Fuckswopdark schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:24:
hmm Diablo naar console(s) en bijna zeker naar de PS3!!!
nieuws: Diablo III krijgt ook console-versies
[...]
Mijn sociale leven! Diablo 3, Battlefield 3... Zucht
PSN: Bellerophon-
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Fuckswopdark schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:24:
hmm Diablo naar console(s) en bijna zeker naar de PS3!!!
nieuws: Diablo III krijgt ook console-versies
[...]
Bellerophon schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 07:44:
[...]
Fuck![]()
PSN: TDBtje
Bellerophon schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 07:44:
[...]
Fuck![]()
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
All in good timeAllSeeyinEye schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:23:
[...]
![]()
Ik heb het mijn vrouw ook nog niet durven vertellen
Ik heb gelukkig geen sociaal leven dus laat Diablo 3 maar komenBellerophon schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 07:44:
[...]
Fuck![]()
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Anoniem: 355554
Je vergeet Skyrim. =)Bellerophon schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 07:44:
[...]
Fuck![]()
Touche, well played (ik wist ook dat ik er 1 vergat
10 second ninja DONE
Op de PS1, was zeker een matige versie... maar was ook niet uitgegeven door Blizzard maar door de Climax GroupSagat schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:10:
Ik geef dan weer niets om elder scrolls games en fps is ook een gepasseerd station, maar d3 kan wel weer is een echte time killer worden. Vraag me alleen af of het op console net zo lekker als op pc gaat spelen (diablo 1 is toch ook op ps2 of zelfs nog 1 uitgekomen? Volgens mij was dat maar een matige versie.)
[ Voor 23% gewijzigd door nioz op 23-08-2011 13:07 ]
Nee, dat heb ik niet geprobeerd omdat de rest van mn apparatuur, dvd/br/mediaplayer en tv het wel op die manier doen.BlackBull schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:22:
[...]
standaard helpdesk antwoord #2: "Heeft u al geprobeerd de PS3 direct op de tv of beamer aan te sluiten?"
Het probleem zit hem er in dat het niet altijd is... soms gaat het een hele avond goednioz schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:39:
Maar waarom probeer je het niet even zonder dan? Dan kan je tenminste uitsluiten of de receiver voor een probleem zorgt of niet. Wellicht gaat daar iets fout met het doorgeven van het signaal of de HDCP handshake?
http://www.insidegamer.nl...x-edition/recensies/38097nioz schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:06:
Edit:
Over pc upgrades gesproken: heeft iemand al een console review van Deus Ex gespot? De pc versie krijgt zeer positieve kritieken, maar ik zie nergens (expliciet) vermeld staan dat iemand de xbox of ps versie gespeeld heeft. Volgens Ben Kuchera van arstechnica wordt de pc versie verspreid als officiele review versie, ik hoop dat dit niet betekent dat de console versie (behalve graphics) echt minder is...
Zie het ook na het installeren van de update. Erg jammer dat ze deze functionaliteit eruit hebben gehaald. Vond het wel ok om even het nieuws te kijken, of reacties na het voetbal. Hopelijk is de reden dat er snel een verbeterde versie uit komt..Chef_v_leeuwen schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:20:
Alleen voor PS-plus members, dat had ik er nog even bij moeten zeggen.
Kom er wel net achter dat NOS er niet meer bij zit,dus makkelijk ff snel het nieuws kijken zit er niet meer in. Er staat nu alleen een link naar Mubi
Flickr PSN ID= cheironnl
YouTube: I'm sorry, Dave - YouTubef.h schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:49:
Ik zit net dat MUBI even te proberen omdat ik geen idee had wat het is. Krijg ik een foutmelding met "Het spijt me, Dave... bla bla"
Ehm wie is Dave?
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Nice, thanks!Kluutmaran schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:19:
[...]
http://www.insidegamer.nl...x-edition/recensies/38097
Hier krijgt de PS3 versie ook een 9+ en goede commentaren.
Your Friendly Neighborhood Moderator
HDMI-kabels hebben geen versies. Apparaten maken het of het HDMI 1.3 of HDMI 1.4 is (of welke versie dan ook). Kabels zijn er tegenwoordig in twee smaken: "Standard Speed" en "High Speed", van beide heb je dan ook nog een versie met en zonder ethernet. Met High Speed zit je altijd goed voor 1080p en eventueel later 3D. Let wel dat sommige kabels bijvoorbeeld tot 5 meter High Speed zijn en na 5 meter nog maar Standard Speed.Jorgen schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:50:
Ik wil graag mijn PS3 aansluiten op een Samsung Full HD tv. Welk type HDMI-kabel kan ik dan het beste kopen? Gewoon 1.4a?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
[ Voor 13% gewijzigd door Jumpman op 24-08-2011 00:19 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat is dus sinds de opvolger van HDMI 1.3 niet meer het geval. In een poging om de verwarring rond HDMI 1.4 wat te verminderen heeft de HDMI Licensing LLC een tijdje terug vier categorieën gecreëerd die de HDMI versie nummers gaan vervangen.Jumpman schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:17:
HDMI kabels hebben wel degelijk versies.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Lol heb die film nooit gezien en wederom het bewijs dat pakkende zinnen meestal veel beter klinken in het Engels
39
Ja, ben wel van plan deze nog te gaan spelen (voor platinum).Fietsbel schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:13:
Zijn er nog mensen die Dead Nation spelen? had het veel gespeeld met de welcome back actie, maar wil nu voor de platinum trophie gaan
PSN ID: Hanssuh
[ Voor 78% gewijzigd door Jorgen op 24-08-2011 14:16 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Als je geen grote afstanden hoeft te overbruggen dan zou ik gewoon voor een merkloze kabel gaan. Die liggen voor 3 a 4 euro bij de action. Ik gebruik die dingen bij al mijn apparatuur en nog nooit problemen mee gehad.Jorgen schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:29:
Hama spreekt me in principe meer aan dan geheel merkloos. De prijzen bij allekabels.nl zijn ook eigenlijk onwaarschijnlijk laag.
Ik denk dat de prijzen waar nu mee geadverteerd wordt al de nieuwe prijzen zijn. Advies 320gb is 299E en adviesprijs 160gb is 249E. Ik denk dat de prijzen dus nu niet veel verder naar beneden gaan.Jochem Boom schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:09:
Als de adviesprijzen binnenkort verlaagd worden, zakken de stunters/webwinkels die scherpe prijzen hanteren dan ook gelijk in prijs? Ik zie nu namelijk een PS3 Slim 160gb voor 228 staan bij Nedgame. Zou die gelijk in prijs zakken als de adviesprijs omlaag gaat?
[ Voor 43% gewijzigd door Sandyman538 op 24-08-2011 14:50 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Of je je product nu uitbrengt met versies of types, het is om het even. Gelukkig hebben ze nu wel de subreeks weggelaten (bij 1.3x de x reeks zeg maar) en zijn er nog maar vijf kabels. Het nadeel van zo'n verandering is altijd dat het nog tijden duurt voor de oude benamingen uit de schappen verdwijnen.FeaR schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:21:
[...]
Dat is dus sinds de opvolger van HDMI 1.3 niet meer het geval. In een poging om de verwarring rond HDMI 1.4 wat te verminderen heeft de HDMI Licensing LLC een tijdje terug vier categorieën gecreëerd die de HDMI versie nummers gaan vervangen.
Bij Bart Smit (webwinkel) en E-Plaza (webwinkel) staat een Playstation 3 320GB met Singstar Studio 100 voor € 249,99.Jochem Boom schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:09:
Als de adviesprijzen binnenkort verlaagd worden, zakken de stunters/webwinkels die scherpe prijzen hanteren dan ook gelijk in prijs? Ik zie nu namelijk een PS3 Slim 160gb voor 228 staan bij Nedgame. Zou die gelijk in prijs zakken als de adviesprijs omlaag gaat?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
The devil is in the details.
Waar heb je ze dan op staan? FAT32 ondersteunt maximaal 4GB bestanden en mijn MKV's zijn veel groter dan dat.rimave schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:53:
Ondersteund de PS3 met de laatste firmware ineens mkv?
Ik kan ze namelijk ineens afspelen.
Die moet ik ook nog halen, lijkt me leuk om te doenhanssuh schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:23:
[...]
Ja, ben wel van plan deze nog te gaan spelen (voor platinum).
Kunnen co-op doen als je wil. Ben regelmatig online in avonduren.
39
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq