Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 91.075 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:50:
[...]

sja lekker geregeld daar bij die concorrent met een console waar je 90% zeker van bent dat hij kapot gaat.

[/small].
Wat ben jij nou voor een mannetje joh. Je komt met dingen die zo goed als niet meer aan de orde zijn. Altijd komen met RROD :| . Misschien leest m'n 40GB dalijk ook ineens geen dics meer??

Maar ja, zo'n reactie als die van jou kon natuurlijk niet uitblijven. Wat dat betreft vind ik de reactie van EfBe een stuk volwassener en realistischer.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2008 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:50
Ik zeg precies hetzelfde als wat jij doet. Namelijk iets wat elke keer aangehaald wordt over en weer. Misschien had ik er een smilie bij moeten zetten om het wat beter te accentueren.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
swampy schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:42:Wel als je pc 5 dingen tegelijkertijd aan het doen zijn op je HD gaat het ook langzaam! Op de achtergrond downloaden laat je toe om wat te gamen terwijl je wacht. En met 1,5Gbyte demo's..dat is toch zeker handig
Het is zonder meer handig dat je de demo's op de achtergrond kan dl-en. Natuurlijk heeft het installeren (encrypten of hoe je het beestje ook wil noemen) voordelen voor de gebruiker. Snellere laadtijden is een van de belangrijkste daarvan. Het is alleen jammer dat je gedurende de encryptie bv geen spel of iets dergelijks kan spelen. Je kan dan alleen kijken naar de progressiebalk.
Zo vaak is daar geen update van hoor, een keer installeren en klaar
Is waar, vind het alleen omslachtig dat je het dan twee keer moet installeren.
Mmm weet je installaties hebben voordelen maar soms vraag je je af of sommige develloppers niet iets te makkelijk ermee zijn. Maar bij GT5P heeft het zeker voordelen! Er zijn zeker algemene dingen die snel laden als voordelen hebben.
Eens. Nadeel is dat je al snel genoodzaakt bent een grotere hd te kopen, als je regelmatig demo's dl en regelmatig verschillende spellen speelt. Op zich zou het handig zijn als de consument te keuze werd gelaten, tussen installeren en niet installeren.
En toch is het een console en zeker in games zoals Oblivion (RPG's ) en GTA IV (oh yeah) zul je snelheidwinst zien door de installaties!
GTA IV, goed punt.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon jammer dat een aantal mensen iets, wat voor mij persoonlijk als een nadeeltje geldt, gelijk beschouwen als een flame.

Ik vindt de PS3 geweldig, fantastisch enz enz, maar een puntje van kritiek dat mag natuurlijk niet gegeven worden in dit topic.

Laat ook maar.

Edit: vandaag eindelijk m'n DS3 op kunnen halen bij het Postkantoor :) . Wat een zegen! Ligt een stuk beter in de hand dan m'n Sixaxis.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2008 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
EfBe schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:32:Koop je een XBox, iedereen blij.
Iedereen blij? Ik denk het niet. Misschien jij, omdat er dan 1 persoon minder is die deze zaken zal aankaarten. Wellicht ga je voorbij aan de titel van deze topic. Er staat toch overduidelijk 'ervaringen' in de titel. Over mijn beweegredenen om een ps3 te kopen, heb ik het in de afgelopen postings niet gehad.
ja duh, die harddiskkop kan maar 1 kant op tegelijk. 'Installeren' is overigens niet het juiste woord, het OS encrypt de data.
Duh? In m'n pc zit ook een harddiskkop die maar 1 kant tegelijk op kan. Meestal als ik iets installeer (of encrypt), kan ik nog prima surfen en ben ik niet genoodzaakt om naar een 'encryptie progressiebalk' te turen.
Yeah, life's tough... Het had wellicht mooier geweest als ze de update in de final hadden gemerged, maar dat kan niet altijd zomaar.
Tja jammer. Ik gaf aan dat ik het irritant vind/vond. Dat zegt nog niets over het feit of ik wel of geen begrip heb voor de situatie zoals die nu is.
Tja, het is een game die via online updates wordt aangepast. Je zult dit blijven houden.
Bij GT5 doelde ik voornamelijk op de grote update die je na installatie kon binnenhalen. Kleine updates juig ik toe. Voorbeeld: F1 auto had eerst een lege display in het stuurtje. Dat is nu aangepast.
Het IS GEEN DEMO. Het is een beta.
Nogmaals, 't is irritant dat je nu niet kan spelen en of het een demo of een beta is, zal de meeste mensen aan hun spreekwoordelijke derriere oxideren. Anderen realiseren zich wel degelijk dat het een beta is, en dat je wellicht problemen kan ondervinden.
Tja, nogmaals: koop lekker een xbox en ga lekker die games spelen. Je bent echt niet verplicht een ps3 te kopen. Installeren van dingen die je download of een game die je koopt... het is naar, maar het ligt wel aan de spelmaker. Uncharted installeert niets, en heeft GEEN loadtimes. DMC4 installeert een half uur lang allerlei handel, en heeft WEL loadtimes. Tja, ligt het dan aan de ps3 of aan de broddelaars die zich developer denken te moeten noemen?
Bedankt voor je ongevraagde advies, maar helaas zal ik je advies naast mij neer leggen. Wederom deel ik mijn ervaringen. Dat dit wellicht op een andere console beter is geregeld, doet daar niet aan af. Wellicht heb ik nog meer kritiek op de xbox, dan op de ps3.

Ik was verbaasd dat je bij Uncharted inderdaad niets hoefde te installeren en laadtijden heb ik nauwelijks gemerkt.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik nog ergens de 60 of 80 vandaan halen of wordt dit ultiem moeilijk?

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2008 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Inmiddels heeft Konami zijn website upgedate met een datum en tijdstip. Op 25 april om 24:00 PDT is nu de planning dat hij online gaat. Dit betekent voor ons aanstaande zaterdag om 9:00.
Nog even wachten dus. Inmiddels is bij mij de download klaar en ben ik dr klaar voor. Jammer dat het allemaal wat langer duurt, maar als we uiteindelijk twee weekjes mogen proberen maakt het uiteindelijk niet heel veel uit. Behalve dat het extreem onduidelijk is in het spel wat er allemaal aan de hand is. En misschien nog wel belangrijker, dat GTA4 dan ook uit is.
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:17:
De 60GB alleen tweedehands. De 80GB alleen via import en dan krijg je een Amerikaanse versie.

[ Voor 19% gewijzigd door Shiver23 op 21-04-2008 19:24 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je ipv die moeite (tijd=geld en frustratie) en extra kosten (om aan een 60 GB ps3 te raken) beter gewoon een slimline ps2 erbij kan kopen.

Los nog van het feit dat een 60 GB ps3 minder zuinig is en veel meer problemen oplevert in het geval van een garantie. (ze moeten jouw 60 GB ps3 dan immers herstellen of omwisselen met een andere 60 GB ps3, en daar zijn er weinig van. Kan dus weken duren ipv gewoon een standaard 40 GB van de plank te halen)

Een slimline ps2 kost je misschien 100 euro? (geen idee eigenlijk) dus ongeveer het verschil tussen beide consoles, en speelt wél alle ps2 games af zonder compabiliteitsproblemen, evenals ps1 games. ps1 games zijn trouwens ook te spelen op een ps3? (misschien enkel de re-releases uit de store, geen idee, heb er geen ervaring mee) En een ps2 en net zo groot als twee dvd doosjes op elkaar, dat kan toch ook geen drama zijn lijkt me :)

Verder zijn er voor de ps3 al redelijk wat casual games te vinden, en zullen er in de toekomst wel meer komen (little big planet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:45

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:04:
Het is gewoon jammer dat een aantal mensen iets, wat voor mij persoonlijk als een nadeeltje geldt, gelijk beschouwen als een flame.
Het is niet dat een negatief punt meteen als als flame wordt opgevat.
Het is meer hoe je bepaalde kritiek post.

Met dingen als "ik word er soms ook een beetje lijp van" vraag je natuurlijk om flame-reacties terug....

Maar dat is mijn mening...
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:39:
[...]Je kan het zo veel goedpraten als dat je wilt, bij de ' concurrent' is dat toch beter geregeld. Demo gedownload en gelijk spelen, niks ook nog eens een demo installeren. Ik wordt er soms ook een beetje lijp van.
Het lijkt alsof je gelijk kan spelen zodra de demo is gedownload.
Maar eigenlijk instaleert de demo op de XBox 360 tijdens dat downloaden-balkje.

Reden dat de PS3 de demo ongeinstalleerd op slaat is omdat je kan kiezen op welk medium je deze wilt instaleren. Bij de XBox 360 kan je alleen maar op de HD instaleren en hoeven ze je dus de keuze niet te laten.

[ Voor 26% gewijzigd door FeaR op 21-04-2008 19:43 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

wilmundo schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:16:

Duh? In m'n pc zit ook een harddiskkop die maar 1 kant tegelijk op kan. Meestal als ik iets installeer (of encrypt), kan ik nog prima surfen en ben ik niet genoodzaakt om naar een 'encryptie progressiebalk' te turen.
Wat jij denk ik vergeet is dat een pc gemaakt is om allerlei taken te verrichten. Die processor die in je pc zit, kan allerlei taken (al dan niet parallel) uitvoeren, dat klopt. En nu kun je ook met het argument aankomen dat de ps3 er wel 6 of 7 heeft (SPU's iig), maar dan vergeet je wel meteen dat wanneer je een game speelt, heel wat van die SPU's bezet dienen te worden (ze hebben ze er niet voor "bijzaken afhandelen" ingebakken natuurlijk). Ik zeg niet dat dat nu ook al voor de volle 100% gebeurt, maar de developers van de XMB, of eigenlijk het PS3 OS, zouden er wel vanuit moeten gaan. Daarom kun je ook niet alles tegelijk doen. Dat in gedachten hebbende, vind ik (en niet ik vindt zoals ik mensen in dit topic zie roepen.. :X) het al behoorlijk dat ze het downloaden van content, en het spelen van games al tegelijk kunnen regelen.

Verder even algemeen voor het topic, tuurlijk mag je je mening geven over zaken wat je bezighoudt, maar geef dan ook argumenten. "Ik vind dat games niet geinstalleerd dienen te worden" is een non argument, zeker wanneer je enige beweegreden om dit te zeggen de volgende is: "omdat <de concurrent> dit niet heeft".

Het systeem is zoals het is, misschien dat daar nog wat aan te veranderen valt in firmware, alhoewel ik dat sterk betwijfel. Als je op deze manier alle voor en nadelen met alle concurrenten op een rijtje gaat zetten en dat graag veranderd zou willen zien, hadden we nu allemaal een xbiistation360 naast de tv staan.

[ Voor 27% gewijzigd door scorpie op 21-04-2008 19:45 . Reden: relevanter gequote ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Nu op Nederland 2 bij Kassa 2 over de Sony PS3 60GB.

Over dat deze geen discs meer las.
Wordt gezegd dat dit heel veel bij Sony 60GB's gebeurt.
Naar mijn weten alleen bij een bepaalde batch 40GB's.
Soms wel bij de 60GB maar veel minder snel.

Ook geklaag dat je als je een PS3 op stuurt dat je dan een gereviseerde terug krijgt en geen nieuwe...
Toch wel logisch dat je geen 100% nieuw product terug krijgt als je een tweede handse op stuurt..
En volgens mij gaat dat bij Microsoft ook gewoon zo. Sterker nog: bij negen van de tien hardware fabrikanten krijg je een gereviseerd (dus werkend) exemplaar terug.

Wel wordt er gezegd dat er mensen die een 60GB versie insturen een 40GB versie terugkrijgen.
Dat heb ik echt nog nooit gehoord :S

Zo slecht ingelicht zulke programma's en ze gaan er meteen van uit dat als twee mensen iets zeggen het voor de gehele gemeenschap geldt :s

[ Voor 17% gewijzigd door FeaR op 21-04-2008 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

FeaR1986 schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:47:

Ook geklaag dat je als je een PS3 op stuurt dat je dan een gereviseerde terug krijgt en geen nieuwe...
Toch wel logisch dat je geen 100% nieuw product terug krijgt als je een tweede handse op stuurt..
En volgens mij gaat dat bij Microsoft ook gewoon zo. Sterker nog: bij negen van de tien hardware fabrikanten krijg je een gereviseerd (dus werkend) exemplaar terug.

Wel wordt er gezegd dat er mensen die een 60GB versie insturen een 40GB versie terugkrijgen.

Zo slecht ingelicht zulke programma's en ze gaan er meteen van uit dat als twee mensen iets zeggen het voor de gehele gemeenschap geldt :s
Bel ze even op met je klacht, wie weet veranderen ze het nog wel tijdens de uitzending ;) (kassa was live toch? of was dat radar?)

[ Voor 4% gewijzigd door jdm8 op 21-04-2008 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Kassa is volgens mij live, maar dan op zaterdag. Deel twee wordt later uitgezonden (of via apart kanaal op dtv). Wanneer is iets structureel en wanneer een incident? Dat blijft altijd lastig. Zolang er nog een apart defecten-topic hoeft te komen valt het allemaal nog wel mee.
Ik heb ook meer het idee dat het de verleende service is na het defect dan het defect zelf, al heb ik de aflevering niet gezien. Als ik hier in het topic ook lees dat iemand 7 weken heeft moeten wachten (waarbij een concurrent het in twee weken doet) dan kan ik me voorstellen dat mensen dergelijke programma's opzoeken.

Het Topic bij de uitzending loopt nog niet echt storm overigens. Aantal van de reacties hebben niets met het onderwerp te maken en verder staat er nu ongeveer 1 pagina aan klachten. Wel vervelend, maar ik denk niet dat mensen zich massaal zorgen zullen gaan maken. Sowieso is het vrij rustig hier in het topic met klachten. Maar de mensen met een RMA moeten hier dus wel erg lang op wachten. Dat moet beter.

[ Voor 29% gewijzigd door Shiver23 op 21-04-2008 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:32:
Een slimline ps2 kost je misschien 100 euro? (geen idee eigenlijk) dus ongeveer het verschil tussen beide consoles, en speelt wél alle ps2 games af zonder compabiliteitsproblemen, evenals ps1 games. ps1 games zijn trouwens ook te spelen op een ps3? (misschien enkel de re-releases uit de store, geen idee, heb er geen ervaring mee) En een ps2 en net zo groot als twee dvd doosjes op elkaar, dat kan toch ook geen drama zijn lijkt me :)
Dan ga je natuurlijk wel voorbij aan het feit dat je dan geen HDMI aansluiting hebt op je slimline, geen upscale mogelijkheid en waarschijnlijk ook nog met wired controllers mag spelen (of je moet extra geld voor wireless uit willen geven). Niet dat ik hem probeer over te halen een PS3 met BC mogelijkheden te kopen, maar de voor- en nadelen moeten natuurlijk wel zo compleet mogelijk worden opgesomd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

#

Ik heb ook RMA aangevraagd voor mijn 60gb; mijn bluetooth in de PS3 is toch echt niet helemaal fris.
Zelfs met een nieuwe controller blijven de connection/ sync problemen.
Er werd me verteld door de Sony medewerker dat er nu nieuwe 60gb versies geproduceerd gaan worden voor RMA/garantie kwestie's, die zouden over drie weken moeten binnenkomen.
Toen zei ik tegen hem; 'Dat is best wel kut want dan ben ik dus mijn console kwijt op de release van GTAIV!! Dan speel ik nog wel een maandje met USB-kabel in de controller!'

Kassa en Radar; het zijn van die waardeloze slecht geinformeerde bash-programma's, altijd jankende mensen met ADSL problemen waar ze dan niet eens fatsoenlijk en professioneel contact opnemen met de providers om ze maar te bashen op TV.

Edit: je kan Kassa2 hier bekijken; ga naar 20 minuten en 20 seconden, daar komt PS3

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2008 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

wilmundo schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:01:

-Je neemt GT5 Prologue mee naar vrienden. Eerst het spel installeren en vervolgens een update installeren. Spel beeindigen, opnieuw opstarten en je kan eindelijk gamen.
Uh update? Nog niets voor bij zien komen hier.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:35:
Kan iemand vertellen of deze draadloze nas, goed te gebruiken is icm mn ps3?
Dus gewoon films en muziek streamen naar mn ps 3 bedoel ik?

http://www.conceptronic.n...Prod_ID=2043&Prod=CH3WNAS
sorry dat ik hem weer omhoog gooi maar de bieding sluit over een uurtje. Kan em goedkoop kijgen. Heb ik hier nu wat aan samen met mn ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:32

Osxy

Holy crap on a cracker

swampy schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:42:

En toch is het een console en zeker in games zoals Oblivion (RPG's ) en GTA IV (oh yeah) zul je snelheidwinst zien door de installaties!
Echter kan je met GTA IV geen installatie doen, dus geen extra snelheidswinst. Dit was in de beta's wel zo maar is in 1 van de laatste builds eruit verwijderd.

Ik zou persoonlijk graag een PS3 erbij kopen, heb nu een 360 maar voor bepaalde spellen (GT5 bijvoorbeeld) wil ik toch een PS3 erbij. De prijs houd me echter wel (nog) tegen.

[ Voor 17% gewijzigd door Osxy op 21-04-2008 22:45 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
uhm..om gt5 prologue te spelen heb je toch echt een update nodig. Anders kan je geloof ik maar 1 modus spelen en niet online.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:20
osxy schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:44:
[...]
Ik zou persoonlijk graag een PS3 erbij kopen, heb nu een 360 maar voor bepaalde spellen (GT5 bijvoorbeeld) wil ik toch een PS3 erbij. De prijs houd me echter wel (nog) tegen.
Het duurt ook nog wel een jaar voordat GT5 uitkomt, dus dan is de prijs toch wel gedaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

iceme schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:55:
[...]

Het duurt ook nog wel een jaar voordat GT5 uitkomt, dus dan is de prijs toch wel gedaald :P
Is te hopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:41:
[...]

sorry dat ik hem weer omhoog gooi maar de bieding sluit over een uurtje. Kan em goedkoop kijgen. Heb ik hier nu wat aan samen met mn ps3?
Ja, maar....een NAS ondersteund over het algemeen niet alle bestanden die de PS3 kan afspelen. Volgens mij staat in hier Playstation 3 als media center - deel 2 wat informatie over NAS-servers en wat ze wel én niet ondersteunen. Deze post bijvoorbeeld: Seraphus-Y in "Playstation 3 als media center - deel 2"
Wat er precies op die NAS draait en wat het resultaat zal zijn kan ik je niet precies vertellen.

[ Voor 15% gewijzigd door Shiver23 op 21-04-2008 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 20:08

jefjef

learning by doing

heb nu toch maar een cc (via Wirecard) aangeschaft om via mijn us account Rockband add ons te kopen. Kan het dus niet omdat ik natuurlijk een nederlands adres heb terwijl mijn US account een US adres kent....iemand een work arround gevonden?

[ Voor 5% gewijzigd door jefjef op 21-04-2008 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

osxy schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:44:
[...]Echter kan je met GTA IV geen installatie doen, dus geen extra snelheidswinst. Dit was in de beta's wel zo maar is in 1 van de laatste builds eruit verwijderd.
Waar haal je die informatie vandaan?

GTA 4 zou op de PS3 toch gewoon geinstalleerd moeten worden?

Nu volg ik het nieuws rond GTA 4 niet al te erg, want het bestaat voornamelijk uit Microsoft die Sony aan het bashen is omdat er dus een installatietijd zou zijn van 5 minuten. En ook over dat de XBox 360-versie dus 2 extra episodes krijgt...

Het zal me allemaal aan mijn reet roesten, want ik sta dinsdag 29 april om 9.00 voor de deur van de Music Store hier. Dan snel gamen tot 12.30, want om 13.00 moet ik op het werk zijn tot 21.00. Gelukkig wel de woensdag vrij, dus dat wordt heel de dag gamen :D

Maar ontopic:
Waar haal jij dus vandaan dat GTA 4 niet meer geinstalleerd wordt op de PS3?
Zou het wel jammer vinden, want het zou volgens previews de pop-up ten goede doen en ook de laadtijden als je het spel voor de tweede en alle volgende keren opstart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Misschien was het juist in de oudere builds verplicht maar hebben ze dit later tot een optie ingebouwd, dat zou de perfecte oplossing zijn voor iedereen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

wilmundo schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:01:
[...]

Het is zonder meer handig dat je de demo's op de achtergrond kan dl-en. Natuurlijk heeft het installeren (encrypten of hoe je het beestje ook wil noemen) voordelen voor de gebruiker. Snellere laadtijden is een van de belangrijkste daarvan. Het is alleen jammer dat je gedurende de encryptie bv geen spel of iets dergelijks kan spelen. Je kan dan alleen kijken naar de progressiebalk.

[...]

Is waar, vind het alleen omslachtig dat je het dan twee keer moet installeren.

[...]

Eens. Nadeel is dat je al snel genoodzaakt bent een grotere hd te kopen, als je regelmatig demo's dl en regelmatig verschillende spellen speelt. Op zich zou het handig zijn als de consument te keuze werd gelaten, tussen installeren en niet installeren.

[...]

GTA IV, goed punt.
Zie het niet verkeerd als ik op een doos lees dat ik WEER 5Gbyte kwijtraak aan HD ruimte dan moet ik soms toch twee keer nadenken.

In sommige games ja maar sommige devellopers maken het wel erg hoor met gewoon lekker lui elke game 5Gbyte geven! Ja ik zie ook het nadeel! Zeker omdat een 40Gbyte snel opraakt met 5Gbyte games! Als elke game nou gebruikt wat echt nodig heeft en meer als optioneel biedt te installeren okay.

Maar als elke games plomp 5Gbyte claimt dan is er iets mis! Maar ja tijd zal het leren!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien mijn harde schijf vol begint te raken (8gb left) en ik echt nergens een goede lijst kan vinden waarin de installatie groottes vermeld staan heb ik maar besloten zelf het initiatief te nemen en wat aanpassingen gemaakt op een playstation 3 wiki pagina.

Nu zou het natuurlijk enorm fijn zijn als wat users hier even bij hun game data kunnen kijken en deze lijst mee te helpen volledig te maken. Let ook even op welke versie (patch) je hebt en maak daarvoor een nieuwe entry aan.

Wikipedia: List of PlayStation 3 games

(NB: Ik merkte overigens op dat er een verschil is tussen de grootte die vermeld staat in het XMB menu onder Game Data en de installatie grootte die achterop het hoesje vermeld staat. Zo staat bijvoorbeeld bij Everybody's Golf achterop het hoesje 4473MB en in het XMB menu staat 4773 MB. Ik heb maar besloten om op de Wiki pagina de grootte te vermelden die in de XMB staat. Weet alleen niet of dat de beste keuze was)

En tevens. Ik had alles opgeteld wat op de ps3 hd staat en ik kwam daarbij uit op zo'n 23gb (demo's+game data+game saves. staat verder geen muziek of films op). Echter is nu 29gb in gebruik . Is die 6gb volledig voor de firmware en het OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Gewoon lekker de 40gb kopen en dan zelf een harde schijf erin plaatsen van 120gb ofzo. Veel makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

FeaR1986 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 00:02:
[...]

Waar haal je die informatie vandaan?

GTA 4 zou op de PS3 toch gewoon geinstalleerd moeten worden?

---

Maar ontopic:
Waar haal jij dus vandaan dat GTA 4 niet meer geinstalleerd wordt op de PS3?
Zou het wel jammer vinden, want het zou volgens previews de pop-up ten goede doen en ook de laadtijden als je het spel voor de tweede en alle volgende keren opstart...
Ik kan de bron niet meer vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
EfBe schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:32:
[...]

Ach ja, dat doe je 'even'. Los daarvan, je snapt kennelijk niet dat oeverloos zwaar zeiken op iets wat een GRATIS BETA test moet zijn echt grenst aan over-the-top hebberigheid. Ik bedoel: je doet alsof je zeer zwaar benadeeld bent, terwijl je NIETS kwijt bent, NIETS verloren hebt/bent, je moet alleen een paar daagjes wachten totdat je mee mag doen met de gratis beta-test. Nou, poehee, wat een aderlating... :/
[...]
Ik zie graag de quote waarin ik pretendeer me benadeeld te voelen. Het maakt mij niet uit dat ik langer moet wachten, maar ik vind het gewoon triest dat een multi-million dollar bedrijf niet eens een stabiele website kan maken waarvan je weet dat die heel druk bezocht gaat worden.

Over de beta heb ik met geen woord gerept. Het downloaden van de update ging redelijk snel zei ik zelfs. Zou alleen irritant worden als men regelmatig met een dergelijke grote update komt, dit eigenlijk best omslachtig te downloaden is.

En ja met die servers; dat kun je best binnen 3 dagen geregeld hebben. Maar bij hun ligt de site nu al bijna een week op zijn gat. Zelfs een eigenaar van www.boerenkaasuitpietjesveld.com zou dat onacceptabel vinden maar voor Konami is het normaal :S.

En ze maken zich er makkelijk vanaf door te zeggen dat je later terug moet komen, ze schrijven niks over dat ze hun capaciteit gaan vergroten. Dat vindt ik een slechte zaak en ook slechte reclame.

Het is nu dus even afwachten wat de beta brengt maar op dit moment heb ik dus 0,0 vertrouwen in hun online ondersteuning.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Home (beta) is weer opnieuw uitgesteld.
22/04/2008 06:00 SONY COMPUTER ENTERTAINMENT ANNOUNCES EXPANSION OF CLOSED BETA TESTING FOR PLAYSTATION®HOME IN SUMMER 2008 Opening Of The Service Scheduled For Fall 2008

Tokyo, April 22, 2008 - Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) announced today that it will expand the Closed Beta testing for PLAYSTATION®Home in Summer 2008, inviting a further number of registrants from the PLAYSTATION®3 (PS3®) users. Following completion of the Expanded Closed Beta test, the PLAYSTATION Home Open Beta service will commence in Fall 2008.

"We understand that we are asking PS3 and prospective PS3 users to wait a bit longer, but we have come to the conclusion that we need more time to refine the service to ensure a more focused gaming entertainment experience than what it is today," said Kazuo Hirai, President and Group CEO, Sony Computer Entertainment Inc. "Our overarching objective is to provide users with new gaming experiences that are available only on PLAYSTATION Home. Spending more time on the development and on the Closed Beta testing reaffirms our commitment to bringing a quality service, maintaining the PlayStation® tradition."

The PLAYSTATION Home Open Beta service that will become available in Fall 2008 will be built around providing new and fun community gaming experiences, such as connecting PlayStation games with Home and providing places and items from the games.

Details of the Closed Beta testing features, registration for the test and the opening of the service will be announced as they become available.
Mijn interesse voor Home was al tot een dieptepunt gezakt, maar op dit moment kan het me eigenlijk helemaal niks meer schelen. Gaat dit ooit nog uitkomen? Way to go Sony!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel0672
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-08 09:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 16:37

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Wat mij het meeste stoort aan dat Home-gebeuren, is dat Sony het wel gebruikt als marketingtool en dat terwijl het er nog niet is en -naar nu blijkt- er ook op korte termijn niet zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Je kunt gewoon nergens over oordelen, weet jij veel op wat voor capaciteit die site berekend is? misschien wel gigantisch! maar is de belangstelling NOG groter geweest... "dan plaats je toch even een paar servers bij?" uhu alsof je dat in een ochtend doet? uiteraard zijn ze bezig de capaciteit te verhogen dat is nu juist de reden dat het een aantal dagen is uitgesteld!

en maar zeuren dat men niet kan registreren! who cares je kunt toch niet spelen!

ONtopic:

gister even een paar demo's gedownload, her wat ervaringen

Heavenly sword: prachtig spel om te zien, speelt ook lekker weg, opzich best wel een goed spel maar het lijkt me geen 60 euro waard aangezien de gameplay nog geen 10 uren is. De demo is overigens belachelijk kort! het downloaden en installeren kost vele malen meer tijd dan het spelen want de demo is echt maar een paar minuutjes gameplay, belachelijk.

Genji: Days of the Blade: Lijkt qua gameplay erg op Heavenly sword, ook erg button bashen, dat je kan switchen tussen 3 characters met verschillende wapens is leuk, demo was in verhouding tot HS een stuk langer, zag er grafisch ietsje minder uit dan HS maar nog steeds erg mooi... viel me op dat het wel een moeilijk spel is.

MX vs ATV Untamed: Leuk spel! demo is ook weer redelijk uitgebreid, besturing is int begin wat lastig, grafisch iets minder dan Motorstorm, maar het komt wel wat serieuzer over... denk wel dat het een erg vermakelijk spel is, komt misschien ook omdat ik me vroeger uren op de pc vermaakt het met motor madness (OID) waar je ook lekker kon stunten... daardoor lijkt het stunt gedeelte van dit spel mij ook leuker dan de races.

Folklore ga ik binnenkort ook nog ff proberen.. maar verwacht dat die qua gameplay weer erg op de eerste 2 titels gaat lijken.

edit: zie net dat HS al voor 38,- te krijgen is en Genji voor 40,- zijn voor dat geld toch wel interessante titels denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 22-04-2008 09:11 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Smaken verschillen, maar ik vind Heavenly sword zijn geld absoluut waard, zeker voor 38 euri. De gameplay is gevarieerd, en zoals gezegd, de eyecandy is prima. Ik heb hem nog niet uitgespeeld (ik speel te veel spellen tegelijkertijd!), maar vind hem zeker beter dan bv .een Uncharted.

Edit: Oh, en Folklore is echt anders dan HS. het is veel meer adventure-like, en er zit een echt verhaal in. Als je van wat rustiger games houdt is dit zeker een aanrader. De demo geeft overigens een prima idee van wat de game te bieden heeft.

[ Voor 30% gewijzigd door chrisboers op 22-04-2008 08:55 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 08:31:
Home (beta) is weer opnieuw uitgesteld.

[...]

Mijn interesse voor Home was al tot een dieptepunt gezakt, maar op dit moment kan het me eigenlijk helemaal niks meer schelen. Gaat dit ooit nog uitkomen? Way to go Sony!
ik snap dat Home gedoe ook niet. We willen gewoon een simpel, bruikbaar en snelle interface voor friendslists enzovoort. Als je secondlife wil kun je dat beter op je pc doen.

En ik zie dat pas met de open beta beginnen in de herfst. Dus de echte release wordt op zijn vroegst begin 2009? Dan ben je toch wel te laat lijkt me.
Chaoss schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 08:46:
Je kunt gewoon nergens over oordelen, weet jij veel op wat voor capaciteit die site berekend is? mischine wel gigantisch! maar is de belangstelling NOG groter geweest... "dan plaats je toch even een paar servers bij?" uhu alsof je dat in een ochtend doet? uiteraard zijn ze bezig de capaciteit te verhogen dat is nu juist de reden dat het een aantal dagen is uitgesteld!
Niet in een ochtend, wel MAKKELIJK in 3 dagen. Heb zelf in de hosting business gezeten en je kunt er echt wel snel op in springen als je WIL...

[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 22-04-2008 09:05 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
sopsop schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 08:46:
Wat mij het meeste stoort aan dat Home-gebeuren, is dat Sony het wel gebruikt als marketingtool en dat terwijl het er nog niet is en -naar nu blijkt- er ook op korte termijn niet zal zijn.
Mooi verwoord. Ze proberen anderhalf jaar geleden op het GDC zieltjes te winnen met een produkt waarvan ze heel goed weten dat die er voorlopig nog niet is. En wat ze nu doen met dat herhaaldelijk uitstellen is niets anders dan mensen aan het lijntje houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat ik niet snap aan dat home is dat het kennelijk niet nu gereleased kan worden en later geupdate kan worden. Ik bedoel: een open space, dat kun je echt wel updaten na een half jaar met meer functionaliteit etc. Als je maar blijft uitstellen om nog meer er in te stoppen, zit je in een ernstige cycle van feature creep en dat is funest.

Er zit bij Sony een groepje managers aan de knoppen die sommige dingen niet goed aan kunnen: de ontwikkelingen mbt XMB gaan te traag (na 1.5 jaar pas met een verbeterde store komen is echt droevig) en als je zo'n vlaggenschip als Home maar voor je uit blijft schuiven dan verlies je je geloofwaardigheid. Net als GT5. Die game had er allang moeten zijn. Ja wellicht met iets minder spiegelende lak op de auto's, so what. Dan breng je dat in GT6...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 04:34:
En tevens. Ik had alles opgeteld wat op de ps3 hd staat en ik kwam daarbij uit op zo'n 23gb (demo's+game data+game saves. staat verder geen muziek of films op). Echter is nu 29gb in gebruik . Is die 6gb volledig voor de firmware en het OS?
Ik heb het net bij mij ook gedaan, ik heb een 80GB hardeschijf.
44GB leeg van de 74GB.

Ik heb alles bij me kaar geen eens 15GB, en er staat nog een linux partitie op van 10GB.

Er verdwijnt bij mij ook zo een 6GB dus. Denk dat hij dit als 'cache' gebruikt. (Voor XMB, Web browser, vriendenlijst, instellingen, downloaden e.d.)
Trouwens, voor Blu-Ray 2.0 gaat er ook 1GB weg. (Als 'cache' )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 08:46:
Je kunt gewoon nergens over oordelen, weet jij veel op wat voor capaciteit die site berekend is? misschien wel gigantisch! maar is de belangstelling NOG groter geweest... "dan plaats je toch even een paar servers bij?" uhu alsof je dat in een ochtend doet? uiteraard zijn ze bezig de capaciteit te verhogen dat is nu juist de reden dat het een aantal dagen is uitgesteld!

en maar zeuren dat men niet kan registreren! who cares je kunt toch niet spelen!
Eens of niet, Phusebox geeft gewoon weer dat hij van dergelijke bedrijven wat meer verwacht.
Ik neig hier zelf ook naar; ongeacht de oorzaken, excuusjes of onverwachte wendingen, mag je als klant / gamer best wat kritische kanttekeningen plaatsen hoe er met producten (en ons als klant) wordt omgegaan. We praten hier ook niet over een up-and-coming bedrijf, maar een gevestigde naam. Ik hou er wel van dat mensen deze bedrijven met open vizier tegemoet treden.

Overigens je goed recht om het hier mee oneens te zijn, maar je ondertoon zegt dat je Phusebox een zure klager vindt. Iets wat m.i. onterecht is en ook de discussie niet echt ten goede komt.
Maar misschien lees ik wel teveel in je teksten. :-)

Heb overigens op basis van de demo besloten om DMC4 te kopen. Heb echter weinig reacties op dit spel van de mensen hier gezien. Zijn er mensen die het hebben en hun bevindingen willen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Sony werkt aan video download service voor PS3?

Gerucht | 22 april 2008 - Volgens bronnen dicht bij Sony werkt het bedrijf momenteel aan een digitale video downloadservice. Deze service gaat televisieshows en films distribueren en op zijn vroegst in de zomer van dit jaar gelanceerd worden. Sony heeft onlangs met de belangrijkste filmstudio’s om de tafel gezeten, om goedkeuring te krijgen voor het verspreiden van films en content via het PlayStation Network.... Gaming Only

Het klantjes werven begint nu in de vorm van een videomarketplace die we waarschijnlijk pas over 3 jaar zien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:08
EfBe schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:35:
Net als GT5. Die game had er allang moeten zijn. Ja wellicht met iets minder spiegelende lak op de auto's, so what. Dan breng je dat in GT6...
Weet niet, Aan de ene kant leuk dat hij der dan al is, maar dan heb ik het idee dat het het jaarlijkse Fifa enz verhaal wordt van EA, zou ik niet echt bevordelijk vinden.

Echter waar ik me wel "druk" om kan maken is GT voor de PSP, die was bij de release van de PSP al aangekondigt, en is der nog niet. Dat is wel erg jammer, Dat GT5 nog even duurt maakt me iets minder uit, laat ze die game lekker helemaal goed afmaken. Ik heb genoeg games gezien waar ik me in de tussentijd mee kan gaan vermaken dus :)

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Ik snap dat het frustrerend is om weer te moeten wachten op Home, maar persoonlijk heb ik er (nog) niet zoveel mee. Een video download service vind ik dan veel belangrijker, tevens wordt het een open standaard dus geen DRM-shit.

Maar goed, aangezien we hier in Europa altijd flink achter liggen zal het nog wel een tijdje duren voordat dit gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

FeaR1986 schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:40:
[...]

Het lijkt alsof je gelijk kan spelen zodra de demo is gedownload.
Maar eigenlijk instaleert de demo op de XBox 360 tijdens dat downloaden-balkje.

Reden dat de PS3 de demo ongeinstalleerd op slaat is omdat je kan kiezen op welk medium je deze wilt instaleren. Bij de XBox 360 kan je alleen maar op de HD instaleren en hoeven ze je dus de keuze niet te laten.
Jammer dat je voorbij gaat aan een bijdrage die ik al eerder een aantal topics terug heb neergezet. De 360 doet absoluut niets aan installeren. Zelfs als die dat wel zou doen, dan zou je dus net na het downloaden nog een korte installatietijd moeten hebben en dit is niet het geval. Zoals ik al eerder meldde, zodra het lampje van mijn repeater ophoudt, kan ik de applicatie direct starten. Je downloadt dus een executable file.
Voor wat betreft de PS3, het is een leuke theorie om te stellen dat je het op meerdere opslagmedia kan plaatsen en dat _daarom_ er een installatieprocedure is. Als dat werkelijk het geval was, dan was de install-tijd zolang als de gemiddelde data-overdracht zou toestaan. Dit is echter niet het geval, het overschrijdt het in alle gevallen en niet met een kleine marge. Het is ook niet zo dat er data uitgepakt wordt, neem een simpele proef op de som en download de heavenly sword demo. Vantevoren zie je hoe groot het bestand is dat gedownload wordt en achteraf kan je checken wat de geïnstalleerde files in beslag nemen.
De install-tijd wordt veroorzaakt door de assymetrische encryptie. Simpel gezegd: easy extract, hard encrypt. De PS3 heeft hier 'last' van omdat Sony niet de veiligheid van harddisk kan 'beheersen', ze laten immers elke fabrikant toe. Dus als je het medium niet in zijn geheel kan beveiligen, dan moet je zorgen dat de bestanden die er op gaan beveiligd zijn. Dus de prijs voor vrije keuze van de harddisk is dus het installatieproces. Bij de 360 heb je geen installatieproces, maar betaal je je blauw en heb je alleen keuze uit een 20 GB of een 120 GB HDD.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:09:
[...]

Eens of niet, Phusebox geeft gewoon weer dat hij van dergelijke bedrijven wat meer verwacht.
Ik neig hier zelf ook naar; ongeacht de oorzaken, excuusjes of onverwachte wendingen, mag je als klant / gamer best wat kritische kanttekeningen plaatsen hoe er met producten (en ons als klant) wordt omgegaan. We praten hier ook niet over een up-and-coming bedrijf, maar een gevestigde naam. Ik hou er wel van dat mensen deze bedrijven met open vizier tegemoet treden.

Overigens je goed recht om het hier mee oneens te zijn, maar je ondertoon zegt dat je Phusebox een zure klager vindt. Iets wat m.i. onterecht is en ook de discussie niet echt ten goede komt.
Maar misschien lees ik wel teveel in je teksten. :-)

Heb overigens op basis van de demo besloten om DMC4 te kopen. Heb echter weinig reacties op dit spel van de mensen hier gezien. Zijn er mensen die het hebben en hun bevindingen willen delen?
gekocht -> 40 minuten gespeeld -> nooit meer aangeraakt.

niet echt een geweldig spel, misschien dat ik hem ooit nog ga spelen, maar er is zoveel meer leuks dat het gewoon niet meer de glans en aantrekkelijk heeft van deel 1 (gameplay is ook enigszins verouderd gewoon, bijna geen verandering sinds deel 1)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:09:
[...]

KNIP

Ik heb DMC4 gespeeld en ben zeer tevreden. Vette game, vette graphics en vette moves. Vond hem zelf iets te kort en op sommige momenten wat te makkelijk maar zeer zeker een vette game en ik ben blij dat ik hem heb. Ik heb de eerder delen (uitgezonderd deel 2) helemaal uitgespeeld dus ben ook wel fan van de DMC serie...Gameplay is misschien verouderd maar daardoor niet minder leuk....
En bovendien als je obv de demo besluit om de game te kopen ga je de full version ook vet vinden...
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 04:34:
Aangezien mijn harde schijf vol begint te raken (8gb left) en ik echt nergens een goede lijst kan vinden waarin de installatie groottes vermeld staan heb ik maar besloten zelf het initiatief te nemen en wat aanpassingen gemaakt op een playstation 3 wiki pagina.

Nu zou het natuurlijk enorm fijn zijn als wat users hier even bij hun game data kunnen kijken en deze lijst mee te helpen volledig te maken. Let ook even op welke versie (patch) je hebt en maak daarvoor een nieuwe entry aan.

knip
Deze game mis ik overigens in die lijst van WIKIPEDIA waar merijn128 het over had....

[ Voor 45% gewijzigd door P.E.No.1 op 22-04-2008 10:52 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
GoldenBatt schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:19:
[...]

Weet niet, Aan de ene kant leuk dat hij der dan al is, maar dan heb ik het idee dat het het jaarlijkse Fifa enz verhaal wordt van EA, zou ik niet echt bevordelijk vinden.

Echter waar ik me wel "druk" om kan maken is GT voor de PSP, die was bij de release van de PSP al aangekondigt, en is der nog niet. Dat is wel erg jammer, Dat GT5 nog even duurt maakt me iets minder uit, laat ze die game lekker helemaal goed afmaken. Ik heb genoeg games gezien waar ik me in de tussentijd mee kan gaan vermaken dus :)
In de Spits vanmorgen stond er bij de review van GT5P een paar vragen en antwoorden met de maker. Ik lees daar tussen regels door dat er wel volle versie van GT5 komt maar dat de rest of verdere ontwikkelen gewoon met de update komt. En misschien is GT5P dan ook wel volledig te opdaten naar een volle versie. In het najaar komt zeker het schademodel beschikbaar. Waar van ik persoonlijk hoop dat gewoon uit te zetten is iig offline. De review was overigens positief een negen en hij had over vier klasses en tuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Iemand nu ook problemen met CoD4 online? Ik wil online spelen, maar als ik op 'Find Game' klik blijft hij alleen maar eeuwig 'Downloading Game Settings' aangeven.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Laat ik weer eens wat spelervaringen posten :)

Momenteel speel ik eigenlijk alleen maar Warhawk en Everybody's golf (Hot shots golf). Allebei erg leuk en verslavend!

Warhawk is vooral leuk als je het een tijdje gespeeld hebt, de leercurve is vrij steil dus in het begin vond ik het wel lastig om er in te komen. Maar nu heb ik er de grootste lol in.

Everybody's golf is nog veel leuker als ik had verwacht! Je kan er echt flink wat uurtjes mee kwijt zijn... Vooral de courses zijn zeer mooi (en zeer moeilijk, vooral de 5e en 6e course). Veel challenges en veel unlockables.
Maar het leukst vind ik nog het online gedeelte, vooral de kleinere games tot max. 8 personen waarbij je met zn allen tegelijk gaat golfen, en dus ook de anderen ziet staan (je wordt er niet fysiek door gehinderd gelukkig). Is een erg leuk tijdverdrijf, inmiddels al redelijk vaak gewonnen.

Laatst zelfs een albatros geslagen! (voor de niet-golf-kenners: een albatros is 3 slagen onder par). Helaas was dat een game met extra grote hole waardoor hij niet officieel was, het spel sloeg hem ook niet op en ik was vergeten hem handmatig op te slaan, wat natuurlijk wel spijtig was. Maar de reacties van de rest in die game waren goud waard :D

Kortom, iedereen die een vermakelijke game zoekt die lekker laagdrempelig begint maar zo moeilijk wordt als je het zelf wil: koop dit spel, je zal er geen spijt van krijgen :P

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Chi3F schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:57:
Laat ik weer eens wat spelervaringen posten :)

Momenteel speel ik eigenlijk alleen maar Warhawk en Everybody's golf (Hot shots golf). Allebei erg leuk en verslavend!

Warhawk is vooral leuk als je het een tijdje gespeeld hebt, de leercurve is vrij steil dus in het begin vond ik het wel lastig om er in te komen. Maar nu heb ik er de grootste lol in.

Everybody's golf is nog veel leuker als ik had verwacht! Je kan er echt flink wat uurtjes mee kwijt zijn... Vooral de courses zijn zeer mooi (en zeer moeilijk, vooral de 5e en 6e course). Veel challenges en veel unlockables.
Maar het leukst vind ik nog het online gedeelte, vooral de kleinere games tot max. 8 personen waarbij je met zn allen tegelijk gaat golfen, en dus ook de anderen ziet staan (je wordt er niet fysiek door gehinderd gelukkig). Is een erg leuk tijdverdrijf, inmiddels al redelijk vaak gewonnen.

Laatst zelfs een albatros geslagen! (voor de niet-golf-kenners: een albatros is 3 slagen onder par). Helaas was dat een game met extra grote hole waardoor hij niet officieel was, het spel sloeg hem ook niet op en ik was vergeten hem handmatig op te slaan, wat natuurlijk wel spijtig was. Maar de reacties van de rest in die game waren goud waard :D

Kortom, iedereen die een vermakelijke game zoekt die lekker laagdrempelig begint maar zo moeilijk wordt als je het zelf wil: koop dit spel, je zal er geen spijt van krijgen :P
Kijk hier zit ik op te wachten :)

Aangezien Tiger Woods het de afgelopen jaren af heeft laten weten bij mij ben ik wel benieuwd naar de game. Heb je zelf ook wel eens Tiger gespeeld. Ik ben met deze game bang dat ik het realisme mis en de gameplay niet fijn vind. Ik hoop dat je antwoord kan geven hoe dat is tov Tiger....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Mijn PS3 zou regelmatig moeten kunnen verhuizen van de TV naar mijn computerscherm.

Mijn PS3 hangt momenteel via HDMI aan mijn TV (en het geluid gaat via de optical out naar de surround set). Als computerscherm heb ik een Dell 2407WPF en die ondersteunt HDCP, want mijn PS2 hangt daar momenteel aan. Nu zou ik regelmatig de PS3 willen verhuizen van de tv naar het computerscherm en andersom. Mijn eerste idee was om gewoon de componentkabel van de PS2 te gebruiken, maar ik vrees dat dit veel gedoe gaat zijn met instellingen. Op de TV moet de PS3 via HDMI uitzenden, op het computerscherm via component. Gewoon de stekkertjes eruit trekken en de PS3 verhuizen gaat ervoor zorgen dat ik in eerste instantie geen beeld zal hebben. Dit lijkt me dus geen goede optie.

Tweede optie is om de PS3 de DVI-aansluiting van mijn monitor te geven (en dan moet de PC maar over VGA) en dan zorg ik wel voor een DVI-to-HDMI verloopstukje om in de PS3 te steken. Voordeel: ik kan de stekkertjes makkelijk uittrekken de PS3 heel eenvoudig van de tv naar het computerscherm verhuizen en omgekeerd zonder te moeten knoeien in de instellingen. Ook heb ik een Full HD tv en dat ondersteund mijn monitor ook (niet op component), dus de PS3 kan ook lekker op 1080p blijven staan. Qua beeld is dit de beste oplossing, maar ik zit dan in de problemen met het geluid. Het geluid gaat via HDMI naar DVI verloren dus het geluid moet op een andere manier uit de PS3 komen. De optical out is geen optie, want ik heb enkel een surround set met versterker aan mijn tv en niet aan mijn PC. Nu is dus mijn vraag of ik het beeld via HDMI kan verlopen met de PS3 en het geluid dan bvb via de meegeleverde composiet-kabel (of de component-kabel, want die heb ik ook) en dan plug ik de tulp-stekkertjes van het geluid wel in een simpel speakersetje.

Ik kan dit natuurlijk zelf al proberen, maar als iemand hier me het antwoord weet, is dat ook wel tof.

Nog opties, maar duurder:
- Tweede PS3 kopen, maar dat gaat teveel gedoe zijn met save-games en dergelijk. Iedere back-uppen op een memory stick en gaan uploaden op de goede PS3 gaat volgens mij teveel gedoe zijn.
- Kleine extra TV kopen om naast mijn Dell 2407WFP te plaatsen. Dit is wel een dure aangelegenheid met het extra probleem dat een kleine tv nooit 1080p zal ondersteunen wat mijn huidige tv waar de PS3 is op aangesloten wel doet.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

kbloem schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:00:
[...]

Kijk hier zit ik op te wachten :)

Aangezien Tiger Woods het de afgelopen jaren af heeft laten weten bij mij ben ik wel benieuwd naar de game. Heb je zelf ook wel eens Tiger gespeeld. Ik ben met deze game bang dat ik het realisme mis en de gameplay niet fijn vind. Ik hoop dat je antwoord kan geven hoe dat is tov Tiger....
Ik heb zelf geen Tiger Woods gespeeld, dit is in fact het eerste golfspel wat ik intensief speel.
Maar qua realisme zit het mijns inziens wel goed. De looks komen misschien wel wat kiddy over (hoewel ik de characters best leuk vind), er zit zeker wel veel diepgang in. Je moet rekening houden met windsnelheid en -richting, de hoek waaronder de bal ligt, het hoogteverschil tussen afslagpunt en hole, de ondergrond waarop je bal ligt en de club die je hebt. Dan nog zit er een zekere onvoorspelbaarheid in. Je kan ook effecten geven aan de bal, zoals een backspinnende bal als je hem relatief aan de onderkant raakt, en topspin en sidespin zijn ook mogelijk. Dit kan erg handig zijn bij sommige holes (zoals om een boom heen slaan, of zo hoog mogelijk slaan met wind mee zodat je bal verder komt).

Maargoed zoals ik al zei heb ik geen ervaring met Tiger golfspellen, dus echt een vergelijking kan ik niet geven. Kan alleen zeggen dat ik geen serieuzer spel met nog meer diepgang zou willen, vind het zo prima :)

Heb je trouwens de demo al geprobeerd? Hij is vrij beperkt maar kan je een redelijk idee geven van het spel.

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
DarthDavy schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:25:
<Knip>
Nu is dus mijn vraag of ik het beeld via HDMI kan verlopen met de PS3 en het geluid dan bvb via de meegeleverde composiet-kabel (of de component-kabel, want die heb ik ook) en dan plug ik de tulp-stekkertjes van het geluid wel in een simpel speakersetje.

Ik kan dit natuurlijk zelf al proberen, maar als iemand hier me het antwoord weet, is dat ook wel tof.
Ik heb van het weekend een PS3 gekocht en deze aan mijn Dell 2407 gekoppeld met een HDMI-DVI kabel. Het geluid met wat verloop plugjes naar 3.5mm omgezet vanuit de meegeleverde composite/stereo kabel zodat ik het aan mijn 2.1 setje bij de computer kan koppelen.

Dit werkt uitstekend (het korte antwoord op je vraag is dus ja :P).

Enige "nadeel" van mijn 2407 is dat ik 1080p geschaald krijg naar 1200 pixels omdat mijn monitor (revisie A04 dacht ik), niet naar 1:1 kan in 1920 mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolgaliya
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-03-2021
Hi :)

Wellicht een vraag die eerder aan bod is geweest? Maar ik vroeg mij af of iemand een aantal HD's kan vermelden welke worden aangeraden, al dan niet in gebruik als zeer positief worden ervaren, om de standaard HD in de ps3 mee te vervangen.

Alvast bedankt!

Grtz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
tolgaliya schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:24:

Wellicht een vraag die eerder aan bod is geweest? Maar ik vroeg mij af of iemand een aantal HD's kan vermelden welke worden aangeraden, al dan niet in gebruik als zeer positief worden ervaren, om de standaard HD in de ps3 mee te vervangen.

Alvast bedankt!

Grtz.
Gewoon de goedkoopste kopen. Of je moet een voorkeur hebben voor Samsung, Western Digital oid. Prijstechnisch is de 250GB de voordeligste in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

kbloem schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:26:
[...]Gewoon de goedkoopste kopen. Of je moet een voorkeur hebben voor Samsung, Western Digital oid. Prijstechnisch is de 250GB de voordeligste in prijs.
Persoonlijk zou ik voor een Samsung gaan.

Die blijven net wat koeler dan de andere merken en zijn ook net wat stiller.
Al zal je de paar graden die ze koeler blijven niet merken.
En het stil zijn maakt ook niet zo veel uit, want je tv / surround set staat toch wel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

NoEinstein schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:47:
[...]

Ik heb van het weekend een PS3 gekocht en deze aan mijn Dell 2407 gekoppeld met een HDMI-DVI kabel. Het geluid met wat verloop plugjes naar 3.5mm omgezet vanuit de meegeleverde composite/stereo kabel zodat ik het aan mijn 2.1 setje bij de computer kan koppelen.

Dit werkt uitstekend (het korte antwoord op je vraag is dus ja :P).

Enige "nadeel" van mijn 2407 is dat ik 1080p geschaald krijg naar 1200 pixels omdat mijn monitor (revisie A04 dacht ik), niet naar 1:1 kan in 1920 mode.
Ok, dat is goed om te horen. Dan denk ik dat deze optie ga nemen en mijn geluid ook via verloopstekkertjes naar mijn 2.1 setje ga laten lopen (ik heb die stekkertjes al van de componentkabel van mijn PS2).

Wel jammer om te lezen van het schalen... Ik heb revisie A03, dus de mijne zal het zeker ook schalen. Hoe los je dat dan op? Zet je de PS3 dan op 720p en leef je gewoon met die extra pixels schaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:25:
Mijn PS3 zou regelmatig moeten kunnen verhuizen van de TV naar mijn computerscherm.
Kan allemaal.
Wel eens aan een hdmi switch gedacht? Dan hoef je ook geen stekkertjes te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tolgaliya schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:24:

Alvast bedankt!

Grtz.
In de tp start staat een link over harde schijf inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
DarthDavy schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:30:
[...]

Wel jammer om te lezen van het schalen... Ik heb revisie A03, dus de mijne zal het zeker ook schalen. Hoe los je dat dan op? Zet je de PS3 dan op 720p en leef je gewoon met die extra pixels schaling?
De PS3 heb ik op 1080p gezet. Hollandse mentaliteit, ik heb er voor betaald dus ik zal het gebruiken ook.

Ervaringen:
Ik heb het Ratchet & Clank + Uncharted pakket. Beide spellen zijn 720p als ik me goed herinner. Ik vond het niet heel erg storend, je moet er alleen niet met je neus bovenop zitten (dan worden de pixels wat groot door de opschaling). Zodra je met het spel cq actie bezig bent valt het niet meer op.

In het control center, die volgens mij 1080p is, is het niet te zien.

DVDs zagen er onder Windows ook al niet erg bijzonder uit, omdat je dan echt resolutie mist dus daar kan de 2407/PS3 niets aan doen. Blu-ray/HD films heb ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
  • Laatst online: 11-12-2020
ik heb een full hd tv maar bij mij geeft hij steeds 1080i aan
welke instelling moet ik dan veranderen ?

het betreft een Philps 42PF9731
aangesloten met een hdmi 1.3 kabel

[ Voor 25% gewijzigd door legendx2 op 22-04-2008 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:58:
[...]

Kan allemaal.
Wel eens aan een hdmi switch gedacht? Dan hoef je ook geen stekkertjes te wisselen.
Ik spreek ook over een verhuizing, dus ik bedoel daarmeen een fysieke verhuizing van de PS3 naar een andere lokatie. Mijn TV staat in de woonkamer, mijn computerscherm in de bureau van mijn huis. Ik zou eventueel met een HDMI-switch kunnen werken, maar dan moet ik een HDMI-kabel van 20m+ trekken van de woonkamer naar de bureau of omgekeerd. En dat zou ook in de muur dan moeten om vrouwlief niet op de kast te jagen met alweer een kabel door het huis. Ik heb al moeite genoeg gedaan om alle kabels van de surround set mooi weg te moffelen.
De PS3 heb ik op 1080p gezet. Hollandse mentaliteit, ik heb er voor betaald dus ik zal het gebruiken ook.

Ervaringen:
Ik heb het Ratchet & Clank + Uncharted pakket. Beide spellen zijn 720p als ik me goed herinner. Ik vond het niet heel erg storend, je moet er alleen niet met je neus bovenop zitten (dan worden de pixels wat groot door de opschaling). Zodra je met het spel cq actie bezig bent valt het niet meer op.

In het control center, die volgens mij 1080p is, is het niet te zien.

DVDs zagen er onder Windows ook al niet erg bijzonder uit, omdat je dan echt resolutie mist dus daar kan de 2407/PS3 niets aan doen. Blu-ray/HD films heb ik nog niet.
Tsjah, als ik voor kwaliteit ga, zal ik wel nog altijd voor mijn full hd tv met de 5.1 set gamen. Jammer genoeg gaat dit niet altijd en vandaar dat ik een back-up plan aan het uitdenken ben om mijn PS3 makkelijk van de woonkamer naar mijn bureau te verhuizen. Ik heb er weinig moeite mee om m'n PS3 op 720p te zetten op m'n 2407wpf. Het zal voor boven toch voornamelijk Eye of Judgment te spelen zijn en daar is eye candy niet zo belangrijk. Als ik GT5 en dergelijk wil spelen, ga ik dat toch zoveel mogelijk proberen om in m'n woonkamer voor de full HD te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

legendx2 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:15:
ik heb een full hd tv maar bij mij geeft hij steeds 1080i aan
welke instelling moet ik dan veranderen ?
Is je tv wel echt Full HD?

Vooral Philips modellen die Full HD zijn van voor 2008 zijn niet echt Full HD.
Er zit wel een scherm in van 1920 x 1080, maar alles wordt intern upgescaled naar die resolutie.
Dus dat zou een reden kunnen zijn waarom alles op 1080i blijft staan.

Maar als je een gewone Full HD hebt met 1080p input support zou je gewoon 1080p aan moeten kunnen vinken in het menu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
Het is inderdaad een philips model
namelijk een Philps 42PF9731
in het jaar 2007 gekocht

is dat geen ecte full hd dan staat er wel op met zo een sticker en op de doos :?

mis ik nou hierdoor beeldkwaliteit ?
is er groot verschil tussen 1080i en p ?
FeaR1986 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:21:
[...]

Is je tv wel echt Full HD?

Vooral Philips modellen die Full HD zijn van voor 2008 zijn niet echt Full HD.
Er zit wel een scherm in van 1920 x 1080, maar alles wordt intern upgescaled naar die resolutie.
Dus dat zou een reden kunnen zijn waarom alles op 1080i blijft staan.

Maar als je een gewone Full HD hebt met 1080p input support zou je gewoon 1080p aan moeten kunnen vinken in het menu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:53
Ik heb ook een Philips tv uit 2007, maar bij mij geeft ie in beeld wél telkens 1080p aan.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

legendx2 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:27:
Het is inderdaad een philips model
namelijk een Philps 42PF9731
in het jaar 2007 gekocht

is dat geen ecte full hd dan staat er wel op met zo een sticker en op de doos :?

mis ik nou hierdoor beeldkwaliteit ?
is er groot verschil tussen 1080i en p ?[...]
I know, I'm psychic })

Het is ook een echt Full HD SCHERM, want je kijkt gewoon naar een 1920x1080 resolutie. Alleen de input is maximaal 1080i, want vandaar wordt alles dus upgescaled.

Was een hele discussie over dat Philips dit zo deed, want het was eigenlijk de klant misleiden. Want wat heb je aan een 1080p scherm als de input maximaal 1080i is....
Dus sinds 2008 zijn alle Philips 1080p modellen met een 1080p input.
In 2007 waren er ook al veel modellen die het konden, maar als ik jouw verhaal zo hoor heb je denk ik een scherm met nog zo'n upscale erin.

Maar jouw vraag:
1080p betekent dat je een constante resolutie hebt. Dus cosntant 1920 x 1080.
1080i wil zeggen dat de beeldlijnen elkaar afwisselen. De "i" staat voor interlaced interlaced'. Per beeldwissel steeds het halve aantal lijnen, dus even en oneven lijen worden om en om weergegeven.

In theorie zou een reolutie met een p erachter rustiger zijn omdat deze constant is. Dus 480p, 720p en 1080p.

Veel mensen met een HD Ready scherm (dus die tot 1080i aan kan) gamen op 720p en kijken dvd's op 1080i.

Maar het is aan jezelf wat je fijner vind. Het is gewoon een kwestie van proberen en kijken of je echt verschil ziet tussen 1080i en 720p... :)
Castor385 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:33:
Ik heb ook een Philips tv uit 2007, maar bij mij geeft ie in beeld wél telkens 1080p aan.
Zie boven:

Vanaf 2007 is Philips begonnen met het maken van echte Full HD schermen met 1080p input.
Wellicht heb jij er eentje die wel gewoon 1080p ondersteunt en dus ook als input kan zien.

Natuurlijk kan ik er ook naast zitten.
Maar wel typisch dat Philips zulke dingen dus deed van maximale input 1080i tot en met 2007. En dat legendx2 een Philips tv heeft uit 2007...

[ Voor 15% gewijzigd door FeaR op 22-04-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
bedankt voor de uitleg hierboven
jammer dat ik er nu pas achter kom :(

[ Voor 112% gewijzigd door legendx2 op 22-04-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
FeaR1986 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:36:
[...]

I know, I'm psychic })

Het is ook een echt Full HD SCHERM, want je kijkt gewoon naar een 1920x1080 resolutie. Alleen de input is maximaal 1080i, want vandaar wordt alles dus upgescaled.

Was een hele discussie over dat Philips dit zo deed, want het was eigenlijk de klant misleiden. Want wat heb je aan een 1080p scherm als de input maximaal 1080i is....
Dus sinds 2008 zijn alle Philips 1080p modellen met een 1080p input.
In 2007 waren er ook al veel modellen die het konden, maar als ik jouw verhaal zo hoor heb je denk ik een scherm met nog zo'n upscale erin.
Ik kan dit verhaal beamen. Ik ben er zelf ook bijna ingestonken! Heb net op tijd de bestelling af kunnen zeggen. Vervolgens de Philipslijn gebeld en ze de waarheid verteld... Suckers!

Heb nu een de Sharp DX10 (ofzoiets) en die is wél FULLHD!

edit: Heb de brochure voor je opgezocht en eigenlijk zie je het meteen op de eerste pagina. Daar zie je niet het FullHD logo staan. Dit zegt al genoeg. Hier zijn namelijk afspraken over gemaakt. Alleen apparaten die écht FULLHD zijn, mogen dit logo dragen.

Verder zie je bij "videoformaat" op de 2e pagina alleen 1080i staan...

[ Voor 21% gewijzigd door Dutch_Baseline op 22-04-2008 14:55 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
oplichters |:(

ik snap het verhaal maar
is het nou mooier op 1080i of op 720p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

legendx2 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:59:

ik snap het verhaal maar
Oordeel zelf. Gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

legendx2 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:59:

ik snap het verhaal maar
In de regel is progressive scanning mooier dan interlaced en neemt 'men' het verminderde aantal beeldlijnen voor lief.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Een vraagje over het inpluggen van een nieuwe HD in een nieuwe PS3 die nog nooit aan is geweest.
Als je het verglijkt met het inzetten van een nieuwe HD in een PC.

Is het dan exact hetzelfde (kap openen / hd losmaken / andere hd erin kabeltje in pluggen / ps3 starten) of komt er toch nog wat meer bij kijken? zoals het overzetten van bepaalde data (let wel de ps3 is nog nooit aan geweest)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:45:
[...]

Deze game mis ik overigens in die lijst van WIKIPEDIA waar merijn128 het over had....
Ik heb alleen de games in die lijst gezet die ik zelf ook daadwerkelijk bezit.
Bedoeling is dat het een communitie project wordt hè. Dus als je DMC4 hebt kijk even in je Game Data folder op de ps3 en voeg het toe aan de wiki :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Wii4all schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:11:
Een vraagje over het inpluggen van een nieuwe HD in een nieuwe PS3 die nog nooit aan is geweest.
Als je het verglijkt met het inzetten van een nieuwe HD in een PC.

Is het dan exact hetzelfde (kap openen / hd losmaken / andere hd erin kabeltje in pluggen / ps3 starten) of komt er toch nog wat meer bij kijken? zoals het overzetten van bepaalde data (let wel de ps3 is nog nooit aan geweest)
Simpeler. zie TS, maar je hoeft zelfs geen kabel aan te sluiten. Klepje los, cradle uit PS3 halen, schroeven (Voorzichtig! zie hierboven) loshalen, HDD vervangen, vastschroeven, cradle terugplaatsen, klepje weer dicht, PS3 aanzetten, als de PS3 vraagt of de HDD geformatteerd mag worden, Ja zeggen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

https://id.konami.net/mgo/selectCountry.jsp

Nieuwe site voor het aanvragen van een Konami ID. 25 april zou het zover moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:19
Beetje apart gedoe met dat payment iets wat je moet bevestigen. Ik heb het gelezen, maar heb geen kosten kunnen ontdekken of iets raars, dus maar gewoon agree gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

kijk werkt perfect die site, alle ophef en gezeur is voor niets geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Chaoss schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:22:
kijk werkt perfect die site, alle ophef en gezeur is voor niets geweest
mijn nederlandse postcode wordt anders niet geaccepteerd

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02

was met het xbox krasprobleem hetzelfde. Ipv dat ze een programma maken over de rrod doen ze er een over het krasprobleem dat een stuk marginaler is en meestal gebeurd als je je console beweegt tijdens het afspelen (vriend van me tijdens het rechtopzetten van zn console in een potje cod4 om te kijken wat mooier staat |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Beste tweakerts.
Ik ben in het bezit van een ps3 en ook van UT.
Nu wil ik mods downloaden om UT met mods te spelen, echter als ik op het internet iets wil downloaden dan krijg ik steeds de melding "plaats opslagmedium" hoe is dit op te lossen?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:42
Paxlie schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:40:
[...]

Had ik ook, maar als je de letters weg laat werkt het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Paxlie schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:40:
[...]
Je moet de letters weglaten. Alleen cijfers werkt.

Helaas heeft iemand mijn nick gejat. Deze gebruikte ik juist omdat deze al zeker 10 jaar lang NOOIT ergens geregistreerd was. Het is ook mijn PSN id. De populariteit van het internet heeft zijn minpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 20:08

jefjef

learning by doing

jefjef schreef op maandag 21 april 2008 @ 23:06:
heb nu toch maar een cc (via Wirecard) aangeschaft om via mijn us account Rockband add ons te kopen. Kan het dus niet omdat ik natuurlijk een nederlands adres heb terwijl mijn US account een US adres kent....iemand een work arround gevonden?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Realiteit is dat voor de USA shop je een USA Kredietkaart moet hebben. Helaas hebben we nog steeds geen PSN cards :(

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Kan iemand inmiddels meer vertellen over de nieuwe PS3 bundel met GTA4? Hij staat te koop bij Dimension Plus voor 439 euro, maar ik hoorde geruchten dat de prijs misschien zelfs 399,- zou worden.

De interne productlijst van Bart Smit zou aangeven dat de bundel ook daar in de verkoop gaat. Weet iemand meer verkooppunten, en of de prijs van 439,- de laagste is? Want dan is het voordeel maar gering. Voor 399 zou het een geweldige deal zijn, net wat ik zoek. De bundel met GT5 Prologue is ook 399, dus het is niet ondenkbaar. Alle info is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
geert1 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:20:
Kan iemand inmiddels meer vertellen over de nieuwe PS3 bundel met GTA4? Hij staat te koop bij Dimension Plus voor 439 euro, maar ik hoorde geruchten dat de prijs misschien zelfs 399,- zou worden.

De interne productlijst van Bart Smit zou aangeven dat de bundel ook daar in de verkoop gaat. Weet iemand meer verkooppunten, en of de prijs van 439,- de laagste is? Want dan is het voordeel maar gering. Voor 399 zou het een geweldige deal zijn, net wat ik zoek. De bundel met GT5 Prologue is ook 399, dus het is niet ondenkbaar. Alle info is welkom!
Het is bij Consoleshop ook mogelijk om de pack voor € 439,- te kopen, maar wat betreft andere winkels weet ik niet anders dan dat er mogelijk een pack komt bij de Bart Smit (vanwege de releaselijst die online staat).
Ik probeer elke dag online een aantal winkels te bezoeken om te kijken of zij de pack zullen verkopen, maar tot nu toe heb ik alleen maar bot gevangen :/ . Misschien dat we het voor het weekend zullen weten, but your guess is as good as mine :P.

Gopal

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
swampy schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:09:
[...]

Realiteit is dat voor de USA shop je een USA Kredietkaart moet hebben. Helaas hebben we nog steeds geen PSN cards :(
Niet altijd. Mijn Mastercard van de Rabobank doet het prima in de Amerikaanse PSN-winkel, ook al klopt het absoluut niet met het fake adres wat ik heb ingevoerd. Ik kan daar gewoon online games kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

GTA bundel voor 399,- zie ik echt niet gebeuren, de pack met GT5:P was 399,- maar dat was dan ook geen full price titel.

GTA is wel een full price A titel die een advies prijs van 64,99 heeft, dus een pack van 439 lijkt me realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Laatst online: 06-05 22:04
Gopal schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:49:
[...]

Het is bij Consoleshop ook mogelijk om de pack voor € 439,- te kopen, maar wat betreft andere winkels weet ik niet anders dan dat er mogelijk een pack komt bij de Bart Smit (vanwege de releaselijst die online staat).
Ik probeer elke dag online een aantal winkels te bezoeken om te kijken of zij de pack zullen verkopen, maar tot nu toe heb ik alleen maar bot gevangen :/ . Misschien dat we het voor het weekend zullen weten, but your guess is as good as mine :P.

Gopal
EDIT: fout gelezen

[ Voor 5% gewijzigd door Samson_1990 op 22-04-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Koopje gespot: Devil May Cry 4 voor 35 euro bij Play.com

Ridge Racer 7, The Darkness en Timeshift kosten daar nu 25 euro

[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 22-04-2008 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aanbieding alert:

Mediamarkt heeft een aantal blu-rays in de aanbieding.
De ene partij voor 10,- en de andere voor 20,-
Misschien leuk om zo nog even snel die gratis BR-remote te scoren, ik zag een aantal SPHE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft niemand hier wat aan toe te voegen?

D'r moet toch wel een GoTTer zijn die in ieder geval even de grootte van de DMC4 installatie kan opzoeken en erbij zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 10-09 15:53
Chaoss schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:02:
GTA bundel voor 399,- zie ik echt niet gebeuren, de pack met GT5:P was 399,- maar dat was dan ook geen full price titel.

GTA is wel een full price A titel die een advies prijs van 64,99 heeft, dus een pack van 439 lijkt me realistisch.
Ik baal er van, maar de kans dat je gelijk hebt is groot. Ik wacht nog even of Bart Smit toch nog met een lage prijs komt, en anders haal ik waarschijnlijk de GT5 Prologue bundel, of de vanille PS3. In elk geval bedankt voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DONDERDAG NACHT PS3

Call of Duty 4: Modern Warfare-variety-pack

Dus dat wordt downloaden en weer de draad oppakken met COD4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:33:
aanbieding alert:

Mediamarkt heeft een aantal blu-rays in de aanbieding.
De ene partij voor 10,- en de andere voor 20,-
Misschien leuk om zo nog even snel die gratis BR-remote te scoren, ik zag een aantal SPHE.
welke mediamarkt dan ;) die aanbiedingen verschillen per mediamarkt volgens mij namelijk

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 21:44:
DONDERDAG NACHT PS3

Call of Duty 4: Modern Warfare-variety-pack

Dus dat wordt downloaden en weer de draad oppakken met COD4 :)
hoeveel gaat dat kosten?

ik zag preview bij gamekings en daar zitten leuke mappen bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
itsoutthere schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 21:51:
[...]

welke mediamarkt dan ;) die aanbiedingen verschillen per mediamarkt volgens mij namelijk
mijn MM heeft geeneens Blu-ray films

Vind mijn MM sowieso maar gaar, telkens lees ik over aanbiedingen die andere MMs hebben terwijl de mijne gewoon net zo duur is als alle andere winkels en hebben ze eens een aanbieding dan is het het soort gare aanbieidng waar ze eerst in de maand ervoor de prijs hebben aangedikt.

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsy op 22-04-2008 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:39
ik heb testraks een officiëlle PS2 headset besteld (in zo'n oranje verpakking) op eBay, is deze uberhaupt wel eens verkocht in europa want op eBay is die alleen in amerika te vinden.

komt hopelijk met een weekje ofzo binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mallept
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-08 15:22
Deadsy schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:25:
[...]

mijn MM heeft geeneens Blu-ray films

Vind mijn MM sowieso maar gaar, telkens lees ik over aanbiedingen die andere MMs hebben terwijl de mijne gewoon net zo duur is als alle andere winkels en hebben ze eens een aanbieding dan is het het soort gare aanbieidng waar ze eerst in de maand ervoor de prijs hebben aangedikt.
MM even duur als andere winkels alleen hebben ze soms een "aanbieding" alleen hebben ze hem dan niet, niet op voorraad of komt helemaal niet (voor dat geld)! :( Das het principe van MM!

edit typo
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.