Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Naam van nieuwe Red Dead is Red Dead Retribution

https://twitter.com/RedDeadNL/status/787706339103473664

http://gtaforums.com/topi...dead-teased/?p=1069147267

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/c1hphLF.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door The Outlaw op 16-10-2016 19:31 ]

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Debunked: http://gtaforums.com/topi...dead-teased/?p=1069147311

Blijkbaar kun je elke url plaatsen die je wilt om dat effect te bereiken. GEEN NAAM dus nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hmmm

Van gtaforums
http://zerolives.com/arti...fan-art-to-rockstar-games

niks bijzonders maar wel grappig xd

[ Voor 13% gewijzigd door iPodKiller op 16-10-2016 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-04 08:28
The Outlaw schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:41:
Debunked: http://gtaforums.com/topi...dead-teased/?p=1069147311

Blijkbaar kun je elke url plaatsen die je wilt om dat effect te bereiken. GEEN NAAM dus nog.
klopt.

alhoewel de uploader ook de vinder is van de sasquatch coyote easter egg in GTA 5.
Ik geloof het opzich wel (het is geen random stranger die dit gevonden / gepost heeft)

https://www.reddit.com/r/...und_the_sasquatch_peyote/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Hopelijk krijgen we deze of volgende week een aankondiging van een aankondiging. Ik denk dat we zowel een remaster voor alle platformen ( die snel uit gaat komen) krijgen en en dan zal rd3 ook wel naar de xbox/ps4/pc komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
bram1984 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 16:42:
[...]

Kan me niet voorstellen dat een port naar de PC een teaser krijgt. Het is bekend dat Rockstar de PC het minst interessante platform vindt.
Yup, het platform met het meeste spelers (die nog verder zal uitlopen tot de game uitkomt in 2018),met het best verkochte GTA 5 versie (van 8th generation) en het meest winstgevende versie per stuk (door Rockstar Club) is inderdaad het minst interessante platform.

:')

[ Voor 6% gewijzigd door Koning Willy op 17-10-2016 00:23 ]

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:17

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Eigenlijk verwacht ik niet meer dan een aankondiging voor een RDR hd remake voor PS4 en XBO.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nieuwevolger schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 00:14:
Hopelijk krijgen we deze of volgende week een aankondiging van een aankondiging. Ik denk dat we zowel een remaster voor alle platformen ( die snel uit gaat komen) krijgen en en dan zal rd3 ook wel naar de xbox/ps4/pc komen.
Het lijkt me ontzettend sterk dat ze met een remaster komen. Hij is nu in ieder geval al een tijdje backwards compatible voor de X1. Misschien dat ze 'm ook nog wel op de PS4 uitbrengen, maar de PC lijkt me heel erg sterk.

Denk dat het volgende deel wel op de PC zal verschijnen, maar zou me niks verbazen als het wat langer duurt, net als met GTAV.
Chaoss schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 00:23:
Eigenlijk verwacht ik niet meer dan een aankondiging voor een RDR hd remake voor PS4 en XBO.
Lijkt me vreemd om zo cryptisch de social media accounts aan te passen en afbeeldingen te plaatsen, als het niet om iets compleet nieuws gaat. Denk ook niet dat RDR een HD remake nodig heeft, het spel ziet er prima uit op de vorige consoles, en ook op de X1.

[ Voor 25% gewijzigd door Thomas op 17-10-2016 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Thomas schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 01:09:
[...]Lijkt me vreemd om zo cryptisch de social media accounts aan te passen en afbeeldingen te plaatsen, als het niet om iets compleet nieuws gaat. Denk ook niet dat RDR een HD remake nodig heeft, het spel ziet er prima uit op de vorige consoles, en ook op de X1.
720P met ernstige frame-drops is niet "prima".
Het gaat Rockstar ook niet hoe goed/slecht het spel er uit ziet, het gaat hun of het wel rendabel is of mensen gewoon weer hun 360/PS3/XB1 gaan opstarten om het te spelen. RDR remake in het GTA 5 engine zou erg vet zijn, zeker doordat modders ervaring nu mee hebben.

Over de PC versie gesproken, heb nooit begrepen waarom de 360 emulator die op Xbox One gebruikt wordt niet naar Windows komt. Natuurlijk wilt Microsoft het op Windows 10 store zetten en zelf een graantje meepikken. Misschien als onderdeel van Play Anywhere met cloudsaves en cross-platform play met Xbox 360/Xbox One?

[ Voor 4% gewijzigd door Koning Willy op 17-10-2016 08:14 ]

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Koning Willy schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 08:12:
[...]

720P met ernstige frame-drops is niet "prima".
Het gaat Rockstar ook niet hoe goed/slecht het spel er uit ziet, het gaat hun of het wel rendabel is of mensen gewoon weer hun 360/PS3/XB1 gaan opstarten om het te spelen. RDR remake in het GTA 5 engine zou erg vet zijn, zeker doordat modders ervaring nu mee hebben.

Over de PC versie gesproken, heb nooit begrepen waarom de 360 emulator die op Xbox One gebruikt wordt niet naar Windows komt. Natuurlijk wilt Microsoft het op Windows 10 store zetten en zelf een graantje meepikken. Misschien als onderdeel van Play Anywhere met cloudsaves en cross-platform play met Xbox 360/Xbox One?
Je weet dat RDR en GTAV al op dezelfde engine draaien (zij het opgepoetst voor GTAV)?

En het draait wél 'prima', althans, volgens de standaarden van R*. Ik kan me niet voorstellen dat ze opeens moeite zullen doen om een game van 7 jaar terug opeens wel in 1080p/60 op consoles te laten draaien, terwijl zelfs GTAV vaker onder de 30FPS zit dan er op. Na 7 jaar kan dit amper iets anders worden dan een compleet nieuwe titel.

Over die 360 emulator, waarom zouden ze? Alle games zijn toch al op de PC beschikbaar, op de exclusives na (en die zijn, je raadt het al, exclusief). Backwards compatibility is IMO meer een gunst tegenover mensen die een kast vol X360 schijfjes hebben staan en nog een account vol digitale X360 games hebben. Zo wordt de overstap naar de X1 ook makkelijker; je kan er immers toch al je games op spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Koning Willy schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 00:20:
[...]

Yup, het platform met het meeste spelers (die nog verder zal uitlopen tot de game uitkomt in 2018),met het best verkochte GTA 5 versie (van 8th generation) en het meest winstgevende versie per stuk (door Rockstar Club) is inderdaad het minst interessante platform.

:')
Yup. GTA 5 veel later uitbrengen en een PC versie van RDR is er helemaal niet. Lijkt me vrij duidelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-04 10:58
Thomas schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 08:49:
[...]

Je weet dat RDR en GTAV al op dezelfde engine draaien (zij het opgepoetst voor GTAV)?
RDR draaide toch op de engine van GTA 4, wat dus ook de problemen gaf voor een port naar PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
bram1984 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 08:54:
[...]

Yup. GTA 5 veel later uitbrengen en een PC versie van RDR is er helemaal niet. Lijkt me vrij duidelijk toch?
Je hoeft geen genie te zijn om erachter te komen waardoor ze dat hebben gedaan, is al duizenden keren uitgelegd op het internet.

1)
GTA 5 pc versie werd later uitgebracht om mensen te laten dubbel of zelfs triple dippen. Het optie om je online character mee te nemen uit last-gen bewijst dat nogmaals.
Het wachten was wel waard om een perfecte en zeer ge-optimaliseerde versie uit te brengen die zelfs op Surface tablets speelbaar is. Hadden ze het eerder gedaan waren ze miljoenen sales kwijt geraakt.

2)
Red Dead Redemption zou helemaal opnieuw moeten worden gemaakt door de architectuur in de 360/PS3. Waarom zou Rockstar uberhaubt een kleinere game zoals Bully wel releasen op PC en een grotere niet? Het aantal mensen dat in 2010 op PC gamede was ook veel malen kleiner.

Dusja, je hoeft je geen zorgen te maken. Vooral omdat de PC versie meer zal verkopen dan de Xbox One versie en nek aan nek zal gaan met de verkopen van PS4 versie. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Koning Willy op 17-10-2016 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Superkanjo schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:31:
[...]

RDR draaide toch op de engine van GTA 4, wat dus ook de problemen gaf voor een port naar PC?
Allebei Rage, GTAIV/V en RDR hebben in principe allemaal dezelfde engine, al hebben ze allemaal aanpassingen, dus helemaal hetzelfde zijn ze zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Genoeg mensen die de game op de vorige gen consoles niet hebben gespeeld dus een potentiële doelgroep om de game alsnog op current gen uit te brengen. Daarnaast is er altijd een groep die de game graag opnieuw speelt op current gen met betere graphics.

Kijk naar de grote hoeveelheid remakes die er al voor de current gen consoles zijn uitgekomen, dat is echt wel een interresante markt.

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 17-10-2016 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
Chaoss schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:02:
Genoeg mensen die de game op de vorige gen consoles niet hebben gespeeld dus een potentiële doelgroep om de game alsnog op current gen uit te brengen. Daarnaast is er altijd een groep die de game graag opnieuw speelt op current gen met betere graphics.

Kijk naar de grote hoeveelheid remakes die er al voor de current gen consoles zijn uitgekomen, dat is echt wel een interresante markt.
Absoluut, ik heb de generatie PS3 overgeslagen en als er één game is die ik graag zou spelen dan is het RDR wel. Orginele game zou ik al prima vinden, een goede remaster alleen maar beter natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-04 20:54
Zou graag RDR spelen op de PS4! Hoeft niet eens een remastered versie te zijn.
Toentertijd had ik hem voor m'n PS3 maar om wat voor reden dan ook niet veel kunnen spelen. Erg jammer achteraf. Weet overigens nog wel dat er de nodige frame rate issues waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

superbassie schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:15:
Zou graag RDR spelen op de PS4! Hoeft niet eens een remastered versie te zijn.
Toentertijd had ik hem voor m'n PS3 maar om wat voor reden dan ook niet veel kunnen spelen. Erg jammer achteraf. Weet overigens nog wel dat er de nodige frame rate issues waren.
Je zou toch verwachten dat ze dat simpel via die Playstation Now kunnen doen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Een nieuwe teaser

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xdTcilC.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

7 man, beetje wild west tijd, eerste wat mij doet denken:
IMDB: The Magnificent Seven (2016)
Magnificent Seven :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Dan toch de orginele Seven. De 2016 is ruk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Een aakondiging kan nu toch niet meer langer duren tot na volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:56

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Weet nog dat ik Red Dead Redemption toen niet van mijn ouders mocht kopen :+
Dat ik iedere dag uren bij een vriend was die het wel had viel ze niet op :+ :')

Dit is wel zo'n game die me kan overhalen een console te halen als het al niet op de PC uitkomt.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:23:
Een aakondiging kan nu toch niet meer langer duren tot na volgende week?
Als ze elke dag gebruiken om een plaatje te posten^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Zou wel tof zijn als ze iedere dag één van de 7 characters laten zien en volgende week met een aankondiging + trailer.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aslanboy1905 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:28:
Zou wel tof zijn als ze iedere dag één van de 7 characters laten zien en volgende week met een aankondiging + trailer.
Om er vervolgens een wild west themed overwatch van te maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 14:45
Doe maar niet. :)

Ik vraag me af hoe ver ze al zijn, voor hetzelfde geld krijgen we binnenkort een trailer met dan de release pas eind 2017...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-04 08:28
dutchgio schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:33:

Ik vraag me af hoe ver ze al zijn, voor hetzelfde geld krijgen we binnenkort een trailer met dan de release pas eind 2017...
de geruchten hadden het over eind 2016 / begin 2017.. maarja dat zijn geruchten.
misschien is dat ook wel je posse die je op de foto ziet.. (met groepen rijden was tof altijd :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

dutchgio schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:33:

Zou zomaar kunnen. Volgens mij was het bijna 2 jaar tussen teaser en release van GTAV. Bij Red Dead Redemption een jaar o.i.d. Zou het ergens fijn vinden als ze dat eens veranderen en gewoon een paar maanden na aankondiging de game al uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Net even opgezocht, gta 5 werd aangekondigd op 25 oktober met een tweet met een plaatje erbij. 2 november kwam de trailer online. Denk dat een officiele aankondiging maximaal een week verwijderd van ons is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
SinergyX schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:18:
[...]

Zou makkelijk kunnen, volgens mij staat er geen enkele game van Rockstar in PSNOW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 30-04 20:54
SinergyX schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:18:
[...]

Denk wel dat 'ie er komt. Als voorproefje op de nieuwe Red Dead.
Alleen raar dat Redemption al wel op de Xbox One te spelen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wellicht toch een PS exclusive dan, inclusief de remaster... :+

Laten we ook niet vergeten dat de aankondiging (volgens een gerucht) aan het eind van een Sony persconferentie al had plaats moeten vinden, maar die gecancelled was door 'recent events' (schietincident in de VS) waarmee je een link zou kunnen leggen met beelden uit de trailer, waardoor het niet door ging, zo schijnt het.
Dat zou een kortere aankondiging-launch kunnen verklaren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
playstation nederland heeft de foto al gedeeld via facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hoop inderdaad niet dat ze van de opvolger van RDR een ander soort game maken. Gewoon weer een open wereld game, net zo'n goed verhaal als RDR, zelfde pakkende sfeer als RDR, maar dan met hedendaags graphics en net zoveel side missies/content als GTA5 (golf en tennis :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 29-04 15:08
Chaoss schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:48:
Hoop inderdaad niet dat ze van de opvolger van RDR een ander soort game maken. Gewoon weer een open wereld game, net zo'n goed verhaal als RDR, zelfde pakkende sfeer als RDR, maar dan met hedendaags graphics en net zoveel side missies/content als GTA5 (golf en tennis :P).
Ben vooral benieuwd wat ze met multiplayer gaan doen aangezien GTA V online zo'n succes is, ze hebben zelfs geen GTA V singleplayer DLC meer uitgebracht. RDR was juist zo tof om z'n verhaal en van mij mogen ze zich 100% daarop focussen maar heb zo m'n twijfels. Hoe dan ook, ik ben hyped :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Hoogstwaarschijnlijk een prequel met de gang van John Marston. Rob Wiethoff/John Marston is na de release van RDR uit het wereldje gestapt, maar heeft de deur voor RDR altijd opengehouden. Wie weet

De gelekte map die her en der is verspreid zou wel eens echt kunnen zijn (15-25 jaar eerder dan RDR) en we zouden dus in een hele nieuwe open wereld terecht kunnen komen.

Kijken wat morgen brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Sluw schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:54:
[...]

Ben vooral benieuwd wat ze met multiplayer gaan doen aangezien GTA V online zo'n succes is, ze hebben zelfs geen GTA V singleplayer DLC meer uitgebracht. RDR was juist zo tof om z'n verhaal en van mij mogen ze zich 100% daarop focussen maar heb zo m'n twijfels. Hoe dan ook, ik ben hyped :9~
Multiplayer doet mij dna weer weinig, speel ook nooit GTA Online, ik ga echt voor het goeie SP vermaak en dat was in RDR dik in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Rockstar is groot genoeg en hun budget is unlimited, die kunnen zich echt wel foccusen op een goeie sp als mp. Zelfde geld voor gta 5 dlc, maar bleikbaar willen ze zich meer foccusen op het ontwikkelen van gta 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vraag is natuurlijk hoeveel budget ze er voor reserveren. Ze hebben echt wel een marketing rapport liggen waarin staat hoeveel ze van RDR2 ongeveer gaan verkopen, daar passen ze hun budget op aan. Het is een commercieel bedrijf en ze doen niet zomaar wat, een RDR2 zal nooit de 65 miljoen verkochte exemplaren van een GTA5 halen dus het budget is ook beperkter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Chaoss schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:57:
Vraag is natuurlijk hoeveel budget ze er voor reserveren. Ze hebben echt wel een marketing rapport liggen waarin staat hoeveel ze van RDR2 ongeveer gaan verkopen, daar passen ze hun budget op aan. Het is een commercieel bedrijf en ze doen niet zomaar wat, een RDR2 zal nooit de 65 miljoen verkochte exemplaren van een GTA5 halen dus het budget is ook beperkter.
Ik denk dat ze de 25 miljoen exemplaren van cod black ops 3 wel kunnen overtreffen, rockstar heeft groot naam gemaakt met gta 5. Als je ziet dat metal gear solid 5 en the witcher 3 met een budget van 80 miljoen al kunnen, dan moet rockstar met het 3 dubbele het voor elkaar krijgen wat moois in elkaar te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
De 2 teasers samengevoegd. Nu alleen nog de titel lijkt me :)

Afbeeldingslocatie: https://reddeadreport.files.wordpress.com/2016/10/cu_osznxeaq18uj.jpg

(via)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
De kolonisten van catan: de digitale editie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:50
Zou het vervolg enkel multiplayer worden?

Afbeeldingslocatie: https://cdn.reshift.nl/media/media/thumbnails/855x470/20161018095740466782927058231/cvbfzusweaawuxm.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-04 14:15
Hopelijk niet.. Ben een beetje klaar met GTA Online. Er is geen zak aan, lage wereld, veel te lange laadtijden, veel te veel cheaters en het is overduidelijk dat Rockstar daar het grote geld ziet omdat ze alleen nog maar met Online updates komen met hier en daar een nieuwe auto. Het begint een beetje vervelend te worden. Ze zitten lekker te cashen op de in-game cash cards. Ik hoop echt dat er gewoon weer een fatsoenlijke singleplayer komt met bijbehorende focus zonder online geneuzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Ryan_ schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:13:

[afbeelding]
Toegegeven dat daar wel het grootste geldbedrag in zit denk ik niet dat we hoeven te wanhopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik ga er gewoon van uit dat ze met allebei bezig zijn, de meeste kochten GTA eerst voor de singelplayer en doken daarna in de multiplayer, waarmee je er nog veel meer speel tijd uit kon halen. Je koopt het voor het totaal pakket. Sowieso hebben ze daar bij rockstar na de release van red dead redemption in 2010 niet alleen zitten lanten vanten en alleen bezig zijn met de multiplayer.

Veel belangrijker, krijgen we vanmiddag op 15:00 weer een teaser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:33:
Ik ga er gewoon van uit dat ze met allebei bezig zijn, de meeste kochten GTA eerst voor de singelplayer en doken daarna in de multiplayer, waarmee je er nog veel meer speel tijd uit kon halen. Je koopt het voor het totaal pakket. Sowieso hebben ze daar bij rockstar na de release van red dead redemption in 2010 niet alleen zitten lanten vanten en alleen bezig zijn met de multiplayer.

Veel belangrijker, krijgen we vanmiddag op 15:00 weer een teaser?
Mag je wel van uitgaan dat we een teaser krijgen. Lees her en der berichten dat donderdag een trailer zou kunnen verschijnen. Maar die komen niet van bronnen die ik betrouwbaar acht. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[afbeelding]
Nu had ik een PAPP plaatje kunnen invoegen:

We hebben RDR
We hebben GTA5 online
Uhhhh
RD-Online.

Zie het al voor me, paarden en koetsen pimpen, ipv jachten heb je stoombootjes, ipv heli's heb je treintjes :P

In de basis kan je GTA5 natuurlijk in elk jasje gieten, gamemechanics hebben zich al aardig bewezen en blijkbaar groot/volledig genoeg voor een behoorlijke SP campagne. Dan gewoon hele ingame omzetten naar de nieuwe settings (scifi, WW2, etc), ben je al halverwege.

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 18-10-2016 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik ben eigenlijk alweer klaar met het gespeculeer :P hopelijk komen ze snel met nieuwsbericht oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio

[afbeelding]
Het online gedeelte van GTA V heet ook 'GTA Online' terwijl het in dezelfde game zit...
Geen reden tot paniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Red Dead Redemption 2 will release worldwide in Fall 2017 on PlayStation 4 and Xbox One systems.

An epic tale of life in America’s unforgiving heartland, the game's vast and atmospheric world will also provide the foundation for a brand new online multiplayer experience.

Watch the Red Dead Redemption 2 Trailer at 11AM Eastern on Thursday, October 20th at rockstargames.com, as well at the official Rockstar Games YouTube and Twitch pages.

http://www.rockstargames.com/newswire

Geen PC :(

[ Voor 82% gewijzigd door ArthurMorgan op 18-10-2016 15:00 ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Hoe laat is 11AM EST in Nederland dan?

Dat is 17:00 nederlandse tijd

[ Voor 30% gewijzigd door Nieuwevolger op 18-10-2016 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-05 13:24

Frits Flits

SOUND! Designer

Red Dead Redemption 2 nu officieel aangekondigd op Twitter. In het najaar van 2017 komt het spel!!

https://t.co/ZacUJ48wvE

edit: Oh, GOT was niet gerefreshed hier :(

[ Voor 15% gewijzigd door Frits Flits op 18-10-2016 15:06 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-05 18:48
Rockstar is wel heel erg achterhaald als ze PC eerst weer skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Ik mag toch hopen dat ze het bij 1 storyline houden en nu niet all out gaan met 7 he? Kracht van RDR was de single storyline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ok, dat wordt dus uiterlijk najaar 2017 een ps4 pro. Heb iig ruim de tijd om er voor te sparen :+
Had toch gehoopt op een wat eerdere release pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Ik hou vast rekening met een delay naar april 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

rejer schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:20:
Rockstar is wel heel erg achterhaald als ze PC eerst weer skippen.
Ik ben altijd benieuwd wat de motieven zijn om een bepaald platform uit te sluiten.

Ik snap dat games uit de Sony studio exclusief voor de ps4 kunnen zijn, maar met games zoals dit zou je toch verwachten dat ze naar alle platformen komen.

Zal toch uiteindelijk iets met de opbrengsten te maken hebben lijkt me, gezien het feit dat het commerciele bedrijven zijn.

Wellicht worden games steeds duurder om te ontwikkelen omdat ze steeds groter, mooier en realistischer worden en dus misschien te ingewikkeld om op het pc platform redelijk bugfree te krijgen binnen een x periode voor x budget, ik noem maar een dwarsstraat.
En als de opbrengsten onder de streep dan niet voldoende zijn voor de tijd die erin gestoken moet worden dan kan ik het me voorstellen.

Ik heb ook geen idee of er een trend is in een bepaalde richting. En of het dus achterhaald is of juist een vooruitziende blik is dan maar de vraag.

Maar heb ook nooit een ontwikkelaar met een duidelijke reden zien komen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Flagg schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:36:
Ik heb ook geen idee of er een trend is in een bepaalde richting. En of het dus achterhaald is of juist een vooruitziende blik is dan maar de vraag.

Maar heb ook nooit een ontwikkelaar met een duidelijke reden zien komen.
Ik denk een mix van beide, console is wel een constante en je kan daar dus 100% op matchen, iets wat op PC absoluut niet kan. Andere kant was dit natuurlijk bij GTA5 ook het geval, maar de uiteindelijke PC versie was ook meteen factor 2 qua graphics.

Andere kant heb je ook games die PC als uitgangspunt hebben en vervolgens worden teruggebracht tot console niveau, zoals diverse E3 console games gewoon op PC's draaide (en waar ze uiteindelijk alsnog console-exclusive werden omdat .. nouja, reden).

Rockstar zelf hebben ze ook wel weer geleerd van PC versie, niet qua bugs, maar de enorme snelheid van opkomende cheats en hacks.

Nu mag van mij MS een hele grote zak geld bij Rockstar neerzetten.. Play Anywhere met crossplay :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

Trevor schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:58:
Red Dead Redemption 2 will release worldwide in Fall 2017 on PlayStation 4 and Xbox One systems.

An epic tale of life in America’s unforgiving heartland, the game's vast and atmospheric world will also provide the foundation for a brand new online multiplayer experience.

Watch the Red Dead Redemption 2 Trailer at 11AM Eastern on Thursday, October 20th at rockstargames.com, as well at the official Rockstar Games YouTube and Twitch pages.

Eugh... Ga ik hiervoor nu echt één van die consoles moeten aanschaffen?

En eind 2017? Dat zal wel ten vroegste mei 2018 zijn of zelfs najaar 2018. Zijn die consoles dan wel nog relevant? We zullen zien hoe het die PS4 Pro en Scorpio vergaat...

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ohyea, donderdag een trailer!:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2016/10/RDR2-Standard-PR-1080x1080-TRAILER-COMING_INT-580x580.jpg

Voor XBO en PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Goh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wel 2 dingen die me verassen: de game het toch "Red Dead Redemption" - "2", dus ik ben benieuwd of het qua verhaal een directe opvolger is of net als GTA een zelfde soort game maar dan met een ander verhaal/hoofdpersonen.

Toch (eerst) geen PC versie (blabla belangrijkste doelgroep)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Red Dead Redemption vond plaats aan het einde van het oude Westen. Auto's deden hun intrede en ook automatische wapens. Denk eerder aan een prequel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Volgens een onofficiële bron en geruchten zou het inderdaad een prequel worden. John Marston had ook overduidelijk een voorgeschiedenis in Red Dead Redemption. Misschien dat ze in deze prequel dat verhaal willen vertellen. Ik zie in de teaser picture ook 7 personages waarvan ik voor de middelste John Marston in herken. Misschien gaan we met zijn oude bende (in RDR) op stap in RDR2. Misschien zijn à la GTAV style ook alle 7 de personages speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik las op NeoGAF dat je met 7 karakters speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Dat moet dan wel een ellenlange storyline worden met 7(!) speelbare characters. Ik geloof er niet zo in, waarschijnlijk zijn het zijn AI vrienden afgebeeld op de cover.

2 November is er ook weer een conference call van Take Two waar we ongetwijfeld meer van horen. Zellnick zal wel in zijn nopjes zijn.

Sinds Rockstar North (en andere studio's) bijspringen om mee te werken aan deze titel ben ik benieuwd of dat te merken is. Hopelijk komt de gore van Max Payne 3 terug en mag Rockstar San Diego ( Maker van RDR) aan de slag met de hernieuwde Euphoria Engine.

Good times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:25
Zou de tweede van links Jack Swift zijn en de uiterste rechts Shadow Wolf uit Red Dead Revolver? Who knows :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-05 13:24

Frits Flits

SOUND! Designer

Dutch's gang bestond uit 4 leden: John Marston, Dutch, Javier en Bill. Geloof dat Abigail er ook wordt bijgerekend.
Williamson gang bestond uit 7 leden, waaronder Bill en Norman Deek. John Marston heeft er nooit deel van uit gemaakt.

Als Rockstar de wereld uit Redemption hetzelfde laat zijn als in Redemption 2, kunnen de 7 personen op de foto dus nooit én Bill Williamson én John Marston zijn. Of Dutch's gang moet groter zijn geweest dan tot nu toe werd gedacht, maar dat klopt weer niet met de verhaallijn van Redemption zelf. Tenzij er 3 leden dood waren voor de start van Redemption.

Nu herken ik eerder Bill Williamson dan John Marston op de Redemption 2 poster.

[ Voor 4% gewijzigd door Frits Flits op 18-10-2016 20:51 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
D. Ninjai schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 20:47:
Zou de tweede van links Jack Swift zijn en de uiterste rechts Shadow Wolf uit Red Dead Revolver? Who knows :)
Red Dead Revolver was een stand alone. Die wereld en die van Red Dead Redemption zijn niet aan elkaar gekoppeld. Red Dead Redemption en RDR 2 hoogstwaarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
DarthDavy schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:51:
Volgens een onofficiële bron en geruchten zou het inderdaad een prequel worden. John Marston had ook overduidelijk een voorgeschiedenis in Red Dead Redemption. Misschien dat ze in deze prequel dat verhaal willen vertellen. Ik zie in de teaser picture ook 7 personages waarvan ik voor de middelste John Marston in herken. Misschien gaan we met zijn oude bende (in RDR) op stap in RDR2. Misschien zijn à la GTAV style ook alle 7 de personages speelbaar.
Hij gaat toch ook dood in Redemption, een vervolg in de toekomst zou dan ook lastig gaan als Marshton (een van de) hoofdrollen vervuld. Of ze moeten die Undead DLC er ook in implementeren, maar dan Wendy het wel een heel andere game... :+

Zijn historie van voor Redemption en een bende zou logischer zijn.
7 characters is wel heel erg veel, benieuwd hoe ze dat gaan uitwerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

7 speelbare karakters lijkt me eigenlijk niets, op die manier krijg je met geen enkele personage een binding. In GTA was de balans goed, 3 is afwisselend genoeg, ze hadden elk hun eigen persoonlijkheid maar je leerde ze wel goed genoeg kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:06
Chaoss schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 18:38:
Wel 2 dingen die me verassen: de game het toch "Red Dead Redemption" - "2", dus ik ben benieuwd of het qua verhaal een directe opvolger is of net als GTA een zelfde soort game maar dan met een ander verhaal/hoofdpersonen.

Toch (eerst) geen PC versie (blabla belangrijkste doelgroep)
Lijkt me wel dat het idd. een prequel word.

Ik vermoed ook heel sterk dat die naar de PC komt; ik denk dat Rockstar financieel gezien heeft hoe succesvol GTA 5 was, met name het online gedeelte. Ik vermoed dat ze met RDR2 *precies* hetzelfde traject gaan volgen.

Eerst Single player RDR op de Consoles; paar weken later Multiplayer. 1-1,5 jaar later de PC versie. .. En dan maar Expansies voor de Online versie uitkakken.

Vermoed ook heel sterk, sinds het om een prequel/sequel gaat en het echt dus de naam RDR behoud, dat we in de aankomende maanden RDR (1) op de PS4/XBone kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Frits Flits schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 20:48:
Dutch's gang bestond uit 4 leden: John Marston, Dutch, Javier en Bill. Geloof dat Abigail er ook wordt bijgerekend.
Williamson gang bestond uit 7 leden, waaronder Bill en Norman Deek. John Marston heeft er nooit deel van uit gemaakt.

Als Rockstar de wereld uit Redemption hetzelfde laat zijn als in Redemption 2, kunnen de 7 personen op de foto dus nooit én Bill Williamson én John Marston zijn. Of Dutch's gang moet groter zijn geweest dan tot nu toe werd gedacht, maar dat klopt weer niet met de verhaallijn van Redemption zelf. Tenzij er 3 leden dood waren voor de start van Redemption.

Nu herken ik eerder Bill Williamson dan John Marston op de Redemption 2 poster.
Je hebt volkomen gelijk.

Dan zouden we met Bill Williamson en zijn bende aan de slag kunnen in RDR2 en dan zal John Marston waarschijnlijk een NPC en misschien maar een cameo rol spelen in het spel. Is ook logischer, want er is meer vrijheid in het te vertellen verhaal van Bill terwijl ze met een prequel met opnieuw John Marston als hoofdpersoon te gebonden zouden zijn aan hetgeen ze al in RDR verteld hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Volgend jaar toch maar de krachtigere ps4 aanschaffen :-)
Ben wel benieuwd naar deze game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Het zal geen sequel kunnen zijn, tenzij we als zoon Jack met een Chevrolet serie C door de woestijn gaan knallen als de zoon van John vanaf 1911 en later.

De 7 characters zal wel meer te maken hebben met het vormen van een 'posse' en de online mogelijkheden, of wat andere bandit-game features in de game. 7 speelbare characters met elk een eigen interessant verhaal lijkt mij echt geen doen en ook helemaal niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Trevor schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:58:

Iedereen moet gewoon even deze petitie tekenen.

Change.org - Red Dead Redemption 2 naar de PC

Hopelijk luistert Rockstar hiernaar en wordt er een PC versie ontwikkeld. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Koning Willy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 23:13:
[...]

Juist die petitie is enorm kinderachtig en gewoon dom.
Alsof Rockstar niet zelf weet dat mensen het op PC willen spelen. Alsof ze zelf niet hebben gezien dat GTA 5 rond de 10 miljoen stuks op PC heeft verkocht en nog 10 miljoen zal verkopen in de komende 10 jaar.

De mensen die de petitie ondertekenen smeken dus om een slechte port op release date te krijgen, ipv. wachten tot een echte goeie versie zoals bij GTA 5.
Of hij komt helemaal niet naar de PC net als RDR1. Denk niet dat een aankondiging voor de PC er in zit voordat de game op de consoles is uitgebracht.

Hoop zelf eigenlijk niet op een prequel maar gewoon een geheel nieuwe hoofdpersoon. Vind dit wel een game bij uitstek waar je 1 karakter kan bespelen trouwens. Vond Marston persoonlijk niet enorm interessant, het was op zich geen heel slecht verhaal om zijn familie heen maar het had beter gekund IMO.

[ Voor 18% gewijzigd door Thomas op 20-10-2016 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-04 16:53
Wat een trailer?! 10 seconden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Laatst online: 14:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

En nu embedded:

Vind 't er goed uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-04 16:53
Thomas schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:24:
En nu embedded:

[video]

Vind 't er goed uitzien.
Eerder een teaser dan een trailer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Het is natuurlijk nogal logisch dat ze niet direct met hele lange video's op de proppen komen hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tomski1986 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:27:
[...]

Eerder een teaser dan een trailer..
Zoek even de betekenis van het woord teaser op dan.

On: Vette trailer. Benieuwd naar de gameplay nu.

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 20-10-2016 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Misschien ook wel leuk om de debuut trailer van de originele game er eens naast te leggen:

Wat een verschil :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Wat je ervan kan zien ziet het er wederom top uit.
Nu al hyped :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Thomas schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:37:
Het is natuurlijk nogal logisch dat ze niet direct met hele lange video's op de proppen komen hé.
Inderdaad, komen vast nog meerdere trailers. Ik had zelfs verwacht dat je nog minder zou zien.

Anway, ik kijk er (nu al) ontzettend naar uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Thomas schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:44:
Misschien ook wel leuk om de debuut trailer van de originele game er eens naast te leggen:

[video]

Wat een verschil :P .
The memories, :9~
Als je nu die trailer ziet lijkt het inderdaad helemaal niet meer zo geweldig en mooi.

Wel leuk dat ze in de nieuwe trailer op eenzelfde manier openen; wat korte beelden en een zware stem op de achtergrond. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Wat een tegenvaller zeg, deze tease-trailer. Nu wachten op goede previews.

[ Voor 49% gewijzigd door Divak op 20-10-2016 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Discussie over pc vs console weggehaald, is offtopic en die discussie is nog nooit goed afgelopen.

Het is heel simpel, tenzij Rockstar met ander nieuws komt zal er geen pc versie verschijnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 20-10-2016 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
verkeerd.

[ Voor 85% gewijzigd door Farabi op 04-03-2023 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:00

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Red Dead Redemtion komt naar de Nintendo Switch!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e_Xf-qPpZirEPu-hGRNhYWbP__M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6j8q6dU0CTlsnad5VcwjN8um.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U918vQpcbciDZDQaWH7JECaSaCI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0IyZoiXVz99DThjnGwe0xG1Q.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
En de PS4....

https://www.rockstargames...ng-to-nintendo-switch-and

Dit ontneemt me de hoop op een next gen versie. (Of een versie met de engine van RDR2 en dezelfde grafische kwaliteit en dynamics etc)

[ Voor 17% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-08-2023 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:00

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
ArthurMorgan schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 16:32:
En de PS4....

https://www.rockstargames...ng-to-nintendo-switch-and

Dit ontneemt me de hoop op een next gen versie. (Of een versie met de engine van RDR2 en dezelfde grafische kwaliteit en dynamics etc)
Hier zitten we op Xbox in party chat met allemaal zwaar teleurgestelde en boze gamers, want de hoop lag de laatste weken zo op een remake van deel 1 en deel 2.. Rockstargames krijgt op Twitter ook alleen maar negatieve en boze reacties, snap deze move van hun zelf ook echt niet.

Gemiste kans en hiermee is de hoop op een next gen versie inderdaad weg -O-

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Rockstar is volledig de weg kwijt (imo).
Het was een gamebedrijf met de grootste fanbase zo ongeveer. Maar het is nu slechts een melkkoe.

Ik heb de afgelopen jaren vele versies van de rockstar games gekocht. diverse consoles, pc, stadia RDR, GTA echt ik heb ze veel geld gegeven voor hetzelfde product.

Maar de gta SA remake, GTA online+ het voor de zoveelste keer moeten betalen voor next gen, het zomaar weghalen van honderden auto's uit GTA online.... Het niet gewoon voor elkaar krijgen om RDR2 naar de 60 fps (of alleen maar gewoon vrijgeven voor de VRR)
Wat mij betreft is het behoorlijk done. GTA 6 en RDR 3 worden pas gekocht na de reviews, en ook maximaal voor 1 platvorm. Het is teleurstelling op teleurstelling en dat met al die miljardenwinsten....

Ik had mijn hoop gelukkig laag gehouden op basis van het voorgaande. Maar het is echt wederom het minimale met waarmee ik rekening gehouden heb.

Het is dat ik geen zin heb in weer een nick change... maar de liefde ervoor is wel bekoeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-04 15:58
Geen multiplayer in deze versie is gewoon belachelijk.

De versie die op ps now stond had dat wel. Dat was gewoon de volledige versie. Ik had ook gewoon mijn oude mp rank en gouden wapens die ik op ps3 had vrijgespeeld.

Toen rdr verdween op ps now wist iedereen wel dat er een remaster zou komen, maar zonder multiplayer slaat gewoon nergens op.

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:01
Rizn schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 19:42:
Toen rdr verdween op ps now wist iedereen wel dat er een remaster zou komen, maar zonder multiplayer slaat gewoon nergens op.
Alleen is het dus ook niet eens een remaster, maar een port. :O

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 08:21
ArthurMorgan schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 16:55:
Rockstar is volledig de weg kwijt (imo).
Het was een gamebedrijf met de grootste fanbase zo ongeveer. Maar het is nu slechts een melkkoe.

Ik heb de afgelopen jaren vele versies van de rockstar games gekocht. diverse consoles, pc, stadia RDR, GTA echt ik heb ze veel geld gegeven voor hetzelfde product.

Maar de gta SA remake, GTA online+ het voor de zoveelste keer moeten betalen voor next gen, het zomaar weghalen van honderden auto's uit GTA online.... Het niet gewoon voor elkaar krijgen om RDR2 naar de 60 fps (of alleen maar gewoon vrijgeven voor de VRR)
Wat mij betreft is het behoorlijk done. GTA 6 en RDR 3 worden pas gekocht na de reviews, en ook maximaal voor 1 platvorm. Het is teleurstelling op teleurstelling en dat met al die miljardenwinsten....

Ik had mijn hoop gelukkig laag gehouden op basis van het voorgaande. Maar het is echt wederom het minimale met waarmee ik rekening gehouden heb.

Het is dat ik geen zin heb in weer een nick change... maar de liefde ervoor is wel bekoeld :D
GTA V heeft mij omgetoverd van een groot fan naar iemand die niet meer weet of hij GTA VI nog gaat kopen. 3000+ uren online gespeeld op verschillende platforms en langzaam de ingame prijzen steeds gekker zien worden en toen kwam het GTA online abo en daarna gingen ze basic auto's van de ingame website afhalen om in de GTA club aan te bieden en dat was voor mij het moment om GTA V overal te uinnstallen.

Ze zijn precies het soort bedrijf geworden waar ze in GTA V grappen over maken. Alsof het een geplande slechte grap is. En nu dit aanbieden voor 50 euro na een beschamende remaster uit te hebben gebracht.

Zou mij niet eens verbazen dat dit een remaster moest worden en dat die wederom slecht draaide en toen riep iemand. 'nou dan breng je het toch zonder updates uit?' Die persoon heeft nu een promotie gekregen :+
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste