Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 265288

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:27

G_Dragon

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online

Wii4all

• Jornn
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

Jornn

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-04 15:18

Bananenspin

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Ck4k4DjFhCf7TMNW5jRWhoXFKM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CYT7cOVVo4zKASQBqyBMaU7x.png?f=user_large

Red Dead Redemption is de nieuwe grote western game van GTA ontwikkelaar Rockstar Games. De game is een vervolg op de ondertussen al 6 jaar oude: Red Dead Revolver. Met John Marston mogen we in de wereld van RDR stappen om een grote open gebied te betreden vol 'frontier towns, rolling prairies teaming with wildlife, and perilous mountain passes - each packed with an endless flow of varied distractions' Zoals we gewend zijn van Rockstar moeten tussen al het hoefgetrappel en cactusontwijken verschillende sterke karakters en plotwendingen nog even een episch plot uitdragen en dan is de ervaring compleet. Kortom: De ultieme western game.

Ontwikkelaar:Rockstar San Diego, Rockstar North
Uitgever:Rockstar Games
Director:Ted Carson (technical)
Producer:Steve Martin
Designer:Christian Cantamessa
Artist:Josh Bass
Schrijvers:Dan Houser, Michael Unsworth, Christian Cantamessa
Platformen:Xbox 360, Xbox One, Xbox Series X|S, Playstation 3, Playstation 4, Playstation 5, Nintendo Switch
Releasedate:USA: 18 mei 2010, EU: 21 mei 2010
Genre:Sandbox, third-person shooter, action-adventure
Spelmodi:Singleplayer, Multiplayer
Muziek:Bill Elm & Woody Jackson, Jose Gonzalez, Jamie Lidell, Ashtar Command, William Elliot Whitmore
Website:Red Dead Redemption

Details
  • Red Dead Redemption speelt zich 50 jaar af na Red Dead Revolver.
  • Elk paard heeft verschillende eigenschappen.
  • Het spel is groter dan welke GTA dan ook.
  • Je hebt de optie om dieren te skinnen en hun huid te gebruiken voor verschillende doel einden.
  • Het spel heeft een 'fame' systeem wat er voor zorgt of je goed of slecht bent.
  • Het 'Dead Eye' systeem is terug, dus slow motion gun fights zijn back!
  • Alles wat je ziet in de verte is te bezoeken
  • Het spel bevat een eco-systeem wat inhoud dat het spel 'leeft'
  • Om de grote gebieden leefbaar te houden gebeuren er vaker random events.
  • Een saloon zal overdag leeg staan maar 's avonds vol zitten met cowboys ed.
  • Je kan paarden 'stelen' van anderen.
  • Het spel bevat woestijn gebied, bebost gebied en natuurlijk ook stadjes die leven.

Pricewatch

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4SlegC8qz9hsyph2xMOTS2Wm0FA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/acTZx5KoVMQuFI3zRxTn4DrM.png?f=user_large
PS3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1k3O1DOd08EvSu5YCbq7rdLuU2M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pZkinQNOgKkabjjKMkxaxTsP.png?f=user_large
Xbox 360

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uma8huMtHDQRl6UP30XAXpCf8Gc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5ruwV0H82rhPCQwA93etBiFY.png?f=user_large
Nintendo Switch

Checklist

CategoryAantalPercentage per 1Totaal
Frontier Missions241%24%
Mexico Missions171%17%
North Missions717%
Homestead Missions91%9%
Outfits90.5%4.5%
Gang Hideouts (behalve "Solomon's Folly")70.5%3.5%
Bounty Hunter200.1%2%
Rank 5 Challenges41%4%
Rank 10 Challenges41%4%
Rare Weapons50.5%2.5%
Job50.5%2.5%
Minigames60.5%3%
Frontier Map13%3%
Mexico Map12%2%
North Map11%1%
Stranger tasks (behalve "I Know You")180.5%9%
Houses130.154%2.002%
100%

De 9 outfits: Elegant Suit, Bollard Twins, Reyes' Rebels, Rancher, Treasure Hunter, U.S. Army, Poncho, Banditos, U.S. Marschal.
De 5 rare weapons: Mauser Pistol, LeMat Revolver, Carcano Rifle, Evans Repeater, Semi-automatic Shotgun
De 5 jobs: MacFarlane's, Chuparosa's, & Blackwater's Nightwatch jobs. Ridgewood Farm's & Chuparosa's Horsebreaking jobs.

Achievements
  • Story achievements & trophies (350)

• That Government Boy (10)
      Complete "Exodus in America"

• Land of Opportunity (30)
      Complete "The Assault on Fort Mercer"

• LSons of Mexico (40)

Complete "The Gates of El Presidio"

• No More Fancy Words (20)
      Complete "An Appointed Time"

• A Savage Soul (10)
      Complete "At Home With Dutch"

• The Benefits of Civilization (90)
      Complete "And the Truth Will Set You Free"

• AInto the Sunset (100)
      Complete "The Last Enemy That Shall Be Destroyed"

• Nurture of Nature (50)
      Complete "Remember My Family"

• Ambient achievements & trophies (425)

• High Roller (10)
      Win over 2000 chips in a Hand of Poker.

• No Dice (10)
      Complete a game of Liar's Dice without losing a single die.

• What About Hand Grenades? (10)
      Get a ringer in a game of Horseshoes.

• Austin Overpowered (25)
      Complete Twin Rocks, Pike's Basin, and Gaptooth Breach Hideouts in Single Player. Including Solomon's Folly for PS3 owners.

• Evil Spirits (25)
      Complete Tumbleweed and Tesoro Azul Hideouts in Single Player.

• Instinto Asesino (25)
      Complete Fort Mercer and Nosalida Hideouts in Single Player.

• Fightin' Around the World (5)
      Knock someone out in melee in every saloon in the game.

• People are Still Strange (25)
      Complete 15 tasks for Strangers.

• Buckin' Awesome (10)
      Find and break the Kentucky Saddler, the American Standardbred, and the Hungarian Half-Bred horses.

• Clemency Pays (10)
      Capture a bounty alive.

• Dastardly (5)
      Place a hogtied woman on the train tracks, and witness her death by train.

• Exquisite Taste (10)
      Purchase a Rare Weapon from a Gunsmith.

• Bearly Legal (5)
      Kill and skin 18 grizzly bears in any game mode.

• He Cleans Up Well! (10)
      Obtain the Elegant Suit.

• More than a Fistful (10)
      Earn $10,000 in Single Player.

• Frontiersman (20)
      Obtain Legendary rank in any Ambient Challenge.

• The Gunslinger (5)
      Score a Headshot on any enemy using Expert targeting mode.

• Man of Honor/Chivalry's Dead (25)
      Attain Highest Fame Rank and either Highest Honor Rank or Lowest Honor Rank.

• Gold Medal (25)
      Earn a Gold Medal Rank for a combat mission.

• Manifest Destiny (5)
      Kill the last buffalo in the Great Plains in Single Player.

• On the Trail of the Vaca (10)
      Uncover every location on the map in Single Player.

• Friends in High Places (10)
      Use a Pardon Letter with more than $5,000 Bounty in Single Player.

• Redeemed (100)
      Attain 100% in the Game Completion stat.

• Spurred to Victory (10)
      Complete 20 Story Missions without switching to a new horse at a hitching post.

• Heading South on a White Bronco (5)
      Evade the US Marshals while riding the Hungarian Half-Bred horse.

• Strange Things are Afoot (10)
      Complete a task for a stranger.

• Combat achievements & trophies (SP or MP) (100)

• Mowing Them Down (20)
      Kill 500 enemies with a mounted weapon across all game modes.

• In a Hail of Bullets (20)
      Kill 500 enemies with any Pistol or Revolver across all game modes.

• Long Arm of Marston (20)
      Kill 500 enemies with any Rifle, Repeater, or Shotgun across all game modes.

• Bullseye (20)
      Get 250 Headshots across all game modes.

• Unnatural Selection (20)
      Kill one of every animal species in the game across all game modes.

• Multiplayer achievements & trophies (150)

• Have Gun Will Travel (20)
      Complete all Hideouts in a single public Free Roam session.

• Slow on the Draw (10)
      Get 10 assists in a single Hideout in a public Free Roam session.

• Hit the Trail (10)
      Get from Blackwater to Escalera before sundown in a public Free Roam session.

• Posse Up! (10)
      Create a posse and get the maximum number of members.

• The Quick and everyone else... (20)
      Be the top scoring player in any three consecutive FFA games in public matches.

• How the West Was Won (20)
      Reach the top Rank for multiplayer experience.

• Go Team (20)
      Be on the winning team for four consecutive victories in any team based game in public matches.

• Most Wanted (10)
      Maintain a mac Public Enemy level for 10 minutes and escape alive.

• Red Dead Rockstar (10)
      Kill a Rockstar Developer or someone with this achievement in a public multiplayer match.
Screenshots

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N9rMLTwFUg7wTpZekCaeViy4UM4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QbDD98ztenlrAXgyDYBpi0pL.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zH16FxqtEulsnkQME9-NviDOIiU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fTIxuL0KfVD6Xoq1yOLgtySr.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-21_lnIed69FuuFyXT3unSaCsx8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kg0kDqXlU9AkNx0qCgeXuQDg.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dNDMhLs_8ez-xMpXuitdHqIEURI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m7j2HDjn84p81Di9uvJqDkTn.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iz6mfUqUUrWL3j97HNPyo8mGgFA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oLV5jPbeDtc3s2ULLHJix1fC.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8un89UgMct43EXCKdsLjwqdynVI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XISBTdNlaBElAfHudjEtRRYs.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H0_uayAEG9ucSXOOF2Wgu1MWqeE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cKFj6ykEkdJDidWLFLB0o6Jp.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sh8aa_qccqQXcS-nCfimdrs7i5g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hqZnUqG8zOlLJCW3LZFhKj6Y.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sLUNrxYUzs_HKaAiFRn_z2VcqXo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ycY6V6Dl4eJcKhmFNqoxM6TH.jpg?f=fotoalbum_tile

Reviews

WebsiteCijfer
Tweakers.net9,5
Gameinformer9,75
1upA
IGN9,8
Gamespot9,5
Metacritic9,5
Totaal9.61

Trailers

[YouTube: Red Dead Redemption Multiplayer Trailer - Free Roam]

Bijeenkomsten

Wil je een online bijeenkomst organiseren of deel nemen aan een bijeenkomst, stuur dan een DM naar Vhall en/of Jornn, aangezien we niet kunnen garanderen dat we het lezen als je het in de topic plaatst.

Als je een bijeenkomst wilt organiseren, stuur dan op welke console het plaats gaat vinden, wanneer het plaats gaat vinden, wat je GOT nickname is, je Online ID en of je over een microfoon beschikt.

Als je mee wilt doen stuur dan aan welke bijeenkomst je mee wilt doen, wat je GOT nickname is, je Online ID en of je een over microfoon beschikt.

Playstation 3 - Vrijdag 28 mei 2010 20:00
GOT nicknameOnline IDMicrofoon
Posse leaderPs3-Opt1fl3xopt1fl3xJa
willem100willem100Ja

Gamertags

Wil jij jouw naam hierbij? Stuur dan even een DM naar Bananenspin en/of Vhall.
Playstation 3
GOT nicknamePSN ID
OxigeonOxigeon
Wii4allRo_Bu
BrammelBrammel1234
klaasvd79klaasvd79
miZHellieken
willem100willem100
Ps3-Opt1fl3xopt1fl3x
VhallVhalloren
NaikoNicovc
MichelatNLMichel--NL
ThorgremThorgrem81
n.vanhoorn MantiC86
Joosie200julianjoost
Good FellaGoodxFella
IlIlIlIlIlstreepio
eRixxjeeRixxje
jmkkweilap
Jackal131Jackal131
himlims_hollandhards
Sjoerdostvshownut
VanhamelVanhamel
Dipsausjejelledekker_nl
MirasumeMirasume

Xbox 360
GOT nicknameXbox Live ID
BananenspinBananenspin
v8power67RiCeBoY NL
Simmitynlsimmity
MelkazMelkaz
Fabian85Agonis
JornnJorn Baklap
MarijnhakFallingcobra
nnndohEduard NL
Flyby_Wirekeepturningleft
marijnhakFallingCobra
TheKillingBeanTheKillingBean

Links

Tot slot nog een wiki over de game:
http://reddead.wikia.com/wiki/Red_Dead_Wiki

Rockstar Social Club (voor extra challenges, leaderboards etc.):
http://socialclub.rockstargames.com/index.html

EDIT: Ik [W1ckeD] werk nu mee aan het topic, verwacht een mooie start post binnenkort. :)
EDIT: Ik [wii4all] bedank wicked hiervoor ;)
EDIT: Ik [Jornn] heb stiekem het topic al een beetje opgeknapt. W1ckeD, voel je vrij hem aan te passen als je wilt. :)
EDIT: Ik [Vhall] heb enkel Deel 2 aangemaakt en vul af en toe wat aan. Wii4all, Jornn en w1ckeD zijn degene die de schitterende lay-out gemaakt hebben. Ere wie ere toekomt! :Y).
EDIT: @G_Dragon is mede-auteur geworden en gaat het topic weer voorzien van recente informatie

[ Voor 242% gewijzigd door G_Dragon op 09-08-2023 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Aangezien Cavorka een redelijk lange post gemaakt had, vind ik het zonde als die verloren gaat in deel 1, dus hier even een repost;
Cavorka schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:24:
Sinds zaterdag ben ik ook flink aan het spelen, en bijna aan het eind (al redelijk wat missies in Blackwater gedaan) en ik moet zeggen: wow, wat een fantastisch spel. Het mooiste is echt de scenery en dan vooral als je soms op een mooi hoog punt komt, je paard laat uitlopen en je uitzicht over de Rio Grande hebt met ondergaande zon. Kippenvel!

Minpuntjes:
- verreweg het meest irritante onderdeel van het spel zijn die filmpjes die afspelen als je een animal skint. De eerste 10x is dat leuk, maar ik wordt daar nu echt helemaal leip van. Waarom kan ik die niet skippen? Of moet ik dan de hele tijd gebruik gaan maken van de glitch door je paard op de animal te zetten en dan te skinnen? Hunten vind ik een van de leukste onderdelen van het spel, omdat het zo generiek is en random, maar de fun (en de wil) van het skinnen is echt weg omdat ik de hele tijd 10 seconden moet wachten per beest. Lekker als je net 10-15 buffalo's hebt afgeknald. :F
- strangers die een lift willen doen altijd hetzelfde: je van je paard slaan. Waar zijn de gewone lifters?
- waarom kan je andere paarden niet meenemen door ze achter je eigen paard vast te binden? Ik heb al zo vaak 5 paarden (met zadel, geen wilde paarden) moeten laten staan bij een hideout ofzo en daar had Rockstar toch gewoon een onderdeel van kunnen maken door de mogelijkheid toe te voegen paarden te verkopen, bijvoorbeeld bij dezelfde plekken als waar je de paardentem missies hebt.
- waarom kan je niets met de onderdelen die van het skinnen afkomen, anders dan ze verkopen? Ik zou bijvoorbeeld wel een ketting van alle cougar claws willen hebben, of een combo van bear/cougar/bobcat, en dat dat dan een extra beetje hunter status zou opleveren.
- het opzetten van je camp kan niet op alle plekken (niet op de weg, bij een hideout), wat echt irritant is en ook niets toevoegt
- missies die je maar op bepaalde tijd kan beginnen, ook zo'n pointloze feature; ik zet altijd maar de tent op buiten de stad, save de game (= 6 uur later) en ga weer terug; maar dat is toch echt dom? Echt een zinloze omweg die niets toevoegt.
- maar 13 outfits, ik zou veel liever elk onderdeel van John willen aanpassen: boots, jas, hoed etc. Ik ben bijna aan het eind van het spel, maar heb uberhaupt nog maar 2 andere outfits beschikbaar.

Zijn er nog meer mensen die soortgelijke ideeen /ervaringen hebben?

Let wel; ik ben echt heel erg onder de indruk van het spel, en speel het met enorm veel plezier: de beelden, de muziek (omg de muziek!) en dus de sfeer zijn epic. Deze minpunten zijn meer dingen die me opvielen, behalve die skin filmpjes, die moeten echt WEG! ;)

Tot nu toe heb ik het nog als braverd gespeeld, maar als ik klaar ben ga ik nog een keer als outlaw en alles overhoop blazen: bulldozer stylee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wii4all schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:33:
Tip om de cutscene van het animal skinnen te skippen rijdt met je paard over het te skinnen dier, druk dan op driehoekje (ps3) en vervolgens zie je meteen +1 meat staan. ipv de cutscene.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Damn, dat is een handige tip ja, dat skinnen is in het begin wel leuk, vooral de opmerkingen van John, maar na 50 dieren heb je dat wel gezien ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:59

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Anoniem: 265288 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:32:
Aangezien Cavorka een redelijk lange post gemaakt had, vind ik het zonde als die verloren gaat in deel 1, dus hier even een repost;

[...]
De skinfilmpjes zijn inderdaad erg irritant als je ze een paar keer gezien hebt. Zeker als je 18 grizzlys moet killen en skinnen :P.. Dat was nog best lastig... Ik had een beer op het oog, schiet hem dood, wordt ik achterin mijn rug aangevallen door 2 familieleden :P.

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
uchiha tijntje schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:38:
[...]

De skinfilmpjes zijn inderdaad erg irritant als je ze een paar keer gezien hebt. Zeker als je 18 grizzlys moet killen en skinnen :P.. Dat was nog best lastig... Ik had een beer op het oog, schiet hem dood, wordt ik achterin mijn rug aangevallen door 2 familieleden :P.
Wel realistisch gedrag! De beesten beschermen elkaar, ipv laf weg te rennen. Ik vind dat Rockstar dat mooi heeft uitgewerkt bij de roofdieren. Prooidieren rennen wel als gekken weg voor je (ook erg logisch)

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

Vind die cougars zo vervelend. Die zie je bijna niet behalve als het al te laat is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:44

Player1S

Probably out in the dark

sick....zie net dat ik inmiddels 1 days 15:36:18 bezig ben met het spel en op 43% zit. Ben net met wat missies in meggikoo bezig :+

Mooie glitch op de social site....inmiddels -2 dagen afgelegd in het spel :)

Wat ik overigens erg mis is de optie die in Oblivion & Fallout 3 zit. Ergens X uren rusten. Vooral voor de missies waar je tussen bepaalde tijd pas kunt zijn.

Gister me eerste slang tegen gekomen. Hoorde wel wat ratelen maar verder niet nadenken. Dacht hoort bij de muziek....opeens pats....scherm rood...Meteen maar ff kogel doorheen gejaagt O-)

[ Voor 20% gewijzigd door Player1S op 26-05-2010 12:48 ]

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Good Fella schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:46:
Vind die cougars zo vervelend. Die zie je bijna niet behalve als het al te laat is :P
ik had er eentje afgeschoten en toen ik de eerste geskinned had viel de tweede me aan waardoor ik door ging.

Je kan ze heel makkelijk vinden, door vanaf bonnies ranch het treinspoor terug te volgen

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Als je paard langs je loopt en precies als die er bijna is en je drukt skin animal skipt ie het filmpje meestal kan ook met looten van bodys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:58

Oxigeon

En zo is dat!

Ik vind het lastig te zien op de kaart welk beest welk beest is.

Ik zie het verschil niet tussen, coyotes, wolven, cougars en wilde honden. Vind ik een beetje lastig. Ben bezig met die hunter missies en dat maakt het wel iets lastig

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Oxigeon schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:50:

Ik zie het verschil niet tussen, coyotes, wolven, cougars en wilde honden. Vind ik een beetje lastig. Ben bezig met die hunter missies en dat maakt het wel iets lastig
Het levert allemaal geld op, dus alles neerknallen wat je tegen komt >:) . De wiki-pagina's kunnen wellicht in meer detail aangeven in welke gebieden bepaalde beesten al dan niet voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:21
Je ziet die beesten toch uberhaupt niet op de kaart? Of doe ik iets fout. Wat wel handig is: Er verschijnen kruisjes als ze dood zijn. Soms schiet je konijntjes oid in het gras en kan je ze amper terugvinden. Duurde ff maar ben er nu achter dat er kruisjes op je minimap komen :P

Overigens over die missies en tijd: Zat ook al in GTA. Sommige missies moeten nou eenmaal overdag en sommige moeten nou eenmaal savonds. Zou fijn als je bijvoorbeeld de keuze had om daar te wachten. Wait here untill 8pm ofzo.

EDIT: Die nightmissions met honden vind ik ook vet. Het zou leuk zijn als je een hond kan 'temmen' en gewoon standaard een hond bij je heb a la fable. Of wil ik nu teveel? :P

[ Voor 14% gewijzigd door KingKoning op 26-05-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

KingKoning schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:02:
Je ziet die beesten toch uberhaupt niet op de kaart? Of doe ik iets fout. Wat wel handig is: Er verschijnen kruisjes als ze dood zijn. Soms schiet je konijntjes oid in het gras en kan je ze amper terugvinden. Duurde ff maar ben er nu achter dat er kruisjes op je minimap komen :P

Overigens over die missies en tijd: Zat ook al in GTA. Sommige missies moeten nou eenmaal overdag en sommige moeten nou eenmaal savonds. Zou fijn als je bijvoorbeeld de keuze had om daar te wachten. Wait here untill 8pm ofzo.

EDIT: Die nightmissions met honden vind ik ook vet. Het zou leuk zijn als je een hond kan 'temmen' en gewoon standaard een hond bij je heb a la fable. Of wil ik nu teveel? :P
Je kan op de kaart zien waar bv beren zitten enzo als je een beetje inzoomt op de kaart. Maar ik zie qua 4 potigen (honden enzo) niet echt welk beest waar voorkomt omdat ze op die kaart allemaal op elkaar lijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Je wil vast en zeker te veel, maar het lijkt mij ook wel erg cool. Probleem...houdt dat beest je paard wel bij als je in vol galop door het landschap aan het akkeren bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavorka
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

Oxigeon schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:50:

Coyotes zijn klein, en blaffen als honden, vallen je meestal alleen lastig, als je loopt.
Wolven zijn veel groter, en zijn echt agressief, zelfs als je te paard bent, vaak in groepen; veel herrie.
Cougars zijn (volgens mij) meestal alleen, veel vierkanter en katachtig, super agressief; zij gillen ook een beetje als Tina Turner. :)

Wilde honden ken ik niet; bestaan die wel?.

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Wilde honden staan niet op de kaart aangegeven, maar die zitten in de stadjes. Zal eens kijken waar ik alles kan vinden en anders een wiki raadplegen. Ik speel te veel deze game online :$. Kom niet vooruit in de SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294573

Trouwens kun je al vanaf begin af aan dieren skinnen? Of krijg je dat pas later?
En wat ik me nog afvroeg is, hoe tem je een paard? In de handleiding las ik over paarden temmen maar ze zeggen niet hoe dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Anoniem: 294573 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:33:
Trouwens kun je al vanaf begin af aan dieren skinnen? Of krijg je dat pas later?
En wat ik me nog afvroeg is, hoe tem je een paard? In de handleiding las ik over paarden temmen maar ze zeggen niet hoe dit kan.
Skinnen kun je meteen.
Paard temmen krijg je al vrij snel geleerd in de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:33
Anoniem: 294573 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:33:
Kan vanaf het begin, en paarden temmen leer je tijdens een missie van Bonnie

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 17:58
Het zou leuk zijn als je een hond kan 'temmen' en gewoon standaard een hond bij je heb a la fable. Of wil ik nu teveel? :P
Soms als je naar je paard fluit terwijl er een hond vlakbij loopt, blijft 'ie bij je. Geen idee of dat bedoeld is of een bug is, heb het nu een paar keer gehad. Uiteindelijk raak je em vanzelf kwijt als 'ie je paard niet meer kan bijhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
hoe zit het met de beschikbaarheid van het spel in de winkels? Is het nog steeds overal uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Volgens mij bij een mediamarkt is het spel toch gewoon volop te verkijgen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee joh het spel is vrijwel overal verkrijgbaar, tenminste hier in zuid limburg wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jannis schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:45:
[...]

Soms als je naar je paard fluit terwijl er een hond vlakbij loopt, blijft 'ie bij je. Geen idee of dat bedoeld is of een bug is, heb het nu een paar keer gehad. Uiteindelijk raak je em vanzelf kwijt als 'ie je paard niet meer kan bijhouden...
Yea, dat is mij ook al opgevallen, vond het wel geinig en ik denk dat het zo bedoeld is, althans het komt op mij niet over als een bug.

Deed me een beetje denken aan Rantanplan ;).

Afbeeldingslocatie: http://www.lessignets.com/signetsdiane/calendrier/images/juillet/16/rantanplan.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Anoniem: 265288 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:57:
[...]

Yea, dat is mij ook al opgevallen, vond het wel geinig en ik denk dat het zo bedoeld is, althans het komt op mij niet over als een bug.

Deed me een beetje denken aan Rantanplan ;).

[afbeelding]
Dacht ik even dat ik gek was, maar het klopte toch: In de Nederlandse uitvoering heet hij Rataplan

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v175/nuifweblog/rataplan_gegijzeld.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Ik doe heel blij een bounty hunt voor 300 dead 600 levend dus ik ik ging hem van de boom af loute hem ga naar politie krijg ik 48 xD Edit: Ik doe een bounty hunt krijg 300 cash als ie dood is en 600 als ie levend is. ik ga naar hem toe schiet hem dood ( is makkelijker dan vangen) Loot Zijn body en ga weer terug naar de politie. Ipv 300 kreeg ik 48 Cashh }:O (beter?)

[ Voor 47% gewijzigd door OptiBenz1 op 26-05-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-01 15:22
Ps3-Opt1fl3x schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:12:
Ik doe heel blij een bounty hunt voor 300 dead 600 levend dus ik ik ging hem van de boom af loute hem ga naar politie krijg ik 48 xD
heh? welke taal is dit? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
DeNB3rt schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:15:
[...]

heh? welke taal is dit? O-)
Sorry ben bezig met red dead redemption en typ, is geen goeie combinatie zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 20:12
dat wil ik ook, dan noem ik em rataplan

tevens tvp, en te laat zie ik nu

[ Voor 3% gewijzigd door Scorchor op 26-05-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-04 22:55
Heb sinds vandaag ook Red Dead Redemption. Had hem ge pre-ordered alleen omdat hij slecht beschikbaar was heb ik hem vandaag pas gehad. Eerste paar missies gedaan en hij bevalt me goed, al vind ik de meeste missies van Bonnie wel saai. De shootouts zijn leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Lizardz schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:38:
Heb sinds vandaag ook Red Dead Redemption. Had hem ge pre-ordered alleen omdat hij slecht beschikbaar was heb ik hem vandaag pas gehad. Eerste paar missies gedaan en hij bevalt me goed, al vind ik de meeste missies van Bonnie wel saai. De shootouts zijn leuker.
Dat komt wel goed. Die eerste missies met Bonnie zijn vooral bedoeld om je bekend te maken met de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Geduld, je bent pas net begonnen. Waardeer het spel nog niet negatief als je slechts enkele missies hebt gedaan, je doet het spel dan tekort (vind ik persoonlijk). Als je verder in dit forum kijkt zie je dat iedereen behoorlijk positief is over zowel Single Player als Multi Player. Je hebt hier zeker geen miskoop aan!

Veel gameplezier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Laatst online: 18:31
Zo zeg, even geprobeerd om een grizzly beer met je melee knife te doden, daar word je wel even gestoord van als, zoals hierboven al gezegd, de familie op bezoek komt. Maar de scene die volgde met 2 gasten die met een hoop TNT aan het sjouwen zijn, die is werkelijk hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
marijnhak schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:47:
[...]

Geduld, je bent pas net begonnen. Waardeer het spel nog niet negatief als je slechts enkele missies hebt gedaan, je doet het spel dan tekort (vind ik persoonlijk). Als je verder in dit forum kijkt zie je dat iedereen behoorlijk positief is over zowel Single Player als Multi Player. Je hebt hier zeker geen miskoop aan!

Veel gameplezier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334234

Komt helemaal goed dude ;)
Zie het als een tutorial *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-04 22:55
Ja, het is ook niet dat ik het nu geen leuk spel vind, want ik heb ook al missies gedaan bij die Marshal, en dat zijn vooral shootouts met veel actie en die zijn wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je gaat nog heel veel dingen tegenkomen dude ;)
Er is nog heel veel te unlocken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Lizardz schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:10:
Ja, het is ook niet dat ik het nu geen leuk spel vind, want ik heb ook al missies gedaan bij die Marshal, en dat zijn vooral shootouts met veel actie en die zijn wel leuk.
Ik voeg je toe? kunnen we later met een paar mensen van dit forum free roamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
  • Laatst online: 09-04 16:04
Free Roam lijkt me ook leuk! Ik ben vanavond vast online op de PS3.

Edit: PSN: eRixxje

[ Voor 22% gewijzigd door eRixxje op 26-05-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ook: PSN ID: weilap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

in de free roam is genoeg te schieten, vind het alleen wel iritant dat je bezig bent een gang hideout te clearen en dat er dan van die andere mensen komen die je ff vrolijk doodschieten en vervolgs blijven staan binnen spawn range en je dan gewoon blijven spawn killen. Daarom maar vaak in een private free roam

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannis
Heeft het verzamelen van plantjes nu eigenlijk nog nut buiten het kunnen verkopen / challenges? Is dit iets wat je moet voltooien of iets dergelijks of blijven ze steeds terugkomen? Heb namelijk steeds vaker het idee dat ik plantjes zie staan op plekken waarvan ik 100% zeker weet dat ik ze al verzameld heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Jannis schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:31:
Heeft het verzamelen van plantjes nu eigenlijk nog nut buiten het kunnen verkopen / challenges? Is dit iets wat je moet voltooien of iets dergelijks of blijven ze steeds terugkomen? Heb namelijk steeds vaker het idee dat ik plantjes zie staan op plekken waarvan ik 100% zeker weet dat ik ze al verzameld heb..
Als je dood gaat en je hebt net 20 plantjes verzameld kun je weer overnieuw beginnen tenzij je gesaved hebt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 19:44

Martinspire

Awesomeness

6killer schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:51:
Zo zeg, even geprobeerd om een grizzly beer met je melee knife te doden, daar word je wel even gestoord van als, zoals hierboven al gezegd, de familie op bezoek komt. Maar de scene die volgde met 2 gasten die met een hoop TNT aan het sjouwen zijn, die is werkelijk hilarisch.
Is dit een missie of speciale achievement dan?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
eRixxje schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:28:
Free Roam lijkt me ook leuk! Ik ben vanavond vast online op de PS3.

Edit: PSN: eRixxje
en
Ik heb jullie ook even in de TS gezet.

Het detail waarmee de wapens, met name de rifles zijn ontworpen is ook adembenemend. Kijk bijvoorbeeld eens naar de Winchester rifle, en dan bijvoorbeeld de kolf, die is nagenoeg gelijk aan zijn RL tegenhanger (toegegeven dat dit een special-order rifle was, maar hij laat ook de standard versie zien);

Die kerel zou ook zo in de gunshops passen van RDR, check vooral ook vanaf 1:00, dan laat hij even zien hoe snel hij met de Winchester is _/-\o_ .

Bovenstaande is wat offtopic, maar ik hou er ontzettend van als bij dergelijke games aandacht wordt besteed aan zulke details.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 265288 op 26-05-2010 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

IlIlIlIlIl schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:30:
in de free roam is genoeg te schieten, vind het alleen wel iritant dat je bezig bent een gang hideout te clearen en dat er dan van die andere mensen komen die je ff vrolijk doodschieten en vervolgs blijven staan binnen spawn range en je dan gewoon blijven spawn killen. Daarom maar vaak in een private free roam
Zorgen dat je in een posse zit en diegene die je blijft doorschieten nomineren voor een kick. 9 van de 10 keer werkt dat prima :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
  • Laatst online: 09-04 16:04
Anoniem: 265288 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:05:
Ik heb jullie ook even in de TS gezet.
Cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks dude!

Ja hier hou ik ook van! Details maken de game!

Ik zag gister nog een dude tegen een rots aan pissen, erg grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Laatst online: 18:31
Martinspire schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:45:
[...]

Is dit een missie of speciale achievement dan?
De beer is een jaag side missie, de scene die hoorde daar niet bij, maar die kwam per toeval daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Spel Uitgespeeld=D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En was het het geld waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Jawell maar ik heb hem meer voor de multiplayer, ik ben nog niet helemaal klaar heb alleen geen normale missies meer
Edit: Een tip skip niet de filmpjes, is zonde vind ik zelf en je misst een heel deel

[ Voor 14% gewijzigd door OptiBenz1 op 26-05-2010 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:44

Player1S

Probably out in the dark

Ik heb hem nog niet uit gespeeld en vind halverwege het geld al waard ;)

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavorka
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

Anoniem: 265288 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:38:
Damn, dat is een handige tip ja, dat skinnen is in het begin wel leuk, vooral de opmerkingen van John, maar na 50 dieren heb je dat wel gezien ;)
Mja, dat sucks evengoed, want als je een hele berg dieren dicht bij elkaar hebt afgeschoten moet je evengoed weer telkens op en af van je paard, en dat schiet ook niet heb.

Eigenlijk alleen door van een bug / feature gebruik te maken schiet het skinnen en looten op. :-(

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303104

IlIlIlIlIl schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:30:
Ik ben schuldig, geweldig om zo mensen te sarre.. :$
Welkom in het wilde westen? haha

Al blijf ik niet 10 minuten op dezelfde spot iemand killen, dat is lame want het moet wel eerlijk/leuk blijven. (Oftewel: even langsrijden en paar mensen neerschieten met sniper en vervolgens de vrolijke tonen aanhoren van de mic's en weer rustig me pad vervolgen)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 303104 op 26-05-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had per ongeluk het filmpje geskipt waar ik voor de eerste keer bij de sheriff kom. Hopelijk was dit geen lang filmpje...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-04 19:27
Heb vandaag dit spel binnen gekregen voor op de PS3 maar heb nou een probleem...

In de cutscenes heb ik geen voice over geluid. Omgeving en dergelijken hoor je gewoon, alleen geen stemmen. Rete irritant dit. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

ik heb het nu eventjes gespeeld, geweldig spel maar snap een paar dingen niet :),
1. hoe duel je? (moet een duel voor mijn deadly assasin outfit)
2. kan je fame en honour apart van elkaar hoog krijgen?

edit:
Anoniem: 294573 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:38:
Ik had per ongeluk het filmpje geskipt waar ik voor de eerste keer bij de sheriff kom. Hopelijk was dit geen lang filmpje...?
niet echt belangrijk nee, heb er ook een paar perongeluk geskipt maar ik snapte het verhaal nog, ik zou je de samenvatting wel kunnen sturen maar ik doe het niet hier ivm spoilers

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 26-05-2010 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannis
Anoniem: 315662 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:05:
Je wordt soms uitgedaagt tot een duel in een van de dorpjes. Meestal is dit een of andere vent die een opmerking naar je maakt als je langsloopt/rijdt en vervolgens als blauwe stip op je radar verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Jannis schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:11:
[...]

Je wordt soms uitgedaagt tot een duel in een van de dorpjes. Meestal is dit een of andere vent die een opmerking naar je maakt als je langsloopt/rijdt en vervolgens als blauwe stip op je radar verschijnt.
Meestal bij de bar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornn
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://a.imagehost.org/0123/bijeenkomsten.jpg

Daar is hij dan, de mogelijkheid om online een bijeenkomst te organiseren. Hij staat ook in de TS:
bekijk de TS

Wil je een online bijeenkomst organiseren of deel nemen aan een bijeenkomst, stuur dan een DM naar Vhall en/of Jornn, aangezien we niet kunnen garanderen dat we het lezen als je het in de topic plaatst.

Als je een bijeenkomst wilt organiseren, stuur dan op welke console het plaats gaat vinden, wanneer het plaats gaat vinden, wat je GOT nickname is, je Online ID en of je over een microfoon beschikt.

Als je mee wilt doen stuur dan aan welke bijeenkomst je mee wilt doen, wat je GOT nickname is, je Online ID en of je een over microfoon beschikt.

Als jullie opmerkingen hebben of aanvullen, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Jornn schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:31:

Daar is hij dan, de mogelijkheid om online een bijeenkomst te organiseren. Hij staat ook in de TS:
bekijk de TS

ik wil me wel op geven voor posse leader voor vrijdag avond? 8uur ps3.

[ Voor 5% gewijzigd door OptiBenz1 op 26-05-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 315662 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:05:
ik heb het nu eventjes gespeeld, geweldig spel maar snap een paar dingen niet :),
Je kan ook 'vals' spelen (en gepakt worden) bij het pokeren, dan word je ook uitgedaagd namelijk. Alleen heb je dan wel de "elegant suit" outfit nodig...

bekijk de TS

Ziet er goed uit Jornn, volgens mij verder ook geen aanvullingen nodig *O*.

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 265288 op 26-05-2010 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1

bekijk de TS

Mischien Hoelang je kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Tip: Je kunt gratis reizen via je advanced camp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornn
  • Niet online
Ps3-Opt1fl3x schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:34:
[...]

ik wil me wel op geven voor posse leader voor vrijdag avond? 8uur ps3.
Ik snap je 2e bericht niet? Voortaan bij voorkeur een een persoonlijk bericht naar me sturen als je posse leader wilt zijn.
Ik zet deze in de start post, kijken of er meer mensen zin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Jornn schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:24:
[...]

[...]

Ik snap je 2e bericht niet? Voortaan bij voorkeur een een persoonlijk bericht naar me sturen als je posse leader wilt zijn.
Ik zet deze in de start post, kijken of er meer mensen zin hebben.
ik bedoel dus Hoelang Iemand kan dus bijv ik kan tot 10uur ofzo. en heb je al een direct message gestuurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Hoe zit het eigenlijk precies met Honour & Fame?

Ik ben nu missies aan het doen enzo, ben nog in het begin van de Singleplayer, en mijn status is nu Honest Joe (Honour)

Hoe werkt dat Fame dan? Is het één van beide of kan je allebei de titels krijgen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Slasher schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:52:
Hoe zit het eigenlijk precies met Honour & Fame?

Ik ben nu missies aan het doen enzo, ben nog in het begin van de Singleplayer, en mijn status is nu Honest Joe (Honour)

Hoe werkt dat Fame dan? Is het één van beide of kan je allebei de titels krijgen?
volgens mij niet veel verschil behalve dat dingen goedkoper zijn in de winkel en mensen geven je niet zo snel aan bij sherrif.

[ Voor 5% gewijzigd door OptiBenz1 op 26-05-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:53

v8power67

Psn: Mausosaurus

heb hem uitgespeeld, athans de story mode wel dan, moet zeggen richting het einde wordt de game echt bizar gaaf qua verhaal, en de sfeer is zo gaaf. echt ja een echte GOTY gewoon klaar :D
jammer van alle bugs die erin zitten maar gelukkig hebben ze de pret niet kunnen drukken.
wel blij dat je nadat je storymode klaar is nog wel verder kan. lekker door wilde westen zwerven :)
binnenkort maar eens een poging online wagen, maar eerste alan wake beginnen heb net binnen :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Maar hoe kom je aan Fame dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Missies En Random event bijv. een gestolen paard terug brengen.
v8power67 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:56:
heb hem uitgespeeld, athans de story mode wel dan, moet zeggen richting het einde wordt de game echt bizar gaaf qua verhaal, en de sfeer is zo gaaf. echt ja een echte GOTY gewoon klaar :D
jammer van alle bugs die erin zitten maar gelukkig hebben ze de pret niet kunnen drukken.
wel blij dat je nadat je storymode klaar is nog wel verder kan. lekker door wilde westen zwerven :)
binnenkort maar eens een poging online wagen, maar eerste alan wake beginnen heb net binnen :D
op de ps3?? Ff oftopic hoe is het spel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ps3-Opt1fl3x schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:08:

op de ps3?? Ff oftopic hoe is het spel??
nee was op de xbox 360, ik zelf vind het spel een dikke 9 waard.!!! echt een heel gaaf spel.
mits je je niet doodstaard op glitches en bugs want dan is de lol er gouw vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
v8power67 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:21:
[...]

nee was op de xbox 360, ik zelf vind het spel een dikke 9 waard.!!! echt een heel gaaf spel.
mits je je niet doodstaard op glitches en bugs want dan is de lol er gouw vanaf.
ik bedoelde die andere spel :$ XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

owh okee haha :P mja moet nog beginnen eraan, lijkt me eens toffe game, hij is zelfs nog ingepakt :P zit nu lekker star wars te kieken op tv dus, misschien morgen eraan beginnen, mits ik niet weer de western kribbels krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
v8power67 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:39:
owh okee haha :P mja moet nog beginnen eraan, lijkt me eens toffe game, hij is zelfs nog ingepakt :P zit nu lekker star wars te kieken op tv dus, misschien morgen eraan beginnen, mits ik niet weer de western kribbels krijg :P
whaha okee:P Kan je me anders een Dm sturen anders gaan ze hier zeuren over slow talk etc:P /// ik speelde net zie ik een vrouw in de lucht zitten met d'r benen op de bank xD 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-04 01:30

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Hehehe....net een vrouw die om hulp vroeg om haar kar op terug te krijgen van een gangster. Rijd ik weer per ongeluk tegen die vrouw aan. Mission failed, you attacked the woman. Hmmm oke....lasso gepakt, die vrouw vast gebonden en haar op de rails gelegd op een mooi recht stukje....Zie ik die trein aankomen....hehehe....here comes my achievement......10 tellen later was ze "vaporized" :D

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ps3-Opt1fl3x schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:43:
[...]

whaha okee:P Kan je me anders een Dm sturen anders gaan ze hier zeuren over slow talk etc:P /// ik speelde net zie ik een vrouw in de lucht zitten met d'r benen op de bank xD 8)7
ok is goed.
maare ik heb ook eens iemand voor de trein gemikt, maar toen de trein die persoon vermorzelde kreeg ik geen achievment :( doe ik iets fout??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-04 01:30

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Het moet een vrouw zijn en je moet toekijken hoe ze verpulverd wordt. Levert maar 5G op overigens.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

ah dan is het duidelijk ik had een manelijke dief hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Oke, that's it. Ik kap met spelen totdat rockstar een patch heeft uitgebracht, ik ben dat godvergeten buggen van het spel heeeeelemaal zat. Ik kan nog niet eens langer dan 5 minuten spelen voordat het spel gewoon totaal over de zeik gaat en zich ophangt, net knalde ie me gewoon 2 keer terug naar het ps3 dashboard.

I've had it.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Phase schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:34:
Oke, that's it. Ik kap met spelen totdat rockstar een patch heeft uitgebracht, ik ben dat godvergeten buggen van het spel heeeeelemaal zat. Ik kan nog niet eens langer dan 5 minuten spelen voordat het spel gewoon totaal over de zeik gaat en zich ophangt, net knalde ie me gewoon 2 keer terug naar het ps3 dashboard.

I've had it.
je bedoelt dus dat je naar begin menu van je ps3 gaat??
nog niet eerder gehoord van die bug. kun je hiernaartoe mailen :
RDRSupportteam@rockstargames.com
dan komt ie op de al grote lijst te staan.
maare is je disc hellemaal vette vinger vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-04 19:27
Lukosje schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:53:
Heb vandaag dit spel binnen gekregen voor op de PS3 maar heb nou een probleem...

In de cutscenes heb ik geen voice over geluid. Omgeving en dergelijken hoor je gewoon, alleen geen stemmen. Rete irritant dit. Iemand een oplossing?
Schaamteloze self-bump...
Iemand? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Laatst online: 17:28

I've had it.
Toch vreemd dat sommige mensen meer last hebben van bugs dan anderen. Ikzelf heb alleen de springende paarden/wagens bug gehad waardoor ik niet verder kon bij een missie(wagen stond compleet vast) maar na de patch van Rockstar was dit verholpen. Daarna nog wel een keer gehad dat John gewoon door bleef lopen(alsof A continue ingedrukt bleef) maar dit was ook over na een halve minuut ofzo. Verder echt nog nergens last van gehad, behalve misschien wat collision detection foutjes en een paard wat zichzelf in de afgrond stort.

Moet zeggen dat deze(in mijn geval) kleine bugs me weinig storen. Moet wel zeggen dat ik de xbox360 versie speel, krijg na het lezen van alle reacties toch het idee dat deze minder last van bugs heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Fame is niets anders dan naamsbekendheid die je automatisch krijgt door dingen voor de comunity te doen.
Hoe meer daden als mensen redden van lynches of overvallen des te sneller je bekend wordt.
Honour hangt meer samen met je soort daden, goed of slecht.
Geen idee of het nog uitmaakt wanneer je Honour slecht is en je Fame hoog of men dan extra bang voor je is en je vreest.
Maar volgens mij krijg je geen Fame voor negatieve daden dus die vlieger zal wel niet opgaan dat mensen gillend wegrennen als ze jou aan zien komen met hoge Fame met negatieve Honour.

Fame gaat langzamer omdat die niet kan verminderen waar je Honour snel naar beneden kan en omhoog.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Laatst online: 11-04 19:07
Lukosje schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:40:
[...]

Schaamteloze self-bump...
Iemand? :S
Klinkt alsof je ongeveer de enige bent die dit heeft. Gebruik je andere apparatuur voor je geluid? Probeer dan eens het geluid gewoon via de tv te laten lopen.

Mocht dat niet zo zijn en je hebt dit soort problemen nooit met andere games, ga dan even terug naar de winkel en vraag een andere disk. Er zijn al meer problemen bekend waarbij het omwisselen van de gamedisk het probleem opgelost heeft (kennelijk zijn er foutieve copien in omloop).

[ Voor 40% gewijzigd door Oakley op 26-05-2010 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

v8power67 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:40:
[...]

je bedoelt dus dat je naar begin menu van je ps3 gaat??
nog niet eerder gehoord van die bug. kun je hiernaartoe mailen :
RDRSupportteam@rockstargames.com
dan komt ie op de al grote lijst te staan.
maare is je disc hellemaal vette vinger vrij?
Mijn disc is vrijdagavond rechtstreeks vanuit het doosje de ps3 ingegaan en is daar niet meer uitgeweest, dus daar ligt het niet aan ;)
Bug reported btw..

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

I've had it.
Is er op de PS3 geen optie om je cache te legen? Wellicht wil dat helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

LoneRanger schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:46:
[...]

Fame is niets anders dan naamsbekendheid die je automatisch krijgt door dingen voor de comunity te doen.
Hoe meer daden als mensen redden van lynches of overvallen des te sneller je bekend wordt.
Honour hangt meer samen met je soort daden, goed of slecht.
Geen idee of het nog uitmaakt wanneer je Honour slecht is en je Fame hoog of men dan extra bang voor je is en je vreest.
Maar volgens mij krijg je geen Fame voor negatieve daden dus die vlieger zal wel niet opgaan dat mensen gillend wegrennen als ze jou aan zien komen met hoge Fame met negatieve Honour.

Fame gaat langzamer omdat die niet kan verminderen waar je Honour snel naar beneden kan en omhoog.
Duidelijk hartelijk bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren 2 uur bezig geweest.
Slechts 2 story line missies gedaan.

spoiler:
Een van de laatse voor bonnie schat ik zo waar je de brandende stal in moet
Daarna nog eentje voor die dickens waarbij je deadeye level 2 krijgt.

Ik was van plan om een missie in armadillo te doen, onderweg kom ik die lincon tegen ;) daarna naar thieves landing om daar vervolgens die vent te helpen en wat mensen daar weer te helpen.

Vervolgens onderweg nog wat coyotes neergeknald waarna ik in beeld de info kreeg over die hunter ranks

Toen ik een van die coyotes doodde hoor ik ineens gesis, dus ik rustig kijken wat er was, bleek het een slang te zijn, die ook maar meteen geskinned.

Voor die missie van wes dickens pikte een hoertje mijn paard, dit was het moment om de dasterdly trophy te halen, ik naar de trein en hoppa...

Toen ik terugreed naar armadillo kwam ik een groep paarden tegen waarbij er eentje (een heel donker paard met wat bruine vlekken) uitsprong, deze gepakt en ingewisseld voor mijn stallion, omdat dit nieuwe paard meer uithoudingsvermogen heeft en omdat hij iets sneller is.

Ongeloofelijk dat sommige mensen het verhaal zo snel uitspelen, die hebben blijkbaar helemaal geen oog wat er om hun heen gebeurt of wel?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Ik heb gister peacemaker gehaald en ik heb nu overal zoveel korting dat ik een paard kon kopen voor 750 dollar!
Ik heb dus maar de kentucky shackler gehaald.

Weet trouwens iemand hoe je aan de bandana komt?
Op internet staat dat je die kunt kopen in Thieves Landing en een Mexicaans stadje maar ik heb het niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-04 18:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik doe gewoon wat om-en-om soms even een mainquest dan weer even een bountyhunt dan weer even wat challanges etc. zal mogen eens tsjecken op hoeveel % en speeltijd ik zit, maar heb er toch al aardig wat uren in zitten en ben nu pas een paar uur in mexico bezig. Gister helaas geen tijd gehad om te spelen... vanavond weer verder.

3 sterren paarden kosten bij mij al een tijdje 750,- kheb altijd vooral positieve honour proberen te halen.

[ Voor 43% gewijzigd door Chaoss op 27-05-2010 09:09 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannis
v8power67 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:00:
[...]

ok is goed.
maare ik heb ook eens iemand voor de trein gemikt, maar toen de trein die persoon vermorzelde kreeg ik geen achievment :( doe ik iets fout??
Zou best de zoveelste bug kunnen zijn... Heb het zien werken op filmpjes e.d. maar ook ik krijg geen achievement. Heb inmiddels al een stuk of 10 vastgebonden dames op de rails gedumpt en toegekeken hoe ze uit elkaar spatten, maar niks geen achievement.
qwertyuio schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 08:59:
Op internet staat dat je die kunt kopen in Thieves Landing en een Mexicaans stadje maar ik heb het niet gevonden.
Dunno over het Mexicaanse stadje, in Thieves Landing kan je de bandana in ieder geval kopen bij de tailor shop.

[ Voor 27% gewijzigd door Jannis op 27-05-2010 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:21
qwertyuio schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 08:59:
Ik heb gister peacemaker gehaald en ik heb nu overal zoveel korting dat ik een paard kon kopen voor 750 dollar!
Ik heb dus maar de kentucky shackler gehaald.

Bij mij kan je m kopen bij de tailor in thieves landing. Die zit onder de dokter. Daar kan je ook een elegant suit en een scrap voor een andere outfit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-04 12:03
v8power67 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:56:
heb hem uitgespeeld, athans de story mode wel dan..... lekker door wilde westen zwerven :)
Wat voor opties zijn er dan nog beschikbaar als je de game al heb uitgespeeld? Geen missies meer, misschien side missions?
Of bedoel je dat de mogelijkheid er nog is om bijvoorbeeld of dieven te gaan jagen of de sherrif te helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hoe kan ik eigenlijk controleren wat voor 'soort' paard ik heb (slow/medium/fast?)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-04 18:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ja volgens mij kun je irritant genoeg niet zien hoeveel sterren je huidige paard is. je kan het wel aan de uiterlijke kenmerken zien:

1 ster: mager paard, je ziet de ribben
2 sterren normaal paard
3 sterren: extra gespierd paard (zie je bij de achterbenen) en meestal een specialere kleur, goud bv

waar zijn die bandanda's eigenlijk voor?

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 27-05-2010 09:25 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Hier staat info over de bandana: en hoe je hem gebruikt
http://www.youtube.com/watch?v=zKEqfYJj7Ok

kreeg trouwens van een stranger die zn vrouw bloemen wilde geven het verzoek om bepaalde bloemsoorten te vinden. Ik heb genoeg zooi die je zeg maar overal vind, alleen die red sage en die andere heb ik er pas eentje. Zijn die makkelijk te vinden? zoja waar?

[ Voor 72% gewijzigd door Wii4all op 27-05-2010 09:34 ]

Burp

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste