Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 62.206 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:11

Emiel1984

Made in NL

SinergyX schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:51:
...enige nadeel dat ik dus maar 1 HMDI aansluiting blijk te hebben, die ik nu gebruik voor mijn PC
offtopic:
Heb je geen vga input op je lcd zitten ?

Als ik even zoek op mp dan vind ik hdmi switches (5in 1out) vanaf +\- 50 euro. Is dit wellicht geen oplossing ?

[ Voor 17% gewijzigd door Emiel1984 op 25-03-2008 12:25 . Reden: Extra informatie ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qoon3x schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:09:
Met nieuwe firmware doen al mijn divx films het eindelijk ook. Maar ondertiteling krijg ik niet aan de praat (Van USB stick met srt file die precies dezelfde naam heeft als de film). Iemand anders al wel gelukt?
Het lukt mij ook niet, hij zegt geen ondertitelings opties.
Tribal_T schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:48:
Beetje rond-gegoogled over hoe dat nu zit met die subtitles. Het blijkt dat .srt en .sub bestanden niet werken. De truc is om het in de divx te embedden, maar dan soft-embedding. Whatever dat is :?
En met dit programmatje schijnt dat heel makkelijk te kunnen: sub2divx
Waarom heeft sony dan de firmware geupdate met ondertitelings ondersteuning als het toch niet met een losse bestand gaat werken ?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn TV is nog een CRT :) (sony 32PW). Ik zat inderdaad te denken aan een HDMI switch, al gebruik ik mijn PC amper op de TV, dus kan wel zonder denk ik. (was hoofdzakelijk om LFS te spelen met mijn G25 stuur).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:26:
Waarom heeft sony dan de firmware geupdate met ondertitelings ondersteuning als het toch niet met een losse bestand gaat werken ?
Als ik het wist had ik het je verteld. Ik ben ook redelijk teleurgesteld in dit stukje. Zet het er dan niet bij zou ik zeggen.

Enne don't shoot the messenger he! :)

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tribal_T schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:34:
[...]

Als ik het wist had ik het je verteld. Ik ben ook redelijk teleurgesteld in dit stukje. Zet het er dan niet bij zou ik zeggen.

Enne don't shoot the messenger he! :)
Ik ga toch maar even langs de PS blog:D, was ik zo lang aan het wachten voor srt ondersteuning. Hebben ze het er gewoon niet ingezet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Wat is het nut van de toevoeging van subs als je ze alsnog moet embedden :?

Is GT5 Prologue al ergens gesignaleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Embedden kost je maar 20sec, transcoden kan enkele uren duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kbloem schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:04:

Gameshop hier in gouda zou ze vanavond binnen krijgen, maar mogen em pas vrijdag gaan verkopen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eerbeer
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-04 09:33
Dacht gister nog ff een beetje COD4 te spelen krijg ik ineens een zwart scherm na 1 potje.
En ja hoor, het bekende probleem!!! Hij leest geen disks meer. Dvd en Blu-ray allebij geprobeerd, maar helaas :'( . Ik voelde hem al aankomen, want hij maakte 1 keer een raar (best hard) geluid en daarna waren de seek geluiden vaker en goed te horen tijdens het gamen.
Dus gelijk maar ff een RMA aangemaakt en binnenkort maar ff opsturen.
En wat nog meer balen was, was dat ik zaterdag net mijn nieuwe DS3 binnen had van yesasia.com. Dus die kan de kast weer in voor een paar weekjes. |:( |:(
Nu hopen op een snelle en nette afwerking van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:10:
Embedden kost je maar 20sec, transcoden kan enkele uren duren
Is embedden het gene wat gebeur met Sub2DivX ?
Bij mij duurt het wel een paar minuten.

(Divx bestanden op een externe MyBook 500GB USB hardeschijf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Laatst online: 06-05 09:58
Eerbeer schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:19:
Dacht gister nog ff een beetje COD4 te spelen krijg ik ineens een zwart scherm na 1 potje.
En ja hoor, het bekende probleem!!! Hij leest geen disks meer. Dvd en Blu-ray allebij geprobeerd, maar helaas :'( . Ik voelde hem al aankomen, want hij maakte 1 keer een raar (best hard) geluid en daarna waren de seek geluiden vaker en goed te horen tijdens het gamen.
Dus gelijk maar ff een RMA aangemaakt en binnenkort maar ff opsturen.
En wat nog meer balen was, was dat ik zaterdag net mijn nieuwe DS3 binnen had van yesasia.com. Dus die kan de kast weer in voor een paar weekjes. |:( |:(
Nu hopen op een snelle en nette afwerking van Sony.
40GB versie?

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is Ratched & Clank te spelen in het engels met nederlandse ondertitels.

Ik heb al wat liggen klooien en ben erachter gekomen dat als het PS3 menu nederlands is de game totaal nederlands, dus spraak, menu en alles (ook dus helaas sommige belachelijk vertalingen). Nu moet ik zeggen ik ben egt te spreken over de nederlands overgesproken filmpjes, erg goed gedaan, maar het voelt voor mij nog steeds nep.

Als ik het PS3 menu op engels zet is de game engels, wat ik fijner vind kwa benamingen van wapens en absoluut de filmpjes. Alleen dan zijn de subs ook weer engels (niet dat ik daar *veel* problemen mee heb) maar is zou het lieft nederlands eronder hebben, iemand een mogelijkheid Engels spel met nederlandse subs te krijgen?

Bij uncharted kon je ook veel taalcombi's en keuzes maken. Maar daar was het ook weer zo storend heb je je menu in het engels, staat er steeds onder het menu vierkantje voor nederlands :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eerbeer
Jep de 40Gb versie. En zo uit mijn hoofd was het er een uit de CEGH04 (of zoiets) serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Eerbeer schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:54:
[...]

Jep de 40Gb versie. En zo uit mijn hoofd was het er een uit de CEGH04 (of zoiets) serie.
Maak me nou niet zenuwachtig ;) Was er iets met die serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:06
Een week geleden had ik plotseling dat mijn PS3 schokte/haperde. Dit gebeurde na een heftige crash in Burnout Paradise. Ik ging uit het spel en in het PS3 hoofdscherm haperde hij nog steeds. Ik scheet toen 10 kleuren want ja, tis toch een apparaat van 600 euro. PS3 uit gezet en weer aangezet en hij haperde nog steeds. Gamen enzo kon echt niet op die manier. 5 minuten later was alles plotseling weer normaal.
Dit ging een week goed tot hij gisteren weer begon te stotteren. Ditmaal gebeurde het toen ik een DVD ( gebrand ) erin af begon te spelen. Uit en aan zetten gaf geen oplossing, en enige tijd later was het probleem weer weg.
Heeft iemand dit weleens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb dit ooit wel eens gehad, maar is maar één keer voorgekomen. Gelukkig daarna nooit meer. Heb geen idee waar het aan gelegen heeft.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Het lijkt me dat de koeling niet helemaal 100% meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

-d- schreef op maandag 24 maart 2008 @ 15:51:
MediaMarkt (landelijke aanbieding) heeft de PS3 + Ratchet & Clank en Uncharted pack voor 399.... hmm misschien maar 's tijd om een PS3 te kopen ;)

Zie hier (PDF alert)
Is dit 100% zeker een landelijk iets?
Want dan wil ik vanavond wel 1 kopen in zwolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:09
Pixxa schreef op zondag 23 maart 2008 @ 17:20:
hier game ik op.
[afbeelding]

42" Panasonic Full HD Plasma. (TH-42PY70) Wat mij betreft absoluut de TOP en niets in vergelijking met LCD. Maar dat is een andere discussie ;)

ps. ja de draden zitten in de muur verwerkt, maakt het wel af imho ;)
Erg fraai!

Dit is mijn 50 inch Panasonic hdready plasma en hij hangt in de gameroom :)

Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/2/3105443646.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/2/3105353794.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

xvanwaart schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:36:
[...]

Die dure logitech (die ik voor €60 heb gekocht, valt wel mee dus) is echt de beste koop die ik ooit heb gedaan. Was zelf ook een linux NOOB en ben toen ik HDD en toetsenbord binnenhad meteen aan de slag gegaan. De YDL 6.0 distributie is echt een eitje om te installeren en je kan na +/- 1 1/2 uur aan de slag. Wat meer tijd kostte (lees 2 avonden) is hem helemaal aanpassen aan jouw wensen, jouw programma's installeren en dergelijke. De Firefox in YDL 6 is perfect in vergelijking met de PS3 browser, je drukt op F11 en hij is full screen, ctrl-+ en de lettertjes zijn leesbaar op een resolutie van 1080p (anders zijn de lettertjes zelfs op een 40" scherm zoals hier wel erg klein, erg scherp ook trouwens). Daarna is het browsen gewoon als op de PC. Zit een MSN client in, Mozilla (soort van outlook) en een perfect Office pakket. Bizarre is dat ik op mijn PC (ook net nieuw) alleen nog maar game en het normale computer werk (wat bij mij ook bestaat uit medische artikelen zoeken en radiologie opnames (DICOM) bekijken) nu omdat het zo makkelijk kan vanaf mijn ligbank doe! Omgekeerde wereld dus.
Dat toetsenbord werkt zonder ooit een probleem gehad te hebben perfect op mijn PS3 (Logitech Cordless Mediaboard Pro) ook de ingebouwde muis uiteraard. Mooi bijkomend verschijnsel is dat het toetsenbord ook op mijn PDA's werkt! ICM T-Mobile Ameo=ideaal! SMSen met een normaal toetsenbord!

kortom, laat je niet afschrikken door dat je nog niets van Linux af wist, er gaat een wereld voor je open.
Hartelijk dank voor je reply, ik weet wat ik ga kopen _/-\o_ Meevallertje dat hij wel werkt met YDL.

Nog een klein vraagje, hebben ze deze Logitech Cordless Mediaboard Pro ook bij de mediamarkt? en zo ja wat kost hij daar? (MM Groningen/Leeuwarden) Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.next-level.nl/media/5099206001589.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf morgen bij makro in Belgie: Console met 1 controller en GT5P voor 399 euro. Spel ook afzonderlijk vanaf 28/03 voor 37,90 euro. Een week na ik mijn ps3 gekocht heb voor dezelfde prijs zonder spel, dammit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bundel was een week geleden al aangekondig hoor.. Dit is dus geen pech...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:13:
[...]

Erg fraai!

Dit is mijn 50 inch Panasonic hdready plasma en hij hangt in de gameroom :)

[afbeelding]

[afbeelding]
damn, lekker scherm! :9
btw niet teveel ace combat doen anders blijf je de hud zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:30:
Die bundel was een week geleden al aangekondig hoor.. Dit is dus geen pech...
In belgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:57:
is er veel verbeterd met de cod4 patch van gisteren?

zo ja : wat?
* Optimized servers
* New Kill cams (grenades, RPG’s, airstrikes, claymores, and more)
* Quick Mute (allows user to mute annoying players by pressing X on their user ID in the lobby)
* Addition of “Recently Met Players” for the PlayStation Network
* Improvements to the Sniper Rifles and Acog attachments (no more delayed shots)

Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=24068

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bv kijkt op : http://games.fok.nl/news.php?newsid=23670 ( eerste hit in google ). Zie je dat deze bundel al voor de hele EU is aangekondigd eind februari. Natuurlijk is het altijd vervelend als er vlak na je aanschaf een prijsverlaging komt, maar deze had je toch echt kunnen verwachten.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bundels zijn toch meestal duurder dan enkel de console en een controller. Dat er een bundel ging komen, dat maakt me zo niet uit, maar dat het dezelfde prijs is, vind ik wel wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:45:
Bundels zijn toch meestal duurder dan enkel de console en een controller. Dat er een bundel ging komen, dat maakt me zo niet uit, maar dat het dezelfde prijs is, vind ik wel wat minder.
Dit staat in het bericht: "De tweede nieuwe bundel zal een 40GB Playstation 3 bevatten met Gran Turismo 5: Prologue en een Sixaxis controller (wederom geen Dual Shock 3). Deze bundel zal ook 399 euro gaan kosten, en 28 maart in de winkels liggen.".

Neem je verlies.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:47:
[...]

Dit staat in het bericht: "De tweede nieuwe bundel zal een 40GB Playstation 3 bevatten met Gran Turismo 5: Prologue en een Sixaxis controller (wederom geen Dual Shock 3). Deze bundel zal ook 399 euro gaan kosten, en 28 maart in de winkels liggen.".

Neem je verlies.....
Niet iedereen kent deze sites. Had ik geweten dat die bundels gingen komen, had ik wel nog effe gewacht. Vooral de eerste bundel leek me wel aardig, nu heb ik 300 al apart gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:54:
[...]

Niet iedereen kent deze sites. Had ik geweten dat die bundels gingen komen, had ik wel nog effe gewacht. Vooral de eerste bundel leek me wel aardig, nu heb ik 300 al apart gekocht.
Je had het kunnen weten. En heel makkelijk zelfs. Het heeft namelijk ook op de frontpage van tweakers gestaan en is in dit topic al meerdere malen langsgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Jullie beuren hem niet echt op wel? Ik vind het wel heel lullig voor je hoor ;) Misschien kun je vragen of je korting kan krijgen op die game als je je verhaal uitlegd, niet geschoten altijd mis.

[ Voor 42% gewijzigd door jdm8 op 25-03-2008 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik wist het vooraf ook niet hoor, het was enkel dat ik enk nieuws-item over GT5 volgde dat ik dit merkte. Wat jdm8 zegt, probeer het op een akkoordje te krijgen, vind het imho ook wat onprofesioneel van die zaak dit niet even te melden toen je je PS3 kwam kopen.

(mij werd namelijk nog diverse keuzes aangeboden doet ik de PS3+GT5P ging reserveren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Zo, even een weekje op vakantie, en je moet meteen 20+ pagina's berichten doorlezen om een beetje bij te blijven...
Ben sinds deze week de gelukkige eigenaar van drie nieuwe spellen (DMC4, Burnout Paradise en Stranglehold), en 16 blu-rays, dus voorlopig kom ik niet meer achter de PS3 vandaan :D
Zag ook dat er een flink aantal patches voor spellen uitgekomen waren, oa voor HalfLife 2. Die wilden overigens niet echt soepel downloaden gisteren. Hebben anderen daar ook last van de laatste tijd?

Oh, en hierboven, je hoeft niks verlies te nemen, je hebt voor een goede prijs een heel, heel mooi stukje hardware in huis. Je kan altijd blijven wachten in de hoop op een NOG betere aanbieding, maar je hebt die PS3 nu toch al mooi een week in huis staan. Dat had je anders niet gehad.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
technoaddict schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:01:
Een week geleden had ik plotseling dat mijn PS3 schokte/haperde. Dit gebeurde na een heftige crash in Burnout Paradise. Ik ging uit het spel en in het PS3 hoofdscherm haperde hij nog steeds. Ik scheet toen 10 kleuren want ja, tis toch een apparaat van 600 euro. PS3 uit gezet en weer aangezet en hij haperde nog steeds. Gamen enzo kon echt niet op die manier. 5 minuten later was alles plotseling weer normaal.
Dit ging een week goed tot hij gisteren weer begon te stotteren. Ditmaal gebeurde het toen ik een DVD ( gebrand ) erin af begon te spelen. Uit en aan zetten gaf geen oplossing, en enige tijd later was het probleem weer weg.
Heeft iemand dit weleens gehad?
Bij mij gebeurde dit ook, vooral als er veel geladen/gelezen moest worden bleef mijn ps3 hangen (burnout paradise, later ook andere games). Hij is nu naar de eeuwige ps3 jachtvelden, 60Gb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eerbeer
kbloem schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:55:
[...]

Maak me nou niet zenuwachtig ;) Was er iets met die serie?
Niet dat ik weet maar volgens mij komen deze problemen vaker voor bij de 40Gb modellen dan de 60Gb. Maar hoezo heb je er ook eentje uit die serie??? >:)
jdm8 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:15:
[...]

Hartelijk dank voor je reply, ik weet wat ik ga kopen _/-\o_ Meevallertje dat hij wel werkt met YDL.

Nog een klein vraagje, hebben ze deze Logitech Cordless Mediaboard Pro ook bij de mediamarkt? en zo ja wat kost hij daar? (MM Groningen/Leeuwarden) Deze dus:
afbeelding
Ik ben echt al een tijdje op zoek naar dit TB. Kan hem in de winkels alleen maar in het zilver krijgen. Zelfs in Amerika kon ik hem niet in het zwart vinden, alleen maar in het zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T

Tribal_T

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:54:
[...]

Is natuurlijk niet zo kies van die zaak om je daar niet over in te lichten. Nu weet ik niet precies hoe dat in België zit, maar in Nederland mag je mits je de bon en al het verpakkingsmateriaal nog hebt het binnen 9 dagen terugbrengen (ben niet helemaal zeker van die 9) of het binnen 30dagen omruilen voor iets anders. Wellicht bestaat er een belgische variant van staiksterk.nl?

Maar zoals ook al werd gezegd, je hebt wel een mooi apparaat in huis. En je kunt wel eeuwig blijven wachten want over een jaar of 2 is de PS3 vast nog veel goedkoper.

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Ik heb ook niet gewacht op de GT:5p bundel, als je blijft wachten op aanbiedingen krijg je hem nooit in huis en daarbij kon ik dus niet meer wachten. Lekker boeie die 2 tientjes overleef ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Eerbeer schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:17:
[...]

Niet dat ik weet maar volgens mij komen deze problemen vaker voor bij de 40Gb modellen dan de 60Gb. Maar hoezo heb je er ook eentje uit die serie??? >:)

[...]

Ik ben echt al een tijdje op zoek naar dit TB. Kan hem in de winkels alleen maar in het zilver krijgen. Zelfs in Amerika kon ik hem niet in het zwart vinden, alleen maar in het zilver.
En gewoon via webwinkel uit pricewatch? Is dezelfde als die andere uit de pricewatch waar PS3 voor staat en 10 euro duurder is volgens mij :)

[ Voor 9% gewijzigd door jdm8 op 25-03-2008 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er dan ook niet echt kapot van hoor, maar een weekje na datum vond ik toch wel zonde.
Ik vind het idd een heel mooi ding, kgebruik hem vooral voor films af te spelen, controller wilt nog niet zo goed lukken, als je altijd een pc gewoon bent geweest. Ps3 + full hd tv is wel erg leuk om naar te kijken, mits een goeie bron natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:30:
Ik ben er dan ook niet echt kapot van hoor, maar een weekje na datum vond ik toch wel zonde.
Ik vind het idd een heel mooi ding, kgebruik hem vooral voor films af te spelen, controller wilt nog niet zo goed lukken, als je altijd een pc gewoon bent geweest. Ps3 + full hd tv is wel erg leuk om naar te kijken, mits een goeie bron natuurlijk.
Gewoon even blijven oefenen met die controller, het went vanzelf :) (ik speel nu veel liever met controller als met muis.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:21

beerns

it is I, Leclerc

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:30:
ik heb exact hetzelfde gedaan. Wist van het package, maar wilde 'm hebben voor de paasdagen.
En ik kon in het begin ook niet direct overweg met de sixaxes controller.
Heb COD4 erbij gehaald en in de tutorial ging ik om de haverklap weer 'dood'.
Nu gaat het al beter, maar herken het zeker!

[edit] Trouwens, waar die van mij nog wel eens last van heeft; als m'n philips hd ready tv aanzet. Dan de ps3. Zet 'm op het kanaal en zwart beeld. Je ziet dat ie bijschakelt, maar geen beeld.
Schrok me de 1e keer rot. Nu zet ik de tv ff uit. Tv weer aan en beeld.

[ Voor 15% gewijzigd door beerns op 25-03-2008 15:51 ]

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 04-09 21:20
-d- schreef op maandag 24 maart 2008 @ 15:51:
MediaMarkt (landelijke aanbieding) heeft de PS3 + Ratchet & Clank en Uncharted pack voor 399.... hmm misschien maar 's tijd om een PS3 te kopen ;)

Zie hier (PDF alert)
Das een leuke aanbieding, jammer dat de MM in NL dat ook niet ff doet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 21:54
kbloem schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:04:

Goed dat je mij eraan herinnerd!.

Maar hier in Gorinchem niet te verkrijgen op dit moment (alleen pas vanaf 28-03)

volgende winkels:
Bart Smit
The Music Store
Free Record Shop
Dixons.

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T

Tribal_T

Beerkeeper schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:50:
[...]

Goed dat je mij eraan herinnerd!.

Maar hier in Gorinchem niet te verkrijgen op dit moment (alleen pas vanaf 28-03)

volgende winkels:
Bart Smit
The Music Store
Free Record Shop
Dixons.
Kheb em bij de lokale game-boer in de pre-order staan. Ik wordt gebeld zodra GT5 binnen is.
Zij verwachten zelf de 28e pas trouwens. Hopen dat het toch morgen wordt hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
The North American version of Gran Turismo 5 Prologue's soundtrack offers fans a dozen exclusive singles from some of today's hottest new artist such as Justice, The Klaxons and Friendly Fires, and pulses with new tracks such as "Love Love" made famous by Jimi Hendrix and interpolated by DJ Shadow, a pioneer in instrumental hip-hop and famed producer. In addition to the exclusive North American tracks and a new version of Gran Turismo theme song "Moon Over The Castle," the soundtrack offers an international flare of recordings from Goose, Alloy Mental, naomee, Daiki Kasho and Nittoku Inoue.
Het is weer zover, wij Europeanen moeten het weer doen met minder. Het klinkt mischien een beetje verwaand, maar kom op; waarom passen die 12 tracks er bij onze versie niet meer bij?
Alleen meer moeite om weer een aparte versie te maken lijkt me. Nou hecht ik niet enorm veel waarde aan de hoeveelheid nummers van het spel maar het gaat om het principe. We hebben practisch nooit een meevaller wat dit betreft. "Gelukkig" bevat onze versie wel meer content dan de Japanse, tenminste nog íets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze versie komt als het goed is ook eerder uit dan in de VS. Dat vind ik belangrijker dan een paar nummers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 19:49
Sir_Killalot schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:49:
[...]

Huh ik snap deze post niet echt?
Is die aanbieding van R&C en Uncharted Ps3 399 euro landelijke aanbieding in NL of niet? Mediamarkten hebben meestal verschillende prijzen(en aanbiedingen) maar is die aanbieding nou overal in NL of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:11:
Onze versie komt als het goed is ook eerder uit dan in de VS. Dat vind ik belangrijker dan een paar nummers..
True, het scheelt zo'n 2 weken geloof ik, maar toch we worden practisch altijd benadeeld. Al is het niet in releasedate dan wel in content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T

Tribal_T

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:11:
Toch is het raar dat Europa qua content en release data normaal het ondergesneeuwde kindje is. Is ook altijd al zo geweest. Zou het te maken hebben met de marktomvang of vanwege de grote taalverschillen in een relatief kleine regio? Er moet toch een logische reden achter zitten anders dan europeaantje pesten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Tja, wat boeien die 12 ruknummers, ik heb de game liever eerder en met meer auto's/video's etc. Muziek tijdens races in GT is IMHO sowieso vloeken in de kerk, behalve the stig hebben coureurs ook geen cd-tje opstaan.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Negaiido schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:23:
[...]

Huh ik snap deze post niet echt?
Is die aanbieding van R&C en Uncharted Ps3 399 euro landelijke aanbieding in NL of niet? Mediamarkten hebben meestal verschillende prijzen(en aanbiedingen) maar is die aanbieding nou overal in NL of niet?
Het is aan aanbieding van de belgische MM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dutch-Hane schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:09:
[...]
Het is weer zover, wij Europeanen moeten het weer doen met minder. Het klinkt mischien een beetje verwaand, maar kom op; waarom passen die 12 tracks er bij onze versie niet meer bij?
Alleen meer moeite om weer een aparte versie te maken lijkt me. Nou hecht ik niet enorm veel waarde aan de hoeveelheid nummers van het spel maar het gaat om het principe. We hebben practisch nooit een meevaller wat dit betreft. "Gelukkig" bevat onze versie wel meer content dan de Japanse, tenminste nog íets.
Omdat het licenseren van muziek een enorm lastig en tijdrovend proces is. Vaak liggen de rechten van nummer in de VS en in Europa bij verschillende personen/bedrijven. Of is dat in Europa per land nog verschillend. Bij GT is het overigens altijd zo geweest dat in ieder continent andere soundtracks toegevoegd zijn vanwege de rechten, en omdat de lokale muzieksmaak behoorlijk anders kan zijn.

Overigens zegt de meeste muziek bij GT5 mij vrij weinig, dus een grote kans dat ik de muziek toch uit/zacht zet.

Overigens kan ik nog steeds nergens een officiële prijs in Euro vinden van GT5:P PSN-versie. Iemand die daar wel een bron van heeft? De prijs is 25 pond, maar dan kom ik op ongeveer 30 euro uit met de huidige koers. 40 euro is dan wel erg veel.

[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 25-03-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Shiver23 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:31:
[...]

Omdat het licenseren van muziek een enorm lastig en tijdrovend proces is. Vaak liggen de rechten van nummer in de VS en in Europa bij verschillende personen/bedrijven. Of is dat in Europa per land nog verschillend. Bij GT is het overigens altijd zo geweest dat in ieder continent andere soundtracks toegevoegd zijn vanwege de rechten, en omdat de lokale muzieksmaak behoorlijk anders kan zijn.

Overigens zegt de meeste muziek bij GT5 mij vrij weinig, dus een grote kans dat ik de muziek toch uit/zacht zet.
Ah kijk, dat is nog eens een verhelderend anwoord :)
Ik ben het met je eens dat dit gemis nauwelijks een echt gemis genoemd kan worden. Totaal onbekende muziek, die waarschijnlijk alleen zal draaien tijdens het rondbanjeren in het menu. Dan is de hoeveelheid nummers van de eu-versie wel voldoende :)
Toch jammer dat dit niet op zichzelf staat en er vele voorbeelden te noemen zijn waar we onrechtvaardig behandeld worden imho.

Dan te bedenken dat sinds de release (gemiddeld) 302 duizend consoles per maand verkocht zijn in Europa. In de VS 240 duizend per maand. Europa is dus écht geen kleine afzetmarkt in vergelijking met de VS, in tegendeel; zelfs groter. Maarja we zullen er maar aan moeten wennen :'(

Ik kwam trouwens een foto van het prototype van de PS3 op de E3 2005 tegen.
Die heeft gewoon 2 hdmi uitgangen. Om het af te maken beschikt het prototype over 3! ethernetpoorten, voor als er 2 stuk zijn wel makkelijk :D
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/22/PS3_e3_2005_prototype_AV_out.jpg/150px-PS3_e3_2005_prototype_AV_out.jpg
klik voor groter

[ Voor 26% gewijzigd door Rooster op 25-03-2008 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Sir_Killalot schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:30:
[...]

Het is aan aanbieding van de belgische MM ;)
Yep, want Rijswijk is een Belgische plaats in Zuid-Holland. :+

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Vind de muziek bij GT over het algemeen ruk, dus dat maakt me niet zoveel uit. Geen muziek is gaaf om bv dat prachtige geluid v/e ferrari f430 te horen. Maar af en toe wat muziek is ook relax, daarom moet Sony echt eens opschieten met in-game XMB!! Wil gewoon mijn eigen muziek kunnen luisteren terwijl ik met 280 km/h over Suzuka raas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
Dutch-Hane schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:39:
[...]
Ah kijk, dat is nog eens een verhelderend anwoord :)
Ik ben het met je eens dat dit gemis nauwelijks een echt gemis genoemd kan worden. Totaal onbekende muziek, die waarschijnlijk alleen zal draaien tijdens het rondbanjeren in het menu. Dan is de hoeveelheid nummers van de eu-versie wel voldoende :)
Toch jammer dat dit niet op zichzelf staat en er vele voorbeelden te noemen zijn waar we onrechtvaardig behandeld worden imho.

Dan te bedenken dat sinds de release (gemiddeld) 302 duizend consoles per maand verkocht zijn in Europa. In de VS 240 duizend per maand. Europa is dus écht geen kleine afzetmarkt in vergelijking met de VS, in tegendeel; zelfs groter. Maarja we zullen er maar aan moeten wennen :'(

Ik kwam trouwens een foto van het prototype van de PS3 op de E3 2005 tegen.
Die heeft gewoon 2 hdmi uitgangen. Om het af te maken beschikt het prototype over 3! ethernetpoorten, voor als er 2 stuk zijn wel makkelijk :D
[afbeelding]
klik voor groter
Ik ben eigenlijk benieuwd of er van die prototypes wel een wat bij consumenten belandt. Ik zou zelf graag nog de maan gevormde controller hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

hermedico schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:50:
[...]

Ik ben eigenlijk benieuwd of er van die prototypes wel een wat bij consumenten belandt. Ik zou zelf graag nog de maan gevormde controller hebben. :)
Een special edition DS3 banaan controller zou wel vet zijn :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bramberk15 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:47:
Vind de muziek bij GT over het algemeen ruk, dus dat maakt me niet zoveel uit. Geen muziek is gaaf om bv dat prachtige geluid v/e ferrari f430 te horen. Maar af en toe wat muziek is ook relax, daarom moet Sony echt eens opschieten met in-game XMB!! Wil gewoon mijn eigen muziek kunnen luisteren terwijl ik met 280 km/h over Suzuka raas
Vind ik ook, het zou zo toff zijn om DMC4 te spelen met lekker reggae erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:51

-d-

Sir_Killalot schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:49:
[...]

Het is de Nederlandse MM (iig Den Haag en Rijswijk) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dutch-Hane schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:39:
[...]
Je kan het ook niet zo vergelijken. In de US heb je gewoon 1 uitvoering voor alle console bezitters.

In Europa moeten er Duitse, Italiaanse, Engelse, Franse, Spaanse etc. etc. versies zijn om de mensen blij te maken. Nederlanders vinden Engelse hoesjes e.d. nog wel prima, maar veel andere landen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik heb het lopen google'n maar niks kunnen vinden. Komen er binnekort nog wat leuke japanse RPG's uit? Enchanted Arms heb ik al op de Xbox360 uitgespeeld en die was ongelovelijk slecht.

En ik heb ook niks kunnen vinden zoals Mass Effect, komen ze nog? Want ik heb niks kunnen vinden op IGN/Gamespot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestrodesigns
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 16:02
goffer... heb ik net vorige week dat ding gekocht bij de MM... Eens kijken of daar nog iets mee te regelen valt... T scheelt nogal wat geld...

Op een meer gerelateerde kwestie... Heeft iemand een idee of die meegeleverde versie van Ratchet & Clank ook om te zetten is naar Engels? Ik vind die nederlandstalige versie vrij knullig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

maestrodesigns schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:04:
goffer... heb ik net vorige week dat ding gekocht bij de MM... Eens kijken of daar nog iets mee te regelen valt... T scheelt nogal wat geld...

Op een meer gerelateerde kwestie... Heeft iemand een idee of die meegeleverde versie van Ratchet & Clank ook om te zetten is naar Engels? Ik vind die nederlandstalige versie vrij knullig...
MM heeft 14dagen omruilgarantie. Dus of ze ruilen hem om en je haalt in de winkel een nieuwe versie, of ze zorgen voor een geschikte compensatie.

Door je PS3 op engels te zetten gaan R&C ook anders praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Play.com is door de hele voorraad heen van GT5 Prologue. Dus de gehele voorraad is al in beslag genomen door de pre-orders. Staat nu op de site dat alle orders die vanaf vandaag zijn geplaatst pas vanaf 31 maart behandeld worden. Ook wel enigszins logisch met de gehanteerde prijs.

Vraag me wel af hoe ze het doen met versturen, houden ze rekening met het feit dat het naar Nederland gaat of versturen ze gewoon alles de 27e ofzo. Als dat zo zou zijn kan ik wss nog wel even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
PWM schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:58:
[...]

Je kan het ook niet zo vergelijken. In de US heb je gewoon 1 uitvoering voor alle console bezitters.

In Europa moeten er Duitse, Italiaanse, Engelse, Franse, Spaanse etc. etc. versies zijn om de mensen blij te maken. Nederlanders vinden Engelse hoesjes e.d. nog wel prima, maar veel andere landen niet.
Dat is ook wel zo, alleen op de taal na zouden de games toch wel identiek aan elkaar kunnen zijn?
Het vertalen en de daarmee komende kosten (hoesjes o.a.) worden al ruim doorberekend nu met de euro/dollar koers.
De rest van de game zou dus gewoon identiek moeten/kunnen zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:01:
Vraagje, ik heb het lopen google'n maar niks kunnen vinden. Komen er binnekort nog wat leuke japanse RPG's uit? Enchanted Arms heb ik al op de Xbox360 uitgespeeld en die was ongelovelijk slecht.

En ik heb ook niks kunnen vinden zoals Mass Effect, komen ze nog? Want ik heb niks kunnen vinden op IGN/Gamespot
White Knight van Level 5 is de eerste die zo ongeveer voor de PS3 uit zou komen. Ja er is ook iets als Final Fantasy XIII maar dat kan nog heel lang duren! Die game zou begin 2009 ofzo misschien in japan uitkomen!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Armada schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:41:
[...]

Yep, want Rijswijk is een Belgische plaats in Zuid-Holland. :+
Waar staat dat Rijswijk dan? en ik zag dat de PDF op een belgische site stond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf vind ik de BT Logitech Cordless Mediaboard Pro ook handig, voor zo'n 50€ heb je ongeveer hetzelfde als die DiNovo Edge en het ziet er ook slick uit.
Kijk hier voor laagste prijs die ik kon vinden.
In Nederland eigenlijk wel overal te krijgen, bij diverse winkels gezien w.o Dixons (80€)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 19:49
Sir_Killalot schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:27:
[...]

Waar staat dat Rijswijk dan? en ik zag dat de PDF op een belgische site stond :P
Hmmm Ik ga morgen even bellen denk ik om te vragen of die aanbieding van 399 euro ook in Groningen geld. Zou wel cool zijn want ik wil hem echt voor die prijs kopen. Weet iemand ook of er nog een coole internetaanbieding is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bramberk15 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:06:
Play.com is door de hele voorraad heen van GT5 Prologue. Dus de gehele voorraad is al in beslag genomen door de pre-orders. Staat nu op de site dat alle orders die vanaf vandaag zijn geplaatst pas vanaf 31 maart behandeld worden. Ook wel enigszins logisch met de gehanteerde prijs.

Vraag me wel af hoe ze het doen met versturen, houden ze rekening met het feit dat het naar Nederland gaat of versturen ze gewoon alles de 27e ofzo. Als dat zo zou zijn kan ik wss nog wel even wachten.
Dat vraag ik me ook af... Heb GT5:P ook als pre-order staan bij Play.com, al een tijdje, dus als het goed is moet mijn exemplaar gewoon gereserveerd zijn (hopelijk :P).

Verstuurd Play.com pre-orders een paar dagen eerder zodat rond de release dag aankomen? Anders zou het zo nog eens een kleine week kunnen duren (of langer als het tegen zit)... Iemand ervaring met pre-orders bij Play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Laatst online: 07-06-2024
bramberk15 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:06:

Ik verwacht dat hij ergens volgende week zal binnen komen. Dat geeft niet want ik ga zaterdag zeker Everybody's Golf World Tour halen dus ik kom het weekend wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Sir_Killalot schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:27:
[...]

Stel nou bijvoorbeeld dat je even op de mediamarkt.nl site gaat zoeken en dat even uitvindt. Gewoon even een paar minuutjes zelf tijd er in stoppen?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:27
Zoek zelf eens.

[ Voor 87% gewijzigd door TheZeroorez op 25-03-2008 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak anders gewoon een TR :)

[ Voor 84% gewijzigd door TheZeroorez op 25-03-2008 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Ik zie idd dat de actie van MM alleen in de Rijswijk folder staat. Maar betekent dit dat in de andere steden de actie niet geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Armada schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:25:
[...]

Stel nou bijvoorbeeld dat je even op de mediamarkt.nl site gaat zoeken en dat even uitvindt. Gewoon even een paar minuutjes zelf tijd er in stoppen?
De MM site was vanmiddag met een 6 Mbit Planet lijn zo traag als poep door een rietje, dus zoeken ging even niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 23:18
Mijn stiefbroertje heeft sinds kort de gestripte PS3 versie die nog geen ps2 titels afspeeld. Dit wordt verhopen d.m.v. een firmware. Weet iemand wanneer deze firmware update verwacht word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Jokuh schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:06:
Mijn stiefbroertje heeft sinds kort de gestripte PS3 versie die nog geen ps2 titels afspeeld. Dit wordt verhopen d.m.v. een firmware. Weet iemand wanneer deze firmware update verwacht word?
ehm sinds wanneer gaat een firmware backwards compatibility toevoegen, misschien voor een paar titels maar echt niet voor heel veel

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonanza
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
Zojuist geupgrade naar 2.20... incl >2GB DivX support... en subtitle support.. tevens BD 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Jokuh schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:06:
Dit is al vaak genoeg uitgelegt, nee het zal niet gebeuren omdat de PS2 emulatie bepaalde hardware vereist die, guess what, de nieuwe versie van de PS3 niet heeft. En dat is alles, het zal niet gebeuren.

Dertegen is een PS2 maar 100 euro of zelfs minder vandaag de dag dus als je echt PS2 games wilt spelen is dat een zeer goedkope optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Laatst online: 07-06-2024
Bonanza schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:13:
Zojuist geupgrade naar 2.20... incl >2GB DivX support... en subtitle support.. tevens BD 2.0
Ik ook en 2 van de 3 divx bestanden die het eerst niet deden bij mij doen het nu wel. Dus het gaat de goede kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ik moet ff een 2e controller scoren (zat er niet bij).
Nou wilde ik net 2 spellen bestellen bij biz-com2, te weten Medal of Honor Airborne (32 euro inc verzend) en Call of Duty 3 (25 euro inc verzend).
Daar hebben ze de controllers ook voor 35 euro inc verzend.
Is dit een beetje schappelijk en zal ik het er daar maar gelijk bij bestellen of kun je die controllers in nederland ook voor minder krijgen?
(wil wel graag een standaard PS3 controller, hoeft niet zo een schok geval).

Edit:
ik zie dat die dualshock bij biz-com2 nog geen 5 euro duurder is..
Hmm nou dan denk ik dat ik het al weet.. Tenzij iemand me nog gaat vertellen dat ik ze voor minder kan krijgen?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philotra
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

Ik heb zitten kijken naar headsets voor de PS3 en mij leek de Logitech Digital Precision PC Gaming Headset wel wat, dan kan ik em ook gelijk gebruiken voor mijn pc. Deze heeft in ieder geval een USB aansluitng via een draad. Ik heb nog nergens kunnen vinden of hij wel of niet werkt, enig idee of hij gaat werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

maestrodesigns schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:04:
Ik weet niet of het bij opties kan anders kan het zoiezo door de systeemtaal van de PS3 (dus in de XMB) te veranderen naar Engels dan zal de game ook naar Engels gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
jdm8 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 15:34:
[...]

Omdat je niet zomaar even alles kleiner kan maken. Er gaat heel veel reasearch in zitten. Verder zijn vooral in het begin de yields veel lager (aantal chippies die heel van de wafer komen).
Ok, dat die console niet meteen 2x zo klein wordt snap ik. Maar het zal toch niet zo moeilijk zijn om die nieuwe cpu's als vervanger van die oude in de huidige chassis te zetten? Of zijn de yields zo laag dat ze een half jaar moeten sparen voordat ze er genoeg hebben om ze in de consoles te gaan zetten.

Hmm, ze zullen uiteraard de oude voorraden ook wel eerst op gaan maken voordat ze gaan overschakelen op de nieuwe cpu's.

Ah well, ik heb in ieder geval nog een paar maanden te gaan totdat de TV die ik wil hebben verschijnt, wellicht is er dan nieuws over de 45nm PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Laatst online: 08-09 16:11

Emiel1984

Made in NL

Shiver23 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:05:
Ik heb dit ooit wel eens gehad, maar is maar één keer voorgekomen. Gelukkig daarna nooit meer. Heb geen idee waar het aan gelegen heeft.
Heb zelf het gevoel dat ik ook met dit probleem zit. NFS prostreet draait gewoon niet soepel. Rachet and clank ook niet. De filmpjes willen maar lastig afspelen. Het is wel een weekje terug inmiddels, ik wacht het nog even af. Het is inmiddels mijn 2e ps3 namelijk. De kuren waren er direct na de eerste keer opstarten van mijn ps3. Ik start zo nog even de ps3 met prostreet rachet and clank op en kijk even wat er gebeurt...vorige keer had ik namelijk ook een download erbij aanstaan.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:55:
Jongens ik moet ff een 2e controller scoren (zat er niet bij).
Nou wilde ik net 2 spellen bestellen bij biz-com2, te weten Medal of Honor Airborne (32 euro inc verzend) en Call of Duty 3 (25 euro inc verzend).
Daar hebben ze de controllers ook voor 35 euro inc verzend.
Is dit een beetje schappelijk en zal ik het er daar maar gelijk bij bestellen of kun je die controllers in nederland ook voor minder krijgen?
(wil wel graag een standaard PS3 controller, hoeft niet zo een schok geval).

Edit:
ik zie dat die dualshock bij biz-com2 nog geen 5 euro duurder is..
Hmm nou dan denk ik dat ik het al weet.. Tenzij iemand me nog gaat vertellen dat ik ze voor minder kan krijgen?
Als je een DS3 importeert heb je hem voor 35 euro incl. verzenden geloofk. (lang leve de lage dollar _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Zo net ook maar even de DS3 besteld voor 35 euri. Ben benieuwd.

Hey jongens ik lees van het weekend in de PU een heel stuk over Viking: battle of asgard... moet een erg leuk spel zijn als ik het zo lees en misschien wel ff lekker als opwarmertje voor God Of War 3. Vreemd trouwens dat die gameserie niet wordt genoemd als vergelijking want dat lijkt het me toch wel qua vette vechtactie...

Dus nu Viking er ook nog bij is gekomen ziet mijn verlanglijstje er nu als volgt uit:

voor mijn PS3:
Viking
Burnout: Paradise
Devil May Cry 4
Unreal Tournament 3
Condemned 2
Army of Two
Gran Tusrismo 5: Prologue (eind deze week, via de store
Dark Mist (vette PSN game)
Ratchet and Clank (nog steeds niet gekocht, shame)
HAZE
Killzone 2
Resistance 2
Metal Gear Solid 4
Alone in the Dark
Biohazard (Resident Evil 5) 4 roeleerde als een gek op de PS2

Voor mijn 360:
Gears of War 2
Alan Wake

En nee GTA 4 ben ik niet per ongeluk vergeten... die hoef ik gewoon niet totdat een avondje gamen mij kan overtuigen. De vorige delen konden mij al niet bekoren.

Dammit, het tekort aan vette PS3 games begin vorig jaar was wel goed voor mijn portomonee... 8)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Jheroun schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:36:
[...]

Ok, dat die console niet meteen 2x zo klein wordt snap ik. Maar het zal toch niet zo moeilijk zijn om die nieuwe cpu's als vervanger van die oude in de huidige chassis te zetten? Of zijn de yields zo laag dat ze een half jaar moeten sparen voordat ze er genoeg hebben om ze in de consoles te gaan zetten.

Hmm, ze zullen uiteraard de oude voorraden ook wel eerst op gaan maken voordat ze gaan overschakelen op de nieuwe cpu's.

Ah well, ik heb in ieder geval nog een paar maanden te gaan totdat de TV die ik wil hebben verschijnt, wellicht is er dan nieuws over de 45nm PS3 :)
Wel in tijd zullen we vast wel een 45nm op de markt krijgen ja. Er zijn hogere prioriteiten voor sony!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

Op play.com waar GT5 Prologue voor 28 euro stond staat nu dat ze door de eerste lading games heen zijn en dat als je nu besteld de game een weekje later mag verwachten, mensen die al hadden besteld hoeven zich geen zorgen te maken maar het is wel een goed teken denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Volgens mij ligt ie bij dixons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Hmz, ik wil vrijdag een PS3 met GT5:Prologue scoren. Zou dat nog makkelijk te doen zijn, of zou ie al in de pre-order volledig uitverkocht zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat al te twijfelen over een psp als toevoeging, maar zie net bij bart smit, 190 euro met god of war en dan voor tien euro meer een 1 gig kaartje.
Dit gaat moeilijk worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:29:
Ik zat al te twijfelen over een psp als toevoeging, maar zie net bij bart smit, 190 euro met god of war en dan voor tien euro meer een 1 gig kaartje.
Dit gaat moeilijk worden.....
Dat is niet bepaald een koopje volgens mij, ik zag de PSP in meerdere MM al voor €140 + €20 voor Mem Stick + €25 voor GoW Chains of Olympus (import) /\/\ €185 totaal ipv €200.

@ swopdark: zou je belang hebben bij Burnout Paradise? Zet je DM dan even aan.
@ theZeroorez: eeh wat is een TR? ik ben dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:09
Grannd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:57:
Op play.com waar GT5 Prologue voor 28 euro stond staat nu dat ze door de eerste lading games heen zijn en dat als je nu besteld de game een weekje later mag verwachten, mensen die al hadden besteld hoeven zich geen zorgen te maken maar het is wel een goed teken denk ik zo :)
Heey dat is interessant. Zie ik nou goed dat zij geen leveringskosten berekenen?
En hoe zit dat met de aanduiding: geschikt voor uk en nl aangezien gt5 pal is? Ik dacht dat ps3 games allemaal regiovrij waren?

En nog een vraag: heb ik ook goed begrepen dat t beroemde G25 stuur gewoon op de ps3 aangesloten kan worden en alles t dan doen? Force feedback enz enz.
Misschien n noob-question maar ik weet niks van ps3 nog, alleen xbox360 (jawel).
Het wireless wheel van Bill Gates zal t wel niet doen op de ps3 >:)

(ik ga waarschijnlijk de ps3 pack met gt5 kopen. aan de andere kant is die van €400 met de 2 andere games ook interessant als die gt5 maar € 23 kost.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Jep Play.com rekent geen verzendkosten!! Zou iedereen moeten doen :)

Als ik je een advies mag geven: koop de pack met Uncharted en Ratchet&Clank voor €400 en dan GT5p voor €28 erbij. Heb je voor €428 een ps3 icm 3 top-spellen die bijzonder geschikt zijn om aan iedereen te laten zien wat de ps3 in zijn mars heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door bramberk15 op 25-03-2008 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
G25 kan idd gewoon. Ook de driving force pro die ik heb met het GT logo erin inplaats van dat lelijke logitech logo :9 Maar ik ga natuurlijk wel het nieuwe stuur kopen special voor GT op de PS3 zodat je tijdens het rijden je auto kan afstellen :D

nieuws: Logitech introduceert racestuur voor Gran Turismo op PS3

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje.. kan je nu ook wmhd films afspelen op je ps3 ?

en de dinovo mini is uit mensen!!! alleen bij www.logitech.com..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
bramberk15 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:15:
Jep Play.com rekent geen verzendkosten!! Zou iedereen moeten doen :)

Als ik je een advies mag geven: koop de pack met Uncharted en Ratchet&Clank voor €400 en dan GT5p voor €28 erbij. Heb je voor €428 een ps3 icm 3 top-spellen die bijzonder geschikt zijn om aan iedereen te laten zien wat de ps3 in zijn mars heeft.
Tegenwoordig rekenen ze wel verzendkosten mee. Je kunt namelijk niet meer in ponden betalen, en de verzendkosten zijn inbegrepen in de prijs in Euro. 18 Pond is omgerekend maar ongeveer 23 Euro, terwijl de prijs in Euro 28,- is.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://ps3.ign.com/articles/861/861397p1.html

Viking 6,3
Jammer, dit lijkt er niet op :(
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.