chrisboers schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:20:
[...]Ik ben erg benieuwd hiernaar, maar ga wel eerst de reviews afwachten.
De beste serie ooit? Dat valt wel tegen. Ze hebben een tijdje flink lopen melken, gewerkt met sterk verouderde graphics, en de clipping problemen nooit ECHT goed op weten te lossen. Lara een paar nieuwe moves geven betekent nog niet een geweldig spel..
Maar, de focus op adventure/puzzle ipv actie ben ik erg voor, dus deze houden we in de gaten.
De eerste previews zijn erg lovend, omdat de game qua stijl erg doet denken aan de eerste delen.
Ook zijn de previews positief over het nieuwe combat systeem (je kan nu ook trappen). Persoonlijk hoeft het laatste van mij niet, want ik heb nog steeds het meeste plezier beleeft aan Tomb Raider II en daar kon je niet eens bukken of meer van die nieuwe moves.
Toegegeven dat Tomb Raider vanaf deel 5 echt zwaar achteruit ging.
Tomb Raider Legend was wel weer beter en meer richting roots, dus hopen dat ze die trend voortzetten en zo dus weer een topper neer kunnen zetten.
Ik zou gewoon alles met HDMI aansluiten.
Dus PS3 <HDMI> Versterker HDMI 1 in Versterker HDMI 1 uit <HDMI> TV
Nadeel is wel dat je dan altijd je versterker aan hebt moeten staan omdat anders zowel het beeld als het geluid niet overgebracht wordt. Je kan je versterker dan wel op volume 0 zetten als je beeld en geluid over je tv wilt, maar dan verbruik je dus wel stroom.
Je kan ook voor de optische ingang van je versterker gaan in combinatie met de optische uitgang van de PS3. Krijg je ook gewoon digitale signalen als Dolby Digital en DTS.
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:01:
[...]ja, maar het beste kan je dan zo'n kabel online ergens bestellen . want dan ben je stukken goedkoper uit dan als je hem in de winkel koopt
noem een voorbeeld hdmi > HDMI (male pairs) 69,95 2,5 meter
HDMI > HDMI 3 meter 15 euro (in een webshop )
Dan heb je in het eerste geval (van €69,95) wel iets in de trand van een MonsterCable of een ander overpriced
A-merk. Als je een goede kabel gaat halen bij de MediaMarkt ofzo ben je rond de €35,- kwijt. Is altijd nog duurder dan via de webshop, maar het is dus niet perse een kabel van €70,- als je deze in de winkel koopt.
Zie quote hieronder:
hesr schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:18:
[...]De Xbox heeft zijn beste tijd gehad denk ik, als je vergelijkt hoeveel topgames er voor de Xbox360 aangekondigd zijn en voor de PS3, dan is de conclusie makkelijk. Sony heeft ook gewoon veel meer first party developers.
De XBox 360 heeft echt zijn beste tijd nog niet gehad. Games als Gears of War 2 zijn nog vol op in ontwikkeling. Het is waar dat de Xbox 360 rond 2010 weer vervangen zal worden door een nieuwe versie. Maar dat is nog wel erg ver weg om nu al te zeggen dat de Xbox 360 dood is.
En Microsoft heeft 50 miljoen dollar gegeven om twee episodes van GTA 4 exclusief naar de Xbox te krijgen. Sony mag dan meer First-party-developers hebben, Microsoft heeft ziek veel geld over om games in te kopen.
Desondanks geef ik wel toe dat een console kopen op basis van een aansluiting wel heer erg krom is. Kijk gewoon naar de games die je wilt gaan spelen en bazeer je keuze daar op. Ik heb hier een PS3 en een Xbox Elite staan. Puur omdat op beide consoles games uitkomen die ik wil hebben
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.