Het PlayStation Network ervaringen topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 28.180 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Goh, heb al een PS3 sinds day one en zie nu dit topic pas :P .

PSN: Shiverzz
MP games:
  • Civ Rev
  • MGS4
  • UT3
  • GTA4
  • RFOM
  • Motorstorm
  • GT5P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:35
Ff update voor in de startpost.

Games;

COD4, GTP5, GTA4, BFBC

En warhawk natuurlijk!

[ Voor 38% gewijzigd door Ekfad op 15-09-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:37

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Voeg mij daar ook maar aantoe

PSN id: majoh_nl
Games: GT5:P, MotorStorm, R:FoM, GTA IV, Warhawk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:40
Vanavond nog iemand CoD? Wil vanavond levelen, ben nu Lvl2 48, dus headquarters & sabo it will be.. of hardcore s&d natuurlijk :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Kan ik ook worden toegevoegd aan de Startpost?!

PSN id: Meelobee
Games: GT5:P, GTA IV, MGS4, The Club

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:02
Vince22 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:26:
Vanavond nog iemand CoD? Wil vanavond levelen, ben nu Lvl2 48, dus headquarters & sabo it will be.. of hardcore s&d natuurlijk :)
Count me in.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:40
Misschien is deze vraag al eerder gesteld maar ik probeer het toch maar ;) Kan een amerikaans PSN card (zo'n prepaid ding) gebruikt worden op een europees account? Ik zit er aan te denken namelijk om zo'n ding te importen uit amerika, ben het wachten nu wel een beetje zat.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Soepstengel schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:03:
Misschien is deze vraag al eerder gesteld maar ik probeer het toch maar ;) Kan een amerikaans PSN card (zo'n prepaid ding) gebruikt worden op een europees account? Ik zit er aan te denken namelijk om zo'n ding te importen uit amerika, ben het wachten nu wel een beetje zat.
Nee dat kan niet, maar veel US-content kan je gewoon hier gebruiken.
Overigens zijn de PSN-cards op ebay mij nog te duur. 2x de waarde vragen ze er voor. Of heb jij een beter adresje gevonden?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Shiver23 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:24:
[...]

Nee dat kan niet, maar veel US-content kan je gewoon hier gebruiken.
Overigens zijn de PSN-cards op ebay mij nog te duur. 2x de waarde vragen ze er voor. Of heb jij een beter adresje gevonden?
Gewoon bestbuy ofzo? Ik bedoel, er zal vast wel een amerikaanse winkel zijn die aan export doet en die een online winkel heeft, even zoeken denk ik zo ;) Maar goed, dan wacht ik wel even tot die stomme kaarten hierheen komen.... Snap niet waarom dat zo lang moet duren maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:22

Aight!

'A toy robot...'

Mag ik ook in de startpost?

nick: jemoeder1337
games: GT5:P, MGS 4, GTA 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Laatst online: 22-04 20:03
Deze week weer een keer zin om te gaan knallen in COD4?

Laat me even weten waneer? :)
Soepstengel schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:27:
[...]

Gewoon bestbuy ofzo? Ik bedoel, er zal vast wel een amerikaanse winkel zijn die aan export doet en die een online winkel heeft, even zoeken denk ik zo ;) Maar goed, dan wacht ik wel even tot die stomme kaarten hierheen komen.... Snap niet waarom dat zo lang moet duren maar goed...
Ja ik vraag me ook af waarom het zo lang moet duren voordat die PSN kaarten hier heen komen,maargoed we wachten nog maar af.

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:19

CSB

:D

Hoe zit dat eigenlijk met die nieuwe Stardust Update? Is dat multiplayer in de zin van: online met of tegen mekaar spelen, of meer van: meer splitscreen games offline? Als het online is koop ik hem namelijk.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156051

Grappig, ik kom hier redelijk veel mensen met GT5 P tegen, online kom ik echter weinig NL rijders tegen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 23:09

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik speel gt5p niet meer online omdat het gewoon niets met racen te maken heeft, tis meer rammen op de goede momenten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156051

Da's niet altijd het geval, het geeft wel een extra kick als je ondanks die rammers gewoon met slim rijden in de top 3 kunt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:40
silentwaves_ schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 20:05:
[...]

Deze week weer een keer zin om te gaan knallen in COD4?

Laat me even weten waneer? :)

[...]
Ik ben vanaf maandagavond weer elke dag van de partij in CoD (net als afgelopen weken trouwens :P )
Het gaat goed met de prestige trouwens, nu prestige 4 level 52, nadat ik lang getwijfeld heb levelt het toch best makkelijk. Vooral met 1vs1 Cage match met een maatje! ;)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763

Wordt die startpost nog wel eens geupdate?

Voor wie me wilt toevoegen en een van de onderstaande games wilt spelen (zit voornamelijk op BF:BC maar alles is af te spreken).

PSNid:
MerinoNL

Games:
Battlefield: Bad Company
Top Spin 3
Metal Gear Online
Grid
Civilization Revolution
DBZ: Burst Limit
GTAIV
Everybody's Golf
Burnout Paradise
Guitar Hero III
CoD4
Fifa08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-04 16:18

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:45:
Ik speel gt5p niet meer online omdat het gewoon niets met racen te maken heeft, tis meer rammen op de goede momenten.
Ik kwam nog 1 NL online racer tegen, heb de C-class nog niet geunlocked dus ben genoodzaakt online op beginners mode te spelen :X Ik had een online community als GTR2 verwacht; serieus rijden en iedereen serieus laten rijden.

Nou ze rammen overal waar ze kunnen zo ben je 1e evenlater 7e en daarna weer 2e :z Zelfs het rechte stuk is niet veilig 8)7

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:40
Ghostrider schreef op zondag 20 juli 2008 @ 11:56:
[...]

Ik kwam nog 1 online racer tegen, heb de C-class nog niet geunlocked dus ben genoodzaakt online op beginners mode te spelen :X Ik had een online community als GTR2 verwacht; serieus rijden en iedereen serieus laten rijden.

Nou ze rammen overal waar ze kunnen zo ben je 1e evenlater 7e en daarna weer 2e :z Zelfs het rechte stuk is niet veilig 8)7
GT5P online is inderdaad rammen en beuken op dit moment, 1 augustus komt er ee UPDATE! waarbij o.a.:

- het strafsysteem online verbeterd word.

Wat we hiervan kunnen verwachten lijkt mij dat het onbestraft afremmen op de achterbumper van een ander in de bocht aan banden word gelegd :D

Tot die tijd probeer ik GTA4 online onder de knie te krijgen, toch echt lastiger dan verwacht :+ ...

BTW ff een vraagje, ik wil een leuke shooter online hebben dus ik zat zelf te denken aan Battlefield of CoD, iemand tips/suggesties of meningen waaruit ik mijn keuze eindelijk kan maken? 8)7

Voor de startpost!

Nickname: [NL]RisingSun
Games: GT5P, GTA4.
--------------------------------------

• Hanzio
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-04 19:20
Hallo mensen,

Een korte vraag als je een spel uit de US hebt geimporteerd en het spel komt uit in europa. Werken dan de addons die je download van de PSN europa op die US imported game?
Het gaat hierbij om Rock Band

Anoniem: 197857

Hanzio schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 01:49:
Hallo mensen,

Een korte vraag als je een spel uit de US hebt geimporteerd en het spel komt uit in europa. Werken dan de addons die je download van de PSN europa op die US imported game?
Het gaat hierbij om Rock Band
Zover ik weet moet je dan ook de content in de amerikaanse PSN store kopen.

Ik heb laatst op ebay voor 60 dollar een kaartje met een waarde van 50 dollar gekocht. Je krijgt het dan gewoon via de mail binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meldor
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-01-2024
Ik zit met het volgende probleem. Als ik via een game wil kopen via PSN en ik vul mijn credit card gegevens in, dan krijgt is een melding (80711008) dat er geen connectie met de server kan worden gemaakt. Heeft iemand ervaring met deze foutmelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-04 18:44
Meldor schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:34:
Ik zit met het volgende probleem. Als ik via een game wil kopen via PSN en ik vul mijn credit card gegevens in, dan krijgt is een melding (80711008) dat er geen connectie met de server kan worden gemaakt. Heeft iemand ervaring met deze foutmelding?
Is dit nadat je een aantal keer je gegevens in gevuld heb maar iedere keer een gegevens onjuist melding kreeg?
Zoja moet je 24 uur wachten want dan ben je geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 15:00
PSN ID: Jody1990

Games:
  • Grand Theft Auto IV
  • MotorStorm
  • Resistance Fall of Man
  • Metal Gear Solid 4
  • Gran Turismo 5 Prologue
En eerdaags komen er ook nog FIFA 09 / PES 2009, Resistance 2, SOCOM Confrontation en MotorStorm Pacific Rift bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meldor
  • Laatst online: 19-01-2024
luxzenburcht schreef op zondag 14 september 2008 @ 17:23:
[...]

Is dit nadat je een aantal keer je gegevens in gevuld heb maar iedere keer een gegevens onjuist melding kreeg?
Zoja moet je 24 uur wachten want dan ben je geblokkeerd.
Dit zou best mogelijk kunnen zijn, ik zal er rekening mee houden. Bovendien heb ik ontdekt dat Upnp niet beschikbaar was, maar inmiddels wel. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 16:35
Hier ook even een kleine update:

Motorstorm is weg en ik heb GTA4, BFBC en MGS4 er in de plaats voor!

en warhawk natuurlijk!

[ Voor 11% gewijzigd door Ekfad op 15-09-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Ekfad schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:04:
Hier ook even een kleine update:

Motorstorm is weg en ik heb GTA4, BFBC en MGS4 er in de plaats voor!

en warhawk natuurlijk!
Hm, updates worden hier blijkbaar al een tijd niet meer gedaan. Helaas :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verse aanwinsten: NHL09 en WipeOut HD

Iemand in voor een potje "anti grav racing" vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170957

Zijn er nog meer mensen die een beetje een krakend geluid hebben met de online voice van GTA4?
Ik heb dit probleem met een buddy hij hoort mij een beetje krakend en ik hem ook, terwijl dit in de voice chat room wel perfect werkt.
En hoe is de kwaliteit met andere games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Anoniem: 170957 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:49:
Zijn er nog meer mensen die een beetje een krakend geluid hebben met de online voice van GTA4?
Ik heb dit probleem met een buddy hij hoort mij een beetje krakend en ik hem ook, terwijl dit in de voice chat room wel perfect werkt.
En hoe is de kwaliteit met andere games?
Heb het wel eens jah maar dat is wisselend, maar het is ook erg game bepaald, bij Cod4 heb ik er amper last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-04-2024

sHELL

VR "connoisseur"

Sinds kort ook in bezit van een PS3 O+

Momenteel kwa online gedoe aleen GTA IV & Whipeout HD

<<< for PSN ID look that way

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fifa 09 all the way 8)

Het zou leuk zijn om een GoT-club te maken om dan 10vs10 partijtjes te spelen.

Iemand met initiatief die een team wil maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bioshock speelt errrrrg lekker op de PS3.
Heerlijk vergeleken met een pc :)
Een aanrader :D

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:04
Vriend van me krijgt constant Timed Out op de PS3. Hij moet opnieuw insignen en daarna weer niet. Hij komt even online en dan weer offline.

Meer mensen hier last van? Ligt aan de verbinding opzich denk ik? Vanmiddag heeft hij nog wel Bioshock binnen gehaald en op internet geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243652

Anoniem: 255271 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 21:33:
Fifa 09 all the way 8)

Het zou leuk zijn om een GoT-club te maken om dan 10vs10 partijtjes te spelen.

Iemand met initiatief die een team wil maken?
Ik zou alvast graag meedoen in het PS3 GOT-Team Oxl33y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09-2024
Anoniem: 243652 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:28:
[...]

Ik zou alvast graag meedoen in het PS3 GOT-Team Oxl33y
Het team bestaat al, ik ben er zelf ook een onderdeel van (manager). Post je Game ID even hier en we kunnen invites uitdelen, op dit moment zitten er al 6 mensen in weet ik. Vanholm is de 'stichter' dus voor eventuele vragen moet je je tot hem wenden.

Vanavond kunnen we misschien wel oefenwedstrijd doen met mede GoT-ers..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243652

wienjo schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:32:
[...]

Het team bestaat al, ik ben er zelf ook een onderdeel van (manager). Post je Game ID even hier en we kunnen invites uitdelen, op dit moment zitten er al 6 mensen in weet ik. Vanholm is de 'stichter' dus voor eventuele vragen moet je je tot hem wenden.

Vanavond kunnen we misschien wel oefenwedstrijd doen met mede GoT-ers..?
Mijn game ID is Oxl33y
invite mij maar als het kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09-2024
Anoniem: 243652 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:37:
[...]

Mijn game ID is Oxl33y
invite mij maar als het kan
Zal ik vanavond uit m'n werk direct doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wienjo schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:54:
[...]

Zal ik vanavond uit m'n werk direct doen
Ja, want hier lukt het precies niet voor allen. Bij Heraz, Bosluis en Oxl33y krijg ik de melding 'Fail to sent invite', hoewel hij de players wel kon vinden. Soepriem dadelijk eens proberen.

Team tot nu toe:

Bosluis
Cinji
Ekfad
Heraz
Mattyken
Mars18 (PSN MarcelNL)
Oxl33y
Supreme (PSN Soepriem)
Sluuz
Vanholm
Wienjo

Al met zen tienen, dat zal balletje trappen zijn straks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heras
  • Laatst online: 22-03 15:50
Ik heb echt zin om een balletje te trappen, ben al flink aan het oefenen. Heel de avond beschikbaar :)

Nou kan ik alleen al de hele middag geen verbinding maken met de EA servers. De verbinding met PSN is prima, dus het lijkt echt aan de servers van EA te liggen. Ik hoop maar dat het op tijd is opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heras schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:26:
Ik heb echt zin om een balletje te trappen, ben al flink aan het oefenen. Heel de avond beschikbaar :)

Nou kan ik alleen al de hele middag geen verbinding maken met de EA servers. De verbinding met PSN is prima, dus het lijkt echt aan de servers van EA te liggen. Ik hoop maar dat het op tijd is opgelost!
Aha, misschien daarom dat het niet lukt om je te inviten.

Wel belachelijk dat ik zo een gewonnen wedstrijd (3-0 HT) alsnog verloor als een DNF match.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 07-10-2008 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heras
Sux echt flink dat ik niet met de EA servers kan connecten... Kunnen diegenen die eerder al de gebruikersvoorwaarden hebben geaccepteerd wel online spelen momenteel?

Ik heb alle bovenstaande PSN-id's toegevoegd, maar Mattyken schijnt niet te bestaan, typo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heras schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 20:15:
Sux echt flink dat ik niet met de EA servers kan connecten... Kunnen diegenen die eerder al de gebruikersvoorwaarden hebben geaccepteerd wel online spelen momenteel?

Ik heb alle bovenstaande PSN-id's toegevoegd, maar Mattyken schijnt niet te bestaan, typo?
Inderdeed, het is Matthyken. Hier geen problemen met de server vandaag, waarvoor dank.

Iemand league match vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:03
Eej mensen,

Ik wil nog mee doen aan de Fifa club, Vanholm heb ik invited..
Kan iemand mij inviten in de club? SuperCrisz3 is mijn PSN

Groetjes CHris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heras
Hmm, ik stond dik verdiend 2-0 achter tegen VanHolm, toen er gedisconnect werd :|

Ik heb nog heel wat te oefenen, al gaat het steeds beter. Het is toch best een stap van PES naar Fifa. De werking van het online gebeuren moet ik ook nog ff aan wennen. Heb tot nu toe nooit online gespeeld op de PS3. Ik had mijn bluetooth headsetje aangesloten, maar ik heb niet gemerkt dat ik die kon gebruiken tijdens wedstrijden. Tijdens de wedstrijd tegen VanHolm zag ik wel af en toe een luidsprekertje in beeld, maar ik hoorde niks...

Morgen weer! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heras schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:51:
Hmm, ik stond dik verdiend 2-0 achter tegen VanHolm, toen er gedisconnect werd :|

Ik heb nog heel wat te oefenen, al gaat het steeds beter. Het is toch best een stap van PES naar Fifa. De werking van het online gebeuren moet ik ook nog ff aan wennen. Heb tot nu toe nooit online gespeeld op de PS3. Ik had mijn bluetooth headsetje aangesloten, maar ik heb niet gemerkt dat ik die kon gebruiken tijdens wedstrijden. Tijdens de wedstrijd tegen VanHolm zag ik wel af en toe een luidsprekertje in beeld, maar ik hoorde niks...

Morgen weer! _/-\o_
Heb ook 2 potjes tegen Vanholm gespeeld. Enorm spannende wedstrijden, de 2e won hij in de 120e minuut. :(

Ik vind het echt heerlijk spelen, was altijd een Pes liefhebber maar wou na Pes2008 toch eens kijken hoe Fifa2009 zich had ontwikkeld.

Ik vind het alleen erg lastig om door de verdediging heen te komen maar dat is een kwestie van tijd :)

Gisteren ook nog tegen iemand online gespeeld, verloor met 4-0 allemaal kopballen. Ik ben gewend om met X de bal weg te koppen maar dat werkt blijkbaar niet echt.

Het was jammer dat we gisteren nog niet met 10 mensen hebben kunnen spelen. Hopelijk binnenkort wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosluis schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 08:07:
[...]

Heb ook 2 potjes tegen Vanholm gespeeld. Enorm spannende wedstrijden, de 2e won hij in de 120e minuut. :(

Ik vind het echt heerlijk spelen, was altijd een Pes liefhebber maar wou na Pes2008 toch eens kijken hoe Fifa2009 zich had ontwikkeld.

Ik vind het alleen erg lastig om door de verdediging heen te komen maar dat is een kwestie van tijd :)

Gisteren ook nog tegen iemand online gespeeld, verloor met 4-0 allemaal kopballen. Ik ben gewend om met X de bal weg te koppen maar dat werkt blijkbaar niet echt.

Het was jammer dat we gisteren nog niet met 10 mensen hebben kunnen spelen. Hopelijk binnenkort wel.
Een wedstrijd duurt 90 minuten (of in dit geval 120) en op het einde winnen de Duitsters :+
Goed verdedigt hoor die wedstrijd, ik raakte zelfs met Martins amper door je verdediging.

Beter om bolletje te gebruiken om ballen weg te kopppen.

@ Heras, vanavond rematch? Ben er pas na 23u hoor. Ik zei niet veel tijdens de wedstrijd behalve een 'oooeh' of 'aaah' :) Je headset kan je gewoon aanzetten tijdens een wedstrijd ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:16
Mijn game ID = Galatios

Gooi mij ook maar in de club! Alvast bedankt, zie jullie straks misschien wel haha :)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[PS3] Het grote GOT Fifa 09 Club Topic, is bij deze open verklaard.

Ga hierheen voor alles omtrent de 10v10 club.

@ Voodoomen, ik kan je uitnodigen rond 23u, tenzij een andere admin zo lief wil zijn om dat eerder te doen :>

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 08-10-2008 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Mijn PSN-ID is Svennie-NL

Ik speel op het moment veel RFOM (platinum versie gekocht) single player, ben dus niet al te veel online aan het spelen maar als ik weet dat er meer mensen online zijn heb ik wel zin in ene online spelletje.

Mijn spellen:
GTA IV
Burnout Paradise
RFOM

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Update van mij lijstje :)
-Gran Turismo 5
-GTA 4
-Burnout Paradise
-DBZ:Burst Limit (dacht dat die online kon).
-Buzz (grappig spel :P)

Fifa 09 ben ik nog over aan het twijfelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
PSN ID: MatthijsW
Speelt: GTA: IV, Tekken 5, WipeOut HD

[ Voor 41% gewijzigd door Gumball op 13-10-2008 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Laatst online: 10:19

CSB

:D

Zal mijn lijstje ook even doorgeven:
- Burnout Paradise
- Wipe-Out HD
- Rock Band

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Wordt wel snel een rommeltje denk ik zo maar goed ook mijn lijstje dan maar, je kan me trouwens bij de TS toevoegen.

PSN ID: AidenVennis
- Little Big Planet (die koop ik op de eerste dag dus die kan je er vast bij zetten)
- Gran Turismo 5 Prologue
- GTA 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

ook maar mijn lijstje posten

PSN ID: WasMach1nator

Games:
Fifa 09
Civ Rev
GTA 4
MGS 4
Burnout Paradise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijscobar
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:49

ijscobar

eclecticus

word erg moe van PSN , iedere keer als ik wil updaten lukt het pas na talloze pogingen.
vandaag Saint Row 2 gehaald en was bijna 2 uur bezig met updaten :( (firmware/game-update).

PSN-ID : ijsco

hier mijn rijtje games ;

-Uncharted : Drake's Fortune
-MGS 4
-GTA 4
-Saints Row 2
-The Darkness
-Grid
-Skate
-Resistance : Fall of Man
-Assasin's Creed
-BF : Bad Company

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Laatst online: 19-04 20:46
Mijn account: DeDuif (origineeeeeeeeeeeeeel!)

Games tot zover:

-MGS4 _/-\o_
-GTA IV _/-\o_
-Assasins Creed }:O
-Far Cry II |:(
-Dragon Ball Z: Burst Limit :)

En nog opzoek naar andere leuke games, MAAR wil graag een keer een potje MGS4 doen met/tegen iemand! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Nu online
Ik heb RFOM bijna uitgespeeld, daarna heb ik weer meer tijd voor andere spellen, MGS4 bijvoorbeeld. Lijkt me leuk een keer een spelletje online te spelen.

Ik krijg dadelijk COD4, gekocht van een collega, heb ik ook wel zin in om te spelen, heb er zo veel over gehoord!

[ Voor 27% gewijzigd door Svennie op 04-11-2008 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 21:23

Nohead

PSN ID: Nohead

Mensen interesse in Co-Op Resistance 2?
PSN: Nohead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Topic bump!

Sinds gisteren de Blutooth headset en wil wat meer online gamen met wat bekende mensen, ik speel vaak op online maar altijd random met wat willekeurige mensen.

Zoek mensen MET microfoon om gezellig samen bv;

Motorstorm 2
LBP
CoD; WaW
Fifa 09

Zonder microfoon is er niks aan dus dat is wel handig maar add me maar op MiC-NL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
PSN-ID:
Mark13

Mijn games:
Assasin's Creed
Colin McRae Dirt
Uncharted: Drake's fortune
Tony Hawk Proving Ground
FIFA '08
UEFA Euro 2008
FIFA '09
TopSpin 3
Grand Theft Auto 4
Lost
Gran Turismo 5 Prologue
007 Quantum Solace
Singstar
Tomb Raider Underworld *;

[ Voor 5% gewijzigd door Pepppie op 22-11-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Weet niet waarom dit topic ineens zo stil is, maar ik wou vanavond de laatste (nou, veel timed challenges) nog halen voor burnout paradise.

Psn: giulionl

(Zonder headset heeft dat weinig zin, dat werkt niet!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
He giulio,
vanavond wordt ws wat lastig, ik ben pas rond 10 uur thuis, maar ik zal daarna wel even inloggen en je toevoegen. Ik ben normaliter rond 22 uur wel online, en vaak ook in het weekeinde 's ochtends (8-10).

Tot binnenkort online!

Ps. Ik kende deze forum-thread niet, dus bij deze gebookmarked :)

Edit:
communicatie wordt mss wat lastig, ik heb nog geen headset. Dit is wat ik nog moet:
- Invite a friend
- Complete 10 Freeburn Challenges
- 8 Players meet in the Wildcats' Baseball Stadium (wordt lastig met zijn tweeen)
- Send a Mugshot or Smugshot (wordt lastig, geen 'eye')
- Take part in an Online Stunt Run
- Take part in an Online Marked Man
- Be on the Blue team for Online Road Rage
- Complete 5 Bike Challenges

Ik zag dat jij voornamelijk not time challenges moest.
Voorstel:
- ik invite jou, ik start een stunt run, cancel, marked man, cancel, road rage rood, cancel, road rage blauw, cancel, en daarna wat time challenges. Idee?

[ Voor 51% gewijzigd door chrisboers op 04-12-2008 13:45 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb iets van 420 challenges, dus ik moet er nog een aantal, voor 7 players en die ene 8 player volgens mij ook nog, heb ook geen eye.
De rest lukt makkelijk, maar ELKE bleutooth headset werkt op de ps3, die dingen kosten niets, op marktplaats heb ik die van mij, een sony voor 15 euro gekocht.
Met online gamen is het erg moeilijk zonder, vooral omdat je veel challenges moet coördineren.
Bv langs elkaar heen springen binnen een bepaalde tijd lukt niet als je geen "GO GO GO!!!" kunt zeggen.
Dat zul je wel merken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Nu online
Ik wil ook wel meespelen met Burnout, heb nog geen headset, die is onderweg, heb bij play.com de sony headset besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Svennie schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:30:
Ik wil ook wel meespelen met Burnout, heb nog geen headset, die is onderweg, heb bij play.com de sony headset besteld.
@svennie
Wat moet je nog hebben dan?
Heb je anders een lijst die je me kan mailen, dan kan ik je inviten.
een psn is ook wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Hey Svennie, je staat al in mijn friends list, als ik je online zie, zal ik je inviten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Nu online
@Giulio:
heb verder niks nodig, wacht nog op de headset, die die ik nu heb valt constant weg, is super irritant

EDIT snap wat je bedoeld 8)7 Ik moet alle challenges nog, heb het spel nog niet zo vaak gespeeld
Ik zal je vanavond toevoegen, kunnen we misschien wel spelen als we elkaar online zien.

PSN is Svennie-NL

ik heb nog weinig burnout gespeeld, moet ik eerst dingen vrijspelen of kan ik zo meedoen?

@Chrisboers:
Invites werken alleen als je in het spel zit toch?

[ Voor 40% gewijzigd door Svennie op 09-12-2008 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257672

Voice-quality op het PSN

Beste mede-gamerts,

Ik begin hier even over omdat ik me er enorm aan stoor en heb gestoord de afgelopen paar maanden: De kwaliteit van de voicechat in games op het PlayStation Network.

Één op één chatten in de XMB gaat prima. Als beide partijen een redelijke verbinding hebben dan is de kwaliteit zeer acceptabel. Beter dan bellen zelfs.

Echter, in een hoop games (bij LittleBigPlanet is het, als de servers niet te druk zijn op zich best redelijk) en zelfs in PlayStation HOME is de kwaliteit dermate slecht dat zowel jijzelf als de ander onverstaanbaar zijn. Of je kunt elkaar in uiterste concentratie wel verstaan, maar dan zit er een vertraging tussen van 5-10 seconden waardoor het tempo uit een gesprek raakt en het begint te frustreren.
Ik heb sinds vorig weekend nu een officiële PlayStation-headset (tof ding, ik kreeg 'm bij EndWar) en ik merk dat ik zelf iets beter te verstaan ben. Echter: In (bijvoorbeeld) WarHawk (of GTA IV/Battlefield: Bad Company/Skate) kan ik amper iemand verstaan. Zelfs het handjevol Nederlanders dat ik tegenkom die ook een headset hebben niet.

Wat voor zin heeft zo'n ding dan eigenlijk als je elkaar toch niet kunt verstaan in games?
Ik bedoel, als ik het vergelijk met bijvoorbeeld Xbox Live, dan is het echt belachelijk gewoon. Daar versta ik 99/100 mensen wél. In ieder geval Nederlanders.

Waar ligt dit dan aan, denken jullie? Het PlayStation Netwerk? De servers van de games zelf? Of aan iets anders?
Ik weet het niet. Maar ik vind wel dat iedereen die hier ook last van heeft en zich er aan ergert zich moet laten horen. Misschien doet Sony er dan iets mee, want er komen een aantal waanzinnig toffe games aan (bijvoorbeeld KillZone 2) die ik niet online kan spelen op m'n Xbox. En ik heb nog het geluk dat ik de keuze heb. De meeste mensen hebben niet eens de keuze en moeten het er maar mee doen.

Even ter aanvulling trouwens: Ik vind het ook waanzinnig vervelend dat een private chat niet mogelijk is via het in-game XMB. Ik hoop echt dat Sony hier snel verandering in brengt. En elkaar bellen in HOME is 'leuk', maar zeker geen oplossing. Tenzij ze alle functionaliteiten van het Start-menu in HOME ook in de XMB verwerken (Sterker nog: Dat zou perfect zijn, want dan kun je te allen tijde games starten/joinen/met elkaar chatten en hoef je er niet speciaal HOME voor in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Ik kan geen reactie geven op het praktische gebruik van de headset, aangezien ik er zelf nog geen heb. Wat ik wel merk, is dat velen in bv burnout paradise erg slecht verstaanbaar zijn, in ik vaak hun motor-geluid erbij hoor. Wat het probleem lijkt te zijn, is dat de EYE ook een microfoon heeft, maar dat die dus blijkbaar niet echt taktisch geplaatst is, en daarmee ook veel omgevingsruis oppikt.
Ik weet niet of dit jouw ervaringen verklaart, maar die EYE zal zeker niet helpen. Bij Endwar heb je mogelijk het voordeel dat een grotere groep die headset heeft.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De eye werkt klote, dan hoor je alles, maar met headset heb ik totaal geen problemen.
Ik heb gewoon een headsetje via marktplaats gekocht van sony voor 15 euro en ik heb totaal geen klachten. (ELKE bleutooth headset doet het met de ps3)
En ik gebruik het dus vrijwel alleen bij burnout paradise, wat dus schijnbaar de enige game is met "headset problemen", al heb ik daar nog nooit iets van gemerkt.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116278

PSN: NeliSo

Ik speel online voornamelijk:
LBP
WipeOut HD
GTA4
Burnout Paradise (ik moet nog een aantal multiplayer trophies :9 )
R:FoM

Binnekort ook:
Farcry II, CoD:WaW en Midnight Club

Ik heb een headset en EYE, zie je online!

Mij mag je toevoegen, van je lijstje heb ik GTA4 (terug bovengehaald jaja) en Wipeout HD. Midnight Club LA heb ik ook maar daar is de online community niet echt groot jammergenoeg.

Resistance 2 ga ik morgen zeker halen, ziet er te goed uit.

Headset heb ik, zo'n EYE (nog) niet. Werkt een beetje als een webcam met micro zeker? Lijkt me wat vreemd dat collega gamers me dan in de zetel gaan zien hangen terwijl ik rookwolkjes uitblaas :P

ID: Vanholm

Anoniem: 130184

Ligt het hele netwerk gebeuren eruit van Sony ofzo? Ik heb net geupdate naar 2.53, dit is goed gegaan. Ik heb geprobeerd in de USA en de NL store in te loggen, maar lukt niet. Netwerk settings zijn goed, bij maar bij network test zegt ie IP address succeeded, internet succeeded, PSN connection FAILED :( Nog meer mensen last van of zie ik iets over het hoofd?

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:36

MazeWing

The plot thickens...

join the club. net updaten ging prima, daarna kan ik ook niet meer inloggen.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:52

dodo79

witte dikke tonnie

Anoniem: 130184 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:37:
Ligt het hele netwerk gebeuren eruit van Sony ofzo? Ik heb net geupdate naar 2.53, dit is goed gegaan. Ik heb geprobeerd in de USA en de NL store in te loggen, maar lukt niet. Netwerk settings zijn goed, bij maar bij network test zegt ie IP address succeeded, internet succeeded, PSN connection FAILED :( Nog meer mensen last van of zie ik iets over het hoofd?
nee, hier exact hetzelfde.
ligt niet aan jouw

omdat het kan!

• DennusB
  • Niet online
dodo79 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:55:
[...]

nee, hier exact hetzelfde.
ligt niet aan jouw
Komt door Home problemen ....

Owner of DBIT Consultancy

Anoniem: 135756

Vreemd heb nog wel in kunnen loggen net voor de update en heb net de update gedaan en de ene foutcode na de andere bij inloggen op Playstation Network (al 4 verschillende gehad)
Dat is wel TE toevallig, dat het net na die update dan opeens niet meer lukt.
Lijkt erop dat versies firmware gekoppeld zijn aan bepaalde servers en dat routering naar en/of verwerking op de servers van de laatste firmware niet naar behoren werken.

Anoniem: 257190

Voeg mij ook maar toe, PSN ID is: Intrepid_NL

Mijn games:

LBP
GT5:P
Star Wars FU
Grid
Assassins Creed
F1:CE
Uncharted
Motorstom 1+2
BF Bad Company
Topspin 3
Ratchet & Clank ToD
CoD 4
Civ Revolution
Everybody's Golf
Burnout Paradise
GTA IV
Unreal Tournament 3
Soul Calibur IV
MGS4

Tot ziens online!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-04 09:15
Kwam zojuist in de store terecht maar niets te zien qua Home. Nu kom ik er niet meer in. Bij het updaten zegt hij dat ik al de laatste versie heb,

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
@stp_4 Home staat niet in de store. Wordt automagisch toegevoegd, net als destijds 'live'. Zodra je het icoontje kiest (staat net boven de store) gaat ie Home downloaden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Weet iemand hoe ik de psn store op US kan zetten ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 08:15:
Weet iemand hoe ik de psn store op US kan zetten ?
Maak een Amerikaanse PSN Account aan en creëer dan een gebruiker op je PS3 met die gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:53
PSN ID : NjayNL

speel eigenlijk nog weinig online maar snel ff killzone 2 halen

heb nu:

Assasins creeds
Motorstorm pacific rift
Mirrors Edge

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290119

Mijn lijstje:

PSN: Gameremag
Online:
Call of Duty WaW
GTA 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Laatst online: 28-01 12:45
Was er niet ergens topic waar je PSN accounts kon "ruilen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Laatst online: 17:10
en anders moet er misschien een nieuwe topic komen
Ik ben er wel geintereseerd in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Tweak15KW schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:57:
Was er niet ergens topic waar je PSN accounts kon "ruilen"?
Ik denk dat je het psnfriends.com gebeuren op het grote PS3 ervaringen topic bedoelt, als je daar even heengaat, zie je het vanzelf staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Kunnen we hier op Tweakers niet een (nieuw) topic maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Laatst online: 28-01 12:45
TrekDude101 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 10:25:
[...]

Ik denk dat je het psnfriends.com gebeuren op het grote PS3 ervaringen topic bedoelt, als je daar even heengaat, zie je het vanzelf staan :)
Vanwege Het algemeen beleid #verbodencopyright en gevaren voor accounts gaan we niet beginnen aan het uitwisselen van accounts met wachtwoorden.

[ Voor 35% gewijzigd door TheZeroorez op 12-08-2009 19:13 ]

• chimera2
Ik ben van plan om een nieuw topic te starten voor nicknames voor alle games voor de ps3
is daar intresse voor?

[ Voor 79% gewijzigd door chimera2 op 13-08-2009 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:41
Ja, daar is intresse voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Ik zal hier morgen aan gaan beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Omdat de topicstarter al enige tijd niet meer aanwezig is geweest. Heb ik in samenspraak met ...
besloten om een deel2 te maken deze is hier het Playstation Network ervaringen topic deel2 te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 22:42

Fuelke

Forza Ferrari

Heb toestemming gegeven voor een verse start voor het Playstation Network ervaringen topic deel2

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.