Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Flickr PSN ID= cheironnl

[ Voor 38% gewijzigd door Dj-sannieboy op 10-09-2009 20:46 ]
Je bent nog niet klaar met het instellen van je PlayStation-profiel. Meld je om je avatar en de gegevens onder Over mezelf aan te passen met je PS3 aan bij PlayStation Network en ga naar Accountbeheer
Als ik naar accountbeheer ga op mn ps3 kan ik wat dingen aanpassen, maar dat heb ik dus al gedaan. Wat wil het systeem van mij?
Flickr PSN ID= cheironnl
Flickr PSN ID= cheironnl
“I'd give an arm to be ambidextrous!"
Anoniem: 298832
er is een versie 3.0.1 uitgekomen.
als je naar je instellingen gaat helemaal bovenin systeemupdate en dan via internet heb je hem binnen alleen deze is niet verplicht misschien verhelpt het je problemen met uncharted.
ik kan het zelf niet proberen ik heb het spel namelijk niet.
Surfer schreef op donderdag 17 september 2009 @ 23:48:
Bij mij ging ie weg toen ik iets invulde in het vakje bij 'wat doe je' of 'hoe voel je je' oid (op de PS3 bij accountmanagement)
Ik ben ´m kwijt....
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De online-id door u ingevoerd kan niet worden gebruikt.
Voer een andere online-id in a.u.b.
Redelijk vage tekst en wat ik ook probeer het lukt niet. Iemand een goed idee of moet ik een poosje wachten omdat er problemen zijn.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Zou je het eens met een andere moeten proberen.
Ik heb het gisteravond gespeeld, samen met KingOfCunnus. Maar dat ik het spel nu ga kopen voor de MP?! Absoluut niet.MrLeeeet schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:24:
Nog meer mensen die helemaal verslaafd zijn aan de Uncharted 2 multiplayer demo/beta? Party systeem werkt echt vlekkeloos dus samen spelen werkt. PSN ID toevoegen mag (forum naam zelfde als PSN).

Maar, dit is mijn mening. Ik ga de demo dan ook vandaag of morgen verwijderen, want bovendien zijn er vandaag veelbelovende zaken klaargezet voor de Store!
Dit is bij alle shootersVads schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:39:
[...]
Maar als je het vergelijkt met KZ2 of CODMW, verbleekt het daarbij. Er zit voor mij geen uitdaging in; het is gewoon rondrennen en knallen.

Uncharted heeft meerdere MP modes en een level / 'perk' systeem...
[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 01-10-2009 13:54 ]
Ik wist dat iemand mij erop ging pakken.Ike. schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:53:
[...]
Dit is bij alle shooters![]()
Uncharted heeft meerdere MP modes en een level / 'perk' systeem...

want nu moe tik voor verschillende soorten content steeds activeren.
Ook daar pakken ze je opVads schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:10:
[...]
Ik wist dat iemand mij erop ging pakken.Laat ik het zo toelichten: er behoeft geen strategie of tactiek toegepast te worden, bij de andere titels wel degelijk.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Ik wist niet dat dit kon, vette shizzle
Bij mijn trofëen zie ik een hele hoop trofëen die ik wel gedaan heb.. Maar staan er niet. Dit komt omdat we LBP spelen op m'n vriendins account (zonder PSN account)... Dit heeft dus wel effect. Toch maar eens BLP uitspelen op mijn eigen account
[ Voor 68% gewijzigd door RedHat op 02-10-2009 14:07 ]
Anoniem: 294573
Ik was besig met Uncharted 1 uitspelen maar door de MP wil ik niks anders meer.
Ja stiekum werkt het best goed om je games dan toch nog maar een keer te spelenRedHat schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:57:
[afbeelding]
Ik wist niet dat dit kon, vette shizzle
Bij mijn trofëen zie ik een hele hoop trofëen die ik wel gedaan heb.. Maar staan er niet. Dit komt omdat we LBP spelen op m'n vriendins account (zonder PSN account)... Dit heeft dus wel effect. Toch maar eens BLP uitspelen op mijn eigen account
Ik heb je toegevoegd op de GOT-ID page
Thanks. Hopelijk krijg ik GTA IV & RACE DRIVER GRID binnenkort verkocht. Niet mijn games. GTA IV al op de PC uitgespeeld, daar was ie wel super... En vanavond hoop ik FIFA10 te bemachtigenMeelobee schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:16:
[...]
Ja stiekum werkt het best goed om je games dan toch nog maar een keer te spelen
Ik heb je toegevoegd op de GOT-ID page(zie sig)
Afgelopen weekend probeerde ik en een vriend even een paar potjes online te spelen in de Uncharted 2 beta. Echter ging dit totaal niet. Ik probeerde zijn party te joinen maar nadat er voor 5 seconden "please wait' stond, joinde hij helemaal niks. Nou heb ik begrepen dat dit aan de poorten ligt. Ik heb een tijdje terug mijn poorten voor de Xbox 360 open gezet in mijn Linksys WRT54g router, in de Port Range Forward opties.
Ik heb toen voor de Xbox 360 een statisch IP aangemaakt en nu werkt alles perfecto. Dit was echter wel een gedoe en mijn vraag is dan ook......moet ik persé een statisch IP geven aan de PS3 of kan ik het gewoon ook zo laten?
Nu is de Xbox 360 bijvoorbeeld 192.168.1.103
PS3 zou dan 192.168.1.0 zijn.
En deze ports zou ik dan toevoegen
* TCP:
o 80
o 443
o 5223
* UDP:
o 3478
o 3479
o 3658 (voice chat)
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Ik speelde in het begin ook via WiFi. Dit werkte 9 van de 10 keer wel aardig, maar toch vaak disconnects enzo. Nu speel ik bekabeld en werkt het eigenlijk (bijna) altijd.devilsnight schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:15:
Ik heb een vraagje...
Afgelopen weekend probeerde ik en een vriend even een paar potjes online te spelen in de Uncharted 2 beta. Echter ging dit totaal niet. Ik probeerde zijn party te joinen maar nadat er voor 5 seconden "please wait' stond, joinde hij helemaal niks. Nou heb ik begrepen dat dit aan de poorten ligt. Ik heb een tijdje terug mijn poorten voor de Xbox 360 open gezet in mijn Linksys WRT54g router, in de Port Range Forward opties.
Ik heb toen voor de Xbox 360 een statisch IP aangemaakt en nu werkt alles perfecto. Dit was echter wel een gedoe en mijn vraag is dan ook......moet ik persé een statisch IP geven aan de PS3 of kan ik het gewoon ook zo laten?
Nu is de Xbox 360 bijvoorbeeld 192.168.1.103
PS3 zou dan 192.168.1.0 zijn.
En deze ports zou ik dan toevoegen
* TCP:
o 80
o 443
o 5223
* UDP:
o 3478
o 3479
o 3658 (voice chat)
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Ik speel inderdaad zonder draadje ja...dus jij denkt dat het daardoor komt?CSB schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:03:
[...]
Ik speelde in het begin ook via WiFi. Dit werkte 9 van de 10 keer wel aardig, maar toch vaak disconnects enzo. Nu speel ik bekabeld en werkt het eigenlijk (bijna) altijd.
edit: Net weer geprobeerd en prompt meld hij me aan.... maargoed vaag probleem
[ Voor 14% gewijzigd door apexia0087 op 06-10-2009 18:47 ]
Anoniem: 103465
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Hoe zit het eigenlijk als je meerdere gebruikers op je ps3 hebt, kunnen die dan allemaal een psn acc aanmaken met hetzelfde systeem bij gegevens? Kan je ook al heb je bijv. alleen een psp geregistreerd in je psn acc gewoon inloggen op de ps3?
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Als ik iedereen een aanrader mag geven voor 4,99: Super Rub a Dub!!!
Hahaha, geweldig spel!!
Ik merk wel dat het met de PSN card behoorlijk hard gaat, WipeOut Fury gekocht en van plan om alle Burnout Paradise DLC te kopen, maar dat halen we niet eens meer met 50 euro
Anoniem: 218213
en dat is nou ook precies de bedoeling (dat het hard gaat)dvdkiwi schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:16:
Gisteren ook maar eens een PSN card gekocht, werkt perfect!!
Hahaha, geweldig spel!!
Ik merk wel dat het met de PSN card behoorlijk hard gaat, WipeOut Fury gekocht en van plan om alle Burnout Paradise DLC te kopen, maar dat halen we niet eens meer met 50 euro
Vandaar dus -> http://sartsj.nl/gotpsnlist/
Ik zie wel of het veel gebruikt gaat worden, je moet je wel even registreren (laagdrempelige spammer bestrijding ;p), maar vervolgens kun je games toevoegen die er nog niet bij staan en aangeven welke games jij zelf hebt, per persoon kijken welke games hij/zij heeft en per game welke mensen die specifieke game hebben.
Feedback stuur je me maar een berichtje voor. Of zet het hier neer, tenzij dat niet mag ;p
Dit klinkt als een wiel die opnieuw is uitgevonden; al de openingspost gelezen m.b.t. GOTPS3?Sartsj schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:22:
Omdat er vanuit het Uncharted 2 topic wat vraag was naar een lijst met mensen die uncharted 2 MP doen, en met de gedachte dat dit topic wel een lijst heeft met mensen en hun MP games, leek me handig om een simpele site te klussen waar makkelijk te zien is wie wat speelt/heeft.
Ik zie wel of het veel gebruikt gaat worden, je moet je wel even registreren (laagdrempelige spammer bestrijding ;p), maar vervolgens kun je games toevoegen die er nog niet bij staan en aangeven welke games jij zelf hebt, per persoon kijken welke games hij/zij heeft en per game welke mensen die specifieke game hebben.
Feedback stuur je me maar een berichtje voor. Of zet het hier neer, tenzij dat niet mag ;p

Ik zou als ik jou was gewoon Burnout Ultimate kopen. Daar zit al die DLC al bij voor een prijsje van 30 euro.dvdkiwi schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:16:
Gisteren ook maar eens een PSN card gekocht, werkt perfect!!
Hahaha, geweldig spel!!
PSN: Sluuz
Daar lijkt het idd wel opVads schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:03:
[...]
Dit klinkt als een wiel die opnieuw is uitgevonden; al de openingspost gelezen m.b.t. GOTPS3?

Is het bij die psnfriends ook makkelijk te zien per game welke mensen die hebben bijvoorbeeld?
Ja, alleen dien je dat helaas wel zelf in te vullen; je kunt de games niet selecteren uit een voorgeschotelde lijst of zo.Sartsj schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:54:
[...]
Daar lijkt het idd wel opIk heb dat stuk over het hoofd gezien omdat er ook die lijst met mensen en hun games in de startpost staat (die gruwelijk onoverzichtelijk is, daarom dat ik zo ijverig was ineens).
Is het bij die psnfriends ook makkelijk te zien per game welke mensen die hebben bijvoorbeeld?
GOTPS3 is ook meer opgericht om je vriendengroep op de PS3 op te krikken zodat je gezamelijke online sessies kunt opzetten. (Ik ken bijvoorbeeld maar een viertal personen met een PS3...)
Top!Sartsj schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:22:
Omdat er vanuit het Uncharted 2 topic wat vraag was naar een lijst met mensen die uncharted 2 MP doen, en met de gedachte dat dit topic wel een lijst heeft met mensen en hun MP games, leek me handig om een simpele site te klussen waar makkelijk te zien is wie wat speelt/heeft.
Feedback:
*Profiel
Als je je GOT naam en je PSN naam invult en verzenden doet zie je onder het kopje "leden" de 2 namen onder GOT en PSN omgekeerd.
[ Voor 8% gewijzigd door tasjesdief op 21-10-2009 17:40 . Reden: feedback ]
PSN: MojoR1
Vervelend ja, de lijst zelf haalde ze wel op de goede volgorde er uit, maar ik heb ze bij het registratie form en het profiel form dus blijkbaar omgedraaidtasjesdief schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:33:
[...]
Top!
Feedback:
*Profiel
Als je je GOT naam en je PSN naam invult en verzenden doet zie je onder het kopje "leden" de 2 namen onder GOT en PSN omgekeerd.

Zelf niet in de gaten gehad aangezien mijn nick op beide plaatsen hetzelfde is
en krijg je de oude of een slim?
Heb wel redelijk moeten afkicken ja. Vooral omdat mijn collega's me liepen te fokken met CoD4... Maar ik pak ze vanavond terugchimera2 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:10:
Geen afkick verschijnselen gehad ?
en krijg je de oude of een slim?
Ik kreeg een 80GB FAT terug. Maar wel nieuw in retaildoos met DS3 controller.
En nice Ik vind de Fat mooier dan de slim
Of je koopt hem hier voor €17,50 incl. verzenden!Sluuz schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:12:
[...]
Ik zou als ik jou was gewoon Burnout Ultimate kopen. Daar zit al die DLC al bij voor een prijsje van 30 euro.
Hij is zo vet dit spel... Bijna mijn volledige Burnout-rijbewijs!ArieR schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:40:
[...]
Of je koopt hem hier voor €17,50 incl. verzenden!
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
ik vermaak me er ook mee ja.. als je een keer wilt freeburnenVads schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:56:
[...]
Hij is zo vet dit spel... Bijna mijn volledige Burnout-rijbewijs!
Reloader88
Ah, dat verklaart. Waar lees jij die status af?Anoniem: 218213 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:52:
er zijn wat problemen met psn op dit moment
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Dat wil ik ook!
Alleen ik weet niet hoe.
-Wie legt me ff uit hoe en wat?
-Log je dan bij het aanzetten van je PS3 dan ook in met 1 van de 2?
-Moet je dan een fakeadres in de USA hebben, of is het wél legaal?
[ Voor 11% gewijzigd door sanderander op 13-11-2009 15:45 ]
http://www.ps3-sense.nl/f...on-network-account-1.htmlsanderander schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:44:
Ik lees her en der dat er mensen zijn die zowel een Benelux-account hebben alsook een US-account.
Dat wil ik ook!
Alleen ik weet niet hoe.
Succes! GUI is inmiddels wat veranderd, dus let niet te veel op de screenshots
Gusev schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:47:
[...]
http://www.ps3-sense.nl/f...on-network-account-1.html
Succes! GUI is inmiddels wat veranderd, dus let niet te veel op de screenshots
Volgens mij staat het antwoord in de FAQ (zie starttopic). Zo niet, toevoegen?!sanderander schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:44:
Ik lees her en der dat er mensen zijn die zowel een Benelux-account hebben alsook een US-account.
Dat wil ik ook!
Alleen ik weet niet hoe.
'Kan ik import games spelen met mijn NL account? En moet ik dan ook mijn DLC in de US of Japan kopen of?'
staat de uitleg voor het aanmaken van een US account
[ Voor 12% gewijzigd door Meelobee op 13-11-2009 17:46 ]
Zijn er mensen die vanavond U2 co-op willen spelen?
ik kan vanaf 1830 tot 2230.
PSN ID: Svennie-NL
Als iemand NFS:SHIFT of Tekken online wil spelen tegen een n00b dan kun je me toevoegen. Mijn ID is: Huisdichter
Goedkoop logitech headsetje t.w.v. €35,- werkt prima.Joepv schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:50:
Gamen jullie online allemaal met een headset? Kun je daar trouwens ook zo'n goedkoop bluetooth telefoon setje voor kopen of moet ik dan een luxe kopen van Sony?
Als iemand NFS:SHIFT of Tekken online wil spelen tegen een n00b dan kun je me toevoegen. Mijn ID is: Huisdichter
Anoniem: 110703
Ik heb de originele sony headset toevallig vandeweek voor rond de 25 euro in Engeland besteld. Heb hiervoor een jabra gehad, maar dit heeft veel betere geluidskwaliteit dus ik zou misschien toch naar de originele kijkenCSB schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:57:
[...]
Goedkoop logitech headsetje t.w.v. €35,- werkt prima.
Logitech Wireless Vantage headset.chimera2 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:57:
Ik ben ook op zoek naar een goeie ik heb nu de orriginele van somy playstation zelf maar daar krijg ik pijn in mijn oor vaniemand sugesties?
Kheb hem sinds kort nadat ik een goedkope Jabra had gekocht.
Geluid en microfoon is helder dat je iedereen kan verstaan en dat men je goed kan horen.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Kheb hem nu 5 dagen en 3 dagen gebruikt.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
volgens mij verstond ik de rest van de mensen slecht en hoorde hun mij slecht
Maybe dat het aan de kwaliteit van PSN van vroeger lag.
Ik vind het wel irritant dat de trophy sectie vaak eruit licht.
Anoniem: 255271
Ik heb deze ook (en een aantal vrienden van me). Iedereen tevreden, we verstaan elkaar prima.crzyhiphopazn schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:11:
[...]
Logitech Wireless Vantage headset.
Kheb hem sinds kort nadat ik een goedkope Jabra had gekocht.
Geluid en microfoon is helder dat je iedereen kan verstaan en dat men je goed kan horen.
In den beginne (launch van de PS3) was er enkel een Madcatz-oortje beschikbaar. Ben ik niet over te spreken

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 17-11-2009 20:59 ]

Never Underestimate the Predictability of Stupidity
Ditto, gezien ik nog wat punten heb maakte ik me even zorgen.chimera2 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:15:
bij mij werkt PSN helemaal niet ik krijg de melding dat deze niet beschikbaar is in mijn land
Is de storing ondertussen voorbij?
@Reloader: ik voeg je toe, kunnen we een keer Burnouten online
@Vads: wat is je PSN-id?
En dan doe ik het gokje dat je niet vanuit Nederland mag/kan inloggen op de US variant...Jammer. Had graag deze game gespeeld!SeamusXanthus schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:38:
Gokje dat hij (Braid) weer eens alleen op de US store te vinden is? Veel plezier ermee, was in veel opzichten mijn favoriete game van 2008 (originaliteit, kwaliteit van de puzzels)
Vads1972Svennie schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:28:
@Vads: wat is je PSN-id?
Ik heb het met wat truukjes een 2e account aangemaakt en ook daarvoor een geimporteerde US puntenkaart gekocht die werkt. Dus het kan wel, maar is wel zeer omslachtig. Op internet kan je wel wat instructies vinden met wat googlenLe-BenZ schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:03:
[...]
En dan doe ik het gokje dat je niet vanuit Nederland mag/kan inloggen op de US variant...Jammer. Had graag deze game gespeeld!
wilde je gisteren toevoegen maar je bent te populair
Gister werkte Psn wel weer
Maar kon niet mijn trophy's updaten
Klopt, ik ben populairSvennie schreef op donderdag 19 november 2009 @ 07:43:
[...]
wilde je gisteren toevoegen maar je bent te populairJe zit aan je max vrienden.

Ik zal van het weekend even kijken wie er drie weken niet heeft ingelogd op zijn PS3 en die dan verwijderen uit mijn vriendenlijst. Probeer het zondag of maandag nog een keer.
Ik ga eens proberen hoe ver ik kom! Thanks voor je tipSeamusXanthus schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:19:
[...]
Ik heb het met wat truukjes een 2e account aangemaakt en ook daarvoor een geimporteerde US puntenkaart gekocht die werkt. Dus het kan wel, maar is wel zeer omslachtig. Op internet kan je wel wat instructies vinden met wat googlen
Ik zit op lvl 5:

hoe kan je de trophy's bekijken van iemand anders? Als ik op je ID klik kom ik op de hoofdpagina ipv op jouw profiel.
[ Voor 45% gewijzigd door Svennie op 20-11-2009 08:10 ]
Onder het Spel-gedeelte bij het Trophy-overzicht. Daar kun je jouw trophies met iemand uit je vriendenlijst vergelijken.Svennie schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:00:
hoe kan je de trophy's bekijken van iemand anders? Als ik op je ID klik kom ik op de hoofdpagina ipv op jouw profiel.
In mijn sigSvennie schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:00:
Level 11![]()
Ik zit op lvl 5:
[afbeelding]

[ Voor 9% gewijzigd door Meelobee op 20-11-2009 11:16 ]
het was niet helemaal duidelijk merk ik, ik bedoelde op de eu.playstation site, daar waar die ID's vandaan komen, heb opslaghond niet in mijn vriendenlijst staan en wilde eens kijken welke games hij allemaal platinum heeft. Op de PS3 kijk ik wel vaker naar trophy's om te kijken wie welk spel heeft en hoever die persoon is.Vads schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:07:
[...]
Onder het Spel-gedeelte bij het Trophy-overzicht. Daar kun je jouw trophies met iemand uit je vriendenlijst vergelijken.
@Opslaghond of Melobee: kunnen jullie mijn ID ook op die pagina toevoegen?
[ Voor 6% gewijzigd door Svennie op 20-11-2009 12:19 ]
Jou en Opslaghond toegevoegd.Svennie schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:17:
[...]
@Opslaghond of Meelobee: kunnen jullie mijn ID ook op die pagina toevoegen?
[ Voor 54% gewijzigd door Meelobee op 20-11-2009 12:24 ]
Aan mijn router/firewall is niets veranderd. Eerder werkte dit perfect. Komt zoiets vaker voor op het PSN?
FCG
Enig idee of die Trial HD game ooit op PSN komt?
PSN: Geengrenzuh
nu moet je iedereen handmatig toevoegen
Wat ik me dus afvraag. Voor Xbox Live betaal je. Heb je daar zulke problemen dan ook nooit? Is dat 99% van de tijd gewoon goed?jeka schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:19:
Kon gister geen vrienden toevoegen op psn. Je bent dus niet de enige.
(dit is geen rant, vraag me dit serieus af)

[ Voor 14% gewijzigd door CSB op 15-01-2010 15:26 ]
Anoniem: 317050

Iemand die nog de volgende spellen speelt online ?
NHL Arcade
Tekken 5
Killzone 2
Burnout Paradise
WipeOut HD Fury
GTA4
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 317050 op 24-01-2010 16:27 ]
~~~[html]Dit topic heeft een recordaantal posts waarin vragen worden gesteld die allang beantwoord zijn. Ook informatie wordt dubbel of driedubbel gepost.
Voordat je iets post, kijk eerst even of het al bekend is.~~~[/html]