Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 91.100 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Heb net bij MM de ps3 in aktie mogen aanschouwen. Er draaide alleen Formula One Championship Edition op. Ik moet toegeven dat de beeldkwaliteit mij tegenviel. Ik heb net een HD filmpje van gametrailers.com gehaald om te kijken of het daar ook lelijk was. Ik hoopte van wel, want dat zou betekenen dat alle andere filmpjes van ps3 spellen ook accuraat zouden zijn.
Helaas was het spel een stuk mooier in het HD-filmpje dat ik net bekeek.
Of misschien wel gelukkig. Komt dit kwaliteitsverschil misschien door het feit dat AA uitstond bij MM? Zijn er nog andere grafische instellingen te regelen bij de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Frank76NL schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:14:
Heb net bij MM de ps3 in aktie mogen aanschouwen. Er draaide alleen Formula One Championship Edition op. Ik moet toegeven dat de beeldkwaliteit mij tegenviel. Ik heb net een HD filmpje van gametrailers.com gehaald om te kijken of het daar ook lelijk was. Ik hoopte van wel, want dat zou betekenen dat alle andere filmpjes van ps3 spellen ook accuraat zouden zijn.
Of misschien wel gelukkig. Komt dit kwaliteitsverschil misschien door het feit dat AA uitstond bij MM? Zijn er nog andere grafische instellingen te regelen bij de PS3?
Je kunt geen grafische instellingen veranderen op een PS3. Op wat voor TV draaide het in de MM? Weeet je misschien oo khoe het aangesloten was? (of was het een demo pod?). Dat het er beter uitzag op gametrailers komt denkik omdat je het op een veel kleinere oppervlakte ziet op je pc dan op een TV. Verder is die game nou niet echt de top qua GFX.

Als ik games als Uncharted speel, of GT5 ben ik nog steeds onder de indruk dat alles er zo mooi uitziet, dit zal alleen nog maar beter worden naarmate de programmeurs beter met de nogal ingewikkelde architectuur van de PS om kunnen gaan (was ook zo bij de PS2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
jdm8 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:29:
[...]

Je kunt geen grafische instellingen veranderen op een PS3. Op wat voor TV draaide het in de MM? Weeet je misschien oo khoe het aangesloten was? (of was het een demo pod?). Dat het er beter uitzag op gametrailers komt denkik omdat je het op een veel kleinere oppervlakte ziet op je pc dan op een TV. Verder is die game nou niet echt de top qua GFX.

Als ik games als Uncharted speel, of GT5 ben ik nog steeds onder de indruk dat alles er zo mooi uitziet, dit zal alleen nog maar beter worden naarmate de programmeurs beter met de nogal ingewikkelde architectuur van de PS om kunnen gaan (was ook zo bij de PS2)
Ja, was een demo pod. Erg jammer dat ze nooit shooters laten zien hierop. Zo zal ik pas na aanschaf weten of ik de overgang van muis naar gamepad aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Hahaha de MM demo pods! Sorry hoor maar ze weten daar niet hoe ze iets moeten instellen! Hoe het er op een demo pod uitziet is totaal niet gelijk aan wat er mogelijk is.

AA tja, dat moet de game zelf activeren :)
De game developpers kunnen zelf bepalen welke functies aanstaan en..afhankelijk van hoeveel resources overzijn en hoe goed ze programeren kan het verschillen!

Een PS3 is niet als een PC dus je kan zelf niet AA forceren ofzo!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Frank76NL schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:39:
[...]

Ja, was een demo pod. Erg jammer dat ze nooit shooters laten zien hierop. Zo zal ik pas na aanschaf weten of ik de overgang van muis naar gamepad aankan.
Heb je geen vrienden met een PS3/Xbox? Of een PS2. Of je koopt gewoon een PS3. Dit is toch wel de voordeligste en beste keuze voor de toekomst als je wil gamen. De controller raak je vanzelf aan gewend. Ik kon in het begin niks raken (net als de meesten) Maar nu kan ik beter overweg met een controller als met een muis. Kwestie van wennen. Denk maar aan de eerste keer dat jij een game speelde met muis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 17:28

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Frank76NL schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:14:
Bij de Xbox 360 demo pods staat AA uit... bij de PS3 is dit niet het geval meen ik. :)
Verder klopt het helemaal wat hierboven staat; die demopods staan totaal verkeerd afgesteld...
Daarnaast is die F1 game een launchtitel en die zien er sowieso vaak slechter uit :)

Kunnen ze niet eens een andere game in die pods stoppen? Vraag eens of ze er GT5:P in doen ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Zijn er hier mensen die al Tekken 5 Dark Resurrection hebben besteld en gespeeld hebben?

Ik schaf mijzelf zometeen via de US store Warhawk, GT5 Prologue en Tekken 5 aan.

Ben altijd al een fan geweest van de Tekken-reeks en ik vroeg me af of het de download waardig is.

Ingame filmpjes zien er in ieder geval zeer sweet uit. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:53

FeaR

In GoT we trust

swampy schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:50:
[...]Ach ja Final Fantasy met zijn filmpjes. Wist je dat op een beetje PS1 FF de filmpjes iets van 450Mbyte in nemen van de CD-rom! Als je een game zonder al te veel filmpjes hebt gaat het al een stuk makkelijker!
Je kan zeggen wat je wilt, maar de ingame filmpjes van Final Fantasy blijven nog steeds een van de mooiste die ik ooit gezien heb :)
swampy schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:48:
Hahaha de MM demo pods! Sorry hoor maar ze weten daar niet hoe ze iets moeten instellen! Hoe het er op een demo pod uitziet is totaal niet gelijk aan wat er mogelijk is.
Wat valt er nog meer af te stellen op een PS3 dan?
In andere woorden: wat is er anders op een demo-pod dan de opstelling thuis?

Denk persoonlijk zelf eerder dat het ligt aan dat je thuis toch snel een paar meter van je tv af zit. En bij zo'n demo-pod sta je op hooguit 30-40 centimeter afstand...

[ Voor 28% gewijzigd door FeaR op 25-04-2008 19:00 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:01

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Kan het kloppen dat d eupdate van MGO nog steeds zo traag is met downloaden? kmoet update 1.02 nog binnenhalen maar via peer to peer haal ik max 3kb/s maar vaak zit ik daar dik onder zelfs, hij connect ook maar met 1 client.

van server downlaoden he bik ook geprobeerd maar dan krijg ik een netwerk error.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

FeaR1986 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 18:59:
[...]

Je kan zeggen wat je wilt, maar de ingame filmpjes van Final Fantasy blijven nog steeds een van de mooiste die ik ooit gezien heb :)

[...]

Denk persoonlijk zelf eerder dat het ligt aan dat je thuis toch snel een paar meter van je tv af zit. En bij zo'n demo-pod sta je op hooguit 30-40 centimeter afstand...
Het enige wat je kan instellen is full RGB (ik geloof dat het zo heet) Daardoor zijn de kleuren veel beter. Dat de demopods slechter beeld geven kan komen doordat de MM bv. niet via HDMI aansluit maar misschien wel met tulp, wie weet, ze zijn daar tot alles in staat 8)7 Verder zullen de kleuren van de tv's daar wel totaal verkeerd ingesteld staan. Tel daarbij op dat ze een "oude" game gebruiken. Games als GT5 zouden een stuk beter zijn (Laten we het gewoon aan zo'n MM persoon vragen of ze geen andere games willen demo'en, de volgende keer dat je bij een MM komt . :) )
Chaoss schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 19:34:
Kan het kloppen dat d eupdate van MGO nog steeds zo traag is met downloaden? kmoet update 1.02 nog binnenhalen maar via peer to peer haal ik max 3kb/s maar vaak zit ik daar dik onder zelfs, hij connect ook maar met 1 client.

van server downlaoden he bik ook geprobeerd maar dan krijg ik een netwerk error.
Kan kloppen ,er zijn namelijk nogal veel mensen die die game willen spelen ;)

[ Voor 55% gewijzigd door jdm8 op 25-04-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
[...]

Ik weet niet of overal dezelfde TV's/kabels etc in de pods gebruikt worden, maar ik weet nog goed dat Motorstorm bij de MediaMarkt Utrecht er niet echt lekker uit zag, het was niet echt scherp en er was wat last van ghosting (zo leek het althans) . Thuis zag (en ziet) Motorstorm er toch een stuk beter uit, ook van dichtbij.
Ik heb nu al een tijd niet meer bij de demo pod gestaan, dus hoe het er nu voor staat wat betreft de beeld kwaliteit kan ik niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Chaoss schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 19:34:

ging hier vrij snel maar daarna het inloggen duurde echt 20x proberen. Spel ziet er fantastisch uit maar ik heb ff geen zin om de controls te leren :')

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, zo een tv moet nauwkeurig afgesteld worden. Ik heb een Samsung 2032MW, is een 20" LCD met HDMI aansluiting die 1080P accepteert (Native res: 1680x1050)

Standaard zijn er 4 beeldmodi's dacht ik zo. En nog een aanpasbare, het verschil is echt groot. Dat is ook zo bij andere schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

lol zit na 3 kwartier al op 2%!! dikke 10kb/s nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

upnp uit, uploadlimiet aan en ik ging met 180kB /sec.

Alleen inloggen lukt nog niet :P
Dus maakt ook geen moer uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

waar moet ik dat upnp uitzetten dan? ergens in de settings van de PS3 of in de instellingen van mijn wifi accespoint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:05:
[...]Nee, zo een tv moet nauwkeurig afgesteld worden. Ik heb een Samsung 2032MW, is een 20" LCD met HDMI aansluiting die 1080P accepteert (Native res: 1680x1050)

Standaard zijn er 4 beeldmodi's dacht ik zo. En nog een aanpasbare, het verschil is echt groot. Dat is ook zo bij andere schermen.
Volgens mij zij het gewoon kant en klare demo-pods die door Sony Nederland geleverd worden. Wat ik met zekerheid kan zeggen is dat deze zeker NIET via tulp aangesloten zijn, maar altijd via HDMI. Want bij de FRS was laatst zo'n pod open en er zat een mooie HDMI-kabel tussen. Scherm speelt ook op 720p...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Chaoss schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:35:
waar moet ik dat upnp uitzetten dan? ergens in de settings van de PS3 of in de instellingen van mijn wifi accespoint?
in MGO kan je die settings aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hmmmz jah die settings kan ik nu niet meer veranderen... als ik cancel resumed hij daarna het dwonloaden of begintie compleet overnieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Chaoss schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:45:
hmmmz jah die settings kan ik nu niet meer veranderen... als ik cancel resumed hij daarna het dwonloaden of begintie compleet overnieuw?
opnieuw volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Chaoss schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:45:
Bij update 1.01 ging die gewoon verder waar je gebleven was. Zal hier ook wel zo zijn.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ah ff geprobeerd, hij gaat gewoon verder waar hij gebleven was, heb UPNP nu uit staan en upload limiet aan, tot nu toe maakt het weinig uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

FeaR1986 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:38:
[...]

Volgens mij zij het gewoon kant en klare demo-pods die door Sony Nederland geleverd worden. Wat ik met zekerheid kan zeggen is dat deze zeker NIET via tulp aangesloten zijn, maar altijd via HDMI. Want bij de FRS was laatst zo'n pod open en er zat een mooie HDMI-kabel tussen. Scherm speelt ook op 720p...
Volgens mij zitten de winkels zelf er nog wel eens mee te rommelen. Hij word iig niet zoals hij in de winkel staat afgeleverd. Ze moeten hem in de winkel echt wel in elkaar zetten ivm. vervoerskosten en breekbaarheid, lijkt mij iig. Dus dan kan zon MMer best wel eens iets verprutsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

[...]

[...]

FF filmpjes zijn mooi ja :)

En er zijn meer dan genoeg instellingen, Super White bijvoorbeeld om het wit echt wit te laten zijn. Iets wat bepaalde HD televisies aankunnen. zelfde geld voor "echt zwart" en ga zo maar door! Of 24Hz Blu-ray support (als de televisie 24Hz aankan) op een MM demo pod...vergeet het!

Ook is een televisie kopen ij MM ook al moeilijk genoeg omdt de kabel/connectie die ze bij hun televisies gebruiken zo vreselijk slecht is. Topmodel krijgt de beste aansluiten en de rest een super slechte andere aansluiting. Zo kun je nooit zien hoe mooi een scherm echt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo mervervangende hardschijf is binnen , moet er nog iets meer gebeuren voor dat ik die kan gebruiken ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

jdm8 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 21:21:
[...]

Volgens mij zitten de winkels zelf er nog wel eens mee te rommelen. Hij word iig niet zoals hij in de winkel staat afgeleverd. Ze moeten hem in de winkel echt wel in elkaar zetten ivm. vervoerskosten en breekbaarheid, lijkt mij iig. Dus dan kan zon MMer best wel eens iets verprutsen ;)
Heb je wel eens de kable gezien waaraan de televisies zitten...40 televisies aan een simpele standaard kabel..ugh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:28
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 21:52:
zo mervervangende hardschijf is binnen , moet er nog iets meer gebeuren voor dat ik die kan gebruiken ???
Backup van je savegames maken misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kimo schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 22:01:
[...]

Backup van je savegames maken misschien?
dat had ik al gedaan ,verder nog iets .moet ik nog parties aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik begin me meer en meer te ergeren aan het gebrek aan enige content in de store. Het is bijna mei 2008, welke games zijn er gereleased in de psn store ? Je kunt het op 1 hand tellen. Sony kan zich niet meer verschuilen achter het feit dat de PS3 nieuw is, er is gewoon te weinig content, en er is nauwelijks zicht op meer.

Ik snap het beleid ook niet. Dat echochrome. Het lijkt leuk, maar ojee! dat kan toch niet wereldwijd worden uitgebracht! Hoe lang duurt het niet die 2000 pagina's tekst uit echochrome te vertalen naar 1001 talen!.. :/

Je kunt gewoonweg niet beredeneren dat hier een filosofie achter zit. Er is gewoon te weinig aan te bieden, sony heeft IMHO gewoon teweinig games voor de PSN. En als dat niet verandert dit jaar, dan gaat het rap de verkeerde kant op:

1) veel meer games op PSN
2) IEDERE game die op PSN wordt aangeboden moet een demo krijgen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

swampy schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 21:49:
[...]FF filmpjes zijn mooi ja :)

En er zijn meer dan genoeg instellingen, Super White bijvoorbeeld om het wit echt wit te laten zijn. Iets wat bepaalde HD televisies aankunnen. zelfde geld voor "echt zwart" en ga zo maar door! Of 24Hz Blu-ray support (als de televisie 24Hz aankan) op een MM demo pod...vergeet het!

Ook is een televisie kopen ij MM ook al moeilijk genoeg omdt de kabel/connectie die ze bij hun televisies gebruiken zo vreselijk slecht is. Topmodel krijgt de beste aansluiten en de rest een super slechte andere aansluiting. Zo kun je nooit zien hoe mooi een scherm echt is!
Maar dingen als 24Hz heb je dus niet nodig als je alleen games laat draaien op de demo-pod.
En hier kan ik flink met instellingen kloten, maar het verschil in beeld is meestal echt minimaal.

Wel offtopic, maar bij de Mediamarkt in Utrecht is het beeld nog best goed te vergelijken.
Helaas gaan steeds meer firma's over op het afspelen van speciale 1080p-uitzendingen die geperfectioneerd zijn qua kleurgebruik voor hun tv's.

Jammer dat de meeste consumenten gewoon blind in zulke overduidelijke reclame truuks trappen.
En over Sony en reclame gesproken: als je nu een Full HD 40" of groter koopt krijg je er gewoon een32" LCD tv ter waarde van €699,- bij...

Bij de It's straat trouwens een PS3-demo pod met een JVC tv... kom je ook leuk mee over als Sony zijnde trouwens :P
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 22:03:
[...]dat had ik al gedaan ,verder nog iets .moet ik nog parties aanmaken
Nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 21:49:
[...]
FF filmpjes zijn mooi ja :)

Opvallend hoe negatief hier gepost wordt over MM, het lijkt wel of ze niks goed kunnen doen in jullie ogen.

Persoonlijk heb ik alleen maar goede ervaring met MM; aanbiedingen zijn goed, zijn bereid om te onderhandelen over prijs, service = geen gezeur > nieuw product, prijzen games meestal scherp.

Voor vragen/advies of aftersale service moet je natuurlijk niet op een zaterdag komen, dan is het aansluiten in de rij. Als je zelf een beetje verstand heb van de producten kunnen ze je niet omver lullen met die termen en blijf je kritisch en nuchter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Wanneer het aankomt op de PS3 service van de MM is het wel gezeur. Mijn PS3 ging kapot binnen een week, en de MM wilde mij geen nieuwe meegeven. Het moest perse via Sony ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn ze wetelijk verplicht, indien het product binnen 2 weken kaduuk is gegaan, jou een nieuw exemplaar mee te geven. correct me if i'm wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook weinig leuke simpele puzzelgames. Mijn vrouw zit niet te wachten op Gran Turismo, maar een Bubble en Bobble, oid zou ik zo aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 23:15
Chester schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 22:51:
Wanneer het aankomt op de PS3 service van de MM is het wel gezeur. Mijn PS3 ging kapot binnen een week, en de MM wilde mij geen nieuwe meegeven. Het moest perse via Sony ;(
ze zeggen zelf, niet goed geld terug binnen 14 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, gewoon naar de balie,

en dan zeg je , ik vind de kleur niet passen in mn interieur, en dan krijg je je geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 00:49:
[...]

ze zeggen zelf, niet goed geld terug binnen 14 dagen.
Dat zei die kerel achter de service balie ook, maar dat geld dus niet voor defecte producten. Maarja, gelukkig was de service van Sony wel erg goed, en had ik em binnen een paar dagen terug. Heb sindsdien btw geen Tony Hawk's Project 8 meer durven spelen :+ Ging kapot tijdens het saven in het spel :P

[ Voor 27% gewijzigd door Chester op 26-04-2008 01:10 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Chester schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 01:08:
[...]

Dat zei die kerel achter de service balie ook, maar dat geld dus niet voor defecte producten.
vragen naar zijn baas, wil die je niet helpen dan ga je beginnen over de consumenten bond etc.
Als een product kapot is dan is het niet goed (in orde) welke dus onder de niet goed geld terug garantie van 14 dagen valt.

Mochten ze dan dom gaan doen kom je gewoon de dag erna terug en zeg je dat je hem toch liever in het blauw hebt.

Edit:
ik kan niet lezen }:O

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 26-04-2008 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 19:00
Hoe staan jullie tegenover 720p gaming ?

De grote uitgave voor gelijk een full hdtv lijkt me iets te veel van het goede, als ik dan een full hd tv zou willen kopen, moet die iig groot zijn en redelijk top of the line.

Wat denken jullie? voor de time being? Wie gamed hier bv met alleen een HD ready monitor? dus 720 ?

En is daar tevreden over?

Ik zit zelf te denken of aan 32inch of 37inch.

[ Voor 19% gewijzigd door burnoutpc op 26-04-2008 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf maandag 00.00 ik :P

Heb de gta ps3 pack besteld en is om middernacht af te halen. Deze zal worden aangesloten op 37 inch hdready lcd. Ik kan ook 1080i gebruiken maar zie het nut daar niet van in. Zal korte bevinding posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Laatst online: 02-10 10:51
burnoutpc schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 02:20:

De grote uitgave voor gelijk een full hdtv lijkt me iets te veel van het goede, als ik dan een full hd tv zou willen kopen, moet die iig groot zijn en top of the line. Bravia, iets in die richting, maar dat kost je minimaal 1600 euro.

Wat denken jullie? voor de time being? Wie gamed hier bv met alleen een HD ready monitor? dus 720 ?
ik heb een full hd JVC (117cm) en voor blu ray alleen al zou ik 1080 willen hebben
voor games is het iid voor deze generatie consoles nog niet nodig

trouwens, je hebt al een full hd scherm vanaf 1100euro ofzo
www.db-e.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 02:39:
Vanaf maandag 00.00 ik :P

Heb de gta ps3 pack besteld en is om middernacht af te halen. Deze zal worden aangesloten op 37 inch hdready lcd. Ik kan ook 1080i gebruiken maar zie het nut daar niet van in. Zal korte bevinding posten.
Hehe, het is zo, ik wil gewoon hd gamen, 1080p is bruut natuurlijk, maar een geluidsinstallatie heb ik al helemaal niet, dus dan is het zonde om een full hd te kopen.

Zo heel serieus ben ik ook weer niet in beeld en geluid om heel eerlijk te zijn.

En goedkoop een scherm ergens vandaan plukken is mooi mee genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
BrbZrk schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 02:41:
[...]

ik heb een full hd JVC (117cm) en voor blu ray alleen al zou ik 1080 willen hebben
voor games is het iid voor deze generatie consoles nog niet nodig

trouwens, je hebt al een full hd scherm vanaf 1100euro ofzo
www.db-e.nl
Geen digitale televisie met hd netten, speel eigenlijk geen films af, als ik films kijk is dat op mijn pc. Ben geen audio/videofiel.

[ Voor 10% gewijzigd door burnoutpc op 26-04-2008 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy

De grote uitgave voor gelijk een full hdtv lijkt me iets te veel van het goede, als ik dan een full hd tv zou willen kopen, moet die iig groot zijn en redelijk top of the line.

We hebben hier in huis een 32 inch 720p LCD voor gaming en dan nog een 40 inch 1080p LCD.
Ik heb de PS3 reeds op beide aangesloten gehad en bij gaming merk je echt geen verschil tussen beide behalve het feit dat de 40 inch natuurlijk groter is.

Bij Blu ray films kan ik eigenlijk ook geen verschil tussen beide zien behalve dat de 40 inch groter is.Zullen wel mijn uber slechte ogen zijn maar bij een normale afstand zul je geen echt verschil merken of je moet dusdanig op details gaan letten dat je uberhaubt niets meer mee krijgt van de film/game.

ik zou zeggen haal nu gewoon voor rond de 700 euro een goede 720p tv en wacht tot de volgende generatie voor een full HD want de volgende generatie zou een flinke stap vooruit moeten zijn qua kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
Het is wel heel aantrekkelijk idd, ik ga eens uit op onderzoek voor een mooi prijsje.

Nu ik die ps3 heb, kriebelt het wel om een iets beter scherm te halen.

oh ja btw nog niks van 3busymen gehoord :(, zit mij weer tegen, ik koop weer eens wat en de knakker is AWOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

99.5% van de spellen zijn toch maar 720p, 1080p is nutteloos voor games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 01:08:
[...]

Dat zei die kerel achter de service balie ook, maar dat geld dus niet voor defecte producten. Maarja, gelukkig was de service van Sony wel erg goed, en had ik em binnen een paar dagen terug. Heb sindsdien btw geen Tony Hawk's Project 8 meer durven spelen :+ Ging kapot tijdens het saven in het spel :P
kapot is duidelijk een geval van 'niet goed'. MM had dat gewoon moeten regelen (verplicht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-10 16:54
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 07:28:
[...]

99.5% van de spellen zijn toch maar 720p, 1080p is nutteloos voor games
I beg to differ. Ninja Gaiden Sigma, Ridge Racer 7, Echochrome, Super Stardust HD, Pixeljunk Monsters, Wipeout HD, Tekken HD, Gran Turismo Prologue 5, Calling All Monsters, Virtua Tennis en nog een paar titels die ik vergeet zijn in 1080p. Dat aantal zal wel toenemen, ook al blijft het een minderheid vergeleken met 720p.

1080p is verder ook handig in de XMB zelf omdat je die hoge resolutie prima kunt gebruiken voor foto's, films en de internet browser. En Blu-Ray natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 28-08 10:01
En nog Call of duty 4 en Skate en volgens mij ook nog Liar.

Heb gisteren mijn 40"full hd scherm van Samsung bestelt :9~

Ik kan niet wachten tot ik hem heb en dan lekker COD4 spelen in 1080P :P

En je kan het verschil wel degelijk zien tussen HD ready en Full HD. Hd ready is een hele voortuitgang op de ouderwetse tv, maar Full Hd zie je niet wat meer details. De vraag is alleen is dit verschil je het extra geld waard. En dan nog te bedenken dat er een Blu ray speler in zit, nou dan wist ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ1982
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-04-2021
aangezien het toch een ervaringen topic is: heeft iemand al ervaring met een 5.1 surround headset op de ps3?

There is no difference between extreme oppositions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nico111 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 09:09:
En nog Call of duty 4 en Skate en volgens mij ook nog Liar.

Heb gisteren mijn 40"full hd scherm van Samsung bestelt :9~

Ik kan niet wachten tot ik hem heb en dan lekker COD4 spelen in 1080P :P

En je kan het verschil wel degelijk zien tussen HD ready en Full HD. Hd ready is een hele voortuitgang op de ouderwetse tv, maar Full Hd zie je niet wat meer details. De vraag is alleen is dit verschil je het extra geld waard. En dan nog te bedenken dat er een Blu ray speler in zit, nou dan wist ik het wel.
naar mijn weten is cod4 niet 1080p hoor, het draait er enkel in, maar dat gaat via upscaling. Native 1080p zijn maar héél weinig spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-09 18:23

Ik zit zelf ook met dit vraagstuk. Ik heb een 32 inch HD ready scherm, maar vind dat iets te klein. Nu kun je een samsung HD ready 40 inch voor 640 kopen (LE40R91B) en samsung full HD 40 inch voor 890..(LE40M87BD). Kom er niet echt uit. Blue ray 1080p is mooi maar is dat niet al mooi genoeg op 720p en zie je het verschil wel op 2,5 meter met 1080p? lastig :?

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Review GTA IV!!!!

Een mager "10tje"... kan beter.... ;)

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anathema schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 10:55:
[...]

Ik zit zelf ook met dit vraagstuk. Ik heb een 32 inch HD ready scherm, maar vind dat iets te klein. Nu kun je een samsung HD ready 40 inch voor 640 kopen (LE40R91B) en samsung full HD 40 inch voor 890..(LE40M87BD). Kom er niet echt uit. Blue ray 1080p is mooi maar is dat niet al mooi genoeg op 720p en zie je het verschil wel op 2,5 meter met 1080p? lastig :?
Ga gewoon voor de goedkoopste, dan zul je zien dat 40 inch heel snel went en je na een tijdje denkt: hmmm 40 is precies wat klein. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ymmv schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 08:36:
[...]

I beg to differ. Ninja Gaiden Sigma, Ridge Racer 7, Echochrome, Super Stardust HD, Pixeljunk Monsters, Wipeout HD, Tekken HD, Gran Turismo Prologue 5, Calling All Monsters, Virtua Tennis en nog een paar titels die ik vergeet zijn in 1080p. Dat aantal zal wel toenemen, ook al blijft het een minderheid vergeleken met 720p.

1080p is verder ook handig in de XMB zelf omdat je die hoge resolutie prima kunt gebruiken voor foto's, films en de internet browser. En Blu-Ray natuurlijk.
leuke lijst afgezien van het feit dat sommige van die games gewoon PSN store games zijn van een paar euro waar je geen echt verschil gaat zien tussen720 of 1080. Vooral niet bij Pixeljunk Monsters (alhoewel dit een super game is)..

edit:
het gaat er niet echt om of een game native 1080 of 720 is maar of je bij de game een daadwerkelijk verchil zulk merken tussen beide. En dus een overduidelijk verschil, want er is altijd wel verschil te merken als je je gaat concentreren op dingen en dus helemaal niets meer van de game meekrijgt en constant sterft omdat je je op een paar pixels zit te concentreren.

[ Voor 18% gewijzigd door Deadsy op 26-04-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 10:46:
[...]

naar mijn weten is cod4 niet 1080p hoor, het draait er enkel in, maar dat gaat via upscaling. Native 1080p zijn maar héél weinig spellen
Je hebt gelijk. Ik heb even op google op gezocht. Ik vind het wel stom dat ze het dan op het hoesje zetten. Je kan dan op elk hoesje zetten dat het 1080p ondersteunt, want elk spel kan geupscaled worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ja hoor zo als gehoopt het tikken is voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:09
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:03:
en ja hoor zo als gehoopt het tikken is voorbij :)
Kijk eens :) relaxt gelukkig dat een nieuwe HDD dit probleem heeft verholpen voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:06:
[...]

Kijk eens :) relaxt gelukkig dat een nieuwe HDD dit probleem heeft verholpen voor je!
als dat niet zo was geweest :( en nu gelijk 160gb :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 09:28
Zover ik weet geld tot en met morgen nog een review embargo. Sites die nu al een review plaatsen zijn ''gesponsord'' en dus niet neutraal...

Over het 720p/1080p verhaal: er zijn echt weinig games die native 1080p zijn, dus om voor het gamen een 1080p scherm te kopen is nu nog niet zo relevant. Je bent met een 1080p tv natuurlijk wel ''future-proof" als er over een tijd wel alleen nog maar 1080p games komen. Maar op een 40" heeft 1080p niet erg veel voordeel tov hd-ready, puur omdat de schermmaat hiervoor te klein is. Als je er echt dicht op gaat zitten zie je wel verschil, maar of het dat waard is om een flink bedrag extra te betalen moet je zelf uitmaken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel apart, alleen tienen wat al sterk lijkt.
En precies dezelfde review voor de ps3 en de xbox versie?

Zal Rockstar wel wat geld gekost hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:53:
[...]

de laatste keer dat IGN een 10 heeft gegeven is 9 jaar geleden volgens de video review. Toch wel sterke game lijkt me dus.

Over het verschil tussen de twee versies:

Sure, there are framerate hitches here and there and (particularly on 360) there is some texture pop-in, but it actually runs better than I expected.

For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
bramberk15 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:52:
[...]

Over het 720p/1080p verhaal: er zijn echt weinig games die native 1080p zijn, dus om voor het gamen een 1080p scherm te kopen is nu nog niet zo relevant. Je bent met een 1080p tv natuurlijk wel ''future-proof" als er over een tijd wel alleen nog maar 1080p games komen. Maar op een 40" heeft 1080p niet erg veel voordeel tov hd-ready, puur omdat de schermmaat hiervoor te klein is. Als je er echt dicht op gaat zitten zie je wel verschil, maar of het dat waard is om een flink bedrag extra te betalen moet je zelf uitmaken....
Hier zijn de meningen over verdeelt. Ik zie toch wel degelijk verschil tussen Full Hd en HD ready op deze grote. Je ziet meer details. Veel mensen met een HD ready scherm missen het niet maar dat wil niet beteken dat het er niet is. En het prijsverschil, dat is aan iedereen zelf of je het er voor over hebt.

Het is een beetje of topic aan het worden dus ik hou er maar mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
Mijn vraag is redelijk beantwoord dus dat was mijn doel :)

Ga voor een 720p schermpje kijken als het buget het toe laat. Een mens moet iets te wensen hebben voor later toch :P, full hd later ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:28
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 13:15:
[...]

Sure, there are framerate hitches here and there and (particularly on 360) there is some texture pop-in, but it actually runs better than I expected.

For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster.
Goed nieuws voor de ps3 owners. ik was al bang voor een slechte port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:53:
[...]

Mijn eerste gedachte ook. Alleen IGN geeft de edge wel aan de PS3 versie. Ben erg benieuwd, ben opzich niet zo'n liefhebber van GTA maar dit spel wekt wel mijn intresse. Helaas, helaas... heb ik dit spel niet gereserveerd... Ik ga het gewoon proberen dinsdag en kijken of hij ergens in de winkel ligt. Wish me luck! :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Arx schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 14:31:
[...]

Mijn eerste gedachte ook. Alleen IGN geeft de edge wel aan de PS3 versie. Ben erg benieuwd, ben opzich niet zo'n liefhebber van GTA maar dit spel wekt wel mijn intresse. Helaas, helaas... heb ik dit spel niet gereserveerd... Ik ga het gewoon proberen dinsdag en kijken of hij ergens in de winkel ligt. Wish me luck! :)
Heb nog nooit meegemaakt dat een spel nergens meer beschikbaar was, dus zal vast wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Shiver23 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 14:33:
[...]

Heb nog nooit meegemaakt dat een spel nergens meer beschikbaar was, dus zal vast wel goedkomen.
Klopt, eens moet de eerste keer zijn en de marketing machines van Sony/Microsoft/Rockstar zijn goed bezig met een koop GTA4 syndroom aan te praten bij iedereen. Mark my words (en dat is het syndroom): a.s. dinsdag stroomt gamend Nederland uit naar de winkels om een kopie van GTA4 te bemachtigen. Daarna duurt het weer 2 weken om de winkels opnieuw te bevoorraden. :+

Ben trouwens blij om te lezen dat de PS3 versie beter is. :) Eindelijk weer eens een niet slechte port. Zo zie je maar weer dat er ook goede ports op de PS3 kunnen komen. CoD4 had geloof ik ook de edge tov die andere console. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Frank76NL schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:28:
Dat is ook de reden waarom ik een toekomstige aanschaf van de PS3 overweeg i.p.v. een xbox. (Dat, en het geluidsniveau, de kosten voor het online spelen, geen derde partij randapparatuur mogelijk, krassen door de drives, waarna spellen niet vergoed worden). Daarom heb ik ook iets meer over voor een PS3. Ook omdat je er blue-ray films voor kunt kopen.
Maar ik denk dat weinig mensen het hiermee oneens zullen zijn in dit topic.
Eerlijk is eerlijk, het online gedeelte is juist waarom je een XBOX zou moeten overwegen. Het is die 60 euro per jaar méér dan waard!
Deadsy schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:46:
[...]

Het is bekend dat de RMA bij de 60GB vanwege de backwarts compatability langer duurt. Dit omdat deze special gemaakt moeten worden mits ze niet eenvoudig gerepareerd kunnen worden.

Dat ze je geen minderwaardig product willen geven (de 40GB) is klote maar kan ik vanuit hun kant best wel begrijpen.
Btw bel nog eens en vraag nog eens of je niet een 40GB kunt krijgen met een game erbij ofzow, als hij dat niet wil doen moet je gewoon vragen of hij het even kan navragen aan zijn baas of dat hij je doorverbind met zijn baas. MAar voor de GTA release zul je hem waarschijnlijk niet meer hebben.

Btw op de Fp staat een ebricht dat de nieuwe PS3s een nieuwe kleiner (en lichtere) koeler hebben welke slechts nog maar 350 gram is.
Tevens gebruikt de koeler van de PS3 nu geen heatpipes meer omdat de chips minder warm worden.

bron:
nieuws: Derde generatie heatsink voor PS3 weegt de helft van origineel

het is saai nieuws maar dit betekend wel dat de PS3 Slim dichterbij komt, misschien al in 2009?
Als mijn 60gb kapot gaat wil ik nooit en ten nimmer een 40gb retour krijgen. Het is niet waarvoor ik betaald heb en de PS2 games die ik voor de PS3 heb gekocht zou ik dan niet meer kunnen spelen. Nou nee bedankt, ik zou dan wel een maand of twee wachten. Dan kan ik ondertussen al die games op de xbox 360 uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-10 16:54
Arx schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 14:44:
Ben trouwens blij om te lezen dat de PS3 versie beter is. :) Eindelijk weer eens een niet slechte port. Zo zie je maar weer dat er ook goede ports op de PS3 kunnen komen. CoD4 had geloof ik ook de edge tov die andere console. :)
Dat gold ook voor Burnout Paradise en Devil May Cry 4. Verschillen zijn overigens zeer gering, maar het is nu in ieder geval niet meer zo dat je bij multiplatformgames er al bij voorbaat vanuit kunt gaan dat de 360-versie de betere is. De volgende stap wordt dat de PS3-versie zichtbaar beter wordt. Met de extra diskcapaciteit die Blu-Ray biedt tov de 7GB DVDs van de Xbox 360 moet dat mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al een tijdje de MGO beta aan het spelen, maar weet iemand hoe je in godsnaam CQC kan uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Arx schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 14:44:
[...]
Klopt, eens moet de eerste keer zijn en de marketing machines van Sony/Microsoft/Rockstar zijn goed bezig met een koop GTA4 syndroom aan te praten bij iedereen. Mark my words (en dat is het syndroom): a.s. dinsdag stroomt gamend Nederland uit naar de winkels om een kopie van GTA4 te bemachtigen. Daarna duurt het weer 2 weken om de winkels opnieuw te bevoorraden. :+
Ik denk dat ze daar echt wel op hebben geanticipeerd, denk je niet? :). Het is voor de uitgevers alleen maar dom wanneer er tekorten ontstaan. ZEKER met deze game: als de xbox versie is uitverkocht of de ps3 versie, en hij ligt er nog voor een concurrerend platform... dan loop je het risico dat iemand die geen console heeft maar hem wilde kopen met console de concurrent zn console koopt.

Overigens denk ik zelf dat het wel mee zal vallen met de toestroom, zo groot is de groep hardcore gamers nl. niet.

Qua marketing doen nintendo en sony het beter dan Microsoft zo lijkt het. Wanneer ik naar de mediamarkt site ga, dan kan ik naar 'consoles' browsen, maar er is alleen keuze tussen PS3 en Nintendo wii :D

Bij de bartsmit online store kan ik OF een xbox arcade kopen OF een elite, maar niet die er tussenin, die voor MS het best geprijst is (goedkoper dan de ps3 en zo op het oog gelijke features).
Ik denk niet dat men dit soort games gaat 'porten'. het is meer dat men een engine maakt die op beide systemen loopt en de teams die de content produceren leveren gewoon hun content aan wat dan wordt geintegreerd op beide platforms, en dan wellicht wat getweaked maar je gaat niet porten van 360 naar ps3 of omgekeerd.

Over die reviewcijfers... iedere site die een 10 geeft voor GTA4 is ongeloofwaardig. Een game in 2008 met fletse textures / texture popup moet geen 10 krijgen, ookal is het wellicht een leuk spel. Bejeweled vinden veel mensen ook een fantastisch spel, maar een 10 zal het nooit scoren.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:45
Er komt a.s. dinsdag een PS3 + GTA4 aan :) , maar heb nog 1 vraagje over GTA4: doet de PS3 dit op 720P of op 1080P? Mijn scherm kan namelijk full HD aan, zou wel zo leuk zijn als GTA4 in full HD zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Jorn1986 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 15:18:
Er komt a.s. dinsdag een PS3 + GTA4 aan :) , maar heb nog 1 vraagje over GTA4: doet de PS3 dit op 720P of op 1080P? Mijn scherm kan namelijk full HD aan, zou wel zo leuk zijn als GTA4 in full HD zou zijn...
GTA draait op 720p

als je fullHD in alle pracht en glorie wilt raad ik je aan om Super Stardust HD in de PSN store te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 15:00:
Ben al een tijdje de MGO beta aan het spelen, maar weet iemand hoe je in godsnaam CQC kan uitvoeren?
Heb je hier misschien iets aan:

http://www.konami.jp/mgo/us/manual/manual.php?env_sessionID=6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Laatst online: 02-10 10:51
Jorn1986 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 15:18:
dacht dat ie ook upscaled naar 1080i, goed nieuws voor mij (117cm JVC) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 15:00:
CQC skill kiezen uiteraard. Met R1 kun je CQ vechten. Krijg je ook veel punten voor als je iemand naar de grond krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 16:58:
[...]

CQC skill kiezen uiteraard. Met R1 kun je CQ vechten. Krijg je ook veel punten voor als je iemand naar de grond krijgt.
Heb ik inmiddels gekozen, bedankt voor de link Gusev. Toch knap lastig dat CQC, in de praktijk komt het vooral neer op rondjes rennen om je vijand heen en zoveel mogelijk op R1 rammen, bij mij tenminste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
BrbZrk schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 16:51:
[...]

dacht dat ie ook upscaled naar 1080i, goed nieuws voor mij (117cm JVC) :9~
Kan je de PS3 het eventueel nog op laten scalen naar 1080P of moet het scherm dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:41
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:06:
[...]

Heb ik inmiddels gekozen, bedankt voor de link Gusev. Toch knap lastig dat CQC, in de praktijk komt het vooral neer op rondjes rennen om je vijand heen en zoveel mogelijk op R1 rammen, bij mij tenminste :P
Ik vind sowieso dat er een erg grote healthbalk is. 1 clip op de borst is af en toe wel nodig. Verder had het lopen iets sneller gemogen (en dan heb ik nog de fast move skill). CQC is inderdaad rondrennen en rammen, of je handgun, sluipen en vastpakken en wurgen. Het duurt lang om iemand om te leggen, behalve headshots.
Ik vind het wel goed aanvoelen en ik denk dat het online gedeelte wel potentie heeft en goed in elkaar steekt, maar toch denk ik wel dat CoD4 meer online gespeeld zal worden.

Ik kan nu in ieder geval echt niet meer wachten op de volledige versie met de single player campagne!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ik las laatst iets over het online gaan met de PS3: het schijnt dat je demos moet ''kopen'' met een puntensysteem ofzo, hoe werkt dit? Je schijnt een creditcard nodig te hebben, die heb ik niet, wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Jorn1986 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 20:52:
Ik las laatst iets over het online gaan met de PS3: het schijnt dat je demos moet ''kopen'' met een puntensysteem ofzo, hoe werkt dit? Je schijnt een creditcard nodig te hebben, die heb ik niet, wat dan?
Demo's zijn gewoon gratis hoor :) Wel kun je "kleine" games downloaden (ook oude PS1 games). Deze games kun je alleen kopen met een creditcard (je hebt een virtuele beurs die je met de creditcard bij moet vullen) Er komt ooit nog wel een systeem om met prepaid kaarten te betalen als je geen CC hebt.

[ Voor 27% gewijzigd door jdm8 op 26-04-2008 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10 07:06

Grannd

da Granndest

Demos zijn gewoon gratis, om games te kopen in de online PlayStation Store heb je wel een creditcard nodig, heb je dit niet dan moet je wachten op pre-paidkaarten voor de Store die ooit in de winkel zullen liggen, zodat je daar je games mee kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Zie dat iemand uit mijn buddy list GTA IV al aan het spelen is??? Sommige winkels (in ieder geval 1tje denk dan) heeft 'm al in de verkoop gedaan dus... Helaas heb ik hem vandaag nog niet kunnen bemachtigen... :(

Meer mensen die al aan het GTA'en zijn geslagen???

Wil ik gelijk even van de mogelijkheid gebruik maken om te melden dat ik dan stinkend jaloers ben op je, maar dat terzijde.... :X ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Dutch_Baseline op 26-04-2008 21:03 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 17:30
Dutch_Baseline schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 21:02:
Zie dat iemand uit mijn buddy list GTA IV al aan het spelen is??? Sommige winkels (in ieder geval 1tje denk dan) heeft 'm al in de verkoop gedaan dus... Helaas heb ik hem vandaag nog niet kunnen bemachtigen... :(

Wil ik gelijk even van de mogelijkheid gebruik maken om te melden dat ik dan stinkend jaloers ben op je, maar dat terzijde.... :X ;)
http://magic-games.nl/
drgames.nl

1 van deze 2 heeft hem vroegtijdig in verkocht aan iemand.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dutch_Baseline schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 21:02:

Ik hoorde ook al dat er een aantal mensen hier al aan het spelen waren, winkelmedewerkers enzo, die zullen GTA IV vast al binnen hebben dus kan het me wel voorstellen :P Kan zelf ook niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
EfBe schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 22:33:
Ik begin me meer en meer te ergeren aan het gebrek aan enige content in de store. Het is bijna mei 2008, welke games zijn er gereleased in de psn store ? Je kunt het op 1 hand tellen. Sony kan zich niet meer verschuilen achter het feit dat de PS3 nieuw is, er is gewoon te weinig content, en er is nauwelijks zicht op meer.
Ze zouden van mij ook eens wat meer games zoals Worms en Bomberman mogen releasen. Gewoon leuke klassiekers die een beetje opgepoetst zijn en makkelijk tussendoor te spelen zijn. Op dat vlak heeft MS het toch wel veel beter voor elkaar.
Shiver23 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 14:33:
Ik heb geen preorder gedaan, mede omdat ik ook nog nooit heb meegemaakt dat een spel echt totaal uitverkocht was (zeker niet een spel van dit caliber). Maar als ik zie en hoor hoeveel mensen m gaan halen, dan denk ik toch dat ik misschien wat langer ga moeten wachten...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Paxlie schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 15:19:
[...]

GTA draait op 720p

als je fullHD in alle pracht en glorie wilt raad ik je aan om Super Stardust HD in de PSN store te kopen :)
Raarste is de doos zegt dat hij ook 1080p ondersteunt. Oh well maar volgens mij als is de textures en de rest zie is het niet op 1080p gerendert! Maar maakt dat uit in GTA?

En erm de PSN cards, sigh weet het niet hoor maar waar blijven ze!

[ Voor 7% gewijzigd door swampy op 26-04-2008 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal

Ben sinds enige dagen aan het stoeien met remote play en moet eerlijk zeggen dat dat echt perfekt werkt!
Ik heb een externe HD van 250 GB aangesloten op de PS3 met LOSSLESS rips van al mijn originele cd's. De ps3 audio uitgang op ps3 gezet welke weer aangesloten zit via hdmi op mijn onkyo versterker. Middels remote play heb ik nu overal (binnen het bereik van de wifi) toegang tot mijn externe muziek bibliotheek Op de psp kan ik dan lekker snel zappen van de ene map naar de andere map . de reactie snel heid van de psp communicatie met de ps3 even onder instellingen instellen op +4 en zappen gaat dan net zo snel als zappen met een cd player ( alleen met het voordeel dat je dan zapt uit 100derden cds) LOL
Verder heb ik enkele hd rips geconverteert en op de HD gezet . Streamen daarvan via de ps3 naar de psp werkt subliem!!!! Gelijk even de beeld instelling verhogen naar plus 2 onder instellingen ( nog mooier beeld )

een klein probleem onder ga ik wel . namelijk :
Aan en uit schakelen van remoteplay werkt maar één keer !!! Als ik dan opnieuw connect krijg ik de melding network time out !! Na een start van remoteplay via PS3 werkt het weer maarvoor één keer !!
iemand daar een oplossing voor

thnx MvG rogé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 23:14:
hallo allemaal

Ben sinds enige dagen aan het stoeien met remote play en moet eerlijk zeggen dat dat echt perfekt werkt!
Ik heb een externe HD van 250 GB aangesloten op de PS3 met LOSSLESS rips van al mijn originele cd's. De ps3 audio uitgang op ps3 gezet welke weer aangesloten zit via hdmi op mijn onkyo versterker. Middels remote play heb ik nu overal (binnen het bereik van de wifi) toegang tot mijn externe muziek bibliotheek Op de psp kan ik dan lekker snel zappen van de ene map naar de andere map . de reactie snel heid van de psp communicatie met de ps3 even onder instellingen instellen op +4 en zappen gaat dan net zo snel als zappen met een cd player ( alleen met het voordeel dat je dan zapt uit 100derden cds) LOL
Verder heb ik enkele hd rips geconverteert en op de HD gezet . Streamen daarvan via de ps3 naar de psp werkt subliem!!!! Gelijk even de beeld instelling verhogen naar plus 2 onder instellingen ( nog mooier beeld )

een klein probleem onder ga ik wel . namelijk :
Aan en uit schakelen van remoteplay werkt maar één keer !!! Als ik dan opnieuw connect krijg ik de melding network time out !! Na een start van remoteplay via PS3 werkt het weer maarvoor één keer !!
iemand daar een oplossing voor

thnx MvG rogé
Dat komt omdat de PS3 wordt uitgeschakelt, maar moet je niet expliciet in de systeem settings van de PS3 zeggen dat je je de PS3 standby wil zetten ipv uitschakelen? Kan mij zoiets herinneren, maar heb zelf geen PSP. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangaande HD-ready of Full-HD zou ik kiezen afhankelijk van de afstand die je van je tv afzit. Verder dan 2.5 meter zie je echt geen verschil. Zelf zit ik op 2.40 meter en heb onlangs mijn HD-ready omgewisselt voor een Full-HD en op die afstand zie je weldegelijk verschil. Voor de prijs hoef je het momenteel niet meer te laten. Voor net € 1600 heb je een schitterende 50inch Full-HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Bij de voor mij moeilijke keus tussen de Xbox 360 en de PS3, heeft de Xbox opeens de voorkeur vanwege de lagere (instap)prijs en nog meer vanwege het veelvuldig gebruik van VOIP/headset bij online gamen.
Wordt er inderdaad minder gebruik gemaakt van een heaset op PSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja hoe krijg ik trouwens mijn lijstje met apparatuur onder mijn reaktie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij A.U.B. helpen met het volgende probleem?

Ik kom niet online met mijn PS3. Het Automatisch verkrijgen van de settings werkt niet evenals het Handmatig instellen van de settings werkt niet.

Automatisch verkrijgt de PS3 geen IP van mijn Cisco 857W router. Ik gebruik gewoon een ethernet kabel trouwens. De kabel werkt wel op de XBOX 360. Het handmatig instellen van de settings zijn alsvolgt:

IP: 10.10.10.100
Subnet: 255.255.255.0
Gateway: 10.10.10.1
DNS Planet: 195.121.1.34

Als ik het handmatig invul dan krijg ik steeds de melding "80710102 DNS Error". Ook een public DNS server werkt niet. Waarom werkt dit niet gewoon?

Edit: Het benaderen van mijn router op adres 10.10.10.1 werkt wel evenals het opgeven van een IP in de browser. Wat ik vreemd vind is dat wanneer er een zoekopdracht word gedaan in google (door te benaderen via http://72.14.221.104) en dan een pagina bezoekt op DNS werkt het wel? :o

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2008 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 08:35:
Ohja hoe krijg ik trouwens mijn lijstje met apparatuur onder mijn reaktie?
Heb het al gevonden...sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 09:34:

Ik kom niet online met mijn PS3. Het Automatisch verkrijgen van de settings werkt niet evenals het Handmatig instellen van de settings werkt niet.

Automatisch verkrijgt de PS3 geen IP van mijn Cisco 857W router. Ik gebruik gewoon een ethernet kabel trouwens. De kabel werkt wel op de XBOX 360. Het handmatig instellen van de settings zijn alsvolgt:

Als ik het handmatig invul dan krijg ik steeds de melding "80710102 DNS Error". Ook een public DNS server werkt niet. Waarom werkt dit niet gewoon?

Edit: Het benaderen van mijn router op adres 10.10.10.1 werkt wel evenals het opgeven van een IP in de browser. Wat ik vreemd vind is dat wanneer er een zoekopdracht word gedaan in google (door te benaderen via http://72.14.221.104) en dan een pagina bezoekt op DNS werkt het wel? :o
DNS setting is vaak gelijk aan de gateway setting, in particuliere netwerken anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 09:34:

Werkt het automatisch instellen icm de xbox wel? Indien niet, zou ik toch even naar de settings (dhcp etc) in de router kijken. Overigens kan je op de ps3 bij de dns setting ook even je gateway adres invullen, bij mij werkt dat beter dan rechtstreeks het ip adres van de externe dns server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
PSssst, dit topic is niet bedoelt voor technische vragen, daarvoor is Spielerij - Problemen & Vragen de juiste plaats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-09 17:20
Aangezien mensen mij eerder in dit topic hebben geprobeert te helpen met informatie over de PS3 + GTA4 bundel, hier even de volgende melding:

Bij Toys 'R Us begint dinsdag een actie:
PS3 + GT5 Prologue + GTA4 voor 399 euro, of:
X360 Elite + Halo 3 + GTA4 voor 369 euro!
Zie Toysrus.nl

Ik heb geen idee hoe groot de voorraden zijn, kan nog wel eens hectisch worden. Ik ga er zeker eentje proberen te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Zo dat is wel een dikke aktie.
Het is dat ik al een gelukkige bezitter ben van een PS3 anders had ik dinsdag voor de deur gestaan :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.