Welkom in het 51ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 100% gewijzigd door PromoX op 05-06-2010 11:34 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in het 51ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 100% gewijzigd door PromoX op 05-06-2010 11:34 ]
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: Arx, Vanholm, Meelobee, Opslaghond, Vancent, FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv, JeepXJ89, Armada en Efbe! Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heus wel verwerken! ![]() |
[ Voor 104% gewijzigd door PromoX op 27-07-2010 16:56 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Dwazer op 04-06-2010 15:03 ]
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Denk dat dat idd aan je verbinding ligt, hier werkt alles.blitzkrieg schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:05:
De afbeeldingen die op lycos.co.uk staan doen het hier niet, maar dat kan ook aan de knakenverbinding hier liggen.
Only fools are enslaved by time and space.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Heb ze ooit al 's lokaal opgeslagen voor het geval de stekker uit Lycos getrokken wordt en wil ze ook nog wel 's overzetten naar m'n tweakers fotoalbum en daarnaartoe linken, maar da's niet echt een leuk klusje...blitzkrieg schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:05:
De afbeeldingen die op lycos.co.uk staan doen het hier niet, maar dat kan ook aan de knakenverbinding hier liggen.
AangepastMeelobee schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:07:
nieuw topic, klein puntje: mijn nick is Meelobee, niet Melobee
Ik heb 'm heel even gespeeld en had gehoopt op een Mario Kart kloon (heb vooral de SNES versie daarvan erg veel gespeeld), maar de nadruk leek me een beetje teveel liggen op het verdienen van boost, terwijl ik me liever iets meer zou willen concentreren op het racen zelf.Darkzell schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:16:
Goeie OP!
Ik ga de demo van MNR nog maar eens spelen om te kijken wat ik er van vind want ik ben er nog steeds niet uit.
Ga er maar niet vanuit dat die nog dit jaar uitkomt, ik weet niet waar een release in september 2010 op is gebaseerd, maar dan zou er nu al veel meer bekend moeten zijn over de game. De release zoals hij gepland staat in de OP klopt dus niet. Wellicht op de E3 een releasedatum-aankondiging?Nico111 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 18:14:
In september alweer die nieuwe Metal Gear Solid![]()
Of is de kans groot dat deze datum wordt opgeschoven?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan. Is het een spel wat na 1x uitspelen eigenlijk al saai is dan zou ik wel proberen te verkopen of ruilen. Bij goede multiplayer games zul je dit niet (zo snel) doen.Bor de Wollef schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 18:33:
Wat doen jullie eigenlijk met spellen die je niet meer speelt? Ruilen / verkopen of bewaren?
Ik bewaar ze eigenlijk altijd. Voor mijn PS2 heb ik ook een stuk of 40 spellen waarvan ik er eigenlijk maar 10/15 echt speel. En wat je voor die spellen nog terug krijgt wanneer je ze lang hebt gespeeld is nog €10/€15, dan vind ik ook zonde. Dan bewaar ik ze liever!Bor de Wollef schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 18:33:
Wat doen jullie eigenlijk met spellen die je niet meer speelt? Ruilen / verkopen of bewaren?
[ Voor 15% gewijzigd door Meelobee op 04-06-2010 20:30 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Inderdaad, leuke collecties opbouwen is amusantMeelobee schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 18:49:
Ik bewaar/spaar ze ook, ik vindt het leuk om een grote collectie te hebben. En het is handig voor bezoek, hebben ze tenminste wat keuze als ze willen gamen
PSN id: NL_SToRM
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik zou zelf eerder gewoon battlefield BC 2 kopen, die game is natuurlijk wel duurder maar heeft dezelfde gamepplay met veel meer maps en multiplayer modussen. Afhankelijk van je voorkeur type spel zijn er heel veel erg goede PSn titels die de aanschaf zeker waard zijn. In sommige gevallen nog meer gameplay bieden dan sommige blu-ray titels.Xentor schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 20:34:
Koopt 1 van jullie wel eens wat uit de PSN shop?
of zijn er nog echt aanraders?
Kzit er namelijk over te denken om een psn card te halen. en evt bf 1943 ofzo te halen.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Er zijn maar zeer weinig spellen die ik meteen koop als ze uit zijn, dus voor een prijs van een euro of vijftig. Als ik dergelijke spellen koop dan weet ik dat het goede spellen zijn en die wil ik dus ook bewaren. Of omdat het spellen zijn die ik nog wel vaker wil spelen na het uitspelen of voor het hebben. Want sommige games moet je gewoon in de collectie hebben.Bor de Wollef schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 18:33:
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
[ Voor 30% gewijzigd door KngfCnns op 04-06-2010 22:00 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Anoniem: 245222
Dat hangt ervan af. Goede games met replaywaarde bewaar ik. Slechte spellen of spellen zonder replaywaarde verkoop ik. Tot nu toe maar twee spellen verkocht, terwijl ik me ps3 al bijna 3 jaar heb.Bor de Wollef schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 18:33:
[ Voor 20% gewijzigd door Sinned123 op 05-06-2010 07:42 ]
Yup, gewoon nog 40GB.Okasha schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 07:36:
Zijn er uberhaupt mensen die de originele harde schijf nog in hun playstation hebben zitten?
Only fools are enslaved by time and space.
[ Voor 50% gewijzigd door Sinned123 op 05-06-2010 10:20 ]
Ik weet niet of mijn 120gb schijf nodig is voor de garantie mocht dat nodig zijn, maar anders kun je hem voor een prikkie overnemenLoneRanger schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 08:41:
[...]
Yup, gewoon nog 40GB.![]()
Games die ik niet of heel zelden speel haal ik er gewoon af maar savegames en instellingen laat ik gewoon staan.
Volgens mij heb ik iets van 10 games geïnstalleerd staan en 4 stuks psn en momenteel nog iets van 7GB over.
Meestal is het in EA's Fifa voetbal games dat je die commentaar instellingen in de menu settings kan veranderen. Of je kan de systeemtaal van de ps3 zelf veranderen naar engels, dan zou je ook engelse commentaar moeten krijgen. Dit was iig het geval met fifa 08 en fifa 09 (heb fifa 10 dit jaar ff geskipt).Okasha schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 11:55:
Jammer alleen dat mijn Fifa WC 2010 nederlands blijkt te zijn, niet aan gedacht, ben ik dan gebonden aan de Nederlandse commentaar? Dat vind ik echt niet te doen namelijk. Kun je de Engelse ook kopen in NL?
[ Voor 10% gewijzigd door KngfCnns op 05-06-2010 12:32 ]
[ Voor 5% gewijzigd door WaterFire op 05-06-2010 13:37 ]
Ken je probleem, alleen is dat meer omdat ik er atm niks boeiends tussen vind zitten.SToRM666 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 14:35:
Bij mij is het momenteel érg rustig kwa games kopen en spelen. Zal wel door het weer komen denk ik
Heb je alle oudere titels ook al gespeeld dan?Fatal Mind schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 15:18:
[...]
Ken je probleem, alleen is dat meer omdat ik er atm niks boeiends tussen vind zitten.
Ps4/switch gamer
Ik ga Red Dead Redemption en ModNation Racers nog wel halen denk ik, maar wanneer weet ik nog niet. Ik ben momenteel bezig met Assassin's Creed 2 en daar ga ik nog wel even mee bezig zijn denk ik.Fatal Mind schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 15:18:
[...]
Ken je probleem, alleen is dat meer omdat ik er atm niks boeiends tussen vind zitten.
Bij verlenging telefoon abonnement is volgens mij het voordeligst.Jorn1986 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 17:08:
Weet iemand nog een mooie aanbieding ergens voor een PS3 slim met 250gb.?
Bedankt voor de tip. Ben gelijk naar de Mediamarkt in Cruquis gegaan, er was een hele stapel 120GB PS3's, allemaal 2004A... leek het. Gelukkig zag mijn zoon van 15 onderop de stapel een 2104A. Heeft hij mazzel want hij krijgt de 2 jaar oude 40GB Fat nu op zijn kamer.Okasha schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 11:55:
Vandaag eindelijk geslaagdBij de Mediamarkt Den Haag waren ze alweer bijna op maar er stonden nog 4 2104A's. Blij dat ik even geduld heb gehad en nu de nieuwste heb. Prijs is daar trouwens ook erg scherp, 268 euro voor de 120gb.
Tja, ik zit voornamelijk te wachten tot de nieuwe games uitkomen, maar dat is allemaal pas komende maanden, qua oude games kan ik weinig boeiends terug vinden helaas, sommige games zijn ook niet boeiend meer om te spelen, zo heb ik hier al bijna een jaar Haze op de plank liggen, heb hem bijna uitgespeeld, maar 't kan me simpelweg niet meer intresseren, dusja dan houd het snel op.Sinned123 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 17:05:
[...]
Heb je alle oudere titels ook al gespeeld dan?
Volgens mij is er meer dan genoeg wel op zijn minst redelijk is.
Vond zelf Heavy Rain trouwens tegenvallen en heb met moeite platinum gehaald.
Assasins Creed 2 laatst opgepikt en die verraste mij positief (had deel 1nooit gespeeld)
Heb RDR geprobeerd op de playstation maar ik vond de game ronduit lelijk om eerlijk te zijn, en tis niet mijn soort spel, gta4 heb ik ook geen motivatie meer voor, ik verlies soms erg snel interesse in een game, zeker als veel eentonig gedoe is.SToRM666 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 17:07:
[...]
Ik ga Red Dead Redemption en ModNation Racers nog wel halen denk ik, maar wanneer weet ik nog niet. Ik ben momenteel bezig met Assassin's Creed 2 en daar ga ik nog wel even mee bezig zijn denk ik.
[ Voor 26% gewijzigd door Fatal Mind op 05-06-2010 17:44 ]
Anoniem: 86074
TRINESkire schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:55:
Had met kerst ook zo'n 20 euro PSN card gekocht. Had voor 8 euro BF1943 gescoord en Flower voor 3 euro. Heb dus 9 euro over en heb geen idee welke andere game ik zal kopen. Hoorde dat PixelJunk Shooter erg leuk was, maar wel heel kort. Vind 8 euro dan toch wel te veel voor zo'n titel. Zeker aangezien je uit de UK voor 8 euro volwaardige games kan kopen als Mirror's Edge en Prince of Persia.
[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-06-2010 12:57 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Het kost duur en het stijgt omhoogTimmieVelthuis schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 11:21:
Deel 51 alweer, gaat toch erg snel![]()
Even opmerking in TS: De laatste aanwinst is de PS3 SLIM, een veel slankere versie van de PS3 die zuiniger is qua verbruik en natuurlijk veel lichter weegt.
Is het niet 'veel lichter is' of 'minder weegt'? Laatste deel klopt volgens mij niet
Die heb ik sinds kort en inderdaad erg leuk om te spelen!
Hustle Kings staat ook nog op m'n lijstje om misschien een keer te kopen. Deze krijgt over het algemeen ook de betere reviews (zie ook gamerankings.com). Dacht dat die ook meer een sim was en Inferno Pool wat minder serieus, ligt er dus ook maar aan waar je voorkeur naar uit gaat.BatmanHorizon schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:29:
Welke was nou beter: Hustle Kings of Inferno Pool? (of was er nog een derde?)
[ Voor 9% gewijzigd door PromoX op 06-06-2010 14:17 ]
[ Voor 35% gewijzigd door SToRM666 op 06-06-2010 14:32 ]
De PS3 heeft die update toch al gehad? Anders komt ie binnenkort (dat vertelde ze me toen ik bij de Sony 3D-experience was).Robin Chung schreef op zondag 06 juni 2010 @ 17:09:
Weet iemand of the PS3 straks Full HD 3D gaat ondersteunen bij blu-ray films? Ik heb begrepen dat HMDI 1.3 dit niet aankan ivm bandbreedte, dit zou betekenen dat er straks maximaal 2 HD ready beelden tegelijk kunnen verschijnen.
Volgende week komt er weer een firmware update.Rogar schreef op zondag 06 juni 2010 @ 17:21:
[...]
De PS3 heeft die update toch al gehad? Anders komt ie binnenkort (dat vertelde ze me toen ik bij de Sony 3D-experience was).
Er is een paar dagen geleden een hele berekening gepost hier in het vorige topic, zoek die eens op.Jorn1986 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 18:13:
Ik heb hier een paar keer gelezen over de CECH-2104 (de nieuwere PS3 slim), die dus een 40nm CPU heeft en een 45nm GPU, in tegenstelling tot de eerdere PS3 slim die een 65nm GPU heeft. Scheelt dit echt zoveel wat betreft energieverbruik en warmteproductie? En zo ja: is de ''eerdere'' dan ook luider dan de ''nieuwere'', of draait de fan bij beiden even snel en is die niet temperatuurgestuurd?
[ Voor 51% gewijzigd door Ike. op 06-06-2010 18:53 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ja... gevonden!Ike. schreef op zondag 06 juni 2010 @ 18:52:
[...]
Er is een paar dagen geleden een hele berekening gepost hier in het vorige topic, zoek die eens op.
Het verschil qua geluid zal niet groot zijn. bij maximale belasting zullen de fans waarschijnlijk even hard draaien.Jorn1986 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 19:29:
[...]
Ja... gevonden!
Maar waar het mij vooral om gaat, is de geluidsproductie: is de 2104 nou echt zoveel stiller dan de 2004? Het scheelt ongeveer 26 watt bij maximale belasting, gaat dat zoveel extra herrie geven?
[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 06-06-2010 19:48 ]
Dynamic of andere thema's koop ik echt niet. Hoe vaak zit je nou echt tegen het PS3 menu aan te kijken? Ik vrijwel nooit omdat ik of aan het gamen ben, of een BR kijk of de store aan het browsen ben etc. Betalen voor thema's,. achtergronden, avatars: mij niet gezien.Chaoss schreef op zondag 06 juni 2010 @ 18:58:
Die them van "aqua panic" is echt briljantkheb dat spel niet en ken het ook niet, maar toen ik die theme zag had ik metten zoiets van die moet ik hebben
en 0,99 is ook een leuk prijsje voor een dynamic theme.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Anoniem: 362034
Zelf gebruik ik de FAT 60 GB, deze hoor ik alleen als ik al het geluid uit zet, en ik zit zo'n 50CM er van af.Jorn1986 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 19:29:
[...]
Ja... gevonden!
Maar waar het mij vooral om gaat, is de geluidsproductie: is de 2104 nou echt zoveel stiller dan de 2004? Het scheelt ongeveer 26 watt bij maximale belasting, gaat dat zoveel extra herrie geven?
Same here, 80gb fat en ik hoor hem nooit. Zit op nog geen 2m afstand.Ike. schreef op zondag 06 juni 2010 @ 19:44:
[...]
Het verschil qua geluid zal niet groot zijn. bij maximale belasting zullen de fans waarschijnlijk even hard draaien.
Een PS3 maakt zoiezo niet veel geluid. Ik heb een FAT 80GB (CECHK04), deze staat naast mijn tv, ik zit daar nog geen 2 meter vandaan en ik hoor mijn PS3 NOOIT als ik een spel speel.
Weet je dat zeker? En is dat diegene die nodig is voor 3D blu-ray films?
http://www.vg247.com/2010...re-update-coming-june-10/Robin Chung schreef op zondag 06 juni 2010 @ 23:34:
[...]
Weet je dat zeker? En is dat diegene die nodig is voor 3D blu-ray films?
Ik was ook bij de 3D experience en daar zeiden ze dat er geen beperkingen zijn. Maar alle verhalen over HDMI 1.3 ---> HDMI 1.4 doen me anders geloven.
Bedankt voor het artikel! Film ondersteuning dus helaas "voor het eind van het jaar".
Sony further added that support for 3DBD video playback will be coming by the end of the year.
waarom helaas?Robin Chung schreef op maandag 07 juni 2010 @ 00:05:
[...]
Bedankt voor het artikel! Film ondersteuning dus helaas "voor het eind van het jaar".
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 07-06-2010 08:29 ]
boeiend voor 1 euro... ik had er ook nog nooit 1 gekocht omdat ik het de moeite niet vindt voorla omdat de meeste themees me niet aanspreken. maar deze ziet er zo melig uit en ik word er gewoon vrolijk van elke keer als ik de PS3 opstart... al heb ik het maar 10-30s in beeld.Bor de Wollef schreef op zondag 06 juni 2010 @ 20:34:
[...]
Dynamic of andere thema's koop ik echt niet. Hoe vaak zit je nou echt tegen het PS3 menu aan te kijken? Ik vrijwel nooit omdat ik of aan het gamen ben, of een BR kijk of de store aan het browsen ben etc. Betalen voor thema's,. achtergronden, avatars: mij niet gezien.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Flower thema is ook mooi:Chaoss schreef op maandag 07 juni 2010 @ 08:32:
[...]
boeiend voor 1 euro... ik had er ook nog nooit 1 gekocht omdat ik het de moeite niet vindt voorla omdat de meeste themees me niet aanspreken. maar deze ziet er zo melig uit en ik word er gewoon vrolijk van elke keer als ik de PS3 opstart... al heb ik het maar 10-30s in beeld.
Is nu al die 0,0003% van het maandinkomen waard geweest hoor
Ik heb een 60gb fat eerste editie (gok ik) Als ik gt5 ga spelen begint hij vol te blazen.. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?Ace schreef op zondag 06 juni 2010 @ 21:08:
[...]
Same here, 80gb fat en ik hoor hem nooit. Zit op nog geen 2m afstand.
De meeste tweakers verdienen geen 333.000 euro per maand nettoChaoss schreef op maandag 07 juni 2010 @ 08:32:
Is nu al die 0,0003% van het maandinkomen waard geweest hoor
Anoniem: 338511
Klopt, ben ook zeer benieuwd naar deel 2Anoniem: 338511 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 09:13:
Affgelopen weekens Arkham Asylum gekocht voor 25 (nieuw). Wat een goede game zeg, ziet er erg mooi uit.
PSN: Bellerophon-
Anoniem: 338511
Hoewel ik dat niet kan onderbouwen, ga ik uit van de juistheid van jouw opmerking.crazyx schreef op maandag 07 juni 2010 @ 09:11:
[...]
De meeste tweakers verdienen geen 333.000 euro per maand netto.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
0.0003% = 1 euroAllSeeyinEye schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:33:
Hoewel ik dat niet kan onderbouwen, ga ik uit van de juistheid van jouw opmerking.
Echter gaf Chaoss aan dat die éne euro 0,0003% van zijn maandinkomen is. Zijn maandinkomen is dan ook het normale bedrag van € 3333,33
Nickname does not reflect reality
[ Voor 21% gewijzigd door Die Bruine op 07-06-2010 10:55 . Reden: Eigen vraag vergeten ]
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Wacht maar tot je een (goede) HDTV erop aansluit, het verschil is groot!Okasha schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:50:
Heb sowieso veel plezier met die PS3, beetje filmpjes erop gezet, internetten proberen. Vind het een erg fijn apparaat. Die CRT tv (oude 72cm Sony Bak) gaat het denk ik alleen niet heel lang meer volhouden.. Scherm is slecht te lezen vanaf grotere afstand
[ Voor 187% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-06-2010 10:59 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ga het van de week eens bij ouders/zwagers proberenOPSLAGHOND schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:55:
[...]
Wacht maar tot je een (goede) HDTV erop aansluit, het verschil is groot!
PSN id: GG--77
Brad Pitt schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:40:
[...]
0.0003% = 1 euro
0.003% = 10 euro
0.03% = 100 euro
0.3% = 1000 euro
3% = 10000 euro
100% = 33.3 * 10000 = 330.000 Euro per maand. Dat is iets boven modaal.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
3D Firmware update 9 juni in plaats van 10
http://www.ps3-sense.nl/2...-9-juni-in-plaats-van-10/De firmware update 3.40 die 3D op de Playstation 3 mogelijk maakt stond gepland voor 10 juni. Echter dat is op een donderdag, een dag na de Playstation Store update. In die Store update zullen spellen die daarvoor gepland zijn, 3D compatibel worden gemaakt. Sony vindt het dan een beetje vervelend om dan pas de dag erna de firmware update te lanceren. Daarom zal die firmware update plaatsvinden op woensdag 9 juni, tegelijk met de PS Store update.
[ Voor 16% gewijzigd door Ike. op 07-06-2010 12:32 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar ik kan me voorstellen dat 2x 1080p beelden en wat geluid misschien te veel is voor HDMI 1.3 bandbreedte? Want 3D is in feite toch opgebouwd uit 2 verschillende beelden?Die Bruine schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:50:
HDMI 1.4 staat los van 3D. HDMI 1.4 brengt kort door de bocht:
2160p - heb je niet nodig (Bioscoop resolutie).
Ethernet over HDMI - heb je niet nodig.
Audio return - heb je niet nodig (wel handig voor audiofielen met tig versterkers).
Meer/andere kleuren voor digitale camera's - heb je niet nodig.
Er is gekozen voor MVC (door de Bluray Disk Association) voor 3D, dus in theorie kan elke Bluray speler 3D afspelen. Het kost alleen 50% meer schijfruimte. Het grote voordeel van de PS3 is dat die een upgrade kan ondergaan.
Staan volgens mij beiden op Engadget en anders moet het toch echt wel op Wiki staan.
Kans is groot dat het aan het playstation netwerk ligt, ik haal ook nooit mijn maximale download snelheid.v8power67 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:38:
kheb een fat 40gb ps3 van ergens april 2008, en ik heb er een 320gb hdd ingezet. maar ik merk nu bv met heavy rain( net binnen DIKKE GAME ZEG!!) dat hij echt wel steeds meer herrie gaat maken,(komt nog niet in de buurt van mn 360) maar met name het lezen van de disc hoor ik heel erg. ook merk ik dat game updates tegen woordig echt mega lang duren om te downloaden. voor heavy rain moest ie 2 updates downen, 1 van 250mb ofzo en 1 van 38 mb. maar ik heb een 30mbit upc verbinding en hij deed over patch 1 ruim half uur
en die ander bijna 5 min. en dan ook nog moeten instaleren. op de 360 heb ik echt nergens last van. en op ps3 met downloaden van demo's enz ook niet. licht dit aan sony of doe ik iets fout??
[ Voor 70% gewijzigd door Ike. op 07-06-2010 12:54 ]
Anoniem: 268098
welk pakket was het? en welke winkel?dog4life schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:06:
Heb gisteren een 2104 gehaald, mooi klein apparaatje als ik hem vergelijk met de fat van een vriend van me!
Ben begonnen aan uncharted 2, wellicht nog Fifa SA kopen zodat ik lekker online kan spelen!
Hij werkt ook perfect icm PS3 Media Server, wat een verademing is dat!
[ Voor 10% gewijzigd door SYQ op 07-06-2010 15:11 ]
MM Arena, na het checken van zo'n 3 dozen (2004) en vragen aan de medewerker (die uiteraard van niets wist), heb ik maar alle dozen gecheckt, tot ik een 2104 vond.Anoniem: 268098 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:06:
[...]
welk pakket was het? en welke winkel?
hangt van de gebruikte techniek af, de shutter techniek wel, die stuurt op 60Hz zowel beelden voor je linkeroog als voor je rechteroog, in totaal dus 120Hz. De shutter bril sluit dan op 120 Hz de helft van de bril, wederom 60Hz links en 60Hz rechts.Robin Chung schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:50:
[...]
Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar ik kan me voorstellen dat 2x 1080p beelden en wat geluid misschien te veel is voor HDMI 1.3 bandbreedte? Want 3D is in feite toch opgebouwd uit 2 verschillende beelden?
PSN ID: Svennie-NL
www.budgetgaming.nlSYQ schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:10:
ik ben nieuw met ps3, en zoek links naar engelse webshops omdat dit behoorlijk kan schelen in prijs heb ik gehoord. bestaat er een topic met goedkope webshops??
het games import topic
PSN id: GG--77
Volgens mij heb ik een artikel gelezen dat 1080p in 3d NIET over hdmi 1.3 kan door te weinig bandbreedte. Maar wel 720p, want natuurlijk al prima is. Aangezien de meeste spellen toch 720p of minder zijn en doordat renderen in 3d veel zwaarder is zal dit alleen nog maar meer omlaag gaan.Robin Chung schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:50:
[...]
Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar ik kan me voorstellen dat 2x 1080p beelden en wat geluid misschien te veel is voor HDMI 1.3 bandbreedte? Want 3D is in feite toch opgebouwd uit 2 verschillende beelden?
Maar goed we zullen wel zien wat Sony zegt als ze met de update komen. Hoop op het beste.
Ps4/switch gamer
...en natuurlijk de vraag en antwoord op de PS3 FAQ, waar je nog goedkopere alternatieven zult vinden dan via budgetgaming.nl...
Misschien een andere HDMI-kabel proberen?Biemold schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:41:
[video]
Weet iemand ook de oorzaak van de groene ruis die op het filmpje te zien is?
PS3 is aangesloten via een 3 meter 1.3 hdmi kabel die op een Hdmi naar dvi adapter zit.
Monitor is een dell P2310Hc die hdcp heeft maar bij hd resoluties komt er een groene ruis (bij 720p kun je nog een beetje de kleuren zien van het originele thema).
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.
Hmm oke, Hdmi kabel is wel nieuw maar zal dat eerst is gaan proberenKabamAppien schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:45:
[...]
Misschien een andere HDMI-kabel proberen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq