aangesloten via hdmi op mijn flatscreen. Bij het kijken naar een BR is de beeldverhouding goed, bij het kijken naar een gebrande dvd kan het zijn dat of het beeld de verhouding van een vierkant met aan beide kanten een dikke zwarte balk, en bij een andere dvd dat de ondertiteling wegvalt aan de onderkant of voor de helft leesbaar is. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb deze aangesloten via hdmi op mijn flatscreen. Bij het kijken naar een BR is de beeldverhouding goed, bij het kijken naar een gebrande dvd kan het zijn dat of het beeld de verhouding van een vierkant met aan beide kanten een dikke zwarte balk, en bij een andere dvd dat de ondertiteling wegvalt aan de onderkant of voor de helft leesbaar is. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
De paar die ik geprobeerd hebt in iedergeval niet, ik had er ook niet op gerekent trouwens.Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 19:46:
Lust de PS3 ook gebrande PS1 spellen?
Misschien staat je upscaling verkeerd ? Anders ligt het vooral aan de DVD properties, maar kan je je upscaling bij 4:3 op full zetten om het beeldvullend te krijgen. Kleiner is lastig, maar dat lijkt me meer aan je scherm overscan te liggen of aan de DVD zelf. (sommige schermen hebben een aardige 'marge' om het scherm heen zitten waar het zichtbare beeld dus buiten valt.jefjef schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 22:29:
Heb nu dus een vreemd probleem met de beeldinstellingen van mijn ps3.
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Oblivion is moeilijk aan of af te raden. You hate it or you love it. Ik vond het zelf geweldig maar kan me goed voorstellen dat iemand het helemaal niks vind. Dat leveling systeem bijvoorbeeld, daar kan je al een boek over schrijven. Maar als je je daar niet in wilt verdiepen komt datzelfde systeem echt heel knullig over (en dat is het dan ook).Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 22:23:
Dat is allemaal persoonlijk. Ik vind oblivion geen f*ck aan. Hyper saai, al die torens zien er hetzelfde uit, en nauwelijks goede gameplay. (wel een engine showcase, maar goed, dat is crysis ook)
ohh man net GT:HD concept 2.0 gespeeld. Kan echt niet wachten op GT5p pfff wat ziet het er mooi uit en wat speelt het lekker. Lekker scheuren in een ferrari. Jammer dat het maar 1 Time Trial track is.
Het kan wel uitstekend geluid hebben, maar het aansturen is toch wat minder als je telkens je monitor moet aanhebben, dan wil je toch een gewone cd speler die dat kan.Kimo schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:44:
Volgens mij is de ps3 een uitstekende cd speler met digitale overdracht via optische uitgang of zelfs via hdmi. Data ward bit voor bit overgebracht naar de versterker. Nu is het alleen de vraag of je een goede versterker hebt met goede boxen om het verschil te kunnen horen tussen cd en SACD.
Helemaal niet, gewoon deel van de wereld pakken, tijdlimiet erop, klaar.swampy schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 20:41:
[...]
Eeh oblivion is net zoals GTA, daar maak je niet even een demo van! Een grote open wereld zoals dat is moeilijk als demo te maken!
Ja, en je kunt je eigen toernooi samenstellen dus je eigen euro2008 doen. Bij nederland moet wel de juiste spelers heen tranfereren.Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:12:
Verwijderd
Iemand? Ga vandeweek een 22'' tft halen, zou tof zijn om dan ook via de monitor te kunnen gamen met de ps3. (burnout Hd ipv. balkjes bv.)...Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:50:
Ik zit nu te kijken naar een nieuwe monitor voor de pc, maar zou ook wel leuk zijn de ps3 erbij aan te sluiten.
Hoe gaat dat dan?
Ik ben het zo met je eens. Ik vond morrowind nog wel sfeervol, maar oblivion echt een rotgame, het verhaal was zo gigantisch goedkoop, alsof je naar een b fantasy film kijkt. De gameplay was daarnaast ook nog gigantisch kut en tja het levelingsysteem, leuk als je er boeken over kan schrijven maar ik snap niet wat je aan levellen hebt als iedereen meelevelt.Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 22:23:
Dat is allemaal persoonlijk. Ik vind oblivion geen f*ck aan. Hyper saai, al die torens zien er hetzelfde uit, en nauwelijks goede gameplay. (wel een engine showcase, maar goed, dat is crysis ook)
De kunst is dan ook om slimmer te levelen dan je tegenstandersDarkShadow schreef op zondag 23 maart 2008 @ 08:38:
[...]
Ik ben het zo met je eens. Ik vond morrowind nog wel sfeervol, maar oblivion echt een rotgame, het verhaal was zo gigantisch goedkoop, alsof je naar een b fantasy film kijkt. De gameplay was daarnaast ook nog gigantisch kut en tja het levelingsysteem, leuk als je er boeken over kan schrijven maar ik snap niet wat je aan levellen hebt als iedereen meelevelt.
Bij Uncharted kun heb je geluidsoutput keuze, Dolby digital 5.1 en Dolby pro logic II, ik ben totaal niet bekend met al die termen, wel weet ik dat m;n reciever beide ondersteunt. Welke moet ik selecteren voor het beste geluid?
39
Dat levelen maakt juist het spel interessant: je kunt zelf bepalen waar je sterktes en zwaktes liggen en omdat de tegenstanders ook beter worden, wordt het spel niet na een paar uur simpel omdat je te sterk bent maar juist telkens uitdagend.
De main quest is inderdaad niet echt boeiend, ik kreeg een oprechte hekel aan sommige personages en dan houdt het hard op. Ook zijn sommige side quest die je opdoet in die dorpen echt tenenkrommend. Echter er zijn zat quests die wel gaaf zijn en bv het verhaal van de dark brotherhood is echt veel beter dan de main quest. Wat mij persoonlijk aanspreekt is dat je ZELF kunt bepalen of je succes hebt of niet en niet door het aanleren van vechtskills maar door slimmer te zijn dan de tegenstanders: ontwikkel nieuwe spells, maak nieuwe potions, fabriceer betere wapens. Ikzelf vind dat een diepgang hebben die ik zelden tegenkom in een game: veelal heb je en scala wapens en of je overwint of niet hangt af van je capaciteiten om de joysticks te kunnen bewegen, niet of je slimmer bent dan je tegenstanders.
Ik snap daarnaast 'gameplay was ook nog eens gigantisch kut' niet. Tja, als jij met een slap zwaardje tegenstanders te lijf gaat die veel meer in huis hebben dan jij, dan heb je een zware tijd. En daarom moet je slimmer zijn: zorg dat je bewapend bent: je armor moet goed zijn, zorg dat je wapens van potions voorzien zijn zodat ze de tegenstander verzwakken, gebruik paralyzing spells etc. Het is soms echt strategie: 'ok deze aanpak lukt niet, wat heb ik nog in huis zodat het wel lukt'. Maar goed, als je dat niet trekt, dan valt het tegen inderdaad. Als je zit te wachten op een riddergame met zwaardgevechten dan kun je beter een andere game kopen.
De main quest is inderdaad niet echt boeiend, ik kreeg een oprechte hekel aan sommige personages en dan houdt het hard op. Ook zijn sommige side quest die je opdoet in die dorpen echt tenenkrommend. Echter er zijn zat quests die wel gaaf zijn en bv het verhaal van de dark brotherhood is echt veel beter dan de main quest. Wat mij persoonlijk aanspreekt is dat je ZELF kunt bepalen of je succes hebt of niet en niet door het aanleren van vechtskills maar door slimmer te zijn dan de tegenstanders: ontwikkel nieuwe spells, maak nieuwe potions, fabriceer betere wapens. Ikzelf vind dat een diepgang hebben die ik zelden tegenkom in een game: veelal heb je en scala wapens en of je overwint of niet hangt af van je capaciteiten om de joysticks te kunnen bewegen, niet of je slimmer bent dan je tegenstanders.
Ik snap daarnaast 'gameplay was ook nog eens gigantisch kut' niet. Tja, als jij met een slap zwaardje tegenstanders te lijf gaat die veel meer in huis hebben dan jij, dan heb je een zware tijd. En daarom moet je slimmer zijn: zorg dat je bewapend bent: je armor moet goed zijn, zorg dat je wapens van potions voorzien zijn zodat ze de tegenstander verzwakken, gebruik paralyzing spells etc. Het is soms echt strategie: 'ok deze aanpak lukt niet, wat heb ik nog in huis zodat het wel lukt'. Maar goed, als je dat niet trekt, dan valt het tegen inderdaad. Als je zit te wachten op een riddergame met zwaardgevechten dan kun je beter een andere game kopen.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Dolby digital 5.1 zal het beste geluid weergeven, dan hoor je ook waar een schot vandaan komt. Echt surround dus.Fietsbel schreef op zondag 23 maart 2008 @ 10:55:
Bij Uncharted kun heb je geluidsoutput keuze, Dolby digital 5.1 en Dolby pro logic II, ik ben totaal niet bekend met al die termen, wel weet ik dat m;n reciever beide ondersteunt. Welke moet ik selecteren voor het beste geluid?
Pro Logic II hoor je over alle kanalen hetzelfde geluid, een soort van 'nep' 5.1, je set maakt dan van het stereo kanaal wat binnenkomt zelf 5.1 audio.
Zoiets was het
Jammer, zijn er mischien nog andere mensen die dat wel werkend hebben?hermedico schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 23:43:
[...]
De paar die ik geprobeerd hebt in iedergeval niet, ik had er ook niet op gerekent trouwens.
Is mischien wel handig
ik heb 2 dingen waar ik bij de PS3 echt hinder van ondervindt:
DVD afspelen op RGB = groen beeld, terugschakelen naar het veel minder scherpe composiet
ik mis 1cm beeld aan de linkerkant van het scherm, valt er net buiten, sommige spellen lossen dit op doordat je het beeld kunt verplaatsen en vergroten/verkleinen maar bij andere weer niet (heb het in RS:vegas2 niet gevonden). Dit zouden ze echt in het playstation menu moeten stoppen zodat je maar 1x hoeft aan te passen.
en natuurlijk de weinig content in de store vergeleken met andere stores
DVD afspelen op RGB = groen beeld, terugschakelen naar het veel minder scherpe composiet
ik mis 1cm beeld aan de linkerkant van het scherm, valt er net buiten, sommige spellen lossen dit op doordat je het beeld kunt verplaatsen en vergroten/verkleinen maar bij andere weer niet (heb het in RS:vegas2 niet gevonden). Dit zouden ze echt in het playstation menu moeten stoppen zodat je maar 1x hoeft aan te passen.
en natuurlijk de weinig content in de store vergeleken met andere stores
Onzin, bij Pro Logic II is geen nep 5.1, het is een matrix gecodeerd signaal dat gewoon aan het analoge stereo signaal wordt toegevoegd, zie ook het Wikipedia artikel. Met de juiste receiver krijg je gewoon echt surround geluid met Dolby Pro Logic II.E2TK schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:16:
[...]
Dolby digital 5.1 zal het beste geluid weergeven, dan hoor je ook waar een schot vandaan komt. Echt surround dus.
Pro Logic II hoor je over alle kanalen hetzelfde geluid, een soort van 'nep' 5.1, je set maakt dan van het stereo kanaal wat binnenkomt zelf 5.1 audio.
Zoiets was het
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
De PS3 is vandaag trouwens precies een jaar in Europa te krijgen
Misschien een mooi moment om eens te kijken hoe mensen nu op het eerste jaar van de PS3 terugkijken:
- Wat waren de grootste meevallers en tegenvallers?
- Wat moet er zeker nog verbeteren?
- Wat zijn de verwachtingen voor het komende jaar?

Misschien een mooi moment om eens te kijken hoe mensen nu op het eerste jaar van de PS3 terugkijken:
[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 23-03-2008 12:16 ]
PSN id: NL_SToRM
De optie DD 5.1 is voor als je je PS3 digitaal op de versterker hebt aangesloten. (Dit heeft de voorkeur)Fietsbel schreef op zondag 23 maart 2008 @ 10:55:
DPL II is voor als je je PS3 via 2 stereo (wit+rood) het aangesloten op je TV of versterker. De extra kanalen worden dan "verstopt" in de stereo kanalen en dan door je versterker of tv er weer uit gevist.
DD 5.1 werkt een stuk beter en geeft een veel betere kanaalscheiding, en verdient dus de voorkeur.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Yup je moet gewoon "tegen de draad" in levelen! Als 10 of de mayor skills levelen krijg je een level hoger maar het maakt niet uit hoeveel minor skills je levelt. Dus de truuk is om een "fout" character te maken, waarbij je als mayor skills hebt die je toch weinig zal levelen. Dan ga je gewoon lekker je weg en dingen doen en kun je makkelijk 30 minor levels krijgen per elke 10 mayor levels. Dan krijg je een veel sterkere character!SeamusXanthus schreef op zondag 23 maart 2008 @ 10:12:
[...]
De kunst is dan ook om slimmer te levelen dan je tegenstanders. Maar nogmaals, dat onderdeel moet je dus leuk vinden. Neemt niet weg dat het mee-levelen ook voor mij een minpuntje was...
Mijn Level 10 mage was waardeloos bijvoorbeeld, maar mijn "warrior" turned mage kan zowel goed vechten, veel dragen EN magie! En dat op Level 4!
Tegenvallers, dat we pas rond kerst veel spellen kregen. Jammer gewoon! Oh en natuurlijk dat de helft van de beloofde games uitgestelt werden!SToRM666 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 12:09:
De PS3 is vandaag trouwens precies een jaar in Europa te krijgen![]()
Meevallers? Dat bepaalde game studios updates en content blijven uitbrengen! Goed spul, en natuurlijk de PS3 updates!
Verbeteringen? Sony moet gewoon doen wat het nu doet, niet te gehaast zijn! Haasten is slecht wanneer het gaat om consoles. Het liefst zie ik wel snel genoeg PSN cards in onze winkels, waar blijven ze?
Verwachtingen voor het jaar, games die de PS3 beter gebruiken. Wetenschappelijke doorbraken, prachtige physics en graphics! En er zal vast nog wel ergens een relletje in het jaar zitten, een jaar zonder rel is als een nietszeggend jaar!
ok, misschien de domste vraag ooit op een forum en misschien hoort het hier niet thuis maar ik doe een gok:
Ik heb thuis internet via een ouderwets kabeltje. Maar ik sleep me ps3 vaak van mijn kamer naar beneden omdat daar een HDTV staat. Echter, beneden is er geen internetaansluiting. Bestaat er iets USB achtigs dat ik in me pc kan pluggen (waar dus internet via de kabel op zit) en een dat dan een draadloos signaal uitzend wat de ps3 kan oppikken? Zou me zusje ook helemaal geweldig vinden voor haar DS.
Ik heb thuis internet via een ouderwets kabeltje. Maar ik sleep me ps3 vaak van mijn kamer naar beneden omdat daar een HDTV staat. Echter, beneden is er geen internetaansluiting. Bestaat er iets USB achtigs dat ik in me pc kan pluggen (waar dus internet via de kabel op zit) en een dat dan een draadloos signaal uitzend wat de ps3 kan oppikken? Zou me zusje ook helemaal geweldig vinden voor haar DS.
Misschien is een Wireless Router een beter idee die kan je perfect instellen en beveiligen!Flipm0de schreef op zondag 23 maart 2008 @ 13:17:
ok, misschien de domste vraag ooit op een forum en misschien hoort het hier niet thuis maar ik doe een gok:
Zet die tussen het internet in punt en de computers en voila, vergeet niet de beveiliging in te stellen dertegen want een slecht beveiligt netwerk betekent dat andere nogal makkelijk op jouw netwerk gaan zitten!
Check dit topic: Ps3 draadloze verbinding via usb transmitterFlipm0de schreef op zondag 23 maart 2008 @ 13:17:
KNIP
Bestaat er iets USB achtigs dat ik in me pc kan pluggen (waar dus internet via de kabel op zit) en een dat dan een draadloos signaal uitzend wat de ps3 kan oppikken?
Maar ik zou het je niet echt adviseren. (kreeg het alleen zonder beveiliging werkend.)
Ze verkopen het o.a. bij consoleshop.nl
ik ga het eens proberen! THX beide
Meevallers:SToRM666 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 12:09:
De PS3 is vandaag trouwens precies een jaar in Europa te krijgen![]()
- MotoStorm
- Ninja Gaiden Sigma
- Goede DVD en blu-ray filmspeler.
Tegenvallers:
- Uncharted, gehaast uigebracht en overhyped spel, zie mijn review.
- Linux ondersteuning is kreupel doordat lowlevel toegang tot bepaalde hardware door Sony wordt geblokkeerd.
- Ondersteuning voor het afspelen van DTS audio CDs verwijderd uit firmware update.
Te verbeteren:
- Dolby TrueHD en DTS-HD bitstreams uitsturen voor blu-ray films.
- Regelen dat 24Hz DivX streams niet worden getoond als 60Hz met judder, maar gewoon 1:1 op 24Hz
- Regelen dat DD en DTS surround in DivX streams wordt ondersteund. Op dit moment werkt alleen stereo.
- Alle betaalde content op PSN ook op disc uitbrengen.
- Emulatie van PS1/PS2 titels laat te wensen over op het gebied van video/audio synchronisatie waardoor met name muziekspellen onspeelbaar zijn.
Hoge verwachtingen:
- Metal Gear Solid 4
- Super Street Fighter II Turbo HD Remix (PSN download)
- Street Fighter IV
- 1942: Joint Strike (PSN download, remake van de arcade klassieker)
- Gran Turismo 5
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
HALOO!!!!!!! WAKE UPP!!!Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:12:
wat denk je van PES2008 = gameplay tot en met
of krijg ik nu weer een antwoord... ik wil graag met échte teams spelen ....
geloof mij als je eenmaal pes onder de knie hebt dan wil je niets anders meer!
[ Voor 20% gewijzigd door paulmp op 23-03-2008 15:45 ]
Vraag die maybe hier al wel voorbij is gekomen, maar ik stel m toch:
De Dualshock 3, wordt ie in Amerika en/of Europe ook in het wit of zilver uitgegeven? Of alleen in het zwart? Want bij yesasia kun je zowel een witte, als zilveren bestellen en dat lijkt me toch wel handig voor het onderscheid. Vind zelf een "Satin Silver Dualshock 3" wel "pretty nice"..
De Dualshock 3, wordt ie in Amerika en/of Europe ook in het wit of zilver uitgegeven? Of alleen in het zwart? Want bij yesasia kun je zowel een witte, als zilveren bestellen en dat lijkt me toch wel handig voor het onderscheid. Vind zelf een "Satin Silver Dualshock 3" wel "pretty nice"..
Beter, zwager zit nu in tokyo en neemt een dual shock3 voor omgerekend 32 euro voor me mee
waar gamen jullie nou liever op, een 37" LCD of een 42" plasma. sta voor en keuze en wil ff peilen.
Plasma all the way!!!
Toelichting:
Geen lag, prachtige kleurnuances, veel schaduwdetail. Nadeel van lcd's is om het beeld beter te krijgen, er allerlei technieken ontwikkeld worden om het beeld te verbeteren. Maar deze KUNNEN er voor zorgen dat er wat input-lag ontstaat. Dat is iets wat je echt niet wilt als gamer.
Toelichting:
Geen lag, prachtige kleurnuances, veel schaduwdetail. Nadeel van lcd's is om het beeld beter te krijgen, er allerlei technieken ontwikkeld worden om het beeld te verbeteren. Maar deze KUNNEN er voor zorgen dat er wat input-lag ontstaat. Dat is iets wat je echt niet wilt als gamer.
[ Voor 117% gewijzigd door bramberk15 op 23-03-2008 16:31 ]
Verwijderd
waar game ik op: 37" LCD
waar zou ik liever op gamen: 42" plasma
Hoe groter hoe beter
maar ze hebben nu ook al zeer mooie LCDs natuurlijk met hoge contrast ratio's e.d.
waar zou ik liever op gamen: 42" plasma
Hoe groter hoe beter
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2008 16:21 ]
LCD is scherper dus beter een 42" LCD
en met contrast waardes en snelheid is het ook bekeken. Nieuwe HD-ready 1080p schermen zijn net zo snel ( <4ms )
en met contrast waardes en snelheid is het ook bekeken. Nieuwe HD-ready 1080p schermen zijn net zo snel ( <4ms )
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Verwijderd
Ik ben wat dat betreft wel erg ja. Koop het denk ik toch heel erg om met vrienden een internationale match te kunnen spelen tijdens (bijvoorbeeld in de pauze tussen een wedstrijd) irl Euro of World cups. Uiteraard is het wel fijn als het ook lekker speelt maar dat je met internationale teams tegen elkaar kan spelen is voor mij toch wel erg belangrijk item. Al geloof ik wel dat er in PES2008 een aantal licenties zitten?paulmp schreef op zondag 23 maart 2008 @ 15:44:
[...]
HALOO!!!!!!! WAKE UPP!!!
wat denk je van PES2008 = gameplay tot en met
of krijg ik nu weer een antwoord... ik wil graag met échte teams spelen ....
geloof mij als je eenmaal pes onder de knie hebt dan wil je niets anders meer!
Euro2008 heeft natuurlijk ook geen wereld teams dus wat dat betreft voor mijn doel een stuk minder interresant ook. Verder speelde Fifa2008 op de DS echt veel beter in mijn mening. Al begrijp ik dat dit niets hoeft te zeggen over de PS3. Zal eerst dus wel de demo's downloaden en uitproberen voor ik tot een aanschaf over ga
Hell yes dat je voor een PLASMA moet kiezen! heb zelf ook een 42 " samsung plasma.
1 woord FAN-TAS-TISCH
1 woord FAN-TAS-TISCH
plasma, plasma, plasma, lcd, plasma.
ik denk dat ik al weet wat ik ga halen, een panasonic 42PX80
Goede keuze, heb zelf een 42PV70 icm ps3. Geweldige combo, zul je geen spijt van krijgen. Nu is dit wel een erg 'kort door de bocht' marktonderzoekje wat je doet. Maar als ik een beetje inschat welke keuze je moet maken, de 42PX80 of voor een gelijk bedrag een lcd, dan is de keuze snel gemaakt. Geen enkele lcd komt in de buurt van deze plasma voor dat geld.detonated schreef op zondag 23 maart 2008 @ 16:57:
dit is inderdaad kort door de bocht, maar ik baseer mijn keuze hier niet op hoor, ik lees veel meer revieuws en kom toch wel tot de conclusie dat plasma gewoon een streepje voor heeft op LCD.
en als je dan voor dezelfde prijs van een 42"LCD een 42"plasma kan kopen dan is mijn keuze snel gemaakt.
en als je dan voor dezelfde prijs van een 42"LCD een 42"plasma kan kopen dan is mijn keuze snel gemaakt.
Hoe komen jullie aan al dat geld ?
Die televisies zijn asociaal duur, Ik ben al blij met een 26 inch of een 32 inch LCD tv
Die televisies zijn asociaal duur, Ik ben al blij met een 26 inch of een 32 inch LCD tv
hier game ik op.

42" Panasonic Full HD Plasma. (TH-42PY70) Wat mij betreft absoluut de TOP en niets in vergelijking met LCD. Maar dat is een andere discussie
ps. ja de draden zitten in de muur verwerkt, maakt het wel af imho

42" Panasonic Full HD Plasma. (TH-42PY70) Wat mij betreft absoluut de TOP en niets in vergelijking met LCD. Maar dat is een andere discussie
ps. ja de draden zitten in de muur verwerkt, maakt het wel af imho
[ Voor 15% gewijzigd door Tristan op 23-03-2008 17:22 ]
volgens de reclame heb je daar leasy/lenen.nl voor maar met een baan moet het ook wel lukken denk ikNegaiido schreef op zondag 23 maart 2008 @ 17:20:
Hoe komen jullie aan al dat geld ?![]()

pssst geld kopen?
hard werken en sparen, en prioriteiten stellenDR161 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 17:27:
[...]
volgens de reclame heb je daar leasy/lenen.nl voor maar met een baan moet het ook wel lukken denk ik![]()
ehm..detonated schreef op zondag 23 maart 2008 @ 16:16:
waar gamen jullie nou liever op, een 37" LCD of een 42" plasma. sta voor en keuze en wil ff peilen.
Die 42 inch plasma is niet full HD, daar moet je immers meer geld voor aftikken dan voor een full HD LCD van dezelfde afmetingen. Misschien helpt het dan dat de LCD die je wilt kopen zeker wel Full HD is.
Ik heb een 37 inch full HD LCD van Philips en ben zeer zeer zeer tevreden over de beeldkwalitiet van zowel Blu-Ray films als Games, als normale tv... het inputlag verhaal is BS en ghosting oid heb je allang niet meer als je tenminste een recent model koopt van een van de grotere merken. Voor zwartwaarden heeft Plasma nog steeds LCD bij de ballen maar inmiddels komen diverse Sony en Samsung modellen akelig dichtbij.. LCD is zeker wel scherper dan Plasma en lijkt helderder ondanks het lagere contrast verhaal.. laat je niks wijsmaken en ga naar de winkel voordat je een keuze laat afhangen van mensen die toch falikant achter hun eigen aankoop staan.
Mijn combi is een PS3 op een Philips 37PLF9632 op 1080p een absoluut plaatje....
koop je plasma, ga dan voor Panasonic, ga je voor LCD ga dan voor Sony...
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Verwijderd
Ik game nu op een 42PV70 maar wil altijd beter, dus komt er binnenkort een 42PZ85 Full HD
.
Werken, sparen en zoals gezegd bepaalde prioriteiten stellen. Ik kots op mensen die geld gaan lenen voor vakanties en tv's en dan over een paar jaar en beroep moeten gaan doen op de schuldsanering. Te triest. Want wat je niet hebt, kan je ook niet uitgeven.
Werken, sparen en zoals gezegd bepaalde prioriteiten stellen. Ik kots op mensen die geld gaan lenen voor vakanties en tv's en dan over een paar jaar en beroep moeten gaan doen op de schuldsanering. Te triest. Want wat je niet hebt, kan je ook niet uitgeven.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2008 19:04 ]
Ik game sindskort op een plasma; 37pv70 van Panasonic ik ga geen verhaal ophouden wat beter is Plasma of LCD. Ik heb bewust mijn keuze gemaakt door naar een heleboel tv's te kijken.
klopt helemaal gelijk moet ik iedereen geven die zegt dat je het zelf moet gaan checken in de winkel. ik heb mijn ps3 gewoon meegenomen op een rustige dinsdag middag, en heb hem aangesloten op zowel lcd als plasma. en verschillende grote's en op hd ready en full hd. gewoon doen wat jij het mooist vindt. want die discussie zal er altijd blijven, en gelukkig valt er over smaak niet te twisten 
maar zoals in mn vorige post zal ik plasma adviseren omdat ik het zelf heel erg mooi vind. maar goed, blijft zelf weten
maar zoals in mn vorige post zal ik plasma adviseren omdat ik het zelf heel erg mooi vind. maar goed, blijft zelf weten
DefensieNegaiido schreef op zondag 23 maart 2008 @ 17:20:
Hoe komen jullie aan al dat geld ?![]()
Houd het nuttig. Zeker recht onder een modbreak moet je beter weten.
[ Voor 85% gewijzigd door TheZeroorez op 23-03-2008 23:29 ]
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
*Shrug* Ach we zullen het wel zien!
Hoe dan ook interrestante maand tegemoet gaand! Paar games, misschien nog wat leuke PS3 updates. Toch zullen we het grote spul natuurlijk pas later zien. Hoop dat we deze zomer wel gewoon ook nog wat goede games krijgen!
Hoe dan ook interrestante maand tegemoet gaand! Paar games, misschien nog wat leuke PS3 updates. Toch zullen we het grote spul natuurlijk pas later zien. Hoop dat we deze zomer wel gewoon ook nog wat goede games krijgen!
[ Voor 142% gewijzigd door swampy op 23-03-2008 21:52 ]
Dat is leuk: heb je een PS3 die 1920x1080 kan verzenden via de HDMI, ga jij er een joekel van een scherm neerzetten met een resolutie van 1024x768... neh dan liever een LCD TV Full HD, scherper.detonated schreef op zondag 23 maart 2008 @ 16:57:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.