Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 75.233 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Volgens mij is er geen enkele Pack met HDMI kabel... dus die moet je er ff los bij kopen, hoeft uiteraard niet persee "de PS3 hdmi" kabel van Sony te zijn, elke HDMI kabel zal werken, maar die van Sony is ook niet erg duur. Bij de intertoys verkopen ze een HDMI kabel van 4 meter voor 15 euro ofzo... geen idee wat de kwaliteit is maar lijkt me wat dubieus.

[ Voor 32% gewijzigd door Chaoss op 11-04-2008 10:49 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Rekkie, die zit er helaas niet bij. Dit zul je los moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Bij een PS3 zit nooit een HDMI kabel bijgeleverd. Tenminste bij die van mij niet. Niet eens een componentkabel (die de concurrent er wel bij doet overigens)....Zeer slecht van SONY vind ik.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

tjah wat is slecht... als ze het dan goed willen doen moeten ze 3 kabels erbij leveren... zodat iedereen zijn PS3 op de voor hem/haar beste manier kan aansluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
P.E.No.1 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:49:
Bij een PS3 zit nooit een HDMI kabel bijgeleverd. Tenminste bij die van mij niet. Niet eens een componentkabel (die de concurrent er wel bij doet overigens)....Zeer slecht van SONY vind ik.
Agree.... mijn XBOX 360 had inderdaad wel in ieder geval een component.
Jammer, maar helaas, gemiste kans van Sony.

Niet dat dit mijn aanschaf gaat tegenhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:32:
Ik heb het idee dat ik toch iets verkeerd doe dan... Ik kom de A-class niet eens door. Ik kom zelfs niet eens in de top 3, terwijl dit met B-class wel lukt. Wat zijn de beste instellingen voor het besturen van bijv. de Ferrari F430 i.c.m. een PS controller?
antwoord staat in het gt5:p topic... wordt volgens mij niet echt gewaardeerd als dat hier wordt besproken. "klik"

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zat er geen HDMI kabel bij. Ik heb gewoon een goed afgeschermde HDMI kabel gekocht van ongeveer € 60 euro oid en het beeld is met een FullHD scherm uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
bramberk15 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:38:
We hebben hier een apart GT5p topic, zou het daar ff vragen.

Vraag: Zijn er hier mensen die LAIR hebben? Er komt binnenkort een gratis patch aan die wss het spel een stuk beter zal maken qua gameplay. Oa analoge besturing ipv sixaxis, vijanden worden duidelijker aangegeven en 2 nieuwe draken. Dan wordt het spel mss wel interessant aangezien de setting, fantasy, en draken mij wel aanstaat. Nu is het spel al te koop voor onder de €30, dus mss wel interessant. Dus wat zijn de bevindingen met LAIR tot nu toe?

http://www.gamed.nl/view/39485
Ik heb hem, maar kreeg hem tegelijk met Assassins Creed, Burnout Paradise en nog 4 spellen binnen. Heb er dus nog niet zo HEEL veel mee gespeeld. (voornamelijk de schuld van B:P) Ik vond de besturing eigenlijk best meevallen, maar die patch is zeker interessant.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn hdmi kabel er bij gekregen bij de MM (kocht er geen eens een ps3 maar een HD ready tv) is geen hoogstaande met 24 dubbele afscherming, maar gewoon het simpele kabeltje wat ze bij de MM durven te verkopen voor 20E (redelijk duur in vergelijking met online shops maar ok, daar zijn het online shops voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
bramberk15 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:38:
We hebben hier een apart GT5p topic, zou het daar ff vragen.

Vraag: Zijn er hier mensen die LAIR hebben? Er komt binnenkort een gratis patch aan die wss het spel een stuk beter zal maken qua gameplay. Oa analoge besturing ipv sixaxis, vijanden worden duidelijker aangegeven en 2 nieuwe draken. Dan wordt het spel mss wel interessant aangezien de setting, fantasy, en draken mij wel aanstaat. Nu is het spel al te koop voor onder de €30, dus mss wel interessant. Dus wat zijn de bevindingen met LAIR tot nu toe?

http://www.gamed.nl/view/39485
Ik heb het spel dus ook voor die 30 euro gehaald, mede omdat die patch er aan kwam. het ziet er mooi uit en ik dacht dat het met die besturing wel mee viel. tot ik op een gegeven moment ergens naar binnen moest vliegen, dat was de laatste keer dat ik het gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarteninski
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:56:
...goed afgeschermde HDMI kabel gekocht van ongeveer € 60 euro oid en het beeld is met een FullHD scherm uitstekend.
Offtopic: Zonde van je geld... was met een € 20 kabeltje net zo goed geweest ;)

Maar wel een beetje schraal van Sony idd, dat ze die er niet bij doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:08

EgoPro

Time is an illusion.

Kwam de eerste mobiele PS3 tegen:
http://www.engadget.com/2...ck-to-engadget-with-love/

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2008/04/ps3-laptop-pics-top.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door EgoPro op 11-04-2008 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
"mobiele" ps3 kan het beter zijn, hoeveel weegt dat ding wel niet?

Aangezien er nogal veel mensen hier zijn die ervaring hebben met YesAsia.com wilde ik even vragen of jullie weten waar hun pakketjes mee bezorgd worden in NL? TNT, DPD?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

best wel lelijk en lomp ding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Het nieuws over de DTS-HD ondersteuning staat op de frontpage!
nieuws: Nieuwe firmware geeft dts-hd-ondersteuning aan Playstation 3

Nu zijn ze eindelijk eens positief over de PS3, maar negatief over de Xbox 360 :P

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
hesr schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:52:
Het nieuws over de DTS-HD ondersteuning staat op de frontpage!
nieuws: Nieuwe firmware geeft dts-hd-ondersteuning aan Playstation 3

Nu zijn ze eindelijk eens positief over de PS3, maar negatief over de Xbox 360 :P
sja, ik snap alleen niet waarom firmware update 2.2 niet werd gepost op tweakers. Hierin is BluRay Live (profile 2.0) geimplementeerd. Er blijft een vage manier van nieuws berichten uitzoeken imo.

trouwens twee filmpjes over de nieuwe Warhawk expansion pack :
http://www.gametrailers.com/player/32708.html
http://www.gametrailers.com/player/32726.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:58
Frank J. schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:24:
[...]

sja, ik snap alleen niet waarom firmware update 2.2 niet werd gepost op tweakers. Hierin is BluRay Live (profile 2.0) geimplementeerd. Er blijft een vage manier van nieuws berichten uitzoeken imo.
meuk: Sony PlayStation 3 2.20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:56:
Bij mij zat er geen HDMI kabel bij. Ik heb gewoon een goed afgeschermde HDMI kabel gekocht van ongeveer € 60 euro oid en het beeld is met een FullHD scherm uitstekend.
zonde van je geld!

hdmi is een digitaal signaal, dus je hebt OF beeld, OF niet. Digitale communicatie onderdrukt juist ruis, zodat je met een goedkope kabel precies hetzelfde bereikt als met een duurdere kabel.

een duurdere analoge kabel is wel beter dan een goedkope analoge.

maar dat verhaal is al zo vaak verteld, mensen blijven eigenwijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
En meteen nog maar een PS3 bericht op de frontpage. Gaat goed vandaag!
nieuws: Sony bundelt Playstation 3 met GTA IV

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ander vraagje:
Op de playstation 3 kan je gewone dvd's afspelen.

Wat doe je als je een dvd wilt kijken? Heb je daar een aparte remote voor, of gebruik je de playstation controller...of ben ik nu iets heel gek aan het vragen?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonV
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Het kan wel met de originele controller, maar met de (apart verkrijgbare) remote gaat het wel wat handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
En bericht nummer drie:
nieuws: Metal Gear Online-bèta vanaf 17 april in Europa
MGS beta in de PSNstore op 17 april! Dat wordt een mooie heropening!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:39:
[...]
Het was de ena goedkoopste kabel in de winkel. Wat ik er niet bij had verteld was dat er ook kabels waren van € 200. Ook een digitaal signaal kan worden gestoord, daarom zijn er oa ook verschillende kabels voor ethernet met andere afscherming, dus heb ik toch gekozen voor een iets betere afscherming als het geheel tussen de adapters en andere kabels hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:56:
[...]

Het was de ena goedkoopste kabel in de winkel. Wat ik er niet bij had verteld was dat er ook kabels waren van € 200. Ook een digitaal signaal kan worden gestoord, daarom zijn er oa ook verschillende kabels voor ethernet met andere afscherming, dus heb ik toch gekozen voor een iets betere afscherming als het geheel tussen de adapters en andere kabels hangt.
Ja probeer het maar voor jezelf goed te praten :+
Toch minstens 50 euro teveel betaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:08

EgoPro

Time is an illusion.

mmz zullen we die discussie niet weer aangaan ik kies er voor om een dubbelafgeschermde gold plated hdmi kabel te gebruiken, ter voorkoming van invloeden door digitale jitter en dergelijke en omdat ik het leuk vind.
Een grote groep andere mensen zullen zeggen dat het allemaal niet uitmaakt ik denk dat we je voorkeur in het midden moeten laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Hebben jullie trouwens nog iets gehoord over de games Metro 2033 The Last Refuge en City of Metronome? Ik las ergens dat Metro 2033 het vierde kwartaal van dit jaar uit zou komen, maar dat bericht was al twee jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin gaat morgen naar Amerika dus wil haar even wat goedkope games laten kopen.
Nu wil ik alleen even zekerheid over de issues met US games als je ze hier speelt.
kan iemand mijn volgende gedachtes bevestigen of ontkennen;
- klopt het dat een van de twee problemen is dat wanneer er een patch wordt gereleased je de US versie moet downloaden (omdat je een usa versie hebt) en je vervolgens niet kan multiplayeren met mensen uit Europa totdat zij ook dezelfde patch geinstalleerd hebben? Maar dan dus wel multiplayer met mensen uit de US en wereldwijd indien de patch overal is uitgespeeld?
- klopt het dat het tweede probleem is dat je geen addons uit de PS Store kan kopen? Aangezien EUR addons niet werken op je US game? Of valt hier omheen te werken door een US account aan te maken met een US creditcard en dan in de US Store de addons te kopen?

Zit te denken aan de volgende spellen;
Guitar Hero III (53 euro)
Skate (30 euro)
Rainbow Six Las Vegas II (28 euro)
Lego Star Wars (25 euro)
UT III (25 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal! Ik heb een klein vraagje over de nieuwe 2.30 firmware.
Ik lees dus dat nu dts hd wordt ondersteund. Maar...

Hoe sluit je dan eigenlijk je ps3 aan op je tv en tegelijk op je reciever via HDMI??
Dat begrijp ik niet echt... moet je gaan doorlussen ofzo?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:28
@Merijn128

Een game als Skate is niet interessant om vanuit de US te halen. Ik heb deze zelf voor €20 bij Bart Smit gehaald. Was weliswaar een actie, maar nu is de game ook voor €30 te halen. Check dit eens, staan alle laagste prijzen van PS3 games (non-import)

http://www.budgetgaming.nl/games/1/console-ps3.html

@viper25

Wat je doet is je ps3 via hdmi naar je versterker linken. Vervolgens de versterker via hdmi naar je tv. Een versterker zal het signaal gewoon doorlussen, je verliest verder geen kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisboers schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:26:
En bericht nummer drie:
nieuws: Metal Gear Online-bèta vanaf 17 april in Europa
MGS beta in de PSNstore op 17 april! Dat wordt een mooie heropening!
Idd, kan niet wachten! Alleen hij is pas vanaf de 21e speelbaar... Maargoed, hiermee ga ik me zeker vermaken totdat GTA IV uit is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:25:
Hallo allemaal! Ik heb een klein vraagje over de nieuwe 2.30 firmware.
Ik lees dus dat nu dts hd wordt ondersteund. Maar...

Hoe sluit je dan eigenlijk je ps3 aan op je tv en tegelijk op je reciever via HDMI??
Dat begrijp ik niet echt... moet je gaan doorlussen ofzo?

alvast bedankt!
Ik heb mijn PS3 aangesloten op de HDMI in van mijn versterker, dan gaat ie van HDMI out (versterker) naar de plasma. Tres relaxt ;-)

Dus ja doorlussen via je versterker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Met wat voor soort schroevendraaier hebben jullie de HD van je PS3 losgekregen uit dat rekje?

Ik heb er nu 1 schroef met veel moeite uit gekregen en die andere zijn half doorgedraaid...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
FeaR1986 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:16:
Met wat voor soort schroevendraaier hebben jullie de HD van je PS3 losgekregen uit dat rekje?

Ik heb er nu 1 schroef met veel moeite uit gekregen en die andere zijn half doorgedraaid...
van die kleine schroevendraaiers :) Ging wel erg stroef zorg dus voor een goed passende schroevendraaier!

Als ze echt dol zijn, maak met een ijzerzaag(je) een geultje over de kop van de schroef en probeer met een philips schroevendraaier (platte) hem eruit te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Frank J. schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:24:
[...]

van die kleine schroevendraaiers :) Ging wel erg stroef zorg dus voor een goed passende schroevendraaier!

Als ze echt dol zijn, maak met een ijzerzaag(je) een geultje over de kop van de schroef en probeer met een philips schroevendraaier (platte) hem eruit te draaien.
Heb ze er nu uit met het beste gereedschap van allemaal: de combinatietang!

Vanavond maar eens zien of de computerboer van die schroeven heeft m3 x 3 zal wel niet, want lijkt me geen standaard maat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axeman412
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 18:00
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:39:
[...]

zonde van je geld!

hdmi is een digitaal signaal, dus je hebt OF beeld, OF niet. Digitale communicatie onderdrukt juist ruis, zodat je met een goedkope kabel precies hetzelfde bereikt als met een duurdere kabel.

een duurdere analoge kabel is wel beter dan een goedkope analoge.

Het kan toch fout gaan met een goedkope kabel, ik kon op m'n goedkope kabel toch echt niet hoger afspelen dan 1080i, bij 1080p viel mijn beeld weg, bleek dat de kabel de gevraagde bandbreedte niet aan kon.

PC: ASRock Dual Sata II, AMD64 3500+ @ 2,42ghz, Kingston value 2gb Dual Channel DDR, ASUS 8800 GTS 640, HDD 1 TB total, DigiCam: Minolta Dynax 5D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
FeaR1986 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:37:
[...]

Heb ze er nu uit met het beste gereedschap van allemaal: de combinatietang!

Vanavond maar eens zien of de computerboer van die schroeven heeft m3 x 3 zal wel niet, want lijkt me geen standaard maat..
[YouTube: http://www.youtube.com/v/ffdzmZDWvRY&hl=nl] :+ FIJN WEEKEND ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kronk schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:09:
[...]

Ik heb het spel dus ook voor die 30 euro gehaald, mede omdat die patch er aan kwam. het ziet er mooi uit en ik dacht dat het met die besturing wel mee viel. tot ik op een gegeven moment ergens naar binnen moest vliegen, dat was de laatste keer dat ik het gespeeld heb.
Je bedoelt die grote berg waar je in moet om het een en ander kapot te maken? Best makkelijke stage hoor, 1 x gedaan en gelukt.

Een stuk moeilijker vond ik die reusachtige zeeslang, toch gelukt na x-aantal keren proberen :+

Ik zat bij het stuk waar je op je eentje naar de vijandelijke basis gaat. Het is donker en je moet constant schijnwerpers dodgen. Een stuk of 15 x geprobeerd en daarna aan de kant gelegd. Tussendoor kwamen andere games uit dus als je dan eens vast zit, ga je wat anders spelen.

Maar als er een patch komt ga ik het spel wel uitspelen, want graphix zijn mooi en de gameplay was best ok. (als je geen twee linkerhanden hebt he ;) ) Ik wil wel eens zien hoe het vliegen gaat op de twee andere draken die je kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel0672
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:29
[b][message=29905682,noline]

Wat doe je als je een dvd wilt kijken? Heb je daar een aparte remote voor, of gebruik je de playstation controller...of ben ik nu iets heel gek aan het vragen?
Ik heb de remote gehaald, bevalt prima en echt duur is ie niet... wel jammer dat het niet (zonder te prutsen) mogelijk is om een universele ab te gebruiken, de AB van mijn receiver kan ik programmeren en dat was wel erg handig geweest... je krijgt op den duur de tafel zo vol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vader wil een apparaat aanschaffen dat blueray leest en films kan afspelen op 1080p én ook als soort multimedia pc kan worden gebruikt. Dus dat wij onze films (en muziek) via netwerk kunnen afspelen op 1080p....Dus je raad hem al... ik zei zo: haal maar een ps3 dan
ik heb echt totaal geen verstand van de ps3, dus mijn vraag aan jullie of de ps3 hier aan voldoet...

Onze tv ondersteunt overigens wel 1080p en heeft ook een HDMI uitgang etc...we hebben een Samsung FULL HD 103CM LCD.. dit is onze tv:

http://www.mediahomeservice.nl/product.php?ProductID=511

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Ik ben van plan om een ps3 te kopen en deze wil ik aansluiten op mijn lcd-scherm(IIyama). Nu heb ik op de beschikbare lijst gekeken of mijn monitor daar aanwezig was en dat is niet zo. Iiyama in zijn geheel is niet aanwezig. Dit terwijl mijn scherm wel een DVI-D aansluiting heeft.
Mijn vraag is hier dus ook: Is het mogelijk om de ps3 op mijn scherm aan te sluiten en dat alles ook werkt, of zou ik hier een ander scherm voor moeten aanschaffen?
Daarnaast zou ik willen weten wat voor kabels ik nodig zal hebben, mocht ik mijn ps3 aansluiten op mijn lcd-monitor.

Bij voorbaat dank.

Gopal

PS.
Ik weet niet of ik mijn vraag hier zou moeten posten, maar de ps3 leek mij een verstandige keus.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:14:
Mijn vader wil een apparaat aanschaffen dat blueray leest en films kan afspelen op 1080p én ook als soort multimedia pc kan worden gebruikt. Dus dat wij onze films (en muziek) via netwerk kunnen afspelen op 1080p....Dus je raad hem al... ik zei zo: haal maar een ps3 dan
ik heb echt totaal geen verstand van de ps3, dus mijn vraag aan jullie of de ps3 hier aan voldoet...

Onze tv ondersteunt overigens wel 1080p en heeft ook een HDMI uitgang etc...we hebben een Samsung FULL HD 103CM LCD.. dit is onze tv:

Ja dat kan volgens mij allemaal, al denk ik dat als je 1080p bestanden wilt gaan streamen dat je verbinding tussen PS3 en PC wel goed/snel moet zijn.
Bestel hem dat even op wehkamp.nl! 360€ voor GT5p pack! koopje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Laatst online: 10-09 14:44
Gopal schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:14:
Ik ben van plan om een ps3 te kopen en deze wil ik aansluiten op mijn lcd-scherm(IIyama). Nu heb ik op de beschikbare lijst gekeken of mijn monitor daar aanwezig was en dat is niet zo. Iiyama in zijn geheel is niet aanwezig. Dit terwijl mijn scherm wel een DVI-D aansluiting heeft.
Mijn vraag is hier dus ook: Is het mogelijk om de ps3 op mijn scherm aan te sluiten en dat alles ook werkt, of zou ik hier een ander scherm voor moeten aanschaffen?
Daarnaast zou ik willen weten wat voor kabels ik nodig zal hebben, mocht ik mijn ps3 aansluiten op mijn lcd-monitor.

Bij voorbaat dank.

Gopal

PS.
Ik weet niet of ik mijn vraag hier zou moeten posten, maar de ps3 leek mij een verstandige keus.
Je kan daarvoor een hdmi-dvi kabel kopen, dan wordt het beeld naar je computerscherm gestuurd. Omdat dvi geen geluid begrijpt krijg je geen geluid uit je monitor. Je kan dan de av kabel gebruik om je geluid ergens heen te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Kan allemaal :) Als je er Linux op zet heb je ook nog een volwaardige pc. Bovendien kun je er een andere HD in zetten zodat je er meer op kwijt kunt (maar je kan natuurlijk ook streamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke chill :) Bedankt voor de reply's.
Dan koop ik gewoon de 40gb versie op wehkamp.nl zoals 1-na-vorige reactie ook al zei. Je kan er gewoon via het netwerk bij toch? Zet ik via het netwerk wel 1080p films op de ps3 :) Of ik koop/huur de films gewoon in de winkel/videotheek (H)

Nog even een vraagje wat niet zo heel belangrijk is maar toch wel leuk zou zijn:
kan je ook met de ps3 programmas opnemen van de tv? Via een speciale tuner ofzo?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:44:
Oke chill :) Bedankt voor de reply's.
Dan koop ik gewoon de 40gb versie op wehkamp.nl zoals 1-na-vorige reactie ook al zei. Je kan er gewoon via het netwerk bij toch? Zet ik via het netwerk wel 1080p films op de ps3 :)

Nog even een vraagje wat niet zo heel belangrijk is maar toch wel leuk zou zijn:
kan je ook met de ps3 programmas opnemen van de tv? Via een speciale tuner ofzo?
Nopes, er komt wel play TV, een tv tuner waarmee je dat wel kan en nog veeel meer. Echter is dit alleen voor de free to air zenders (in Nederland heel weinig, 1, 2, en 3 oa.) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Heeft het zetten van een grotere HD in je PS3 eigenlijk voordelen boven het aansluiten van een externe USB HD (behalve het gemak van een kabel en een voeding minder) of is de functionaliteit gelijk?

Ik zal zo'n PS3 GTA4 bundel gaan kopen en ik vraag me af of ik er meteen een grotere HD in moet zetten of gewoon mijn foto's, video's en MP3's vanaf mijn USB HD kan afspelen via de PS3.

Ik heb hier wel eea over gelezen maar helemaal zeker weet ik het niet, jullie vast wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordeel interne HDD:
- Geen kabel voor voeding
- Geen usb poort nodig
- minder rommelig bij je TV.
- redelijk betaalbaar 320gb voor €100.

Voordeel externe HDD:
- Draagbaar
- te koppelen aan andere apparatuur, PC, 2e PS3
- Super goedkoop, 500gb voor zo'n 80 euro.
- Je hoeft niet te schroeven aan je PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Ik zou zeker een interne schijf nemen, omdat de ps3 alleen FAT32 geformatteerde externe schijven accepteert. Dat betekent dat je geen bestanden groter dan 4GB erop kunt plaatsen, bijvoorbeeld HD films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sysiwan schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:22:
[...]

Dat lijkt me wel een alleskunner voor 400 Euro. Is dit de ultimate Sony combination apparaat?
nee absoluut niet dan moet je de es serie hebben de 510 ,710 ,910 zijn lowbudget versterkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkoop is niet de bedoeling op het forum. Stuur iemand een mail of plaats een advertentie op een site als eBay of Marktplaats.

[ Voor 85% gewijzigd door TheZeroorez op 11-04-2008 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Frank J. schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:46:
[...]

[video] :+ FIJN WEEKEND ! :D
Net bij de lokale computerboer een stapel laptophardeschijfschroefjes (3x woordwaarde) gehaald en NIETS pastte... de kop van de originele schroeven zijn zo plat dat kan geen andere schroef over doen. Had er wel een dikkere kop ingedraaid, maar dan is de HD-bay te ondiep.

Maar de computerboer had ook een schroevendraaier die wel goed past. Dus die even geleend en zelfs met bijna doorgedraaide schroeven lukte het met die schroevendraaier nog wel :)

Straks dus maar eens even 250GB formateren en update 2.20 installeren.
Daarna de PS3 heel de nacht aan laten staan om alle demo's, games en trailers weer op de harde schijf te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Vintendo schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:27:
[...]

Je kan daarvoor een hdmi-dvi kabel kopen, dan wordt het beeld naar je computerscherm gestuurd. Omdat dvi geen geluid begrijpt krijg je geen geluid uit je monitor. Je kan dan de av kabel gebruik om je geluid ergens heen te sturen.
Bedankt voor de snelle reactie! Nou wat betreft geluid zit het wel goed, ik heb een 5.1 systeem van logitech wat volgens de specs van logitech geschikt is voor de ps3.
Nu alleen nog weten of mijn monitor geschikt is. Het is een Prolite E435S van Iiyama, maar op de site waar de compatible monitoren staan is Iiyama niet eens aanwezig, wat ik toch wel raar vindt ik toch een DVI-D aansluiting heb op mijn monitor.

Gopal

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 09:22
Emiel1984 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:35:
[...]

Ik heb er een paar meer. Parent control wellicht ?? Geen idee wat het allemaal blocked. Of een SD tv ipv van een lcd ? Mischien mis je de extra opties als je geen LCD hebt. En LCD scherm 1 is ook niet LCD scherm 2 dus .. Je mist iig de opties
- Upscale (uit, dubbel scale, normaal, volledig)
- Video-uit formaat (Automatisch, RGB, Y PB/Cb Pr/Cr
- RGB Full Range (Grijs gebied als de DVD speelt maar is volgens mij ook in te stellen bij beeldscherminstellingen in het menu van de ps3 zelf).

Ben dus nu maar wat aan het gokken. Al is een update gedaan van je firmware ??
Ja, ik heb inderdaad een sd tv, dus dat zal de ontbrekende opties verklaren. Maar dat verklaart nog iet waarom ik met de 360 geen langen koppen had en met de ps3 wel

Wat zijn de ervaringen van andere sd tv bezitters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:47:
"mobiele" ps3 kan het beter zijn, hoeveel weegt dat ding wel niet?

Aangezien er nogal veel mensen hier zijn die ervaring hebben met YesAsia.com wilde ik even vragen of jullie weten waar hun pakketjes mee bezorgd worden in NL? TNT, DPD?
Volgens mij is dit de doos waar het inzat,
Via deutsche post, daarna selekt vracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of ik mijn geluid van de optische ingang naar een 5.1 systeem kan sturen?
Heb een leuk setje op de pc aangesloten, aangezien ik dezelfde monitor gebruik zou het ook leuk zijn dezelfde speakers te gebruiken.
Alleen de versterker heeft geen optische in, en zou het bij mijn pc kunnen doen dmv geluidskaart, maar 120 watts is wel wat veel voor 5.1 geluid.
Heb nu gewoon de tv aanstaan op de ps3, het geluid hoor ik dus omgekeerd stereo vanachter mij.
(hee, ik heb het een keer simpel gezegd)
En de tv staat weer op versterker, met ook omgekeerd stereo dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Oke, omdat dit het PlayStation 3 Ervaringen Topic is wilde ik mijn ervaring even delen met betrekking tot het vervangen van de harde schijf.

Ik had dus een Samsung 250GB 5400rpm 2,5" gekocht.
Harde schijf uit de PS3 halen was niet moeilijk: kwestie van een schroefje en het HD-rek komt er uit.
HD uit het rekje krijgen was wel wat lastiger omdat ik de goede schroevendraaier niet had.

Philips 1 kruiskop schroevendraaier gehaald en de Samsung HD zat binnen no time weer in de PS3.
PS3 weer aangesloten en aangezet.

Toen werd ik een beetje zenuwachtig, want bij veel mensen ging het hier mis omdat de schijf niet herkend werd...

Maar...

Ik doe de PS3 aan: meteen een melding dat de HD geformateerd moet worden.
Ik accepteer en druk op X
Binnen 5 seconden was alles geformateerd
Systeem opnieuw opstarten en alles werkt!

Van de 250GB houd je er standaard 232GB over en na het instaleren van de Systeem Software is dit 205.

Nu dus weer alle demo's en games downen.

Profielen, instellingen en dingen als vriendenlijst blijven gewoon bewaard.

Echt te makkelijk dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zowel een 360 als PS3. Ik vind dat de PS3 toch echt (nog?) te kort schiet als "multimedia pc". De PS3 kan een heleboel bestanden (codecs) niet afspelen. Heb een hele boel films in HD die allemaal prima op mn 360 afgespeeld kunnen worden en niet op mn PS3. Misschien dat het in de toekomst beter wordt maar ik zou er niet veel op rekenen. Vergeet niet dat Sony de laatste was die officieel MP3 ging ondersteunen of dat Sony als laatste afzag van DRM bij muziek bestanden.

Als je films in 1080p wilt gaat streamen kan je beter gebruik maken van een wired-verbinding dan van wireless. Wireless is echt een drama voor zulke bestanden. Misschien hebben andere betere ervaringen daarmee maar ik vind wireless echt een drama.

Ik neem aan dat je LCD-TV een HDMI-ingang heeft ipv een uitgang.

Hopelijk gaan mensen eens inzien dat LCD echt zuigt. Zonde van je geld. Plasma is vele malen beter dan LCD. Ik heb een Pioneer plasma (G8scherm) en toen mijn broertje laatst bij mij kwam viel hij echt van mijn stoel toen ie GT5P zag. "Heb jij een PS3 met 16X AA ofzo, ik zie totaal geen kartel randen bij jou". Nee ik heb een plasma. Ben toen bij hem gaan kijken en toen viel ik weer van zijn stoel lol. En die verhalen over inbranden zijn echt achterhaald.

Hopelijk kan je je pa overtuigen om zo'n PS3 te scoren want tis wel erg leuk hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 21:19:
Profielen, instellingen en dingen als vriendenlijst blijven gewoon bewaard.

Echt te makkelijk dit :)
Je hebt dus niet gebackuped?

Ik krijg volgende week mijn Samsung 320GB binnen. Ik ben benieuwd. Ik ga overigens wel Yellow Dog erop zetten in de hoop dat ik meer codecs kan afspelen dan de PS3.

Anyway grats met je nieuwe schijf
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

FeaR1986 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 21:19:
Van de 250GB houd je er standaard 232GB over en na het instaleren van de Systeem Software is dit 205.
Hoeveel ruimte nemen "Alle demo's " van de PSN store dan wel niet in ? :+ Zit zelf te denken om een externe schijf te halen van 500GB van WD (Mybook premium omdat deze beter afgewerkt is dan de essential en over eSATA beschikt als extra) of een (Maxtor Basics External Desktop Hard Drive ). Die laatste is nieuwer maar heeft niet zo een mooi ontwerp en is ook niet echt kleiner.

-------- 4,45 x 12,7 x 20,3 cm ---- 5,72 x 14,1 x 17,05 cm

1,3 cm minder hoog -- 1,4 cm minder breed - 3,2 cm langer.. Uiteindelijk dus even groot.

Ga aankomende week nog langs de MM dus zal daarna even mijn ervaringen posten.

PS: Je kan toch ook vanaf een externe HDD films kijken en demo's starten. Met 480mbps lijkt me namelijk van wel maar niks is zeker ;) .

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Over een kwartier de eerste Resistance 2 trailer op gametrailers.com! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 23:33:
[...]Je hebt dus niet gebackuped?

Ik krijg volgende week mijn Samsung 320GB binnen. Ik ben benieuwd. Ik ga overigens wel Yellow Dog erop zetten in de hoop dat ik meer codecs kan afspelen dan de PS3.
Alleen de savegames even op USB-stick gezet en verder niets.
Savegames terugzetten is ook geen probleem: gewoon terugkopieren en alles komt meteen op de goede plek.
Emiel1984 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 23:35:
[...]Hoeveel ruimte nemen "Alle demo's " van de PSN store dan wel niet in ? :+
Dunno, maar ben nu eerst de NL Store aan het leegplukken en dan eens zien of er nog wat leuks staat in de Japanse, Engelse en Amerikaanse Store.

Wel jammer dat de trailer van Killzone 2 niet meer online staat.
En jammer dat je niet onbeperkt downloads in het geheugen kan zetten. Op een gegeven moment krijg je de melding dat je eerst dingen moet instaleren, omdat er te veel in het geheugen staat. Maar als je alleen trailers download is dat natuurlijk niet te doen. Maar wel meer dan genoeg kunnen er in de lijst (veel meer dan maximaal 5 zoals op de XBox, denk zo'n 15-20 downloads).

Dus de PS3 blijft vanacht maar even aan staan en dan zie ik wel hoe ver ie morgen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Weet iemand trouwens waar je die custom smileys kon downloaden voor je accounts?
Zodat je de smileys van je andere accounts de kleur van de vlag van het land kan geven...
Had ze eerst wel, maar na mijn harde schijf-change ben ik ze dus kwijt.

Gaat om dit soort dingen:
Klik

Was eerst een site/forum waar er echt heel veel op stonden, maar kan het zo niet meer vinden.
Weet ook niet of ik de juiste zoektermen gebruikt..

Na de hele tijd zoeken niets gevonden, post je je vraag hier en dan vind je het...
Hier staat het

Edit:
Had een edit van bovenstaande post moeten zijn in plaats van een nieuwe post :$

[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 12-04-2008 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 23:27:
[...]

Ik heb zowel een 360 als PS3. Ik vind dat de PS3 toch echt (nog?) te kort schiet als "multimedia pc". De PS3 kan een heleboel bestanden (codecs) niet afspelen. Heb een hele boel films in HD die allemaal prima op mn 360 afgespeeld kunnen worden en niet op mn PS3. Misschien dat het in de toekomst beter wordt maar ik zou er niet veel op rekenen. Vergeet niet dat Sony de laatste was die officieel MP3 ging ondersteunen of dat Sony als laatste afzag van DRM bij muziek bestanden.
Dat is vreemd. Bij mijn weten ondersteund de PS3 hetzelfde als de 360 én meer. Stream je met WMP, want die zorgt dat een hoop divxjes e.d. niet goed werken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

hesr schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 23:46:
Over een kwartier de eerste Resistance 2 trailer op gametrailers.com! :D
wel? zie hem nergens staan op de site..

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bramberk15 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:30:
@Merijn128

Een game als Skate is niet interessant om vanuit de US te halen. Ik heb deze zelf voor €20 bij Bart Smit gehaald. Was weliswaar een actie, maar nu is de game ook voor €30 te halen. Check dit eens, staan alle laagste prijzen van PS3 games (non-import)

http://www.budgetgaming.nl/games/1/console-ps3.html

@viper25

Wat je doet is je ps3 via hdmi naar je versterker linken. Vervolgens de versterker via hdmi naar je tv. Een versterker zal het signaal gewoon doorlussen, je verliest verder geen kwaliteit.
hmmz Skate is stuk goedkoper dan in Engeland waar ik nu zit. Dan haal ik die wel als ik weer terug in Nederland ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Whow Deel 26!!? Laatste x dat ik keek waren "jullie" bij deel 7.
Nu ik SMG uitgespeeld heb op de Wii, word het nu tijd om een PS3 aan te schaffen (met het oog op GTA)
Nu lees ik in startpost wel iets over importeren van games, maar niks over het importeren van consoles. Waar ik nu nieuwsgierig over ben is. Gaat een amerikaanse PS3 voeding, werken op ons 230v stroom net? Zoja, dan word het wel heel aantrekkelijk om er 1 uit de USA tehalen.
Of zijn er andere beperkingen mbt de console, waar ik overheen kijk? De PS3 kost bij bv amazon.com $399, en ik denk dat ze er nog wel goedkoper zijn. Bv op eBay.com. $399 is volgensde site van GWK 233,93 Euro!

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StaarTT schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 03:01:
Whow Deel 26!!? Laatste x dat ik keek waren "jullie" bij deel 7.
Nu ik SMG uitgespeeld heb op de Wii, word het nu tijd om een PS3 aan te schaffen (met het oog op GTA)
Nu lees ik in startpost wel iets over importeren van games, maar niks over het importeren van consoles. Waar ik nu nieuwsgierig over ben is. Gaat een amerikaanse PS3 voeding, werken op ons 230v stroom net? Zoja, dan word het wel heel aantrekkelijk om er 1 uit de USA tehalen.
Of zijn er andere beperkingen mbt de console, waar ik overheen kijk? De PS3 kost bij bv amazon.com $399, en ik denk dat ze er nog wel goedkoper zijn. Bv op eBay.com. $399 is volgensde site van GWK 233,93 Euro!
dat lijkt me simpel op te lossen doormiddel van een stroom adapter us-->eu.
Kwa importeren lijkt me dat je vooral rekening moet houden met import kosten. Want zo'n ps3 plukken ze er redelijk makkelijk uit bij de douane lijkt me. Daarnaast heb je met je amerikaanse console dan geen garantie in Nederland.
Goedkoopst kan je hem dan het best uit Engeland halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
hesr schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 18:10:
Ik zou zeker een interne schijf nemen, omdat de ps3 alleen FAT32 geformatteerde externe schijven accepteert. Dat betekent dat je geen bestanden groter dan 4GB erop kunt plaatsen, bijvoorbeeld HD films.
Aha, nog een technische reden ook :P Dank, ik zal ook meteen op zoek gaan naar een HD voor erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 03:19:
[...]

Kwa importeren lijkt me dat je vooral rekening moet houden met import kosten. Want zo'n ps3 plukken ze er redelijk makkelijk uit bij de douane lijkt me. Daarnaast heb je met je amerikaanse console dan geen garantie in Nederland.
Ja idd adapter daar had ik nog niet over nagedacht, import kosten wel. Die heb ik niet :*) Me schoonvader is amerikaan en woont daar. Die mag tog wel een gift voor zijn docher meenemen ? ;)

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StaarTT schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 03:33:
[...]

Ja idd adapter daar had ik nog niet over nagedacht, import kosten wel. Die heb ik niet :*) Me schoonvader is amerikaan en woont daar. Die mag tog wel een gift voor zijn docher meenemen ? ;)
zonder doos wel ja :+

(magoed voor mij was garantie dus het belangrijkste punt)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2008 03:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 03:19:
[...]

Heb je een voorbeeld van waar in de uk hij dan zo goedkoop is bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
De voeding in de PS3 is volgens mij gewoon voor de EU en de US geschikt. Te gebruiken tussen de 110 - 240 V waar hij zelf tussen kan werken volgens mij.

[edit]
Hi

I am an Amercian living in the UK.

I have a PS3 though I have it plugged straight into the UK mains, which is 240v. Even though both the Japanese and US PS3 have 100v on the sticker on the bottom the Power supply inside is universal inside.

I have buddies who running both Japanese and US PS3's here in the UK. One of my buddies was brave enough to remove the case on his US PS3 and look at the power supply which clearly had 1 100v-240v. In the same way as the PSP charger is universal.

Runs on a UK kettle cord no problem.
http://www.eurogamer.net/...d_id=68988&category_id=41

[edit2] Resistance 2 teaser! Ziet er ingame/in engine uit

[YouTube: http://www.youtube.com/v/XPRIhvRSfow&hl=en&rel=0]

[ Voor 74% gewijzigd door Falcon Heavy op 12-04-2008 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 00:10:
[...]

Dat is vreemd. Bij mijn weten ondersteund de PS3 hetzelfde als de 360 én meer. Stream je met WMP, want die zorgt dat een hoop divxjes e.d. niet goed werken.
Ik stream idd met windows media player....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
Teaser is misschien nog teveel gezegd :P . Ben benieuwd. Ik heb alleen de demo van deel 1 een paar keer geprobeerd, kon toen niet wennen aan de controls. Misschien dat ik het nog een keer ga proberen nu ik wel ben gewend aan FPS controls (CoD4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Laatst online: 09:28
Mmm is dit alles? Volgens mij komt er nog wat meer gameplay footage bij gametrailers. PLus ze hebben een special over Star Wars: The Force Unleashed!! Dat is mijn absolute topper voor 2008!! Snel kijken dus...

Net gametrailers gekeken: Damn!! The Force Unleashed wordt echt een top-titel!! Het Star Wars-Universum moet je natuurlijk wel aanspreken, maar Vader is one badmotherf**ker!!

[ Voor 29% gewijzigd door bramberk15 op 12-04-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SBanga1976
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-08-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 09:03:
[...]

Ik stream idd met windows media player....
Zelf had ik ook een XBOX360. Sinds kort ben ik overgestapt op een PS3. Via WMP streamen kan wel, alleen krijg je geen audio bij HD-films. Ik gebruik nu Tversity media server. Het draait nu als een zonnetje. Alle HD-content die op de XBOX360 draait doet het ook op de PS3. Zelf heb ik een Panasonic Plasma-scherm. Het beeld ziet er zeer goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SBanga1976 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 09:55:
[...]

Zelf had ik ook een XBOX360. Sinds kort ben ik overgestapt op een PS3. Via WMP streamen kan wel, alleen krijg je geen audio bij HD-films. Ik gebruik nu Tversity media server. Het draait nu als een zonnetje. Alle HD-content die op de XBOX360 draait doet het ook op de PS3. Zelf heb ik een Panasonic Plasma-scherm. Het beeld ziet er zeer goed uit.
Hmmm. Heb het net even met TVersity geprobeerd en weer geen geluid :( Misschien heeft het iets te maken met het feit dat mijn geluid ook over HDMI gaat? Dus HDMI out PS3 > HDMI in (receiver) > HDMI out (receiver) > HDMI in plasma (Pioneer G8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Een filmpje van de eerder genoemde "mobiele" PS3 *O*

[ Voor 5% gewijzigd door jdm8 op 12-04-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 23:33:
[...]

Je hebt dus niet gebackuped?

Anyway grats met je nieuwe schijf
;)
Mij was het dus ook gelukt met een 320GB WD schijffie.. had idd ook wel wat probleempjes met de schroefjes maar uiteindelijk zijn ze allemaal heel gebleven bij mij :D
Wat hebben jullie eigenlijk voor de schijfjes betaald als ik zo on eerbiedig mag zijn?

Heb trouwens ook al een tijd een Mybook World Edition van 500GB maar die gebruik ik (nog) niet voor streaming :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2008 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:28:
[...]

Wat hebben jullie eigenlijk voor de schijfjes betaald als ik zo on eerbiedig mag zijn?
Iets minder dan 100 euro. 98 geloof ik, inclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh das netjes!
denk dat ik wel weer even vooruit kan met mn disc capaciteit..
Ik gebruik die nieuwe hd zowiezo niet voor gedowloade dvd's, want die speelt ie toch niet af.. maar alleen mpegs van amerikaanse hd series en mp3s.

Wil wel eens gaan kijken of het de moeite is om echte HD films te downloaden (die ik zie in de nieuwsgoepen), gezien het formaat van die films moet het haast wel HD kwaliteit zijn, maar ik ben benieuwd of en hoe de PS3 dat vanaf zijn HD afspeelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:51:
oh das netjes!
denk dat ik wel weer even vooruit kan met mn disc capaciteit..
Ik gebruik die nieuwe hd zowiezo niet voor gedowloade dvd's, want die speelt ie toch niet af.. maar alleen mpegs van amerikaanse hd series en mp3s.

Wil wel eens gaan kijken of het de moeite is om echte HD films te downloaden (die ik zie in de nieuwsgoepen), gezien het formaat van die films moet het haast wel HD kwaliteit zijn, maar ik ben benieuwd of en hoe de PS3 dat vanaf zijn HD afspeelt..
Dat zijn bijna altijd MKVs en die speelt de PS3 (en trouwens ook de 360) niet af. Er zijn wel tools voor om die bestanden om te zetten naar een containerformaat wat de PS3 wel accepteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SBanga1976
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-08-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:02:
[...]

Hmmm. Heb het net even met TVersity geprobeerd en weer geen geluid :( Misschien heeft het iets te maken met het feit dat mijn geluid ook over HDMI gaat? Dus HDMI out PS3 > HDMI in (receiver) > HDMI out (receiver) > HDMI in plasma (Pioneer G8)
Had zelf het geluid aangesloten via een optische kabel op mijn receiver. Zojuist heb ik ook de PS3 aangesloten via HDMI op mijn receiver en door naar de TV. Inderdaad, dan krijg ik ook geen geluid. Zal misschien te maken hebben met het transcoden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Weet je zeker dat je receiver wel HDMI geluid doet?
95% van de receivers die op dit moment te koop zijn, hebben alleen maar een HDMI switch (voor video) maar ondersteunen geen geluid via HDMI.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn reveiver (Pioneer VSX-LX70) kan iig gewoon geluid over HDMI aan, zelfs DTS-HD ;-)

Zou ik geen geluid hebben vanwege het beveiligings aspect dat HDMI heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 11:14:
[...]

Dat zijn bijna altijd MKVs en die speelt de PS3 (en trouwens ook de 360) niet af. Er zijn wel tools voor om die bestanden om te zetten naar een containerformaat wat de PS3 wel accepteert.
Containeren dus..
Ok sounds do-able
Enige idee welke progjes hier het best geschikt voor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 11:46:
[...]

Containeren dus..
Ok sounds do-able
http://forum.doom9.org/showthread.php?t=131782 zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

[...]

Containeren dus..
Ok sounds do-able
*Chuckle* Voor MKV's hebben we op Gathering of Tweakers [url=\[PS3/360] GOTSent, MKV naar MP4 converter\GOTSEND[/url]

Gemaakt door een tweaker en het werkt! Heb het gebruikt oom een Siemens Demo HD film (1080p, 1minuut 42 lang) om to zetten zodat ik het kon draaien op mijn PS3 en damned ziet er goed uit!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 11:42:
Mijn reveiver (Pioneer VSX-LX70) kan iig gewoon geluid over HDMI aan, zelfs DTS-HD ;-)
Die doet het wel ja. :)

Maar we hebben hier ook gemerkt dat de PS3 een stuk kieskeuriger is wbt ondersteuning voor formaten. Onze ervaring is dat de 360 inderdaad veel meer slikt, met name oude DivX versies.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:04
Hier de Resistance 2 teaser in HD :

http://www.gametrailers.com/player/32764.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Containeren dus..
Ok sounds do-able
mkv2vob is verreweg het snelste. Een 8gb mkv naar vob duurt slechts enkele minuten, zonder kwaliteitsverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
Tenzij je ook besluit eventueel aanwezige subtitles er in te coderen. Dan duurt het omzetten van een 1080p filmpie "iets" langer ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx for the tips!
maar eens wat gaan expirimenteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 11:42:

Zou ik geen geluid hebben vanwege het beveiligings aspect dat HDMI heeft?
Zou dit ook gelden voor de Pioneer VSX-LX60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Wat ik graag wil weten (nog steeds) is of een standaad FF stuurtje werkt. Ik weet dat een usb apparaat op de PS3 werkt, maar werkt force feedback ook? Dus geeft de PS3 de signalen van FF ook op dezelfde wijze door als de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 13:06:
[...]

Zou dit ook gelden voor de Pioneer VSX-LX60?
Ja, voor de VSX-LX50, VSX-LX60 en VSX-LX70. Verschillen tussen de 3 zijn minimaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:30
ik zag The Club voor €25 bij de bart smit liggen vanmiddag

nog steeds op zoek naar condemned 2, zit alleen beetje krap bij kas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit ik baal heb ik net Selektvracht gemist die de DS3 kwam brengen van YesAsia |:( . Paar dagen wachten weer, ik wil hem echt graag gebruiken voor GT5:P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Vandaag heb ik de DS3 binnengekregen. IK had de Satin Silver variant besteld en hij ziet er goed uit .

Controller ligt goed erg goed in de hand doordat ie wat zwaarder is. Net ff Motorstorm er mee gespeeld..leker rumblen :P
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.