Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 68.811 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-05 21:36
FOK geeft idd vandaag aan
de rest TBA en zomer 2008

Steam: PortoNL | PSN: PortoNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Anoniem: 125531 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:44:
[...]

Het gaat niet om Pasen... Waar het om draait, is dat we rond deze tijd toch de DS3 moeten verwachten. Hier werd al een keertje een release lijst van Bart Smit gepost en als we die moeten geloven, zou de DS3 al rond 02-05-08 geleverd moeten worden. Het is dus niet gebeurd. Een uitstel van één maand lijkt me heel waarschijnlijk... De MGS4 bundels gaan in USA en Japan mét de DS3 verkocht worden, als ik zo kijk, dan denk ik dat Sony ernaar streeft om dezelfde packs ook in Europa met de DS3 te verkopen (gezien een groot aantal klachten van de Europese gamers, lage prijzen voor de SIXAXIS van tegenwoordig)... Al met al wil ik hopen dat we begin Juni al de DS3 zullen kunnen aanschaffen... hier in Nederland...

BTW, ik durf te wedden dat de managers van grote winkelketens als play.com etc. al op de hoogte van de precieze datum van de levering van de DS3 zijn, aangezien ze alle SIXAXIS controllers weg proberen te doen... (Want wat zou een andere reden kunnen zijn om opeens twee SIXAXIS controller voor bijna de prijs van één aan te bieden? ... ;) ) Kent iemand zo'n "manager" die wij zouden kunnen ondervragen? :)
Sorry hoor maar wat is dit voor luchtfietserij, al die speculaties en geruchten... |:(
Je loopt alleen jezelf maar gek te maken, zoals je zelf al concludeerde gaat de sixaxis er waarschijnlijk zeer binnenkort uit in Europa gezien de sterke prijsdaling.
En natuurlijk zijn die managers op de hoogte, maar ooit van een embargo gehoord?
Je zou de Bart Smit in Drachten kunnen bellen, zij krijgen elke maand een interne releaselijst binnen die ze dan vrolijk in de winkel hangen. tel: 0512-543676. Dan kun je vragen of ze er even voor je op willen kijken wanneer ze de DS3 binnenkrijgen.
Ik blijf erbij; importeer dat ding toch! 37€ en je hoef maar 5 dagen te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 239951 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:42:
[...]

Ik blijf erbij; importeer dat ding toch! 37€ en je hoef maar 5 dagen te wachten.
Inderdaad. Gezeur over garantie. Voor het geld van 3 geimporteerde DS3's heb je er twee uit de winkel, ooit. Kans dat ze kapot gaat lijkt me een stuk kleiner dan 50%. Kopen dus! :>

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:22
CD-wow heeft een zgn 24 uur sales.

Mocht je nog 'n spel willen hebben, voor een lagere prijs, zou ik hier even kijken: (nog 20 uur te gaan)

http://www.cdwow.ie/plain_list.php?list_id=976

Zelf besteld: Burnout: Paradise voor 44 euro (gratis bezorgen)

[ Voor 8% gewijzigd door TFZ61 op 29-05-2008 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:21
Wipeout HD vandaag toch? Of moeten we weer wachten :(

http://www.xgn.nl/ps3/game/1213/wipeout-hd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

Ik zou vandaag erg raar vinden. Zoals eerder aangegeven is er vandaag een soort wipeout cloon in de japane store gekomen. Als wij die vandaag ook krijgen ( alles in in engels aan de game, dus waarom niet) lijkt het me stug dat ze wipeout ook uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
er was een release lijst hier ook gepost paar pagina's terug waar wipeout op zomer 2008 stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:36

f.h

Anoniem: 125531 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:17:
Als de DS3 deze zomer toch niet naar Europa komt, kunnen jullie me een paar verkopers op ebay aanbevelen die te vertrouwen zijn (ik heb interesse in de US versie van DS3) ? Ik hoor verhalen dat de bestellingen via YesAsia met de boot verstuurd worden en daarom duurt het heel lang...
Ik heb vorige week dinsdag bij yesasia een ds3 besteld en die is vandaag binnen gekomen. Heb voor de gratis verzendmethode gekozen en er stond op de invoice die je kreeg na betaling ook al airmail. Dus die verhalen mbt gemiddeld een maand verzendkosten zijn bij mij iig niet op gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125531

:D haha... oke... jullie hebben me overtuigd... Waarschijnlijk ga ik dan wel mijn DS3 bij YesAsia bestellen.
Maar even een vraagje: Maakt het veel uit als ik er meteen twee bestel? Is de kans dan veel groter dat ik invoerrechten zal moeten betalen?
37euro is idd een mooie prijs.... en ik heb geen verhalen van snel kapotgaande DS3's... waarschijnlijk is het een goede deal...
Of is het niet beter/sneller om de DS3 op de ebay te kopen?

Btw, misschien heeft iemand een YesAsia Coupon die hij me me zou kunnen delen? Dit zou tof zijn _/-\o_ thx...

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 125531 op 29-05-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-06 11:37
Europese PlayStation Store update 29 mei 2008

Games
* Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix (€9,99)

Game Content
* Army of Two - Veteran Map Pack (Gratis)

PSOne klassiekers
* Rayman (€4,99) *

PSP Games
* MediEvil Resurrection (€19,99)

Trailers
* Metal Gear Solid 4
o E3 Trailer

* Overlord
o Trailer

* Super Stardust HD
o Solo & Teamplay Trailer

Wallpapers
* PixelJunk Monsters
* Prince of Persia (x2)

*Blijkbaar is deze titel niet beschikbaar voor Nederland.

Bron: http://www.psonly.nl/nieu...Store_update_29_mei_2008/

[ Voor 3% gewijzigd door Den_John op 29-05-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

Anoniem: 125531 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:22:
:D haha... oke... jullie hebben me overtuigd... Waarschijnlijk ga ik dan wel mijn DS3 bij YesAsia bestellen.
Maar even een vraagje: Maakt het veel uit als ik er meteen twee bestel? Is de kans dan veel groter dat ik invoerrechten zal moeten betalen?
37euro is idd een mooie prijs.... en ik heb geen verhalen van snel kapotgaande DS3's... waarschijnlijk is het een goede deal...
Of is het niet beter/sneller om de DS3 op de ebay te kopen?
Ik meen me vaag te herinneren dat de invoerrechten ondergrens begon bij 40 euro, maar pin me daar absoluut niet op vast. Anders doe je gewoon 2 losse bestellingen ;)

Wat betreft eBay daar is imo niet echt een voorkeur voor uit te spreken, ik dacht na even snel te kijken dat de prijzen niet heel erg verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 244919 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:26:
De geupdatete(?) japanse store staat inmiddels wel een volledige versie en een demo van een soort wipeout cloon: Fatal Inertia EX.
Zojuist even gedaan. Volledig tegen de verwachting in vind ik het wel een grappig spel. Je begint met een tutorial waarmee je de controls onder de knie krijgt en waarin de gameplay wordt uitgelegd. Vervolgens mag je een toernooi doen van 4 races. In de races zit behoorlijk wat variatie. Zowel qua banen als het gebruik van wapens en power-ups.

Qua graphics ziet het er allemaal wel goed uit. Niet heel bijzonder, maar vooral de laatste race in de jungle over water ziet er goed uit. Met dank aan Unreal Engine 3.
Ook het geluid is goed te doen. De muziek past wel bij de sfeer van het spel en het geluid komt in DTS binnen. Wat minder vind ik de snelheidsbeleving in het spel. Ik heb niet het idee enorm hard door een landschap te vliegen met gevaar voor eigen leven. Ook de moeilijkheidsgraad mag wel wat hoger want ik won alles zonder al te veel moeite.

Leuk detail is dat je aan het einde van de demo (met behoorlijk wat gamplay dus) een klein overzicht krijgt van de volledige versie én de mogelijkheid om deze direct aan te schaffen. Dat doen ze toch wel slim. En ondanks dat het een demo uit de japanse store is, is alles volledig engels. Gewoon even downloaden dus, of wachten totdat hij hier te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192470

tjah, er zijn idd ook mensen die hem meteen ontvangen ,maar andere wachten echt een maand + bij yesasia... (psonly forum)

via ebay was die bij mij iig wel vezekerd, en even duur.

ik zou er niet 2 tegelijk kopen..kwa invoer rechten idd..
is zoiezo erg lukraak daar bij de belasting... maar hoe groter pakket en hoe meer waarde hoe groter de kans...

EUROPA:Playable content

* Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix full game (£6.99/€9.99)
* Rayman PS1 game (£3.49/€4.99)
* Medievil Resurrection PSP game (£14.99/€19.99)

Add-on content

* Army of Two "Veteran map pack" (free)

Videos

* Super Stardust HD "Solo & Team mode" trailer
* Overlord trailer
* Metal Gear Solid 4 E3 2006 trailer

Themes and wallpapers

* PixelJunk Monsters wallpaper
* Prince of Persia "Arabesque" wallpaper
* Prince of Persia "New Prince" wallpaper

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 192470 op 29-05-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504

Hoe zit het met FPS's, is CoD 4 nog steeds de beste koop, of komen er binnenkort nog nieuwe, veelbelovende FPS's uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

Anoniem: 225504 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:12:
Hoe zit het met FPS's, is CoD 4 nog steeds de beste koop, of komen er binnenkort nog nieuwe, veelbelovende FPS's uit?
Ik zou wachten op Battlefield Bad Company

http://www.gametrailers.com/game/4456.html

Word mooier dan call of duty 4

----------------

Trouwens de PS3 actie bij MM in Zwolle is uitverkocht dit actie was ivm slechte spellen verkoop..

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 169123 op 29-05-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:11

Denko

|{ing Øf ßlitz

Anoniem: 225504 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:12:
als je CoD4 ergens kan oppikken voor een euro of 45, ABSOLUUT nemen, zwaar vet spel, en hoe bad company word....ja, dat weet je nog niet

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-10-2024
Denko schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:56:
[...]

als je CoD4 ergens kan oppikken voor een euro of 45, ABSOLUUT nemen, zwaar vet spel, en hoe bad company word....ja, dat weet je nog niet
CoD4 van de week zien liggen bij ForeGames (Tilburg)
42.99 of 59.95 incl de mapuitbreiding.. Deze laatste is wel duur(der), maar ja. Maar niet iedereen heeft een creditcard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Frank2006 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:29:
[...]

Ik meen me vaag te herinneren dat de invoerrechten ondergrens begon bij 40 euro, maar pin me daar absoluut niet op vast. Anders doe je gewoon 2 losse bestellingen ;)
Momenteel 20 Euro, na december 150 Euro.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chrisboers schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 17:06:
[...]

Momenteel 20 Euro, na december 150 Euro.
Weet je dat zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Exact gezegd: 22 euro. Maar nu ik het teruglees, voor particulieren en incidenteel is het 45 euro.
http://www.douane.nl/part...aankopen-03.html#P25_2606
Vrijstelling van accijns, omzetbelasting en rechten bij invoer
In bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting (BTW) en rechten bij invoer. Zo hoeft u geen omzetbelasting en rechten bij invoer te betalen als de waarde van de zending, exclusief verzekerings- en vervoerskosten, niet meer is dan € 22.

Daarnaast zijn onder meer kleine zendingen vrijgesteld die een particulier buiten de EU gratis aan een particulier binnen de EU stuurt. Als dit incidenteel gebeurt en de zending alleen goederen bevat die bestemd zijn voor persoonlijk gebruik door u of uw gezin, dan kunt u een vrijstelling aanvragen. Daarbij gelden onder andere de volgende voorwaarden:

De totale waarde van de zending mag niet meer bedragen dan € 45 (exclusief verzekerings- en vervoerskosten). Als de waarde van de zending hoger is dan € 45, dan moet u belasting betalen over het totale bedrag.
U mag maar een beperkte hoeveel accijnsgoederen met vrijstelling invoeren.
Voor een DS3 zit je dus goed.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121131

chrisboers schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 17:24:
[...]

Exact gezegd: 22 euro. Maar nu ik het teruglees, voor particulieren en incidenteel is het 45 euro.

[...]

Slaat incidenteel niet op het particulier -->particulier? Dan geldt dit niet voor de DS3, want dat komt niet van een particulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Zonder diep verder te willen gaan over het importeren van een DS3. Volgens mij hebben al veel mensen hier een DS3 geimporteerd en heeft nog niemand btw hoeven betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

In het pakketje van yesasia zat overigens ook alleen een shippinglist en daar stond geen prijs op. Dus ze moeten echt extra "onderzoek" doen willen ze de prijs achterhalen.

@ hieronder:
Voor paypal hoef je niet per se een credit card te hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door f.h op 29-05-2008 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-05 10:59
Ik kan geen DS3 halen omdat ik geen creditcard heb :( ,kan dus weer lekker veel betalen :9 Nouja,heb binnenkort mn PS2 en de rest allemaal verkocht en heb dan wel genoeg geld .)

EDIT: @ Hierboven, kan ik dan ook met mn duitse account een paypal aanschaffen?

[ Voor 18% gewijzigd door Tankbuster op 29-05-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chrisboers schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 17:24:
[...]

[...]

thanks voor de info... gelukkig heb ik maar één DS3 bij YesAsia besteld... even afwachten hoe snel het geleverd zal worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Shiver23 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:47:
[...]

Inderdaad. Gezeur over garantie. Voor het geld van 3 geimporteerde DS3's heb je er twee uit de winkel, ooit. Kans dat ze kapot gaat lijkt me een stuk kleiner dan 50%. Kopen dus! :>
Nou uhh, de 1ste witte die ik kreeg was kapot. De 2de is 1 knop niet 100%.
Is dit nou toeval, of meer dan 50%.

Meer mensen last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 18:25:
[...]

Nou uhh, de 1ste witte die ik kreeg was kapot. De 2de is 1 knop niet 100%.
Is dit nou toeval, of meer dan 50%.

Meer mensen last van ?
:) leuk hoor deze verhalen nu ik mijn DS3 ook ga importeren :) hopelijk zal de mijne wel in orde zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Weet iemand wanneer ''home'' een keer gereleased wordt? Ik zie door de uitstelbomen het releasebos niet meer :)..

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rickyy schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 18:57:
Weet iemand wanneer ''home'' een keer gereleased wordt? Ik zie door de uitstelbomen het releasebos niet meer :)..
hahaha... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
rickyy schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 18:57:
Op zijn vroegst einde van het jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-06 11:37
Anoniem: 125531 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 18:29:
[...]

:) leuk hoor deze verhalen nu ik mijn DS3 ook ga importeren :) hopelijk zal de mijne wel in orde zijn...
Ik heb mijn DS3 controllers al sinds 3 dagen na hun Japanse launch en tot nu toe nog geen problemen gehad. Gewoon importeren en genieten van rumble ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170005

Dat heb ik weer..Eerst een PS3 incl GT5 besteld bij Wehkamp om erachter te komen dat ze een dag later daar waren uitverkocht. Gebeld en geannuleerd..toen zag ik hier de link naar Neckerman waar die wel ff 49 cent duurder was:P
Besteld en las max 2 dagen, ikke blij:D..maar helaas ze hebben problemen met het versturen, liggen achter of zo...wordt nu ergens(ja ja) volgende week..

Wehkamp was wel wat raar bezig..ze hadden mij op maandag gebeld maar stond onder de douche, bellen ze geblokkeerd. Krijg je 2 dagen later een brief met tel nummer in huis met de vraag of je ze ff wil bellen want ik nam niet op(ze hebben 1 keer gebeld!!)?!?!?!

Mijn eerste en laatste ervaring met Wehkamp/Neckerman lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-05 16:33

Blaim

Cashback kroket

Anoniem: 170005 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 20:49:
Dat heb ik weer..Eerst een PS3 incl GT5 besteld bij Wehkamp om erachter te komen dat ze een dag later daar waren uitverkocht. Gebeld en geannuleerd..toen zag ik hier de link naar Neckerman waar die wel ff 49 cent duurder was:P
Besteld en las max 2 dagen, ikke blij:D..maar helaas ze hebben problemen met het versturen, liggen achter of zo...wordt nu ergens(ja ja) volgende week..

Wehkamp was wel wat raar bezig..ze hadden mij op maandag gebeld maar stond onder de douche, bellen ze geblokkeerd. Krijg je 2 dagen later een brief met tel nummer in huis met de vraag of je ze ff wil bellen want ik nam niet op(ze hebben 1 keer gebeld!!)?!?!?!

Mijn eerste en laatste ervaring met Wehkamp/Neckerman lol
Mijn ervaring is tot nu toe positief met de Wehkamp. Gelukkig hadden ze de PS3 met R&C / Uncharted bundel nog wel, maar ze zouden dus ook eerst contact met me opnemen voordat ze het uberhaupt versturen.
Zondag besteld en maandag hebben ze naar mijn thuisnummer gebeld, ook anoniem. Ik was toen aan 't werk en ze hadden helaas niet geprobeerd om me op mobiel te bellen. Ik heb toen op dinsdag zelf gebeld en gevraagd of alles in orde was. Wehkamp vertelde me toen dat ze verwachten dat ik 'm donderdagavond zou ontvangen, vandaag dus. En ik bel net naar huis, ben nu nog op m'n werk, en hij ligt daar klaar. :*)

En nu wil ik dus asap naar huis om GTA 4 te checken die ik er los bij had besteld maar moet nog een uur. :z Ik leef een beetje met je mee als ik straks aan het gamen ben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
Firmware 2.4 komt eraan volgens www.gaming-age.com.
We've finally received word that the long awaited, and much rumored, PlayStation 3 Firmware Update 2.40 is indeed the real deal and is said to be coming relatively soon. Many of the most requested features, such as a universal friends list and in-game messaging will be included, in addition to a few rather nice surprises (*cough*soundtracks*cough*). We definitely can't divulge all of the details, but trust us, it's coming.

We aren't yet 100% sure of the actual release date, but all signs point to sometime in June. We're guesing that Sony will probably detail 2.40 in the coming weeks.
Er zit een heel goede kans in dat 2.4 net voor de release van Metal Gear Solid 4 zal worden uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
Zou wel vet zijn en de PS3 qua features weer een flinke stap dichterbij brengen naar de functies van het dashboard van de 360. Eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik niet heel vaak onder het gamen een bericht van vrienden heb ontvangen. Meestal kan ik die gewoon lezen als ik in het XMB zit. Desalniettemin een goed zaak.

Dit nieuwsbericht zegt echter niet veel meer dan dat Harrison reeds heeft gedaan vorig jaar. ingame eXMB en custom soundtracks waren al toegezegd.door Sony.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
KhaZ schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:43:
M'n PS3 (60GB model) leest geen discs meer: is er hier iemand die z'n PS3 weer discs heeft laten lezen met een trucje? Ik hoef geen suggesties etc, ik wil een goede truc, anders stuur ik 'm op en krijg ik een 40GB exemplaar (destijds juist extra euro's neergeteld voor het 60GB exemplaar voor Super Audio CD ondersteuning, 4x USB en chromen afwerking - great!).
Als je je 60 gig instuurd krijg je gewoon (dezelfde) of een andere 60gig terug. Waarom denk je anders? Vreemd verhaal.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

swopdark schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 08:21:
[...]

Als je je 60 gig instuurd krijg je gewoon (dezelfde) of een andere 60gig terug. Waarom denk je anders? Vreemd verhaal.
Omdat dat onder andere op tv is geweest bij Kassa! Een of andere knul die niet zijn eigen PS3 terugkreeg en nog wat gedonder...

Dat verhaal is overigens al heel vaak bevestigd op verschillende fora.
Wantrouwen/angst voor slechte service bij een 60GB model is daarom niet onterecht...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 18:55

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

// weg

[ Voor 98% gewijzigd door Gerwin op 30-05-2008 10:25 . Reden: beetje late reactie over die 269 aktie van MM ]

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-06 10:46

FeaR

In GoT we trust

Michael Knight schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:08:
[...]Omdat dat onder andere op tv is geweest bij Kassa! Een of andere knul die niet zijn eigen PS3 terugkreeg en nog wat gedonder...

Dat verhaal is overigens al heel vaak bevestigd op verschillende fora.
Wantrouwen/angst voor slechte service bij een 60GB model is daarom niet onterecht...
De gast bij Kassa had een PS3 40GB en die kreeg een PS3 40GB retour.
Hij was alleen boos dat het om een refurbished exemplaar ging.
Hij wilde zijn eigen PS3 terug...
Dus het was niet zo dat hij een 60GB RMA stuurdde en een 40GB terug kreeg...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
FeaR1986 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:11:
Dus het was niet zo dat hij een 60GB RMA stuurdde en een 40GB terug kreeg...
Zou ook wel een heel gek verhaal zijn en compleet niet terecht. Dat je een andere PS3 terugkrijgt (zelfde model, maar dan gerepareerd) vind ik verder niet heel erg. Dat je je savegames en downloads eventueel kwijt bent is erg vervelend maar om hiermee naar kassa te gaan? die laatst kun je gewon weer opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-06 10:46

FeaR

In GoT we trust

swopdark schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:49:
[...]Zou ook wel een heel gek verhaal zijn en compleet niet terecht. Dat je een andere PS3 terugkrijgt (zelfde model, maar dan gerepareerd) vind ik verder niet heel erg. Dat je je savegames en downloads eventueel kwijt bent is erg vervelend maar om hiermee naar kassa te gaan? die laatst kun je gewon weer opnieuw downloaden.
En daarom hecht ik dus ook echt 0,0 waarde aan een programma zoals Kassa of Radar. Al is de eerste wel het toppunt van dingen slecht uitzoeken.

Maar die gast had dus een 40GB die geen schijfjes meer las. Nog een paar man op dat forum klagen er ook over en Kassa zendt meteen een show uit waarin ze stellen dat Sony slechte producten maakt en dat je nooit je eigen PS3 meer terug krijgt. Als ze even wat onderzoek hadden gedaan dan waren ze erachter gekomen dat je negen van de tien keer niet je eigen console of wat dan ook terug krijgt als je een electronisch product RMA meld. Ik had van Dell ook een refurbished graka gekregen toen ik de mijne retour zond. Dat is nu eenmaal sneller en dus goedkoper.

Maar sommige mensen maken echt overal een probleem van en stappen meteen naar programma's als Kassa die daar weer goed gebruik van maken om de kijkcijfers wat op te krikken.

En van het ene verhaal komt het andere en zo kwam dus ook het verhaal in de wereld dat die gast een 60GB RMA meldde en toen een 40GB terug kreeg. Niets van waar dus.

Natuurlijk wel stom als je PS3 geen discs meer leest om dan meteen de console RMA te sturen zonder eerst je saves even op USB te zetten. Want daar heb je je disc niet bij nodig :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Frank2006 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:51:
[...]

Ik heb vorige week dinsdag bij yesasia een ds3 besteld en die is vandaag binnen gekomen. Heb voor de gratis verzendmethode gekozen en er stond op de invoice die je kreeg na betaling ook al airmail. Dus die verhalen mbt gemiddeld een maand verzendkosten zijn bij mij iig niet op gegaan :)
Ik heb geprobeerd om te bestellen ,maar kreeg een melding dat ie niet naar Nederland verstuurt kan worden :? Of doe ik wat verkeerd....

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:11
Je probeert hem wel te bestellen via yesasia en niet playasia? Het is wel vaker voorgekomen dat men deze twee door elkaar haalt en laatstgenoemde verstuurt inderdaad niet naar de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Wow, MGS4 krijgt een 9,9 van IGN UK.

Ik was niet bijzonder onder de indruk van de MP online beta, maar ik kan niet wachten om met de SP aan de slag te gaan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-04 18:38
Gisteren NBA2k8 gehaald bij de GameMania (daar was hij even duur als NBA2k7, namelijk 29,95 :? ), maar wat ziet dat er grafisch waanzinnig uit, niet normaal. Het publiek op de achtergrond reageert allemaal anders, echt super. Nu nog even nakijken welke knoppen ik moet indrukken en dan hoop ik een wedstrijd eens met minder dan 80 punten verschil te verliezen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 13-05 10:59
Misschien een gekke vraag maar wat is een RMA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey, is er iemand die met mij zijn YesAsia Voucher code (voor 5$ korting) kan delen, als hij het zelf niet gaat gebruiken? Ik wil het liefst nu meteen een extra DS3 controller bestellen.en als de twee DS3 aangekomen zullen zijn, zal ik sowieso twee extra coupons hebben die ik niet zal gebruiken en zal kunnen weggeven... ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Tankbuster schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:48:
http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

levert

Wikipedia: Return merchandise authorization

levert
A Return Merchandise Authorization or Return Material Authorization (RMA) is a transaction whereby the recipient of a product arranges to return defective goods to the supplier to have the product repaired or replaced or in order to receive a refund or credit for another product from the same retailer or corporation. In practice, an RMA is only issued after a series of tests.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Tankbuster schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:48:
Return Material/Merchandise Authorization

Een aanvraag om een product terug te sturen naar de fabrikant/importeur ivm een defect.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Shiverzz schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:26:

Ik was niet bijzonder onder de indruk van de MP online beta, maar ik kan niet wachten om met de SP aan de slag te gaan :) .
Ik ben geen liefhebber van dit genre, maar na alle reviews van GTA4 heb ik nu zo mijn bedenkingen gekregen mbt hoge cijfers.
Maar goed, ik help het je het hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

FeaR1986 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 12:20:
[...]

En van het ene verhaal komt het andere en zo kwam dus ook het verhaal in de wereld dat die gast een 60GB RMA meldde en toen een 40GB terug kreeg. Niets van waar dus.
Nogal logisch als dat in die uitzending wordt verteld...
...want we horen van veel meer mensen dat ze een gerepareerd exemplaar terugkrijgen, vaak niet eens die van 60 gig maar van 40 gig... (rond 2.50m in de uitzending)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:51
Weet je wat ik jammer vind, overal op internet is Wipeout HD als release date 29 mei, en helaas geen Wipeout HD :( weet iemand al wat meer. ik kan niet zo veel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

alles wat je op internet met een korrel zout nemen. Die psn games komen vaak gewoon een keer.

ook dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 244919 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:21:
alles wat je op internet met een korrel zout nemen. Die psn games komen vaak gewoon een keer.

ook dit.
Net zoals Puzzle Fighter. 30-08-2007 stond hij in de VS store. 29-05-2008 in de store in Europa. Sparen ze die zooi op, om online te zetten als ze niets anders hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:22
Oke mensen. Ik heb m'n PS3 binnen.

Voor de mensen die in de omgeving van Nijmegen wonen, heeft Gamestore e-plaze (van Bart Smit) in mijn ogen een SUPER aanbieding:

PS3 + Fifa 2008 + Ratchet & Clank + 2 controlers voor 399 euro.
JA.. je leest het goed 399 euro ipv de 499 euro.

De winkel zou morgen pas open gaan: maar ze waren net 15 min aan het proef draaien. En alle openings aanbiedingen kon je al aanschaffen.

Gamestore e-plaza kan je vinden in de Marikenstraat 53. (vanaf het Koningsplein rechts boven)

Daarnaast hebben ze voor de PS3 nog GTA IV voor 48 euro, GRID voor 45 euro.

HalfLIfe 2 Orange Box (helaas alleen voor de XBOX 360 voor 14 euro!)

Ik dus blij voor 399 euro die complete zet!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Lordsauron schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:13:
Weet je wat ik jammer vind, overal op internet is Wipeout HD als release date 29 mei, en helaas geen Wipeout HD :( weet iemand al wat meer. ik kan niet zo veel vinden.
http://nl.playstation.com...tie-zoals-nooit-tevoren-/

Releasedatum: 01/05/08

De search funtie op de website van PS3 NL werkte voor mij gewoon hoor.

edit: lol, ik last zelf 01/06, en ik denk ook dat ze dat bedoelen :D

[ Voor 6% gewijzigd door Darkangle op 30-05-2008 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:51
DaRKaNGLe694 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:32:
[...]

http://nl.playstation.com...tie-zoals-nooit-tevoren-/

Releasedatum: 01/05/08

De search funtie op de website van PS3 NL werkte voor mij gewoon hoor.

edit: lol, ik last zelf 01/06, en ik denk ook dat ze dat bedoelen :D
Ik ga niet raden wat ze bedoelen ik had deze datum ook al gezien, stel deze vraag niet voor niets.
er staat 1 mei 2008 en dat is het al geweest. als ze 06 bedoelen moeten ze dat er neer zetten, nu kan het net zo goed 09 of 12 zijn.. als het al 2008 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Het importeren van wat dan ook (ook DS3) is geen zaak die te maken heeft met PS3 ervaringen.

Als je er nog over verder wilt praten zou je dat in Shopping Forum kunnen doen, maar eigenlijk zie ik de meerwaarde niet zo van een topic over het online bestellen van wat kabeltjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Shiverzz schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:26:

Heh, en eronder oeverlang gezever in replies over die .1 verschil met GTA4 die een 10 kreeg... :) 10-en moet je gewoon niet uitdelen in gamereviews. Of beter: cijfers moet je gewoon niet uitdelen in reviews, gewoon lijst met plus/min punten. Heb je ook niet het geneuzel dat men een 10 voor halo3 gaat vergelijken met een 9.9 voor MGS4 en dat MGS4 dus iets minder is dan halo3/gta4 (hoe meet je dat dan?)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 18:55

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

EfBe schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:59:
[...]

Heh, en eronder oeverlang gezever in replies over die .1 verschil met GTA4 die een 10 kreeg... :) 10-en moet je gewoon niet uitdelen in gamereviews. Of beter: cijfers moet je gewoon niet uitdelen in reviews, gewoon lijst met plus/min punten. Heb je ook niet het geneuzel dat men een 10 voor halo3 gaat vergelijken met een 9.9 voor MGS4 en dat MGS4 dus iets minder is dan halo3/gta4 (hoe meet je dat dan?)
Cijfers in reviews is altijd slecht, een cijfer krijg je op school, als alles goed is. Een spel kan ALTIJD beter net als een boek, film, serie, etc. altijd beter kan. Als je reviews leest dat er toch wel minpunten zijn hoe kan het spel dan toch een 10 krijgen vraag je je dan af. Een lijst met plus en minpunten is een veel betere optie. Een spel is nu eenmaal geen toets waarin je echt geen fouten kunt maken...

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat alles altijd beter kan is logisch, gta is ook niet perfect...

maar cijfers geven duidelijk weer hoe goed iets is...(op een moment)

dus als je daar niet bij kan :) vanaf nu is het hoogst een 11....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Gerwin schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:09:
[...]

Cijfers in reviews is altijd slecht, een cijfer krijg je op school, als alles goed is. Een spel kan ALTIJD beter net als een boek, film, serie, etc. altijd beter kan. Als je reviews leest dat er toch wel minpunten zijn hoe kan het spel dan toch een 10 krijgen vraag je je dan af. Een lijst met plus en minpunten is een veel betere optie. Een spel is nu eenmaal geen toets waarin je echt geen fouten kunt maken...
Een 10 hoeft niet een foutloos spel te zijn. Maar dat het gewoon een ongekende ervaring is en bijv. veruit het beste spel in zijn genre is (of zelfs van alle spellen).

Een andere oplossing is om niet met een schaal van 0 tot 100 te werken waarbij iedereen over elk 10de puntje loopt te zeuren, maar gewoon net als vaak bij films 1 t/m 5 sterren bijv.

Ik geloof dat ign een exclusieve review van gta had, mischien hebben ze wel met rockstar afgesproken dat gta voorlopig het enige spel is dat een 10 krijgt.

Als ze dat ene tiende punt bij mgs aftrekken wegens schoonheidsfoutjes hadden ze dit bij gta ook kunnen doen (matige vechten, lichte pop-up, cover systeem niet perfect etc.)

Trouwens nog een kansloze review door eurogamer http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=143797 cijfer 8
Ze laten hem reviewen door iemand die een hekel heeft aan de mgs serie als geheel en daarover loopt te zeuren. En die normaal eigenlijk alleen MMO reviewed.

Ook in vergelijking met de zeer enthousiaste preview die ze eerder hadden is deze review echt een aanfluiting.

[ Voor 11% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 30-05-2008 17:25 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

swopdark schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:49:
[...]
Zou ook wel een heel gek verhaal zijn en compleet niet terecht. Dat je een andere PS3 terugkrijgt (zelfde model, maar dan gerepareerd) vind ik verder niet heel erg. Dat je je savegames en downloads eventueel kwijt bent is erg vervelend maar om hiermee naar kassa te gaan? die laatst kun je gewon weer opnieuw downloaden.
Dit is standaard bij elke hardware garantie. Zo hoef je minder lang te wachten. Persoonlijk zou ik ook liever de orignele PS3 terughebben, maar als deze er verder netjes uitziet mag dit geen probleem zijn.

De data wordt nooit gegarandeerd. Je bent altijd zelf verantwoordelijk voor je backups. Dit is wel heel logisch omdat HDD's een relatief zwak onderdeel zijn en voornamelijk om schadeclaims te voorkomen. (Voor PS3 zal het niet zo snel gebeuren, maar een bedrijf wat klantgegevens verliest bijvoorbeeld.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

ToFast schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:26:
[...]

Lees eens op het kassa forum..het kan wel een flink tijdje duren eer je een refurbished (heel misschien nieuwe) of je eigen gerepareerde ps3 terug hebt. Sommige mensen wachten al meer dan 3maanden :S....succes ermee.
Kassa forum heeft geen zin. Heb je alleen maar mensen die bijna niks over de PS3 weten behalve dat het de opvolger van de PS 2 is.
Ja het klopt dat je nu een refurbished krijgt omdat ze gestopt zijn met de productie van de 60 GB. Dus zolang er geen "nieuwe" reparatie binnenkomt kan de klant die als eerste in aanmerking komt zijn zijn PS3 terug krijgen. Daarom duurt het ook zo lang.
Bij Microsoft (laat die kinderachtige flames maar) doe zij ook het zelfde met refurbished 360's. Bij de mijne was zo'n geval. Dus stel je voor ze alleen verder gaan met de elite en mijn "normale" 360 gaat kapot dan moet ik wachten tot iemand anders met de zelfde versie heb opstuurt.

[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 30-05-2008 19:27 . Reden: ff spelling en een kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Anoniem: 178057 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:46:
[...]

Kassa forum heeft geen zin. Heb je alleen maar mensen die bijna niks over de PS3 weten behalve dat het de opvolger van de PS 2 is.
Ja het klopt dat je nu een refurbished krijgt omdat ze gestopt zijn met de productie van de 60 GB. Dus zolang er geen "nieuwe" reparatie binnenkomt kan de klant die als eerste in aanmerking komt zijn zijn PS3 terug krijgen. Daarom duurt het ook zo lang.

Bij Mirco$oft doe zij ook het zelfde met refurbished 360's. Bij de mijne was zo'n geval. Dus stel je voor ze alleen verder gaan met de elite en mijn "normale" 360 gaat kapot dan moet ik wachten tot iemand anders met de zelfde versie heb opstuurt.
Euh nee, want de hardware kan gewoon vervangen worden?!
Desnoods vervangen ze de hele binnenkant, maar het is mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Hideo Kojima komt op 7 juni naar Nederland en wel naar de Amsterdamse Media Markt aan de Arena Boulevard. Tussen drie en vier 's middags kun je zijn handtekening bemachtigen. Enig probleempje lijkt me dat MGS4 dan nog niet officieel verkrijgbaar is.

Afbeeldingslocatie: http://www.navgtr.org/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/hideo-kojima.jpg

Zijn er mensen die met de hele MGS-verzameling de trein naar station Amsterdam Bijlmer pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:11

Denko

|{ing Øf ßlitz

ik neem me MGS1 wel ff ernaartoe en als het niet al te erg gekkenhuis is laat ik hem wel tekenen

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De bekende designer en director zal namelijk van 15:00 uur tot 16:00 uur aanwezig zijn in de Media Markt te Amsterdam tijdens een signeer-sessie. Hij zal bij worden gestaan door art-director Yoji Shinkawa en actrice Yumi Kikuchi die model heeft gestaan voor de Naomi Hunter die we in het vierde MGS deel tegen zullen komen. Maar, nu vergeten we in onze enthousiasme de datum te vermelden en dat is op 7 juni

je kan een handtekeing laten zetten op een ps3 doosje....

maarja amsterdam is me te ver weg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaah! Hideo god of Games.
Ik ga er zeker even heen met mijn MGS4 Pre-order doosje. Ik ben best wel gek, ik woon in Friesland.
Is er al iemand met GRID aanwezig? Ik zag hem staan in de shop maar ik durfde het niet aan voor 60€. MGS4 moet ik ook nog kopen binnenkort...en de benzine is zo duur en mijn Jeep zo dorstig. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 20:18
Fantastisch nieuws, daar kijk ik echt naar uit zeg. Ik woon in Leeuwarden maar ga zeker regelen dat ik die zaterdag naar amsterdam ga. Het station is dichtbij die mediamarkt of niet soms?

Ik haal het niet in mijn hoofd om Twin Snakes mee te meenemen, heb deel 1 niet normaal voor de psx jammer genoeg. Neem deel 2 en 3 wel mee :) Te vet zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, het station is dichtbij de Mediamarkt, moet je de trein naar schiphol nemen.
Of je moet in Amsterdam met de trein naar schiphol gaan.

Maar aangezien jullie beiden uit Friesland komen, waarom delen jullie dan niet de benzine kosten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Koffiezuiper schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:08:
Fantastisch nieuws, daar kijk ik echt naar uit zeg. Ik woon in Leeuwarden maar ga zeker regelen dat ik die zaterdag naar amsterdam ga. Het station is dichtbij die mediamarkt of niet soms?
Op 1 minuut afstand. Is te lopen dus. ;)
Ik haal het niet in mijn hoofd om Twin Snakes mee te meenemen, heb deel 1 niet normaal voor de psx jammer genoeg. Neem deel 2 en 3 wel mee :) Te vet zeg.
Ik ben nu bezig om mijn verzameling compleet te krijgen ivm MGS4. Had al 2 en 3 voor de PS2 en MGS: Portable Ops voor de PSP. Heb nu MGS 1 via ebay.co.uk gekocht.

Het gaat me iets te ver om ook alle spin-offs en remakes te verzamelen, dan blijf je bezig. Wel mooi als anderen zo'n collectie hebben. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img292.imageshack.us/img292/2449/dscn2150df0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236438

Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:22:
Ja, het station is dichtbij de Mediamarkt, moet je de trein naar schiphol nemen.

Maar aangezien jullie beiden uit Friesland komen, waarom delen jullie dan niet de benzine kosten? :)
Leeuwarden is geen friesland?? :P

Opzich wel een leuke actie, al moet ik eerst de andere MGS games nog spelen voordat ik aan de 4e begin (wil het verhaal begrijpen). Heb al wel een gigantische spoiler gelezen op internet, daar baal ik heel erg van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Melniek schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:00:
Je probeert hem wel te bestellen via yesasia en niet playasia? Het is wel vaker voorgekomen dat men deze twee door elkaar haalt en laatstgenoemde verstuurt inderdaad niet naar de EU.
8)7 Had het niet door dat het om 2 shops ging......tnx

Maakt het trouwens uit of je een japanse versie haalt of een us-versie?
Beiden zullen toch wel werken op een EU-ps3?

[ Voor 14% gewijzigd door Bullus op 30-05-2008 22:05 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:17
Anoniem: 236438 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:25:
[...]

Leeuwarden is geen friesland?? :P
AHUM... Afbeeldingslocatie: http://www.europeinns.com/netherlands/location/friesland_148_109.jpg

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:22:

Ik ga al samen met iemand... maar er is nog plaats.
Hhm met auto zou het iets meer dan 1,5 uur rijden zijn voor mij en mijn maat.
Vanuit station Heerenveen 2 uur 20 min...+ er naartoe rijden. (met trein niet dus )
Damn en dan waarschijnlijk niet eens aan de beurt komen in dat uurtje signeren |:( Dat zou kut zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170005

Blaim schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 20:57:
[...]

Mijn ervaring is tot nu toe positief met de Wehkamp. Gelukkig hadden ze de PS3 met R&C / Uncharted bundel nog wel, maar ze zouden dus ook eerst contact met me opnemen voordat ze het uberhaupt versturen.
Zondag besteld en maandag hebben ze naar mijn thuisnummer gebeld, ook anoniem. Ik was toen aan 't werk en ze hadden helaas niet geprobeerd om me op mobiel te bellen. Ik heb toen op dinsdag zelf gebeld en gevraagd of alles in orde was. Wehkamp vertelde me toen dat ze verwachten dat ik 'm donderdagavond zou ontvangen, vandaag dus. En ik bel net naar huis, ben nu nog op m'n werk, en hij ligt daar klaar. :*)

En nu wil ik dus asap naar huis om GTA 4 te checken die ik er los bij had besteld maar moet nog een uur. :z Ik leef een beetje met je mee als ik straks aan het gamen ben. :P
Wens mij ook maar veel game plezier want hij is er. >:) >:)
Snap er nu echt helemaal niks meer van. En blijkbaar de mensen bij Neckerman ook niet.
Nu nog ff wachten op GTA4 die als het goed is maandag komt.

Heb "vroeger" de PS one gehad maar ben daarna overgegaan op pc gamen...en nu dus weer terug naar de PS..of eigenlijk ver vooruit naar de PS3 want damn wat een beeld, geluid etc etc.
Nooit meer pc gamen voor mij.
PS3 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2019
Nou, ik ben zaterdag zeker te vinden in Amsterdam ^^. Weten jullie ook hoe laat ze beginnen met die toffe sleeves uit te delen? In Amerika was dat om 9 AM en de signeersessies rond 3 PM, nogal een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sleeves sleevs???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:55:
[...]

Ik ga al samen met iemand... maar er is nog plaats.
Hhm met auto zou het iets meer dan 1,5 uur rijden zijn voor mij en mijn maat.
Vanuit station Heerenveen 2 uur 20 min...+ er naartoe rijden. (met trein niet dus )
Damn en dan waarschijnlijk niet eens aan de beurt komen in dat uurtje signeren |:( Dat zou kut zijn.
Misschien extra vroeg vertrekken, zodat je 'zeker' bent van een 'meet & greet'... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

Wow! _/-\o_ Echt een hele mooie collectie!
Wat is dat papier van konami MGS3 first place?
En dan die mini box! lol! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:52
Anoniem: 192470 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 20:37:
De bekende designer en director zal namelijk van 15:00 uur tot 16:00 uur aanwezig zijn in de Media Markt te Amsterdam tijdens een signeer-sessie. Hij zal bij worden gestaan door art-director Yoji Shinkawa en actrice Yumi Kikuchi die model heeft gestaan voor de Naomi Hunter die we in het vierde MGS deel tegen zullen komen. Maar, nu vergeten we in onze enthousiasme de datum te vermelden en dat is op 7 juni

je kan een handtekeing laten zetten op een ps3 doosje....

maarja amsterdam is me te ver weg....
lol, dat lijkt me echt onbegrijpelijk. Ik vind het al vaag wat mensen hebben met de handtekening van een rockstar, maar om er een te vragen van een ubernerd gaat imho net een stapje verder :+

(het zijn net mensen hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209607

^ met jou.

Het zou bijzonder zijn als je ook echt een bekend iemand te spreken krijgt ipv. dat hij per dag honderden mensen 4 seconden ziet en signeert zonder dat er betekenis achter zit.

Aan de andere kant kan je het wel voor veel cash verkopen later :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 17:17:
[...]

Een 10 hoeft niet een foutloos spel te zijn. Maar dat het gewoon een ongekende ervaring is en bijv. veruit het beste spel in zijn genre is (of zelfs van alle spellen).

Een andere oplossing is om niet met een schaal van 0 tot 100 te werken waarbij iedereen over elk 10de puntje loopt te zeuren, maar gewoon net als vaak bij films 1 t/m 5 sterren bijv.

Ik geloof dat ign een exclusieve review van gta had, mischien hebben ze wel met rockstar afgesproken dat gta voorlopig het enige spel is dat een 10 krijgt.
Ik wil niet zeuren over een .1 punt, maar als dit zo is dan zet je je als reviewer wel te kijk... Tuurlijk is een reviewer ook maar een mens maar zodra commercie invloed heeft op review cijfers dan zijn ze waardeloos geworden (ok, dat is al zo, GTA verdient geen 10 bv)
Trouwens nog een kansloze review door eurogamer http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=143797 cijfer 8
Ze laten hem reviewen door iemand die een hekel heeft aan de mgs serie als geheel en daarover loopt te zeuren. En die normaal eigenlijk alleen MMO reviewed.

Ook in vergelijking met de zeer enthousiaste preview die ze eerder hadden is deze review echt een aanfluiting.
Eurogamer... Ik weet niet wat het is, maar ze moeten en zullen per se exclusives voor de PS3 de grond in rammen waar ze kunnen. Tuurlijk, een 8 is een mooi cijfer, maar het gros van de games krijgt een 8, dus 'nothing special' zal de bezoeker denken. En vergeet ook niet: er staan nu 1400 (!) reacties onder dat review. Dat is behoorlijk wat page views en traffic en dus inkomsten. Gaven ze halo 3 ook niet een 10?

Maar goed, de grote massa interesseert het gelukkig geen ruk wat eurogamer roept, die koopt de game die er het leukst uit ziet op de cover of waar ze een ad van gezien hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door EfBe op 31-05-2008 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
EfBe schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 10:34:
[...]

Ik wil niet zeuren over een .1 punt, maar als dit zo is dan zet je je als reviewer wel te kijk... Tuurlijk is een reviewer ook maar een mens maar zodra commercie invloed heeft op review cijfers dan zijn ze waardeloos geworden (ok, dat is al zo, GTA verdient geen 10 bv)

[...]

Eurogamer... sinds ze uncharted een 7 gaven kom er niet meer.
Eh ... ze gaven Uncharted een 9.
Ik weet niet wat het is, maar ze moeten en zullen per se exclusives voor de PS3 de grond in rammen waar ze kunnen. Tuurlijk, een 8 is een mooi cijfer, maar het gros van de games krijgt een 8, dus 'nothing special' zal de bezoeker denken. En vergeet ook niet: er staan nu 1400 (!) reacties onder dat review. Dat is behoorlijk wat page views en traffic en dus inkomsten. Gaven ze halo 3 ook niet een 10?

Maar goed, de grote massa interesseert het gelukkig geen ruk wat eurogamer roept, die koopt de game die er het leukst uit ziet op de cover of waar ze een ad van gezien hebben.
Ben het trouwens wel eens dat het relatief lage cijfer van MGS4 een beetje vreemd is gezien de tot nu toe juichende rapportcijfers voor het spel. Er wordt geklaagd over gebrek aan innovatie maar aan de andere kant geven ze wel 10en aan Halo 3 en GTA4 die precies hetzelfde trucje doen als hun voorgangers maar nu in HD. Ik heb beide games hier liggen en ik zou ze allebei een stuk lager hebben gescoord. Die superhoge cijfers komen voor een belangrijk deel voort uit fanboyhype en niet omdat de games echt zo goed zijn.

Eigenlijk is dat hetgene wat me irriteert aan bepaalde recensies. Een aantal games krijgen een 'free pass' en superhoge ratings van reviewers omdat ze zelf fan zijn en niet meer kritisch willen kijken, terwijl ze voor andere games wel de roze bril afzetten en opeens op een afstand naar een game kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:24
Eerlijk gezegd kan ik me prima vinden in die Eurogamer review. Hij geeft ook duidelijk aan dat er verschillende sterke stromingen zijn. Hij zit in het midden met een soort haat/liefde verhouding. Aan de ene kant de art en personages en originele gameplay ideeën die echt goed zijn, maar aan de andere kant de lange codec gesprekken en cutscenes, soms ietwat houterige gameplay, over the top verhaal en blijkbaar in MGS 4 ook wat technische mankementen.

Zelf heb ik precies hetzelfde met de serie tot nu toe, MGS 4 nog niet gespeeld natuurlijk, dus kan ik me voorstellen dat door het Next Gen sausje de punten van vorige spellen blijven staan. Ik ben iig blij dat er ook reviews zijn uit deze hoek, scheelt mij weer een hype aanschaf. Dat het voor de hardcore fans een 10/10 spel is kan ik ook begrijpen, maar MGS is gewoon een spel waar je heel verdeeld over kan denken.

Zelfde met GTA IV, m'n broertje en vrienden zweren bij de sfeer, de sandbox mogelijkheden en begrijpen een 10/10 volledig. Persoonlijk vind ik de ietwat houterige gameplay en technische problemen te zwaar wegen. Laat staan de problemen rond vastlopers van GTA IV. En mijn PS3 die gesneuveld is :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-05 16:33

Blaim

Cashback kroket

Zou Hideo Kojima ook PS3's willen signeren? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

LCHero schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:01:
Eerlijk gezegd kan ik me prima vinden in die Eurogamer review. Hij geeft ook duidelijk aan dat er verschillende sterke stromingen zijn. Hij zit in het midden met een soort haat/liefde verhouding. Aan de ene kant de art en personages en originele gameplay ideeën die echt goed zijn, maar aan de andere kant de lange codec gesprekken en cutscenes, soms ietwat houterige gameplay, over the top verhaal en blijkbaar in MGS 4 ook wat technische mankementen.

Zelf heb ik precies hetzelfde met de serie tot nu toe, MGS 4 nog niet gespeeld natuurlijk, dus kan ik me voorstellen dat door het Next Gen sausje de punten van vorige spellen blijven staan. Ik ben iig blij dat er ook reviews zijn uit deze hoek, scheelt mij weer een hype aanschaf. Dat het voor de hardcore fans een 10/10 spel is kan ik ook begrijpen, maar MGS is gewoon een spel waar je heel verdeeld over kan denken.

Zelfde met GTA IV, m'n broertje en vrienden zweren bij de sfeer, de sandbox mogelijkheden en begrijpen een 10/10 volledig. Persoonlijk vind ik de ietwat houterige gameplay en technische problemen te zwaar wegen. Laat staan de problemen rond vastlopers van GTA IV. En mijn PS3 die gesneuveld is :(.
Ik ben een Metal Gear Solid fan sinds de reeks op de PSX is uitgekomen (vergeet niet dat de reeks in principe al langer bestaat) en zal waarschijnlijk ook de hoofdreden zijn als ik besluit om in de toekomst een ps3 te kopen. Ik heb echt genoten van deel 1 en deel 3, en vallen in de top 5 van de beste SP games die ik gespeeld heb, samen met baldurs gate 2, gears of war en final fantasy 8. Deel 2 vond ik niet slecht maar het gaf me toch een ander gevoel.

Wat ik me nu afvraag is hoeveel mensen die dit deel nu aant het hypen zijn ook MGS 1, 2 en 3 hebben gespeeld. Want als je dat niet hebt gedaan zal dit deel vast wel geinig zijn, maar gaat het volgens mij ontzettend tegenvallen, zeker aangezien dit deeltje alle vragen wil beantwoorden die de vorige keren zijn gesteld. Zelf ben ik nu net 24 en was ik dus 15 toen ik deel 1 speelde (1999). Ik stond versteld van de mogelijkheden die mijn ouwe trouwe psx bood. Maar een jaar later kwam de ps2 op de markt (2000). Dus vraag ik me af, wie van de mensen die dit spel willen gaan kopen hebben alledrie de delen gespeeld? Want ik kan me voorstellen dat mensen die wat jonger zijn dan mij gewoon de generatie van de psx hebben overgeslagen en zijn begonnen met de ps2, ook al had deze backward compatability. :)

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-05-2008 12:26 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkShadow schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 09:41:
[...]
lol, dat lijkt me echt onbegrijpelijk. Ik vind het al vaag wat mensen hebben met de handtekening van een rockstar, maar om er een te vragen van een ubernerd gaat imho net een stapje verder :+

(het zijn net mensen hoor)
Ach ja het gaat niet alleen om de inkt van de handtekening of het zien van een mens maar gewoon een leuke belevenis. Als je praktisch alle MGS games hebt gespeeld dan is het toch leuk om het brein/de artist achter de games te 'ontmoeten'.

Ik twijvel ook nog sterk of ik wel ga, het is best wel karig. Waarschijnlijk staan er 150 man die allemaal in dat ene uur een handtekening krijgen en wellicht een foto kunnen maken.

HMV had die aktie met die 'sleeves' ik weet niet of MM dit ook doet.
Dan misschien nog maar een keer proberen; zijn er al mensen met Race driver GRID hier op GOT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
ymmv schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 10:53:
[...]

Eh ... ze gaven Uncharted een 9.
Ja, daar kwam ik achter nadat ik het gepost had, dus even gecorrigeerd :$ Ik herinnerde me zoiets, maar had het even op moeten zoeken, ik weet niet meer welke game het wel was waardoor ik het gehad had met die lui, naja is ook niet zo boeiend.
[...]
Ben het trouwens wel eens dat het relatief lage cijfer van MGS4 een beetje vreemd is gezien de tot nu toe juichende rapportcijfers voor het spel. Er wordt geklaagd over gebrek aan innovatie maar aan de andere kant geven ze wel 10en aan Halo 3 en GTA4 die precies hetzelfde trucje doen als hun voorgangers maar nu in HD. Ik heb beide games hier liggen en ik zou ze allebei een stuk lager hebben gescoord. Die superhoge cijfers komen voor een belangrijk deel voort uit fanboyhype en niet omdat de games echt zo goed zijn.

Eigenlijk is dat hetgene wat me irriteert aan bepaalde recensies. Een aantal games krijgen een 'free pass' en superhoge ratings van reviewers omdat ze zelf fan zijn en niet meer kritisch willen kijken, terwijl ze voor andere games wel de roze bril afzetten en opeens op een afstand naar een game kunnen kijken.
precies!

Ook stoort het mij (en dat zie je bv bij die lui van gamekings) dat ze zich niet kunnen verplaatsen in een persoon die wellicht maar 5-10 uur per week gamet (op zn hoogst) en niet zoals zij de gehele dag ermee bezig is. Als je honderden, zoniet duizenden games hebt bekeken, dan zijn veel games gewoon meer van hetzelfde. Voor een gamer die af en toe een game koopt kan die 'meer van hetzelfde' toch wel erg leuk zijn en is een reviewcijfer van bv een 7 omdat de game verder niets toevoegt eigenlijk niet terecht.

Microsoft gebruikt de reviewcijfers ook in hun marketing blabla (ze roepen dat de 360 games gemiddeld een hoger cijfer scoren dan die van de concurrentie), en daarom zouden wij gamers er eigenlijk tegen moeten zijn dat er uberhaupt cijfers worden uitgedeeld en die sites moeten boycotten... maar ja.. dat gebeurt helaas niet denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

EfBe schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:24:
[...]

Ja, daar kwam ik achter nadat ik het gepost had, dus even gecorrigeerd :$ Ik herinnerde me zoiets, maar had het even op moeten zoeken, ik weet niet meer welke game het wel was waardoor ik het gehad had met die lui, naja is ook niet zo boeiend.

[...]

precies!

Ook stoort het mij (en dat zie je bv bij die lui van gamekings) dat ze zich niet kunnen verplaatsen in een persoon die wellicht maar 5-10 uur per week gamet (op zn hoogst) en niet zoals zij de gehele dag ermee bezig is. Als je honderden, zoniet duizenden games hebt bekeken, dan zijn veel games gewoon meer van hetzelfde. Voor een gamer die af en toe een game koopt kan die 'meer van hetzelfde' toch wel erg leuk zijn en is een reviewcijfer van bv een 7 omdat de game verder niets toevoegt eigenlijk niet terecht.

Microsoft gebruikt de reviewcijfers ook in hun marketing blabla (ze roepen dat de 360 games gemiddeld een hoger cijfer scoren dan die van de concurrentie), en daarom zouden wij gamers er eigenlijk tegen moeten zijn dat er uberhaupt cijfers worden uitgedeeld en die sites moeten boycotten... maar ja.. dat gebeurt helaas niet denk ik...
Nou het punt is denk ik, dat de ene groep gamers liefst enkel plus en min punten ziet en de andere groep gamers een score. Ieder aspect heeft zijn voor en nadelen, maar de meeste sites en magazines gebruik tegenwoordig beide. Ik ben iemand die naar beide elementen kijkt, als een game bijvoorbeeld een matig cijfer krijgt (een 6 in mijn ogen...... in de ogen van vele gamers is een 8 al een matig cijfer :X 8)7) kijk ik naar de plus en minpunten en als ik zie waarom de reviewer dit een matig spel vindt en ik de minpunten die hij opnoemt niet storend zou vinden kan ik er goede conclusies aan verbinden of het voor mij een goed spel is. Vice versa natuurlijk ook.

Maar wat ik steeds meer ga haten, en daar zijn wij als gamer gewoon 100% debet aan, is het feit dat sites en magazines die scores geven het volgende patroon gebruiken:
10: heel goed spel
9: goed spel
8: spel met toch wel wat minpunten
<8 overig.

Tegenwoordig is niet de 5.5 / 6 meer een voldoende, maar wordt een 7 al als onvoldoende ervaren..

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

het schijnt dat er een demo komt van de game battlefield : bad company

is het al bekend wanneer die komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraggedMe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-03-2021
Quote van insidegamer:

Nieuws | 9 mei 2008 - Vandaag heeft Electronic Arts bekend gemaakt dat op 5 juni de Battlefield: Bad Company demo op de Xbox Live Marketplace en PlayStation Store verschijnt. De demo bevat een single-en multiplayer deel. Het singleplayer-gedeelte geeft je een kleine introductie van de 'B' company aan de start van hun carrière. In de multiplayer kun je aan de slag in de Gold Rush modus met de Oasis map.

erutangis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
ds3 op voorraad in nl, je betaalt wel de hoofdprijs
http://www.ombouwnederlan...info.php?products_id=1204

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-05 11:54
uchiha tijntje schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:34:
[...]

Nou het punt is denk ik, dat de ene groep gamers liefst enkel plus en min punten ziet en de andere groep gamers een score. Ieder aspect heeft zijn voor en nadelen, maar de meeste sites en magazines gebruik tegenwoordig beide. Ik ben iemand die naar beide elementen kijkt, als een game bijvoorbeeld een matig cijfer krijgt (een 6 in mijn ogen...... in de ogen van vele gamers is een 8 al een matig cijfer :X 8)7) kijk ik naar de plus en minpunten en als ik zie waarom de reviewer dit een matig spel vindt en ik de minpunten die hij opnoemt niet storend zou vinden kan ik er goede conclusies aan verbinden of het voor mij een goed spel is. Vice versa natuurlijk ook.

Maar wat ik steeds meer ga haten, en daar zijn wij als gamer gewoon 100% debet aan, is het feit dat sites en magazines die scores geven het volgende patroon gebruiken:
10: heel goed spel
9: goed spel
8: spel met toch wel wat minpunten
<8 overig.

Tegenwoordig is niet de 5.5 / 6 meer een voldoende, maar wordt een 7 al als onvoldoende ervaren..
Ja ik vind de combo plus/min icm een cijfer ook fijn. Zo kun je zelf bepalen of een spel geschikt is, sommige mensen geilen op graphics, andere moeten een kickass mulitplayer hebben etc..

Maar als je idd naar de cijfers kijkt die door sites worden gegeven is het inderdaad zo dat een spel minstens een 8 moet hebben om een beetje mee te kunnen doen. Bij GTA worden 10en uitgedeeld bij de vleet!! What the f*ck, dat spel is echt geen 10 waard. Misschien wel een 10 als een subjectief oordeel, maar als je objectief gaat kijken naar alle onderdelen van dat spel dan mankeert er nog wel wat aan wat dus inhoudt dat je geen 10 kunt geven. Ga je echter op metacritic.com kijken dan zie je dat GTA een 9,8 wat een gemiddelde is van 70 reviews (reviews van sites, geen userreviews). De vraag is dan ook in hoeverre sites objectief naar een spel kijken, want als je een 10 geeft dan ben je gewoon subjectief bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:16

Flipm0de

geen

wat is een leuk (makkelijk op te pakken met vrienden) racespel? Zoek iets goedkoops, speel zelf niet veel racegames maar is toch leuk als er wat mensen over de vloer zijn.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Laatst online: 22:30
Flipm0de schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 13:27:
wat is een leuk (makkelijk op te pakken met vrienden) racespel? Zoek iets goedkoops, speel zelf niet veel racegames maar is toch leuk als er wat mensen over de vloer zijn.
Ik heb de GRID demo gespeeld en die vind ik goed te doen. Al ga ik er niet echt vanuit dat 'ie goedkoop zal zijn. Volgens mij zag ik hier ergens een post dat het rond de 50 euro zou zijn, en als je een willekeurige winkel inloopt betaal je waarschijnlijk 65 euro.
Als je GRID wilt uittesten, dan kan je de demo uit de store halen.
Ik speel zelf ook niet veel racegames, omdat ik ze meestal niet echt leuk vind, maar GRID vind ik vet! Dus dat is in ieder geval een aanrader.

Gopal

[ Voor 10% gewijzigd door Gopal op 31-05-2008 13:47 ]

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Koop een Need for speed. Niet erg hoogstaand maar toch wel leuk met vrienden, en iedereen kan het (met 300km/h door de bocht :p). Carbon is vast wel ergens voor een schappelijk prijsje te krijgen.

Hier bijvoorbeeld http://www.12game.com/PS3/Need_For_Speed_Carbon.aspx?af=15 met €0,20 voordeel :+ (adviesprijs is 20 euro)

[ Voor 12% gewijzigd door jdm8 op 31-05-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-05 11:54
Koop GRID niet!!! Heeft namelijk GEEN offline multiplayer, wat dus inhoudt dat je NIET kunt spelen met andere mensen op dezelfde bank/in dezelfde kamer. Voor de ps3 zijn er verder niet zoveel racegames, GT5p kan maar is vrij beperkt in de offline multiplayer (maar wel goed om je vrienden onder de indruk te maken van wat de ps3 allemaal kan). Dus je komt al gauw uit op Need for Speed schat ik, maar of daar offline multiplayer mogelijk is weet ik niet. Dat is denk ik het belangrijkste wat je moet checken: zit er offline multiplayer op het spel wat je koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

bramberk15 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 14:00:
[...]

Koop GRID niet!!! Heeft namelijk GEEN offline multiplayer, wat dus inhoudt dat je NIET kunt spelen met andere mensen op dezelfde bank/in dezelfde kamer. Voor de ps3 zijn er verder niet zoveel racegames, GT5p kan maar is vrij beperkt in de offline multiplayer (maar wel goed om je vrienden onder de indruk te maken van wat de ps3 allemaal kan). Dus je komt al gauw uit op Need for Speed schat ik, maar of daar offline multiplayer mogelijk is weet ik niet. Dat is denk ik het belangrijkste wat je moet checken: zit er offline multiplayer op het spel wat je koopt.
Op mijn PS2 kon ik split screen met carbon, lijkt me sterk dat het niet werkt op PS3 dan ;) Staat trouwens ook op het doosje (volgens google). 1-2 offline, 1-8 online.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.