• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22:10

Niku

Alagaesii

Nu ik al een jaar een PS4 heb, staat mijn PS3 stof te happen. Toch heb ik nog een kleine wishlist wat betreft de PS3:
- Puppeteer
- Hitman trilogy
- Overlord II
- Afrika (kwam de game laatst tegen, lijkt ideaal om als 'chill' game te spelen)

Zijn er nog meer mensen met een PS3 wishlist?

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23:35
Niku schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:33:
Nu ik al een jaar een PS4 heb, staat mijn PS3 stof te happen. Toch heb ik nog een kleine wishlist wat betreft de PS3:
- Puppeteer
- Hitman trilogy
- Overlord II
- Afrika (kwam de game laatst tegen, lijkt ideaal om als 'chill' game te spelen)

Zijn er nog meer mensen met een PS3 wishlist?
Eerder een backlog dan Wishlist. Na 2j PS+ toch redelijk wat PS3 games die ik ooit nog wel eens wil (uit)spelen: Bioshock Inf, Tomb Raider, Rain, Puppeteer, etc...etc... Heb nu een maand of twee de PS4, maar al bij al zijn de PS+ games op PS3 toch wel beter.

• Bear
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 20-01 19:17

Bear

wench

Avatar_Aang schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:58:
Ik heb net een aantal horror berichten gelezen op het internet over de YLOD, ik heb sinds een paar weken een 80gb fat ps3, en ik wil graag voorkomen dat deze een ylod krijgt, iemand enige tips hiervoor?
Zijn er ook nog andere mensen met een fat ps3 die deze al hebben sinds launch?
Ik heb bij me fat 80GB de koelpasta vervangen en stof verwijderd uiteraard :Y)

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:34
Backlog, FFXIII laatst uitgespeeld, dus op naar XIII 2 en lightning returns, demon souls, dark souls, gtaiv, enzovoorts, enzovoorts. Voor de ps4 hebben we ook wel spellen, maar om één of andere reden trekt dat minder.

• Twixie
Twixie schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:26:
Probleem is er nog altijd... Was enkel mijn queue die leeg was. Echter van zodra ik een PS3 game wil downloaden, krijg ik een foutmelding, maar staat het game toch in mijn queue, maar kan hij vervolgens niet naar mijn PS3 gedownload worden en krijg ik op de PS3 die fameuze foutmelding 80025b11.
...
EDIT: ik ben duidelijk niet alleen met dit probleem : https://www.reddit.com/r/...rom_website_not_starting/ . Allemaal blijkbaar rond hetzelfde moment begonnen.
Ongelooflijk, maar na ruim een half jaar lijkt het probleem eindelijk opgelost ! Ik bleef nog af en toe eens de PS3+ games in mjn queue steken, maar telkens weer dezelfde foutmelding en daarna ook onmogelijk om games terug uit de queue te halen tenzij je heel snel/veel op de Cancel knop klikte 8)7 .

Maar vandaag.... geen errors, alles komt direct in de queue, en in de queue kan ik alles ook direct cancelen en verdwijnen ze terug ! Ik had eigenlijk de moed al opgegeven, zeker gezien de PS3 zo stilaan EOL wordt (PS+ games nog slechts tot maart).

EDIT: te vroeg gejuicht. Dag later, en het probleem is er terug.
EDIT2: een week later lijkt het dan toch definitief gefixt. Al 5 dagen zonder probleem.

[Voor 5% gewijzigd door Twixie op 17-12-2018 09:24]

• Jism
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
Deze systeemsoftware-update verbetert de prestaties van het systeem.
Lekker helder voor een 200MB groot bestand. :+

M'n magische bol werken.

• Farabi
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
Resistance 3 special edition meer waard? nou nee hoor, gewoon openmaken.

[Voor 12% gewijzigd door Farabi op 14-03-2019 15:34]

• Raem
  • Laatst online: 08:34
Sagat schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 09:51:
het zou zo fijn zijn als je een ps device had die alle discen zou slikken, vermoedelijk als je een ps4 hackt dan lukt het wel, maar dan kan je die uiteraard niet meer online gebruiken.

Maar ik snap heel goed wat je zegt. Mijn custom ps3 heeft helaas een defecte br drive, maar via mijn ps2 kan ik ps1 en 2 disc games spelen, en mijn originele ps3 doet het dus nog prima.

Maar ik moet eerlijk zijn, ik ben niet een purist die op de echte hardware MOET spelen, emulatie is heel vaak een prima optie. Mogelijk kan kan je in de toekomst met een pi5 oid wel ps3 games doen (geen research gedaan, maar mijn aanname is dat het op een pi4 nog niet optimaal speelbaar is), en met een enigsinds recente pc moet het ook al lukken natuurlijk. Al hoewel ik trophies wel leuk vind en dan vind ik wel dat echt hardware 'moet'
De PS4 hack is zover ik weet verre van ideaal. PS3 games starten wel op, maar zijn praktisch onspeelbaar omdat de hardware het niet trekt.
Het beste kun je een PS3 60GB launch model hebben, die speelt nog PS2 games af. Samen met straks de PS5 zou je dan aan 2 consoles genoeg hebben om alle generaties te kunnen spelen. Al zou een volledige BC op de PS5 natuurlijk het beste zijn. :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
Xabre schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 13:06:
[...]

Ah ok, dus een nieuwere PS3 (laat staan een PS4) heeft helemaal geen zin voor oudere spellen. Jammer. :'(
Iedere (!) PS3 is backwards compatible met PS1 spellen. Dus de Phat, de Slim én de Superslim.

Alleen de eerste generatie PS3's, zoals hierboven staat, en dan alleen het 60 GB model (te herkennen aan een card reader en 4 USB poorten ipv twee, aan de voorzijde) zijn ook geschikt voor PS2 spellen. Maar PS1 spellen kun je dus sowieso spelen op welke PS3 dan ook.

• Exorcist
  • Niet online
Xabre schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 13:52:
[...]

Nou breekt mijn klopt, jij zegt dat het dus niet kan? Wat is het nou?
M'n post is vrij duidelijk, maar nog een keertje:

- Iedere PS3 kan PS1 spellen afspelen
- Alleen de eerste (60GB) generatie PS3's is (grotendeels) backwards compatible met de PS2

• Exorcist
  • Niet online
Xabre schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:30:
Bedankt allen. Ik ga toch voor de Super Slim. (Kost ook niet veel tweede hands, kan ik gerust een beetje mee gaan klooien dus..) Gezien alle PS1 spellen werken en slechts één PS2 wil wat ik wil niet. Ook voor Super Slim is intussen een CFW beschikbaar met PS2 emulatie als ik het zo lees.
Als PS1 je keuze is met name is dat goed, maar verwacht weinig van PS2 spellen. Al krijg hem ge(soft)mod dan is het nog een heel geklungel om PS2 spellen werkend te krijgen, dat is echt geen kwestie van disc erin en gaan (wat je vermoedelijk denkt) want zo werkt het dus niet :)

Zou als ik jou was een gewone Slim nemen. Degelijk, betrouwbaar. Die plastic troep die men de Super Slim noemt lekker links laten liggen ;)

• LichtBruisend
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 19-01 18:21

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

G.Scholtens schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:31:
Vraagje, via via heb ik een ps3 fat gekregen. Deze wou ik voor de kinderen gebruiken, maar alleen maar actie games eruit. Dus voor meiden niet echt leuk om call of duty etc te spelen.

Wat is nu wijsheid,

*knip* zie modbreak
De kosten van 2de hands ps3 games zijn niet hoog. Waarom zou je de moeite doen en zoals je aangeeft je psn account misschien laten bannen omdat je je niet houdt aan de voorwaarden? Persoonlijk zou ik gaan voor de 2de/3de hands games.

[Voor 17% gewijzigd door Sagat op 28-09-2020 15:27]

• G.Scholtens
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-01 17:15
LichtBruisend schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:39:
[...]

De kosten van 2de hands ps3 games zijn niet hoog. Waarom zou je de moeite doen en zoals je aangeeft je psn account misschien laten bannen omdat je je niet houdt aan de voorwaarden? Persoonlijk zou ik gaan voor de 2de/3de hands games.
Jammer dat er geen gratis ps3 games meer zijn elke maand, anders kon ik die nog claimen.

Ga de huidige games wel verkopen en opzoek naar andere 2/3e hands games

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 00:35
G.Scholtens schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:53:
[...]

Jammer dat er geen gratis ps3 games meer zijn elke maand, anders kon ik die nog claimen.

Ga de huidige games wel verkopen en opzoek naar andere 2/3e hands games
Gewoon hier, marktplaats, tweedehandswinkeltjes etc. afstruinen. Ook Budgetgaming in de gaten houden, en af en toe de PS Store.

Weet niet hoe het zit met bibliotheken bij jou in de buurt, maar hier (Den Haag) liggen er vaak ook nog wel wat PS3 spelletjes die je kan lenen.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 20-01 23:43
Little Big Planet/Sly Cooper en Ratchet and Clank games zien te zoeken,
The Puppeteer heb je ook nog.

Terraria mits je die nog digitaal kunt verkrijgen. Zijn vast nog wel wat andere leuke titels voor de jeugd.

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 07:40
Modbreak:nee word idd niet getolereerd:
zie beleid:
Topics over modchips zijn in Spielerij niet toegestaan. We weten dat niet alle modchips illegaal zijn, toch willen wij deze topics niet in op GoT hebben. Reden hiervoor is dat modchips nu eenmaal een érg hechte band hebben met warez. Vanzelfsprekend gaan topics over modchips - ook die over problemen met een gemodde console - op slot.

10 second ninja DONE

• Twixie
Ik zou Facebook proberen. Zowel Marketplace als dedicated verkoopgroepen (bijna elke gemeente heeft zijn eigen verkoop-groepen, en er zijn wellicht ook wel plaatselijke verkoopgroepen specifiek voor games o.i.d.).
Je kan dan daar ook eens kijken wat dat nog waard is, maar ik denk dat het peanuts zal zijn. €5 per spel mag je ronduit vergeten.

• Bas170
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21:43

Bas170

Sir Miss-a-Lot

G.Scholtens schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:54:
[...]

nee daar zijn ze wel extreem. 0.20cent tot 1,50 per game qua inkoop.
Dan probeer ik facebook wel
Eventueel zou je het ook hier op Tweakers kunnen aanbieden, in Vraag & Aanbod (V&A)
https://tweakers.net/aanbod/

Dan zit je niet met inkoopprijzen, maar is het wel nog steeds afwachten wat je er voor krijgt.

PSN: Bas170 | Hier had wat nuttigs kunnen staan

• Tim01
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 21-01 15:59
ge-flopt schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:09:
Ik hoop dat er nog wat PS3 mensen hier zijn die mij kunnen helpen.
Ik speel nog af en toe op mijn PS3 en merk dat de controller (genuine Sony) die ik heb wat kuurtjes begint te krijgen. Nu is er bijna niet meer aan echte Sony PS3 controllers te komen.

Mijn vraag: is het bekend of ik ook een PS4/PS5 controller kan aansluiten op een PS3, bedraad of niet is geen probleem. Ik wil niet voor 3rd party controllers gaan omdat ik in het verleden die al een paar geprobeerd heb en toch niet helemaal lekker vond. Iemand ideeen?
Is vrij makkelijk te googlen

https://www.businessinsid...-controllers-work-on-ps3/
ge-flopt schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:09:
Ik hoop dat er nog wat PS3 mensen hier zijn die mij kunnen helpen.
Ik speel nog af en toe op mijn PS3 en merk dat de controller (genuine Sony) die ik heb wat kuurtjes begint te krijgen. Nu is er bijna niet meer aan echte Sony PS3 controllers te komen.

Mijn vraag: is het bekend of ik ook een PS4/PS5 controller kan aansluiten op een PS3, bedraad of niet is geen probleem. Ik wil niet voor 3rd party controllers gaan omdat ik in het verleden die al een paar geprobeerd heb en toch niet helemaal lekker vond. Iemand ideeen?
Zeker mogelijk, moet alleen zelf zeggen dat ik alsnog de voorkeur geef aan een Dualshock 3. Ik heb ooit een dualshock 4 geprobeerd in combinatie met red dead redemption en mijn ervaring was niet heel goed. Ik heb het idee dat hij minder snel reageert dan een dualshock 3.

Vaak is het goedkoper om voor een paar tientjes op marktplaats een ps3 te kopen met een paar controllers erbij dan losse controllers kopen. Maar ze zijn er nog zeker wel, ze worden alleen weinig los verkocht.

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 08:00
Je bedoelt happen in de uitsparingen in de shell voor de sticks? Een vervangende shell kost niet zoveel, en je kunt kiezen uit heel veel kleuren.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee