ToFast schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:26:
[...]Lees eens op het kassa forum..het kan wel een flink tijdje duren eer je een refurbished (heel misschien nieuwe) of je eigen gerepareerde ps3 terug hebt. Sommige mensen wachten al meer dan 3maanden

....succes ermee.
Als ik aan één bron echt 0,0 waarde hecht is het wel aan het programma Kassa en aan dat forum van ze. In het begin waren de klachten dat de PS3 40GB geen discs meer las (3% van de totale afzet van de console) en in het programma en het forum kwam het over alof elke PS3 er na 3 maanden mee op zou houden. Zelfde als dat ze aan het zeuren waren dat ze geen nieuwe PS3 terug kregen, maar een refurbished exemplaar. Naar mijn weten zijn er maar weinig leveranciers waarvan je ook echt een 100% nieuw apparaat krijgt (Logitech doet het sowieso en verder weet ik het niet). En dat lijkt me ook logisch dat je niets nieuws krijgt als je er al maanden gebruik van hebt gemaakt.
Ik ben absoluut geen fanboy, maar als je met zulke slappe bevindingen komt die onderbouwt zijn door een paar gebruikers vindt ik dat gewoon triest en zeker niet een rendabel / realistisch beeld geven van de hele markt.
Enige goede item wat Kassa ooit heeft uitgezonden was dat over de HD-Tv's, maar dat lag meer aan dat Kassa dat item had uitbesteed aan hardware.info.
En zoals MicheldeL al aangeeft is het tekort aan PS3 60GB versies wellicht opgelost, want in dit topic zijn er genoeg mensen die inderdaad redelijk snel weer een 60GB hebben gekregen naar hun RMA. En ook in mijn vriendenkring had iemand zijn PS3 60GB al na 2 weken terug. En dat is naar mijn mening toch best acceptabel...
De videoclip van Korn - HAZE is trouwens best wel oke... toch nog een goed puntje van die game
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.