Waar ben je elke keer man!! haha heb volgens mij 2 of 3 keer met je gespeeld (rare zin haha) e3n daarna niets meer van gehoord, voorlopig ben ik denk ik ook niet veel meer met cod4 bezig, vanavond heb ik een AO2 apointment en daarna zal hbet voorneamelijk GTA4 zijn..
Anoniem: 255271
Het zal wel zijn dat! Vooral voor shooters, sport games (Straks ook GTA4SChief schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:55:
Ik had wel een vraagje, draagt een BT headset nou echt zo veel bij aan de online game ervaring? Zo ja, dan moet ik ook daarvoor maar eens gaan rondkijken...

Voor GTA zal het ook ferm bruikbaar zijn, in dingen zoals Cops N' Crooks zal het het teamspel ook bevorderen. Of bij races - verdomme man kijk uit met die molotovcocktail! -
Anoniem: 230486 schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:09:
heb je COD geimporteerd??? de enige die ik hoor schelden online is nl Marcks
Vandaag zal ook wel zo'n beetje de laatste kans zijn om de nederlaag van gisteravond recht te zetten. Ik neem aan dat men zich de komende weken massaal aan GTA IV waagt. Nja, hoop in ieder geval vanavond nog wat mensen te zien.
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Ik ben vanavond ook aanwezig! ( hoe laat Marcks? )Marcks schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:41:
[...]
Volgens mij heb ik me nog redelijk ingehouden. Het besef dat je tegenstander het toch niet hoort, helpt daar wel bij, moet ik zeggen, al kan ik me inderdaad herinneren dat ik m'n mic flink heb bestookt toen ik voor de derde keer in tien seconden een schot hagel mocht incasseren.
Vandaag zal ook wel zo'n beetje de laatste kans zijn om de nederlaag van gisteravond recht te zetten. Ik neem aan dat men zich de komende weken massaal aan GTA IV waagt. Nja, hoop in ieder geval vanavond nog wat mensen te zien.
En met een werkende headset, kan ik die gelijk uittesten
_
20:30, weet je toch?silentwaves_ schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:15:
[...]
Ik ben vanavond ook aanwezig! ( hoe laat Marcks? )
En met een werkende headset, kan ik die gelijk uittesten
Als echte N00b,
Ik ben er ook vanavond om 20:30 maar waar moet ik eigenlijk zijn???
Heb al lang niet meer gespeeld maar doe graag mee COD4.
Ps spelen jullie met keyboard en muis?
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Wat is je PSN Naam? want dan kan je evt toevoegen en inviten in de game.-nickx- schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:32:
[...]
Als echte N00b,
Ik ben er ook vanavond om 20:30 maar waar moet ik eigenlijk zijn???
Heb al lang niet meer gespeeld maar doe graag mee COD4.
Ps spelen jullie met keyboard en muis?
Ik speel met de controller.
_
nickxsilentwaves_ schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:39:
[...]
Wat is je PSN Naam? want dan kan je evt toevoegen en inviten in de game.
Ik speel met de controller.
ik kom over 5 min online, ik heb geen idee waar ik moet komen. Voeg me maar toe : )
hmm, krijg eerst nog een update over m'n kl#te heen : (
[ Voor 8% gewijzigd door iNickx op 28-04-2008 20:34 ]
hmm. Na de heftige sabotage mocht ik niet meer joinen. ik zeg je dit: als mijn Exchange server zo brak was als die verbinding van vanavond was ik een ander beroep gaan zoeken.
Enniewee, weet je wat goed werkt? NSFW btw
KOFFIE!
KOFFIE!

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Verbinding was inderdaad huilen met de pet op. Toch hebben we een redelijke comeback gemaakt na het gepruts van gisteravond, al moesten we het aan het eind van de avond opnemen tegen een andere clan welke nog iets boven ons niveau bleek. Mja, we gaan vooruit!CSB schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:51:
hmm. Na de heftige sabotage mocht ik niet meer joinen. ik zeg je dit: als mijn Exchange server zo brak was als die verbinding van vanavond was ik een ander beroep gaan zoeken.![]()
KOFFIE!

Oh, en een echte game-nurt linkt 'koffie' met 'nsfw' als volgt: klikkerdeklik.
Waarom was nickx eigenlijk niet van de partij?
P.S. Wie nog één keer klaagt over een granaat in z'n rug krijgt lood in z'n poot.
Ik was er; om 20:30 had eigenlijk geen idee waar ik moest zijn. Ik heb wat mensen hier hun psn toegevoegd afwachtend op een uitnodiging.Marcks schreef op maandag 28 april 2008 @ 23:07:
[...]
Verbinding was inderdaad huilen met de pet op. Toch hebben we een redelijke comeback gemaakt na het gepruts van gisteravond, al moesten we het aan het eind van de avond opnemen tegen een andere clan welke nog iets boven ons niveau bleek. Mja, we gaan vooruit!![]()
Oh, en een echte game-nurt linkt 'koffie' met 'nsfw' als volgt: klikkerdeklik.
Waarom was nickx eigenlijk niet van de partij?
P.S. Wie nog één keer klaagt over een granaat in z'n rug krijgt lood in z'n poot.
Hoe dan ook ik ben er graag weer bij , ook bij gTA: ) heb m'n headset en alles geinstalleerd gisteren ging prima. dus kan ik ook mee schelden.
Granaten doen pijn hoor... Vooral als je een killstreak van 6 hebt...
Mmmh, ik kan niet connecten naar het PSN. Krijgt elke keer een error, meer mensen hier last van?
edit: doet al weer
edit: doet al weer
[ Voor 11% gewijzigd door console op 29-04-2008 09:37 ]
Zo gister flink wat potjes online gespeelt met GTA4 en vermaak me ernorm zeg
Heb helaas nog geen andere games die ik online wil doen maar daar moet binnenkort maar eens verandering in komen.
Mijn friendlist is op het moment wat kaal dus ik zou zeggen voeg me toe en dan spelen we eens ff gta4 online
PSN = Zotty_nl
Mijn friendlist is op het moment wat kaal dus ik zou zeggen voeg me toe en dan spelen we eens ff gta4 online
Sinds GTA IV heb ik bijna niemand meer COD4 zien spelen. Wordt niet weer eens tijd voor een private match met GoTTers?
Voeg me maar toe voor een potje CoD
PSN = Coldjuh
GTA IV spelen moet elke dag gebeuren, maar ach, een potje Cod kan er altijd wel even vanaf
GTA IV spelen moet elke dag gebeuren, maar ach, een potje Cod kan er altijd wel even vanaf
Na GT:P nu ook GTA4 in mijn bezit
PSN: SinergyX
kan je in GTA4 online ook gewoon lekker rond cruizen etc met vrienden?
PSN: SinergyX
kan je in GTA4 online ook gewoon lekker rond cruizen etc met vrienden?
[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 06-05-2008 13:06 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Eensch. Wanneer?ohno_nl schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:12:
Sinds GTA IV heb ik bijna niemand meer COD4 zien spelen. Wordt niet weer eens tijd voor een private match met GoTTers?
vanavond uur 20.30u of anders donderdagavond 20.30u
Zo, was weer lachen vanavond. Verbinding was regelmatig zwaar onder de maat, maar wel tof dat Ohno_nl, blu-fox en GG--77 bereid waren om hun GTA IV even aan de kant te leggen.ohno_nl schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:00:
vanavond uur 20.30u of anders donderdagavond 20.30u
Het was inderdaad wat jammer van de verbinding, ik was langer bezig met joinen dan met knallen.
Ik zal wat later aanschuifen, eerst wat verplichtingen, maar tot donderdag! Zal ook wel ff een headset aanschaffen... ik kan nu schreeuwen wat ik wil maar jullie horen me toch echt niet...!
Ik zal wat later aanschuifen, eerst wat verplichtingen, maar tot donderdag! Zal ook wel ff een headset aanschaffen... ik kan nu schreeuwen wat ik wil maar jullie horen me toch echt niet...!
PSN id: GG--77
Ik ben donderdag zeker weer van de partij. Heb een mooie site gevonden met wat tips & tricks. Ga vandaag nog even oefen en kom morgen weer wel beslagen ten ijsMarcks schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 00:20:
[...]
Zo, was weer lachen vanavond. Verbinding was regelmatig zwaar onder de maat, maar wel tof dat Ohno_nl, blu-fox en GG--77 bereid waren om hun GTA IV even aan de kant te leggen.Niet genoeg mensen voor een private feestje, maar we hebben het wel (eindelijk) voor elkaar gekregen om het merendeel van de potjes te winnen. Hooray! Ik zeg: donderdag nog een poging?

Was inderdaad jammer van de verbinding gisten. Wel leuk dat de die andere nederlander tegen kwamen.
Ja ja... ik zet mijn torrents al uit de volgende keer. 
Staan wel handige tips op die site trouwens, maar ook een hoop onzin. Claymores zijn (vooral in S&D) extreem nuttig. Bandolier is géén must-have en zou je enkel moeten gebruiken wanneer je regelmatig door je ammo heen raakt. De M4 Carbine + ACOG Scope is in veel maps mijn favoriete uitrusting (en niet de beroerdste vinding ooit.) Van huis uit mag het een mid range wapen zijn, met een scope attachment heb je een gun die zo veelzijdig is als een sniper, assault rifle en een LMG bij elkaar. Vereist natuurlijk wel een totaal andere speelstijl dan zonder scoop. UAV Jammer is in team games echt een aanrader, vooral wanneer het hele team hem gebruikt. De radar van de vijand wordt dan zo goed als nutteloos, waardoor je nooit meer last hebt van airstrikes of choppers. Martyrdom is inderdaad overrated, maar kan ik HQ buitengewoon zinvol zijn. En eigenlijk zou elk team in S&D tenminste over één lid moeten beschikken met de bomb squad perk. Doodgaan zonder je grenades te gebruiken is ook heus geen schande. Het is pas zonde om ze in het wilde weg te gooien; zelfs als je een gelukstreffer boekt, had je hem beter kunnen gebruiken om gericht targets uit te schakelen die daadwerkelijk belangrijk zijn. En bunny hopping beter dan prone? Dan moet je toch wel totaal geen kaas hebben gegeten van dekking.
Staan wel handige tips op die site trouwens, maar ook een hoop onzin. Claymores zijn (vooral in S&D) extreem nuttig. Bandolier is géén must-have en zou je enkel moeten gebruiken wanneer je regelmatig door je ammo heen raakt. De M4 Carbine + ACOG Scope is in veel maps mijn favoriete uitrusting (en niet de beroerdste vinding ooit.) Van huis uit mag het een mid range wapen zijn, met een scope attachment heb je een gun die zo veelzijdig is als een sniper, assault rifle en een LMG bij elkaar. Vereist natuurlijk wel een totaal andere speelstijl dan zonder scoop. UAV Jammer is in team games echt een aanrader, vooral wanneer het hele team hem gebruikt. De radar van de vijand wordt dan zo goed als nutteloos, waardoor je nooit meer last hebt van airstrikes of choppers. Martyrdom is inderdaad overrated, maar kan ik HQ buitengewoon zinvol zijn. En eigenlijk zou elk team in S&D tenminste over één lid moeten beschikken met de bomb squad perk. Doodgaan zonder je grenades te gebruiken is ook heus geen schande. Het is pas zonde om ze in het wilde weg te gooien; zelfs als je een gelukstreffer boekt, had je hem beter kunnen gebruiken om gericht targets uit te schakelen die daadwerkelijk belangrijk zijn. En bunny hopping beter dan prone? Dan moet je toch wel totaal geen kaas hebben gegeten van dekking.
Heeft iemand hier ervaring met zowel PSN als Xbox Live?
Wat ik namelijk graag wil weten is of mic/voip in teambased spellen op PSN net zo veelvuldig wordt gebruikt als op Live?
Ik begreep uit omschrijvingen dat mic gebruik op Xbox Live zelfs veelvuldiger is dan op de PC.
Edit: Alle games die mic support hebben op de 360 hebben dat toch ook op de PS3?
Wat ik namelijk graag wil weten is of mic/voip in teambased spellen op PSN net zo veelvuldig wordt gebruikt als op Live?
Ik begreep uit omschrijvingen dat mic gebruik op Xbox Live zelfs veelvuldiger is dan op de PC.
Edit: Alle games die mic support hebben op de 360 hebben dat toch ook op de PS3?
[ Voor 13% gewijzigd door FrankNLD op 08-05-2008 11:17 ]
Wat is dit nu, lieve mensen... In de hoop vandaag op een private server te kunnen spelen, is de CoD4-meeting twee dagen geleden al aangekondigd! Uiteindelijk waren er maar liefst... euhm... Nja, laten we het erop houden dat Ohno en ik vrolijk gefragd hebben. 
Je zou Jack Thompson haast eens serieus nemen wanneer hij uitkraamt dat GTA een verderfelijke invloed heeft.
Je zou Jack Thompson haast eens serieus nemen wanneer hij uitkraamt dat GTA een verderfelijke invloed heeft.
Ik heb pas net een PS3 gekocht maar ik begrijp uit de TS dat online gamen (op de breedband verbinding en het spel zelf na) gewoon gratis is. Dat is goed nieuws
Gewoon zoals op de PC dus, maar dan op een 42" plasma vanuit de luie stoel.
[ Voor 24% gewijzigd door Rocco82 op 09-05-2008 08:31 ]
Mvg, Rob.
Iemand?Frank76NL schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:30:
Heeft iemand hier ervaring met zowel PSN als Xbox Live?
Als ik moet afgaan op de topic activiteit, dan lijkt het dat Live wat levendiger is (tenzij iedereen hier de meeste tijd op PSN zit)
[ Voor 11% gewijzigd door FrankNLD op 09-05-2008 09:28 ]
Volgens mij worden er meer mics gebruikt op Xbox Live dan op PSN omdat MS die dingen standaard meelevert bij de Xbox 360 Premium. Je merkt wel dat op PSN het mic-gebruik sterk toegenomen is, zeker dankzij games als COD4 en Burnout Paradise.Frank76NL schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:26:
[...]
Iemand?
Als ik moet afgaan op de topic activiteit, dan lijkt het dat Live wat levendiger is (tenzij iedereen hier de meeste tijd op PSN zit)
Zover ik weet hebben alle games die op de 360 mic-support hebben dat ook op de PS3. Op dat vlak is er geen verschil.
Hoe bedoel je levendiger? Ben je bang voor uitgestorven servers, terwijl miljoenen mensen online spelen? Mijn beperkte ervaring met voice via Live is juist omdat iedereen een microfoontje heeft er een hoop geschreeuw en gescheld is. Komt op PSN ook wel voor maar maar lijkt minder. Ook zijn er wat minder mensen die een microfoontje hebben, hoewel dat er steeds meer worden. In publics hoeft dat voicen van mij sowieso niet echt. Er is toch niemand die luistert. Met bekenden is dat weer heel anders, maar daarvan hebben de meesten wel een headset.Frank76NL schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:26:
[...]
Iemand?
In het Warhawk topic werd overigens vrij vaak afgesproken om een avond samen te gamen en totdat gtaIV hier uitkwam waren we leuk bezig met af en toe een COD4 party. Ik verwacht, als iedereen de single player van GTA zo'n beetje uit heeft dat dit online ook wel meer gedaan zal worden.
PSN: Shiver23
Bedankt. Dan hoef ik mijn keus daar niet door te laten bepalen.
Anoniem: 148415
Zijn er nog mensen die GTA IV spelen? Ik ben altijd wel in voor een sessie
PSN id staat in m'n sig.
GTA IV mag trouwens nog bij de lijst met PSN id's als gespeelde online game wat mij betreft.
GTA IV mag trouwens nog bij de lijst met PSN id's als gespeelde online game wat mij betreft.
Hoe kan je trouwens ingame zien of je buddy online is?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
In GTA IV? Dan moet je ff door je mobieltje zoeken, weet niet precies uit m'n hoofd, staat ergens bij multiplayer en dan friends of invite ofzo.
Dat dacht ik ook, maar nu heb ik 2 mensen in mijn PSN buddy lijst die beide GTA4 hebben, maar ga ik ingame naar die invites staan ze er niet tussen. Terwijl ze op dat moment wel online/ingame zijn.
Mogelijk omdat zij uit US komen?
Wat mij betreft wordt het weer eens tijd voor wat gezellige avondjes CoD4, maar ja, tegenwoordig schijnt het GTA4 te zijn wat de klok staat. Als men hier van plan is massaal te gaan spelen, zal ik die onderzetter er ook nog maar eens bijpakken.Anoniem: 170423 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:33:
ja het word echt tijd voor gezellige avondjes GTA4
voeg me toe : dennis585
Hmm, misschien spelen ze op dat moment net geen GTA IV? Ik weet het niet zeker maar volgens mij 'ziet' GTA je buddies alleen als online als ze ook daadwerkelijk GTA IV spelen, maar ik kan het mis hebben...SinergyX schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:19:
Dat dacht ik ook, maar nu heb ik 2 mensen in mijn PSN buddy lijst die beide GTA4 hebben, maar ga ik ingame naar die invites staan ze er niet tussen. Terwijl ze op dat moment wel online/ingame zijn.
Overigens heeft GTA IV denk ik geen geografische restricties, heb onlangs nog met iemand uit de VS gespeeld via een invite.
Edit; Oja, ik dacht ergens gelezen te hebben dat je in ranked matches geen friends kon inviten? Ik weet niet in hoeverre dit waar is, maar misschien dat het daar aan ligt?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 148415 op 20-05-2008 16:41 ]
Dat kan zeker. GTA toont zowel welke vrienden online zijn als welke vrienden GTA spelen.Anoniem: 148415 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:39:
[...]
Hmm, misschien spelen ze op dat moment net geen GTA IV? Ik weet het niet zeker maar volgens mij 'ziet' GTA je buddies alleen als online als ze ook daadwerkelijk GTA IV spelen, maar ik kan het mis hebben...
Ja, ik denk ook dat ze wel online waren maar een ander / geen game speelden.Anoniem: 148415 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:39:
[...]
Hmm, misschien spelen ze op dat moment net geen GTA IV? Ik weet het niet zeker maar volgens mij 'ziet' GTA je buddies alleen als online als ze ook daadwerkelijk GTA IV spelen, maar ik kan het mis hebben...
Overigens heeft GTA IV denk ik geen geografische restricties, heb onlangs nog met iemand uit de VS gespeeld via een invite.
Edit; Oja, ik dacht ergens gelezen te hebben dat je in ranked matches geen friends kon inviten? Ik weet niet in hoeverre dit waar is, maar misschien dat het daar aan ligt?
Anders staat er een VI bij.
Geen restricties, mensen uit Amerika, Nederland, China, Frankrijk, .... allemaal gehad.
Alle matches zijn ranked hoor, behalve free mode. Je kan overal friends inviten, maar dan wel best een paar private slots nemen bij Custom match.
GTA ziet wel al je vrienden idd, maar je kan ook een invite sturen naar mensen die gewoon 'online' zijn maar niet GTA IV spelen. Ik vraag me af waar en hoe die invite terecht komt... Want voor zover ik weet kan PSN op zichzelf geen invites verwerken, nietwaar? Zou die invite dan aankomen de eerst volgende keer dat je GTA IV opstart?Marcks schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:50:
[...]
Dat kan zeker. GTA toont zowel welke vrienden online zijn als welke vrienden GTA spelen.
In de multiplayer manual op de Rockstar website staat:Anoniem: 255271 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:55:
[...]
Alle matches zijn ranked hoor, behalve free mode. Je kan overal friends inviten, maar dan wel best een paar private slots nemen bij Custom match.
Misschien is dat om het cheaten met de rankings tegen te gaan?Player Match – Results here do not count towards your GTA IV multiplayer ranking. There are separate leader boards for these modes. With Custom Matches, players
can host matches where they can reserve spots for friends. Players can be invited into games in progress.
Ranked – In ranked games, the more player cash a player wins, the higher their rank increases. After gaining a rank, the player unlocks more clothing options for their
character. Players cannot invite friends into ranked games.
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 148415 op 20-05-2008 17:31 ]
[quote]Anoniem: 148415 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:11:
[...]
GTA ziet wel al je vrienden idd, maar je kan ook een invite sturen naar mensen die gewoon 'online' zijn maar niet GTA IV spelen. Ik vraag me af waar en hoe die invite terecht komt... Want voor zover ik weet kan PSN op zichzelf geen invites verwerken, nietwaar? Zou die invite dan aankomen de eerst volgende keer dat je GTA IV opstart?
[...]
Dat komt terecht bij (PS3 in het Engels hier) received messages in je PSN menu.
Als je nu tegen 6 vrienden een race wint, of tegen 6 onbekenden, wat is het verschil dan? Dat noem ik geen cheaten, je prestatie is even goed (of zelfs beter).
Verder vind ik die 'Player Matches' wel vreemd. Ik heb al genoeg custom games gehost waarbij ik enkele private slots hou voor vrienden, en als je wint krijg je toch evengoed je dollars.
[...]
GTA ziet wel al je vrienden idd, maar je kan ook een invite sturen naar mensen die gewoon 'online' zijn maar niet GTA IV spelen. Ik vraag me af waar en hoe die invite terecht komt... Want voor zover ik weet kan PSN op zichzelf geen invites verwerken, nietwaar? Zou die invite dan aankomen de eerst volgende keer dat je GTA IV opstart?
[...]
Dat komt terecht bij (PS3 in het Engels hier) received messages in je PSN menu.
Hm vreemd.Anoniem: 148415 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:11:
In de multiplayer manual op de Rockstar website staat:
[...]
Misschien is dat om het cheaten met de rankings tegen te gaan?
Als je nu tegen 6 vrienden een race wint, of tegen 6 onbekenden, wat is het verschil dan? Dat noem ik geen cheaten, je prestatie is even goed (of zelfs beter).
Verder vind ik die 'Player Matches' wel vreemd. Ik heb al genoeg custom games gehost waarbij ik enkele private slots hou voor vrienden, en als je wint krijg je toch evengoed je dollars.
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 20-05-2008 20:44 ]
Zijn er nog mensen die interesse hebben in een potje GTA IV? Morgenavond vanaf een uur 8/half 9?
Maffia works of Team Maffia Works vind ik zelf de leukste gamemodi.
Ik heb weer zin in COD! vanavond?Marcks schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:10:
[...]
Wat mij betreft wordt het weer eens tijd voor wat gezellige avondjes CoD4, maar ja, tegenwoordig schijnt het GTA4 te zijn wat de klok staat. Als men hier van plan is massaal te gaan spelen, zal ik die onderzetter er ook nog maar eens bijpakken.
(moet namelijk nog wachten op GTA 4, Play is deze best traag.. hebben andere mensen daar ook last van?)
_
I'm in!Shiver23 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:27:
Zijn er nog mensen die interesse hebben in een potje GTA IV? Morgenavond vanaf een uur 8/half 9?
Is goed, frag je over drie minuutjes.silentwaves_ schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 18:09:
[...]
Ik heb weer zin in COD! vanavond?
(moet namelijk nog wachten op GTA 4, Play is deze best traag.. hebben andere mensen daar ook last van?)
Ik ben de laatste tijd vrijwel elke avond wel op CoD4 te bespeuren, al zou het tof zijn om weer eens met een groot aantal tweakers in een private match te gaan knallen. Komend weekend ergens?
Vanavond moet wel lukken denk ik en anders misschien morgenavond. Weekend staat helaas vol.. Potje fraggen is best lang geleden...Marcks schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:41:
[...]
Is goed, frag je over drie minuutjes.
Ik ben de laatste tijd vrijwel elke avond wel op CoD4 te bespeuren, al zou het tof zijn om weer eens met een groot aantal tweakers in een private match te gaan knallen. Komend weekend ergens?
Heb die modi nog nooit gespeeld... nooit echt grote groep kunnen hebben, wil dus wel mee doen. Ga je invite ofzo rondsturen?Shiver23 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:27:
Ik probeer er ook te zijn! Heb maar 1 potje multiplayer gespeeld tot nu toe, dus wordt wel weer eens tijd. Die modi heb ik nog nooit gespeeld, maar wat ik op internet lees...vette shit hoor
haha
Nodig jij ons uit Shiver offe hoe werkt dat precies?
edit: post lijkt erg veel op majoh's post, maargoed de vraag is duidelijk van ons denk ik zo
Nodig jij ons uit Shiver offe hoe werkt dat precies?
edit: post lijkt erg veel op majoh's post, maargoed de vraag is duidelijk van ons denk ik zo
[ Voor 16% gewijzigd door Gusev op 22-05-2008 12:48 ]
Die heb ik gister avond paar keer geprobeerd, tot 2x toe was ik alleen vs 2 groepjes van 3 en 1x met een afk persoon.Shiver23 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:27:

(ga ervanuit dat iedereen zelfde 'target' krijgt, snelste team wint oid?)
Zelfde lijkt mij met de Team car hijacks?
Qua invites, volgens mij moet je elkaar dan in de PSN buddies hebben toegevoegd (in de XMB zelfmaar).
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 22-05-2008 12:52 ]
Heeft hier iemand ervaring met iets bestellen uit de PS store dmv een Postbank Card?
Zoja, verloopt dit allemaal goed?
Ik zit over een CC na te denken en ik ga hem voornamelijk gebruiken om games uit de PS Store aan te schaffen. Alvast bedankt!
Ik zit over een CC na te denken en ik ga hem voornamelijk gebruiken om games uit de PS Store aan te schaffen. Alvast bedankt!
Anoniem: 244919
Ja, ik heb ook een postbank CC werkt natuurlijk prima in de EU store, zou ook niet weten waarom die niet goed zou werken. Ik kan alleen niets kopen in VS/JP store. Maar daar hebben de meeste CC's last van voor zover ik weet. Maar dat komt niet door CC, maar doordat je het land van billing adress niet kan wijzigen en de info dus niet geaccepteerd wordt.Blaim schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:02:
Heeft hier iemand ervaring met iets bestellen uit de PS store dmv een Postbank Card?Zoja, verloopt dit allemaal goed?
Ik zal rond een uur of 8 een party starten en invites sturen naar mensen die ik iig in mijn lijst heb staan en in dit topic gereageerd hebben. In de party mode kunnen we een beetje aanklooien totdat we een leuke groep hebben. Dan zal ik de game starten. Eerste potje is dus team maffia mode. Daarna even kijken of we wat anders gaan doen, maar daarvoor kun je via je telefoon stemmen, dus dat komt vast wel goed.
sweet, zal er zijn, wel leuk om een keer met een groep te spelen die er ook echt voor gaat.
Klopt. Vrijdag, 20:30? Dikke kans dat ik in enigszins beschonken toestand achter de tv kruip, maar dat moeten jullie dan maar voor lief nemen.m4yall schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:15:
[...]
Vanavond moet wel lukken denk ik en anders misschien morgenavond. Weekend staat helaas vol.. Potje fraggen is best lang geleden...
Jammer dat Shiver gister snel weg moest, en we maar met zn drieen waren... volgende keer beter.
Beschonken CoD :D! Ik zal de BOS zijn! Bewust Onbeschonken SchtterMarcks schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:57:
[...]
Klopt. Vrijdag, 20:30? Dikke kans dat ik in enigszins beschonken toestand achter de tv kruip, maar dat moeten jullie dan maar voor lief nemen.

Sorry mannen. Volgende keer beter. En anders lukt het misschien nog wel om spontaan iets te organiseren als er een aantal online zijn.majoh schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:42:
Jammer dat Shiver gister snel weg moest, en we maar met zn drieen waren... volgende keer beter.
Voeg mij anders maar toe aan je PSN lijst, ik ben altijd te vinden voor een potje GTA online. Maakt niet uit welke mode.Shiver23 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:55:
[...]
Sorry mannen. Volgende keer beter. En anders lukt het misschien nog wel om spontaan iets te organiseren als er een aantal online zijn.
Mag ik ook in de startpost?
PSN-ID: blu-fox
Games: CoD4,RFOM,GTA4
Dacht dat ik er al in stond...
PSN-ID: blu-fox
Games: CoD4,RFOM,GTA4
Dacht dat ik er al in stond...
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Iemand in voor COD4 of GTAIV vanavond?
_
Vanavond wilde we vanuit GTA topic al iets opstarten, moet je daar even kijken.
Jaa CoD4!silentwaves_ schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:17:
Iemand in voor COD4 of GTAIV vanavond?
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Haha, laat die GTA-knuppels maar mooi hun B-spel spelen, ik ga vanavond ook CoD4 doen!
Wie nog meer een GTA4 invite wil hebben, ik probeer vanavond rond 8-9 uur wat games op te zetten
Graag je PSN 
Wilde nu niet die hele TS lijst gaat zitten spammen
Wilde nu niet die hele TS lijst gaat zitten spammen
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 27-05-2008 18:01 ]
Yo, was weer even leuk gister, groundwar in overgrown was echt hectisch! De eerste map Ambush was wel ok. Later nog lang doorgegaan jullie?
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Mijn kill/death ratio naar de kl*te gister... Had em net op 1.12. Nu weer 1.01. *zucht*
Die nieuwe maps zijn wel lachen trouwens. Ik ga (als ik ff tijd heb) vanavond weer online.
Die nieuwe maps zijn wel lachen trouwens. Ik ga (als ik ff tijd heb) vanavond weer online.
Anoniem: 170423
ik hoop morgen of overmorgen de game :
Enemy Territory : quake wars
binnen te krijgen
lijkt me super op de ps3
zijn er nog meer mensen die em gaan spelen?
Enemy Territory : quake wars
binnen te krijgen
lijkt me super op de ps3
zijn er nog meer mensen die em gaan spelen?
Ik ben dan ook van de partij!CSB schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:27:
Mijn kill/death ratio naar de kl*te gister... Had em net op 1.12. Nu weer 1.01. *zucht*
_
Ik hoop voor je dat die op de PS3 leuker is als op de PC, online is het maar een chaos iedereen doet maar wat

Asus Zenbook i7 256gb
Ligt eraan hoor, op publics wel ja, maar als je competitie speelt met een team valt dat reuze meeGhostrider schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:25:
[...]
Ik hoop voor je dat die op de PS3 leuker is als op de PC, online is het maar een chaos iedereen doet maar wat
Zijn er voor vanavond mensen in om een game : COD4 te spelen?
Graag een reactie!
Graag een reactie!
_
Verzoek tot reactie wordt bij deze ingewilligd. =]silentwaves_ schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 17:59:
Zijn er voor vanavond mensen in om een game : COD4 te spelen?
Graag een reactie!
Hoi Marcks!Marcks schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 19:01:
[...]
Verzoek tot reactie wordt bij deze ingewilligd. =]
Helaas ging er vanavond iets mis waardoor ik niet online kwam..
Misschien later deze week nog een keer proberen?
_
Ik ga er voor zorgen dat ik vanavond ook weer een online kan zijn. De laatse paar weken is het er niet gekomen ivm aankoop van een nieuwe woning.
Wat een gedoe om een leuke nickname aan te maken voor PSN. Ben er 20 minuten mee bezig geweest en heb het toen maar ff gelaten voor wat 't was want elke naam die ik probeerde werd niet geaccepteerd.. <.<
Nog iemand CoD?
Anoniem: 263825
Zorg dat je cijfers gebruikt.Blaim schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:27:
Wat een gedoe om een leuke nickname aan te maken voor PSN. Ben er 20 minuten mee bezig geweest en heb het toen maar ff gelaten voor wat 't was want elke naam die ik probeerde werd niet geaccepteerd.. <.<
Die van mij werd zo goedgekeurd (Toen ik de mijne zonder cijfers deed werd ook ik eerst afgekeurd)
Anoniem: 263030
ik ben ook wel een voor een potje COD4 ! gouden ak-47 in de pocket!
PSN -iD: LEiPo
PSN -iD: LEiPo
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 263030 op 03-06-2008 10:03 ]
Kan ik ook in de TS?
PSN-ID: Coolsnarf
CoD4,RFOM,GTA4
PSN-ID: Coolsnarf
CoD4,RFOM,GTA4
Ik heb eigenlijk ook wel weer zin in een potje COD4. Maar dan moet ik denk ik eerst weer even oefenen 
Wanneer spelen jullie meestal?
edit: ow, bij mij mag in de startpost komen te staan dat ik ook nog gta4 en gt5p heb
edit: ow, bij mij mag in de startpost komen te staan dat ik ook nog gta4 en gt5p heb
[ Voor 25% gewijzigd door scorpie op 03-06-2008 11:15 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
't Is inmiddels gelukt, dankje. Ik merk hieraan wel dat ik of heel oncreatief ben met het verzinnen van nicknames of dat er veel meer PS3's online zijn dan ik dacht.Anoniem: 263825 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 09:39:
[...]
Zorg dat je cijfers gebruikt.
Die van mij werd zo goedgekeurd (Toen ik de mijne zonder cijfers deed werd ook ik eerst afgekeurd)
Mijn PSNid: Blaime
Games: alleen GTA 4 op dit moment, eventueel binnenkort CoD 4 en/of Battlefield Bad Company en zeker weten MGS 4 zodra die uit is.
Anoniem: 130184
Zit "Kale_Ijmuiden" hier eigenlijk ook? Die kom ik de helft van de tijd tegen in team deathmatch bij GTA4
meestal van een uurtje of 9 tot half 12scorpie schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:12:
Morgenavond nog mensen CoD4?
@Marcks & @Coolsnarf: Was gister met een vriend aan het spelen, dus vandaar dat ik jullie 80000 invites niet geaccepteerd heb
@Marcks & @Coolsnarf: Was gister met een vriend aan het spelen, dus vandaar dat ik jullie 80000 invites niet geaccepteerd heb
en daarom moet die ingame XMB dus snel komen.....ff berichtje en dan weten we tenminste waar we aan toe zijnVince22 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:13:
Morgenavond nog mensen CoD4?
Vanavond ben ik er misschien wel even (maar dan vroeg op de avond)....morgen sowieso niet
[ Voor 10% gewijzigd door Coolsnarf op 05-06-2008 09:38 ]
Ik heb zojuist Battlefield: Bad Company, de demo, zien staan en ben hem aan 't downloaden. Grootte: 1600mb. Ik laat nog weten hoe die is!
Anoniem: 263716
Sinds 2 weekjes ps3 binnen. Al flink online zitten Gamen.
GTA4 (al een paar namen van hier zien rondlopen met TDM en DM) en sinds gister Battlefield Bad Company.
Echt heel vet. Goeie game mode met die Gold Crates slopen.
Mijn PSNid is GielJL. Hoe zit het precies met die vriendenlijst? Kan ik jullie PSNid gewoon toevoegen, en dan uitnodiging sturen voor GTA of Battlefield?
GTA4 (al een paar namen van hier zien rondlopen met TDM en DM) en sinds gister Battlefield Bad Company.
Mijn PSNid is GielJL. Hoe zit het precies met die vriendenlijst? Kan ik jullie PSNid gewoon toevoegen, en dan uitnodiging sturen voor GTA of Battlefield?
Anoniem: 178057
Check de starttopic, daar staan namen van mensen met hun PSN en welke games ze spelen.Anoniem: 263716 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:26:
Sinds 2 weekjes ps3 binnen. Al flink online zitten Gamen.
Voor wie het nog niet wist. Er is een nieuwe wedstrijd begonnen. Uiteindelijke prijs, rondscheuren in een Nissan GT350(Z?) in Dubai
.
Inschrijven kan op GTacademy.eu
zie ook gamekings.tv voor uitleg.
.
Inschrijven kan op GTacademy.eu
zie ook gamekings.tv voor uitleg.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
PSN-ID: -brtausi
games : -FIFA08, COD4, GTAIV, RIDGE RACER, F1
games : -FIFA08, COD4, GTAIV, RIDGE RACER, F1
PSN-ID: - nicovc
games : - GT5:P, COD4
games : - GT5:P, COD4
PSN: nicovc
Anoniem: 37763
eindelijk dan ook een PSN id aan kunnen maken (voor het eerst online op de ps3
).
id: MerinoNL
games: GTA IV, GT5P, Fifa2008, Everybody's Golf, CoD4, Burnout Paradise, GH3, GRAW2
id: MerinoNL
games: GTA IV, GT5P, Fifa2008, Everybody's Golf, CoD4, Burnout Paradise, GH3, GRAW2
Nog mensen die Beijing 08 in huis hebben gehaald?
Waardige opvolger voor Athene zeg, 38 disciplines (enkele nieuwe: tafeltennis, judo, kayak, pistol shooting, baanwielrennen, schoonduiken, ....). Goed gebalanceerd qua gameplay, de helft zijn mini-games en er zijn natuurlijk de good old buttonbashing disciplines (lopen, zwemmen) doch je kan ook je rechter pookje heen en weer bewegen.
Edit: 2 dagen na release al een patch, en het werkt beter, hier en daar kan ik joinen.
Jammer dat er wel wat lag is, maar dan voornamelijk wanneer je kijkt hoe anderen springen/werpen...
Nuja, de komende dagen ga ik toch nog eerst wat offline oefenen want het is wel moeilijker geworden.
Waardige opvolger voor Athene zeg, 38 disciplines (enkele nieuwe: tafeltennis, judo, kayak, pistol shooting, baanwielrennen, schoonduiken, ....). Goed gebalanceerd qua gameplay, de helft zijn mini-games en er zijn natuurlijk de good old buttonbashing disciplines (lopen, zwemmen) doch je kan ook je rechter pookje heen en weer bewegen.
Edit: 2 dagen na release al een patch, en het werkt beter, hier en daar kan ik joinen.
Jammer dat er wel wat lag is, maar dan voornamelijk wanneer je kijkt hoe anderen springen/werpen...
Nuja, de komende dagen ga ik toch nog eerst wat offline oefenen want het is wel moeilijker geworden.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 28-06-2008 22:59 ]
Mijn PSN ID is Tegud. Heb Battlefield Bad Company,MGS4,GTA4. Ik nauwelijkes in dit weekend online komen omdat iemand de hele tijd online zit film te kijken
. Heb maar een brakke 2mbit lijn.
PSN ID: Lampuhkap
Speel eigenlijk alleen GT5 Prologue online
GTA4 heb ik binnen dus moet ik ook eens proberen!
Speel eigenlijk alleen GT5 Prologue online
Dit topic is gesloten.