Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 90.933 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Anoniem: 95032 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:55:
Heb als niet hardcore gamer net een PS3 in huis gehaald, mijn eerste "next gen" console :-)

blablabla

Moet wel zeggen dat ik achteraf gezien wel tevreden ben dat ik niet voor Xbox360 heb gekozen om GTA4 te kunnen spelen.
Ik vind het ook raar dat je Nintendo Wiimote niet werkt met de ps3. Wat een slecht apparaat toch die ps3 :'(

..Bij het schoonmaken hebben 2 hardnekkige stofdeeltjes 2 krasjes veroorzaakt op de bovenkant. Zwaar balen uiteraard. :|

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 114616 op 02-05-2008 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Anoniem: 95032 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:55:
Heb als niet hardcore gamer net een PS3 in huis gehaald, mijn eerste "next gen" console :-)

Maar heb na een paar uur toch al wel een paar opmerkingen: Wat een lelijk ding is zo'n PS3 en die afmetingen!! Ook de controller is een last century nachtmerrie als je de Wii gewoon bent. Wel positief is dat je hem via de PS3 kan opladen. Ik ben ook zeer tevreden over de beeldkwaliteit waar je direct merkt waarom het "next gen" heet. Nu hoop ik wel dat er wat goede games gaan verschijnen voor PS3 want op GTA4 en Burnout Paradise zie ik niet direct nog leuke games te koop of snel te verschijnen. Top Spin 3 lijkt me ook wel ideaal voor mij maar ik denk dat ik deze op de Wii zal kopen vanwege de Wiimote. Ondanks dat ik enkel de PS en de PS2 als voorgaande consoles heb gehad ontdek ik na de aankoop van de PS3 dat ik blijkbaar een nintendo gamer ben want ik vind het echt kut dat de PS3 niet met de Wiimote werkt en mijn games collectie voor de Wii blijkbaar veel uitgebreider zal blijven dan voor PS3.

Moet wel zeggen dat ik achteraf gezien wel tevreden ben dat ik niet voor Xbox360 heb gekozen om GTA4 te kunnen spelen.
Dat ligt er waarschijnlijk gewoon aan wat voor games je graag speelt. Er zijn aardig wat goede games uitgekomen voor de PS3. Zo is Assassins Creed ook een echte aanrader (die is dan wel niet PS3 only, maar op de Wii draait die niet ;))
En wat dacht je van GT5 Prologue.

De echte goede games moeten nog komen, maar dit jaar komen er aardig wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Xof schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 21:23:
[...]

Dat ligt er waarschijnlijk gewoon aan wat voor games je graag speelt. Er zijn aardig wat goede games uitgekomen voor de PS3. Zo is Assassins Creed ook een echte aanrader (die is dan wel niet PS3 only, maar op de Wii draait die niet ;))
En wat dacht je van GT5 Prologue.

De echte goede games moeten nog komen, maar dit jaar komen er aardig wat :)
COD4, R&C en Uncharted zijn ook prima titels, om maar even wat te noemen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:50
Shiver23 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 21:17:
I.v.m. Playstation Day op 6 mei komt volgende week een dubbele update voor de Store. Wat we de laatste drie maanden gemist hebben wordt dan een klein beetje goedgemaakt:
Playstation Store update 6 mei:
Game Demos:
Condemned 2
Haze
Relaxt ! HAZE :D
De demo schijn je ook co-op te kunnen spelen :P Hier kijk ik echt naar uit, samen met twee vrienden van me ivm co-op functie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-04 18:49
Even een vraagje die volgens mij al vaker voorbij is gekomen, maar denk er nu toch aan om een ps3 te kopen dus wil het even zeker weten.. :)

Ik heb een samsung syncmaster 245b (1920 x 1200). Deze gebruik ik natuurlijk als monitor voor mijn pc, als ik hier via een hdmi naar dvi kabel de ps3 op aansluit ziet het er dan ook zo uit zoals het hoort (daar bedoel ik mee games op bijvoorbeeld 1080p of word het beeld lelijk?)

Dan zit ik nog met het volgende probleem, ik wil de ps3 en pc hierop aansluiten via dvi, maar is er een stekker of kabel ofzo zodat ik van 1 dvi aansluiting er 2 kan maken? Dan hoef ik niet elke keer een andere kabel in de monitor te doen want dat werkt ook niet echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:36

Aight!

'A toy robot...'

FeaR1986 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 01:58:
[...]

Ik had mijn DualShock 3 opgeladen via de USB-poort van mijn laptop. Toen deze eenmaal vol was kon ik de PS3 er gewoon mee aanzetten en controller werd ook meteen herkent als #1.

[...]

Ligt eraan hoe je het nu aangesloten hebt en welke formaten jouw tv ondersteund.
Ik heb bijvoorbeeld mijn PS3 via HDMI naar de tv. De tv is weer coaxiaal naar mijn versterker gestuurd. Mijn tv kan DD 5.1 gewoon encoden en dus krijg ik als ik de versterker op tv-ingang zet gewoon DD 5.1. Maar mijn tv kent dan weer geen DTS en dan heb ik dus geen geluid.
Vandaar dat ik mijn PS3 gewoon via optisch naar de receiver heb gelinkt. Receiver kan DD en DTS aan en dat is precies wat er qua bandbreedte door een optisch kabeltje past. Voor dingen als TrueHD heb je echt HDMI nodig (en een receiver die dat ondersteunt).

Je moet dus kijken wat voor formaten je 5.1 set ondersteund en welke mogelijkheden je hebt tot aansluiten. Als je net zoals ik een tv hebt die geen DTS ondersteund is het natuurlijk zonde.

Verder kan ik daar niets over zeggen omdat ik de specs van je tv en je surround-set dus niet weet :)
Ik heb me de Samsung LE32R81 ben niet zo into sound en zo dus snap er ook niet veel van.
Maar had wel geinformeerd of een 5.1 setje voldoende was. Wilde ik me een home cinema setje van sony of zo kopen voor 300 euro. Meteen alles in een keer goed.

SRS Trusurround ondersteund hij wel, en via google kan dat dus gewoon.

Aangezien ik ook veel films bekijk, lijkt het me wel belangrijk om fatsoenlijke audio te hebben.
Luister ook vaak muziek, via computer via versteker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-04 11:23
Ik had afgelopen dinsdag na het kopen van mijn PS3 pack (GT:P en GTA4) een BT headset gehaald bij de PDAShop. Dit was een Jabra BT 250v, deze bleek niet te werken met mijn telefoon en ook niet met mijn PS3, terwijl het wel compatibel is voor allebei. Ben vanochtend teruggegaan om het apparaatje in te ruilen en dat werd netjes geregeld. Ik heb nu een Bluetrek G3 en deze werkt perfect op beide apparaten.
Nadeel is wel dat hij ietjes duurder is, maar daarentegen ook wat lichter en kleiner. Oh en hij werkt, dus dat was het wel waard :P.

Gopal

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

jeroen210 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 23:08:
Even een vraagje die volgens mij al vaker voorbij is gekomen, maar denk er nu toch aan om een ps3 te kopen dus wil het even zeker weten.. :)

Ik heb een samsung syncmaster 245b (1920 x 1200). Deze gebruik ik natuurlijk als monitor voor mijn pc, als ik hier via een hdmi naar dvi kabel de ps3 op aansluit ziet het er dan ook zo uit zoals het hoort (daar bedoel ik mee games op bijvoorbeeld 1080p of word het beeld lelijk?)

Dan zit ik nog met het volgende probleem, ik wil de ps3 en pc hierop aansluiten via dvi, maar is er een stekker of kabel ofzo zodat ik van 1 dvi aansluiting er 2 kan maken? Dan hoef ik niet elke keer een andere kabel in de monitor te doen want dat werkt ook niet echt..
Tenzij je een DVI of KVM switch haalt gaat dit helaasch niet werken.

Beeld 'scalen' naar 16:10 ipv 16:9 hangt van je beeldscherm instellingen af, mijn dell doet dit netjes

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:43
vandaag ook de ps3+gta4 pack gehaald....

als al heel lang pc gamer wilde ik nooit echt een console(behalve dan de wii voor de kids) maar omdat ik een full HD tv heb en ik een blu-ray speler wilde lag de keuze voor een ps3 voor de hand..

ik ben er zeer tevreden over en gta4 is zeer vermakelijk :D

een ding is wel wat minder en dat is de grote van de Sixaxis controller die is wel wat klein voor volwassen handen alles is net iets te dicht op elkaar voor mijn handen die na 15 minuten al aardig zeer gaan doen :( maar dit is tot nu toe de enigste minpunt die ik heb kunnen vinden.

dus komt er een vraag aan......zijn er controllers die iets groter zijn voor de ps3???

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
tntkiller schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 00:05:
vandaag ook de ps3+gta4 pack gehaald....

als al heel lang pc gamer wilde ik nooit echt een console(behalve dan de wii voor de kids) maar omdat ik een full HD tv heb en ik een blu-ray speler wilde lag de keuze voor een ps3 voor de hand..

ik ben er zeer tevreden over en gta4 is zeer vermakelijk :D

een ding is wel wat minder en dat is de grote van de Sixaxis controller die is wel wat klein voor volwassen handen alles is net iets te dicht op elkaar voor mijn handen die na 15 minuten al aardig zeer gaan doen :( maar dit is tot nu toe de enigste minpunt die ik heb kunnen vinden.

dus komt er een vraag aan......zijn er controllers die iets groter zijn voor de ps3???
De DS3 is even groot, dan zul je eens moeten kijken naar controllers van third party merken zoals Logitech.

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:58
Shiver23 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 21:17:
I.v.m. Playstation Day op 6 mei komt volgende week een dubbele update voor de Store. Wat we de laatste drie maanden gemist hebben wordt dan een klein beetje goedgemaakt:
Playstation Store update 6 mei:
Game Demos:
Condemned 2
Haze

Full Games:
Blast Factor Advanced
High Velocity Bowling
Street Skater

Expansion Packs:
Blast Factor Advanced Research
High Velocity Bowling Character - Mike

Trailers:
Buzz! Quiz TV
Secret Agent Clank
Siren Blood Curse

Playstation Store update 8 mei:
Game Demos:
Bourne Conspiracy
Race Driver: GRID

Expansion Packs:
Army of Two
Guitar Hero III - Def Leppard Track Pack
Guitar Hero III - Muse Track Pack

Trailers:
Echochrome Apple
Play Compilation
Press Conference

Metname de dikgedrukte dingen ben ik benieuwd naar. Helaas nog geen PJM-uitbreiding, of Echochrome, maar wel andere interessante dingen, metname demo's. Vraag me af wat 'Play compilation' zal zijn. Play TV, een speciaal label, geen idee.
oeee koelie joelie
Word een te gekke week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:19
Zo wat is GTA4 verslavend zeg, nog geen eens tijd gehad om GT: P te doen. Toch wil ik even nog een ander spel kopen voor de afwisseling liefst een mp game. Maar nu denk ik mij te herinneren dat spellen betreft mp gelocked zijn aan de regio, klopt dit?

Dus als ik Resistance import vanuit de US dat ik op die servers kom en niet op de europese servers, of heb ik het nou verkeerd begrepen?

Meld het ook even hier, al gedaan in PSN topic, maar mijn friendlist is nog leeg en zou graag eens potje online willen doen met wat gotters. Heb nog geen headset maar die komt er nog wel aan.

PSN: Zotty_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
tntkiller schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 00:05:

Er is op zich niks met de PS3-controller aan de hand. Als je handen verkrampen bij het spelen hou je hem verkeerd vast. De controller moet losjes in je handen liggen. Als je de controller vastpakt, moet je hem niet stevig vast willen pakken met de handpalmen om de glooiende weerskanten van de controller heen want dan komen je duimen te dicht bij elkaar. De analoge sticks zijn het belangrijkst op een PS-controller. Hou hem dan ook zodanig in je hand (of liever gezegd je vingers) dat je duimen precies op de analoge sticks rusten. Je houdt de controller grotendeels met je vingers vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
Negaiido schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 00:17:
oeee koelie joelie
Word een te gekke week :)
Goed nieuws inderdaad! ik wacht eigenlijk alleen nog een beetje op de release van Dark Mist in de store. Ze moeten trouwens net zoals in de VS een DEMO knop maken in de EU store en de familie troep eruit gooien... Soms denk ik echt dat er een stelletje amateuristische groen-linksers zit daar bij de design afdeling van Sony. Heel europa schreeuwt om meer demo's en content en dan maken ze geen aparte demo knop. :?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Koffiezuiper schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 09:00:
Zo wat is GTA4 verslavend zeg, nog geen eens tijd gehad om GT: P te doen. Toch wil ik even nog een ander spel kopen voor de afwisseling liefst een mp game. Maar nu denk ik mij te herinneren dat spellen betreft mp gelocked zijn aan de regio, klopt dit?

Dus als ik Resistance import vanuit de US dat ik op die servers kom en niet op de europese servers, of heb ik het nou verkeerd begrepen?

Meld het ook even hier, al gedaan in PSN topic, maar mijn friendlist is nog leeg en zou graag eens potje online willen doen met wat gotters. Heb nog geen headset maar die komt er nog wel aan.

PSN: Zotty_nl
Ik denk dat Ressistance importeren je weinig voordelen zal bieden. Relatief oud (launch) spel dat je zelfs hier (2e hands ook) erg goedkoop kan krijgen. Ik zou dan eerder CoD4 kopen (niet importeren ivm regio) dat is wat dat betreft ook een veel betere keuze en een veel beter spel. Ressistance 2 komt al eind van t jaar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
ymmv schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:17:
[...]

Er is op zich niks met de PS3-controller aan de hand. Als je handen verkrampen bij het spelen hou je hem verkeerd vast. De controller moet losjes in je handen liggen. Als je de controller vastpakt, moet je hem niet stevig vast willen pakken met de handpalmen om de glooiende weerskanten van de controller heen want dan komen je duimen te dicht bij elkaar. De analoge sticks zijn het belangrijkst op een PS-controller. Hou hem dan ook zodanig in je hand (of liever gezegd je vingers) dat je duimen precies op de analoge sticks rusten. Je houdt de controller grotendeels met je vingers vast.
omdat ik aardige grote handen heb, daardoor zit alles net een beetje te dicht op elkaar.

maar ja het zal ook wel wennen zijn als pc gamer om aan een controller te wennen.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:57

scorpie

Supra Addict

Jammer dat we nog geen Pixeljunk Monsters Encore krijgen met deze store updates, maarja ik vermaak me nog wel even met GTA, dat wel :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

ymmv schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:17:
[...]

voila! En zo is het helemaal...

Het is gewoon fysisch onmogelijk om je handpalmen rondom en tegen de behuizing te leggen, want dan kan je idd no way de knopjes fatsoenlijk aanraken. Op die manier kan je zelfs nauwelijks de sticks hanteren. Het is gewoon een ander principe dan de xbox controller.

Dus je moet hem idd in je vingertoppen vasthebben. Vergelijk het met mensen die muizen met de arm (en dus de muis helemaal in de handpalm leggen) en muizen met de vingertoppen.

Zelf verkies ik duidelijk de dual shock controller, kwestie van gewoonte. (en mijn handen zijn huge :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TF-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-08-2020
ben sinds kort ook een trotse bezitter van een PS 3, wat een fraai stukje speelgoed.

heb de PS3 via HDMI aangesloten op mijn LCD (Toshiba 32WL66) en optisch aangesloten op mijn versterker (DENON 2106)

Als ik MP3's afspeel via mijn PS3 krijg ik perfect geluid over al mijn boxen.

Maar wanneer ik BV FIFA08 wil spelen, krijg ik geen enkel geluid over mijn boxen. hoe kan dit.??

hoe kan ik het geluid van de spellen ook via mijn versterker laten lopen??

- - - - T F - - - -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Kun je dit niet instellen bij de game zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 23:26
Anoniem: 131051 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 12:31:
[...]

voila! En zo is het helemaal...

Het is gewoon fysisch onmogelijk om je handpalmen rondom en tegen de behuizing te leggen, want dan kan je idd no way de knopjes fatsoenlijk aanraken. Op die manier kan je zelfs nauwelijks de sticks hanteren. Het is gewoon een ander principe dan de xbox controller.

Dus je moet hem idd in je vingertoppen vasthebben. Vergelijk het met mensen die muizen met de arm (en dus de muis helemaal in de handpalm leggen) en muizen met de vingertoppen.

Zelf verkies ik duidelijk de dual shock controller, kwestie van gewoonte. (en mijn handen zijn huge :) )
ik vind trouwens wel dat de analoge trekkers (L2 en R2) verkeerd zijn ontworpen, ik heb met de PS2 aangeleerd dat ik mijn wijsvingers op L1 en R1 had en mijn middelvingers op L2 en R2, door het gebogen ontwerpen van die knoppen druk je de knoppen op deze manier vanzelf in en glijden je vingers eraf. daarom kun je hem niet meer zo vasthouden en hadden van mij die analoge trekkers helemaal niet gehoeven. en daar komt nog eens bij dat ik ze eigenlijk nooit gebruik, racespellen waar ze het nuttigst zijn gebruik ik de rechter analoge stick voor gas/remmen wat veel fijner werkt.

ik vind het echt zo jammer dat die boomerang nooit is gekomen, die leek me ergonomische echt zo fijn maar omdat er veel commentaar was en sony blijkbaar nogal een wussy is die er niet gekomen.

als ze hem er nog eens naast gaan maken haal ik er meteen een, en ik ben niet de enigste!

en nog een groot gemis op de playstation is het instellen van de beeldpositie, het beeld op mijn SD-tv word standaard iets te ver naar rechts vertoond waardoor ik bij sommige spellen letterlijk beeld mis aan de linkerkant, nu ben ik afhankelijk of de beeldlocatie in het spel kan worden ingesteld, in warhawk kon het bijv. wel maar bij een hoop andere spellen heb je gewoon pech.

gister was ik bij een vriend die een wii heeft en toen zag ik dat je daar in de consoleinstellingen de beeldpositie in kan stellen, ik vind het eigenlijk best wel slecht dat dit bij de PS3 er niet inzit.
Afbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20080503-7849.jpg

het is trouwens wel toevallig, ik had met de PS2 hetzelfde probleem dat het beeld aan de linkerkant buiten beeld kwam, de Xbox360 die ik daarna had heeft helemaal nergens last van en de PS3 heeft het probleem wel weer.

[ Voor 21% gewijzigd door iwaarden op 03-05-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Heeft GoT trouwens een eigen Folding@Home team waar ik lid van kan worden?

edit:
laatmaar :+ Team Nr 92

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 03-05-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Voor de mensen met een PS3 die GTA4 willen spelen en waarbij hij vast loopt bij het laden op dit moment: in de XMB helemaal naar rechts, driehoekje op eigen naam -> sign out -> daarna game starten.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TF-
jdm8 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:18:
Kun je dit niet instellen bij de game zelf?
nee, bij de game zelf kan ik het niet instellen.

sluit ik hem alleen aan via HDMI, dan krijg ik geluid via mijn LCD (logisch!)
sluit ik hiernaast dan de optische kabel aan op mijn versterker en stel ik in het menu de juiste gegevens in (juist in mijn optiek dan !!) dan krijg ik geen geluid van games over mijn boxen maar wel mp3's

- - - - T F - - - -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
-TF- schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 14:38:
[...]

sluit ik hiernaast dan de optische kabel aan op mijn versterker en stel ik in het menu de juiste gegevens in (juist in mijn optiek dan !!) dan krijg ik geen geluid van games over mijn boxen maar wel mp3's
Ondersteund je versterker wel DD en/of DTS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 23:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Ik ben sinds gisteren ook een zeer zeer zeer trotse bezitter van de PS3 met 2 games en 2 controllers pack. Ik ben al even aan het knoeien geweest met de combi ps3 en pc. Er valt een hele hoop te ontdekken. Heerlijk!

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
-TF- schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 14:38:
[...]

Het probleem is waarschijnlijk dat meerkanaalsgeluid niet doorkomt maar stereogeluid wel. Stel in het BD/DVD-menu daarom het geluid op Bitstream in ipv PCM.

Laat maar, dit zal het toch niet zijn, want dat geldt alleen voor films. Ik zou in dat geval maar 'ns kijken of in het audiomenu bij de optische uitgang wel de hokjes voor DD en DTS zijn aangevinkt.

[ Voor 14% gewijzigd door ymmv op 03-05-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
EfBe schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 14:26:
Voor de mensen met een PS3 die GTA4 willen spelen en waarbij hij vast loopt bij het laden op dit moment: in de XMB helemaal naar rechts, driehoekje op eigen naam -> sign out -> daarna game starten.
Werkt inderdaad, daarna gewoon even spelen, missie doen, en daarna saved hij. Vervolgens kan je als je multiplayer drukt via je mobiel weer online zonder dat hij crasht. zo werkt het bij mij. Even wachten op de patch iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Frank J. schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 14:55:
[...]

Ik heb dezelfde versterker en die ondersteund DD en DTS zonder enig probleem. Misschien moet je de output op Bitstream zetten ipv LPCM in de audio-instellingen. Iets anders schiet me ook niet te binnen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
KillaH87 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:48:
[...]
en nog een groot gemis op de playstation is het instellen van de beeldpositie, het beeld op mijn SD-tv word standaard iets te ver naar rechts vertoond waardoor ik bij sommige spellen letterlijk beeld mis aan de linkerkant, nu ben ik afhankelijk of de beeldlocatie in het spel kan worden ingesteld, in warhawk kon het bijv. wel maar bij een hoop andere spellen heb je gewoon pech.

gister was ik bij een vriend die een wii heeft en toen zag ik dat je daar in de consoleinstellingen de beeldpositie in kan stellen, ik vind het eigenlijk best wel slecht dat dit bij de PS3 er niet inzit.
[afbeelding]

het is trouwens wel toevallig, ik had met de PS2 hetzelfde probleem dat het beeld aan de linkerkant buiten beeld kwam, de Xbox360 die ik daarna had heeft helemaal nergens last van en de PS3 heeft het probleem wel weer.
Heu, hoe heb je die aangesloten dan, dat schuiven lijkt me typisch iets dat nodig is bij analoge connecties, bij HDMI niet nodig, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Jheroun schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:48:
[...]

Heu, hoe heb je die aangesloten dan, dat schuiven lijkt me typisch iets dat nodig is bij analoge connecties, bij HDMI niet nodig, lijkt me.
Hij heeft een SD tv, dus analoog ;) Mijn oplossing: Een LCD kopen. Voor mij was dat bijna net zoals de omschakeling van videoband naar dvd. (eerst tv'tje van 40 cm oid. :P )

[ Voor 18% gewijzigd door jdm8 op 03-05-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
jdm8 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:50:
[...]

Hij heeft een SD tv, dus analoog ;) Mijn oplossing: Een LCD kopen. Voor mij was dat bijna net zoals de omschakeling van videoband naar dvd. (eerst tv'tje van 40 cm oid. :P )
een LCD kopen is het eerste jaar waarschijnlijk geen mogelijkheid voor mij, ik zou graag willen maar ik heb het geld er gewoon (nog) niet voor, en dan nog, ik game nu op een 66cm breedbeeld tv, ik vind dit er al super uitzien (NFS carbon heeft wel ernstige kartels) en om nou te zeggen dat het een moeilijke optie is om in te bouwen, een wii heb het in zijn systeemsoftware, sommige spellen hebben het in hun opties dus eigenlijk zou het fijn zijn als sony zoiets in een firmware update ook toevoegd aan de systeemsoftware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TF-
Frank J. schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 14:55:
[...]

ja hij ondersteunt o.a.:
Dolby Digital, Dolby Digital EX, Dolby Pro Logic, Dolby Pro Logic II, Dolby Pro Logic IIx, DTS, DTS ES

- - - - T F - - - -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TF-
Shiver23 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:23:
[...]

Ik heb dezelfde versterker en die ondersteund DD en DTS zonder enig probleem. Misschien moet je de output op Bitstream zetten ipv LPCM in de audio-instellingen. Iets anders schiet me ook niet te binnen.
dit ga ik i.i.g. even proberen. ik laat het weten hoe het afloopt.

- - - - T F - - - -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
-TF- schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:17:
[...]

ja hij ondersteunt o.a.:
Dolby Digital, Dolby Digital EX, Dolby Pro Logic, Dolby Pro Logic II, Dolby Pro Logic IIx, DTS, DTS ES
Maar staan die ook daadwerkelijk aangevinkt in de audio-settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-05 00:38

Armada

-Wat wil je weten?-

Hier nog een twaalf stappen plan om freezes met GTA 4 op de PS3 te verhelpen:

GTA IV Helpdesk

[ Voor 3% gewijzigd door Armada op 03-05-2008 17:44 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Armada schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:43:
Hier nog een twaalf stappen plan om freezes met GTA 4 op de PS3 te verhelpen:

GTA IV Helpdesk
Veel te veel werk, ga gewoon in je XMB naar je PSN naam druk driehoekje-->Sign off. En alles werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:25
Ik heb sinds kort een PS3 (had het GTA4 pack gekocht :) ), maar ik zat dus een beetje te proberen met dat ding, en wilde dus wel eens bekijken hoe de PS3 qua kwaliteit de DVD's kan upscalen...

Maar: elke keer als ik er een DVD in doe (heb meerdere geprobeerd!) en hem wil bekijken, loopt de PS3 vast (ik kan niks meer doen) en zie ook niks meer in mijn beeld. Ik heb alle instellingen van het bekijken van dvd's/br schijven al nagekeken en kon niks bijzonders vinden. Moet ik soms een DVD bekijken zónder upscale functie en dan TIJDENS het afspelen van de film de upscale functie aanzetten (kan dat?)?

Aan welke instelling zou dit kunnen liggen? Of is er iets fout met mijn PS3? GTA4 draait gewoon lekker op dit ding.

En nog een vraag: heb ik het nieuwe model met zuinigere processor te pakken of een oud model PS3? Het serienummer is CECHH04.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TF-
ymmv schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:42:
[...]

Maar staan die ook daadwerkelijk aangevinkt in de audio-settings?
Heb alle keuzes aangevinkt in het menu bij zowel HDMI als ook bij optisch.

- - - - T F - - - -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258713

Wat is de beste plek om nu een PS 3 te kopen?
Ik ben het meest geinteresseert in een bundel. Fifa 08 en GTA 4 zie ik beiden wel zitten, maar die heb je volgens mij nog niet in een bundel. Waar is het het voordeligst? Gewoon Media Markt of een speelgoedzaak of toch maar internet?
Ik ga op termijn toch ook mijn PS 2 vervangen voor een PS 3 denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
Anoniem: 258713 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 22:31:
Wat is de beste plek om nu een PS 3 te kopen?
Ik ben het meest geinteresseert in een bundel. Fifa 08 en GTA 4 zie ik beiden wel zitten, maar die heb je volgens mij nog niet in een bundel. Waar is het het voordeligst? Gewoon Media Markt of een speelgoedzaak of toch maar internet?
Ik ga op termijn toch ook mijn PS 2 vervangen voor een PS 3 denk ik
Ik heb gelezen dat ze bij de toy'r us GT5 Prologe + GTA voor 400 euro hadden. Morgen is er koopzondag bij de mediamarkt hier dus ik ga maar eens kijken of ik met hun prijs garantie de ps3 voor die prijs kan meenemen. GT5 lijkt me ook wel leuk :) (toy'r us zit binnen de 15 km waar de mediamarkt het over heeft met de prijsgarantie maar ben toch bang dat ik niet ga meekrijgen voor die prijs)

edit: link naar bericht
nieuws: Toys 'R' Us grijpt introductie GTA IV aan om zichzelf op de kaart te zetten

[ Voor 7% gewijzigd door jeroen210 op 03-05-2008 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
jeroen210 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 22:47:
[...]

Ik heb gelezen dat ze bij de toy'r us GT5 Prologe + GTA voor 400 euro hadden. Morgen is er koopzondag bij de mediamarkt hier dus ik ga maar eens kijken of ik met hun prijs garantie de ps3 voor die prijs kan meenemen. GT5 lijkt me ook wel leuk :) (toy'r us zit binnen de 15 km waar de mediamarkt het over heeft met de prijsgarantie maar ben toch bang dat ik niet ga meekrijgen voor die prijs)

edit: link naar bericht
nieuws: Toys 'R' Us grijpt introductie GTA IV aan om zichzelf op de kaart te zetten
die was de eerste dag al uitverkocht..ik ben nog geweest(rotterdam) dus denk niet dat je hem nog zal vinden die aanbieding

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
tntkiller schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 23:09:
[...]

die was de eerste dag al uitverkocht..ik ben nog geweest(rotterdam) dus denk niet dat je hem nog zal vinden die aanbieding
Ik woon in arnhem, toy'r us is niet open zondag, maar als ik dit lees
http://www.mediamarkt.nl/...atalogId=17603&langId=-11
lijk me dat mediamarkt hem ook voor die prijs moet aanbieden, maar ze zullen wel moeilijk doen omdat hun het spel gratis geven of omdat het uitverkocht is maar ga het gewoon proberen >:)
Of anders maar voor 430 alleen GTA ben ik ook al blij mee O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:59
Net maar eens mijn verse CC getrokken en wat geld in de PSN portomonee gestopt. Stardust HD uit de store gehaald. Ik had hier al gehoord dat het verslavend zou zijn, maar damn..... Ik kan niet stoppen!! :+ Na enkele uurtjes bezig te zijn geweest (ongeveer 5 in totaal) een topscore van 36 miljoen. Was de 2de keer dat ik bij de laatste baas aankwam van de laatste planeet. Heb nog geen flauw idee hoe ik die aan moet pakken, maar zal nog wel komen. Voor 8 euro kan het al geen miskoop zijn, maar dit is echt vet.
Ik start maar niet opnieuw want morgen moet er gevoetbald worden :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02:33
Hallo allemaal. Ik (groot xbox360 fan) heb vandaag ook n ps3 aangeschaft.
Wilde m hebben, vooral ook als Blu-rayspeler.

Ik zag ook de aanbieding bij Toys r us (ps3 met Gran Turismo P en GTA IV), maar die was dezelfde dag al uitverkocht.
De verkoper zei aan de telefoon dat je GTA IV ook bij de andere packs kreeg. Ik heb m meteen gereserveerd (er waren nog maar 2 GTA IV) en heb nu voor €470 n ps3 met uncharted, ratchet & Clank en GTA IV.

Aansluiten ging makkelijk, alleen ff moeten kijken bij instellingen dat je de audio via optische uitgang met 5.1 doet. Beeld via hdmi detecteerde die wel zelf.

Helaas moest ik weg en heb alleen n stukje I am Legend op Blu-ray gekeken en dat was prachtig. (op mn Panasonic TH50PV70 50 inch plasma met 5.1 surround :) )
's Checken of t misschien nog mooier is dan de hd-dvd's van mn xbox360. (wat is die ps3 stil!).

Morgen weer verder met ontdekken en uitzoeken naar alle mogelijkheden.

[ Voor 7% gewijzigd door Ferry34 op 04-05-2008 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 16:26
Ik wil volgende week ook de ps3 aanschaffen. Maar heb 1 HDMI aansluiting op mijn plasma tv :X wat is nu het beste om te doen Component ? of een splitter voor de HDMI poort.

Kan je met een component aansluiting op 1080p (i) spelen of kan dat alleen met een HDMI kabel ?

En is het mogelijk om tv programma's op te nemen met de ps3 ? ( niet belangrijk maar ik lees daar verder nix over )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245048

RoaDHouse schreef op zondag 04 mei 2008 @ 02:27:
Ik wil volgende week ook de ps3 aanschaffen. Maar heb 1 HDMI aansluiting op mijn plasma tv :X wat is nu het beste om te doen Component ? of een splitter voor de HDMI poort.

Kan je met een component aansluiting op 1080p (i) spelen of kan dat alleen met een HDMI kabel ?

En is het mogelijk om tv programma's op te nemen met de ps3 ? ( niet belangrijk maar ik lees daar verder nix over )
Als je maar 1 HDMI aansluiting op je jscherm zou ik een Octave HDMI switch nemen. Zelf heb ik de 4.1 versie en dat werkt perfect. De Octave schakelt automatisch om naaar gelang de bron je selecteert.
Component kan tot 1080i, dus voor 1080p heb je HDMI nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Component kan toch gewoon tot 1080p ? Volgens mij zijn er wel TV's die geen 1080p over component ondersteunen, maar dat is natuurlijk iets anders. Heb zelf gewoon alles met HDMI aangesloten, dus ik weet het niet zeker, maar heb hier volgens mij e.e.a. over langs zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
nioz schreef op zondag 04 mei 2008 @ 10:59:
Component kan toch gewoon tot 1080p ? Volgens mij zijn er wel TV's die geen 1080p over component ondersteunen, maar dat is natuurlijk iets anders. Heb zelf gewoon alles met HDMI aangesloten, dus ik weet het niet zeker, maar heb hier volgens mij e.e.a. over langs zien komen.
Klopt, het is alleen wel zo dat component geen HDCP bevat en dus BluRay niet 1080p over component stuurt. Component ondersteund 1080p alleen niet beveiligd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
jeroen210 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 23:19:
[...]

Ik woon in arnhem, toy'r us is niet open zondag, maar als ik dit lees
http://www.mediamarkt.nl/...atalogId=17603&langId=-11
lijk me dat mediamarkt hem ook voor die prijs moet aanbieden, maar ze zullen wel moeilijk doen omdat hun het spel gratis geven of omdat het uitverkocht is maar ga het gewoon proberen >:)
Of anders maar voor 430 alleen GTA ben ik ook al blij mee O-)
je krijgt dat spel er niet gratis bij hoor, is een actie, is een "pakket" media markt biedt geen pakket PS3+GT5+GTA4 aan dus krijg je hem ook niet voor die prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
KillaH87 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 11:38:
[...]

je krijgt dat spel er niet gratis bij hoor, is een actie, is een "pakket" media markt biedt geen pakket PS3+GT5+GTA4 aan dus krijg je hem ook niet voor die prijs
Toys-r-us was geen pakket, het was de GT5P-bundle met GTAIV er gratis bij. Op mijn bon staat GTA IV a 59,99 en nog een keer als korting -59,99. De GT5P bundle kost 399, en dat heb ik betaald.

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
RubbeR01 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:30:
[...]

Toys-r-us was geen pakket, het was de GT5P-bundle met GTAIV er gratis bij. Op mijn bon staat GTA IV a 59,99 en nog een keer als korting -59,99. De GT5P bundle kost 399, en dat heb ik betaald.
daarom heb ik "pakket" ook tussen aanhalingstekens, het is een actie wat die bundle en GTA4 bij elkaar haalt, mediamarkt doet dat niet want die bundle en GTA4 worden normaal los verkocht dus krijg je het ook niet voor die prijs mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Missbaksel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-05-2023
Een vraagje ?

Is er kwaliteit verschil tussen een scart kabel voor de Playstation 3 en standaard kabel die bij de Playstation 3 zit ?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Missbaksel schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:48:
Een vraagje ?

Is er kwaliteit verschil tussen een scart kabel voor de Playstation 3 en standaard kabel die bij de Playstation 3 zit ?
Ja. De bij de PS3 meegeleverde kabels is (net als daarvoor bij de PS2 en PSX) een composietkabel met een SCART-blokje. Een echte SCART-kabel is SCART-RGB en biedt een betere beeldkwaliteit.

Je kunt overigens beter een component-aansluiting gebruiken of liever nog HDMI.

Tip: alle AV-kabels van de PS2 doen het ook op de PS3. Het is dezelfde aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Missbaksel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-05-2023
ymmv schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:54:
[...]

Ja. De bij de PS3 meegeleverde kabels is (net als daarvoor bij de PS2 en PSX) een composietkabel met een SCART-blokje. Een echte SCART-kabel is SCART-RGB en biedt een betere beeldkwaliteit.

Tip: alle AV-kabels van de PS2 doen het ook op de PS3. Het is dezelfde aansluiting.
Bedankt, zijn er hier nog ergens voorbeelden van te zien, vinden ?
HDMI zou ik wel willen ;)
Kheb geen HD-ready TV :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Missbaksel schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:07:
[...]

Bedankt, zijn er hier nog ergens voorbeelden van te zien, vinden ?
HDMI zou ik wel willen ;)
Kheb geen HD-ready TV :'(
Hier bijvoorbeeld:
http://www.futuremax.nl/product_info.php?products_id=204

http://cgi.ebay.nl/Playst...em?IMSfp=TL080502111a8990

Ik had er laatst ook 1 gekocht voor toen nog met sd tv en het was echt een groot verschil :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:25

Boss

+1 Overgewaardeerd

Heb sinds deze week ook een PS3 en GTA. Echt een geweldige game. Spelen met controller was wel even wennen na 15 jaar toetsenbord. Maar na 30 uur GTA ben ik er behoorlijk handig in geworden.

Ben ook een beetje aan het kijken naar andere games, en dan eigenlijk een goede combat flightsim of helikopter sim. Weet iemand of de PS3 iets te bieden heeft in dit genre?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Boss schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:05:
Ben ook een beetje aan het kijken naar andere games, en dan eigenlijk een goede combat flightsim of helikopter sim. Weet iemand of de PS3 iets te bieden heeft in dit genre?
Er is niet zo veel op dat vlak te kiezen, alleen Blazing Angels 1 en 2. In de toekomst komt er waarschijnlijk ook nog een Ace Combat-spel aan.

Misschien is Warhawk ook iets voor je? Online only, niet enkel vliegen maar moet wel heel leuk zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door ymmv op 04-05-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-05 15:52
Ben ook een nieuwe PS3 bezitter door GTA maar ik vraag me af hoe en waar ik demo's kan downloaden want de de ps-store zie ik er geen staan, alleen trailers en games die je kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02:33
ymmv schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:22:
[...]

Er is niet zo veel op dat vlak te kiezen, alleen Blazing Angels 1 en 2. In de toekomst komt er waarschijnlijk ook nog een Ace Combat-spel aan.

Misschien is Warhawk ook iets voor je? Online only, niet enkel vliegen maar moet wel heel leuk zijn.
Blazing Angels valt vies tegen. Ace Combat6 (xbox360) is echt adembenemend mooi. Alsof die vliegtuigen vanuit je kamer opstijgen. Grafisch heel erg mooi, je reinste TopGun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

JJFS schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:23:
Ben ook een nieuwe PS3 bezitter door GTA maar ik vraag me af hoe en waar ik demo's kan downloaden want de de ps-store zie ik er geen staan, alleen trailers en games die je kan kopen.
Moet je beter kijken ;) Ze staan echter niet meer onder een bepaald kopje, dat is neit echt een verbetering (of zie ik iets over het hoofd?) Alle games stana onder hun genre gerangschikt, soms moet je eerst even op het icoontje van een game klikken om in een sub menu te komen war de evrschillende dingen van die game staan (dus bv. add ons, hele game te koop en demo's)

[ Voor 21% gewijzigd door jdm8 op 04-05-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-05 15:52
jdm8 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 16:47:
[...]

Moet je beter kijken ;) Ze staan echter niet meer onder een bepaald kopje, dat is neit echt een verbetering (of zie ik iets over het hoofd?) Alle games stana onder hun genre gerangschikt, soms moet je eerst even op het icoontje van een game klikken om in een sub menu te komen war de evrschillende dingen van die game staan (dus bv. add ons, hele game te koop en demo's)
Aha ok, had een koje verwacht met demo's aangezien de rest zo ook gerangschikt is maar ik zal het nog eens nakijken dan, iig bedankt.
En een USA psn account aanmaken is dus nog beter las ik omdat hiervoor meer en nieuwere contect beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:36

Aight!

'A toy robot...'

Zo eindelijk de PS 3 op HDMI aangesloten, wat een verschil zeg, alles veel scherper, veel duidelijker leesbaar vooral de XMB, wel van 66 cm naar 82 cm gegaan van TV dus dat helpt ook al.

Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

JJFS schreef op zondag 04 mei 2008 @ 17:19:
[...]

Aha ok, had een koje verwacht met demo's aangezien de rest zo ook gerangschikt is maar ik zal het nog eens nakijken dan, iig bedankt.
En een USA psn account aanmaken is dus nog beter las ik omdat hiervoor meer en nieuwere contect beschikbaar is?
Jep, er is gewoon meer en veel dingen zijn veel eerder. Let er wel op dat je een echt adres in moet vullen. Verder wijst het zich vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113500

Anoniem: 121131 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 14:46:
[...]

De playstation gebruikt dan ook geen fat32, dat heeft ie enkel nodig voor externe harde schijven.
Misschien de partitie verwijderen en opnieuw aanmaken, en dan weer in de playstation steken om te formatteren?
Ik heb een nieuwe 160 GB 2,5 inch HDD gekocht en in mijn PS3 gemonteerd. Hij werkt weer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
jdm8 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 16:47:
[...]

In de US store staat het perfect, alleen in de EU store is het zo bagger als maar kan (indeling) hopelijke trekken ze dit zsm gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Jorn1986 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:14:
Ik heb sinds kort een PS3 (had het GTA4 pack gekocht :) ), maar ik zat dus een beetje te proberen met dat ding, en wilde dus wel eens bekijken hoe de PS3 qua kwaliteit de DVD's kan upscalen...

Maar: elke keer als ik er een DVD in doe (heb meerdere geprobeerd!) en hem wil bekijken, loopt de PS3 vast (ik kan niks meer doen) en zie ook niks meer in mijn beeld. Ik heb alle instellingen van het bekijken van dvd's/br schijven al nagekeken en kon niks bijzonders vinden. Moet ik soms een DVD bekijken zónder upscale functie en dan TIJDENS het afspelen van de film de upscale functie aanzetten (kan dat?)?

Aan welke instelling zou dit kunnen liggen? Of is er iets fout met mijn PS3? GTA4 draait gewoon lekker op dit ding.

En nog een vraag: heb ik het nieuwe model met zuinigere processor te pakken of een oud model PS3? Het serienummer is CECHH04.
Niemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-05 16:21

Grannd

da Granndest

Hmm, misschien dat je PS3 naar een resolutie wil upscalen die je tv niet ondersteunt, dat je bijvoorbeeld 1080p heb aangeklikt als resolutie maar je tv maar tot 1080i of 720p gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Grannd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 19:40:
Hmm, misschien dat je PS3 naar een resolutie wil upscalen die je tv niet ondersteunt, dat je bijvoorbeeld 1080p heb aangeklikt als resolutie maar je tv maar tot 1080i of 720p gaat?
Dat is het probleem niet; hij ondersteund 1080P.

EDIT: heb nog meer mensen met hezelfde probleem als van mij gevonden: KLIK... ik krijg dus ook een grijs scherm en dat er niks gebeurd.

Zou een beetje zonde zijn dat ik nu een afstandsbediening heb waar ik niks aan heb gezien hij geen DVD's kan afspelen :(

[ Voor 35% gewijzigd door Jorn1986 op 04-05-2008 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
Missbaksel schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:48:
Een vraagje ?

Groet
ymmv schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:54:
[...]

het verschil heb je alleen als je de kabel aansluit op een RGB-scart ingang op je tv, anders zit je gewoon naar composite te kijken uit een duurdere kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189262

Boss schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:05:
Warhawk!? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
jdm8 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:52:
Jep, er is gewoon meer en veel dingen zijn veel eerder. Let er wel op dat je een echt adres in moet vullen. Verder wijst het zich vanzelf :)
Gelukkig staat er deze week een grote update op stapel in de EU store. Deze week wordt de store twee keer geupdate met demo's voor Condemned 2, HAZE, GRID en nog een demo waar ik de naam ff niet meer voor kan verzinnen. De condemned 2 demo is al een tijdje in de US store verkrijgbaar maar HAZE en GRID zijn dit keer eerder in de EU store dan elders. Zal misschien komen omdat deze twee games in europa worden gemaakt?? :?

Hebben jullie trouwens de nieuwste screens van Metal Gear Solid 4 gezien? wikkkie! vet de GFX lijken erop vooruit te zijn gegaan want dit ziet er zeer veelbeloven uit:

[img]http://www.gamed.nl/messages/72662.jpg[/img
[img]http://www.gamed.nl/messages/72663.jpg[/img
[img]http://www.gamed.nl/messages/72664.jpg[/img
[img]http://www.gamed.nl/messages/72665.jpg[/img
[img]http://www.gamed.nl/messages/72666.jpg[/img
[img]http://www.gamed.nl/messages/72667.jpg[/img
[img]http://www.gamed.nl/messages/72668.jpg[/img
[img]http://www.gamed.nl/messages/72669.jpg[/img

Deze week is de z.g playstation day weer waarbij Sony de door haar uitgegeven games even aan de wereld laat zien. Hierbij horen een playable versie van Resistance 2 (met 60 man online knallen) nieuwe footage van Motorstorm 2 en zeer waarschijnlijk wederom footage van Killzone 2 (deze game mogen ze van mij wel eens releasen anders ben ik bang dat ie te verouderd raakt).

verder denk ik ook footagen te zien van Final fantasy 13 en White Night Story. twee RPG's die de PS3 nodig heeft want de console loopt niet niet erg over van dit soort spellen.

Nog te verwachten buiten de gamers day:
Dark Mist
Hellboy
Wardevil
Gran Turismo 5
Resident Evil 5
Zone of the Enders (PS3 version)
Ferrari Challenge
vast nog veel meer, ik zelf wil nog een hoop spellen kopen die de afgelopen tijd zijn uitegkomen maar waar ik gewoon niet aan toe kom.

Weleens van resizen gehoord? Ik heb ze even snel provisorisch weggehaald, als je de afbeeldingen echt terug wilt kun je deze post nog editten.

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 04-05-2008 23:13 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Jorn1986 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 19:55:
[...]

EDIT: heb nog meer mensen met hezelfde probleem als van mij gevonden: KLIK... ik krijg dus ook een grijs scherm en dat er niks gebeurd.

Zou een beetje zonde zijn dat ik nu een afstandsbediening heb waar ik niks aan heb gezien hij geen DVD's kan afspelen :(
Heeft het misschien met HDCP te maken? Ondersteunt je TV dat wel? Kun je wel DVDs afspelen als je de PS3 via de meegeleverde SCART-composietkabel afspeelt?

Ik neem verder aan dat je geen problemen hebt met games op Blu-Ray-discs?

[ Voor 5% gewijzigd door ymmv op 04-05-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232926

Hallo PS3 bezitters,
Ik zit er over na te denken om een PS3 aan te schaffen maar:

Als ik een PS3 zou aanschaffen dan wil ik het ding graag op mijn pc monitor aansluiten, in de startpost lees ik het volgende daarover.
[message]Mr. Startpost schreef[/message]:
:? Is het mogelijk om mijn PS3 aan een LCD monitor aan te sluiten?
Ja dat kan! Maar je monitor moet wel overweg kunnen met het HDCP protocol.
Nou heb ik een scherm dat volgens mij niet overweg kan met dit protocol 8)7

Maar! Nu lees ik hier het volgende:
[message]Mr. Op het ander forum schreef:[/message]
Does the monitor have to be hdcp compliant?

To play games in HD; no. If your monitor is not HDCP enabled, though, movies will be downscaled to 480p i'm afraid, but games will run in perfect HD.
Aangezien ik geen hd-tv bezit en als ik uberhaupt een PS3 zou aanschaffen was ik toch al niet van plan deze te gebruiken om films op te kijken vroeg ik me af of iemand me kan vertellen of dit klopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Jorn1986 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 19:55:
[...]

ff voor de zekerheid:) :ik neem aan dat je de firmware van de PS3 al wel geupdate hebt tot de laatste versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
ymmv schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:07:
[...]

Heeft het misschien met HDCP te maken? Ondersteunt je TV dat wel? Kun je wel DVDs afspelen als je de PS3 via de meegeleverde SCART-composietkabel afspeelt?

Ik neem verder aan dat je geen problemen hebt met games op Blu-Ray-discs?
Geen problemen met het afspelen van games op blu-ray (enige game die ik nu heb is GTA4, en die werkt perfect :) ), maar zodra ik er dus een DVD in stop houdt hij er mee op. Als ik dan vervolgens op m'n Dell 2407wfp-hc de input selecteer zegt hij gewoon: ''geen input, als de PC in de slaapstand staat beweeg dan de muis.'' Volgens de specificaties van Dell ondersteund de 2407wfp-hc via de DVI wel HDCP ondersteuning. De PS3 zit met een hdmi kabel naar de monitor, en op de DVI aansluiting zit een convert van DVI male -> HDMI female. Lijkt mij niet dat het aan de kabel ligt.

Waarom zou ik de PS3 moeten testen met een componentkabel? Dan kan je toch niet upscalen naar 1080P? En hoezo zou het niet werken via de HDMI uitgang? :S
nioz schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:56:
[...]

ff voor de zekerheid:) :ik neem aan dat je de firmware van de PS3 al wel geupdate hebt tot de laatste versie?
Ja, firmwareversie 2.30 staat er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Misschien dat die convert plug niet HDCP compliant is? Ik heb even gegoogled, maar kon zo snel geen echt antwoord vinden, maar wellicht het proberen waard om het even via alleen de HDMI kabel op een TV te proberen met HDMI aansluiting (bijv bij de buren?) of even een HDCP HDMI->DVI-D kabel te kopen

Kon overigens uit je eerdere posts niet opmaken of DVD's het zonder upscaling wel doen? of heb je dan ook problemen? Als ze zonder upscaling wel werken, dan zit het probleem hoogstwaarschijnlijk toch bij het HDCP signaal en als ze zonder upscaling niet werken, dan zou ik sony bellen voor een RMA
Succes in ieder geval

[ Voor 35% gewijzigd door nioz op 04-05-2008 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
nioz schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:17:
Misschien dat die convert plug niet HDCP compliant is? Ik heb even gegoogled, maar kon zo snel geen echt antwoord vinden, maar wellicht het proberen waard om het even via alleen de HDMI kabel op een TV te proberen met HDMI aansluiting (bijv bij de buren?) of even een HDCP HDMI->DVI-D kabel te kopen

Kon overigens uit je eerdere posts niet opmaken of DVD's het zonder upscaling wel doen? of heb je dan ook problemen? Als ze zonder upscaling wel werken, dan zit het probleem hoogstwaarschijnlijk toch bij het HDCP signaal en als ze zonder upscaling niet werken, dan zou ik sony bellen voor een RMA
Succes in ieder geval
Zonder upscaling krijg ik ook geen beeld op m'n scherm. Zou het DVD-gedeelte van de lezer dan niet goed zijn, en het blu-ray gedeelte van de lezer wel ofzo?

EDIT: heb het probleem gevonden, de Dell 2407wfp-hc ondersteund GEEN 1080i. Wat ik zojuist heb gedaan: 1080i en 720P uit gezet bij het keuzemenu van het scherm, en nu scaled hij netjes mijn dvd's naar 1080P op en krijg ik beeld *O*

Bedankt voor de reacties.

[ Voor 18% gewijzigd door Jorn1986 op 04-05-2008 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

KillaH87 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:48:
[...]

ik vind trouwens wel dat de analoge trekkers (L2 en R2) verkeerd zijn ontworpen, ik heb met de PS2 aangeleerd dat ik mijn wijsvingers op L1 en R1 had en mijn middelvingers op L2 en R2, door het gebogen ontwerpen van die knoppen druk je de knoppen op deze manier vanzelf in en glijden je vingers eraf. daarom kun je hem niet meer zo vasthouden en hadden van mij die analoge trekkers helemaal niet gehoeven. en daar komt nog eens bij dat ik ze eigenlijk nooit gebruik, racespellen waar ze het nuttigst zijn gebruik ik de rechter analoge stick voor gas/remmen wat veel fijner werkt.
Daar geef ik je wel helemaal gelijk in. Ik neem een ps2 controller ook op die manier vast, en telkens ik ergens met een sixaxis speel, heb ik dezelfde bedenking. Doordat het softe knoppen zijn ligt het geheel niet meer zo soepel en stevig in de hand, en de hoek is idd ook te groot waardoor je vingers er bjna vanzelf afglijden (of wel erg krampachtig moet gaan 'grijpen')
ik vind het echt zo jammer dat die boomerang nooit is gekomen, die leek me ergonomische echt zo fijn maar omdat er veel commentaar was en sony blijkbaar nogal een wussy is die er niet gekomen.

als ze hem er nog eens naast gaan maken haal ik er meteen een, en ik ben niet de enigste!
Idd, die had ik dolgraag ook eens willen uitproberen. Misschien komt het er ooit nog van, ofwel misschien als 3rd party....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 131051 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 00:19:
[...]

Daar geef ik je wel helemaal gelijk in. Ik neem een ps2 controller ook op die manier vast, en telkens ik ergens met een sixaxis speel, heb ik dezelfde bedenking. Doordat het softe knoppen zijn ligt het geheel niet meer zo soepel en stevig in de hand, en de hoek is idd ook te groot waardoor je vingers er bjna vanzelf afglijden (of wel erg krampachtig moet gaan 'grijpen')

[...]

Idd, die had ik dolgraag ook eens willen uitproberen. Misschien komt het er ooit nog van, ofwel misschien als 3rd party....
Je kan van die klipjes vinden, kleine plastic "triggers", waarschijnlijk wel te koop waar je ook controllers kan vinden. Die maken het meer zoals Xbox360 "triggers."
http://www.computerandvid...le.php?id=175712&site=psw
Daar ga je, weet zeker dat ze ook op de markt komen en het helpt! Tja het zou mooier zijn als ze van de voren dat al gedaan hadden natuurlijk :!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
swampy schreef op maandag 05 mei 2008 @ 00:24:
[...]

Je kan van die klipjes vinden, kleine plastic "triggers", waarschijnlijk wel te koop waar je ook controllers kan vinden. Die maken het meer zoals Xbox360 "triggers."
http://www.computerandvid...le.php?id=175712&site=psw
Daar ga je, weet zeker dat ze ook op de markt komen en het helpt! Tja het zou mooier zijn als ze van de voren dat al gedaan hadden natuurlijk :!
je heb ze ook voor ps3

http://nl.youtube.com/watch?v=DNa2TuWErLs

waar ze te koop zijn weet ik niet helaas maar ze zijn er wel

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 16:26
tntkiller schreef op maandag 05 mei 2008 @ 02:27:
[...]

je heb ze ook voor ps3

http://nl.youtube.com/watch?v=DNa2TuWErLs

Zo die is handig met knopjes monteren :P:P

waar ze te koop zijn weet ik niet helaas maar ze zijn er wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Laatst online: 07-02 17:37
Zo, lekker weekeinde gehad, en ondanks het weer toch nog wat tijd gevonden om achter de PS3 te zitten. Heavenly Sword uitgespeeld. Heerlijke game, en een zeer bevredigend einde, na een heftig endboss-gevecht. Als je een beetje van hack&slash houdt, kan ik iedereen aanraden deze game in de budgetbakken te gaan opzoeken.

Verder CoD4 binnen gekregen. Nu ben ik een echte rookie op FPS gebied, en zeker met de controller, dus dat is wel wennen.
Toch maar even online geprobeerd, maar ik wordt steeds in een groep geplaatst met minstens 3 gasten met rang 40+. Zijn er gewoon zo weinig rookies? Of ligt het aan het feit dat ik een US versie heb, en ik dus alleen tegen de US die-hards (want daar midden in de nacht) speel?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 10:51
chrisboers schreef op maandag 05 mei 2008 @ 08:20:
Zo, lekker weekeinde gehad, en ondanks het weer toch nog wat tijd gevonden om achter de PS3 te zitten. Heavenly Sword uitgespeeld. Heerlijke game, en een zeer bevredigend einde, na een heftig endboss-gevecht. Als je een beetje van hack&slash houdt, kan ik iedereen aanraden deze game in de budgetbakken te gaan opzoeken.

Verder CoD4 binnen gekregen. Nu ben ik een echte rookie op FPS gebied, en zeker met de controller, dus dat is wel wennen.
Toch maar even online geprobeerd, maar ik wordt steeds in een groep geplaatst met minstens 3 gasten met rang 40+. Zijn er gewoon zo weinig rookies? Of ligt het aan het feit dat ik een US versie heb, en ik dus alleen tegen de US die-hards (want daar midden in de nacht) speel?
Heavenly Sword is idd een leuke game.
Voor COD4 maakt de versie op dit moment niet meer uit. Ze zitten op patch niveau gelijk dus speel je niet alleen tegen US mensen. Enige wanneer dat is is wanneer de US of EU versie eerder gepatched is. Om tegen elkaar te spelen dienen de versies gelijk te zijn.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Laatst online: 07-02 17:37
@HoefMeistert: Ok, bedankt. Dan mogen ze wel eens wat aan die matchings-engine doen. Met die level 40+ in een deathmatch zitten is geen pretje.
Toch maar eerst de offline uitspelen..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Zo zondag voor het eerst mn nieuwe PS3 aangesloten op mn eveneens nieuwe Sony Bravia :D

Heerlijk racen met GT5. Moet nog wel heel veel ontdekken met online spelen etc etc. Ook nog geen DVD's geprobeerd. Komt allemaal komende week wel :)

Wist ook niet dat je alle controllers gewoon draadloos kon gebruiken... krijg je als noob he :P Had 2 'draadloze controllers' besteld, dus was in de veronderstelling dat diegene die erbij geleverd wordt gewoon met snoer is... maar die kun je dus ook gewoon loskoppelen als ie opgeladen is :D

Betekent dat ik dus 3 controllers heb... terwijl 2 toch wel voldoende is... nou ja 1 op voorraad kan geen kwaad :P

[ Voor 9% gewijzigd door Dr. Quipers op 05-05-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
chrisboers schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:47:
@HoefMeistert: Ok, bedankt. Dan mogen ze wel eens wat aan die matchings-engine doen. Met die level 40+ in een deathmatch zitten is geen pretje.
Toch maar eerst de offline uitspelen..
CoD4 is gewoon al een lange tijd in omloop. Daarom zijn veel mensen al geleveled. Het wordt nu wel iets minder rap verkocht als in het begin. Ik ben zelfs lvl 30+ prestige 1. Ik zit de laatste tijd maar weinig in servers met mensen lager dan mijn rang.
Ik zou zeggen, gewoon even oefenen met de controls in de single player campagne. De online rank zegt lang niet alles over een speler. Sommige rank 30 zijn beter dan rank 55 prestige 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-05 08:25
nioz schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:17:

Succes in ieder geval
Dus het zou een verschil kunnen maken tussen deze en deze kabel? Want ik heb dus volgens mij de goedkoopste hdmi -> dvi kabel en kan nogsteeds alleen geen dvd en ps2 games afspelen op mijn (HDCP) Acer x222w monitor..

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Volgens mij hoeft zo'n convertertje niet HDCP compliant te zijn. Daar zit in principe geen logica in, gewoon een paar banen/aders verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Dr. Quipers schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:31:
Zo zondag voor het eerst mn nieuwe PS3 aangesloten op mn eveneens nieuwe Sony Bravia :D

Heerlijk racen met GT5. Moet nog wel heel veel ontdekken met online spelen etc etc. Ook nog geen DVD's geprobeerd. Komt allemaal komende week wel :)

Wist ook niet dat je alle controllers gewoon draadloos kon gebruiken... krijg je als noob he :P Had 2 'draadloze controllers' besteld, dus was in de veronderstelling dat diegene die erbij geleverd wordt gewoon met snoer is... maar die kun je dus ook gewoon loskoppelen als ie opgeladen is :D

Betekent dat ik dus 3 controllers heb... terwijl 2 toch wel voldoende is... nou ja 1 op voorraad kan geen kwaad :P
Of gewoon naar de winkel terug brengen als dat kan. ;) Sony zelf heeft geen bedrade controllers meer voor de PS3 voor zover ik weet. Alle PS3's worden standaard met één draadloze sixaxis (draai dat woord eens om) controller geleverd. :)

GT5 is erg leuk, snel uitgespeeld dat wel, maar daarna blijft het leuk. :) Doorsparen voor die ene wagen, en als je net een race hebt voltooid, en je had al het plan om daarna te stoppen, ga je gewoon vrolijk verder met de volgende race. :P Goeie game.

[ Voor 11% gewijzigd door S_Chief op 05-05-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:09

FeaR

In GoT we trust

m4yall schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:35:
[...]CoD4 is gewoon al een lange tijd in omloop. Daarom zijn veel mensen al geleveled. Het wordt nu wel iets minder rap verkocht als in het begin. Ik ben zelfs lvl 30+ prestige 1. Ik zit de laatste tijd maar weinig in servers met mensen lager dan mijn rang.
Ik zou zeggen, gewoon even oefenen met de controls in de single player campagne. De online rank zegt lang niet alles over een speler. Sommige rank 30 zijn beter dan rank 55 prestige 3.
Inderdaad... ranks zeggen helemaal niets!

Ikzelf ben een level 19 (en dat zal nog wel even zo blijven met GTA 4 in de PS3).
Al hoop ik ook wel een tijdje zoet te blijven met de HAZE Demo die morgen in de PSN Store wordt gedropt...

Maar negen van de tien keer eindig ik gewoon in de top 3 in Call of Duty 4. En dat is dan in games waar niemand onder de level 45 uit komt. Ik heb persoonlijk soms meer moeite met potjes met iedereen onder de level 15 dan met hogere levels. Wellicht doordat er dan van die noobs spelen die alleen met de raketwerper overweg kunnen...

Maar nu weer verder met GTA 4.
Heb gelukkig tot nu toe maar 1 vastloper gehad en dat was echt helemaal in het begin toen er nog niet veel over bekend was. Aan de ene kant dan wel fijn om te lezen dat het niet aan mijn console/versie ligt. Over het geluid verbaas ik me soms nog wel: geluid via HDMI naar de tv is alles echt zacht. Meestal staat het volume hier op 15, maar als ik GTA speel dan wordt het toch wel 20-25... Als het geluid via de optische kabel naar de receiver gaat kan deze wel gewoon op de normale stand blijven staan :S

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-05 10:59
Kent iemand misschien een mooie shooter met offline co-op? Met misschien een mooi Linkje :) Voor de Wii welteverstaan 8)7 ,nee dus voor de PS3 :) en kent iemand nog een plaats voor een goedkope HDD met veel GBs voor de PS3? En hoe transfer ik de Savegames etc?

[ Voor 39% gewijzigd door Tankbuster op 05-05-2008 18:04 . Reden: Vraagje erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

Resistance fall of men heeft het in ieder geval, en daar heb ik me goed mee vermaakt. Doordat deze in de 60Gb starterspacks heeft gezeten is ie vast ook wel voor een mooi prijsje op marktplaats ofzo te scoren ( of te lenen van iemand die hem heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:09

FeaR

In GoT we trust

Tankbuster schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:54:
en kent iemand nog een plaats voor een goedkope HDD met veel GBs voor de PS3?
250GB is op dit moment het best qua prijs-hoeveelheid.
Maar 320GB is ook niet dat je zegt asociaal duur.

Ik had voor mijn 250GB nog geen €70,- neergelegd bij 4Launch en dat vond ik goed te doen.
Tankbuster schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:54:
En hoe transfer ik de Savegames etc?
Savegames sla je gewoon op op een USB-stick.
Naar het savegame-menu gaan in de XMB, op driehoekje drukken en dan "kopieren" selecteren.

Verders kan je volgens mij niets opslaan. Maar filmpjes en demo's kan je toch gewoon weer gratis downloaden. En patches van spellen worden ook weer automatisch gedownload als je een spel weer opstart na het vervangen van de harde schijf.
Dingen als profielen (dus ook je friendlist) en instellingen blijven bewaard, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
FeaR1986 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 18:06:
[...]

250GB is op dit moment het best qua prijs-hoeveelheid.
Maar 320GB is ook niet dat je zegt asociaal duur.

Ik had voor mijn 250GB nog geen €70,- neergelegd bij 4Launch en dat vond ik goed te doen.

[...]

Savegames sla je gewoon op op een USB-stick.
Naar het savegame-menu gaan in de XMB, op driehoekje drukken en dan "kopieren" selecteren.

Verders kan je volgens mij niets opslaan. Maar filmpjes en demo's kan je toch gewoon weer gratis downloaden. En patches van spellen worden ook weer automatisch gedownload als je een spel weer opstart na het vervangen van de harde schijf.
Dingen als profielen (dus ook je friendlist) en instellingen blijven bewaard, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Een volledige backup maken op een externe HDD en dan weer terugzetten behoort toch ook tot de opties? Anders zou je je gekochte games ook weer opnieuw moeten downloaden en dat gaat dan weer van je 5(?)x af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

m4yall schreef op maandag 05 mei 2008 @ 18:39:
[...]

Een volledige backup maken op een externe HDD en dan weer terugzetten behoort toch ook tot de opties? Anders zou je je gekochte games ook weer opnieuw moeten downloaden en dat gaat dan weer van je 5(?)x af...
Dit houd mij nou juist af van het installeren van een nieuwe HD. Ik heb hier nog eentje liggen van mijn oude laptop 160GB. Maar ik heb ook al een zooi via de PS gekochte games, deze wil ik niet kwijt of dat ik ze weer opnieuw moet kopen of zo.

Heeft iemand anders hier al ervaring mee, en zo ja hoe deed je dit dan. Zeker omdat ik wel eens hoor dat sommige savegames niet gekopieerd kunnen worden(kan wel maar worden niet meer herkent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142353

m4yall schreef op maandag 05 mei 2008 @ 18:39:
[...]

Gaat NIET van je 5x af. Limiet geldt voor verschillende PS3's. Op je eigen machine mag je elke dag weer verwijderen en downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Anoniem: 149800 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 18:45:
[...]

Dit houd mij nou juist af van het installeren van een nieuwe HD. Ik heb hier nog eentje liggen van mijn oude laptop 160GB. Maar ik heb ook al een zooi via de PS gekochte games, deze wil ik niet kwijt of dat ik ze weer opnieuw moet kopen of zo.

Heeft iemand anders hier al ervaring mee, en zo ja hoe deed je dit dan. Zeker omdat ik wel eens hoor dat sommige savegames niet gekopieerd kunnen worden(kan wel maar worden niet meer herkent).
Nogmaals, je kunt een complete backup naar een externe USB-schiijf wegschrijven en die na het plaatsen van een nieuwe HD weer terugzetten. Dan raak je gegarandeerd niks kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

ok, dank je voor deze duidelijke woorden ;)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.