Zou makkelijk kunnen, volgens mij staat er geen enkele game van Rockstar in PSNOW.SinergyX schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:18:
[...]
Je zou toch verwachten dat ze dat simpel via die Playstation Now kunnen doen?
Denk wel dat 'ie er komt. Als voorproefje op de nieuwe Red Dead.SinergyX schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:18:
[...]
Je zou toch verwachten dat ze dat simpel via die Playstation Now kunnen doen?
Alleen raar dat Redemption al wel op de Xbox One te spelen is...
Wellicht toch een PS exclusive dan, inclusief de remaster... 
Laten we ook niet vergeten dat de aankondiging (volgens een gerucht) aan het eind van een Sony persconferentie al had plaats moeten vinden, maar die gecancelled was door 'recent events' (schietincident in de VS) waarmee je een link zou kunnen leggen met beelden uit de trailer, waardoor het niet door ging, zo schijnt het.
Dat zou een kortere aankondiging-launch kunnen verklaren..
Laten we ook niet vergeten dat de aankondiging (volgens een gerucht) aan het eind van een Sony persconferentie al had plaats moeten vinden, maar die gecancelled was door 'recent events' (schietincident in de VS) waarmee je een link zou kunnen leggen met beelden uit de trailer, waardoor het niet door ging, zo schijnt het.
Dat zou een kortere aankondiging-launch kunnen verklaren..
playstation nederland heeft de foto al gedeeld via facebook.
Hoop inderdaad niet dat ze van de opvolger van RDR een ander soort game maken. Gewoon weer een open wereld game, net zo'n goed verhaal als RDR, zelfde pakkende sfeer als RDR, maar dan met hedendaags graphics en net zoveel side missies/content als GTA5 (golf en tennis
).
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ben vooral benieuwd wat ze met multiplayer gaan doen aangezien GTA V online zo'n succes is, ze hebben zelfs geen GTA V singleplayer DLC meer uitgebracht. RDR was juist zo tof om z'n verhaal en van mij mogen ze zich 100% daarop focussen maar heb zo m'n twijfels. Hoe dan ook, ik ben hypedChaoss schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:48:
Hoop inderdaad niet dat ze van de opvolger van RDR een ander soort game maken. Gewoon weer een open wereld game, net zo'n goed verhaal als RDR, zelfde pakkende sfeer als RDR, maar dan met hedendaags graphics en net zoveel side missies/content als GTA5 (golf en tennis).
Hoogstwaarschijnlijk een prequel met de gang van John Marston. Rob Wiethoff/John Marston is na de release van RDR uit het wereldje gestapt, maar heeft de deur voor RDR altijd opengehouden. Wie weet
De gelekte map die her en der is verspreid zou wel eens echt kunnen zijn (15-25 jaar eerder dan RDR) en we zouden dus in een hele nieuwe open wereld terecht kunnen komen.
Kijken wat morgen brengt.
De gelekte map die her en der is verspreid zou wel eens echt kunnen zijn (15-25 jaar eerder dan RDR) en we zouden dus in een hele nieuwe open wereld terecht kunnen komen.
Kijken wat morgen brengt.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Multiplayer doet mij dna weer weinig, speel ook nooit GTA Online, ik ga echt voor het goeie SP vermaak en dat was in RDR dik in orde.Sluw schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:54:
[...]
Ben vooral benieuwd wat ze met multiplayer gaan doen aangezien GTA V online zo'n succes is, ze hebben zelfs geen GTA V singleplayer DLC meer uitgebracht. RDR was juist zo tof om z'n verhaal en van mij mogen ze zich 100% daarop focussen maar heb zo m'n twijfels. Hoe dan ook, ik ben hyped
Rockstar is groot genoeg en hun budget is unlimited, die kunnen zich echt wel foccusen op een goeie sp als mp. Zelfde geld voor gta 5 dlc, maar bleikbaar willen ze zich meer foccusen op het ontwikkelen van gta 6.
Vraag is natuurlijk hoeveel budget ze er voor reserveren. Ze hebben echt wel een marketing rapport liggen waarin staat hoeveel ze van RDR2 ongeveer gaan verkopen, daar passen ze hun budget op aan. Het is een commercieel bedrijf en ze doen niet zomaar wat, een RDR2 zal nooit de 65 miljoen verkochte exemplaren van een GTA5 halen dus het budget is ook beperkter.
Ik denk dat ze de 25 miljoen exemplaren van cod black ops 3 wel kunnen overtreffen, rockstar heeft groot naam gemaakt met gta 5. Als je ziet dat metal gear solid 5 en the witcher 3 met een budget van 80 miljoen al kunnen, dan moet rockstar met het 3 dubbele het voor elkaar krijgen wat moois in elkaar te zetten.Chaoss schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:57:
Vraag is natuurlijk hoeveel budget ze er voor reserveren. Ze hebben echt wel een marketing rapport liggen waarin staat hoeveel ze van RDR2 ongeveer gaan verkopen, daar passen ze hun budget op aan. Het is een commercieel bedrijf en ze doen niet zomaar wat, een RDR2 zal nooit de 65 miljoen verkochte exemplaren van een GTA5 halen dus het budget is ook beperkter.
Hopelijk niet.. Ben een beetje klaar met GTA Online. Er is geen zak aan, lage wereld, veel te lange laadtijden, veel te veel cheaters en het is overduidelijk dat Rockstar daar het grote geld ziet omdat ze alleen nog maar met Online updates komen met hier en daar een nieuwe auto. Het begint een beetje vervelend te worden. Ze zitten lekker te cashen op de in-game cash cards. Ik hoop echt dat er gewoon weer een fatsoenlijke singleplayer komt met bijbehorende focus zonder online geneuzel.
Toegegeven dat daar wel het grootste geldbedrag in zit denk ik niet dat we hoeven te wanhopen.Ryan_ schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:13:
Zou het vervolg enkel multiplayer worden?
[afbeelding]
Ik ga er gewoon van uit dat ze met allebei bezig zijn, de meeste kochten GTA eerst voor de singelplayer en doken daarna in de multiplayer, waarmee je er nog veel meer speel tijd uit kon halen. Je koopt het voor het totaal pakket. Sowieso hebben ze daar bij rockstar na de release van red dead redemption in 2010 niet alleen zitten lanten vanten en alleen bezig zijn met de multiplayer.
Veel belangrijker, krijgen we vanmiddag op 15:00 weer een teaser?
Mag je wel van uitgaan dat we een teaser krijgen. Lees her en der berichten dat donderdag een trailer zou kunnen verschijnen. Maar die komen niet van bronnen die ik betrouwbaar acht. We zullen zien.Nieuwevolger schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:33:
Ik ga er gewoon van uit dat ze met allebei bezig zijn, de meeste kochten GTA eerst voor de singelplayer en doken daarna in de multiplayer, waarmee je er nog veel meer speel tijd uit kon halen. Je koopt het voor het totaal pakket. Sowieso hebben ze daar bij rockstar na de release van red dead redemption in 2010 niet alleen zitten lanten vanten en alleen bezig zijn met de multiplayer.
Nu had ik een PAPP plaatje kunnen invoegen:Ryan_ schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:13:
[afbeelding]
We hebben RDR
We hebben GTA5 online
Uhhhh
RD-Online.
Zie het al voor me, paarden en koetsen pimpen, ipv jachten heb je stoombootjes, ipv heli's heb je treintjes
In de basis kan je GTA5 natuurlijk in elk jasje gieten, gamemechanics hebben zich al aardig bewezen en blijkbaar groot/volledig genoeg voor een behoorlijke SP campagne. Dan gewoon hele ingame omzetten naar de nieuwe settings (scifi, WW2, etc), ben je al halverwege.
[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 18-10-2016 12:46 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ben eigenlijk alweer klaar met het gespeculeer
hopelijk komen ze snel met nieuwsbericht oid.
Het online gedeelte van GTA V heet ook 'GTA Online' terwijl het in dezelfde game zit...Ryan_ schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:13:
[afbeelding]
Geen reden tot paniek.
Red Dead Redemption 2 will release worldwide in Fall 2017 on PlayStation 4 and Xbox One systems.
An epic tale of life in America’s unforgiving heartland, the game's vast and atmospheric world will also provide the foundation for a brand new online multiplayer experience.
Watch the Red Dead Redemption 2 Trailer at 11AM Eastern on Thursday, October 20th at rockstargames.com, as well at the official Rockstar Games YouTube and Twitch pages.
http://www.rockstargames.com/newswire
Geen PC
An epic tale of life in America’s unforgiving heartland, the game's vast and atmospheric world will also provide the foundation for a brand new online multiplayer experience.
Watch the Red Dead Redemption 2 Trailer at 11AM Eastern on Thursday, October 20th at rockstargames.com, as well at the official Rockstar Games YouTube and Twitch pages.
Geen PC
[ Voor 82% gewijzigd door ArthurMorgan op 18-10-2016 15:00 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hoe laat is 11AM EST in Nederland dan?
Dat is 17:00 nederlandse tijd
Dat is 17:00 nederlandse tijd
[ Voor 30% gewijzigd door Nieuwevolger op 18-10-2016 15:11 ]
Red Dead Redemption 2 nu officieel aangekondigd op Twitter. In het najaar van 2017 komt het spel!!
https://t.co/ZacUJ48wvE
edit: Oh, GOT was niet gerefreshed hier
https://t.co/ZacUJ48wvE
edit: Oh, GOT was niet gerefreshed hier
[ Voor 15% gewijzigd door Frits Flits op 18-10-2016 15:06 ]
Rockstar is wel heel erg achterhaald als ze PC eerst weer skippen.
Ik mag toch hopen dat ze het bij 1 storyline houden en nu niet all out gaan met 7 he? Kracht van RDR was de single storyline.
Ok, dat wordt dus uiterlijk najaar 2017 een ps4 pro. Heb iig ruim de tijd om er voor te sparen
Had toch gehoopt op een wat eerdere release pffff
Had toch gehoopt op een wat eerdere release pffff
Ik hou vast rekening met een delay naar april 2018.
Ik ben altijd benieuwd wat de motieven zijn om een bepaald platform uit te sluiten.rejer schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:20:
Rockstar is wel heel erg achterhaald als ze PC eerst weer skippen.
Ik snap dat games uit de Sony studio exclusief voor de ps4 kunnen zijn, maar met games zoals dit zou je toch verwachten dat ze naar alle platformen komen.
Zal toch uiteindelijk iets met de opbrengsten te maken hebben lijkt me, gezien het feit dat het commerciele bedrijven zijn.
Wellicht worden games steeds duurder om te ontwikkelen omdat ze steeds groter, mooier en realistischer worden en dus misschien te ingewikkeld om op het pc platform redelijk bugfree te krijgen binnen een x periode voor x budget, ik noem maar een dwarsstraat.
En als de opbrengsten onder de streep dan niet voldoende zijn voor de tijd die erin gestoken moet worden dan kan ik het me voorstellen.
Ik heb ook geen idee of er een trend is in een bepaalde richting. En of het dus achterhaald is of juist een vooruitziende blik is dan maar de vraag.
Maar heb ook nooit een ontwikkelaar met een duidelijke reden zien komen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik denk een mix van beide, console is wel een constante en je kan daar dus 100% op matchen, iets wat op PC absoluut niet kan. Andere kant was dit natuurlijk bij GTA5 ook het geval, maar de uiteindelijke PC versie was ook meteen factor 2 qua graphics.Flagg schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:36:
Ik heb ook geen idee of er een trend is in een bepaalde richting. En of het dus achterhaald is of juist een vooruitziende blik is dan maar de vraag.
Maar heb ook nooit een ontwikkelaar met een duidelijke reden zien komen.
Andere kant heb je ook games die PC als uitgangspunt hebben en vervolgens worden teruggebracht tot console niveau, zoals diverse E3 console games gewoon op PC's draaide (en waar ze uiteindelijk alsnog console-exclusive werden omdat .. nouja, reden).
Rockstar zelf hebben ze ook wel weer geleerd van PC versie, niet qua bugs, maar de enorme snelheid van opkomende cheats en hacks.
Nu mag van mij MS een hele grote zak geld bij Rockstar neerzetten.. Play Anywhere met crossplay
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Eugh... Ga ik hiervoor nu echt één van die consoles moeten aanschaffen?Trevor schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:58:
Red Dead Redemption 2 will release worldwide in Fall 2017 on PlayStation 4 and Xbox One systems.
Geen PC
En eind 2017? Dat zal wel ten vroegste mei 2018 zijn of zelfs najaar 2018. Zijn die consoles dan wel nog relevant? We zullen zien hoe het die PS4 Pro en Scorpio vergaat...
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ohyea, donderdag een trailer!:

Voor XBO en PS4

Voor XBO en PS4
Wel 2 dingen die me verassen: de game het toch "Red Dead Redemption" - "2", dus ik ben benieuwd of het qua verhaal een directe opvolger is of net als GTA een zelfde soort game maar dan met een ander verhaal/hoofdpersonen.
Toch (eerst) geen PC versie (blabla belangrijkste doelgroep)
Red Dead Redemption vond plaats aan het einde van het oude Westen. Auto's deden hun intrede en ook automatische wapens. Denk eerder aan een prequel.
Volgens een onofficiële bron en geruchten zou het inderdaad een prequel worden. John Marston had ook overduidelijk een voorgeschiedenis in Red Dead Redemption. Misschien dat ze in deze prequel dat verhaal willen vertellen. Ik zie in de teaser picture ook 7 personages waarvan ik voor de middelste John Marston in herken. Misschien gaan we met zijn oude bende (in RDR) op stap in RDR2. Misschien zijn à la GTAV style ook alle 7 de personages speelbaar.
Ik las op NeoGAF dat je met 7 karakters speelt.
Dat moet dan wel een ellenlange storyline worden met 7(!) speelbare characters. Ik geloof er niet zo in, waarschijnlijk zijn het zijn AI vrienden afgebeeld op de cover.
2 November is er ook weer een conference call van Take Two waar we ongetwijfeld meer van horen. Zellnick zal wel in zijn nopjes zijn.
Sinds Rockstar North (en andere studio's) bijspringen om mee te werken aan deze titel ben ik benieuwd of dat te merken is. Hopelijk komt de gore van Max Payne 3 terug en mag Rockstar San Diego ( Maker van RDR) aan de slag met de hernieuwde Euphoria Engine.
Good times.
2 November is er ook weer een conference call van Take Two waar we ongetwijfeld meer van horen. Zellnick zal wel in zijn nopjes zijn.
Sinds Rockstar North (en andere studio's) bijspringen om mee te werken aan deze titel ben ik benieuwd of dat te merken is. Hopelijk komt de gore van Max Payne 3 terug en mag Rockstar San Diego ( Maker van RDR) aan de slag met de hernieuwde Euphoria Engine.
Good times.
Zou de tweede van links Jack Swift zijn en de uiterste rechts Shadow Wolf uit Red Dead Revolver? Who knows
Dutch's gang bestond uit 4 leden: John Marston, Dutch, Javier en Bill. Geloof dat Abigail er ook wordt bijgerekend.
Williamson gang bestond uit 7 leden, waaronder Bill en Norman Deek. John Marston heeft er nooit deel van uit gemaakt.
Als Rockstar de wereld uit Redemption hetzelfde laat zijn als in Redemption 2, kunnen de 7 personen op de foto dus nooit én Bill Williamson én John Marston zijn. Of Dutch's gang moet groter zijn geweest dan tot nu toe werd gedacht, maar dat klopt weer niet met de verhaallijn van Redemption zelf. Tenzij er 3 leden dood waren voor de start van Redemption.
Nu herken ik eerder Bill Williamson dan John Marston op de Redemption 2 poster.
Williamson gang bestond uit 7 leden, waaronder Bill en Norman Deek. John Marston heeft er nooit deel van uit gemaakt.
Als Rockstar de wereld uit Redemption hetzelfde laat zijn als in Redemption 2, kunnen de 7 personen op de foto dus nooit én Bill Williamson én John Marston zijn. Of Dutch's gang moet groter zijn geweest dan tot nu toe werd gedacht, maar dat klopt weer niet met de verhaallijn van Redemption zelf. Tenzij er 3 leden dood waren voor de start van Redemption.
[ Voor 4% gewijzigd door Frits Flits op 18-10-2016 20:51 ]
Red Dead Revolver was een stand alone. Die wereld en die van Red Dead Redemption zijn niet aan elkaar gekoppeld. Red Dead Redemption en RDR 2 hoogstwaarschijnlijk wel.D. Ninjai schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 20:47:
Zou de tweede van links Jack Swift zijn en de uiterste rechts Shadow Wolf uit Red Dead Revolver? Who knows
Hij gaat toch ook dood in Redemption, een vervolg in de toekomst zou dan ook lastig gaan als Marshton (een van de) hoofdrollen vervuld. Of ze moeten die Undead DLC er ook in implementeren, maar dan Wendy het wel een heel andere game...DarthDavy schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:51:
Volgens een onofficiële bron en geruchten zou het inderdaad een prequel worden. John Marston had ook overduidelijk een voorgeschiedenis in Red Dead Redemption. Misschien dat ze in deze prequel dat verhaal willen vertellen. Ik zie in de teaser picture ook 7 personages waarvan ik voor de middelste John Marston in herken. Misschien gaan we met zijn oude bende (in RDR) op stap in RDR2. Misschien zijn à la GTAV style ook alle 7 de personages speelbaar.
Zijn historie van voor Redemption en een bende zou logischer zijn.
7 characters is wel heel erg veel, benieuwd hoe ze dat gaan uitwerken.
7 speelbare karakters lijkt me eigenlijk niets, op die manier krijg je met geen enkele personage een binding. In GTA was de balans goed, 3 is afwisselend genoeg, ze hadden elk hun eigen persoonlijkheid maar je leerde ze wel goed genoeg kennen.
Lijkt me wel dat het idd. een prequel word.Chaoss schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 18:38:
Wel 2 dingen die me verassen: de game het toch "Red Dead Redemption" - "2", dus ik ben benieuwd of het qua verhaal een directe opvolger is of net als GTA een zelfde soort game maar dan met een ander verhaal/hoofdpersonen.
Ik vermoed ook heel sterk dat die naar de PC komt; ik denk dat Rockstar financieel gezien heeft hoe succesvol GTA 5 was, met name het online gedeelte. Ik vermoed dat ze met RDR2 *precies* hetzelfde traject gaan volgen.
Eerst Single player RDR op de Consoles; paar weken later Multiplayer. 1-1,5 jaar later de PC versie. .. En dan maar Expansies voor de Online versie uitkakken.
Vermoed ook heel sterk, sinds het om een prequel/sequel gaat en het echt dus de naam RDR behoud, dat we in de aankomende maanden RDR (1) op de PS4/XBone kunnen verwachten.
Je hebt volkomen gelijk.Frits Flits schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 20:48:
Dutch's gang bestond uit 4 leden: John Marston, Dutch, Javier en Bill. Geloof dat Abigail er ook wordt bijgerekend.
Dan zouden we met Bill Williamson en zijn bende aan de slag kunnen in RDR2 en dan zal John Marston waarschijnlijk een NPC en misschien maar een cameo rol spelen in het spel. Is ook logischer, want er is meer vrijheid in het te vertellen verhaal van Bill terwijl ze met een prequel met opnieuw John Marston als hoofdpersoon te gebonden zouden zijn aan hetgeen ze al in RDR verteld hadden.
Volgend jaar toch maar de krachtigere ps4 aanschaffen :-)
Ben wel benieuwd naar deze game...
Ben wel benieuwd naar deze game...
Het zal geen sequel kunnen zijn, tenzij we als zoon Jack met een Chevrolet serie C door de woestijn gaan knallen als de zoon van John vanaf 1911 en later.
De 7 characters zal wel meer te maken hebben met het vormen van een 'posse' en de online mogelijkheden, of wat andere bandit-game features in de game. 7 speelbare characters met elk een eigen interessant verhaal lijkt mij echt geen doen en ook helemaal niet interessant.
De 7 characters zal wel meer te maken hebben met het vormen van een 'posse' en de online mogelijkheden, of wat andere bandit-game features in de game. 7 speelbare characters met elk een eigen interessant verhaal lijkt mij echt geen doen en ook helemaal niet interessant.
Iedereen moet gewoon even deze petitie tekenen.Trevor schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:58:
Geen PC
Change.org - Red Dead Redemption 2 naar de PC
Hopelijk luistert Rockstar hiernaar en wordt er een PC versie ontwikkeld.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Of hij komt helemaal niet naar de PC net als RDR1. Denk niet dat een aankondiging voor de PC er in zit voordat de game op de consoles is uitgebracht.Koning Willy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 23:13:
[...]
Juist die petitie is enorm kinderachtig en gewoon dom.
Alsof Rockstar niet zelf weet dat mensen het op PC willen spelen. Alsof ze zelf niet hebben gezien dat GTA 5 rond de 10 miljoen stuks op PC heeft verkocht en nog 10 miljoen zal verkopen in de komende 10 jaar.
De mensen die de petitie ondertekenen smeken dus om een slechte port op release date te krijgen, ipv. wachten tot een echte goeie versie zoals bij GTA 5.
Hoop zelf eigenlijk niet op een prequel maar gewoon een geheel nieuwe hoofdpersoon. Vind dit wel een game bij uitstek waar je 1 karakter kan bespelen trouwens. Vond Marston persoonlijk niet enorm interessant, het was op zich geen heel slecht verhaal om zijn familie heen maar het had beter gekund IMO.
[ Voor 18% gewijzigd door Thomas op 20-10-2016 15:16 ]
Wat een trailer?! 10 seconden ofzo
Eerder een teaser dan een trailer..Thomas schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:24:
En nu embedded:
[video]
Vind 't er goed uitzien.
Zoek even de betekenis van het woord teaser op dan.
On: Vette trailer. Benieuwd naar de gameplay nu.
[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 20-10-2016 17:44 ]
Misschien ook wel leuk om de debuut trailer van de originele game er eens naast te leggen:
Wat een verschil
.
Wat een verschil
Wat je ervan kan zien ziet het er wederom top uit.
Nu al hyped :-)
Nu al hyped :-)
Inderdaad, komen vast nog meerdere trailers. Ik had zelfs verwacht dat je nog minder zou zien.Thomas schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:37:
Het is natuurlijk nogal logisch dat ze niet direct met hele lange video's op de proppen komen hé.
Anway, ik kijk er (nu al) ontzettend naar uit!
The memories,Thomas schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:44:
Misschien ook wel leuk om de debuut trailer van de originele game er eens naast te leggen:
[video]
Wat een verschil.
Als je nu die trailer ziet lijkt het inderdaad helemaal niet meer zo geweldig en mooi.
Wel leuk dat ze in de nieuwe trailer op eenzelfde manier openen; wat korte beelden en een zware stem op de achtergrond.
Wat een tegenvaller zeg, deze tease-trailer. Nu wachten op goede previews.
[ Voor 49% gewijzigd door Divak op 20-10-2016 21:07 ]
Discussie over pc vs console weggehaald, is offtopic en die discussie is nog nooit goed afgelopen.
Het is heel simpel, tenzij Rockstar met ander nieuws komt zal er geen pc versie verschijnen.
Het is heel simpel, tenzij Rockstar met ander nieuws komt zal er geen pc versie verschijnen.
[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 20-10-2016 23:41 ]
verkeerd.
[ Voor 85% gewijzigd door Farabi op 04-03-2023 15:38 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En de PS4....
https://www.rockstargames...ng-to-nintendo-switch-and
Dit ontneemt me de hoop op een next gen versie. (Of een versie met de engine van RDR2 en dezelfde grafische kwaliteit en dynamics etc)
Dit ontneemt me de hoop op een next gen versie. (Of een versie met de engine van RDR2 en dezelfde grafische kwaliteit en dynamics etc)
[ Voor 17% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-08-2023 16:37 ]
Hier zitten we op Xbox in party chat met allemaal zwaar teleurgestelde en boze gamers, want de hoop lag de laatste weken zo op een remake van deel 1 en deel 2.. Rockstargames krijgt op Twitter ook alleen maar negatieve en boze reacties, snap deze move van hun zelf ook echt niet.ArthurMorgan schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 16:32:
En de PS4....
Gemiste kans en hiermee is de hoop op een next gen versie inderdaad weg

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Rockstar is volledig de weg kwijt (imo).
Het was een gamebedrijf met de grootste fanbase zo ongeveer. Maar het is nu slechts een melkkoe.
Ik heb de afgelopen jaren vele versies van de rockstar games gekocht. diverse consoles, pc, stadia RDR, GTA echt ik heb ze veel geld gegeven voor hetzelfde product.
Maar de gta SA remake, GTA online+ het voor de zoveelste keer moeten betalen voor next gen, het zomaar weghalen van honderden auto's uit GTA online.... Het niet gewoon voor elkaar krijgen om RDR2 naar de 60 fps (of alleen maar gewoon vrijgeven voor de VRR)
Wat mij betreft is het behoorlijk done. GTA 6 en RDR 3 worden pas gekocht na de reviews, en ook maximaal voor 1 platvorm. Het is teleurstelling op teleurstelling en dat met al die miljardenwinsten....
Ik had mijn hoop gelukkig laag gehouden op basis van het voorgaande. Maar het is echt wederom het minimale met waarmee ik rekening gehouden heb.
Het is dat ik geen zin heb in weer een nick change... maar de liefde ervoor is wel bekoeld
Het was een gamebedrijf met de grootste fanbase zo ongeveer. Maar het is nu slechts een melkkoe.
Ik heb de afgelopen jaren vele versies van de rockstar games gekocht. diverse consoles, pc, stadia RDR, GTA echt ik heb ze veel geld gegeven voor hetzelfde product.
Maar de gta SA remake, GTA online+ het voor de zoveelste keer moeten betalen voor next gen, het zomaar weghalen van honderden auto's uit GTA online.... Het niet gewoon voor elkaar krijgen om RDR2 naar de 60 fps (of alleen maar gewoon vrijgeven voor de VRR)
Wat mij betreft is het behoorlijk done. GTA 6 en RDR 3 worden pas gekocht na de reviews, en ook maximaal voor 1 platvorm. Het is teleurstelling op teleurstelling en dat met al die miljardenwinsten....
Ik had mijn hoop gelukkig laag gehouden op basis van het voorgaande. Maar het is echt wederom het minimale met waarmee ik rekening gehouden heb.
Het is dat ik geen zin heb in weer een nick change... maar de liefde ervoor is wel bekoeld
Geen multiplayer in deze versie is gewoon belachelijk.
De versie die op ps now stond had dat wel. Dat was gewoon de volledige versie. Ik had ook gewoon mijn oude mp rank en gouden wapens die ik op ps3 had vrijgespeeld.
Toen rdr verdween op ps now wist iedereen wel dat er een remaster zou komen, maar zonder multiplayer slaat gewoon nergens op.
De versie die op ps now stond had dat wel. Dat was gewoon de volledige versie. Ik had ook gewoon mijn oude mp rank en gouden wapens die ik op ps3 had vrijgespeeld.
Toen rdr verdween op ps now wist iedereen wel dat er een remaster zou komen, maar zonder multiplayer slaat gewoon nergens op.
PSN: riznind
Alleen is het dus ook niet eens een remaster, maar een port.Rizn schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 19:42:

GTA V heeft mij omgetoverd van een groot fan naar iemand die niet meer weet of hij GTA VI nog gaat kopen. 3000+ uren online gespeeld op verschillende platforms en langzaam de ingame prijzen steeds gekker zien worden en toen kwam het GTA online abo en daarna gingen ze basic auto's van de ingame website afhalen om in de GTA club aan te bieden en dat was voor mij het moment om GTA V overal te uinnstallen.ArthurMorgan schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 16:55:
Rockstar is volledig de weg kwijt (imo).
Ze zijn precies het soort bedrijf geworden waar ze in GTA V grappen over maken. Alsof het een geplande slechte grap is. En nu dit aanbieden voor 50 euro na een beschamende remaster uit te hebben gebracht.
Zou mij niet eens verbazen dat dit een remaster moest worden en dat die wederom slecht draaide en toen riep iemand. 'nou dan breng je het toch zonder updates uit?' Die persoon heeft nu een promotie gekregen
Geen remake... Ik ben teleurgesteld
Waarschijnlijk heeft ie er nog bij geroepen “ het verkoopt toch wel “Beakzz schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 20:41:
[...]
Zou mij niet eens verbazen dat dit een remaster moest worden en dat die wederom slecht draaide en toen riep iemand. 'nou dan breng je het toch zonder updates uit?' Die persoon heeft nu een promotie gekregen
:strip_exif()/f/image/Q6P1cn0fjbnpjDJ0sy1X9zaR.jpg?f=fotoalbum_large)
Take Two CEO Strauss Zelnick two years ago...
— Michael (@LegacyKillaHD) 7 augustus 2023
"What we've done differently than the competition is we don't just port titles over, we actually take the time to do the very best job we can making the title different for the new release."
Since then we've gotten the GTA Trilogy… pic.twitter.com/0epBxH7ZWU
Ik vind dit best wel erg teleurstellend, eerst roepen we poorten geen spellen en wat doen ze vervolgens...
Rockstar is sinds die sharkcards de weg echt goed kwijtgeraakt, zonde voor zo'n grote gameontwikkaar!
Rockstar deelt al een paar screenshots van de Nintendo Switch versie met ons:
:strip_exif()/f/image/Nd8uRXvC1SIb1lnYcL9A3wvs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lSAjIK9uVfEry9lItW0hxAmb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/owqK3JTPaY9Zl4BknYLE1twp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WFanfoAQNo6TCMnleyyXwSgY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Nd8uRXvC1SIb1lnYcL9A3wvs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lSAjIK9uVfEry9lItW0hxAmb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/owqK3JTPaY9Zl4BknYLE1twp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WFanfoAQNo6TCMnleyyXwSgY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Et8Ir5dgGm9gTJP4IVTOeMZI.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 36% gewijzigd door G_Dragon op 08-08-2023 10:12 ]
Ja echt waardeloos, 50 euro voor een port, absurd. Hoop echt dat niemand die game gaat kopen.G_Dragon schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 01:34:
[Afbeelding]
[Twitter]
Ik vind dit best wel erg teleurstellend, eerst roepen we poorten geen spellen en wat doen ze vervolgens...
Rockstar is sinds die sharkcards de weg echt goed kwijtgeraakt, zonde voor zo'n grote gameontwikkaar!
4K en iets betere textures gaat die game echt niet tot een lekker speelbaar niveau brengen. Ik heb de originele game nog geïnstalleerd vlak voor RDR2 uitkwam met het idee een playthrough te doen maar ik was er na een half uur al klaar mee, houterige gameplay en besturing en super lelijke graphics.
Is er al bevestigd dat het überhaupt naar 4k gebracht op ps4 pro / ps5? Zag een tweet in ps5 topic maar dat is volgens mij niet van een insider of iets. Vond de game destijds echt fenomenaal. Maar 50 euro voor een port, zonder echte vernieuwing/ verandering is gewoon diefstal.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ah tof, ziet er veel beter uit dan ik had gedacht. Zeker als je het op dat kleine schermpje ziet.G_Dragon schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 10:09:
Rockstar deelt al een paar screenshots van de Nintendo Switch versie met ons:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
* Donstil Moet binnenkort 30 uur vliegen (in totaal) en weet al wat hij gaat doen
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee, enige bevestiging is (voor zover ik heb gezien) dat het voor ps 4 en Switch is. Echt zonde, las ergens ook van balen dat ze niks met de PS5 en dualsense doen. Gelukkig heb ik een Xbox waar ik het dan via Backwards compatibility op ga spelen. Jammer, had wel zin in een updated versie en een trophy run.v8power67 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 10:24:
Is er al bevestigd dat het überhaupt naar 4k gebracht op ps4 pro / ps5? Zag een tweet in ps5 topic maar dat is volgens mij niet van een insider of iets. Vond de game destijds echt fenomenaal. Maar 50 euro voor een port, zonder echte vernieuwing/ verandering is gewoon diefstal.
Het is wel leuk voor de papa's met een switch dat ze dit soort old skool games ook kunnen herbeleven.
Maar voor de PS4 slaat deze release nergens op.
PS5 geoptimaliseerd, maar beter nog remake/remaster had ik wel een aanschaf (mits schappelijk geprijst) waard gevonden.
Nu pak ik mijn xbox 360 versie wel weer uit de kast als ik hem wil spelen.
Maar voor de PS4 slaat deze release nergens op.
PS5 geoptimaliseerd, maar beter nog remake/remaster had ik wel een aanschaf (mits schappelijk geprijst) waard gevonden.
Nu pak ik mijn xbox 360 versie wel weer uit de kast als ik hem wil spelen.
Een echte remake had ik ook wel voor willen betalen, destijds heel veel plezier aan de game beleeft
4K is leuk, maar het blijven lelijke graphics, resolutie veranderd daar niet zoveel aan.
4K is leuk, maar het blijven lelijke graphics, resolutie veranderd daar niet zoveel aan.
Over betalen gesproken en omdat we hier natuurlijk eigenlijk in het RDR2 topic zitten:
voor een "Current-Gen" upgrade van RDR2 zou ik nou ook graag willen betalen.
Haha nee het Red Dead Redemption 2 topic vind je hierDonstil schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 10:55:
Over betalen gesproken en omdat we hier natuurlijk eigenlijk in het RDR2 topic zitten:
Ja elk bedrijf moet geld verdienen en dat is een goed ding, maar bij Rockstar zie je dat er heel snel heel veel geld verdiend is en nu moet dat infuus blijven geven anders worden de aandeelhouders ontevreden. Dan krijg je dit soort korte termijnsbeslissingen terwijl je langzaam de mensen tegen je keert die je groot hebben gemaakt. Als je kijkt waar de dev die deze poort verzorgt eerder aan heeft gewerkt dan kan dit nog weleens een grotere grap worden.G_Dragon schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 01:34:
[Afbeelding]
[Twitter]
Ooh excuus. Deel 2 had ik te snel gelezen. Dat gaat natuurlijk over deel 2 van het topic, niet deel 2 van de gameG_Dragon schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:08:
[...]
Haha nee het Red Dead Redemption 2 topic vind je hier![]()

Oh geeft toch niet, dan begreep ik het ook verkeerdDonstil schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:18:
[...]
Ooh excuus. Deel 2 had ik te snel gelezen. Dat gaat natuurlijk over deel 2 van het topic, niet deel 2 van de game

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 08-08-2023 11:21 ]
https://www.xgn.nl/nieuws...-red-dead-redemption-port
Komt erop neer: Zonder visie beter origineel uit te brengen dan aanpassingen maken. Kan een referentie zijn aan de slechte GTA Trilogy ports, denk aan het gezicht van Denise Robinson (eerste girlfriend in San Andreas). Maar goed dan denk ik, die ports van GTA V zijn wel prachtig gedaan. Eergisteren kort GTA V op de Ps5 opgestart, en man wat ziet dat er prachtig uit. Dus visie kan je aanpassen door financiële middelen.
Maar goed als je liever alleen een port uitbrengt, prima kan ik nog begrijpen als je het zo origineel mogelijk wilt houden. Denk aan Goldeneye op de Xbox. Maar geef het dan een schappelijk prijskaartje. Op de Xbox is het combi pakket (Origineel + Undead Nightmare) 40 euro tezamen, en dat is dan full price. Dus geef die port een lekkere prijs van 20 euro.
Komt erop neer: Zonder visie beter origineel uit te brengen dan aanpassingen maken. Kan een referentie zijn aan de slechte GTA Trilogy ports, denk aan het gezicht van Denise Robinson (eerste girlfriend in San Andreas). Maar goed dan denk ik, die ports van GTA V zijn wel prachtig gedaan. Eergisteren kort GTA V op de Ps5 opgestart, en man wat ziet dat er prachtig uit. Dus visie kan je aanpassen door financiële middelen.
Maar goed als je liever alleen een port uitbrengt, prima kan ik nog begrijpen als je het zo origineel mogelijk wilt houden. Denk aan Goldeneye op de Xbox. Maar geef het dan een schappelijk prijskaartje. Op de Xbox is het combi pakket (Origineel + Undead Nightmare) 40 euro tezamen, en dat is dan full price. Dus geef die port een lekkere prijs van 20 euro.
Ik heb de TS even weer een update gegeven met de recente informatie, want ik zag namelijk dat er veel afbeeldingen niet meer werkten.
[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 09-08-2023 10:20 ]
Windows klopt niet toch? Zie dat er zelfs een link naar de pricewatch is, maar een van de grootste kritiekpunten is dat er nu nog steeds geen pc port is. En stadia klopt ook niet voor deel 1 toch? (Los ervan dat stadia helaas opgeheven is)G_Dragon schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:17:
Ik heb de TS even weer een update gegeven met de recente informatie, want ik zag namelijk dat er veel afbeeldingen niet meer werkten en zelfs de Xbox One en Windows versies er nog niet in vermeld waren.
Je bent me net voor want wou net me reactie aanpassen omdat ik de fout ontdekte!Zorroberner schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:20:
[...]
Windows klopt niet toch? Zie dat er zelfs een link naar de pricewatch is, maar een van de grootste kritiekpunten is dat er nu nog steeds geen pc port is. En stadia klopt ook niet voor deel 1 toch? (Los ervan dat stadia helaas opgeheven is)
Had per ongeluk Rdr2 Windows toegevoegd aan de TS, die ga ik er direct weer uithalen oops..
Zorroberner schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 09:40:
https://www.xgn.nl/nieuws...-red-dead-redemption-port
:strip_exif()/f/image/8cCQwMgQjqMsejcVno8XuXeQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Game ooit eens gekocht voor de One X voor nog geen tientje ivm de 4K upgrade. Die prijs vond ik toen al meer dan voldoende voor zo’n oud spel.
Het is jammer dat Rockstar niet de weg van bijv. 2k met de Mafia 1 Remake bewandeld. Laat een game nog even langer rijpen en dan met moderne technieken/engine en de game opnieuw opbouwt. Mafia 1 was, hoewel lineair opgebouwt wel een hele gave game, zowel het origineel als de remake, waar de remake voelde als een nieuwe game. De prijs van 40 euro was m.i. prima.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik pas bij RDR2 ben ingestapt en niet kan wachten eens RDR te spelen. Met deze port wel mijn twijfels, immers het grafische pracht van RDR2 en het kunnen genieten van het landschap, zal voor RDR Remake nog wel beperkt zijn. Daarnaast kan ik mij ook wel storen aan de iets wat gedateerde cinematografie tov RDR2. Onbewust hoop/verwacht je toch dezelfde ervaringals in RDR2 te hebben en ben je continue aan het vergelijken. Doordat Mafia 1 Remake een totale nieuwe game was, had je dat niet
Ik moet eerlijk bekennen dat ik pas bij RDR2 ben ingestapt en niet kan wachten eens RDR te spelen. Met deze port wel mijn twijfels, immers het grafische pracht van RDR2 en het kunnen genieten van het landschap, zal voor RDR Remake nog wel beperkt zijn. Daarnaast kan ik mij ook wel storen aan de iets wat gedateerde cinematografie tov RDR2. Onbewust hoop/verwacht je toch dezelfde ervaringals in RDR2 te hebben en ben je continue aan het vergelijken. Doordat Mafia 1 Remake een totale nieuwe game was, had je dat niet
Volgens de Nintendo eShop-pagina van Red Dead Redemption zal de game zo’n 11.6GB in beslag nemen. Dit bevat niet alleen de basisversie van Red Dead Redemption,
Iemand het al even gespeeld en is het de moeite waard?
Bonuslevel podcast was erg tevreden over het spel.Ronzz schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 13:54:
Iemand het al even gespeeld en is het de moeite waard?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heb hem inmiddels in bezit voor de switch. Tuurlijk had ik liever een remake gezien en 60fps. Maar het voelt wel goed om deze game in handheld te spelen. Het speelt heerlijk weg tot dusver!
Ook aan het spelen nu op de switch, geweldige game weer. Was al zo lang geleden dat ik dit heb kunnen spelen, de laatste keer was op de ps3. Nu ik zelf weer wat jaartjes ouder ben Denk dat ik hier nu nog meer van zal kunnen genieten.
Ziet er prima uit verder, netjes 1080p en de 60fps creeer ik met de tv setting motionflow wat op de switch altijd verdomd goed uit lijkt te pakken, mogelijk vanwege de 1080p.
Mocht je de kleuren wat flets vinden, in vergelijkingsvideos was dat een opmerking t.o.v. De originele Xbox versie, je hebt een display setting “saturation”. 1 tandje omhoog en alles oogt wat warmer en hoe ik het mij herinnerde.
Ziet er prima uit verder, netjes 1080p en de 60fps creeer ik met de tv setting motionflow wat op de switch altijd verdomd goed uit lijkt te pakken, mogelijk vanwege de 1080p.
Mocht je de kleuren wat flets vinden, in vergelijkingsvideos was dat een opmerking t.o.v. De originele Xbox versie, je hebt een display setting “saturation”. 1 tandje omhoog en alles oogt wat warmer en hoe ik het mij herinnerde.
Subtiel kickje want RDR1 is sinds deze week te spelen op pc
Ziet er op Ultra nog best acceptabel uit moet ik zeggen, de map is wel heel erg leeg vergeleken met RDR2. Controls zijn wat houterig met lopen en paardrijden (zeker in formatie rijden is niet soepel). Verder vermaak ik me prima!
Oh, en de laadtijden
Ziet er op Ultra nog best acceptabel uit moet ik zeggen, de map is wel heel erg leeg vergeleken met RDR2. Controls zijn wat houterig met lopen en paardrijden (zeker in formatie rijden is niet soepel). Verder vermaak ik me prima!
Oh, en de laadtijden
[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 01-11-2024 10:11 ]
Weinig animo voor de PC versie? Ik weet nog wel dat jaren en jaren lang zoveel mensen hier om vroegen. Wellicht is het nu ook wel te laat... 15 jaar en een deel 2 verder. Ik ga hem binnenkort wel aanslingeren, en ik zag dat er al wat mods voor zijn ook.
Ik speel hem heel af en toe op PC. Max settings, en op het paardje. Als een soort Rail Away.Westland1940 schreef op maandag 22 september 2025 @ 16:30:
Weinig animo voor de PC versie? Ik weet nog wel dat jaren en jaren lang zoveel mensen hier om vroegen. Wellicht is het nu ook wel te laat... 15 jaar en een deel 2 verder. Ik ga hem binnenkort wel aanslingeren, en ik zag dat er al wat mods voor zijn ook.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Damn dit is echt bijna onwerkelijk haha, de Reshade + de kleurensettings van de mod "Reality Redemption - Overhaul Project" is het zo'n groot verschil. Dichterbij een soort remaster ga je niet komen.
/f/image/mAKjbNXIacqK8uj8jNInMVeH.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BrN60GyXJqiyt01Egir8nXoR.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Ypg2ULBrebjnWuhuivJFEot8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/sR7CXdu9gr0IOoAfP3r4c2hI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/XPwD86IZ31cRlpJiA6ooanBK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/2NA81xKvfXOc6NE1LAlF9tHb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZmMoaHUD1o7ZKpmVz1yhjlTQ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/fF8J8CTrn5qg2m4j9V9n0k4I.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jNIthU5avWOaYsmWU6WQm36S.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mAKjbNXIacqK8uj8jNInMVeH.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BrN60GyXJqiyt01Egir8nXoR.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Ypg2ULBrebjnWuhuivJFEot8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/sR7CXdu9gr0IOoAfP3r4c2hI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/XPwD86IZ31cRlpJiA6ooanBK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/2NA81xKvfXOc6NE1LAlF9tHb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZmMoaHUD1o7ZKpmVz1yhjlTQ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/fF8J8CTrn5qg2m4j9V9n0k4I.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jNIthU5avWOaYsmWU6WQm36S.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cOFnrMilOqhoCGaZ7vh1sCx1.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 96% gewijzigd door Westland1940 op 25-09-2025 20:28 ]