Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dit is vast al eens langsgekomen. Lijkt voor veel mensen te helpen.

https://www.reddit.com/r/...d_fix_that_worked_for_me/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Net geprobeerd. Download van 11 naar 3 uur gegaan. Ik heb de MTU op 1450 gezet. Benieuwd of dit stand houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tot nu toe gaat het goed. Staat inmiddels op 70 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:08

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik kan al bijna een dag geen verbinding maken met PSN. Geen verbinding met het netwerk zegt de PS4. Bij instellingen geeft de PS4 aan dat hij geen verbinding met internet kan maken. Flink balen nu ik toch stiekem hoopte vanavond aan The Vanishing of Ethan Carter te beginnen. Meer mensen hier last van? Of moet ik bij mijn eigen router gaan kijken. Dat lijkt me eigenlijk stug, aangezien alle andere apparaten op hetzelfde netwerk gewoon internet hebben.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:51
Smoonshine schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:13:
Ik kan al bijna een dag geen verbinding maken met PSN. Geen verbinding met het netwerk zegt de PS4. Bij instellingen geeft de PS4 aan dat hij geen verbinding met internet kan maken. Flink balen nu ik toch stiekem hoopte vanavond aan The Vanishing of Ethan Carter te beginnen. Meer mensen hier last van? Of moet ik bij mijn eigen router gaan kijken. Dat lijkt me eigenlijk stug, aangezien alle andere apparaten op hetzelfde netwerk gewoon internet hebben.
Inderdaad je routers een update en/of een reset geven.

Hier al anderhalf jaar een prima verbinding met de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 11:39

-SaveMe-

-klik-

Dat hele MTU verhaal is net zo bruikbaar las DNS servers aanpassen, of de download starten/stoppen. Soms LIJKT het te werken, maar dat is dan een kwestie van geluk hebben. In de praktijk maart het echt helemaal niks uit ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik geloof je direct. Ik ga het zijn als ik de volgende keer iets download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ethan Carter gaat wel lekker ouderwets met 500 kb/s. Tegen beter weten in nog ff zitten klooien met MTU/dns/Pauzeren, maar het maakt echt allemaal geen reet uit. Gewoon ongelovelijke sh*t van Sony ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanWoodz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-04 16:48
https://status.playstation.com/en-us/

PSN heeft weer eens problemen... :')

Ik vind dat ze er te vaak uitliggen/te veel problemen hebben... :(

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:54
UrbanWoodz schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 14:28:
https://status.playstation.com/en-us/

PSN heeft weer eens problemen... :7

Ik vind dat ze er te vaak uitliggen/te veel problemen hebben... :(
Vroeger met ps3 toen ik niet betaalde had ik minder problemen met het netwerk dan nu ik betaal voor online

zzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
Nog geen problemen met PSN hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:54
Elke x als ik inlog ga ik direct offline. tijdje ervoor elke keer dat ik EA online start gaat PSN dc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanWoodz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-04 16:48
Als je al ingelogd was voordat de problemen begonnen, zal ik niet meer uitloggen als ik jouw was... :P

Of je hebt gewoon geluk. :P

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:28
Hier nog iemand met trage downloadsnelheden. Ook meerdere tricks geprobeerd. Het enige wat bij mij consistent helpt is het testen van je connectie, vanuit settings. Het is alsof je het dan een 'slinger' geeft. Vaak haal ik na zo'n test makkelijk +10MB/s.

Je begint op een gegeven moment bijna bijgelovig te worden als je alles geprobeerd hebt, maar dit werkt bij mij echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ik heb altijd gedoe met trage downloads op de ps4. Vannacht om 00:30 een 5,5 GB update en aangezet na mijn vakantie en deze was in no time <10 m binnen. Er is geen peil op te trekken. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

yinx84 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 10:35:
Hier nog iemand met trage downloadsnelheden. Ook meerdere tricks geprobeerd. Het enige wat bij mij consistent helpt is het testen van je connectie, vanuit settings. Het is alsof je het dan een 'slinger' geeft. Vaak haal ik na zo'n test makkelijk +10MB/s.

Je begint op een gegeven moment bijna bijgelovig te worden als je alles geprobeerd hebt, maar dit werkt bij mij echt.
Dit helpt hier ook echt geen zier. Net zo min als bedraad/wifi, vast IP/DHCP, MTU, pauzeren/resumen/ etc.

Het is echt een software ding op de PS4/PSN volgens mij. Gisteren terug van vakantie, 10 downloads aan (updates en DLC) en alles ging met de bekende 500 kb/s. Samen dus wel 5MB/s. Pauzeer ik ze allemaal behalve een, dan blijft dat 500 kb/s 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:18
Schijnt.....
Het wordt tijd dat Sony het probleem gewoon eens aanpakt, waardoor het standaard werkt.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Thanks. maar toch echt niet dat ik wat vage proxy shit op mijn PC ga installeren. En bovendien, dat is toch geen oiplossing, dan moet je pc aanstaan als je aan het PS4en bent. Heb overigens wel direct proxies op de PS4 geprobeerd, maar dat hielp ook niet helaas ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Heeft iemand eigenlijk Yoshida wel eens getweet met de vraag waarom PSN soms langzaam is met downloaden? Lijkt me wel toch? Wat was zijn antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Weer gezeik met het PSN?

Kan geen party's maken (ingame of voice) want dan geeft die service problemen aan.

Lekker bezig weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:25
Pfff PSN was erg traag vanavond, dus met paar PC gamer vrienden PC games gaan spelen, dat werkt tenminste 99% van de tijd WEL.

Zucht Sony, zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-03 01:07
bram1984 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:55:
Heeft iemand eigenlijk Yoshida wel eens getweet met de vraag waarom PSN soms langzaam is met downloaden? Lijkt me wel toch? Wat was zijn antwoord?
Geen antwoord gekregen. Ik heb PlayStationNL getweet (ruim jaar geleden al, riep dat PSN trage shit was, werd neergeschoten door forumleden/vrienden/etc dat het aan mij moest liggen) die gaven aan het 'door te geven' aan hun HQ in Londen. Nooit meer iets van gehoord natuurlijk. PlayStationEU neemt geeneens de moeite voor een reactie. Yoshida nooit reactie van gehad, maar verwacht dat ook niet gezien hij duizenden tweets per dag krijgt.

Zolang de PS4 als een gek blijft verkopen, houdt Sony mooi hun kaken stijf.

Trieste zooi.

Laatste update (Elder Scrolls Online) ging bij mij met 50-60kb/s, niet de befaamde 500kb/s, maar 10%(!!) daarvan zelfs. Alsof 500kb/s niet erg genkeg was. Een update van 250MB duurde gewoon zowat een fucking uur.

Nogmaals: trieste zooi.

[ Voor 15% gewijzigd door ASNNetworks op 22-08-2015 23:48 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-03 10:02
Ach ja. Sony zal er natuurlijk wel weer niks aan kunnen doen. Heb m'n PS4 na 5 minuten nadat de storing begon maar uitgezet. 1 ding weet je namelijk zeker: als Sony last heeft van een storing duurt het minstens 2 tot 4 uur.

Krijg bij Sony altijd het idee dat het op 1 fysieke server draait, en als het instort er letterlijk iemand op de fiets moet stappen met de Windows CD's om het in orde te maken.

Iemand enig idee of het bij Xbox Live ook altijd zo tergend lang duurt en/of vaak voorkomt?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:25
EricNL schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 00:16:
Ach ja. Sony zal er natuurlijk wel weer niks aan kunnen doen. Heb m'n PS4 na 5 minuten nadat de storing begon maar uitgezet. 1 ding weet je namelijk zeker: als Sony last heeft van een storing duurt het minstens 2 tot 4 uur.

Krijg bij Sony altijd het idee dat het op 1 fysieke server draait, en als het instort er letterlijk iemand op de fiets moet stappen met de Windows CD's om het in orde te maken.

Iemand enig idee of het bij Xbox Live ook altijd zo tergend lang duurt en/of vaak voorkomt?
Snel is het niet me XBL, maar wel sneller dan Sony.

Ook ik ben verbaasd. downloaden op PS3 of Ps Vita gaat erg traag, op de XBOX360 niet veel beter, volgens mij hebben beide Microsoft en Sony 1 server voor dit soort dingen...

Dan download je een update van 100mb, duurt het op PS3 en Ps VIta 40 minuten, en PS3 is gewoon aangesloten op LAN, en op de PC? Of het nou Steam of Origin is, netjes hele games van enkele gb's binnen 1 uur of minder, zo downloadde ik laatste een game van 11gb, binnen 1 uur en 3 minuten binnen, zou niet aan moeten denken via XBL of PSN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-03 10:02
Mizgala28 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 01:07:
[...]

Snel is het niet me XBL, maar wel sneller dan Sony.

Ook ik ben verbaasd. downloaden op PS3 of Ps Vita gaat erg traag, op de XBOX360 niet veel beter, volgens mij hebben beide Microsoft en Sony 1 server voor dit soort dingen...

Dan download je een update van 100mb, duurt het op PS3 en Ps VIta 40 minuten, en PS3 is gewoon aangesloten op LAN, en op de PC? Of het nou Steam of Origin is, netjes hele games van enkele gb's binnen 1 uur of minder, zo downloadde ik laatste een game van 11gb, binnen 1 uur en 3 minuten binnen, zou niet aan moeten denken via XBL of PSN...
Ja klopt inderdaad. Het gele gedoe over MTU en DNS is gewoon onzin. Ik heb ondertussen 4-5 verschillende DNS servers geprobeerd. Met TCPOptimizer de juiste MTU vastgesteld en ingesteld.

In eerste instantie denk je dat het werkt. Na het pauzeren en hervatten van de download gaat het snel, maar na X minuten gaat de download gewoon weer 90% trager terwijl de resterende tijd nog steeds hetzelfde blijft staan.

Sony is gewoon te lui om hier iets aan te doen, laat staan naar hun klanten reageren waarom dit komt.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:40
1 oplossing. Massaal overstappen naar de concurrent.

Gaat niet gebeuren natuurlijk. Vandaar dat Sony niet de moeite neemt om te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
Op de Xbox One gaat het zeker niet altijd snel met het downloaden en er is vaak wat mis met Xbox Live.

Ik weet dit uit eigen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloriam
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-04 20:06
Vroeg me af of meerdere mensen nu problemen hebben met PSN?

Heb de PS4 sinds gister en ervaar groot en deels traag downloaden (vergeleken mijn desktop, beide bekabeld) en vandaag kan ik nauwelijks verbinden met PSN en dan werkt nog niks, kan niet eens naar vrienden zoeken.

MTU of DNS wijzigen zoals vaak wordt aangeraden helpt niet echt, kreeg gister wel wat snellere download snelheid van MTU naar 1473 te zetten, maar ik vindt het toch een beetje raar dat ik dat moet doen, helpt in ieder geval nu ook niet meer.

Beetje jammer. :|

[ Voor 29% gewijzigd door Gloriam op 08-10-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-04 10:04

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Tdocter schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:49:
Vroeg me af of meerdere mensen nu problemen hebben met PSN?

Heb de PS4 sinds gister en ervaar groot en deels traag downloaden (vergeleken mijn desktop, beide bekabeld) en vandaag kan ik nauwelijks verbinden met PSN en dan werkt nog niks, kan niet eens naar vrienden zoeken.
PSN downloads zijn heel erg traag, alhoewel het wel ietsje verbeterd is sinds firmware 3.00. Daarvoor kwam het meestal niet verder dan 1-2 MB/s, nu blijft ie steken op zo'n 17-20MB/s.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bij mij is het nu goed snel sinds 3.00. Gisteren binnen 2 uur Uncharted binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-04 15:15
bram1984 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:00:
Bij mij is het nu goed snel sinds 3.00. Gisteren binnen 2 uur Uncharted binnengehaald.
Ja, ik ben bezig met het downloaden van de Battlefront beta en ik moet zeggen dat het verbazingwekkend snel gaat in tegenstelling tot enkele weken terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:38
Ik had de Battlefront beta in 5 minuten binnen. :*) Normaal ging bij mij de eerste 75-80% supersnel om daarna dramatisch in te zakken, maar nu bleef hij doorlopen.
Hopelijk was dit niet eenmalig.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Aaargh! schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:35:
[...]

PSN downloads zijn heel erg traag, alhoewel het wel ietsje verbeterd is sinds firmware 3.00. Daarvoor kwam het meestal niet verder dan 1-2 MB/s, nu blijft ie steken op zo'n 17-20MB/s.
17-20 MB/s traag noemen 8)7

Sinds 3.0 haal ik meestal nu direct rond de 5 - 7 MB/s en dat blijft ook zo als je niet op de downloadspage blijft. Nog lang niet uitmuntend (ik heb ook een 200Mbit lijntje), maar al zoooooooooo veeel beter dan het eerst was ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

ls ik bij andere diensten minstens 60MB/s haalt dan is dat zeker traag ja, ook gezien hoe groot de games voor PS4 zijn.

De PS4 heeft een gigabit ethernet aansluiting, ik heb een gigabit internet aansluiting, ik zit 2 hops van de AMS-IX, lijkt me erg onwaarschijnlijk dat Sony's CDN provider daar niet ook heel dicht aan hangt. Ik zie geen reden waarom ik niet minstens 100MB/s zou moeten kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

ik denk dat 96% van de wereld erg blij zou zijn met die snelheden. Ik denk dat je een beetje verwend bent ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

-SaveMe- schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:14:
ik denk dat 96% van de wereld erg blij zou zijn met die snelheden. Ik denk dat je een beetje verwend bent ....
Ah het "de kindertjes in Afrika hebben het nog erger" argument. :')

Feit is dat andere bedrijven het wel gewoon kunnen, en ik meer verwacht van een bedrijf als Sony. Zeker gezien het feit dat je VEEL meer betaald voor een download versie dan in de winkel.

[ Voor 20% gewijzigd door Aaargh! op 09-10-2015 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Damn, de nieuwe update kwam met slechts 400kB/s binnen. Das voor het eerst. De software updates waren tot op heden nog een beetje snel ... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg Server Maintenance als ik iets uit de store wil kopen..
Beetje jammer hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzy
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-02 14:28
Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:50:
Ik krijg Server Maintenance als ik iets uit de store wil kopen..
Beetje jammer hoor..
Hier (nog steeds) hetzelfde probleem. Mijn PS Plus abbo is vandaag verlopen en nu kan ik dus geen nieuwe afsluiten. Zowel via de website als de store op de PS4 zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Sinds update 3.0 gaat downloaden bij mij ook sneller, 5-6 MB/s (ik heb een 50 mbit lijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:18
Dat heb ik ook gemerkt :)
De 2,7GB van BF4 kwam met 10mb/s binnen.
Stuk beter!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378118

Bakkie-Koffie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:53:
[...]

Hier (nog steeds) hetzelfde probleem. Mijn PS Plus abbo is vandaag verlopen en nu kan ik dus geen nieuwe afsluiten. Zowel via de website als de store op de PS4 zelf.
Ik kreeg deze foutmelding ook.
Alleen ik heb toch nog Call of duty Black ops 3 kunnen kopen via PayPal.
Via IDEAL werkte het niet goed omdat er momenteel onderhoud is aan het Playstation Netwerk.
Via PayPal werkt het wel goed.

• Bozzy
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-02 14:28
Anoniem: 378118 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:26:
[...]

Ik kreeg deze foutmelding ook.
Alleen ik heb toch nog Call of duty Black ops 3 kunnen kopen via PayPal.
Via IDEAL werkte het niet goed omdat er momenteel onderhoud is aan het Playstation Netwerk.
Via PayPal werkt het wel goed.
Bedankt voor de tip, het heeft gewerkt!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-04 15:52

Niku

Alagaesii

Vreemde situatie, ik krijg op mijn PS3 vrijwel de hele tijd na een korte tijd de foutmelding 80710102. Terwijl mijn PS4, die ernaast staat, geen problemen heeft. Het ligt dus niet aan de router. Enige manier om dan weer even kort verbinding te krijgen met internet op de PS3 is door 'm gewoon even opnieuw uit en aan te zetten.

Iemand enig idee hoe dit in godsnaam kan?

• Jumpman
  • Laatst online: 23-04 07:04
Er lijken wat login problemen te zijn met PSN. Eerst had ik hier ook last van, maar na een tijd later opnieuw opstarten niet meer. Maar er blijken nog steeds mensen last van te hebben volgens Twitter.

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 19-11-2015 19:40 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-04 15:26

ettie1990

PSN:ettiesick

Ik heb een e-mail gehad dat mijn aanmeldings-id zou zijn gewijzigd, en dat er aankopen zijn gedaan in mijn account, heeft iemand dit al ooit meegemaakt?Ik heb namelijk al 3 dagen niet ingelogd op PSN uberhaupt...

Ik heb inmiddels sony 2x geraadpleegd via contactformulier maar die reageren pas na 72 uur. Nu probeerde ik dus in te loggen op mijn ps4 wat dus natuurlijk niet lukt, en toen gekozen voor wachtwoord wijzigen maar dan accepteert ie het aanmeldings-id dus niet. Het lijkt er sterk op dat ik dus gehackt ben, heeft iemand tips/ideëen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:43
ettie1990 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 17:54:
Ik heb een e-mail gehad dat mijn aanmeldings-id zou zijn gewijzigd, en dat er aankopen zijn gedaan in mijn account, heeft iemand dit al ooit meegemaakt?Ik heb namelijk al 3 dagen niet ingelogd op PSN uberhaupt...

Ik heb inmiddels sony 2x geraadpleegd via contactformulier maar die reageren pas na 72 uur. Nu probeerde ik dus in te loggen op mijn ps4 wat dus natuurlijk niet lukt, en toen gekozen voor wachtwoord wijzigen maar dan accepteert ie het aanmeldings-id dus niet. Het lijkt er sterk op dat ik dus gehackt ben, heeft iemand tips/ideëen?
Toevallig vandaag iemand in het ps4 topic iets soortgelijks, ook het account gehackt.
Wellicht komt dit door een eerdere hack(?) of iets dergelijks bij een andere dienst, waarvoor je hetzelfde wachtwoord/email gebruikte??

Hier overigens dat bericht van eerder vandaag, met ook wat tips om Sony te benaderen en je wachtwoord te wijzigen:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/45296359

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-04 15:26

ettie1990

PSN:ettiesick

Ik heb het inmiddels inderdaad opgelost door Sony te bellen, supergoeie klantenservice. Onderzoek naar mijn uitgaven is ingesteld.
dutchgio schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 18:11:
[...]

Toevallig vandaag iemand in het ps4 topic iets soortgelijks, ook het account gehackt.
Wellicht komt dit door een eerdere hack(?) of iets dergelijks bij een andere dienst, waarvoor je hetzelfde wachtwoord/email gebruikte??

Hier overigens dat bericht van eerder vandaag, met ook wat tips om Sony te benaderen en je wachtwoord te wijzigen:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/45296359

• Niku

Niku

Alagaesii

Snap er niets van, PS3 maakt constant slechts enkele minuten verbinding met PSN alvorens een DNS error te krijgen. PS4 die ernaast staat heeft nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Niku schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:07:
Snap er niets van, PS3 maakt constant slechts enkele minuten verbinding met PSN alvorens een DNS error te krijgen. PS4 die ernaast staat heeft nergens last van.
Ik moet het met de PS4 nog ervaren, maar met de PS3 heb ik dat probleem ook. We keken eerst Netflix via de PS3, maar door het continu wegvallen van de verbinding (wisselend qua duur) hebben we de app nu in gebruik op een ander systeem. De app van de PS3 is overigens wel mooier, dus blijft het eeuwig zonde. Hopelijk gaat het via de PS4 wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56

Winkiller

De Mopperpot

Grappig, ik was gisteren bezig met een oude Dirt.

DiRT Rally komt naar de PlayStation 4 volgens Taiwanees ratings board.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kun je beter in het PS4 topic zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 20:56

Winkiller

De Mopperpot

bram1984 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:18:
Kun je beter in het PS4 topic zetten.
Inderdaad, foutje. Waar zijn de moderators als je ze nodig hebt. :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Winkiller op 03-12-2015 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niku schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:57:
Vreemde situatie, ik krijg op mijn PS3 vrijwel de hele tijd na een korte tijd de foutmelding 80710102. Terwijl mijn PS4, die ernaast staat, geen problemen heeft. Het ligt dus niet aan de router. Enige manier om dan weer even kort verbinding te krijgen met internet op de PS3 is door 'm gewoon even opnieuw uit en aan te zetten.

Iemand enig idee hoe dit in godsnaam kan?
Hoi Niku, ik quote jou nog een keertje. Gisteravond eindelijk mijn PS4 kunnen testen en het is inderdaad een aanzienlijk verschil. Ik heb nog niet online gespeeld, maar de PS4 heeft weinig problemen met het binnenhalen van vele GB's via de wi-fi.

Bij de PS3 was het altijd veel effectiever om even de kabel erbij te halen, hoewel 's nachts downloaden via PS+ op zich ook wel werkte.

Ik denk dat het hardwarematig is en dat de netwerkkaart van de PS3 inferieur is aan diegene die in de PS4 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Anoniem: 406530 schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:13:
[...]

Hoi Niku, ik quote jou nog een keertje. Gisteravond eindelijk mijn PS4 kunnen testen en het is inderdaad een aanzienlijk verschil. Ik heb nog niet online gespeeld, maar de PS4 heeft weinig problemen met het binnenhalen van vele GB's via de wi-fi.

Bij de PS3 was het altijd veel effectiever om even de kabel erbij te halen, hoewel 's nachts downloaden via PS+ op zich ook wel werkte.

Ik denk dat het hardwarematig is en dat de netwerkkaart van de PS3 inferieur is aan diegene die in de PS4 zit.
Bij mij is het wel een verandering tussen nu en een halfjaar geleden, een bizarre verslechtering. Maar geen idee wat daar aan ten grondslag ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niku schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:15:
[...]

Bij mij is het wel een verandering tussen nu en een halfjaar geleden, een bizarre verslechtering. Maar geen idee wat daar aan ten grondslag ligt.
Ik zou het dan even niet weten. Wel kan ik je zeggen dat ik via de wi-fi al problemen had met het opstarten en navigeren door de Playstation. Dat heb ik op gegeven moment maar gewoon niet meer opgestart. Via de smartphone of PC werkt het vele malen rapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:57
Ik heb sinds kort deze melding na een netwerktest:
De gebruikte router ondersteund mogelijkerwijs geen ip fragmentatie, en er kunnen beperkingen zijn van de netwerkfuncties van de PS4.

Er is niks verandert binnen het netwerk thuis. Ik merk wel lag tijden het online gamen. PS4 is bekabeld aangesloten. Modem is een Arcadyan VGV7519 van Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:18
baronruud schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:47:
De gebruikte router ondersteund mogelijkerwijs geen ip fragmentatie, en er kunnen beperkingen zijn van de netwerkfuncties van de PS4.

Er is niks verandert binnen het netwerk thuis. Ik merk wel lag tijden het online gamen. PS4 is bekabeld aangesloten. Modem is een Arcadyan VGV7519 van Telfort.
Misschien een (automatische) software update van het modem?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460511

Vandaag mn ps4 binnen gekregen, maar niet tevreden over PSN. Terwijl mijn internetverbinding op de ps4 het gewoon doet krijg ik me maar niet ingelogd op PSN. Handmatig via wifi gedaan, alle poorten open gezet, juiste openDNS gegevens gebruikt. UPnP al aan en uit gezet, IP al toegevoegd aan de DMZ, MTU al aangepast, lijkt allemaal niets uit te halen. Hij blijft maar op Please Wait hangen als ik me inlog, nieuw account aanmaken wilt ook niet laden. Is het PSN netwerk nou zo verschrikkelijk bagger op het moment of is dit nu het zelfde probleem waar half het internet over loopt te klagen maar geen oplossing op weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
baronruud schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:47:

Die melding had ik ook in het begin vorig jaar.

Nadat ik een nieuwe kabel had getrokken was die melding weg.

Het kan ook aan de netwerk instellingen liggen bij jou thuis.

Even wat Googlen en dingen proberen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Misschien is een deel van de problemen op dit moment te wijten aan DDOS attacks? http://www.psx-sense.nl/2...-het-playstation-network/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ToFast schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:13:
Misschien is een deel van de problemen op dit moment te wijten aan DDOS attacks? http://www.psx-sense.nl/2...-het-playstation-network/
Lijkt me sterk. Het schommelt tussen 2 en 10 meldingen per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:57
Dennis585 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:05:
[...]

Die melding had ik ook in het begin vorig jaar.

Nadat ik een nieuwe kabel had getrokken was die melding weg.

Het kan ook aan de netwerk instellingen liggen bij jou thuis.

Even wat Googlen en dingen proberen dus.
Kan niet aan netwerk thuis liggen. Afgelopen jaar niks aan veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook helemaal nergens last van.

Als ik een hele avond on-line ben, dan word ik er wel 1 of 2 maal op een avond uit gegooid.
Maar kan me daarna altijd meteen waar aanmelden.
Downloaden gaat ook zeer soepel, alleen soms een beetje gekut om voiceparty werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu werkelijk alles geprobeerd maar nog steeds geen succes. Heb Sony gebeld en die schuiven het af op UPC, UPC gebeld en je raad het al, die schuiven het af op Sony. Heel irritant dit en zeker niet de enige met dit probleem. Heel veel mensen met wel werkende wifi maar oneindige please wait bij PSN. Als het nu niet binnen een paar dagen lukt stuur ik die bagger console lekker terug, ik wil wel gewoon mijn game patches kunnen downloaden en installeren.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 460511 op 21-12-2015 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
Anoniem: 460511 schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:12:
Nu werkelijk alles geprobeerd maar nog steeds geen succes. Heb Sony gebeld en die schuiven het af op UPC, UPC gebeld en je raad het al, die schuiven het af op Sony. Heel irritant dit en zeker niet de enige met dit probleem. Heel veel mensen met wel werkende wifi maar oneindige please wait bij PSN. Als het nu niet binnen een paar dagen lukt stuur ik die bagger console lekker terug, ik wil wel gewoon mijn game patches kunnen downloaden en installeren.
Je hebt pech.

Heb je je netwerk goed in orde?
Heb je de PS4 in DMZ gezet?
Heb je de PS4 geprobeerd rechtstreeks op de modem met kabel?

Ik heb bijna nooit problemen en heb mijn PS4 in DMZ op mijn Asus Router via Ziggo Horizon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04 11:36
Ik hoop dat Sony snel de problemen met het versturen van de activatie e-mails oplost zeg. Ik wil m'n account kunnen gebruiken!

[edit] Ik heb 24 uur later mijn emails ontvangen, kon eindelijk joinen!

[ Voor 23% gewijzigd door Tristan op 29-12-2015 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pfoe..

Schijnen er al heel de dag problemen te zijn met het netwerk, ben al heel de dag on-line dus heb er gelukkig geen last van..

Kwam er pas achter toen mijn trophy's opeens niet ge-update werden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-04 13:01
Bij mij reageerde het hele PS menu niet meer. Aan/uitzetten lukte alleen maar via de knop van de PS4. Jammer want ik wilde graag een trophy halen voor Dead Nation...bummerr.
Gelukkig is het nu telkens tijdelijk van aard, de grote PSN downtime van 2011 (1,5 maand ofzo) zou ik nu niet meer trekken omdat ik voornamelijk coop games doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij wilde Netflix niet opstarten en op de PS4 kon ik me niet aanmelden. Gelukkig is de ellende inmiddels voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog meer mensen problemen met aanmelden momenteel?(PS3).

Weet niet of het ook raak is op de ps4..

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 27-01-2016 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
Op de PS4 net nog online multiplayer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:54:
Nog meer mensen problemen met aanmelden momenteel?(PS3).

Weet niet of het ook raak is op de ps4..
Alleen wanneer ik de PS3 niet aan de kabel heb hangen. De wi-fi knalt er binnen enkele minuten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weer "onderhoud" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
Net nog CoD multiplayer gespeeld op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennis585 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 18:43:
[...]

Net nog CoD multiplayer gespeeld op de PS4.
Ik kon een half uur lang niet on-line komen, er stond continu Onderhoud..

Maakt verder ook niet meer uit want ik ben nu weer on-line :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
Anoniem: 338166 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 18:55:
Ik kon een half uur lang niet on-line komen, er stond continu Onderhoud..

Maakt verder ook niet meer uit want ik ben nu weer on-line :)
Maakt wel uit, want we zouden ten alle tijden online moeten kunnen.

Daar betalen we voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Meerder mensen die problemen ondervinden?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-04 13:51
Langzaam laden van de friendslist verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals eerder gemeld heb ik op mijn PS4 last van het fenomeen NAT Type 3, hoewel mij dit ingame tot op heden nog geen problemen heeft opgeleverd (afkloppen!). Inmiddels al meerdere pogingen ondernomen om regels in te voeren in de router om er een Type 2 van te komen door een static ip te realiseren. Tot op heden is dit echter zonder effect gebleven. Aangezien ik niet bepaald technisch onderlegd ben, zoek ik nu naar een alternatieve oplossing, waarmee ik in het weekend aan de slag kan.

Internet is van Ziggo Alles in 1 Basis (40/4). Router is van Ubee. Op de PS3 krijg ik zowel over de wi-fi als draadloos gewoon Type 2.

Iemand die wellicht nog een andere oplossing weet, die gemakkelijk te realiseren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 757377

Ik kwam dit filmpje tegen waarop je een leak kunt zien van de nieuwe look van de playstation store na firmware update 4.0

Heeft iemand dit zelf al ervaren? en werkt dit nu ook sneller ?

YouTube: Leak Possible new playstation 4 firmware update 4.0 playstation store leaked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 688800

Anoniem: 460511 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:47:
Vandaag mn ps4 binnen gekregen, maar niet tevreden over PSN. Terwijl mijn internetverbinding op de ps4 het gewoon doet krijg ik me maar niet ingelogd op PSN. Handmatig via wifi gedaan, alle poorten open gezet, juiste openDNS gegevens gebruikt. UPnP al aan en uit gezet, IP al toegevoegd aan de DMZ, MTU al aangepast, lijkt allemaal niets uit te halen. Hij blijft maar op Please Wait hangen als ik me inlog, nieuw account aanmaken wilt ook niet laden. Is het PSN netwerk nou zo verschrikkelijk bagger op het moment of is dit nu het zelfde probleem waar half het internet over loopt te klagen maar geen oplossing op weet?
Zelfde hier, heel frustrerend. Gisterenmiddag een playstation 4 gaan halen in de hoop van 's avonds al eens online te kunnen spelen. Niet dus. Ondertussen werkelijk al uren naar gezocht, maar hoewel het een veel voorkomend probleem is heeft niemand een (voor mij) werkende oplossing. De 3.50 update heb ik probleemloos kunnen binnenhalen, dus aan mijn internetverbinding ligt het niet vermoed ik. Is er hier toevallig iemand die dit probleem heeft kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 688800 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:26:
[...]

Zelfde hier, heel frustrerend. Gisterenmiddag een playstation 4 gaan halen in de hoop van 's avonds al eens online te kunnen spelen. Niet dus. Ondertussen werkelijk al uren naar gezocht, maar hoewel het een veel voorkomend probleem is heeft niemand een (voor mij) werkende oplossing. De 3.50 update heb ik probleemloos kunnen binnenhalen, dus aan mijn internetverbinding ligt het niet vermoed ik. Is er hier toevallig iemand die dit probleem heeft kunnen oplossen?
Bij mij werkte DNS server vervangen door 8.8.8.8 8.8.4.4 en in de instellingen van de router 802.11n uitgeschakelen. Enige nadeel, je gewone wifi kan flink trager worden op andere apparaten. Persoonlijk zet ik het gewoon even om iedere keer als ik met PSN online wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 688800

Anoniem: 460511 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:18:
[...]

Bij mij werkte DNS server vervangen door 8.8.8.8 8.8.4.4 en in de instellingen van de router 802.11n uitgeschakelen. Enige nadeel, je gewone wifi kan flink trager worden op andere apparaten. Persoonlijk zet ik het gewoon even om iedere keer als ik met PSN online wil.
Bedankt voor je antwoord, maar ook dit werkt niet bij mij. Zal vanavond of morgen hem eens aansluiten met kabel, zien of dat werkt, al is ook dat niet echt een oplossing voor lange termijn, aangezien mijn ps4 niet vlakbij de router staat. Als zelfs dat niet werkt breng ik hem gewoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Never mind..

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 01-06-2016 01:07 ]

Anoniem: 607241

Een paar maand geleden heb ik een PS4 aangeschaft met een aantal games.
Nu wil ik deze week via de playstation store No man's Sky aankopen echter lukt mij dat niet.
Heb een paypal en cc aan mijn account toegevoegd maar telkens als ik wil betalen krijg ik "Je aankoop is niet ....". Via paypal krijg ik de melding "Er is een fout opgetreden en uw winkelwagentje kan niet worden weergegeven. neem contact op met de klantenservice".
Zijn er nog mensen hier die soortgelijke problemen ondergaan zijn.

• Dennis585
Anoniem: 607241 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:54:
Een paar maand geleden heb ik een PS4 aangeschaft met een aantal games.
Nu wil ik deze week via de playstation store No man's Sky aankopen echter lukt mij dat niet.
Heb een paypal en cc aan mijn account toegevoegd maar telkens als ik wil betalen krijg ik "Je aankoop is niet ....". Via paypal krijg ik de melding "Er is een fout opgetreden en uw winkelwagentje kan niet worden weergegeven. neem contact op met de klantenservice".
Zijn er nog mensen hier die soortgelijke problemen ondergaan zijn.
https://www.playstation.com/nl-nl/get-help/contact-us/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-04 14:51
Anoniem: 406530 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:14:
Zoals eerder gemeld heb ik op mijn PS4 last van het fenomeen NAT Type 3, hoewel mij dit ingame tot op heden nog geen problemen heeft opgeleverd (afkloppen!). Inmiddels al meerdere pogingen ondernomen om regels in te voeren in de router om er een Type 2 van te komen door een static ip te realiseren. Tot op heden is dit echter zonder effect gebleven. Aangezien ik niet bepaald technisch onderlegd ben, zoek ik nu naar een alternatieve oplossing, waarmee ik in het weekend aan de slag kan.

Internet is van Ziggo Alles in 1 Basis (40/4). Router is van Ubee. Op de PS3 krijg ik zowel over de wi-fi als draadloos gewoon Type 2.

Iemand die wellicht nog een andere oplossing weet, die gemakkelijk te realiseren is?
Ubee modem: Static Lease instellen voor je PS4 (bijvoorbeeld 192.168.178.50)
Ubee modem: Dat ip-adres instellen bij DMZ optie
Ubee modem: Voor de zekerheid controleren of je firewall niet op 'high' staat, anders deze op 'low' zetten

PS4: Netwerkinstellingen handmatig invoeren en bij IP-adres bovenstaande invoeren. Hierna de overige instellingen instellen zoals gateway en dns
PS4: Netwerkverbinding testen, hij zou nu als het goed is type 2 moeten laten zien!

Zie reden edit

[ Voor 1% gewijzigd door Yo_flow op 26-08-2016 19:40 . Reden: Damn, ik zie nu pas dat het een bericht van maart 2016 is... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yo_flow schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:13:
[...]

Ubee modem: Static Lease instellen voor je PS4 (bijvoorbeeld 192.168.178.50)
Ubee modem: Dat ip-adres instellen bij DMZ optie
Ubee modem: Voor de zekerheid controleren of je firewall niet op 'high' staat, anders deze op 'low' zetten

PS4: Netwerkinstellingen handmatig invoeren en bij IP-adres bovenstaande invoeren. Hierna de overige instellingen instellen zoals gateway en dns
PS4: Netwerkverbinding testen, hij zou nu als het goed is type 2 moeten laten zien!

Zie reden edit
Bedankt! Gek genoeg heeft enig prutsen met de instellingen een tijdje terug wel uitkomst geboden. Inmiddels heb ik wel NAT Type 2 op de PS4. Desalniettemin haal ik nog altijd een kabel te voorschijn om de beste verbinding te verkrijgen. :)

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-04 10:45
Hey iemand dit toevallig hier ook meegemaakt?

Ik zet net mn ps4 aan, volgens mij is de laatste keer 2-3 dagen geleden. nu valt mij op dat hij m'n useraccount niet meer automatisch inlogd op psn. Om een of andere reden wordt van mij verwacht dat ik m'n wachtwoord moet veranderen, via een mail op de pc?!

Ik zie nergens zo snel berichten dat meer mensen dit ervaren, daarom vraag ik het hier nog maar even :)

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

• Bad_Boy
  • Laatst online: 15-01 15:24
Toen ik vandaag via de website op de computer de ubisoft sale wou bekijken werd mij ook gevraagd bij het inloggen om mijn wachtwoord te wijzigen via de email. Lijkt erop of Sony er op aanstuurt om eens het wachtwoord te wijzigen. Wat in mijn geval misschien ook niet zo'n slecht idee is aangezien hij al mee dan 5 jaar hetzelfde is voor PSN

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
Ik moest een paar dagen terug ook mijn wachtwoord veranderen via de Email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378118

Ik wou FIFA 17 kopen via Paypal.
Maar hij gaf een foutmelding aan.

Ik kon dus niet betalen via Paypal.

Hebben meer mensen hier last van dat ze niet kunnen betalen via Paypal?
Hopelijk is het maar een tijdelijk probleem.
Anders kon ik gewoon wel betalen via Paypal.

Ik heb ook al gebeld met playstation en die zeiden dat het gewoon hoort te werken.
En ik heb ook al contact opgenomen met PayPal via de mail, ik moet nog antwoord terug krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 378118 op 05-10-2016 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:39

MazeWing

The plot thickens...

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan helemaal niets kopen of geld toevoegen aan mijn portemonnee. Wanneer ik een creditcard wil toevoegen geeft ie een foutmelding.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-04 13:50
Hier hetzelfde probleem; 2 creditcards en (verder prima werkende) PayPal geprobeerd maar telkens krijg ik een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inze
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-04 11:49
Ik moest een creditcard aan Paypal toevoegen voor ik betalen kon via Paypal.
Ik meen me te herinneren dat in het verleden alleen een bankrekening voldoende was, maar nu blijkbaar niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Ik krijg geen bevestiging mail binnen als ik een nieuw psn account maak

Meer mensen last van ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Wil die beta van For Honor graag proberen ligt de store eruit. Onderhoud op vrijdagavond. Really? 8)7

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-04 09:05
Ik ben geband, kan geen van mijn online games meer spelen. Ik heb werkelijk geen idee waarom en heb geen mail ontvangen erover, ik speel niet eens online, laat staan dat ik gecheat zou hebben ofzoiets. Morgen maar bellen dan... Ik heb best een aardige collectie PSN games die allemaal onklaar gemaakt zijn nu

Edit: Ik kan weer in mijn account. Mijn account bleek gehackt te zijn en hadden daarom account preventief geband. Wel even schrikken. Even een goede herinnering dat je online aankopen met DRM zoveel mogelijk moet vermijden.

[ Voor 47% gewijzigd door Gamebuster op 23-02-2017 11:08 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Let op:
~~~[html]Dit topic heeft een recordaantal posts waarin vragen worden gesteld die allang beantwoord zijn. Ook informatie wordt dubbel of driedubbel gepost.

Voordat je iets post, kijk eerst even of het al bekend is.~~~[/html]