ok ik heb jullie advies nodig!
ik ben van plan om de Panasonic 42" PZ800 aan te schaffen eens die verkrijgbaar is.
Een echte high end televisie die al te krijgen is voor 1780 euro.
1080p, (amerikaanse versie is THX-gecertificeerd), x.v. Color, Deep Color enz...
volledige specs:
http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=4362|603|602|601|4|1
Maar het is algemeen geweten dat de meerwaarden van die "Deep Color" en "x.v. Color" enz dat deze niet ervaren kunnen worden als er geen bronmateriaal is die dit weergeeft. En zoals alles nu beschikbaar is, zijn er geen bronnen (blue rays) die zo opgenomen zijn.
Maar liever deze specs al ingebouwd hebben en voorbereid zijn dan niet, en zeker voor die prijs.
Wat mij brengt tot de vraag:
1) welke Blue Ray speler of andere scource-output kan ik best aansluiten aan een tv met zulke specs, dus die deze tv kan volgen?
2) En ook, die over een degelijke upscaling beschikt om gewone dvds in 1080p weer te geven?
Ik heb door wat te zoeken gevonden dat de PS3 over goede (uitstekende?) upscaling beschikt voor dvds in full hd weer te geven, en dat deze ook de deep color en x.v.color capaciteiten ondersteund? is dit zo?
zoja, zijn ze samen al goed uitgerust met het oog op de toekomstige evoluties naar full hd en is dit dan niet de beste Blue Ray speler met de laatste nieuwe specs?