Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 75.230 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:34
Heerst schreef op woensdag 09 april 2008 @ 20:14:
Zijn er medetweakers die ook zitten te wachten op een SSX spel voor de PS3?
SSX staat bij mij in de top 5 van meest gespeelde PS2 games. Helaas heb ik niet echt meer kunnen genieten van de opvolgers. (Tricky buiten beschouwing gelaten) Het weglaten van de announcer, in dit geval Rahzel ( _/-\o_ ) is voor mij een te groot gemis. De fun factor daalde aanzienlijk hierdoor en het voelde erg leeg aan.

Hopelijk keert hij terug in een next gen SSX.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:21:
[...]

Het gaat er eigenlijk om of dit stuurtje ook werkt met GT5 Prologue (ik heb de game dus (nog) niet)...maar ik ga de vraag even stellen in dat topic....
om welk stuurtje gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:01:
[...]

ja, maar het beste kan je dan zo'n kabel online ergens bestellen . want dan ben je stukken goedkoper uit dan als je hem in de winkel koopt

noem een voorbeeld hdmi > HDMI (male pairs) 69,95 2,5 meter
HDMI > HDMI 3 meter 15 euro (in een webshop )
Heb je misschien een linkje of iets dergelijks naar een webshop die ze verkoopt (liefst in NL)? Ik ben al een paar avonden aan het googlen geweest maar ik kom op niets uit. Gaat dus om een kabel die je in de PS3 stopt en dan op VGA aan kan sluiten (dus niet DVI als het even mogelijk is)..?

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StWesleyT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-05 18:27
PcManiaxx schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:16:
[...]

*Voelt zich stom :P

Ik doelde er dan ook meer op dat er genoeg kastjes en kabels in de omloop zijn. Je vindt altijd wel wat waarmee je oudere apparatuur aan kan sluiten.
er hoeft toch niet PERSE digitaal beeld over kabel heen te gaan? er bestaat ook nog iets als COMPONENT. daar heb je ook heel veel convertortjes voor: naar VGA.
je hebt alleen last van de upscaling en bluray films.
games tot 1080p...

Afbeeldingslocatie: http://www.adorama.com/images/Product/CALVCA32.JPG

[ Voor 5% gewijzigd door StWesleyT op 10-04-2008 11:50 ]

Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
kbloem schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:44:
Wie kan mij helpen?

Soms heb je wel eens van die momenten dat je besluit om weer oude games te gaan spelen. Nu heb ik daar op dit moment last van en ik wil de Baldurs Gate serie weer gaan spelen. Nu wil ik er gelijk een projectje van maken om dit op de ps3 te gaan doen.

Voordat jullie roepen dat ik moet zoeken, ik ben NIET op zoek naar een handleiding om Linux te installeren want dat komt allemaal wel goed.

Ik heb inmiddels ook alle documentatie hoe ik de games onder Gentoo draaiend kan krijgen dus ook dat is het probleem niet.

Voordat ik eraan ga beginnen wil ik weten of het mogelijk is met je controller deze game te gaan spelen.

Er is ook een optie om de game te streamen vanaf je pc. Heeft iemand hier mischien ervaring mee?
niemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 01:34
P.E.No.1 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:21:
[...]

Het gaat er eigenlijk om of dit stuurtje ook werkt met GT5 Prologue (ik heb de game dus (nog) niet)...maar ik ga de vraag even stellen in dat topic....
Die werkt perfect. Dat stuurtje heb ik namelijk ook. ;)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 21:07
Oh?! :D
bron:http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?rubriek=1245127&id=2287179
De iPhone wordt spoedig gekoppeld aan de blu-ray-functionaliteit van de PlayStation 3. Het bedrijf NetBlender gaat de koppeling verzorgen. De iPhone gaat dienen als geavanceerde draadloze afstandsbediening van de PlayStation 3 en alternatief voor Sony's eigen afstandsbediening.

Volgens de grote baas van NetBlender kan de iPhone veel meer dan eenvoudige play/pauze-functies bieden. Het softwarepakket kan gegevens twee kanten opsturen, zodat ook video, audio en tekst naar de iPhone teruggestuurd kan worden. Een voorbeeld is het automatisch versturen van IMDB-informatie van de film naar de iPhone, het bijhouden van afgespeelde films om zo een kijkprofiel te vormen en op termijn misschien zelfs het automatisch overzetten van een complete film naar de iPhone.

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Ik heb het alweer door, als het over meerdere converters, kastjes etc gaat.. Dat word dus een Xbox :) Maar bedankt voor de informatie heren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Het is het Logitech stuurtje wat volgens mij speciaal ontwikkeld was voor GT3. Het GT logo staat namelijk ook op het stuurtje (kleur is blauw zwart) . Maar Zwembroek heeft al aangegeven dat het werkt..Thanx! :)

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Scrummie schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:59:
Ik heb het alweer door, als het over meerdere converters, kastjes etc gaat.. Dat word dus een Xbox :) Maar bedankt voor de informatie heren :)
Als bezitter van beide consoles kan ik je aanraden dat ABSOLUUT NIET te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Dat vind ik wel erg kort door de bocht. Je koopt een console toch voor de games, niet om een vga-aansluiting?!
De Xbox heeft zijn beste tijd gehad denk ik, als je vergelijkt hoeveel topgames er voor de Xbox360 aangekondigd zijn en voor de PS3, dan is de conclusie makkelijk. Sony heeft ook gewoon veel meer first party developers.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
* Nasty Nate houdt zich in en reageert hier maar niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 22:48
hesr schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:18:
[...]

Dat vind ik wel erg kort door de bocht. Je koopt een console toch voor de games, niet om een vga-aansluiting?!
De Xbox heeft zijn beste tijd gehad denk ik, als je vergelijkt hoeveel topgames er voor de Xbox360 aangekondigd zijn en voor de PS3, dan is de conclusie makkelijk. Sony heeft ook gewoon veel meer first party developers.
Keuze bepalen op aansluiting is inderdaad nogal kort door de bocht. Gameaanbod en eventueel andere functionaliteiten (Bluray of Xbox Live etc) kunnen ook nog meespelen. Het beeld van de PS3 op VGA zal goed zijn met een converter ook. Dat je die bij de Xbox niet nodig hebt betekent niet dat de Xbox fijner is of beter qua games.

Even de releaselijsten induiken en de archieven leert meestal het beste wat je het meest ligt. Daarnaast kun je in verschillende winkels wel even een controller vastpakken om te kijken wat het fijnst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:45

FeaR

In GoT we trust

chrisboers schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:20:
[...]Ik ben erg benieuwd hiernaar, maar ga wel eerst de reviews afwachten.

De beste serie ooit? Dat valt wel tegen. Ze hebben een tijdje flink lopen melken, gewerkt met sterk verouderde graphics, en de clipping problemen nooit ECHT goed op weten te lossen. Lara een paar nieuwe moves geven betekent nog niet een geweldig spel..

Maar, de focus op adventure/puzzle ipv actie ben ik erg voor, dus deze houden we in de gaten.
De eerste previews zijn erg lovend, omdat de game qua stijl erg doet denken aan de eerste delen.
Ook zijn de previews positief over het nieuwe combat systeem (je kan nu ook trappen). Persoonlijk hoeft het laatste van mij niet, want ik heb nog steeds het meeste plezier beleeft aan Tomb Raider II en daar kon je niet eens bukken of meer van die nieuwe moves.

Toegegeven dat Tomb Raider vanaf deel 5 echt zwaar achteruit ging.
Tomb Raider Legend was wel weer beter en meer richting roots, dus hopen dat ze die trend voortzetten en zo dus weer een topper neer kunnen zetten.
CSB schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:29:
Dus even jullie mening: Hoe zal ik mijn PS3 aan mijn versterkertje aansluiten?

Hier de specs van mijn versterker: Link
Ik zou gewoon alles met HDMI aansluiten.
Dus PS3  <HDMI>  Versterker HDMI 1 in  Versterker HDMI 1 uit  <HDMI>  TV

Nadeel is wel dat je dan altijd je versterker aan hebt moeten staan omdat anders zowel het beeld als het geluid niet overgebracht wordt. Je kan je versterker dan wel op volume 0 zetten als je beeld en geluid over je tv wilt, maar dan verbruik je dus wel stroom.

Je kan ook voor de optische ingang van je versterker gaan in combinatie met de optische uitgang van de PS3. Krijg je ook gewoon digitale signalen als Dolby Digital en DTS.
[...]ja, maar het beste kan je dan zo'n kabel online ergens bestellen . want dan ben je stukken goedkoper uit dan als je hem in de winkel koopt

Dan heb je in het eerste geval (van €69,95) wel iets in de trand van een MonsterCable of een ander overpriced
A-merk. Als je een goede kabel gaat halen bij de MediaMarkt ofzo ben je rond de €35,- kwijt. Is altijd nog duurder dan via de webshop, maar het is dus niet perse een kabel van €70,- als je deze in de winkel koopt.
kbloem schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:10:
[...]Als bezitter van beide consoles kan ik je aanraden dat ABSOLUUT NIET te doen :)
Zie quote hieronder:
[...]De Xbox heeft zijn beste tijd gehad denk ik, als je vergelijkt hoeveel topgames er voor de Xbox360 aangekondigd zijn en voor de PS3, dan is de conclusie makkelijk. Sony heeft ook gewoon veel meer first party developers.
De XBox 360 heeft echt zijn beste tijd nog niet gehad. Games als Gears of War 2 zijn nog vol op in ontwikkeling. Het is waar dat de Xbox 360 rond 2010 weer vervangen zal worden door een nieuwe versie. Maar dat is nog wel erg ver weg om nu al te zeggen dat de Xbox 360 dood is.

En Microsoft heeft 50 miljoen dollar gegeven om twee episodes van GTA 4 exclusief naar de Xbox te krijgen. Sony mag dan meer First-party-developers hebben, Microsoft heeft ziek veel geld over om games in te kopen.

Desondanks geef ik wel toe dat een console kopen op basis van een aansluiting wel heer erg krom is. Kijk gewoon naar de games die je wilt gaan spelen en bazeer je keuze daar op. Ik heb hier een PS3 en een Xbox Elite staan. Puur omdat op beide consoles games uitkomen die ik wil hebben :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
FeaR1986 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:38:
[...]

De eerste previews zijn erg lovend, omdat de game qua stijl erg doet denken aan de eerste delen.
Ook zijn de previews positief over het nieuwe combat systeem (je kan nu ook trappen). Persoonlijk hoeft het laatste van mij niet, want ik heb nog steeds het meeste plezier beleeft aan Tomb Raider II en daar kon je niet eens bukken of meer van die nieuwe moves.

Toegegeven dat Tomb Raider vanaf deel 5 echt zwaar achteruit ging.
Tomb Raider Legend was wel weer beter en meer richting roots, dus hopen dat ze die trend voortzetten en zo dus weer een topper neer kunnen zetten.

[...]

Ik zou gewoon alles met HDMI aansluiten.
Dus PS3  <HDMI>  Versterker HDMI 1 in  Versterker HDMI 1 uit  <HDMI>  TV

Nadeel is wel dat je dan altijd je versterker aan hebt moeten staan omdat anders zowel het beeld als het geluid niet overgebracht wordt. Je kan je versterker dan wel op volume 0 zetten als je beeld en geluid over je tv wilt, maar dan verbruik je dus wel stroom.

Je kan ook voor de optische ingang van je versterker gaan in combinatie met de optische uitgang van de PS3. Krijg je ook gewoon digitale signalen als Dolby Digital en DTS.

[...]

Dan heb je in het eerste geval (van €69,95) wel iets in de trand van een MonsterCable of een ander overpriced
A-merk. Als je een goede kabel gaat halen bij de MediaMarkt ofzo ben je rond de €35,- kwijt. Is altijd nog duurder dan via de webshop, maar het is dus niet perse een kabel van €70,- als je deze in de winkel koopt.

[...]

Zie quote hieronder:

[...]

De XBox 360 heeft echt zijn beste tijd nog niet gehad. Games als Gears of War 2 zijn nog vol op in ontwikkeling. Het is waar dat de Xbox 360 rond 2010 weer vervangen zal worden door een nieuwe versie. Maar dat is nog wel erg ver weg om nu al te zeggen dat de Xbox 360 dood is.

En Microsoft heeft 50 miljoen dollar gegeven om twee episodes van GTA 4 exclusief naar de Xbox te krijgen. Sony mag dan meer First-party-developers hebben, Microsoft heeft ziek veel geld over om games in te kopen.

Desondanks geef ik wel toe dat een console kopen op basis van een aansluiting wel heer erg krom is. Kijk gewoon naar de games die je wilt gaan spelen en bazeer je keuze daar op. Ik heb hier een PS3 en een Xbox Elite staan. Puur omdat op beide consoles games uitkomen die ik wil hebben :)
I Rest my case :)

Ik geef alleen mijn voorkeur aan de PS3 omdat ik me dusdanig irriteer aan de herrie van de 360. Verder is het een super console. Moet wel zeggen dat je met Uncharted, R&C toch al duidelijk begint te zien wat de PS3 in zn mars heeft. Daarnaast hebben we natuurlijk ook nog het voordeel van Blu-Ray.

Maar de HDMI oplossing van hierboven lijkt me inderdaad logisch. Dus ik zou zeggen, haal die PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

[...]

Ik koop een console waar ik de mooiste ervaring mee kan hebben. Aangezien ik geen zin heb in 20 converters en kastjes te kopen voor tientallen euro's, maar gewoon een plug en play solution wil, zal ik voor de Xbox gaan omdat ik dan op 720p kan spelen ipv brakke resoluties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Nou, dan maar heel snel naar het X-Box forummmmmmmm.... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Windkracht13 op 10-04-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

kbloem schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:52:
[...]I Rest my case :)

Ik geef alleen mijn voorkeur aan de PS3 omdat ik me dusdanig irriteer aan de herrie van de 360. Verder is het een super console. Moet wel zeggen dat je met Uncharted, R&C toch al duidelijk begint te zien wat de PS3 in zn mars heeft. Daarnaast hebben we natuurlijk ook nog het voordeel van Blu-Ray.

Maar de HDMI oplossing van hierboven lijkt me inderdaad logisch. Dus ik zou zeggen, haal die PS3 :)
De herrie was inderdaad een van de redenen, waarom ik vroegah niet zo veel op mijn XBox Premium speelde. Maar toen die Xbox 360 verkocht voor €250,- en een XBox Elite aangeschaft voor €350,-. Dus ik had voor €100,- meer een 120GB harde schijf (die los al €150 kost), een HDMI aansluiting, een Falcon-editie en een zwarte kleur console. Dus dat kon al niet echt een miskoop zijn. Maar toen bleek dat ik ook nog eens de nieuwste en stilste disc-drive had was het feest compleet. Je hoort de console nog wel, maar het is nu zo weinig dat je er zelfs een dvd op kan kijken :)

En om het toch ontopic over de PS3 te houden:
PS1 en PS2 had ik hier altijd al in huis staan, dus toen de PS3 aangekondigd werd was het voor mij al zeker dat die console hier zou komen. De adviesprijs schrok me zelfs niet af, want ik wilde dat ding! De 23e maart dus meteen aangeschaft en nog steeds geen spijt gehad. Oke nu is er een iets stillere en zuinigere versie, maar daar lig ik niet wakker van.

Games als Gears of War 2, Halo en dergelijke vind ik ook leuk, dus daarvoor heb ik de XBox 360. Multi console games speel ik meestal op de PS3. Assassin's Creed en The Darkness heb ik voor de PS3 en ook GTA 4 staat in pre-order voor de Sony console :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
FeaR1986 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:05:
[...]

De herrie was inderdaad een van de redenen, waarom ik vroegah niet zo veel op mijn XBox Premium speelde. Maar toen die Xbox 360 verkocht voor €250,- en een XBox Elite aangeschaft voor €350,-. Dus ik had voor €100,- meer een 120GB harde schijf (die los al €150 kost), een HDMI aansluiting, een Falcon-editie en een zwarte kleur console. Dus dat kon al niet echt een miskoop zijn. Maar toen bleek dat ik ook nog eens de nieuwste en stilste disc-drive had was het feest compleet. Je hoort de console nog wel, maar het is nu zo weinig dat je er zelfs een dvd op kan kijken :)

En om het toch ontopic over de PS3 te houden:
PS1 en PS2 had ik hier altijd al in huis staan, dus toen de PS3 aangekondigd werd was het voor mij al zeker dat die console hier zou komen. De adviesprijs schrok me zelfs niet af, want ik wilde dat ding! De 23e maart dus meteen aangeschaft en nog steeds geen spijt gehad. Oke nu is er een iets stillere en zuinigere versie, maar daar lig ik niet wakker van.

Games als Gears of War 2, Halo en dergelijke vind ik ook leuk, dus daarvoor heb ik de XBox 360. Multi console games speel ik meestal op de PS3. Assassin's Creed en The Darkness heb ik voor de PS3 en ook GTA 4 staat in pre-order voor de Sony console :)
Ik heb er ook aan zitten denken een elite te halen. Alleen al voor de herrie.... Ik heb Dynamat aan de binnenkant geplakt en uiteindelijk zelfs onderstaande drastische maatregel getroffen.

Afbeeldingslocatie: http://i259.photobucket.com/albums/hh308/kbloem/IMG_57451.jpg.

Ik vind het te belachelijk voor woorden dat dit soort maatregelen nodig zijn voor een stille console en ipv Pro 360 ben ik Pro PS3 geworden. Lijkt offtopic, ik weet het, maar op deze manier maken we toch ook weer PS3 reclame 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik zit ook te dubben om voor een ps3 te gaan of een 360...

Tot neig ik meer naar de ps3 toe vanwege het simpelefeit:
- Blue ray (zonder dat je daar later iets extra's voor hoeft aan te schaffen)
- Ik heb de xbox gehad...van de ene op de andere dag waren er ineens geen games meer te verkijgen...dan voel je je echt genaaid...
- divx/mp3 speler aansluiten en dvd's spelen..(kan op xbox360 misschien ook wel...

Ik ben niet iemand die zo snel overstapt op een andere/nieuwe console..dus ik wil nog een tijdje 'oudere' games kunnen spelen...zoals er nu nog games voor de ps2 uitkomen...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Wii4all schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:16:

- Ik heb de xbox gehad...van de ene op de andere dag waren er ineens geen games meer te verkijgen...dan voel je je echt genaaid...
- divx/mp3 speler aansluiten en dvd's spelen..(kan op xbox360 misschien ook wel...

Ik ben niet iemand die zo snel overstapt op een andere/nieuwe console..dus ik wil nog een tijdje 'oudere' games kunnen spelen...zoals er nu nog games voor de ps2 uitkomen...
Microsoft en Nintendo hebben inderdaad hun oude consoles best laten vallen door er helemaal geen games meer voor te maken.
Sony brengt nog wel PS2 games uit. Probleem ik alleen dat die PS2 games niet te spelen zijn op de nieuwe versies van de PlayStation 3. Wil je PS2 spellen spelen zul je toch op zoek moeten naar een PS3 60GB (met backwards-compatability) en die zijn best wel zeldzaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 21:10
Prijzen en bestellingen horen niet in dit topic thuis.

[ Voor 82% gewijzigd door TheZeroorez op 10-04-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58

Als ik nog geen next gen console in huis zou hebben, zou ik voor de PS3 gaan omdat je veel meer waar voor je geld krijgt. Blu-Ray is werkelijk bijzonder fraai op een Full HD-scherm, alleen dat al maakt de meerprijs tov de 360 meer dan goed. Daarboven op vind ik de multimediafunctionaliteiten mooier, WiFi is een gratis extra, online gaming is gratis, de internet browser is handig, de hardware is minder functioneel beperkt omdat Sony probeert niet aan elke scheet te verdienen zoals MS, het apparaat is veel stiller, etc. Dat gezegd hebbende ben ik wel heel tevreden met mijn 360, er zijn een groot aantal prima games op te krijgen en ik speel er nog steeds zeer regelmatig op, maar hij is het afgelopen jaar wel naar plaats twee verwezen door de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
[mbr]Prijzen en bestellingen horen niet thuis in dit topic.[mbr]

[ Voor 86% gewijzigd door TheZeroorez op 10-04-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
Zie boven.

[ Voor 97% gewijzigd door TheZeroorez op 10-04-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ja, maar het beste kan je dan zo'n kabel online ergens bestellen . want dan ben je stukken goedkoper uit dan als je hem in de winkel koopt

HDMI > DVI 10 meter 15 euro (ebay, binnen 4 dagen binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou geweldig zijn,. Hoef ik dan misschien toch niet een Bluerayspeler te kopen die de nieuwste formaten wel ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik voelde me ook wel genaaid door microsoft dat ze de oude X doos hebben laten vallen. Was nergens meer een spel te kopen. Ik ben toen maar tweede hands gaan kopen via internet.
En de over stap gemaakt voor Sony :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dat vind ik zelf een van de grote minpunten.
Tig mensen hebben nog een oude xbox maar er komt niets meer voor uit derhalve verkopen ook veel winkels geen oude xbox spullen meer.

Voor de PS2 komen nog gewoon erg veel games uit welke ook regelmatig in de console charts staan omdat er gewoon nog miljoenen van verkocht worden (die nieuwe ps2 games).

Ik heb een PS3 en een maat van me heeft een ps2 en ik speel nog regelmatig bij hem op de PS2.
Grafisch niet zo mooi als de PS3 maar bij veel games hoeft dit ook niet en ik vind als je zijn leeftijd bekijkt dat de PS2 best een mooi plaatje tevoorschijn tovert.

Ik hoop dat de PS3 net zo word als de PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:58
Zie iets boven hier.

[ Voor 93% gewijzigd door TheZeroorez op 10-04-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 20:12

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Nog voor de zekerheid: Als je een HDMI of DVI aansluiting hebt dan kan je direct je PS3 aansluiten. Alleen met een echte VGA (DSUB) connector heb je een convertor kabel of kastje nodig.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Creepy schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:28:
[...]

Nog voor de zekerheid: Als je een HDMI of DVI aansluiting hebt dan kan je direct je PS3 aansluiten. Alleen met een echte VGA (DSUB) connector heb je een convertor kabel of kastje nodig.
Ik snap :) Het punt is bij namelijk: de TV waar ik het op wil aansluiten is een ietwat goedkopere LCD TV met vga ingang waar ik met de X360 dus op 720p kan spelen. Dit gaat dus niet zo makkelijk met de PS3 begrijp ik, er is iig niet een officiele sony kabel die je in de PS3 plugt en dan in de vga ingang van mijn TV zoals dat bij de 360 wel kan.

Ik ga nog wel even verder op onderzoek uit vanavond als ik thuis ben en open internet heb om te kijken of het erg lastig is, of de kabels duur zijn, en of ze hier in NL te verkrijgen zijn.

Het punt is; ik weet hoe erg het kwaliteit verschil in beeld is tussen 720p en gewoon via scart aansluiten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Laatst online: 04-08 10:22
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:53:
[...]

Dat zou geweldig zijn,. Hoef ik dan misschien toch niet een Bluerayspeler te spelen die de nieuwste formaten wel ondersteund.
Van dezelfde site:
Sony Japan further indicated that the new PlayStation Store will be coming in at the same time as the PlayStation 3's firmware 2.3 update.
Mogelijk met "Portable Copy function"! De PS3 <-> PSP connectie wordt steeds mooier! Blu-ray op je PSP! *O* _/-\o_

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Scrummie schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:38:
[...]

Ik snap :) Het punt is bij namelijk: de TV waar ik het op wil aansluiten is een ietwat goedkopere LCD TV met vga ingang waar ik met de X360 dus op 720p kan spelen. Dit gaat dus niet zo makkelijk met de PS3 begrijp ik, er is iig niet een officiele sony kabel die je in de PS3 plugt en dan in de vga ingang van mijn TV zoals dat bij de 360 wel kan.

Ik ga nog wel even verder op onderzoek uit vanavond als ik thuis ben en open internet heb om te kijken of het erg lastig is, of de kabels duur zijn, en of ze hier in NL te verkrijgen zijn.

Het punt is; ik weet hoe erg het kwaliteit verschil in beeld is tussen 720p en gewoon via scart aansluiten :(
Het ligt aan je LCD TV of die component over VGA doet. Dan is een simpele conversiekabel voldoende. Veel beamers hebben deze mogelijkheid van aansluiten. Als dat niet zo is krijg je waarschijnlijk groen beeld (als je al beeld krijgt). Dus check even de mogelijkheden van je TV en als het niet kan lijkt het mij logisch dat je voor de 360 gaat.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:04

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vraagje over het reserveren van een game... ik denk er over om GTA4 te reserveren... maar hoe werkt dat, heb je garantie dat het spel op de dag van release verstuurd wordt? of is er een dikke kans dat ze snel door hun voorraad heen zijn en ik 2-3 weken op het spel moet wachten? zou daar nog verschil tussen zitten bij de verschillende aanbieders? bij play.com heb je GTA4 voor 50 euro (mits geen importheffing) en bij dimplus.nl voor 60,- of zal ik gewoon wachten tot 29 April en op en neer de MM rijden en hopen dat ze er genoeg hebben en dat de prisj niet ver boven de 60,- ligt.

Waar hebben jullie GTA4 gereserveerd?

[ Voor 13% gewijzigd door Chaoss op 10-04-2008 14:52 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonV
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb GTA IV bij Dynabyte gereserveerd voor EUR 57,99. Ik ga ervan uit dat ik hem dan de 29e in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
Maak voortaan gewoon een TR en laat dit werk aan de mods over ;)

[ Voor 87% gewijzigd door TheZeroorez op 10-04-2008 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-11-2020

JRM

Ik zit te denken om een ps3 te kopen, maar zou deze dus willen aansluiten op een crt monitor(samsung 17 inch 797mb). De start post behandeld alleen lcd monitoren, dus waarschijnlijk kan het niet? Is er anders misschien een optie om de HDMI via mn videokaart op het scherm te krijgen? Bedankt voor de replies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Nico111 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:53:
Ik voelde me ook wel genaaid door microsoft dat ze de oude X doos hebben laten vallen. Was nergens meer een spel te kopen. Ik ben toen maar tweede hands gaan kopen via internet.
En de over stap gemaakt voor Sony :P
Xbox1 vocht gewoon een verloren zaak tegen de PS2, elk ander bedrijf had dezelfde beslissing gemaakt. Uithuilen en opnieuw beginnen is dan het enige wat je kan doen. Nintendo heeft hetzelfde moeten doen met hun Gamecube (die overigens in verhouding veel beter was dan de Wii imo). Verder zijn het de developers die stopten met ontwikkelen. Als de PS3 (dankzij de merknaam) niet op tijd op stoom was gekomen zou het ook in een neergaande spiraal terecht zijn gekomen en was het ook snel afgelopen.

btw zijn er al veel mensen de PixelJunk Monsters hebben uitgespeeld (zonder FAQ)? Ik zit nu bij de medium levels en het is al ontzettend moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

sysiwan schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:01:
Waarschuwing:
Dit topic is niet voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.
doe niet zo bekrompen :? hij geeft een antwoord op mijn vraag... kzit me gewoon af te vragen hoe snel de elvering gaat bij dit soort dingen... kheb nog nooit een spel gereserveerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JRM schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:03:
Ik zit te denken om een ps3 te kopen, maar zou deze dus willen aansluiten op een crt monitor(samsung 17 inch 797mb). De start post behandeld alleen lcd monitoren, dus waarschijnlijk kan het niet? Is er anders misschien een optie om de HDMI via mn videokaart op het scherm te krijgen? Bedankt voor de replies.
Jezus, dit is echt niet lezen he?
Gaat er net over, weet je wel dat gesprek over dsub aansluitingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntonV schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:55:
Ik heb GTA IV bij Dynabyte gereserveerd voor EUR 57,99. Ik ga ervan uit dat ik hem dan de 29e in huis heb.
Kijk anders ff bij wehkamp, die hebben tot de 13e een actie. GTA4 pre-order is dan 52E.

(al het andere is ook in de bonus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firmware (v.2.30) Details and Store Walkthrough

http://blog.us.playstatio...ls-and-store-walkthrough/

Inclusief filmpje met demonstratie van de nieuwe Store. Op (sommige?) items zit nu ook een video preview, wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerst
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:07
Chaoss schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:22:
[...]

doe niet zo bekrompen :? hij geeft een antwoord op mijn vraag... kzit me gewoon af te vragen hoe snel de elvering gaat bij dit soort dingen... kheb nog nooit een spel gereserveerd :+
Reserveren, de naam zegt het al. In principe zou het zo moeten zijn dat er een exemplaar aan jou wordt toegekend zodat je het op de dag van release (of de dag daarop) in huis hebt. Omdat er gereserveerd wordt weet de verkoper hoeveel exemplaren hij in ieder geval moet leveren, daar kan hij dus rekening mee houden bij het inkopen van z'n voorraad.

Bol.com zegt dat je GTA4 op de dag van release in huis hebt als je 'm reserveert, dus misschien moet je daar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Heerst schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:50:
[...]

Reserveren, de naam zegt het al. In principe zou het zo moeten zijn dat er een exemplaar aan jou wordt toegekend zodat je het op de dag van release (of de dag daarop) in huis hebt. Omdat er gereserveerd wordt weet de verkoper hoeveel exemplaren hij in ieder geval moet leveren, daar kan hij dus rekening mee houden bij het inkopen van z'n voorraad.

Bol.com zegt dat je GTA4 op de dag van release in huis hebt als je 'm reserveert, dus misschien moet je daar eens kijken.
Bij de pre-orders die ik tot nu toe bij Dynabyte heb gedaan, kreeg ik ze zelfs een dag vantevoren.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:05
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:41:

Inclusief filmpje met demonstratie van de nieuwe Store. Op (sommige?) items zit nu ook een video preview, wel handig.
ziet er leuk uit! Ik hoop alleen dat de NL store wat vaker word geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 09:44
Zojuist gelezen op het officiele US blog dat firmware update 2.3 naast de nieuwe PSstore ook DTS-HD en DTS-High Resolution Audio support gaat geven voor de PS3!

Lees hier meer http://blog.us.playstatio...ls-and-store-walkthrough/

Sony _/-\o_

Edit: was iets te laat met het nieuws :X

[ Voor 7% gewijzigd door recca op 10-04-2008 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015

En DTS-HD Master Audio support!

"I have more good news to report today – the system software update will also add DTS-HD Master Audio output for Blu-ray videos, which means the high-definition visuals of Blu-ray will now be matched with the highest quality audio for the ultimate movie-watching experience on PS3."

[ Voor 26% gewijzigd door tex5 op 10-04-2008 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
Is het nu eigenlijk nog nodig om een reciever aan te schaffen die DTS-HD kan decoden naast de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
recca schreef op donderdag 10 april 2008 @ 16:15:
Zojuist gelezen op het officiele US blog dat firmware update 2.3 naast de nieuwe PSstore ook DTS-HD en DTS-High Resolution Audio support gaat geven voor de PS3!

Lees hier meer http://blog.us.playstatio...ls-and-store-walkthrough/

Sony _/-\o_
Ik denk dat er nu op alle HT-forums wereldwijd feest gevierd wordt. Dit is een feature waar HT-fans anderhalf jaar op gewacht hebben. Mooi dat Sony dat eindelijk geregeld heeft. Daarmee is de PS3 meteen weer de beste, meest complete Blu-Ray-speler die er is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
ymmv schreef op donderdag 10 april 2008 @ 16:19:
[...]

Ik denk dat er nu op alle HT-forums wereldwijd feest gevierd wordt. Dit is een feature waar HT-fans anderhalf jaar op gewacht hebben. Mooi dat Sony dat eindelijk geregeld heeft. Daarmee is de PS3 meteen weer de beste, meest complete Blu-Ray-speler die er is. :P
Inderdaad, dit zal ook wel in de verkoop te zien zijn volgende week als het nieuws verspreid is. Na dit soort updates voel ik me altijd weer eventjes trots op mijn PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Laatst online: 04-08 10:22
Nou ik zit eigenlijk meer op WMP10 audio support te wachten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Inderdaad! Wil ook wel 's die wmvhd's kunnen afspelen zonder brak stereo geluid :(

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
recca schreef op donderdag 10 april 2008 @ 16:19:
Is het nu eigenlijk nog nodig om een reciever aan te schaffen die DTS-HD kan decoden naast de PS3?
Ja, want de PS3 die kon geen DTS-HD uitsturen over HDMI. Na de firmware update dus wel en daarom heb je juist een receiver nodit die DTS-HD kan decoderen om de verschillende kanalen goed aan te sturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
m4yall schreef op donderdag 10 april 2008 @ 16:31:
[...]

Ja, want de PS3 die kon geen DTS-HD uitsturen over HDMI. Na de firmware update dus wel en daarom heb je juist een receiver nodit die DTS-HD kan decoderen om de verschillende kanalen goed aan te sturen. :)
Nee, dus. Het is niet bekend of de PS3 DTS-HD als bitstream naar een versterker gaat sturen (waarbij de versterker dit signaal dan decodeert). We weten nu wel dat de PS3 DTS-HD zelf kan decoderen. In dat geval stuurt hij net als bij Dolby TrueHD de ongecomprimeerde audio als LPCM naar je versterker. Je versterker hoeft dan niet zelf DTS-HD te decoderen, maar moet natuurlijk wel met LPCM overweg kunnen. Dat laatste wordt gelukkig al veel langer ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Brad Pitt schreef op donderdag 10 april 2008 @ 16:26:
Inderdaad! Wil ook wel 's die wmvhd's kunnen afspelen zonder brak stereo geluid :(
En dan hoef ik het ook niet telkens om te zetten naar stereo, wat een @#$*&# klus was dat. Heb het voor de gehele earth serie moeten doen :(

Als die update erbij zit, ben ik ze heeeeel erg dankbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Tweak15KW schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:13:
[...]
Als die update erbij zit, ben ik ze heeeeel erg dankbaar
Ik denk dat het wel even kan duren voordat er een Microsoft standaard zomaar even ondersteund gaat worden though ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op donderdag 10 april 2008 @ 16:19:
[...]

Wat is HT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Niet helemaal ontopic maar als game en film liefhebber toch even de moeite waard om te lezen.

Nieuws | 10 april 2008 - Iedereen kent hem inmiddels wel. Uwe Boll, de man die van bijna elke game een film probeert te maken en dat helaas zonder al te veel succes. Films die onder zijn regie zijn uitgekomen zijn House of the Dead, Alone in the Dark en BloodRayne. Ook staan er nog een aantal nieuwe films in de planning waaronder; Postal, BloodRayne 2 en 3, Alone in the Dark 2 en natuurlijk mag Far Cry niet ontbreken.

Enkele dagen geleden vertelde de regisseur in een interview dat als er een petitie verscheen waarin hij gevraagd werd om te stoppen met filmen, en deze één miljoen keer ondertekend zal worden, hij dan ook daadwerkelijk zijn camera er bij neer zal leggen. Het lijkt er echter op dat Uwe Boll een beetje terug begint te krabbelen want hij heeft over deze petitie namelijk het volgende te zeggen:

http://www.youtube.com/watch?v=WWqCNmfJ1hY

KLIK HIER om de petitie te tekenen.

Bron: Gamingonly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Brad Pitt schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:36:
[...]

Ik denk dat het wel even kan duren voordat er een Microsoft standaard zomaar even ondersteund gaat worden though ;)
Waarom? De PS3 ondersteunt nu toch al WMV? De huidige ondersteuning moet enkel uitgebreid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik dénk dat zij liever niet teveel high definition/digital sound formaten willen ondersteunen die de Bluray verkoop kunnen ondermijnen. Daarom zijn MKV en WMVHD nog niet ondersteund. Nogmaals, dat denk ik. Dat zou ik zelf namelijk ook doen als ik Sony was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Home Theater ofwel thuisbioscoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
ymmv schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:13:
[...]

Nee, dus. Het is niet bekend of de PS3 DTS-HD als bitstream naar een versterker gaat sturen (waarbij de versterker dit signaal dan decodeert). We weten nu wel dat de PS3 DTS-HD zelf kan decoderen. In dat geval stuurt hij net als bij Dolby TrueHD de ongecomprimeerde audio als LPCM naar je versterker. Je versterker hoeft dan niet zelf DTS-HD te decoderen, maar moet natuurlijk wel met LPCM overweg kunnen. Dat laatste wordt gelukkig al veel langer ondersteund.
Dan heb ik het verkeerd gelezen, my bad.. LPCM kan inderdaad op veel meer versterkers dan DTS-HD versterkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
m4yall schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:06:
[...]

Dan heb ik het verkeerd gelezen, my bad.. LPCM kan inderdaad op veel meer versterkers dan DTS-HD versterkers.
LPCM wordt al vanaf HDMI 1.0 ondersteund, DTS-HD en Dolby True-HD als bitstream pas sinds HDMI 1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

kbloem schreef op donderdag 10 april 2008 @ 18:24:
Niet helemaal ontopic maar als game en film liefhebber toch even de moeite waard om te lezen.

Enkele dagen geleden vertelde de regisseur in een interview dat als er een petitie verscheen waarin hij gevraagd werd om te stoppen met filmen, en deze één miljoen keer ondertekend zal worden, hij dan ook daadwerkelijk zijn camera er bij neer zal leggen. Het lijkt er echter op dat Uwe Boll een beetje terug begint te krabbelen want hij heeft over deze petitie namelijk het volgende te zeggen:

http://www.youtube.com/watch?v=WWqCNmfJ1hY

KLIK HIER om de petitie te tekenen.

Bron: Gamingonly
Mmm mijn punt is gewoon dat als de consument dom genoeg is om de film te kijken dat hij het recht heeft er een film van te maken.

Mijn punt zijnde dat er genoeg andere zijn die ook slechte films van manga's en games maken! Maar okay Uwe Boll is wel het toppunt! Het probleem bij Uwe is gewoon dat hij tactloos is, dat hij denkt dat mensen alleen maar bloot en geweld willen (misschien in 1995!) En dat hij totaal niet om kan gaan met een camera of..wat dan ook!

Zijn muziek keuze is slecht! Oh ja onder een vecht scene zetten we wat..juist DEATHMETAL op 12! Zijn idee van hoe scenes aan elkaar moeten slaan ook nergens op! Er is altijd een totaal niets met het verhaal makende Sex Scene ergens in de film, het liefst 1 minuut nadat de zombies de twee helden opgesloten hebben in een klein kamertje! Oh tuurlijk hebben we sex als elk moment de zombies binnen kunnen vallen.

Uwe is een geval dat ze op film scholen moeten laten zien als hoe je iets niet moet doen! Hell Bloodrayne II: Deliberance (geschoten in canade) was een direct naar video release! Zijn tijd is over, ja hij maakt troep maar.. minder en minder gelooft men in hem en snel genoeg mag hij eens een film gaan schieten in het genre waar hij in hoort, de porno!

Hoe dan ook om het PS3 topic niet helemaal te vervuilen sluit ik het af met dat tuurlijk kan je het ondertekenen maar het is niet alsof het effect heeft.

Masticina Akicta

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Laatst online: 13-09 09:22
Emiel1984 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:39:
[...]

Moet je even je instellingen op dubbel scale zetten.;

DVD in de speler.
Druk op driehoekje
Druk op AV-instellingen (rij 2, 3e icoon van rechts)
Stel Upscale in op dubbel scale (of uit)
Ik heb hier 4 opties: 1. frame noise reduction 2. block noise reduction 3. mosquito noise reduction
4. dynamic range control
Upscale staat er bij mij niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
ymmv schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:13:
[...]

Dus je hoeft niet persé een reciever te hebben die DTS-HD ondersteunt, maar wel LPCM? En dit kan alleen via HDMI of ook via optical?

Ik zit nu namelijk al een tijd te zoeken voor een nieuwe HT set en wil een dezer dagen een reciever kopen, maar sinds het bericht over firmware update 2.30 ben ik gaan twijfelen wat ik nu moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 18:51:
[...]

Home Theater ofwel thuisbioscoop.
Heb ik:
stereo 4 x 200 watts rms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
recca schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:56:
[...]

Dus je hoeft niet persé een reciever te hebben die DTS-HD ondersteunt, maar wel LPCM? En dit kan alleen via HDMI of ook via optical?

Ik zit nu namelijk al een tijd te zoeken voor een nieuwe HT set en wil een dezer dagen een reciever kopen, maar sinds het bericht over firmware update 2.30 ben ik gaan twijfelen wat ik nu moet kopen.
Ja je hebt geen receiver nodig die DTS-HD of TrueHD kan afspelen. Je hebt enkel een receiver nodig die Linear PCM kan verwerken, en dat doet ie dus via een HDMI 1.0 ingang. Maar mocht je in de toekomst een andere blu-ray speler aan willen schaffen dan is een receiver met DTS-HD capaciteiten wel weer een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Ik zat eerst te twijfelen of ik GTA 4 wil ging kopen zag het niet zo zitten, maar ik las dat de hoofdpersoon Nico heet en dat verandert natuurlijk de zaak :)

[ Voor 7% gewijzigd door Nico111 op 10-04-2008 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

kbloem schreef op donderdag 10 april 2008 @ 18:24:
Ook staan er nog een aantal nieuwe films in de planning waaronder; Postal, BloodRayne 2 en 3, Alone in the Dark 2 en natuurlijk mag Far Cry niet ontbreken.
Die film over Postal lijkt me dan wel weer echt geweldig.
Mits natuurlijk alle game-features ook in de film zitten: voetballen met hoofden, het werpen van scharen en nog meer van die Postal-achtige dingen :P
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:11:
[...]Heb ik:
stereo 4 x 200 watts rms :P
Stereo met 4 x... :?
Is stereo niet altijd 2 x (stereo = 2) of zit ik nu te kort door de bocht?
Nico111 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:54:
Ik zat eerst te twijfelen of ik GTA 4 wil ging kopen zag het niet zo zitten, maar ik las dat de hoofdpersoon Nico heet en dat verandert natuurlijk de zaak :)
Gast... hoe kan je GTA 4 in hemelsnaam niet zien zitten? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 08:19
Hou het nuttig

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
Maar gaat de ps3 dan straks met de nieuwe firmware update DTS-HD en DTS-High Resolution Audio ook versturen via optische uitgang? Of heb je daar echt een HDMI ingangen voor nodig op je versterker.

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Vampy719 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:00:
Maar gaat de ps3 dan straks met de nieuwe firmware update DTS-HD en DTS-High Resolution Audio ook versturen via optische uitgang? Of heb je daar echt een HDMI ingangen voor nodig op je versterker.
De optische SPDIF-uitgang heeft bij lange na niet voldoende bandbreedte voor ongecomprimeerd 7-kanaalsgeluid met 24 bit 96Khz-kwaliteit. Dat kan alleen met HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 08:39
Nico111 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:54:
LOL, ik twijfel nog steeds.......maar ik denk dat ie uiteindelijk wel in onze collectie zal verschijnen. Eerst Euro2008 volgende week halen, mijn zoontje speelt de demo helemaal plat, tegen die tijd zal de bestelde DS3 ook wel binnen zijn........ en dan even een vader en zoon moment op onze 50'' plasma....... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
ymmv schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:03:
[...]

De optische SPDIF-uitgang heeft bij lange na niet voldoende bandbreedte voor ongecomprimeerd 7-kanaalsgeluid met 24 bit 96Khz-kwaliteit. Dat kan alleen met HDMI.
Damm, ben bang dat in combinatie het afspelen van BD met een PS3 en een Full HD scherm mijn Harman Kardon AVR 135 niet meer gaat voldoen :( Nu weten we weer waar voor we moeten gaan sparen.....

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gra IV : binnenkort (eerlijke?) reviews incl graphics, want is toch een beetje verdacht dat bij bv. haze de graphics zeer goed worden bevonden en bij gta niets gezegd mag worden?
En de multiplayer foto's zijn nou niet echt next gen! San Andreas multiplayer ziet er beter uit!!
Wel leuk water overigens :P
Ik wacht de 28e release amerika af en zie dan wel waar ik hem koop.
Liever tien euro duurder uit dan een miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:30:
gra IV : binnenkort (eerlijke?) reviews incl graphics, want is toch een beetje verdacht dat bij bv. haze de graphics zeer goed worden bevonden en bij gta niets gezegd mag worden?
En de multiplayer foto's zijn nou niet echt next gen! San Andreas multiplayer ziet er beter uit!!
Wel leuk water overigens :P
Ik wacht de 28e release amerika af en zie dan wel waar ik hem koop.
Liever tien euro duurder uit dan een miskoop.
Bij mij gaat het bij de GTA games om de gameplay. En die vind ik bij elke GTA nog super, mooie gfx is mooi meegenomen, maar een game met mooie gfx kan ook een slecht spel zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door E2TK op 10-04-2008 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

E2TK schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:02:
[...]

Bij mij gaat het bij de GTA games om de gameplay. En die vind ik bij elke GTA nog super, mooie gfx is mooi meegenomen, maar een game met mooie gfx kan ook een slecht spel zijn.
Aka Lair, okay een echte slechte game..mmm Transformers hoewel die zag er niet al te mooi uit. Nope Lair is toch wel het domme blondje tussen de PS3 games, grafisch gezien top maar voor de rest moet je niet teveel verwachten. In vergelijking daarmee is GTA de puisterige en pesterige buurjongen. Misschien niet de mooiste maar er gebeurt ten minste iets :) En je weet wanneer Slayer een nieuw album heeft ;)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb even naar mijn blurays gezien, 300 en reservoir dogs hebben al resp. Dolby truehd en dts-hd.
ben eens benieuwd naar het verschil in geluid, ga morgen een sony str-dg910 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 23:07
Kan DTS-Hd afgespeeld worden op een z-5500 want nu krijg ik het op me ps3 binnen als DTS met een 1,5mb's per seconde.
Wordt dat met die update anders of houd ik zeg maar die core nog ?
Want 1.5 mb's per seconde klonk voor mij al goed genoeg tegenover normale DTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Slash500 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:30:
Kan DTS-Hd afgespeeld worden op een z-5500 want nu krijg ik het op me ps3 binnen als DTS met een 1,5mb's per seconde.
Wordt dat met die update anders of houd ik zeg maar die core nog ?
Want 1.5 mb's per seconde klonk voor mij al goed genoeg tegenover normale DTS
DTS van 1.5 mb/s is normale DTS. Op een dvd staat DTS van 768 kb/s, dat is eigenlijk abnormaal dus. Maar de Z-5500 ondersteunt geen DTS HD, jij zult dus geen verschil horen.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

peppie71 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:51:
[...]
Ik heb hier 4 opties: 1. frame noise reduction 2. block noise reduction 3. mosquito noise reduction
4. dynamic range control
Upscale staat er bij mij niet bij
Ik heb er een paar meer. Parent control wellicht ?? Geen idee wat het allemaal blocked. Of een SD tv ipv van een lcd ? Mischien mis je de extra opties als je geen LCD hebt. En LCD scherm 1 is ook niet LCD scherm 2 dus .. Je mist iig de opties
- Upscale (uit, dubbel scale, normaal, volledig)
- Video-uit formaat (Automatisch, RGB, Y PB/Cb Pr/Cr
- RGB Full Range (Grijs gebied als de DVD speelt maar is volgens mij ook in te stellen bij beeldscherminstellingen in het menu van de ps3 zelf).

Ben dus nu maar wat aan het gokken. Al is een update gedaan van je firmware ??

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 23:07
hesr schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:35:
[...]

DTS van 1.5 mb/s is normale DTS. Op een dvd staat DTS van 768 kb/s, dat is eigenlijk abnormaal dus. Maar de Z-5500 ondersteunt geen DTS HD, jij zult dus geen verschil horen.
Zolang die maar de effecten blijf doen over de 5 speakers vind ik het goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:03:
Sony ontkent het maar de PS3 GTA4 bundel komt er natuurlijk wel!
Ik heb even een kiekje geschoten van de interne releaselijst die bij Bart Smit in Drachten gewoon aan het schap hangt.
Kijk en lees
[afbeelding]
Grappig, dat plaatje is de wereld al weer rond gegaan:

http://kotaku.com/378163/...-showing-gtaiv-ps3-bundle

http://www.videogaming247...ngly-likely-picture/3509/

enz.

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Laatst online: 06-05 09:58
En claimen dat hij het kiekje heeft geschoten :z

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Crawl NL schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:10:
[...]

LOL, ik twijfel nog steeds.......maar ik denk dat ie uiteindelijk wel in onze collectie zal verschijnen. Eerst Euro2008 volgende week halen, mijn zoontje speelt de demo helemaal plat, tegen die tijd zal de bestelde DS3 ook wel binnen zijn........ en dan even een vader en zoon moment op onze 50'' plasma....... :9
Playstation 3 brengt mensen dichter tot elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gisteren toch maar GTA4 gereserveerd bij Dynabyte... samen met Wii fit :+ zal me benieuwen wanneer ik het krijg,,, Wii fit komt iets eerder uit dan GTA4 dus dat moet wel lukken.

Gisteravond toch maar even mijn oude Logitech FF stuurtje opde PS aangelsoten, werkte perfect ondanks dattie al 6 jaar oud is... GT5:P is echt een STUK gemakkelijker met stuurtje... alleen de kabels van het stuurtje zijn te kort... kzat gisteravond op de salontafel om te kunnen racen :+

[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 11-04-2008 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:20:
[...]

ga morgen een sony str-dg910 halen.
Dat lijkt me wel een alleskunner voor 400 Euro. Is dit de ultimate Sony combination apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niks van de reacties dat het met stuurtje makkelijker is om gt5:p te spelen... welke instellingen hebben jullie gedaan?? en in welke klasse zitten jullie?? Als ik in de S-klasse rij met professionele instellingen voor het stuurtje, dan rij ik echt niet sneller dan met mn controller.. het wordt er wel leuker op maar zeker niet makkelijker... of ik wordt lunatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ik speelde op de standaard settings, oftewel het gemakkelijkst omdat ik voor het eerst race met een PS controller, nu met stuurtje denk ik er over om wat assists uit te zetten.

Of het ligt aan mijn 6 jaar oude stuurtje dat het zo goed werk :P maar de auto is echt veel beter bestuurbaar / controleerbaarder. en ik kan er veel sneller mee reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owwwwwww ja zet dan maar eens je TC uit je ABS uit en verander in je settings van standard naar professional. In het opties menu je stuurtje op simulatie zetten (als dat kan) en force feedback op max...

Dan is het niet meer zo makkelijk :D... Met mn controller reed ik nl ook met alles uit.. en wou graag met het stuurtje zo dicht mogelijk bij realiteit komen... ben er achter gekomen dat met deze instellingen TC toch echt wel een must is als je niet bijna elke bocht achterstevoren wil staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

jah ok maar dat is dus het verschil in instellingen en niet controller vs stuurtje. Als je de settings gelijk laat is een stuurtje veel beter te doen. Pak met die moeilijkere settings eens weer je controller... :P

[ Voor 17% gewijzigd door Chaoss op 11-04-2008 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat zeg ik dus net... met mn controller reed ik ook met alles uit en settings op professional... dan is met een controler (ja das mijn mening) makkelijker dan met het stuurtje.. reden: de force feedback.. ik heb het idee dat daarom de auto op een andere manier reageerd op het sturen dan met een simpele controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:07

CSB

:D

Ik heb het idee dat ik toch iets verkeerd doe dan... Ik kom de A-class niet eens door. Ik kom zelfs niet eens in de top 3, terwijl dit met B-class wel lukt. Wat zijn de beste instellingen voor het besturen van bijv. de Ferrari F430 i.c.m. een PS controller?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:17:
nee dat zeg ik dus net... met mn controller reed ik ook met alles uit en settings op professional... dan is met een controler (ja das mijn mening) makkelijker dan met het stuurtje.. reden: de force feedback.. ik heb het idee dat daarom de auto op een andere manier reageerd op het sturen dan met een simpele controller
nahja vreemd dan, kvon de forcefeedback al erg hoog staan... maar daardoor krijg ik juist wat meer gevoel bij het sturen. stuurt voor mij een stuk minder zwabberig.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 11-04-2008 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Ik ga morgen de Pack met GT 5 ophalen, moet ik dan ook apart een HDMI kabel kopen of zit deze er bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
We hebben hier een apart GT5p topic, zou het daar ff vragen.

Vraag: Zijn er hier mensen die LAIR hebben? Er komt binnenkort een gratis patch aan die wss het spel een stuk beter zal maken qua gameplay. Oa analoge besturing ipv sixaxis, vijanden worden duidelijker aangegeven en 2 nieuwe draken. Dan wordt het spel mss wel interessant aangezien de setting, fantasy, en draken mij wel aanstaat. Nu is het spel al te koop voor onder de €30, dus mss wel interessant. Dus wat zijn de bevindingen met LAIR tot nu toe?

http://www.gamed.nl/view/39485

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sysiwan schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:22:
[...]

Dat lijkt me wel een alleskunner voor 400 Euro. Is dit de ultimate Sony combination apparaat?
Hij heeft wel heel wat aansluitingen, en de reviews zijn ook wel redelijk positief. Kben benieuwd wat het verschil zal zijn tussen versie 2.20 en 2.30 qua geluid met deze receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
bramberk15 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:38:
We hebben hier een apart GT5p topic, zou het daar ff vragen.
Waarom? Ik ga een PS3 kopen waar toevallig GT5 bij zit.
Ik wil gewoon weten of er een HDMI kabel bij deze aanschaf zit.

:)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.