Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 90.933 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 18:14
Gopal schreef op woensdag 30 april 2008 @ 21:45:
Ben gisteren naar de Toys 'R Us gegaan in Rotterdam en was er een half uur voor openingstijd. Er stonden op dat moment al tien man voor mij, en tijdens openingstijd heb ik na wat duwen, trekken en mensen opzij door ruiten te gooien toch een PS3 gehaald in combinatie met GTA4 en GT:P voor €399,-.
Dus ik kan wel zeggen dat mijn ochtend goed begon :P. Heb gelijk alles ingeplugd en getest, ook de games en ja hoor, je raadt het al: ALLES WERKT :D!!

Heb lekker gegamed en vindt GTA4 echt top. Dit is voor mij de eerste keer dat ik een console koop, dus ik ben zeer tevreden dat alles naar behoren werkt.

Nu heb ik daarnaast een BT headset gekocht, namelijk de Jabra BT250v en die heb ik gepaired met de PS3, maar hij gaat wel zeer moeilijk aan en uit en soms krijg ik hem voor een tijdje helemaal niet aan. Heeft iemand een idee wat er aan de hand is of is het beter als ik het gewoon omruil voor een nieuwe?

Gopal (nog steeds behoorlijk tevreden hoor :P)
nieuwe headset halen die jabra gevallen zijn enorm slecht.
heb hem ook echt een drama. ik krijg de mijne niet uit of ik krijg hem niet aan.

beter plantronics kopen of sony-ericsson nokia enz
zolang het maar een normale aan en uit knop heeft een een connect knop

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Gopal schreef op woensdag 30 april 2008 @ 21:45:
- knip -

Nu heb ik daarnaast een BT headset gekocht, namelijk de Jabra BT250v en die heb ik gepaired met de PS3, maar hij gaat wel zeer moeilijk aan en uit en soms krijg ik hem voor een tijdje helemaal niet aan. Heeft iemand een idee wat er aan de hand is of is het beter als ik het gewoon omruil voor een nieuwe?

Gopal (nog steeds behoorlijk tevreden hoor :P)
Die headset heb ik ook en hier geen probleem met het aan/uit zetten. Wat mij wel opvalt is dat je het knopje een tijdje ingedrukt moet houden om hem aan of uit te krijgen (3 a 4 seconden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192470

en die ps3 eye camera met microfoon, bevalt die echt zo slecht
??

lees ook wel eens dat ie namelijk perfect ruis kan filteren, etc....

en hoef je tenminste niks op je kop te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
konehead schreef op woensdag 30 april 2008 @ 15:41:
ik overweeg een PS3 te gaan kopen. Heb opdit moment nog geen LCD/Plasma TV, heb een JVC 100 Mhz. Naast het gamen wil ik ook gebruik gaan maken van Blu-ray en stream functionaliteit. Is een flatscreen een echte "musthave" icm met een PS3? Of kan ik ook nog wel even doen met mijn huidige TV. Graag jullie advies!

Cheers, Kone
Heb sinds vorige week een PS3 en streaming werkt op zich wel, alleen films streamt ie zonder externe (losse) ondertitels via het progje TVersity.

Best wel klote en Google staat er vol mee.

Heb ik net mijn Netgear EVA700 verkocht omdat ik nu toch een PS3 heb die in principe hetzelfde zou moeten kunnen, althans dat dacht ik. Heb er spijt van, want die EVA700 streamt dezelfde films alleen dan wel met ondertitels. Had ik beter voor erbij kunnen houden. Ik heb geen zin om een film compleet te gaan omzetten wat te lang duurt. Er is ook een progje die ondertitel koppelt aan de film. Film zelf wordt niet omgezet. Werkt iets sneller, maar ik vind het nog niet ideaal.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Anoniem: 192470 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 22:49:
en die ps3 eye camera met microfoon, bevalt die echt zo slecht
??

lees ook wel eens dat ie namelijk perfect ruis kan filteren, etc....

en hoef je tenminste niks op je kop te zetten...
Ja het schijnt fijn te werken, mbv een richt microfoon zou je nog beter te verstaan zijn..ervaringen?

Het is alleen een beetje lame om in de woonkamer te lopen praten/roepen tegen een TV.
*De overbuurman belt de 'witte jassen'*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:06:
[...]

Ja het schijnt fijn te werken, mbv een richt microfoon zou je nog beter te verstaan zijn..ervaringen?

Het is alleen een beetje lame om in de woonkamer te lopen praten/roepen tegen een TV.
en met een raar ding op je hoofd maak het niet lame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Hallo,

Heb vorige week een PS3 gekocht om HD materiaal af te spelen op mijn full hd LCD-tv. Nu kom ik eigenlijk de volgende extensies het meest tegen:

a) .WMV
b) .MKV

.MKV is geen probleem want voor de .MKV heb ik GOTsent gevonden (mijn complimenten voor dit geweldige en vooral snelle programma!).
Nu ben ik ook op zoek naar een converter dat .WMV kan omzetten naar .MP4. Daar heb ik al verschillende programma's voor gebruikt: "PS3 Video 9" en "4Media PS3 converter 3". De 1e converter wilt bij mij op een af andere manier niet werken (of hij converteert niet en geeft meteen de melding "conversion complete" of hij converteert wel maar de bestanden blijven 0kb).

De 2e converter is enorm sloom (doet 15 min over een filmpje van 1 minuut) maar had wel de optie waarna ik op zoek was: splitsen. Ben namelijk van plan om mijn video materiaal op een externe hdd te zetten wat dus door de PS3 alleen herkent wordt als je hem formateerd in FAT32. Bij FAT32 mogen de bestanden maar 4gb zijn dus vandaar is een split functie in de converter erg belangrijk.

Dus kort samengevat: Ik ben opzoek naar een snelle .WMV naar .MP4 converter dat een split functie heeft. Eigenlijk iets als GOTsent, hét programma dat een .MKV bestandje zo omzet naar .MP4 in een uurtje en daarbij ook nog eens een splitfunctie heeft. Een programma kopen is geen probleem, het hoeft dus niet per sé gratis te zijn.

Thanks alvast. :)

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan je trouwens je HDD ook in een MAC(osx) "Mac OS Uitgebreid (journaled)" formateren??

ofwel een externe...

dacht dit ooit ergens gelezen te hebben maar kan nergens meer vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:03
Mick1990 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:55:
Hallo,

Heb vorige week een PS3 gekocht om HD materiaal af te spelen op mijn full hd LCD-tv. Nu kom ik eigenlijk de volgende extensies het meest tegen:

a) .WMV
b) .MKV

.MKV is geen probleem want voor de .MKV heb ik GOTsent gevonden (mijn complimenten voor dit geweldige en vooral snelle programma!).
Nu ben ik ook op zoek naar een converter dat .WMV kan omzetten naar .MP4. Daar heb ik al verschillende programma's voor gebruikt: "PS3 Video 9" en "4Media PS3 converter 3". De 1e converter wilt bij mij op een af andere manier niet werken (of hij converteert niet en geeft meteen de melding "conversion complete" of hij converteert wel maar de bestanden blijven 0kb).

De 2e converter is enorm sloom (doet 15 min over een filmpje van 1 minuut) maar had wel de optie waarna ik op zoek was: splitsen. Ben namelijk van plan om mijn video materiaal op een externe hdd te zetten wat dus door de PS3 alleen herkent wordt als je hem formateerd in FAT32. Bij FAT32 mogen de bestanden maar 4gb zijn dus vandaar is een split functie in de converter erg belangrijk.

Dus kort samengevat: Ik ben opzoek naar een snelle .WMV naar .MP4 converter dat een split functie heeft. Eigenlijk iets als GOTsent, hét programma dat een .MKV bestandje zo omzet naar .MP4 in een uurtje en daarbij ook nog eens een splitfunctie heeft. Een programma kopen is geen probleem, het hoeft dus niet per sé gratis te zijn.

Thanks alvast. :)
SUPER

eerste hit op google, een gratis convert programma wat alles naar alles kan converteren, snel werkt (op mijn 5 jaar oude pc duurt het omzetten meestal iets minder lang dan de duur van de film) en een heleboel opties heeft (ik weet alleen niet of die kan splitten, weet ook niet wat splitten inhoud)

enigste nadeel is dat het scherm neit past op standaard resoluties onder de 1024x768 en dat de website onoverzichtelijk kan zijn

maar ik kan hem niet genoeg aanraden

[ Voor 5% gewijzigd door iwaarden op 01-05-2008 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
Mick1990 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:55:
Hallo,

a) .WMV

Nu ben ik ook op zoek naar een converter dat .WMV kan omzetten naar .MP4.
De PS3 speelt WMVs in het algemeen prima af. Het enige probleem is dat WMA Pro niet ondersteund wordt. Je hebt in dat geval wel beeld maar geen geluid. Het zou toch niet al te moeilijk moeten wezen om een progje te vinden wat WMA Pro naar reguliere WMA omzet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-05 18:18
Ik heb hier laatst een tutorial voor geschreven, alleen het splitten hoeft niet meer: WMA 10 pro naar wma 9

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Laatst online: 28-01 12:45
Frank J. schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 10:27:
Ik heb hier laatst een tutorial voor geschreven, alleen het splitten hoeft niet meer: WMA 10 pro naar wma 9

succes!
Dat is inderdaad een hele handige tutorial alleen moeten ze nu gewoon eens die dingen met stero geluid gaan posten en niet WMA Pro.

Echt stom, en dan noemen ze dat PS3 ready :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Anoniem: 239951 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:06:
[...]

De microfoon van die camera is erg goed en je hoeft niet te roepen ofzo om jezelf verstaanbaar te maken. Ik kon zelfs gewoon door de kamer lopen en het geluid was nog steeds goed te horen aan de andere kant. Ik heb m bij Burnout Paradise al eens gebruikt en dat werkte ook prima, alleen moet je dan wel het geluid van het spel zelf zacht zetten.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Frank J. schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 10:27:

succes!
Bedankt! Werkt super!

In nieuwsgroepen worden HD-WMV's idd vaak met WMA pro gepost maar met jou tutorial werkt het perfect. :)

Edit: in de tutorial staat dat .WMV files niet groter als 2GB mogen zijn, maar sinds de 2.20 firmware is deze limiet weggehaald. Misschien dat je het even aan kunt passen :).

[ Voor 17% gewijzigd door Mick1990 op 01-05-2008 12:15 ]

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:36
ligt het aan mij. maar als je je PS3 als media center wilt gebruiken dan kan je toch gewoon even opstarten in yellow dog en dan de films daar gewoon met VLC media player afspelen?

ik begrijp dat het niet optimaal is want het liefst wil je de mooie interface van de PS3 zelf gebruiken.
maar het scheelt wel een hoop gedoe met omzetten etc etc.

EDIT: bedenk me opeens, er zal waarschijnlijk geen versie van VLC media player zijn voor de cell processor. maar er zal op yellow dog toch wel een media player zitten?

ik hehaal mn eigen vraag hierbij nogmaals:

weer een tijd geleden heb het topic al een tijd niet meer gevolgd. maar voor zover ik heb onderzocht is er ook niet echt iets concreets over het volgende te vinden.

namelijk is er al iets bekend over de komst van de PS3 met de 45nm cell. alles duidt erop dat sony het binnenkort gaat doen. de 45nm cell eerst, daarna de geruchten, en nu ook nog eens de kleinere heatsink. het lijkt erop dat binnenkort dus de ps3 gaat komen met de 45nm cell.

maar de vraag is of iemand hier al iets concreets vernomen had.

iemand die iets hierover weet maybe?

[ Voor 36% gewijzigd door dangerpaki op 01-05-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb sinds kort ook een PS3 en het lukt mij niet de PS3 online te krijgen. Ik heb een glasvezel verbinding bij Stadswonen van Surfnet (met SecureW2 protocol, dus mijn netwerkverbinding heeft inloggegevens nodig).

Heeft iemand enig idee hoe ik een PS3 hierop aan kan sluiten? Zelf zat ik te denken dat het misschien lukt als ik twee netwerkkaarten in mijn PC zet, en eentje dus aan glasvezel hangt (met inlog) en de andere naar de PS3 loopt... Iemand enig idee of dit werkt?

Edit: Met twee netwerkkaarten is het dus gelukt.

[ Voor 5% gewijzigd door CorteX op 01-05-2008 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 26-05 21:36
CorteX schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:36:
Ik heb sinds kort ook een PS3 en het lukt mij niet de PS3 online te krijgen. Ik heb een glasvezel verbinding bij Stadswonen van Surfnet (met SecureW2 protocol, dus mijn netwerkverbinding heeft inloggegevens nodig).

Heeft iemand enig idee hoe ik een PS3 hierop aan kan sluiten? Zelf zat ik te denken dat het misschien lukt als ik twee netwerkkaarten in mijn PC zet, en eentje dus aan glasvezel hangt (met inlog) en de andere naar de PS3 loopt... Iemand enig idee of dit werkt?
ik weet niet of het zal werken, maar misschien heb je hier iets aan.
WRT54G + SecureW2
iets over het aanpassen van de firmware van je router om die in te laten loggen of securew2 geloof ik.

heet jij toevallig op andere fora topgear?? ;) zie die gast overal dezelfde vraag stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

[b]dangerpaki schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:35:

namelijk is er al iets bekend over de komst van de PS3 met de 45nm cell. alles duidt erop dat sony het binnenkort gaat doen. de 45nm cell eerst, daarna de geruchten, en nu ook nog eens de kleinere heatsink. het lijkt erop dat binnenkort dus de ps3 gaat komen met de 45nm cell.

maar de vraag is of iemand hier al iets concreets vernomen had.

iemand die iets hierover weet maybe?
Als er toen niemand reageerde weet je dus dat er nog niks bekent is! Het enige wat de laatste weken bekent is geworden is dat er een kleinere koeling kan worden gebruikt met de nieuwe heatsink.
Er is tegenwoordig ook een hele handige site, daar kun je zoeken op het internet. Klik

Nu een andere vraag:

Ik ben zelf nog niet zo bekend met PSN store aankopen; ik wil een PSN-Card code invoeren om zo mijn account te opwaarderen. Is dat al mogelijk in de EUR of US store?
Er is een slimme japanner die PSN-Cards verkoopt op Ebay en dan direct je een code stuurt per email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:10

Gaitman

The Real One

Ik heb nog geen PS3 en ben benieuwd of iemand al de Linux port van XBMC op de PS3 heeft geprobeerd? Zo ja, is het benaderen van bestanden op je server dan ook mogelijk en het on-the-fly uitpakken van RAR bestanden?

Dus http://xbmc.org/wiki/?title=Linux_port_project i.c.m. https://help.ubuntu.com/community/PlayStation_3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260653

Sinds februari heb ik een ps3 en 'm is verbonden met een philips breedbeeld crt tv via een hamann scart kabel. Maar nu heb ik af en toe last van een soort bliksem of sneeuw tijdens een spel (maakt niet uit welk), dan komen er zo heel even horizontale bliksemlijnen over het beeld. Nu vraag ik me af waar dit aan zou kunnen liggen. Hopelijk is het enkel de kabel en niet de ps3 of tv. Is er nog iemand die hier ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 09:04

scorpie

Supra Addict

Mensen, er is ook een speciaal media center topic voor al uw stream / convert en andere media center gerelateerde verhalen. Check de startpost voor de link.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 10:06
Anoniem: 260653 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:01:
Sinds februari heb ik een ps3 en 'm is verbonden met een philips breedbeeld crt tv via een hamann scart kabel. Maar nu heb ik af en toe last van een soort bliksem of sneeuw tijdens een spel (maakt niet uit welk), dan komen er zo heel even horizontale bliksemlijnen over het beeld. Nu vraag ik me af waar dit aan zou kunnen liggen. Hopelijk is het enkel de kabel en niet de ps3 of tv. Is er nog iemand die hier ervaring mee heeft?
Misschien tijd om je GSM eens op een andere plek te gaan leggen ipv naast je TV. ;)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
dangerpaki schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:45:
[...]

ik weet niet of het zal werken, maar misschien heb je hier iets aan.
WRT54G + SecureW2
iets over het aanpassen van de firmware van je router om die in te laten loggen of securew2 geloof ik.

heet jij toevallig op andere fora topgear?? ;) zie die gast overal dezelfde vraag stellen
Nee, ik heb zijn topics ook al gelezen inderdaad en dat topic wat jij nu geeft ook. Deze vraag is gewoon nergens beantwoordt, dus daarom stel ik hem nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Anoniem: 239951 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:57:
[...]

Als er toen niemand reageerde weet je dus dat er nog niks bekent is! Het enige wat de laatste weken bekent is geworden is dat er een kleinere koeling kan worden gebruikt met de nieuwe heatsink.
Er is tegenwoordig ook een hele handige site, daar kun je zoeken op het internet. Klik

Nu een andere vraag:

Ik ben zelf nog niet zo bekend met PSN store aankopen; ik wil een PSN-Card code invoeren om zo mijn account te opwaarderen. Is dat al mogelijk in de EUR of US store?
Er is een slimme japanner die PSN-Cards verkoopt op Ebay en dan direct je een code stuurt per email.
Er is tegenwoordig ook een hele handige site, daar kun je zoeken op het internet. Klik ;)

Nee grapje, een Japanse PSN Card gaat niet werken voor een Europese account voor zover ik het weet...Ik zit zelf ook op de US PSN Cards te wachten zodat ik eindelijk eens de uitbreidingen van Warhawk kan kopen.

[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 01-05-2008 12:51 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Laatst online: 13-09-2021
Bestaat er een officiële Sony RGB Scart kabel voor de PS3 en waar kan ik deze (online) kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-05 23:58
sorry verkeerde topic

[ Voor 84% gewijzigd door blu-fox op 01-05-2008 14:32 ]

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
tommy6 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:15:
Bestaat er een officiële Sony RGB Scart kabel voor de PS3 en waar kan ik deze (online) kopen?
niet voor de PS3, voor de PS2 was er wel een maar die is nauwelijks meer te krijgen en je kunt eigenlijk net zo goed eentje van logic3 halen ofzo, daar zit een switch op zodat je tussen RGB en composite kunt wisselen, dvd's en blu-rays moet je afspelen in composite want bij RGB krijg je groen beeld

ik vind het echt onvergevenlijk dat sony dit ons nog steeds flikt, ze zetten de PS3 in de markt als multimedia apparaat maar als ik een dvd op goeie kwaliteit wil kijken moet ik van groen beeld genieten waardoor ik dus naar composite beeld moet kijken met de nodige vervormingen erin.

dit kost sony ook nog geld want ik zou best blu-rays willen halen, ookal heb je er niet heel veel aan als je op een SD-tv kijkt maar als ik dan ook nog via composite moet kijken ga ik er gewoon geen geld voor uitgeven

ergste is nog dat het ook helemaal nergens staat, je komt er pas achter als je een film erin stopt

[ Voor 21% gewijzigd door iwaarden op 01-05-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
Okee, bedankt. Vond het al vreemd dat ik nergens een officiële kon vinden. Kwalijke zaak dat bij films over RGB het beeld groen wordt. Is dit bij alle RGB kabels het geval?
Wat ik me af vroeg; als je een RGB Scart in een niet RGB Scart aansluiting stopt, heb je dan als nog een kwaliteitsverbetering (minder dan RGB, maar beter dan composit), of is het dan eigenlijk weer composit kwaliteit? Niet dat ik het van plan ben, want heb meerdere RGB aansluitingen op m'n tv.

[ Voor 4% gewijzigd door tommy6 op 01-05-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759

CorteX schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:36:

Ik heb ook een glasvezel verbinding van SurfNet en aangezien wij herkend worden aan ons MAC-adres kunnen we dus niet zomaar onze PS3 er direct aanhangen.
Mijn oplossing is dan ook altijd al geweest (zo hing m'n oude Xbox v1.0 er ook aan):
oude netwerkkaart in je pc erbij schroeven en dus gewoon Glasvezel - PC - PS3. Nadeel is wel dat je pc altijd aan moet als je met je PS3 online wilt, maar die van mij staat toch het grootste deel van de dag aan als ik thuis ben :P

Als ik binnenkort weg ga uit deze studentenkot ga ik wel een keer een fatsoenlijke router aanschaffen, maar deze opstelling werkt beter dan met m'n oude sweex routertje. Nu kan ik gewoon in m'n pc internet verkeer zien dat een demo uit de store met 5MB/s binnenkomt ;)

Succes ermee, laat maar weten als er nog problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Volgens mij doe ik iets verkeerds want ik krijg m;n Dual shock controller niet aan de praat op de PS3, elke andere controller die ik erbij heb gekocht deed het direct wanneer ik op het PS logootje drukte maar bij de DS3 gaan de rode lichtjes wel knipperen maar na een tijdje weer uit en maakt geen verbinding. Zie ik iets over het hoofd?

Nevermind, moet eerst de controller met een draadje connectie laten maken :)

[ Voor 10% gewijzigd door Fietsbel op 01-05-2008 15:31 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220404

Zoek een bluetooth headset voor de Playstation 3. Heb al wat rondgekeken en natuurlijk door een paar van de PS3 ervaringen topics gesurft. Maar hoe goed zit de jabra BT250 nu op het oor in combinatie met een bril? Zonder bril lijkt het me ook een pijnlijk ding trouwens.

En die bluetrek mini, hoe goed werkt die microfoon eigenlijk en hoe zit het met het draaggemak? Is het makkelijk om hem aan te sluiten op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-04 11:23
Dutchzilla schreef op woensdag 30 april 2008 @ 22:05:
[...]

nieuwe headset halen die jabra gevallen zijn enorm slecht.
heb hem ook echt een drama. ik krijg de mijne niet uit of ik krijg hem niet aan.

beter plantronics kopen of sony-ericsson nokia enz
zolang het maar een normale aan en uit knop heeft een een connect knop
Ik heb gehoord dat de Plantronics headsets inderdaad wel goed zijn. Heeft iemand een idee welke BT-headset van Plantronics compatibel zijn met de PS3? Ik heb een N73 van Nokia, en daar zou ik mijn headset ook mee willen gebruiken. Is het dan verstandiger om een BT headset te gebruiken van Nokia, die ook werkt met de PS3 of is een Plantronics BT-headset toch beter?

Gopal

[ Voor 16% gewijzigd door Gopal op 01-05-2008 16:28 ]

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Anoniem: 237759 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 15:03:
[...]

Ik heb ook een glasvezel verbinding van SurfNet en aangezien wij herkend worden aan ons MAC-adres kunnen we dus niet zomaar onze PS3 er direct aanhangen.
Mijn oplossing is dan ook altijd al geweest (zo hing m'n oude Xbox v1.0 er ook aan):
oude netwerkkaart in je pc erbij schroeven en dus gewoon Glasvezel - PC - PS3. Nadeel is wel dat je pc altijd aan moet als je met je PS3 online wilt, maar die van mij staat toch het grootste deel van de dag aan als ik thuis ben :P

Als ik binnenkort weg ga uit deze studentenkot ga ik wel een keer een fatsoenlijke router aanschaffen, maar deze opstelling werkt beter dan met m'n oude sweex routertje. Nu kan ik gewoon in m'n pc internet verkeer zien dat een demo uit de store met 5MB/s binnenkomt ;)

Succes ermee, laat maar weten als er nog problemen zijn.
Bedankt nog voor je reply, maar het is ondertussen inderdaad met 2 netwerkkaarten gelukt om online te gaan. Moest alleen andere DNS-servers gebruiken en gebruik gewoon een UTP-kabel. Hoop dat de ping nu ook gewoon laag blijft, ondanks deze opstelling? Met Counter-Strike Source zit ik namelijk altijd rond de 5ms met de ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
KillaH87 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:44:
[...]

niet voor de PS3, voor de PS2 was er wel een maar die is nauwelijks meer te krijgen en je kunt eigenlijk net zo goed eentje van logic3 halen ofzo, daar zit een switch op zodat je tussen RGB en composite kunt wisselen, dvd's en blu-rays moet je afspelen in composite want bij RGB krijg je groen beeld

ik vind het echt onvergevenlijk dat sony dit ons nog steeds flikt, ze zetten de PS3 in de markt als multimedia apparaat maar als ik een dvd op goeie kwaliteit wil kijken moet ik van groen beeld genieten waardoor ik dus naar composite beeld moet kijken met de nodige vervormingen erin.
Waarom niet S-video gebruiken ipv composiet als je een DVD wilt kijken. Veel betere kwaliteit.

Beste oplossing blijft een TV met HDMI. Alle TVs van de afgelopen drie, vier jaar worden daar mee uitgerust dus het probleem lost zich vanzelf op. De PS3 is volledig ingesteld op HDMI, dat heb je ook nodig als je 7-kanaals geluid, Dolby TrueHD of DTS HD wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 13:28

Aight!

'A toy robot...'

Scheelt het trouwens veel als ik via een HDMI 5.1 setje via de playstation het geluid laat regelen inplaats van de tv?

Heb dus nu een LCD HD ready besteld aangezien ik nog een oude Breedbuis had. Maar wil ook gelijk fatsoenlijke audio. Heb nu gewoon mijn versterker op de output van de televisie gesloten, gewoon iets beter geluid dat de tv zelf.

Vind die nieuwe ps store ook niet echt geweldig trouwens. Ben benieuwd wanneer home beta klaar is, zou toch rond deze tijd zijn of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• systemworks
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-05-2023
Heeft iemand al een leuke actie gezien ps3 + gta4 ? tot nu toe blijven de winkels de zelfde prijzen hanteren rond de 439 / 450. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

systemworks schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:27:
Heeft iemand al een leuke actie gezien ps3 + gta4 ? tot nu toe blijven de winkels de zelfde prijzen hanteren rond de 439 / 450. 8)7
Ga naar http://www.toysrus.nl/buitenkansen/index.html en bekijk laatste pagina folder:

PS3 40gb met GT5 Prologue Bundel kost EUR 399,= en je krijgt GTA4 er gratis bij.

geldt tm 11mei maar OP=OPerdepop

Zit zelf op een aanbieding PS3 met Uncharted & Ratched voor EUR 399 te wachten. (Is geweest bij MediaMarkt maar was te laat..... :'( )

[ Voor 16% gewijzigd door Help!!!! op 01-05-2008 18:12 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 13:28

Aight!

'A toy robot...'

Help!!!! schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 18:09:
[...]

Ga naar http://www.toysrus.nl/buitenkansen/index.html en bekijk laatste pagina folder:

PS3 40gb met GT5 Prologue Bundel kost EUR 399,= en je krijgt GTA4 er gratis bij.

Zit zelf op een aanbieding PS3 met Uncharted & Ratched voor EUR 399 te wachten. (Is geweest bij MediaMarkt maar was te laat..... :'( )
Bij http://www.bestelstudio.com/ staan wel nog van die packs, wel boven de 400 euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759

CorteX schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:12:
Bedankt nog voor je reply, maar het is ondertussen inderdaad met 2 netwerkkaarten gelukt om online te gaan. Moest alleen andere DNS-servers gebruiken en gebruik gewoon een UTP-kabel. Hoop dat de ping nu ook gewoon laag blijft, ondanks deze opstelling? Met Counter-Strike Source zit ik namelijk altijd rond de 5ms met de ping.
Ik heb bijna altijd de laagste ping in de game, dus dat zal wel goed zitten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Deadsy schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:04:
[...]

Homert heeft je vraag een paar paginas terug beantwoord:

[...]
Beetje laat antwoord maar bedankt! Homert voor het antwoord en Deadsy voor het vermelden ervan

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 11-05 14:55
Gaitman schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:58:
Ik heb nog geen PS3 en ben benieuwd of iemand al de Linux port van XBMC op de PS3 heeft geprobeerd? Zo ja, is het benaderen van bestanden op je server dan ook mogelijk en het on-the-fly uitpakken van RAR bestanden?

Dus http://xbmc.org/wiki/?title=Linux_port_project i.c.m. https://help.ubuntu.com/community/PlayStation_3
Waar zie jij iets staan over een ps3 versie?
ik denk dat het niet zo snel gebeurt aangezien xbmc nogal zwaar op openGL leunt en dat is niet aanwezig op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Laatst online: 21-08-2023
Ik heb sinds dinsdag een PS3 met GTAIV en GT5P.
Online multiplayer bij GTAIV krijg ik geen verbinding. Heb al de systeemupdate gedaan. Shop en internet werken wel.
Nu probeer ik GT5P, moet ik een update downloaden (gaat erg langzaam).
Moet ik in mijn router nog poorten open gooien voor online te gamen ?

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb het eigenlijk gemist om eerlijk te zijn maar wat waren de redenen eigenlijk dat wij hier alleen de 40gb versie nog maar kunnen krijgen ?

Ik mis namelijk opzich best wel de kaart lezer in mijn ps3 ;(

[ Voor 19% gewijzigd door -Thunder- op 01-05-2008 20:28 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Gopal schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:13:
[...]

Ik heb gehoord dat de Plantronics headsets inderdaad wel goed zijn. Heeft iemand een idee welke BT-headset van Plantronics compatibel zijn met de PS3? Ik heb een N73 van Nokia, en daar zou ik mijn headset ook mee willen gebruiken. Is het dan verstandiger om een BT headset te gebruiken van Nokia, die ook werkt met de PS3 of is een Plantronics BT-headset toch beter?

Gopal
ze werken allemaal, alleen de jabra's zijn gewoon echt slecht. connecten is een drama, aan en uit zetten een drama gewoon slecht.

nokia plantronics en sony ericsson zijn gewoon goed en makkelijk in gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-04 09:38
He Gasten! Ik heb bij de topicstart al gezocht, maar wil een ps3 halen, woon nu in Duitsland waar deze 2 jaar garantie heeft, is dit ook in NL zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:52

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Geen idee welke ervaring jij hebt maar mijn Jabra headset (zat bij Warhawk) doet het echt zonder problemen. Dat jij misschien slechte ervaringn hebt met Jabra wil natuurlijk niet zeggen dat heel het merk slecht is.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-04 09:38
Heeft niemand een idee hoeveel de garantie in NL is voor de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

mohawk0618 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:42:
Heeft niemand een idee hoeveel de garantie in NL is voor de ps3?
Bij de E-plaza waar ik em kocht was het één jaar (waarvan de eerste week gelijk een nieuwe via E-plaza zelf, daarna ging het via Sony).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Fietsbel schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 15:28:
Volgens mij doe ik iets verkeerds want ik krijg m;n Dual shock controller niet aan de praat op de PS3, elke andere controller die ik erbij heb gekocht deed het direct wanneer ik op het PS logootje drukte maar bij de DS3 gaan de rode lichtjes wel knipperen maar na een tijdje weer uit en maakt geen verbinding. Zie ik iets over het hoofd?

Nevermind, moet eerst de controller met een draadje connectie laten maken :)
Een nieuwe controller moet je gewoon met de usb kabel verbinden en dan op het logo drukken. Daarna werkt die gewoon zonder kabel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Dutchzilla schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:48:
[...]

ze werken allemaal, alleen de jabra's zijn gewoon echt slecht. connecten is een drama, aan en uit zetten een drama gewoon slecht.

nokia plantronics en sony ericsson zijn gewoon goed en makkelijk in gebruik
Omdat jij een kapotte Jabra headset hebt, wil nog niet zeggen dat die dingen per definitie slecht zijn. Ik heb zelf geen enkel probleem met het aan en uit zetten van mijn Jabra, en bij het aanzetten meldt hij zich vanzelf aan bij de ps3 (ook als ik al ingame ben).

Dus enige nuance is wel op zijn plaats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
DCFreak schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:39:
[...]

Omdat jij een kapotte Jabra headset hebt, wil nog niet zeggen dat die dingen per definitie slecht zijn. Ik heb zelf geen enkel probleem met het aan en uit zetten van mijn Jabra, en bij het aanzetten meldt hij zich vanzelf aan bij de ps3 (ook als ik al ingame ben).

Dus enige nuance is wel op zijn plaats ;)
ik heb het over 1 specifiek type jabra.
de slechtste headset ooit gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Dutchzilla schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:16:
[...]

ik heb het over 1 specifiek type jabra.
de slechtste headset ooit gemaakt
Sorry dat ik de uitspraak;
alleen de jabra's zijn gewoon echt slecht. connecten is een drama, aan en uit zetten een drama gewoon slecht.
als een algemeen oordeel over Jabra headsets las. Je reactie was tegen iemand die in het bezit is van de Jabra 250v en die werkt bij mij dus prima. Over welke type heb jij het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 20:33
Help!!!! schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 18:09:
[...]

op=op is wel snel op....ben vandaag bij toysRus geweest in rotterdam en is niet meer te krijgen(ze hadden geeneen ps3 meer staan zelf...)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:27

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 114616 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:12:
[...]Een nieuwe controller moet je gewoon met de usb kabel verbinden en dan op het logo drukken. Daarna werkt die gewoon zonder kabel..
Ik had mijn DualShock 3 opgeladen via de USB-poort van mijn laptop. Toen deze eenmaal vol was kon ik de PS3 er gewoon mee aanzetten en controller werd ook meteen herkent als #1.
Aight! schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:24:
Scheelt het trouwens veel als ik via een HDMI 5.1 setje via de playstation het geluid laat regelen inplaats van de tv?

Heb dus nu een LCD HD ready besteld aangezien ik nog een oude Breedbuis had. Maar wil ook gelijk fatsoenlijke audio. Heb nu gewoon mijn versterker op de output van de televisie gesloten, gewoon iets beter geluid dat de tv zelf
Ligt eraan hoe je het nu aangesloten hebt en welke formaten jouw tv ondersteund.
Ik heb bijvoorbeeld mijn PS3 via HDMI naar de tv. De tv is weer coaxiaal naar mijn versterker gestuurd. Mijn tv kan DD 5.1 gewoon encoden en dus krijg ik als ik de versterker op tv-ingang zet gewoon DD 5.1. Maar mijn tv kent dan weer geen DTS en dan heb ik dus geen geluid.
Vandaar dat ik mijn PS3 gewoon via optisch naar de receiver heb gelinkt. Receiver kan DD en DTS aan en dat is precies wat er qua bandbreedte door een optisch kabeltje past. Voor dingen als TrueHD heb je echt HDMI nodig (en een receiver die dat ondersteunt).

Je moet dus kijken wat voor formaten je 5.1 set ondersteund en welke mogelijkheden je hebt tot aansluiten. Als je net zoals ik een tv hebt die geen DTS ondersteund is het natuurlijk zonde.

Verder kan ik daar niets over zeggen omdat ik de specs van je tv en je surround-set dus niet weet :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb nu sinds een dag of de de PS3.

Ik vind het een bijzonder gaaf apparaat.

Browsen / films kijken / divx / spellen / vriendenlijsten berichten sturen etc.
Trailers downloaden.....allemaal super.

Het enige nadeeltje vind ik toch....
Je start de ps3 op...je laat hem online gaan...iets wat bijzonder makkelijk gaat overigens.
Daarna kon de eerste update gedownload worden...

Vervolgens probeer ik gt5....
Vraagt het spel ineens om te installeeren...
Dit gaat echt bijzonder traag vind ik.
Na het eindelijk opstarten van het spel, wat er bijzonder mooi uitziet...
Vroeg het systeem weer om te updaten.

Vind ik toch wel een beetje jammer...
Ik weet dat het alleen de eerste keer is...maar je zit toch wel ff te wachten op alles ;)

Hoe kun je trouwens zo'n tekstballonnetje boven je tag zetten? In je vriendenlijst?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Wii4all schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:11:
Hoe kun je trouwens zo'n tekstballonnetje boven je tag zetten? In je vriendenlijst?
Je profiel wijzigen en dan kiezen voor "opmerking".
Die tekst komt dan in zo'n ballonnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
gt5 installeren is idd bijzonder traag, die updates downloaden kunnen erg lang duren. Geen idee waarom.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224995

Kan iemand me vertellen waarom ratchet and clank, tools of destruction niet te koop is bij biz-om2 op Ebay? Ik wil em kopen samen met Assins Creed en die is daar juist zo goedkoop..
Kan beide games wel halen bij 3busymen maar daar is AC zowiezo al 10 euro duurder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

Anoniem: 224995 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:49:
Kan iemand me vertellen waarom ratchet and clank, tools of destruction niet te koop is bij biz-om2 op Ebay?
Misschien de lui van biz-om2 mailen? Lijkt me dat die meer snappen van hun producten, en de reden waarom bepaalde producten er niet bij staan dan wij hier bij elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224995

Is ook, alleen duurt het meestal wel een paar uurtjes ivm tijdsverschil voor ze reageren..
En ik moet zo voor een paar dagen weg dus als ik alvast kan bestellen scheelt dat tijd ;)
Dacht misschien is er een logische verklaring voor en weten andere users dit omdat ze er eerder hebben geprobeerd te bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Anoniem: 224995 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:56:
Is ook, alleen duurt het meestal wel een paar uurtjes ivm tijdsverschil voor ze reageren..
En ik moet zo voor een paar dagen weg dus als ik alvast kan bestellen scheelt dat tijd ;)
Dacht misschien is er een logische verklaring voor en weten andere users dit omdat ze er eerder hebben geprobeerd te bestellen :)
@Niels, check je e-mail ;)

@Ontopic. Werkt GTA IV online inmiddels alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
Kan iemand me vertellen waarom ratchet and clank, tools of destruction niet te koop is bij biz-om2 op Ebay? Ik wil em kopen samen met Assins Creed en die is daar juist zo goedkoop..
Kan beide games wel halen bij 3busymen maar daar is AC zowiezo al 10 euro duurder..
kijk anders eens op marktplaats, daar kun je ook veel vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 07:55
Heb nu paar dagen GTAIV voor de PS3 (60gb) maar soms loopt het spel gewoon vast en zakt de framerate gigantisch?? Vriend van mij zei dat het aan de 60gb ligt en dat de 40gb dat probleem niet heeft, mensen met ervaringen?

Verder werkt inderdaad de online functie niet in GTA zoals velen van jullie ook al ondervonden.

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 29-05 18:18
nudie schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:00:
[...]

@Niels, check je e-mail ;)

@Ontopic. Werkt GTA IV online inmiddels alweer?
game server is er wel maar hier krijg ik continu de melding connection lost blabla. SChiet echt niet op dat online gedeelte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
Nog even een korte vraag. Een RGB aansluiting zorgt toch voor beter beeld dan een S-Video aansluiting van een PS3 op een CRT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Laatst online: 27-05 15:48
djerror schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:15:
Apart ik heb ongeveer dezelfde problemen..heb een samsung 226bw gekocht om mn ps3 via hdmi-dvi aan te sluiten (kan mn vriendin gewoon tv kijken)..beeld instellingen gezet op 1080p...en Assasins Creed, GT5, Warhawk etc zien er gewoon top uit..maar als ik GTA IV erop ga spelen zie je alleen maar kartels/jaggies (blegh).. Heb vervolgens de beeld instellingen op 720p gezet en toen gaan spelen..helaas hetzelfde lelijke beeld. Daarna ging ik mn ps3 op mn sharp lc26sa hd ready aansluiten via hdmi op 720p..alleen het scherm blijft zwart (help!)..van alles geprobeerd misschien dat mn hdmi ingang van mn tv ineens stuk is maar dat lijkt me erg vaag..

Heb hem ook via composiet gereset en vervolgens weer via hdmi laten zoeken maar ook geen resultaat..vrijdag even proberen om een component kabel te kopen om hem daar via aan te sluiten..eigenlijk alleen maar om te zien of gta IV er wel beter uit kan zien op 720p
Ik snap er nu helemaal niks meer van..ik heb toevallig ook een debug versie (via werk) staan en die aangesloten via hdmi op mn hd ready tv..dat werkt gewoon normaal. Vervolgens sluit ik mijn eigen ps3 aan via hdmi en zwart beeld dus je zou denken het ligt aan de hdmi uitgang van mijn ps3. Maar ik kan hem dus wel via hdmi-dvi aansluiten op mijn tft waar ik gewoon beeld krijg. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb nog een Ratchet en Clank liggen, compleet nieuw in seal (40 euro inc verzendkosten). Mocht je interesse hebben geef dan een PM :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

ChiLLeR schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:11:
Heb nu paar dagen GTAIV voor de PS3 (60gb) maar soms loopt het spel gewoon vast en zakt de framerate gigantisch?? Vriend van mij zei dat het aan de 60gb ligt en dat de 40gb dat probleem niet heeft, mensen met ervaringen?
XBox 360 en PS3 hebben beide het probleem dat GTA 4 vast kan lopen. Ongeveer 30% van de gamers zou het probleem moeten hebben.

Wat die vriend van je zegt is deels waar: de 60GB versie heeft er meer last van dan de 40GB versie. Maar ook op de 40GB versie zijn vastlopers geconstateerd...

Waar het nu aan ligt weet niemand echt. Wel vreemd dat het op de 60GB meer gebeurt dan op de 40GB.

Heb in het begin van de game een keer een vastloper gehad en tot twee keer toe een ingekakte frame-rate voor een paar seconden (geen vastloper daarna). Gelukkig loopt de game tot nu toe hier gewoon weer verder.
Op zulke momenten ben je wel blij met die auto-save functie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213565

Ik heb de 1e 2 dagen geen ENKEL probleem gehad met GTA4 maar sinds gisteren om de zoveel tijd dat het beeld even 'freezed' of haakt hoe je het ook wil noemen.
Sindsdien ook 2x een vastloper gehad..
Laatste keer was NET na het save logo'tje en toen ik de PS3 eindelijk weer had op kunnen starten had ik de missie idd wel gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Anoniem: 213565 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:41:
Ik heb de 1e 2 dagen geen ENKEL probleem gehad met GTA4 maar sinds gisteren om de zoveel tijd dat het beeld even 'freezed' of haakt hoe je het ook wil noemen.
Sindsdien ook 2x een vastloper gehad..
Laatste keer was NET na het save logo'tje en toen ik de PS3 eindelijk weer had op kunnen starten had ik de missie idd wel gehaald :)
Ik heb ook nog geen vastlopers gehad met mijn 60GB. Hoeveel % ben je nu? Zit zelf op 11.72%. Misschien dat het ergens specifiek gaat optreden.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

Ondersteunt de PS3 ook 'Deep Color'?

Dit is een feature sinds HDMI 1.3. Tot welke versie van HDMI gaat de PS3 eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Anoniem: 32767 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:48:

Dit is een feature sinds HDMI 1.3. Tot welke versie van HDMI gaat de PS3 eigenlijk?
Ja, helaas moet je wel een hele goede TV hebben om het verschil goed te zien. PS3 heeft HDMI versie 1.3.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

Arx schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:28:
[...]

Ja, helaas moet je wel een hele goede TV hebben om het verschil goed te zien. PS3 heeft HDMI versie 1.3.
Ik ben mijzelf aan het orienteren op een Panasonic 8 serie plasma die Deep Color ondersteunen. Overgins is dit een plasma scherm. Maakt het uit of ik plasma of LCD neem voor gamen op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125531

Denken jullie dat er in de nabije toekomst een PS3 pack uit zal komen waarbij in plaats van de Sixaxis controller de nieuwe DualShock3 controller geleverd zal zijn?
Of zullen we altijd een PS3 kopen en dan twee DualShock's erbij moeten bestellen (want ze zijn toch fijner dan de Sixaxis en ik vind het raar dat je 1 Sixaxis en 1 Dualshock hebt als je 2 controllers wil hebben - of je kunt natuulijk 2 Dualshock's zelf bijkomen en de Sixaxis controller weggooien, maar dat is natuulijk zonde van je money)
Iemand een idee of de packs met de DualShocks te verwachten zijn!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110703

Anoniem: 125531 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:09:
Denken jullie dat er in de nabije toekomst een PS3 pack uit zal komen waarbij in plaats van de Sixaxis controller de nieuwe DualShock3 controller geleverd zal zijn?
Of zullen we altijd een PS3 kopen en dan twee DualShock's erbij moeten bestellen (want ze zijn toch fijner dan de Sixaxis en ik vind het raar dat je 1 Sixaxis en 1 Dualshock hebt als je 2 controllers wil hebben - of je kunt natuulijk 2 Dualshock's zelf bijkomen en de Sixaxis controller weggooien, maar dat is natuulijk zonde van je money)
Het zo me niks verbazen als de Metal Gear Solid pack straks geleverd gaat worden met DS3. Officieel is er echter nog niks over bekend naar mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:52

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

djerror schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:35:
[...]

Ik snap er nu helemaal niks meer van..ik heb toevallig ook een debug versie (via werk) staan en die aangesloten via hdmi op mn hd ready tv..dat werkt gewoon normaal. Vervolgens sluit ik mijn eigen ps3 aan via hdmi en zwart beeld dus je zou denken het ligt aan de hdmi uitgang van mijn ps3. Maar ik kan hem dus wel via hdmi-dvi aansluiten op mijn tft waar ik gewoon beeld krijg. 8)7
En je TV ondersteunt wel HDCP?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:21

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

tommy6 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:33:
Nog even een korte vraag. Een RGB aansluiting zorgt toch voor beter beeld dan een S-Video aansluiting van een PS3 op een CRT?
Jazeker... bespaar jezelf enkele euro`s en koop een RGB-kabel voor de PS1 of 2.. die zijn namelijk goedkoper en verder identiek ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-05 20:23
djerror schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:35:
[...]

De Debug PS3 HDMI uitgang heeft geen HDCP nodig. Terwijl de normale PS3 wel HDCP vereist. Dus hier kun je uit opmaken dat je scherm geen HDCP ondersteuning heeft.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
mijn headset is binnen!

echt aanrader voor de mensen die er nog 1 zoeken: eGameUniverse.com

voor omgerekend €15,50 heb je een officielle Sony PS2 usb headset thuisgestuurt (ik heb de laagste prijs geboden en kreeg hem daarvoor, ik had hem in 1,5 week) ze hebben er ook nog HDMI kabels van $3 als je die toevallig nog nodig hebt

[ Voor 7% gewijzigd door iwaarden op 02-05-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En dit is eigenlijk het probleem
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=27375

Straks gaat de MGS pack geleverd worden met zowel de DualShock3 als de Sixaxis controllers... Ik neem aan dat de Sixaxis in de doos zal zitten en de DS3 gewoon losgeleverd zal worden...
Maar ik ben benieuwd of we straks de packs met de inbegrepen DS3 controllers kunnen verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 32767 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:48:

De PS3 ondersteunt Deep Color, maar de content moet ook Deep Color zijn om er profijt van te hebben.

Content waarbij geen Deep Color of xvYCC gebruikt wordt:
- Alle BluRay en DVD films
- Alle PS3, PS2 en PS1 spellen.

Content die mogelijk DeepColor of xvYCC gebruikt:
- AVCHD (HD camcorder filmpjes gebrand op DVD)
- Foto's

Merk op dat PS3 spellen in theorie wel DeepColor of xvYCC kunnen weergeven. Mij zijn geen voorbeelden bekent die echt meer dan 24-bit kleuren renderen. Vooralsnog is de doelgroep van DeepColor/xvYCC beperkt omdat nog maar weinig mensen een scherm hebben die het aankan.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vraagje, ik heb wat rondgezocht maar nog niks goeds gevonden.

Ik beschik over een CC, waar kan ik dan het beste een dualshock controller voor de ps3 bestellen?
Gewoon bij yesasia?

Of zijn er betere/andere webshops?
Moet ik nog met de douane in NL rekening houden?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Ik heb bij yesasia besteld, geen douanekosten hoeven betalen, 3 weken levertijd (was tijdens de kerstdagen/oud en nieuw).

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 02-05-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb begin deze week een PS3 aangeschaft, cool apparaat, mooie bluray speler, coole games, maareh, ik heb wat issues met die 'mediacenter' mogelijkheden...

Een playlist voor muziek kan maximaal 200 items bevatten ofzo, en je kan überhaupt geen playlists maken voor videobestanden en een shufflefunctie ontbreekt ook helemaal in de videohoek, WTF |:(

Ik ben blij dat ik nog geen grotere Harddisk heb gekocht voor het ding, ik wil al onze CD's erop zetten en alle clips vanaf onze muziekDVD's om zo een video jukebox te maken. Met Xbox media center op mijn oude xbox ging dat allemaal perfect maar de mediacenter mogelijkheden van de PS3 zijn kennelijk nogal kreupel. Of mis ik iets :?

Iemand die dit wel op een handige manier werkend heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47468

Bij de MediaMarkt in A'hem hebben ze de GTA IV bundel voor 429,- staan. Stonden er nog 3 op het pallet na mij. Plus een HDMI kabel voor 30,- die ik natuurlijk terug breng als ik mijn ebay kabeltje binnen heb >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Anoniem: 125531 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:09:
Pff, volgens mij loop je al tien jaar zulke postings te typen.. Verwachten jullie 65 nm, verwachten jullie die en die controller, welke spellen komen er binnenkort, welke heat sink zit erop, zal ik nog wachten op de volgende revisie, welke generatie is het beste, wanneer komt die die-shrink....

Koop gewoon eens wat.. :o

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-05 17:14

ABD

Ik heb mijn Plantronics DSP-500 USB headset aangesloten op mijn PS3 en ingesteld bij Audio Device Settings als in- en output device, maar het geluid gaat nog steeds over mijn TV(via AV). Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Als het goed is krijg je dat soort geluid niet over je headset te horen. Je headset is alleen voor spraak. (Dacht ik) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wimpie schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:33:
[...]

Pff, volgens mij loop je al tien jaar zulke postings te typen.. Verwachten jullie 65 nm, verwachten jullie die en die controller, welke spellen komen er binnenkort, welke heat sink zit erop, zal ik nog wachten op de volgende revisie, welke generatie is het beste, wanneer komt die die-shrink....

Koop gewoon eens wat.. :o
Waarom boeit het jou zo erg?! Ik begon me al te oriënteren een jaartje geleden vóór mijn vertrek naar de Britse uni voor de studie/stage... Maak je geen zorgen... als ik in de zomer terugkom, dan koop ik alles wat ik nodig vind en jouw mening zal ik niet vragen, geloof me, omdat je die toch niet hebt ... hehe :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-05 17:14

ABD

Anoniem: 138251 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:03:
Als het goed is krijg je dat soort geluid niet over je headset te horen. Je headset is alleen voor spraak. (Dacht ik) :9
Ik was al bang dat je gelijk hebt, omdat je bij Audio Settings alleen kan kiezen voor HDMI, Optical en AV. Beetje raar dat een PS3 geluid niet zou kunnen mixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Laatst online: 27-05 15:48
Creepy schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:03:
[...]

En je TV ondersteunt wel HDCP?
Uiteraard (hd ready tv)..het heeft overigens gewoon werkt eerst dat is ook het vage eraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Ik denk ineens aan iets. Winst met consoles wordt de eerste twee jaar meestal volledig op de games en accessoires gedraaid. Ik vermoed dat de hardware an sich nog niet winstgevend is. De bart smit/frs/toys'r'us/enz... moet er nog iets op verdienen, logistiek, transport...

Nu heeft de ps3 echter niet zo een grote library (waarmee ik niets zeg over kwaliteit), en de weinige kaskrakers worden tot nu toe steeds in packs verkocht...

ps3+motorstorm en resistance
ps3+f1 en resistance
ps3+uncharted en ratched
ps3+gt5p
ps3+gt5p+gtaIV
ps3+gtaIV
ps3+MGS4
ps3+uncarted en fifa08

....

Vergis ik mij, of had de ps2 in het eerste jaar niet een dergelijke vloed aan bundels? Op zich stimuleert dit wel de verkoop van de ps3 natuurlijk, voor wie er nog geen heeft. (en wie één ps3 heeft, zal waarschijnlijk wel meerdere games kopen).

Op zich geen slechte ontwikkeling natuurlijk. Kan je tenminste meteen beginnen gamen bij het kopen van een console. Het valt me wel op dat ms en nintendo veel terughoudender zijn op het gebied van bundels. Forza2 en pinata, gears of war en halo. En bij nintendo heb ik geen idee (die bowling dingens?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Microsoft heeft een prijsverlaging gedaan en Sony heeft een leuke bundel gemaakt zodat ze de PS3 niet goedkoper hoefden te maken. Nintendo hoeft niks te doen, hun console verkoopt goed voor de huidige prijs en is ook niet helemaal voor dezelfde markt als de Xbox360 en de PS3.

Dat er niet zo veel spellen voor de PS3 zijn zal komen door de vele vertragingen in de productie. De Xbox360 is al veel langer op de markt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Ik spreek geen waarde-oordeel uit over het aantal games voor de ps3. Wat er is, is meestal van prima kwaliteit. A-games dus.

Het viel me alleen op dat sony meer de bundeltactiek toepast, en ms 'stunt' met prijsverlagingen.

Persoonlijk vind ik een bundel iets waardevoller. Je haalt een doos uit het rek, en je kan tenminste meteen aan de slag. Er zit al iets bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:58:
Ik spreek geen waarde-oordeel uit over het aantal games voor de ps3. Wat er is, is meestal van prima kwaliteit. A-games dus.

Het viel me alleen op dat sony meer de bundeltactiek toepast, en ms 'stunt' met prijsverlagingen.

Persoonlijk vind ik een bundel iets waardevoller. Je haalt een doos uit het rek, en je kan tenminste meteen aan de slag. Er zit al iets bij.
Dat is waar, maar Microsoft heeft inmiddels ook wat bundels gemaakt als reactie op Sony :) Xboxen met Halo3 en GTAIV dacht ik.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142353

Ik denk dat ze bij de PS2 gewoon merkten dat de bundles goed aansloegen zo aan het einde van de PS2 periode, en dit dus doorgevoerd hebben naar de PS3... Kwestie van marketing technieken die veranderen na verloop van jaren.
En natuurlijk zijn bundles waardevoller, je betaalt nooit console + game(s), anders zou het niets toevoegen...
Misschien hopen ze ook een beetje op van die gekken die alle bundles in huis willen hebben, net als kopers die geen Platinum games wilden kopen omdat het hoesje anders is. >:) ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 142353 op 02-05-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Anoniem: 142353 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:06:
[...]
Misschien hopen ze ook een beetje op van die gekken die alle bundles in huis willen hebben, net als kopers die geen Platinum games wilden kopen omdat het hoesje anders is. >:) ;)
en de disc niet beprint is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95032

Heb als niet hardcore gamer net een PS3 in huis gehaald, mijn eerste "next gen" console :-)

Maar heb na een paar uur toch al wel een paar opmerkingen: Wat een lelijk ding is zo'n PS3 en die afmetingen!! Ook de controller is een last century nachtmerrie als je de Wii gewoon bent. Wel positief is dat je hem via de PS3 kan opladen. Ik ben ook zeer tevreden over de beeldkwaliteit waar je direct merkt waarom het "next gen" heet. Nu hoop ik wel dat er wat goede games gaan verschijnen voor PS3 want op GTA4 en Burnout Paradise zie ik niet direct nog leuke games te koop of snel te verschijnen. Top Spin 3 lijkt me ook wel ideaal voor mij maar ik denk dat ik deze op de Wii zal kopen vanwege de Wiimote. Ondanks dat ik enkel de PS en de PS2 als voorgaande consoles heb gehad ontdek ik na de aankoop van de PS3 dat ik blijkbaar een nintendo gamer ben want ik vind het echt kut dat de PS3 niet met de Wiimote werkt en mijn games collectie voor de Wii blijkbaar veel uitgebreider zal blijven dan voor PS3.

Moet wel zeggen dat ik achteraf gezien wel tevreden ben dat ik niet voor Xbox360 heb gekozen om GTA4 te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

ari3 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:43:
[...]
- knip -
Merk op dat PS3 spellen in theorie wel DeepColor of xvYCC kunnen weergeven. Mij zijn geen voorbeelden bekent die echt meer dan 24-bit kleuren renderen. Vooralsnog is de doelgroep van DeepColor/xvYCC beperkt omdat nog maar weinig mensen een scherm hebben die het aankan.
Hoe verklaar jij dan het feit dat er black crushing optreedt als full-rgb (deep color) gebruikt wordt op een tv die dat niet ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

I.v.m. Playstation Day op 6 mei komt volgende week een dubbele update voor de Store. Wat we de laatste drie maanden gemist hebben wordt dan een klein beetje goedgemaakt:
Playstation Store update 6 mei:
Game Demos:
Condemned 2
Haze

Full Games:
Blast Factor Advanced
High Velocity Bowling
Street Skater

Expansion Packs:
Blast Factor Advanced Research
High Velocity Bowling Character - Mike

Trailers:
Buzz! Quiz TV
Secret Agent Clank
Siren Blood Curse

Playstation Store update 8 mei:
Game Demos:
Bourne Conspiracy
Race Driver: GRID

Expansion Packs:
Army of Two
Guitar Hero III - Def Leppard Track Pack
Guitar Hero III - Muse Track Pack

Trailers:
Echochrome Apple
Play Compilation
Press Conference

Metname de dikgedrukte dingen ben ik benieuwd naar. Helaas nog geen PJM-uitbreiding, of Echochrome, maar wel andere interessante dingen, metname demo's. Vraag me af wat 'Play compilation' zal zijn. Play TV, een speciaal label, geen idee.

[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 02-05-2008 21:18 ]

PSN: Shiver23

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.