Welkom in het 54ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
And I'm the only one and I walk alone.
Welkom in het 54ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: Arx, Vanholm, Meelobee, Opslaghond, Vancent, FeaR, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv, JeepXJ89, Armada en Efbe! Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heus wel verwerken! ![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door PromoX op 18-11-2011 15:35 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Nee totaal niet
HahahaOPSLAGHOND schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:01:
Vorige week nog het nieuws dat Kevin Butler zou stoppen bij Sony;
[video]
Precies, die games waren geniaalSn0wblind schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 01:43:
[...]
Als ze 1 game mogen reviven voor het playstation merk is het deze wel. Deze game samen met wipeout stonden voor mij echt synoniem voor de 2de generatie PSX line up destijds.
[ Voor 60% gewijzigd door Bellerophon op 31-08-2011 07:33 ]
PSN: Bellerophon-
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
BFV: SuperflipNL [PS4]
CLB schreef op donderdag 29 september 2011 @ 18:51:
Gisteren Uncharted 2 uitgepakt, had ik toentertijd gekregen bij m'n PlayStation 3 (met kerst haha)
maar wat een game is dat zeg.. Nu op 44% ofzo in 4,5 uur tijd, vind het erg mooi en speelt lekker weg.
Is deel 1 net zo'n toffe game of heeft die minder inhoud, minder puzzels enzovoort?
DPhoenix schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:11:
Ik vond Uncharted 1 iets minder leuk als deel 2 doch heb me uitstekend vermaakt.
Zelfde sfeer en actie. Ik zeg; gewoon kopen!
Psyonara schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:30:
Deel I is gewoon een lager tempo maar even misschien wel meer sfeervol dan het 2de deel.
Puur om de Flora en Founa e.d. Locaties zeker waard om te spelen.
Hoppa, nu eerst deel 2 uitspelen en dan lekker deel 1!EfBe schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:57:
Ik vond uncharted 1 beter dan uncharted 2
(maar uncharted nog wel erg erg goed), dus ik zou die zeker spelen!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 11% gewijzigd door Greatsword op 11-10-2011 17:42 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Zeker:El_V schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:12:
uncharted 3 schijnbaar overal al te koop. iemand al gehaald en gespeeld?
[ Voor 44% gewijzigd door Jumpman op 02-11-2011 17:31 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik had t gister al opgelostEfBe schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:04:
[...]
Volg deze stappen: http://www.ifixit.com/Gui...ht-of-Death-Repair/3654/1
Duidelijke foto's, wanneer je wat los moet maken, dan kom je er vanzelf
[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 31-10-2011 23:45 ]
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Ik zou voor deze gaanDalsium schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:42:
Ik ben aan het kijken naar een nieuwe tv icm een ps3. Ik twijfel echter nog over 3d.
Wat zijn jullie ervaringen met 3d gamen, een waardevolle toevoeging en wil je eigenlijk niet anders of is het een leuke gimmick maar de extra investering niet waard? Maakt actief of passief 3d nog uit?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ps4/switch gamer
[ Voor 7% gewijzigd door Uniciteit op 12-11-2011 16:40 ]
[ Voor 5% gewijzigd door SkyStreaker op 27-11-2011 18:47 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Blij Met Wilco
Ik pak bijna alles uit, alleen als het echt een zeldzame CE is laat ik hem gesealed. Meestal speel ik namelijk ook gewoon de game uit de CE, maar als ik voorlopig nog niet van plan ben de game te spelen of ik hem al gespeeld hebt dan laat ik hem ook sealed. (bijv. bij assassins creed, ik heb deel 1 en 2 geloof ik 3x ofzow.LuPo schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 08:59:
[...]
Ah ik zie het. Mooi!
Laat je trouwens zo veel mogelijk in het plastic of kan je dat niets schelen? Bij sommige collecties zie je dat de persoon alles niet open maakt. Mij lijkt het, als verzamelaar, veel leuker om alles uit te kunnen stallen enzo. Als je alles in plastic laat ben je meer een handelaar die het later nog wil doorverkopen ofzo.
[ Voor 4% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 02-12-2011 23:00 ]
Ps4/switch gamer
Hier een foto'tje van mijn bescheiden collectie (uiteraard wel veel meer 'gewone' games).NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 23:00:
[...]
Ik pak bijna alles uit, alleen als het echt een zeldzame CE is laat ik hem gesealed. Meestal speel ik namelijk ook gewoon de game uit de CE, maar als ik voorlopig nog niet van plan ben de game te spelen of ik hem al gespeeld hebt dan laat ik hem ook sealed. (bijv. bij assassins creed, ik heb deel 1 en 2 geloof ik 3x ofzow.
Trouwens vandaag ook nog wat leuks binnen (sorry ff geen eigen pic).
De uncharted 3 dual shock controller + uncharted 3 steelbook (alleen in azie uitgebracht).
[afbeelding]
Wow dude wat een vette verzameling! Ben echt stik jaloers! Ik sta me wel eens te vergapen bij al die vette figurines die je wel eens in de betere game winkels zien staan. Maar ik heb er gewoon geen plek voor. Binnenkort ga ik verhuizen en krijg ik ruimte te over dus dikke kans dat is soms eens de portomonnee ga trekken voor wat mooie spulletjes... PS3 heeft veel CE enzo zeg! maar 360 heeft toch minstens zo veel denk ik?NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:50:
Ik verzamel zelf Collectors Editions en press kits. Volgens gamecollector heb ik 173 ps3 entries (dus inclusief press kits, dubbele edities etc.)
Voor mijn collectie (ps3 alleen)
Zie http://collectorsedition.org/forums/showthread.php?t=5921
[ Voor 11% gewijzigd door swopdark op 07-12-2011 12:40 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik hoor het wel vaker, bij een vriend van me met KPN adsl is het ook vrij langzaam. Bij mij komt alles echter lekker snel binnen, nooit problemen gehad (heb ziggo). Maargoed kan natuurlijk ook aan tijdstippen van downloaden liggen ofzo?Richard! schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:54:
Hoe kan het dat de downloadsnelheid van mijn PS3 zo belachelijk laag is? Ik heb 50Mbit internet en download op mijn Mac met 5.8 MB/s. Nu ben ik op me PS3 een aangekochte game aan het binnenhalen en na een uur is hij 6% verder, en loopt de download echt amper met 1MB/s.
Playstation is nog bekabeld aangesloten ook.
[ Voor 8% gewijzigd door nioz op 19-02-2012 20:39 ]
Die werkt wel, alleen werken ze niet allemaal. Ik heb er nu ook één die mijn PSP GO oplaad. Het is een noname, dus het is gokken of het werkt of niet.FeaR schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:42:
[...]
PS3-controller laadt op in elk apparaat met USB. Helaas is het enige wat niet werkt een 230 V naar USB-omvormer.
[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 27-02-2012 07:45 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
http://inthegame.nl/nieuw...uncharted-4-aangekondigd/Op de Noorse PlayStation Facebook pagina is een redelijk opmerkelijke teaser geplaatst die wel eens de voorbode van een nieuwe Uncharted game kan zijn.
Op de community werd namelijk de bovenstaande foto van de Noorse ontdekkingsreiziger Fridtjof Nansen geplaatst met een balk voor zijn kop waar Uutforsket op staat. Dit betekent vrijwel hetzelfde als Uncharted. Ook werd er een teaser website gelanceerd ( http://uutforsket.no/ ) die een kroontje laat zien, Uncharted achtige muziek laat horen en de datum van morgen groot in beeld heeft staan.
Uncharted 3 kreeg een gelijkaardige Deense teaser ...
[ Voor 84% gewijzigd door SToRM666 op 19-04-2012 12:11 ]
PSN id: NL_SToRM
@janmeijroos graag gedaan heb net ook al de eerste prijsindicatie gecheckt dit is niet definitief maar toch
Een strak nieuw ontwerp als thuis voor al je favoriete games en features: dit is hét moment om een PlayStation 3 in huis te halen.
PlayStation 3 biedt je voor een geweldige prijs het ultieme op het gebied van games en home entertainment en dit systeem is nu verkrijgbaar in een opvallende uitvoering die je huiskamer zeker zal opfleuren.
Het nieuwe PS3-systeem is vanaf 28 september 2012 verkrijgbaar in twee versies, eentje met een opslagcapaciteit van 500 GB en een goedkopere variant met een opslagcapaciteit van 12 GB. Of je nu direct gedenkwaardige en gezellige familieavonden wilt of je systeem met allerlei fantastisch entertainment wilt volproppen, wij hebben de juiste PS3 voor jou!
Het nieuwe systeem geeft je de flexibiliteit om je PS3-ervaring helemaal naar eigen wens aan te passen: begin met een model van 12 GB en breidt de opslagruimte uit door een speciale harde schijf van 250 GB aan het systeem te koppelen. Dit is slechts één van de geweldige randapparaten die tegelijk wordt gelanceerd met een aantal andere essentiële accessoires zoals een verticale houder zodat je kunt kiezen hoe je de nieuwe PS3 neerzet.
De PlayStation Store voor PS3 wordt om de lancering van het nieuwe systeem te vieren in oktober 2012 in een nieuw jasje gestoken, zodat je de door jou gewenste content nog eenvoudiger kunt vinden en downloaden.
Hou eu.playstation.com/ps3 en PlayStation.Blog op blog.eu.playstation.com in de gaten voor meer informatie over de kleinere en lichtere PS3.
[ Voor 74% gewijzigd door Jorn1986 op 19-09-2012 18:49 ]
De lade van de 'ultra slim' (super slim) klapt niet naar boven op.Cybpraetorian schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:19:
[...]
Ik moet zeggen dat ik de Ultra Slim nog niet in het echt heb gezien, maar het materiaal gebruik tov de Slim lijkt me achteruit zijn gegaan. Daarnaast kun je de Slim nog ergens tussen zetten, zonder dat je last hebt dat de lade naar boven open klapt zoals bij de Ultra Slim.
Blu-ray regioJochem Boom schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:47:
Die gespreide release had ik even over het hoofd gezien inderdaad. Maar er is ook nog niks bekend over region lock. Dus wie weet is importeren wel reeël ;-)
Ps4/switch gamer
[ Voor 4% gewijzigd door Noctonix op 09-06-2013 23:55 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Greatsword op 11-07-2013 18:17 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Mooi dat scheelt, dan hoef ik nog geen tweede Move controller te kopen en kan het even af met de DSThe_Bird schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:56:
[...]
Denk het wel. Bij meerdere move-games is als 2e movecontroller de DS te gebruiken. Zo heb ik het bijv bij THE FIGHT! gebruikt.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Als je een hdmi-dvi kabel hebt kan het, of een adapter. Bij de PS3 komt ook nog een analoge kabel, daarvan heb ik de rood/witte pluggen verbonden met een verloopstukje met de line in van mijn speakers.Metalbuster schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:50:
Ik heb geen beschikking over een scherm met een HDMI aansluiting. Wel heb ik een fullHD pc monitor met VGA en DVI aansluiting, kan ik de PS3 hierop aansluiten dat je wel gewoon full hd hebt? En hoe werkt het dan met het geluid? Moet ik dan losse boxen erop aan sluiten, en kan dat met minijack of alleen optisch?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
idd komt ook goedkoop over, maar moet zeggen dat het irl minder goedkoop overkomt dan ik vantevoren verwacht had, het klepje is niet heel fragiel, en als je hem een stukje openschuift dan schuift hij van zelf verder open, en bij het dicht doen is het "gevoel" ook wel goed.SChief schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:42:
[...]
Ik vind de disc tray van de PS3 SS alleen zo ontzettend goedkoop overkomen ten opzichte van de PS3's met slot-loading drive. Maar het verschil in formaat is wel enorm zeg, net een filmpje gekeken en hij is gewoon een stuk kleiner dan de slim (die al een stuk kleiner is dan m'n 1e gen).
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ps4/switch gamer
Assassins Creed is niet veel anders dan op de Xbox.Anoniem: 495506 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:04:
@MonkeySleeve en Zookwick: Bedankt voor de suggesties. Hoe is Assasins Creed op de PS3? Ik zit er aan te denken om Diablo III te kopen, schijnt erg goed te zijn en heb me vermaakt met de demo voor Mac. Wat voor leuke platform/sidescrolling games kunnen jullie aanraden?
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
[ Voor 28% gewijzigd door S_Chief op 06-10-2013 19:08 ]
Modnation Racers is ook een toffe game;begintmeta schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:40:
Dank voor de spel-suggesties allemaal, kartspelletjes zijn misschien ook wel wat, die zijn meestal ook niet al te ingewikkeld te besturen. Of ik een ps+ abo wil weet ik nog niet (noch of 1 maand gratis beschikbaar is), maar misschien is dat sowieso wel handig om even het een en ander te kunnen uitproberen. Dan zou ik natuurlijk ook een schijf moeten monteren. Ik heb momenteel geen 2.5" schijfje liggen, maar ik was al vaag van plan een laptopje te updaten, dan zou de schijf daarvan vrijkomen.
Maakt het voor de PS3 nog uit of je er een 7200RPM-schijf of SSD inzet (/is dat zinvol)?
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Forum | ||
![]() | ![]() |
[ Voor 11% gewijzigd door AMARONE op 21-11-2013 15:04 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Phat's hebben de neiging eerder kapot te gaan, maar de phat's die tot nu toe overleeft hebben zullen wel aardig in elkaar zittenbrick5492 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:52:
Hallo,
Ik wil misschien een ps3 kopen om gta v, watchdogs en cod bo2 te kunnen spelen. Nu ben ik wat aan het kijken 2ehands (ben student en elke euro is mooi meegenomen), en ik heb jullie hulp nodig.
-moet ik gaan voor een fat, slim of super slim? Gaat een fat echt eerder kapot dan een (super) slim (dit lees ik vaak) of is het slim voor een bepaald model te kiezen (ik speel geen ps2 games)?
Was een beetje een richtprijs.-hoeveel is een fat/slim/superslim waard? Ik zag hierboven 80 voor een fat en 120 for een slim, maar scheelt het hoeveel gb je hebt?
Joostje123 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:30:
Heb nu sinds kort een Playstation3 met 500gb en fysieke games.
Maar wat kan ik nu met die 500gb ruimte doen?
Als al mijn games fysiek zijn, ik kan ze niet op de harddisk installeren vanaf de CD rom.
Heb gisteren ook via plex iets bekeken en dat liep veel te traag, terwijl die via mijn Chromecast heel soepel loopt.
Netflix ging dan wel weer heel goed
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
[ Voor 9% gewijzigd door LeGato23 op 13-07-2016 16:39 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq