Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-04 16:56

Bellerophon

Persona non grata

swopdark schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:24:
hmm Diablo naar console(s) en bijna zeker naar de PS3!!!

nieuws: Diablo III krijgt ook console-versies

[...]
Fuck :'(

Mijn sociale leven! Diablo 3, Battlefield 3... Zucht

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:27

TDB

Bellerophon schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 07:44:
[...]

:+

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:08

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[...]

:Y
Ik heb het mijn vrouw ook nog niet durven vertellen -O-

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:23:
[...]

:Y
Ik heb het mijn vrouw ook nog niet durven vertellen -O-
All in good time ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

[...]

Ik heb gelukkig geen sociaal leven dus laat Diablo 3 maar komen :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355554

[...]

Je vergeet Skyrim. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Touche, well played (ik wist ook dat ik er 1 vergat 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Ik geef dan weer niets om elder scrolls games en fps is ook een gepasseerd station, maar d3 kan wel weer is een echte time killer worden. Vraag me alleen af of het op console net zo lekker als op pc gaat spelen (diablo 1 is toch ook op ps2 of zelfs nog 1 uitgekomen? Volgens mij was dat maar een matige versie.)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sagat schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:10:
Ik geef dan weer niets om elder scrolls games en fps is ook een gepasseerd station, maar d3 kan wel weer is een echte time killer worden. Vraag me alleen af of het op console net zo lekker als op pc gaat spelen (diablo 1 is toch ook op ps2 of zelfs nog 1 uitgekomen? Volgens mij was dat maar een matige versie.)
Op de PS1, was zeker een matige versie... maar was ook niet uitgegeven door Blizzard maar door de Climax Group

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
"Voor welke console dat zal zijn en wanneer de rpg is te verwachten, is niet bekend gemaakt"

Blizz kennende zal het nog wel 2 jaar duren voordat de ps3 versie het daglicht ziet. ;)
Ik hoop dat D3 nog een beetje op mijn oude pc draait, starcraft 2 was gelukkig nog goed te doen. Mijn laatste upgrade is in 2006 geweest, ben daarna overgestapt op de consoles als mijn primaire game platform.
Mijn pc heeft een e6600 en radeon x1950xtx aan boord, dus ik vrees t ergste. Ik had net nog even gegoogled naar de x1950xtx, maar als ik dat lees, dan moet ik toch wel lachen. In alle reviews hebben ze het over de 'friendly price' van dat ding, dat was meer dan 400euro :D

Edit:
Over pc upgrades gesproken: heeft iemand al een console review van Deus Ex gespot? De pc versie krijgt zeer positieve kritieken, maar ik zie nergens (expliciet) vermeld staan dat iemand de xbox of ps versie gespeeld heeft. Volgens Ben Kuchera van arstechnica wordt de pc versie verspreid als officiele review versie, ik hoop dat dit niet betekent dat de console versie (behalve graphics) echt minder is...

[ Voor 23% gewijzigd door nioz op 23-08-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkonings
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:18
BlackBull schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:22:
[...]

standaard helpdesk antwoord #2: "Heeft u al geprobeerd de PS3 direct op de tv of beamer aan te sluiten?"
Nee, dat heb ik niet geprobeerd omdat de rest van mn apparatuur, dvd/br/mediaplayer en tv het wel op die manier doen.

Zou het helpen om om te ruilen tegen een ander model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Maar waarom probeer je het niet even zonder dan? Dan kan je tenminste uitsluiten of de receiver voor een probleem zorgt of niet. Wellicht gaat daar iets fout met het doorgeven van het signaal of de HDCP handshake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkonings
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:18
nioz schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:39:
Maar waarom probeer je het niet even zonder dan? Dan kan je tenminste uitsluiten of de receiver voor een probleem zorgt of niet. Wellicht gaat daar iets fout met het doorgeven van het signaal of de HDCP handshake?
Het probleem zit hem er in dat het niet altijd is... soms gaat het een hele avond goed
maar ik zal vanavond eens alleen de tv er aan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
nioz schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:06:
Edit:
Over pc upgrades gesproken: heeft iemand al een console review van Deus Ex gespot? De pc versie krijgt zeer positieve kritieken, maar ik zie nergens (expliciet) vermeld staan dat iemand de xbox of ps versie gespeeld heeft. Volgens Ben Kuchera van arstechnica wordt de pc versie verspreid als officiele review versie, ik hoop dat dit niet betekent dat de console versie (behalve graphics) echt minder is...
http://www.insidegamer.nl...x-edition/recensies/38097

Hier krijgt de PS3 versie ook een 9+ en goede commentaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:56
Chef_v_leeuwen schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:20:
Alleen voor PS-plus members, dat had ik er nog even bij moeten zeggen.

Kom er wel net achter dat NOS er niet meer bij zit, :( dus makkelijk ff snel het nieuws kijken zit er niet meer in. Er staat nu alleen een link naar Mubi
Zie het ook na het installeren van de update. Erg jammer dat ze deze functionaliteit eruit hebben gehaald. Vond het wel ok om even het nieuws te kijken, of reacties na het voetbal. Hopelijk is de reden dat er snel een verbeterde versie uit komt..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:26

f.h

Ik zit net dat MUBI even te proberen omdat ik geen idee had wat het is. Krijg ik een foutmelding met "Het spijt me, Dave... bla bla"

Ehm wie is Dave? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

f.h schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:49:
Ik zit net dat MUBI even te proberen omdat ik geen idee had wat het is. Krijg ik een foutmelding met "Het spijt me, Dave... bla bla"

Ehm wie is Dave? :+
YouTube: I'm sorry, Dave - YouTube

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Nice, thanks!

Zelf nog een video review van de xbox versie gespot op youtube: YouTube: Deus Ex Human Revolution Review (PS3 & XBOX 360) - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 05:35

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik wil graag mijn PS3 aansluiten op een Samsung Full HD tv. Welk type HDMI-kabel kan ik dan het beste kopen? Gewoon 1.4a?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:44

FeaR

In GoT we trust

Jorgen schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:50:
Ik wil graag mijn PS3 aansluiten op een Samsung Full HD tv. Welk type HDMI-kabel kan ik dan het beste kopen? Gewoon 1.4a?
HDMI-kabels hebben geen versies. Apparaten maken het of het HDMI 1.3 of HDMI 1.4 is (of welke versie dan ook). Kabels zijn er tegenwoordig in twee smaken: "Standard Speed" en "High Speed", van beide heb je dan ook nog een versie met en zonder ethernet. Met High Speed zit je altijd goed voor 1080p en eventueel later 3D. Let wel dat sommige kabels bijvoorbeeld tot 5 meter High Speed zijn en na 5 meter nog maar Standard Speed.

Bron.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-05 13:31
HDMI kabels hebben wel degelijk versies. De apparaten kunnen deze versie herkennen of zelfs eisen (HDMI 1.3 voor 3D, HDMI 1.4 voor ethernet etc.). Koop gewoon een goede (zeker niet te dure) HDMI 1.3 kabel. Deze zijn in 2,5 meter voor € 4,99 al te koop. De kabel van de ALDI/LIDL voldoet ook prima, ik heb er zelf ook een keer één gekocht voor als ik me PS3 bij me tweede LCD TV zet.

Bron: Wikipedia: HDMI

[ Voor 13% gewijzigd door Jumpman op 24-08-2011 00:19 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:44

FeaR

In GoT we trust

Jumpman schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:17:
HDMI kabels hebben wel degelijk versies.
Dat is dus sinds de opvolger van HDMI 1.3 niet meer het geval. In een poging om de verwarring rond HDMI 1.4 wat te verminderen heeft de HDMI Licensing LLC een tijdje terug vier categorieën gecreëerd die de HDMI versie nummers gaan vervangen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:26

f.h

Lol heb die film nooit gezien en wederom het bewijs dat pakkende zinnen meestal veel beter klinken in het Engels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zijn er nog mensen die Dead Nation spelen? had het veel gespeeld met de welcome back actie, maar wil nu voor de platinum trophie gaan

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-12-2022
Fietsbel schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:13:
Zijn er nog mensen die Dead Nation spelen? had het veel gespeeld met de welcome back actie, maar wil nu voor de platinum trophie gaan
Ja, ben wel van plan deze nog te gaan spelen (voor platinum).

Kunnen co-op doen als je wil. Ben regelmatig online in avonduren.

PSN ID: Hanssuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 05:35

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@ FeaR & Jumpman,

Een gewone, normale HDMI kabel voldoet in principe dus. Bedankt.

Ik heb ondertussen de volgende kabels gevonden:

Een merkloze 1.4 kabel bij allekabels.nl, of
een Hama kabel bij Play.com.

Hama spreekt me in principe meer aan dan geheel merkloos. De prijzen bij allekabels.nl zijn ook eigenlijk onwaarschijnlijk laag.

[ Voor 78% gewijzigd door Jorgen op 24-08-2011 14:16 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:40
Als de adviesprijzen binnenkort verlaagd worden, zakken de stunters/webwinkels die scherpe prijzen hanteren dan ook gelijk in prijs? Ik zie nu namelijk een PS3 Slim 160gb voor 228 staan bij Nedgame. Zou die gelijk in prijs zakken als de adviesprijs omlaag gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:39

Sandyman538

SandstorM [148839]

Jorgen schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:29:
Hama spreekt me in principe meer aan dan geheel merkloos. De prijzen bij allekabels.nl zijn ook eigenlijk onwaarschijnlijk laag.
Als je geen grote afstanden hoeft te overbruggen dan zou ik gewoon voor een merkloze kabel gaan. Die liggen voor 3 a 4 euro bij de action. Ik gebruik die dingen bij al mijn apparatuur en nog nooit problemen mee gehad.
Jochem Boom schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:09:
Als de adviesprijzen binnenkort verlaagd worden, zakken de stunters/webwinkels die scherpe prijzen hanteren dan ook gelijk in prijs? Ik zie nu namelijk een PS3 Slim 160gb voor 228 staan bij Nedgame. Zou die gelijk in prijs zakken als de adviesprijs omlaag gaat?
Ik denk dat de prijzen waar nu mee geadverteerd wordt al de nieuwe prijzen zijn. Advies 320gb is 299E en adviesprijs 160gb is 249E. Ik denk dat de prijzen dus nu niet veel verder naar beneden gaan.

/edit

Volgens mij zag ik bij saturn groningen een 320gb met infamous 2 voor 299E, maar dat weet ik niet zeker.

[ Voor 43% gewijzigd door Sandyman538 op 24-08-2011 14:50 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:40
Thanks!

Heb ter vervanging van m'n 3 jaar oude (en gesneuvelde) 60gb fat een 160gb slim besteld bij Nedgame voor 228 euro. Reparen had me 150 euro en heel veel weken wachten gekost. Nu heb ik voor 80 euro extra een nieuwe met weer 2 jaar garatie en als het goed is morgen in huis. Lijkt mij een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
FeaR schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:21:
[...]

Dat is dus sinds de opvolger van HDMI 1.3 niet meer het geval. In een poging om de verwarring rond HDMI 1.4 wat te verminderen heeft de HDMI Licensing LLC een tijdje terug vier categorieën gecreëerd die de HDMI versie nummers gaan vervangen.
Of je je product nu uitbrengt met versies of types, het is om het even. Gelukkig hebben ze nu wel de subreeks weggelaten (bij 1.3x de x reeks zeg maar) en zijn er nog maar vijf kabels. Het nadeel van zo'n verandering is altijd dat het nog tijden duurt voor de oude benamingen uit de schappen verdwijnen.

Je moet dus een High Speed hebben voor gegarandeerd goede 1080p doorgave.

Bron zoals het nu is: http://www.hdmi.org/manuf.../finding_right_cable.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Jochem Boom schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:09:
Bij Bart Smit (webwinkel) en E-Plaza (webwinkel) staat een Playstation 3 320GB met Singstar Studio 100 voor € 249,99.

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:50
Ondersteund de PS3 met de laatste firmware ineens mkv?
Ik kan ze namelijk ineens afspelen. :D

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-05 21:32
MKV is alleen maar de container hè, zegt weinig over wat erin zit ;) Probeer eens meerdere MKV's. En als ze allemaal werken, des te mooier :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:42
rimave schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:53:
Ondersteund de PS3 met de laatste firmware ineens mkv?
Ik kan ze namelijk ineens afspelen. :D
Waar heb je ze dan op staan? FAT32 ondersteunt maximaal 4GB bestanden en mijn MKV's zijn veel groter dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

hanssuh schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:23:
[...]

Ja, ben wel van plan deze nog te gaan spelen (voor platinum).

Kunnen co-op doen als je wil. Ben regelmatig online in avonduren.
Die moet ik ook nog halen, lijkt me leuk om te doen
Mijn PSN naam: lebsteif (fietsbel achterstevoren)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dead Nation is volgens mij niet bepaald makkelijk om platinum te halen.
Heb zo eens even een stukje op hoogste moeilijkheidsgraad gespeeld, maar dat is toch behoorlijk pittig.
Of het is gewoon niet zo mijn spel, dat kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Nieuw deel met verse topicstart: Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 54 :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 35 36 Laatste

Dit topic is gesloten.