Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 90.934 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192470

Anoniem: 260372 schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:15:
Ik verwacht dat het ze er opzich wel meer dan 5 zullen hebben, plus hoeveel mensen zijn er nou gek genoeg om voor openingstijd voor de winkel te wachten. Als de gta4 bundel nou niet 40E duurder was zou ik ook wel daarvoor gaan, maar om nou te wachten tot die in prijs gaat dalen.
ga op elke willekeurige maandag bij de lidl staan.... en zie daar een rij voor de medion. AKH-380 :P

maar de advies prijs voor gta4 is ook 60 (mm 49) dus 439 (?)......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

Zo weer een tijdje zoet geweest met verschillende spellen en daarom wat afwazig de laatste tijd. Call Of Duty 4 en Virtua Tennis 3 tweedehands gekocht. Allebei erg vermakelijk, COD4 zeker meerwaarde met de multiplayer opties. VT3 vond ik ook leuk maar was snel klaar eigenlijk. Nu af en toe een exhibition potje op very hard wat dan wel een uitdaging is.

Vandaag een nieuwe tv besteld (met GTA IV) in de aantocht ben ik dan toch maar overstag gegaan van mijn 66cm breedbeeld tv uit 2000. Als het goed is (fingers crossed) krijg ik eind van de week de Samsung LE 37A656 binnen. Ik ben erg benieuwd en kan eigenlijk niet wachten, eerst maar morgens GTA IV ophalen.

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-04 11:23
Marcks schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:30:
[...]

[afbeelding]Mini-jack? Die kun je waarschijnlijk wel aan je tv knopen, maar niet aan je PS3. Je kunt dan dus niet gebruik maken van je microfoon en je krijgt het ook niet voor elkaar om voice chat en overig geluid op verschillende kanalen af te spelen, hoewel je dat laatste waarschijnlijk toch enkel gebruikt bij één-orige headsets en die zijn zelden bedraad.

Verder kan ik iedereen die een headset voor z'n PlayStation 3 (of telefoon) zoekt, de Jabra BT250v aanraden. Wellicht iets aan de prijzige kant - ik meen dat ik er ongeveer €40,- voor heb betaald - maar ben er erg tevreden mee. En wie een beetje rondneust, kan hem vast nog wel ergens goedkoper krijgen.
Bedoelde dus inderdaad de mini-jack :P.
Bedankt voor de info, dat was namelijk wat mij een beetje verwarde of het inderdaad wel of niet mogelijk was om de mini-jack te gebruiken. Dan ga ik nu maar is op zoek naar een nieuwe headset, dan kan ik die als het mogelijk is gebruiken voor GTA4 en daarnaast wil ik het dan ook gebruiken bij mijn pc.

Gopal

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:53
Gopal schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:16:
[...]

Bedoelde dus inderdaad de mini-jack :P.
Bedankt voor de info, dat was namelijk wat mij een beetje verwarde of het inderdaad wel of niet mogelijk was om de mini-jack te gebruiken. Dan ga ik nu maar is op zoek naar een nieuwe headset, dan kan ik die als het mogelijk is gebruiken voor GTA4 en daarnaast wil ik het dan ook gebruiken bij mijn pc.

Gopal
kijk eens op ebay.com (amerika) en zoek naar de originele PS2 headset in de oranje verpakking, deze werkt perfect op de PS3 (en ook op de pc als het goed is), kost rond de €15 incl. verzending vanuit amerika.

ik heb er vorige week ook 1 besteld krijg hem als het goed is van de week binnen

Afbeeldingslocatie: http://i.s8.com.br/images/games/cover/img1/1935261.jpgAfbeeldingslocatie: http://img.qj.net/uploads/articles_module/69452/PS2%20USB%20HEADSET%20c_qjgenth.jpg

zo'n headset is echt 10 keer beter dan zo'n bluetooth headsetje die pijn aan je oren doet en altijd leeg is als je hem nodig hebt

[ Voor 5% gewijzigd door iwaarden op 29-04-2008 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:35

FeaR

In GoT we trust

Arx schreef op maandag 28 april 2008 @ 08:13:
[...]Je hebt dus een een eiige tweelingbroer? :+
Jah, maar die heb ik hier in de kelder verstopt…
Anders moet ik mijn consoles delen ;)
Arx schreef op maandag 28 april 2008 @ 08:13:
[...]Ik ben trouwens gestopt met dat registratieproces. Veels te ingewikkeld voor een simpele beta. Helemaal toen dat ding mij ging vertellen dat de ingevoerde postcode onjuist was.
Alleen de cijfertjes invoeren hè, dus de lettertjes weglaten.

Ik ben nu wel helemaal geregistreerd en dergelijke en kan gewoon spelen, maar ik vind het niet echt lekker lopen. Ben denk ik te veel Call of Duty 4 gewend…

Vooral het richten gaat me nog niet echt lekker af. En heb vaak het idee dat het meer lomp knallen is dan tactisch jezelf verplaatsen zoals in Call of Duty 4.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:36
weer een tijd geleden heb het topic al een tijd niet meer gevolgd. maar voor zover ik heb onderzocht is er ook niet echt iets concreets over het volgende te vinden.

namelijk is er al iets bekend over de komst van de PS3 met de 45nm cell. alles duidt erop dat sony het binnenkort gaat doen. de 45nm cell eerst, daarna de geruchten, en nu ook nog eens de kleinere heatsink. het lijkt erop dat binnenkort dus de ps3 gaat komen met de 45nm cell.

maar de vraag is of iemand hier al iets concreets vernomen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-05 11:46
is de beta van metal gear niet meer te downloaden? kan hem niet vinden in de ps store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
El_V schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:43:
is de beta van metal gear niet meer te downloaden? kan hem niet vinden in de ps store
Nope is be gone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-05 13:42
Misschien een leuk nieuwtje voor de mensen die nog een ps3 willen kopen.
Volgende week woensdag kan je bij de postbank met je rentepunten een ps3 kopen voor de helft van de adviesprijs dus 234,50 + 23.450 rentepunten.
Lijkt me op zich een mooie deal. Ik wilde er vandaag al bijna 1 meenemen. Blij dat ik nog even heb gewacht dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:14
broodjepoep schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:07:
Volgende week woensdag kan je bij de postbank met je rentepunten een ps3 kopen voor de helft van de adviesprijs dus 234,50 + 23.450 rentepunten.
Lijkt me op zich een mooie deal. Ik wilde er vandaag al bijna 1 meenemen. Blij dat ik nog even heb gewacht dus. :)
kreeg idd net ook de mail
ben benieuwd hoeveel ze er hebben, is mooie prijs incl 2 games

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
El_V schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:43:
Hmm ik vind de snelheid in de game ver te zoeken... Ik ben een behoorlijk fanatieke gamer maar ik vond MGS Beta nou niet een echte pick up and play game... de controls zijn gewoon enorm wennen en verwacht geen online COD4 acties. Misschien heb ik het spel te kort gespeeld maar ik vond er niet veel aan... Ik ben weer verder gegaan met Metal Gear 3: snake eater middels de BC omdat ik deze nog nooit had uitgespeeld.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 18:44
Snake eater,

Hmm.

Alleen metal gear solid 1 heb ik geheel uitgespeeld, met groot plezier.

Nummer 2 bleef ik hangen bij metal gear rex.

Metal gear solid 3 bleef ik hangen bij die oude gek van 100 jaar in de bossen.

Hopelijk wordt metal gear 4 beter.

Het echte metal gear solid 1 gevoel was er niet meer

[ Voor 97% gewijzigd door burnoutpc op 28-04-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192470

dies van mij :)

hoop alleen wel dat ze een beetje snel zijn, dat postbank rentegbeuren wil nog wel eens een paar weken duren, maar dit is bet een mooie deal, meestal zitten ze echt net onder de advies prijs maar dit is best aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260372

7 mei is die postbank aanbieding voor de ps3 zo te zien. Is idd een erg mooie prijs, hoef ik tenminste ook geen moeite te doen bij die toysrus. Bedankt voor de tip :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:23
Dan heb ik ook nog een tip.....

Via een online telecomaanbieder is de PS3 bij een 2 jarig abonnement te verkrijgen voor 40 Euri's :9~

Als het goed is heb ik vanaf morgen dus mijn eerste PS in huis, na jaren met een NGC gespeeld te hebben >:)

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.24 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V151 - CT003 V114 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 15:22

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

KillaH87 schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:54:
[...]

kijk eens op ebay.com (amerika) en zoek naar de originele PS2 headset in de oranje verpakking, deze werkt perfect op de PS3 (en ook op de pc als het goed is), kost rond de €15 incl. verzending vanuit amerika.

ik heb er vorige week ook 1 besteld krijg hem als het goed is van de week binnen

[afbeelding]

zo'n headset is echt 10 keer beter dan zo'n bluetooth headsetje die pijn aan je oren doet en altijd leeg is als je hem nodig hebt
op het moment gebruik ik (vooral 's avonds vanwege mijn zoon) een senheiser stereo koptelefoon in combinatie met een datel ps3 bedrade headset. aanvankelijk gebruikte ik de microfoon van de ps3-eye maar dat werkt niet goed. ik moet dan de camera praktisch op schoot leggen wil men mij goed horen.geluid van de game en spraak gaan over de koptelefoon die op de versterker is aangesloten. ik gebruik alleen de microfoon van de datel headset. hij zit dus om mijn hals met het microfoontje vor mijn mond. sennheiserop mijn hoofd en samen met mijn frag fx is het een onwijze dradenboel. je wil niet weten wat er gebeurt als ik mijn cola probeer te pakken :-) en wat ik ook minder vindt van een headset en geluid over speakers is dat ik met een oor dus niet goed het surroundgeluid hoor.

ik vindt het jammer dat er geen draadloze koptelefoon is met microfoon die op de ps3 werkt. de sony DR BT-50 is draadloos via bluetooth maar gamegeluid kan niet via bluetooth worden verzonden alleen het spraakgeluid. je hebt sennheiser RS130/140 serie die een eigen station heeft en via je versterker aan aansluiten of via de av kabel maar heeft geen microfoon. en als die m wel had dan moet je die aansluiten via de usb poort van de ps3. volg je me nog??? 8)7

en dan heb ik nog een eis. surround 5.1 wil ik ook nog zodat ik kan horen of er iemand achter me sluipt in COD4. je gelooft het niet maar ik heb bijna de heilige graal gevonden. helas heb ik de draadloze eis moeten laten vervallen.

de http://www.trittontechnologies.com/products/TRIGA600.htmTritton Technologies TRI-GA600 AX360 5.1 Headphones ij is eigenlijk voor de xbox360 maar werkt ook op de ps3. helaas ie ie niet verkrijgbaar in europa. ik heb m besteld in de us voor €100,- inclusief verzendkosten. helas moet ik nog even wachten want de douane heeft m in behandeling. dus daar kont nog € 19 btw en € ? invoerrechten (4%?).

het basisstation ga ik aansluiten via de optical cable voor de 5.1 ervaring. de microfoon sluit ik aan via de usb poort. daar gebruik ik de usb adapter van de datel van om de 2,5mm jack van de microfoon aan te sluiten. dit is voorlopig de oplossing die ik heb gevonden voor 5.1 headphone/headset gaming.

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-05 12:00
KillaH87 schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:54:
[...]

[afbeelding]

Wel, ik hang mijn headset niet vaker aan de lader dan m'n telefoon en het is heus niet te veel moeite om hem na het gamen even in z'n cradle te doen. Ook weegt het kreng slechts 23 gram en persoonlijk vind ik hem, mede dankzij zijn flexibele constructie, stukken comfortabeler dan een gehele hoofdtelefoon. Daarnaast gaat vaak enkel de voice chat over het kanaal van je headset en gaat de rest van het geluid nog gewoon over de speakers van je tv. Nu weet ik niet in hoeverre dit in te stellen is, maar in dat licht lijkt het me vrij vervelend om een headset te gebruiken die beide oren afsluit. En, voor mij niet onbelangrijk, hij is draadloos. Twintig keer beter dan dat oranje geval van KillaH87. ;)

Nou ja, ik heb mijn zegje gedaan en het blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Voor €15 hoef je het in ieder geval niet te laten.

edit: maar kijk ook eens hier.

[ Voor 6% gewijzigd door Marcks op 28-04-2008 22:53 ]

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05-2024
Coromoto schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:37:
[...]

[...]

Bedankt voor de adviezen! _/-\o_
Ik zal even een update geven. Ik heb 's avonds met de deur open en de PS3 in de tochtstroom getest met Assassins Creed, en die liep ook vast. De fans draaiden prima, er kwam geen warme lucht uit tijdens die test. GT5P liep ook telkens vast.

Toen heb ik hitte als bron van de vastlopers afgeschreven, en een backup gemaakt naar stick van mijn configuratie en data. Ik was van plan om de PS3 te recoveren (formateren en OS herinstallatie) en dan weer in te pakken en te retourneren.

Na het recoveren dacht ik echter "laat mij nou voor de gein eens kijken of het systeem weer vastloopt na deze refresh". AC ingeladen, geen update uitgevoerd (want geen online configuratie gedaan) en 2 uur lang geen vastloper. Daarna heb ik GT5P ingeladen, geen update gedaan, de hele dag demo races laten draaien, geen vastloper gezien. PS3 stond niet meer op de tocht en werd wel warm, maar kon het blijkbaar prima aan.

In de avond mijn backup teruggezet, updates geïnstalleerd van zowel AC en GT5P, en het systeem 3 uurlang gebruikt zonder een enkele vastloper.

Wie heeft een idee over hoe dit kan? Een gloednieuwe PS3, netjes volgens handleiding geïnstalleerd, eerst van alle systeemupdates voorzien, GT5P installeren + update, vastlopers. AC installeren + update, nog steeds vastlopers. Recoveren / formateren / verse installatie en vastlopers weg.

:?
Helaas heb ik vanmiddag mijn systeem toch moeten omruilen, omdat ik sinds gisteravond weer vastlopers had. Als het een spel betrof waarbij de muziek van de BD speler kwam bleef de muziek draaien, echter bij een volledig vanaf de HD draaiende demo spel bleef het geluid ook haken met een stutter effect.

Vanochtend met de PS3 helpdesk gebeld en die vonden mijn conclusie dat de HD waarschijnlijk een fout had wel een aannemelijke, en vroegen mij om het bij de winkel om te ruilen (want binnen 14 dagen defect). Anders had ik het via hun moeten ruilen met wachttijd dus. De nieuwe is ondertussen weer ingericht, nu weer aan de slag met de testperiode. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
Marcks schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:51:
[...]

Wel, ik hang mijn headset niet vaker aan de lader dan m'n telefoon en het is heus niet te veel moeite om hem na het gamen even in z'n cradle te doen. Ook weegt het kreng slechts 23 gram en persoonlijk vind ik hem, mede dankzij zijn flexibele constructie, stukken comfortabeler dan een gehele hoofdtelefoon. Daarnaast gaat vaak enkel de voice chat over het kanaal van je headset en gaat de rest van het geluid nog gewoon over de speakers van je tv. Nu weet ik niet in hoeverre dit in te stellen is, maar in dat licht lijkt het me vrij vervelend om een headset te gebruiken die beide oren afsluit. En, voor mij niet onbelangrijk, hij is draadloos. Twintig keer beter dan dat oranje geval van KillaH87. ;)

Nou ja, ik heb mijn zegje gedaan en het blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Voor €15 hoef je het in ieder geval niet te laten.

edit: maar kijk ook eens hier.
dat is juist het mooie, hij bedekt niet beide oren:

Afbeeldingslocatie: http://img.qj.net/uploads/articles_module/69452/PS2%20USB%20HEADSET%20c_qjpreviewth.jpg

dat was namelijk ook mijn eis, ik wil gewoon geluid via boxen en alleen de voicechat via headset en dat kan op deze manier gewoon goed, net als op de xbox360 dus eigenlijk. USB headsets die beide oren bedekt zijn nog wel gemakkelijk te vinden maar voor zo een als deze moet je toch 2de hands of ebay gaan zoeken

en mijn voorkeur gaat uit naar een halve headset i.v.m. comfort, mijn oren zijn gewoon niet gemaakt voor die draadloze bluetooth dingen (vooral die van Warhawk kon ik niet langer dan 10 min dragen) probleem van die warhawk headset was ook die USB lader waardoor die ik dus altijd vergat omdat ik niet mijn PS3 of PC speciaal aan laat staan om een headsetje op te laden

[ Voor 6% gewijzigd door iwaarden op 29-04-2008 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

THis is the day where we have waited for :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 08:03

kingfriko

100 % BULLY

Anoniem: 169123 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 07:40:
THis is the day where we have waited for :)
Ik heb al onder de brievenbus overnacht :D

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamoritai
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-03-2021
nog niks op je hoofd geland? :9

Ik ga hem in mijn pauze ophalen in amersfoort, en vanavond de hele spelen. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heras
  • Laatst online: 25-05 20:51
29 April, ow yeah!

Wat ik me afvraag; zal gta4, zoals eigenlijk alle spellen die ik tot nu toe heb voor ps3, ook nederlands gesproken taal bevatten? Dat zou echt een uitkomst zijn voor mijn neefjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 10:51
burnoutpc schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:46:
Snake eater,

Hmm.

Beter dan wat ? persoonlijk heb aan alle 3 de games heel veel plezier beleefd (en uitgespeeld) en kan niet echt de betere game aanwijzen. Ze hebben allemaal wel "iets"

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Heras schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 08:31:
29 April, ow yeah!

Wat ik me afvraag; zal gta4, zoals eigenlijk alle spellen die ik tot nu toe heb voor ps3, ook nederlands gesproken taal bevatten? Dat zou echt een uitkomst zijn voor mijn neefjes!
Ik weet het niet maar ga er maar niet vanuit. Het sterke punt van de game (een van de) is toch wel de voiceacting. Ik denk niet dat dat allemaal nagesynchroniseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
29 April, ow yeah!

Als je neefjes nog geen engels kunnen, zijn ze dan wel oud genoeg om GTA te spelen? :+
Misschien ook iets om over na te denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-05 18:14
KillaH87 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 02:04:
[...]
en mijn voorkeur gaat uit naar een halve headset i.v.m. comfort, mijn oren zijn gewoon niet gemaakt voor die draadloze bluetooth dingen (vooral die van Warhawk kon ik niet langer dan 10 min dragen) probleem van die warhawk headset was ook die USB lader waardoor die ik dus altijd vergat omdat ik niet mijn PS3 of PC speciaal aan laat staan om een headsetje op te laden
ik heb deze
Afbeeldingslocatie: http://www.myheadset.nl/website/ShowFile.php?ID=42226&Size=MaxContent&Type=Product
de bluetrek mini.
Ik heb ook last van die originele waar het rubberen bandje je oren afknijpt.
Deze weegt slechts tien gram en er zitten 3 dopjes in verschillende maten bij.
Je voelt hem echt niet zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

29 April, ow yeah!

Als je neefjes geen engels kunnen moeten ze geen GTA4 spelen...

Dat is mijn mening tho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230486

status: GTA4 installing, ruimte nodig 3,5 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-05 08:47

Paladin

Play Ball!

Zeg zijn er eigenlijk nog playstations te koop van de 60gb variant? of is het alleen nog maar de 40 gig?

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

Paladin schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:44:
Zeg zijn er eigenlijk nog playstations te koop van de 60gb variant? of is het alleen nog maar de 40 gig?
alleen maar 40 later 80gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Anoniem: 51473 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:11:
[...]

Als je neefjes geen engels kunnen moeten ze geen GTA4 spelen...

Dat is mijn mening tho :P
Misschien beter, omdat ze dan niks kunnen verstaan :P

Maar even serieus, dan zijn ze eigenlijk wel te jong ja...
Anoniem: 230486 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:11:
status: GTA4 installing, ruimte nodig 3,5 gb
Ik heb gisteren maar eens wat HD films van de HDD gewist en ik had gelijk 17gig over ipv de 2,5gig die ik eerst had.

[ Voor 30% gewijzigd door SToRM666 op 29-04-2008 10:16 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik ben helemaal nieuw in Playstation land, maar heb wel de PS3 + GT5 Prologue Pack besteld! Vrijdag is ie binnen, tesamen met een nieuwe Sony Bravia :D

Nog even een belangrijke vraag wat betreft een stukje in de openingspost:
• DLNA client
De PS3 kan ook als DLNA client functioneren. Hierdoor is het mogelijk om al je films, muziek en foto's van je PC naar je PS3 toe te streamen via het netwerk. Via deze manier hoef je dus niet in de weer met een portable harddisk of memory stick om je films van je PC op de PS3 te bekijken. DLNA staat ook bekend als uPnP. Om HD materiaal te streamen naar je PS3 wordt wel geadviseerd om je LAN netwerk van je PS3 te gebruiken ipv van de draadloze netwerk connectie. Het enige wat je moet doen is een stukje software installeren op je PC, zoals TVersity, Twonky Vision
Betekent dit dat ik via WLAN m'n desktop die boven staat kan benaderen? Kan ik dan ook rechtstreeks muziek of films afspelen van de desktop boven of moet ik die wel eerst kopieren naar de 40 GB harddisk van de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165002

Zuluman schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:45:
[...]

en dan heb ik nog een eis. surround 5.1 wil ik ook nog zodat ik kan horen of er iemand achter me sluipt in COD4. je gelooft het niet maar ik heb bijna de heilige graal gevonden. helas heb ik de draadloze eis moeten laten vervallen.

de http://www.trittontechnologies.com/products/TRIGA600.htmTritton Technologies TRI-GA600 AX360 5.1 Headphones ij is eigenlijk voor de xbox360 maar werkt ook op de ps3. helaas ie ie niet verkrijgbaar in europa. ik heb m besteld in de us voor €100,- inclusief verzendkosten. helas moet ik nog even wachten want de douane heeft m in behandeling. dus daar kont nog € 19 btw en € ? invoerrechten (4%?).

het basisstation ga ik aansluiten via de optical cable voor de 5.1 ervaring. de microfoon sluit ik aan via de usb poort. daar gebruik ik de usb adapter van de datel van om de 2,5mm jack van de microfoon aan te sluiten. dit is voorlopig de oplossing die ik heb gevonden voor 5.1 headphone/headset gaming.
Das zeker een mooie oplosing (idd jammer dat het zo moet bij de ps3)
Een BT 5.1 headset met werkende mic zou toch wel een gat in de markt zijn! (als dit kan werken)
Ik zit te kijken naar de Sharkoon X-Tatic 5.1; echter weet ik niet of de mic het nu gaat doen bij dat ding.
Ik zou die Tritton ook wel zitten, echter wat voor USB adapter heb je dan voor je mic? linkje maybe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Laatst online: 30-05 12:00
Dr. Quipers schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:33:
Ik ben helemaal nieuw in Playstation land, maar heb wel de PS3 + GT5 Prologue Pack besteld! Vrijdag is ie binnen, tesamen met een nieuwe Sony Bravia :D

Nog even een belangrijke vraag wat betreft een stukje in de openingspost:

[...]

Betekent dit dat ik via WLAN m'n desktop die boven staat kan benaderen? Kan ik dan ook rechtstreeks muziek of films afspelen van de desktop boven of moet ik die wel eerst kopieren naar de 40 GB harddisk van de PS3?
Nee hoor, gaat in één vrolijke stream naar je PS3 toe.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 17:41

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Net met Dimensions gebeld. Sony heeft de GTA4 combi pack met een PS3 maar mondjesmaat uitgeleverd en ze hebben maar een paar stuks binnen gekregen. Jammer, moet dus nog langer wachten :(

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dalijk een ps3 halen..waarschijnlijk het GT-P pack. (niet het GTA pack dus omdat die er niet is)

Een willekeurige HDMI kabel bij de mediamarkt van +/- 20 euro is toch voldoende?
Of moet het perse nog iets van sony zijn ofzo?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Wii4all schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:30:
Dalijk een ps3 halen..waarschijnlijk het GT-P pack. (niet het GTA pack dus omdat die er niet is)

Een willekeurige HDMI kabel bij de mediamarkt van +/- 20 euro is toch voldoende?
Er zit weinig tot geen verschil tussen een kabel van 100 euro en die van 10 euro. Zeker als het een korte kabel is die je eigenlijk gewoon vast aangesloten houdt.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Marcks schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:28:
[...]

Nee hoor, gaat in één vrolijke stream naar je PS3 toe.
Kijk aan dat is een feature die zeer nice is en ik me niet bewust was! :D

Via m'n PS3 gewoon m'n hele muziekcollectie kunnen afspelen! Enige minpuntje is dan wel dat de TV dan aan moet staan... Toch?

Hmmm een HDMI-kabel heb ik inderdaad ook nog nodig... handig om die niet te vergeten... Kom je thuis en blijk je het belangrijke kabeltje vergeten te zijn... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ok thnx!
Afstand is minder dan 1 meter...en de kabel zxal er denk ik altijd inblijven.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman

Zuluman

Anoniem: 165002 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:04:
[...]

Das zeker een mooie oplosing (idd jammer dat het zo moet bij de ps3)
Een BT 5.1 headset met werkende mic zou toch wel een gat in de markt zijn! (als dit kan werken)
Ik zit te kijken naar de Sharkoon X-Tatic 5.1; echter weet ik niet of de mic het nu gaat doen bij dat ding.
Ik zou die Tritton ook wel zitten, echter wat voor USB adapter heb je dan voor je mic? linkje maybe?
ik gebruik de usb adapter van de datel ps3 headset. daar plug je een 2,5mm jack in voor de microfoon en de koptelefoon. en laat de triton ook een 2,5mm jack microfoon aansluitng hebben.

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Wii4all schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:43:
ok thnx!
Afstand is minder dan 1 meter...en de kabel zxal er denk ik altijd inblijven.
dan is het enige verschil de prijs. Kwaliteitsverschil is onmogelijk om te merken. Al zullen er genoeg mensen zijn die hier anders zullen beweren maar die hebben of geld over of zien dingen die er niet zijn :)

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165002

Zuluman schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:55:
[...]

ik gebruik de usb adapter van de datel ps3 headset. daar plug je een 2,5mm jack in voor de microfoon en de koptelefoon. en laat de triton ook een 2,5mm jack microfoon aansluitng hebben.
Aha! Ik heb helaas die datel head set niet...
Zou dit ook werken? http://www.allekabels.nl/...t-Naar-Usb-Converter.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
:P
Snake eater,

Hmm.

MG 1 was voor mij ook de vetste belevenis. Ik bleef eerst ook hangen mij deel 2 bij REX maar heb hem daarna toch uitgespeeld. Deel 3 was ook erg vet en idd die boss in het bos :P duurde lang maar was zeker tof om te doen. Je kan hem trouwens ook ontlopen door hem als je hem voor het eerst ziet zitten in die rolstoel dood te schieten..( als je dat gebouw binnen moet met dat zwemgedeelte ervoor.) Ik ben zo benieuwd hoe de singleplayer van deel 4 is. It better be good! De multiplayer van de beta heeft mij nog niet echt wten te boeien nl.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05 19:19
Zo nu ook eindelijk een PS3 bezitter geworden. Wou hem sowieso al halen voor MGS4 maar de aanbieding van Toys R us heeft me toch behoorlijk over de streep gestrokken.

Nog even tot 5 uur werken en dan snel GTA4 bekijken.

Had de bundel gereserveerd maar dat doe ik dus ook nooit meer bij Toys R Us zeg. Zondag belde ik ze op of het kon, prima het kon dus en me naam stond genoteerd. De bundels hadden ze toen al achter staan vertelde die jongen mij. Gister voor de zekerheid nog eens gebeld of ik hem niet toen op kon halen omdat ik vandaag moest werken en ook even voor de zekerheid nog eens nagegaan dat ik hem vandaag ook echt op kon halen en dat die niet verkocht zou worden aan iemand anders.

En ja hoor vandaag belde ik voor de zekerheid nog eens even want ik wou in mijn pauze de bundel ophalen. Ik voelde de bui al hangen en ze hadden al alles verkocht, dat is 2 uur na de openingstijd. Ik vroeg me meteen dus af waarvoor ik dan reserveer (moest meteen denken aan Jerry Seinfeld en de car rent). Na wat gewacht en klachten van mijn kant hebben ze toch nog de bundel geregeld voor mij, wat natuurlijk wel netjes was van ze uiteindelijk.

Maar goed ik heb hem 8) Vanavond maar even rustig alles bekijken en online gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-05 11:47

Je kan ook even kijken op het volgende topic als je twijfelt wat voor kabel je moet kopen.

HDMI kabel: 11 euro of 140 euro?

Ik heb er zelf 1 gekocht bij de Lidl van 7 euro. En mijn LCD komt binnenkort binnen duis zal hem dan even uit testen, maar ga er van uit dat hij werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Waarom willen mensen het GTA pack hebben? Die kost toch 439,-? Ik heb gister bij de Media Markt GTA4 gekocht voor 50 euro en vandaag een PS3+GT5Pr. voor 399,-. totaal dus voor 450,- klaar en drie spellen. Nu had ik het geluk dat GTA4 goedkoop was bij de MM in Eindhoven maar dan nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Niet online

Als je gesaved heb tijdens dat gevecht, moet je het nu weer eens proberen. Wedden dat je verder komt? (mits je het spel al even heb laten liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Tom schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:30:
[...]

Waarom willen mensen het GTA pack hebben? Die kost toch 439,-? Ik heb gister bij de Media Markt GTA4 gekocht voor 50 euro en vandaag een PS3+GT5Pr. voor 399,-. totaal dus voor 450,- klaar en drie spellen. Nu had ik het geluk dat GTA4 goedkoop was bij de MM in Eindhoven maar dan nog :)
Ik doe hetzelde....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdehoop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-06-2024

pdehoop

GT5P & GTAIV zijn toch twee spellen?
Hoe kom je aan drie dan?

Zo'n sixaxis controller, heeft dat echt toegevoegde waarde tov een goedkopere controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Foutje, bedoel inderdaad twee spellen, maar heb daar totaal 450 voor betaald itt 440 voor de GTA-pack. Zie dus niet in waarom je uberhaubt dat GTA-pack wilt. Tenzij je zo'n Toys'r'us aanbieding weet te bemachtigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

pdehoop schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:26:
GT5P & GTAIV zijn toch twee spellen?
Hoe kom je aan drie dan?

Zo'n sixaxis controller, heeft dat echt toegevoegde waarde tov een goedkopere controller?
Wat voor goedkopere controller? De SIXAXIS is gewoon de controller die je er bij krijgt. Misschien bedoel je de DUALSHOCK 3? Die heeft als toegevoegde waarde dat hij rumble heeft (hij kan trillen) in tegenstelling tot de SIXAXIS. Daardoor is hij ook een stuk zwaarder (de SIXAXIS weegt helemaal niks) Voorde ene is dit een voordeel, voor de ander een nadeel.

[ Voor 22% gewijzigd door jdm8 op 29-04-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 24-05 11:47
Hoe lichter de controller hoe langer je kan gamen zonder dat je moe wordt :O

[ Voor 3% gewijzigd door Nico111 op 29-04-2008 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdehoop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-06-2024

pdehoop

Ok.

maar ik bedoelde meer een kloon, bijvoorbeeld een Logic3 controller. Die is een stuk goedkoper, maar mis je dan ook echt wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
kronk schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:55:
[...]

Als je gesaved heb tijdens dat gevecht, moet je het nu weer eens proberen. Wedden dat je verder komt? (mits je het spel al even heb laten liggen)
want :9 ? Ik had daar wel gesaved ja, maar had zoiets van, pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman

Zuluman

Anoniem: 165002 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:58:
[...]

Aha! Ik heb helaas die datel head set niet...
Zou dit ook werken? http://www.allekabels.nl/...t-Naar-Usb-Converter.html
geen idee of ie werkt. die van datel is speciaal voor de ps3. en je kan dan beter die datel headset kopen. die kost evenveel als die converter alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Niet online
burnoutpc schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:56:
[...]

want :9 ? Ik had daar wel gesaved ja, maar had zoiets van, pffff.
dat ga ik niet zeggen, maar ik vond het persoonlijk echt leuk bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
pdehoop schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:42:
Ok.

maar ik bedoelde meer een kloon, bijvoorbeeld een Logic3 controller. Die is een stuk goedkoper, maar mis je dan ook echt wat?
die logic3 heeft totaal geen toegevoegde waarde, is gewoon troepkwaliteit, neem dan minstens een logitech, zit een fan in tegen bezwete handen en is nog goedkoper ook en kwa kwaliteit leg ik meer vertrouwen bij logitech dan bij logic3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamoritai
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-03-2021
kronk schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:06:
[...]

Volgens mij weet ik weer welk stuk je bedoelt, je zal als je nog een oude save hebt inderdaad deze boss makkelijk kunnen verslaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
kronk schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:06:
[...]

Ik ga het eens proberen, mischien weer tijd om me oude ps2 terug te zetten.

Hopelijk werkt het,

/edit, lol het werkt, hijs dood 8)7, mooiii, kan ik weer verder _/-\o_ :D

[ Voor 103% gewijzigd door burnoutpc op 29-04-2008 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:08
Ter info: Artikekel over GTA IV op nu.nl

http://www.nu.nl/news/154...l_rond_makers_GTA_IV.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Laatst online: 30-05 09:26
*spam*

[ Voor 95% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Bravo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2023
Kreeg 20 minuten geleden een mailtje dat mijn PS3 eindelijk terug is verstuurd. Heeft uiteindelijk dus 1,5 maand geduurd. Maar goed, nu hoef ik niet zo lang meer op GTA IV te wachten en op GT5:P :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Niet online
en dan mag ik dat waarschijnlijk niet eens posten hier .. *zucht*

Gek he :z

[ Voor 78% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 31-03 13:54

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik wilde eigenlijk helemaal geen PS3 hebben, maar nu wel doordat het me een erg goede aanbieding leek en ik nog wel interesse heb in een Blu-Rayspeler. Onderhand heb ik al een jaar een FullHD scherm, maar nog geen HD films en m'n PC is te traag om 1080P vloeiend af te spelen. En GT5P lijkt me stiekem toch ook wel erg vet, dus die moet ik dan ook hebben.

Ik denk dat ik voor de Postbankaanbieding ga. Maar ik hoop dat het überhaupt lukt er één te bemachtigen eigenlijk. Ze hebben er 500. Ik zit waarschijnlijk op 7 mei om 09.00 klaar om dat ding te kopen.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:11
Koffiezuiper schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:24:
Zo nu ook eindelijk een PS3 bezitter geworden. Wou hem sowieso al halen voor MGS4 maar de aanbieding van Toys R us heeft me toch behoorlijk over de streep gestrokken.

Nog even tot 5 uur werken en dan snel GTA4 bekijken.

Had de bundel gereserveerd maar dat doe ik dus ook nooit meer bij Toys R Us zeg. Zondag belde ik ze op of het kon, prima het kon dus en me naam stond genoteerd. De bundels hadden ze toen al achter staan vertelde die jongen mij. Gister voor de zekerheid nog eens gebeld of ik hem niet toen op kon halen omdat ik vandaag moest werken en ook even voor de zekerheid nog eens nagegaan dat ik hem vandaag ook echt op kon halen en dat die niet verkocht zou worden aan iemand anders.

En ja hoor vandaag belde ik voor de zekerheid nog eens even want ik wou in mijn pauze de bundel ophalen. Ik voelde de bui al hangen en ze hadden al alles verkocht, dat is 2 uur na de openingstijd. Ik vroeg me meteen dus af waarvoor ik dan reserveer (moest meteen denken aan Jerry Seinfeld en de car rent). Na wat gewacht en klachten van mijn kant hebben ze toch nog de bundel geregeld voor mij, wat natuurlijk wel netjes was van ze uiteindelijk.

Maar goed ik heb hem 8) Vanavond maar even rustig alles bekijken en online gaan.
Jeetje wat asociaal dat ze dat doen :S Dus ik ga nooit iets meer kopen van hun, niet dat ik ooit iets heb gekocht ofzo maja.
Trouwens hoe kunnen ze dan nog een bundel regelen als alles was uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Waar halen jullie trouwens die informatie vandaan over de ps3 aanbieding van de postbank? Ik heb al even gegoogled, maar ik kon alleen dit topic vinden.

Edit: laat maar, al gevonden op de postbank-site

[ Voor 14% gewijzigd door Mikey5times op 29-04-2008 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05 19:19
Negaiido schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:41:
[...]

Jeetje wat asociaal dat ze dat doen :S Dus ik ga nooit iets meer kopen van hun, niet dat ik ooit iets heb gekocht ofzo maja.
Trouwens hoe kunnen ze dan nog een bundel regelen als alles was uitverkocht?
Ze probeerden eerst mij een andere bundel aan te smeren van 490 euro waar ik helemaal niet op zat te wachten. Daarna vroeg ik of ze daar niet de onnodige meuk eruit konden halen en het goedkoper konden maken, dit wilden ze niet doen want tja beetje logisch is maar kan het altijd proberen.

Blijkbaar stond er nog een 40gb ergens achter en daar hebben ze GT en GTA4 bij gedaan en zodoende is het opgelost.

Erg tevreden met de console, niet zoveel tijd gehad om alles te bekijken maar de interface is aardig strak te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 18:55

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Misschien niet helemaal netjes, maar ik heb een technisch probleem die toch wel raakvakken heeft met dit topic, echter om hier een dergelijke vraag te stellen leek me niet op zijn plek, vandaar alleen een linkje: Playstation 3 via HDMI -> DVI op Plasma TV

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92286

Anoniem: 131051 schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:32:
[...]

Ik denk dat je ipv die moeite (tijd=geld en frustratie) en extra kosten (om aan een 60 GB ps3 te raken) beter gewoon een slimline ps2 erbij kan kopen.

Los nog van het feit dat een 60 GB ps3 minder zuinig is en veel meer problemen oplevert in het geval van een garantie. (ze moeten jouw 60 GB ps3 dan immers herstellen of omwisselen met een andere 60 GB ps3, en daar zijn er weinig van. Kan dus weken duren ipv gewoon een standaard 40 GB van de plank te halen)

Een slimline ps2 kost je misschien 100 euro? (geen idee eigenlijk) dus ongeveer het verschil tussen beide consoles, en speelt wél alle ps2 games af zonder compabiliteitsproblemen, evenals ps1 games. ps1 games zijn trouwens ook te spelen op een ps3? (misschien enkel de re-releases uit de store, geen idee, heb er geen ervaring mee) En een ps2 en net zo groot als twee dvd doosjes op elkaar, dat kan toch ook geen drama zijn lijkt me :)

Verder zijn er voor de ps3 al redelijk wat casual games te vinden, en zullen er in de toekomst wel meer komen (little big planet)
Zoiets hoorde ik dus ook al :) Zit nog een beetje op de vrouwengames te wachten zodat mijn vriendin ook eindelijk overstag gaat en ik dat ding kan aanschaffen. De PS3 is typical boystuff, schieten en racen, geen probleem voor mij, mja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Kreeg vandaag bericht dat me RMA 60GB vandaag klaar is en de replacement verzonden is! Naja, dat viel mee.. was bang voor die horror verhalen van > 8 weken wachten. Totaal 5 weken moeten wachten.

Denk dat ze weer genoeg 60GB'ers binnenkrijgen nu dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Ey, ik heb een probleem

Mijn PS3 is aangesloten op mijn Samsung 245B d.m.v HDMI -> DVI.
Opzich werkt de Scherm goed.. alleen ik krijg veel kartels.. lijkt alsof AA uitstaat ofzo..

Verschillende resoluties en spellen geprobeerd.. geen geluk
wie heeft er ervaring mee?

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

HaWkY61 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:00:
Ey, ik heb een probleem

Opzich werkt de Scherm goed.. alleen ik krijg veel kartels.. lijkt alsof AA uitstaat ofzo..

schaamteloze crosspost heb ik wel in de gaten ;) Check even de "scale" verhoudingen (1:1 of fill) omdat een beeldscherm 16:10 is (of 4:3, geen id over dat scherm) en HD verhoudingen nu eenmaal 16:9.

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Ey, ik heb een probleem

Een computer monitor is iets anders dan een TV. Weet niet of dit je probleem is maar op een monitor zit je normaliter veel dichterbij, en zie je alle pixels dus duidelijker. Ook blurren de meeste TV's ea. wat een monitor niet doet. Is de XMB in 1080p scherp maar een game als COD4 niet dan ligt het aan dat je dus de pixels ziet van 720p. Daar kun je niet echt iets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Keez weet je ook hoe ik dat moet doen? welke instellingen precies?

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCS88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-01 08:11
HaWkY61 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:21:
Keez weet je ook hoe ik dat moet doen? welke instellingen precies?
je scherm doet waarscijnlijk alleen 16:10 en die Ps3 wil 16:9 weergeven dus de verhouding klopt niet vandaar die kartels, doe je niks aan, als je je scherm op 16:9 zou krijgen zou het er niet mooi uit zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

tex5 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:08:
[...]

Een computer monitor is iets anders dan een TV. Weet niet of dit je probleem is maar op een monitor zit je normaliter veel dichterbij, en zie je alle pixels dus duidelijker. Ook blurren de meeste TV's ea. wat een monitor niet doet. Is de XMB in 1080p scherp maar een game als COD4 niet dan ligt het aan dat je dus de pixels ziet van 720p. Daar kun je niet echt iets aan doen.
Een computer TFT is een goedkope manier om aan HD gaming te komen maar je hebt gelijk. Mijn 1650x1050 verandert 720p ook in jaggies :!

Tijdens gamen merk ik dat niet snel op maar zodra ik een blu-ray opzet dan erm..moet ik leven met wat jaggies hier en daar! Aan de andere kant had een nieuwe mooie sony trinitron gekocht ongeveer 18 maanden voordat goede HD televisies echt betaalbaar waren. Hey niet iedereen kan elke 3 jaar een nieuwe televisie kopen :*)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189262

Ey, ik heb een probleem

Even terug naar fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:00

Aight!

'A toy robot...'

Ben nu ook aan het toppen.
Heb wel al een breedbeeld maar nu voor 460 heb je al een LG 32LC41,
HD schermpje.

Is opzich goed te doen voor een beetje gamen, 32 inch is toch zat aangezien ik dat nu ook heb. Maar dan een CRT.

Of nog even doorsparen voor een fatsoenlijke en eerst GTA 4 kopen.
Dillema's!Moeilijk kiezen zo een PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Laatst online: 25-05 12:59
Hier idem, ik zie hem niet staan....
ckeijer schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 13:30:
Iemand al gelukt om Command and conquer te kopen via de Playstation store? Of zou het toch echt alleen maar in Engeland te downloaden zijn? Hmm anders maar eens kijken of ik een PSX versie ervan kan kopen via MP....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113500

Ik heb een probleempje met mijn Playstation 3 (40 GB versie). Gisteren had ik mijn PS3 meegenomen naar mn werk, zodat ik in de pauze alvast GTA4 kon spelen. Ik mijn Ps3 gisteren aangesloten, ik had geen beeld. Logisch, want ik had mijn instellingen verkeerd staan omdat ik hem thuis op een andere tv heb aangesloten. Ik wil hem op het werk aansluiten op een HD-Ready van Samsung door middel van een HDMI kabel. Ik had het power knopje 5 seconden ingedrukt, en normaal is het zo dat mijn beeld dan wordt gereset, maar ik bleef zwart beeld houden. Volgens mij kreeg mn hd-ready op het werk wel een signaal van de PS3, want als ik op info drukte van mijn samsung afstandsbedining stond er 720x576 (zoiets iig), maar 't beeld bleef dom zwart. Ik dacht dat het misschien wel aan de hdmi ingang lach van Samsung. Mooi niet dus, ik had hem thuis weer aangesloten op mijn eigen HD Ready TV van Samsung door middel van een HDMI > DVI kabel (werkt voorheen altijd) en de audio liep ik door middel van tulp kabeltjes lopen. Ik drukte weer op de powerknop 5 seconden lang, WTF bij mij ook zwart beeld. Ik heb het idee dat mijn eigen TV ook gewoon beeld krijgt, want als ik op info druk van mn Samsung TV, krijg ik een popup met de resolutie 720x576. Iemand enig idee wat ik fout doe? :?
Ik had er zo op verheugt om GTA4 te spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:51
Probeer je ps3 eens via de normale video out aan te sluiten. Composiet kabel (geel).
Om je beeld instellingen te resetten moet je je ps3 aanzetten en de on knop dus inhouden tot je nogmaals een piep hoort, dan zijn je instellingen gereset 5 sec is misschien wat kort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 15:48
Apart ik heb ongeveer dezelfde problemen..heb een samsung 226bw gekocht om mn ps3 via hdmi-dvi aan te sluiten (kan mn vriendin gewoon tv kijken)..beeld instellingen gezet op 1080p...en Assasins Creed, GT5, Warhawk etc zien er gewoon top uit..maar als ik GTA IV erop ga spelen zie je alleen maar kartels/jaggies (blegh).. Heb vervolgens de beeld instellingen op 720p gezet en toen gaan spelen..helaas hetzelfde lelijke beeld. Daarna ging ik mn ps3 op mn sharp lc26sa hd ready aansluiten via hdmi op 720p..alleen het scherm blijft zwart (help!)..van alles geprobeerd misschien dat mn hdmi ingang van mn tv ineens stuk is maar dat lijkt me erg vaag..

Heb hem ook via composiet gereset en vervolgens weer via hdmi laten zoeken maar ook geen resultaat..vrijdag even proberen om een component kabel te kopen om hem daar via aan te sluiten..eigenlijk alleen maar om te zien of gta IV er wel beter uit kan zien op 720p

[ Voor 17% gewijzigd door djerror op 30-04-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Anoniem: 113500 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:01:
Ik heb een probleempje met mijn Playstation 3 (40 GB versie). Gisteren had ik mijn PS3 meegenomen naar mn werk, zodat ik in de pauze alvast GTA4 kon spelen. Ik mijn Ps3 gisteren aangesloten, ik had geen beeld. Logisch, want ik had mijn instellingen verkeerd staan omdat ik hem thuis op een andere tv heb aangesloten. Ik wil hem op het werk aansluiten op een HD-Ready van Samsung door middel van een HDMI kabel. Ik had het power knopje 5 seconden ingedrukt, en normaal is het zo dat mijn beeld dan wordt gereset, maar ik bleef zwart beeld houden. Volgens mij kreeg mn hd-ready op het werk wel een signaal van de PS3, want als ik op info drukte van mijn samsung afstandsbedining stond er 720x576 (zoiets iig), maar 't beeld bleef dom zwart. Ik dacht dat het misschien wel aan de hdmi ingang lach van Samsung. Mooi niet dus, ik had hem thuis weer aangesloten op mijn eigen HD Ready TV van Samsung door middel van een HDMI > DVI kabel (werkt voorheen altijd) en de audio liep ik door middel van tulp kabeltjes lopen. Ik drukte weer op de powerknop 5 seconden lang, WTF bij mij ook zwart beeld. Ik heb het idee dat mijn eigen TV ook gewoon beeld krijgt, want als ik op info druk van mn Samsung TV, krijg ik een popup met de resolutie 720x576. Iemand enig idee wat ik fout doe? :?
Ik had er zo op verheugt om GTA4 te spelen :'(
Kijk of je de HDMI kabel wel goed aangedrukt hebt. Daar ben ik eergister een kwartier mee aan het prutsen geweest voordat ik doorhad dat hij nog een milimeter verder moest :+ . Heb je de knop net zolang ingedrukt totdat je een piep hoort btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Vergeet ook niet die multi-AV kabel eruit te halen als je hem via HDMI aansluit (kan je na het instellen natuurlijk wel gewoon weer aansluiten als je het nodig hebt voor geluid).
Anders gebruikt hij volgens mij alsnog de multi-av kabel voor beeld ipv HDMI.. geloof ik :) ( herinner het me niet meer helemaal 100%, zware nacht gehad :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113500

Iedereen bedankt voor de reacties. Ik heb al jullie tips geprobeert, niets hielp echter.
Tog heb ik op een rare wijze het voor elkaar gekregen beeld te krijgen, ik heb namelijk de harde schijf uit mijn playstation 3 gehaald en gewoon is even aangezet! WTF! BEELD! Ik heel erg blij, natuurlijk meteen autodetectie gedaan voor beste beeldweergave. Heuj dacht ik, PS3 uit, HDD er in weer in. Ps3 weer aanzetten, ik hoor wat gekronkel vanaf de HDD, PS3 boot wel, maar laat de icoontjes van het XBM menu niet zien en verder reageert hij ook nergens op. Waarschijnlijk is er dan iets met mn HDD, ik heb hem nu aan mijn PC hangen. M'n pc ziet de harde schijf wel, ook onder Windows, maar de gegevens zijn niet leesbaar, hij geeft iig de Fat32 partities niet weer.
Bij computer beheer zie ik staan ''niet geinitialiseerd''. Ik zit er dus aan te denken om gewoon alles wat op mijn HDD staat te wissen en dan weer in mijn PS3 te stoppen, is dit wel verstandig om te doen? Misschien omdat de PS3 met bepaalde codes werkt voor z'n eigen orginele HDD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121131

Anoniem: 113500 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 14:29:
Iedereen bedankt voor de reacties. Ik heb al jullie tips geprobeert, niets hielp echter.
Tog heb ik op een rare wijze het voor elkaar gekregen beeld te krijgen, ik heb namelijk de harde schijf uit mijn playstation 3 gehaald en gewoon is even aangezet! WTF! BEELD! Ik heel erg blij, natuurlijk meteen autodetectie gedaan voor beste beeldweergave. Heuj dacht ik, PS3 uit, HDD er in weer in. Ps3 weer aanzetten, ik hoor wat gekronkel vanaf de HDD, PS3 boot wel, maar laat de icoontjes van het XBM menu niet zien en verder reageert hij ook nergens op. Waarschijnlijk is er dan iets met mn HDD, ik heb hem nu aan mijn PC hangen. M'n pc ziet de harde schijf wel, ook onder Windows, maar de gegevens zijn niet leesbaar, hij geeft iig de Fat32 partities niet weer.
Bij computer beheer zie ik staan ''niet geinitialiseerd''. Ik zit er dus aan te denken om gewoon alles wat op mijn HDD staat te wissen en dan weer in mijn PS3 te stoppen, is dit wel verstandig om te doen? Misschien omdat de PS3 met bepaalde codes werkt voor z'n eigen orginele HDD?
De playstation gebruikt dan ook geen fat32, dat heeft ie enkel nodig voor externe harde schijven.
Misschien de partitie verwijderen en opnieuw aanmaken, en dan weer in de playstation steken om te formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konehead
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:09
ik overweeg een PS3 te gaan kopen. Heb opdit moment nog geen LCD/Plasma TV, heb een JVC 100 Mhz. Naast het gamen wil ik ook gebruik gaan maken van Blu-ray en stream functionaliteit. Is een flatscreen een echte "musthave" icm met een PS3? Of kan ik ook nog wel even doen met mijn huidige TV. Graag jullie advies!

Cheers, Kone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
konehead schreef op woensdag 30 april 2008 @ 15:41:
ik overweeg een PS3 te gaan kopen. Heb opdit moment nog geen LCD/Plasma TV, heb een JVC 100 Mhz. Naast het gamen wil ik ook gebruik gaan maken van Blu-ray en stream functionaliteit. Is een flatscreen een echte "musthave" icm met een PS3? Of kan ik ook nog wel even doen met mijn huidige TV. Graag jullie advies!
Je kunt prima gamen op een CRT-TV. Alle games ondersteunen natuurlijk ook standaard NTSC/PAL - al zullen soms de lettertjes wat klein worden. Blu-Ray-films kijken heeft natuurlijk geen zin, dat kwaliteitsverschil zie je alleen op een HDTV. Ik kan je wel adviseren om daarna meteen door te sparen voor een nieuwe TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:00

Aight!

'A toy robot...'

Ben toch maar van steeg gegaan,
Samsung LE32R81 B besteld :P

Eindelijk HD gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:06
Goed nieuws vooor de mensen met een 60 Gb ps3. Ze hebben de procedures voor reparatie op een of andere manier weten te versnellen denk ik, voorheen duurde dit rond de 2 maanden om te laten maken. Ik kreeg net de melding dat mijn kapotte 60 gb ps3 verstuurd is, al met al is deze 4 weken weg geweest!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Aight! schreef op woensdag 30 april 2008 @ 16:23:
Ben toch maar van steeg gegaan,
Samsung LE32R81 B besteld :P

Eindelijk HD gamen
Heb ik ook hier staan, fijne televisie! :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151018

Heeft de PS3 controller ook een thumbstick click zoals de 360 heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-05 14:22
Anoniem: 151018 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 17:09:
Heeft de PS3 controller ook een thumbstick click zoals de 360 heeft?
Yup ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151018

Op beide sticks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-05 12:46
Het is offtopic hier, dus heb ik een HD TV/PS3 geralteerde vraag <ergens> gepost!
Dank voor je mening en advies. :>

Als je weet dat het offtopic is, waarom denk je dan dat het wel op prijs gesteld wordt als je toch de link ernaar hier dumpt? 8)7

[ Voor 50% gewijzigd door TheZeroorez op 30-04-2008 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konehead
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:09
:O
ymmv schreef op woensdag 30 april 2008 @ 15:57:
[...]

Je kunt prima gamen op een CRT-TV. Alle games ondersteunen natuurlijk ook standaard NTSC/PAL - al zullen soms de lettertjes wat klein worden. Blu-Ray-films kijken heeft natuurlijk geen zin, dat kwaliteitsverschil zie je alleen op een HDTV. Ik kan je wel adviseren om daarna meteen door te sparen voor een nieuwe TV.
Bedankt voor je reactie! Dan spaar ik ff door :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-04 11:23
Ben gisteren naar de Toys 'R Us gegaan in Rotterdam en was er een half uur voor openingstijd. Er stonden op dat moment al tien man voor mij, en tijdens openingstijd heb ik na wat duwen, trekken en mensen opzij door ruiten te gooien toch een PS3 gehaald in combinatie met GTA4 en GT:P voor €399,-.
Dus ik kan wel zeggen dat mijn ochtend goed begon :P. Heb gelijk alles ingeplugd en getest, ook de games en ja hoor, je raadt het al: ALLES WERKT :D!!

Heb lekker gegamed en vindt GTA4 echt top. Dit is voor mij de eerste keer dat ik een console koop, dus ik ben zeer tevreden dat alles naar behoren werkt.

Nu heb ik daarnaast een BT headset gekocht, namelijk de Jabra BT250v en die heb ik gepaired met de PS3, maar hij gaat wel zeer moeilijk aan en uit en soms krijg ik hem voor een tijdje helemaal niet aan. Heeft iemand een idee wat er aan de hand is of is het beter als ik het gewoon omruil voor een nieuwe?

Gopal (nog steeds behoorlijk tevreden hoor :P)

PSN-ID : Cenzer

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.