EricNL schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 00:16:
Ach ja. Sony zal er natuurlijk wel weer niks aan kunnen doen. Heb m'n PS4 na 5 minuten nadat de storing begon maar uitgezet. 1 ding weet je namelijk zeker: als Sony last heeft van een storing duurt het minstens 2 tot 4 uur.
Krijg bij Sony altijd het idee dat het op 1 fysieke server draait, en als het instort er letterlijk iemand op de fiets moet stappen met de Windows CD's om het in orde te maken.
Iemand enig idee of het bij Xbox Live ook altijd zo tergend lang duurt en/of vaak voorkomt?
Snel is het niet me XBL, maar wel sneller dan Sony.
Ook ik ben verbaasd. downloaden op PS3 of Ps Vita gaat erg traag, op de XBOX360 niet veel beter, volgens mij hebben beide Microsoft en Sony 1 server voor dit soort dingen...
Dan download je een update van 100mb, duurt het op PS3 en Ps VIta 40 minuten, en PS3 is gewoon aangesloten op LAN, en op de PC? Of het nou Steam of Origin is, netjes hele games van enkele gb's binnen 1 uur of minder, zo downloadde ik laatste een game van 11gb, binnen 1 uur en 3 minuten binnen, zou niet aan moeten denken via XBL of PSN...