nieuwe headset halen die jabra gevallen zijn enorm slecht.Gopal schreef op woensdag 30 april 2008 @ 21:45:
Ben gisteren naar de Toys 'R Us gegaan in Rotterdam en was er een half uur voor openingstijd. Er stonden op dat moment al tien man voor mij, en tijdens openingstijd heb ik na wat duwen, trekken en mensen opzij door ruiten te gooien toch een PS3 gehaald in combinatie met GTA4 en GT:P voor €399,-.
Dus ik kan wel zeggen dat mijn ochtend goed begon. Heb gelijk alles ingeplugd en getest, ook de games en ja hoor, je raadt het al: ALLES WERKT :D!!
Heb lekker gegamed en vindt GTA4 echt top. Dit is voor mij de eerste keer dat ik een console koop, dus ik ben zeer tevreden dat alles naar behoren werkt.
Nu heb ik daarnaast een BT headset gekocht, namelijk de Jabra BT250v en die heb ik gepaired met de PS3, maar hij gaat wel zeer moeilijk aan en uit en soms krijg ik hem voor een tijdje helemaal niet aan. Heeft iemand een idee wat er aan de hand is of is het beter als ik het gewoon omruil voor een nieuwe?
Gopal (nog steeds behoorlijk tevreden hoor)
heb hem ook echt een drama. ik krijg de mijne niet uit of ik krijg hem niet aan.
beter plantronics kopen of sony-ericsson nokia enz
zolang het maar een normale aan en uit knop heeft een een connect knop
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before