Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Geen remake... Ik ben teleurgesteld :(

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:57
Beakzz schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 20:41:
[...]

Zou mij niet eens verbazen dat dit een remaster moest worden en dat die wederom slecht draaide en toen riep iemand. 'nou dan breng je het toch zonder updates uit?' Die persoon heeft nu een promotie gekregen :+
Waarschijnlijk heeft ie er nog bij geroepen “ het verkoopt toch wel “ ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:53

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kie_jgeJO0bGBOpO73qMUVY_c7s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q6P1cn0fjbnpjDJ0sy1X9zaR.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vind dit best wel erg teleurstellend, eerst roepen we poorten geen spellen en wat doen ze vervolgens...
Rockstar is sinds die sharkcards de weg echt goed kwijtgeraakt, zonde voor zo'n grote gameontwikkaar!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Rockstar deelt al een paar screenshots van de Nintendo Switch versie met ons:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IeSAnbm3f-TsYDNIsNiQjn6lO8w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nd8uRXvC1SIb1lnYcL9A3wvs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kTb7UZQ-9aSzRY7SFlZSrRULXKA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lSAjIK9uVfEry9lItW0hxAmb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DAbflOWO6MqmzJqbRcvuVQso1Rc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/owqK3JTPaY9Zl4BknYLE1twp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OwvZ4_4ZgFMEjPduj83PuUwN-HE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WFanfoAQNo6TCMnleyyXwSgY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sjSxwSTF1sWHU9YjFZDZeQ2HXcM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Et8Ir5dgGm9gTJP4IVTOeMZI.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door G_Dragon op 08-08-2023 10:12 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

G_Dragon schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 01:34:
[Afbeelding]
[Twitter]
Ik vind dit best wel erg teleurstellend, eerst roepen we poorten geen spellen en wat doen ze vervolgens...
Rockstar is sinds die sharkcards de weg echt goed kwijtgeraakt, zonde voor zo'n grote gameontwikkaar!
Ja echt waardeloos, 50 euro voor een port, absurd. Hoop echt dat niemand die game gaat kopen.

4K en iets betere textures gaat die game echt niet tot een lekker speelbaar niveau brengen. Ik heb de originele game nog geïnstalleerd vlak voor RDR2 uitkwam met het idee een playthrough te doen maar ik was er na een half uur al klaar mee, houterige gameplay en besturing en super lelijke graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

v8power67

Psn: Mausosaurus

Is er al bevestigd dat het überhaupt naar 4k gebracht op ps4 pro / ps5? Zag een tweet in ps5 topic maar dat is volgens mij niet van een insider of iets. Vond de game destijds echt fenomenaal. Maar 50 euro voor een port, zonder echte vernieuwing/ verandering is gewoon diefstal.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 10:09:
Rockstar deelt al een paar screenshots van de Nintendo Switch versie met ons:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ah tof, ziet er veel beter uit dan ik had gedacht. Zeker als je het op dat kleine schermpje ziet.

* Donstil Moet binnenkort 30 uur vliegen (in totaal) en weet al wat hij gaat doen :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23-04 09:08
v8power67 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 10:24:
Is er al bevestigd dat het überhaupt naar 4k gebracht op ps4 pro / ps5? Zag een tweet in ps5 topic maar dat is volgens mij niet van een insider of iets. Vond de game destijds echt fenomenaal. Maar 50 euro voor een port, zonder echte vernieuwing/ verandering is gewoon diefstal.
Nee, enige bevestiging is (voor zover ik heb gezien) dat het voor ps 4 en Switch is. Echt zonde, las ergens ook van balen dat ze niks met de PS5 en dualsense doen. Gelukkig heb ik een Xbox waar ik het dan via Backwards compatibility op ga spelen. Jammer, had wel zin in een updated versie en een trophy run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maDDog83
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14:57
Het is wel leuk voor de papa's met een switch dat ze dit soort old skool games ook kunnen herbeleven.
Maar voor de PS4 slaat deze release nergens op.
PS5 geoptimaliseerd, maar beter nog remake/remaster had ik wel een aanschaf (mits schappelijk geprijst) waard gevonden.
Nu pak ik mijn xbox 360 versie wel weer uit de kast als ik hem wil spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Een echte remake had ik ook wel voor willen betalen, destijds heel veel plezier aan de game beleeft

4K is leuk, maar het blijven lelijke graphics, resolutie veranderd daar niet zoveel aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Over betalen gesproken en omdat we hier natuurlijk eigenlijk in het RDR2 topic zitten:
voor een "Current-Gen" upgrade van RDR2 zou ik nou ook graag willen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 10:55:
Over betalen gesproken en omdat we hier natuurlijk eigenlijk in het RDR2 topic zitten:
voor een "Current-Gen" upgrade van RDR2 zou ik nou ook graag willen betalen.
Haha nee het Red Dead Redemption 2 topic vind je hier :D :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-04 01:59
G_Dragon schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 01:34:
[Afbeelding]
[Twitter]
Ja elk bedrijf moet geld verdienen en dat is een goed ding, maar bij Rockstar zie je dat er heel snel heel veel geld verdiend is en nu moet dat infuus blijven geven anders worden de aandeelhouders ontevreden. Dan krijg je dit soort korte termijnsbeslissingen terwijl je langzaam de mensen tegen je keert die je groot hebben gemaakt. Als je kijkt waar de dev die deze poort verzorgt eerder aan heeft gewerkt dan kan dit nog weleens een grotere grap worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:08:
[...]

Haha nee het Red Dead Redemption 2 topic vind je hier :D :P
Ooh excuus. Deel 2 had ik te snel gelezen. Dat gaat natuurlijk over deel 2 van het topic, niet deel 2 van de game 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:18:
[...]

Ooh excuus. Deel 2 had ik te snel gelezen. Dat gaat natuurlijk over deel 2 van het topic, niet deel 2 van de game 8)7
Oh geeft toch niet, dan begreep ik het ook verkeerd O-)

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 08-08-2023 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
https://www.xgn.nl/nieuws...-red-dead-redemption-port

Komt erop neer: Zonder visie beter origineel uit te brengen dan aanpassingen maken. Kan een referentie zijn aan de slechte GTA Trilogy ports, denk aan het gezicht van Denise Robinson (eerste girlfriend in San Andreas). Maar goed dan denk ik, die ports van GTA V zijn wel prachtig gedaan. Eergisteren kort GTA V op de Ps5 opgestart, en man wat ziet dat er prachtig uit. Dus visie kan je aanpassen door financiële middelen.

Maar goed als je liever alleen een port uitbrengt, prima kan ik nog begrijpen als je het zo origineel mogelijk wilt houden. Denk aan Goldeneye op de Xbox. Maar geef het dan een schappelijk prijskaartje. Op de Xbox is het combi pakket (Origineel + Undead Nightmare) 40 euro tezamen, en dat is dan full price. Dus geef die port een lekkere prijs van 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik heb de TS even weer een update gegeven met de recente informatie, want ik zag namelijk dat er veel afbeeldingen niet meer werkten.
d:)b

[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 09-08-2023 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
G_Dragon schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:17:
Ik heb de TS even weer een update gegeven met de recente informatie, want ik zag namelijk dat er veel afbeeldingen niet meer werkten en zelfs de Xbox One en Windows versies er nog niet in vermeld waren.

d:)b
Windows klopt niet toch? Zie dat er zelfs een link naar de pricewatch is, maar een van de grootste kritiekpunten is dat er nu nog steeds geen pc port is. En stadia klopt ook niet voor deel 1 toch? (Los ervan dat stadia helaas opgeheven is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Zorroberner schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:20:
[...]

Windows klopt niet toch? Zie dat er zelfs een link naar de pricewatch is, maar een van de grootste kritiekpunten is dat er nu nog steeds geen pc port is. En stadia klopt ook niet voor deel 1 toch? (Los ervan dat stadia helaas opgeheven is)
Je bent me net voor want wou net me reactie aanpassen omdat ik de fout ontdekte!
Had per ongeluk Rdr2 Windows toegevoegd aan de TS, die ga ik er direct weer uithalen oops.. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 22:57
Zorroberner schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 09:40:
https://www.xgn.nl/nieuws...-red-dead-redemption-port

Komt erop neer: Zonder visie beter origineel uit te brengen dan aanpassingen maken. Kan een referentie zijn aan de slechte GTA Trilogy ports, denk aan het gezicht van Denise Robinson (eerste girlfriend in San Andreas). Maar goed dan denk ik, die ports van GTA V zijn wel prachtig gedaan. Eergisteren kort GTA V op de Ps5 opgestart, en man wat ziet dat er prachtig uit. Dus visie kan je aanpassen door financiële middelen.

Maar goed als je liever alleen een port uitbrengt, prima kan ik nog begrijpen als je het zo origineel mogelijk wilt houden. Denk aan Goldeneye op de Xbox. Maar geef het dan een schappelijk prijskaartje. Op de Xbox is het combi pakket (Origineel + Undead Nightmare) 40 euro tezamen, en dat is dan full price. Dus geef die port een lekkere prijs van 20 euro.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ip7BabsolrpYYGb-TPMW7fZA3zM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8cCQwMgQjqMsejcVno8XuXeQ.jpg?f=fotoalbum_large

Game ooit eens gekocht voor de One X voor nog geen tientje ivm de 4K upgrade. Die prijs vond ik toen al meer dan voldoende voor zo’n oud spel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:56
Het is jammer dat Rockstar niet de weg van bijv. 2k met de Mafia 1 Remake bewandeld. Laat een game nog even langer rijpen en dan met moderne technieken/engine en de game opnieuw opbouwt. Mafia 1 was, hoewel lineair opgebouwt wel een hele gave game, zowel het origineel als de remake, waar de remake voelde als een nieuwe game. De prijs van 40 euro was m.i. prima.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik pas bij RDR2 ben ingestapt en niet kan wachten eens RDR te spelen. Met deze port wel mijn twijfels, immers het grafische pracht van RDR2 en het kunnen genieten van het landschap, zal voor RDR Remake nog wel beperkt zijn. Daarnaast kan ik mij ook wel storen aan de iets wat gedateerde cinematografie tov RDR2. Onbewust hoop/verwacht je toch dezelfde ervaringals in RDR2 te hebben en ben je continue aan het vergelijken. Doordat Mafia 1 Remake een totale nieuwe game was, had je dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Volgens de Nintendo eShop-pagina van Red Dead Redemption zal de game zo’n 11.6GB in beslag nemen. Dit bevat niet alleen de basisversie van Red Dead Redemption,

• Ronzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-04 20:09
Iemand het al even gespeeld en is het de moeite waard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Ronzz schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 13:54:
Iemand het al even gespeeld en is het de moeite waard?
Bonuslevel podcast was erg tevreden over het spel.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 20:02

PBP

Heb hem inmiddels in bezit voor de switch. Tuurlijk had ik liever een remake gezien en 60fps. Maar het voelt wel goed om deze game in handheld te spelen. Het speelt heerlijk weg tot dusver!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ocin32
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17:06
Ook aan het spelen nu op de switch, geweldige game weer. Was al zo lang geleden dat ik dit heb kunnen spelen, de laatste keer was op de ps3. Nu ik zelf weer wat jaartjes ouder ben Denk dat ik hier nu nog meer van zal kunnen genieten.

Ziet er prima uit verder, netjes 1080p en de 60fps creeer ik met de tv setting motionflow wat op de switch altijd verdomd goed uit lijkt te pakken, mogelijk vanwege de 1080p.

Mocht je de kleuren wat flets vinden, in vergelijkingsvideos was dat een opmerking t.o.v. De originele Xbox versie, je hebt een display setting “saturation”. 1 tandje omhoog en alles oogt wat warmer en hoe ik het mij herinnerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:59
Subtiel kickje want RDR1 is sinds deze week te spelen op pc :)

Ziet er op Ultra nog best acceptabel uit moet ik zeggen, de map is wel heel erg leeg vergeleken met RDR2. Controls zijn wat houterig met lopen en paardrijden (zeker in formatie rijden is niet soepel). Verder vermaak ik me prima!

Oh, en de laadtijden O+

[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 01-11-2024 10:11 ]

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste