• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:05
Er zou toch neiuwe DLC komen (gratis) voor RDR? Waarom kan ik die niet in de store terugvinden?

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:37:
Wat ik me wel af vraag is hoe mensen rollen en schieten tegelijkertijd. Of is het dan gewoon laggy?
Tijdens het aimen op vierkantje drukken, zo uit mn hoofd. Je kunt al schieten op het moment dat je omhoog komt, hoewel dat waarschijnlijk op lag lijkt als je het een andere speler ziet doen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Lampuhkap schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:22:
Er zou toch neiuwe DLC komen (gratis) voor RDR? Waarom kan ik die niet in de store terugvinden?
PS3 neem ik aan? Op de Xbox heb ik 'm namelijk gewoon kunnen downloaden.

Edit: PS3 even aangezet, inderdaad onvindbaar. Timed exclusive misschien? Of verstopt in een title update?

[ Voor 15% gewijzigd door ElBarto op 15-09-2011 12:49 ]

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Heb net undead nightmare collectie gekocht met al die andere uitbreidingen erbij. Vervolgens 1 uur bezig geweest met netwerk instellingen; en het werkt nu eindelijk (geen lege games meer :p).

Wat is nu het leukste om te doen online?

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Undead Overrun is wel leuk. Lekker zombies knallen. :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:24
De update vanuit rdr zelf starten.

beginscherm - downloadbare content inzien - dan kun je naar de store en kom je gelijk bij de rdr afdeling uit.

Ik ben zelf een actieve MP PvP speler (ps3 hardcore ffa en gang matches) en er is een patch uitgebracht die een aantal cheat exploits in MP heeft opgelost. (rapid fire glitch o.a.)

De nieuwe PvP maps (myths & mavericks) zijn alleen met auto aim te spelen. Er loopt een petitie om deze maps ook voor alleen manual aim beschikbaar te stellen. R* heeft toegezegd hier naar te kijken.

http://www.reddead.net/fo...st-in-myths-mavericks-dlc

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voxalizer schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:31:
[...]

Tijdens het aimen op vierkantje drukken, zo uit mn hoofd. Je kunt al schieten op het moment dat je omhoog komt, hoewel dat waarschijnlijk op lag lijkt als je het een andere speler ziet doen.
Oke ik zal het is proberen ;)

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:22
Wie het eerst gebruikt heeft geluk, het is voor PS3 : 593D-YD4Q-DUWR-L3E0 / UTJM-Q3L6-5YLW-NLLH / Y127-P1JK-JKWU-CMK4 / KN45-PY86-JL61-C825 / F1T9-HG70-PHQM-UUVX. Komt van @dimplus.

• Rizn
De petitie heeft gewerkt!

Nu zijn de nieuwe PvP maps (Myths & Mavericks) ook in hardcore (manual aim) te spelen!

http://www.rockstargames....hs-and-mavericks-fre.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 07:59

Bartaz

Likes cookies!

Om eventjes terug in de sfeer van de game te komen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7IkvAb6THQY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:54
Ik word zo langzamerhand gek van die cougars. Moet er (zoals iedereen die de hunter challenges doet hier wel zal weten) 2 cougars met mn knife killen. Leuk, maar als ik ze 1 keer raak met mn mes spurten ze er vandoor.. Lasso, en dan switchen naar knife ben ik ook te langzaam..

Dit gaat wel even duren. Die beer was makkelijker (maar was ik te vroeg mee :') )

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

2 kogels in de voorpoten en dan knifen :P

meest erge aan cougars voor de challenges voor mij toendertijd was om ze te vinden :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

FF een vraagje: Ik ben net
spoiler:
weer hereningd met m'n familie
en dacht dat ik wel klaar was met de game (begin het een beetje zat te worden), maar nu blijkt er nog meer missies ed te komen.

Kan iemand me enigszins spoilervrij zeggen hoe lang/veel missies er nog moeten voordat ik de SP uitgespeeld heb?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Son Goku schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:27:
Kan iemand me enigszins spoilervrij zeggen hoe lang/veel missies er nog moeten voordat ik de SP uitgespeeld heb?
Je moet dan even door de zure appel bijten voor het einde. Het einde is wel de moeite waard.
spoiler:
De laatste reeks missies waar je nu in zit zijn eigenlijk terug naar af qua niveau. Net als in het begin vrij simpele (saaie) missies. Ik weet niet exact waar je nu zit, maar de missies op de ranch zijn er 9 totaal. Daarna kan je nog één kleine opdracht doen om tot de credits te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:02
Sublieme game, kon niet lang genoeg doorgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik snap ook niet hoe je de mainquest zat kunt zijn, kvon het een briljant spel met zeer meeslepende mainquest en een goed (voor game begrippen) verhaal.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Vads schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:05:
Sublieme game, kon niet lang genoeg doorgaan!
Klopt, maar toen ik hem uitgespeeld had nooit meer de SP aangeraakt. Herspeelwaarde is laag IMO.

[ Voor 5% gewijzigd door Slasher op 27-01-2012 10:35 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Replay-waarde is inderdaad laag door al die vervelende side missions.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zo, uitgespeeld. Ben erachter gekomen dat dit niet mijn soort game is, maar toch plezier aan beleefd :)
laatste missies waren wel wat saai maar het stuk daarna was erg goed :)
Deze kan weer in de kast stof verzamelen :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het multiplayergedeelte is anders ook de moeite waard hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:54
sjaool schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 20:05:
Het multiplayergedeelte is anders ook de moeite waard hoor. ;)
In je eentje rondrijden vond ik weinig aan. Maar samen wat hideouts clearen of de co-op missies doen was wel leuk.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan ook nog de free for all etc. Leuke multiplayer als je eenmaal weet waar de wapens liggen en headshots kan geven :P Ik ging het laatst sinds heel lang weer spelen, kwam direct weer in de top 3. Enkel omdat er weinig mensen zijn die headshots geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Laatst online: 05-09 14:32
Ooit ga ik voor dit spel een console kopen (eerste in mijn leven....) Maar eigenlijk wil ik wachten tot de volgende generatie, dus dat kan nog wel even duren :( Westerns hebben mij altijd al aangetrokken en er is niks beters dan RDR in dat genre.... I envy all of you!

Binnenkort maar LA Noire op de PC spelen scheelt maar 40 jaar in de tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LA Noire is ook echt een aanrader, echter niet te vergelijken met RDR. De manier waarop de sfeer van die tijd op je overkomt is dan weer wel te vergelijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
Shodan schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 08:29:
Ooit ga ik voor dit spel een console kopen (eerste in mijn leven....) Maar eigenlijk wil ik wachten tot de volgende generatie, dus dat kan nog wel even duren :( Westerns hebben mij altijd al aangetrokken en er is niks beters dan RDR in dat genre.... I envy all of you!

Binnenkort maar LA Noire op de PC spelen scheelt maar 40 jaar in de tijd :D
Zeker waard heb hem toen nieuw gekocht voor de PS3 en onlangs voor een leuk prijsje een xbox360 kunnen claimen, daar toen ook even een 2de hands versie van RDR gehaald ziet er ineens een stuk strakker uit.
Dus ga daar de Single Player nog eens mee door halen.

Multiplayer hou ik wel op de Ps3. En als er toch ooit een PC versie Uit komt Full Price ga ik niet eens bij stil staan.

Nog nooit een spel dubbel gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:09:
En dan ook nog de free for all etc. Leuke multiplayer als je eenmaal weet waar de wapens liggen en headshots kan geven :P Ik ging het laatst sinds heel lang weer spelen, kwam direct weer in de top 3. Enkel omdat er weinig mensen zijn die headshots geven.
Speel je op de ps3 of xbox? hardcore of normal aim matches? Helaas wordt de MP geplaagd door lag. Zelf speel ik nog regelmatig de gangmatches op de ps3 hardcore aim met de laatste overgebleven die hards. En die zijn wel aardig goed in headshots (en dead eye :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel dit spel niet vaak meer ( X360 ). Hardcore aim niet veel gespeeld, was de eerste keer wel heel erg wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 10:56
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 21:51:
Speel dit spel niet vaak meer ( X360 ). Hardcore aim niet veel gespeeld, was de eerste keer wel heel erg wennen.
Zombie dlc gekocht? Is weer wat uurtjes en zeker vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-08 15:07
Dit spel lijkt mij zo gaaf maar ik heb geen console. Ga natuurlijk niet een console kopen voor één game. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YadeRofl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-06-2023
Foxhound83 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:53:
Dit spel lijkt mij zo gaaf maar ik heb geen console. Ga natuurlijk niet een console kopen voor één game. :P
Er zijn zoveel leuke games op de console ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:15
Ik durf het haast niet te vragen, maar ik heb een probleem met de controls. Ik heb dit spel sinds gister (xbox360), en kan op google geen antwoord vinden.
Klopt het dat je om rond te kijken de linker stick moet gebruiken, en om te lopen de rechterstick?
Met alle andere spellen is dit toch andersom? Ik kan er niet aan wennen.
Ligt dat nou aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:45
Kan volgens mij wel kloppen, maar kun je het niet gewoon bij de settings omwisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

zetje01 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:23:
Ik durf het haast niet te vragen, maar ik heb een probleem met de controls. Ik heb dit spel sinds gister (xbox360), en kan op google geen antwoord vinden.
Klopt het dat je om rond te kijken de linker stick moet gebruiken, en om te lopen de rechterstick?
Met alle andere spellen is dit toch andersom? Ik kan er niet aan wennen.
Ligt dat nou aan mij?
Ik heb spel ook sinds een week, en ik heb het 5 minuten geleden nog gespeeld. En nee, het lopen gaat gewoon met de linkerstick. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:15
hyptonize schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:30:
[...]

Ik heb spel ook sinds een week, en ik heb het 5 minuten geleden nog gespeeld. En nee, het lopen gaat gewoon met de linkerstick. ;)
Met de xbox360? Hoe heb je dat ingesteld dan? Bij mij is move toch echt aan de rechter stick toegewezen, en camera links.
Ook het plaatje bij Options\Controls geeft dat zo aan.

edit:
Na weer een keer zoeken op google bleek er ergens een 'southpaw' optie aan te staan (linkshandig)
Deze heb ik nu uitgezet, en nu werkt het normaal.
Toch bedankt!

[ Voor 16% gewijzigd door zetje01 op 26-03-2012 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:38
2 jaar niet gespeeld, en sinds gister weer helemaal into RDD. Iemand in mijn Friendslist begon vorige week met het spelen van RDD en plotsklaps volgen er velen. Blijft een leuk spel, twijfel alleen of ik een DLC zal aanschaffen, zoja welke? Undead Nightmare lijkt mij wel gaaf, ik heb 1200 MS punten dus ik kan een DLC aanschaffen.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Cum Grano Salis schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:56:
2 jaar niet gespeeld, en sinds gister weer helemaal into RDD. Iemand in mijn Friendslist begon vorige week met het spelen van RDD en plotsklaps volgen er velen. Blijft een leuk spel, twijfel alleen of ik een DLC zal aanschaffen, zoja welke? Undead Nightmare lijkt mij wel gaaf, ik heb 1200 MS punten dus ik kan een DLC aanschaffen.
Ligt eraan hoeveel multiplayer je speelt. Ik heb zelf het meeste plezier beleeft aan Undead Nightmare.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Leuk prijsje een Xbox slim kunnen regelen 2de hands gelijk ook RDR 2de hands erbij gekocht ook om even te kunnen zien hoe het er in vergelijking uitzag op de PS3.

Wel even een verschil met de gedachte AUW. Voor multiplayer e.d. speel ik hem wel op de PS3 maar om story even opnieuw door te nemen met plezier achter de Xbox.

Zo'n Top spel wou zo graag dat hij voor PC kwam :( zou er ook gelijk weer de volle pond voor willen betalen.
Hoop in ieder geval dat er een remake next gen komt met verbeterde texturers en toebehoren.

Eén van de beste console games ooit zo niet de beste. Wel de beste Multi platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mee eensch een van de beste games op de ps3, super sfeervolle omgeving (prachtige zonsopgangen etc.) en een meeslepend verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Psyonara schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:42:
Zo'n Top spel wou zo graag dat hij voor PC kwam :( zou er ook gelijk weer de volle pond voor willen betalen.
Hoop in ieder geval dat er een remake next gen komt met verbeterde texturers en toebehoren.
Hoezo? Is dit niet genoeg? De game is een technisch hoogstandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Juist daarom dat het een technisch hoogstandje is. Mits het goed geoptimaliseerd word voor PC zou het een mooier spel worden. En de Mod Community zou er op los gaan wat dan ook weer heel veel interessants kan aanbieden.

En er zijn zat gamers die geen console hebben die ook wel een moord kunnen doen voor deze game.

[ Voor 18% gewijzigd door Psyonara op 03-05-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Rockstar heeft begin dit jaar RDR 2 bevestigd nu staat rockstar zelf nooit op de E3, maar zouden we volgende week toch iets van RDR 2 te zien krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:46

jeka

Support your local club.

JIJ MAAKT ME BLIJ!!! HELL YEAH!! Heerlijke game!
Edit: Is al veel langer bekend. Wist ik niet.... :D

[ Voor 36% gewijzigd door jeka op 07-06-2013 13:41 ]

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:48:
Rockstar heeft begin dit jaar RDR 2 bevestigd nu staat rockstar zelf nooit op de E3, maar zouden we volgende week toch iets van RDR 2 te zien krijgen?
Hoewel ik die game echt geweldig vindt, verwacht ik eerder iets rondom GTA V dan over RDR 2. Die aankondiging komt daarna pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Het zal denk ik geen Red Dead Redemption gaan heten, maar Red Dead *****. De voorganger heette Red Dead Revolver (ook een erg goed spel). Laatst de PS3 versie gehaald, de 360 versie had ik in 2010 al uitgespeeld..maar een nieuwe play trough is nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 00:37

Jentae

Houdt van aglets.

Een opvolger zou echt heel gaaf zijn! Ben een maandje geleden ook weer begonnen met een playthrough op de Xbox 360. Wat een topspel is het toch, werd er weer helemaal ingezogen :)

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Even een bumpje.

Het schijnt dat RDR2 onderweg is:
Red Dead Redemption 2 & Bully 2 Teased

Adam Barnes

Here's a double whammy for Rockstar fans, the GTA 5 developer could be working on sequels to Red Dead Redemption and Bully.

Published on Jul 31, 2013

Rockstar Games has a huge fanbase, which is unsurprising considering some of the standout games it has produced over the years.

But alongside GTA 5 - which it is due for release on 17 September 2013 - it's clear that Rockstar will have something else in development, and these teases suggest some of the developer's favourite franchises are due sequels.

Red Dead Redemption 2

First off is Red Dead Redemption 2 - or whatever it will be called - which CEO of Take Two Strauss Zelnick suggests could be one of the company's 'permanent franchises'.

"Our goal is to try to create permanent franchises, that's the unique goal in the industry. Our competitors do not see it that way. Our competitors' view is that our franchise will have a certain life, and at the end of that life, you move onto the next thing, so you better make hay while the sun shines. Our view is to the contrary.

"And it's been our goal not just to preserve and grow the Grand Theft Auto franchise, but also to build other franchises that we think can be permanent, whether that's the Red Dead franchise or the Borderlands franchise or the BioShock franchise or others, Civilization, for example."

Zelnick added that "I think in certain instances, we'd like to see releases paced a little more closely together" suggesting that we might not have to wait so long for Red Dead Redemption 2. It could even be next-gen.

"I don't really think next-gen is going to change the production approach sufficiently, that will be the difference that makes the difference," said Zelnick.

Rockstar had previously teased that more details would be arriving soon about Red Dead Redemption 2, but it's not likely that we'll see this announced until after GTA 5 has been released.
bron:http://www.nowgamer.com/n...ion_2_bully_2_teased.html

[ Voor 91% gewijzigd door Flex0r op 01-08-2013 13:54 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat zou echt episch zijn :Y

een van de beste games die ik heb gespeeld.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou natuurlijk best kunnen. Ze moeten ook nog iets te doen hebben na GTA V. ;)

Overigens denk ik dat Red Dead 3 geen nieuwe Redemption gaat zijn. De eerste game heette Revolver, de tweede Redemption, de derde euh...Revenge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Kan van alles zijn, Retribution, Rebellion, en idd Revenge, Misschien nog mexicaanse dingen die met een R beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik hoop dat de immersion een stuk beter is in deel 2. Ik heb deel 1 bij lange na niet uitgespeeld en het kan me ook echt niet meer langer dan 5 minuten boeien. Dorpjes waar je binnen 10 seconden doorheen bent en een algehele schaal die ik nep aan vind voelen. Ook die vage sidemissions waarbij je een plant of dier moet vinden, die echt nergens te bekennen is, mogen er van mij uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
@bram1984: weet je zeker dat je over RDR praat?? Zo heb ik het niet ervaren iig. maar goed iedereen ervaart het anders natuurlijk. 8)

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja, daar praat ik over. In GTA IV heb ik meer het gevoel gehad in een stad rond te lopen, dan dat RDR mij hetzeflde gevoel gaf maar dan in het wilde westen. Ik begrijp dat er technisch ook niet echt meer mogelijk is op de current gens, maar toch. Hetzelfde zie ik nu bijvoorbeeld in de nieuwe AC gebeuren. Ook zo nep dat je binnen 3 seconden op een enorm schip staat, wegvaart en binnen 5 minuten de halve map bent overgestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
bram1984 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 11:50:
Ja, daar praat ik over. In GTA IV heb ik meer het gevoel gehad in een stad rond te lopen, dan dat RDR mij hetzeflde gevoel gaf maar dan in het wilde westen. Ik begrijp dat er technisch ook niet echt meer mogelijk is op de current gens, maar toch. Hetzelfde zie ik nu bijvoorbeeld in de nieuwe AC gebeuren. Ook zo nep dat je binnen 3 seconden op een enorm schip staat, wegvaart en binnen 5 minuten de halve map bent overgestoken.
Jij bent liever echt 3 maanden onderweg van punt A naar punt B? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dat zeg ik niet. Ik denk dat het überhaupt vrijwel onmogelijk is om games als RDR en Assassins Creed Black Flag een immersieve ervaring op basis van schaal te geven. Je kunt natuurlijk fast travel implementeren, waarbij je daadwerkelijk wel een uur of langer onderweg bent om van de ene kant naar de andere kant van de map te gaan. Dat zou een stuk beter zijn, in mijn optiek. Ik geloof het gewoon niet, tijdens het spelen. En dan houdt het voor mij al snel op na een paar uur spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Stadjes waren in die tijd klein.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mja mijn ervaring is totaal anders met RDR, voor mij nog altijd de allerbeste game op de PS3 ik werd er juist wel ingezogen. GTA was leuk maar die heb ik hoogstens voor 20% gespeeld die kon mij juist niet genoeg boeien.

Imho moet ze niet teveel aan RDR2 veranderen iig proberen dezelfde sfeer van kleine dorpjes, afgelegen ranches en grote open gebieden neer te zetten. Natuurlijk wel grafisch beter en in 1080P en natuurlijk wat nieuwe gameplay elementen. Maar RDR was niet voor niets zo'n onverwacht succes, daar moet je nier teveel aan veranderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Ik speel rdr nu een tijdje op de ps3 en nu net aangekomen voor het eerst mogelijk, volgens de storyline in Mexico.
En wauw fuckin wauw! Ik kreeg voor t eerst sinds ik de game speel kippenvel toen ik omhoog liep door de klif en een mooie soundtrack hoorde, een prachtige sunset aan de horizon.

De storyline heeft me tot nu toe nog niet echt geboeid, maar misschien veranderd het nu wel direct.
Ik speel de game lekker op mijn gemak, en geniet vooral van de mooie vergezichten waar geen enkele andere game aan kan tippen.

Tot nu toe wel alle 15 euros, wat de ps3 versie me gekost heeft, erg goedkoop te noemen dik en dwars waard!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Vis schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 00:10:
Ik speel rdr nu een tijdje op de ps3 en nu net aangekomen voor het eerst mogelijk, volgens de storyline in Mexico.
En wauw fuckin wauw! Ik kreeg voor t eerst sinds ik de game speel kippenvel toen ik omhoog liep door de klif en een mooie soundtrack hoorde, een prachtige sunset aan de horizon.

De storyline heeft me tot nu toe nog niet echt geboeid, maar misschien veranderd het nu wel direct.
Ik speel de game lekker op mijn gemak, en geniet vooral van de mooie vergezichten waar geen enkele andere game aan kan tippen.

Tot nu toe wel alle 15 euros, wat de ps3 versie me gekost heeft, erg goedkoop te noemen dik en dwars waard!
Precies, vind ik ook. Heb het spel ook deze zomer voor het eerst (uit)gespeeld en het is inderdaad, zelfs drie jaar na dato, nog zo'n geweldig spel, dat ook grafisch nog verrassend goed meekomt. Echt een prachtig hommage aan de spaghetti-western :) Ik heb zelfs Joshua trees gezien in Cholla Springs, waarna ik helemaal verkocht was

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb het laatst voor de 2e keer uitgespeeld, en vind het ook nog steeds fantastisch... Ik keek er bij de Release enorm naar uit, en inderdaad de vergezichten en het Wilde Westen "gevoel" zijn fantastisch. Vind nog steeds McFarlane's Ranch erg mooi, en de omgeving...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren de game weer eens opgepakt, omdat het toch wel begon te kriebelen en daarnaast was het voor het eerst dat ik het spel in volle glorie kon zien op de nieuwe tv. Voor ik het wist, was ik alweer een paar uur verder, al moest ik wel weer even wennen aan de besturing. Het enige wat enigzins maf blijft, zijn de random events, die toch heel vaak hetzelfde zijn. Ik heb al tig paardedieven, ontsnapte gevangenen en challenges succesvol afgerond.

Het bleek dat ik amper Trophies (PS3 versie) had behaald. Mijn eerste was alweer van ruim drie jaar geleden. :X Het blijkt dan ook maar weer hoe zeer ik me steeds laat verleiden om van de vaste paden te gaan en de missies even links te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Vandaag ook deze game opgepikt en ook zat ik heel snel 3 uur verder in het verhaal.
Dit word voorlopig mijn "fix" in free roaming tot GTA5 uitkomt 8)7
Ik verbaas mezelf erover hoe goed het er nog steeds uitziet.
Als de avond valt en je op je paard over de prairie kijkt is erg mooi.

[ Voor 19% gewijzigd door spl3ndr op 28-08-2013 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Tijd voor een next gen RDR! Zou echt een instant buy voor mij zijn.

Kheb ook zin om RDR weer te spelen... Jammer genoeg is mijn PS3 kapot, beetje zonde om nu nog een nieuwe te kopen want ik heb mijn PS4.al besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spl3ndr schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:22:
Vandaag ook deze game opgepikt en ook zat ik heel snel 3 uur verder in het verhaal.
Dit word voorlopig mijn "fix" in free roaming tot GTA5 uitkomt 8)7
Ik verbaas mezelf erover hoe goed het er nog steeds uitziet.
Als de avond valt en je op je paard over de prairie kijkt is erg mooi.
Zo ga ik nu ook weer door het verhaal heen en het lijkt er inderdaad op een leuk tijdverdijf tot GTA V. Ik zit momenteel in Mexico en heb gisteren weer twee missies gedaan en verwacht nu ongeveer wel het laatste gebied in te mogen ten noorden van de MacFarlane boerderij. Via de Rockstar Social Club heb ik me ook maar eens verdiept in de challenges en de verdere progressie in het spel (nu 58,8%). Het blijkt dat ik eigenlijk continu diverse items in mijn pocket houdt, die ik totaal niet nodig heb. Wanneer je bijvoorbeeld bepaalde blommekes moet plukken, dan doet het er niet toe hoeveel je er op dat moment al hebt verzameld. Dat is namelijk vooral leuk voor de statistiek. :P Het enige wat ik op dit moment vooral links heb laten liggen, is het schatzoeken.

Verder probeer ik ook zoveel mogelijk mini-games mee te pakken en te winnen. En passant heb ik ook de Liar's Dice Trophy kunnen bemachtigen, wat best lastig was, omdat ik steevast mijn eerste dobbelsteen wist te verliezen door al te veel te bluffen. :P

De missie
spoiler:
The Great Mexican Train Robbery
klonk helaas imposanter dan dat die was. Gelukkig maakt de missie daarna
spoiler:
The Gates of El Presidio
een en ander wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige reply was alweer bijna een maand geleden dus mag het wel weer eens. Gisteravond weer een stukje verder gespeeld. Ik richt me nu echt op het completeren van de singleplayer. Ik zit op circa 70%. Schatten zoeken blijft het lastigste. Er zitten kaarten bij zonder enige duidelijke aanwijzing. Alle challenges (op het jagen na) zijn op dit moment dusdanig ver gespeeld, dat ik vrijwel alleen nog maar naar euh West-Elizabeth hoef. Ik probeer missies en zijsporen een beetje te combineren.

Ik vermaak me er nochtans prima mee, dus Rockstar, als jullie tijd hebben, kondig dan maar aan dat deel 3 in de maak is! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Kan niet wachten! Vind het één van de beste games ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Ik hoor veel goede dingen over RDR, maar zelf deel ik de mening van bram1984 hierboven. Ik kan er echt niet inkomen en had het vrij snel alweer gezien. De dorpjes zijn leeg, je moet heel ver rijden op je paard (wat irritant is omdat je moet button mashen en opletten dat je paard niet moe wordt), ook om missies te doen. Fast travel bestaat wel, maar is erg omslachtig omdat je eerst een kampvuur moet bouwen.

Hebben jullie tips om meer van dit spel te genieten? Meer missies doen of juist niet? Als je gaat free roamen, wat vind je dan? Tot nu toe heb ik alleen maar saaie random events gehad.

Overigens vond ik de omgeving er wel mooi uitzien, dus dat was het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Erapaz schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:06:
Ik hoor veel goede dingen over RDR, maar zelf deel ik de mening van bram1984 hierboven. Ik kan er echt niet inkomen en had het vrij snel alweer gezien. De dorpjes zijn leeg, je moet heel ver rijden op je paard (wat irritant is omdat je moet button mashen en opletten dat je paard niet moe wordt), ook om missies te doen. Fast travel bestaat wel, maar is erg omslachtig omdat je eerst een kampvuur moet bouwen.

Hebben jullie tips om meer van dit spel te genieten? Meer missies doen of juist niet? Als je gaat free roamen, wat vind je dan? Tot nu toe heb ik alleen maar saaie random events gehad.

Overigens vond ik de omgeving er wel mooi uitzien, dus dat was het probleem niet.
Ga lekker de verhaallijn spelen, das mijn tip. die is meer dan de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik kijk ook uit naar RDR2. Itt GTA sinds Vice City kon RDR mij enorm boeien door de setting, het sfeertje, de missies. Heb er enorm van genoten op de 360 en ik zie het wel zitten om verder te gaan na de gebeurtenissen van RDR. De lange afstanden deden mij weinig, ik vond het juist geniaal om of road te gaan, de nacht en dag wisselingen mee te maken. Praktisch elke law officer tegen werken, jagen, boeven vangen. Of in de saloon pokeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Enige wat minder was is dat online niet echt liep, maar daar was het spel dan ook niet voor gemaakt.
Singleplayer was wel geweldig en op de next-gen zou een nieuwe versie echt niet misstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loes88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-12-2023
Ik vond RDR zo verschrikkelijk gaaf op de ps3.
Deel 2 zou ik zo kopen op de ps4, maar idd ze moeten wel iets aan de mp doen want die was behoorlijk slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:42

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Na lang aandringen van een vriend (en ingegeven door de leuke korting in december) ook RDR gekocht.
Moet zeggen dat ik me kan vinden in de minder positieve reviews.

Ik mis een stuk gevoel wat ik met GTA V wel heb. Sowieso kan ik niet echt wennen aan de besturing. Het lijkt welhaast onmogelijk om te rijden en te schieten tegelijk. Kan natuurlijk ook komen door de vele uren GTAV die in m'n vingers zitten.

En de verhaallijn vind ik nog niet echt heel spannend, nu op 20%. Hoop dat het beter wordt, maar een tweede keer spelen, zoals met GTA wel gedaan zal het niet worden vrees ik.

Denk ook dat ik vooral het rijden mis. Gaat op een paard toch anders dan in de auto :)

[ Voor 7% gewijzigd door MikeyMan op 07-01-2015 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond me weer eens gewaagd aan de multiplayer door een sessie op te zetten via psnprofiles.com. Diverse mensen hadden zich van tevoren aangemeld (12-13 stuks). In verband met het aangekondigde onderhoud aan PSN had ik al die personen nog een bericht vooraf gestuurd. Uiteindelijk waren er net genoeg voor de Posse Up en Kingpin trophy.

Sommige gebruikers hadden netwerkproblemen waardoor ze niet konden verbinden, anderen probeerden toch online te komen nadat het onderhoud was begonnen en weer anderen kwamen wel op de server, maar werden telkens weer gekickt.

Vervolgens met een kleinere groep verder gegaan. Daarbij was het problematisch om de groep bijeen te houden, daarnaast trad er op gegeven moment een invisiblity glitch op, waardoor we elkaar niet meer zagen. Mocht je online willen gaan, wees dan geduldig. Uiteindelijk hebben we toch ook nog een andere groep geholpen met de Kingpin trofee en nog wat losse Trophies behaald.

Het blijft een geweldige game, die helaas voorzien is van verschrikkelijke servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 22:13

Frits Flits

SOUND! Designer

Is Red Dead Redemption bezig met een opmars? Ik zie de laatste tijd weer meer streams met dit spel verschijnen op bijvoorbeeld Twitch. Een port naar de PS4/Xbox1/PC zou denk ik nog steeds succesvol zijn.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat denk ik ook wel, de vraag is of Rockstar dat aandurft aangezien de game al wel oud is, en een vervolg ook niet uitgesloten zou zijn, dat laatste heb ik zelf toch liever. ;)
Oude games nieuw leven in blazen kan wel goed zijn, maar je moet het opnieuw spelen van games niet tot in den treure forceren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 08:55:
Gisteravond me weer eens gewaagd aan de multiplayer door een sessie op te zetten via psnprofiles.com. Diverse mensen hadden zich van tevoren aangemeld (12-13 stuks). In verband met het aangekondigde onderhoud aan PSN had ik al die personen nog een bericht vooraf gestuurd. Uiteindelijk waren er net genoeg voor de Posse Up en Kingpin trophy.

Sommige gebruikers hadden netwerkproblemen waardoor ze niet konden verbinden, anderen probeerden toch online te komen nadat het onderhoud was begonnen en weer anderen kwamen wel op de server, maar werden telkens weer gekickt.

Vervolgens met een kleinere groep verder gegaan. Daarbij was het problematisch om de groep bijeen te houden, daarnaast trad er op gegeven moment een invisiblity glitch op, waardoor we elkaar niet meer zagen. Mocht je online willen gaan, wees dan geduldig. Uiteindelijk hebben we toch ook nog een andere groep geholpen met de Kingpin trofee en nog wat losse Trophies behaald.

Het blijft een geweldige game, die helaas voorzien is van verschrikkelijke servers.
Dat zou een hoop verklaren waarom het gisteren zo moeilijk ging om te verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NintendoSmasher schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:45:
[...]

Dat zou een hoop verklaren waarom het gisteren zo moeilijk ging om te verbinden.
Ik begrijp je reactie niet helemaal, maar er zijn nog veel geplande sessies voor deze game. Het blijft een ongekend populaire game. Hoewel er technische problemen zijn, weerhoudt het mensen niet om online te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
2 dagen geleden voor 7 euro incl alle DLC digitaal aangeschaft op de PS 3.

Heerlijke game om me weer uren zoet te houden.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Blijft een geweldig spel. Tijd niet aangeraakt, maar heb er nu een aantal in huis op discs en meerdere 360's/PS3's. LAN-setup werkt prima, dus binnenkort eens proberen of o.a. dit spel op de PS3 zich goed leent om lokaal een match te houden, net als Call of Duty. Ik hoop dat een vervolg komt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:56
Afgelopen maandag de xbox360 na 5 jaar weer aangesloten en RDR gekocht.... vermaak me weer kostelijk.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:52

Fresh

nee is nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:02
RDR 3 ;) Red Dead Revolver was 1 en Red Dead Redemption was 2

Ben zeer benieuwd naar de derde release. De tweede release goed kapot gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dan kan het nog wel een vervolg op RDR als in RDR 2 zijn natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Beatz schreef op zondag 17 april 2016 @ 21:51:
[...]

RDR 3 ;) Red Dead Revolver was 1 en Red Dead Redemption was 2

Ben zeer benieuwd naar de derde release. De tweede release goed kapot gespeeld :P
RD Revolver heb ik, maar nooit gespeeld. RD Redemption is één van de meeste memorabele games die ik ooit gespeeld heb. Ik besef dat je de setting moet "diggen". Ik heb niets met bijv. sci-fi maar de Western tijd kan ik echt waarderen. Heb RD Redemption dan ook op zowel de 360 als de PS3 grijsgespeeld.

Een opvolger is meer dan welkom, hoop ook (en Rockstar kennende, het komt) dat het komt en een geweldig vervolg wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Als er een RDR 2 komt mag ik hopen dat die ook voor de Xbox 360 uitkomt en niet alleen voor de One. Ik heb namelijk geen zin om nog een console in huis te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik denk niet dat dat er in zit. Ik verwacht alleen ps4/x1/pc, al is die laatste ook discutabel natuurlijk gezien RDR ook nooit voor pc verschenen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

sjaool schreef op zondag 17 april 2016 @ 23:03:
Als er een RDR 2 komt mag ik hopen dat die ook voor de Xbox 360 uitkomt en niet alleen voor de One. Ik heb namelijk geen zin om nog een console in huis te halen.
Ooit houdt het op natuurlijk. Het zijn vrijwel alleen maar de sportspellen die nog op de vorige generatie consoles uitkomen, maar ik zie een RDR2 niet op de 360 en/of PS3 verschijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
Zie die titel net meer naar de last gen komen, men moet op een gegeven moment ook vooruit. en met een jaar of 2 zijn de huidige consoles ook weer een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Mocht er een vervolg komen op RDR dan wil ik hem gelijk, en als hij dan niet op de pc uitkomt dan zal dat hoogstwaarschijnlijk betekenen dat ik eindelijk een ps4 ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

sjaool schreef op zondag 17 april 2016 @ 23:03:
Dat lijkt me sterk, en ik hoop het eigenlijk niet. Laat ze de game liever speciaal voor current-gen maken, dat komt de graphics etc alleen naar ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
http://www.rockstargames.com/newswire/article/52674/

welk nieuws gaat het worden? een port naar PC, een volledig nieuw spel? In elk geval ben ik goed hyped nu. Hopelijk wel iets voor PC iig :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 14:34

DikkeBMW

Live '25

HYPEHYPEHYPE

Weinig bedrijven enzo die met een simpele foto zoveel geruchten kunnen teasen haha! Ik hoop wel echt dat er voor een RD3 eerst een pc versie van RD2 komt; had imo al langer gemogen :P

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Misschien handig om even een nieuw topic te maken voor de nieuwe telg in de Red Dead serie?

Rob Wiethoff/John Marston uit RDR heeft de acteerwereld vaarwel gezegd dus op hem hoeven we niet meer te rekenen.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

The Outlaw schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 16:41:
Misschien handig om even een nieuw topic te maken voor de nieuwe telg in de Red Dead serie?

Rob Wiethoff/John Marston uit RDR heeft de acteerwereld vaarwel gezegd dus op hem hoeven we niet meer te rekenen.
Zolang het nog een gerucht is lijkt me dat een beetje onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Trevor schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 16:25:
http://www.rockstargames.com/newswire/article/52674/

welk nieuws gaat het worden? een port naar PC, een volledig nieuw spel? In elk geval ben ik goed hyped nu. Hopelijk wel iets voor PC iig :P
Kan me niet voorstellen dat een port naar de PC een teaser krijgt. Het is bekend dat Rockstar de PC het minst interessante platform vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 16:42:
[...]

Kan me niet voorstellen dat een port naar de PC een teaser krijgt. Het is bekend dat Rockstar de PC het minst interessante platform vindt.
Ben benieuwd wanneer die teaser dropt 8)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:46

NSG

Je weet niks!

Tijd om weer een console in huis te halen. Man wat heb ik toch genoten van RDR en ik verheug mij al zo lang op een nieuwe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Een RD3 die ps only is zou voor mij betekenen dat er een ps4 pro komt.
Vond deeltje 2 destijds echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
vorige week een xbox one gekocht.. en vrijdag online de goty van rdr2 besteld voor 10 euro.

ik wist dat rdr3 er aan zou komen. en wou de game nog een keer spelen (blijft zon heerlijke game)
gelukkig net op tijd ivm de "teaser"

ik ben benieuwd hoe hard de hype train aan gaat komen.. (en of ik een paar stations wil missen om niet te vroeg in de trein te zitten haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het is dan rd2, als in Red Dead, van Redemption is er pas 1 deel en zou Red Dead Redemption 2 de nog aan te kondigen game kunnen zijn. ;)
Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste