Anoniem: 607241

Een paar maand geleden heb ik een PS4 aangeschaft met een aantal games.
Nu wil ik deze week via de playstation store No man's Sky aankopen echter lukt mij dat niet.
Heb een paypal en cc aan mijn account toegevoegd maar telkens als ik wil betalen krijg ik "Je aankoop is niet ....". Via paypal krijg ik de melding "Er is een fout opgetreden en uw winkelwagentje kan niet worden weergegeven. neem contact op met de klantenservice".
Zijn er nog mensen hier die soortgelijke problemen ondergaan zijn.

Anoniem: 170423

Anoniem: 607241 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:54:
Een paar maand geleden heb ik een PS4 aangeschaft met een aantal games.
Nu wil ik deze week via de playstation store No man's Sky aankopen echter lukt mij dat niet.
Heb een paypal en cc aan mijn account toegevoegd maar telkens als ik wil betalen krijg ik "Je aankoop is niet ....". Via paypal krijg ik de melding "Er is een fout opgetreden en uw winkelwagentje kan niet worden weergegeven. neem contact op met de klantenservice".
Zijn er nog mensen hier die soortgelijke problemen ondergaan zijn.
https://www.playstation.com/nl-nl/get-help/contact-us/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-05 22:43
Anoniem: 406530 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:14:
Zoals eerder gemeld heb ik op mijn PS4 last van het fenomeen NAT Type 3, hoewel mij dit ingame tot op heden nog geen problemen heeft opgeleverd (afkloppen!). Inmiddels al meerdere pogingen ondernomen om regels in te voeren in de router om er een Type 2 van te komen door een static ip te realiseren. Tot op heden is dit echter zonder effect gebleven. Aangezien ik niet bepaald technisch onderlegd ben, zoek ik nu naar een alternatieve oplossing, waarmee ik in het weekend aan de slag kan.

Internet is van Ziggo Alles in 1 Basis (40/4). Router is van Ubee. Op de PS3 krijg ik zowel over de wi-fi als draadloos gewoon Type 2.

Iemand die wellicht nog een andere oplossing weet, die gemakkelijk te realiseren is?
Ubee modem: Static Lease instellen voor je PS4 (bijvoorbeeld 192.168.178.50)
Ubee modem: Dat ip-adres instellen bij DMZ optie
Ubee modem: Voor de zekerheid controleren of je firewall niet op 'high' staat, anders deze op 'low' zetten

PS4: Netwerkinstellingen handmatig invoeren en bij IP-adres bovenstaande invoeren. Hierna de overige instellingen instellen zoals gateway en dns
PS4: Netwerkverbinding testen, hij zou nu als het goed is type 2 moeten laten zien!

Zie reden edit

[ Voor 1% gewijzigd door Yo_flow op 26-08-2016 19:40 . Reden: Damn, ik zie nu pas dat het een bericht van maart 2016 is... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Yo_flow schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:13:
[...]

Ubee modem: Static Lease instellen voor je PS4 (bijvoorbeeld 192.168.178.50)
Ubee modem: Dat ip-adres instellen bij DMZ optie
Ubee modem: Voor de zekerheid controleren of je firewall niet op 'high' staat, anders deze op 'low' zetten

PS4: Netwerkinstellingen handmatig invoeren en bij IP-adres bovenstaande invoeren. Hierna de overige instellingen instellen zoals gateway en dns
PS4: Netwerkverbinding testen, hij zou nu als het goed is type 2 moeten laten zien!

Zie reden edit
Bedankt! Gek genoeg heeft enig prutsen met de instellingen een tijdje terug wel uitkomst geboden. Inmiddels heb ik wel NAT Type 2 op de PS4. Desalniettemin haal ik nog altijd een kabel te voorschijn om de beste verbinding te verkrijgen. :)

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Hey iemand dit toevallig hier ook meegemaakt?

Ik zet net mn ps4 aan, volgens mij is de laatste keer 2-3 dagen geleden. nu valt mij op dat hij m'n useraccount niet meer automatisch inlogd op psn. Om een of andere reden wordt van mij verwacht dat ik m'n wachtwoord moet veranderen, via een mail op de pc?!

Ik zie nergens zo snel berichten dat meer mensen dit ervaren, daarom vraag ik het hier nog maar even :)

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-01 15:24
Toen ik vandaag via de website op de computer de ubisoft sale wou bekijken werd mij ook gevraagd bij het inloggen om mijn wachtwoord te wijzigen via de email. Lijkt erop of Sony er op aanstuurt om eens het wachtwoord te wijzigen. Wat in mijn geval misschien ook niet zo'n slecht idee is aangezien hij al mee dan 5 jaar hetzelfde is voor PSN

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Ik moest een paar dagen terug ook mijn wachtwoord veranderen via de Email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378118

Ik wou FIFA 17 kopen via Paypal.
Maar hij gaf een foutmelding aan.

Ik kon dus niet betalen via Paypal.

Hebben meer mensen hier last van dat ze niet kunnen betalen via Paypal?
Hopelijk is het maar een tijdelijk probleem.
Anders kon ik gewoon wel betalen via Paypal.

Ik heb ook al gebeld met playstation en die zeiden dat het gewoon hoort te werken.
En ik heb ook al contact opgenomen met PayPal via de mail, ik moet nog antwoord terug krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 378118 op 05-10-2016 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:37

MazeWing

The plot thickens...

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan helemaal niets kopen of geld toevoegen aan mijn portemonnee. Wanneer ik een creditcard wil toevoegen geeft ie een foutmelding.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:06
Hier hetzelfde probleem; 2 creditcards en (verder prima werkende) PayPal geprobeerd maar telkens krijg ik een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inze
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:13
Ik moest een creditcard aan Paypal toevoegen voor ik betalen kon via Paypal.
Ik meen me te herinneren dat in het verleden alleen een bankrekening voldoende was, maar nu blijkbaar niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Ik krijg geen bevestiging mail binnen als ik een nieuw psn account maak

Meer mensen last van ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Wil die beta van For Honor graag proberen ligt de store eruit. Onderhoud op vrijdagavond. Really? 8)7

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 14:06
Ik ben geband, kan geen van mijn online games meer spelen. Ik heb werkelijk geen idee waarom en heb geen mail ontvangen erover, ik speel niet eens online, laat staan dat ik gecheat zou hebben ofzoiets. Morgen maar bellen dan... Ik heb best een aardige collectie PSN games die allemaal onklaar gemaakt zijn nu

Edit: Ik kan weer in mijn account. Mijn account bleek gehackt te zijn en hadden daarom account preventief geband. Wel even schrikken. Even een goede herinnering dat je online aankopen met DRM zoveel mogelijk moet vermijden.

[ Voor 47% gewijzigd door Gamebuster op 23-02-2017 11:08 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Let op:
~~~[html]Dit topic heeft een recordaantal posts waarin vragen worden gesteld die allang beantwoord zijn. Ook informatie wordt dubbel of driedubbel gepost.

Voordat je iets post, kijk eerst even of het al bekend is.~~~[/html]