Ik ben PSV in de league. Ook niet echt makkelijk.
Anoniem: 263430
Ik Valencia, maar volgens mij is Koeman nog de trainer... Heb nog geen wedstrijd gewonnen
Gisteren potje tegen Sluuz gespeeld. Ik met nec hij met lyon. in de 84e minuut krijg ik een penalty omdat v beukering wordt neergehaald in het strafschopgebied tijdens een counter. Dus ik al helmaal zo van: ik ga met nec tegen lyon winnen! Ik maak de penalty, nog geen minuut later trap ik met zomer over de bal heen nae een voorzet van rechts van Sluuz 1-1. Damn, ik was zo close 
Maaruh vind het wel leuk om te zien dat er ook anderen zijn die niet meteen met een 5 sterrenteam aan komen draven.
Is er trouwens een mogelijkheid om mijn team tijdelijk te veranderen? Logisch denkend denk ik van niet (anders heeft zo'n league weinig nut).
Van 't weekend maar eens kijken of ik nog wat potjes kan spelen
Maaruh vind het wel leuk om te zien dat er ook anderen zijn die niet meteen met een 5 sterrenteam aan komen draven.
Is er trouwens een mogelijkheid om mijn team tijdelijk te veranderen? Logisch denkend denk ik van niet (anders heeft zo'n league weinig nut).
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Haha, die pot was voor mij een grote frustratie. Zat me een partij te tieren achter die PS3. Had het gevoel alsof er kleine vorm van lag aanwezig was, waardoor ik onnoemelijk veel ballen verspeelde. De timing was totaal anders dan offline. Maar goed, daar had jij dan ook last vanETM schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:43:
Gisteren potje tegen Sluuz gespeeld. Ik met nec hij met lyon. in de 84e minuut krijg ik een penalty omdat v beukering wordt neergehaald in het strafschopgebied tijdens een counter. Dus ik al helmaal zo van: ik ga met nec tegen lyon winnen! Ik maak de penalty, nog geen minuut later trap ik met zomer over de bal heen nae een voorzet van rechts van Sluuz 1-1. Damn, ik was zo close
Ik had Lyon uitgekozen omdat ik het niet leuk vind als iedereen hetzelfde team heet. Jammer dat ik nog nooit met Lyon had gespeeld, en ik dus totaal niet overweg kan met dat team. Toch maar eens een goede tactiek gaan bouwen ervoor.
PSN: Sluuz
Kan je ook iemand op een andere manier uitnodigen.
Heb gisteren een paar keer geprobeert iemand uit te nodigen. maar dan moet je wachten tot de ander klaar is. Dit kan best lang duren.
Dit zal toch wel sneller/beter kunnen?
Heb gisteren een paar keer geprobeert iemand uit te nodigen. maar dan moet je wachten tot de ander klaar is. Dit kan best lang duren.
De lag komt me bekend voor ja...online moet je net iets sneller beslissen of je wilt passen of niet. Bijkomend dat er ook echt lag in zat (hakkend beeld). Als ik geweten had dat je de teams niet kon veranderen in de league had ik trouwens niet zo snel voor nec gekozen (de uitdaging is er niet minder om gewordenSluuz schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:48:
[...]
Haha, die pot was voor mij een grote frustratie. Zat me een partij te tieren achter die PS3. Had het gevoel alsof er kleine vorm van lag aanwezig was, waardoor ik onnoemelijk veel ballen verspeelde. De timing was totaal anders dan offline. Maar goed, daar had jij dan ook last van. Zat wel even te juichen bij dat goal tegen het einde, zeker omdat jij al 4 keer tegen de paal/lat had geschoten.
Ik had Lyon uitgekozen omdat ik het niet leuk vind als iedereen hetzelfde team heet. Jammer dat ik nog nooit met Lyon had gespeeld, en ik dus totaal niet overweg kan met dat team. Toch maar eens een goede tactiek gaan bouwen ervoor.
LOLAnoniem: 263430 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:36:
Ik Valencia, maar volgens mij is Koeman nog de trainer... Heb nog geen wedstrijd gewonnen
Ik denk eerlijk gezegd van niet, maar ik zal voor de zekerheid eens nakijken of wij als admin bepaalde zaken kunnen toestaan.ETM schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:43:
Maar ik moet wel zeggen dat ik aangenaam verrast ben met de keuzes tot nu toe, ik had een beetje schrik dat iedereen een 5-sterren team zou kiezen, gelukkig is dat niet het geval
Ik vrees er momenteel voor, vind het ook frustrerend, heb gisteren z'n 15 minuten zitten wachten op Sluuz zonder dat ik iets anders kon doen. Het zou fijner zijn om uitnodigingen te versturen en ondertussen andere zaken te regelen waarbij je dan een berichtje krijgt als de ander jouw uitnodiging aanvaardt en waarbij je dan naar het team-scherm gaat. Nu is de beste methode nog steeds via psn afspreken.The DenMan schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:53:
Kan je ook iemand op een andere manier uitnodigen.
Ik merk dat het sterk afhankelijk is van de verbindingkwaliteit, zo heb ik al enkel potjes online gespeeld waarbij het net als offline aanvoelt.ETM schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:59:
[...]
De lag komt me bekend voor ja...online moet je net iets sneller beslissen of je wilt passen of niet. Bijkomend dat er ook echt lag in zat (hakkend beeld). Als ik geweten had dat je de teams niet kon veranderen in de league had ik trouwens niet zo snel voor nec gekozen (de uitdaging is er niet minder om geworden). Eerder 4 sterren braziliaans team ofzo, totaal onbekend qua voetballers bij de meesten, en toch goed genoeg om leuke potjes te kunnen leveren.
[ Voor 19% gewijzigd door Ekfad op 10-10-2008 11:38 ]
Is er nog plek in de League? Misschien dat ik nog kan meedoen met een of ander duits team
Study everything, You'll find something you can use
Anoniem: 243652
Kan iemand mij uitnodigen met het paswoord van de league, ik zou graag meedoen.
Alleen spijtig dat Valencia al bezet is.
PSNID: Oxl33Y
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 243652 op 10-10-2008 12:03 ]
Misschien is het handig om in de startpost een lijstje neer te zetten met wie er meedoen in de league, en met welk team.
Ik wil ook nog wel meedoen als er plek is.
PSN: Actascedin
Team: Sevilla (als die nog vrij is)
Anoniem: 36835
ik ook
PSN: suppp
Team: barca (weet niet of dit mag ivm 5 stars, maar het is gewoon mn favo club in alles:P)
PSN: suppp
Team: barca (weet niet of dit mag ivm 5 stars, maar het is gewoon mn favo club in alles:P)
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 02-03-2009 15:04 ]
'T mag wel, maar als je dan tegen een 3 sterren team (in mijn geval zelfs 2,5) speelt weet je bijna zeker dat het niet altijd aan je skills ligt dat je punten haaltAnoniem: 36835 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:15:
ik ook
PSN: soepriem
Daarentegen, vriend van me kan zelfs met een 2 sterrenteam volledig wegspelen als ik met 4 sterrenteam speel (enorm frustrerend kan ik je melden
PSN: Hedster
mocht er ooit eens iemand extra nodig zijn
PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966
Castor, ik heb je gisteren een uitnodiging gestuurd om mij als vriend toe te voegen, aanvaardt die en ik kan je vanavond een uitnodiging voor de League sturen.Castor385 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:50:
Is er nog plek in de League? Misschien dat ik nog kan meedoen met een of ander duits team
Anoniem: 243652 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:58:
Zamorano schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:09:
Misschien is het handig om in de startpost een lijstje neer te zetten met wie er meedoen in de league, en met welk team.
@ rest; het lijkt mij eenvoudiger dat jullie mij toevoegen in jullie vriendelijst (PSN Ekfad), dan kan ik jullie vanavond aanvaarden en een uitnodiging sturen voor de League.Anoniem: 36835 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:15:
ik ook
PSN: soepriem
Ik denk wel dat we dan bijna volzet zijn, zal nog even nagaan of ik het aantal kan uitbreiden zonder de league te resetten mocht het nodig zijn om nog meer spelers toe te voegen. Jullie kunnen natuurlijk ook altijd aan Vanholm of Bosluis vragen een uitnodiging te versturen.
Het team is vrij te kiezen maar zoals aangegeven door ETM is het leuker als het niet allemaal 5 sterrenteams zijn. Houdt de boel wat spannender en zorgt er bovendien voor dat je wat aan je eigen skills kunt werken
[ Voor 6% gewijzigd door Ekfad op 10-10-2008 12:34 ]
Ik heb een headset, denk dat het verstandig is om wel duidelijke regels te maken voor de communicatie. Het wordt al snel een behoorlijk 'kippenhok' als iedereen zijn zegje doet over hoe hij die aanvaller denkt te blokken.Ekfad schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:51:
[...]
Wat betreft de communicatie, hoeveel mensen hebben hier een headset? Zouden we dan ook niet afspreken dat er slechts 1 iemand is (onze 'kapitein') die tijdens een wedstrijd de linies bijstuurd?
Dode spel situatie's zijn ideaal om elkaar even te coachen/terug te komen om een bepaalde actie maar tijdens de wedstrijd misschien idd alleen de Captain aan het woord.
Hehe, dat viel toch best mee, je pakte dan ook in beide wedstrijd een rode kaart hé. Zeker in de eerste wedstrijd was het cruciaal.Anoniem: 263430 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:44:
Gisteren dik ingemaakt door VanHolmik bakte er echt niets van..
Ik zal eens wat meer gaan oefenen en invite je dan nog een keer
En achteraan niet zo gevaarlijk doen
Ik kijk zo even om de startpost uit te breiden met de league members. Echter niet veel tijd want ben pas wakker, dadelijk douchen en gaan arbeiten
Idd, het is dat kippenhok waar ik voor vrees. Heb vroeger genoeg private rooms gecreëerd op teamspeak omdat de kleuterklas thuiskwamwienjo schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:39:
[...]
Ik heb een headset, denk dat het verstandig is om wel duidelijke regels te maken voor de communicatie. Het wordt al snel een behoorlijk 'kippenhok' als iedereen zijn zegje doet over hoe hij die aanvaller denkt te blokken.
Dode spel situatie's zijn ideaal om elkaar even te coachen/terug te komen om een bepaalde actie maar tijdens de wedstrijd misschien idd alleen de Captain aan het woord.
Tja ze hadden die doelpalen aan jou kant ook wel wat verder weg mogen zettenAnoniem: 255271 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:45:
[...]
Hehe, dat viel toch best mee, je pakte dan ook in beide wedstrijd een rode kaart hé. Zeker in de eerste wedstrijd was het cruciaal.
En achteraan niet zo gevaarlijk doen
Ik kijk zo even om de startpost uit te breiden met de league members. Echter niet veel tijd want ben pas wakker, dadelijk douchen en gaan arbeiten

Niks vanAnoniem: 263430 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:48:
[...]
Tja ze hadden die doelpalen aan jou kant ook wel wat verder weg mogen zetten
Oh nee de Mannschaft komt eraan.Castor385 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:50:
Ik was van plan om Brugge te nemen in de league, maar aangezien ik te laat was dan maar Inter genomen, ook in blauw & zwart
Indien je lang moet laden voor een 10v10 even geduld hebben, soms duurt het wat langer als je met meer bent, maar het is zeker niet de PS of Fifa die vastloopt.
Ik heb je een invite gestuurd voor de competitie!Anoniem: 243652 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:58:
Zamorano ik heb je toegevoegd aan mijn vriendenlijst. Als je dat accepteert zal ik je eind van de middag een uitnodiging sturen.
Zijn er vrijwilligers om admin te spelen in de club?
Er zijn nog 3 admins maar tot nu toe heb ik iedereen zelf uitgenodigd dus wat assistentie zou wel aangenaam zijn.
Ik hoop dat we dit weekend kunnen beginnen met onze eerste wedstrijden. Ik kijk er naar uit!
Alvast lekker vier dagen vrij vanaf zaterag om te trainen, arriba!
Er zijn nog 3 admins maar tot nu toe heb ik iedereen zelf uitgenodigd dus wat assistentie zou wel aangenaam zijn.
Ik hoop dat we dit weekend kunnen beginnen met onze eerste wedstrijden. Ik kijk er naar uit!
opletten dat je ook niet te veel admins hebt heAnoniem: 255271 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:18:
Zijn er vrijwilligers om admin te spelen in de club?
Iedereen admin!Ekfad schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:21:
[...]
opletten dat je ook niet te veel admins hebt he
Ik heb de eerste drie die de club gejoind zijn admin gemaakt daar zij ook kunnen uitnodigen maar tot nu toe niet veel actie gezien
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 10-10-2008 15:31 ]
Voor de club of league? Of beiden?jnijs schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:25:
PSN: Hedster
Je bent me telkens net voor met de invitesAnoniem: 255271 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:25:
[...]
Iedereen admin!Nee dat zal niet gebeuren, ik kan de admin-functie terug wegnemen van deze die dat nu zijn en kan dan anderen de functie geven.
Ik heb de eerste drie die de club gejoind zijn admin gemaakt daar zij ook kunnen uitnodigen maar tot nu toe niet veel actie gezien
Ok ik zal in het vervolg iets trager zijn danwienjo schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:31:
[...]
Je bent me telkens net voor met de invitesvan mij mag je dus 'degraderen' tot speler, ik heb zoiezo niet zoveel tijd om te managen. Spelen zal wel lukken, ben volop aan het oefenen nu..
Wie is er vanavond na 23 u online om eventueel met 5+ spelers al eens een wedstrijdje te oefenen?
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 10-10-2008 20:31 ]
Mwah ben net terug, lijkt me nu niet meer slim
om nog ff te balletje te trappen
Merk wel met Fifa dat je best wel wat biertjes kan drinken voordat je slechter gaat spelen, maar als het eenmaal zover is raak je ook geen ene pepernoot meer.
om nog ff te balletje te trappen
Merk wel met Fifa dat je best wel wat biertjes kan drinken voordat je slechter gaat spelen, maar als het eenmaal zover is raak je ook geen ene pepernoot meer.
Anoniem: 6137
Heb na het afstuderen direct een PS3 gekocht
wat een briljant ding. Maar goed iig mag k nog mee doen ergens met een balletje trappen? Ik kom weg van de PES series maar FIFA is zeker leuk!
Nog niemand die uitgebreid verslag brengt over de allereerste nederlaag van onze topspeler Vanholm??? Lol 
Gisteren wat competitiewedstrijden afgewerkt en dit is echt wel leuk om doen en ondanks de verschillen in teams gaat het best erg goed op en neer. Ben benieuwd over het vervolg van deze competitie. Ook voor het eerst de kleine foutjes opgemekt die toch wel in Fifa zitten maar dat is voor in het andere topic.
Zou het niet best zijn dat we ergens een vaste avond afspreken om de online 10vs 10 potjes af te werken zodat we minstens 1 dag per week verzekerd zijn van een zeker aantal spelers? Kan iedereen zijn 'agenda' min of meer daar op afstemmen.
Gisteren wat competitiewedstrijden afgewerkt en dit is echt wel leuk om doen en ondanks de verschillen in teams gaat het best erg goed op en neer. Ben benieuwd over het vervolg van deze competitie. Ook voor het eerst de kleine foutjes opgemekt die toch wel in Fifa zitten maar dat is voor in het andere topic.
Zou het niet best zijn dat we ergens een vaste avond afspreken om de online 10vs 10 potjes af te werken zodat we minstens 1 dag per week verzekerd zijn van een zeker aantal spelers? Kan iedereen zijn 'agenda' min of meer daar op afstemmen.
Dat lijkt me een goed ideeEkfad schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:11:
Nog niemand die uitgebreid verslag brengt over de allereerste nederlaag van onze topspeler Vanholm??? Lol
Hehe, ik ben geen topspeler hoor, ik raak ranked ook niet echt vooruit, veel pech maar soit.Ekfad schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:11:
Gisteren een eerste verlies genoteerd in de league, na eerst 0-3 te winnen, heb ik met 1-2 verloren tegen the almighty Club Brugge
En ja een vaste dag is goed, zeg maar welke. (elke werkweek is anders ingedeeld qua dagen / shiften dus zelf zal ik moeilijk een vaste dag hebben)
Vandaag kunnen we alleszinds enkele pogingen wagen, tussen het interlandvoetbal door.
Om 14u en 16u misschien? En we zien wel of we s'avonds ook kunnen.
@ Gila, wil je meedoen met de club? Zoja wat is je PSN?
ik zit in de dressing room, ik ben avail voor wedstrijden
Edit: we zitten nog steeds met 3 man in de room, we spelen af en toe een match. Dus als je dit leest. blijft ff in de room als je niemand ziet:)
Ik post hier wel als we er niet meer zijn
Edit: we zitten nog steeds met 3 man in de room, we spelen af en toe een match. Dus als je dit leest. blijft ff in de room als je niemand ziet:)
Ik post hier wel als we er niet meer zijn
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 11-10-2008 15:33 ]
Erg leuk die club wedstrijdjes. Wel wat kleine punten.
* Vrije trappen op de middenlijn heeft het weinig zin om hoog te spelen volgens mij
* Onnodige rode kaart tackles
* 2 man lopen op de keeper af en dan niet afspelen maar voor eigen eer gaan
* Bal sneller laten lopen
Zijn zo ff wat puntjes. We zijn net begonnen en nog maar 1 potje echt verloren. Wat gebeurde er bij dat potje dat we verloren doordat we te weinig spelers hadden. Vanholm zag ik niet meer online op dat moment.
* Vrije trappen op de middenlijn heeft het weinig zin om hoog te spelen volgens mij
Zijn zo ff wat puntjes. We zijn net begonnen en nog maar 1 potje echt verloren. Wat gebeurde er bij dat potje dat we verloren doordat we te weinig spelers hadden. Vanholm zag ik niet meer online op dat moment.
spel liep vast dat ene potje.Bosluis schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:02:
Erg leuk die club wedstrijdjes. Wel wat kleine punten.
Wel een positief begin met 3 en later 4 man : 5 wins - 1 draw - 2 loss.
Die vrije trappen kan je ontvangen met Zlatan, grote jongen. Waar die rode kaarten van kwamen weet ik ook niet, die van Quaresma laatst was bizar.
Straks vanaf 18h30 online voor meer! Gewoon naar de dressing room gaan, als je later bent even geduld, slechts 10 minuutjes wachten voor er een niewe wedstrijd begint.
ik probeer ook wel even te komen maar 18:30 ga ik niet redden... zijn jullie ook nog aan het gamen rond 19:00 - 19:30? Nou ik zie het wel, ik kom gewoon even naar de dressing room!
Ben er vanavond ook niet.
Morgen wordt ook lastig.... Die sociale dingen ook altijd
Morgen wordt ook lastig.... Die sociale dingen ook altijd
Bosluis schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:03:
Wel wat mooie goals gescoord Vanholm :-) Ik kan helaas vanavond niet. Morgenmiddag hoop ik.
Minder succes vanavond, er vielen wat rode kaarten en de penalties waren ook niet nodig. Ik zie ook dat er met spelers uit positie gelopen word bij balverlies waardoor je in man minder situaties komt. Wel duidelijk dat we tegen ploegen moesten die al een tijdje samen speelden.
Morgennamiddag opnieuw proberen en hopelijk met meer dan. Rond 14-15 uur.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 11-10-2008 21:43 ]
Het kutte is dat het zo traag reageert allemaal. Je kan nooit ff rustig overzicht kijken, en naar wie je hem moet passen. Of ff een stukje lopen op het middenveld.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 11-10-2008 22:42 ]
Het vervelende vond ik vooral dat het snel kluitjesvoetbal wordt, en als je een keer switcht naar een verdediger, je een moment erg slecht overzicht hebt terwijl de view overschakelt naar de andere speler.
Verdedigen ging idd nogal slecht en als er één of twee blijven hangen en niet meeverdedigen, dan moet je idd al snel kiezen in een man minder situatie. Als het goed is worden dit soort dingen opgelost als je met meer mensen bent, iedereen een vaste speler kiest en zich redelijk aan z'n positie houdt.
Maar de ploegen waar we tegen speelde waren idd wel beter op elkaar ingespeeld. Die aanvallen liepen vaak erg vloeiend terwijl bij ons regelmatig iemand helemaal vrij stond terwijl degene aan de bal de drukte in dribbelde.
Verdedigen ging idd nogal slecht en als er één of twee blijven hangen en niet meeverdedigen, dan moet je idd al snel kiezen in een man minder situatie. Als het goed is worden dit soort dingen opgelost als je met meer mensen bent, iedereen een vaste speler kiest en zich redelijk aan z'n positie houdt.
Maar de ploegen waar we tegen speelde waren idd wel beter op elkaar ingespeeld. Die aanvallen liepen vaak erg vloeiend terwijl bij ons regelmatig iemand helemaal vrij stond terwijl degene aan de bal de drukte in dribbelde.
Ok ben vanavond online vanaf 18u, misschien een club-match organiseren vanavond, ik zie wel met hoeveel we online zijn en post dan nog wel.
Vanavond kom ik niet online maar ik heb enkel oplossingen gevonden voor mijn online problemen in club verband, zo heb ik de camera van de prof aangepast en naar televisie gebracht en erg hoog geplaatst en uitgezoomt, maakt het voor mij net iets makkelijker volgen. Ook kan je blijkbaar de andere namen en kleurtjes uitzetten, dat moet ik nog proberen maar lijkt mij iets aangenamer aangezien ik erg vlug het overzicht kwijt was en moeite had mijn speler terug te vinden bij het switchen. (vandaar ook dat ik vaak uit positie liep, sorry daarvoor).
Ook nog even meedelen dat de kapitein NIET random wordt gekozen, de kapitein is diegene die als 1ste in de kleedkamer zit, je gaat het maar even na.
Even over de competitie, als er mensen zijn die competitiematchen willen spelen, aarzel dan niet een uitnodiging te sturen via psn, maakt het allemaal iets overzichtelijker te volgen. Ook heb ik gemerkt dat de 'vastloopbug' bij het aanmelden (ploegscherm, meestal kan verhlpen worden door terug te willen keren en dan NEE te kiezen, opeens kan je dan in 80% wel 'gereed' drukken. Voor de rest zitten er echt wel nog een hoop bugs in dus hopen dat er snel een update komt (merk zelf wel dat ik nog te veel PES denk en mij soms erger aan zaken die niet mogelijk zijn bij FIFA maar wel bij PES, nuja dat zijn aanpassingsverschijnselen
)
Ook nog even meedelen dat de kapitein NIET random wordt gekozen, de kapitein is diegene die als 1ste in de kleedkamer zit, je gaat het maar even na.
Even over de competitie, als er mensen zijn die competitiematchen willen spelen, aarzel dan niet een uitnodiging te sturen via psn, maakt het allemaal iets overzichtelijker te volgen. Ook heb ik gemerkt dat de 'vastloopbug' bij het aanmelden (ploegscherm, meestal kan verhlpen worden door terug te willen keren en dan NEE te kiezen, opeens kan je dan in 80% wel 'gereed' drukken. Voor de rest zitten er echt wel nog een hoop bugs in dus hopen dat er snel een update komt (merk zelf wel dat ik nog te veel PES denk en mij soms erger aan zaken die niet mogelijk zijn bij FIFA maar wel bij PES, nuja dat zijn aanpassingsverschijnselen
ik ben rond 13:00 weer beschikbaar voor competitie wedstrijden.
Wat mij wel opvalt en zeer vervelend vindt is het verschil tussen offline spelen en online spelen.. Bij online spelen lijken de spelers niet zo goed te willen meewerken
wat ze bij offline wel doen (dan heb ik het over het laat reageren van trucjes of steekballen)
Wat mij wel opvalt en zeer vervelend vindt is het verschil tussen offline spelen en online spelen.. Bij online spelen lijken de spelers niet zo goed te willen meewerken

Ik had afgelopen zaterdag ook aardig wat uitnodigingen gedaan naar de mensen in de league, om een potje te spelen, niemand wilde/kon (uitnodiging verstuurd, Waiting for opponent to join) spelen op dat moment, en VanHolm zat in een match;((( Ik heb het ongeveer 30 minuten geprobeerd. Was best wel zuur zeg maar;9((.
Ik moet nog steeds de eerste match meespeelen met de BaP mode. Het lijkt mij inderdaad verstandig om vaste dagen/uren in te stellen om dit met elkaar te gaan spelen.
Ik vind het trouwens jammer dat je die herhalingen van online games niet kan opslaan, ik snap dat deels wel, het duurt anders te lang. Maar ik had toch zeker een paar wonderschone goals, jeetje mina:)
Ik moet nog steeds de eerste match meespeelen met de BaP mode. Het lijkt mij inderdaad verstandig om vaste dagen/uren in te stellen om dit met elkaar te gaan spelen.
Ik vind het trouwens jammer dat je die herhalingen van online games niet kan opslaan, ik snap dat deels wel, het duurt anders te lang. Maar ik had toch zeker een paar wonderschone goals, jeetje mina:)
ut=life
Je stuurt best eerst een vraagje via psn want anders kan je idd uren wachten. Het is niet zo goed dat je ingame geen enkele melding krijgt als er een verzoekje binnenkomt in je hub.-Mach!- schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:34:
Ik had afgelopen zaterdag ook aardig wat uitnodigingen gedaan naar de mensen in de league, om een potje te spelen, niemand wilde/kon (uitnodiging verstuurd, Waiting for opponent to join) spelen op dat moment, en VanHolm zat in een match;((( Ik heb het ongeveer 30 minuten geprobeerd. Was best wel zuur zeg maar;9((.
Dat vind ik inderdaad ook niet zo leuk dat je ingame geen melding krijgt. Ik heb dan maar via psn een berichtje gestuurd naar bosluis en zo heb ik dan toch mijn eerste competitiematch kunnen spelen. We hebben er dan maar 3 na elkaar gedaanEkfad schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:38:
[...]
Je stuurt best eerst een vraagje via psn want anders kan je idd uren wachten. Het is niet zo goed dat je ingame geen enkele melding krijgt als er een verzoekje binnenkomt in je hub.
Wel, als je een competitie opstart heb je eigenlijk weinig keuze, je kan ervoor kiezen dat alle teams slechts 1x tegen elkaar uitkomen of je kan kiezen voor 3x en 5x. Aangezien het mij leuker leek om meer dan 1x tegen dezelfde tegenstander te spelen heb ik ervoor geopteerd iedereen de kans te geven ook hun 'slechte' wedstrijden van de tabellen te vegen, dus 3x, er komt trouwens ook nog een 'play of' maar hoe die precies verloopt weet ik ook niet.Anoniem: 243652 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:26:
[...]
Dat vind ik inderdaad ook niet zo leuk dat je ingame geen melding krijgt. Ik heb dan maar via psn een berichtje gestuurd naar bosluis en zo heb ik dan toch mijn eerste competitiematch kunnen spelen. We hebben er dan maar 3 na elkaar gedaandit vind ik wel raar is het logisch dat je meer dan 2x tegen een tegenstander kan spelen in een competitie?
Stuur me gerust een bericht via je Psn de volgende keer, ik was inderdaad matchen na elkaar aan het spelen en zag geen uitnodiging.-Mach!- schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:34:
Op dat vlak kan Fifa verbeteren: ingame berichten kunnen sturen, en ook game invites sturen voor de club zou handig zijn.
Eerste filmpje upgeload: doelpunt met Luis Fabiano
Mooi doelpunt, maar is eigenlijk een beetje vaag: 5-10 meter na je schot, accelereert de bal ineensAnoniem: 255271 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:49:
[...]
Eerste filmpje upgeload: doelpunt met Luis Fabianohttp://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1564285
Ik had er een windje bij gelatenCastor385 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:06:
[...]
Mooi doelpunt, maar is eigenlijk een beetje vaag: 5-10 meter na je schot, accelereert de bal ineens
Waren leuke wedstrijdjes gisteren Oxl33y. De eerste partij zat ik me een partij te ergeren, ik was veel beter (vond ik) maar jij stond lange tijd 2-0 voor. Op het eind nog 2-2 geworden gelukkig.Anoniem: 243652 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:26:
[...]
Dat vind ik inderdaad ook niet zo leuk dat je ingame geen melding krijgt. Ik heb dan maar via psn een berichtje gestuurd naar bosluis en zo heb ik dan toch mijn eerste competitiematch kunnen spelen. We hebben er dan maar 3 na elkaar gedaandit vind ik wel raar is het logisch dat je meer dan 2x tegen een tegenstander kan spelen in een competitie?
2e potje speelde ik echt lekker en won ik ook, weet de uitslag niet meer.
3e potje speelde ik echt niet anders alleen liep het bij jou opeens lekker. Er kwam geen bal aan van mijn kant, overal zat je tussen. Had je een andere tactiek gebruikt die wedstrijd? Je won die wedstrijd uiteindelijk verdiend met ik geloof 1-0.
Ik vind die competitie echt heel erg leuk. Ook wel grappig dat de meeste niet een goed team hebben. Volgende keer misschien de wedstrijdjes iets langer laten duren.
De laatste match ben ik overgeschakeld naar een 3-5-2 toen lukte het opeens veel beterBosluis schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:36:
[...]
Waren leuke wedstrijdjes gisteren Oxl33y. De eerste partij zat ik me een partij te ergeren, ik was veel beter (vond ik) maar jij stond lange tijd 2-0 voor. Op het eind nog 2-2 geworden gelukkig.
3e potje speelde ik echt niet anders alleen liep het bij jou opeens lekker. Er kwam geen bal aan van mijn kant, overal zat je tussen. Had je een andere tactiek gebruikt die wedstrijd? Je won die wedstrijd uiteindelijk verdiend met ik geloof 1-0.
Ik vind die competitie echt heel erg leuk. Ook wel grappig dat de meeste niet een goed team hebben. Volgende keer misschien de wedstrijdjes iets langer laten duren.
Ik weet niet nu niet meer of ik de wedstrijdduur kon instellen maar ik dacht het niet, als ik tijd heb vanavond nog enkele potjes afwerkenBosluis schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:36:
[...]
Waren leuke wedstrijdjes gisteren Oxl33y. De eerste partij zat ik me een partij te ergeren, ik was veel beter (vond ik) maar jij stond lange tijd 2-0 voor. Op het eind nog 2-2 geworden gelukkig.
Dat is je bovenlip die te dicht bij je neus staat zeg ik altijd
Misschien vanavond rond 19uur (dan hebben de meeste gegeten denk ik) proberen om een paar clubmatchen af te werken? We zien wel met hoeveel we online zijn dan. 5+ liefst
Ik kom alvast.Anoniem: 255271 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:54:
[...]
Dat is je bovenlip die te dicht bij je neus staat zeg ik altijd![]()
Misschien vanavond rond 19uur (dan hebben de meeste gegeten denk ik) proberen om een paar clubmatchen af te werken? We zien wel met hoeveel we online zijn dan. 5+ liefst
Hoeveel matchen moeten er eigenlijk gespeeld worden in de competitie voor die eindigt?
Ik ben er ook!Anoniem: 243652 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:01:
[...]
Ik kom alvast.
Hoeveel matchen moeten er eigenlijk gespeeld worden in de competitie voor die eindigt?
3 * 19 wedstrijden lijkt mij. Ik denk dat iedereen 3 wedstrijden tegen elkaar gespeeld moet hebben. Kan nog wel een tijdje duren dus.
Kan niks beloven, maar vanavond zou zo maar eens kunnen dat ik dan ook kan
Kan idd een tijdje duren en na die 3* 19 wedstrijden zijn er ook nog play - offs, als we merken dat er mensen zijn die binnen een bepaalde periode hun wedstrijden niet hebben afgewerkt dan wordt hen vriendelijk gevraagd om dit zo snel mogelijk te doen en 1 van de admins op de hoogte te houden, in het andere geval kijken we om ze te schrappen want het is natuurlijk niet de bedoeling dat we eeuwen wachten tot er iemand wakker schietBosluis schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:05:
[...]
Ik ben er ook!
3 * 19 wedstrijden lijkt mij. Ik denk dat iedereen 3 wedstrijden tegen elkaar gespeeld moet hebben. Kan nog wel een tijdje duren dus.
Ik word erg moe van fifa over wat betreft sprinten, ik bedoel messie moet echt snel zijn, eto'o ook, maar al die verdedigers houden ze bij, terwijl een lazovice of ibrahimovic mijn verdediging er helemaal uitloopt, sorry hoor, maar ik houd toch echt de sprint toets gewoon ingedrukt..... Zal wel aan mij liggen, maar dat vind ik dus vrij irritant.... Iemand een bepaalde toetsencombinatie om sterker in een duel te sprinten ofzo want dit gaat echt nergens over. Goede partijtjes net Bos en Vanholm btw;)
[ Voor 4% gewijzigd door -Mach!- op 13-10-2008 23:26 ]
ut=life
Wel als het over de partij daarnet ging, ik speel met Maicon op LB want die is heel rap, ideaal versus een Messi-Mach!- schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:23:
Ik word erg moe van fifa over wat betreft sprinten, ik bedoel messie moet echt snel zijn, eto'o ook, maar al die verdedigers houden ze bij, terwijl een lazovice of ibrahimovic mijn verdediging er helemaal uitloopt, sorry hoor, maar ik houd toch echt de sprint toets gewoon ingedrukt..... Zal wel aan mij liggen, maar dat vind ik dus vrij irritant.... Iemand een bepaalde toetsencombinatie om sterker in een duel te sprinten ofzo want dit gaat echt nergens over. Goede partijtjes net Bos en Vanholm btw;)
Was zeker leuk potje Mach. Tegen de grote clubs speel ik beter als tegen de "kleinere". Van te voren denk ik al van ach dat wordt toch niks, heb toch Chelsea al verslagen en tegen jou kwam ik op voorsprong en dan door zo'n klote corner de 1-1.-Mach!- schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:23:
Dan nog even over die clubwedstrijdjes. Ik vond het echt dramatisch slecht. Tegenstander krijgt 3 rode kaarten en nog worden we afgetroefd.
Waarom wordt er elke wedstrijd voor de spits gekozen? Als iedereen nou gewoon alle posisties kiest dan gaat het al beter volgens mij.
De goede tegenstanders zie je de bal snel en secuur rondtikken. Moeten wij ook doen. Niet gelijk blind naar voren rennen.
Die corner was juist een mooi doelpunt:P Kopbal Henry in de kruising (paal) erin:). Dat vind ik altijd de mooiste doelpunten;). Maar die Lazovic is in het echt volgens mij echt niet zo snel als bijvoorbeeld, Wilcot(Arsenal) terwijl die in de game wel zo aanvoelt;P.
Moet je eigenlijk voor elke wedstrijd je formatie veranderen als je een verandering wilt doorvoeren, of onthoudt de server je laatste formatie/instelling?
Moet je eigenlijk voor elke wedstrijd je formatie veranderen als je een verandering wilt doorvoeren, of onthoudt de server je laatste formatie/instelling?
ut=life
Ja, jammer genoeg wel. Ik sla mijn aangepaste opstellingen op dan gaat dat iets vlugger. Wat de snelheid van de aanvallers betreft, wacht tot je met een 3 sterren team speelt. Dan begint de ergernis pas. Lig je een ganse wedstrijd boven om met 1 -0 te verliezen op een onmogelijke counter ... been there done that-Mach!- schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:24:
Die corner was juist een mooi doelpunt:P Kopbal Henry in de kruising (paal) erin:). Dat vind ik altijd de mooiste doelpunten;). Maar die Lazovic is in het echt volgens mij echt niet zo snel als bijvoorbeeld, Wilcot(Arsenal) terwijl die in de game wel zo aanvoelt;P.
Wat de club betreft, sorry dat ik gisteren opeens verdwenen was. Mijn vrouwtje kwam de huiskamer binnen en jammer genoeg is zij daar nog steeds baas (heb nondedju moeten smeken om mijn potje met Ed af te maken, dat laatste potje was trouwens ultraspannend!). Ik moest dus plots plaats ruimen. Deze avond hoop ik vanaf 20u30 wel online te vinden zijn, lesdag voor haar is gamedag voor mij
Echt niet normaal...kon merken dat je geergerd wasEkfad schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:05:
[...]
Ja, jammer genoeg wel. Ik sla mijn aangepaste opstellingen op dan gaat dat iets vlugger. Wat de snelheid van de aanvallers betreft, wacht tot je met een 3 sterren team speelt. Dan begint de ergernis pas. Lig je een ganse wedstrijd boven om met 1 -0 te verliezen op een onmogelijke counter ... been there done that
Wat de club betreft, sorry dat ik gisteren opeens verdwenen was. Mijn vrouwtje kwam de huiskamer binnen en jammer genoeg is zij daar nog steeds baas (heb nondedju moeten smeken om mijn potje met Ed af te maken, dat laatste potje was trouwens ultraspannend!). Ik moest dus plots plaats ruimen. Deze avond hoop ik vanaf 20u30 wel online te vinden zijn, lesdag voor haar is gamedag voor mij
btw VanHolm deze zijn alvast voor jou:

weet niet meer of je 2 of 3 assists had gegeven, maar voor mijn eerste teamgame online en dan meteen een hattrick scoren vond ik wel
Nou, als Vanholm het niet erg vindt leen ik die eerste wel even lolETM schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:42:
[...]
Echt niet normaal...kon merken dat je geergerd was..stond verdomme met 3-0 voor en dan met 3-4 verliezen (notabene eigen goal die 4e). Maar was wel spannend idd
btw VanHolm deze zijn alvast voor jou:
[afbeelding]
weet niet meer of je 2 of 3 assists had gegeven, maar voor mijn eerste teamgame online en dan meteen een hattrick scoren vond ik wel
EDIT: nou vanavond zal blijkbaar niet lukken, PSN is down van 21u tot en met 2u (wat een tijdstip om de boel plat te leggen!)
[ Voor 9% gewijzigd door Ekfad op 14-10-2008 11:52 ]
Ehm, en moeder de vrouw dan?Ekfad schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:32:
[...]
Nou, als Vanholm het niet erg vindt leen ik die eerste wel even lol
EDIT: nou vanavond zal blijkbaar niet lukken, PSN is down van 21u tot en met 2u (wat een tijdstip om de boel plat te leggen!)
Die liter met die blonde dame eraan is dik in orde Ed, jij krijgt nog veel passes van me.
Wat ik wel even wil zeggen: meer geduld hebben in de dressing room / kleedkamer.
Ik doe de moeite om mensen via PSN uit te nodigen voor partijtjes en als ze aan een wedstrijd bezig zijn duurt het enkele minuten vooraleer ze kunnen joinen.
Wie in men PSN lijst staat en online is, ga ik gewoon kort een bericht zenden genre: Clubgame, kom je?
Indien je dan de dressing room leeg aantreft is een wedstrijd waarschijnlijk aan de gang. Dus als je dan even wacht kun je de volgende partij meedoen. Ook daar is dus geduld voor gevraagd.
En over 'ANY', als we met 4 zijn, volstaat 3 die any nemen want anders is het één en al chaos. Ik zag vaak 2 spelers naar dezelfde bal gaan (11v8 anyone?) waardoor je verdediging al van tevoren uitgespeeld is.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 14-10-2008 13:56 ]
Ahja, ook waar. Moeder de vrouw zit nog thuis (al is ze eigenlijk nog steeds mijn vrouw niet) ... maar ik denk in ieder geval dat ik in het vervolg ook extra mijn best ga doen om ED dikwijls te passen.Anoniem: 255271 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:49:
[...]
Ehm, en moeder de vrouw dan?![]()
Die liter met die blonde dame eraan is dik in orde Ed, jij krijgt nog veel passes van me.
Ik weet niet hoe het gisteren was maar mss dat een headset op dat moment wel nuttig kan zijn, kan je even zeggen dat jij de bal of man neemt. Mijn headset is in ieder geval opnieuw opgeladen en ready to use.Anoniem: 255271 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:49:
[...]
En over 'ANY', als we met 4 zijn, volstaat 3 die any nemen want anders is het één en al chaos. Ik zag vaak 2 spelers naar dezelfde bal gaan (11v8 anyone?) waardoor je verdediging al van tevoren uitgespeeld is.
Ben ik met je eens alleen lijkt het mij handiger om dan niet de spits te nemen als vaste speler.Anoniem: 255271 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:49:
[...]
Ehm, en moeder de vrouw dan?![]()
Wat ik wel even wil zeggen: meer geduld hebben in de dressing room / kleedkamer.
Ik doe de moeite om mensen via PSN uit te nodigen voor partijtjes en als ze aan een wedstrijd bezig zijn duurt het enkele minuten vooraleer ze kunnen joinen.
Wie in men PSN lijst staat en online is, ga ik gewoon kort een bericht zenden genre: Clubgame, kom je?
Indien je dan de dressing room leeg aantreft is een wedstrijd waarschijnlijk aan de gang. Dus als je dan even wacht kun je de volgende partij meedoen. Ook daar is dus geduld voor gevraagd.
[ Voor 9% gewijzigd door Bosluis op 14-10-2008 14:22 ]
Ja, als je met maar 4 man bent neem je als vaste speler beter een centrale middenvelder of flankspeler.Bosluis schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:22:
[...]
Ben ik met je eens alleen lijkt het mij handiger om dan niet de spits te nemen als vaste speler.
Ook dit nog, met Inter staat een 4-3-3 standaard als opstelling. Ik verander dit meestal naar 4-4-2. Dit omdat je dan twee centrale spitsen hebt, en twee flankaanvallers overhoud. Ook al is Ibrahimovic sterk, twee centrale spitsen is toch makkelijker.
Kan je die opstelling dan niet instellen bij de standaardinstellingen als je de club kiest?Anoniem: 255271 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:30:
[...]
Ja, als je met maar 4 man bent neem je als vaste speler beter een centrale middenvelder of flankspeler.
Ook dit nog, met Inter staat een 4-3-3 standaard als opstelling. Ik verander dit meestal naar 4-4-2. Dit omdat je dan twee centrale spitsen hebt, en twee flankaanvallers overhoud. Ook al is Ibrahimovic sterk, twee centrale spitsen is toch makkelijker.
Nog een klein vraagje, ihoe spelen jullie meestal? Met de prof camera of toch ook een andere camera?
Ik vind het namelijk veel makkelijker spelen met een verhoogde tv camera, houdt alles overzichtelijk en maakt het iets eenvoudiger om het overzicht te bewaren, alleen kan het dan wel gebeuren dat je als spits even niet ziet wat er voor de goal gebeurd (anderzijds ben je wel verplicht dan mee op te schuiven)
Ik speel gewoon met camera zo hoog mogelijk en uitgezoomd. Lekker veel overzicht (en nu niet aankomen met opmerkingen als: Joh!, Ed en overzicht? daar merk je niks van
) Kwam er gisteren achter tijdens het "x vs x" spel dat m'n instelling nog op hééééél dichtbij stond
Zag maar 2 spelers op m'n 32" hehehe

Woah, ik heb net men mooiste goal gemaakt, te jammer dat het online was!
Situatie: voorzet van op de linkerflank met Mancini, en Quaresma, die tussen de pinantistip en de grote backlijn stond, haalt achterwaarts uit met een omhaal in 1 tijd, recht in de kruising
Ranked online begint best goed te lukken, het werd tijd. 4-0, 3-0, 2-0 en 6-0
Alles met Inter, lekker sterk met Adidas live season (ken de free code van het boekje ondertussen vanbuiten), en een vaste opstelling die ik natuurlijk niet publiek prijsgeef
Ik speel trouwens met de be a pro camera in clubmatches, en nee een standaard instelling van team heb ik nog niet gezien.
Situatie: voorzet van op de linkerflank met Mancini, en Quaresma, die tussen de pinantistip en de grote backlijn stond, haalt achterwaarts uit met een omhaal in 1 tijd, recht in de kruising
Ranked online begint best goed te lukken, het werd tijd. 4-0, 3-0, 2-0 en 6-0
Alles met Inter, lekker sterk met Adidas live season (ken de free code van het boekje ondertussen vanbuiten), en een vaste opstelling die ik natuurlijk niet publiek prijsgeef
Ik speel trouwens met de be a pro camera in clubmatches, en nee een standaard instelling van team heb ik nog niet gezien.
Ik heb die code nog niet gebruikt, start er mee als de winter transfers gepasseerd zijn mss dat ik dan mijn transfer volledig kan updaten (hoop, hoop).Anoniem: 255271 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:07:
Alles met Inter, lekker sterk met Adidas live season (ken de free code van het boekje ondertussen vanbuiten), en een vaste opstelling die ik natuurlijk niet publiek prijsgeef![]()
En ik kan echt in club matches niet met die be a pro cam spelen, geraak volledig gedesorienteerd.
Je kunt die code nu ook elke dag gebruiken hoor, het heeft niks te maken met transfers btw. Het zijn vormupdates van 1 bepaalde competitie. Ik pak bvb. Serie A dus alle ploegen daar hebben updates, sommigen worden zwakker, anderen dan weer sterker. Geld ook voor nationale ploegen; ik speelde gisteren een partij met Argentinïe en spelers als Cambiasso zien ook daar hun vorm omhoog gaan.Ekfad schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 08:52:
[...]
Ik heb die code nog niet gebruikt, start er mee als de winter transfers gepasseerd zijn mss dat ik dan mijn transfer volledig kan updaten (hoop, hoop).
En ik kan echt in club matches niet met die be a pro cam spelen, geraak volledig gedesorienteerd.
En de be a pro cam is gewoon wennen, na een 10-15 tal wedstrijdjes was dat hier het geval.
Ah, ik dacht dat hiermee transfers ook doorgaan.Anoniem: 255271 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 00:47:
[...]
Je kunt die code nu ook elke dag gebruiken hoor, het heeft niks te maken met transfers btw. Het zijn vormupdates van 1 bepaalde competitie. Ik pak bvb. Serie A dus alle ploegen daar hebben updates, sommigen worden zwakker, anderen dan weer sterker. Geld ook voor nationale ploegen; ik speelde gisteren een partij met Argentinïe en spelers als Cambiasso zien ook daar hun vorm omhoog gaan.
En de be a pro cam is gewoon wennen, na een 10-15 tal wedstrijdjes was dat hier het geval.
FF offtopip; gisteren hard gelachen, na een erg spannende online match (1-0 gewonnen maar was echt werken
Hey, ja kan mss starten met mijn uitnodiging te aanvaardenAnoniem: 243652 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:52:
Iemand zin in een competitiematchke vanavond om 22u? Add me psnid: Oxl33y
Niks ontvangen dacht ik, zal vanavond nogmaals checkeEkfad schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:10:
[...]
Hey, ja kan mss starten met mijn uitnodiging te aanvaardenDie zou je reeds begin vorige week moeten ontvangen hebben.
Ik zou ook graag mee willen doen:
ID: Hoedjevanpapier
Team: Bayern Munchen
Als je wil en als er nog plaats is mag je mij ook aanmelden. Nickname is ook op PSN "LordSpud" ;-)
LordSpud schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:01:
Als je wil en als er nog plaats is mag je mij ook aanmelden. Nickname is ook op PSN "LordSpud" ;-)
In de competitie is er momenteel geen plaats meer "volzet"hoedjevanpapier schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:20:
Ik zou ook graag mee willen doen:
In de club wel nog dacht ik, als ik vanavond kan dan voeg ik jullie ff toe.
Ben gisteren niet meer online geraakt. Als ik vanavond de tijd vind dan stuur ik een nieuwe inviteAnoniem: 243652 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:16:
[...]
Niks ontvangen dacht ik, zal vanavond nogmaals checke
Anoniem: 209041
Jongens ik zit met een dilemma. Ik ben een ontzettend grote PES fan nu lees ik overal op internet dat FIFA toch echt beter is.
Aan de hand van een paar vragen aan jullie wil ik mijn keuze maken.
1. Hoe speelt FIFA online? PES lagged heel erg.
2. Hoe is de modes 'Speel als Prof'? Is het mogelijk om aan het einde van het seizoen gekocht worden dooor een andere club?
3. Zijn er nog vernieuwingen in coach modes?
Hartelijk dank
2. Hoe is de modes 'Speel als Prof'? Is het mogelijk om aan het einde van het seizoen gekocht worden dooor een andere club?
Hartelijk dank
1. Heb gisterenavond een aantal games online gedaan en qua snelheid is dat prima te doen. Het kan natuurlijk wel altijd voorkomen dat je iemand treft waarmee de verbinding minder snel is.Anoniem: 209041 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:42:
Jongens ik zit met een dilemma. Ik ben een ontzettend grote PES fan nu lees ik overal op internet dat FIFA toch echt beter is.
Hartelijk dank
2. Volgens wat ik gelezen heb kun je inderdaad door andere clubs worden gekocht en kun je ook worden uitgenodigd voor het Nationaal team.
3. Ik speelde coach mode ook op Fifa '08. Er zitten een paar vernieuwingen in die je ook bij andere speelmodi hebt. Je hebt namelijk wat meer instellingen die je met je team kunt doen (meer druk zetten tijdens aanval, hoe moeten spelers lopen enz.). Het echte coachen van je team zit, voor zover ik weet, niet heel veel nieuws in: het was al heel erg compleet.
Anoniem: 37384
Fifa werkt erg goed online, bijna nooit last van lag. En zo wel, dan is het slechts heel weinig en bijna niet merkbaar.Anoniem: 209041 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:42:
Hartelijk dank
En speel als prof is erg goed en lijkt me uitgebreider dan bij PES van wat ik daarover lees dan. Je kunt inderdaad door andere clubs gekocht worden (dus ook buiten NL) en je kunt opgeroepen worden en meespelen in het nationale elftal.
ik heb nu al meerdere keren gehad dat ik tegen bepaalde spelers simpelweg geen competitie wedstrijd kan spelen. (kan dus niet op start drukken voor gereed) Als ik me het goed herinner kan ik zoizo niet spelen tegen Ekfad
Wat ik vreemd vind is dat ik al 1 wedstrijd heb gespeeld tegen jou, maar sindsdien lukt het niet meer tegen jou. heb er ook erg veel last van online.Anoniem: 263430 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:16:
ik heb nu al meerdere keren gehad dat ik tegen bepaalde spelers simpelweg geen competitie wedstrijd kan spelen. (kan dus niet op start drukken voor gereed) Als ik me het goed herinner kan ik zoizo niet spelen tegen Ekfad
Anoniem: 6137
Oe wat heb ik een HEKEl aan man utd. Veel te snel die lui voorin
Maar als iemand hier een potje wil doen of wat anders: PSN ID: KingGila
Hmmm, tis hier een beetje doods niet. Wanneer kijken we nog eens om een clubmatch af te werken?
@hierboven: ze zijn idd snel maar een goede verdediging doet ook al veel
@hierboven: ze zijn idd snel maar een goede verdediging doet ook al veel
Hoi Ekfad. Volgens mij heb je mij nog niet aangemeld of wel? Ik ben eigenlijk nog altijd op een aanmelding aan het wachten. Of moet ik in één van de Fifa menu items kijken om aanmeldingen te kunnen accepteren?
Heb je mij al toegevoegd bij PSN? (Ik sta momenteel met een lijst van +-70 man dus ik weet het allemaal niet meer zo goed). ALs je dat nog niet gedaan hebt doe dat eerst (psn=ekfad), daarna verstuur ik jou een uitnodiging voor de club (competitie zit vol en ik moet nog even overleggen of we enkelen gaan verwijderen of niet) en die moet je idd accepteren in jouw Fifa Hub (ergen in een online optie ff op R3 drukken)LordSpud schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:53:
Hoi Ekfad. Volgens mij heb je mij nog niet aangemeld of wel? Ik ben eigenlijk nog altijd op een aanmelding aan het wachten. Of moet ik in één van de Fifa menu items kijken om aanmeldingen te kunnen accepteren?
Ik ben meestal in de avond uren online maar zie maar sporadisch mensen online komen in de competitie.
het gaat om de PS3, dacht de X360Anoniem: 263430 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:46:
Ik ben meestal in de avond uren online maar zie maar sporadisch mensen online komen in de competitie.

[ Voor 12% gewijzigd door sekeroglan op 29-10-2008 12:27 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Hmmm, ik heb zo het gevoel dat wij een stille dood kennen op de PS3. Ook de competitie wordt niet verder afgewerkt. Zijn er nog veel mensen vaak online? Anders kunnen we nog even kijken om dit weekend af te spreken. De meeste mensen maken de brug naar 11nov denk ik.
He Ekfad. Ik heb van jou een uitnodiging gekregen voor de competitie maar bij het accepteren van de uitnodiging krijg ik de melding dat de competitie vol zit. Je vertelde me dat je me hebt aangemeld voor een andere discipline (club) maar ik kan die uitnodiging niet vinden. Overigens ben ik meerdere keren per week online met fifa dus ik ben beschikbaar voor een potje. Eventueel dit weekend :-)
Ik zal straks eens kijken (als ik tijd heb, anders wordt het zondag) om je voor de club uit te nodigen. Het kan zijn dat ik dit weekend alle leden van de competitie die nog geen wedstrijd hebben gespeeld weghaal uit de competitie, op die manier hoop ik er opnieuw wat leven in te krijgen.LordSpud schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:47:
He Ekfad. Ik heb van jou een uitnodiging gekregen voor de competitie maar bij het accepteren van de uitnodiging krijg ik de melding dat de competitie vol zit. Je vertelde me dat je me hebt aangemeld voor een andere discipline (club) maar ik kan die uitnodiging niet vinden. Overigens ben ik meerdere keren per week online met fifa dus ik ben beschikbaar voor een potje. Eventueel dit weekend :-)
Ik zal me ook weer beschikbaar stellen voor het online gedeelte(was druk bezig met "Coach" mode, alleen ik zie nooit meer dan 3 spelers tegelijk online,stiekem toch wel een goed idee om de mensen eruit te gooien zonder comp wedstrjiden
Dit weekend vliegen ze er uit. (stuur hen wel nog een pm)
Cinji, ik heb ondertussen mijn connect probleem opgelost, anders dit weekend nog even wat wedstrijden afwerken?
Iemand een idee waar Vanholm is gebleven, al een tijdje niet meer online gezien
Cinji, ik heb ondertussen mijn connect probleem opgelost, anders dit weekend nog even wat wedstrijden afwerken?
Iemand een idee waar Vanholm is gebleven, al een tijdje niet meer online gezien