Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 62.205 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

bramberk15 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:15:
Jep Play.com rekent geen verzendkosten!! Zou iedereen moeten doen :)

Als ik je een advies mag geven: koop de pack met Uncharted en Ratchet&Clank voor €400 en dan GT5p voor €28 erbij. Heb je voor €428 een ps3 icm 3 top-spellen die bijzonder geschikt zijn om aan iedereen te laten zien wat de ps3 in zijn mars heeft.
Blahdvd is nog goedkoper én waarschijnlijk niet door de pre-orders heen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Chester schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:34:
[...]

Tegenwoordig rekenen ze wel verzendkosten mee. Je kunt namelijk niet meer in ponden betalen, en de verzendkosten zijn inbegrepen in de prijs in Euro. 18 Pond is omgerekend maar ongeveer 23 Euro, terwijl de prijs in Euro 28,- is.
Those sneaky bastards!!!

Je hebt gelijk, ging er altijd vanuit dat als je je currency veranderde dat dan gewoon de prijzen aan de hand v/d wisselkoers werd aangepast. Maar niet dus, ach ja, zolang ik de prijs die er in euros staat maar acceptabel vindt.

€23 voor GT5p in de UK is echt een goede prijs, geen wonder dat GT5p is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 20:25
Na veel gelezen te hebben op dit forum over de PS3 vandaag de knoop doorgehakt en de volgende zaken besteld:
* PS3 combi met GTA5 Prologue
* 1 extra DualShock controller bij YesAsia

Ben ook aan het rondneuzen voor wat games. Import vanuit het buitenland loont echt.

Zo zag ik bij Biz-com2 Assassin's Creed voor omgerekend EUR 32,- (incl verzendkst). Echter, ik zag ook dat deze game vanuit Hong Kong wordt verzonden en vraag me daarom af of dit niet een Asian / Japan Version is. Weet 1 van jullie dit?

Betreft:
http://cgi.ebay.nl/Sony-P...goryZ117562QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bashy schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:06:
Na veel gelezen te hebben op dit forum over de PS3 vandaag de knoop doorgehakt en de volgende zaken besteld:
* PS3 combi met GTA5 Prologue
* 1 extra DualShock controller bij YesAsia

Ben ook aan het rondneuzen voor wat games. Import vanuit het buitenland loont echt.

Zo zag ik bij Biz-com2 Assassin's Creed voor omgerekend EUR 32,- (incl verzendkst). Echter, ik zag ook dat deze game vanuit Hong Kong wordt verzonden en vraag me daarom af of dit niet een Asian / Japan Version is. Weet 1 van jullie dit?

Betreft:
Assasins Creed is voor ongeveer dezelfde prijs ook in de UK te krijgen momenteel (25 pond) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
swopdark schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:41:
Zo net ook maar even de DS3 besteld voor 35 euri. Ben benieuwd.

Hey jongens ik lees van het weekend in de PU een heel stuk over Viking: battle of asgard... moet een erg leuk spel zijn als ik het zo lees en misschien wel ff lekker als opwarmertje voor God Of War 3. Vreemd trouwens dat die gameserie niet wordt genoemd als vergelijking want dat lijkt het me toch wel qua vette vechtactie...

Dus nu Viking er ook nog bij is gekomen ziet mijn verlanglijstje er nu als volgt uit:

voor mijn PS3:
Viking
Burnout: Paradise
Devil May Cry 4
Unreal Tournament 3
Condemned 2
Army of Two
Gran Tusrismo 5: Prologue (eind deze week, via de store
Dark Mist (vette PSN game)
Ratchet and Clank (nog steeds niet gekocht, shame)
HAZE
Killzone 2
Resistance 2
Metal Gear Solid 4
Alone in the Dark
Biohazard (Resident Evil 5) 4 roeleerde als een gek op de PS2

Dammit, het tekort aan vette PS3 games begin vorig jaar was wel goed voor mijn portomonee... 8)
Eh ... geen LittleBigPlanet in de lijst? Geen Echochrome? Of Wipeout HD? Infamous? White Knight Chronicles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bashy
  • Laatst online: 10-09 20:25
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:09:
[...]

Assasins Creed is voor ongeveer dezelfde prijs ook in de UK te krijgen momenteel (25 pond) :)
Kijk! Linkje dan wel website zou van harte welkom zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Bashy schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:06:

Betreft:
Aziatische games zijn bijna altijd ook in het Engels te spelen. Ik heb een paar Aziatische PS3-games (Lair, Burnout Paradise, Orange Box) en die zijn gewoon in het Engels inclusief de handleiding. Je moet alleen geen Japanse games kopen, want dan kun je voor taalkundige verrassingen komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
ymmv schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:15:
[...]

Aziatische games zijn bijna altijd ook in het Engels te spelen. Ik heb een paar Aziatische PS3-games (Lair, Burnout Paradise, Orange Box) en die zijn gewoon in het Engels inclusief de handleiding. Je moet alleen geen Japanse games kopen, want dan kun je voor taalkundige verrassingen komen te staan.
Zoals met de japanse GT5-P was :X
(nu alsnog de EU versie halen O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
xvanwaart schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:36:
[...]

Die dure logitech (die ik voor €60 heb gekocht, valt wel mee dus) is echt de beste koop die ik ooit heb gedaan. Was zelf ook een linux NOOB en ben toen ik HDD en toetsenbord binnenhad meteen aan de slag gegaan. De YDL 6.0 distributie is echt een eitje om te installeren en je kan na +/- 1 1/2 uur aan de slag. Wat meer tijd kostte (lees 2 avonden) is hem helemaal aanpassen aan jouw wensen, jouw programma's installeren en dergelijke. De Firefox in YDL 6 is perfect in vergelijking met de PS3 browser, je drukt op F11 en hij is full screen, ctrl-+ en de lettertjes zijn leesbaar op een resolutie van 1080p (anders zijn de lettertjes zelfs op een 40" scherm zoals hier wel erg klein, erg scherp ook trouwens). Daarna is het browsen gewoon als op de PC. Zit een MSN client in, Mozilla (soort van outlook) en een perfect Office pakket. Bizarre is dat ik op mijn PC (ook net nieuw) alleen nog maar game en het normale computer werk (wat bij mij ook bestaat uit medische artikelen zoeken en radiologie opnames (DICOM) bekijken) nu omdat het zo makkelijk kan vanaf mijn ligbank doe! Omgekeerde wereld dus.
Dat toetsenbord werkt zonder ooit een probleem gehad te hebben perfect op mijn PS3 (Logitech Cordless Mediaboard Pro) ook de ingebouwde muis uiteraard. Mooi bijkomend verschijnsel is dat het toetsenbord ook op mijn PDA's werkt! ICM T-Mobile Ameo=ideaal! SMSen met een normaal toetsenbord!

kortom, laat je niet afschrikken door dat je nog niets van Linux af wist, er gaat een wereld voor je open.
Maar yellowdog is toch een distributie waar voor je moet betalen? of heb je ook freeware versies ?

want heb nu aantal dagen zitten klooien met fedora 8 op mijn Ps3 maar dat is echt geen pretje. :'(

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bashy schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:11:
[...]

Kijk! Linkje dan wel website zou van harte welkom zijn!
http://www.game.co.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

WOOT ff nwe fw testen. Vanuit bed mijn PS3 aangezet, daarna Pixeljunk via remote play aangezet en het werkt! Voor eenieder die nog geen psp heeft, kopen! Nou ik ben bang dat het voor mij laat gaat worden vannacht.

ZIjn er nog andere games remote play speelbaar?

[ Voor 10% gewijzigd door EgoPro op 26-03-2008 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

PatrickG schreef op maandag 24 maart 2008 @ 18:16:
[...]

Ja hé!, maar het is wel een vet spel :D
Ik was al aardig op weg door alle 'easy' levels uit te spelen, maar toen hoorde ik dat je alleen regenboogjes krijgt als je geen één van je mannetjes verliest. Dat is dus een stukkie moeilijker gelijk :)
Zeker een vet spel, kan zo uren mee door brengen. Wat ik alleen jammer vind is dat je steeds die torens opnieuw moet kopen, wil meteen vuur maken en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe ik mijn divx verzameling een beetje overzichtelijk kan houden?
Heb nu een heeeele lange lijst films erop staan, dit kan niet in mappen, maar hoe dan te sorteren?
Ik wou ook nog 10 gig aan johnny bravo erop gooien, maar dan word het helemaal een bende. (en een paar siezoenen sg-1 en atlantis erbij).....

En die subs werken ook voor geen meter, moet het omzetten met div2sub ofzo, maar wil geen net framework op mijn pc hebben :(

Even terug over mijn vorige vraag:
De tv out optie kan ik dus elke keer manueel aanpassen als ik een tft wil combineren met een gewone tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 03:53:
Iemand enig idee hoe ik mijn divx verzameling een beetje overzichtelijk kan houden?
Heb nu een heeeele lange lijst films erop staan, dit kan niet in mappen, maar hoe dan te sorteren?
Ik wou ook nog 10 gig aan johnny bravo erop gooien, maar dan word het helemaal een bende. (en een paar siezoenen sg-1 en atlantis erbij).....
Volgens mij kun je tags opgeven, dat kan wel bij de games die gedownload zijn. Met driehoekje op de titel klikken en dan moet je kunnen aangeven onder welke tags de titel gegroepeerd moet worden.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:29:
Ik zat al te twijfelen over een psp als toevoeging, maar zie net bij bart smit, 190 euro met god of war en dan voor tien euro meer een 1 gig kaartje.
Dit gaat moeilijk worden.....
is niet echt ontopic voor het ps3 gebeuren, maar mocht je andere firmware er op gaan zetten, neem dan van mij aan dat je totaal helemaal niks hebt aan een 1 gb kaartje (tenzij je natuurlijk elke keer wil wisselen van kaartje). Verder is het een erg leuke aanbieding en erg handig als afstandsbediening voor je ps3 als je muziek aan het luisteren bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 04-09 21:20
Weet iemand hoe Bol.com omgaat met pre-orders, heb gister het GT5:P starterpack gekocht en die komt eigenlijk pas vrijdag uit, verzend Bol die dan al op donderdag of wachten ze tot vrijdag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vampy719 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 00:01:
[...]

Maar yellowdog is toch een distributie waar voor je moet betalen? of heb je ook freeware versies ?

want heb nu aantal dagen zitten klooien met fedora 8 op mijn Ps3 maar dat is echt geen pretje. :'(
YDL is gratisch... gewoon te downloaden van de terrasoft site (voor meer info over mediacentre "klik")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zo.. Black Hawk Down gekocht op Blu-Ray, DualShock controller besteld bij yesasia, en vrijdag het GT5P pack halen :D M'n eerste console in tijden weer.. de laatste was de SNES :P Ben benieuwd!

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:15:
Weet iemand hoe Bol.com omgaat met pre-orders, heb gister het GT5:P starterpack gekocht en die komt eigenlijk pas vrijdag uit, verzend Bol die dan al op donderdag of wachten ze tot vrijdag? :)
offtopic:
Volgens mij zijn ze er erg snel mee... ik heb de laatste cd van racoon daar ge-pre-orderd (mooi woord) en ik had hem 2 dagen eerder binnen dan dat ie in de winkel lag :). Maar ja dat was een cd ik weet niet hoe dat met games gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 03:53:
Je kan gewoon mappen maken hoor. Elk bestand heeft een "group" optie. Die staat standaard op de datum van het moment waarop je het bestand op je PS3 zette. Even op driehoekje drukken en dan bij Information de 2e optie wijzigen. Nadeel is alleen dat je dit voor elk bestand individueel moet doen.

Op die groups kun je vervolgens sorteren, dan maakt hij er mapjes van. Zo heb ik alles netjes ingedeeld in mapjes "Lost", "Prison Break", "Movies", "Trailers", etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo,

Heb net Viking: Battle for Asgarth besteld.
Scheen van de week al beschikbaar te zijn maar was alweer uitverkocht helaas (dimplus).
Dus nu maar ff wachten.

Ik zag gisteren trouwens bij de FRS The Club liggen voor 29,95. Meerdere keer trouwens.
Dus dat is ook wel lekker geprijsd. Spel zegt me verder niet veel dus zelf hoef ik em nie.
Waren nog een paar leuk geprijsde games, ook redelijk nieuwe zoals the club.

Eerstvolgende game die ik koop is GTA4 :) GT5:P zegt me ook nie veel, demo ook nooit gespeeld maar ben ook geen racer.

Heb van de week ook weer eens CoD4 opgepakt om online te spelen. Speelde vrij weinig online met games. Maar sinds een paar week nu een router dus ben nu altijd online en altijd warhawk gespeeld maar ik moet toch bekennen dat CoD4 wel heeel verslavend is en erg fun :D (doh).
Maar speelde hem zelf nooit, gaat nog lastig worden nu haha.
Heb er de afgelopen dagen alweer uren ingestoken. Lukt nog niet heel aardig en snap nog niet alles maar goed.
Begon met scores als 3/12 e.d. en gisteren paar potjes gespeeld met leuke scores als 18/6 en rond die scores dus. Wel leuk als je als korporaal 2 ofso met 9 punten totaal tussen gasten zit met 55 punten e.d.

Zeer tof om dit weer te ontdekken, werd alweer beetje zat van Warhawk eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:29:
vraagje.. kan je nu ook wmhd films afspelen op je ps3 ?

en de dinovo mini is uit mensen!!! alleen bij www.logitech.com..
Hij is al verkrijgbaar bij de lokal pc boer hier, "Hardware outlet"
Niks voor mij :D
Jheroun schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:36:
[...]

Ok, dat die console niet meteen 2x zo klein wordt snap ik. Maar het zal toch niet zo moeilijk zijn om die nieuwe cpu's als vervanger van die oude in de huidige chassis te zetten? Of zijn de yields zo laag dat ze een half jaar moeten sparen voordat ze er genoeg hebben om ze in de consoles te gaan zetten.

Hmm, ze zullen uiteraard de oude voorraden ook wel eerst op gaan maken voordat ze gaan overschakelen op de nieuwe cpu's.

Ah well, ik heb in ieder geval nog een paar maanden te gaan totdat de TV die ik wil hebben verschijnt, wellicht is er dan nieuws over de 45nm PS3 :)
Gewoon de huidige 40GB versie kopen, hardeschijf eruit en andere super stille schijf erin en je hoort hem niet meer. Bij mijn PS3 (heb 40GB versie) hoor je alleen de hardeschijf.
Zet hem niet in een kast neer maar gewoon los op de grond met overal ruimte. Ik laat hem 's nachts Folding@home draaien soms, terwijl ik er ongeveer 2 meter naast lig te slapen.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbelpost

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Nog 2 trailers voor gt5:p: http://www.gamed.nl/view/38903
Check die GT40 Carbon en driftbak! Laat maar komen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik las ergens dat GT5:P al de 26e beschikbaar zou komen op PSN, is dat zo? (kan nu niet kijken)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Shiver23 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:52:
Is 'gewoon' een Ford GT uit deze eeuw ;)

Ik vind de witte Ford GT LM Spec II uit GT4 wel mooier, ga ik ook nog ff de 1:18 versie van scoren :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.diecastfast.net/images/80515.jpg

(de nieuwe carbon versie is er ook in die-cast)
EfBe schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:08:
Ik las ergens dat GT5:P al de 26e beschikbaar zou komen op PSN, is dat zo? (kan nu niet kijken)
Is een beetje verwarring over, in sommige europese landen ligt GT5:P zelfs al in de winkel :o

[ Voor 51% gewijzigd door Sir_Killalot op 26-03-2008 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

Shiver23 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:52:
Potverdrie zeg, ik hoop toch echt dat ik vandaag gebeld wordt voor deze game!

Wel vervelend voor mijn afstudeerscriptie deze periode :S

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 17:05
Mijn ervaring met de ps3 wordt toch iets minder..
dit is de 2e die geen schijven meer wil lezen, hij stopte gewoon midden in een blu ray film :'(

Heb hem sinds eind november, dus in welgeteld 4 maanden 4 weken de ps3 opgestuurd..
hoop nu op een goede want wou gt5p halen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:08:
Bij DimensionPlus is hij reeds verkrijgbaar zie ik net!! je kan ook bestellen. Winkels zijn in Groningen en Doetinchem dacht ik.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:23:
[...]

Bij DimensionPlus is hij reeds verkrijgbaar zie ik net!! je kan ook bestellen. Winkels zijn in Groningen en Doetinchem dacht ik.
:)
code:
1
2
3
4
Postorder: voorradig 
Delft: 1-5 werkdagen 
Doetinchem: 1-5 werkdagen 
Groningen: voorradig

Volgens mij zijn hun nu de enige die hem al echt (in de winkel?) verkopen in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Laatst online: 07:41
Bij Dynabyte is ie ook al verkrijgbaar, nu ff douche en snel na de stad wohooo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Straks even in die gameshop vragen of ze al wat hebben ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T

Tribal_T

luxzenburcht schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:31:
Bij Dynabyte is ie ook al verkrijgbaar, nu ff douche en snel na de stad wohooo :)
Hoe weet je dat als ik vragen mag?

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tribal_T schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:38:
[...]

Hoe weet je dat als ik vragen mag?
https://www.dynabyte.nl/a...an-Turismo-5-Prologue-PS3

Beschikbaarheid: Op voorraad.

De meeste dynabyte's hebben hem dan al binnen :D
Ik vind het wel duur voor een Prologue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T

Tribal_T

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:40:
[...]

https://www.dynabyte.nl/a...an-Turismo-5-Prologue-PS3

Beschikbaarheid: Op voorraad.

De meeste dynabyte's hebben hem dan al binnen :D
Ik vind het wel duur voor een Prologue.
Doh! Stom even verder kijken dan je neus lang is, sorry.
Het is wel een poep centen voor een proloog, maar vergeet niet dat het een 'oneindig' spel is. Heb GT4 ook grijs gespeeld. Nu is het leuke dat je je tijden ook kan vergelijken met de online community ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11-09 09:33
ik koop em gewoon via PSN in de US voor 50 dollar = 32 euro ofzo of later als ie hier in de grabbelbakken ligt

enige waarvoor ik em zou kopen is de F1 wagen die erin zit, maar waarschijnlijk zou ik zover niet eens komen 2M credits :(

[ Voor 57% gewijzigd door Phusebox op 26-03-2008 11:47 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
ik twijfel nog of ik hem via PSN koop of gewoon op disc. Disc versie bevat wat meer content toch? o.a. HD intro en outro? Aan de andere kant lees ik dat de US versie weer extra auto's en tracks bezit. Msshn toch maar via PSN in de US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Net nog even een mail gestuurd naar Bol.com over de verzenddatum van de GT5:P bundel:
In antwoord op uw vraag kunnen wij u het volgende melden. Wanneer u een artikel reserveert kunt u ervan uit gaan dat u de bestelling ontvangt op de releasedatum.
Vrijdagavond dus eindelijk doen wat al in GT4 had moeten zitten, online coureurtje spelen :P
Pixxa schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:54:
ik twijfel nog of ik hem via PSN koop of gewoon op disc. Disc versie bevat wat meer content toch? o.a. HD intro en outro? Aan de andere kant lees ik dat de US versie weer extra auto's en tracks bezit. Msshn toch maar via PSN in de US?
Tracks zijn in beide versies hetzelfde en de US autolijst is ook alweer gewijzigd, zou best kunnen dat ze de extra auto's voor beide versies online gooien :)

[ Voor 41% gewijzigd door Sir_Killalot op 26-03-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand ook even checken of ie vandaag ook bij de frs te kopen is.... dat is toch best belangrijk voor mijn werktijd vandaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR
  • Laatst online: 04-09 16:48

Bl0cKeR

titel

Zo, net besteld via dynabyte incl. extra controller. Dank voor de tip, inanc!
Hopelijk morgen binnen, dan vermaak ik me wel dit weekend :)

sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Dat het het oneindig spel is neemt niet weg dat het onwenselijk is dat je nu dubbel moet betalen voor dezelfde content. Je zou als argument kunnen aanvoeren dat dit al zo'n komplete game is dat hij 45 euro waard is. Maar dan zou de 'echte' game dus de prijs moeten hebben van een add-on (als je kunt aantonen dat je prologue hebt) en dat gaat niet gebeuren. Waar ik bang voor ben is dat als ik deze game nu koop ik no-way bereid ben 65 euro te betalen voor extra auto's en tracks.

Op de één of andere manier vindt iedereen deze manier van verkopen acceptabel. In principe zou het me niet moet kunnen schelen (ik ben niet verplicht de prologue te kopen) maar toch irriteert het me dat ze er mee weg komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:56:
Wil iemand ook even checken of ie vandaag ook bij de frs te kopen is.... dat is toch best belangrijk voor mijn werktijd vandaag :D
Site zegt nog pre-order :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08-2023
Het is niet zo dat het spel net zo groot is als de oudere GT's???
Zijn het niet zo veel auto's en level's??? omdat hij zo goedkoop is.

Is het dus ook mogelijk om eerst weer je rijbewijs te halen en dan op te bouwen naar een vette bak, of kun je alleen maar met standaard auto's rondrijden

[ Voor 45% gewijzigd door tj.willems op 26-03-2008 12:02 ]

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een telefoontje met de shop........ hij is in de verkoop..... dit heeft toch echt serieuse gevolgen voor mijn werkdag.... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

tj.willems schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:00:

Is het dus ook mogelijk om eerst weer je rijbewijs te halen en dan op te bouwen naar een vette bak, of kun je alleen maar met standaard auto's rondrijden
Hij ziet eruit als de GT4:proloque. Wat tracks, bergje auto's en normale races.

Hmm lijkt erop dat diverse zaken em al verkopen.. Nu maar hopen op goed nieuws zo :(

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 26-03-2008 12:04 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
SinergyX schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:04:
[...]

Hij ziet eruit als de GT4:proloque. Wat tracks, bergje auto's en normale races.

Hmm lijkt erop dat diverse zaken em al verkopen.. Nu maar hopen op goed nieuws zo :(
Ik bedoel niet de grapichs maar de gameplay.....

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Heb je uberhaubt iets gelezen in deze threat?
Licences zitten er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je wel weer van begin af een moet beginnen, met een suzuki swift oid... maar om een ferrari F1 nou een "normale bak" te noemen vind ik ook weer iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
zAo schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:06:
[...]

Heb je uberhaubt iets gelezen in deze threat?
Licences zitten er niet in.
nee heb ik geen tijd voor sorry.... zal het nooit meer doen :'(

maar wil gewoon het spel kopen en dan niet teleurgesteld zijn.

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou het niet meer vol. Ik ga even langs de dynabyte.
:D Succes jongens. Ik ben over 15 minuten terug, met of zonder spel.

FRS krijgt hem nog.
Dynabyte wist van niks, waarschijlijk morgen zei hij omdat het zo op de site stond.
BARTSMIST is het antwoord :D
ik ben aan het spelen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Heb een PS3 + Paradise City gekocht.

Eerst even bij mijn ouders gespeeld (was toch bij hun in de buurt) en op hun gewone TV zag het er al allemaal leuk uit.

Zet thuis de PS3 in de multimedia opstelling neer en verbind hem met mijn wireless. Vergeet geheel Paradise te spelen, gezien ik bijzonder gecharmeerd was van de multimedia mogelijkheden.
Gisteravond de .20 patch gedraaid, colour of magic HD gekeken via MP11 icm PS3, werkte echt prachtig.

Dacht daarna eens Paradise te spelen. Nou, dat viel goed tegen.

Klaarblijkelijk is er een patch 1.10 voor Paradise uit, welke hij MOET installeren. Ik zet de download aan, een op 16% breekt hij af. Netwerk error. Leuk, maar mijn DivXsjes streamen gewoon, dus lijkt er niets mis te zijn met de verbinding.

Nogmaals geprobeert, maar hij blijft op de 16% steken. Aan mijn internet licht het echt niet (100mb/100mb xtranet), gezien ik meerdere apparaten heb die 24/7 draaien.

Is er een mogelijkheid om de 16% die hij al binnen heeft weg te mikken? Of als er een andere oplossing is om dit spel weer te kunnen spelen, hou ik mij ook aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt gelijk. Dat is niet zo :-) die 71 auto's ben je wel even zoet mee. maar er zitten niet zoveel banen in. Daarnaast zijn de auto's die er in zitten vooral in het 'hoge/dure' segment. terwijl er in de volledige GT ook veel normale wegautó's zitten. Komende jaar moet ik het dus nog doen zonder mijn echte auto in de game.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Play.com staat de order nog op "pre-ordered" ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08 10:18
Ik ga hem ook zo ff halen, net de free record shop gebeld hier in amsterdam, GT5P hebben ze op voorraad, en eentje appart gelegd voor me, wel een dure maand voor me qua games :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
Toffe lui daar bij Dynabyte, koop t spel krijg ik nog een leuk postertje en sticker erbij. Sta op het punt de deur uit telopen zegt ie " geef hem dat kartonne promotie bord". Staat in het magazijn zo'n bord van 1.5 bij 1 meter die ik over 2 weken af mag halen.

En nu me f40 unlocke.....

Edit met me dynabyte klanten kaart ook nog eens 10 % korting gekregen, wat wil een nederlander nog meer _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door luxzenburcht op 26-03-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik koop hem gewoon, ook om het feit dat de GT5 pas over een jaar uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

DaRKaNGLe694 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:08:
Is er een mogelijkheid om de 16% die hij al binnen heeft weg te mikken? Of als er een andere oplossing is om dit spel weer te kunnen spelen, hou ik mij ook aanbevolen.
Ik heb Paradise niet, maar andere games die hij wil patchen kan je bij mij ook overslaan gewoon op rondje drukken als hij vraagt om bevestiging tot patchen. Zo kan het iniedergeval wel bij Pro Evo 2008 en CoD 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand wellicht behoefte aan een X2vga2 kastje? Je kunt het b.v. gebruiken om een Playstation 3 op een (oudere) VGA monitor te gebruiken zonder dat er kwaliteitsverlies optreed. (ja ook 1080p).
Dit apparaat zet een component signaal om in een VGA signaal zonder kwaliteitsverlies. Meer info --> link: http://www.x2vga.com/
Ik verkoop het apparaat omdat ik inmiddels een LCD TV met HMDI ingang heb dus is het apparaatje nu overbodig geworden.

Features

• Delivers crystal clear 480p, 720p, 1080i and 1080p displays on standard VGA monitors.
• Adopts standard component video input, compatible with various gaming consoles and video devices, including the Playstation 3, Playstation 2, Wii, GameCube, Xbox 360, and Xbox.
• Includes two sets of component video Inputs, able to connect to two gaming consoles or video devices at the same time.
• Provides video pass-through function to switch images between PC and the gaming console by pressing one single button.
• Provides the exceptional 480i EasyViewTM feature for effortless setup in simplified 480i displays on VGA monitors.
• Provides advanced signal processing with great precision. Colors, resolutions, and details pop!
• Provides VESA standard separate H/V sync. and composite sync. for best compatibility.
• Provides Mode Indicator LED, which shows the current display mode (480i, 480p, 720p, 1080i, or 1080p).

Afbeeldingslocatie: http://www.x2vga.com/images/spacer.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.x2vga.com/images/x2vga2_appexamples_r2_c1.jpg

Bij interesse -> mail mij even op ivoschrien@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Pixxa schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:14:
En dat is dan alleen nog in Japan, EU-US zal zomer/eind 2009 worden als we terugkijken naar PD release geschiedenis :X

[edit] er gaan ook geruchten dat Prologue langzaam geupdate word naar de volledige versie: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=103989

[ Voor 14% gewijzigd door Sir_Killalot op 26-03-2008 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixxa schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:14:
zie ik je vanavond online?? even een agenda puntje maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:19:
[...]

zie ik je vanavond online?? even een agenda puntje maken :D
Kleine kans, lig eraan of ik hem vanavond al haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Goed nieuws voor mensen met de japanse Prologue, update komt eraan: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=103992

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luxzenburcht schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:14:
Toffe lui daar bij Dynabyte, koop t spel krijg ik nog een leuk postertje en sticker erbij. Sta op het punt de deur uit telopen zegt ie " geef hem dat kartonne promotie bord". Staat in het magazijn zo'n bord van 1.5 bij 1 meter die ik over 2 weken af mag halen.

Edit met me dynabyte klanten kaart ook nog eens 10 % korting gekregen, wat wil een nederlander nog meer _/-\o_
Bij Dimension Plus kost Prologue standaard al €39.99 en als je daar mee doet aan hun spaarsysteem kun je tot 25% korting op 2 games krijgen. Ook posters en standees krijg je daar wel mee, als je vraagt.
Dus met een Dynabyte-klantenkaart betaal je de normale prijs en zonder wordt je genaaid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T

Tribal_T

Sir_Killalot schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:19:
[...]

En dat is dan alleen nog in Japan, EU-US zal zomer/eind 2009 worden als we terugkijken naar PD release geschiedenis :X

[edit] er gaan ook geruchten dat Prologue langzaam geupdate word naar de volledige versie: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=103989
Je hebt gelijk:

Chris Hinojosa-Miranda, Associate Producer SCEA, heeft op het officiële Amerikaanse PlayStation Blog laten weten dat de release van Gran Turismo 5 nog een jaar op zich laat wachten.

Quote:
Also, to further clarify, GT5 is still about a year away. You should just decide now to buy it, enjoy it, go online and race against anyone and everyone, rank number one worldwide, get the girl (or guy) and become the most popular kid in town. The end.

Well lekker marketing gepraat trouwens maargoed

[ Voor 3% gewijzigd door Tribal_T op 26-03-2008 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Hoe bevalt de dual shock 3?

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar hij heeft wel gelijk :P Online feature is mi parade paardje van de GT5:P, de rest is enkel zoethoudertjes voor de echte GT5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Grannd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:15:
[...]

Ik heb Paradise niet, maar andere games die hij wil patchen kan je bij mij ook overslaan gewoon op rondje drukken als hij vraagt om bevestiging tot patchen. Zo kan het iniedergeval wel bij Pro Evo 2008 en CoD 4.
Die optie zal er best zijn, echter ik ben het patchen al begonnen, en nu heb ik die optie helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T

Tribal_T

DaRKaNGLe694 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:32:
[...]

Die optie zal er best zijn, echter ik ben het patchen al begonnen, en nu heb ik die optie helemaal niet.
Volgens mij kun je dat vinden onder game data beheer, ben er alleen niet volledig zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philotra
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

philotra schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:17:
Ik heb zitten kijken naar headsets voor de PS3 en mij leek de Logitech Digital Precision PC Gaming Headset wel wat, dan kan ik em ook gelijk gebruiken voor mijn pc. Deze heeft in ieder geval een USB aansluitng via een draad. Ik heb nog nergens kunnen vinden of hij wel of niet werkt, enig idee of hij gaat werken?
Niemand een idee? Tis wel gelijk weer een aardige aankoop en als ik niet eens weet of ie gaat werken... ik zou dolgraag van iemand horen of ie het doet of niet, al is het dan maar in theory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
luxzenburcht schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:14:

De PS3 combo met GT5 prologue is dus al te koop? Ik wil deze graag ook aanschaffen voor 399 (goede koop lijkt me?) maar zie op bol.com en andere sites dat het pas na 28 maart beschikbaar is. Ligt het spel (demo) dan wel al los in de winkel?

Edit: Bij consoleshop.nl staat gewoon: Voor 21:00 besteld morgen in huis. Dat kan dus eigenlijk ook niet?

http://www.consoleshop.nl...n-turismo-5-prologue.html

[ Voor 11% gewijzigd door peakaboo op 26-03-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
@Peakaboo

Spel ligt hier en daar al in de winkel.

Btw aangezien de verwachte interesse in GT5 prologue zou het misschien niet iets zijn om een apart topic ervoor te maken?
Het is danwel slechts een demo maar het is toch uitgebreider dan menig ander race spel en het is overduidelijk dat er veel interesse naar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:37
peakaboo schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:39:
[...]

De PS3 combo met GT5 prologue is dus al te koop? Ik wil deze graag ook aanschaffen voor 399 (goede koop lijkt me?) maar zie op bol.com en andere sites dat het pas na 28 maart beschikbaar is. Ligt het spel (demo) dan wel al los in de winkel?

Edit: Bij consoleshop.nl staat gewoon: Voor 21:00 besteld morgen in huis. Dat kan dus eigenlijk ook niet?

http://www.consoleshop.nl...n-turismo-5-prologue.html
Ah net te laat :P maar idd bij consoleshop staat ie: op voorraad. Ik kreeg vanmiddag een mailtje van consoleshop dat de status was veranderd van pre-order naar op voorraad..dus denk dat ze 'm dan gewoon hebben..

Overigens is de bundel bij de media-markt in Rotterdam 388,- (http://www.budgetgaming.nl/news/757.html)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRKaNGLe694 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:32:
[...]

Ik had een zelfde probleem met motorstorm een tijd terug.

Je doet er goed aan al je 'saved game data' weg te gooien. Probeer het dan nog eens.

Ik weet niet of het werkt, maar je weet het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:42:
@Peakaboo

Spel ligt hier en daar al in de winkel.

Btw aangezien de verwachte interesse in GT5 prologue zou het misschien niet iets zijn om een apart topic ervoor te maken?
Het is danwel slechts een demo maar het is toch uitgebreider dan menig ander race spel en het is overduidelijk dat er veel interesse naar is.
Ik heb nog nooit een console gehad (ja oke, N64 10 jaar geleden ofzo) en wil miss dus de PS3 halen + GT5. Die racegame heeft me altijd geboeid, maar heb het nooit gekocht (PS2 oid). Toen ik gister weer nieuwe HD filmpjes zag van dat spel, was ik verkocht.

Ik hang de PS3 mooi aan mijn 24 inch HP scherm en laat het geluid via mn Z-5500 lopen, dat wordt ongekend genieten lijkt mij!

Maar omdat ik niet zoveel afweet op dit gebied, vraag ik me af hoe dat nou zit met die combo pack. Leuke doos trouwens, je zult miss wat extra'tjes krijgen, maar ik heb liever gewoon dat keiharde zwarte ding met dat spel. Racen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Gusev schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:46:
[...]

Ah net te laat :P maar idd bij consoleshop staat ie: op voorraad. Ik kreeg vanmiddag een mailtje van consoleshop dat de status was veranderd van pre-order naar op voorraad..dus denk dat ze 'm dan gewoon hebben..

Overigens is de bundel bij de media-markt in Rotterdam 388,- (http://www.budgetgaming.nl/news/757.html)
Klopt, maar dat is voor mij 2uur treinen zowat. Als er dan wat mis is met mijn console (of game) dan moet ik helemaal terug daarheen. Betaal liever 1 tientje meer voor support binnen een straal van 15km :) Dat houd ik in gedachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

*O* *O*
Ik wou al bijna de europese versie gaan kopen.
Nu hopen dat ze ook alle auto's drift mode en split screen mee geven in de update.
Ik verwacht van wel aangezien de download weer hervat kan worden, grote update dus *O*

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:11:
[...]

je hebt gelijk. Dat is niet zo :-) die 71 auto's ben je wel even zoet mee. maar er zitten niet zoveel banen in. Daarnaast zijn de auto's die er in zitten vooral in het 'hoge/dure' segment. terwijl er in de volledige GT ook veel normale wegautó's zitten. Komende jaar moet ik het dus nog doen zonder mijn echte auto in de game.
Jammer de Citroen C3'tjes enzovoort hadden toch hun charme! Dat je een ronde tijd onder de 1 minuut kan maken met een F40, dat zie ik wel ja maar probeer het eens onder 2 minuten met een C3-tje!

En je moet ok wennen aan hoe de auto's rijden, sport auto's rijden duidelijk anders dan "simpelere" weg modelletjes!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:57
philotra schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:38:
[...]

Niemand een idee? Tis wel gelijk weer een aardige aankoop en als ik niet eens weet of ie gaat werken... ik zou dolgraag van iemand horen of ie het doet of niet, al is het dan maar in theory.
Ik denk dat je er wel van kan uitgaan dat die het doet. Heb er zelf ook een Logitech usb headset aan hangen en die doet het perfect. Gewoon aansluiten en naar randinstellingen en hem daar laten detecteren. Ik voorzie geen problemen.
Ik kijk zelf uit naar een Logitech Vantage BT Headset. Ik zag laatst dat die ook bestelbaar is geworden vanaf hun website, maar met 80 euro vind ik die nog een beetje te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
peakaboo schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:48:
[...]

Klopt, maar dat is voor mij 2uur treinen zowat. Als er dan wat mis is met mijn console (of game) dan moet ik helemaal terug daarheen. Betaal liever 1 tientje meer voor support binnen een straal van 15km :) Dat houd ik in gedachten.
haha je hebt ook helemaal gelijk hoor, maar misschien zijn er mensen die toevallig de bundel willen EN in rotterdam wonen :)

Strakjes maar ff voor de zekerheid bellen met consoleshop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 19:49
Ik heb gebeld naar MM over die Aanbieding die Den Haag en Rijswijk in de folder stond.
Dat mens wist ten eerste niet wat een PS3 was en toen zei ze nog dat het niet in de folder stond(duh -.-) en dat het volgens haar dan alleen daar is. Of ik haar moet geloven is een andere zaak.
Ik hoop toch echt wel dat die aanbieding overal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gt5:p nu binnen, is aanhet installen... wel 2,5 gb nodig voor de install dus warschijnlijk moet er geschrapt worden in gamedata... (ik had sowieso te weinig ruimte iv ydl installatie...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Gusev schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:53:
[...]

haha je hebt ook helemaal gelijk hoor, maar misschien zijn er mensen die toevallig de bundel willen EN in rotterdam wonen :)

Strakjes maar ff voor de zekerheid bellen met consoleshop..
Kun je mij daarover even contacteren als ze deze op voorraad hebben? Ik denk dat ik hem dan nog vandaag (voor 9u) bestel bij hun, dan heb ik 'm morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 23:48
Negaiido schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:53:
Ik heb gebeld naar MM over die Aanbieding die Den Haag en Rijswijk in de folder stond.
Dat mens wist ten eerste niet wat een PS3 was en toen zei ze nog dat het niet in de folder stond(duh -.-) en dat het volgens haar dan alleen daar is. Of ik haar moet geloven is een andere zaak.
Ik hoop toch echt wel dat die aanbieding overal is.
Zag het staan in de folder van de MM in Rotterdam. GT5 prologue voor maar 37 euro en ja dan is de vraag of dit ook geldt in andere filialen.

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Tribal_T schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:35:
[...]

Volgens mij kun je dat vinden onder game data beheer, ben er alleen niet volledig zeker van.
Dan gaan we daar even spitten. Ik was gisteren iets te geirriteerd om er verder naar te kijken. Bedankt zo ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GT5:P

Zit een sticker voorop van Download de Trailer van deze game in HD gratis via de PSStore.
FULL HD
- MP 16 players online
- 6 circuits(London City, Eiger Nordwand, Suzuka, Daytona, High Speed Ring & Fuji Speedway)
- meer dan 60 auto's o.a. Nissan GT-R, Ferrari F430, Aston Martin DB 9, BMW M3, Audi R8

Installeren duurt ongeveer 5-10 minuten. (2,5GB hoorde ik net)

De update download werkt niet bij mij :( kijk nu de intro filmpje.
Heb net een event gespeeld. Super :o
Hij download nu de update. Dat duurt pas lang.:(

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Potjandrie... MOET je eerst de game installeren voordat je kan gaan spelen...

Moet ik nog langer wachten!

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:57:
Heb gt5:p nu binnen, is aanhet installen... wel 2,5 gb nodig voor de install dus warschijnlijk moet er geschrapt worden in gamedata... (ik had sowieso te weinig ruimte iv ydl installatie...)
Jij hebt hem online gekocht? wat kost gt5 Prol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 08:39

Convoy

g44p

FRS Utrecht heeft ze ook op voorraad O-)

Afbeeldingslocatie: http://www.freekweb.nl/IMAGE_010.jpg

laat de regen maar komen! >:)

*installing*

*updating*

[ Voor 9% gewijzigd door Convoy op 26-03-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vanmiddag telefoontje hopelijk voor die van mij :) Hij was nog niet binnen :P (de GT5 pack).

Maarja, wordt eerst PS3 installeren, testen, spelen, testen, spelen, testen spelen.. en moet ik GT5:P ook nog spelen :P Wordt drukke avondjes :D Maarja, weekend komt eraan ;)

Edit: FRS Gouda heeft em dus niet :P

[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 26-03-2008 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
LOL! Heb 2 weken vrij... Prologue is dus een mooie bonus voor mij!

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:06:
[...]

Jij hebt hem online gekocht? wat kost gt5 Prol?
frs wageningen heeft hem op voorraad en wat ik zo lees hier bijna elka frs gok ik.. hij koste 45E en is nu de update aan het downen... :D ben zo blij als een klein kind! haha

edit: voor de mensen die vanavond even het online gebeuren willen testen van gt5:p... ik host vanavond om 8 uur een race.. voeg me toe als je mee wil doen.. meer info over meer online dingen hier

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:09:
[...]

frs wageningen heeft hem op voorraad en wat ik zo lees hier bijna elka frs gok ik.. hij koste 45E en is nu de update aan het downen... :D ben zo blij als een klein kind! haha

edit: voor de mensen die vanavond even het online gebeuren willen testen van gt5:p... ik host vanavond om 8 uur een race.. voeg me toe als je mee wil doen.. meer info over meer online dingen hier
Nog even wat, ik meen dat je via de power unlimited 7.50 korting krijgt op een game bij de frs.
Is dat ook bij gt5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:18:
[...]

Nog even wat, ik meen dat je via de power unlimited 7.50 korting krijgt op een game bij de frs.
Is dat ook bij gt5?
geen idee, via www.frs.nl kan je naar klanten service en daar je filiaal even opbellen, die kunnen het je gelijk vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
PS3 is voorradig bij consoleshop (de combo met GT5)!

Edit: Besteld! (morgen in huis hopelijk)

[ Voor 29% gewijzigd door peakaboo op 26-03-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi weet een van jullie of binnenkort een ps3 pack incl rumble controller(s) geleverd gaat worden? aangezien ik niet ontzettend veel haast hebt bij het aanschaffen van een ps3. en toch graag wil trillen van genot.

Nu kan ik ze natuurlijk los aanschaffen, maar dat vind ik zonde van het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:18:
[...]

Is dat ook bij gt5?
Is pas vanaf 50 euro :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T

Tribal_T

freekweb schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:06:
FRS Utrecht heeft ze ook op voorraad O-)

[afbeelding]

laat de regen maar komen! >:)

*installing*

*updating*
*¿¿ervaring??*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
peakaboo schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:22:
PS3 is voorradig bij consoleshop (de combo met GT5)!

Edit: Besteld! (morgen in huis hopelijk)
super! zit op stage dus kon ff niet bellen tnx voor het melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 19:49
_VooDooMen_ schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:59:
[...]

Zag het staan in de folder van de MM in Rotterdam. GT5 prologue voor maar 37 euro en ja dan is de vraag of dit ook geldt in andere filialen.
Nee ik bedoel de aanbieding van Uncharted + Ratchet & Clank plus PS3 natuurlijk voor 399 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
Gaat die update van gt 5 ook zo traag bij jullie, dan springt het statusbalkje 1 mm vooruit om vervolgens weer terug te springen 8)7
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.