Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 90.936 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Zieke actie!!

PS Ik krijg de MGO:Beta maar niet werkend. Moet ik bij het downloaden van die update Peer2Peer kiezen of HTTP. Beiden werken vrijwel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-06 14:33

SD5k

>4&X

Ik had zelf P2P gekozen, duurde even bij de eerste update, maar werkte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-05 00:26
ik heb gisteren maar eens voor het eerst een spel (Tekken 5) gedownload van de PS Store.
Werkte opzich wel goed met die portomonnee etc. Maar nou vroeg ik me af.. als ik bv een andere (grotere) HDD zou willen, kan ik die data dan overzetten of het spel gratis weer opnieuw downloaden, of moet ik hem dan weer opnieuw kopen?

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 23:43
Je kan hem dan weer gratis downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
DaChosen1 schreef op zondag 27 april 2008 @ 12:51:
ik heb gisteren maar eens voor het eerst een spel (Tekken 5) gedownload van de PS Store.
Werkte opzich wel goed met die portomonnee etc. Maar nou vroeg ik me af.. als ik bv een andere (grotere) HDD zou willen, kan ik die data dan overzetten of het spel gratis weer opnieuw downloaden, of moet ik hem dan weer opnieuw kopen?
Je kunt ook op de PS3 een backup van de HD exporteren naar een USB-HD en die backup weer importeren als je de nieuwe interne HD hebt ingebouwd. Dan raak je gegarandeerd niks kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-05 20:32
geert1 schreef op zondag 27 april 2008 @ 10:50:
Aangezien mensen mij eerder in dit topic hebben geprobeert te helpen met informatie over de PS3 + GTA4 bundel, hier even de volgende melding:

Bij Toys 'R Us begint dinsdag een actie:
PS3 + GT5 Prologue + GTA4 voor 399 euro, of:
X360 Elite + Halo 3 + GTA4 voor 369 euro!
Zie Toysrus.nl

Ik heb geen idee hoe groot de voorraden zijn, kan nog wel eens hectisch worden. Ik ga er zeker eentje proberen te bemachtigen.
Net een paar dagen te vroeg me ps3 gekocht 8)7 had hem voor 399 met alleen gt5 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
burnoutpc schreef op zondag 27 april 2008 @ 14:25:
[...]

Net een paar dagen te vroeg me ps3 gekocht 8)7 had hem voor 399 met alleen gt5 :X
Ik heb net n PS3 + GTA IV pack besteld voor 439.... :P Magoed, ik kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 20:17

Nik

offtopic:
En ik had een PS3 gekocht vóór de GT5:P actie. Voor 399. So what? Jammer maar helaas. Zo'n ding gaat vroeg of laat tocg geld kosten...

Heeft iemand ook last van de PS3 store met slechte leesbaarheid van de teksten? Ik heb een wat ouder LCD scherm waar ik op dit moment met de AV/scart kabel probeer de store te bekijken. Maar de letters zijn vrijwel onleesbaar klein... De oude store was in dat opzicht wel beter...

[ Voor 5% gewijzigd door Nik op 27-04-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nik schreef op zondag 27 april 2008 @ 15:36:
offtopic:
En ik had een PS3 gekocht vóór de GT5:P actie. Voor 399. So what? Jammer maar helaas. Zo'n ding gaat vroeg of laat tocg geld kosten...

Heeft iemand ook last van de PS3 store met slechte leesbaarheid van de teksten? Ik heb een wat ouder LCD scherm waar ik op dit moment met de AV/scart kabel probeer de store te bekijken. Maar de letters zijn vrijwel onleesbaar klein...
Die nieuwe store is sowieso niet veel beter dan de oude, de plaatjes laden nog steeds abominabel traag, ook als ik die hele page al eens bekeken heb... Ook is het overzicht belabberd en zijn de stores in de vs en de eu bv verschillend. in de vs heb je games op alfabet, hier niet.. dan zit je dus te zoeken... 'waar zou MGS onder staan?'...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:15

Grannd

da Granndest

Heeft je LCD geen component of HDMI ingang?
Want analoge invoer op een lcd scherm werkt meestal niet zo lekker samen inderdaad.
Het beste is om een component of HDMI kabel voor je tv te kopen zodat je PS3 in 720p of 1080i kan weergeven dat is dan digitaal en zal een heel stuk scherper zijn en ook in games is het een heel verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:08
EfBe schreef op zondag 27 april 2008 @ 15:43:
[...]

Die nieuwe store is sowieso niet veel beter dan de oude, de plaatjes laden nog steeds abominabel traag, ook als ik die hele page al eens bekeken heb... Ook is het overzicht belabberd en zijn de stores in de vs en de eu bv verschillend. in de vs heb je games op alfabet, hier niet.. dan zit je dus te zoeken... 'waar zou MGS onder staan?'...
ja ze moeten echt een categorie alle games maken waar je gewoon op alfabetische volgorde een LIJST krijgt, niet van die plaatjes, dan blijft het nog irritant.

het is beter dan de vorige store maar het kan nog steeds veel beter (ze moeten naar de oude xbox live marketplace kijken, die was echt goed maar nu die ook was geupdate is het ook minder)

LIJSTEN geen plaatjes, dat zorgt voor overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05 19:19
geert1 schreef op zondag 27 april 2008 @ 10:50:
Aangezien mensen mij eerder in dit topic hebben geprobeert te helpen met informatie over de PS3 + GTA4 bundel, hier even de volgende melding:

Bij Toys 'R Us begint dinsdag een actie:
PS3 + GT5 Prologue + GTA4 voor 399 euro, of:
X360 Elite + Halo 3 + GTA4 voor 369 euro!
Zie Toysrus.nl

Ik heb geen idee hoe groot de voorraden zijn, kan nog wel eens hectisch worden. Ik ga er zeker eentje proberen te bemachtigen.
Bedankt voor het melden man :) Zat al uit te vogelen waar ik me bundel moest halen, nu is het dus helemaal zeker 8) vette actie. Meteen even gereserveerd, ze hadden de bundels al binnen maar dinsdag konden ze dus de deur pas uitgaan helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-12-2019
ok ik heb jullie advies nodig! :)

ik ben van plan om de Panasonic 42" PZ800 aan te schaffen eens die verkrijgbaar is.
Een echte high end televisie die al te krijgen is voor 1780 euro.
1080p, (amerikaanse versie is THX-gecertificeerd), x.v. Color, Deep Color enz...
volledige specs: http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=4362|603|602|601|4|1

Maar het is algemeen geweten dat de meerwaarden van die "Deep Color" en "x.v. Color" enz dat deze niet ervaren kunnen worden als er geen bronmateriaal is die dit weergeeft. En zoals alles nu beschikbaar is, zijn er geen bronnen (blue rays) die zo opgenomen zijn.
Maar liever deze specs al ingebouwd hebben en voorbereid zijn dan niet, en zeker voor die prijs.

Wat mij brengt tot de vraag:
1) welke Blue Ray speler of andere scource-output kan ik best aansluiten aan een tv met zulke specs, dus die deze tv kan volgen?
2) En ook, die over een degelijke upscaling beschikt om gewone dvds in 1080p weer te geven?

Ik heb door wat te zoeken gevonden dat de PS3 over goede (uitstekende?) upscaling beschikt voor dvds in full hd weer te geven, en dat deze ook de deep color en x.v.color capaciteiten ondersteund? is dit zo?
zoja, zijn ze samen al goed uitgerust met het oog op de toekomstige evoluties naar full hd en is dit dan niet de beste Blue Ray speler met de laatste nieuwe specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224995

Ik wil een nieuwe game voor mn ps3, twijfel nog tussen de volgende spellen:

Ratchet AND Clank Future: Tools of Destruction
Call of Duty 4
Assassin's Creed

Welke zal ik nemen?
En waar is het het goedkoopst? (wil importeren dus ik zat te denken 3busymen?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192470

R&C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 18:14
Anoniem: 224995 schreef op zondag 27 april 2008 @ 17:20:
Ik wil een nieuwe game voor mn ps3, twijfel nog tussen de volgende spellen:

Call of Duty 4
Assassin's Creed

Welke zal ik nemen?
En waar is het het goedkoopst? (wil importeren dus ik zat te denken 3busymen?).
Call of Duty 4

1 van deze 2 ben een shooter fan met tactics element neem je cod4

wil je een adventure game nummer ratched and clank

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

E-rikootje schreef op zondag 27 april 2008 @ 17:14:
ok ik heb jullie advies nodig! :)

ik ben van plan om de Panasonic 42" PZ800 aan te schaffen eens die verkrijgbaar is.
Een echte high end televisie die al te krijgen is voor 1780 euro.
1080p, (amerikaanse versie is THX-gecertificeerd), x.v. Color, Deep Color enz...
volledige specs: http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=4362|603|602|601|4|1
Mooie televisie, belangrijk detail is dat hij ook 1080p24 weer kan geven :)
Maar het is algemeen geweten dat de meerwaarden van die "Deep Color" en "x.v. Color" enz dat deze niet ervaren kunnen worden als er geen bronmateriaal is die dit weergeeft. En zoals alles nu te beschikbaar is, zijn er geen bronnen (blue rays) die zo opgenomen zijn.
Maar liever deze specs al ingebouwd hebben en voorbereid zijn dan niet, en zeker voor die prijs.
Spellen op de ps3 maken zeker gebruik van deep color (full rgb), dit is aan te tonen door het feit dat er black crushing optreedt indien deze mode aanstaat icm een televisie die dit niet ondersteunt.
Wat mij brengt tot de vraag:
1) welke Blue Ray speler of andere scource-output kan ik best aansluiten aan een tv met zulke specs, dus die deze tv kan volgen?
2) En ook, die over een degelijke upscaling beschikt om gewone dvds in 1080p weer te geven?
Makkelijk ;)

Een Playstation 3 natuurlijk!
Ik heb door wat te zoeken gevonden dat de PS3 over goede (uitstekende?) upscaling beschikt voor dvds in full hd weer te geven, en dat deze ook de deep color en x.v.color capaciteiten ondersteund? is dit zo?
zoja, zijn ze samen al goed uitgerust met het oog op de toekomstige evoluties naar full hd en is dit dan niet de beste Blue Ray speler met de laatste nieuwe specs?
Zie voor antwoorden op deze vragen simpelweg de handleiding van de ps3 (ja dus ;) )

Wat je precies bedoelt met toekomstige evoluties naar full hd weet ik niet, wat mij betreft is full hd gewoon 'current technology'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Iig geen AC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:25
*knip*
Daar niet, hier al helemaal niet.

[ Voor 82% gewijzigd door TheZeroorez op 27-04-2008 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224995

R&C zal het dus wsl worden ;)
Heb net ff de demo gedownload en gespeeld ziet er goed uit!
Nog even een adresje zoeken waar ik hem voor een schappelijk prijsje kan bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
Wardevil... PS3 exclusive game nieuwe screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.evilgamerz.com/screens/buffer.php?pic=10708
Afbeeldingslocatie: http://www.evilgamerz.com/screens/buffer.php?pic=10709
Afbeeldingslocatie: http://www.evilgamerz.com/screens/buffer.php?pic=10710
Afbeeldingslocatie: http://www.evilgamerz.com/screens/buffer.php?pic=10711
Afbeeldingslocatie: http://www.evilgamerz.com/screens/buffer.php?pic=10712

leuke sfeer en grafisch in orde lijkt me... als ie speelt als Gof Of War...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:44
swopdark schreef op zondag 27 april 2008 @ 20:26:
Wardevil... PS3 exclusive game nieuwe screenshots:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

leuke sfeer en grafisch in orde lijkt me... als ie speelt als Gof Of War...
Ziet er leuk uit maar het zijn geen ingame screenshots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
technoaddict schreef op zondag 27 april 2008 @ 20:53:
[...]

Ziet er leuk uit maar het zijn geen ingame screenshots :)
WarDevil was van het begin al aan erg indrukwekkend en deze screenshots doen daar een schepje bovenop. Er moet ergens nog een oude techdemo footage op het internet rondzwerven met vergelijkbare graphics. Ben erg benieuwd naar actuele gameplay footage. :)

Hier wat gevonden: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/162518.html trailer 3 claimt realtime te zijn. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Arx op 27-04-2008 21:07 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-01 13:50
Frank76NL schreef op zondag 27 april 2008 @ 08:33:
Bij de voor mij moeilijke keus tussen de Xbox 360 en de PS3, heeft de Xbox opeens de voorkeur vanwege de lagere (instap)prijs en nog meer vanwege het veelvuldig gebruik van VOIP/headset bij online gamen.
Wordt er inderdaad minder gebruik gemaakt van een heaset op PSN?
En hoe zit het met het creëren van een clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:15

FeaR

In GoT we trust

Ik wil niet zeuren, maar dat Konami-ID aanmaken is echt krom.
Vooral het feit dat je - ;_ en . moet gebruiken.
Dat slaat toch echt nergens op!?!

Ik vond het gebruik van een combinatie met hoodletters, kleine letters en cijfers altijd al irritant.
Maar Konami maakt het wel heel bont met dat je ook interpunctie-tekens moet gebruiken!

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 23:43
FeaR1986 schreef op zondag 27 april 2008 @ 22:36:

Ik vond het gebruik van een combinatie met hoodletters, kleine letters en cijfers altijd al irritant.
Maar Konami maakt het wel heel bont met dat je ook interpunctie-tekens moet gebruiken!
Ja en als je dan eenmaal inlog met je game id in het spel. Dan moet je ineens een id aanmaken voor je spel. Dus dan maak je pas je speler naam aan :? 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
  • Laatst online: 25-12-2019
DCFreak schreef op zondag 27 april 2008 @ 18:07:
[...]

Mooie televisie, belangrijk detail is dat hij ook 1080p24 weer kan geven :)

[...]

Spellen op de ps3 maken zeker gebruik van deep color (full rgb), dit is aan te tonen door het feit dat er black crushing optreedt indien deze mode aanstaat icm een televisie die dit niet ondersteunt.

[...]

Makkelijk ;)

Een Playstation 3 natuurlijk!

[...]

Zie voor antwoorden op deze vragen simpelweg de handleiding van de ps3 (ja dus ;) )

Wat je precies bedoelt met toekomstige evoluties naar full hd weet ik niet, wat mij betreft is full hd gewoon 'current technology'
hehe thx!
ondertss al wat teweten gekomen via die topic "stand alone bd player of PS3"
ok de games gebruiken de x.v. en deep color ten volle, maar ik zou de PS3 niet gebruiken om te gamen maar om BRays af te spelen in hoofdzaak :)

maar ok, al bij lijkt een investering in de PS3 qua prijs-kwaliteit de beste aankoop om dvds af te spelen en om blue rays af te spelen in combinatie met een panasonic PZ800 tv.
én belangrijkste: men zit safe qua specs om ten volle van de full hd kwaliteiten te genieten, voor ten minste een paar jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
FeaR1986 schreef op zondag 27 april 2008 @ 22:36:

Dan heb je toch echt iets verkeerd begrepen denk ik :)
Ik heb een konami ID met alleen letters, zelfde geld voor mijn game ID, voor die laatste was (als ik het mij goed herinner) wel vereist dat je geen hoofdletters gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

nioz schreef op zondag 27 april 2008 @ 23:30:
[...]Dan heb je toch echt iets verkeerd begrepen denk ik :)
Ik heb een konami ID met alleen letters, zelfde geld voor mijn game ID, voor die laatste was (als ik het mij goed herinner) wel vereist dat je geen hoofdletters gebruikt.
Er stond toch duidelijk dat ik en ID aan moest maken met de volgende dingen erin:
  • kleine letters
  • cijfers
  • liggend streepje
  • underscore
  • punt
Want had eerst ook FeaR1986 geprobeerd, maar toen kreeg ik telkens de melding dat het niet kon omdat het niet aan de eisen voldeed...

Toen ik ging voor fear_19-86. werkte het wel :S

Maakt verder allemaal niet uit, want met die online ID doe ik verders toch niets meer.
En ingame kon je dus inderdaad een andere naam kiezen.
Belangrijkste is dat die updates nu eindelijk binnen zijn en ik geowned kan worden :+

[ Voor 14% gewijzigd door FeaR op 27-04-2008 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 01:08
FeaR1986 schreef op zondag 27 april 2008 @ 23:36:
[...]

Er stond toch duidelijk dat ik en ID aan moest maken met de volgende dingen erin:
  • kleine letters
  • cijfers
  • liggend streepje
  • underscore
  • punt
Want had eerst ook FeaR1986 geprobeerd, maar toen kreeg ik telkens de melding dat het niet kon omdat het niet aan de eisen voldeed...

Toen ik ging voor fear_19-86. werkte het wel :S

Maakt verder allemaal niet uit, want met die online ID doe ik verders toch niets meer.
En ingame kon je dus inderdaad een andere naam kiezen.
Belangrijkste is dat die updates nu eindelijk binnen zijn en ik geowned kan worden :+
zal wel zo zijn dat je van die tekens gebruik mag maken zoals bij iedere registratie procedure wel staat welke tekens je MAG gebruiken en je naam was waarschijnlijk al in gebruik want erg origineel is die niet echt, kans is erg groot dat er wel iemand anders rondloopt die fear gebruikt online en in 1986 is geboren of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

KillaH87 schreef op maandag 28 april 2008 @ 00:04:
[...]zal wel zo zijn dat je van die tekens gebruik mag maken zoals bij iedere registratie procedure wel staat welke tekens je MAG gebruiken en je naam was waarschijnlijk al in gebruik want erg origineel is die niet echt, kans is erg groot dat er wel iemand anders rondloopt die fear gebruikt online en in 1986 is geboren of iets dergelijks
Nope...

Ik weet dat ik niet erg origineel ben, maar dat terzijde :9

Als ik op die link drukte om de beschikbaarheid van de naam te controleren kreeg ik telkens de melding dat ik de tekens uit het lijstje wat ik net op noemde MOEST gebruiken...

Maar zoals gezegd werkt het nu en heb net wat potjes gespeeld.
Wel heel erg wennen na Call of Duty 4.
Heb wel zeer vaak dat ik en mijn tegenstander tegelijk sterven, dus dat we elkaar met het laatste schot hebben omgelegd.

Maar denk dat ik mij PS3 nu pas weer dinsdag om 21:30 aanzet als ik GTA 4 in huis heb.
Maandag en dinsdag werken helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik denk dat het eerder aan de hoofdletters gelegen heeft. Mijn id heeft enkel een underscore en werkte prima :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
FeaR1986 schreef op maandag 28 april 2008 @ 00:08:
[...]

Nope...

Ik weet dat ik niet erg origineel ben, maar dat terzijde :9

[..]
Je hebt dus een een eiige tweelingbroer? :+

Ik ben trouwens gestopt met dat registratieproces. Veels te ingewikkeld voor een simpele beta. Helemaal toen dat ding mij ging vertellen dat de ingevoerde postcode onjuist was. Nota bene mij, woonachtend op die postcode... 8)7

Waarom kan het nu niet simpeler Konami?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Kan ik een scart RGB AV kabel van een PS2 gebruiken op een PS3?

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:06
Chaoss schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:30:
wordt er woensdag eigenlijk wel post bezorgt? :/ lekker hoor pre-order je hem voor 58, issie ineens te koop voor 50, had ik beter geen pre-order kunnen doen.
Volgens mij geen post op woensdag aangezien het koninginnedag is.... Ik koop normaal 2e hands bijna alle spellen, maar voor 50 euro is het wel aanlokkelijk om dit spel toch nieuw te kopen aangezien die 2e hands niet veel goedkoper zal zijn

ik zou mij idd genaaid voelen ja als ik jou zo hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
wimpie schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:50:
Kan ik een scart RGB AV kabel van een PS2 gebruiken op een PS3?
Ja. Alle PS2-videokabels doen het ook op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

DCFreak schreef op zondag 27 april 2008 @ 10:00:
[...]

Werkt het automatisch instellen icm de xbox wel? Indien niet, zou ik toch even naar de settings (dhcp etc) in de router kijken. Overigens kan je op de ps3 bij de dns setting ook even je gateway adres invullen, bij mij werkt dat beter dan rechtstreeks het ip adres van de externe dns server.
Werkt niet. Andere ideeén? XBOX werkt wel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 21:36
Even een vraagje tussendoor...Ik heb een 2-3 maand geleden een PS3 gekocht bij de MM, en nu blijft bij de controller die werd meegeleverd het X-knopje steeds hangen. Alsof er zegmaar een glas cola oid overheen is gevallen. Kan ik er nu mee terug gaan naar de MM of moet ik hem opsturen naar sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-06 10:38
Ik zou hem zelf eerst even openschroeven. Je moet wel een beetje technisch zijn want er zitten een aantal kleine losse onderdelen in. Afstandhoudertje voor de batterij bij de reset knop b.v. ;)

over een goedkope GTA: 35 euro (incl 2495 airmiles) bij een aantal V&D's.

[ Voor 28% gewijzigd door Falcon Heavy op 28-04-2008 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
chrislakenvelt schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:55:
Even een vraagje tussendoor...Ik heb een 2-3 maand geleden een PS3 gekocht bij de MM, en nu blijft bij de controller die werd meegeleverd het X-knopje steeds hangen. Alsof er zegmaar een glas cola oid overheen is gevallen. Kan ik er nu mee terug gaan naar de MM of moet ik hem opsturen naar sony?
Waarom moeilijk doen... gewoon naar MM gaan...

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik heb net de MM aan de lijn gehad en ze verkopen GTAIV niet voordat ze geluiden horen uit andere vestigingen en winkels.

Allemaal maar even bellen vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141965

Ik heb van het weekend heb ik een PS3 aangeschaft. Helaas heb ik nog een CRT scherm waarop het er natuurlijk niet echt super uitziet. Daarom speel ik het nu op een tft scherm. Ik wil nog wel een tv kopen maar ik vroeg mij af of de grote meerprijs van een full hd tv tegen een hd ready opweegt voor het spelen van ps3 spellen. Ook de kleinere afmeting van niet full hd tv's is een afweging voor mij. Mijn vraag is dus: mis ik een 'ervaring' door ps3 spellen op een hd ready tv in plaats van een full hd tv te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Anoniem: 141965 schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:44:
Ik heb van het weekend heb ik een PS3 aangeschaft. Helaas heb ik nog een CRT scherm waarop het er natuurlijk niet echt super uitziet. Daarom speel ik het nu op een tft scherm. Ik wil nog wel een tv kopen maar ik vroeg mij af of de grote meerprijs van een full hd tv tegen een hd ready opweegt voor het spelen van ps3 spellen. Ook de kleinere afmeting van niet full hd tv's is een afweging voor mij. Mijn vraag is dus: mis ik een 'ervaring' door ps3 spellen op een hd ready tv in plaats van een full hd tv te spelen?
Koop dan een 32inch LCD van de Samsung A5 of A6 serie, die zijn voor 850 a 900 te verkijgen via internet en ze zijn Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Anoniem: 141965 schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:44:
Wat je jezelf moet afvragen is of je iets mist als je een game op 1024x768 speelt ipv op 1600x1200. Je mist wat detail maar de vraag is maar hoeveel waarde je daar aan hecht.

Persoonlijk denk ik dat als je nu een 37" hd-ready van samsung koopt voor €659 (le37-r83) bij redcoon en er volgend jaar voor datzelfde geld een full hd haalt je uiteindelijk zomer 2009 twee tv's voor de prijs van 1 hebt. Dus dan heb je gelijk iets moois op de slaapkamer hangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:29
lazrambo schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:51:
[...]

Koop dan een 32inch LCD van de Samsung A5 of A6 serie, die zijn voor 850 a 900 te verkijgen via internet en ze zijn Full-HD
Als je hem ook als monitor gebruikt is dat wel een goede optie. Als je hem gewoon als TV gebruikt met een kijkafstand van 2-2.5 meter ofzo lijkt full HD voor een 32 inch scherm me weggegooid geld..Dan zie je het verschil tussen 720p of 1080p echt niet.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-05 11:54
Mm geloof dat een paar pagina's terug ook al gevraagd werd om een hd-ready vs full-hd advies. Niet echt een ps3 vraag maar goed:
Een HD-scherm icm een ps3 is imho een must. Het is idd zonde om op een SD-scherm te ps3en. Maar het zal wel een financiele reden hebben, wat vrij logisch is. Kijk eerst eens naar wat voor scherm-maat je wilt hebben, want bv bij een 32" heeft full-hd gewoon niet echt toegevoegde waarde. Tevens is je kijkafstand van belang, en of je enkel het scherm voor gamen of ook voor tv/dvd etc. wilt gebruiken.

Feit is dat we nu nog in een transitiefase zitten, over een paar jaar zullen er alleen nog maar full-hd tv's zijn. Mijn mening is dat full-hd pas echt zin heeft op een scherm van 50". Op kleinere schermen maakt het ook wel een verschil, maar de meerwaarde weegt niet op tegen het prijsverschil. Ik zou kbloem's advies volgen en nu een goedkopere hd-ready kopen en over een paar jaar een full-hd. Alleen zou mijn advies geen 37" Samsung lcd zijn maar een 37'' Panasonic plasma (37pv7), aangezien de prijzen daarvan ong. gelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
kbloem schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:38:
Ik heb net de MM aan de lijn gehad en ze verkopen GTAIV niet voordat ze geluiden horen uit andere vestigingen en winkels.

Allemaal maar even bellen vandaag?
Free record shop Amsterdam had hem wel, maar mocht hem niet verkopen... Mochten hem zelfs niet apart houden... hmz...

edit: Welke mm heb je gechecked???

[ Voor 4% gewijzigd door Dutch_Baseline op 28-04-2008 12:30 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Even een vraagje over mensen die ook bij 3busyman via ebay hebben gekocht.

Ik heb hier zelf een dual shock 3 PS3 controller gekocht (en betaling was 24 april voltooid). Heb echter nog geen reactie of e-mail mogen ontvangen over de verzending. Wel dat ik de veiling gewonnen had en bladiebla...

Zijn er nog meer mensen die wachten hier op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:18
Dutch_Baseline schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:28:
Free record shop Amsterdam had hem wel, maar mocht hem niet verkopen... Mochten hem zelfs niet apart houden... hmz...
Net een PS3 + GT5 + GTA4 = 399 euro pakket bij toysrus gereserveerd. Ze gaven hem ook nog niet mee. 50000 euro boete volgens de bedrijfsleider als ze hem aanslaan op de kassa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
pipo1000 schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:40:
[...]

Net een PS3 + GT5 + GTA4 = 399 euro pakket bij toysrus gereserveerd. Ze gaven hem ook nog niet mee. 50000 euro boete volgens de bedrijfsleider als ze hem aanslaan op de kassa!
Geloof ik geen hol van... 50.000 boete... Anyway, het zal waarschijnlijk toch morgen pas worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
[...]

Ik heb hem vanochtend ook gereserveerd. 2 filialen gebeld, en de ene kon hem niet reserveren. Andere gelukkig wel. Zul je net zien dat m'n 60GB deze week terugkomt van reparatie. Ik wacht alleen al 5 weken en ga GTA4 echt niet missen. :)
Nouja voor 399 met prologue (heb ik al) en GTA 4 mag ik niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Dutch_Baseline schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:28:
[...]

edit: Welke mm heb je gechecked???
Media Markt Arnhem.... Die hadden het over een boete van 25.000 eurotjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Satch schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:59:
[...]

Ik heb hem vanochtend ook gereserveerd. 2 filialen gebeld, en de ene kon hem niet reserveren. Andere gelukkig wel. Zul je net zien dat m'n 60GB deze week terugkomt van reparatie. Ik wacht alleen al 5 weken en ga GTA4 echt niet missen. :)
Nouja voor 399 met prologue (heb ik al) en GTA 4 mag ik niet klagen.
welke filialen?

heb al 5 keer gebeld, maar ze nemen maar niet op :/
edit:
GEBELD

echt de meeste kansloze figuur ooit......

kan ik reserveren, Nee dat doen wij nooit.

Maar vriend van mij heeft er vorige week een gereserveerd, uh uh uh uh Nee dat kan niet....

maar mijn ps2 heb ik ook gereseveerd, uhuhuhuhuhuhuh, das wel 10 jaar geleden...

, ik vraag maar eens hoe laat ze morgen open gaan:

half 10 (ok dat klopt ook nog eens)

hoeveel hebben jullie er ongeveer?

OH WEL zekeur 5....

zozo...

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 192470 op 28-04-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Net even dynabyte gesproken en die geven aan dat er een brief bij de levering zat waarop vrij duidelijk vermeld werd dat als de game voor release datum verkocht wordt er een grote boete in rekening gebracht werd.

Helaas nog een dagje wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Keek eerst nog al sceptisch naar GTA4 maar na de review op gametrailers te hebben gezien denk ik er wel anders over. Misschien dat ik alsnog mijn portemonnee trek om hem te halen. Het ziet er wel subliem uit en de replay waarde is enorm met GTA.

Speel nu eigenlijk alleen maar call of duty 4 en Gran Turismo 5 P. Afwisseling zou wel leuk zijn.
(Speel eigenlijk geen motorstorm, assassin's creed en formule 1 meer, mis gewoon de afwisseling bij AC en de offline multiplayer van de racespellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
[...]

Welke winkel? Net gebeld, maar doen niet aan reserveren kreeg ik te horen.

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05 13:34

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ik hoop dat de shops het licht ook eens zien dat 45 - 50 euro voor zo'n game een veel betere prijs is dan 60 - 70 euro. Als 'n game (bij de release) minder dan 50 euro kost koop ik 'm gewoon in de winkel, boven de 50 haal ik 'm uit het buitenland. Ik wil best de middenstand hier ondersteunen, maar niet als ik dan een dief van mijn eigen portemonnee wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Dat bedoel ik maar, voor 40 euro's kun je em al in huis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wanneer komt nu eigenlijk die Ps3/gta bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Laatst online: 29-05 11:54
sopsop schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:44:
Ik hoop dat de shops het licht ook eens zien dat 45 - 50 euro voor zo'n game een veel betere prijs is dan 60 - 70 euro. Als 'n game (bij de release) minder dan 50 euro kost koop ik 'm gewoon in de winkel, boven de 50 haal ik 'm uit het buitenland. Ik wil best de middenstand hier ondersteunen, maar niet als ik dan een dief van mijn eigen portemonnee wordt.
Maar de prijzen in het buitenland zijn ongeveer even hoog, het is nu gewoon handig om te profiteren van de huidige dollar-koers. Ikzelf zou idd ook eerder geneigd zijn een game te kopen in NL als de prijzen lager zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Net als in het GTA IV topic is het ook hier niet de bedoeling om over levertijden en beschikbaarheid te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Ja, maar wel regiovrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Na mijn hele leven een TV met een dikke beeldbuis geleefd te hebben in de huiskamer heb ik maar een Panasonic vierra gekocht. Had m'n PS3 al maar was alleen de nieuwe TV vergeten.Hip is het enige dat ik kan zeggen over de hoeveelheid pixels die virtua fighter ineens heeft ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-06 14:33

SD5k

>4&X

De MM in Middelburg verkoopt GTA4 vanavond vanaf middernacht voor 47euro. :) Morgen overdag is hij weer de normale prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:06
Yellow|A schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:03:
Na mijn hele leven een TV met een dikke beeldbuis geleefd te hebben in de huiskamer heb ik maar een Panasonic vierra gekocht. Had m'n PS3 al maar was alleen de nieuwe TV vergeten.Hip is het enige dat ik kan zeggen over de hoeveelheid pixels die virtua fighter ineens heeft ;)
welk type heb je genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:18

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Anoniem: 192470 schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:00:
wanneer komt nu eigenlijk die Ps3/gta bundel?
Ik hoorde net 3 mei

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 17:33
wimpie schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:42:
[...]

Welke winkel? Net gebeld, maar doen niet aan reserveren kreeg ik te horen.
hey wimpie
ik heb hem zojuist ook gereserveerd, maar dan in almere ik weet niet of dat voor jou in de buurt ligt. maar anders kan je het daar even proberen ;)

mensen, ik ben dus super happy met mijn bestelling van mijn ps3 :) heb ik hem ook eens eindelijk ^^ deze geweldige actie van toysarus heeft me iig goed gedaan. het is maar goed dat ik nog even gewacht had :D wilde em laatst ook al kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Panasonic TX-37LZD70F was 920 bij de mediamarkt, maarja nu weer een dag wachten op GTA ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Ik heb een vraag over voicecommunicatie op de Ps3

Kun je gewoon met een willekeurige headset volstaan? En werkt een USB headset ook?
En heb je dan een soort van teamspeak applicatie, of ligt het aan het spel of je ingame kan praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 10:51
Anoniem: 36835 schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:26:

Kun je gewoon met een willekeurige headset volstaan? En werkt een USB headset ook?
En heb je dan een soort van teamspeak applicatie, of ligt het aan het spel of je ingame kan praten?
Yep. USB & Bluetooth headset's worden ondersteund.
Voicechat is onderdeel van het spel wat je speelt, er draait geen Teamspeak app.
Voicechat wordt op verschillende manieren geimplementeerd. Open channel of niet.

[ Voor 9% gewijzigd door HoefMeistert op 28-04-2008 14:33 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Laatst online: 03:29
Anoniem: 36835 schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:26:

Verreweg de meeste headsets, USB of BT, kun je zonder al te veel moeite op je PS3 aansluiten. Als je zeker wil weten of een bepaald model gaat werken, Google is je vriend. ;)
Het XMB heeft wel chatmogelijkheden, maar die zijn ingame niet te benaderen; je bent daar dus aangewezen op de ondersteuning die het spel biedt.

...en wat is dat toch met die GTA-gekte hier? Hebben jullie niks geleerd van San Andreas ofzo?

[ Voor 7% gewijzigd door Marcks op 28-04-2008 14:36 ]

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-05 08:56
Ik gebruik mijn ps3 nu om video's te bekijken, maar de laser maakt tijdens het afspelen (dvd+r & dvd+r dl) veel geluid. Is dat normaal of is de laser bij jullie wel stil?

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

[FrEEzEr] schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:48:
Ik gebruik mijn ps3 nu om video's te bekijken, maar de laser maakt tijdens het afspelen (dvd+r & dvd+r dl) veel geluid. Is dat normaal of is de laser bij jullie wel stil?
Jup dat is redelijk normaal denk ik, beetje een tikkend/bonkend geluidje zeker?
Volgens mij is dat van het 'zoeken' op de schijf, ik had het vooral met AC en PS2 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-06 16:46
Kan iemand mij vertellen waar ik het beste de nieuwe dual shack 3 ps3 controller kan bestellen / importeren?! Gewoon via play-asia?!
edit: zie net staan This item is not available for shipping to # European Union

[ Voor 23% gewijzigd door Deef_K op 28-04-2008 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJNelis
  • Laatst online: 14-12-2022
Neefdave schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:25:
Kan iemand mij vertellen waar ik het beste de nieuwe dual shack 3 ps3 controller kan bestellen / importeren?! Gewoon via play-asia?!
edit: zie net staan This item is not available for shipping to # European Union
Heb hem zelf bij http://global.yesasia.com/en/index.aspx besteld, duurde een kleine 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-06 16:46
Wat was je er precies voor kwijt als ik zo brutaal mag zijn?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJNelis
  • Laatst online: 14-12-2022
Neefdave schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:30:
Wat was je er precies voor kwijt als ik zo brutaal mag zijn?!
http://global.yesasia.com...ion-index/pid-1010901318/

Staat erbij, 38 euro nogwat. En als je slim bent zoek je nog ff ergens een kortingscode op voor je eerste bestelling, dan gaat er nog eens $5 vanaf. Bezorging is gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik wil misschien een PS3 aanschaffen maar ik heb geen TV. Daarom wil ik em aansluiten op m'n monitor, een Dell 2405FPW (24"inch, 1920x1200, dus full-hd zou kunnen?).

Nu heeft deze monitor geen HDMI aansluiting. En met een HDMI naar DVI adapter schijnt niet te gaan (geeft een wit beeld). Andere mogelijkheid is aansluiten via component, maar dan heb je geen full HD ofzo?

Met andere woorden: is het aan te raden? Ook las ik wat posts over refresh-snelheid, maar lees ook genoeg mensen die daar juist geen problemen mee hebben.
Zijn er tweakers hier die een PS3 op de Dell 2405FPW hebben aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:31
Als je een 2407wfp-hc zou hebben zou het kunnen (die heeft HDCP ondersteuning op de DVI poort), maar de 2405 heeft dat niet, dat is dan jammer voor jou; enige oplossing is dan component lijkt mij (en dan heb je geen full HD).

Zonder HDCP ondersteuning zal je geen beeld krijgen via de DVI ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Bij videogamesplus.ca is de US Dual Shock 3 voor CAD 55,- inc. verzendkosten(ongeveer €40,-), op voorraad en opgestuurd binnen 24 uur. En post van videogamesplus.ca komt wat sneller aan dan van yesasia :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-05 11:04

PcManiaxx

ondertitel duh

Haha, leuke link: http://community.eu.plays...18&thread.id=1869&page=32

Even naar beneden scrollen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-06 00:08

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Tom schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:36:
Ik wil misschien een PS3 aanschaffen maar ik heb geen TV. Daarom wil ik em aansluiten op m'n monitor, een Dell 2405FPW (24"inch, 1920x1200, dus full-hd zou kunnen?).

Nu heeft deze monitor geen HDMI aansluiting. En met een HDMI naar DVI adapter schijnt niet te gaan (geeft een wit beeld). Andere mogelijkheid is aansluiten via component, maar dan heb je geen full HD ofzo?

Met andere woorden: is het aan te raden? Ook las ik wat posts over refresh-snelheid, maar lees ook genoeg mensen die daar juist geen problemen mee hebben.
Zijn er tweakers hier die een PS3 op de Dell 2405FPW hebben aangesloten?
Via DVI => HDMI had ik geen problemen hier op een 2007FPW. Maargoed, die heeft dus HDCP. Of component een succes wordt durf ik niet te zeggen.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504

Mis ik soms iets of biedt de GTA 4 bundel eigenlijk niks extra's? Je bespaart 20 euro tegenover een losse PS3 met het spel. Whoopdidoo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 225504 schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:14:
Mis ik soms iets of biedt de GTA 4 bundel eigenlijk niks extra's? Je bespaart 20 euro tegenover een losse PS3 met het spel. Whoopdidoo?
Wat had je dan verwacht?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504 schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:14:
ja je mist iets :) , gran turismo 5 :P

maar die bundel komt waarschijn lijk pas in de loop van de week...

en ik DENK dat ie bij MM ofzo eerder 400 euro gaat kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504

Een deal die meer mensen over de scheef zou trekken?

@Luukh: Is dat niet alleen bij de Toys 'R' Us?

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 225504 op 28-04-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504 schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:21:

je MIST iets...

normaal: ps3+gt5 = 400 euro
ps3+GTA4 =439?? (ik zeg 400 bij MM*)

dus ps3 los(met gt5) 400 + gta4 los 60* =460

is 20 euro duurder, maar heb je wel gt5.....

*+-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 225504 schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:21:

Klopt. maar je 439 euro is wat aan de hoge kant. PS3 en GTA4 kosten 399. Dus voor de prijs van een losse PS3 krijg je GTA4 er gratis bij. In hoeverre dat mensen over de scheef gaat trekken zal wel blijken. Het is een game-bundel zoals er zoveel zijn.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260372

@ Luukh: Welk filiaal had jij gebeld waar ze niet aan reserveren doen? De dichtsbijzijnde Toysrus hier (Breda) heeft hun voorraad al gereserveerd namelijk, dus misschien dat dat nog een optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Jorn1986 schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:39:
enige oplossing is dan component lijkt mij (en dan heb je geen full HD).
OK, ik begreep dat component wel 720P/i (ofzoiets) ondersteund.. dan maar geen full HD. Zolang het beeld maar gewoon goed en strak is, vind het zonde om een dure PS3 te hebben met een slechte output :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Shiver23 schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:31:
[...]

Klopt. maar je 439 euro is wat aan de hoge kant. PS3 en GTA4 kosten 399.
Ik heb ergens gelezen dat de officiële GTA4 bundel wel 439 gaat kosten...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eindhoven....

hij zei wel, dat de actie heel de week is... dus niet op=op....

misschien dat je gewoon in de winkel kan bestellen... en dan wachten tot nieuwe lading..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thx, eindhoven is wel te doen met het OV. Als ik vroeg mn bed uit kan komen misschien toch maar gaan. De gast van Breda die ik sprak zei btw dat ze deze specifieke aanbieding juist niet gaan aanvullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260372 schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:56:
. Als ik vroeg mn bed uit kan komen misschien toch maar gaan.
dus je gaat niet :P

ik ga denk ik niet, 5 stuks :/ ... das weer binnen 3 sec weg....

als die gta4 bundel nu eens komt (voor 400 euro :) )...koop ik die wel....

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 192470 op 28-04-2008 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Laatst online: 24-04 11:23
HoefMeistert schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:32:
[...]

Yep. USB & Bluetooth headset's worden ondersteund.
Voicechat is onderdeel van het spel wat je speelt, er draait geen Teamspeak app.
Voicechat wordt op verschillende manieren geimplementeerd. Open channel of niet.
Ik heb een headset van Logitech, wat geen BT of USB aansluiting heeft maar van die pluggetjes (ben ff kwijt hoe je zo iets noemt :P). Is dit ook een mogelijkheid of is het beter als ik een andere koop? Maakt het daarnaast uit wat voor één, misschien dat iemand een aanrader heeft die niet te duur is (lees: onder de €30,-).

Gopal

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Anoniem: 192470 schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:00:
[...]

dus je gaat niet :P

ik ga denk ik niet, 5 stuks :/ ... das weer binnen 3 sec weg....
Bij de Toys'r'us in Eindhoven hebben ze er dus maar vijf (PS3+GT5Pr.+GTA4 voor 399,-)? Of begrijp ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tom schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:07:
[...]

Bij de Toys'r'us in Eindhoven hebben ze er dus maar vijf (PS3+GT5Pr.+GTA4 voor 399,-)? Of begrijp ik het verkeerd?
en ik quote :

ZEAUKOOR 5.....

vertaald :

Zeker 5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik verwacht dat het ze er opzich wel meer dan 5 zullen hebben, plus hoeveel mensen zijn er nou gek genoeg om voor openingstijd voor de winkel te wachten. Als de gta4 bundel nou niet 40E duurder was zou ik ook wel daarvoor gaan, maar om nou te wachten tot die in prijs gaat dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Laatst online: 03:29
Gopal schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:03:
[...]

Ik heb een headset van Logitech, wat geen BT of USB aansluiting heeft maar van die pluggetjes (ben ff kwijt hoe je zo iets noemt :P). Is dit ook een mogelijkheid of is het beter als ik een andere koop? Maakt het daarnaast uit wat voor één, misschien dat iemand een aanrader heeft die niet te duur is (lees: onder de €30,-).

Gopal
Afbeeldingslocatie: http://electronicssuperstore.net/images/mini_jack.jpgMini-jack? Die kun je waarschijnlijk wel aan je tv knopen, maar niet aan je PS3. Je kunt dan dus niet gebruik maken van je microfoon en je krijgt het ook niet voor elkaar om voice chat en overig geluid op verschillende kanalen af te spelen, hoewel je dat laatste waarschijnlijk toch enkel gebruikt bij één-orige headsets en die zijn zelden bedraad.

Verder kan ik iedereen die een headset voor z'n PlayStation 3 (of telefoon) zoekt, de Jabra BT250v aanraden. Wellicht iets aan de prijzige kant - ik meen dat ik er ongeveer €40,- voor heb betaald - maar ben er erg tevreden mee. En wie een beetje rondneust, kan hem vast nog wel ergens goedkoper krijgen.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Tom schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:41:
[...]

OK, ik begreep dat component wel 720P/i (ofzoiets) ondersteund.. dan maar geen full HD. Zolang het beeld maar gewoon goed en strak is, vind het zonde om een dure PS3 te hebben met een slechte output :)
Component kan makkelijk tot 1080p ALS de televisie het aan kan. En meeste hebben 1080i specs op de component in dus tja dan kan je maar 1080i doen. Niets mis mee hoor nog steeds!

There is no place like ::1

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.