Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 62.204 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Gusev schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:29:
[...]

super! zit op stage dus kon ff niet bellen tnx voor het melden!
Geen probleem, ik ben superenthousiast :D M'n eerste echte console :P Ben heel benieuwd hoe het gamed op m'n 24 inch TFT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Zojuist mijn eerste race gereden met een Integra op Highspeed ring...

Om heel eerlijk te zijn mis ik een beetje de WOW factor...

Verder voelen de menuutjes niet heel erg Gran Turismo aan zeg maar...
Tevens vind ik het door de dealers heengaan bagger... je moet scrollen van links naar rechts om ze langs te gaan... had ze liever allemaal in beeld gehad met wat kleinere pictogrammetjes.

Verder zitten er ook (langere) laadtijden wanneer je auto's wilt bekijken... deze waren nooit zo lang bij vorige delen...

Verder rijdt het wel goed hoor! Zo eens even verder kijken wat er nog meer te halen valt!

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08-2023
peakaboo schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:32:
[...]

Geen probleem, ik ben superenthousiast :D M'n eerste echte console :P Ben heel benieuwd hoe het gamed op m'n 24 inch TFT.
Ik kan zeggen dat het goed te doen is, heb gisteren ook op scherm aangesloten... 24"

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luxzenburcht schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:31:
Gaat die update van gt 5 ook zo traag bij jullie, dan springt het statusbalkje 1 mm vooruit om vervolgens weer terug te springen 8)7
Ja,

6GB is de gamedata bij mij. Hij download een paar GB

FRS Lelystad belt me net terug, ik had me telefoon nummer achtergelaten. Daar is die net binnen gekomen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:36:
[...]

Ja,

6GB is de gamedata bij mij. Hij download een paar GB

FRS Lelystad belt me net terug, ik had me telefoon nummer achtergelaten. Daar is die net binnen gekomen.
ik heb hem bijna binnen maar het gaat idd erg traag... neem aan dat ie dan wel aardig essentieel is met zo'n grootte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

leech1984 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:34:
[...]

Gisteren heb ik nog berg rondjes gereden in GT4 (PS2) om nog even 'into the feeling' te komen zegmaar, dus ben echt benieuwd.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:39

Convoy

g44p

luxzenburcht schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:31:
Gaat die update van gt 5 ook zo traag bij jullie, dan springt het statusbalkje 1 mm vooruit om vervolgens weer terug te springen 8)7
ja hier is ie ook nog steeds bezig met updaten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

leech1984 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:34:
[...]

Verder voelen de menuutjes niet heel erg Gran Turismo aan zeg maar...
Tevens vind ik het door de dealers heengaan bagger... je moet scrollen van links naar rechts om ze langs te gaan... had ze liever allemaal in beeld gehad met wat kleinere pictogrammetjes.

Verder zitten er ook (langere) laadtijden wanneer je auto's wilt bekijken... deze waren nooit zo lang bij vorige delen...

Verder rijdt het wel goed hoor! Zo eens even verder kijken wat er nog meer te halen valt!
Oei dat is nog niet echt positief. Menu vond ik in GT4 redelijk moet ik zeggen, was ook één en ander op aan te merken. Maar wat je zegt klinkt vervelend.

Maar dan even over de gameplay want daar gaat het natuurlijk om. Hoe rijd het, responsive, cornering, geluid van de autos, tracks?

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Met name het 'slippende banden door de bocht' geluid, was vrij matig in GT4 :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ja het is de prologue versie.. Zo word GT5 duidelijk niet

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 19:19
SinergyX schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:46:
Dat was echt het geluid waardoor je gewoon een cd ging luisteren.. Ik ben aan het twijfelen of ik vanmiddag Everybody's Golf of GT5;P meeneem uit de stad. Ik wil ze allebei, maarja je kan er toch maar één tegelijk spelen.... Ik las net op IGN dat Everybody's Golf World Tour en EG Out of bounds exact hetzelfde zijn alleen andere titel en boxshot. Verder is er nog niets bekend over localisatie. Anders koop ik GT5 en import ik EG... twijfels twijfels twijfels... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Tribal_T schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:45:
[...]

Oei dat is nog niet echt positief. Menu vond ik in GT4 redelijk moet ik zeggen, was ook één en ander op aan te merken. Maar wat je zegt klinkt vervelend.

Maar dan even over de gameplay want daar gaat het natuurlijk om. Hoe rijd het, responsive, cornering, geluid van de autos, tracks?
Responsive: Auto reageert op ALLES wat je doet, gewoon goed dus
Cornering: Zolang je weet welke auto je gebruikt (FF, FR etc) gaat het ook gewoon prima
Geluid van de auto: Verschillende geluiden wanneer je van camera verandert, moet nog even vergelijken met verschillende auto's (in andere delen willen auto's weleens hetzelfde klinken)
Tracks: Lighting etc is prachtig, tribunes etc veel minder... de atmosfeer om de tracks heen kon toch wat beter mijns inziens.

Begrijp me niet verkeerd, ben een groot GT fan van het eerste uur, maar het kan gewoon beter op bepaalde punten.

En ik zie dit deel dan ook niet als demo voor GT5, maar een opzichzelf staand deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:41
Ergens vind ik het niet zo netjes van die update (dat ie traag gaat zal wel komen doordat iedereen hem aan t downe is).

Maar stel dat ik geen internet heb (ja die mensen zijn er nog), kan ik dus geen GT spelen, dat er updates zijn is natuurlijk een goeie zaak maar al voor de release? En dan ook nog een patch van x gb, dacht dat alleen relic dat deed.
Maja hij staat nu op +/- 7 % na 3 kwartier dus nog ff geduld en dan kan t knalle beginne.

Kun je trouwens al gelijk online of moet je eerst wat auto's unlocke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 04-09 21:20
SinergyX schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:46:
Dat is er nog steeds: http://www.gtplanet.net/exclusive-ferrari-f40-video/

Maar na wat filmpjes van driftende auto's op Youtube bekeken te hebben moet ik zeggen dat het geluid wel klopt, maar van mij mag het wel wat zachter :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
luxzenburcht schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:51:
Ergens vind ik het niet zo netjes van die update (dat ie traag gaat zal wel komen doordat iedereen hem aan t downe is).

Maar stel dat ik geen internet heb (ja die mensen zijn er nog), kan ik dus geen GT spelen, dat er updates zijn is natuurlijk een goeie zaak maar al voor de release? En dan ook nog een patch van x gb, dacht dat alleen relic dat deed.
Maja hij staat nu op +/- 7 % na 3 kwartier dus nog ff geduld en dan kan t knalle beginne.

Kun je trouwens al gelijk online of moet je eerst wat auto's unlocke?
Op de prologue disc staat update 2.16 die je nodig hebt om te spelen... ikzelf zat op 2.10 en was binnen 15 minuten ge-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de duidelijkheid, ik heb de update geannuleerd, je kan wel gewoon spelen zonder te updaten hoor.
De update duurt echt super lang.

250KB Minimum schijfruimte benodigd volgens het hoesje :D

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:57:
Voor de duidelijkheid, ik heb de update geannuleerd, je kan wel gewoon spelen zonder te updaten hoor.
De update duurt echt super lang.

250KB Minimum schijfruimte benodigd volgens het hoesje :D
hier is ie bijna klaar... ging toch nog redelijk snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Ligt er ook wel aan wat voor lijn je hebt liggen, een 1.5 mbit verbinding van HetNet lijkt me niet fijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:09
bramberk15 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:15:
Jep Play.com rekent geen verzendkosten!! Zou iedereen moeten doen :)

Als ik je een advies mag geven: koop de pack met Uncharted en Ratchet&Clank voor €400 en dan GT5p voor €28 erbij. Heb je voor €428 een ps3 icm 3 top-spellen die bijzonder geschikt zijn om aan iedereen te laten zien wat de ps3 in zijn mars heeft.
Bedankt ja, ik had hetzelfde idee. Al zou ik de andere twee titels niet meteen gekocht hebben, is allederie voor €28 de beste optie
KappeNou schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:16:
G25 kan idd gewoon. Ook de driving force pro die ik heb met het GT logo erin inplaats van dat lelijke logitech logo :9 Maar ik ga natuurlijk wel het nieuwe stuur kopen special voor GT op de PS3 zodat je tijdens het rijden je auto kan afstellen :D

nieuws: Logitech introduceert racestuur voor Gran Turismo op PS3
Ook n goede tip, ziet er strak uit voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Sir_Killalot schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:05:
Ligt er ook wel aan wat voor lijn je hebt liggen, een 1.5 mbit verbinding van HetNet lijkt me niet fijn :P
dsl2+ 20Mb/s ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:42
m4yall schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:49:
[...]

Dat was echt het geluid waardoor je gewoon een cd ging luisteren.. Ik ben aan het twijfelen of ik vanmiddag Everybody's Golf of GT5;P meeneem uit de stad. Ik wil ze allebei, maarja je kan er toch maar één tegelijk spelen.... Ik las net op IGN dat Everybody's Golf World Tour en EG Out of bounds exact hetzelfde zijn alleen andere titel en boxshot. Verder is er nog niets bekend over localisatie. Anders koop ik GT5 en import ik EG... twijfels twijfels twijfels... ;)
Ik zit nu wel heel erg op hete kolen hier op mijn werk. Wil GT5:P halen!

http://www.psonly.nl/videos/791/Gran_Turismo_5_Prologue/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1Mbit lijn meer dan 1Mbit lijn van KPN :( Download meestal rond 150kb p/s.` :X

Krijg weer, er is een fout opgetreden :( Als het weer niet lukt dan verwijder ik even alle gamedata en dan weer proberen. Nog iemand anders last ?

- 96 Auto's in totaal.(lees het net in de handleiding)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Dat gaat niet lukken met een 1 Mbit lijn, denk dat je 1.5/2 Mbit hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:04:
GT5:P

Zit een sticker voorop van Download de Trailer van deze game in HD gratis via de PSStore.
FULL HD
- MP 16 players online
- 6 circuits(London City, Eiger Nordwand, Suzuka, Daytona, High Speed Ring & Fuji Speedway)
- meer dan 60 auto's o.a. Nissan GT-R, Ferrari F430, Aston Martin DB 9, BMW M3, Audi R8

Installeren duurt ongeveer 5-10 minuten. (2,5GB hoorde ik net)

De update download werkt niet bij mij :( kijk nu de intro filmpje.
Heb net een event gespeeld. Super :o
Hij download nu de update. Dat duurt pas lang.:(
m.a.w. ik kan hem net zo goed in de PS Store kopen? Is tie daar al beschikbaar en wat kost tie daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
peakaboo schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:22:
PS3 is voorradig bij consoleshop (de combo met GT5)!

Edit: Besteld! (morgen in huis hopelijk)
Dit staat er in een mailtje van hun die ik net binnenkreeg:

"Het klopt dat hij bij ons wel al op voorraad is. Als u deze voor 21:00 vandaag bestelt dan wordt hij morgen bij u bezorgd."

Ik ga even mijn Bol.com order cancellen, scheelt ook weer 2 eu verzendkosten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixxa schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:26:
[...]

m.a.w. ik kan hem net zo goed in de PS Store kopen? Is tie daar al beschikbaar en wat kost tie daar?
Store update's zijn op Donderdag, (Dat weet je toch wel als PS3 gebruiker). Maar ik denk zelf niet dat die morgen daar komt, wat de officiele release is nog steeds de 29ste. Denk dat hij even duur word als in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Sir_Killalot schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:26:
[...]

Dit staat er in een mailtje van hun die ik net binnenkreeg:

"Het klopt dat hij bij ons wel al op voorraad is. Als u deze voor 21:00 vandaag bestelt dan wordt hij morgen bij u bezorgd."

Ik ga even mij Bol.com order cancellen, scheelt ook weer 2 eu verzendkosten :+
Ja ik heb gebeld met hun en die is idd voorradig. Had meteen besteld met ideal, morgen in huis whoo hoo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:30:
[...]

Store update's zijn op Donderdag, (Dat weet je toch wel als PS3 gebruiker). Maar ik denk zelf niet dat die morgen daar komt, wat de officiele release is nog steeds de 29ste. Denk dat hij even duur word als in de winkel.
Ahja, heb mn ps3 nog geen week he:) was nog niet helemaal op de hoogte! Blu-ray kopen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb GT5 Prologue inderdaad net in de schappen bij de Media Markt zien liggen, ben benieuwd! Zal helaas nog even wachten zijn op het ECHTE vervolg..

Modbreak:Wist je dat we op Tweakers.net een spciaal deel hebben om je spullen te verkopen? http://tweakers.net/aanbod

[ Voor 79% gewijzigd door TheZeroorez op 26-03-2008 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
je kan hem hier ook neerzetten: http://tweakers.net/aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou nou zeg, jullie hebben wel weer lekker mazzel in Nederland met al die snelle leveringen.
Ik wacht nog steeds op een bericht van amazon dat mijn GT5P bundel verzonden is. Moet volgens mij wel vandaag komen wil ik het op vrijdag thuis ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziijn er meer mensen die gt5:p spelen en die het erg vervelend vinden dat de bestuurders kant rechts is in de auto's???? en zo ja weet er ook iemandof hier in een oplossing voor is????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:52:
ziijn er meer mensen die gt5:p spelen en die het erg vervelend vinden dat de bestuurders kant rechts is in de auto's???? en zo ja weet er ook iemandof hier in een oplossing voor is????
Bij mij is het links ? :S heb je wel PS3 op nederlands menu staan ?
Kijk naar je instellingen. Zet alles op KM/PK/Nm e.d. misschien helpt dat.

- Ik kan de update nog steeds niet downloaden, ik krijg een fout melding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

mss download hij de update niet omdat de game eigenlijk pas de 28ste released wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Vind het niet erg, veel auto's zijn alleen maar met het stuur aan de rechter kant geleverd, wel zo realistisch om dat ook in het spel te doen. Zijn alle Japanse auto's (bv 350Z) met het stuur aan de rechter kant of alleen de auto's die alleen in japan zijn geleverd? (zoals de R43).
En nee dit valt niet op te lossen :P

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:07
Je rijd niet toevallig enkel in japanse auto's? (rechtsgestuurd)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:54:
mss download hij de update niet omdat de game eigenlijk pas de 28ste released wordt?
Hee dankjewel dat is een goeie.

Ik doe de update nu voor de 4de keer. Hopen dat die nu wel klaar is dan.

Iemand anders die al online kan spelen zonder een vraag of je de update wilt downloaden ?

- In Japan is de Download versie 480 Yen goedkoper. (paar euro)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:41:
Heb GT5 Prologue inderdaad net in de schappen bij de Media Markt zien liggen, ben benieuwd! Zal helaas nog even wachten zijn op het ECHTE vervolg..
Hoe duur is gt 5:p bij Mediamarkt?

[ Voor 73% gewijzigd door TheZeroorez op 26-03-2008 15:41 ]

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

goed nieuws! update werkt >:)

ttp://www.freekweb.nl/IMAGE_011.jpg

Anders post je even een thumbnail :)

[ Voor 27% gewijzigd door een moderator op 26-03-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:05:
[...]

Bedankt ja, ik had hetzelfde idee. Al zou ik de andere twee titels niet meteen gekocht hebben, is allederie voor €28 de beste optie
[...]

En hier is wel belangstelling voor R&C en Uncharted, kun je direct doorverkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ferry34 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:05:
[...]

[...]

Waar kan je 40gb ps3, plus de twee spellen (R&C+Uncharted) halen voor 400 euro?

Iemand enig idee hoe het beeld eruit zal zien op een Panasonic Plasma (Panasonic TH-42PA50E)? De maximale reso van deze tv is 852*480. Ik heb in het boekje gelezen dat het toestel 720p aankan (via component) en dat zal dan gedownscaled worden. Volgens mij kan ie ook 1080i aan.

[ Voor 26% gewijzigd door wilmundo op 26-03-2008 15:28 ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:10:
goed nieuws! update werkt >:)

afbeelding
Is dat niet stiekem de installatie van het spel zelf :D.

Hij is nu bij mij voor de 4de keer aan het updaten. En nu gaat het sneller dan eerst. Hoop dat die zo klaar is. Anders laat ik het gewoon hierbij en speel ik vandaag maar single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:24:
[...]

Is dat niet stiekem de installatie van het spel zelf :D.

Hij is nu bij mij voor de 4de keer aan het updaten. En nu gaat het sneller dan eerst. Hoop dat die zo klaar is. Anders laat ik het gewoon hierbij en speel ik vandaag maar single player.
nee... installatie had ik al lang achter de rug... heb het een stuk of 10x moeten proberen voordat de Nu update er doorheen was. Nu lekker online racuh >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:41
Na 3 Battlestar galactica afleveringe zit ie hier nu op 80 %, ik denk dat die errors komen doordat de server overbelast is en ze nieuwe downloads gewoon blocken.

Toch wel erg al 4 uur in bezit van GT5 en nog geen meter gereden :).

Edit $%@%$@%@ nu "an error occured during the download " Lekkerrrrrrrr

[ Voor 13% gewijzigd door luxzenburcht op 26-03-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen bekend met de Joytech Fusion RGB kabel?
Hij is me namelijk wel erg goedkoop dus ben er niet al te zeker over.
Zit komende maanden namelijk nog aan een sd tv vast -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, topic wordt zo een beetje ondergesneeuwd door GT5 niet? :) Eigen topic misschien?

Ik heb na het lezen en zien van meerdere viking (p)reviews en filmpjes toch maar besloten de pre-order te cancellen en heb deze nu geswitched voor Dark Sector.
Die lijkt mij echt heel vet :) ook nog een veel beter cijfer overigens (i know boeit niet veel, maar toch).
Komt 4 April (ja volgende week al) uit en heb hier nog niet veel over gehoord..
Afbeeldingslocatie: http://media.dimensionplus.nl/autogen/571124-185.jpg

Nog lui die niet zozeer geinteresseerd zijn in alleen GT5 :P maar ook in andere games zoals bovenstaande?
Staat trouwens al een videoreview van op IGN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:30:
Zijn er hier mensen bekend met de Joytech Fusion RGB kabel?
Hij is me namelijk wel erg goedkoop dus ben er niet al te zeker over.
Zit komende maanden namelijk nog aan een sd tv vast -O-
Je bent niet de enige ;)

Valt me trouwens nog mee hoe GT5 eruit ziet op een SD tv:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=irzjrCOgD9A]

En dat filmpje is al behoorlijk brak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ter informatie:

Mediamarkt Rotterdam Centrum heeft de PS3 GT5P-pack ruim voorradig liggen, voor 388 euro.
Zometeen na m'n werk maar ff langs!

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Sir_Killalot schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:40:
[...]

Je bent niet de enige ;)

Valt me trouwens nog mee hoe GT5 eruit ziet op een SD tv:

[video]

En dat filmpje is al behoorlijk brak :+
Ok keuze gemaakt. Als ik vanmiddag GT5;P tegenkom gaat ie mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08 10:18
m4yall schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:44:
[...]

Ok keuze gemaakt. Als ik vanmiddag GT5;P tegenkom gaat ie mee :)
Zag wel een paar strafpuntjes in die race :P

Hebe r ook zin in, nog 2 uurtjes en ik kan ook naar huis van werk.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
NeoSoulStar schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:53:
[...]

Zag wel een paar strafpuntjes in die race :P

Hebe r ook zin in, nog 2 uurtjes en ik kan ook naar huis van werk.. :*)
Ik nog 1 uurtje werken en dan nog wel richting stad, maar dat is onderweg. Wat ik ook mooi vond in het filmpje was dat de Evo flink door zijn veren gaat als er hard word geremd. Het ziet er allemaal wel realistisch uit :). Ook toen de bestuurder remde en wou sturen werd ie snel wakker geschud dat dat niet helemaal de bedoeling is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Helaas, ik moet wachten tot morgen ochtend ;( Naja, tot morgenavond, moet hele dag werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestrodesigns
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 16:02
Even n vraagje tussendoor: Zijn er eigenlijk al games die een beetje gebruik maken van Full HD? (1080 ipv 720)

Ik heb mn PS3 pas net en icm een sony bravia is het een heerlijk apparaat, maar het valt me op dat al mn spellen terugschalen naar 720... Niet dat dit er heel beroerd uitziet, maar ik ben wel eens benieuwd naar t bakkie op z'n volledige kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:32
Op play.com staat nog altijd een release datum van 28 Maart voor GT5P
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:36
Ok daar gaat me rust... Aangezien ik de enige ben met een ps3 in de vriendengroep, kreeg ik vanmiddag een sms met de tekst: Vanav komen we even langs, we hebben een cadeautje voor je ps3 gekocht.

Needless to say dat die gasten allemaal Gran Tourisme freak fans zijn van de eerste bodem..

(gaat me inwondende vriendin leuk vinden aankomende weken....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 00:03

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Net bij Dynabyte een exemplaar van GT5P gekocht.. 40 euro.. ben benieuwd naar de game! ;)

Cheers

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 21:54
maestrodesigns schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:03:
Even n vraagje tussendoor: Zijn er eigenlijk al games die een beetje gebruik maken van Full HD? (1080 ipv 720)

Ik heb mn PS3 pas net en icm een sony bravia is het een heerlijk apparaat, maar het valt me op dat al mn spellen terugschalen naar 720... Niet dat dit er heel beroerd uitziet, maar ik ben wel eens benieuwd naar t bakkie op z'n volledige kunnen...
Dan moet je GT5 Prologue kopen :P 1080p support

Hier ook bezig met installeren/updaten :D

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

WizzieJP schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:07:
Net bij Dynabyte een exemplaar van GT5P gekocht.. 40 euro.. ben benieuwd naar de game! ;)

Cheers
Kon ook niet meer wachten en net met een vermoeiende snelheid richting stad gefietst om mijn gereserveerde exemplaar op te halen. Staat nu 10 min aan, installatie is gedaan wat ik wel lang vond duren, en nu dus de inmiddels al gevreesde update.

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
cojones81 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:07:
Ok daar gaat me rust... Aangezien ik de enige ben met een ps3 in de vriendengroep, kreeg ik vanmiddag een sms met de tekst: Vanav komen we even langs, we hebben een cadeautje voor je ps3 gekocht.

Needless to say dat die gasten allemaal Gran Tourisme freak fans zijn van de eerste bodem..

(gaat me inwondende vriendin leuk vinden aankomende weken....)
Hahahaha :D Maar wel een aardig gebaar van je vrienden toch :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:37:
Wow, topic wordt zo een beetje ondergesneeuwd door GT5 niet? :) Eigen topic misschien?

Ik heb na het lezen en zien van meerdere viking (p)reviews en filmpjes toch maar besloten de pre-order te cancellen en heb deze nu geswitched voor Dark Sector.
Die lijkt mij echt heel vet :) ook nog een veel beter cijfer overigens (i know boeit niet veel, maar toch).
Komt 4 April (ja volgende week al) uit en heb hier nog niet veel over gehoord..
[afbeelding]

Nog lui die niet zozeer geinteresseerd zijn in alleen GT5 :P maar ook in andere games zoals bovenstaande?
Staat trouwens al een videoreview van op IGN.
Waarom die opmerking over Viking BfA? Ik heb ook P/R-eviews gelezen die toch verrast waren door het spel en dat het leuker en beter in elkaar stak dan ze vooraf dachten.
Meerdere sites tipten hem als mogelijk toppertje.

Maar Dark Sector is ook goed natuurlijk, Condemed 2 lijkt me ook vet maar dat is niet goed voor mijn zenuwen..scary crap man.

Over GT5P: Nog steeds die stofzuigergeluiden, en overdreven bandengejank.
Wanneer gaan ze nou eens soundtracks nemen van the real deal? een M3 klinkt in het echt bijvoorbeeld niet bzzzzzzzbrrrbzzzwhooom maar > WRRRROOOHMWHROM ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn nieuwe screenshots van gta, ingame multiplayer.
http://www.gta4.net/screenshots/

Kan niet zeggen dat ik er weg van ben :(
Maar ergens wel een must-have.
Er komen wel een aantal games uit komende tijd, dus heb nog steeds geen preorder gedaan.

Viking:
6,3 - 6 - 9,5 (die laatste spreekt de eerste 2 tegen he?)
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/942959.asp

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:11:
[...]
Wanneer gaan ze nou eens soundtracks nemen van the real deal? een M3 klinkt in het echt bijvoorbeeld niet bzzzzzzzbrrrbzzzwhooom maar > WRRRROOOHMWHROM ! :+
Balen. Test Drive Unlimited was de eerste met originele geluiden. Dat vond ik ook een relaxte game. Misschien dat Racedriver Grid wel soundtracks heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:42

Grannd

da Granndest

En mijn broertje heeft ook de laatste GT5P weggegrist bij de FRS en komt zo thuis, eindelijk eens degelijk splitscreen racen op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
m4yall schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:13:
[...]

Balen. Test Drive Unlimited was de eerste met originele geluiden. Dat vond ik ook een relaxte game. Misschien dat Racedriver Grid wel soundtracks heeft?
Ben ook met volle vreugde aan het wachten op GRID, volgens mij wordt dat echt een doorbraak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een tip voor een tien meter hdmi kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:06

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:17:
Iemand een tip voor een tien meter hdmi kabel?
Koop een 10 meter HDMI kabel? :?

Wat is je vraag precies?
Of je een kabel van €20 moet kopen of een Monster Cable van €100?
Ga daar aljeblieft niet over beginnen, want die discussie hebben we al te vaak gehad...
maestrodesigns schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:03:

Zoals gezegd heeft GT5 Prologue 1080p-support.
Maar ook andere games kunnen 1080p uitspugen al is het grootste deel nog 720p.

Call of Duty 4 kan het wel, maar zal automatisch naar 720p springen.
Om die game op 1080p te spelen moet je alleen die optie in het instellingen menu aan laten staan.
Maar eigenlijk is CoD4 geen volwaardige 1080p maar een upgescalde 720p...

GT5 Prologue is hier nu ook aan het instaleren.
Duurde allemaal wat langer, want Firmware 2.20 moest ook nog gedownload worden en dergelijke.

Heb de mijne trouwens gekocht bij de Free Record Shop onder het station in Den Bosch.
Met €7,50 korting in verband met die PU VIG kaart :)

PS3 schijf raakt nu overigens wel redelijk vol, maar gelukkig komt over een week mijn 250GB HD van Samsung :D

[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 26-03-2008 16:18 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syndicaat892
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-01 19:45
Is er al iemand die GT5P al van play.com op de mat heeft zien liggen, ondanks de status pre-ordered en release 2803 :'(

Leef elke dag of het je laatste is, ooit krijg je gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:17:
[...]

Koop een 10 meter HDMI kabel? :?

Wat is je vraag precies?
Of je een kabel van €20 moet kopen of een Monster Cable van €100?
Ga daar aljeblieft niet over beginnen, want die discussie hebben we al te vaak gehad...
Ja, die van 20 is goed....
Waar ?
Ik woon in groningen, MM en dixons etc. vallen af.
Meen dat er een goedkope online store was, maar kan de url niet vinden.
En kan alle 24 delen wel doorspitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
m4yall schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:13:
[...]

GT4 had al originele geluiden van alle auto's er in zitten. Het lijkt me dat dat bij GT5:P toch ook wel het geval is.
Misschien dat juist het echte geluid van een auto (met de standaard uitlaat) bij sommige mensen niet aan de verwachtingen voldoet ?
Bij de meeste racegames wordt het midden en laag geluid erg opgekrikt om het allemaal 'heftiger' te laten klinken.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Sentry23 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:26:
[...]

GT4 had al originele geluiden van alle auto's er in zitten. Het lijkt me dat dat bij GT5:P toch ook wel het geval is.
Misschien dat juist het echte geluid van een auto (met de standaard uitlaat) bij sommige mensen niet aan de verwachtingen voldoet ?
Bij de meeste racegames wordt het midden en laag geluid erg opgekrikt om het allemaal 'heftiger' te laten klinken.
Bij TDU had ik dus wel het gevoel dat het allemaal originele geluiden waren en dat ze bij GT4 te neutraal waren en vaak ook niet te onderscheiden. Maar wie weet heb je gelijk, ben benieuwd vanmiddag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:12:

Viking:
6,3 - 6 - 9,5 (die laatste spreekt de eerste 2 tegen he?)
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/942959.asp
Tja zeggen cijfers niet alles, ik vind het belangrijker om te kijken hoe ze tot die conclussie zijn gekomen en op basis van welke argumenten. Daar komt nog bij dat gamers niet het niet altijd eens zijn met de pers, bij IGN zie je bijvoorbeeld dat gamers een 7,9 geven.
Zelf zou ik hem niet kopen maar het is wel weer eens iets anders dan de EA pulp.
Sentry23 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:26:
[...]

Nou luister jij dan maar eens naar een echte M3 of RS4, beide auto's hebben een ongelovelijk brute V8 sound die je niet terughoort in games...(toch?)
Of die lekkere V8 in de F430, hoogtoerig monster. in games: bzzzbrrrmrrrwzeeeeh bleh!

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier komt het:

Voor de mensen waar het downloaden van de Update Super lang duurd of zelfs mislukt:
Open GT5:P, ga naar Opties. Onderaan heb je onlinte opties. Klik erop. En wijzig de UPnP-instellingen naar Instelling 2. (Of naar 1 als die op 2 staat).

Succes !!
Na 4 uurtjes zoeken en bla bla. Is het uiteindelijk gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
Syndicaat892 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:18:
Is er al iemand die GT5P al van play.com op de mat heeft zien liggen, ondanks de status pre-ordered en release 2803 :'(
Mijn statis op play.com is nu als volgt:
STATUS Processing: 26/03/2008

Hij wordt dus gestuurd!! ;) Paar uur geleden stond hij nog op pre-ordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:25:
[...]Ja, die van 20 is goed....
Waar ?
Ik woon in groningen, MM en dixons etc. vallen af.
Meen dat er een goedkope online store was, maar kan de url niet vinden.
En kan alle 24 delen wel doorspitten :P
Het was iets meer dan €20,- maar dan nog steeds is deze niet heel erg duur:
http://www.allekabels.nl/na/0/1305/HDMI-naar-HDMI-Kabel.html

Sites als www.inkoopacties.net en www.samenkopen.net hebben meestal ook wel een kabelinkoopactie. Heb daar ooit een keer een High Quality kabel besteld voor de prijs van een normale. Probleem is alleen dat de verzenddatum een maand later kan liggen dan de besteldatum. Maar als je dat voor lief neemt zijn dat best goede opties.

GT5: Prologue geeft hier trouwens een error bij de update.
Iemand ervaring mee en of het tijdelijk is?

Laat maar, heb het al gevonden op de vorige pagina... krijg je al er te snel gepost word :P

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 26-03-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003

Kluus

Gang is alles

Ik ook aan het installen. Vraagje, gamen jullie met een stuurtje, of gewoon controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:32:
Nou luister jij dan maar eens naar een echte M3 of RS4, beide auto's hebben een ongelovelijk brute V8 sound die je niet terughoort in games...(toch?)
Of die lekkere V8 in de F430, hoogtoerig monster. in games: bzzzbrrrmrrrwzeeeeh bleh!
Laatst nog een 360 Modena en een R8 zien en horen rijden. Dat klinkt inderdaad wel meer richting TDU, maar ik heb de herrie van GT5 nog niet gehoord. Zal, als ik em kan vinden in de stad, straks mijn ervaringen posten. In ieder geval ben ik geen kijkcijfer bij Oostenrijk - Nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:11:
[...]

Waarom die opmerking over Viking BfA? Ik heb ook P/R-eviews gelezen die toch verrast waren door het spel en dat het leuker en beter in elkaar stak dan ze vooraf dachten.
Meerdere sites tipten hem als mogelijk toppertje.

Maar Dark Sector is ook goed natuurlijk, Condemed 2 lijkt me ook vet maar dat is niet goed voor mijn zenuwen..scary crap man.

Ja di eopmerking was omdat ik em al had gepre-oredered mar eraf had gezien wegens verschillende verhalen te hebben gelezen over saai en rare fouten en bugs.
Vooral in de wat latere levels. EN als er een ding is waar ik erg op af knap zijn het rare fouten bugs e.d.
Kan er helemaal naast zitten maar wacht liever op een soort gelijke game die toch echt een 'topper' wordt zoals God of War 3.
Vandaar Dark Sector :) third person games zijn vaak wel goed en spelen lekker vind ik.
Condemned vind ik ook goed trouwens, de demo lekker gespeeld.
Alleen zoals je zegt is niet goed voor de zenuwen en voor de wasmachine ivm ondergoed :P
Resident evil vind ik bijv. ook behoorlijk goede games. Alleen hou het nooit lang vol want ik ga kapot van die schrik momenten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

TjaBske schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:39:
Ik ook aan het installen. Vraagje, gamen jullie met een stuurtje, of gewoon controller?
Ik hier met een controller, maar dat is meer omdat ik geen goede plek heb om een stuurtje aan vast te maken. Een hele play-seat te kopen is dan weer wat te veel van het goede voor de hoeveelheid race-games die ik speel.

Alleen naar het racen met de triggers zoals dat op de Xbox 360 gaat moet ik wel wennen aan het gas geven met X op de PS3. Anders maar eens gas proberen te geven met R2 en remmen met L2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:32:
Volgens mij valt die brute V8 bij de M3 wel mee ;) http://www.youtube.com/wa...RLdrip9uY&feature=related
Het klinkt niet veel bruter als in GT5:P
Ongeveer het zelfde geldt voor de 599 (klinkt ongeveer ook zo in GT5:P http://www.youtube.com/wa...IeaCl5K8A&feature=related
En ik vind het geluid in GT5:P beter dan in TDU, iig realistischer.
Tja in het echt piepen banden ook heel erg, en hoor je de wind meer dan de auto op hoge snelheden.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:33:
Hier komt het:

Voor de mensen waar het downloaden van de Update Super lang duurd of zelfs mislukt:
Open GT5:P, ga naar Opties. Onderaan heb je onlinte opties. Klik erop. En wijzig de UPnP-installingen naar Instelling 2. (Of naar 1 als die op 2 staat).
Downloaden duurde hier nog steeds wel erg lang, maar de download is gelukkig nu wel voor 100% voltooid. Kan je die instelling nu gewoon op 2 laten staan of is het beter nu weer te switchen naar 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:08:
[...]

Downloaden duurde hier nog steeds wel erg lang, maar de download is gelukkig nu wel voor 100% voltooid. Kan je die instelling nu gewoon op 2 laten staan of is het beter nu weer te switchen naar 1?
Dat weet ik niet. Maar als je 'nieuws' klikt kan je alle informatie erover vinden.
Op mijn router staat UPnP ook uitgeschakeld, denk dat het daar ook mee te maken heeft.

Tevens is het ook niet mogelijk om handmatig een game te hosten :'( En je kan niet met elke auto online spelen :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
ook net even GT5p gehaald :D tot over een half jaar! hoi!

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:19:
[...]
Dat weet ik niet. Maar als je 'nieuws' klikt kan je alle informatie erover vinden.
Op mijn router staat UPnP ook uitgeschakeld, denk dat het daar ook mee te maken heeft.
Instellingen waren bij mij automatisch terug gezet naar nummer 1.
Als er ooit weer downloadable content komt zie ik wel naar welke instelling ik moet gaan.

Dat wil zeggen mits ik de game houd:
Cockpit view is extreem mooi gemaakt en verder ziet de game er ook zeer mooit uit.
Maar het geluid is inderdaad nogal "stofzuiger". Kan er ook aan liggen dat ik de Volkawagen Golf heb gekocht. Dus weet niet hoe een echte sportauto klinkt.

Maar vooral de handling valt me tegen. Na veel Forza Motorsport 2 op de Xbox 360 gespeeld te hebben komt GT5 Prologue nogal onnatuurlijk over. Echt alsof de weg perfect glad is en de auto er overheen glijdt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:37:
[...]

Het was iets meer dan €20,- maar dan nog steeds is deze niet heel erg duur:
http://www.allekabels.nl/na/0/1305/HDMI-naar-HDMI-Kabel.html
Hdmi naar dvi moet toch goed zijn:
Playstation naar tft:
http://www.allekabels.nl/.../HDMI-naar-DVI-Kabel.html
Scheeld een adaptor, voor 25 euro ben ik dan klaar (toch?)
Hdmi kabel, 19pins ”“ dvi male, 10m (ps3 > tft)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Het is net wat je gewend bent. Ik vond Forza 2 leuk voor een weekje, maar daar hield het echt mee op.. Elke GT heb ik jaren plezier mee gehad.
Ik geef toe dat GT niet het meest realistische is, maar dat is Forza ook zeker niet. Het gaat mij ook om hoe goed de auto's eruit zien. Forza ziet eruit als een PS2 spel met een hogere resolutie gemaakt door me buur jongetje van 6 jaar

[ Voor 45% gewijzigd door KappeNou op 26-03-2008 17:39 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is toevallig ook al het ps3 pack met gt5 prologue ergens gezien. Ik zit er echt op te wachten.
Hoe kan het zijn dat er nu al winkels van alles aanbieden voor de 28e ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een nieuwe topic beginnen voor GT5:P. Iemand die wilt helpen ?

Heb het nog nooit gedaan :X

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:36:
[...]Hdmi naar dvi moet toch goed zijn:
Playstation naar tft:
Scheelt een adaptor, voor 25 euro ben ik dan klaar (toch?)
Hdmi kabel, 19pins ”“ dvi male, 10m (ps3 > tft)
Ik wist niet dat je naar een TFT, moest dus vandaar dat ik HDMI-HDMI had opgezocht.
Maar je beredenering klopt wel inderdaad en een tussenstukje zal ook niet heel erg duur zijn, maar waarom moeilijk doen als het in een keer kan :)
KappeNou schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:37:
Het is net wat je gewend bent. Ik vond Forza 2 leuk voor een weekje, maar daar hield het echt mee op.. Elke GT heb ik jaren plezier mee gehad.
Ik geef toe dat GT niet het meest realistische is, maar dat is Forza ook zeker niet. Het gaat mij ook om hoe goed de auto's eruit zien. Forza ziet eruit als een PS2 spel met een hogere resolutie gemaakt door me buur jongetje van 6 jaar
Forza 2 is wat meer arcade inderdaad.
Qua besturing is het ook meer richting het betere driftwerk (maar wel goed op te vangen).
Al vind ik het snelheidsgevoel in Forza 2 wel beter dan in GT5 Prologue, maar net wat ik zeg: ik zit nog met een Volkswagen Golf GTI uit 2005 :)
Forza 2 ziet er trouwens niet uit als een PS2-spel, maar zeker wel vele malen minder dan GT5. Want eerlijk is eerlijk: het ziet er echt geil uit gewoon. Ook het hoofdmenu waar je je auto ziet in een zeer goed weergegeven omgeving.

Maar heb tot nu toe ook nog maar steeds op een en dezelfde baan gereden. Want dat Suzuka circuit zit in beide games en dan kan je pas goed vergelijken (al moeten de auto's dan ook hetzelde zijn). En dan nog niet, want blijft toch altijd wel typisch hoe dezelfde tracks in verschillende spellen zo anders kunnen zijn.
In Forza 2 reed ik de Nurburgring altijd zeer netjes en snel maar in PGR4 is de baan zo veel smaller dat ik negen van de tien keer naast de baan lig...
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:45:
Ik wil een nieuwe topic beginnen voor GT5:P. Iemand die wilt helpen ?
In de topic-list rechtsonder op "New Topic" klikken? :)

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 26-03-2008 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:46:
[...]

Ik wist niet dat je naar een TFT, moest dus vandaar dat ik HDMI-HDMI had opgezocht.
Maar je beredenering klopt wel inderdaad en een tussenstukje zal ook niet heel erg duur zijn, maar waarom moeilijk doen als het in een keer kan :)

[...]

Forza 2 is wat meer arcade inderdaad.
Qua besturing is het ook meer richting het betere driftwerk (maar wel goed op te vangen).
Al vind ik het snelheidsgevoel in Forza 2 wel beter dan in GT5 Prologue, maar net wat ik zeg: ik zit nog met een Volkswagen Golf GTI uit 2005 :)
Forza 2 ziet er trouwens niet uit als een PS2-spel, maar zeker wel vele malen minder dan GT5. Want eerlijk is eerlijk: het ziet er echt geil uit gewoon. Ook het hoofdmenu waar je je auto ziet in een zeer goed weergegeven omgeving.

Maar heb tot nu toe ook nog maar steeds op een en dezelfde baan gereden. Want dat Suzuka circuit zit in beide games en dan kan je pas goed vergelijken (al moeten de auto's dan ook hetzelde zijn). En dan nog niet, want blijft toch altijd wel typisch hoe dezelfde tracks in verschillende spellen zo anders kunnen zijn.
In Forza 2 reed ik de Nurburgring altijd zeer netjes en snel maar in PGR4 is de baan zo veel smaller dat ik negen van de tien keer naast de baan lig...

[...]

In de topic-list rechtsonder op "New Topic" klikken? :)
Hahaha LOL Topic moet wel GT5 style worden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdjey
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:36

mrdjey

That Shit is Wack

Jeej, ik heb mijn copijtje van GT5-P ook binnen.
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat als je hem heb geinstaleerd je hem eigenlijk meteen al moet updaten :-(

ZaanLan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:48:
[...]Hahaha LOL Topic moet wel GT5 style worden 8)
Check je DM-box
Heb je een lay-out gestuurd met daarin een lichte opzet en de benodigde info er ook al in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:42:
Is toevallig ook al het ps3 pack met gt5 prologue ergens gezien. Ik zit er echt op te wachten.
Hoe kan het zijn dat er nu al winkels van alles aanbieden voor de 28e ????
Mijne kan ik morgenochtend ophalen, hij zou al vanmiddag binnenkomen maar helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arm1n schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:05:
[...]

Volgens mij valt die brute V8 bij de M3 wel mee ;) http://www.youtube.com/wa...RLdrip9uY&feature=related
Het klinkt niet veel bruter als in GT5:P
Ongeveer het zelfde geldt voor de 599 (klinkt ongeveer ook zo in GT5:P http://www.youtube.com/wa...IeaCl5K8A&feature=related
En ik vind het geluid in GT5:P beter dan in TDU, iig realistischer.
Tja in het echt piepen banden ook heel erg, en hoor je de wind meer dan de auto op hoge snelheden.
Ik kan niet beoordelen in hoeverre jij autogek bent maar het filmpje wat je daar op youtube laat zien is van de oude M3, die had geen V8. Vandaar dat hij ook geen V8 sound geeft... :9

Het probleem is dat je de geluiden van motor altijd hoort alsof je in de auto zit ook al heb je de bumpercam of rearcam. Persoonlijk heb ik liever de 'rearcam' omdat je dan kan zien wat de auto doet, in het echt kan je voelen dat de achterkant uitbreekt in een racespel niet.

Om zaken duidelijker te maken: autoblog video rijtest
Het is zeker nog steeds moeilijk om de 'grunt' of grom van een motor te maken in een spel.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik heb ook maar een copietje gehaald van GT:5p, installing nu!! Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:35:
[...]

Mijn statis op play.com is nu als volgt:
STATUS Processing: 26/03/2008

Hij wordt dus gestuurd!! ;) Paar uur geleden stond hij nog op pre-ordered.
Hier staat hij nog gewoon als pre order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou vraag ik me af hoe ik geluid ga krijgen op mijn monitor, aangezien dvi alleen beeld is?
Een splitter op de scart (die gele/rode dingetjes)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Vraagje, is bij GT nu het rail-riden(of hoe dat ook heet) verholpen? Ik kan me nog goed herinneren wat voor een afknapper dat was bij deel 3. Misschien is het bij deel 4 al gefixed maar dat heb ik niet gespeeld. Met rail-riden bedoel ik dat je met de snelle auto's beter niet netjes de bochten neemt, maar helemaal aan de buitenkant van de bocht aan de vangrail blijft plakken en zo zelfs de meest scherpe bochten full-speed kan nemen. Dit werkte natuurlijk alleen bij levels met vangrail :)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.