Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 62.209 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
detonated schreef op zondag 23 maart 2008 @ 16:16:
waar gamen jullie nou liever op, een 37" LCD of een 42" plasma. sta voor en keuze en wil ff peilen.
detonated schreef op zondag 23 maart 2008 @ 16:57:
plasma, plasma, plasma, lcd, plasma.

ik denk dat ik al weet wat ik ga halen, een panasonic 42PX80 :P
Ik denk dat die antwoorden gebasseerd waren op het idee dat je het had over een fatsoenlijke plasma. :X

In dit geval kan je beter voor het zelfde geld koop je een full-HD Samsung LE37M86, daar zul je een stuk meer lol van hebben bij het gamen. Resolutie doet veel, zeker bij shooters als Rainbow6 en COD4.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Jorn1986 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 22:06:
[...]

Dat is leuk: heb je een PS3 die 1920x1080 kan verzenden via de HDMI, ga jij er een joekel van een scherm neerzetten met een resolutie van 1024x768... neh dan liever een LCD TV Full HD, scherper.
Dat is leuk: heb je een PS3 die HDMI 1.3 met extra kleurdiepte kan verzenden, ga jij een LCD-scherm neerzetten wat waar zwart grijs is en waar alleen met interpolatie een leuke kleurdiepte gegenereerd kan worden. Dan liever een plasma TV, betere kleuren, betere zwartwaarden, beter in bewegende beelden, grotere kijkhoek.

Voor beiden technieken valt iets te zeggen en het is maar net wat je zelf belangrijk vindt. Ik vind 1024x768 ook vrij laag, maar zal een dergelijke plasma nog altijd verkiezen boven een full-HD LCD uit dezelfde prijsklasse. (Voor 1300 heb je overigens een full-HD plasma, mocht je echt veel waarde hecten aan de resolutie)

Gaan we nu echt weer over de PS3 lullen?

[ Voor 5% gewijzigd door Shiver23 op 23-03-2008 22:29 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier al iets gehoord/gelezen van een PS3 editie van MGS essential collection?
In de VS zou deze uitkomen voor de PS2 (logisch?) maar nu zag ik ergens een pic van de Japanse MGS4 pack en daar zat ook een extra doosje bij. Is dat dus MGS 1/2/3 resp Substance en Subsistence?
Lijkt me een mooi gebaar om die uit te brengen op BRD voor de PS3 voor zo'n 30€.
detonated schreef op zondag 23 maart 2008 @ 16:57:
plasma, plasma, plasma, lcd, plasma.

ik denk dat ik al weet wat ik ga halen, een panasonic 42PX80 :P
Had graag ook nog wat willen zeggen maar dat mag hier niet, kijk maar in mijn sig en je weet waar ik voor ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz CoD4 links laten liggen of niet...

Singleplayer al grotendeels bij iemand anders gedaan en verwacht niet veel op multiplayer te zitten (kan pas vanaf de zomer online en zal dan toch vooral Haze en Battlefield spelen). Kweet niet of het wel waard is om het te halen puur voor dat stuk Singleplayer wat ik nog niet gespeeld heb. Kan ik het beter ooit in de budgetbak oppikken.
Maar aan de andere kant, om dat nu GRAW2 te halen ipv CoD4 alleen maar omdat ik de singleplayer nog nooit gedaan heb is ook weer zoiets. Kan ik mezelf dat wel vergeven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk al die schermen, iemand ook nog tips voor mijn 22inch tft opstellingen die ik vandeweek ga kopen?
PC & PS3 op een scherm? > hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
De singleplayer vond ik erg leuk (PC versie) maar wel erg kort. Multiplayer daarentegen is super! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:04:
De singleplayer vond ik erg leuk (PC versie) maar wel erg kort. Multiplayer daarentegen is super! _/-\o_
ja daar doe ik het dus niet voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:03:
Leuk al die schermen, iemand ook nog tips voor mijn 22inch tft opstellingen die ik vandeweek ga kopen?
schakelkastje/switch :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Dan zou ik voor een ander spel gaan. Ik bedoel te zeggen dat wat je hebt gespeeld van de single player(en ik neem aan dat je het leuk vond) wel erg kort is. Ik weet niet hoeveel je hebt gespeeld, maar je kon dus wel al heel ver zijn in de singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 22:59:

Singleplayer al grotendeels bij iemand anders gedaan en verwacht niet veel op multiplayer te zitten (kan pas vanaf de zomer online en zal dan toch vooral Haze en Battlefield spelen). Kweet niet of het wel waard is om het te halen puur voor dat stuk Singleplayer wat ik nog niet gespeeld heb. Kan ik het beter ooit in de budgetbak oppikken.
Maar aan de andere kant, om dat nu GRAW2 te halen ipv CoD4 alleen maar omdat ik de singleplayer nog nooit gedaan heb is ook weer zoiets. Kan ik mezelf dat wel vergeven :X
Wat kan ik zeggen? leen CoD4 van vrienden? 8)7 (of ben ik nou zo slim?)
Kost je niks en je hebt nog geld over voor een ander spel met 'verse' singleplayer.
Tweedehands kan ook, ik kocht die van mij voor 35€ nieuwstaat. Ik pak nog regelmatig de Chernobyl snipe missie uit de SP missies. Je hoeft CoD4 voorlopig de eerste 1,5 jaar niet in de budgetbak te verwachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2008 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 22:59:

kijk is naar rainbow six las vegas 2, vette gamplay en dan vooral online, maar ofline ook zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:48
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:03:
Welk scherm is het? Heeft hij twee ingangen? een DVI en D-sub? Sluit je PS3 dan aan op de DVI en je PC op de D-sub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detonated schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:13:
[...]

kijk is naar rainbow six las vegas 2, vette gamplay en dan vooral online, maar ofline ook zeker.
koop al deel 1 en dan later deel 2 (als ik online kan er een patch is voor de huidige issues).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 19:48:
60 gig is ook nog eens 30 procent sneller, heeft minder bugs en vooral downloaden is echt veel sneller.
Vooral die 3 cores meer merk je bij het online gamen.
Bij burnout schiet ik al die andere 40gig spelers voorbij!!! >:)
Is dit echt waar of gewoon gelul? Is er ergens op internet bewijs dat dit echt zo is ?
Zou wel raar zijn als ze in een ander model een PS3 stoppen met 3 cores minder 8) .

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2008 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien je bij Play-Asia geen PS3 spullen kunt bestellen, overweeg ik dat te gaan doen bij Yes-Asia.
Maar hoe zijn de ervaringen hier met Yes-Asia en PS3 games/hardware..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:41
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:53:
[...]

Is dit echt waar of gewoon gelul? Is er ergens op internet bewijs dat dit echt zo is ?
Zou wel raar zijn als ze in een ander model een PS3 stoppen met 3 cores minder 8) .
Gewoon gelul is helemaal niks van waar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 01:28:
Aangezien je bij Play-Asia geen PS3 spullen kunt bestellen, overweeg ik dat te gaan doen bij Yes-Asia.
Goed hoor er zijn er hier al veel die dualshock 3 daar besteld hebben. Levertijd is geloof ik iets van 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

ari3 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 15:01:
[...]

-knip
Te verbeteren:
- Dolby TrueHD en DTS-HD bitstreams uitsturen voor blu-ray films.
- Regelen dat 24Hz DivX streams niet worden getoond als 60Hz met judder, maar gewoon 1:1 op 24Hz
- Regelen dat DD en DTS surround in DivX streams wordt ondersteund. Op dit moment werkt alleen stereo.
- Alle betaalde content op PSN ook op disc uitbrengen.
- Emulatie van PS1/PS2 titels laat te wensen over op het gebied van video/audio synchronisatie waardoor met name muziekspellen onspeelbaar zijn.
-knip
Toevallig vanmiddag mijn eerste 1080p divx zitten encoden, en zie:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~baart201/dddivx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
8 PS3 Titels gaan in prijs omlaag!

Zie hier.

(vind het nog veel geld :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
DCFreak schreef op maandag 24 maart 2008 @ 01:49:
[...]
Toevallig vanmiddag mijn eerste 1080p divx zitten encoden, en zie:
[afbeelding]
Dat vind ik stoer! Hoe zit het dan met de bestandsgrootte en de kwaliteit erna? Had niet verwacht dat dit sowieso kon! :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
bramberk15 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 15:51:
Vraag die maybe hier al wel voorbij is gekomen, maar ik stel m toch:
De Dualshock 3, wordt ie in Amerika en/of Europe ook in het wit of zilver uitgegeven? Of alleen in het zwart? Want bij yesasia kun je zowel een witte, als zilveren bestellen en dat lijkt me toch wel handig voor het onderscheid. Vind zelf een "Satin Silver Dualshock 3" wel "pretty nice"..
Nog maar even een schopje omdat niemand reageerde. Ik denk dat ik het antwoord wel weet, maar bevestiging is toch wel fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
SToRM666 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 12:09:
De PS3 is vandaag trouwens precies een jaar in Europa te krijgen *O*
Misschien een mooi moment om eens te kijken hoe mensen nu op het eerste jaar van de PS3 terugkijken:
- Wat waren de grootste meevallers en tegenvallers?
- Wat moet er zeker nog verbeteren?
- Wat zijn de verwachtingen voor het komende jaar?
Meevallers: Zo dicht en zelfs voorbij de Xbox 360 verkopen gaan, multimedia support.
Tegenvallers: Te weinig topgames, te weinig exclusive topgames, prijs blijft enorm hoog vergeleken met de andere consoles zelfs na introductie van nieuwe modellen en prijsverlagingen, al die onzin dat de releases in de online shops niet wereldwijd tegelijk zijn.
Verwachtingen: Mag toch hopen dat ze eindelijk met een serie goede games gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E2TK schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:25:
[...]

Welk scherm is het? Heeft hij twee ingangen? een DVI en D-sub? Sluit je PS3 dan aan op de DVI en je PC op de D-sub.
Ja, dat kan...
Maar pakt de monitor dan automatisch het signaal? Hoe gaat ie om met 2 signalen?
En de ps3 dan? Ene kant de tv met sd resolutie, andere kant een Hd signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixxa schreef op maandag 24 maart 2008 @ 09:54:
8 PS3 Titels gaan in prijs omlaag!

Zie hier.

(vind het nog veel geld :+)
Oud nieuws.... Is al een week zo in Japan, kun je zien op yesasia bv. 22 euro incl verzenden.
Wel achterlijk dat het hier 40 euro moet gaan kosten en daar 35 dollar adviesprijs is.
Sony gaat zich nog in de vingers snijden met die "rare" regio houding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 11:15:
[...]

Ja, dat kan...
Maar pakt de monitor dan automatisch het signaal? Hoe gaat ie om met 2 signalen?
En de ps3 dan? Ene kant de tv met sd resolutie, andere kant een Hd signaal.
Op een scherm met twee ingangen kun je kiezen welke bron je wilt gebruiken, zit een knopje met source op. Als je die dan in drukt swicht hij van bijvoobeeld dvi naar dsub.
Als je een sdtv hebt moet je de ps3 met de component (gele tulp) aansluiten op de tv. Maar dan raad ik je toch aan om een hdmi -> dvi kabel te kopen voor ongeveer €15 en hem dan aan te sluiten op je monitor. Veel mooier beeld dan op een sdtv. Misschien vind je de Samsung 226BW iets? Als je een monitor koopt en je wilt de ps3 daarop aansluiten moet hij wel HDCP ondersteunen, die samsung doet dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E2TK schreef op maandag 24 maart 2008 @ 11:35:
[...]

Op een scherm met twee ingangen kun je kiezen welke bron je wilt gebruiken, zit een knopje met source op. Als je die dan in drukt swicht hij van bijvoobeeld dvi naar dsub.
Als je een sdtv hebt moet je de ps3 met de component (gele tulp) aansluiten op de tv. Maar dan raad ik je toch aan om een hdmi -> dvi kabel te kopen voor ongeveer €15 en hem dan aan te sluiten op je monitor. Veel mooier beeld dan op een sdtv. Misschien vind je de Samsung 226BW iets? Als je een monitor koopt en je wilt de ps3 daarop aansluiten moet hij wel HDCP ondersteunen, die samsung doet dat.
De monitor die ik ws koop is de hanns 22inch (computerland.nl folder voor 200 euro).

De playstation zelf zit ik nu meer te denken hoe dat gaat als ik dus 2 uitgangen ga gebruiken.
Heb een zeer goede 72cm sd tv (geen breedbeeld, dus ik mis niets), dus die blijft (eerst) nog even, maar het lijkt me irri om steeds maar de ps3 in te moeten stellen op hd beeld/andere uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 09-09 11:25
Vrolijk pasen,

Weet iemand of/wanneer Armored Core For Answer naar Europa komt? Want dat ziet er echt heel cool uit, en vooral die ingame movies.

Op dit moment is die alleen in Japan te krijgen namelijk :'(

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 11:43:
[...]

De monitor die ik ws koop is de hanns 22inch (computerland.nl folder voor 200 euro).

De playstation zelf zit ik nu meer te denken hoe dat gaat als ik dus 2 uitgangen ga gebruiken.
Heb een zeer goede 72cm sd tv (geen breedbeeld, dus ik mis niets), dus die blijft (eerst) nog even, maar het lijkt me irri om steeds maar de ps3 in te moeten stellen op hd beeld/andere uitgang.
Ik lees op meerdere sites dat hij HDCP ondersteund, dus dat zit wel goed.
Wil je nu je playstation op de sdtv en de Hi221DP monitor aansluiten of begrijp ik je nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Vampy719 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 11:54:
Vrolijk pasen,

Weet iemand of/wanneer Armored Core For Answer naar Europa komt? Want dat ziet er echt heel cool uit, en vooral die ingame movies.

Op dit moment is die alleen in Japan te krijgen namelijk :'(
Gewoon importeren? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
Als je Japans kan lezen, is het overwegen waard, Maar alles is in het Japans en dat kan best vervelend zijn in het menu enzo :S

Trouwens, zat even te kijken bij yesasia.com hebben mensen daar goede ervaringen mee, als je daar iets besteld gaat dat dan goed zonder allerlei extra import kosten te moeten betalen?

Want zo'n witten of zilveren DualShock 3 is wel cool. Wat houd het trouwens in DualShock 3 (Japan Version), staat toch geen japanse tekst op ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Vampy719 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 12:32:
Trouwens, zat even te kijken bij yesasia.com hebben mensen daar goede ervaringen mee, als je daar iets besteld gaat dat dan goed zonder allerlei extra import kosten te moeten betalen?

Want zo'n witten of zilveren DualShock 3 is wel cool. Wat houd het trouwens in DualShock 3 (Japan Version), staat toch geen japanse tekst op ofzo.
Ik heb mijn tweede DS3 bij Yesasia.com besteld, kwam na een dag of 10 binnen. Alle PS3-hardware is 100% compatibel, je kunt probleemloos een Japanse DS3 op een Europese PS3 gebruiken. Het is gewoon een controller tenslotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Brad Pitt schreef op maandag 24 maart 2008 @ 11:04:
[...]

Dat vind ik stoer! Hoe zit het dan met de bestandsgrootte en de kwaliteit erna? Had niet verwacht dat dit sowieso kon! :P
Bron was Matroska container van 8.48 GiB, video codec: mpeg4 avc, audio codec: ac3. Het resultaat na conversie is AVI container (met .mpg extensie) van 6.15 GiB, video codec: XviD, audio codec: ac3.
De kwaliteit is in mijn ogen nagenoeg hetzelfde als de bron, maar ligt natuurlijk wel lager dan blu-ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Voor de mensen die wachten: De PS3 starterspack (dat pakketje met Uncharted en Ratched and Clank) is deze week in de aanbieding bij MediaMarkt voor e399,- ipv e459,-. Scheelt toch weer een game. ;)

Ik ben zelf trouwens op zoek naar een Dyson, vandaar, maar dat heeft niets met de PS3 te maken. :P

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 19:49
Welke mediamarkt? :O
Want volgensmij hebben alle mediamarkten andere aanbiedingen net zoals Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Laatst online: 25-07 13:07
Is het al bekend wanneer de 45nm cell in de PS3 komt?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:53

Emiel1984

Made in NL

KappeNou schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:37:
Vind je de 65nm niet genoeg ;) ...

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

KappeNou schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:37:
Doet het ertoe? Zal echt niet veel veranderen aan de PS3 hoor! Okay dat de koeling minder hoeft te zijn maar het zal niets doen voor de prestaties! Oh dat hij minder stroom verbruikt, de PS3 verbruikt al nu minder dan eerst dus 30Watt eraf of het zou helpen vraag me af.

En met 65nm nu uit zal het wel een tijdje duren voordat ze bij sony groen licht geven voor de overstap. Oh en nee je kan nog steeds een PS3 niet overklokken dus wat maakt het dan uit wat procede het gebruikt.

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Negaiido schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:36:
Welke mediamarkt? :O
Want volgensmij hebben alle mediamarkten andere aanbiedingen net zoals Saturn.
Het is ook zo. In ieder geval Haaglanden. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 19:49
De enige Mediamarkt dicht bij mij is in Groningen en het staat daar niet in de flyer.
Dat vind ik zo rot maar ik hoop dat ie hier ook zo goedkoop word en ook binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kimo schreef op maandag 24 maart 2008 @ 01:37:
[...]

Goed hoor er zijn er hier al veel die dualshock 3 daar besteld hebben. Levertijd is geloof ik iets van 2 weken.
Goed nieuws, thnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Ik heb vandaag een Dualshock 3 in t zilver besteld bij Yesasia. Verwachte leverdatum is 17 april, dus zal t ff in de gaten houden en melden wat de echte levertijd is. Mits daar behoefte aan is, natuurlijk.
Verder komt aankomende week, behalve GT5p, ook Viking: Battle for Asgard uit en deze game krijgt best wel lovende reviews tot nu toe, Fable meets God of War. Lijkt me best wel een coole game, Noorse mythologie en stoere Vikingen. Ook kun je hier grote veldslagen spelen, maar in plaats van manschapen strategisch aan te voeren en poppetjes te verplaatsen, stort je je gewoon midden in de veldslag.
Review: http://www.gamed.nl/view/38835

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Je kon geloof ik ook een kortings coupon krijgen voor yesasia van 5 dollar (ff googlen), alle beetjes helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
swampy schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:57:
[...]

Doet het ertoe? Zal echt niet veel veranderen aan de PS3 hoor! Okay dat de koeling minder hoeft te zijn maar het zal niets doen voor de prestaties! Oh dat hij minder stroom verbruikt, de PS3 verbruikt al nu minder dan eerst dus 30Watt eraf of het zou helpen vraag me af.

En met 65nm nu uit zal het wel een tijdje duren voordat ze bij sony groen licht geven voor de overstap. Oh en nee je kan nog steeds een PS3 niet overklokken dus wat maakt het dan uit wat procede het gebruikt.
Natuurlijk doet dat ertoe, 45nm betekent een lagere stroomrekening, een nog minder herrie makende fan, een chip die langer mee gaat en het is nog goed voor het milieu ook.

Voor Sony betekent 45nm volgens mij dat ze per plaat chips een hoger aantal processors kunnen maken dus voor hun is het ook alleen maar voordelig. Dat de voeding en de koeling lichter kunnen zijn zal de productieprijs per unit ook naar beneden brengen. Als ze de hele console daardoor ook nog kleiner kunnen maken en ze de doos kleiner maken wordt ook de benodigde opslagruimte minder.

Volgens mij is een kleiner procede zowel voor de producent als de consument alleen maar voordelig dus ik snap niet zo goed waarom ze die 45nm processors niet zo snel mogelijk in de consoles zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Jheroun schreef op maandag 24 maart 2008 @ 15:32:
[...]

Natuurlijk doet dat ertoe, 45nm betekent een lagere stroomrekening, een nog minder herrie makende fan, een chip die langer mee gaat en het is nog goed voor het milieu ook.

Voor Sony betekent 45nm volgens mij dat ze per plaat chips een hoger aantal processors kunnen maken dus voor hun is het ook alleen maar voordelig. Dat de voeding en de koeling lichter kunnen zijn zal de productieprijs per unit ook naar beneden brengen. Als ze de hele console daardoor ook nog kleiner kunnen maken en ze de doos kleiner maken wordt ook de benodigde opslagruimte minder.

Volgens mij is een kleiner procede zowel voor de producent als de consument alleen maar voordelig dus ik snap niet zo goed waarom ze die 45nm processors niet zo snel mogelijk in de consoles zetten.
Omdat je niet zomaar even alles kleiner kan maken. Er gaat heel veel reasearch in zitten. Verder zijn vooral in het begin de yields veel lager (aantal chippies die heel van de wafer komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jdm8 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 15:31:
[...]

Je kon geloof ik ook een kortings coupon krijgen voor yesasia van 5 dollar (ff googlen), alle beetjes helpen ;)
Thnx, das helemaal mooi, koop ik die GTA voor een mooi prijsje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:33

-d-

MediaMarkt (landelijke aanbieding) heeft de PS3 + Ratchet & Clank en Uncharted pack voor 399.... hmm misschien maar 's tijd om een PS3 te kopen ;)

Zie hier (PDF alert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
De 45nm cell zou 40% minder energie verbruiken, dat is nogal een verschil. Hierdoor zal die natuurlijk nog een stuk koeler en stiller zijn. nieuws: '45nm Cell verbruikt 40 procent minder energie'
Ik wil namelijk een PS3 voor in de huiskamer die zo stil mogelijk is, het verbruik is dan mooi meegenomen. Ik heb natuurlijk al een 60gig PS3 om te gamen :)

[ Voor 37% gewijzigd door KappeNou op 24-03-2008 16:12 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Ja de 45mm cell processor kan wel 40 procent minder engrgie verbruiken, maar ik vermoed niet dat het meer als een paar procent t.o.v. het totaal verbruik is.
Stilte is inderdaad wel een goed argument, energie verbuik maakt niet zoveel uit want alle warmte die je PS3 opwekt scheelt weer een stukkie werken voor de centrale verwarming ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PS3 is al zo stil als maar zijn kan, ik moet mijn oor op de case leggen om de FAN te horen. Wachten op 45nm is onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Jheroun schreef op maandag 24 maart 2008 @ 15:32:
[...]

Tuurlijk geef ik je gelijk in!
Als het eenmaal draait ja! Probleem is om het productie proces op te zetten en goed draaiend te krijgen. Je kan niet zomaar overstappen, daar gaat echt wel wat tijd in zitten om de chip daarvoor te ontwikkelen. Yup het is niet alleen maar verkleinen maar een ander proces betekent dat je de chip opnieuw moet ontwikkelen omdat een ander process "bijeffecten" kan hebben! Zoals andere timings!
Zeker waar maar zoals boven gezegt, het kost geld om een overstap te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

EgoPro schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:15:
Ja de 45mm cell processor kan wel 40 procent minder engrgie verbruiken, maar ik vermoed niet dat het meer als een paar procent t.o.v. het totaal verbruik is.
Stilte is inderdaad wel een goed argument, energie verbuik maakt niet zoveel uit want alle warmte die je PS3 opwekt scheelt weer een stukkie werken voor de centrale verwarming ;)
De 40Gbyte heeft inderdaad ook een andere koeler, waarschijnlijk een ander moederbord enzovoort! De PS3 Cell Processor is niet alleen de reden van de energie besparing! Het verwijderen van SA-CD support helpt ook, weer een chipje minder! De GPU hebben ze misschien ook kunnen verbeteren. Wie weet!

[ Voor 9% gewijzigd door swampy op 24-03-2008 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:32

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Zo PixelJunk Monsters is wel pittig, krijg hem steeds net niet gehaald, zit nu bij Medium bij zo een brug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Aight! schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:27:
Zo PixelJunk Monsters is wel pittig, krijg hem steeds net niet gehaald, zit nu bij Medium bij zo een brug.
Ja hé!, maar het is wel een vet spel :D
Ik was al aardig op weg door alle 'easy' levels uit te spelen, maar toen hoorde ik dat je alleen regenboogjes krijgt als je geen één van je mannetjes verliest. Dat is dus een stukkie moeilijker gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit net ff Mediamarkt krantje door te bladeren en daar staat BF: Bad Company in.
Niets erbij dat met releasedatum, dus lijkt net of hun hem vanaf morgen in de winkel hebben liggen.

Op de website van EA staat nog steeds TBA als releasedate en sommige websites hebben het over Juni/juli. Best vaag daat MM het dan zo in zn krantje zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 19:20:
Zit net ff Mediamarkt krantje door te bladeren en daar staat BF: Bad Company in.
Niets erbij dat met releasedatum, dus lijkt net of hun hem vanaf morgen in de winkel hebben liggen.

Op de website van EA staat nog steeds TBA als releasedate en sommige websites hebben het over Juni/juli. Best vaag daat MM het dan zo in zn krantje zet.
Bedoel je gewoon het foldertje van Mediamarkt of Mediazine oid? In het foldertje van het filiaal hier in Zoetermeer staat er iig niets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hier al iets bekend dat er weer een nieuwe firmware update zou komen? Deze week?! O.a. blu-ray 2.0...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Ja er zijn alleen nog geen 2.0 blu rays. ik geloof dat ze er 2 uit brengen deze maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

kun je elke browser gebruiken als je linux installeert? deze browser is namelijk verre van ideaal. (gerypt@ps3 in 5min :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Laatst online: 06-05 13:01
Ik wil GT5 - Prologue aanschaffen voor een redelijke prijs, maar merk dat amazon.co.uk er schandalig veel verzendkosten voor rekent, 8 Euro ongeveer. (een bestelling van 3 HD-films bij hen kost circa 5 Euro, totaal) Weet iemand waarom dit is?

De goedkoopste optie die er nu overblijft is play.com, met hun 18 GBP is 28 Euro filosofie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 19:20:

Krantjes worden weken/ soms maanden van tevoren gedrukt, tegen de tijd dat ze worden verspreid hebben de uitgevers de titel uitgesteld...vandaar.
Ettepet schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:11:
De goedkoopste optie die er nu overblijft is play.com, met hun 18 GBP is 28 Euro filosofie.
Nee hoor dat is wél logisch, want ze verzenden 'gratis' en gratis verzenden binnen de UK is voor hun goedkoper dan gratis verzenden naar een 'euroland over de sloot'.
Kortom niks is gratis in deze wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Laatst online: 06-05 13:01
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:18:
Nee hoor dat is wél logisch, want ze verzenden 'gratis' en gratis verzenden binnen de UK is voor hun goedkoper dan gratis verzenden naar een 'euroland over de sloot'.
Kortom niks is gratis in deze wereld
Verzenden kost play.com nog geen euro extra dacht ik (ff zoeken of ik nog een recente envelop van hen heb liggen). De huidige omrekenkoers dateert nog van 1 pond = 1,45 euro. ;)

Maar mijn vraag betrof amazon.co.uk. :) Het leek mij ontmoedigingsbeleid.. zeker gezien het niet leveren door hen vanuit de VS enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Nu weer back at pc :) even de vraag wat uitgebreider. Als ik linux installeer en bijv. firefox. Werkt dit gewoon soepel? of is het hetzelfde als de standaardbrowser? (dus schokkend laden, scrollen gaat moeizaam, etc.) En welke problemen zijn er nij het installeren van linux en een browser voor een complete linux n00b? Tenslotte, welk draadloos toetsenbord raden jullie me aan? Het liefst bluetooth. Die dure logitech leek me wel wat, maar die werkt niet met linux :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PFFFFFFF,gedoe allemaal maar ik ben er voor 80% uit 8)
Voor mn neus staat nu een PS3 en een Nieuwe XB360.
Nu komt het mooiste ik heb namelijk nog geen scherm.
Op internet lees ik dat de meeste mensen een LCD of een Plasma scherm hebben voor beide consoles.Maar mn pc hangt nu ook los aan geen scherm dus ja ff kijken wat de ingang van de MM mij aanbied.Ik had het al aangegeven ergens,maar ik wil deze 3 dingen aansluiten op 1 scherm.maar twijfel nu weer tussen LCD of TFT.Zal ik de pc en beiden consoles aansluiten op bv een Samsung 226bw of een LCD scherm,37m86 of weet ik veel wat.Prijs verschil tussen de LCD en de TFT is enorm,maar ik wil gewoon goed spul.Tuurlijk weet ik dat de consoles het beste resultaat geeft op een LCD scherm,maar voor de pc is misschien weer een TFT beter?Of heeft een TFT scherm te weinig aansluitingen voor 3 dingen.Maar liefs sluit ik alles HDMI aan,voor het beste resultaat.
Wie geeft me het beste advies wat ik nou morgen of van de week moet halen,wordt het een LCD of een TFT......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:50:
PFFFFFFF,gedoe allemaal maar ik ben er voor 80% uit 8)
Voor mn neus staat nu een PS3 en een Nieuwe XB360.
Nu komt het mooiste ik heb namelijk nog geen scherm.
Op internet lees ik dat de meeste mensen een LCD of een Plasma scherm hebben voor beide consoles.Maar mn pc hangt nu ook los aan geen scherm dus ja ff kijken wat de ingang van de MM mij aanbied.Ik had het al aangegeven ergens,maar ik wil deze 3 dingen aansluiten op 1 scherm.maar twijfel nu weer tussen LCD of TFT.Zal ik de pc en beiden consoles aansluiten op bv een Samsung 226bw of een LCD scherm,37m86 of weet ik veel wat.Prijs verschil tussen de LCD en de TFT is enorm,maar ik wil gewoon goed spul.Tuurlijk weet ik dat de consoles het beste resultaat geeft op een LCD scherm,maar voor de pc is misschien weer een TFT beter?Of heeft een TFT scherm te weinig aansluitingen voor 3 dingen.Maar liefs sluit ik alles HDMI aan,voor het beste resultaat.
Wie geeft me het beste advies wat ik nou morgen of van de week moet halen,wordt het een LCD of een TFT......
qua aansluitingen is tv natuurlijk beter. Ik zou voor TV gaan, aangezien die groter is. Maar vooral omdat je de resutie op een pc kan forceren (met progsel) zodat hij op tv past, dit kan een console niet op een TFT. Kijk anders ook bij een full HD scherm ivm. werktuimte voor je bureaublad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 01:28:
Ik had mijn witte dualshock binnen 2 week binnen.
En deze bedoelde ik ook voor de budget serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E2TK schreef op maandag 24 maart 2008 @ 12:08:
[...]

Ik lees op meerdere sites dat hij HDCP ondersteund, dus dat zit wel goed.
Wil je nu je playstation op de sdtv en de Hi221DP monitor aansluiten of begrijp ik je nu verkeerd?
Ja, op beide.
Een tv voor de bank en visite/films etc.
Een tft (9Hi221DP) voor gamen (HDMI compatible), misschien ook linux.

De monitor zal dan wel een selectie knop hebben, nu de ps3 nog?
Misschien een ander profiel? > giulio tft bv.?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2008 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Ik wil GT5 - Prologue aanschaffen voor een redelijke prijs, maar merk dat amazon.co.uk er schandalig veel verzendkosten voor rekent, 8 Euro ongeveer. (een bestelling van 3 HD-films bij hen kost circa 5 Euro, totaal) Weet iemand waarom dit is?

28 euro is idd erg goedkoop, alleen ik denk dat ondertussen een enorme hoeveelheid mensen hier heeft besteld. Dus een grote kans dat je een tijdje op je produkt kan wachten.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:01:
[...]

Ja, op beide.
Een tv voor de bank en visite/films etc.
Een tft (9Hi221DP) voor gamen (HDMI compatible), misschien ook linux.

De monitor zal dan wel een selectie knop hebben, nu de ps3 nog?
Misschien een ander profiel? > giulio tft bv.?
Je kunt niet per profiel instellen welke uitgang je wilt gebruiken voor het beeld, misschien dat dat nog wel komt, ik vind het zo'n gek idee nog niet. Je zult dus elke keer moeten switchen, of het gewoon bij je tv laten, en even sparen voor een nieuwe LCD/plasma tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jdm8 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:53:
[...]

qua aansluitingen is tv natuurlijk beter. Ik zou voor TV gaan, aangezien die groter is. Maar vooral omdat je de resutie op een pc kan forceren (met progsel) zodat hij op tv past, dit kan een console niet op een TFT. Kijk anders ook bij een full HD scherm ivm. werktuimte voor je bureaublad. :)
Ja bedankt voor je info,Maar zal ik voor een Full HD scherm gaan of een HD Ready?
Full-HD begint bij 37 inch,is dit niet wat te groot,omdat mijn afstand van toetsenboord muis ongeveer 2 meter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb hem zelf bij blahdvd.com besteld voor €24,49 (+1,35 verzendkosten). Ik hoop dat ze ook een beetje op tijd leveren. Maar dat ligt volgens mij eerder aan de Engelse post.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Laatst online: 16-07-2024
jdm8 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:50:
Nu weer back at pc :) even de vraag wat uitgebreider. Als ik linux installeer en bijv. firefox. Werkt dit gewoon soepel? of is het hetzelfde als de standaardbrowser? (dus schokkend laden, scrollen gaat moeizaam, etc.) En welke problemen zijn er nij het installeren van linux en een browser voor een complete linux n00b? Tenslotte, welk draadloos toetsenbord raden jullie me aan? Het liefst bluetooth. Die dure logitech leek me wel wat, maar die werkt niet met linux :(
Die dure logitech (die ik voor €60 heb gekocht, valt wel mee dus) is echt de beste koop die ik ooit heb gedaan. Was zelf ook een linux NOOB en ben toen ik HDD en toetsenbord binnenhad meteen aan de slag gegaan. De YDL 6.0 distributie is echt een eitje om te installeren en je kan na +/- 1 1/2 uur aan de slag. Wat meer tijd kostte (lees 2 avonden) is hem helemaal aanpassen aan jouw wensen, jouw programma's installeren en dergelijke. De Firefox in YDL 6 is perfect in vergelijking met de PS3 browser, je drukt op F11 en hij is full screen, ctrl-+ en de lettertjes zijn leesbaar op een resolutie van 1080p (anders zijn de lettertjes zelfs op een 40" scherm zoals hier wel erg klein, erg scherp ook trouwens). Daarna is het browsen gewoon als op de PC. Zit een MSN client in, Mozilla (soort van outlook) en een perfect Office pakket. Bizarre is dat ik op mijn PC (ook net nieuw) alleen nog maar game en het normale computer werk (wat bij mij ook bestaat uit medische artikelen zoeken en radiologie opnames (DICOM) bekijken) nu omdat het zo makkelijk kan vanaf mijn ligbank doe! Omgekeerde wereld dus.
Dat toetsenbord werkt zonder ooit een probleem gehad te hebben perfect op mijn PS3 (Logitech Cordless Mediaboard Pro) ook de ingebouwde muis uiteraard. Mooi bijkomend verschijnsel is dat het toetsenbord ook op mijn PDA's werkt! ICM T-Mobile Ameo=ideaal! SMSen met een normaal toetsenbord!

kortom, laat je niet afschrikken door dat je nog niets van Linux af wist, er gaat een wereld voor je open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:36:
[...]

Ik heb hem zelf bij blahdvd.com besteld voor €24,49 (+1,35 verzendkosten). Ik hoop dat ze ook een beetje op tijd leveren. Maar dat ligt volgens mij eerder aan de Engelse post.
Engelse post is rukkend langzaam -O-

gelukkig wordt wel weer heel veel gratis verzonden als je daadwerkelijk in Engeland woont :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E2TK schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:22:
[...]

Je kunt niet per profiel instellen welke uitgang je wilt gebruiken voor het beeld, misschien dat dat nog wel komt, ik vind het zo'n gek idee nog niet. Je zult dus elke keer moeten switchen, of het gewoon bij je tv laten, en even sparen voor een nieuwe LCD/plasma tv.
Aangezien ik met een 32inch lcd een paar centimeter aan de zijkant opschiet en ook een stuk aan de bovenkant mis (tov. nu) heeft dat voor mij weinig zin.
Dan ga ik voor 42 inch of 46 inch, dat is nogal wat meer dan die € 200 die ik ivm. verjaardag te besteden heb.
Dan zou ik ook liever een full hd willen hebben.
Ik zie dat de schermen snel in prijs dalen, heel erg snel zelfs, misschien dat ik over een jaar voor een honderdje of 5/6 wel een scherm kan vinden wat aan mijn eisen voldoet.
Een 22inch tft ipv 19inch crt is aan die kant van de woonkamer ook al een vooruitgang, want speel ook nog veel op de pc....

Ik heb nu 72cm 100hz met AA en ruisreductie ingebouwd, PIP etc. etc. aangezien ik er miss. 1 a 1 1/2 meter vanaf zit is het beeld echt heel erg mooi.
Zie geen vooruitgang met 10 breder en 5 cm smaller.

Kwam er overigens achter dat ik de balken bij burnout een stuk minder heb door pal ipv. 576 (ofzow) te selecteren. (of dat zit in mijn hoofd)
Wel jammer, tot dusverre het enige spel met balken en dat is gelijk die ene waar ik dol op ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
kan iemand me nog 1x duidelijk in bulletpoint uitleggen wat nu de 'spelregels' zijn met een game importeren vanuit het buitenland en die details msshn in de SP laten opnemen? Ik zie en hoor iedereen games importeren vanuit de UK en Asia maar ik ben een beetje huiverig omdat ik niet goed weet of ik er een miskoop mee op loop.

Dus wat kan wel, wanneer kan het niet en wat zijn de limitations etc.. 25 euro voor GT:5p klinkt natuurlijk errug aantrekkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle games zullen afspelen op je PS3. Het kan alleen zo zijn dat het online gedeelte in regio's is ingedeeld. waardoor je dus alleen tegen amerikanen ofzo kan spelen.

Offline games hebben dus geen enkel risico, online games moet je per game even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Pixxa schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:00:
kan iemand me nog 1x duidelijk in bulletpoint uitleggen wat nu de 'spelregels' zijn met een game importeren vanuit het buitenland en die details msshn in de SP laten opnemen? Ik zie en hoor iedereen games importeren vanuit de UK en Asia maar ik ben een beetje huiverig omdat ik niet goed weet of ik er een miskoop mee op loop.

Dus wat kan wel, wanneer kan het niet en wat zijn de limitations etc.. 25 euro voor GT:5p klinkt natuurlijk errug aantrekkelijk!
Met multiplayer heb je de kans dat je alleen op japanse servers kan en niet de europes. Zo was het ook bij COD4 uit amerika je kon alleen tegen amerikanen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
bramberk15 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 15:30:
Ik heb vandaag een Dualshock 3 in t zilver besteld bij Yesasia. Verwachte leverdatum is 17 april, dus zal t ff in de gaten houden en melden wat de echte levertijd is. Mits daar behoefte aan is, natuurlijk.
Verder komt aankomende week, behalve GT5p, ook Viking: Battle for Asgard uit en deze game krijgt best wel lovende reviews tot nu toe, Fable meets God of War. Lijkt me best wel een coole game, Noorse mythologie en stoere Vikingen. Ook kun je hier grote veldslagen spelen, maar in plaats van manschapen strategisch aan te voeren en poppetjes te verplaatsen, stort je je gewoon midden in de veldslag.
Review: http://www.gamed.nl/view/38835
Maar betaal je boven het bedrag wat je betaald op de site incl. verzend kosten nog eens extra invoerkosten of andere moeilijke irritante belasting achtige centen :?

Of regelt Yesasia dat gewoon goed en sturen ze het anoniem op ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vampy719 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:39:
[...]

Maar betaal je boven het bedrag wat je betaald op de site incl. verzend kosten nog eens extra invoerkosten of andere moeilijke irritante belasting achtige centen :?

Of regelt Yesasia dat gewoon goed en sturen ze het anoniem op ofzo?
Mijn dualshock zat een stickertje op met "toy 10euro", vele anderen staat dergelijke op.
Mocht de douane het onderscheppen moet alsnog btw betalen en krijg je het wat later.
Tevens kun je via ebay heel makkelijk met paypal betalen, heb je geen creditcard nodig!
En daar is het bij mij (biz2) binnen 7 dagen binnen! (2 keer nu) en bij 3busymen 10 dagen ofzo.

Als je googled op coupon yesasia krijg je ook nog 5 dollar korting!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2008 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:49:
[...]

Mijn dualshock zat een stickertje op met "toy 10euro", vele anderen staat dergelijke op.
Mocht de douane het onderscheppen moet alsnog btw betalen en krijg je het wat later.
Tevens kun je via ebay heel makkelijk met paypal betalen, heb je geen creditcard nodig!
En daar is het bij mij (biz2) binnen 7 dagen binnen! (2 keer nu) en bij 3busymen 10 dagen ofzo.

Als je googled op coupon yesasia krijg je ook nog 5 dollar korting!
What he said :)

Maar importeren vanuit het buitenland heeft op het moment gewoon erg veel voordelen. Dus schaf een CC aan en importeren maar!! Wel is er idd een risico bij importeren dat je pakketje door de douane wordt opgepikt, dan betaal je wat extra. Maar meestal zit je dan nog onder de huidige prijzen hier in Nederland. Het voordeel van play.com is weer dat zij in Europe opereren en je dus geen risico bij de douane loopt.

Mijn aankoop, zilvere DS3,van vandaag kan eruit worden gepikt maar heb tot nu toe altijd geluk gehad met importeren. En als je er ooit een keer wordt uitgepikt, tja laat je daardoor niet ontmoedigen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Firmware 2.20 is nu te downloaden. Voor de mensen die het vergeten zijn wat deze update in houdt:

http://blog.us.playstatio...-bringing-bd-live-to-ps3/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 06:26
Ik ga meteen even testen of wmvhd 10pro afgespeeld kan worden :)

[edit] net even getest 4.2 Gb WMV HD 10pro bestand wordt afgespeeld alleen dan zonder geluid :( Toch nog de audio converteren naar wma9 en terug erin muxen maar dat duurt maar totaal 15-20 minuten. Het splitten hoeft iig niet meer !

[ Voor 64% gewijzigd door Falcon Heavy op 25-03-2008 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 07:45:
Firmware 2.20 is nu te downloaden. Voor de mensen die het vergeten zijn wat deze update in houdt:

SUPER !! Ondertiteling voor DIVX :o
Dankjewel Sony.
Me PS3 is nu aan het updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 16:57

Halfkakkende

Vandring

Hoe moet ik dat subtitle gebruik voor me zien? Kna ik een srt bestand meekopieren naar de PS3 HD?

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
ik twijfel eraan om een ps3 te kopen. Ik ben al jaren een fanatieke PC gamer , maar heb een tijdje geleden een ps2 gekocht omdat ik ook wel eens een console wilde beleven. Je weet wel; met vrienden op de bank. Ook omdat ik een plasma scherm heb leek het me wel een mooie aanvulling. Ik vond het grafische gedeelte dusdanig tegenvallen om mijn scherm dat ik er bijna nooit op speel. Ik wilde het volgende vragen:

ik heb een Samsung plasmascherm (PS42-D4) met een resolutie van 852x480.
Zal een PS3 er normaal gesproken stukken beter uitzien op mijn scherm of zal mijn (lage) resolutie de bottleneck zijn? Ik krijg nu op mijn ps2 het beeld ook niet goed ingesteld, er zit altijd een zwarte rand om het spel heen, ik krijg de ps2 dus niet "fullscreen" Ik heb er ook een component kabel bij gekocht met een HD upscale dvdtje erbij, maar dat werkt al helemaal niet.

Ik heb laatst ook een psp gekocht en speel daar wel veel mee, dat ding heeft blijkbaar iets wat de ps2 niet heeft. Ook de koppeling tussen de PSP en de PS3 lijkt me interressant. Maar ik wil er wel zeker van zijn dat ik prachtige beelden te zien krijg en bv GT5 kan spelen. Als het net zo kartelig is als nu mijn combinatie PS2 /plasmascherm ga ik daar geen 400 euro inpompen. Kon ik het eerst maar even testen....
Heeft iemand hiet eenzelfe soort plasma tv (is nu 3-4 jaar oud, kan ook bv een LG zijn uit die tijd) in ieder geval een niet HD ready plasma scherm en ervaringen met zowel een PS2 als PS3??

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 07:45:

En een extra'jte. Het blauwe lampje van de Playstation Eye brand niet meer als je de optie Remote Start aan heb staan en je PS3 in standby staat.
Beetje bij beetje komen ze er. Lekker.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Laatst online: 11-09 22:49
PS3 als mediacenter?

Eigenlijk zat ik te denken om een media center PC te gaan bouwen, maar de PS3 heeft op papier ook wel veel media mogelijkheden. En blu-ray, en veel sterkere gaming mogelijkheden voor ongeveer hetzelfde geld als de PC.

Voordat ik er een bestel, toch nog een paar vragen aan de ervaringsdeskundigen:

- kun je muziek (mp3) en video (bijvoorbeeld AVI/DivX) afspelen van een USB stick of eventueel geheugenkaart?
- werken internet-radiostations met de browser?
- kan de PS3 bij een (Windows/SMB) shared directory in het netwerk (ofwel, een WD MyBook World harddisk)?

Edit: complimenten voor de topicstart :)

[ Voor 3% gewijzigd door t_captain op 25-03-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaChosen1 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:18:
ik twijfel eraan om een ps3 te kopen. Ik ben al jaren een fanatieke PC gamer , maar heb een tijdje geleden een ps2 gekocht omdat ik ook wel eens een console wilde beleven. Je weet wel; met vrienden op de bank. Ook omdat ik een plasma scherm heb leek het me wel een mooie aanvulling. Ik vond het grafische gedeelte dusdanig tegenvallen om mijn scherm dat ik er bijna nooit op speel. Ik wilde het volgende vragen:

Zal een PS3 er normaal gesproken stukken beter uitzien op mijn scherm of zal mijn (lage) resolutie de bottleneck zijn? Ik krijg nu op mijn ps2 het beeld ook niet goed ingesteld, er zit altijd een zwarte rand om het spel heen, ik krijg de ps2 dus niet "fullscreen" Ik heb er ook een component kabel bij gekocht met een HD upscale dvdtje erbij, maar dat werkt al helemaal niet.

Ik heb laatst ook een psp gekocht en speel daar wel veel mee, dat ding heeft blijkbaar iets wat de ps2 niet heeft. Ook de koppeling tussen de PSP en de PS3 lijkt me interressant. Maar ik wil er wel zeker van zijn dat ik prachtige beelden te zien krijg en bv GT5 kan spelen. Als het net zo kartelig is als nu mijn combinatie PS2 /plasmascherm ga ik daar geen 400 euro inpompen. Kon ik het eerst maar even testen....
Heeft iemand hiet eenzelfe soort plasma tv (is nu 3-4 jaar oud, kan ook bv een LG zijn uit die tijd) in ieder geval een niet HD ready plasma scherm en ervaringen met zowel een PS2 als PS3??
Vriend van me heeft ook een 42" Samsung Plasma, niet HD ready. Ik heb daar met mijn PS3 op gespeeld, via scart. Waardeloos beeld, ik heb geen component kabel om het daarmee uit te testen.
Hij draaide gewoon op PAL resolutie.
t_captain schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:52:
PS3 als mediacenter?

Eigenlijk zat ik te denken om een media center PC te gaan bouwen, maar de PS3 heeft op papier ook wel veel media mogelijkheden. En blu-ray, en veel sterkere gaming mogelijkheden voor ongeveer hetzelfde geld als de PC.

Voordat ik er een bestel, toch nog een paar vragen aan de ervaringsdeskundigen:

- kun je muziek (mp3) en video (bijvoorbeeld AVI/DivX) afspelen van een USB stick of eventueel geheugenkaart?
- werken internet-radiostations met de browser?
- kan de PS3 bij een (Windows/SMB) shared directory in het netwerk (ofwel, een WD MyBook World harddisk)?

Edit: complimenten voor de topicstart :)
PS3 Als media center topic al gezien ?

- MP3/AVI/DivX/MP4 via usb stick mogelijk.
- Internet-radiostations, werken niet allemaal dat is jammer.
- (nog) geen ondersteuning voor shared directroy's maar wel ondersteuning voor DLNA, dat kan je WD MyBook wel nadat je er linux op hebt gezet. Zie ook een andere topic.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
DaChosen1 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:18:

Ik heb ook een keer m'n PS3 aangesloten op een dergelijke plasma van een vriend van me, een 42" (of 50", weet ik niet zeker) LG was het. Ook geen HD-ready, en het ding had geen scart aansluiting voor zover ik kon zien.

Vergeleken met m'n HD-ready TV (Toshiba Regza R3500P 32") vond ik de menu's er wel wat matig uit zien, maar de ingame beelden vielen mee, en zijn wel duidelijk strakker dan wat een PS2 op het scherm tovert.
Het ziet er dus zeker mooier uit dan een PS2, maar het verschil met een HD (-ready) TV is toch aanzienlijk te noemen als je 't mij vraagt. En daar speelt het aansluiten via HDMI ook een rol in natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamorano schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:03:
[...]

Ik heb ook een keer m'n PS3 aangesloten op een dergelijke plasma van een vriend van me, een 42" (of 50", weet ik niet zeker) LG was het. Ook geen HD-ready, en het ding had geen scart aansluiting voor zover ik kon zien.

Vergeleken met m'n HD-ready TV (Toshiba Regza R3500P 32") vond ik de menu's er wel wat matig uit zien, maar de ingame beelden vielen mee, en zijn wel duidelijk strakker dan wat een PS2 op het scherm tovert.
Het ziet er dus zeker mooier uit dan een PS2, maar het verschil met een HD (-ready) TV is toch aanzienlijk te noemen als je 't mij vraagt. En daar speelt het aansluiten via HDMI ook een rol in natuurlijk.
Je bedoelt dat het geen HDMI aansluiting had ipv. scart ?
Die Samsung waar ik het op had getest had ook geen HDMI maar wel Component.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:10:
[...]

Je bedoelt dat het geen HDMI aansluiting had ipv. scart ?
Die Samsung waar ik het op had getest had ook geen HDMI maar wel Component.
Nee, de LG plasma had geen Scart (en uiteraard ook geen HDMI, het is immers geen HD-ready TV). De enige aansluitmogelijkheid was composiet (geen component!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Scart is idd wel een heel stuk minder dan aangesloten via component of hdmi op een HD-ready 720p scherm. Maar als nog natuurlijk een heel stuk mooier dan een PS2.
Ik ben zelf van een 26" 720p LG LCD scherm naar een 40" 1080p Samsung F86 scherm gegaan. Dit verschil was in scherpte niet een groot verschil aangezien het LG scherm "heel klein" was.

[ Voor 53% gewijzigd door KappeNou op 25-03-2008 10:29 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Laatst online: 11-09 22:49
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:54:
[...]

PS3 Als media center topic al gezien ?

- MP3/AVI/DivX/MP4 via usb stick mogelijk.
- Internet-radiostations, werken niet allemaal dat is jammer.
- (nog) geen ondersteuning voor shared directroy's maar wel ondersteuning voor DLNA, dat kan je WD MyBook wel nadat je er linux op hebt gezet. Zie ook een andere topic.
Thanks vppr de reply. Een eigen topic, woohee! ;)

Een DNLA server op de MyBook zetten moet eventueel wel lukken. Hij draait standaard al Linux, kwestie van de juiste tools cross-compilen naar de ERM9 processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:24
detonated schreef op zondag 23 maart 2008 @ 16:16:
waar gamen jullie nou liever op, een 37" LCD of een 42" plasma. sta voor en keuze en wil ff peilen.
plasma (Panasonic) voor 200%. Ik heb ruime ervaring met beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:32
Met nieuwe firmware doen al mijn divx films het eindelijk ook. Maar ondertiteling krijg ik niet aan de praat (Van USB stick met srt file die precies dezelfde naam heeft als de film). Iemand anders al wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:34

slazh

Here To Stay

-d- schreef op maandag 24 maart 2008 @ 15:51:
MediaMarkt (landelijke aanbieding) heeft de PS3 + Ratchet & Clank en Uncharted pack voor 399.... hmm misschien maar 's tijd om een PS3 te kopen ;)

Zie hier (PDF alert)
AFAIK is dit niet een landelijke actie maar slechts bij een paar MediaMarkt filialen? Kan het tenminste in Amsterdam en Alkmaar niet terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Qoon3x schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:09:
Met nieuwe firmware doen al mijn divx films het eindelijk ook. Maar ondertiteling krijg ik niet aan de praat (Van USB stick met srt file die precies dezelfde naam heeft als de film). Iemand anders al wel gelukt?
Probeer eens Vobsub :) Dit wil bij mij altijd werken O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qoon3x schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:09:
en als je .avi aanpast in .divx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:15:
[...]

Probeer eens Vobsub :) Dit wil bij mij altijd werken O+
vobsub is een tooltje voor windows, gaat niet werken op een ps3 imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

Beetje rond-gegoogled over hoe dat nu zit met die subtitles. Het blijkt dat .srt en .sub bestanden niet werken. De truc is om het in de divx te embedden, maar dan soft-embedding. Whatever dat is :?
En met dit programmatje schijnt dat heel makkelijk te kunnen: sub2divx

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog 3 nachtjes en mag eindelijk gaan genieten van de PS3. Alles staat al klaar, met enige nadeel dat ik dus maar 1 HMDI aansluiting blijk te hebben, die ik nu gebruik voor mijn PC. Ach ja, vinden we nog wel een oplossing voor. (2x scart is ingebruik door PS2 en dig. TV decoder, heb ik nog wel die YPPR aansluiting - component?)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.