Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 68.694 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Kun je ook ff uitleggen wat we allemaal (niet) zien? Het is een beetje onduidelijk namelijk :p

Het lijkt me wel een leuke game, maar ik heb niet zoiets van wauw. Misschien komt dit doordat ik nog nooit een MGS game gespeeld heb. Ook ga ik me nogal snel vervelen als ik me steeds moet verrstoppen ed. De humor kan me dan wel weer bekoren (van wat ik kan zien als ik een paar filmpjes bekijk).

[ Voor 63% gewijzigd door jdm8 op 27-05-2008 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 23:40
jdm8 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:36:
Kun je ook ff uitleggen wat we allemaal (niet) zien? Het is een beetje onduidelijk namelijk :p
De LE bevat een beeldje, een Making Of-Blu-Ray-disk plus de soundtrack CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

A, klinkt cool :) vooral de soundtrack cd. Ik vraag me alleen af hoe veel mensen een hele making off Bluray gaan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192470

jdm8 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:46:
A, klinkt cool :) vooral de soundtrack cd. Ik vraag me alleen af hoe veel mensen een hele making off Bluray gaan bekijken.
ik :)

bij mgs2 ging ie toen met lego spelen, had ie gejat van zn dochter , kon die tenminste ff in lego de levels bouwen ...

ik hoef dat beeld eigenlijk niet te hebben, zal wel weer rond de 90 euro gaan kosten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:56

SD5k

>4&X

Laatste wat ik hoorde was een adviesprijs van 99,99EUR. Heb hem in bestelling staan, dit is wel een game waar ik het geld voor die extra dingen over heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Anoniem: 192470 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:42:
en wat heeft de postbode vandaag voor mij :o

een witte DS 3 }:O

[afbeelding]

HONGKONG versie...
[afbeelding]

hij is wel een stuk zwaarder IDD, maar op zich wel fijn... en hij trilt. :) en is wit.. :D
Vraagje waar heb je die besteld? Of geimporteerd en zou je misschien je ervaring kunnen delen, want ik wil ook graag de DS3 maar heb het niet zo met importeren.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rikadoo schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 22:50:
[...]

Vraagje waar heb je die besteld? Of geimporteerd en zou je misschien je ervaring kunnen delen, want ik wil ook graag de DS3 maar heb het niet zo met importeren.
klik :

http://search.stores.ebay...QQsaselZ226255210QQsofpZ0

ebay dus.. 37 met verzenden en "verzekerd"

veel bestellen ook via yesasia maar die hebben een lvertijd van een maand (gem.)
want dat gaat via de boot...

deze is er wel via een week , hongkong post is zoiezo beste ter wereld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
-Sander schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 22:15:
Laatste wat ik hoorde was een adviesprijs van 99,99EUR. Heb hem in bestelling staan, dit is wel een game waar ik het geld voor die extra dingen over heb. :)
Sander, zou ik mogen weten waar je hem besteld hebt. Ik zie hem namelijk in nog geen één webshop staan.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 12:58
FeaR1986 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:07:
[...]
WTF.... van digitaal naar analoog beeld + geluid zonder iets van een converter erin.
Ziet er wel cheap uit en vraag me ook zwaar af of het werkt...
Shiver23 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:10:
[...]

Dat is geen HDMI maar dat is de AV-port van de PS3.
Heu.. Welke heb ik dan WEL nodig om van de PS3 (HDMI) naar m'n Scart/RGB te gaan? Wil van de week een PS3 gaan halen, maar wil dan wel met de goeie kabels (heb ook een optische kabel nodig voor op m'n surround set)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Jerk184 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 00:27:
Heu.. Welke heb ik dan WEL nodig om van de PS3 (HDMI) naar m'n Scart/RGB te gaan? Wil van de week een PS3 gaan halen, maar wil dan wel met de goeie kabels (heb ook een optische kabel nodig voor op m'n surround set)
Je kunt niet uit een HDMI-kabel een analoog signaal trekken. HDMI is volledig digitaal. Je hebt gewoon een standaard PS2 of PS3--SCART-RGB-stekker nodig plus een optische kabel. AV-kabels voor de PS2 doen het ook op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:21

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Jerk184 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 00:27:
[...]

[...]

De kabel die je liet zien is gewoon ok, maar het is geen HDMI naar SCART kabel omdat zoiets simpelweg niet bestaat. :P Je PS3 heeft een AV-poort waar ook gewoon RGB uitkomt, en daar prik je deze kabel dus in. AV => RGB SCART. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:14

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

^^ inderdaad; de weergegeven kabel kun je dus wel kopen (als ie weer op voorraad is), maar dat kun je net zo goed hier om de hoek doen.

Iedere PS1/PS2/PS3 RGB-kabel is compatible :) (waarbij de PS1 kabels meestal het goedkoopst zijn :P )

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Laatst online: 27-04 12:58
Oke mensen! Tnx voor de info. Ga zaterdag gelijk ff winkelen in de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je tv het aankan , kan je misschien beter a/v naar compoNENT kabel kopen....

en anders scart ja..

er zit standaar wel een a/v naar composiet kabel bij, maarja das niet echt fantastisch...

ik zou gewoon een FULL HDTV met HDMI kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

De Metro van vandaag weet trouwens te melden dat de game Afrika niet door de Europsese gamer gespeeld zal kunnen worden. De game komt alleen in Japan uit...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:58
FeaR1986 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:43:
De Metro van vandaag weet trouwens te melden dat de game Afrika niet door de Europsese gamer gespeeld zal kunnen worden. De game komt alleen in Japan uit...
waarom zou je die willen spelen, heb het nooit begrepen, een beetje fotos maken van nep dieren op een console. Er moet wel gameplay zijn imho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
FeaR1986 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:43:
Lijkt me eerlijk gezegd nogal sterk. Afrika is tenslotte voorgesteld tijdens E3 in de VS, dan zijn ze toch zeker van plan om dit spel in het westen uit te brengen. Ik heb de indruk dat iemand van Sony zegt dat er nog niets bekend is over een Europese release en dat daarvan gemaakt wordt dat het spel hier nooit zal worden uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

ymmv schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:48:
[...]Lijkt me eerlijk gezegd nogal sterk. Afrika is tenslotte voorgesteld tijdens E3 in de VS, dan zijn ze toch zeker van plan om dit spel in het westen uit te brengen. Ik heb de indruk dat iemand van Sony zegt dat er nog niets bekend is over een Europese release en dat daarvan gemaakt wordt dat het spel hier nooit zal worden uitgebracht.
Ik zou het niet weten. Het maakt me om eerlijk te zijn ook echt niet uit of die game er komt of niet, want ik ben niet zo into zulke games. OF er moet nog heel veel aan de gameplay veranderen, maar ik betwijfel het.

Hier in ieder geval het hele artikel:
Afrika
Het prachtige Afrika zal niet beschikbaar worden voor de Europese PS3-beschikker. De game, waarvan nog steeds niet bekend is wat de speler precies moet doen, met uitgebreide natuur van het continent zal in elk geval wel in Japan verschijnen.
Als ik de Afrikaanse natuur wil bewonderen ga ik over een paar maanden wel voor Far Cry 2. Schijnt dat die game ook voor 20% jungle, 40% savanne en 40% steppe bevat. Klinkt mij wel goed in de oren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256830

ymmv schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:48:
[...]

Lijkt me eerlijk gezegd nogal sterk. Afrika is tenslotte voorgesteld tijdens E3 in de VS, dan zijn ze toch zeker van plan om dit spel in het westen uit te brengen. Ik heb de indruk dat iemand van Sony zegt dat er nog niets bekend is over een Europese release en dat daarvan gemaakt wordt dat het spel hier nooit zal worden uitgebracht.
Ach, ps3 is toch regiovrij :) importeren dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

FeaR1986 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:00:
[...]
Als ik de Afrikaanse natuur wil bewonderen ga ik over een paar maanden wel voor Far Cry 2. Schijnt dat die game ook voor 20% jungle, 40% savanne en 40% steppe bevat. Klinkt mij wel goed in de oren...
Check gameplay van de Ubidays. Ondanks dat ik totaal geen link zie met de oude Farcry, behalve de naam heeft deze titel wel mijn interesse gewekt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Shiver23 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:13:
[...]Check gameplay van de Ubidays. Ondanks dat ik totaal geen link zie met de oude Farcry, behalve de naam heeft deze titel wel mijn interesse gewekt.
Deeltje 1 was gewoon in het begin leuk op dat open tropische eiland. Maar als je vorderde werd het toch wel minder met al die mutanten en vooral het gangetje-gangetje. Trailer van deel 2 ziet er opzich wel netjes uit, maar het is wel de XBox 360 versie, dus ben benieuwd wat de PS3 gaat doen. Op de frontpage van Tweakers.net stond een trailer met wat scherpere beelden die de omgevingen ook wat beter laat zien: hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
-Sander schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 22:15:
IK heb nooit de meerwaarde begrepen van special editions van bepaalde games. Het zal me een zorg zijn wat voor doosje er om me game zit. Als ik druk aan het gamen ben dan kijk ik nieteens meer naar het doosje (of enig ander object in de wereld naast met tv en controller als we het er dan toch over hebben)

Zo heeft een vriend van mijn dik 130 euri neergeteld voor halo 3 met masterchief hoofd en dat ding staat enorm weg te stoffen, tezamen met de game zelf trouwens. Ook zijn special edition GTA4 speelt exact hetzelfde op de console als mijn normale retail versie. Net zo veel lol online...

Ik hou liever 30 euri in mijn zak om daar een andere game van te halen of gewoon de boodschappen. Over indruk maken op vrienden met achievements of special editions van games met bijbehorende props ben ik inmiddels heen gegroeid.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

swopdark schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:59:
[...]
Ik hou liever 30 euri in mijn zak om daar een andere game van te halen of gewoon de boodschappen. Over indruk maken op vrienden met achievements of special editions van games met bijbehorende props ben ik inmiddels heen gegroeid.
Ik heb geen special edition gekocht hoor maar ik vind dat je een beetje neerbuigend doet naar de mensen die het wel leuk vinden om dit te kopen: smaken verschillen nou eenmaal dude!
Sommigen hebben geld zat of vinden het juist leuk om dit soort dingen te kopen om de verzamelwaarde en daar is niks mis mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:56

SD5k

>4&X

swopdark schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:59:
[...]

IK heb nooit de meerwaarde begrepen van special editions van bepaalde games. Het zal me een zorg zijn wat voor doosje er om me game zit. Als ik druk aan het gamen ben dan kijk ik nieteens meer naar het doosje (of enig ander object in de wereld naast met tv en controller als we het er dan toch over hebben)

Zo heeft een vriend van mijn dik 130 euri neergeteld voor halo 3 met masterchief hoofd en dat ding staat enorm weg te stoffen, tezamen met de game zelf trouwens. Ook zijn special edition GTA4 speelt exact hetzelfde op de console als mijn normale retail versie. Net zo veel lol online...

Lolbroek, ik koop geen SE om indruk te maken op wie dan ook, heb maar een paar SE's in de kast staan (en die hebben me neit eens meer gekost dan de normale versie), maar ben nu eenmaal een groot fan van de Metal Gear serie dus ben evengoed geinteresseerd in die bonus disc, soundtrack en dat beeldje. Bij deze game interesseerd het me even niet of ik word afgezet of niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 14:34
Hallo,

Ik heb, nu mijn examens afgelopen zijn, ook maar een PS3 GTA IV pack besteld. Hij word vrijdag thuis gebracht. Ik wil hem op de volgende manier aansluiten: HMDI -> DVI en dan aan mijn PC-monitor (Samsung Syncmaster 226bw, is HDCP compatible) en het geluid dan via de normale av uitgang met de tulp stekkertjes aansluiten op mijn stereo (Dat kan volgens de startpost)

Nu wil ik alleen graag weten hoelang die av-kabels zijn zodat ik weet of ik daar nog extra voor moet kopen.

groetsels enzo

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

olliepower schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:11:
Hallo,

Ik heb, nu mijn examens afgelopen zijn, ook maar een PS3 GTA IV pack besteld. Hij word vrijdag thuis gebracht. Ik wil hem op de volgende manier aansluiten: HMDI -> DVI en dan aan mijn PC-monitor (Samsung Syncmaster 226bw, is HDCP compatible) en het geluid dan via de normale av uitgang met de tulp stekkertjes aansluiten op mijn stereo (Dat kan volgens de startpost)

Nu wil ik alleen graag weten hoelang die av-kabels zijn zodat ik weet of ik daar nog extra voor moet kopen.

groetsels enzo
2 meter uit mn hoofd

en stel straks via geluids instellingen dan geluid over AV kabel in

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 192470 op 28-05-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

olliepower schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:11:
Die ik hier heb liggen zijn net onder de twee meter. Denk een meter of 1,80.
Maar ik heb wel een launch PS3, dus weet niet of de lengte veranderd is met de komst van het 40GB Pack...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-04 11:23
FeaR1986 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:16:
[...]

Die ik hier heb liggen zijn net onder de twee meter. Denk een meter of 1,80.
Maar ik heb wel een launch PS3, dus weet niet of de lengte veranderd is met de komst van het 40GB Pack...
Deze is niet veranderd, ik heb die van mij pas een paar weken en ik gebruik de AV-kabel.

Gopal

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209607

Je beeld zal op de 226bw trouwens wel enigzins worden uitgerekt. Enerzijds omdat je native resolutie 1680x1050 is, en je dan alleen 720p kan draaien wat 1280x720 is. En dan heeft een computerscherm nog een beeldverhouding van 16:10 terwijl de PS3 alleen 720p, 1080i/p ondersteund, welke allemaal 16:9 zijn.

Maargoed, dat is alleen van toepassing als je erg picky bent. Ik ben dat wel dus ben ik van plan om een wat duurdere 24" monitor te kopen die full HD kan draaien en 1:1 pixelmapping heeft (betekent dat hij de originele resolutie niet "uitsmeert" over het totale aantal pixels van het scherm, maar elke pixel naar één pixel vertaalt)

Maargoed, als je die monitor al hebt zou ik zeggen probeer het gewoon :) Het is een lekker monitortje, had hem zelf misschien gekocht als hij ook pixel mapping had :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Anoniem: 256830 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:10:
Ik heb geen special edition gekocht hoor maar ik vind dat je een beetje neerbuigend doet naar de mensen die het wel leuk vinden om dit te kopen
hoho zo heb ik mijn post niet bedoeld kerel. :> Laat ik dan zo stellen: ik vind de spelervaring het meest belangrijk en op dat gebied vind ik de custom pakketten niet erg veel meerwaarde geven.

Maarrrrr.. Mocht Polyphony volgend jaar komen met een leuke special edition van GT5 waarbij je voor 150,- je game verpakt krijgt in een gloednieuwe Mitsubischi Lancer EVO X.... Dan ben ik denk ik toch wel van de partij.... voor 10.000 euri doe ik het trouwens ook nog wel.... :*) 8)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
foutje

[ Voor 98% gewijzigd door swopdark op 28-05-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

swopdark schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:31:
[...]
Maarrrrr.. Mocht Polyphony volgend jaar komen met een leuke special edition van GT5 waarbij je voor 150,- je game verpakt krijgt in een gloednieuwe Mitsubischi Lancer EVO X.... Dan ben ik denk ik toch wel van de partij.... voor 10.000 euri doe ik het trouwens ook nog wel.... :*) 8)
Hmmm lijkt mij wel een goeie deal, zal wel zeeeeeer gelimiteerd zijn dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 26-04 22:00
@Freekazoid Een vriend van me heeft een PS3 met een draadloos Logitech toetsenbord + muis set en dat werkt zonder problemen. Je kunt UT3 dan gewoon daarmee spelen.
Let erop dat UT3 dit vanuit de game zelf ondersteunt, en niet alle games hebben deze functionaliteit, het zal dus niet altijd werken.
Zelf heb ik er een MS usb toetsenbord op aangesloten van 15,- , dat werkt ook zonder problemen. Vooral handig bij het chatten en surfen.

En het is bekend dat de UT3 engine texture pop-ups heeft, dat ligt aan de engine en niet aan de games die gebruik maken van de engine.

Zelf game ik op een full hd tv en games die in 720p komen zien er prachtig uit, ik laat de PS3 gewoon op 720p staan. De tv maakt het dan zelf schermvullend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 14:34
@ Iedereen, bedankt. Moet dus nog een stukje bij, maar dat had ik al gedacht.

En over die monitor, het is maar een tijdelijke oplossing. Ik wil aan het einde van de zomer een goede (full)hd televisie kopen zodat ik gewoon met 1080p kan spelen. Maar voorlopig ben ik denk ik nog wel tevreden met die 720p.

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125531

Iemand wist hier onlangs te melden dat de Dualshock 3 controllers begin volgende maand verkocht zullen worden. Is dat waar?
Want voor zover ik weet, heeft Sony geen launch datum bekend gemaakt. Zelfs de nieuwe MGS4 bundel zal zonder de DS3 in Europa geleverd worden (12 juni).
Misschien klopt het wel en zullen we zowel de MGS4 pack als de DS3 controllers begin juni in de winkels zien liggen.
Wat denken jullie hierover?!

Als de DS3 deze zomer toch niet naar Europa komt, kunnen jullie me een paar verkopers op ebay aanbevelen die te vertrouwen zijn (ik heb interesse in de US versie van DS3) ? Ik hoor verhalen dat de bestellingen via YesAsia met de boot verstuurd worden en daarom duurt het heel lang...

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 125531 op 28-05-2008 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeepXJ89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-03-2020
Jij weet evenveel als de rest van ons, niks over releasedata DS3 dus.

Echter ik heb wel een Bart S release lijst hier gepost waar hij wel op stond, rond de datum van MGS4.
Nog even afwachten dus, Sony gaat dit niet ver van tevoren aankondigen want dan blijven alle winkels met de Sixaxis zitten.

Als je gewoon op Ebay.com zoekt kun je in advanced search kiezen voor US sellers only.
Maar er is geen verschil, betaal niet meer dan 42$!

PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121131

Anoniem: 125531 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:17:
Iemand wist hier onlangs te melden dat de Dualshock 3 controllers begin volgende maand verkocht zullen worden. Is dat waar?
Want voor zover ik weet, heeft Sony geen launch datum bekend gemaakt. Zelfs de nieuwe MGS4 bundel zal zonder de DS3 in Europa geleverd worden (12 juni).
Misschien klopt het wel en zullen we zowel de MGS4 pack als de DS3 controllers begin juni in de winkels zien liggen.

Als de DS3 deze zomer toch niet naar Europa komt, kunnen jullie me een paar verkopers op ebay aanbevelen die te vertrouwen zijn (ik heb interesse in de US versie van DS3) ? Ik hoor verhalen dat de bestellingen via YesAsia met de boot verstuurd worden en daarom duurt het heel lang...
Ik had mijn zwarte DS3 ( us versie ) van bij yesasia na 2 weken al bij me, dat vind ik toch niet zo heel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Anoniem: 125531 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:17:

Neh, yessasia stuurt gewoon via vliegtuig. Het gaat eerst naar Duitsland en daar vanuit gaat het naar jouw huis. Ik heb er 2x bestelt en 2x binnen 5 dagen binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:) bedankt voor jullie reacties... Hmm... zal ik tot 12 Juni wachten of nu een paar DS3 controllers via YesAsia bestellen? haha... ik kom er wel zelf uit... thanks

JeepXJ89, ik kan de release lijst van Bart Smith die je gepost had, in Deel 29 noch in Deel 28 vinden... Heb je een link voor me?!

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 125531 op 28-05-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik las op Wikipedia dat Sony vanaf Juni dit jaar geen SIXAXIS meer produceert. Betekend dit dat vanaf dat moment alle PS3's geleverd worden met een DS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:46
Anoniem: 209607 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:56:
Ik las op Wikipedia dat Sony vanaf Juni dit jaar geen SIXAXIS meer produceert. Betekend dit dat vanaf dat moment alle PS3's geleverd worden met een DS3?
Dat duurt dan nog wel even. Dat ze de Sixaxis niet meer produceren betekent niet dat de Sixaxis niet meer wordt geleverd. De Sixaxis zal in Europa nog wel even worden geleverd, denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat las ik ook... Ik neem aan dat Sony wacht totdat alle SIXAXIS controllers die in de winkels liggen, uitverkocht zullen zijn. Dan gaan ze waarschijnlijk de DS3 leveren. Maar aangezien de MGS4 pack met de DS3 in de VS geleverd gaat worden, heb ik hoop dat het ook in Europa het geval zal zijn... We zullen zien, anders wordt het importeren zonder garantie... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Meen dat ik ergens had gelezen dat de nieuwste tv's van Sony ( Bravia Serie ) ook een XMB hebben net als de PlayStation en PSP. Iemand ervaring hiermee of is het nog een toekomstverhaal ?

[ Voor 4% gewijzigd door NeoMe op 28-05-2008 17:01 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NeoMe schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:00:
Meen dat ik ergens had gelezen dat de nieuwste tv's van Sony ( Bravia Serie ) ook een XMB hebben net als de PlayStation en PSP. Iemand ervaring hiermee of is het nog een toekomstverhaal ?
De nieuwe W4000 tv van Sony heeft een XMB, maar die is in SD resolutie te bewonderen en schijnt heel laggy te zijn.... de nieuwe X4000-4500 serie zal naar alle waarschijnlijkheid een veel betere versie van XMB hebben....

Hier kun je er meer info over vinden: http://www.hdtvtest.co.uk/Sony-KDL40W4000/Operation/

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 125531 op 28-05-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

NeoMe schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:00:
Ja die zijn er. Het is gewoon een hele makkelijk, snelle en intuïtieve manier van menu's. Het heeft ook een of andere prijs gekregen. Op de tv is het dus ipv. een klassiek menu. Ik denk niet dat je er films van kan gaan afspelen ed. (Ik heb wel eens zo'n tv bij makro zien staan). Verder geen ervaring mee.

[ Voor 34% gewijzigd door jdm8 op 28-05-2008 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand een link naar de release lijst van Bart Smit waar ik de DS3 kan zien?

Nevermind, na lang zoeken heb ik die al gevonden: JeepXJ89 in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee..."

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 125531 op 28-05-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
De Ds3 zal er wel snel aankomen, nu ze de sixaxis bij de eplaza voor 35 euro de deur uit doen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Europa is de afvalbak van de gamesindustrie, dus ik zou er niet vanuit gaan als ik jou was. Wij kregen bij de release ook een PS3 zonder EE terwijl die er bv in USA wel in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:48
Ik denk wel dat Sony de Sixaxis controllers zo snel mogelijk van de hand willen doen.
Voor degene die niet zoveel waarde hechten aan trillingen en vooral ook niet te ongeduldig zijn; bij play.com twee controllers voor nog geen 50 euro.

En er was ook nog iemand die vroeg naar de MGS LE, bij dimplus is die te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Anoniem: 130184 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:25:
[...]

Europa is de afvalbak van de gamesindustrie, dus ik zou er niet vanuit gaan als ik jou was. Wij kregen bij de release ook een PS3 zonder EE terwijl die er bv in USA wel in zat.
"EE" ??

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En toch verkoopt de PS3 naar verhouding in Europa een stuk beter dan de VS, waar iedereen aan z'n xdoos / wii gekluisterd zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm... dit wordt wel interessant... even afwachten dus. Misschien kunnen we al over een paar weekjes de DS3 controllers in NL bemachtigen. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:39
Link dan ook meteen even naar iets nuttigs. ;)
Emotion Engine dus, de CPU van de PlayStation 2, welke in sommige PS3-versies de backwards compatibility verzorgt.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeepXJ89
Anoniem: 125531 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:34:
Hmm... dit wordt wel interessant... even afwachten dus. Misschien kunnen we al over een paar weekjes de DS3 controllers in NL bemachtigen. Top!
Waarom zou je zo 'dom' zijn om
A. Nog weken te wachten?
B. Veel meer te betalen?

De DS3 heb je al voor €37,- thuisbezorgd! Als de DS3 al over een aantal weken in de winkel ligt gaat hij minimaal 50€ kosten. Verzenden is bij de meeste ebayers is rond 5 tot 7 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat het eerder 'dom' is om je DS3 te importeren want dan heb je helemaal geen garantie. Ik koop toch liever een apparaat waarvan ik zeker weet dat ik een nieuwe krijg ingeval het defect wordt geleverd of kapot gaat. Zo simpel is dat.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 125531 op 28-05-2008 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ach ja je moet het zelf weten,

maar ik zie die dualshocks niet massaal kapot gaan...
en als je er een koopt staat er gewoon nieuw bij en komen gesealed aan...
zelfs met verzekering op het pakket...

en wie zegt dat je nu geen garantie hebt?

en gaan ze eigenlijk ook witte en zilvere ds3's in europa verkopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220692

Dit weekend ook eindelijk een PS3 aangeschaft met GTA4 erbij. Tot nu toe erg tevreden, het speelt allemaal erg lekker soepel en had niet verwacht dat GTA4 mij zo zou trekken.

Ik gebruik nu MediaLink om vanaf mijn Apple multimedia te streamen.

Tot zover niets meer dan lof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:56

Emiel1984

Made in NL

Ik heb de laatste tijd de PS3 niet aangezet en dacht gister is een demo van MGS online te spelen. Nadat ik de demo voor het eerst installeerde krijg ik enkel een bedankje naar alle Beta users bij het opstarten. Ik kan dus niks spelen in de demo. Mis ik hier iets of werkt de demo niet meer ?

[ Voor 6% gewijzigd door Emiel1984 op 28-05-2008 20:49 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

De MGO beta is afgelopen. 12 juni komt MGS4 uit, daar zit MGO bij (starterspack iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

Emiel1984 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:48:
Ik heb de laatste tijd de PS3 niet aangezet en dacht gister is een demo van MGS online te spelen. Nadat ik de demo voor het eerst installeerde krijg ik enkel een bedankje naar alle Beta users bij het opstarten. Ik kan dus niks spelen in de demo. Mis ik hier iets of werkt de demo niet meer ?
Die MGS online demo was een week geldig, ongeveer een maand geleden. Heb je hem toen we gedownload ofzo? Want daarna was hij ook niet meer te downloaden namelijk volgens mij.

Het was iig in de week van de GTA4 launch dat je het kon spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Misschien toch interessant voor de Sony PS3 als de prijzen wat gezakt zijn: Hier kan dus ook een 2.5" SSD in. Werkt het? Jazeker >:) .

* Iemand vertelde dat het spel Devil May Cry 4 op een 100gb 7200rpm 2.5" 22min54sec. installeerde. Op de SSD 64GB duurde de install 21min56, iets sneller dus.

* Maar het laden van het spel (en tevens demo's uit de psn store)en de levels etc duurd met een normale 5400/7200rpm HD 20-30seconden of langer, _/-\o_ terwijl dat met de SSD vrijwel direct geladen was _/-\o_ !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-04 12:36

KhaZ

Alfa Romeo

M'n PS3 (60GB model) leest geen discs meer: is er hier iemand die z'n PS3 weer discs heeft laten lezen met een trucje? Ik hoef geen suggesties etc, ik wil een goede truc, anders stuur ik 'm op en krijg ik een 40GB exemplaar (destijds juist extra euro's neergeteld voor het 60GB exemplaar voor Super Audio CD ondersteuning, 4x USB en chromen afwerking - great!).

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeepXJ89
Ja er is nieuws: De Ubidays!
Kijk op Gametrailers voor alle nieuwe trailers. Beyond Good and Evil 2 komt! whoot I loved that game.
En Hollands glorie BiA HH, check ook het droge 'pas op! fietsers' bord langs de weg.
:X Gekke yanks ...zulke borden in WOII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
JeepXJ89 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:46:
Ja er is nieuws: De Ubidays!
Kijk op Gametrailers voor alle nieuwe trailers. Beyond Good and Evil 2 komt! whoot I loved that game.
Op http://www.gamersyde.com/index_en.html vind je alle trailers in HD-kwaliteit plus nog alle screenshots.

Ubisoft komt met interessante titels: nieuwe Beyond Good and Evil en Prince of Persia. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/gallery/public/8558/1648_0007.jpg

Hawx, Brothers in Arms en Farcry zien er ook goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

KhaZ schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:43:
M'n PS3 (60GB model) leest geen discs meer: is er hier iemand die z'n PS3 weer discs heeft laten lezen met een trucje? Ik hoef geen suggesties etc, ik wil een goede truc, anders stuur ik 'm op en krijg ik een 40GB exemplaar (destijds juist extra euro's neergeteld voor het 60GB exemplaar voor Super Audio CD ondersteuning, 4x USB en chromen afwerking - great!).
Als je een 60GB opstuurt voor RMA dan krijg je heus wel een 60GB terug.
Het is niet dat omdat Sony nu alleen nog maar de 40GB-versie uitbrengt ze geen 60GB modellen meer hebben liggen voor onfortuinlijke gamers zoals jij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
FeaR1986 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:14:
[...]

Als je een 60GB opstuurt voor RMA dan krijg je heus wel een 60GB terug.
Het is niet dat omdat Sony nu alleen nog maar de 40GB-versie uitbrengt ze geen 60GB modellen meer hebben liggen voor onfortuinlijke gamers zoals jij...
Lees eens op het kassa forum..het kan wel een flink tijdje duren eer je een refurbished (heel misschien nieuwe) of je eigen gerepareerde ps3 terug hebt. Sommige mensen wachten al meer dan 3maanden :S....succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Bia vind ik er persoonlijk zwaar tegenvallend uitzien tov. de allereerste screens die ze een hele tijd geleden releasden.

Farcry 2 en BG&E 2 worden allebei supervet.

Van pop verwacht ik ook veel, maar pop 2 en 3 vielen ook tegen in vergelijking met het geniale eerste deel, dus ik ben benieuwd wat ze hier van gaan bakken. De art style is iig uniek en tof.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759

ToFast schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:26:
Lees eens op het kassa forum..het kan wel een flink tijdje duren eer je een refurbished (heel misschien nieuwe) of je eigen gerepareerde ps3 terug hebt. Sommige mensen wachten al meer dan 3maanden :S....succes ermee.
In dit topic hebben verscheidene gebruikers anders al gemeld dat ze binnen enkele weken geholpen waren met hun 60GB versie, hieruit de conclusie trekkende dat het zgn. "60GB tekort" opgelost zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeepXJ89
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 00:09:
Bia vind ik er persoonlijk zwaar tegenvallend uitzien tov. de allereerste screens die ze een hele tijd geleden releasden.

Farcry 2 en BG&E 2 worden allebei supervet.

Van pop verwacht ik ook veel, maar pop 2 en 3 vielen ook tegen in vergelijking met het geniale eerste deel, dus ik ben benieuwd wat ze hier van gaan bakken. De art style is iig uniek en tof.
Heb jij het over dezelfde pop = Prince of Persia die ik gespeeld heb? De eerste geniaal? *kuch* Ja ok voor die tijd misschien (''89) op Mac, maar dat is toch zeker appels met peren vergelijken.
Nadat Ubisoft zich er mee is gaan bemoeien is het alleen maar beter geworden; Sands of time, Two Thrones en Warrior Within. Al moet ik bekennen een voorkeur te hebben voor Sands of time.

BiA HH valt me ook zwaar tegen, als dit de kwaliteit is die ze in augustus gaan verkopen dan pikken de journalisten dat niet. Sinds CoD4 ligt iedereen op zijn gat van verbazing, de kwaliteit is zo hoog dat het moeilijk te evenaren is. Al is BiA wel een heel ander spel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Jeep, sorry :)

Natuurlijk bedoelde ik Sands of Time als het geniale deel:)

Deel 2 was veel minder met de 'donkere' sfeef, waarschijnlijk alleen maar gedaan om 'cool' te zijn, maar het hele ararbische duizend en één nachten sfeertje was helemaal weg.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

ToFast schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:26:
[...]Lees eens op het kassa forum..het kan wel een flink tijdje duren eer je een refurbished (heel misschien nieuwe) of je eigen gerepareerde ps3 terug hebt. Sommige mensen wachten al meer dan 3maanden :S....succes ermee.
Als ik aan één bron echt 0,0 waarde hecht is het wel aan het programma Kassa en aan dat forum van ze. In het begin waren de klachten dat de PS3 40GB geen discs meer las (3% van de totale afzet van de console) en in het programma en het forum kwam het over alof elke PS3 er na 3 maanden mee op zou houden. Zelfde als dat ze aan het zeuren waren dat ze geen nieuwe PS3 terug kregen, maar een refurbished exemplaar. Naar mijn weten zijn er maar weinig leveranciers waarvan je ook echt een 100% nieuw apparaat krijgt (Logitech doet het sowieso en verder weet ik het niet). En dat lijkt me ook logisch dat je niets nieuws krijgt als je er al maanden gebruik van hebt gemaakt.

Ik ben absoluut geen fanboy, maar als je met zulke slappe bevindingen komt die onderbouwt zijn door een paar gebruikers vindt ik dat gewoon triest en zeker niet een rendabel / realistisch beeld geven van de hele markt.

Enige goede item wat Kassa ooit heeft uitgezonden was dat over de HD-Tv's, maar dat lag meer aan dat Kassa dat item had uitbesteed aan hardware.info.

En zoals MicheldeL al aangeeft is het tekort aan PS3 60GB versies wellicht opgelost, want in dit topic zijn er genoeg mensen die inderdaad redelijk snel weer een 60GB hebben gekregen naar hun RMA. En ook in mijn vriendenkring had iemand zijn PS3 60GB al na 2 weken terug. En dat is naar mijn mening toch best acceptabel...

De videoclip van Korn - HAZE is trouwens best wel oke... toch nog een goed puntje van die game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-04 12:36

KhaZ

Alfa Romeo

Bedankt voor de reacties jongens.. dan ga ik 'm gewoon opsturen d:)b

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:29
Hmm blijkbaar al iemand die MGS4 heeft kunnen bemachtigen..

MGS4

Lucky bastard haha

[ Voor 35% gewijzigd door l00pz op 29-05-2008 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Medialink

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 192470 op 29-05-2008 03:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Hoe zit dat eigenlijk met 'home' staat dat ergens verstopt op de ps3 of moet dat nog uitkomen ? ..

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is al een paar keer uitgesteld, laatste keer omdat de baas nog niet tevreden was naar verluid. Planning is nu geloof ik ergens in het najaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

En als het uit is moet je het vast gaan kopen via de shop.... of word het gratis content ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04 16:27
Home is Gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of niet... er zijn geruchten dat het subscription based gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:51
bij de MM Arnhem op 30 mei 2008 tussen 15.00 en 16.00 uur is een PS3 met 1 sixaxis €333,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-03 14:02

Blaim

Cashback kroket

Leuke aanbieding - helaas net al een besteld die ik vanavond geleverd krijg. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nice, inderdaad. Jammer dat ik geen auto heb (Arnhem is voor mij vrij ver met OV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Gisteravond NHL 2008 gespeeld met een vriend van me. Wat een geniale besturing!
Was in het begin echt even wennen maar daarna haalden we de meest zieke moves uit en scoorden we op bizar toffe manieren _O_

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263407

Na veel rondzoeken op fora ed. Toch maar hier even de vraag stellen.
Wil een PS3 gaan kopen om hard te gaan met GTAIV.. maar ik wil dat
ding aan mijn 30" Apple Cinema scherm hangen.

Via de start post en deze pagina kwam ik er achter dat het scherm geen HDCP ondersteunt.

Maar er moet toch een manier zijn om dit te kunnen fixen, misschien via een EyeTV of een andere
box die het eerst omvormt. Zijn er mensen met ervaring hier in en wie weet de oplossing??

Alvast bedankt, ga ik vanavond alvast de PS3 inhuis halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:46
Paxlie schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:15:
Was in het begin echt even wennen maar daarna haalden we de meest zieke moves uit en scoorden we op bizar toffe manieren _O_
NHL heb ik ook altijd wel vet gevonden. Interesse is de laatste jaren wel wat afgezwakt, maar misschien dat ik het maar weer eens ga proberen. Op de PS2 heb ik NHL 2k??? helemaal grijs gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Anoniem: 209607 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:31:
Dat zou vette naaierij zijn aangezien Sony altijd gezegd heeft dat HOME gratis zou zijn. Daarentegen Sony zegt wel vaker wat...

[ Voor 7% gewijzigd door P.E.No.1 op 29-05-2008 11:33 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 00:51

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Paxlie schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:15:
Ik speel zo af en toe (te weinig helaas) en moest redelijk wennen aan de besturing. Begin het nu redelijk onder de knie te krijgen en het begint aardig te komen. Ik ga me eens een paar keer goed toeleggen op het deken en eens kijken naar de strategies voor de aanval en verdediging, want ik had daar in (veel) oudere versies veel minder last mee. Wel een tof spel trouwens. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Staat Wipe out al in the store, klaar om gedownload te worden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759

Het lijkt mij waarschijnlijker dat het in de basis gratis is en dat je voor zo'n beetje alle (leuke/interessante) extra's zal moeten betalen..
HOME is natuurlijk pas interessant als iedereen erop kan en er dus ook daadwerkelijk mensen te vinden zijn, ook zij die minder 'hardcore' gamen..

Maar goed, 't blijft afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233253

Dan wordt het volgens mij dus niet een succes.
Zou een domme move zijn.

Omzet moet je genereren door allerlei extra's te bieden en de aanbieders te laten betalen....als de bij de deur al een drempel opwerpt dan is het een kort leven beschoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
  • Laatst online: 15-03 23:47
Windkracht13 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:58:
Staat Wipe out al in the store, klaar om gedownload te worden???
komtie vandaag uit dan?

Steam: PortoNL | PSN: PortoNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Als het goed is wel, div. sites geven 29 Mei als datum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504

Komt de Europese MGS bundel ook met DS3? Ik krijg verschillende antwoorden hierop. Als er geen DS3 bij zit ga ik liever voor de GTA bundel, hoef ik ook geen twee weken meer te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De geupdatete(?) japanse store staat inmiddels wel een volledige versie en een demo van een soort wipeout cloon: Fatal Inertia EX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:22:
Komt de Europese MGS bundel ook met DS3? Ik krijg verschillende antwoorden hierop. Als er geen DS3 bij zit ga ik liever voor de GTA bundel, hoef ik ook geen twee weken meer te wachten.
Daar ben ik ook heeeel benieuwd naar omdat ik binnenkort een PS3 wil aanschaffen. Op het internet lees ik steeds tegenstrijdige berichten: de ene zegt dat we wel een MGS4 pack met de DS3 krijgen, de andere beweert dat het juist niet het geval is.
Hier heeft SONY verklaard dat ze wel de DS3 met deze nieuwe packs gaan leveren: http://ps3.qj.net/MGS4-Du...n-Europe/pg/49/aid/104761
Maar op deze site kun je lezen dat het niet waar is: http://www.destructoid.co...fts-europeans-84940.phtml

Aangezien een groot aantal winkels laatste tijd hun SIXAXIS controllers heel goedkoop probeert aan te smijten en het feit dat er geen SIXAXIS controllers meer geproduceerd worden, lijkt het mij dat we rond 12 Juni de DS3 in Europa kunnen verwachten. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 125531 op 29-05-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125531 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:32:
[...]

Daar ben ik ook heeeel benieuwd naar omdat ik binnenkort een PS3 wil aanschaffen. Op het internet lees ik steeds tegenstrijdige berichten: de ene zegt dat we wel een MGS4 pack met de DS3 krijgen, de andere beweert dat het juist niet het geval is.
Hier heeft SONY verklaard dat ze wel de DS3 met deze nieuwe packs gaan leveren: http://ps3.qj.net/MGS4-Du...n-Europe/pg/49/aid/104761

Aangezien een groot aantal winkels laatste tijd hun SIXAXIS controllers heel goedkoop proberen aan te smijten en het feit dat er geen SIXAXIS controllers meer geproduceerd worden, lijkt het mij dat we rond 12 Juni de DS3 in Europa kunnen verwachten. :)
lekkere bron, hoevaak gaat pasen komen dit jaar ?

Voor amerika was de DS3 ruim voordat hij uitkeam aangekondigd, het lijkt mij dus onwaarschijnlijk dat hij hier opeens in de winkel ligt. Al heb ik genoeg nieuws voorbij zien komen dat het bij MGS4 een belangrijk onderdeel was..

Zou gewoon een ps3 kopen en een ds3 importen. Ben je qua kosten ook niet veel meer kwijt. Als je de ps3 koopt voor MGS4 kan wachten natuurlijk geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:37:
[...]

lekkere bron, hoevaak gaat pasen komen dit jaar ?

Voor amerika was de DS3 ruim voordat hij uitkeam aangekondigd, het lijkt mij dus onwaarschijnlijk dat hij hier opeens in de winkel ligt. Al heb ik genoeg nieuws voorbij zien komen dat het bij MGS4 een belangrijk onderdeel was..

Zou gewoon een ps3 kopen en een ds3 importen. Ben je qua kosten ook niet veel meer kwijt. Als je de ps3 koopt voor MGS4 kan wachten natuurlijk geen kwaad.
Het gaat niet om Pasen... Waar het om draait, is dat we rond deze tijd toch de DS3 moeten verwachten. Hier werd al een keertje een release lijst van Bart Smit gepost en als we die moeten geloven, zou de DS3 al rond 02-05-08 geleverd moeten worden. Het is dus niet gebeurd. Een uitstel van één maand lijkt me heel waarschijnlijk... De MGS4 bundels gaan in USA en Japan mét de DS3 verkocht worden, als ik zo kijk, dan denk ik dat Sony ernaar streeft om dezelfde packs ook in Europa met de DS3 te verkopen (gezien een groot aantal klachten van de Europese gamers, lage prijzen voor de SIXAXIS van tegenwoordig)... Al met al wil ik hopen dat we begin Juni al de DS3 zullen kunnen aanschaffen... hier in Nederland...

BTW, ik durf te wedden dat de managers van grote winkelketens als play.com etc. al op de hoogte van de precieze datum van de levering van de DS3 zijn, aangezien ze alle SIXAXIS controllers weg proberen te doen... (Want wat zou een andere reden kunnen zijn om opeens twee SIXAXIS controller voor bijna de prijs van één aan te bieden? ... ;) ) Kent iemand zo'n "manager" die wij zouden kunnen ondervragen? :)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 125531 op 29-05-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Home zelf wordt gratis, de crap die je in je virtuele camper plaatst zal geld gaan kosten.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
  • Laatst online: 15-03 23:47
Windkracht13 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:11:
Als het goed is wel, div. sites geven 29 Mei als datum...

Steam: PortoNL | PSN: PortoNL

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.