hoe bedoel je?Anoniem: 230486 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:55:
[...]
haha volgens mij gaat de tijd bij jou wel erg snel als je daar blij mee bent
Goed bezig!Tussen 22 en 29 maart leidde de PlayStation 3 de Europese verkoopslijsten inzake console hardware. Met meer dan 150,000 verkochte units deed de PlayStation 3 het zelfs beter dan de Nintendo Wii en de Nintendo DS. Grote oorzaak was natuurlijk de langverwachte release van Gran Turismo 5: Prologue. Dit voorsmaakje op de uiteindelijke versie van GT5 ging als zoete broodjes over de toonbank.
@Phusebox: spuit 11? 1 December 2008
PSN: Shiver23
01-12-08Phusebox schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:52:
[...]
per wanneer gaat dit in? nevermind tijdens het lezen was het antwoord al gegeven
Burp
Anoniem: 230486
Nou zo moeilijk was het niet... in mei is het spel in europa te verkrijgen, dat betekend over 1 maandje dus. Als je het voor een zekere 100E wil kopen via import zou je moeten wachten tot december 2008. als je telt hoeveel maanden dit zijn, dan zijn dit 7 maanden wachten, wat gelijk staat aan meer dan een half jaar. Een tijd die ik toch relatief lang vind om op een game te wachten terwijl deze al uit is.
Niet dat ik hem ga kopen in europa voor die 240E maar ik vind 7 maanden wachten op een spel ook weer niet je van het... het zal een gulden midden weg moeten worden.
hmm ik vond die satin silver sowieso al niet mooi eigenlijk, heb een satin silver ps2 gehad maar dat was ook leuk voor even maar toch niet echt mooiAnoniem: 37763 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:42:
[...]
Kreeg overigens net mijn Dual Shock 3 binnen van Yes Asia. Deed er gewoon minder dan een week over![]()
Kom er alleen wel achter dat ik de Satin Silver die ik besteld had niet enorm mooi vind. Zag er op het internet plaatje toch een stuk strakker uit (leek wel combinatie van zwart, zilver en wit);
[afbeelding]
Zit nu beetje te twijfelen of ik niet liever de volledig witte wil hebben. Kan natuurlijk altijd nog erbij halen maar meer dan twee controllers heb ik uiteindelijk toch niet nodig...
ps. wanneer had jij je controller besteld? volgens mij had ik em namelijk eerder besteld (31-03) maar heb nog niks ontvangen
hij komt hier in mei, da's ook al 6 maanden na de US release. Als je daarop kan wachten kan je ook nog wel die 7 maanden wachten tot RockBand 2 uitkomt in de US eind van het jaarAnoniem: 230486 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:03:
[...]
Nou zo moeilijk was het niet... in mei is het spel in europa te verkrijgen, dat betekend over 1 maandje dus. Als je het voor een zekere 100E wil kopen via import zou je moeten wachten tot december 2008. als je telt hoeveel maanden dit zijn, dan zijn dit 7 maanden wachten, wat gelijk staat aan meer dan een half jaar. Een tijd die ik toch relatief lang vind om op een game te wachten terwijl deze al uit is.
Niet dat ik hem ga kopen in europa voor die 240E maar ik vind 7 maanden wachten op een spel ook weer niet je van het... het zal een gulden midden weg moeten worden.
[ Voor 31% gewijzigd door Phusebox op 09-04-2008 14:05 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Over 1 maand komt hij alleen uit in de UK, en alleen voor de 360. Daarna komen er 360 versies voor andere landen. Pas daarna PS3 en Wii versies.Anoniem: 230486 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:03:
[...]
Importeren is dus het devies
Anoniem: 37763
Heb nog nooit een silvere playstation controller gezien dus was voor mij sowieso een schot in het donker. Nou vind ik hem niet super lelijk dus zal hem zo vast wel uit de verpakking trekken. Had alleen toch liever een zwarte/witte gehad denk ik.Phusebox schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:04:
[...]
hmm ik vond die satin silver sowieso al niet mooi eigenlijk, heb een satin silver ps2 gehad maar dat was ook leuk voor even maar toch niet echt mooi
ps. wanneer had jij je controller besteld? volgens mij had ik em namelijk eerder besteld (31-03) maar heb nog niks ontvangen
Had hem overigens een week geleden besteld dus hij was echt bizar snel binnen.
ok... ja dat is ook weer zo... haha nou ik denk dat ik dan maar voor rockband 26 ga, met de golden oldies van 2008, "weet je nog... vroeger? 2008 was toch een mooi jaar he" als ik verrimpeld in het bejaarden tehuis in mn rolstoel zit achter mn drum set van rockband 26.hij komt hier in mei, da's ook al 6 maanden na de US release. Als je daarop kan wachten kan je ook nog wel die 7 maanden wachten tot RockBand 2 uitkomt in de US eind van het jaar
Anoniem: 37763
voor een verschil van 140 euro wil ik best nog wel even wachten hoor, het spel is onderhand al 6 maanden oud bovendien...Anoniem: 230486 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:03:
[...]
ik heb em...ik heb hem...met alles!PWM schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:06:
[...]
Over 1 maand komt hij alleen uit in de UK, en alleen voor de 360. Daarna komen er 360 versies voor andere landen. Pas daarna PS3 en Wii versies.
Is ook een apart Rock Band topic btw. Maar het vervelende aan importeren vind ik dat je waarschijnlijk de DLC hier niet kan krijgen. Is te hopen dat er snel PSN-cards uitkomen om op die manier aan de extra nummers te komen.PWM schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:06:
[...]
Over 1 maand komt hij alleen uit in de UK, en alleen voor de 360. Daarna komen er 360 versies voor andere landen. Pas daarna PS3 en Wii versies.
December is zo voor de deur, en we houden ons daarvoor toch wel bezig met GTA en metal gear
Ps4/switch gamer
Weer niet goed gezocht he...peakaboo schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:33:
[...]Is er iemand die deze al daadwerkelijk heeft besteld en in huis heeft? Ervaringen?
Voorgaande delen van het PS3-topic staan vol met ervaringen en site waar je de DS3 allemaal kan bestellen. Zo veel zelfs dat het praten over importeren en levertijden not done is (zie topicwarning).
Maar in het kort komt het hier op neer:
Levering kan van een week tot een paar weken duren.
Iedereen die tot nu toe zijn Dual Shock 3 binnen heeft gehad is zeer blij en tevreden.
Dus je wacht wel wat langer omdat het spul uit Azie moet komen, maar voor die €35,- kan je toch niet klagen...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Beetje gedram over dat zoeken. Zo lust ik er ook nog wel een paar. Je kan namelijk alles vinden op internet.....FeaR1986 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:34:
[...]
Weer niet goed gezocht he...
Voorgaande delen van het PS3-topic staan vol met ervaringen en site waar je de DS3 allemaal kan bestellen. Zo veel zelfs dat het praten over importeren en levertijden not done is (zie topicwarning).
Maar in het kort komt het hier op neer:
Levering kan van een week tot een paar weken duren.
Iedereen die tot nu toe zijn Dual Shock 3 binnen heeft gehad is zeer blij en tevreden.
Dus je wacht wel wat langer omdat het spul uit Azie moet komen, maar voor die €35,- kan je toch niet klagen...
Als je hier een vraag post dan heb je binnen 5 minuten antwoord. En het is juist beter om iets later nog een keer te vragen want in het begin is iedereen toch alleen maar overenthousiast. Mischien dat ze een tweede keer een wat genuanceerder antwoord geven. Daarnaast houd het ook de gesprekken lekker gaande...
Niet persoonlijk gericht hoor maar laten we eerlijk zijn, forums zijn er toch voor dit soort dingen?
[ Voor 4% gewijzigd door Kenny_026 op 09-04-2008 14:47 ]
Maybe off-topic, maar de ps3 is ook een blu-ray speler. Amazon heeft weer een buy two, get one-actie. Is leuk ivm de huidige $ koers:
http://www.amazon.com/gp/...2777401&pf_rd_i=193640011
En tegen die tijd is de euro weer veel minder waard, zodat we alsnog belast worden bij import.Anoniem: 230486 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:55:
[...]
haha volgens mij gaat de tijd bij jou wel erg snel als je daar blij mee bent
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Anoniem: 193933
Anoniem: 142353 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:05:
@Tommeh:
De sixaxis is geen 1:1 'vervanger' van de knuppels, dus moet die beweging er bewust ingeprogrammeerd worden. Dat zit in erg weinig games, mede omdat het niet veel toevoegt en vaak zo onnauwkeurig is als de p*st.
Ga maar eens een beetje achterover hangen in je stoel en denk je in dat je rechtdoor wilt vliegen in een game door de controller precies horizontaal te houden. Pijn in je polsen man...
Het zit bijvoorbeeld een paar keer in Ratchet & Clank. Naast het feit dat het doodsimpel is ben je meer aan het corrigeren waar je eigenlijk heen wilt dan dat je lekker iets aan het 'doen' bent.
Beiden bedankt.jdm8 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:09:
[...]
De game moet het dus wel gebruiken he?Het is niet zo dat het presies zo werkt als de analoge stics. Vaak wordt het gebruikt voor kleine dingen als bijvoorbeeld een vijand afschudden. Of Uncharted waarmee je een handgranaat hoger of lager kan gooien.
Anoniem: 239951
Sony ontkent het maar de PS3 GTA4 bundel komt er natuurlijk wel!
Ik heb even een kiekje geschoten van de interne releaselijst die bij Bart Smit in Drachten gewoon aan het schap hangt.
Kijk en lees
Ik heb even een kiekje geschoten van de interne releaselijst die bij Bart Smit in Drachten gewoon aan het schap hangt.
Kijk en lees

Ik zie: GTA4 pack, DS3, MGS4 pack, Buzz met wireless buzzer.
Ik zie ook: onjuiste datum voor Haze.
Zou best nog eens wat marge in kunnen zitten dus, maar die packs lijken me dus redelijk zeker.
Zou best nog eens wat marge in kunnen zitten dus, maar die packs lijken me dus redelijk zeker.
Het is dus iets minder maar niet super erg? LCD komt er pas als deze tv defect isShiver23 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:39:
[...]
Overdrijven is ook een vak. Mijn CRT tv ondersteunt alleen 1080i (geen 720p). Er zijn een aantal spelllen die ik dus op 567p speel, maar de meesten doen dit meer dan prima. Liever in HD, maar het doet geen pijn aan je ogen op een gewone tv.
niet dat er veel soeps bijzit maar als je 3 films besteld weet je toch vrijwel zeker dat er nog es extra kosten bijkomen dus of het veel zin heeftbramberk15 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:52:
Maybe off-topic, maar de ps3 is ook een blu-ray speler. Amazon heeft weer een buy two, get one-actie. Is leuk ivm de huidige $ koers:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Plus allemaal zonder NL subtitles wat ik zelf een enorm gemis vind.
Nickname does not reflect reality
Anoniem: 254317
Als je het over Uncharted hebt, moet je kijken waar je je savegame saved op load. Even wachten en er staat info bij van hoeveel teasures etc, en ook hoelang je al op dat niveau speelt. Elke keer als je een ander niveau pakt reset dat klokje, maar bij mij stond die op het einde toch altijd op 9uurXXmin. Medium (mooie beginstand), Hard en Crushing uitspelen is dan toch zo een 27uur + als je nog alle 61/60 treasures en unlockables wilt en die nog niet hebt. Is de game niet echt "kort". Alleen als je de singleplayer op easy uitraced.Chaoss schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:40:
.... maar hij boeit me een stuk meer dan Uncharted.
Las ergens dat mensen de game kort vonden... maar voor mijn gevoel zit ik toch al dik voer de 20 uur... aan de moeilijkheids graat te merken kom ik in de buurt van het eidne van het spel... kan ik ergens tsjekken hoelang ik gespeeld heb?
BTW kan ik ....
Ik speel nog altijd op een oude beeldbuis tv, van 24 of 26 inch ofzo. De spellen zijn nog steeds mooier dan ze voorheen waren (minder als op HD(ready) tv natuurlijk). De "next-gen" physics zijn er nog steeds dat ligt niet aan je tv. Alleen wat je vaker zult merken is dat de interface niet voor zo een tv's gemaakt is heb ik het gevoel. Want de versie van COD4 kan ik bijvoorbeeld toch echt belachelijk slecht lezen.TWFpa2Vs schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:38:
Hey mensen misschien een stomme vraag of al honderd x gevraagd, maar hoe is de beeldkwaliteit van de ps3 op een beeldbuis tv? is dit zoveel slechter als op een LCD of?
Alvast bedankt.
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 254317 op 09-04-2008 15:38 . Reden: Mijn domb-limbo nederlands ]
Moet je even je instellingen op dubbel scale zetten.;peppie71 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:34:
Als ik dvd op mijn ps3 kijk, dan klaagt mijn vrouw over "lange koppen". Zelf zie ik het niet zo, maar misschien komt dat omdat ik eraan gewend ben. Met de 360 was dit niet het geval volgens haar.
Ik kijk op een jvc breedbeeld sd
Wat kan ik hieraan doen?
DVD in de speler.
Druk op driehoekje
Druk op AV-instellingen (rij 2, 3e icoon van rechts)
Stel Upscale in op dubbel scale (of uit)
[ Voor 5% gewijzigd door Emiel1984 op 09-04-2008 15:40 ]
[LTS][MTS][HTS]
Tuurlijk is een forum daar voor, maar er zijn ook toppunten. En ik vind het niet erg om antwoord te geven, maar het is al zo vaak gezegd en het staat zelfs in de topic-warning. Niet dat ik de wannabe mod uit wil hangen ofzo. Maar ik krijg het idee dat meer en meer mensen de search helemaal niet meer gebruiken en alles hier neer pampen.kbloem schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:46:
[...]Beetje gedram over dat zoeken. Zo lust ik er ook nog wel een paar. Je kan namelijk alles vinden op internet.....
Als je hier een vraag post dan heb je binnen 5 minuten antwoord. En het is juist beter om iets later nog een keer te vragen want in het begin is iedereen toch alleen maar overenthousiast. Mischien dat ze een tweede keer een wat genuanceerder antwoord geven. Daarnaast houd het ook de gesprekken lekker gaande...
Niet persoonlijk gericht hoor maar laten we eerlijk zijn, forums zijn er toch voor dit soort dingen?
Vooral in topic delen 23 en 24 stond om de post wel iemand die een DS in Azie had besteld en wat de ervaringen waren. Zelfde als dat de vraag hoe je de PS3 op de tv aan moet sluiten (wat gewoon in de startpost staat) of hoe je de PS3 aan een Logitech Z-5500 aan moet sluiten. Terwijl als je weet dat de PS3 optisch uit heeft en een Z-5500 optisch in. Dan weet je toch hoe het moet?
Ik ben dus niet tegen dat mensen hier vragen posten, maar sommigen laten gewoon zien dat ze nog 0,0 vooronderzoek hebben gedaan. En dat is wel gewoon minder...
Niet persoonlijk bedoeld hoor: maar ik snap jouw mening, snap jij de mijne ook?
Dat was ook het eerste wat mij opviel. Release 1 mei voor Haze. Zou ook niet echt slim zijn om zo'n game een paar dagen na GTA 4 uit te brengen.Shiver23 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:07:
En dacht dat jij ook zei dat de Dual Shock 3 pas medio/eind mei hier te koop zou zijn. En op die foto staat daar de 2e van mei...
Maar wel humor dat er gewoon zo'n lijst hangt..
Anoniem: 150294
Laatst heb ik Condemned 2 gekocht, maar wat mij opviel is dat er geen installatie plaatsvond. Ik speelde het spel gewoon van CD af. Terwijl achter op het doos staat dat er minimum 15mb aan HD ruimte nodig is.
En bij GT5p was er wel een installatie. Hoe zit dit?
Die 15mb zijn wellicht gewoon save-games en die komen niet zo aan de hoge kant.Anoniem: 150294 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:49:
Laatst heb ik Condemned 2 gekocht, maar wat mij opviel is dat er geen installatie plaatsvond. Ik speelde het spel gewoon van CD af. Terwijl achter op het doos staat dat er minimum 15mb aan HD ruimte nodig is.
Installaties zoals jij noemt bij GT5:P zijn meestal enkele gigabytes (GT5:P was iets van 6 GB volgens mij) en zijn ervoor om het laden sneller te laten gaan. Condemned 2 zal dus zo geprogrammeerd zijn dat alles van de schijf af te lezen is en dan is er geen installatie nodig.
[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 09-04-2008 15:51 ]
Anoniem: 150294
Maar is het mogelijk om het alsnog te installeren? Want bij mij staat autostart aan, dus ik heb zo het idee dat het systeem hierdoor niet eens aan installatie toekomt.FeaR1986 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:51:
[...]
Die 15mb zijn wellicht gewoon save-games en die komen niet zo aan de hoge kant.
Installaties zoals jij noemt bij GT5:P zijn meestal enkele gigabytes (GT5:P was iets van 6 GB volgens mij) en zijn ervoor om het laden sneller te laten gaan. Condemned 2 zal dus zo geprogrammeerd zijn dat alles van de schijf af te lezen is en dan is er geen installatie nodig.
Autostart betekent alleen dat je game vanzelf geladen wordt als je hem in je ps3 doet.
Maar enkele ps3 games tot nu toe moet/kun je installeren.
Maar enkele ps3 games tot nu toe moet/kun je installeren.
Ps4/switch gamer
Als hij iets moet installeren doet hij dat ook als hij op autostart staat.
Edit
Voor de mensen die condemned 2 gaan halen en niet importeren bij bol.com krijg je er een BD van saw 3 bij
http://www.nl.bol.com/is-...04005769633&Section=GAMES
Edit
Voor de mensen die condemned 2 gaan halen en niet importeren bij bol.com krijg je er een BD van saw 3 bij
http://www.nl.bol.com/is-...04005769633&Section=GAMES
[ Voor 64% gewijzigd door Nico111 op 09-04-2008 16:12 ]
m4yall schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:46:
[...]
Dit moet volgens mij wel zijn: word vrijgesteld. In het document staat onderaan namelijk: It shall aply from 1 december 2008. Vanaf dan wordt het importeren wel een stuk leuker voor ons! Maar niet voor de winkels hier...
offtopic:
Mjah, beetje ongenuanceerde post van mij
Ik bedoelde inderdaad het het zo wordt. Maar ook die 200 dollar is een kleine gok, je weet natuurlijk niet hoe de koers zich gaat ontwikkelen. Maar ik verwacht niet dat de dollar de komende paar maanden gaat stijgen tov de euro. Zal ongeveer gelijk blijven en misschien zelfs meer dalen, en met een vrijstelling tot 140 euro is het dan echt lekker importeren!
Vraag me af of de douane dan juist strenger of soepeler gaat worden.
Mjah, beetje ongenuanceerde post van mij
Vraag me af of de douane dan juist strenger of soepeler gaat worden.
Ik ben aan het verdrinken in de games. Net GT5P binnen, en Burnout en Ninja Gaiden: Sigma ben ik beiden ook maar op 10% ofzo, en over 3 weken alweer GTA4

Oefff, te veel goede games, en te weinig tijd.
@Chaoss hieronder: ben ook niet al te rijkelijk bedeeld hoor. Maar de games voor de PS3 genieten toch wel enige prioriteit voor mij bij het maandelijkse budget. Want ja, ik ga geen 500 euro investeren en vervolgens krom liggen om de 50 euro per spel

[ Voor 15% gewijzigd door B-Bandit op 09-04-2008 16:26 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
bij mij is het probleem eerder: teveel goede ames, te weinig geld om ze te kopen
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik heb al een tijdje een PS3 i.c.m. Full HD LCD 1080p (Sony KLD-40W2000) deze zijn gelinkt aan elkaar met een HDMI kabel. De LCD TV staat op Full Pixel. Echter zie ik op zo’n 2,5 meter nog behoorlijk wat kartel randen o.a. in Motorstorm (720p game) en FIFA 2008 (720p game) valt dit erg op. Echter zie ik weleens demo opstellingen staan waar het geheel er veel “smoother” uitziet.
Vraag is ben ik vergeten een essentiële instelling te doen? Zodat ook de 720p games er ‘smoother’ uitzien? BluRay 1080p en 720p, XMB menu, etc. zien er wel űberscherp en zoals het hoort uit.
Ik heb al in vorige topics gekeken, en zag hierboven ook iets over beeldinstellingen voorbij komen. Ook Google leverde het gewenste resultaat niet op. Misschien zoek ik te moeilijk?
Vraag is ben ik vergeten een essentiële instelling te doen? Zodat ook de 720p games er ‘smoother’ uitzien? BluRay 1080p en 720p, XMB menu, etc. zien er wel űberscherp en zoals het hoort uit.
Ik heb al in vorige topics gekeken, en zag hierboven ook iets over beeldinstellingen voorbij komen. Ook Google leverde het gewenste resultaat niet op. Misschien zoek ik te moeilijk?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Anoniem: 213565
Heel wat pagina's moet ik nog lezen dus mss dubbel, maar ik heb Dark Sector gekocht en ondanks de kleine aanwezige foutjes her en der is het echt een vermakelijk spel 
beetje luguber als RE maar ook weer de aktie van army of 2 bijv.
De graphics lijken erg veel (en mooier) als Gears of War vind ik.
Killen met de glaive is meesterlijk
Zijn er nog lui hier die em ook hebben?
OT:
Ff een probleempje.
Misschien dat mede GoT-ers mij ermee kunnen helpen.
Ik heb begin februari ratchet and clank besteld bij 3BM.
paar dagen erna betaald, mail gekregen 10 februari dat het spel verstuurd was en verder nooit meer wat gehoord.
Toen via paypal geschil aangemaakt, dit was overigens na een dikke maand pas toen ik nog niks had. Ik heb ook contact gehad via paypal met ene Tom van 3BM.
Nu is het geschil gesloten en heb ik mijn geld terug gekregen, dit was 1 april.
En nu krijg ik alsnog het spel binnen... na dikke 2 maanden.
Ik wil wel eerlijk blijven en hem ook het geld toesturen maar hoe werkt dit? wat moet ik doen? weet iemand dat?
beetje luguber als RE maar ook weer de aktie van army of 2 bijv.
De graphics lijken erg veel (en mooier) als Gears of War vind ik.
Killen met de glaive is meesterlijk
Zijn er nog lui hier die em ook hebben?
OT:
Ff een probleempje.
Misschien dat mede GoT-ers mij ermee kunnen helpen.
Ik heb begin februari ratchet and clank besteld bij 3BM.
paar dagen erna betaald, mail gekregen 10 februari dat het spel verstuurd was en verder nooit meer wat gehoord.
Toen via paypal geschil aangemaakt, dit was overigens na een dikke maand pas toen ik nog niks had. Ik heb ook contact gehad via paypal met ene Tom van 3BM.
Nu is het geschil gesloten en heb ik mijn geld terug gekregen, dit was 1 april.
En nu krijg ik alsnog het spel binnen... na dikke 2 maanden.
Ik wil wel eerlijk blijven en hem ook het geld toesturen maar hoe werkt dit? wat moet ik doen? weet iemand dat?
Anoniem: 256830
Daar trap ik dus niet in he!bramberk15 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:52:
Maybe off-topic, maar de ps3 is ook een blu-ray speler. Amazon heeft weer een buy two, get one-actie.
Die demo-opstellingen draaien wel op veel kleinere schermen. Op een 40" zal bij een 720P-game veel meer kartels zichtbaar zijn dan op een 24" LCD-scherm.Jumpman schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:22:
Ik heb al een tijdje een PS3 i.c.m. Full HD LCD 1080p (Sony KLD-40W2000) deze zijn gelinkt aan elkaar met een HDMI kabel. De LCD TV staat op Full Pixel. Echter zie ik op zo’n 2,5 meter nog behoorlijk wat kartel randen o.a. in Motorstorm (720p game) en FIFA 2008 (720p game) valt dit erg op. Echter zie ik weleens demo opstellingen staan waar het geheel er veel “smoother” uitziet.
Vette shit van je! Respect! Ik zou gewoon ff contact met ze opnemenAnoniem: 213565 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:27:
[ Voor 61% gewijzigd door EgoPro op 09-04-2008 16:52 ]
Gewoon met Paypal? Is super simpel!Anoniem: 213565 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:27:
Ja is wel simpel, maar ik zou ook even contact zoeken met 3BM. Vinden zij ook wel respect als je dit zo doet, misschien krijg je nog iets
Ja of je moet je geld echt niet kunnen opmaken...
Als je het zo brengt dan snap ik je zeker. En in deze voorbeelden heb je ook absoluut gelijk. No Hard feelingsFeaR1986 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:46:
[...]
Tuurlijk is een forum daar voor, maar er zijn ook toppunten. En ik vind het niet erg om antwoord te geven, maar het is al zo vaak gezegd en het staat zelfs in de topic-warning. Niet dat ik de wannabe mod uit wil hangen ofzo. Maar ik krijg het idee dat meer en meer mensen de search helemaal niet meer gebruiken en alles hier neer pampen.
Vooral in topic delen 23 en 24 stond om de post wel iemand die een DS in Azie had besteld en wat de ervaringen waren. Zelfde als dat de vraag hoe je de PS3 op de tv aan moet sluiten (wat gewoon in de startpost staat) of hoe je de PS3 aan een Logitech Z-5500 aan moet sluiten. Terwijl als je weet dat de PS3 optisch uit heeft en een Z-5500 optisch in. Dan weet je toch hoe het moet?
Ik ben dus niet tegen dat mensen hier vragen posten, maar sommigen laten gewoon zien dat ze nog 0,0 vooronderzoek hebben gedaan. En dat is wel gewoon minder...
Niet persoonlijk bedoeld hoor: maar ik snap jouw mening, snap jij de mijne ook?
hier moest ik toch even smakelijk om lachen ...
This is the Way.
Zijn er nog action/adventure games alla Uncharted gepland voor PS3? Dat was toch wel een toppertje die smaakt naar meer.
Denk dat het nog even zal duren, Naughty Dog doet volgens mij meestal ongeveer twee jaar erover om een game te maken. Eind 2009 zullen we wel weer een nieuwe game van ze zien gok ik, maar dat kan ook een Jak & Daxter zijn...-Sander schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:05:
Ik gok dat er binnen niet al te lange tijd een nieuwe Uncharted game zal worden aangekondigd.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Anoniem: 160171
vanaf 10 april 399 euro bij de wehkamp tot 14 april en een 42inch plasma van panasonic 699.KillaH87 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:08:
[...]
kijk eens naar de Samsung LE26S81, deze kost €454 bij de MM in Zwolle. ik zou hem hebben opgehaald als ik het geld had maar dat heb ik niet en dan gecombineerd met het gebrek aan digitale TV decoderer houd me tot financieel betere tijden
het is maar dat je het weet.
Anoniem: 224995
Heb net ff een nieuwe 2.5 inch schijf voor mn ps3 gehaald. Deze wil ik er in plaatsen maar volgens mij moet ik de disk eerst formatteren voor hij in mn ps3 gaat?
Is dit nodig, of zijn ze en-fabric geschikt, en moet het ntfs of fat format zijn?
Heb trouwens de 320GB WD Scorpio gekocht voor 100 euro (WD3200BEVT).
Is dit nodig, of zijn ze en-fabric geschikt, en moet het ntfs of fat format zijn?
Dit is een case RTFMAnoniem: 224995 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:14:
Heb net ff een nieuwe 2.5 inch schijf voor mn ps3 gehaald. Deze wil ik er in plaatsen maar volgens mij moet ik de disk eerst formatteren voor hij in mn ps3 gaat?
Als je een nieuwe HDD in je PS3 plaatst en je zet hem aan dan komt er een meling op je scherm dat je HDD geformatteerd moet worden. De PS3 doet het dus zelf.Anoniem: 224995 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:14:
Whaha i didnt know this was actually in the original Sony PS3 manual
Ik denk Sony zit niet zo te wachten op mensen die zelf andere HD's in bouwen..
@ Sander:
Ik las dit in een ander forum:
"All hard disks, including a PS3™ hard disk must be reformatted before use in a PS3™
system. However, reformatting may not occur if the original PS3™ hard disk is reinstalled
onto the original PS3™ system that was provided with the PS3™ hard disk, and such PS3™
hard disk has not been previously reformatted."
Twijfelde dus of het vooraf moest..
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 224995 op 09-04-2008 18:32 ]
Waarom niet? Ze hebben het extra makkelijk gemaakt om de HD te verwisselen.Anoniem: 224995 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:31:
[...]
Whaha i didnt know this was actually in the original Sony PS3 manual
Ik denk Sony zit niet zo te wachten op mensen die zelf andere HD's in bouwen..
De meeste fabrikanten houden er gewoon niet zo van dat je zelf gaat spelen met onderdelen.. i dont care, vind het allang best, verbaasde me er alleen een beetje over..
En ik ben het trouwens met je eens hoor, IMO is het logisch maarja niet alles is zo logisch als het lijkt he!
En ik ben het trouwens met je eens hoor, IMO is het logisch maarja niet alles is zo logisch als het lijkt he!
ik zie veel mensen die het hebben over japanse versies en bestellingen. betekend dit dat de ps3 geen regiobescherming heeft en ik gewoon games en controllers kan kopen in us en japan (en zijn japan versies wel engelstalig)?
[ Voor 9% gewijzigd door pretorian_nl op 09-04-2008 18:39 ]
Digital Media Junkie
Nou het loopt als een zonnetje.. thx for the heads up, ga nu ff een collectie mp3 en hd tv/fims overzetten!
Ja je kan gewoon controllers kopen en games kopen uit de US en Japan.pretorian_nl schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:36:
ik zie veel mensen die het hebben over japanse versies en bestellingen. betekend dit dat de ps3 geen regiobescherming heeft en ik gewoon games en controllers kan kopen in us en japan (en zijn japan versies wel engelstalig)?
Sommige japanse spellen bevatten ook engels maar ik weet zelf niet precies welke.
Zijn er medetweakers die ook zitten te wachten op een SSX spel voor de PS3? Hier kijk ik al een tijdje naar uit, maar helaas is er nog niks aangekondigd. In Burnout Paradise zat wel een subtiele hint naar een nieuwe SSX game; op de radio hoor je dat er sneeuw begint te vallen in de bergen en dat er in de winter genoeg zou liggen om te kunnen boarden. Ik hoop het maar
Ik lees hier heel veel dingen over aansluiten dit geluid dat, wat is slecht wat is goed... waar het eigenlijk op neer komt is dat het zo:

perfect is... ok de boxen versterket tv alles kan groter en beter... maar dit is nog enigzins betaalbaar en perfect voor ultiem game muziek en film genot!
kortom geen vragen meer over geluid en beeld !!! hahaha

perfect is... ok de boxen versterket tv alles kan groter en beter... maar dit is nog enigzins betaalbaar en perfect voor ultiem game muziek en film genot!
kortom geen vragen meer over geluid en beeld !!! hahaha
Anoniem: 148415
Denk het haast wel, SSX is een EA franchise, dus dat zegt al genoeg.Heerst schreef op woensdag 09 april 2008 @ 20:14:
Zijn er medetweakers die ook zitten te wachten op een SSX spel voor de PS3? Hier kijk ik al een tijdje naar uit, maar helaas is er nog niks aangekondigd.
ssx op de ps3... hmmm... ja dat lijkt me wel wat, heb erg veel plezier beleeft aan on tour.. hoop trouwes ook op een sony versie van amped (microsoft serieuse(re) snowboard game)
Haha snob! Beetje je spulletjes lopen showen met een slap excuus...Anoniem: 230486 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 20:15:
Ik lees hier heel veel dingen over aansluiten dit geluid dat, wat is slecht wat is goed... waar het eigenlijk op neer komt is dat het zo:
[afbeelding]
kortom geen vragen meer over geluid en beeld !!! hahaha![]()
Leuk setje hoor, zoals je zegt het kan beter.
Waren deze posts niet verboden?; 'Kijk eens hoe mijn setup er nu uit ziet' (Wil ook wel een keer 'laten zien hoe het moet'..if not: lees signature
Lijkt me trouwens niet verstandig je PS3+MediaPC op je Subwoofer te zetten, ivm trillingen > harddisk.
nou daar heb ik ook over zitten twijfelen, maar het gaat erg goed eigenlijk, mn pc staat er al een jaar op en nergens last van... wat zou het ergste kunnen zijn.... schrijf foutje? of een boemetje? Tuurlijk is het leuk om je spul te laten zien... maar werd eerlijk gezegd ook een beetje ziek van die posts van... " ik heb mn ps3 op mn ouderwetse beeldbuis aangesloten, met het geluid over de boxen van de tv.. kan dit beter??"(bij wijze van spreke) posts dus nu even een klein tegen offensief... 
even ontopic: Ik heb laatst weer even CoD4 gespeeld met mn headsetje (BT) en ik heb ooit ingesteld dat ik alles via mn speakers hoor (incl pratende menschen) nu wil ik het graag zo hebben dat ik de chat weer via mn headset heb, maar ik heb geen idee hoe ik dit weer terug kan zetten... (heb in het system settings gedoe al geluid terug gezet naar mn headset, nog steeds gaat echter alles over mn speakers...
even ontopic: Ik heb laatst weer even CoD4 gespeeld met mn headsetje (BT) en ik heb ooit ingesteld dat ik alles via mn speakers hoor (incl pratende menschen) nu wil ik het graag zo hebben dat ik de chat weer via mn headset heb, maar ik heb geen idee hoe ik dit weer terug kan zetten... (heb in het system settings gedoe al geluid terug gezet naar mn headset, nog steeds gaat echter alles over mn speakers...
Ps3 + GTA pack...
399 euro ofzo...
zal zeker ongeveer hetzelfde pakket zijn als het PS3 + GT5 prologue pakket of niet?
399 euro ofzo...
zal zeker ongeveer hetzelfde pakket zijn als het PS3 + GT5 prologue pakket of niet?
Burp
Je hebt natuurlijk altijd baas boven baas. Zie hier mijn PS3 aangesloten via de videorecorder en dus via RF op de tvAnoniem: 230486 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 20:15:
[afbeelding]
Was gelukkig maar zeer tijdelijk, toen ik noodgedwongen weer even bij mijn ouders verbleef. Zelfs dit was overigens speelbaar. Dus ja, het is best te doen op een CRT.
Hey, doe es netjes maken?Anoniem: 230486 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 20:15:
heel erg gaaf!! echt zeker!! ik lig hier in een deuk!! doet me denken aan de tijd van de nes... of klinkt dit nu erg verwend (niet waar overigens haha)ik denk niet dat er mensen zijn die serieus in die opstelling op hun ps3 gamen (full time welliswaar) ik heb zelf ook op mn beeldbuisje gegamed met mn ps3, maar vond dit toch niet je van het.. vooral bij AC kon je bijna niks lezen en wou toch het (bijna) maximale uit dat aparaatje halen...Shiver23 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 21:29:
[...]
Je hebt natuurlijk altijd baas boven baas. Zie hier mijn PS3 aangesloten via de videorecorder en dus via RF op de tv
[afbeelding]
Was gelukkig maar zeer tijdelijk, toen ik noodgedwongen weer even bij mijn ouders verbleef. Zelfs dit was overigens speelbaar. Dus ja, het is best te doen op een CRT.
Respect! Mijn setup is uit elkaar gerukt. Onlangs mijn home cinema receiver verkocht omdat er een verhuizing aankomt en daar geen surround mogelijk is (lees totaal niet zal staan in de woonkamer en geen effect zal hebben). Maar deze setup zal ik nooit kunnen evenaren!Shiver23 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 21:29:
[...]
Je hebt natuurlijk altijd baas boven baas. Zie hier mijn PS3 aangesloten via de videorecorder en dus via RF op de tv
[afbeelding]
Eind dit jaar komt Tomb Raier UnderWorld uit.F e r o x schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:01:
Zijn er nog action/adventure games alla Uncharted gepland voor PS3? Dat was toch wel een toppertje die smaakt naar meer.
Wel iets meer adventure/puzzle en minder actie dan in een game als Uncharted.
Maar wel een nieuw deel in de reeks beste action/adventures ooit gemaakt
Ik was maandag bij MM in Leeuwarden en daar waren alle GT5P+PS3 packs uitverkocht, de dag van de release hadden ze echt wel 50 of meer staan.
Hebben deze packs het overal zo goed gedaan? Van de andere sets stonden er nog gewoon wel evenveel. Als elke winkel zo goed verkoopt heeft Playstation nu in 1 klap VEEL meer gebruikers.
In verhouding stond er twee-derde aan PS3's terwijl Xbox de laatste ruimte opvulde, Elite's voornamelijk €366 + Arcade €195.
We zullen het vast wel gaan merken hier, wellicht een idee om het topic t/m 1500 posts open te laten?
Dan gaat het niet zo hard, anders denken de Iksboksers dat we ze willen inhalen.
Hebben deze packs het overal zo goed gedaan? Van de andere sets stonden er nog gewoon wel evenveel. Als elke winkel zo goed verkoopt heeft Playstation nu in 1 klap VEEL meer gebruikers.
In verhouding stond er twee-derde aan PS3's terwijl Xbox de laatste ruimte opvulde, Elite's voornamelijk €366 + Arcade €195.
We zullen het vast wel gaan merken hier, wellicht een idee om het topic t/m 1500 posts open te laten?
Dan gaat het niet zo hard, anders denken de Iksboksers dat we ze willen inhalen.
Anoniem: 237759
Anoniem: 230486 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 21:51:
heel erg gaaf!! echt zeker!! ik lig hier in een deuk!! doet me denken aan de tijd van de nes...
Op die kast heb ik zelfs m'n N64 aangesloten gehad later nog. Pas bij de Xbox v1.0 is heb ik zelf een betere tv gekocht (2e hands 82cm breedbeeld gekocht, wat een bakbeest was dat, groter dan m'n ouders zelf beneden hadden toendertijd!). Dat was pas gamen ineens
Nu zit ik natuurlijk gewoon op mezelf met een leuke 37" HDTV, voor minder zou ik 't niet doen icm een PS3 iig, maar JJ jouw opstelling verslaat wel alles nu
OMG *Ril*!Shiver23 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 21:29:
[...]
[afbeelding]
Krijg er ook super flashbacks van zeg.. C64 & Amiga tijd! Oh wat waren wij toch tevreden met shit vroeger!
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Ach is voor het eerst dat de Ps3 uitverkocht is bij de MM
de Wii is al 1,5 jaar uitverkocht
Gisteravond weer heerlijk zitten gamen, kheb Ratchet en clank uitgespeeld! eindfilmpje was wel wat kort/simpel maar wel leuk... wel ietwat open einde
Kheb overigens lang niet alle content vrijgespeeld... volgens mij had ik ook nog niet alle locaties (1 of 2 na) bezocht in de navi van mijn schip... kheb nu wel die challange mode... kan ik me daar over een tijdje mee gaan vermaken.
Toevallig heb ik gister ook GT5:P binnengekregen! die intro ziet er echt geweldig mooi uit... ingame valt het me eerlijk gezegt wat tegen... magoed heb een golf GTI '05 gekocht en ben aan het racen geslagen in de C-klasse! Schiet lekker op al,
Racen met controller is wel even wennen... die speedway banen gaan echt perfect omdat je dan het pookje maar 1 kant op hoeft te duwen
zodra je snel van links naar rechts moet sturen wordt het lastiger... dus imho hebben de mensen die eerder in dit topic zeiden dat racen met een stuur geen voordeel bied in MP, geen gelijk.

Gisteravond weer heerlijk zitten gamen, kheb Ratchet en clank uitgespeeld! eindfilmpje was wel wat kort/simpel maar wel leuk... wel ietwat open einde
spoiler:
Gok datje in het volgende deel op zoek gaat naar Clank
Kheb overigens lang niet alle content vrijgespeeld... volgens mij had ik ook nog niet alle locaties (1 of 2 na) bezocht in de navi van mijn schip... kheb nu wel die challange mode... kan ik me daar over een tijdje mee gaan vermaken.
Toevallig heb ik gister ook GT5:P binnengekregen! die intro ziet er echt geweldig mooi uit... ingame valt het me eerlijk gezegt wat tegen... magoed heb een golf GTI '05 gekocht en ben aan het racen geslagen in de C-klasse! Schiet lekker op al,
Racen met controller is wel even wennen... die speedway banen gaan echt perfect omdat je dan het pookje maar 1 kant op hoeft te duwen
stuur maar eens met een stuurtje.... het is zoveel moeilijker.. als je al problemen hebt met pookje inks naar rechts, dan ben ik persoonlijk erg benieuwd hoe je het er met het stuurtje van af brengt met plotseling links naar rechts sturen...
Leuke tijdelijke aanbieding van Wehkamp, t/m 13 april 360 euro voor een PS3 met of zonder GT5 Prologue 
Ook de andere 2 starterpacks hebben een lagere prijs.
http://www.wehkamp.nl/w2/...186&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=ps3
(ff doorklikken voor de lagere prijs)
Ik ben erg benieuwd hiernaar, maar ga wel eerst de reviews afwachten.Eind dit jaar komt Tomb Raier UnderWorld uit.
Wel iets meer adventure/puzzle en minder actie dan in een game als Uncharted.
Maar wel een nieuw deel in de reeks beste action/adventures ooit gemaakt
De beste serie ooit? Dat valt wel tegen. Ze hebben een tijdje flink lopen melken, gewerkt met sterk verouderde graphics, en de clipping problemen nooit ECHT goed op weten te lossen. Lara een paar nieuwe moves geven betekent nog niet een geweldig spel..
Maar, de focus op adventure/puzzle ipv actie ben ik erg voor, dus deze houden we in de gaten.
-
had ik op de PC anders nooit moeite meeAnoniem: 230486 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:00:
stuur maar eens met een stuurtje.... het is zoveel moeilijker.. als je al problemen hebt met pookje inks naar rechts, dan ben ik persoonlijk erg benieuwd hoe je het er met het stuurtje van af brengt met plotseling links naar rechts sturen...
vergeet niet dat ik pas sinds 2 weken een PS3 controller in m'n handen heb... pookje werkt prima met ratchet en clank en dat soort games en ok GT5 heb ik ook nog maar 4 uren gespeeld... dus hopelijk wordt het nog beter. Maar het blijft een feit dat je nooit 100% controle hebt met het pookje: stel je stuurt volledig naar links, om naar rechts te sturen moet ik m'n pookje volledig loslaten, de vinger verzetten en gaan sturen...
kan altijd voor de grap mijn 5 jaar oude Logitech stuurtje proberen,,, kijken offie werkt... zal wel niet... en dan nog is spelen met eens tuur vanaf de bank wat lastig
[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 10-04-2008 09:50 ]
Hee Vidi, bekende TV. (mijne is 37" btw)
het is trouwens zoals je op CoD4 al zei: een zwarte TV met zilverkleurige versterker enzo is nou niet echt een geweldige combinatie...
Ik heb eindelijk ook mijn HDMI en optical kabels binnen. Dus even jullie mening: Hoe zal ik mijn PS3 aan mijn versterkertje aansluiten?
Hier de specs van mijn versterker: Link
Ik heb eindelijk ook mijn HDMI en optical kabels binnen. Dus even jullie mening: Hoe zal ik mijn PS3 aan mijn versterkertje aansluiten?
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Huh? Met het pookje is echt een stuk moeilijker dan met een stuurtje. Ik heb een stuurtje, maar dat moet op een tafel geschroeft worden en aangezien ik in de woonkamer zit heb ik daar meestal geen zin in. Ik rij dus meestal met het pookje, maar die sporadische keren dat ik met het stuurtje rij gaat het echt 10 keer beter.Anoniem: 230486 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:00:
stuur maar eens met een stuurtje.... het is zoveel moeilijker..
Ik ga morgen bij m'n broertje s ff testen hoe GT5 rijdt met n G25 stuurwiel inclusief racestoeltje etc...
(de beste jongen is nogal gek op racegames, dus heeft 'ie sinds kort een halve 'cockpit' achter z'n lcd tv hangen
)
Ben erg benieuwd, zal wel ffies laten weten of 't wat was
(de beste jongen is nogal gek op racegames, dus heeft 'ie sinds kort een halve 'cockpit' achter z'n lcd tv hangen
Ben erg benieuwd, zal wel ffies laten weten of 't wat was
ik heb mijn 5 jaar oude logitech stuurtje getest en werkt perfect.... de driving force ofzoChaoss schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:26:
[...]
had ik op de PC anders nooit moeite mee![]()
vergeet niet dat ik pas sinds 2 weken een PS3 controller in m'n handen heb... pookje werkt prima met ratchet en clank... ok GT5 heb ik ook nog maar 4 uren gespeeld... dus hopelijk wordt het nog beter. Maar het blijft een feit dat je nooit 100% controle hebt met het pookje: stel je stuurt volledig naar links, om naar rechts te sturen moet ik m'n pookje volledig loslaten, de vinger verzetten en gaan sturen...
kan altijd voor de grap mijn 5 jaar oude Logitech stuurtje proberen,,, kijken offie werkt... zal wel niet... en dan nog is spelen met eens tuur vanaf de bank wat lastig
gaaf ding.. haha nou om dan toch maar even in je val te trappen.... hdmi naar je tv en je optical naar je versterker en klaar.. even de instellingen in je ps3 veranderen en helemaal klaarCSB schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:29:
Hee Vidi, bekende TV. (mijne is 37" btw)het is trouwens zoals je op CoD4 al zei: een zwarte TV met zilverkleurige versterker enzo is nou niet echt een geweldige combinatie...
edit zie nou dat er ook hdmi in en uitgang op zit... volgens mij maakt dit kwa verschil niet veel uit voor geluid.. bespaard je alleen een hdmi kabel denk ik
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 230486 op 10-04-2008 09:46 ]
Waarschijnlijk DTS-HD ondersteuning binnenkort:
http://ps3.qj.net/Sony-en...-updates/pg/49/aid/117720
http://ps3.qj.net/Sony-en...-updates/pg/49/aid/117720
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Hi Mates,
In het verleden heb ik er wel iets van voorbij zien komen, maar heeft hier iemand recente game ervaring met de SplitFish FragFx? Zie hier meer info.
Cheers
In het verleden heb ik er wel iets van voorbij zien komen, maar heeft hier iemand recente game ervaring met de SplitFish FragFx? Zie hier meer info.
Cheers
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Thanx, maar geen 1 voor mij d'r bij.bramberk15 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:52:
FragFx is voor mensen die de beste willen zijn en de mensen met controllers willen ownenWizzieJP schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:59:
Hi Mates,
Cheers
Maar volgens mij staat een paar pagina's terug een reactie van iemand die een FragFx aan het reviewen is. Verder is wat ik ervan heb gehoord dat het redelijk fijn wegspeelt, je (natuurlijk) een stuk sneller om je heen kan kijken en, als je veel PC shooters hebt gespeeld, sneller en nauwkeuriger kan mikken.
Nadeel was dat het ding enorm plastic aan zou voelen, maargoed het is maar net hoe hardhandig je er mee om wil gaan.
Zel vind ik het juist fijn om alles met een controller te kunnen ipv een mousepad op schoot, maar dat ligt natuurlijk ook aan de setup die je hebt.
Wie kan mij helpen?
Soms heb je wel eens van die momenten dat je besluit om weer oude games te gaan spelen. Nu heb ik daar op dit moment last van en ik wil de Baldurs Gate serie weer gaan spelen. Nu wil ik er gelijk een projectje van maken om dit op de ps3 te gaan doen.
Voordat jullie roepen dat ik moet zoeken, ik ben NIET op zoek naar een handleiding om Linux te installeren want dat komt allemaal wel goed.
Ik heb inmiddels ook alle documentatie hoe ik de games onder Gentoo draaiend kan krijgen dus ook dat is het probleem niet.
Voordat ik eraan ga beginnen wil ik weten of het mogelijk is met je controller deze game te gaan spelen.
Er is ook een optie om de game te streamen vanaf je pc. Heeft iemand hier mischien ervaring mee?
Soms heb je wel eens van die momenten dat je besluit om weer oude games te gaan spelen. Nu heb ik daar op dit moment last van en ik wil de Baldurs Gate serie weer gaan spelen. Nu wil ik er gelijk een projectje van maken om dit op de ps3 te gaan doen.
Voordat jullie roepen dat ik moet zoeken, ik ben NIET op zoek naar een handleiding om Linux te installeren want dat komt allemaal wel goed.
Ik heb inmiddels ook alle documentatie hoe ik de games onder Gentoo draaiend kan krijgen dus ook dat is het probleem niet.
Voordat ik eraan ga beginnen wil ik weten of het mogelijk is met je controller deze game te gaan spelen.
Er is ook een optie om de game te streamen vanaf je pc. Heeft iemand hier mischien ervaring mee?
Bedoelen jullie toevallig dat Logitech stuurtje wat indertijd speciaal voor Gran Turismo 3 is ontwikkeld? Die heb ik ook nog liggen...kan ik die mooi aansluiten.Anoniem: 230486 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:45:
[...]
gaaf ding.. haha nou om dan toch maar even in je val te trappen.... hdmi naar je tv en je optical naar je versterker en klaar.. even de instellingen in je ps3 veranderen en helemaal klaarzo even weer een cod4 match bespreken op netwerk ervaringen...
edit zie nou dat er ook hdmi in en uitgang op zit... volgens mij maakt dit kwa verschil niet veel uit voor geluid.. bespaard je alleen een hdmi kabel denk ik
PSN id: PENo1
Thanks voor je reactie! Ik heb de PS3 al enige tijd, maar uit het PC verleden heb ik toch de gewenning om met muis FPS te spelen. Ik krijg maar geen gewenning met de controller in FPS games, maar inderdaad ligt het ook aan je setup. Denk dat ik er toch één ga bestellenm4yall schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:39:
[...]
FragFx is voor mensen die de beste willen zijn en de mensen met controllers willen ownen.
Maar volgens mij staat een paar pagina's terug een reactie van iemand die een FragFx aan het reviewen is. Verder is wat ik ervan heb gehoord dat het redelijk fijn wegspeelt, je (natuurlijk) een stuk sneller om je heen kan kijken en, als je veel PC shooters hebt gespeeld, sneller en nauwkeuriger kan mikken.
Nadeel was dat het ding enorm plastic aan zou voelen, maargoed het is maar net hoe hardhandig je er mee om wil gaan.
Zel vind ik het juist fijn om alles met een controller te kunnen ipv een mousepad op schoot, maar dat ligt natuurlijk ook aan de setup die je hebt.
Cheers
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Is het al mogelijk om de PS3 dmv een VGA kabel aan te sluiten? En dan op net zo'n simpele manier als dat kan met de X360.. Daar hangt namelijk mijn keuze aan af voor wat betreft een Xbox of een PS3 te kopen.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Ja dit is mogelijk. Er zijn zat verloopstekkers en verloopkabels te vinden. DVI-VGA en andersom, HDMI-VGA-DVI en andersom etc.
test het... en je weet het.. in het GT5:P topic staan ook de stuurtjes vermeld die sowieso ondersteund worden als ik me niet vergis.. mijne stond daar wel bij, maar is zeker al zo'n 4 jaar oud.. ik heb het idee dat als je een logitech (volgens mij is dat "hofleverancier" voor gt) stuurtje hebt, dat je eigenlijk wel goed zit.P.E.No.1 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:45:
[...]
Bedoelen jullie toevallig dat Logitech stuurtje wat indertijd speciaal voor Gran Turismo 3 is ontwikkeld? Die heb ik ook nog liggen...kan ik die mooi aansluiten.
Anoniem: 244919
Ondanks dat er dus geen prijsverlagingen zijn aangekondigd zie je de prijs van de PS3 toch langzaam zakken. In dit geval heb je dus een ps3 al voor ongeveer 320 Euro (als je GT5 toch al wil hebben, en hier ongeveer 40E voor zou betalen). Wat ik zelf toch wel een erg nette prijs vind.Sir_Killalot schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:19:
Leuke tijdelijke aanbieding van Wehkamp, t/m 13 april 360 euro voor een PS3 met of zonder GT5 Prologue
Zijn er al ergens verkoop cijfers bekend sinds de launch van GT5:p ?
Anoniem: 252297
ja, maar het beste kan je dan zo'n kabel online ergens bestellen . want dan ben je stukken goedkoper uit dan als je hem in de winkel kooptScrummie schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:52:
Is het al mogelijk om de PS3 dmv een VGA kabel aan te sluiten? En dan op net zo'n simpele manier als dat kan met de X360.. Daar hangt namelijk mijn keuze aan af voor wat betreft een Xbox of een PS3 te kopen.
noem een voorbeeld hdmi > HDMI (male pairs) 69,95 2,5 meter
HDMI > HDMI 3 meter 15 euro (in een webshop )
Naar wat ik heb gelezen werkt het wel. Hopelijk kom ik je niet tegenWizzieJP schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:50:
[...]
Thanks voor je reactie! Ik heb de PS3 al enige tijd, maar uit het PC verleden heb ik toch de gewenning om met muis FPS te spelen. Ik krijg maar geen gewenning met de controller in FPS games, maar inderdaad ligt het ook aan je setup. Denk dat ik er toch één ga bestellen(maar niet met de achterliggende gedachte om dan ook mensen met controllers te 'ownen'... dat soort types heb ik het niet zo op
).
Cheers
Zelf was ik aardig snel aan de controller gewend, na ook wel een aantal jaren FPS op de PC.
Ben benieuwd wat je ervan vind!
Ik dacht 150.000 PS3's in de eerste week nadat GT5:P uit was. Ergens gelezen op Psonly.nl..Anoniem: 244919 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:59:
[...]
Ondanks dat er dus geen prijsverlagingen zijn aangekondigd zie je de prijs van de PS3 toch langzaam zakken. In dit geval heb je dus een ps3 al voor ongeveer 320 Euro (als je GT5 toch al wil hebben, en hier ongeveer 40E voor zou betalen). Wat ik zelf toch wel een erg nette prijs vind.
Zijn er al ergens verkoop cijfers bekend sinds de launch van GT5:p ?
Ik moet meer na gaan denken over de edit knop, sorry...
[ Voor 6% gewijzigd door m4yall op 10-04-2008 11:04 ]
De PS3 gooit alleen een digitaal signaal over z'n HDMI connector en DHCP is vereist voor weergave van beeld dus het lijkt me vrij sterk dat je via de HDMI connector via een normale VGA connectie beeld gaat krijgen. Een HDMI -> DVI kabel werkt natuurlijk wel. Kosten bijna niks en direct op je monitor aan te sluiten. Een convertor kastje van HDMI -> VGA bestaat maar die zijn best prijzig.PcManiaxx schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:56:
Ja dit is mogelijk. Er zijn zat verloopstekkers en verloopkabels te vinden. DVI-VGA en andersom, HDMI-VGA-DVI en andersom etc.
Daarnaast kan je ook nog gaan voor de optie Component -> VGA maar dan zul je voor de meeste monitoren een convertor kastje moeten kopen. Voor een HDTV hoeft dit vaak niet en kan je met een verloop kabel volstaan aangezien een HDTV vaak het component signaal via een VGA connector snapt.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Tja ik wil er ook wel een, maar 60 euro voor die gadget is me wat te veel, iemand een goedkoop adresje?WizzieJP schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:50:
[...]
Thanks voor je reactie! Ik heb de PS3 al enige tijd, maar uit het PC verleden heb ik toch de gewenning om met muis FPS te spelen. Ik krijg maar geen gewenning met de controller in FPS games, maar inderdaad ligt het ook aan je setup. Denk dat ik er toch één ga bestellen(maar niet met de achterliggende gedachte om dan ook mensen met controllers te 'ownen'... dat soort types heb ik het niet zo op
).
Cheers
Ik geloof dat alle top-spelers die nu bovenaan staan in de rankings gebruiken FragFX (shootergames).
Zelf zie ik het als iets wat mij op hetzelfde niveau brengt als de betere spelers, met de controller ben ik nogal een loser. Dan kan ik net even wat meer genieten van mijn games.
*Voelt zich stomCreepy schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:10:
[...]
De PS3 gooit alleen een digitaal signaal over z'n HDMI connector en DHCP is vereist voor weergave van beeld dus het lijkt me vrij sterk dat je via de HDMI connector via een normale VGA connectie beeld gaat krijgen. Een HDMI -> DVI kabel werkt natuurlijk wel. Kosten bijna niks en direct op je monitor aan te sluiten. Een convertor kastje van HDMI -> VGA bestaat maar die zijn best prijzig.
Daarnaast kan je ook nog gaan voor de optie Component -> VGA maar dan zul je voor de meeste monitoren een convertor kastje moeten kopen. Voor een HDTV hoeft dit vaak niet en kan je met een verloop kabel volstaan aangezien een HDTV vaak het component signaal via een VGA connector snapt.
Ik doelde er dan ook meer op dat er genoeg kastjes en kabels in de omloop zijn. Je vindt altijd wel wat waarmee je oudere apparatuur aan kan sluiten.
Het gaat er eigenlijk om of dit stuurtje ook werkt met GT5 Prologue (ik heb de game dus (nog) niet)...maar ik ga de vraag even stellen in dat topic....Anoniem: 230486 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:58:
[...]
test het... en je weet het.. in het GT5:P topic staan ook de stuurtjes vermeld die sowieso ondersteund worden als ik me niet vergis.. mijne stond daar wel bij, maar is zeker al zo'n 4 jaar oud.. ik heb het idee dat als je een logitech (volgens mij is dat "hofleverancier" voor gt) stuurtje hebt, dat je eigenlijk wel goed zit.
PSN id: PENo1
Dit topic is gesloten.