Kan idd een tijdje duren en na die 3* 19 wedstrijden zijn er ook nog play - offs, als we merken dat er mensen zijn die binnen een bepaalde periode hun wedstrijden niet hebben afgewerkt dan wordt hen vriendelijk gevraagd om dit zo snel mogelijk te doen en 1 van de admins op de hoogte te houden, in het andere geval kijken we om ze te schrappen want het is natuurlijk niet de bedoeling dat we eeuwen wachten tot er iemand wakker schietBosluis schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:05:
[...]
Ik ben er ook!
3 * 19 wedstrijden lijkt mij. Ik denk dat iedereen 3 wedstrijden tegen elkaar gespeeld moet hebben. Kan nog wel een tijdje duren dus.
Ik word erg moe van fifa over wat betreft sprinten, ik bedoel messie moet echt snel zijn, eto'o ook, maar al die verdedigers houden ze bij, terwijl een lazovice of ibrahimovic mijn verdediging er helemaal uitloopt, sorry hoor, maar ik houd toch echt de sprint toets gewoon ingedrukt..... Zal wel aan mij liggen, maar dat vind ik dus vrij irritant.... Iemand een bepaalde toetsencombinatie om sterker in een duel te sprinten ofzo want dit gaat echt nergens over. Goede partijtjes net Bos en Vanholm btw;)
[ Voor 4% gewijzigd door -Mach!- op 13-10-2008 23:26 ]
ut=life
Wel als het over de partij daarnet ging, ik speel met Maicon op LB want die is heel rap, ideaal versus een Messi-Mach!- schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:23:
Ik word erg moe van fifa over wat betreft sprinten, ik bedoel messie moet echt snel zijn, eto'o ook, maar al die verdedigers houden ze bij, terwijl een lazovice of ibrahimovic mijn verdediging er helemaal uitloopt, sorry hoor, maar ik houd toch echt de sprint toets gewoon ingedrukt..... Zal wel aan mij liggen, maar dat vind ik dus vrij irritant.... Iemand een bepaalde toetsencombinatie om sterker in een duel te sprinten ofzo want dit gaat echt nergens over. Goede partijtjes net Bos en Vanholm btw;)
Was zeker leuk potje Mach. Tegen de grote clubs speel ik beter als tegen de "kleinere". Van te voren denk ik al van ach dat wordt toch niks, heb toch Chelsea al verslagen en tegen jou kwam ik op voorsprong en dan door zo'n klote corner de 1-1.-Mach!- schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:23:
Dan nog even over die clubwedstrijdjes. Ik vond het echt dramatisch slecht. Tegenstander krijgt 3 rode kaarten en nog worden we afgetroefd.
Waarom wordt er elke wedstrijd voor de spits gekozen? Als iedereen nou gewoon alle posisties kiest dan gaat het al beter volgens mij.
De goede tegenstanders zie je de bal snel en secuur rondtikken. Moeten wij ook doen. Niet gelijk blind naar voren rennen.
Die corner was juist een mooi doelpunt:P Kopbal Henry in de kruising (paal) erin:). Dat vind ik altijd de mooiste doelpunten;). Maar die Lazovic is in het echt volgens mij echt niet zo snel als bijvoorbeeld, Wilcot(Arsenal) terwijl die in de game wel zo aanvoelt;P.
Moet je eigenlijk voor elke wedstrijd je formatie veranderen als je een verandering wilt doorvoeren, of onthoudt de server je laatste formatie/instelling?
Moet je eigenlijk voor elke wedstrijd je formatie veranderen als je een verandering wilt doorvoeren, of onthoudt de server je laatste formatie/instelling?
ut=life
Ja, jammer genoeg wel. Ik sla mijn aangepaste opstellingen op dan gaat dat iets vlugger. Wat de snelheid van de aanvallers betreft, wacht tot je met een 3 sterren team speelt. Dan begint de ergernis pas. Lig je een ganse wedstrijd boven om met 1 -0 te verliezen op een onmogelijke counter ... been there done that-Mach!- schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:24:
Die corner was juist een mooi doelpunt:P Kopbal Henry in de kruising (paal) erin:). Dat vind ik altijd de mooiste doelpunten;). Maar die Lazovic is in het echt volgens mij echt niet zo snel als bijvoorbeeld, Wilcot(Arsenal) terwijl die in de game wel zo aanvoelt;P.
Wat de club betreft, sorry dat ik gisteren opeens verdwenen was. Mijn vrouwtje kwam de huiskamer binnen en jammer genoeg is zij daar nog steeds baas (heb nondedju moeten smeken om mijn potje met Ed af te maken, dat laatste potje was trouwens ultraspannend!). Ik moest dus plots plaats ruimen. Deze avond hoop ik vanaf 20u30 wel online te vinden zijn, lesdag voor haar is gamedag voor mij
Echt niet normaal...kon merken dat je geergerd wasEkfad schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:05:
[...]
Ja, jammer genoeg wel. Ik sla mijn aangepaste opstellingen op dan gaat dat iets vlugger. Wat de snelheid van de aanvallers betreft, wacht tot je met een 3 sterren team speelt. Dan begint de ergernis pas. Lig je een ganse wedstrijd boven om met 1 -0 te verliezen op een onmogelijke counter ... been there done that
Wat de club betreft, sorry dat ik gisteren opeens verdwenen was. Mijn vrouwtje kwam de huiskamer binnen en jammer genoeg is zij daar nog steeds baas (heb nondedju moeten smeken om mijn potje met Ed af te maken, dat laatste potje was trouwens ultraspannend!). Ik moest dus plots plaats ruimen. Deze avond hoop ik vanaf 20u30 wel online te vinden zijn, lesdag voor haar is gamedag voor mij
btw VanHolm deze zijn alvast voor jou:

weet niet meer of je 2 of 3 assists had gegeven, maar voor mijn eerste teamgame online en dan meteen een hattrick scoren vond ik wel
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Nou, als Vanholm het niet erg vindt leen ik die eerste wel even lolETM schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:42:
[...]
Echt niet normaal...kon merken dat je geergerd was..stond verdomme met 3-0 voor en dan met 3-4 verliezen (notabene eigen goal die 4e). Maar was wel spannend idd
btw VanHolm deze zijn alvast voor jou:
[afbeelding]
weet niet meer of je 2 of 3 assists had gegeven, maar voor mijn eerste teamgame online en dan meteen een hattrick scoren vond ik wel
EDIT: nou vanavond zal blijkbaar niet lukken, PSN is down van 21u tot en met 2u (wat een tijdstip om de boel plat te leggen!)
[ Voor 9% gewijzigd door Ekfad op 14-10-2008 11:52 ]
Ehm, en moeder de vrouw dan?Ekfad schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:32:
[...]
Nou, als Vanholm het niet erg vindt leen ik die eerste wel even lol
EDIT: nou vanavond zal blijkbaar niet lukken, PSN is down van 21u tot en met 2u (wat een tijdstip om de boel plat te leggen!)
Die liter met die blonde dame eraan is dik in orde Ed, jij krijgt nog veel passes van me.
Wat ik wel even wil zeggen: meer geduld hebben in de dressing room / kleedkamer.
Ik doe de moeite om mensen via PSN uit te nodigen voor partijtjes en als ze aan een wedstrijd bezig zijn duurt het enkele minuten vooraleer ze kunnen joinen.
Wie in men PSN lijst staat en online is, ga ik gewoon kort een bericht zenden genre: Clubgame, kom je?
Indien je dan de dressing room leeg aantreft is een wedstrijd waarschijnlijk aan de gang. Dus als je dan even wacht kun je de volgende partij meedoen. Ook daar is dus geduld voor gevraagd.
En over 'ANY', als we met 4 zijn, volstaat 3 die any nemen want anders is het één en al chaos. Ik zag vaak 2 spelers naar dezelfde bal gaan (11v8 anyone?) waardoor je verdediging al van tevoren uitgespeeld is.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 14-10-2008 13:56 ]
Ahja, ook waar. Moeder de vrouw zit nog thuis (al is ze eigenlijk nog steeds mijn vrouw niet) ... maar ik denk in ieder geval dat ik in het vervolg ook extra mijn best ga doen om ED dikwijls te passen.Anoniem: 255271 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:49:
[...]
Ehm, en moeder de vrouw dan?![]()
Die liter met die blonde dame eraan is dik in orde Ed, jij krijgt nog veel passes van me.
Ik weet niet hoe het gisteren was maar mss dat een headset op dat moment wel nuttig kan zijn, kan je even zeggen dat jij de bal of man neemt. Mijn headset is in ieder geval opnieuw opgeladen en ready to use.Anoniem: 255271 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:49:
[...]
En over 'ANY', als we met 4 zijn, volstaat 3 die any nemen want anders is het één en al chaos. Ik zag vaak 2 spelers naar dezelfde bal gaan (11v8 anyone?) waardoor je verdediging al van tevoren uitgespeeld is.
Ben ik met je eens alleen lijkt het mij handiger om dan niet de spits te nemen als vaste speler.Anoniem: 255271 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:49:toon volledige bericht
[...]
Ehm, en moeder de vrouw dan?![]()
Wat ik wel even wil zeggen: meer geduld hebben in de dressing room / kleedkamer.
Ik doe de moeite om mensen via PSN uit te nodigen voor partijtjes en als ze aan een wedstrijd bezig zijn duurt het enkele minuten vooraleer ze kunnen joinen.
Wie in men PSN lijst staat en online is, ga ik gewoon kort een bericht zenden genre: Clubgame, kom je?
Indien je dan de dressing room leeg aantreft is een wedstrijd waarschijnlijk aan de gang. Dus als je dan even wacht kun je de volgende partij meedoen. Ook daar is dus geduld voor gevraagd.
[ Voor 9% gewijzigd door Bosluis op 14-10-2008 14:22 ]
Ja, als je met maar 4 man bent neem je als vaste speler beter een centrale middenvelder of flankspeler.Bosluis schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:22:
[...]
Ben ik met je eens alleen lijkt het mij handiger om dan niet de spits te nemen als vaste speler.
Ook dit nog, met Inter staat een 4-3-3 standaard als opstelling. Ik verander dit meestal naar 4-4-2. Dit omdat je dan twee centrale spitsen hebt, en twee flankaanvallers overhoud. Ook al is Ibrahimovic sterk, twee centrale spitsen is toch makkelijker.
Kan je die opstelling dan niet instellen bij de standaardinstellingen als je de club kiest?Anoniem: 255271 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:30:
[...]
Ja, als je met maar 4 man bent neem je als vaste speler beter een centrale middenvelder of flankspeler.
Ook dit nog, met Inter staat een 4-3-3 standaard als opstelling. Ik verander dit meestal naar 4-4-2. Dit omdat je dan twee centrale spitsen hebt, en twee flankaanvallers overhoud. Ook al is Ibrahimovic sterk, twee centrale spitsen is toch makkelijker.
Nog een klein vraagje, ihoe spelen jullie meestal? Met de prof camera of toch ook een andere camera?
Ik vind het namelijk veel makkelijker spelen met een verhoogde tv camera, houdt alles overzichtelijk en maakt het iets eenvoudiger om het overzicht te bewaren, alleen kan het dan wel gebeuren dat je als spits even niet ziet wat er voor de goal gebeurd (anderzijds ben je wel verplicht dan mee op te schuiven)
Ik speel gewoon met camera zo hoog mogelijk en uitgezoomd. Lekker veel overzicht (en nu niet aankomen met opmerkingen als: Joh!, Ed en overzicht? daar merk je niks van
) Kwam er gisteren achter tijdens het "x vs x" spel dat m'n instelling nog op hééééél dichtbij stond
Zag maar 2 spelers op m'n 32" hehehe

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Woah, ik heb net men mooiste goal gemaakt, te jammer dat het online was!
Situatie: voorzet van op de linkerflank met Mancini, en Quaresma, die tussen de pinantistip en de grote backlijn stond, haalt achterwaarts uit met een omhaal in 1 tijd, recht in de kruising
Ranked online begint best goed te lukken, het werd tijd. 4-0, 3-0, 2-0 en 6-0
Alles met Inter, lekker sterk met Adidas live season (ken de free code van het boekje ondertussen vanbuiten), en een vaste opstelling die ik natuurlijk niet publiek prijsgeef
Ik speel trouwens met de be a pro camera in clubmatches, en nee een standaard instelling van team heb ik nog niet gezien.
Situatie: voorzet van op de linkerflank met Mancini, en Quaresma, die tussen de pinantistip en de grote backlijn stond, haalt achterwaarts uit met een omhaal in 1 tijd, recht in de kruising
Ranked online begint best goed te lukken, het werd tijd. 4-0, 3-0, 2-0 en 6-0
Alles met Inter, lekker sterk met Adidas live season (ken de free code van het boekje ondertussen vanbuiten), en een vaste opstelling die ik natuurlijk niet publiek prijsgeef
Ik speel trouwens met de be a pro camera in clubmatches, en nee een standaard instelling van team heb ik nog niet gezien.
Ik heb die code nog niet gebruikt, start er mee als de winter transfers gepasseerd zijn mss dat ik dan mijn transfer volledig kan updaten (hoop, hoop).Anoniem: 255271 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:07:
Alles met Inter, lekker sterk met Adidas live season (ken de free code van het boekje ondertussen vanbuiten), en een vaste opstelling die ik natuurlijk niet publiek prijsgeef![]()
En ik kan echt in club matches niet met die be a pro cam spelen, geraak volledig gedesorienteerd.
Je kunt die code nu ook elke dag gebruiken hoor, het heeft niks te maken met transfers btw. Het zijn vormupdates van 1 bepaalde competitie. Ik pak bvb. Serie A dus alle ploegen daar hebben updates, sommigen worden zwakker, anderen dan weer sterker. Geld ook voor nationale ploegen; ik speelde gisteren een partij met Argentinïe en spelers als Cambiasso zien ook daar hun vorm omhoog gaan.Ekfad schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 08:52:
[...]
Ik heb die code nog niet gebruikt, start er mee als de winter transfers gepasseerd zijn mss dat ik dan mijn transfer volledig kan updaten (hoop, hoop).
En ik kan echt in club matches niet met die be a pro cam spelen, geraak volledig gedesorienteerd.
En de be a pro cam is gewoon wennen, na een 10-15 tal wedstrijdjes was dat hier het geval.
Ah, ik dacht dat hiermee transfers ook doorgaan.Anoniem: 255271 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 00:47:
[...]
Je kunt die code nu ook elke dag gebruiken hoor, het heeft niks te maken met transfers btw. Het zijn vormupdates van 1 bepaalde competitie. Ik pak bvb. Serie A dus alle ploegen daar hebben updates, sommigen worden zwakker, anderen dan weer sterker. Geld ook voor nationale ploegen; ik speelde gisteren een partij met Argentinïe en spelers als Cambiasso zien ook daar hun vorm omhoog gaan.
En de be a pro cam is gewoon wennen, na een 10-15 tal wedstrijdjes was dat hier het geval.
FF offtopip; gisteren hard gelachen, na een erg spannende online match (1-0 gewonnen maar was echt werken
Hey, ja kan mss starten met mijn uitnodiging te aanvaardenAnoniem: 243652 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:52:
Iemand zin in een competitiematchke vanavond om 22u? Add me psnid: Oxl33y
Anoniem: 243652
Niks ontvangen dacht ik, zal vanavond nogmaals checkeEkfad schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:10:
[...]
Hey, ja kan mss starten met mijn uitnodiging te aanvaardenDie zou je reeds begin vorige week moeten ontvangen hebben.
Ik zou ook graag mee willen doen:
ID: Hoedjevanpapier
Team: Bayern Munchen
Als je wil en als er nog plaats is mag je mij ook aanmelden. Nickname is ook op PSN "LordSpud" ;-)
LordSpud schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:01:
Als je wil en als er nog plaats is mag je mij ook aanmelden. Nickname is ook op PSN "LordSpud" ;-)
In de competitie is er momenteel geen plaats meer "volzet"hoedjevanpapier schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:20:
Ik zou ook graag mee willen doen:
In de club wel nog dacht ik, als ik vanavond kan dan voeg ik jullie ff toe.
Ben gisteren niet meer online geraakt. Als ik vanavond de tijd vind dan stuur ik een nieuwe inviteAnoniem: 243652 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:16:
[...]
Niks ontvangen dacht ik, zal vanavond nogmaals checke
Anoniem: 209041
Jongens ik zit met een dilemma. Ik ben een ontzettend grote PES fan nu lees ik overal op internet dat FIFA toch echt beter is.
Aan de hand van een paar vragen aan jullie wil ik mijn keuze maken.
1. Hoe speelt FIFA online? PES lagged heel erg.
2. Hoe is de modes 'Speel als Prof'? Is het mogelijk om aan het einde van het seizoen gekocht worden dooor een andere club?
3. Zijn er nog vernieuwingen in coach modes?
Hartelijk dank
2. Hoe is de modes 'Speel als Prof'? Is het mogelijk om aan het einde van het seizoen gekocht worden dooor een andere club?
Hartelijk dank
1. Heb gisterenavond een aantal games online gedaan en qua snelheid is dat prima te doen. Het kan natuurlijk wel altijd voorkomen dat je iemand treft waarmee de verbinding minder snel is.Anoniem: 209041 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:42:
Jongens ik zit met een dilemma. Ik ben een ontzettend grote PES fan nu lees ik overal op internet dat FIFA toch echt beter is.
Hartelijk dank
2. Volgens wat ik gelezen heb kun je inderdaad door andere clubs worden gekocht en kun je ook worden uitgenodigd voor het Nationaal team.
3. Ik speelde coach mode ook op Fifa '08. Er zitten een paar vernieuwingen in die je ook bij andere speelmodi hebt. Je hebt namelijk wat meer instellingen die je met je team kunt doen (meer druk zetten tijdens aanval, hoe moeten spelers lopen enz.). Het echte coachen van je team zit, voor zover ik weet, niet heel veel nieuws in: het was al heel erg compleet.
Anoniem: 37384
Fifa werkt erg goed online, bijna nooit last van lag. En zo wel, dan is het slechts heel weinig en bijna niet merkbaar.Anoniem: 209041 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:42:
Hartelijk dank
En speel als prof is erg goed en lijkt me uitgebreider dan bij PES van wat ik daarover lees dan. Je kunt inderdaad door andere clubs gekocht worden (dus ook buiten NL) en je kunt opgeroepen worden en meespelen in het nationale elftal.
Anoniem: 263430
ik heb nu al meerdere keren gehad dat ik tegen bepaalde spelers simpelweg geen competitie wedstrijd kan spelen. (kan dus niet op start drukken voor gereed) Als ik me het goed herinner kan ik zoizo niet spelen tegen Ekfad
Wat ik vreemd vind is dat ik al 1 wedstrijd heb gespeeld tegen jou, maar sindsdien lukt het niet meer tegen jou. heb er ook erg veel last van online.Anoniem: 263430 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:16:
ik heb nu al meerdere keren gehad dat ik tegen bepaalde spelers simpelweg geen competitie wedstrijd kan spelen. (kan dus niet op start drukken voor gereed) Als ik me het goed herinner kan ik zoizo niet spelen tegen Ekfad
Anoniem: 6137
Oe wat heb ik een HEKEl aan man utd. Veel te snel die lui voorin
Maar als iemand hier een potje wil doen of wat anders: PSN ID: KingGila
Hmmm, tis hier een beetje doods niet. Wanneer kijken we nog eens om een clubmatch af te werken?
@hierboven: ze zijn idd snel maar een goede verdediging doet ook al veel
@hierboven: ze zijn idd snel maar een goede verdediging doet ook al veel
Hoi Ekfad. Volgens mij heb je mij nog niet aangemeld of wel? Ik ben eigenlijk nog altijd op een aanmelding aan het wachten. Of moet ik in één van de Fifa menu items kijken om aanmeldingen te kunnen accepteren?
Heb je mij al toegevoegd bij PSN? (Ik sta momenteel met een lijst van +-70 man dus ik weet het allemaal niet meer zo goed). ALs je dat nog niet gedaan hebt doe dat eerst (psn=ekfad), daarna verstuur ik jou een uitnodiging voor de club (competitie zit vol en ik moet nog even overleggen of we enkelen gaan verwijderen of niet) en die moet je idd accepteren in jouw Fifa Hub (ergen in een online optie ff op R3 drukken)LordSpud schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:53:
Hoi Ekfad. Volgens mij heb je mij nog niet aangemeld of wel? Ik ben eigenlijk nog altijd op een aanmelding aan het wachten. Of moet ik in één van de Fifa menu items kijken om aanmeldingen te kunnen accepteren?
Ik ben meestal in de avond uren online maar zie maar sporadisch mensen online komen in de competitie.
het gaat om de PS3, dacht de X360Anoniem: 263430 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:46:
Ik ben meestal in de avond uren online maar zie maar sporadisch mensen online komen in de competitie.

[ Voor 12% gewijzigd door sekeroglan op 29-10-2008 12:27 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Hmmm, ik heb zo het gevoel dat wij een stille dood kennen op de PS3. Ook de competitie wordt niet verder afgewerkt. Zijn er nog veel mensen vaak online? Anders kunnen we nog even kijken om dit weekend af te spreken. De meeste mensen maken de brug naar 11nov denk ik.
He Ekfad. Ik heb van jou een uitnodiging gekregen voor de competitie maar bij het accepteren van de uitnodiging krijg ik de melding dat de competitie vol zit. Je vertelde me dat je me hebt aangemeld voor een andere discipline (club) maar ik kan die uitnodiging niet vinden. Overigens ben ik meerdere keren per week online met fifa dus ik ben beschikbaar voor een potje. Eventueel dit weekend :-)
Ik zal straks eens kijken (als ik tijd heb, anders wordt het zondag) om je voor de club uit te nodigen. Het kan zijn dat ik dit weekend alle leden van de competitie die nog geen wedstrijd hebben gespeeld weghaal uit de competitie, op die manier hoop ik er opnieuw wat leven in te krijgen.LordSpud schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:47:
He Ekfad. Ik heb van jou een uitnodiging gekregen voor de competitie maar bij het accepteren van de uitnodiging krijg ik de melding dat de competitie vol zit. Je vertelde me dat je me hebt aangemeld voor een andere discipline (club) maar ik kan die uitnodiging niet vinden. Overigens ben ik meerdere keren per week online met fifa dus ik ben beschikbaar voor een potje. Eventueel dit weekend :-)
Ik zal me ook weer beschikbaar stellen voor het online gedeelte(was druk bezig met "Coach" mode, alleen ik zie nooit meer dan 3 spelers tegelijk online,stiekem toch wel een goed idee om de mensen eruit te gooien zonder comp wedstrjiden
Dit weekend vliegen ze er uit. (stuur hen wel nog een pm)
Cinji, ik heb ondertussen mijn connect probleem opgelost, anders dit weekend nog even wat wedstrijden afwerken?
Iemand een idee waar Vanholm is gebleven, al een tijdje niet meer online gezien
Cinji, ik heb ondertussen mijn connect probleem opgelost, anders dit weekend nog even wat wedstrijden afwerken?
Iemand een idee waar Vanholm is gebleven, al een tijdje niet meer online gezien