Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 91.077 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:24:
[...]

Nee dit kan zeker niet, als je de hardeschijf uit je PS3 haalt en aan een PC aansluit. Word de partitie formaat niet herkent, gaat die formateren. En ben je alles kwijt.
;) precies,
De PS3 encypted alle data op de PS3 en die HD zal dus alleen herkend worden in een PS3.
Je kutn wel gewoon een externe HD (of geheugen stick) aan de USB poort hangen en data exporteren naar die HD.
Deze moet wel fat32 zijn en niet NTFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Haze multiplayer preview van gametrailers.com: http://www.gametrailers.com/player/33207.html
Lijkt wel aardig te worden, maar de graphics vallen mij ineens erg tegen vergeleken met de eerdere trailers!? Zijn de graphics in de multiplayer gewoon slechter of komt het door de compressie van GT?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

hesr schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:04:
Haze multiplayer preview van gametrailers.com: http://www.gametrailers.com/player/33207.html
Lijkt wel aardig te worden, maar de graphics vallen mij ineens erg tegen vergeleken met de eerdere trailers!? Zijn de graphics in de multiplayer gewoon slechter of komt het door de compressie van GT?
De rest is mooier geworden en Haze is hetzelfde gebleven. Ik hoop dat ze het met geweldige gameplay kunnen redden, maar ik verwacht er niet heel veel meer van.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Shiver23 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:07:
[...]

De rest is mooier geworden en Haze is hetzelfde gebleven. Ik hoop dat ze het met geweldige gameplay kunnen redden, maar ik verwacht er niet heel veel meer van.
Ik ben ook bang dat Haze een teleurstelling gaat worden. Zou ik wel ontzettend jammer vinden, het verhaal wat ze hebben is ontzettend goed denk ik zo. Toch heb ik nog wel een beetje goede hoop dat Haze goed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verhaal alleen is inmiddels al zo veel aandacht aan besteed dat de verrassing daarvan er tijdens het spelen ook wel af is. Als je echt een nieuwe wending aan een game wil geven moet je gewoon je mond houden tot de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:06

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:45:
Het verhaal alleen is inmiddels al zo veel aandacht aan besteed dat de verrassing daarvan er tijdens het spelen ook wel af is. Als je echt een nieuwe wending aan een game wil geven moet je gewoon je mond houden tot de release.
Denk dat het meer aan het feit ligt dat Haze eerst Q4 2007 uit zou gaan komen.
En met games als Call of Duty 4 had het zeker wel mee weten te komen. Had wellicht nog beter geweest als de release van Haze in oktober had gelegen, dus net voor Call of Duty 4. Maar de release was zeker met 6 maanden uitgesteld. In die 6 maanden kan een hoop gebeuren in games land en helemaal als je kijkt naar graphics en nieuwe engines... denk dat Haze daardoor nu inderdaad achter loopt qua graphics. En al is de gameplay nog zo goed helaas zijn er nog steeds heel veel mensen die alleen naar de graphics kijken...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:45:
True, maar dan is alleen de visuele overtuiging nodig om een game te verkopen. Aangezien dat een beetje achterblijft zullen ze toch iets moeten aangrijpen om de game te verkopen. Daarom zullen ze dat wel pushen, of er gebeuren nog twee twists in het verhaal die nog niet bekend zijn. Het lijkt mij toch wel een coole game te worden, vnl door de originele gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
Bijna GTA 4 _/-\o_
Maar ook bijna vakantie voor mij dus pas over 2 weken kan ik spelen.
Ben benieuwd hoeveel patches ik nu weer te verwerken krijg als ik 'm erin duw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Iemand enig idee hoe laat we de nieuwe maps van COD4 kunnen verwachten?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:52
Mappack voor CoD4 is te downloaden.

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Hoeveel vrienden kon je nu in je vriendenlijst hebben?
Want zit volgens mij nog niet aan de max, maar als ik iemand toe wil voegen krijg ik steeds een foutmelding...

Net geteld en het zijn er 47 op dit moment :S
politrix schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:17:
Mappack voor CoD4 is te downloaden.
Ik vind €9,99 best wel een bak geld voor 4 maps...

Vooral omdat twee maps echt klein blijken te zijn. Vergelijkbaar qua grootte als de bestaande multiplayer map op dat schip uit het eerste game-level. En dan qua grootte dus alleen het dek van het schip...

De map in dat televisiestation lijkt me aan de ene kant wel leuk, want ingame was dat ook een zeer chaotisch level.

Map die zich afspeelt in donker China Town lijkt me ook wel wat al hebben hogere klassen speler daar natuurlijk wel veel meer voordeel dan anders. Dit door de betere sights op de wapens en dergelijke...

Dus ik wacht nog even met het kopen van die pack. Als het online nu niet meer te doen is omdat veel mensen die maps spelen zal ik wel moeten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:52
Ik heb hem inmiddels binnen. Ik ga eens kijken of er al meer mensen zijn online waar ik de nieuwe maps mee kan testen. Later meer.....

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 13:26
3busymen is toch dit persoon?
http://search.ebay.nl/_W0QQsassZ3busymen

Ik heb er een dual shock bestelt, na 2 dagen nog geen mailtje of wat, toen gister gemailt hoe het zat, nog niks terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
@politrix: Thanx.
Dacht dat er mensen gebrand waren om de scoop te hebben, maar had nog niks langs zien komen!

Moet zeggen dat ik €9.99 genoeg geld vind voor 4 maps, maar heb ooit voor iets van €6-7 lemmings gekocht maar misschien 2 keer gespeeld. Verwacht dat ik deze week CoD4 iets vaker zal spelen! Dan als je het terugrekend naar kosten per keer...!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:27

kingfriko

100 % BULLY

[b]FeaR1986 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:24:[/b

[...]

Ik vind €9,99 best wel een bak geld voor 4 maps...
Ik vind het al heel erg dat je moet betalen voor extra mappen van een spel wat je hebt aangeschaft , alsof de spellen nog niet duur genoeg zijn :(

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze kunnen natuurlijk ook gewoon geen extra content uitbrengen...

EA heeft wel eens dingen in de store gezet die al gewoon in het spel zaten ( bonus auto;s enzo) dat vind ik een walgelijke ontwikkeling. Maar als een developer uit financieel oogpunt besluit nieuwe content voor een spel te maken is dat alleen maar goed lijkt me

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
peakaboo schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:08:
[...]

Ik heb net ook die dual shock 3 bij hem besteld. Hoop dat ie voor dinsdag nog binnen is :P

Bedankt voor je link! 41eu kostte me het, is het wel waard.
Jij al iets gehoord van die knakker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:42:
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon geen extra content uitbrengen...
Deze extra maps hadden van mij eigenlijk ook niet gehoeven.
Ik vermaak me nog steeds prima op de bestaande maps.

En het is niet dat ik niet wil betalen voor nieuwe maps of content.
Het is alleen dat ik €2,50 per map nogal veel vind.
Voor 3 x dat bedrag voor de map-pack koop je een heel spel als Warhawk of Gran Tursimo 5: Prologue in de PS Store.

Iets van €4,99 had mij veel eerder over de streep getrokken om die map-pack te downloaden. Nu wacht ik dus nog wel even. Niet dat ik veel mensen online verwacht nu GTA 4 er aan zit te komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
kingfriko schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:41:
[...]

Ik vind het al heel erg dat je moet betalen voor extra mappen van een spel wat je hebt aangeschaft , alsof de spellen nog niet duur genoeg zijn :(
ik vind het ook belachelijk duur, dom dat ze er uberhaupt geld voor vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik vind dat je een flink bedrag voor een spel betaald en helemaal als je naar de nederlandse prijzen kijkt. Als je dan ook nog eens 10 euro moet betalen om er vier mappen bij te krijgen vind ik dat niet netjes. Ik vind het eerder een goede service als ze het gratis aanbieden. Ze zorgen toch weer dat je het spel weer vaker gaat spelen. Mensen vinden het dan een leuke extra. Ze hebben dan hele goede ervaringen met het spel en kopen dan ook weer sneller Call of Duty 5.

En als ze er dan toch geld voor willen vragen doe dan 3 tot 5 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kojima: Metal Gear Solid 4 zou veel mooier moeten zijn.

Die gast geeft elke keer weer aan dat het spel achteraf gewoon POEP is. Ik vermoed
dat hij zich indekt voor alle kritiek zodra de game uitkomt. Als ik ook zie hoe houterig
alles beweegt en de multiplay heb ik mijn bedenkingen ook over. Ik heb de graphics
gezien online via HD filmpjes, maar moet zeggen dat het er toch wel mooi uitziet,
maar waarom klaagt die man dan steeds. Het moet iets zijn met het spel. Ik denk
dat deze game tegen valt qua besturing ofzo. ik wacht eerst wel op een paar
berichten van spelers hier :) dan kijk ik wel of ik het ook ga kopen. Haze wacht ik
ook af.

Wat denken jullie??? MGS4 wordt een tegenvaller?

p.s. Wat aso dat je voor die multipacks voor COD4 moet betalen. Voor 10 euro verwacht ik toch wel
minimaal 8-12 maps en niet 4. Wat een EIKELS. Geldwolven. game kost 65 euro en dan nog
geld vragen, Nu ga ik maar weer even Mario Galaxy spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Ik heb dus de Amerikaanse versie van CoD4, betekent dat dat ik niet de mappack uit de Europese store kan kopen? En de Amerikaanse store accepteert toch alleen US creditcards?
Ik lees overal weer wat anders... Ik zie echt door de bomen het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:39
Nico111 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:26:
Ik vind dat je een flink bedrag voor een spel betaald en helemaal als je naar de nederlandse prijzen kijkt. Als je dan ook nog eens 10 euro moet betalen om er vier mappen bij te krijgen vind ik dat niet netjes. Ik vind het eerder een goede service als ze het gratis aanbieden. Ze zorgen toch weer dat je het spel weer vaker gaat spelen. Mensen vinden het dan een leuke extra. Ze hebben dan hele goede ervaringen met het spel en kopen dan ook weer sneller Call of Duty 5.

En als ze er dan toch geld voor willen vragen doe dan 3 tot 5 euro.
call of duty 5 moet je niet kopen, die word door treyarch gemaakt en die kan er niet van

niet voor niets heeft infinity ward in zijn nieuwe contract vast laten leggen dat ze na call of duty 5 alleenrecht hebben om COD te maken

[ Voor 8% gewijzigd door iwaarden op 24-04-2008 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand ervaring met korting krijgen bij 3busymen of een andere ebay shop?
als je nou meer ineens koopt valt er wellicht over te onderhandelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Laatst online: 11-09 16:54
hesr schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:54:
Ik heb dus de Amerikaanse versie van CoD4, betekent dat dat ik niet de mappack uit de Europese store kan kopen? En de Amerikaanse store accepteert toch alleen US creditcards?
Maakt niet uit volgens mij, je kan gewoon de mappack uit de EU store kopen en gebruiken.

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
FeaR1986 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:24:
Hoeveel vrienden kon je nu in je vriendenlijst hebben?
Want zit volgens mij nog niet aan de max, maar als ik iemand toe wil voegen krijg ik steeds een foutmelding...

Net geteld en het zijn er 47 op dit moment :S
50 is de limiet.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
It’s Thursday…

Demos and Games

Rocketmen: Axis of Evil demo (free)
Bishi Bashi Special PS1 game (£3.49/€4.99 )
Command & Conquer PS1 game (£3.49/€4.99 )
flOw PSP compatible version (£4.99/€7.99 )
God of War: Chains of Olympus demo for PSP (free)

Add-on content

Call of Duty 4 Variety Map Pack (£6.99/€9.99)

Trailers

Resistance 2 announcement trailer (free)
Warhawk: Operation Broken Mirror trailer (free)
Two Viking trailers (free)
Three Timeshift “FPS Differently” trailers (free)

Themes and wallpapers

Metal Gear Solid 4 “Sneak Out” PS3 theme (free)
Dark Sector wallpaper (free)
Seven Motorstorm wallpapers (free)

[EDIT] sorry vergeten dit is de EU release lijst

[ Voor 3% gewijzigd door Falcon Heavy op 24-04-2008 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Pff, een hoop van die PSN-releaselijst is niet gehaald dus. Waar is Bowling, wanneer komt de uitbreiding op PJM? Waar de games blijven komen is het op PSN wel erg stil met nieuwe releases.

edit@ Frank J.: Dat was ook de EU lijst.

[ Voor 10% gewijzigd door Shiver23 op 24-04-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Dit is wel de EU release lijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
3busymen heeft problemen met zijn mailbox ofz ????? iemand hier die daar wat van weet. Ik zag bij zijn beoordelingen dat iemand zei dat zijn email box vol zat.

Leuk enz, maar tot nu toe nog niks gehoord van die gast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 13:30
Ik plemp heel brutaal mijn vraag hier maar even neer. De zoekfunctie gaf helaas niet genoeg duidelijkheid.

Dezer dagen zit ik te twijfelen over de aanschaf van een PS3 en dan vooral of ik 'm mee laat nemen uit de VS of niet.
Hier kost ie, met een bundel, rond de €400... in de VS, omgerekend, ongeveer €260.
Laat daar dan nog een paar procent sales-tax op komen, maar dan nog ben je daar goedkoper uit dan hier.

Als we er nu vanuit gaan dat dat lukt, wat voor problemen loop ik dan tegenaan als ik 'm hier opstart?
De volgende punten kon ik zelf al verzinnen:
  • stekker... moet wel aan te komen zijn lijkt mij.
  • voltage...draait ie wel op 240V?
  • blue-ray dvd's... zal waarschijnlijk geen NL blue rays draaien, wel import.
  • online play...wel of niet mogelijk?
Heb ik obvious dingen gemist? Moet nog ergens anders rekening mee houden?
Kan iemand anders nog beren op de weg verzinnen dan wel verwijderen? ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:10
* stekker... moet wel aan te komen zijn lijkt mij.
Paar euro bij de Handyman ofzo.
* voltage...draait ie wel op 240V?
Volgens mij wel. Anders bij diezelfde Handyman een voltage converter halen voor 15 euro.
* blue-ray dvd's... zal waarschijnlijk geen NL blue rays draaien, wel import.
Veel BRs zijn nog immer regiovrij. Voor degene die dat wel zijn zit je vast aan de US regio (1 geloof ik). DVDs idem, Europese R2 DVDs draaien niet.
* online play...wel of niet mogelijk?
Volgens mij wel, eventueel afhankelijk van de software maar ik dacht het niet.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

SNAFU schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:49:
Ik plemp heel brutaal mijn vraag hier maar even neer. De zoekfunctie gaf helaas niet genoeg duidelijkheid.

Dezer dagen zit ik te twijfelen over de aanschaf van een PS3 en dan vooral of ik 'm mee laat nemen uit de VS of niet.
Hier kost ie, met een bundel, rond de €400... in de VS, omgerekend, ongeveer €260.
Laat daar dan nog een paar procent sales-tax op komen, maar dan nog ben je daar goedkoper uit dan hier.

Als we er nu vanuit gaan dat dat lukt, wat voor problemen loop ik dan tegenaan als ik 'm hier opstart?
De volgende punten kon ik zelf al verzinnen:
Heb ik obvious dingen gemist? Moet nog ergens anders rekening mee houden?
Kan iemand anders nog beren op de weg verzinnen dan wel verwijderen? ;)
Stekker moet je gewoon eentje gebruiken die je bij een beeldscherm oid. gekregen hebt, de voeding is voor meerdere voltages gebouwd, werkt dus. De meeste blu rays werken, er zijn wel lijsten met welke films regio vrij zijn en welke niet. Online bij meeste games wel, echter zijn sommige hescheiden, je kunt dan dus alleen maar tegen mensen in amkerika spelen.

F5 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
burnoutpc schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:31:
3busymen heeft problemen met zijn mailbox ofz ????? iemand hier die daar wat van weet. Ik zag bij zijn beoordelingen dat iemand zei dat zijn email box vol zat.

Leuk enz, maar tot nu toe nog niks gehoord van die gast :(
he dude, yep hier ook nog geen reactie ontvangen.. gezien zijn verleden zag het er naar uit dat het een professionele shop is met heeeeel veel positieve feedbacks, dus dat vertrouwde ik wel..

het kan natuurlijk even duren voordat ze de betaling binnen hebben..

ik w8 nog even rustig af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
peakaboo schreef op donderdag 24 april 2008 @ 21:26:
[...]

he dude, yep hier ook nog geen reactie ontvangen.. gezien zijn verleden zag het er naar uit dat het een professionele shop is met heeeeel veel positieve feedbacks, dus dat vertrouwde ik wel..

het kan natuurlijk even duren voordat ze de betaling binnen hebben..

ik w8 nog even rustig af...
Wel ff k#t maarja,

Weet iemand wat het nadeel zou zijn als ik GTA4 uit amerika haal ipv hier in nederland? Het kan ongetwijfeld al gevraagd zijn (A) sorrie, maar ik zit niet zo heel vaak op dit forum.

[ Voor 32% gewijzigd door burnoutpc op 24-04-2008 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:05
Kan problemen opleveren met multiplayer op europese servers. En downloadable content kan installatieproblemen geven. Maar het kan ook allemaal goed werken. Even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Waar kan ik de PS3 pack met GTA4 pre-orderen? Lukt dat nog vóór 29 a.s. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Jorn1986 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:44:
Waar kan ik de PS3 pack met GTA4 pre-orderen? Lukt dat nog vóór 29 a.s. ?
Het pre-orderen zal je vast nog wel lukken voor de 29e
De vraag is alleen of je je pack nog binnen krijgt.

Persoonlijk vind ik je aan de late kant. Rekening houdende met dat als je nu zou bestellen je bestelling met veel geluk morgen al in behandeling wordt genomen. In het weekend wordt er meestal niet veel gedaan en dan is het nog maar kort dag...
En het zou me niet verbazen als je bestelling maandag pas in behandeling genomen zou worden aangezien webwinkels goed bezocht zijn.

Denk dat je eerder dinsdag vroeg je bed uit zou kunnen gaan en dan wat winkels af zou moeten struinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
FeaR1986 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:54:
[...]

Denk dat je eerder dinsdag vroeg je bed uit zou kunnen gaan en dan wat winkels af zou moeten struinen.
Om er achter te komen dat het meeste toch pas 's middags geleverd wordt :P

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:42

Grannd

da Granndest

Een pre-order is niet noodzakelijk in een webwinkel.

Gewoon langs de Bart Smit/Dixons/etc. gaan en vragen of je de GTA IV PS3 pack kan pre-orderen/reserveren. Zo ja, dan doe je dat en kom je dinsdag terug, zo nee dan probeer je de volgende winkel, denk dat dat wel lukt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

ChiLLeR schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:58:
[...]Om er achter te komen dat het meeste toch pas 's middags geleverd wordt :P
Vraag me af of er niet heel veel winkels zijn die toch al 's morgens geleverd krijgen al dan niet maandag.

Heb serieus staan twijfelen om mijn order bij de Music Store op te zeggen en naar de Intertoys te gaan. Dit omdat de Intertoys wel gewoon vanaf 9:00 verkoopt. Maar daar sta ik dan ergens als laatste op de lijst en is de kans dus dat ik mis grijp. Bij de Music Store sta ik op nummer 1 (had ik oktober 2007 al gereserveerd) en ben ik dus zeker van een exemplaar. En bij de Intertoys is de game ook nog eens €5,- duurder...

Had beter naar de Free Record kunnen gaan zie ik net.
Daar gaat er nog eens €7,50 van af wegens de PU VIG Kaart en heb nog een bon liggen van een euro of €12,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ga gewoon naar de mm op de dag van de release en je hebt de game.
Ik geloof niet in pre-orders (van webshops)

Zul je altijd hebben....gaat ie dinsdag pas op de post...dan heb je hem vrijdag pas...ivm de 2 feestdagen volgende week.

Er zal heus wel een winkel zijn waar ze niet uitverkocht zijn als je op de dag van de release komt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IDD, is veel leuker zonder pre orders.... :P

de jacht op de WII was tot nu toe het moeilijkst.....

en ik denk dat de GTA4/ps3 bundel, op zich niet binnen 10 sec. is uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 13:30
Even wat multi-antwoorden:
Dr. Strangelove schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:55:
Voor degene die dat wel zijn zit je vast aan de US regio (1 geloof ik). DVDs idem, Europese R2 DVDs draaien niet.
Shit, de DVD's was ik helemaal vergeten. Da's een groter probleem omdat hij ook de DVD-speler zou moeten vervangen. :|
jdm8 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:58:
Online bij meeste games wel, echter zijn sommige gescheiden, je kunt dan dus alleen maar tegen mensen in amerika spelen.
Hmmmm...da's wel jammer maar als ik nu naar mijn gamen op de PC kijk dan speel ik ook niet zo heel erg vaak online (lees: BF2...en de laatste keer was meer dan een jaar geleden) dus of ik dat erg ga missen...ik weet het niet.
Kimo schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:21:
Kan problemen opleveren met multiplayer op europese servers. En downloadable content kan installatieproblemen geven. Maar het kan ook allemaal goed werken. Even afwachten dus.
Dat van die downloadable content vind ik dan weer een groter gemis.
En afwachten waarop?

Is er al een knappe kop die uitgevonden heeft of je je PS3 softwarematig kunt verhuizen over de Atlantic?

Al met al begin ik wel een beetje te twijfelen of het zo'n goeie deal is...

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:42

Grannd

da Granndest

Afwachten tot bekend is of er regiogebonden servers zijn voor bijvoorbeeld GTA of andere games, daarna is het een beetje googelen of en hoe het zit.
Downloadable content kan je altijd gewoon uit de US Store plukken als die van de EU niet zouden werken, wel dus ff van te voren zoeken hoe dat andere mensen vergaat voordat je zelf geld uitgeeft aan downloadable content, demo's zijn zoiezo regiovrij en je kan gewoon een account voor de US en voor de EU (en zelfs de JP) Store aanmaken :)
Is er al een knappe kop die uitgevonden heeft of je je PS3 softwarematig kunt verhuizen over de Atlantic?
Wat bedoel je precies? Of je de regio van een PS3 kan softmodden naar een andere?
Nee, dat gaat niet. Dat gaat tot nu toe zelfs hardwarematig nog niet, PS3 zit nog potdicht. Of beter gezegd, de XMB zit potdicht want je kan wel als je wil Linux erbij gooien op je PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
SNAFU schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:49:
Ik heb mijn PS3 ook meegenomen uit de US dus antwoord geven is makkelijk :)

- Gewoon bij de pc winkel standaard voedingskabel opgepikt a 4 euro.
- Geen probleem zit een switchende voeding in
- NL blu-ray kan ie draaien maar dan moeten ze wel regio vrij zijn. Anders ben je aangewezen op amazon.com en dat is is geen straf met de huidige dollar stand :)
- DVDs regio 2 speelt hij niet af dus je kan alleen maar hopen dat Sony ooit besluit om de dvd speler regio vrij te maken
- Online play geen probleem. Spellen zijn trouwens altijd regio vrij. Enige wat ik heb gemerkt dat er US is aan online gedeelte is de Sony announce (ik krijg US announces) maar goed dat boeit niet.

Waar moet je nog meer aan denken:

- Garantie zal via de US verlopen maar goed dat risico neem je dan
- Ik heb mijn PS3 gewoon in de handbagage meegenomen dat was geen probleem wordt gewoon gezien als een laptop :)
- Risico dat je bij de grens eruit wordt gepikt en alsnog 19% btw + boete moet betalen (weet niet hoe hoe hoog die boete zal zijn)

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
Grannd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 23:34:
Afwachten tot bekend is of er regiogebonden servers zijn voor bijvoorbeeld GTA of andere games, daarna is het een beetje googelen of en hoe het zit.
Downloadable content kan je altijd gewoon uit de US Store plukken als die van de EU niet zouden werken, wel dus ff van te voren zoeken hoe dat andere mensen vergaat voordat je zelf geld uitgeeft aan downloadable content, demo's zijn zoiezo regiovrij en je kan gewoon een account voor de US en voor de EU (en zelfs de JP) Store aanmaken :)
Gelijk maar even een US account gemaakt, wist niet eens dat dat mogelijk was joh 8)7. En gewoon weer wat demos downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
Duurt installeren van spellen altijd zo lang trouwens? Eerst dat van bezig met installeren, dan als dat laad balkje dan duurt het soms ook nog minuten, maar soms duurt het wel 5 minuten voor die eens het laad balkje laat zien.

/mischien mogelijk omdat ik ook zit te downloaden via de ps3?

[ Voor 20% gewijzigd door burnoutpc op 25-04-2008 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maat van me (best game nurtje, dus praat geen poep) heeft de iCON release van GTA4 op de 360 gespeeld en zijn oordeel:
-textures zeer low res, beetje GTA3 opgepoetst, zeker niet next gen (goed, ik verwachtte al niet veel na de filmpjes die we hebben gezien en wat we gewend zijn van Rockstar met deze franchise..)
-auto's rijden zeer kut (goed, ook hier: GTA franchise is nooit een dikke race game geweest..)
-framerate is laag! (daar struikel ik dan wel weer over, want hij zei dat dit echt heel goed te merken was..)

Er van uit gaan dat de PS3 versie beter is dan de 360 is ook niet echt vanzelfsprekend als je kijkt naar de recente geschiedenis van multiplatform games..
Al met al is mijn enthousiasme toch weer wat gedaald eigenlijk, wat misschien wel goed is, want dan kan het weer meevallen natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 05:43:
...
-textures zeer low res, beetje GTA3 opgepoetst, zeker niet next gen (goed, ik verwachtte al niet veel na de filmpjes die we hebben gezien en wat we gewend zijn van Rockstar met deze franchise..)
...
Wat is de definitie van next gen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:55

S2S

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 06:08:
[...]

Wat is de definitie van next gen?
Simpel, dat het er uit ziet als Uncharted, Gears of War, Crysis etc...

Sommige mensen hebben blijkbaar moeite om sandbox games in de juiste context te plaatsen ;)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Iemand enig idee vanaf hoe laat de MSG online beta beschikbaar is? Zit hier al helemaal klaar met m'n inloggegevens. Net even MSG opgestart en een nieuwe update binnengehaald (1.02), maar ik kan nog steeds niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:55

S2S

PcManiaxx schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 07:21:
Iemand enig idee vanaf hoe laat de MSG online beta beschikbaar is? Zit hier al helemaal klaar met m'n inloggegevens. Net even MSG opgestart en een nieuwe update binnengehaald (1.02), maar ik kan nog steeds niet inloggen.
Vannacht dacht ik.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 05:43:
Maat van me (best game nurtje, dus praat geen poep) heeft de iCON release van GTA4 op de 360 gespeeld en zijn oordeel:
-auto's rijden zeer kut (goed, ook hier: GTA franchise is nooit een dikke race game geweest..)
-framerate is laag! (daar struikel ik dan wel weer over, want hij zei dat dit echt heel goed te merken was..)

Er van uit gaan dat de PS3 versie beter is dan de 360 is ook niet echt vanzelfsprekend als je kijkt naar de recente geschiedenis van multiplatform games..
Al met al is mijn enthousiasme toch weer wat gedaald eigenlijk, wat misschien wel goed is, want dan kan het weer meevallen natuurlijk..
Game ziet er goed uit hoor. Enkel als je in vol zonlicht rijdt is er een HDR effect, ofzo, wat de game niet echt mooier maakt, overal zwarte spikkels krijg je dan...Maar overall is het echt wel een 'step up' van de vorige GTAs.
En no way dat een PS2 dit kan runnen, dus toch wel next-gen zou ik zeggen :P

Mensen zijn gewoon verwend met uncharted en gt5p, sandbox is heel wat anders.

En de auto's rijden prima, je moet gewoon je rem gebruiken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJNelis
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-12-2022
08.00 CET voor zover ik weet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Zaterdag morgen 09:00.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:48

flexje

got-father

Ik heb sinds kort ook een glimmende ps3 in mijn kamer staan.
Alleen, heb ik een klein probleempje met de ingebouwde netwerkkaart...
Als ik een kabeltje inplug brand er niet altijd een lampje en als ik daarna, na
4 5 keer een kabeltje ingeplugt te hebben en een netwerkverbinding heb en
de ps3 uitzet en weer aan, valt de verbinding weg en moet ik weer gaan klooien met de kabel.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Heb je toevallig ook een bron? Overal zeggen ze namelijk weer wat anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
flexje schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:12:
Ik heb sinds kort ook een glimmende ps3 in mijn kamer staan.
Alleen, heb ik een klein probleempje met de ingebouwde netwerkkaart...
Als ik een kabeltje inplug brand er niet altijd een lampje en als ik daarna, na
4 5 keer een kabeltje ingeplugt te hebben en een netwerkverbinding heb en
de ps3 uitzet en weer aan, valt de verbinding weg en moet ik weer gaan klooien met de kabel.
hmmm kan ook aan de andere kant van de kabel liggen. Heb je de kabel zelf geknepen? Probeer eens een echte CAT5 kabel te gebruiken anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:48

flexje

got-father

Frank J. schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:15:
[...]

hmmm kan ook aan de andere kant van de kabel liggen. Heb je de kabel zelf geknepen? Probeer eens een echte CAT5 kabel te gebruiken anders :)
Zelf geknepen, maar de kabel doet het al 3 jaar perfect op mijn pc...

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJNelis
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-12-2022
PcManiaxx schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:13:
[...]

Heb je toevallig ook een bron? Overal zeggen ze namelijk weer wat anders :P
http://www.konami.jp/mgo/en/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
hesr schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:54:
Volgens Infinity Ward moet je absoluut de map pack uit de PSN-winkel halen waar je gamedisc vandaan komt. Amerikaanse COD4 -> Amerikaanse PSN-winkel. Doe je dat niet, dan werkt de update niet en verknal je tegelijkertijd COD4.

Probleempje is wel dat IW er een zooitje van gemaakt heeft, want dankzij de regiovrije PS3-gamediscs hebben ontelbare mensen geimporteerde discs en kunnen ze niet eens die updates met een CC betalen in buitenlandse PSN-winkels. Er zijn ook landen zonder officiele PSN-winkel, wat dan? Verder zijn er ook fouten gemaakt. Er wordt door Zwitserse COD4-spelers geklaagd dat de officiele COD4-mappack uit de Zwitserse online winkel op een in Zwitserland gekochte COD4-game gewoon niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Is die update 1.02 weer net zo groot als die eerdere? Want die duurde nogal een tijdje voordat ik die binnen had...Moet ik er even rekening mee houden nl..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

S2S schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 07:04:
[...]Simpel, dat het er uit ziet als Uncharted, Gears of War, Crysis etc...

Sommige mensen hebben blijkbaar moeite om sandbox games in de juiste context te plaatsen ;)
Denk dat het ook nog wel even gaat duren voordat sandbox games er echt uit gaan zien als games als Uncharted of Gears of War. Maar wat wil je ook als je een spel hebt waarin je zonder laadtijden gebouwen in en uit kan lopen.

Maar de gameplay schijnt heel erg uitgebreid te zijn en dat telt naar mijn inziens meer in een GTA-game als de mooie graphics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder verder een flame war tussen de consoles te willen starten vraag ik me af in hoeverre de beschikbare ruimte op een DVD nog van invloed is geweest op texture kwaliteit e.d. in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
Coromoto schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:03:
Hello peeps,

Ik heb sinds afgelopen vrijdag een 40GB PS3. Nu heb ik al meerdere malen gehad dat ie helemaal vastliep (beeld was er nog wel, ook WiFi lampje knipperde nog) bij het installeren, en later meerdere keren bij het spelen van GT5 Prologue.

Ik denk dat ie te warm wordt waar ie staat, maar ook na meer ruimte geven kwam het 1 keer voor dat ie vastliep, en 1 keer viel alleen het geluid uit.

Ligt het aan het spel, of wordt het echt te heet? Zijn er al meer soortgelijke ervaringen mee geweest? Kan het zijn dat 'ie gewoon defect is?

Ik ga vanavond testen met een ander spel, kijken of het aan GT5 ligt of aan de PS3
hesr schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:19:

Je kunt denk ik het beste even de genoemde fantest uitvoeren en nog even testen met een tijdje gamen. Dat je PS3 vaak vastloopt is namelijk absoluut niet normaal. Ik heb mijn PS3 al een half jaar en hij is volgens mij 1 keer vastgelopen.
Als je het probleem blijft houden kun je eventueel Sony bellen, anders lekker terug naar de winkel brengen, dan hoor je meteen een nieuwe te krijgen.
Bedankt voor de adviezen! _/-\o_
Ik zal even een update geven. Ik heb 's avonds met de deur open en de PS3 in de tochtstroom getest met Assassins Creed, en die liep ook vast. De fans draaiden prima, er kwam geen warme lucht uit tijdens die test. GT5P liep ook telkens vast.

Toen heb ik hitte als bron van de vastlopers afgeschreven, en een backup gemaakt naar stick van mijn configuratie en data. Ik was van plan om de PS3 te recoveren (formateren en OS herinstallatie) en dan weer in te pakken en te retourneren.

Na het recoveren dacht ik echter "laat mij nou voor de gein eens kijken of het systeem weer vastloopt na deze refresh". AC ingeladen, geen update uitgevoerd (want geen online configuratie gedaan) en 2 uur lang geen vastloper. Daarna heb ik GT5P ingeladen, geen update gedaan, de hele dag demo races laten draaien, geen vastloper gezien. PS3 stond niet meer op de tocht en werd wel warm, maar kon het blijkbaar prima aan.

In de avond mijn backup teruggezet, updates geïnstalleerd van zowel AC en GT5P, en het systeem 3 uurlang gebruikt zonder een enkele vastloper.

Wie heeft een idee over hoe dit kan? Een gloednieuwe PS3, netjes volgens handleiding geïnstalleerd, eerst van alle systeemupdates voorzien, GT5P installeren + update, vastlopers. AC installeren + update, nog steeds vastlopers. Recoveren / formateren / verse installatie en vastlopers weg.

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien zat er ergens wat vreemds op je HD ofzo. Maar fijn dat het nu in ieder geval opgelost is.

Daarnaast is AC misschien niet het beste spel om je PS3 op vastlopers te testen. Want van alle vastlopers die ik heb gehad met mijn ps3 (zijn er niet veel geweest) was bijna alles tijdens AC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:35:
Zonder verder een flame war tussen de consoles te willen starten vraag ik me af in hoeverre de beschikbare ruimte op een DVD nog van invloed is geweest op texture kwaliteit e.d. in de game.
Daar moest ik ook meteen aan denken...
Aan de andere kant, ze hadden altijd voor meerdere DVD's kunnen gaan als het nodig moest zijn (tenzij MS met hun 50 miljoen afgedwongen heeft dat het spel op 1 DVD moest passen...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meerdere DVD's in een sandbox game lijkt me niet echt een serieuze optie. Moet je halverwege een missie ofzo opeens van disc verwisselen, lijkt me niet wenselijk(understatement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:02:
Meerdere DVD's in een sandbox game lijkt me niet echt een serieuze optie. Moet je halverwege een missie ofzo opeens van disc verwisselen, lijkt me niet wenselijk(understatement).
Vooral leuk met de online optie. :)
En dan cross-platform-multiplayer (xbox360 vs ps3) _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:35:
Bij GTA 4 zou het nog niet veel uitgemaakt hebben, want beide versies schijnen bijna identiek te zijn.
Maar denk dat Sony op den duur wel voordeel heeft met de 50GB op een Blu-Ray ten opzichte van Microsoft Dual Layer DVD met een 8,7GB.

In het begin leek een 650MB op een CD-Rom ook meer dan genoeg voor de Playstation 1. Maar er waren in een later stadium toch zeker wel wat spellen die op 4 CD-Roms verschenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Dat is ook de reden waarom ik een toekomstige aanschaf van de PS3 overweeg i.p.v. een xbox. (Dat, en het geluidsniveau, de kosten voor het online spelen, geen derde partij randapparatuur mogelijk, krassen door de drives, waarna spellen niet vergoed worden). Daarom heb ik ook iets meer over voor een PS3. Ook omdat je er blue-ray films voor kunt kopen.
Maar ik denk dat weinig mensen het hiermee oneens zullen zijn in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:18:
[...]
Bij GTA 4 zou het nog niet veel uitgemaakt hebben, want beide versies schijnen bijna identiek te zijn.
Maar denk dat Sony op den duur wel voordeel heeft met de 50GB op een Blu-Ray ten opzichte van Microsoft Dual Layer DVD met een 8,7GB.
Dat bedoel ik juist, aangezien de game voor beide consoles gemaakt is, moest bij de ontwikkeling van de game rekening gehouden worden met de beperkingen van beide consoles. Wanneer het alleen een spel was geweest voor de PS3 hadden ze dus gewoon meer ruimte kunnen gebruiken. Maar ik weet niet in hoeverre dat een beperkende factor is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
vet vaag MGS4 geeft incorrect postal code aan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
ymmv schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:47:
[...]

Volgens Infinity Ward moet je absoluut de map pack uit de PSN-winkel halen waar je gamedisc vandaan komt. Amerikaanse COD4 -> Amerikaanse PSN-winkel. Doe je dat niet, dan werkt de update niet en verknal je tegelijkertijd COD4.

Probleempje is wel dat IW er een zooitje van gemaakt heeft, want dankzij de regiovrije PS3-gamediscs hebben ontelbare mensen geimporteerde discs en kunnen ze niet eens die updates met een CC betalen in buitenlandse PSN-winkels. Er zijn ook landen zonder officiele PSN-winkel, wat dan? Verder zijn er ook fouten gemaakt. Er wordt door Zwitserse COD4-spelers geklaagd dat de officiele COD4-mappack uit de Zwitserse online winkel op een in Zwitserland gekochte COD4-game gewoon niet werkt.
Oh dat wist ik dus niet... Heb ook een geimporteerde COD4 en had gewoon uit de NL store die mappack gekocht. Bedankt voor deze info dan. Ik vraag me inderdaad af of ik mijn creditcard in de US store kan gebruiken...

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChiLLeR schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:12:
[...]
Ik vraag me inderdaad af of ik mijn creditcard in de US store kan gebruiken...
Bij mij lukt dat in ieder geval niet. Jij kan wel een ander billing adres opgeven dan het adres waar je je PSN account op hebt staan. Alleen kan je hierbij het land niet aanpasse, daardoor worden mijn adresgegevens niet geaccepteerd

EDIT: ik heb overigens een Postbank CC (mastercard)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2008 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier nog meer die Echochrome demo uit de US-store hebben gevist? Stond ook al op JP-store.

Het zijn 3 levels/puzzels waar je jouw poppetje naar bepaalde 'echo's' (schaduwen) in de constructie moet loodsen.

Het is ongelovelijk simplistisch gehouden in Jan des Bouvrie's favoriete kleur; witter dan wit.

De muziek is saai en werkt op je zenuwen terwijl het een hele rustgevende game is, ik ben echt benieuwd naar de volledige versie die uitkomt deze herfst

Zou dit niet een goede toekomst wezen voor PSN; keigoede cheap-ass fungames.
Als ze niet meer dan 5€ kosten dan zou ik wel vaker een kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij staat de volledige versie van echochrome inmiddels al in de japanse store, en dit is een spel dat je ook best in het japans zou kunnen spelen, ik vond de demo in ieder geval best vermakelijk. Iemand hier ervaring met het importeren van japanse PSN prepaid cards? ( liefste dat je de code gemailt krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

FeaR1986 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:18:
[...]

In het begin leek een 650MB op een CD-Rom ook meer dan genoeg voor de Playstation 1. Maar er waren in een later stadium toch zeker wel wat spellen die op 4 CD-Roms verschenen...
Ach ja Final Fantasy met zijn filmpjes. Wist je dat op een beetje PS1 FF de filmpjes iets van 450Mbyte in nemen van de CD-rom! Als je een game zonder al te veel filmpjes hebt gaat het al een stuk makkelijker!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:44:
[...]

Dat bedoel ik juist, aangezien de game voor beide consoles gemaakt is, moest bij de ontwikkeling van de game rekening gehouden worden met de beperkingen van beide consoles. Wanneer het alleen een spel was geweest voor de PS3 hadden ze dus gewoon meer ruimte kunnen gebruiken. Maar ik weet niet in hoeverre dat een beperkende factor is geweest.
Wel het is nog vroeg veel game devellopers gebruiken blijkbaar de ruimte op de blu-ray om minder compressie toe te passen. Realiteit is dat de xbox al multi dvd games kent in guess what, het JRPG genre ;)

Oblivion dertegen hebben op een DVD weten te krijgen. We zullen zien wanneer Blu-ray de dvd als game media volledig overneemt! Op dit moment is de grootste grafische factor nog steeds wat de GPU voor truukjes heeft!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Frank J. schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:11:
Je moet alleen de cijfers gebruiken. Dus geen letters vermelden....

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Frank J. schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:11:
Alleen cijfers gebruiken en het zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Bravo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2023
Mijn PS3 (60GB) is 1,5 maand geleden kapot gegaan, hij pakte geen DVD's meer. Toen contact opgenomen met Sony en RMA gestuurd. Sindsdien heb ik nog steeds niets terug, bij Sony weten ze niets. Ze krijgen een beperkt aantal PS3's per week binnen en die medewerker kon niets zeggen of beloven. Ik vind het schandalig dat dit zo lang moet duren, ik heb ook gevraagd of ik dan geen 40GB model kon krijgen maar dat mocht niet, het moest een gelijkwaardig product zijn. Iemand ook ervaring met een RMA gestuurde 60GB? Ik neem aan dat wij moeten wachten op een nieuw 80GB model omdat die 60GB uit de productie is genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:42:
Volgens mij staat de volledige versie van echochrome inmiddels al in de japanse store, en dit is een spel dat je ook best in het japans zou kunnen spelen, ik vond de demo in ieder geval best vermakelijk. Iemand hier ervaring met het importeren van japanse PSN prepaid cards? ( liefste dat je de code gemailt krijgt)
Ik zie net ook dat Japan de volledige al heeft, en er kan lekker creatief gedaan worden!
Die user-created ontwerpen zijn stukken mooier en moeilijker denk ik.

Ik heb mijn familie in de USA gemaild of ze een PSN-code voor me kunne doormailen, echter bij hen in de buurt waren nog geen PSN-cards volgens mijn neefje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Kevin1Bravo schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:02:
Mijn PS3 (60GB) is 1,5 maand geleden kapot gegaan, hij pakte geen DVD's meer. Toen contact opgenomen met Sony en RMA gestuurd. Sindsdien heb ik nog steeds niets terug, bij Sony weten ze niets. Ze krijgen een beperkt aantal PS3's per week binnen en die medewerker kon niets zeggen of beloven. Ik vind het schandalig dat dit zo lang moet duren, ik heb ook gevraagd of ik dan geen 40GB model kon krijgen maar dat mocht niet, het moest een gelijkwaardig product zijn. Iemand ook ervaring met een RMA gestuurde 60GB? Ik neem aan dat wij moeten wachten op een nieuw 80GB model omdat die 60GB uit de productie is genomen.
Het is bekend dat de RMA bij de 60GB vanwege de backwarts compatability langer duurt. Dit omdat deze special gemaakt moeten worden mits ze niet eenvoudig gerepareerd kunnen worden.

Dat ze je geen minderwaardig product willen geven (de 40GB) is klote maar kan ik vanuit hun kant best wel begrijpen.
Btw bel nog eens en vraag nog eens of je niet een 40GB kunt krijgen met een game erbij ofzow, als hij dat niet wil doen moet je gewoon vragen of hij het even kan navragen aan zijn baas of dat hij je doorverbind met zijn baas. MAar voor de GTA release zul je hem waarschijnlijk niet meer hebben.

Btw op de Fp staat een ebricht dat de nieuwe PS3s een nieuwe kleiner (en lichtere) koeler hebben welke slechts nog maar 350 gram is.
Tevens gebruikt de koeler van de PS3 nu geen heatpipes meer omdat de chips minder warm worden.

bron:
nieuws: Derde generatie heatsink voor PS3 weegt de helft van origineel

het is saai nieuws maar dit betekend wel dat de PS3 Slim dichterbij komt, misschien al in 2009?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
[b]Deadsy schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:46:

Btw op de Fp staat een ebricht dat de nieuwe PS3s een nieuwe kleiner (en lichtere) koeler hebben welke slechts nog maar 350 gram is.
Tevens gebruikt de koeler van de PS3 nu geen heatpipes meer omdat de chips minder warm worden.

bron:
nieuws: Derde generatie heatsink voor PS3 weegt de helft van origineel

het is saai nieuws maar dit betekend wel dat de PS3 Slim dichterbij komt, misschien al in 2009?
Als ik nu een PS3 in de winkel koop is dat dan nog een eerste generatie die 200 Watt verbruikt of een die 140 Watt verbruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Frank76NL schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:50:
[...]

Als ik nu een PS3 in de winkel koop is dat dan nog een eerste generatie die 200 Watt verbruikt of een die 140 Watt verbruikt?
140. De 40GB heeft een 65nm CELL en is daarom stiller/koeler/zuiniger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Frank76NL schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:50:
[...]

Dat zal een 2e generatie zijn die 140 watt gebruikt.
De eerste gen is uit 2007 met een koeler van 700 gram en een verbruik van 200 watt.
De 2e gen is van ergens 2008 en heeft een ander design moederbord en een koeler van 500 gram en verbruikt slechts 140 watt (deze gebruikt onderdelen die minder verbruiken waaronder 65nm cell).
De 3e gen met een volledig nieuwe koeler za pas over een maand ofzo hier in de winkels liggen maar deze zal evenveel gebruiken als de 2e gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Kevin1Bravo schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:02:
Same here, 4 weken. Ze zeggen idd dat er per week nieuwe 60'ers binnenkomen. Beetje raar dat ze dit niet hebben zien aankomen toen ze stopte met de 60GB. SCEA doet het stuk beter! Die sturen soms een 80GB terug ook al had je een 60GB. Zowiezo naar dat ze hier voor de single 40GB gegaan zijn ipv. 2 sku's zoals in de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blastajp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05-2024
Ik heb weer iets vervelends. Probeer continu de nieuwe update van COD4 binnen te halen op mijn PS3 40gb. Continu loopt dat ding vast bij verschillende percentages. Hij haalt gewoon die update niet helemaal binnen. Iemand hier weleens eerder gehad?

Ben met WIFI verbonden en heb gewoon goede internetverbinding. Kan gewoon demo's en zo downloaden. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Iemand al gelukt om Command and conquer te kopen via de Playstation store? Of zou het toch echt alleen maar in Engeland te downloaden zijn? Hmm anders maar eens kijken of ik een PSX versie ervan kan kopen via MP....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
blastajp schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 13:19:
Ik heb weer iets vervelends. Probeer continu de nieuwe update van COD4 binnen te halen op mijn PS3 40gb. Continu loopt dat ding vast bij verschillende percentages. Hij haalt gewoon die update niet helemaal binnen. Iemand hier weleens eerder gehad?

Ben met WIFI verbonden en heb gewoon goede internetverbinding. Kan gewoon demo's en zo downloaden. Ben benieuwd.

Grt, JP.
Ik zou zeggen, probeer eens een kabel. Je bent niet met een andere pc wireless aan het downloaden ofzo?

Iemand MGSO al gespeeld?

[ Voor 92% gewijzigd door Kenny_026 op 25-04-2008 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024

Grt, JP.
Nou ik heb dat tegenwoordig bij demo's ook, nou lopen die verder vanaf hetzelfde punt, maar dit is eigelijk pas dat ik firmware 2.30 heb. Daarvoor had ik nooit problemen alleen met de eerste GT5P update maar dat had bijna iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023

Grt, JP.
Ik heb exact hetzelfde probleem met Paradise City.
Heb ook al de folder waar hij zijn download neerzet leeg gemikt.

Ik zit ook op WiFi, maar demo's en filmpjes binnen halen gaat binnen no time (XMSNet), en het bekijken van DivXjes vannaf mijn PC gaat ook prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:44
Houd het nuttig...

[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 25-04-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blastajp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05-2024
DaRKaNGLe694 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:06:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem met Paradise City.
Heb ook al de folder waar hij zijn download neerzet leeg gemikt.

Ik zit ook op WiFi, maar demo's en filmpjes binnen halen gaat binnen no time (XMSNet), en het bekijken van DivXjes vannaf mijn PC gaat ook prima...
Kabel ook al geprobeerd. Ik heb het ook pas sinds de laatste tijd...Echt vervelend, dacht eerst dat mijn HD gewoon vol zat, maar dit was niet. Kwam ook in 1 keer. Nu zit ik alleen maar naar de mooie glanzelde PS3 te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De MGO Beta is nu te spelen! :)

[ Voor 42% gewijzigd door SToRM666 op 25-04-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
ChiLLeR schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:12:
[...]
Oh dat wist ik dus niet... Heb ook een geimporteerde COD4 en had gewoon uit de NL store die mappack gekocht. Bedankt voor deze info dan. Ik vraag me inderdaad af of ik mijn creditcard in de US store kan gebruiken...
En werkt het? Ik wil ook de mappack maar heb dus de US versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:51:
[...]

140. De 40GB heeft een 65nm CELL en is daarom stiller/koeler/zuiniger.
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn 60 gb dan 125 watt verbruikt?
Ongeacht wat ik doe overigens, ook met menu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
tex5 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:56:
[...]

Same here, 4 weken. Ze zeggen idd dat er per week nieuwe 60'ers binnenkomen. Beetje raar dat ze dit niet hebben zien aankomen toen ze stopte met de 60GB. SCEA doet het stuk beter! Die sturen soms een 80GB terug ook al had je een 60GB. Zowiezo naar dat ze hier voor de single 40GB gegaan zijn ipv. 2 sku's zoals in de US.
Crap is dat, want die van mij is 4 weken terug ook naar de reperatie gegaan... gelukkig had ik al het vermoeden dat dit weleens akelig lang kon gaan duren en heb dus maar een 40 GB model erbij gehaald. Enige waar ik nog mee twijfel is welk systeem ik na de periode ga verpatsen.. Hoop dat dit geintje me niet meer dan 50 euro verlies opleverd door de 2e handse verkoop...
Hebben jullie al iets gekregen voor het lange wachten? een vergoeding als in: Gratis game, movie of controller ter compensatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Check mijn impressie hier: Shiver23 in "[PS3] Metal Gear Solid 4"

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.