![]() Wat is Fifa Clubs?Na het succes van de Be A Pro - mode in Fifa '08 (5v5) is er een competitie voor clubs. Fifa Clubs laat ons toe een team samen te stellen met 10 veldspelers en een computergestuurde keeper. Tijdens een wedstrijd controleer je 1 bepaalde speler en knok je samen met je team voor de overwinning. Met een club kun je ranked spelen, waar dit in quick/custom matches niet mogelijk is. Wat heb ik nodig?Een PS3, Fifa 09 en een internetverbinding om mee te beginnen. Teamspirit is ook welkom, net als een headset zodat je tijdens een wedstrijd elkaar kan aanwijzingen geven. Niks moet, alles helpt. Met zijn allen in de spits?Ik dacht het niet Moet ik goed zijn?Niemand is perfect, iedereen maakt fouten dus je moet niet 'pro' zijn. Maar we verwachten wel dat je toch weet hoe zo'n wedstrijd in elkaar steekt, dus oefening - offline of online via quick/custom match is aangeraden. Onnodige rode kaarten en penalties helpen niemand, dus hou dit op een minimum. Wie kan mij uitnodigen?Voorlopig zijn er 4 admins die uitnodigingen kunnen versturen, met name: Mars18 aka MarcelNL, Wienjo aka Wienjo, Matthyken aka Matthyken en ikzelf. Buiten Fifa spelen hebben we ook werk / school te doen dus even geduld indien je niet direct een uitnodiging krijgt. Lijst met deelnemersBosluis Cinji Ekfad Heras (PSN Heraz) Matthyken Mars18 (PSN MarcelNL) Oxl33y Sluuz Vanholm Wienjo Supercrisz3 Galatios Castor385 Machoman44 ETM (PSN Edthemad) Delphar Asperge (PSN ARR-I) Ascatedin Vince_NL (Fifa nog te bekomen) De GOT-LeagueEkfad heeft een competitie opgestart voor Gotters, je mag het ook hier melden als je een uitnodiging wil. Dit zijn de 'gewone' 1v1 partijen. Ekfad, Bosluis en ikzelf kunnen jullie uitnodigen. Op dit ogenblik zijn alle 20 plaatsen ingevuld, iedereen kan nu 3 x 19 wedstrijden spelen waarna naar alle waarschijnlijheid play-offs volgen. Leden (met ploeg) Edthemad (NEC) Cinji (Valencia CF) Ekfad (Club Brugge) Vanholm (Inter) Sluuz (Olympique Lyon) Machoman44 (Barcelona) Bosluis (PSV) Heraz (Real Madrid) MarcelNL (Manchester United) TheDenMan (Ajax) WalliejNL (Engeland Wienjo (Liverpool) Supercrisz3 (Arsenal) Soepriem (Chelsea) Castor385 (Werder Bremen) Fer_play (Schalke 04) Oxxl3y (Sevilla) Morducles (Anderlecht) Uit te nodigen: Zamorano - PSN: Actascedin (Sevilla) Oxl33y Dank gaat uit naar PromoX voor het opleuken van de startpost en Edthemad voor het logo |
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 02-03-2009 19:45 ]