Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:21
Wii4all schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:30:
Hier staat info over de bandana: en hoe je hem gebruikt
http://www.youtube.com/watch?v=zKEqfYJj7Ok

kreeg trouwens van een stranger die zn vrouw bloemen wilde geven het verzoek om bepaalde bloemsoorten te vinden. Ik heb genoeg zooi die je zeg maar overal vind, alleen die red sage en die andere heb ik er pas eentje. Zijn die makkelijk te vinden? zoja waar?
Het staat in de beschrijving bij de stranger in je journal in welk gebied je ze het meest vindt. (ik weet nu ff niet uit mijn hoofd welke gebieden en zit op mijn werk :P) Ik ben naar die gebieden gereden en heb vervolgens zon survival map aangezet. Koop je bij de general stores en dan worden 20 minuten (echte, niet in-game :P) alle bloemen om je heen zichtbaar op je mini map.

Overigens grappig als je ze eenmaal ovehandigd:
spoiler:
Dat dat vrouwtje dood blijkt te zijn. Even een gesprek en als John wegloopt: "I have an appointment with mother Earth" Klein stukgaan momentje weer hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-04 12:11

Licko

ZVDK

in je kit kun je 'm 'equipen'

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:52

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

De bandana kan je kiezen op het 2e tabblad van het select menu. Als je de bandana draagt kan je bv mensen neerschieten zonder dat je fame of honour omlaag gaat.

Die planten zijn simpel te vinden, er wordt in je journal bij de challenge zelfs aangegevan waar je moet zoeken.

[ Voor 46% gewijzigd door Meelobee op 27-05-2010 10:05 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wat kun je met die plantjes, je kunt ze niet roken, nog thee van zetten. enkel verkopen in een store (althans dat lijkt mij de enige optie) klopt dat?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:40
himlims_ schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 10:00:
wat kun je met die plantjes, je kunt ze niet roken, nog thee van zetten. enkel verkopen in een store (althans dat lijkt mij de enige optie) klopt dat?
Op de 1 of andere manier werd er uitgelegd in het begin van het verhaal dat je daar kruiden en zo van kon maken. Maar hoe dat precies werkt... Misschien als je het spel hebt uit gespeeld of ver bent gevorderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Chaoss schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:22:
ja volgens mij kun je irritant genoeg niet zien hoeveel sterren je huidige paard is. je kan het wel aan de uiterlijke kenmerken zien:

1 ster: mager paard, je ziet de ribben
2 sterren normaal paard
3 sterren: extra gespierd paard (zie je bij de achterbenen) en meestal een specialere kleur, goud bv

waar zijn die bandanda's eigenlijk voor?
stel je koopt een *** paard, en die shiet je neer krijg je dan ook weer een nieuwe *** paard?

damn ben wel weer lekker ?-tekens aan 't spammen

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 27-05-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265288

Topicstarter
himlims_ schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 10:07:
[...]

stel je koopt een *** paard, en die shiet je neer krijg je dan ook weer een nieuwe *** paard?

damn ben wel weer lekker ?-tekens aan 't spammen
Volgens mij wel, als je dan weer je deed gebruikt komt er een nieuw paard aanhobbelen. Ik weet niet over hier nog een maximum aanzit, en of het überhaupt zo werkt. Maar ik heb eens een $250 deed gekocht en toen ik die gebruikte, bleef de deed gewoon in mijn inventory...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
toch wel jammer dat er niet iets inzit zoals paarden verzamelen of handelen.

Als je een mooi paard vangt dat je het dan kan verkopen of dat je een bepaald aantal moet verzamelen ala GTA met auto's.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265288

Topicstarter
Mee eens ja, of dat je bijvoorbeeld je eigen ranch zou kunnen beginnen of zo. I know, dan gaat het wel heel erg op een mmo/simcity lijken, maar dat lijkt me toch wel heel cool. Juist i.c.m. het vangen en temmen van paarden en die vervolgens naar je ranch brengen om bijvoorbeeld te kunnen verkopen. Het is al eerder ter sprake gekomen in dit topic, dat RDR ook een geweldig uitgangspunt zou vormen voor een kleinschalige mmo...

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 265288 op 27-05-2010 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wii4all schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 10:21:
toch wel jammer dat er niet iets inzit zoals paarden verzamelen of handelen.

Als je een mooi paard vangt dat je het dan kan verkopen of dat je een bepaald aantal moet verzamelen ala GTA met auto's.
Tja, je kunt al genoeg verzamelen naast wapens en ammo.
Opzich lucratief natuurlijk om paarden te gaan vangen en die in te ruilen tegen geld maar zoveel meerwaarde heeft dat niet.
Er zijn sowieso "maar" een stuk of 10 verschillende paardenrassen in het spel en daarnaast staan er altijd genoeg geparkeerde paarden die je zonder straf kunt meenemen.
Als je het dan toch afzet tegen gta dan zijn die bounty's in de plaats gekomen voor het verzamelen van auto's, die lijstjes althans.
Daarnaast zijn er genoeg verzamellijstjes te vinden in het spel.
Ach en geld heb ik to nu toe nooit een gebrek aan gehad dus daar hoeft het niet voor.

[edit]

Dat van die mogelijkheden tot MMO klinkt alweer heel anders izm paarden verzamelen en een ranch beginnen.
Beetje cowboys inhuren voor het werk en bescherming.

[ Voor 8% gewijzigd door LoneRanger op 27-05-2010 10:47 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

v8power67

Psn: Mausosaurus

PSP123 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:09:
[...]

Wat voor opties zijn er dan nog beschikbaar als je de game al heb uitgespeeld? Geen missies meer, misschien side missions?
Of bedoel je dat de mogelijkheid er nog is om bijvoorbeeld of dieven te gaan jagen of de sherrif te helpen?
sowieso nadat je de main story uitspeeld komen er weer stranger vraagtekens op de map te staan.
ik raad je aan dan eerst die in blackwater te doen, want na die te doen is het spel daadwerkelijk klaar. ;)
je krijgt dan ook pas de credits enz. en daarna krijg je nog meerdere stranger quest, en kan je gewoon lekker rondslenteren door het westen, wachtend op iemand die hulp nodig heeft. moet ook nog een paar van die hideouts doen en nog flink wat challenges. maar ik heb wel dik 28-30 uur erover gedaan om hem qua story line uit te spelen. en dan heb ik ook nog erg veel dingen eromheen gedaan tussendoor :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

Anoniem: 265288 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 10:15:
[...]

Volgens mij wel, als je dan weer je deed gebruikt komt er een nieuw paard aanhobbelen. Ik weet niet over hier nog een maximum aanzit, en of het überhaupt zo werkt. Maar ik heb eens een $250 deed gekocht en toen ik die gebruikte, bleef de deed gewoon in mijn inventory...
heb dit ook met een paad van 750$.

Anyway iemand posse vanavond ? heb wel zin in een potje gang hideouts clearen of Team deatchmatch enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

KingKoning schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:39:
[...]

Het staat in de beschrijving bij de stranger in je journal in welk gebied je ze het meest vindt. (ik weet nu ff niet uit mijn hoofd welke gebieden en zit op mijn werk :P) Ik ben naar die gebieden gereden en heb vervolgens zon survival map aangezet. Koop je bij de general stores en dan worden 20 minuten (echte, niet in-game :P) alle bloemen om je heen zichtbaar op je mini map.

Overigens grappig als je ze eenmaal ovehandigd:
spoiler:
Dat dat vrouwtje dood blijkt te zijn. Even een gesprek en als John wegloopt: "I have an appointment with mother Earth" Klein stukgaan momentje weer hier :P
Toen lag ik inderdaad ook wel even dubbel. Mooie humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik sta in twijfel om dit spel te gaan halen. Ik heb wat revieuws gelezen maar het komt op mij over als GTA in de woestijn maar dan in western sferen, is die indruk juist? En wat zijn de overeenkomsten met Red dead revolver? (op de sfeer na dan uiteraard)

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Die vergelijking klopt opzich wel, maar ik heb tot nu toe meer plezier beleeft aan RDR dan aan GTA. imho is dit vernieuwender omdat er weinig "western" games zijn, de sfeer is erg goed. en de omgeving etc spreekt mij erg aan.

Je hebt hier net als in GTA altijd 2-3 mensen op je map waar je mainquests kunt halen en daarnaast kun je sidequests doen, bounty hunten, challanges halen. maar wat imho erg vernieuwend is en goed werkt zijn de random events, meestal in de vorm van mensen die je hulp kunt bieden (mensen worden overvallen, bestolen, ze vragen je een familielid te redden etc. etc.) Dit lijken op zich kleine sidequests, maar ze verschijnen random bij je in de buurt als je onderweg bent etc. hierdoor lijkt de wereld wat meer te leven.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wat is de beste manier om snel geld te verdienen? Pokeren?
Ik heb die cheatsuit, maar valsspelen is nog best irritant.

Die bandana helpt wel wat trouwens (gasten neerknallen voor een paar dollar zonder fame/honor te verliezen }> )
Irritant vind ik wel dat saven je altijd 6 uur kost :/ beetje jammer

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

nee bounty hunts doen, je hebt bounty hunts die levend 400,- opleveren tel daar het geld van looten en kistjes bij op en je verdiend ook nog eens fame en honour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

GG---77 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:04:
Ik sta in twijfel om dit spel te gaan halen. Ik heb wat revieuws gelezen maar het komt op mij over als GTA in de woestijn maar dan in western sferen, is die indruk juist? En wat zijn de overeenkomsten met Red dead revolver? (op de sfeer na dan uiteraard)
ik beschreef de game vanochtend als volgt;

Gister RDR gehaald, wel een machtige game. De eerste indruk is positief. Verhaal is erg meeslepend, en de karakters worden erg indrukwekkend neergezet. Voice acting en muziek is zoals altijd subliem. Echter mis ik wel de radio uit GTA, dat country gepingel wordt je naar paar uur wel beu.

Qua graphics vind ik 't zwaaar onder niveau van hedendaagse technieken. Kijk nu eens naar Just-Cause2, ook een sandbox, maar dan wel 10x zo mooi om te aanschouwen. Daarin tegen zijn er soms wel mooie sceneries en leeft het western gevoel wel errug goed.

De freeroaming ben ik nog goed aan 't ontdekken qua mogelijkheden. Je kunt jagen, maar daar ben ik niet zo van onder de indruk. De game beschikt over een semi-auto aim, zodra je in de buurt van een poppetje richt, aimt deze daar op. Dit maakt in/uit zoomen om snel te locken mogelijk. Echter kan dat ook uitgezet worden, wat ik heb geprobeerd, maar dat is kansloos. Dit omdat de game gebouwd is op dat princiepe, althans zo lijkt dat.

Missies vind ik erg leuk, tot nu toe ben ik niet erg ver, maar laat me snel afleiden door de vele side-missies die je onderweg tegen komt. Soms resulteert dat in een leuke shootout, of aanval op kampje rebellen. Nadeel daarbij is wel dat je snel het overzicht verliest over wie wie nu is. Wat is goed/slecht. Bij twijfel, schieten, gaat niet altijd op. En diverse missies vroegtijdig beëindigd omdat ik de verkeerde neer schoot. Gelukkig is er wel een retry optie na een missie

Paard en wagen, dat zijn de hummers en lowriders van RDR. Leuke is dat deze overal rond lopen, en kun je dus vangen. Maar ook afschietne voor vlees, en nog een keertje skinnen. Gister had ik Timmy over de vloer, die redelijk onder de indruk was van dat gebeuren (als paarden liefhebster)

Heb 10min-20min. de MP gedaan, samen met Psychopunk, maar die shoot ik 6x achter elkaar neer. Waarna hij de game quitte In die korte tijd heb ik gezien dat je je diverse 'missies' of '(mini)games' kunt spelen Zo ook is ingame poker mogelijk , ik wilde na een goed half uur stoppen. Dus 3 rondjes achter elkaar all-in, en gewonnen ook nog vervolgens ma gequite, want vrouwen in nood redden is meer mijn ding

De game bevat ook een soort 'markt' systeem, maar dat is vrij gelimiteerd. Voor zo ver ik heb kunnen zijn de prijzen overal het zelfde. Maar dat is schijnbaar te beinvloeden door jouw fame en hulp bieden aan lokale bevolking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:21
Vergelijking met GTA: Ja en Nee. Het idee is hetzelfde. Free Roam, missies, besturing redelijk vergelijkbaar. De 'nee' zit hem vooral in de variatie: Hele stukken op je paard afleggen is minder saai dan met de auto in GTA, omdat je random events tegenkomt zoals mensen die postkoetsen overvallen of groepen wolven die je aanvallen. Je kan die mensen dan helpen of juist de bandieten helpen. Er zijn diverse random events.

Verder hebben ze een groot minpunt van gta aangepakt: Er zijn checkpoints binnen missies. Je hoeft dus niet alles opnieuw te doen als de laatste man je afmaakt of als je in het water valt ofzo (zwemmen kan niet).

Je heb ook niet die vervelende friends waar je relaties mee moet onderhouden. Wel grappige mini games net als in GTA (poker, blackjack etc..)

Red dead revolver heb ik nooit gespeeld.

Als je van free roam houdt en het sfeertje spreekt je aan dan ga je geen spijt krijgen van deze game.

EDIT: iemand was me voor :P

toevoeging op bovenstaande van himslims: het is wel zo dat je meer geld krijgt als je het ergens verkoopt. Bepaalde dieren komen bijvoorbeeld meer voor rond de ene stad maar niet in mexico waardoor je er daar meer voor krijgt. Ik let er eigenlijk amper op, heb op zich geld zat.

Overigens vind ik de graphics wel zeer goed. En de muziek is al helemaal om te watertanden :9~

[ Voor 17% gewijzigd door KingKoning op 27-05-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Bounty hunten levert erg veel op, en als je een hoge honour hebt dan is alles een keer zo goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Nu online

v8power67

http://www.g4m3.nl/red-dead-redemption-level-up-tips/
tip voor de mensen die graag zsm de hoogste online rank willen halen.
lijkt me wel leuk een keer te doen met wat mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Laatst online: 02-03 14:28
Een vriend van me had op de eerste dag al level 50, ik denk dat zijn manier sneller is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Nu online

v8power67

qwertyuio schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:31:
Een vriend van me had op de eerste dag al level 50, ik denk dat zijn manier sneller is :+
ja die manier die ik poste kan je in ong 8uur halen dus zal wel beetje zelfde zijn denk ik.
tenzij die vriend van je een cheater is?? schijnt namelijk een xp hack te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

v8power67 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:29:
http://www.g4m3.nl/red-dead-redemption-level-up-tips/
tip voor de mensen die graag zsm de hoogste online rank willen halen.
lijkt me wel leuk een keer te doen met wat mensen.
ik snap niet wat hier wordt gedaan waardoor de speler sneller een online rank behaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Nu online

v8power67

ze doen constant achtermekaar die hideout spelen, duurt ong 2min met 2 mensen en dan heb je ong als je beide zelfde kills haalt 1500xp, en dat doe je dan constant achtermekaar, is saai maar uiteindelijk haal je binnen 8uur rank 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:58

Oxigeon

En zo is dat!

Inderdaad, het is wel saai, dat zou ik max een uurtje volhouden

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Bokkie schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:13:
Wat is de beste manier om snel geld te verdienen?
Ik zit nu ergens op het einde maar heb nooit een geld tekort gehad. Ook geen moeite voor gedaan. Vang af en toe wat dieren, doe af en toe sidemissies e.d. Gaandeweg verdien je zo steeds wat geld en je geeft ook eea weer uit aan huizen en in shops. Een tekort heb ik nooit gehad, maar echt teveel ook niet. Echt nut heeft veel geld ook niet toch, zie niet echt een doel om ingame voor te sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Inderdaad geld is nooit een beperking, huisjes zijn niet heel duur, wapens vallen ook best mee, en ammo hoef je nooit te kopen. het scheelt aardig als je een hoge honour hebt dat drukt de prijzen aardig.

Ik heb op de noordelijk en zuidelijke helft elk 4 huisjes gekocht verspreid over de map, dus 8 in totaal, de duurste was geloof ik 400, de rest 50-250, een paard kost maximaal 750 (3 sterren) kheb nog maar 3 wapens gekocht maar die prijzen waren ook iets van 150-300

wat hebben jullie trouwens met die 1000,- van de drugsdeal gedaan? kheb et maar trug gegeven.... wou even beide opties proberen, maar zodra je het teruggeeft maakt hij een autosave... had dus maar 1 poging :P kan iemand verklappen wat er gebeurd als je het houd? krijg je dan ruzie met die gast?

[ Voor 63% gewijzigd door Chaoss op 27-05-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Wapens heb ik niet gekocht maar gaandeweg door het spel gekregen bij missies ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:38
Chaoss schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:36:
Inderdaad geld is nooit een beperking, huisjes zijn niet heel duur, wapens vallen ook best mee, en ammo hoef je nooit te kopen. het scheelt aardig als je een hoge honour hebt dat drukt de prijzen aardig.

Ik heb op de noordelijk en zuidelijke helft elk 4 huisjes gekocht verspreid over de map, dus 8 in totaal, de duurste was geloof ik 400, de rest 50-250, een paard kost maximaal 750 (3 sterren) kheb nog maar 3 wapens gekocht maar die prijzen waren ook iets van 150-300

wat hebben jullie trouwens met die 1000,- van de drugsdeal gedaan? kheb et maar trug gegeven.... wou even beide opties proberen, maar zodra je het teruggeeft maakt hij een autosave... had dus maar 1 poging :P kan iemand verklappen wat er gebeurd als je het houd? krijg je dan ruzie met die gast?
Gebeurt niets, houd je gewoon het geld maar je kunt die stranger missie niet afmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

himlims_ schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:16:
[...]
ik beschreef de game vanochtend als volgt;

[...]

Qua graphics vind ik 't zwaaar onder niveau van hedendaagse technieken. Kijk nu eens naar Just-Cause2, ook een sandbox, maar dan wel 10x zo mooi om te aanschouwen.
Huh? :?
Speel je op de PS3 of zo? Ik vind het juist een prachtige game die vooral erg soepel loopt. Daarbij is het een zeer grote map en blijft altijd alles soepel lopen en is er veel diversiteit. Het is vast niet de allermooiste game, maar volgens mij hebben ze er wel het maximale uitgehaald zonder in te boeten op de performance (op de 360 dan, ik begrijp dat er op de PS3 versie wel op- en aanmerkingen zijn).
Ik snap je commentaar dus niet echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Voor de storyline heb je inderdaad genoeg geld om zo te spelen, wapens krijg je gaandeweg, maar ik wil mogelijk voor een 2e game zeg maar, kijken of in het begin zoveel mogelijk geld te verdienen om snel betere wapens te kopen om een lekkere badguy te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261819

Schrammy89 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:52:
[...]

Gebeurt niets, houd je gewoon het geld maar je kunt die stranger missie niet afmaken...
Dat kan wel, maar dan moet je wel die stranger dood schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Tom schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:46:
Wapens heb ik niet gekocht maar gaandeweg door het spel gekregen bij missies ofzo?
jah kheb er ook 2 gevonden ofzo, liggen soms in kistjes volgens mij, maar als ik dan in de shop een zie die ik niet heb koop ik ze wel. kheb nu 2 pistolen, 2 shotguns en 3 rifles.
Anoniem: 37384 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:55:
[...]

Huh? :?
Speel je op de PS3 of zo? Ik vind het juist een prachtige game die vooral erg soepel loopt. Daarbij is het een zeer grote map en blijft altijd alles soepel lopen en is er veel diversiteit. Het is vast niet de allermooiste game, maar volgens mij hebben ze er wel het maximale uitgehaald zonder in te boeten op de performance (op de 360 dan, ik begrijp dat er op de PS3 versie wel op- en aanmerkingen zijn).
Ik snap je commentaar dus niet echt :)
Zo groot is het verschil tussen de PS3 en x360 versie van RDR ook alweer niet.

Op mijn 40" LCD ziet het er niet bar slecht uit ofzo, maar erg mooi is anders, zekers als je games als uncharted en Final Fantasy op de PS3 gespeeld hebt :P maar ook een sandbox game als Just Cause 2 ziet er veel beter uit. RDR is gewoon TE kartelig bij mij... maar de sfeervolle omgevingen maken veel goed. De grafische kwaliteit is voor mij het grootste minpunt van de game... erger dan de bugs want daar heb ik nog geen last van gehad. voor de rest topgame :)

[ Voor 62% gewijzigd door Chaoss op 27-05-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 17:58
Bokkie schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:13:
Wat is de beste manier om snel geld te verdienen?
Wolven afmaken en skinnen, en vervolgens in Mexico verkopen. Het barst daar van de wolven, met een paar minuutjes hunten kun je al snel een kleine $1000 verdienen. Ik zelf ben in ieder geval nog niets tegen gekomen om sneller geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:52

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Wolven.... klote besten, maar veel waard!

En als je ze vindt, dan zijn het er sowieso 5 en waarschijnlijk spawnen in de buurt er nog meer... zo heb ik al een aantal keer er een stuk of 20 achter elkaar afgeslacht...

Ook meestal met cougars... schiet je er één af, loopt er negen van de tien keer verderop nog één...
Zo ben ik al een paar keer tegengekomen dat een ruiter voor me door een cougar wordt aangevallen.

Ja, tot nog toe machtig spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-04 16:34
Jannis schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:14:
[...]

Wolven afmaken en skinnen, en vervolgens in Mexico verkopen. Het barst daar van de wolven, met een paar minuutjes hunten kun je al snel een kleine $1000 verdienen. Ik zelf ben in ieder geval nog niets tegen gekomen om sneller geld te verdienen.
gewoon de hunting en treasure challenges doen dan heb je zo een hoop geld bij elkaar.
bizons schieten gaat ook vrij makkelijk gezien ze en kuddes van 8 of meer rondlopen.
dead eye gebruiken voor een lading headshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ArgantosNL schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:01:
[...]

gewoon de hunting en treasure challenges doen dan heb je zo een hoop geld bij elkaar.
bizons schieten gaat ook vrij makkelijk gezien ze en kuddes van 8 of meer rondlopen.
dead eye gebruiken voor een lading headshots
dynamiet er tussen in O-) effectiever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand wanneer de laatste 2 avatar awards vrij komen in het spel ? Volgens de info die ik gevonden heb gaat dit d.m.v community challenges (de andere 3 zijn gewoon in single player vrij te spelen), maar voor zover ik weet zijn deze nog niet door R* vrij gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Ik ben ook onder de indruk van het spel, ben inmiddels in Mexico beland.
Ik heb alleen nog niet het idee dat ik klaar ben in het Amerikaanse gedeelte, maar misschien ga ik nog eens terug.

Verder vind ik het lastig om de schatten te zoeken die je op een schatkaart ziet, ik heb de eerste gevonden, maar de tweede vind ik erg lastig.

Ik ben ook bezig met de outfits volledig te maken, maar ik vind het lastig om soms er achter te komen wat je exacte doel is bij het tracken...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@fragneck, volgens mij kun je dat gewoon zien bij je outfits in het menu, daar staat precies wat je moet doen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Nu online

v8power67

handige link voor 100% completion te krijgen :
http://www.reddead.net/fo...utfits-and-much-much-more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ligt het aan mij, of is het ondoenlijk met die treasure maps iets te vinden? Ik heb er eentje met twee plaatjes, maar moet ik nou die gehele grote map af om te kijken of het mij bekend voor komt? Laat dan maar zitten....
Ze hadden wel iets mogen zeggen over hoe je zo'n kaart moet lezen, want die plaatjes op die treasuremap die ik heb komen niet terug op de landkaart.

Lees nu net trouwens op een forum (via Google) dat het een soort rebus is of zo, en dat dat de locatie verklapt. Vanavond maar eens kijken. Maar een beetje hulp of een hint hadden ze wel bij zo'n kaart mogen geven dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:35:
Ligt het aan mij, of is het ondoenlijk met die treasure maps iets te vinden? Ik heb er eentje met twee plaatjes, maar moet ik nou die gehele grote map af om te kijken of het mij bekend voor komt? Laat dan maar zitten....
Ze hadden wel iets mogen zeggen over hoe je zo'n kaart moet lezen, want die plaatjes op die treasuremap die ik heb komen niet terug op de landkaart.

Lees nu net trouwens op een forum (via Google) dat het een soort rebus is of zo, en dat dat de locatie verklapt. Vanavond maar eens kijken. Maar een beetje hulp of een hint hadden ze wel bij zo'n kaart mogen geven dan.
heb gwn een guide gebruikt. heb ze allemaal nu :=D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
Anoniem: 37384 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:35:

Nee de schatkaarten bevatten vaak een afbeelding van een specifieke plek(speciale boom, speciaal gevormde rots etc.) gewoon goed kijken hoe het er ongeveer uitziet en als je genoeg rondrijd kom je vanzelf wel iets tegen wat er op lijkt. Dan nog eens kijken op de schatkaart en de getekende aanwijzingen volgen tot aan de schat. (soms staat er op de schatkaart ook bijgeschreven in welk gebied je moet zoeken)

Ikzelf vind dit juist heel leuk gedaan. Toegegeven, het is wel speurwerk soms maarja dat maakt het wel des te realistischer imo. (zit inmiddels op rank 8 :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hoeveelste is treasure map ben je? de eerste 2-3 maps staat sowieso wel een locatie bij.

ik heb de eerste 5 allemaal gevonden zonder problemen, het is niet echt een rebus maar gewoon een letterlijke locatie die je zo herkent als je er bent geweest. Als ik de locatie niet herken hou ik hem gewoon bij me die locatie kom je vanzelf een keer voorbij.

Je kan een guide erbij nemen... maar zelf vindt ik dat wat lame,

[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 27-05-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Chaoss schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:46:
hoeveelste is treasure map ben je? de eerste 2-3 maps staat sowieso wel een locatie bij.

ik heb de eerste 5 allemaal gevonden zonder problemen, het is niet echt een rebus maar gewoon een letterlijke locatie die je zo herkent als je er bent geweest. Als ik de locatie niet herken hou ik hem gewoon bij me die locatie kom je vanzelf een keer voorbij.

Je kan een guide erbij nemen... maar zelf vindt ik dat wat lame,
Het is wat lame, maar ik vind de maps niet makkelijk. Ik heb alleen de eerste schat gevonden tot op heden.....

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

nouhja de eerste 2 staat gewoon letterlijk een locatie bij, de 3'de is een huis waar je qua mainquest vanzelf voorbij komt en de 4'de staat ook weer letterlijk een lokatie bij. dus het lijkt me dat 1 tm 4 vrij probleemloos zijn. Je moet op zo'n locatie wel even goed rondkijken, maar dat is juist wel realistisch.

Kun je die goldbars trouwens direct wel verkopen? of worden ze meer waard als je ze allemaal hebt?

[ Voor 32% gewijzigd door Chaoss op 27-05-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chaoss schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:04:
nouhja de eerste 2 staat gewoon letterlijk een locatie bij, de 3'de is een huis waar je qua mainquest vanzelf voorbij komt en de 4'de staat ook weer letterlijk een lokatie bij. dus het lijkt me dat 1 tm 4 vrij probleemloos zijn. Je moet op zo'n locatie wel even goed rondkijken, maar dat is juist wel realistisch.

Kun je die goldbars trouwens direct wel verkopen? of worden ze meer waard als je ze allemaal hebt?
Ik heb maar 1 schatkaart gevonden en daar staan twee plaatjes op, aangegeven met 'I' en 'II', en volgens mij staat er nergens een locatie bij geschreven. Ik heb op internet gevonden waar ik moet wezen nu
spoiler:
Hangman's Rock, nu snap ik ook een beetje dat plaatje - je ziet een noose
maar daar had ik zelf dus nooit achter gekomen waarschijnlijk. Die map is zo gigantisch, dan ga ik echt niet opmerken dat ik een rots zie met een cactus die overeenkomen met het plaatje, want de 'rots-cactus-combinatie kom je overal wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Anoniem: 37384 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:11:
[...]

Ik heb maar 1 schatkaart gevonden en daar staan twee plaatjes op, aangegeven met 'I' en 'II', en volgens mij staat er nergens een locatie bij geschreven. Ik heb op internet gevonden waar ik moet wezen nu
spoiler:
Hangman's Rock, nu snap ik ook een beetje dat plaatje - je ziet een noose
maar daar had ik zelf dus nooit achter gekomen waarschijnlijk. Die map is zo gigantisch, dan ga ik echt niet opmerken dat ik een rots zie met een cactus die overeenkomen met het plaatje, want de 'rots-cactus-combinatie kom je overal wel tegen.
Ik had exact hetzelfde gevoel over de 'rots-cactus-combi'

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Ik vind die schatkaarten wel leuk. Vind het ook een stuk leuker om ze zonder hulp te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Good Fella schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:24:
Ik vind die schatkaarten wel leuk. Vind het ook een stuk leuker om ze zonder hulp te doen.
lijtk me ook leuk maar dan moet je wel iets met die kaart kunnen. De eerste die ik kreeg, is de gene die hier boven beschreven staat, maar zonder verder toelichting/uitleg ga je dat nooit vinden. Bedoel hoeveel stenen + kaktus zijn er? 100000-200000? ik weet 't niet ,maar wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

die hangman's rock kom je zo vaak voorbij... het viel mij iig direct op. toen ik die schatkaart kreeg had ik metteen een ingeving dat dat hangman's rock wel eens zou kunnen zijn. die tekening lijkt er best veel op, het is ook meer dan zomaar een "steen".

maargoed dat zal persoonlijk zijn. heb 1 tm 5 iig gevonden zonder hulp

[ Voor 52% gewijzigd door Chaoss op 27-05-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De schatkaarten zijn vrij simpel. Ja, het is soms even wat zoeken, maar de schatten liggen altijd op unieke locaties in de wereld die erg herkenbaar zijn en soms op de map aangegeven staan. Vaak is het ook nog zo dat story missies / strangers vaak in de buurt van deze locaties plaatsvinden. In je journal kun je ook zien in welke van de 3 spelgebieden de schat te vinden is. Onthou dus goed hoe de schatkaart er uit ziet.

Natuurlijk kun je ook gewoon de guides gebruiken, maar ik vond het zelf veel te leuk om de schatten zelf te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122700

Ik weet nog steeds niet waar ik de tweede kan vinden. Nu heb ik er ook niet veel moeite voor gedaan, maar als iemand een tip heeft hoor ik hem graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Anoniem: 122700 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:12:
Ik weet nog steeds niet waar ik de tweede kan vinden. Nu heb ik er ook niet veel moeite voor gedaan, maar als iemand een tip heeft hoor ik hem graag. :)
Rio del Lobo(als je er bent weet je het gelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-04 10:47
Ik kom (en m'n maten trouwens ook) niet meer in de mulitplayer. Gisteren nog de hele avond gespeeld, maar nu geeft hij aan dat hij niet kan connecten oid...

Meer mensen last van? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Chaoss schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:35:
die hangman's rock kom je zo vaak voorbij... het viel mij iig direct op. toen ik die schatkaart kreeg had ik metteen een ingeving dat dat hangman's rock wel eens zou kunnen zijn. die tekening lijkt er best veel op, het is ook meer dan zomaar een "steen".

maargoed dat zal persoonlijk zijn. heb 1 tm 5 iig gevonden zonder hulp
QFT. Die eerste was een eitje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ff met op youtube op treasure hunt zoeken en je hebt ze zo.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261819 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:39:
De schatkaarten zijn vrij simpel. Ja, het is soms even wat zoeken, maar de schatten liggen altijd op unieke locaties in de wereld die erg herkenbaar zijn en soms op de map aangegeven staan. Vaak is het ook nog zo dat story missies / strangers vaak in de buurt van deze locaties plaatsvinden. In je journal kun je ook zien in welke van de 3 spelgebieden de schat te vinden is. Onthou dus goed hoe de schatkaart er uit ziet.

Natuurlijk kun je ook gewoon de guides gebruiken, maar ik vond het zelf veel te leuk om de schatten zelf te vinden.
Ja dat speelt ook wel mee, ik heb die kaart al veel eerder gehad/gevonden, maar heb geen idee meer waar precies en van wie. Dus ik bekeek 'm laatst, en dacht eerst dat die plaatjes misschien ook wel op je grote landkaart te zien zouden zijn (je ziet soms vage getekende dingetjes, zoals de beesten die je daar vindt), maar dat is dus niet zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:54
Die eerste schat was wel gewoon idioot simpel hoor.. :P Je ziet een boom met een touw eraan, en een rots. Je rijdt een keer langs en dan zie je dat er iemand opgehangen wordt.. Hanging Rock! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pa4jv schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:57:
Die eerste schat was wel gewoon idioot simpel hoor.. :P Je ziet een boom met een touw eraan, en een rots. Je rijdt een keer langs en dan zie je dat er iemand opgehangen wordt.. Hanging Rock! :D
Ja, maar dat is bij mij dan al een tijdje geleden gebeurd waarschijnlijk. Geen idee meer waar zich dat heeft afgespeeld :) Ik speel het ook niet elke dag, dus dat helpt ook niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind het levellen online tergend sloom gaan. Ook worden de missies langzamerhand een beetje saai, ze mogen er wel een paar nieuwe (langere?) in doen wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thomasthomas schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:16:
Ik vind het levellen online tergend sloom gaan. Ook worden de missies langzamerhand een beetje saai, ze mogen er wel een paar nieuwe (langere?) in doen wat mij betreft.
Ik vind het al een hele verbetering t.o.v GTA4 ;) Er valt online genoeg to doen waarmee je XP kan verdienen, en als je echt snel wil gaan start je een private free roam op met 1 of 2 man en dan herhaal je constant dezelfde hideout (saai maar effectief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foute baas
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik ben net klaar met alle missies in Mexico. Was een leuke ervaring:D. Ik ga eerst voor alle missies en daarna ga ik eens wat schatten zoeken en me bezighouden met andere dingen. Ik vind het tot nu toe een geweldig spel. Veel en veel beter/leuker dat GTA4 in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-04 10:47
Zijn er hier nog meer mensen bij wie de multiplayer af en toe niet werkt?
Op xbox live bedoel ik dus :)

[ Voor 43% gewijzigd door JanvdVeer op 27-05-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Laatst online: 20-01-2023
foute baas schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:23:
Ik ben net klaar met alle missies in Mexico. Was een leuke ervaring:D. Ik ga eerst voor alle missies en daarna ga ik eens wat schatten zoeken en me bezighouden met andere dingen. Ik vind het tot nu toe een geweldig spel. Veel en veel beter/leuker dat GTA4 in mijn ogen.
Ik heb nu precies het zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Laatst online: 17:55

Distortion

Bottle to Throttle

Wat raggen sommigen door het spel heen zeg. Ik ben een slow player, heb er 1 dag en 18 uur opzitten, en zit pas op 22 %. Ik zit nog niet in Mexico. ff hier kijken, ff daar kijken, en zo hop ik over de map hehe. Prachtig spel.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Flyby_Wire schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:46:
Wat raggen sommigen door het spel heen zeg. Ik ben een slow player, heb er 1 dag en 18 uur opzitten, en zit pas op 22 %. Ik zit nog niet in Mexico. ff hier kijken, ff daar kijken, en zo hop ik over de map hehe. Prachtig spel.
Ik ben er ook niet trots op nadat ik fast travel kende ging het snel "te snel ", Een tip naar elke speler Doe bounty missies en strangers en rag niet door het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:22

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Flyby_Wire schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:46:
Ik heb er ook 1 dag en 20 uur opzitten, maar ik zit op 99.7%... Wellicht dat ik redelijk snel speel, maar 22% is wel heel erg weinig vind ik, dan volg je echt niet de verhaallijn en zit je inderdaad alleen maar te rijden op je paard :).

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:55
Ik snapte ook niet dat er mensen de eerste paar dagen zo ongeveer continue speelden en na 3 dagen klaar waren :') Vind het ook leuk het zo lang mogelijk te rekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Laatst online: 17:55

Distortion

Bottle to Throttle

Ps3-Opt1fl3x schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:57:
[...]

Ik ben er ook niet trots op nadat ik fast travel kende ging het snel "te snel ", Een tip naar elke speler Doe bounty missies en strangers en rag niet door het spel.
Fast travel gebruik ik ook niet, je komt veel tegen door gewoon te gaan hoppen met je paard. Stranger missies, mensen helpen, op jacht gaan, schatzoeken, en af en toe een missie doen. Ik ben nu, na 40 uur spelen pas in thieves landing, en heb alle new austin lokaties nog niet eens gezien.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 23:52

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

serieus?!? De naam van het dorp waar je moet zijn staat op de schatkaart geschreven, hoe moeilijk kan het dan nog zijn?

En iedereen maar klagen hoe games steeds meer gericht worden op casual gamers en te makkelijk worden, ik vindt het niet gek... :X

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannis
  • Laatst online: 22-04 17:58
Het valt me op dat de Nightwatch Job steeds 100% identiek is, lijkt echt totaal geen variatie in te zitten. Heb nu een aantal keer de nightwatch job in Chuparosa gedaan, en het is telkens weer een beroving langs het spoor, beroving van een winkelier, en een paardendief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Meelobee schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 19:06:
[...]

serieus?!? De naam van het dorp waar je moet zijn staat op de schatkaart geschreven, hoe moeilijk kan het dan nog zijn?

En iedereen maar klagen hoe games steeds meer gericht worden op casual gamers en te makkelijk worden, ik vindt het niet gek... :X
Accept je me invite nog ff ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornn
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://h.imagehost.org/0802/100.jpg

Aangezien veel mensen al tegen het einde van de game aanlopen is er een 100% checklist toegevoegd aan de startpost, rechtstreeks overgenomen uit de officiele strategy guide.

[bekijk de 100% checklist]

Suggesties voor de startpost? Stuur een DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:39
Ben nu aangekomen in Mexico. Tot nu toe bevalt de game me heel goed. Heb nog geen multiplayer gespeeld, wil eerst de singleplayer uitspelen, maar de MP schijnt ook erg goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Lizardz schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 20:40:
Ben nu aangekomen in Mexico. Tot nu toe bevalt de game me heel goed. Heb nog geen multiplayer gespeeld, wil eerst de singleplayer uitspelen, maar de MP schijnt ook erg goed te zijn.
Dat is het ook, en co-op komt begin juni uit, lijkt mij ook een aanraden om na/ tussen de sp even te spelen met vrienden/ tweakers :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:15
Lukosje schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:53:
Heb vandaag dit spel binnen gekregen voor op de PS3 maar heb nou een probleem...

In de cutscenes heb ik geen voice over geluid. Omgeving en dergelijken hoor je gewoon, alleen geen stemmen. Rete irritant dit. Iemand een oplossing?
Hoe heb je je console aangesloten? Dit klinkt namelijk als een surround probleem (bij mij komt op mijn HT set het geluid van de stemmen tijdens cut-scenes namelijk net zoals in films uit de centre speaker).

Laatst had ik nog een vergelijkbaar probleem met mijn PC (PC stuurde een DTS stream als stereo naar mijn receiver waardoor ik geen stemmen had tijdens films)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb gehoord dat je ook online met een boot kan (van een vriend), alleen heb geen idee waar. Iemand hier misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Zojuist uitgespeeld. Erg tof spel en was het geld zeker waard, Rockstar heeft goed werk afgeleverd :)
Mooi einde ook.
Nu nog wat aanklooien en wat sidemissies doen die nog open stonden. En binnenkort de multiplayer eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-04 01:30

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Jornn schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 20:15:

Aangezien veel mensen al tegen het einde van de game aanlopen is er een 100% checklist toegevoegd aan de startpost, rechtstreeks overgenomen uit de officiele strategy guide.

[bekijk de 100% checklist]

Suggesties voor de startpost? Stuur een DM!
Klasse al denk ik niet dat ik die 100% ga halen. Gister wel al gelukkig in New Austin alle 45 lokaties op 45/45 gezet. Nu net in Mexico aangekomen en vanavond maar eens verder daar zo....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Nu online

v8power67

zo zit eindelijk op de 89,9% completion.
heb de sharpshooter challenges al klaar, survivelist ook.
ben nu bezig met treasure hunter rank 4 :D
bizar gaaf spel, alweer bijna 40 uur erop zitten, en geniet nog vol ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122700

Heb nu de tweede, derde en vierde treasure op de kop getikt. Terloops ook nog even een avatar award: een vet cool RDR shirt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Tom schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:43:
Zojuist uitgespeeld. Erg tof spel en was het geld zeker waard, Rockstar heeft goed werk afgeleverd :)
Mooi einde ook.
Nu nog wat aanklooien en wat sidemissies doen die nog open stonden. En binnenkort de multiplayer eens checken.
nadat de main story rond gespeeld is, kun je nog blijven aan kloten in de free-world?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Nu online

v8power67

himlims_ schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:17:
[...]
nadat de main story rond gespeeld is, kun je nog blijven aan kloten in de free-world?
ja dat kan, is genoeg te doen nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Om de game op 100% te halen moet je sowieso meer doen dan alleen die mainquests.

Ik ben nu nog in mexico bezig. kzit op 22 speeluren en zit op 51% van de game, gaat lekker dus :) Heb nu in mexico alle quests van Landon Ricketts gedaan. en een stuk of 2-3 van De Santa, kheb nu ook net de sniperrifle (nice!).

Ben gisteravond ook nog weer even terug gegaan naar het eerste deel van de map, khad nog 10 red sage nodig, en 5 boar tusks, maar die zijn best irritant! kheb een hele tijd rondgereden in Hennigan's Stead en heb 1 zwijn kunnen schieten van zo'n random event. Heb er 5 nodig voor de hunter challange is er een betere locatie voor boar's?

En wanneer wordt West Elizabeth unlocked? kheb bevers nodig en die schijnen alleen daar te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chaoss schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:54:
Om de game op 100% te halen moet je sowieso meer doen dan alleen die mainquests.

Ik ben nu nog in mexico bezig. kzit op 22 speeluren en zit op 51% van de game, gaat lekker dus :) Heb nu in mexico alle quests van Landon Ricketts gedaan. en een stuk of 2-3 van De Santa, kheb nu ook net de sniperrifle (nice!).

Ben gisteravond ook nog weer even terug gegaan naar het eerste deel van de map, khad nog 10 red sage nodig, en 5 boar tusks, maar die zijn best irritant! kheb een hele tijd rondgereden in Hennigan's Stead en heb 1 zwijn kunnen schieten van zo'n random event. Heb er 5 nodig voor de hunter challange is er een betere locatie voor boar's?

En wanneer wordt West Elizabeth unlocked? kheb bevers nodig en die schijnen alleen daar te zijn?
West Elizabeth oftewel blackwater unlocked na mexico. je hebt nog wel een paar uurtjes te gaan voor je naar daar kan

zit momenteel op 88% ofzo. bijna legend of the west. Maar doe nu vooral MP :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291509

Ik vraag me af is het spel het ook waard te kopen als je alleen SP speelt? (aangezien je wss gold xbox member moet zijn voor MP en dat ben ik nie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Anoniem: 291509 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:35:
Ik vraag me af is het spel het ook waard te kopen als je alleen SP speelt? (aangezien je wss gold xbox member moet zijn voor MP en dat ben ik nie)
persoonlijk heb ik 'm voor de SP gekocht, gister nodige MP games gedaan en dat bleek best goed te gaan. Was positief verrast daarover, maar de Sp is zeker de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
Naar mijn mening wel, ik heb zelf ook geen Gold account maar vermaak me geweldig goed met de game. De singleplayer is gewoon ontzettend goed en wat mij betreft de aanschaf van de game al waard. Uiteraard zal je voor jezelf de keuze moeten maken maar het is echt niet zo dat de singleplayer van mindere kwaliteit is doordat er ook veel aandacht aan de multiplayer is geschonken door Rockstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:39

Player1S

Probably out in the dark

Het is een SP game met toevallig MP erbij niet een MP game met toevallig een SP gedeelte.

Tenzij je enkel dom wilt knallen is SP gewoon echt goed. RDR maakt goede kans op GOTY. Ik zie alleen Maffia II dit nog overtreffen.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Veel creatieve manieren om van badguys 'af te komen' zeg maar :X
Ook wel jammer dat als je verliest met poker, je vervolgens de hele pokertafel omver schiet, je niet al het geld krijgt zeg maar.

Iemand met een lasso achter je aan slepen tijdens paardrijden en dan net voor een trein langsrijden is best tricky :P niet doen met je 'eigen' paard.

Echt deze game vermaakt mij kostelijk }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291509

L1nt schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:48:
[...]

Het is een SP game met toevallig MP erbij niet een MP game met toevallig een SP gedeelte.

Tenzij je enkel dom wilt knallen is SP gewoon echt goed. RDR maakt goede kans op GOTY. Ik zie alleen Maffia II dit nog overtreffen.
Dan gaan we straks is kijken of hij hier in de omstreken nog te krijgen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingwings
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-02 17:44
Ik zit er aan te denken om dit spel te kopen (ps3), maar heb een vraag.
Hoe speelt dit spel? meer snelle actie en eenvoudig op te pakken?

Ik vraag dit omdat ik GTA4 bijvoorbeeld niet leuk vond (langzaam qua bewegen e.d.), ook heb ik vaak even 15 minuten om een spelletje te spelen en dan wil ik niet telkens op hetzelfde punt blijven steken.
Het is niet dat ik sandbox spellen niet leuk vind, inFamous vind ik bijvoorbeeld geweldig (snelle actie, soms korte missies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:39

Player1S

Probably out in the dark

Trouwens, hoorde paar mensen klagen over het feit dat je nooit echte lifters kreeg alleen mensen die je paard jatten. Gister vrouwtje opgepikt die gestrand was...Terug naar Armedillo (is this the way to Armedillo) gebracht en onderweg paar bandits af moeten knallen....Er zit dus toch variatie in.

Wat me wel opvalt is dat niemand mijn paard meer probeert te jatten. Misschien ben ik al berucht genoeg om dat niet te proberen ;)

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
pingwings schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:07:
Ik zit er aan te denken om dit spel te kopen (ps3), maar heb een vraag.
Hoe speelt dit spel? meer snelle actie en eenvoudig op te pakken?

Ik vraag dit omdat ik GTA4 bijvoorbeeld niet leuk vond (langzaam qua bewegen e.d.), ook heb ik vaak even 15 minuten om een spelletje te spelen en dan wil ik niet telkens op hetzelfde punt blijven steken.
Het is niet dat ik sandbox spellen niet leuk vind, inFamous vind ik bijvoorbeeld geweldig (snelle actie, soms korte missies)
Ongeacht of je GTA wel of niet leuk vindt, ben ik van mening dat inFamous nog niet eens in de schaduw van GTA mag staan. Ik heb beide games en ben halverwege desondanks ook afgehaakt bij GTA, maar de kwaliteit is toch echt vele male hoger, en totaal onvergelijkbaar. Neemt niet weg dat ik inFamous ook lachen vond, maar ook afgehaakt op den duur.

Ik wacht tot RDR iets goedkoper wordt, aangezien ik toch bang ben dat het teveel op GTA lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
L1nt schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:48:
[...]

Wat ik tot nu toe gezien heb van Mafia II (één F ja), is zeer indrukwekkend. De physics worden echt naar een compleet nieuw niveau getild. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 15:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

pingwings schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:07:
Ik ben gister wat bezig geweest met multiplayer, ben nu tot een punt dat dit spel me net zoveel boeit als GTA4, langzaam richting 0 punt. Mischien omdat ik andere games heb liggen waar net iets meer verslavingsgehalte aan vast plakt, of toevallig de verkeerde bugs tegen komen of zelfs complete PS3 lockups (incl reset naar default settings) en dan ook nog met de verkeerde mensen online in een sandbox/game terecht kom.

Ik hoop echt dat de co-op mode wel interessant is.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 28-05-2010 11:20 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

blijft altijd persoonlijk, ik heb GTA na 1 weekend lang spelen niet meer aangeraakt.

In RDR heb ik nu 22-23 uur zitten en ik heb er nog evenveel zin in als in het begin. de grafische kwaliteit is ondermaats maar de gameplay, humor en sfeer maken zoveel goed. Dit spel is voor mij gemakkelijk 55,- waard. toptitel imho.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 28-05-2010 11:26 ]

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste