E2TK schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:22:
[...]
Je kunt niet per profiel instellen welke uitgang je wilt gebruiken voor het beeld, misschien dat dat nog wel komt, ik vind het zo'n gek idee nog niet. Je zult dus elke keer moeten switchen, of het gewoon bij je tv laten, en even sparen voor een nieuwe LCD/plasma tv.
Aangezien ik met een 32inch lcd een paar centimeter aan de zijkant opschiet en ook een stuk aan de bovenkant mis (tov. nu) heeft dat voor mij weinig zin.
Dan ga ik voor 42 inch of 46 inch, dat is nogal wat meer dan die € 200 die ik ivm. verjaardag te besteden heb.
Dan zou ik ook liever een full hd willen hebben.
Ik zie dat de schermen snel in prijs dalen, heel erg snel zelfs, misschien dat ik over een jaar voor een honderdje of 5/6 wel een scherm kan vinden wat aan mijn eisen voldoet.
Een 22inch tft ipv 19inch crt is aan die kant van de woonkamer ook al een vooruitgang, want speel ook nog veel op de pc....
Ik heb nu 72cm 100hz met AA en ruisreductie ingebouwd, PIP etc. etc. aangezien ik er miss. 1 a 1 1/2 meter vanaf zit is het beeld echt heel erg mooi.
Zie geen vooruitgang met 10 breder en 5 cm smaller.
Kwam er overigens achter dat ik de balken bij burnout een stuk minder heb door pal ipv. 576 (ofzow) te selecteren. (of dat zit in mijn hoofd)
Wel jammer, tot dusverre het enige spel met balken en dat is gelijk die ene waar ik dol op ben