Welkom in het 52ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 100% gewijzigd door PromoX op 24-11-2010 20:07 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in het 52ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 100% gewijzigd door PromoX op 24-11-2010 20:07 ]
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: Arx, Vanholm, Meelobee, Opslaghond, Vancent, FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv, JeepXJ89, Armada en Efbe! Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heus wel verwerken! ![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door PromoX op 07-01-2011 22:08 ]
Pas wel op met die bewering. Ik zie dat je geluid via USB kunt afspelen op die headset. Ik weet niet of de PS3 dit ook ondersteunt. Wat ik wel weet is hoe je het evenuteel aan de praat kunt krijgen. De PS3 biedt de mogelijkheid het geluid over meerdere uitgangen te versturen. Stel dat je alles via HDMI hebt aangesloten, dan kun je via de standaardkabel bv je headset/koptelefoon aansluiten met wat verlooppluggen. Dat is wat ik nu ga doen. Was mijn kabel kwijt, heb er net 1 via MP besteld. Nu nog verlooppluggen zodat ik mijn koptelefoon kan aansluiten. In het menu van de PS3 kun je aangeven dat het geluid ook over andere audio-uitvoer gaat. Als je een versterker hebt, of zo een Logitech Znogwat dan kun je ook de digital out gebruiken.aarondk1 schreef op maandag 12 september 2010 @ 10:59:
Ik zou graag een van de dagen een Playstation 3 Slim 120GB willen bestellen.
Maar nu zit ik met een probleem waar ik niet uitraak.
Ik zou graag een headset gebruiken op de playstation zodat al het geluid via de headset gaat.
Niet zoals bij die officiële headsets dat alleen de stemmen door de headset gaan.
Na lang opzoeken ben ik nog helemaal niets wijzer geworden...
Zoals die Turtlebeach PX21 werkt wel op de PS3 maar waarom die wel en een andere niet?
[ Voor 4% gewijzigd door Die Bruine op 13-09-2010 07:21 . Reden: Filmpje bekeken ]
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Anoniem: 338511
Is altijd zo, maatje.Frenkovic schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:50:
Ik wil mijn ps3 nog even offline houden om te kijken waar het heen gaat met de jailbreak. Ik heb zelf nog geen maar als later blijkt dat je per se 3.41 nodig hebt om te jailbreaken en CFW te draaien dan wil ik mezelf niet in de voet geschoten hebben.
Maarrrrr wat mij opvalt; als je niet update en niet met psn verbindt maar wel gewoon verbonden bent met internet downloaden de games wel hun patches. Is dat altijd geweest of is dit nieuw? Het is mij nooit eerder opgevallen namelijk.
Nou kan ik me vergissen natuurlijk maar game-updates deed de ps3 volgens mij niet/nooit als je niet ingelogd was op psn, systeem-updates volgens mij weer wel.
Only fools are enslaved by time and space.
[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 13-09-2010 10:56 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik had vanochtend ergens gelezen dat de jailbreak gefixed is in 3.42. Dus als je nog iets ala CFW wilt draaien dan moet je inderdaad bij 3.41 blijven.Frenkovic schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:50:
Ik wil mijn ps3 nog even offline houden om te kijken waar het heen gaat met de jailbreak. Ik heb zelf nog geen maar als later blijkt dat je per se 3.41 nodig hebt om te jailbreaken en CFW te draaien dan wil ik mezelf niet in de voet geschoten hebben.
[...]
Dan kun je dus nooit meer meedoen in het Trophy topic omdat je je trophies niet meer kunt updaten.Frenkovic schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:50:
Maarrrrr wat mij opvalt; als je niet update en niet met psn verbindt maar wel gewoon verbonden bent met internet downloaden de games wel hun patches. Is dat altijd geweest of is dit nieuw? Het is mij nooit eerder opgevallen namelijk.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
klopt. Als je niet de laatste firmware hebt kan je niet inloggen op PSN -> kan je je trophies niet syncen.LuPo schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:25:
[...]
Dan kun je dus nooit meer meedoen in het Trophy topic omdat je je trophies niet meer kunt updaten.
Of zie ik dat verkeerd.
Komt geen demo vange-flopt schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:24:
Is het bekend of er voor F1 2010 een speelbare demo is? Heb volgens mij de Demo van 2007 gespeeld, en daar was de besturing goed te doen met de standaard controller, hopelijk dat deze voor 2010 ook goed is.
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
ja en deze fix houd behoorlijk stand (nu al een week of wat), zeker als je zag hoeveel mensen er ineens actief verder gingen met de "hack" Weet iemand hoe Sony nu eigenlijk de hack heeft weten tegen te houden? Hebben ze een andere code gebruikt (waardoor het weer slechts een kewestie van tijd is) of hebben ze de hele ingang verwijderd zodat de hackers weer van voor af aan moeten beginnen? m.a.w. zal de jailbreak dongle uberhuapt nog eens nuttig gaan worden of is deze hele wijze van hacken nu dichtgetimmerd?alex3305 schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:16:
Ik had vanochtend ergens gelezen dat de jailbreak gefixed is in 3.42. Dus als je nog iets ala CFW wilt draaien dan moet je inderdaad bij 3.41 blijven.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
[ Voor 7% gewijzigd door LuPo op 13-09-2010 13:39 ]
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Ja, alles spellen hebben hun eigen USB stickje nodig. Hoe zou het anders moeten als je met meerdere mensen in één ruimte zit of met twee personen Guitar Hero speeltTheKillingBean schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:12:
Ik heb een Street Fighter IV controller waarbij je een USB-stickje moet gebruiken om de controller te kunnen gebruiken. Zo'n soort USB-stickje heb ik ook voor DJ Hero en binnenkort ook 1 voor Singstar. Hebben al die spellen hun eigen USB-stickje nodig? Of kun je bv de USB-stickje van Streetfighter ook gebruiken voor DJ Hero?
PSN & XBL: Denkoyugo
Hoe verklaar jij dan dat op de PC al heel lang geen goede games meer uitkomen? Of in ieder geval dat het in de meeste gevallen rechtstreekse ports zijn van de consoles?Frenkovic schreef op maandag 13 september 2010 @ 15:50:
[...]
Qua games maakt het me trouwens niet zo gek veel uit. Wel de twijfeltjes zou ik mss piraten, maar die games zou ik toch niet kopen. Bijvoorbeeld een matt hazard, MAG eens uitproberen of kijken of WET toch niet voor niets door sommige gamers bejubeld wordt. Ik koop ook alles voor 20 of minder (al dan niet via Engeland). Homebrew, waarbij vooral goeie mkv support in het oog springt, is voor mij het belangrijkste. NOGMAALS (ik kan het niet vaak genoeg naar voren brengen) hou eens op met de link tussen piraterij en 'de game-industrie in stand houden" steeds aan te halen. Alhoewel het in eerste instantie een ABC-tje lijkt: Betaal geld, geld gaat naar ontwikkelaar, ontwikkelaar brengt nieuwe games uit. DUS: betaal niks, ontwikkelaar krijgt niks, ontwikkelaar brengt geen games uit. De link tussen piraterij en negatieve verkoopcijfers is nog nooit aangetoond. Xbox360 kent geen slechtere verkopen per verkochte console omdat ze gehacked zijn. Zelfde geld voor de wii en de DS. De psp heeft wel iets slechtere verkopen maar de link tussen het aantal AAA titels en verkopen ligt hier meer voor de hand...
[...]
[ Voor 26% gewijzigd door PromoX op 14-09-2010 11:00 ]
Geen goede games op de pc?LuPo schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:28:
[...]
Hoe verklaar jij dan dat op de PC al heel lang geen goede games meer uitkomen? Of in ieder geval dat het in de meeste gevallen rechtstreekse ports zijn van de consoles?
[ Voor 57% gewijzigd door Jorgen op 13-09-2010 17:30 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
[ Voor 80% gewijzigd door swopdark op 13-09-2010 18:49 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Vraag dat maar aan de Fifa fans bijvoorbeeld? Maar of dit door piraterij komt valt ook te bezien want in mijn geval (en ik vind mezelf vrij representatiefJorgen schreef op maandag 13 september 2010 @ 17:29:
[...]
Geen goede games op de pc?
Zeg dat maar tegen de fanbase van Starcraft, de Sims, of Football Manager...
Dan lijkt het me toch niet moeilijk om terug te lopen en het spel in te gaan ruilen voor een ander spel dat je op het oog had?* Bij de meeste winkels krijg je zelfs nog je geld terug in de vorm van een kassabon/tegoedbon ipv cash.**Frenkovic schreef op maandag 13 september 2010 @ 15:50:
Qua games maakt het me trouwens niet zo gek veel uit. Wel de twijfeltjes zou ik mss piraten, maar die games zou ik toch niet kopen. Bijvoorbeeld een matt hazard, MAG eens uitproberen of kijken of WET toch niet voor niets door sommige gamers bejubeld wordt. Ik koop ook alles voor 20 of minder (al dan niet via Engeland).
[ Voor 5% gewijzigd door Tjesus op 13-09-2010 19:41 ]
Normally, audio cannot be output simultaneously from multiple output
connectors. For example, if your PS3™ system is connected to a TV via an
HDMI cable and to an audio device via an optical digital cable and [Digital Out
(Optical)] is set under [Audio Output Settings], audio will no longer be output
from the TV and will only be output from the audio device.
Ja dit kan zoals de handleiding al zei. Ik gebruik het zelf ook beeld via DVI geluid via meegeleverde component cable.aarondk1 schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:34:
Ik ben er eindelijk uit! Ik ga een Playstation 3 kopen.
Nu ben ik van plan om de PS op mijn scherm aan te sluiten via HDMI.
Of misschien via HDMI-DVI, dit gaat normaal toch? Of lukt dat niet ivm HDCP?
Maar het geluid zou via mijn hifisetje gaan, maar die heeft geen HDMI.
Nu kan dat setje aangesloten via RCA aansluitingen, zoiets dus.
Kan ik dan bijvoorbeeld mijn scherm aansluiten via HDMI en dan het geluid via AV laten lopen?
Volgens mij zegt dit stukje uit de handleiding van de PS3 van wel.
[...]
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Hetzelfde wat ook gebeurt bij de Xbox360. Het is jammer dat de PS3 zo'n rare oplossing heeft voor zo iets simpels. Nu moet ik allemaal USB sticks bewaren. Echt gebruiksvriendelijk is het niet.alex3305 schreef op maandag 13 september 2010 @ 15:59:
[...]
Ja, alles spellen hebben hun eigen USB stickje nodig. Hoe zou het anders moeten als je met meerdere mensen in één ruimte zit of met twee personen Guitar Hero speelt?
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
PSN ID Binloading_nl
Maar goed dat niet iedereen dezelfde spellen leuk vindsteefje schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:25:
Vandaag weer eens een poging gedaan aan killzone 2. Snap niet dat men dit zo een goede game vind. Het speelt gewoon voor geen meter naar mijn idee. Kennelijk ben ik een van de weinigen, gezien alle lovende reviews
[ Voor 38% gewijzigd door Ike. op 13-09-2010 21:40 ]
LOL!!, gisteren ook Killzone 2 proberen te spelen en het kan mij ook niet boeien. Besturing vindt ik erg slecht, soms heb ik geen idee wat ik moet doen, en het is niet spannend/leuk. Ik had veel meer verwacht, ik vindt het maar een matige spel.steefje schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:25:
Vandaag weer eens een poging gedaan aan killzone 2. Snap niet dat men dit zo een goede game vind. Het speelt gewoon voor geen
meter naar mijn idee. Kennelijk ben ik een van de weinigen, gezien alle lovende reviews
Sony en Microsoft willen gewoon niet graag hun draadloze verbindingstechniek licenseren aan derde partijen. Hierin schuilt namelijk het gevaar van slechte kwaliteit controllers, waar Sony dan de schuld van zou krijgen.TheKillingBean schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:54:
[...]
Hetzelfde wat ook gebeurt bij de Xbox360. Het is jammer dat de PS3 zo'n rare oplossing heeft voor zo iets simpels. Nu moet ik allemaal USB sticks bewaren. Echt gebruiksvriendelijk is het niet.
Omdat dit topic anders veel te snel zou gaan denk ik.El_V schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:24:
Waarom moeten er trouwens aparte topics voor plus en move zijn?
[ Voor 109% gewijzigd door PromoX op 14-09-2010 10:47 ]
Mijn dell scherm schijnt alleen DHCP over de DVI port te ondersteunen. Toch kan ik via HDMI gewoon games en blu-ray zien. (Alleen Avatar getest)Die Bruine schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:50:
Als je de moeite had genomen mijn reply op jouw vraag te lezen had je deze vraag niet gesteld.
HDCP is een digitale beveiliging, geen connector/type. Als jij een HDMI naar DVI koopt of een adapter kun je het zo aansluiten ja.
Anoniem: 140372
Precies verkeerd om. DVI nooit DHCP, HDMI altijd.onox schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:01:
[...]
Mijn dell scherm schijnt alleen DHCP over de DVI port te ondersteunen. Toch kan ik via HDMI gewoon games en blu-ray zien. (Alleen Avatar getest)
En ik maar denken dat je maar 1 Platinum trophy per spel kunt halen.Gimbooze schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 08:33:
Yay! Gister m'n 7e platinum trophy gehaald met Heavy Rain![]()
Dat was tot nu toe trouwens wel het meest irritante spel om platinum te halen imo, omdat je elk chapter tot het eind moet spelen voordat je een trophy unlocked.
Nu even tot New Vegas wachten, ik denk dat dat de volgende platinum wordt
DVI en HDMI kunnen beiden HDCP ondersteunen, aangezien het beide digitale signalen zijn.Anoniem: 140372 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:10:
[...]
Precies verkeerd om. DVI nooit DHCP, HDMI altijd.
Nu heb ik een slim PS3 met versie 3.3.42(update uitgevoerd via het netwerk) Maar ik krijg het niet voor elkaar om de film in 3D af te spelen? Is er iets wat ik over het hoofd zie"full high-def 3D." Vereist: 3D HDTV, 3D blue-ray speler of PS3 en 3D bril
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
De firmware update om films in 3D te bekijken komt volgens mij pas in Oktober of November. http://frontpage.fok.nl/n...vanaf-oktober-op-ps3.htmlrambo-2001 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:55:
Ik heb begrepen dat Sony een update voor de PS3 zou uitbrengen zodat het mogelijk zou zijn om 3D films te kunnen bekijken, dit zou op het moment zijn dat ze een aantal nieuwe 3D TV's lanceren en daarbij werd gelijk de film het regent gehaktballen meegeleveerd. De enige informatie die ik op internet kan vinden is dat voor o.a. wipeoutHD een update is uitgebracht zodat je deze in 3D kunt spelen.
Maar voor 3D films kan ik niks vinden. Sony heeft zelf de film 'cloudy with a change of meatballs' uitgebracht en op deze blu-ray disc staat zelf een sticker met de volgende tekst
[...]
Nu heb ik een slim PS3 met versie 3.3.42(update uitgevoerd via het netwerk) Maar ik krijg het niet voor elkaar om de film in 3D af te spelen? Is er iets wat ik over het hoofd zie![]()
ps. PS3 is direct aangesloten op een 3D tv.
[ Voor 100% gewijzigd door Ike. op 14-09-2010 22:11 ]
dat zal t zijn ja. Heb al flink zitten rommelen met de instellingen, maar blijft gevoelsmatig ruk. Hrb mn ps3 nu een paar maandjes en tot nu toe eigenlijk alleen genoten van uncharted 1&2, waarbij vooral die laatste een juweel is. God of war3 was vermakelijkaar niet helemaal mn game. Mgs4 was leuk, maar had de vorige delen niet gespeeld, deel 1 wel. En heavy rain was echt alleen leuk voor 1 keer. Wacht met smart op iets nieuwsIke. schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:28:
[...]
Maar goed dat niet iedereen dezelfde spellen leuk vind
Als je honderden uren in CoD games hebt zitten en je gaat dan Killzone 2 spelen dan zal 95 v/d 100 klagen over de besturing. In de instellingen kan je dit wel een beetje aanpassen.
PSN ID Binloading_nl
Vergeet de Move niet!swopdark schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:26:
[...]
Goede week voor Wii weer en vooral als je bedenkt dat 3 van hun titels in de top 10 dik een half jaar oud zijn. Ik begin me af te vragen of deze cijfers niet gewoon van 1 winkelketen komen ipv landelijk.
Volgende week een nieuwe nummer 1: Halo Reach
Werkelijk één van de beste games out there, Batman Arkham Asylum is ook erg goed.Skire schreef op woensdag 15 september 2010 @ 00:36:
Ik kan je inFamous ten zeerste aanraden in dat geval.
Ik heb Killzone 2 online erg veel gespeeld met vrienden daarna kwam MAG en daarna kwam BF:BC 2. Ik ging vorige week even een paar uurtjes terug naar Killzone 2 en werd online weer keihard genoobed. Die game is zo enorm wennen als je andere shooters gewent bent het is niet normaal meer. Ik weet dat ik de grootste lol heb beleefd aan die game en vorige week ook weer met het plaatsen van turrets en de verschillende opdrachten tijdens de multiplayer. Dit is een game waar als je er geen moeite in steekt je niet de schoonheid ervan zult begrijpen, zul je de moeite er wel in steken dan wordt je beloond door geweldige online gameplay. en een solide singleplayer.Killzone 2 is gewoon erg wennen. Na een dag ben je aan de controls gewend en speelt het heerlijk weg, in mijn geval.
Dan denk ik dat jij de Move overschat. Microsoft en Sony zetten vol in op motioncontrols maar ik verwacht dat de consument op zijn minst de kat uit de boom kijkt en niet mee gaat met de hype die beide bedrijven proberen te creëren. Over 2 weken zal FIFA wel weer wekenlang bovenaan staan.
[ Voor 4% gewijzigd door Kluutmaran op 15-09-2010 10:04 ]
[ Voor 41% gewijzigd door SToRM666 op 15-09-2010 12:24 ]
PSN id: NL_SToRM
Ik denk overigens niet dat Sony motioncontrols overschat. Ze hebben zelf aangegeven te verwachten dat de Move een slow start krijgt. Ook niet zo gek als je ziet welke games er momenteel verkrijgbaar zijn/komen. Best leuke titels maar geen AAA-titels die iedereen naar de winkel doen rennen.Kluutmaran schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:42:
[...]
Dan denk ik dat jij de Move overschat. Microsoft en Sony zetten vol in op motioncontrols maar ik verwacht dat de consument op zijn minst de kat uit de boom kijkt en niet mee gaat met de hype die beide bedrijven proberen te creëren. Over 2 weken zal FIFA wel weer wekenlang bovenaan staan.
Nu even niets om te spelen, alleen om naar uit te kijken. Te beginnen bij de FIFA demo vandaag (edit: jeuh hij is al online in Amerikaanse store), dan FIFA zelf, GT5 en LBP2.
PSN: Shiver23
Ligt er maar net aan, ik heb nog een phat 80GB en die heb ik nog niet vol ondanks een ruim aantal spellen. Maar er zijn er zat die de harde schijf ondertussen vervangen zullen hebben.ind0mi schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:31:
Ben aant kijken om een Ps3 slim aan te schaffen.. maar nu zie ik dat er keuze is uit de 120, 250 en 320gb versie. Heb ik die extra opslagruimte echt nodig? of is dit meer voor mensen die hele spellen/films online kopen?
AC2 is idd een erg goed spel, veruit superieur aan deeltje 1, + hij is niet super moeilijk om platinum te maken aangezien als je hem uitgespeeld heb, nog gewoon door de wereld kan lopen en dus alle dingen makkelijk kunt vinden.SToRM666 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:22:
Ik ben momenteel bezig met Assassin's Creed 2, echt een zeer goed spel! Die gaat wel Platinum worden
Daarna zal ik eens moeten beginnen met Bioshock of Fallout 3 denk ik. Ik zit eigenlijk ook nog te wachten totdat ModNation Racers en Red Dead Redemption eens onder de 20 Pond duiken
Peggle is voor 4 euro wel een echte must-buy‘Heads-Up’ Game Store Update (15th September 2010)
PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers
(Offer prices available until the 29th of September)
PAIN (was – £6.29/€7.99 now – £3.19/€3.99)
PAIN - Amusement Park (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
PAIN - Movie Studio (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
Peggle (was – £6.29/€7.99 now – £3.19/€3.99)
Mega Man 10 (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Age of Booty (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
World of Pool (PSP) (was – £6.29/€7.99 now – £4.79/€5.99)
Stateshift (PSP) (was – £6.29/€7.99 now – £4.79/€5.99)
WWII: Battle Over the Pacific (PSP) (was – £6.29/€7.99 now – £4.79/€5.99)
Vibes (mini) (was – £3.99/€4.99 now – £2.49/€2.99)
‘Talk Like a Pirate Day’ Celebrations!
(Offer prices available until the 22nd of September)
The Secret Of Monkey Island: Special Edition (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Monkey Island 2 Special Edition: Lechuck’s Revenge (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Monkey Island Special Edition Bundle (The Secret of Monkey Island and Monkey Island 2) (Introductory Offer for one week only £6.29/€7.99)
Rating: PEGI 12
Availability: All locales
Downloadable Games (PS3)
Tumble (£7.99/€9.99) Move controller required Rating: PEGI 3
Flight Control HD (£3.99/€4.99) Move controller compatible Rating: PEGI 3
Space Invaders: Infinity Gene (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 3
My Aquarium (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3
Monkey Island Special Edition Bundle (The Secret of Monkey Island and Monkey Island 2) (Introductory Offer for one week only £6.29/€7.99) Rating: PEGI 12
minis (PS3/PSP)
Panda Craze (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3
PSP Essentials
Championship Manager 2007 (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Austria, Belgium, Germany, Luxembourg, Netherlands, Portugal, Russia, Switzerland and Turkey
Move Demos (PS3)
Heavy Rain – Move Edition Move controller compatible Rating: PEGI 18
Echochrome ii Move controller required Rating: PEGI 3
Beat Sketcher Move controller required Rating: PEGI 3
Sports Champions Move controller required Rating: PEGI 12
Kung-Fu Rider Move controller required Rating: PEGI 16
Start the Party! Move controller required Rating: PEGI 7
The Shoot Move controller required Rating: PEGI 12
TV Superstars Move controller required Rating: PEGI 7
Racket Sports Move controller required Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Russia
Demos (PS3)
Enslaved: Odyssey to the West Rating: PEGI 16
Availability: Not available in Germany
FIFA 11 Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Saudi Arabia and United Arab Emirates
PES 2011 Rating: PEGI 3
NBA 2K11 Rating: PEGI 3
Space Invaders: Infinity Gene Rating: PEGI 3
Add-On Game Content (PS3)
High Velocity Bowling – PlayStation Move Key (free) Rating: PEGI 3
EyePet
Move Edition Upgrade (free)
Farm Styling Pack (£2.39/€2.99)
Rating: PEGI 3
ModNation Racers – Gopher (Mod and Kart) Pack (£1.39/€1.75) Rating: PEGI 7
NHL 11 – 20th Anniversary Bauer Boost Pack (£5.49/€6.99) Rating: PEGI 3
Rock Band
‘Holy Driver’ by Dio (£0.99/€1.49)
‘Irish Blood, English Heart’ by Morrissey (£0.99/€1.49)
‘Nirvana’ by Juliana Hatfield (£0.99/€1.49)
‘Stand up and Shout’ by Dio (£0.99/€1.49)
‘Straight Lines’ by Silverchair (£0.99/€1.49)
‘That’s Tha Homie’ by Snoop Dogg (£0.99/€1.49)
‘This Charming Man’ by The Smiths (£0.99/€1.49)
‘Writing on the Walls’ by Underoath (£0.99/€1.49)
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE
Rock Band Network
‘Africa’ by Quartered (£0.59/€0.79)
‘Nightlife Commando’ by Bang Camaro (£0.99/€1.49)
‘Shop Vac’ by Jonathan Coulton (£0.99/€1.49)
‘Swallow the Razor’ by Bang Camaro (£0.59/€0.79)
‘The Final Episode (Let’s Change The Channel)’ by Asking Alexandria (£0.99/€1.49)
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE
Add-On Game Content (PSP)
LittleBigPlanet - Moon Landing Costume (free) Rating: PEGI 7
FirstPlay (PS3)
FirstPlay Episode 024 (£0.99/€1.20)
Availability: Ireland and UK only
Videos (PS3)
Deus Ex: Human Revolution Gamescom Trailer
Vanquish Pre-Order DLC Tri-Weapon Trailer
Dc Universe Online Inside The Studio Vlog 4
Premium Themes (PS3)
Space Invaders: Infinity Geme Custom Themes 1, 2 and 3 (£1.59/€1.99 each)
(Disruptive) Space: The Cosmic Ballet (£1.49/€1.99)
(Von Chrono) Analog Scream (£1.19/€1.49)
(Von Chrono) Elegals (£1.19/€1.49)
(Von Chrono) Globulars (£1.19/€1.49)
PSN id: NL_SToRM
[ Voor 18% gewijzigd door BlackEyedAngel op 15-09-2010 14:44 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Inderdaad, dat wou ik net zeggen. De demo vond ik erg leuk en het spel is leuk voor tussendoor. Voor deze prijs kun je het niet laten liggen (zeker niet na de forumwisseling hier in het topic enkele maanden geleden, wat mij de demo heeft downloaden).SToRM666 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:17:
De Store update van deze week:
[...]
Peggle is voor 4 euro wel een echte must-buy
En vanavond ga ik de demo van Enslaved maar eens binnenhalen.
Tools of destruction is naar mijn mening wel het leukste deel, maar dat betekent niet dat Quest for booty en Crack in time niet goed zijn. Deze zijn ook geweldig! Ze kosten ook bijna niks meer dus sowieso halen!TheKillingBean schreef op woensdag 15 september 2010 @ 08:51:
Ratchet & Clank: Tools of Destruction gisteren weer eens gespeelt. Had het nog steeds niet echt gespeelt, maar wat een mooi spel toch. Ziet er echt zeer gelikt uit, en dat voor zo'n "oud" spel. Animaties, humor en besturing zitten echt goed inelkaar. "Sixaxis" motion stukjes vindt ik jammer genoeg niet echt lekker spelen, ik vind dat nog steeds heel erg wennen. Hoe zijn eigenlijk de andere delen? Moeite waard om te kopen?
Ook als je de PC versie al hebt? Voegt het iets toe daaraan?SToRM666 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:17:
[...]
nee. bijna alle levels zijn hetzelfde.alex3305 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:59:
[...]
Ook als je de PC versie al hebt? Voegt het iets toe daaraan?
[ Voor 27% gewijzigd door Polycom op 15-09-2010 17:22 ]
Anoniem: 247730
Ligt eraan of je het een leuk spel vind...Anoniem: 247730 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:46:
is modnation de 33 euro die ze ervoor vragen bij de Nedgame het dubbel en dwars waard, of ben ik na 10 uur uitgekeken op deze game?
De gameplay is soms erg frustrerend. Er is wel een patch uit gekomen om het wat minder moeilijk te maken, maar ik vind het nog steeds frustrerend spelen.Anoniem: 247730 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:46:
is modnation de 33 euro die ze ervoor vragen bij de Nedgame het dubbel en dwars waard, of ben ik na 10 uur uitgekeken op deze game?
PES11 was van de week in ieder geval een plus demo, misschien staat ie daar nog?PuDy schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:46:
Ik kan die PES2011 en FIFA2011 demo's nog niet vinden. Zit in de EU store.
edit: FIFA11 inmiddels gevonden, maar PES11 nog niet.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Er is een speciale topic over PS3 Move:swopdark schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:29:
Heeft iemand hier vandaag al de PS3 Move opgepikt? Ik kwam vandaag bij de game-mania en daar waren net hele stapels PS3 hardware binnengekomen (wellicht 160 en 320 gig modellen) + een berg Move spullen, Ik heb de boel ge-pre-ordered maar ga het pas morgen ophalen als ik met wat vrienden ben om daarna gelijk een paar games te gaan testen.
Ik hoor hier nu ff weinig over move maar dat kan ook komen doordat mensen er mee bezig zijn...?!
[ Voor 41% gewijzigd door TheKillingBean op 15-09-2010 21:35 ]
De 120 gig versie zal verdwijnen, deze wordt vervangen door het 160 gig model. Het 250 gig model op haar beurt door het 320 gig model. Het mooie hiervan is dat je dit model wellicht tegen een iets verlaagd prijsje kan oppikken... doen!ind0mi schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:31:
Ben aant kijken om een Ps3 slim aan te schaffen.. maar nu zie ik dat er keuze is uit de 120, 250 en 320gb versie. Heb ik die extra opslagruimte echt nodig? of is dit meer voor mensen die hele spellen/films online kopen?
Ps4/switch gamer
Komt omdat er een Move topic isswopdark schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:29:
Ik hoor hier nu ff weinig over move maar dat kan ook komen doordat mensen er mee bezig zijn...?!
Ik had stiekum een beetje op de PS3 gehoopt.OPSLAGHOND schreef op woensdag 15 september 2010 @ 10:15:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Famitsu: Valkyria Chronicles 3 confirmed… for PSP;
http://www.vg247.com/2010...cles-3-confirmed-for-psp/
Als Famitsu dit al zegt is de kans op een PS3 versie wel heel erg klein.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
A crack in time is briljant! Leuke wapens, leuke humor, mooie graphics, etc. Zeker de moeite waard.TheKillingBean schreef op woensdag 15 september 2010 @ 08:51:
Ratchet & Clank: Tools of Destruction gisteren weer eens gespeelt. Had het nog steeds niet echt gespeelt, maar wat een mooi spel toch. Ziet er echt zeer gelikt uit, en dat voor zo'n "oud" spel. Animaties, humor en besturing zitten echt goed inelkaar. "Sixaxis" motion stukjes vindt ik jammer genoeg niet echt lekker spelen, ik vind dat nog steeds heel erg wennen. Hoe zijn eigenlijk de andere delen? Moeite waard om te kopen?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ga beide vervolgen zeker kopen, heb net gelezen dat deel 1 een deel is. En dat het eigenlijk een trilogie is, moet ze dus wel alle drie hebbenJorgen schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:39:
[...]
A crack in time is briljant! Leuke wapens, leuke humor, mooie graphics, etc. Zeker de moeite waard.
Een dikke domper idd. Ben nu Kingdom Hearts op PSP aan het spelen en herinnerde me meteen weer waarom ik dat ding zo hard haat. Laadtijden voor iedere scheet die je laat, gruwelijke analoge pad en de ergonomie van een baksteenCapTVK schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:35:
[...]
Ik had stiekum een beetje op de PS3 gehoopt.Blijkbaar verkoopt VC beter op de PSP dan de PS3.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Zoals al is gezegd word de 120GB vervangen door de 160GBind0mi schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:31:
Blaatschaap
Was het tijdelijk in de aanbieding? Of speciale coupons gebruikt? Omdat het nu € 24,99 euro is.LuPo schreef op donderdag 16 september 2010 @ 07:48:
Gisteren heb ik mijn Bioshock 2 S.E. van Free Record Shop opgehaald. Hier een plaatje om het verschil te laten zien tussen Bioshock (1) en deze Special Edition van Bioshock 2.
http://twitpic.com/2ol0o9
Er zit het volgende in: drie posters, een LP met de gamemuziek, een CD met de gamemuziek, een gigantisch dik boek met verhalen en foto's van Bioshock 2 én natuurlijk het spel zelf. Erg leuke versie, en dat voor €17,49.
Ikzelf vind van wel.McVirusS schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:27:
Hmm, zou de "The Secret Of Monkey Island" een aanrader zijn?
Nog meer nieuws:
t’s official! At the Tokyo Game Show, Team Ico just announced that their PS2 classics Shadow of the Colossus and Ico are officially heading to the PS3 on one Blu-ray disc. Ico and Shadow of the Colossus: The Collection for the PS3 will sport full HD compatibility as well as support for 3D and Trophies
PSN: Leech1984
Echt fokkin geweldig dat SotC er komtIke. schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:53:
[...]
Nog meer nieuws:
[...]
![]()
http://blog.us.playstatio...-ps3-spring-2011-with-3d/
Firmware 3.50 zal dinsdag uitkomen.
[ Voor 4% gewijzigd door BlackEyedAngel op 16-09-2010 10:16 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Maandag zal Sony bekend maken wat er allemaal nieuw is in 3.50.Son Goku schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:15:
[...]
Echt fokkin geweldig dat SotC er komtWat worden de veranderingen in de 3.50 firmware? Alleen maar de 3d meuk of nog meer?
PSN: Shiver23
Anoniem: 338511
Je moet de game natuurlijk wel installeren. Dan zijn de laadtijden niet langer dan bij de PS2. Denk dat jouw problemen met de analoge pad aan jou liggen want hoor er voor de rest niemand over.Boeboe schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:50:
[...]
Een dikke domper idd. Ben nu Kingdom Hearts op PSP aan het spelen en herinnerde me meteen weer waarom ik dat ding zo hard haat. Laadtijden voor iedere scheet die je laat, gruwelijke analoge pad en de ergonomie van een baksteen
Ik vond het ook zodanig naadje dat ik de PSP ervoor heb verkocht. Hij heeft die mening dus zeker niet alleenAnoniem: 338511 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:53:
Denk dat jouw problemen met de analoge pad aan jou liggen want hoor er voor de rest niemand over.
Nickname does not reflect reality
Op jou aanraden nu Peggle maar gekocht dus als die tegen valt ga ik het geld terug claimen bij je heSToRM666 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:17:
[...]
[ Voor 20% gewijzigd door Kluutmaran op 16-09-2010 12:01 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq