[PS3] Het grote GoT Fifa 09 Club Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.rozie/header_got_fifa.jpg
Wat is Fifa Clubs?

Na het succes van de Be A Pro - mode in Fifa '08 (5v5) is er een competitie voor clubs.

Fifa Clubs laat ons toe een team samen te stellen met 10 veldspelers en een computergestuurde keeper. Tijdens een wedstrijd controleer je 1 bepaalde speler en knok je samen met je team voor de overwinning.

Met een club kun je ranked spelen, waar dit in quick/custom matches niet mogelijk is.

Wat heb ik nodig?

Een PS3, Fifa 09 en een internetverbinding om mee te beginnen. Teamspirit is ook welkom, net als een headset zodat je tijdens een wedstrijd elkaar kan aanwijzingen geven. Niks moet, alles helpt.

Met zijn allen in de spits?

Ik dacht het niet :+ Ik denk dat het voor iedereen het meest fair is dat we roteren, zeker in het begin. Als we na een tijdje te oefenen zien dat een bepaalde speler er boven uitsteekt qua afwerken op doel kan hij bvb spits worden, of iemand die secuur verdedigt een verdediger enz...

Moet ik goed zijn?

Niemand is perfect, iedereen maakt fouten dus je moet niet 'pro' zijn. Maar we verwachten wel dat je toch weet hoe zo'n wedstrijd in elkaar steekt, dus oefening - offline of online via quick/custom match is aangeraden.

Onnodige rode kaarten en penalties helpen niemand, dus hou dit op een minimum.

Wie kan mij uitnodigen?

Voorlopig zijn er 4 admins die uitnodigingen kunnen versturen, met name: Mars18 aka MarcelNL, Wienjo aka Wienjo, Matthyken aka Matthyken en ikzelf. Buiten Fifa spelen hebben we ook werk / school te doen dus even geduld indien je niet direct een uitnodiging krijgt.

Lijst met deelnemers

Bosluis
Cinji
Ekfad
Heras (PSN Heraz)
Matthyken
Mars18 (PSN MarcelNL)
Oxl33y
Sluuz
Vanholm
Wienjo
Supercrisz3
Galatios
Castor385
Machoman44
ETM (PSN Edthemad)
Delphar
Asperge (PSN ARR-I)
Ascatedin

Vince_NL (Fifa nog te bekomen)

De GOT-League

Ekfad heeft een competitie opgestart voor Gotters, je mag het ook hier melden als je een uitnodiging wil. Dit zijn de 'gewone' 1v1 partijen. Ekfad, Bosluis en ikzelf kunnen jullie uitnodigen.

Op dit ogenblik zijn alle 20 plaatsen ingevuld, iedereen kan nu 3 x 19 wedstrijden spelen waarna naar alle waarschijnlijheid play-offs volgen.

Leden (met ploeg)

Edthemad (NEC)
Cinji (Valencia CF)
Ekfad (Club Brugge)
Vanholm (Inter)
Sluuz (Olympique Lyon)
Machoman44 (Barcelona)
Bosluis (PSV)
Heraz (Real Madrid)
MarcelNL (Manchester United)
TheDenMan (Ajax)
WalliejNL (Engeland :o )
Wienjo (Liverpool)
Supercrisz3 (Arsenal)
Soepriem (Chelsea)
Castor385 (Werder Bremen)
Fer_play (Schalke 04)
Oxxl3y (Sevilla)
Morducles (Anderlecht)

Uit te nodigen:
Zamorano - PSN: Actascedin (Sevilla)
Oxl33y

Dank gaat uit naar PromoX voor het opleuken van de startpost en Edthemad voor het logo :).

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 02-03-2009 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:31
Goed topic! Wacht nog steeds op mijn exemplaar van Gamehubs, maar zodra ie binnen is ben ik van de partij! PSN Nick = Vince_NL :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Mooi een eigen topic. Ik begin al wat beter te worden online, gewoon veel potjes online spelen en het komt vanzelf. En moves uit het boekje leren en dan oefenen in de arena helpt ook goed:)

Ik heb trouwens wel een headset, dat is wel lachen online in een 10 vs 10 denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:38
Add me!

PSN: Castor385

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-03 08:05

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Hey jongens, Ik heb sinds vandaag Fifa 09 aangeschafd, ten eerste omdat de demo me erg beviel, en ten tweede omdat die in clan/club verband gespeeld kon worden. Ik heb nog niet veel ervaring met de be a pro mode, ik heb hiervoor vooral pes gespeeld, maar wat ik gespeeld hebt lijkt het mij leuk. Als het mogelijk is zou ik graag de club joinen:)

Is er ook een IRC channel waar we met z'n allen kunnen babbelen (real time zeg maar).

Mijn PSN naam: Machoman44 (yeu:P)

[ Voor 4% gewijzigd door -Mach!- op 08-10-2008 20:51 ]

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 16:29

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Nou ik heb ook een uitnodiging gehad, maar die mag je wel weer intrekken.
Net 2 x online gespeeld.

Eerst keer sta ik 5-0 achter wordt de verbinding verbroken.
2e keer verlies ik met 7-0.

Vind er zo dus ook geen ruk aan.

Of nouja ben gewoon beetje gefrustreerd zo....

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Oefening baart kunst natuurlijk:P Ik heb nog niet online gespeeld met de ps3 fifa, dus ik kan niet oordelen of het lag vrij is zeg maar...

Ik zit nu even te kijken naar de online mogelijkheden van FiFa, wat zouen jullie vinden van het idee om een League te starten (Gathering of Tweakers League)? Lijkt dat jullie wat?

[ Voor 40% gewijzigd door -Mach!- op 08-10-2008 21:17 ]

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
The DenMan schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 20:56:
Nou ik heb ook een uitnodiging gehad, maar die mag je wel weer intrekken.
Net 2 x online gespeeld.

Eerst keer sta ik 5-0 achter wordt de verbinding verbroken.
2e keer verlies ik met 7-0.

Vind er zo dus ook geen ruk aan.

Of nouja ben gewoon beetje gefrustreerd zo....
Hehe ik frustreer me ook hoor bij verliespartijen. Maarja blijven oefenen inderdaad. Kan ook best zijn dat je net twee héél sterke spelers tegenover je had.

Maar je geeft toch niet op voor de 10v10 zeker? Het is heel anders spelen dan 1v1 hoor.
-Mach!- schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 21:00:
Oefening baart kunst natuurlijk:P Ik heb nog niet online gespeeld met de ps3 fifa, dus ik kan niet oordelen of het lag vrij is zeg maar...

Ik zit nu even te kijken naar de online mogelijkheden van FiFa, wat zouen jullie vinden van het idee om een League te starten (Gathering of Tweakers League)? Lijkt dat jullie wat?
Die is er sinds gisteren :+ Ik nodig je straks uit als ik thuis ben.

En lag heb ik nog niet gehad in '09, wel een disconnect dankzij de ea servers.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 08-10-2008 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:35
Even reageren hier (jaja, ben oook aan het werk :) ).
We zoeken nog steeds een 3de moderator voor de GOT competitie (1vs1 dus). Mensen die interesse hebben mogen hier altijd een berichtje achterlaten.
Ikzelf kan jammer genoeg niet dagelijks mensen toevoegen aan mijn vriendenlijst, hou je dan ook niet in om mijzelf of Vanholm toe te voegen op die manier lukt het soms sneller (PS3 nick = Ekfad) om een uitnodiging te ontvangen voor de competitie, momenteel is er nog ruim plaats.

Edit: Nog even ter info, als ik mij niet vergis kunnen er tot 3 wedstrijden tegen dezelfde persoon gespeeld worden, op die manier is het mogelijk om voor de revanche te kiezen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Ekfad op 08-10-2008 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Ik had zojuist een match, stond 2-0 voor ging hartstikke goed, en toen disconnecte die gast in de 62e minuut..... Lamas....

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
-Mach!- schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 21:34:
Ik had zojuist een match, stond 2-0 voor ging hartstikke goed, en toen disconnecte die gast in de 62e minuut..... Lamas....
Dan krijg je netjes de overwinning. Het is pas balen als je 3-0 voor staat en zelf de connection met de ea servers verliest |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Ik heb zojuist m'n eerste online potje fifa gespeeld en 3-2 gewonnen, loopt vrij netjes moet ik zeggen. Erg leuk ook btw:)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ekfad schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 21:27:
Even reageren hier (jaja, ben oook aan het werk :) ).
We zoeken nog steeds een 3de moderator voor de GOT competitie (1vs1 dus). Mensen die interesse hebben mogen hier altijd een berichtje achterlaten.
Ikzelf kan jammer genoeg niet dagelijks mensen toevoegen aan mijn vriendenlijst, hou je dan ook niet in om mijzelf of Vanholm toe te voegen op die manier lukt het soms sneller (PS3 nick = Ekfad) om een uitnodiging te ontvangen voor de competitie, momenteel is er nog ruim plaats.

Edit: Nog even ter info, als ik mij niet vergis kunnen er tot 3 wedstrijden tegen dezelfde persoon gespeeld worden, op die manier is het mogelijk om voor de revanche te kiezen ;)
Ik wil best moderator worden. Ben redelijk vaak online. Komende avonden wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36831

Ik wil ook wel in het got team. Lijkt me leuk! Moet alleen nog wel wat oefenen maar dat gaat de laatste dagen al beter :)

Mijn naam is ARR-I.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 36831 op 09-10-2008 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Vanholm, succes vanuit het 360 clubtopic!
Eigenlijk zijn we hetzelfde team, allebei GoT, maar in een andere competitie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Bosluis schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:04:
[...]

Ik wil best moderator worden. Ben redelijk vaak online. Komende avonden wat minder.
Ik zal vanavond vlug kijken om je mod te maken (als ik ergens de PS3 10min kan aanzetten, gisteren jammer genoeg slechts 20 minuten kunnen spelen dus ik hoop dit weekend enkele GOT competitiewedstrijden te kunnen spelen - morgenavond ben ik alvast van plan erg lang wakker te blijven :) ), op die manier zijn er 3 en lijkt de kans groot dat er dagelijks wel iemand online is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Voeg mij maar toe, psn= Delphar

Ik heb na 2-3 potjes "normale" FIFA alleen nog maar offline be-a-pro gespeeld en vind dit stiekem veel leuker! Lijkt me helemaal te gek om dit vanuit een GoT team te doen.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09-2024
Na 2 dagen afwezig te zijn geweest ben ik ook weer aanwezig en online vanavond! Ik moet zeggen dat ik me wel behoorlijk erger aan de brakke servers van EA. Is het iemand bekend wat hiervan de reden is? Ik heb al behoorlijk gezocht op officiele site's maar kan ner niet veel wijzer uit worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Wil ook wel meedoen met 't ps3 GoT team.
psn: edthemad
Ik ben vandaag rond 18.00 uur wel thuis voor eventuele mensen die dan potje willen spelen.

Maat van me is verdacht goed met fifa, zal vragen of hij ook mee wil doen met 't GoT team.

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Ik zal vanavond kijken om nog enkele mensen een uitndoging te sturen voor de competitie (dus niet voor de club), jullie zien dan wel of jullie ze aanvaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 37384 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 09:14:
Vanholm, succes vanuit het 360 clubtopic!
Eigenlijk zijn we hetzelfde team, allebei GoT, maar in een andere competitie ;)
Yep, hopelijk laten we tegenstanders van GoT alle hoeken van het veld zien :)

Galatios, Castor385 en Machoman 44 hebben een Club-invite gekregen (macho ook voor de league zoals gevraagd).

Misschien kunnen we dit weekend onze eerste wedstrijden spelen?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 09-10-2008 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Anoniem: 255271 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:24:
[...]

Yep, hopelijk laten we tegenstanders van GoT alle hoeken van het veld zien :)

Galatios, Castor385 en Machoman 44 hebben een Club-invite gekregen (macho ook voor de league zoals gevraagd).

Misschien kunnen we dit weekend onze eerste wedstrijden spelen?
Ik hoop in ieder geval dit weekend tijd vrij te kunnen maken (het goede weer en het vrouwtje kunnen wel nog roet in mijn eten gooien :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

plaatje staat nu in op

[ Voor 83% gewijzigd door ETM op 10-10-2008 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil ook wel meedoen met die league :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
We kunnen misschien al beginnen te spreken over tacktieken, opstellingen, ...

Ik denk dat we best kiezen voor : 4-4-2, 4-3-3 of 3-5-2 (of 3-4-3).

Het grote risico met 3 verdedigers is natuurlijk dat je in man-tegen-man situaties terecht komt en je makkelijk te pakken bent via counters. Daarom lijkt een 3-4-3 niet echt realistisch.

Aangezien niemand hier weet met wat voor een speler je precies aan de aftrap komt, is het moeilijk te zeggen wie waar moet staan. Kleine vinnige spelers op de flank en robuuste grote spelers centraal ligt voor de hand.

Dan dit:

- Hoe start ik een wedstrijd op wanneer de tijd rijp is? Voorlopig heb ik nog geen enkele functie gezien in de aard van 'play match'. Ik gok dat dit komt als je met 10+ spelers samen in de dressing room zit.
- Welke spelers? Speel je met een bestaande speler van de ploeg? Gebruik je je personage uit de Be A Pro -offline mode? Begint iedereen met bvb. 60 gemiddelde rating en bouw je dat op, enkel via online club-matches.

Nog veel uit te zoeken dus.

Gisteren 2 partijtjes met Club gespeeld tegen Rapid Wenen, daar loopt een reus vooraan zeg, Maierhofer of zoiets, hij is zeker even hoog als de lat van het doel _/-\o_ . Philippe Clement (toch ook geen kleintje) was een kop kleiner :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
Anoniem: 255271 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 17:01:
We kunnen misschien al beginnen te spreken over tacktieken, opstellingen, ...

Ik denk dat we best kiezen voor : 4-4-2, 4-3-3 of 3-5-2 (of 3-4-3).

Het grote risico met 3 verdedigers is natuurlijk dat je in man-tegen-man situaties terecht komt en je makkelijk te pakken bent via counters. Daarom lijkt een 3-4-3 niet echt realistisch.

Aangezien niemand hier weet met wat voor een speler je precies aan de aftrap komt, is het moeilijk te zeggen wie waar moet staan. Kleine vinnige spelers op de flank en robuuste grote spelers centraal ligt voor de hand.

Dan dit:

- Hoe start ik een wedstrijd op wanneer de tijd rijp is? Voorlopig heb ik nog geen enkele functie gezien in de aard van 'play match'. Ik gok dat dit komt als je met 10+ spelers samen in de dressing room zit.
- Welke spelers? Speel je met een bestaande speler van de ploeg? Gebruik je je personage uit de Be A Pro -offline mode? Begint iedereen met bvb. 60 gemiddelde rating en bouw je dat op, enkel via online club-matches.

Nog veel uit te zoeken dus.

Gisteren 2 partijtjes met Club gespeeld tegen Rapid Wenen, daar loopt een reus vooraan zeg, Maierhofer of zoiets, hij is zeker even hoog als de lat van het doel _/-\o_ . Philippe Clement (toch ook geen kleintje) was een kop kleiner :D
Ik kan dit weekend helaas niet, verjaardag aan de andere kant van het land waar ik hele weekend blijf.

De opstelling, ik vind persoonlijk 3-5-2 erg fijn spelen, speel het sinds 3 dagen. Twee middenvelders zakken terug in verdedigende situatie's en aanvallend schuiven zij iets door waardoor je aanvallende middenvelders beter kunnen ondersteunen bij de aanval. Afvallende ballen bij de voorzet/corner zijn meestal direct op te pakken waardoor je uit de 2e lijn een goede kans op scoren creëert.

Maar dat is mijn visie, graag iedereen z'n voorkeur kenbaar maken. Zodra we een opstelling hebben kunnen we er een oefenpot mee spelen. Bevalt het niet dan proberen we wat anders zodat we uiteindelijk de perfecte opstelling hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wienjo schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 18:00:
[...]

Ik kan dit weekend helaas niet, verjaardag aan de andere kant van het land waar ik hele weekend blijf.

De opstelling, ik vind persoonlijk 3-5-2 erg fijn spelen, speel het sinds 3 dagen. Twee middenvelders zakken terug in verdedigende situatie's en aanvallend schuiven zij iets door waardoor je aanvallende middenvelders beter kunnen ondersteunen bij de aanval. Afvallende ballen bij de voorzet/corner zijn meestal direct op te pakken waardoor je uit de 2e lijn een goede kans op scoren creëert.

Maar dat is mijn visie, graag iedereen z'n voorkeur kenbaar maken. Zodra we een opstelling hebben kunnen we er een oefenpot mee spelen. Bevalt het niet dan proberen we wat anders zodat we uiteindelijk de perfecte opstelling hebben.
PS3 meenemen en je af en toe afzonderen? :P :7

Kunnen we zeker proberen, als je een 3-5-2 goed kunt laten werken zit daar wel muziek in. Maar... qua organisatie is het iets moeilijker dan een 4-4-2 of 4-3-3.
Bij balverlies gaan de CM's moeten achteruit schuiven om de CB te helpen. Of je laat de 3 verdedigers centraal staan, dan moeten de LM en RM bij balverlies naar de LB / RB positie gaan. Draai of keer het hoe je wilt, met 3 verdedigers is risicovol als de tegenstanders met 3 spitsen spelen. Sowieso ben je wel afhankelijk van de opstelling van de tegenstander.

Als ik een voorkeur moet geven, dan 4-3-3 of 4-4-2.
In een 4-3-3 gaan de backs moeten opschuiven langs de flank dus gaan ze veel mogen lopen als ze ook verdedigend hun taken goed willen uitvoeren.

Bij een 4-4-2 heb je natuurlijk ook mogelijkheden zat, een 4-4-2 in een diamant- of ruitvorm (dus met CDM en CAM) of een 4-4-2 met twee verdedigende CM's en twee aanvallende flankaanvallers heb ik goede ervaring mee. 4 middenvelders op 1 lijn iets minder omdat je dan niet genoeg aansluiting hebt met je aanvallers en overal precies een stapje tekort komt.

4 verdedigers vind ik het best om op veilig te spelen, als blijkt dat we 3 superverdedigers hebben met 80%+ tackling kunnen we misschien aan een 3mans defensie denken.

Tot zover mijn betoog :)

Laat jullie maar horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gaaf, een 10vs10 PS3 topic. :)

Ik heb FIFA net binnen. Het is mijn eerste FIFA sinds versie 2002 volgens mij. In de tussentijd PES gespeeld. Ik moet dus eerst nog wat oefenen, maar als ik het onder de knie heb speel ik graag eens mee online.

PSN tag: Actascedin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Ik ben het eens met de 3-5-2 opstelling, we kunnen dan mooi met een ruit op het middenveld spelen. Je hebt dus de 2 flankspelers en een aanvallende en een verdedigende middenvelder. Als laatste heb je de midmid in de ruit die je de vrijheid kan geven om mee op te komen en om terug te vallen.

Diegene die daar gaat spelen kan als eerste zijn stamina gaan boosten..... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zo, de uitnodigingen zijn de deur uit voor de 10v10 en de league, check your mail.

Ed, bedankt voor de kunst!

Walliej sorry maar ik was even bezig met invites en zag je de game invite net te laat. Nu wel beschikbaar hoor dus als je een match wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Het starten van een game gaat automatisch blijkbaar. Je zit in de dressing room met een aantal man en dan gaat op een gegeven moment de timer lopen, daarna zoekt ie en game.
Verder kies je spelers van het team waarin je speelt. Ik zag geen optie om je eigen mannetje te creëren of te importeren. Verder ook nergens gezien waar je je mannetje beter kan maken door het verdienen van stats-punten. Maar goed, misschien ben ik blind 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

3-5-2 lijkt mij inderdaad ook een goede opstelling, maar net zoals vanholm al aangaf, moet je dan wel zeer goede verdedigers hebben, en middevelders die niet allemaal naar voren gaan als een kip zonder kop:P.

Ik heb nog niet veel met Be a pro mode gespeeld, dus ik kan ook nog niet zeggen wat mijn beste positie is op dit moment;). Ik speel met mijn character op dit moment als Midmid, maar ik denk dat LM wel iets is wat ik zou kunnen bespelen. Leuk om daar mee te vogelen met z'n allen in ieder geval:).

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Ik heb gisteren voor het eerst een 10vs10 wedstrijd gespeeld. Mijn team leek wel de F-jes, iedereen rende als een dolle achter die bal aan. Totaal geen organisatie in de verdediging. Het enige wat ons van een 10-0 nederlaag redde was het feit dat hun spitsen daardoor telkens offside liepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Het vergt inderdaad wat discipline/training/oefening om dit met 10 man te masteren. Maar ook wordt er wel wat inzet verwacht op je positie zo goed mogelijk te spelen. Waren het mensen die je allemaal kende toevallig?

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Anoniem: 37384 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 01:28:
Het starten van een game gaat automatisch blijkbaar. Je zit in de dressing room met een aantal man en dan gaat op een gegeven moment de timer lopen, daarna zoekt ie en game.
Verder kies je spelers van het team waarin je speelt. Ik zag geen optie om je eigen mannetje te creëren of te importeren. Verder ook nergens gezien waar je je mannetje beter kan maken door het verdienen van stats-punten. Maar goed, misschien ben ik blind 8)
Is dat dan bij de XBOX versie zo of heb je thuis ook de PS3 versie liggen? Ik merk immers toch nog wat problemen bij het vinden van een match.

Gisteren ook nog enkele invites doorgestuurd voor de League, er moeten wel nog enkelen mijn 'voeg een vriend toe' invite aanvaarden voor ik die kan uitnodigen voor de League. Ik heb Bosluis ook Mod gemaakt van de League, op die manier is er altijd wel een mod online te vinden - pas jij dit even aan Vanholm?

Gekeken om mijn eerste wedstrijd af te werken in de GOT competitie, maar het connecten lukt nog steeds niet goed (alle poorten staan nochtans open) zowel bij het ingaan op een invite als bij het zelf uitnodigen (Bosluis kan ervan meespreken :) ). Na veel proberen (best frustrerend als je maar een 40 minuten online kunt zijn) eindelijk een online match kunnen afwerken en roemloos ten onder gegaan met 4-0 (tegen intern, opnieuw een 5 sterrenteam, mss moet ik ook maar eens met een 5sterrenteam spelen :)).

Ik krijg de balans van Club maar niet in orde, werd nu vooral gepakt op de counter en das best enorm frustrerend, die gast had al bij al slechts 6 kansen, en ik had het overwicht maarja, als je er wordt afgelopen in de verdediging en mijn spits maakt zijn kansen niet af, dan kan je nooit winnen natuurlijk. Heb dit weekend dus nog veel werk om de balans in mijn ploeg goed te krijgen, denk er zelfs aan om in ster te gaan spelen op den mid met slechts 1 spit en zelf ultra verdedigend aan te treden online (kan ik zelf op de counter spelen :) )

Wat de GOT club betreft, ik ben eerder voorstander van een mooie 442 met diamanten middenveld, en dan eerder met een puur aanvallende middenvelder en een controlerende verdedigende middenvelder, op die manier kan je telkens een van de wingbacks laten opkomen zonder een te groot gat in je verdediging te laten, en heb je voldoende gevaar uit de 2de linie vanvoor. Opent toch wel de mogelijkheden om voldoende afwisseling te brengen in ons aanvalspatroon. Het klinkt mss best idioot maar ik kijk toch wel uit naar de eerste wedstrijden met de club. Het voelt een beetje als echt bij een nieuwe club starten. Wat ik mij wel afvroeg, is het ook mogelijk om met 10 man online te 'trainen' tegen een offline cpu gestuurde ploeg? Zou het toch iets makkelijker maken om wat patronen uit te proberen.

Wat betreft de communicatie, hoeveel mensen hebben hier een headset? Zouden we dan ook niet afspreken dat er slechts 1 iemand is (onze 'kapitein') die tijdens een wedstrijd de linies bijstuurd?

[ Voor 12% gewijzigd door Ekfad op 10-10-2008 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Ik merk hetzelfde bij mijn wedstrijden, niet iedereen heeft de discipline om in zijn positie te spelen, daarom kan ik niet wachten op onze eerste partij. Bijvoorbeeld gister speelde ik midmid, en ik heb de hele wedstrijd misschien maar 1 fatsoenlijke pass gekregen terwijl je de meeste ballen hoort te krijgen in die positie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
d3lph schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:53:
Ik merk hetzelfde bij mijn wedstrijden, niet iedereen heeft de discipline om in zijn positie te spelen, daarom kan ik niet wachten op onze eerste partij. Bijvoorbeeld gister speelde ik midmid, en ik heb de hele wedstrijd misschien maar 1 fatsoenlijke pass gekregen terwijl je de meeste ballen hoort te krijgen in die positie.....
Anderzijds, het spel is nog maar 1 week uit en iedereen loopt alle zaken uit te proberen, ik denk dat binnen een kleine maand we pas echt zullen zien hoe goed gestructureerd je kan schotten met deze 10vs10 online mode. De potentie lijkt er mij in ieder geval wel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo'n random online spel met 10 vs 10, met random mensen. Is every man for himself lijkt het wel. Middenvelders die proberen de 16 in te rennen, of zelfs centrale verdedigers 8)7

Ik denk dat we met het GoT-elftal wel wat georganiseerder kunnen zijn, omdat het om de overwinning van de club gaat. En ik weet niet hoeveel van ons headsets hebben, dat scheelt ook een hoop denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
-Mach!- schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:50:
Het vergt inderdaad wat discipline/training/oefening om dit met 10 man te masteren. Maar ook wordt er wel wat inzet verwacht op je positie zo goed mogelijk te spelen. Waren het mensen die je allemaal kende toevallig?
Total random strangers. Ik hoorde op de achtergrond ook een aantal piepende kinderstemmetjes :) Wat op zich wel in hun voordeel pleit, want ik heb geen idee hoe ik een headset moet aansluiten. (ook niet naar gekeken trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263430

Gisteren dik ingemaakt door VanHolm _/-\o_ ik bakte er echt niets van..

Ik zal eens wat meer gaan oefenen en invite je dan nog een keer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Ik heb gisteren eindelijk mijn 1e online potjes gewonnen. Ben maar met Barcelona bezig gegaan want met de kleinere teams is het nog best moeilijk. Als ik jou was Ekfad zou ik ook eerst met een 5 sterren team gaan spelen om er een beetje in te komen.

Was wel balen dat ik gisteren niet tegen je kon spelen. Je nodigt iemand uit voor een competitiewedstrijd en als je dan beide aanwezig bent in de lobby kun je verder niets doen.

Gisteren wilde ik ook een 10vs10 match doen alleen duurde het laden van de wedstrijd gruwlijk lang. Ik heb mijn PS3 toen maar gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Anoniem: 263430 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:44:

Wel, je hebt nog 2 revanche mogelijkheden ;)
Bosluis schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:06:
Ik heb gisteren eindelijk mijn 1e online potjes gewonnen. Ben maar met Barcelona bezig gegaan want met de kleinere teams is het nog best moeilijk. Als ik jou was Ekfad zou ik ook eerst met een 5 sterren team gaan spelen om er een beetje in te komen.

Was wel balen dat ik gisteren niet tegen je kon spelen. Je nodigt iemand uit voor een competitiewedstrijd en als je dan beide aanwezig bent in de lobby kun je verder niets doen.

Gisteren wilde ik ook een 10vs10 match doen alleen duurde het laden van de wedstrijd gruwlijk lang. Ik heb mijn PS3 toen maar gereset.
Was gisteren echt balen ja. Hopelijk komt dit niet te vaak meer voor want ik heb er regelmatig last van.

Ik heb met Brugge al gewonnen online (2x en 1x gelijk) maar het is zo frustrerend om te merken dat je de betere ploeg bent en niet de kansen kunt afmaken. Nuja, in de GOT League speel ik met Brugge dus ik moet er sowieso door :), iedereen die daar verliest van mij mag dan best balen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Ik ben PSV in de league. Ook niet echt makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik Valencia, maar volgens mij is Koeman nog de trainer... Heb nog geen wedstrijd gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Gisteren potje tegen Sluuz gespeeld. Ik met nec hij met lyon. in de 84e minuut krijg ik een penalty omdat v beukering wordt neergehaald in het strafschopgebied tijdens een counter. Dus ik al helmaal zo van: ik ga met nec tegen lyon winnen! Ik maak de penalty, nog geen minuut later trap ik met zomer over de bal heen nae een voorzet van rechts van Sluuz 1-1. Damn, ik was zo close :P

Maaruh vind het wel leuk om te zien dat er ook anderen zijn die niet meteen met een 5 sterrenteam aan komen draven.

Is er trouwens een mogelijkheid om mijn team tijdelijk te veranderen? Logisch denkend denk ik van niet (anders heeft zo'n league weinig nut).

Van 't weekend maar eens kijken of ik nog wat potjes kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04 07:47
ETM schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:43:
Gisteren potje tegen Sluuz gespeeld. Ik met nec hij met lyon. in de 84e minuut krijg ik een penalty omdat v beukering wordt neergehaald in het strafschopgebied tijdens een counter. Dus ik al helmaal zo van: ik ga met nec tegen lyon winnen! Ik maak de penalty, nog geen minuut later trap ik met zomer over de bal heen nae een voorzet van rechts van Sluuz 1-1. Damn, ik was zo close :P

Maaruh vind het wel leuk om te zien dat er ook anderen zijn die niet meteen met een 5 sterrenteam aan komen draven.

Is er trouwens een mogelijkheid om mijn team tijdelijk te veranderen? Logisch denkend denk ik van niet (anders heeft zo'n league weinig nut).

Van 't weekend maar eens kijken of ik nog wat potjes kan spelen :)
Haha, die pot was voor mij een grote frustratie. Zat me een partij te tieren achter die PS3. Had het gevoel alsof er kleine vorm van lag aanwezig was, waardoor ik onnoemelijk veel ballen verspeelde. De timing was totaal anders dan offline. Maar goed, daar had jij dan ook last van ;). Zat wel even te juichen bij dat goal tegen het einde, zeker omdat jij al 4 keer tegen de paal/lat had geschoten.

Ik had Lyon uitgekozen omdat ik het niet leuk vind als iedereen hetzelfde team heet. Jammer dat ik nog nooit met Lyon had gespeeld, en ik dus totaal niet overweg kan met dat team. Toch maar eens een goede tactiek gaan bouwen ervoor.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Kan je ook iemand op een andere manier uitnodigen.
Heb gisteren een paar keer geprobeert iemand uit te nodigen. maar dan moet je wachten tot de ander klaar is. Dit kan best lang duren.

Dit zal toch wel sneller/beter kunnen?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Sluuz schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:48:
[...]

Haha, die pot was voor mij een grote frustratie. Zat me een partij te tieren achter die PS3. Had het gevoel alsof er kleine vorm van lag aanwezig was, waardoor ik onnoemelijk veel ballen verspeelde. De timing was totaal anders dan offline. Maar goed, daar had jij dan ook last van ;). Zat wel even te juichen bij dat goal tegen het einde, zeker omdat jij al 4 keer tegen de paal/lat had geschoten.

Ik had Lyon uitgekozen omdat ik het niet leuk vind als iedereen hetzelfde team heet. Jammer dat ik nog nooit met Lyon had gespeeld, en ik dus totaal niet overweg kan met dat team. Toch maar eens een goede tactiek gaan bouwen ervoor.
De lag komt me bekend voor ja...online moet je net iets sneller beslissen of je wilt passen of niet. Bijkomend dat er ook echt lag in zat (hakkend beeld). Als ik geweten had dat je de teams niet kon veranderen in de league had ik trouwens niet zo snel voor nec gekozen (de uitdaging is er niet minder om geworden :P). Eerder 4 sterren braziliaans team ofzo, totaal onbekend qua voetballers bij de meesten, en toch goed genoeg om leuke potjes te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Anoniem: 263430 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:36:
Ik Valencia, maar volgens mij is Koeman nog de trainer... Heb nog geen wedstrijd gewonnen :P
LOL
ETM schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:43:

Ik denk eerlijk gezegd van niet, maar ik zal voor de zekerheid eens nakijken of wij als admin bepaalde zaken kunnen toestaan.
Maar ik moet wel zeggen dat ik aangenaam verrast ben met de keuzes tot nu toe, ik had een beetje schrik dat iedereen een 5-sterren team zou kiezen, gelukkig is dat niet het geval :)
The DenMan schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:53:
Kan je ook iemand op een andere manier uitnodigen.
Heb gisteren een paar keer geprobeert iemand uit te nodigen. maar dan moet je wachten tot de ander klaar is. Dit kan best lang duren.

Dit zal toch wel sneller/beter kunnen?
Ik vrees er momenteel voor, vind het ook frustrerend, heb gisteren z'n 15 minuten zitten wachten op Sluuz zonder dat ik iets anders kon doen. Het zou fijner zijn om uitnodigingen te versturen en ondertussen andere zaken te regelen waarbij je dan een berichtje krijgt als de ander jouw uitnodiging aanvaardt en waarbij je dan naar het team-scherm gaat. Nu is de beste methode nog steeds via psn afspreken.
ETM schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:59:
[...]

De lag komt me bekend voor ja...online moet je net iets sneller beslissen of je wilt passen of niet. Bijkomend dat er ook echt lag in zat (hakkend beeld). Als ik geweten had dat je de teams niet kon veranderen in de league had ik trouwens niet zo snel voor nec gekozen (de uitdaging is er niet minder om geworden :P). Eerder 4 sterren braziliaans team ofzo, totaal onbekend qua voetballers bij de meesten, en toch goed genoeg om leuke potjes te kunnen leveren.
Ik merk dat het sterk afhankelijk is van de verbindingkwaliteit, zo heb ik al enkel potjes online gespeeld waarbij het net als offline aanvoelt.

[ Voor 19% gewijzigd door Ekfad op 10-10-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Is er nog plek in de League? Misschien dat ik nog kan meedoen met een of ander duits team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243652

Kan iemand mij uitnodigen met het paswoord van de league, ik zou graag meedoen.
Alleen spijtig dat Valencia al bezet is.

PSNID: Oxl33Y

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 243652 op 10-10-2008 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Misschien is het handig om in de startpost een lijstje neer te zetten met wie er meedoen in de league, en met welk team.

Ik wil ook nog wel meedoen als er plek is.

PSN: Actascedin
Team: Sevilla (als die nog vrij is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ook
PSN: suppp
Team: barca (weet niet of dit mag ivm 5 stars, maar het is gewoon mn favo club in alles:P)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 02-03-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Anoniem: 36835 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:15:
ik ook
PSN: soepriem
Team: barca (weet niet of dit mag ivm 5 stars, maar het is gewoon mn favo club in alles:P)
'T mag wel, maar als je dan tegen een 3 sterren team (in mijn geval zelfs 2,5) speelt weet je bijna zeker dat het niet altijd aan je skills ligt dat je punten haalt ;)

Daarentegen, vriend van me kan zelfs met een 2 sterrenteam volledig wegspelen als ik met 4 sterrenteam speel (enorm frustrerend kan ik je melden :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:38
PSN: Hedster

mocht er ooit eens iemand extra nodig zijn

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Castor385 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:50:
Is er nog plek in de League? Misschien dat ik nog kan meedoen met een of ander duits team :)
Castor, ik heb je gisteren een uitnodiging gestuurd om mij als vriend toe te voegen, aanvaardt die en ik kan je vanavond een uitnodiging voor de League sturen.
Anoniem: 243652 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:58:

Zamorano schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:09:
Misschien is het handig om in de startpost een lijstje neer te zetten met wie er meedoen in de league, en met welk team.

Ik wil ook nog wel meedoen als er plek is.

PSN: Actascedin
Team: Sevilla (als die nog vrij is)
Anoniem: 36835 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:15:
ik ook
PSN: soepriem
@ rest; het lijkt mij eenvoudiger dat jullie mij toevoegen in jullie vriendelijst (PSN Ekfad), dan kan ik jullie vanavond aanvaarden en een uitnodiging sturen voor de League.

Ik denk wel dat we dan bijna volzet zijn, zal nog even nagaan of ik het aantal kan uitbreiden zonder de league te resetten mocht het nodig zijn om nog meer spelers toe te voegen. Jullie kunnen natuurlijk ook altijd aan Vanholm of Bosluis vragen een uitnodiging te versturen.

Het team is vrij te kiezen maar zoals aangegeven door ETM is het leuker als het niet allemaal 5 sterrenteams zijn. Houdt de boel wat spannender en zorgt er bovendien voor dat je wat aan je eigen skills kunt werken ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Ekfad op 10-10-2008 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
Ekfad schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:51:
[...]
Wat betreft de communicatie, hoeveel mensen hebben hier een headset? Zouden we dan ook niet afspreken dat er slechts 1 iemand is (onze 'kapitein') die tijdens een wedstrijd de linies bijstuurd?
Ik heb een headset, denk dat het verstandig is om wel duidelijke regels te maken voor de communicatie. Het wordt al snel een behoorlijk 'kippenhok' als iedereen zijn zegje doet over hoe hij die aanvaller denkt te blokken.

Dode spel situatie's zijn ideaal om elkaar even te coachen/terug te komen om een bepaalde actie maar tijdens de wedstrijd misschien idd alleen de Captain aan het woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 263430 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:44:

Hehe, dat viel toch best mee, je pakte dan ook in beide wedstrijd een rode kaart hé. Zeker in de eerste wedstrijd was het cruciaal.

En achteraan niet zo gevaarlijk doen :P

Ik kijk zo even om de startpost uit te breiden met de league members. Echter niet veel tijd want ben pas wakker, dadelijk douchen en gaan arbeiten (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
wienjo schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:39:
[...]

Ik heb een headset, denk dat het verstandig is om wel duidelijke regels te maken voor de communicatie. Het wordt al snel een behoorlijk 'kippenhok' als iedereen zijn zegje doet over hoe hij die aanvaller denkt te blokken.

Dode spel situatie's zijn ideaal om elkaar even te coachen/terug te komen om een bepaalde actie maar tijdens de wedstrijd misschien idd alleen de Captain aan het woord.
Idd, het is dat kippenhok waar ik voor vrees. Heb vroeger genoeg private rooms gecreëerd op teamspeak omdat de kleuterklas thuiskwam :) (tot grote frustratie van die kleuterklas trouwens ... waar zijn de goede oude BF en COD tijden gebleven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:45:
[...]

Hehe, dat viel toch best mee, je pakte dan ook in beide wedstrijd een rode kaart hé. Zeker in de eerste wedstrijd was het cruciaal.

En achteraan niet zo gevaarlijk doen :P

Ik kijk zo even om de startpost uit te breiden met de league members. Echter niet veel tijd want ben pas wakker, dadelijk douchen en gaan arbeiten (8>
Tja ze hadden die doelpalen aan jou kant ook wel wat verder weg mogen zetten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 263430 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:48:
[...]

Tja ze hadden die doelpalen aan jou kant ook wel wat verder weg mogen zetten O-)
Niks van :+
Castor385 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:50:
Oh nee de Mannschaft komt eraan.

Ik was van plan om Brugge te nemen in de league, maar aangezien ik te laat was dan maar Inter genomen, ook in blauw & zwart :) (en met Standard of Anderlecht wil ik niet spelen)

Indien je lang moet laden voor een 10v10 even geduld hebben, soms duurt het wat langer als je met meer bent, maar het is zeker niet de PS of Fifa die vastloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Anoniem: 243652 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:58:

Ik heb je een invite gestuurd voor de competitie!

Zamorano ik heb je toegevoegd aan mijn vriendenlijst. Als je dat accepteert zal ik je eind van de middag een uitnodiging sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zijn er vrijwilligers om admin te spelen in de club?

Er zijn nog 3 admins maar tot nu toe heb ik iedereen zelf uitgenodigd dus wat assistentie zou wel aangenaam zijn.

Ik hoop dat we dit weekend kunnen beginnen met onze eerste wedstrijden. Ik kijk er naar uit!
Alvast lekker vier dagen vrij vanaf zaterag om te trainen, arriba!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Anoniem: 255271 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:18:
Zijn er vrijwilligers om admin te spelen in de club?

Er zijn nog 3 admins maar tot nu toe heb ik iedereen zelf uitgenodigd dus wat assistentie zou wel aangenaam zijn.

Ik hoop dat we dit weekend kunnen beginnen met onze eerste wedstrijden. Ik kijk er naar uit!
Alvast lekker vier dagen vrij vanaf zaterag om te trainen, arriba!
opletten dat je ook niet te veel admins hebt he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ekfad schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:21:
[...]

opletten dat je ook niet te veel admins hebt he ;)
Iedereen admin! :D Nee dat zal niet gebeuren, ik kan de admin-functie terug wegnemen van deze die dat nu zijn en kan dan anderen de functie geven.

Ik heb de eerste drie die de club gejoind zijn admin gemaakt daar zij ook kunnen uitnodigen maar tot nu toe niet veel actie gezien :P

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 10-10-2008 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jnijs schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:25:
PSN: Hedster

mocht er ooit eens iemand extra nodig zijn
Voor de club of league? Of beiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
Anoniem: 255271 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:25:
[...]

Iedereen admin! :D Nee dat zal niet gebeuren, ik kan de admin-functie terug wegnemen van deze die dat nu zijn en kan dan anderen de functie geven.

Ik heb de eerste drie die de club gejoind zijn admin gemaakt daar zij ook kunnen uitnodigen maar tot nu toe niet veel actie gezien :P
Je bent me telkens net voor met de invites ;) van mij mag je dus 'degraderen' tot speler, ik heb zoiezo niet zoveel tijd om te managen. Spelen zal wel lukken, ben volop aan het oefenen nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wienjo schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:31:
[...]

Je bent me telkens net voor met de invites ;) van mij mag je dus 'degraderen' tot speler, ik heb zoiezo niet zoveel tijd om te managen. Spelen zal wel lukken, ben volop aan het oefenen nu..
Ok ik zal in het vervolg iets trager zijn dan :>

Wie is er vanavond na 23 u online om eventueel met 5+ spelers al eens een wedstrijdje te oefenen?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 10-10-2008 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Mwah ben net terug, lijkt me nu niet meer slim
om nog ff te balletje te trappen ;)

Merk wel met Fifa dat je best wel wat biertjes kan drinken voordat je slechter gaat spelen, maar als het eenmaal zover is raak je ook geen ene pepernoot meer.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6137

Heb na het afstuderen direct een PS3 gekocht :D wat een briljant ding. Maar goed iig mag k nog mee doen ergens met een balletje trappen? Ik kom weg van de PES series maar FIFA is zeker leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Nog niemand die uitgebreid verslag brengt over de allereerste nederlaag van onze topspeler Vanholm??? Lol ;)

Gisteren wat competitiewedstrijden afgewerkt en dit is echt wel leuk om doen en ondanks de verschillen in teams gaat het best erg goed op en neer. Ben benieuwd over het vervolg van deze competitie. Ook voor het eerst de kleine foutjes opgemekt die toch wel in Fifa zitten maar dat is voor in het andere topic.

Zou het niet best zijn dat we ergens een vaste avond afspreken om de online 10vs 10 potjes af te werken zodat we minstens 1 dag per week verzekerd zijn van een zeker aantal spelers? Kan iedereen zijn 'agenda' min of meer daar op afstemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Ekfad schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:11:
Nog niemand die uitgebreid verslag brengt over de allereerste nederlaag van onze topspeler Vanholm??? Lol ;)

Gisteren wat competitiewedstrijden afgewerkt en dit is echt wel leuk om doen en ondanks de verschillen in teams gaat het best erg goed op en neer. Ben benieuwd over het vervolg van deze competitie. Ook voor het eerst de kleine foutjes opgemekt die toch wel in Fifa zitten maar dat is voor in het andere topic.

Zou het niet best zijn dat we ergens een vaste avond afspreken om de online 10vs 10 potjes af te werken zodat we minstens 1 dag per week verzekerd zijn van een zeker aantal spelers? Kan iedereen zijn 'agenda' min of meer daar op afstemmen.
Dat lijkt me een goed idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ekfad schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:11:

Hehe, ik ben geen topspeler hoor, ik raak ranked ook niet echt vooruit, veel pech maar soit.

Gisteren een eerste verlies genoteerd in de league, na eerst 0-3 te winnen, heb ik met 1-2 verloren tegen the almighty Club Brugge :P Goede wedstrijd van je.

En ja een vaste dag is goed, zeg maar welke. (elke werkweek is anders ingedeeld qua dagen / shiften dus zelf zal ik moeilijk een vaste dag hebben)

Vandaag kunnen we alleszinds enkele pogingen wagen, tussen het interlandvoetbal door.

Om 14u en 16u misschien? En we zien wel of we s'avonds ook kunnen.

@ Gila, wil je meedoen met de club? Zoja wat is je PSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zit in de dressing room, ik ben avail voor wedstrijden :P

Edit: we zitten nog steeds met 3 man in de room, we spelen af en toe een match. Dus als je dit leest. blijft ff in de room als je niemand ziet:)

Ik post hier wel als we er niet meer zijn

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 11-10-2008 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Erg leuk die club wedstrijdjes. Wel wat kleine punten.

* Vrije trappen op de middenlijn heeft het weinig zin om hoog te spelen volgens mij
* Onnodige rode kaart tackles
* 2 man lopen op de keeper af en dan niet afspelen maar voor eigen eer gaan
* Bal sneller laten lopen

Zijn zo ff wat puntjes. We zijn net begonnen en nog maar 1 potje echt verloren. Wat gebeurde er bij dat potje dat we verloren doordat we te weinig spelers hadden. Vanholm zag ik niet meer online op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bosluis schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:02:
Erg leuk die club wedstrijdjes. Wel wat kleine punten.

* Vrije trappen op de middenlijn heeft het weinig zin om hoog te spelen volgens mij
* Onnodige rode kaart tackles
* 2 man lopen op de keeper af en dan niet afspelen maar voor eigen eer gaan
* Bal sneller laten lopen

Zijn zo ff wat puntjes. We zijn net begonnen en nog maar 1 potje echt verloren. Wat gebeurde er bij dat potje dat we verloren doordat we te weinig spelers hadden. Vanholm zag ik niet meer online op dat moment.
spel liep vast dat ene potje.

Wel een positief begin met 3 en later 4 man : 5 wins - 1 draw - 2 loss. d:)b

Die vrije trappen kan je ontvangen met Zlatan, grote jongen. Waar die rode kaarten van kwamen weet ik ook niet, die van Quaresma laatst was bizar.

Straks vanaf 18h30 online voor meer! Gewoon naar de dressing room gaan, als je later bent even geduld, slechts 10 minuutjes wachten voor er een niewe wedstrijd begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotebaas
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-03 20:56
ik probeer ook wel even te komen maar 18:30 ga ik niet redden... zijn jullie ook nog aan het gamen rond 19:00 - 19:30? Nou ik zie het wel, ik kom gewoon even naar de dressing room! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Wel wat mooie goals gescoord Vanholm :-) Ik kan helaas vanavond niet. Morgenmiddag hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Ben er vanavond ook niet.

Morgen wordt ook lastig.... Die sociale dingen ook altijd ;)

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bosluis schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:03:
Wel wat mooie goals gescoord Vanholm :-) Ik kan helaas vanavond niet. Morgenmiddag hoop ik.
:>

Minder succes vanavond, er vielen wat rode kaarten en de penalties waren ook niet nodig. Ik zie ook dat er met spelers uit positie gelopen word bij balverlies waardoor je in man minder situaties komt. Wel duidelijk dat we tegen ploegen moesten die al een tijdje samen speelden.

Morgennamiddag opnieuw proberen en hopelijk met meer dan. Rond 14-15 uur.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 11-10-2008 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het kutte is dat het zo traag reageert allemaal. Je kan nooit ff rustig overzicht kijken, en naar wie je hem moet passen. Of ff een stukje lopen op het middenveld.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 11-10-2008 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Het vervelende vond ik vooral dat het snel kluitjesvoetbal wordt, en als je een keer switcht naar een verdediger, je een moment erg slecht overzicht hebt terwijl de view overschakelt naar de andere speler.

Verdedigen ging idd nogal slecht en als er één of twee blijven hangen en niet meeverdedigen, dan moet je idd al snel kiezen in een man minder situatie. Als het goed is worden dit soort dingen opgelost als je met meer mensen bent, iedereen een vaste speler kiest en zich redelijk aan z'n positie houdt.

Maar de ploegen waar we tegen speelde waren idd wel beter op elkaar ingespeeld. Die aanvallen liepen vaak erg vloeiend terwijl bij ons regelmatig iemand helemaal vrij stond terwijl degene aan de bal de drukte in dribbelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok ben vanavond online vanaf 18u, misschien een club-match organiseren vanavond, ik zie wel met hoeveel we online zijn en post dan nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Vanavond kom ik niet online maar ik heb enkel oplossingen gevonden voor mijn online problemen in club verband, zo heb ik de camera van de prof aangepast en naar televisie gebracht en erg hoog geplaatst en uitgezoomt, maakt het voor mij net iets makkelijker volgen. Ook kan je blijkbaar de andere namen en kleurtjes uitzetten, dat moet ik nog proberen maar lijkt mij iets aangenamer aangezien ik erg vlug het overzicht kwijt was en moeite had mijn speler terug te vinden bij het switchen. (vandaar ook dat ik vaak uit positie liep, sorry daarvoor).

Ook nog even meedelen dat de kapitein NIET random wordt gekozen, de kapitein is diegene die als 1ste in de kleedkamer zit, je gaat het maar even na.

Even over de competitie, als er mensen zijn die competitiematchen willen spelen, aarzel dan niet een uitnodiging te sturen via psn, maakt het allemaal iets overzichtelijker te volgen. Ook heb ik gemerkt dat de 'vastloopbug' bij het aanmelden (ploegscherm, meestal kan verhlpen worden door terug te willen keren en dan NEE te kiezen, opeens kan je dan in 80% wel 'gereed' drukken. Voor de rest zitten er echt wel nog een hoop bugs in dus hopen dat er snel een update komt (merk zelf wel dat ik nog te veel PES denk en mij soms erger aan zaken die niet mogelijk zijn bij FIFA maar wel bij PES, nuja dat zijn aanpassingsverschijnselen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben rond 13:00 weer beschikbaar voor competitie wedstrijden.

Wat mij wel opvalt en zeer vervelend vindt is het verschil tussen offline spelen en online spelen.. Bij online spelen lijken de spelers niet zo goed te willen meewerken 8)7 wat ze bij offline wel doen (dan heb ik het over het laat reageren van trucjes of steekballen) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Ik had afgelopen zaterdag ook aardig wat uitnodigingen gedaan naar de mensen in de league, om een potje te spelen, niemand wilde/kon (uitnodiging verstuurd, Waiting for opponent to join) spelen op dat moment, en VanHolm zat in een match;((( Ik heb het ongeveer 30 minuten geprobeerd. Was best wel zuur zeg maar;9((.

Ik moet nog steeds de eerste match meespeelen met de BaP mode. Het lijkt mij inderdaad verstandig om vaste dagen/uren in te stellen om dit met elkaar te gaan spelen.

Ik vind het trouwens jammer dat je die herhalingen van online games niet kan opslaan, ik snap dat deels wel, het duurt anders te lang. Maar ik had toch zeker een paar wonderschone goals, jeetje mina:)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
-Mach!- schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:34:
Ik had afgelopen zaterdag ook aardig wat uitnodigingen gedaan naar de mensen in de league, om een potje te spelen, niemand wilde/kon (uitnodiging verstuurd, Waiting for opponent to join) spelen op dat moment, en VanHolm zat in een match;((( Ik heb het ongeveer 30 minuten geprobeerd. Was best wel zuur zeg maar;9((.
Je stuurt best eerst een vraagje via psn want anders kan je idd uren wachten. Het is niet zo goed dat je ingame geen enkele melding krijgt als er een verzoekje binnenkomt in je hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ekfad schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:38:
[...]

Je stuurt best eerst een vraagje via psn want anders kan je idd uren wachten. Het is niet zo goed dat je ingame geen enkele melding krijgt als er een verzoekje binnenkomt in je hub.
Dat vind ik inderdaad ook niet zo leuk dat je ingame geen melding krijgt. Ik heb dan maar via psn een berichtje gestuurd naar bosluis en zo heb ik dan toch mijn eerste competitiematch kunnen spelen. We hebben er dan maar 3 na elkaar gedaan :) dit vind ik wel raar is het logisch dat je meer dan 2x tegen een tegenstander kan spelen in een competitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Anoniem: 243652 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:26:
[...]

Dat vind ik inderdaad ook niet zo leuk dat je ingame geen melding krijgt. Ik heb dan maar via psn een berichtje gestuurd naar bosluis en zo heb ik dan toch mijn eerste competitiematch kunnen spelen. We hebben er dan maar 3 na elkaar gedaan :) dit vind ik wel raar is het logisch dat je meer dan 2x tegen een tegenstander kan spelen in een competitie?
Wel, als je een competitie opstart heb je eigenlijk weinig keuze, je kan ervoor kiezen dat alle teams slechts 1x tegen elkaar uitkomen of je kan kiezen voor 3x en 5x. Aangezien het mij leuker leek om meer dan 1x tegen dezelfde tegenstander te spelen heb ik ervoor geopteerd iedereen de kans te geven ook hun 'slechte' wedstrijden van de tabellen te vegen, dus 3x, er komt trouwens ook nog een 'play of' maar hoe die precies verloopt weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
-Mach!- schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:34:

Ik moet nog steeds de eerste match meespeelen met de BaP mode. Het lijkt mij inderdaad verstandig om vaste dagen/uren in te stellen om dit met elkaar te gaan spelen.

Ik vind het trouwens jammer dat je die herhalingen van online games niet kan opslaan, ik snap dat deels wel, het duurt anders te lang. Maar ik had toch zeker een paar wonderschone goals, jeetje mina:)
Stuur me gerust een bericht via je Psn de volgende keer, ik was inderdaad matchen na elkaar aan het spelen en zag geen uitnodiging.

Op dat vlak kan Fifa verbeteren: ingame berichten kunnen sturen, en ook game invites sturen voor de club zou handig zijn.

Eerste filmpje upgeload: doelpunt met Luis Fabiano :*) http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1564285

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Mooi doelpunt, maar is eigenlijk een beetje vaag: 5-10 meter na je schot, accelereert de bal ineens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Castor385 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:06:
[...]

Mooi doelpunt, maar is eigenlijk een beetje vaag: 5-10 meter na je schot, accelereert de bal ineens
Ik had er een windje bij gelaten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Anoniem: 255271 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:10:
[...]

Ik had er een windje bij gelaten :>
Ik dacht al dat ik iets rook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Anoniem: 243652 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:26:
[...]

Waren leuke wedstrijdjes gisteren Oxl33y. De eerste partij zat ik me een partij te ergeren, ik was veel beter (vond ik) maar jij stond lange tijd 2-0 voor. Op het eind nog 2-2 geworden gelukkig.

2e potje speelde ik echt lekker en won ik ook, weet de uitslag niet meer.

3e potje speelde ik echt niet anders alleen liep het bij jou opeens lekker. Er kwam geen bal aan van mijn kant, overal zat je tussen. Had je een andere tactiek gebruikt die wedstrijd? Je won die wedstrijd uiteindelijk verdiend met ik geloof 1-0.

Ik vind die competitie echt heel erg leuk. Ook wel grappig dat de meeste niet een goed team hebben. Volgende keer misschien de wedstrijdjes iets langer laten duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosluis schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:36:
[...]

Waren leuke wedstrijdjes gisteren Oxl33y. De eerste partij zat ik me een partij te ergeren, ik was veel beter (vond ik) maar jij stond lange tijd 2-0 voor. Op het eind nog 2-2 geworden gelukkig.

3e potje speelde ik echt niet anders alleen liep het bij jou opeens lekker. Er kwam geen bal aan van mijn kant, overal zat je tussen. Had je een andere tactiek gebruikt die wedstrijd? Je won die wedstrijd uiteindelijk verdiend met ik geloof 1-0.

Ik vind die competitie echt heel erg leuk. Ook wel grappig dat de meeste niet een goed team hebben. Volgende keer misschien de wedstrijdjes iets langer laten duren.
De laatste match ben ik overgeschakeld naar een 3-5-2 toen lukte het opeens veel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Bosluis schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:36:
[...]

Ik weet niet nu niet meer of ik de wedstrijdduur kon instellen maar ik dacht het niet, als ik tijd heb vanavond nog enkele potjes afwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ekfad schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:23:
[...]

Ik dacht al dat ik iets rook.
Dat is je bovenlip die te dicht bij je neus staat zeg ik altijd :D

Misschien vanavond rond 19uur (dan hebben de meeste gegeten denk ik) proberen om een paar clubmatchen af te werken? We zien wel met hoeveel we online zijn dan. 5+ liefst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:54:
[...]

Dat is je bovenlip die te dicht bij je neus staat zeg ik altijd :D

Misschien vanavond rond 19uur (dan hebben de meeste gegeten denk ik) proberen om een paar clubmatchen af te werken? We zien wel met hoeveel we online zijn dan. 5+ liefst
Ik kom alvast.
Hoeveel matchen moeten er eigenlijk gespeeld worden in de competitie voor die eindigt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Anoniem: 243652 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:01:
[...]

Ik kom alvast.
Hoeveel matchen moeten er eigenlijk gespeeld worden in de competitie voor die eindigt?
Ik ben er ook!

3 * 19 wedstrijden lijkt mij. Ik denk dat iedereen 3 wedstrijden tegen elkaar gespeeld moet hebben. Kan nog wel een tijdje duren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Kan niks beloven, maar vanavond zou zo maar eens kunnen dat ik dan ook kan :)

Pagina: 1 2 Laatste