Probeer eens via usb de fw te updaten.
Dus ophalen bij Sony en dan offline update procedure opstarten.
Kijken of dat iets oplost?
Dus ophalen bij Sony en dan offline update procedure opstarten.
Kijken of dat iets oplost?
Anoniem: 58485
[ Voor 24% gewijzigd door Farabi op 09-07-2020 12:13 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Sagat op 28-09-2020 15:27 ]
De kosten van 2de hands ps3 games zijn niet hoog. Waarom zou je de moeite doen en zoals je aangeeft je psn account misschien laten bannen omdat je je niet houdt aan de voorwaarden? Persoonlijk zou ik gaan voor de 2de/3de hands games.G.Scholtens schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:31:
Vraagje, via via heb ik een ps3 fat gekregen. Deze wou ik voor de kinderen gebruiken, maar alleen maar actie games eruit. Dus voor meiden niet echt leuk om call of duty etc te spelen.
Wat is nu wijsheid,
*knip* zie modbreak
[ Voor 17% gewijzigd door Sagat op 28-09-2020 15:27 ]
Jammer dat er geen gratis ps3 games meer zijn elke maand, anders kon ik die nog claimen.LichtBruisend schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:39:
[...]
De kosten van 2de hands ps3 games zijn niet hoog. Waarom zou je de moeite doen en zoals je aangeeft je psn account misschien laten bannen omdat je je niet houdt aan de voorwaarden? Persoonlijk zou ik gaan voor de 2de/3de hands games.
Gewoon hier, marktplaats, tweedehandswinkeltjes etc. afstruinen. Ook Budgetgaming in de gaten houden, en af en toe de PS Store.G.Scholtens schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:53:
[...]
Jammer dat er geen gratis ps3 games meer zijn elke maand, anders kon ik die nog claimen.
Ga de huidige games wel verkopen en opzoek naar andere 2/3e hands games
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Het is PlayStation. Genoeg games voor een heel breed publiek te vinden.G.Scholtens schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:31:
Vraagje, via via heb ik een ps3 fat gekregen. Deze wou ik voor de kinderen gebruiken, maar alleen maar actie games eruit. Dus voor meiden niet echt leuk om call of duty etc te spelen.
*kuch* Wordt dit soort discussies hier überhaupt getolereerd ?G.Scholtens schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:31:
zodat ik games kan downloaden
Nee zulke edities zijn het niet.LaFleche schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:27:
ben bang dat alleen als je hele speciale editiies hebt van ps3 games dat die nog iets waard zijn.
In de cash-converter shops liggen de bakken vol.
Dit zijn interessante : https://www.gamesradar.com/most-valuable-ps3-games/
Je zou ze kunnen verkopen aan CeX, die kopen en verkopen tweedehands games:G.Scholtens schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:52:
Wat is een goeie plek om ps3 games nog te verkopen? Denk dat ik nog wel stuk of 15 games heb waar niks mee gedaan word.
Las dat nedgame en game mania ook inkoop doen van 2e hands. Of kan ik beter facebook etc proberen.
Geen idee wat een game nog waard is voor de ps3
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
nee daar zijn ze wel extreem. 0.20cent tot 1,50 per game qua inkoop.Bas170 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:13:
[...]
Je zou ze kunnen verkopen aan CeX, die kopen en verkopen tweedehands games:
https://nl.webuy.com
Eventueel zou je het ook hier op Tweakers kunnen aanbieden, in Vraag & Aanbod (V&A)G.Scholtens schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:54:
[...]
nee daar zijn ze wel extreem. 0.20cent tot 1,50 per game qua inkoop.
Dan probeer ik facebook wel
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Is vrij makkelijk te googlenge-flopt schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:09:
Ik hoop dat er nog wat PS3 mensen hier zijn die mij kunnen helpen.
Ik speel nog af en toe op mijn PS3 en merk dat de controller (genuine Sony) die ik heb wat kuurtjes begint te krijgen. Nu is er bijna niet meer aan echte Sony PS3 controllers te komen.
Mijn vraag: is het bekend of ik ook een PS4/PS5 controller kan aansluiten op een PS3, bedraad of niet is geen probleem. Ik wil niet voor 3rd party controllers gaan omdat ik in het verleden die al een paar geprobeerd heb en toch niet helemaal lekker vond. Iemand ideeen?
Anoniem: 306567
Zeker mogelijk, moet alleen zelf zeggen dat ik alsnog de voorkeur geef aan een Dualshock 3. Ik heb ooit een dualshock 4 geprobeerd in combinatie met red dead redemption en mijn ervaring was niet heel goed. Ik heb het idee dat hij minder snel reageert dan een dualshock 3.ge-flopt schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:09:
Ik hoop dat er nog wat PS3 mensen hier zijn die mij kunnen helpen.
Ik speel nog af en toe op mijn PS3 en merk dat de controller (genuine Sony) die ik heb wat kuurtjes begint te krijgen. Nu is er bijna niet meer aan echte Sony PS3 controllers te komen.
Mijn vraag: is het bekend of ik ook een PS4/PS5 controller kan aansluiten op een PS3, bedraad of niet is geen probleem. Ik wil niet voor 3rd party controllers gaan omdat ik in het verleden die al een paar geprobeerd heb en toch niet helemaal lekker vond. Iemand ideeen?
Ik merk dat er onder de analoge controler een rand zit (ik denk voor een maximum uitslag in te perken) dat daar een of meerdere stukjes zijn afgebroken. Als ik net die kan uitga kan het zijn dat de controller in die "happen" blijft hangen.hcQd schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 18:34:
Wat voor kuren begint je controller te krijgen, @ge-flopt?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq