Welkom in het 53ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in het 53ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: Arx, Vanholm, Meelobee, Opslaghond, Vancent, FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv, JeepXJ89, Armada en Efbe! Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heus wel verwerken! ![]() |
[ Voor 201% gewijzigd door PromoX op 06-02-2011 18:27 ]
[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 07-01-2011 18:47 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei
[ Voor 76% gewijzigd door PromoX op 07-01-2011 20:01 ]
Geweldige game! Als het je een beetje ligt ga je er een hoop plezier aan beleven.
Flickr PSN ID= cheironnl
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
[ Voor 16% gewijzigd door Inanna op 07-01-2011 22:03 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Nope! Teveel gehyped door één persoon.Chaoss schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 22:35:
Verdiend "Castle Crashers" geen vermelding in de SP bij de PSN games?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik ben toch redelijk zeker (100% zeker aangezien ik nu een video zit te kijken van RE4) dat de inventory daarin de game op pauze zet. Daarnaast kon je zelf een beetje puzzelen met de indeling van je koffer, wat ik een leuke toevoeging vond. Snap niet dat ze dat gesimplificeerd hebben. Maar mijn probleem is vooral het gebrek aan pauze bij het gebruik van de inventory.Inanna schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 21:58:
Wat de inventory van RE5 betreft, dat hoort bij de RE ervaring en is al zo sinds deeltje één. Net zoals het feit dat je niet kan lopen en schieten tegelijk. Dit is gedaan met de bedoeling het spel spannender te maken, daar je niet zomaar even een herb naar binnen kan slikken wanneer je health laag staat. Je zal eerst een relatief veilige plek moeten opzoeken voordat je jezelf hieraan waagt. Het spel is nu eenmaal geen pure shooter maar een actie-horror game.
Als dit je niet aanstaat kan ik je in ieder geval Dead Space afraden, want deze werkt met eenzelfde inventory systeem.
edit: Dead Space toegevoegd als tip/waarschuwing
Flickr PSN ID= cheironnl
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei
Angry Birds staat nog niet in de EU Store. release date is nog niet bekendExorcist schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 10:34:
Net Blokus gekocht in de store. Als bordspel heeft het me aangenaam verrast. Ik kon echter Angry Birds dan weer niet vinden, of was deze nu teruggetrokken?
Hmm dus toch. Dan maar weer even op de Desire HD of PCIke. schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 10:39:
[...]
Angry Birds staat nog niet in de EU Store. release date is nog niet bekend
Dat ga ik eens ingame onderzoeken, thanx.Stacheldraht schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 00:44:
Een RE5 tipGeef jezelf alle wapens + ammo en geef Sheila alle troep die je zelf niet meer in je inventory kunt stoppen. Stop je belangrijkste wapens onder je pijltjesknoppen en je loopt vrij makkelijk door het spel heen. Als je richt kun je dan vrij makkelijk van wapen wisselen zonder in het inventory menu te gaan.
Flickr PSN ID= cheironnl
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
[ Voor 74% gewijzigd door SToRM666 op 08-01-2011 13:08 ]
PSN id: NL_SToRM
staat er geen modelnr. ergens op het stuur?t mac schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:06:
Hoe groot is de kans dat een stuurtje van een jaar of tien oud(met USB en FF) op de ps3 werkt? geen idee welk merk en type. Hij ligt namelijk al jaren op zolder.
[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 08-01-2011 13:28 ]
Vergeet niet dat het ook aan de game ligt, als het een Logitech stuur is zal het op veel meer games werken dan bij een Thrustmaster stuur.Ike. schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:26:
[...]
staat er geen modelnr. ergens op het stuur?
Via google is vast wel een lijstje te vinden met sturen die op de PS3 werken. Je zou dan plaatjes/fotos kunnen zoeken van de sturen die werken en zo zien of de jouwe er tussen zit...
[ Voor 12% gewijzigd door SL65 op 08-01-2011 13:36 ]
PSN: Von_Smallhausn
Misschien dat jouw ervaring als ie daadwerkelijk binnen is wat handiger zal zijn voor ons? Of ga je hem nu cancellen als één iemand zegt dat het een brak ding is?Mon0lith schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 16:32:
Ik heb vanmiddag de Bluetooth Gaming Headset van Konig besteld.
Iemand ervaring met deze headset?
Nickname does not reflect reality
Nee helemaal niet,Brad Pitt schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:26:
[...]
Misschien dat jouw ervaring als ie daadwerkelijk binnen is wat handiger zal zijn voor ons? Of ga je hem nu cancellen als één iemand zegt dat het een brak ding is?
PSN: Von_Smallhausn
Het e-mailadres kan niet gebruikt worden.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Als het alleen voor PS3 is, dan zou ik altijd iedereen de officiele aanraden:Mon0lith schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 19:26:
[...]
Nee helemaal niet,
Heb op bol.com paar recensies gelezen en die waren goed, was meer benieuwd of 1 van jullie hem
ook heeft.
Ik ga um ook niet cancellen als 1 iemand hem brak vind als er meerdere zijn die hem wel goed vinden.
Voor die prijs helemaal niet![]()
Dus ik zal jullie wel laten weten wat ik ervan vindt als ik hem heb
Ik zag het ook zojuist, da's een prima prijs en denk dat ik gelijk ga bestellen. Scheelt toch makkelijk EUR90.Airpower schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:18:
Wehkamp heeft momenteel de PS3 Slim 160GB + GT5 in de aanbieding voor 249,-. Er nette prijs vind ik.
Zie ook: http://www.wehkamp.nl/Zoe...Page&cmid=WEH&F=1&F=2&F=3
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Ben er "al" achter wat het was...Kr7Br schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 19:59:
Ik heb een gmail adres en dat werkt perfect als mijn psn ID...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Welke headset heb je gekocht? Merk & type a.u.b.KappeNou schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 20:48:
Ik heb een headset gekocht en aangemeld op de PS3. Maar in GT5 werkt hij niet. Iemand enig idee wat ik moet doen om dit op te lossen?
Mooie aanbieding. Ik heb hem gelijk gekocht, want ik heb nu nog een PS3 80GB Phat en wil liever de Slim.Airpower schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:18:
Wehkamp heeft momenteel de PS3 Slim 160GB + GT5 in de aanbieding voor 249,-. Er nette prijs vind ik.
[ Voor 13% gewijzigd door PromoX op 08-01-2011 22:14 ]
Damn, spijtig dat ze niet verzenden naar BE.Airpower schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:18:
iPhone 12 | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD
Nee het spel komt er wel, maar ik wil eerst m'n backlog aan games wegwerken. Hij komt er dus tzt wel.
Ik heb gewoon een gmail erin staan.FeaR1986 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 19:31:
Kan het zijn dat je geen @gmail.com mag hebben met je PSN ID?
Ik wil mijn huidige e-mail wijzigen naar mijn @gmail.com die ik meer wil gaan gebruiken. Echter als ik mijn @gmail.com invul krijg ik de volgende melding te zien:
[...]
Ik denk dat ik gewoon weer bij amazon.co.uk ga kopen. Heb de 80Gb daar toen ook gekocht...Hotzenwalder schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:02:
Als het op het aankopen van een slim aankomt is goed shoppen een must. In eerste instantie had ik een slim gevonden voor 300 euro met 120GB, een paar dagen later een slim 320GB voor 299 euro. Bleek ook nog eens dat op dezelfde site je goed moest kijken welke 320GB variant je koos, want de ene was met verzendkosten en de andere zonder. De packs lijken meestal overpriced. Er wordt namelijk niets gratis meegegeven hè
iPhone 12 | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD
Hier valt het reuze mee:Aries.Mu schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:52:
[...]
Bij de makro hadden ze tijdje geleden GT5 pack + 2 Dualshocks. Dat is op zich ook interessant, want games koop je veel goedkoper in UK, terwijl controllers gewoon erg duur blijven
[ Voor 21% gewijzigd door troje op 09-01-2011 14:05 ]
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Ik heb weleens eerder zo'n 'too good to be true-aanbieding' bij de wehkamp besteld en deze werd gewoon uitgeleverdtroje schreef op zondag 09 januari 2011 @ 13:42:
Zo, Wehkamp aanbieding van de slim 160GB besteld. Volgens hen wordt ie komende dinsdag thuisbezorgd. Ben erg benieuwd, die prijs is natuurlijk bijna te goed om waar te zijn...
UPDATE
Aanbieding is inmiddels van de site afgehaald. Ben benieuwd of ze me wel uitleveren.
Ze zijn in principe verplicht uit te leveren. Ze komen daar alleen onderuit als redelijkerwijs de koper op tijdstip van bestellen kan bepalen dat deze aanbieding onrealistisch is. Dat is denk ik in dit geval niet zo. Zo'n pack gaat normaal gesproken voor 300 over de toonbank. Een aanbieding waar je 50 euro bespaart is dus niet onrealistisch en wordt vaker gedaan in de console wereld. Dus als ze weigeren uit te leveren zou ik gewoon lekker moeilijk blijven doen, want ze moeten het uitleveren.troje schreef op zondag 09 januari 2011 @ 13:42:
Zo, Wehkamp aanbieding van de slim 160GB besteld. Volgens hen wordt ie komende dinsdag thuisbezorgd. Ben erg benieuwd, die prijs is natuurlijk bijna te goed om waar te zijn...
UPDATE
Aanbieding is inmiddels van de site afgehaald. Ben benieuwd of ze me wel uitleveren.
Signature
Ik ga er vooralsnog ook van uit. Ook omdat ik al via iDEAL al betaald heb. Simpelweg uitleveren van de unit en verder niet tijd en energie aan kwijt zijn. Wehkamp kan ook besluiten niet uit te leveren, maar dat gaat ze wel wat uren kosten aan mail correspondentie, intern overleg, en het administratief verder afhandelen inclusief terugboeken van het geld en eventueel de klant een tegemoetkoming te doen.dangerpaki schreef op zondag 09 januari 2011 @ 14:36:
[...]
Ze zijn in principe verplicht uit te leveren. Ze komen daar alleen onderuit als redelijkerwijs de koper op tijdstip van bestellen kan bepalen dat deze aanbieding onrealistisch is. Dat is denk ik in dit geval niet zo. Zo'n pack gaat normaal gesproken voor 300 over de toonbank. Een aanbieding waar je 50 euro bespaart is dus niet onrealistisch en wordt vaker gedaan in de console wereld. Dus als ze weigeren uit te leveren zou ik gewoon lekker moeilijk blijven doen, want ze moeten het uitleveren.
Mij gaat het inderdaad ook niet zo om zelf levels bouwen. Ik neem daar eigenlijk niet de tijd voor. Ik speel liever de, meestal, geniale levels van de makers zelf. Daar kan ik me echt mee vermaken.El_V schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:15:
zal idd wel goed komen. veel plezier met je ps3
ik kan niet wachten tot LBP2 uitkomt. reviews zijn goed en deel 1 + demo heb ik me erg mee vermaakt.
al gaat het mij niet zo om het zelf levels bouwen.
Chaoss schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 22:35:
Verdiend "Castle Crashers" geen vermelding in de SP bij de PSN games?
In de topicstart probeer ik me tegenwoordig vooral te beperken tot games die al uit zijn of binnen niet al te lange tijd gereleased worden. Ik heb Metal Gear maar geruild met Castle Crashers. Ik denk dat games als Resistance 3 en Uncharted 3 een volgende keer wel toegevoegd gaan worden.EfBe schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 12:06:
Klein puntje van kritiek op openingspost: waarom staan daar metal gear rising in en test drive unlimited, en niet resistance 3 en uncharted 3?
[ Voor 5% gewijzigd door ge-flopt op 09-01-2011 22:24 ]
Een game als Uncharted 3 hoort natuurlijk al in de startpost vóórdat ie uberhaupt is aangekondigd!PromoX schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:21:
[...]
In de topicstart probeer ik me tegenwoordig vooral te beperken tot games die al uit zijn of binnen niet al te lange tijd gereleased worden. Ik heb Metal Gear maar geruild met Castle Crashers. Ik denk dat games als Resistance 3 en Uncharted 3 een volgende keer wel toegevoegd gaan worden.
Vast wel. Ik kan me nog wel een aantal dingen voorstellen:BMW_M3 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 14:37:
Zou er nu in het nieuwe jaar een grote update komen?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
[ Voor 73% gewijzigd door Ike. op 10-01-2011 10:39 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2011 10:27 ]
Heb ik nog nooit van gehoord. Volgens mij grijpt dit soort functionaliteit diep in de core van je OS en is dit zeer moeilijk achteraf in bouwen. Je ziet ook hoeveel moeite ze hebben met een goede trophy implementatie. Het lijkt me sterk dat dit onkunde is bij Sony, maar eerder dat dit gewoon heel moeilijk is?Ike. schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:09:
Microsoft heeft een patent op 'cross-game chat' dus ik denk dat de PS3 dit nooit zal krijgen.
Kortom: Valve!
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Dan zou het denk ik wel helpen als je hier ook ff je PSN-ID neerzetthunder8 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:45:
Alleen nog een zien dat ik meer mensen in mijn vriendenlijst krijg, dan wordt het online gedeelte denk ik ook een stuk leuker. Misschien binnenkort maar eens aanmelden voor de GoT-PS3-Clan...
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
[ Voor 89% gewijzigd door PromoX op 10-01-2011 19:06 ]
Gewoon de PS3 headset nemen..val je je geen buil aan.FicoF schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:21:
Weet iemand ook een goede headset? Ik wil praten via de headset maar het geluid van de spellen via mijn versterker laten lopen, ik neem aan dat dit wel mogelijk is?
Gusev schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:45:
Situatie:
- PC via HDMI aangesloten op TV
- PC via DVI aangesloten op monitor
- PS3 via DVI aangesloten op TV
- Alle apparaten staan aan
Wens/vraag:
- Is het mogelijk (al dan niet via een third-party programma) om de content op mijn TV scherm (vanuit Windows gezien als tweede externe monitor, maar de bron is nu de PS3 en niet de PC) te capturen zonder capture card o.i.d.?
- M.a.w. ik wil eigenlijk een screenshot/video maken tijdens het gamen/navigeren door de XMB etc.
Veel titels ken ik niet eens... staan voor mij maar 2 wannahaves tussen, Uncharted 3 en R&C All 4 one, LBP2 ga ik ook wel halen als die flink afgeprijsd is.Ike. schreef op maandag 10 januari 2011 @ 18:56:
PS3 2011 Preview: 20 Exclusive Games
/lijst
Mooi lijstje voor 2011
Wauw, erg gaaf, jammer dat ik mijn complete serie 1 van Lost heb vervangen voor het plaatje omdat ik de gebruiksaanwijzing niet las die op de site stond... Ik heb steeds de videobestanden overschreven met de tumbnail.Gusev schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:35:
Kennen jullie dit 'programma'tje':
http://www.worldinhidef.com/ps3ms/thumbnailgenerator/
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Anoniem: 377958
Heb deze net besteld, was weer direct leverbaar, zo'n aanbieding kan ik niet laten schieten.Airpower schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:18:
Goeie keus. Mijn bestelling van afgelopen weekend zou bezorgd moeten worden vandaag, maar bij 'mijn bestellingen' op wehkamp.nl zie ik geen afleverinformatie. Hopelijk krijg ik hem snel.drpeer_holland schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 08:19:
[...]
Heb deze net besteld, was weer direct leverbaar, zo'n aanbieding kan ik niet laten schieten.
Oeh..kwestie van extensie renamen, of zijn ze vernaggeldswopdark schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:21:
[...]
Wauw, erg gaaf, jammer dat ik mijn complete serie 1 van Lost heb vervangen voor het plaatje omdat ik de gebruiksaanwijzing niet las die op de site stond... Ik heb steeds de videobestanden overschreven met de tumbnail.
Er is ook nog een tooltje (gemaakt door een NLer) die moviemeter info ophaald in een apart mapje boven het transcoding mapje. Toevallig iemand van tweakersAnoniem: 338511 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 08:57:
Handig tooltje Gusev!
Ja ik heb inderdaad niet zo'n grote collectie movies. Maar het is geen XBMC die t automatisch doet helaas...El_V schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:39:
maar dan moet je dus voor al je films zelf thumbnails gaan maken? leuk als het automatisch werkt maar om dat voor mn films te gaan doe zie ik het nut niet van in hoor..
goed gevonden, die lijst.Chaoss schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:10:
[...]
Veel titels ken ik niet eens... staan voor mij maar 2 wannahaves tussen, Uncharted 3 en R&C All 4 one, LBP2 ga ik ook wel halen als die flink afgeprijsd is.
[ Voor 3% gewijzigd door PromoX op 11-01-2011 11:04 ]
Bij mij staat er ook geen afleverinformatie. Echter is de leverdatum wel onderstreept en volgens de infoknop betekent dat dat je bestelling onderweg is.troje schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:03:
[...]
Goeie keus. Mijn bestelling van afgelopen weekend zou bezorgd moeten worden vandaag, maar bij 'mijn bestellingen' op wehkamp.nl zie ik geen afleverinformatie. Hopelijk krijg ik hem snel.
Sterker nog het is gewoon een level waar je net als in de normale levels ook punten scoortPin0 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 08:28:
Onlangs Vanquish uitgespeeld. Wat een toffe game is dat zeg! En de beste aftiteling die ik ooit heb gezien...
spoiler: Vanquish aftitelingNadat je de laatste tegenstanders hebt verslagen keer je met de chick terug naar aarde. Terwijl je terug vliegt wordt de aarde steeds groter en komen er kometen op je af met foto's van de makers erop. Deze kan je stukschieten...
grappig heeft mij toch de hele aftiteling doen afkijken
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik dacht ik quote nog even dat vorige berichtje zodat het een beetje onder de aandacht komt. Volgens mij hebben weinig mensen door dat het echt een erg goede aanbieding is.Steven6249 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:34:
ik zie net (door jullie) op wehkamp die Playstation 3 aanbieding!
dat wordt vandaag eff iedereen een Playstation aansmeren.
[ Voor 20% gewijzigd door PromoX op 11-01-2011 11:04 ]
Ben erg benieuwd of er wordt uitgeleverd. Toen ik vanmorgen inlogde, was de aanbieding niet meer zichtbaar op de site en in mijn bestellingen zag ik geen leverinformatie maar wel de mogelijkheid om een alternatief te bestellen. Als ik nu kijk, dan zie ik dat ik geen alternatief meer kan bestellen, maar wel dezelfde aanbieding nogmaals kan bestellen. Echter nog steeds geen info in het statusscherm. Terwijl levering voor vandaag staat. Dat wordt dus afwachten en eventueel een belletje.LuPo schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:29:
[...]
Bij mij staat er ook geen afleverinformatie. Echter is de leverdatum wel onderstreept en volgens de infoknop betekent dat dat je bestelling onderweg is.
Erg leuke aanbieding als je het mij vraagt.
Voor jou maar 2 wannahaves..voor mij alweer 4Chaoss schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:10:
[...]
Veel titels ken ik niet eens... staan voor mij maar 2 wannahaves tussen, Uncharted 3 en R&C All 4 one, LBP2 ga ik ook wel halen als die flink afgeprijsd is.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Je kunt in PS3 Media Server ook een folder aangeven waar de covers staan. Dan moeten de .jpg /.png's dezelfde bestandsnaam hebben als de film (excl. de extentie uiteraard) Loop je niet het risico filmbestanden te overschrijvenGusev schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:11:
Oeh..kwestie van extensie renamen, of zijn ze vernaggeld? Maar inderdaad het wordt volledige naam van het videobestand (incl. extensie) en daarachter .cover.png, dus bijvoorbeeld movie1.mkv.cover.png
En voor mij weer 6 ( tot nu toeOnly schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:51:
[...]
Voor jou maar 2 wannahaves..voor mij alweer 4
Killzone 3
Resistance 3
LittleBigPlanet 2
Ratchet & Clank
[ Voor 24% gewijzigd door Fatal Mind op 11-01-2011 10:11 ]
Inderdaad, nu staat ie weer als uitverkocht op de siteSteven6249 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:21:
oke jongens, dit is absurd!:O
maat van mij net de laatste PS3 besteld op Wehkamp voor 250eu + GT5. Gewoon de laatste
heet dat geluk of wat
Hoe weet ie dat het de laatste was?Steven6249 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:21:
oke jongens, dit is absurd!:O
maat van mij net de laatste PS3 besteld op Wehkamp voor 250eu + GT5. Gewoon de laatste
heet dat geluk of wat
Omdat de aanbieding nadat hij op bestellen drukte misschien gelijk uitverkocht was?
nouja, het kan ook één na laatste zijn, maar na zijn ideal betaling kort erna waren ze niet meer beschikbaar.
[ Voor 7% gewijzigd door Steven6249 op 11-01-2011 10:28 ]
Okee, duidelijk. Ik dacht, wellicht heeft ie met wehkamp gebeld om te bestellen. Maar goed, ik heb ze net gebeld, dame aan de lijn verzekerde me dat mijn PS3 vandaag tussen 12 en 6 bezorgd wordt. Ze kon me niet vertellen waarom er geen leverinformatie op 'mijn wehkamp' te zien was. Volgens haar gaat het om een spelcomputer, en dan geven ze nooit leverinformatieSteven6249 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:27:
[...]
nouja, het kan ook één na laatste zijn, maar na zijn ideal betaling kort erna waren ze niet meer beschikbaar.
maar dat komt in principe op hetzelfde neer. het is geluk dat hij nog eentje heeft kunnen bemachtigen.
maar voor die prijs zou ik bijna nog een wille kopen
Ligt er net aan hoe goed je op de hoogte bent. Die 2 move titels zijn nieuw voor mij, maar ik heb toch geen move. Die 1e 2 zijn wel typisch japanse games.Steven6249 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:22:
[...]
goed gevonden, die lijst.
en inderdaad staan er vele onbekende games tussen, die waarschijnlijk zijn debuut maken in Japan ofzo.
inderdaad niet echt logischtroje schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:02:
[...]
Okee, duidelijk. Ik dacht, wellicht heeft ie met wehkamp gebeld om te bestellen. Maar goed, ik heb ze net gebeld, dame aan de lijn verzekerde me dat mijn PS3 vandaag tussen 12 en 6 bezorgd wordt. Ze kon me niet vertellen waarom er geen leverinformatie op 'mijn wehkamp' te zien was. Volgens haar gaat het om een spelcomputer, en dan geven ze nooit leverinformatieVreemd soort logica, maar goed, ik vind het prima als ik vanmiddag kan gamen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq